Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57

Boy

www.byoscoop.nl

Anoniem: 263026 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:45:
Even de gebruiksaanwijzing erop naslaan hoe ik alles dan moet kopieren naa telefoon en de sim moet verbergen..

Kom ik er niet uit, dan zie je me weer terug _/-\o_

Zo...
Echt heel erg bedankt voor de hulp...
Nu kan ik tenminste mijn contacten een beetje managen :)
Heb d.m.v. een registry editor die simcontacten op hide gezet (stond hier ook ergens in een HTC topic...), kreeg het niet gevonden...
no prob ;)
dat van die registry edit dat stond ook in een antwoord op een vraag van mij hoe dat moest :)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:26
Toch nog even lopen twijfelen over de opvolger van de Armani phone de f480. Alleen daar zit geen toetsenbordje op, en kan je zelf niet aan sleutelen en etc..

Volgende maand is mijn Hi abo afgelopen. Dat wordt dan toch de TD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123047

Hey,

vraagje...ik wil dus zo een weerbericht op mijn Dual(eye candy), maar ik zou liever niet de GPRS gebruiken(te duur hier in het verre Belgische Limburg... :) ).

Nu zou het mogelijk zijn om dit weerbericht te pakken te krijgen terwijl hij synct met mijn vaste pc. dus zonder mobiel internet, enkel met het internet op mijn vaste pc. :?

helaas krijg ik dit niet aan het werken...heeft er iemand uitleg hoe je dit klaarspeelt, en met welke software??? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-10-2024
Recentelijk is mijn HTC Touch gecrashed, het ding laadde niet meer op.
Ik had een backup van pim.vol op mijn opslagkaartje gezet en deze in mijn nieuwe HTC Dual gezet, kan ik deze file gewoon terugzetten om mijn contacts, berichten, agendaitems terug te halen, of is er meer nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198250

baico schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:42:
Recentelijk is mijn HTC Touch gecrashed, het ding laadde niet meer op.
Ik had een backup van pim.vol op mijn opslagkaartje gezet en deze in mijn nieuwe HTC Dual gezet, kan ik deze file gewoon terugzetten om mijn contacts, berichten, agendaitems terug te halen, of is er meer nodig?
Als je dezelfde rom hebt als voorheen kan dat wel ja. Ik weet niet hoe het zit met verschillende versies van een bepaalde rom maar ik kon iig de voledige backup trug zetten van een rom zonder drivers naar een rom met drivers... ik zou het gewoon proberen, ergste wat je kan overkomen is dat je phone niet meer boot, maar dan kun je simpelweg een hardreset uitvoeren en eventueel weer backuppen maar dan met een paar minder dingen aangevinkt...
Anoniem: 123047 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:59:
Hey,

vraagje...ik wil dus zo een weerbericht op mijn Dual(eye candy), maar ik zou liever niet de GPRS gebruiken(te duur hier in het verre Belgische Limburg... :) ).

Nu zou het mogelijk zijn om dit weerbericht te pakken te krijgen terwijl hij synct met mijn vaste pc. dus zonder mobiel internet, enkel met het internet op mijn vaste pc. :?

helaas krijg ik dit niet aan het werken...heeft er iemand uitleg hoe je dit klaarspeelt, en met welke software??? _/-\o_
Ja dat kan, je moet wel zorgen dat je het weer handmatig doet vernieuwen en erg opletten omdat hij al heel snel gegevens gaat vernieuwen en gprs verbinding maakt... Je kunt het weer vernieuwen als je activesync verbinding hebt omdat je internet dan via je pc gaat (als je ingesteld hebt dat speciale verbindingen niet toegestaan zijn in active sync).. verder kun je gprs nog blokkeren en weer aanzetten met nogprs, zodat je nooit perongeluk verbinding maakt (mits je vergeet gprs te deactiveren natuurlijk :9 ).. Het weer syncen kan goed met htc home, verder ken ik spb weather nog maar dat is niet gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123047

Anoniem: 198250 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:19:
[...]

[...]
Ja dat kan, je moet wel zorgen dat je het weer handmatig doet vernieuwen en erg opletten omdat hij al heel snel gegevens gaat vernieuwen en gprs verbinding maakt... Je kunt het weer vernieuwen als je activesync verbinding hebt omdat je internet dan via je pc gaat (als je ingesteld hebt dat speciale verbindingen niet toegestaan zijn in active sync).. verder kun je gprs nog blokkeren en weer aanzetten met nogprs, zodat je nooit perongeluk verbinding maakt (mits je vergeet gprs te deactiveren natuurlijk :9 ).. Het weer syncen kan goed met htc home, verder ken ik spb weather nog maar dat is niet gratis...
Heel erg bedankt! was poepsimpel eens ik thuis probeerde...op werk lukte het niet echt, kon niet op internet via mn pda... beveiligde pc's. heb me wat belezen op internet, en blijkt dat ik in de registry klein settingkje moet veranderen(wat ik dus niet kan op die pcs... :'( )

maar soit, thuis loopt et van een leien dakje! ik hier natuurlijk op verder aant gaan,
kom ik bij het prog. HTC home customizer uit!

ziet er heerlijk uit (via site), maar heeft me na install dus wel een harde reset gekost 8)7 :? }:O

NIET aan te raden dus... |:(

edit: en nu toch opnieuw aant installeren..zag er te mooi uit om niet nog es te wagen! 8)
edit2: nu op een volledig kale versie...idem: install en setup ok, maar eens "save", een blanco HTC home, en bij reboot volledige vastloper...maar echt volledig, komt nog niet eens tot het punt dat hij mn pincode vraagt!
2x nu...vind nix op het plaatselijke forum...zal wel aan mij liggen 8)7 :*)
nog iemand bad experiences???

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 123047 op 30-05-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188428

Ik heb gelezen over een fix voor het trage scrollen in PIE, maar voordat ik de gefixte webview.dll in mijn /Windows/ map zet, wil ik de originele webview.dll kopiëren. Voor als ik hem terug wil zetten mocht de fix problemen geven.

Maar dat gaat dus niet. Als ik mijn Touch Dual aan de PC hang, dan zie ik die webview.dll niet eens (via de PC). Terwijl ik wel aan heb staan dat ik systeembestanden enzo mag zien.

Via Resco Explorer zie ik de originele webview.dll wel, maar ik mag hem niet kopiëren naar een andere locatie. Dan zegt ie "de parameter is onjuist".

Via de originele File Explorer zie ik webview.dll ook niet. Ik heb wel 'Alle bestanden weergeven' aangezet.

Heeft iemand de oplossing? Ik wil dus eerst de originele webview.dll backuppen voordat ik de fix erop zet.

Edit: Hm laat maar. Ik zie in dat XDA-topic dat er toch nog veel mensen zijn die in de problemen komen door die 'fix'...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 188428 op 01-06-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraag: Ik heb SPB Pocket Plus geïnstalleerd en die heeft een safe mode-functie erin zitten. Als je 2x in 3 minuten tijd je telefoon opnieuw start, krijg je de volgende melding te zien in het Windows Mobile splash-screen:

"druk heb houdt de actie knop ingedrukt of tab en houd hier ingedrukt om op te starten in de veilige modus".

Ik kan drukken wat ik wil, op welke knop dan ook, maar ik kom niet in die veilige modus. Hoe zit dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:08
Anoniem: 188428 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:38:
Nog een vraag: Ik heb SPB Pocket Plus geïnstalleerd en die heeft een safe mode-functie erin zitten. Als je 2x in 3 minuten tijd je telefoon opnieuw start, krijg je de volgende melding te zien in het Windows Mobile splash-screen:

"druk heb houdt de actie knop ingedrukt of tab en houd hier ingedrukt om op te starten in de veilige modus".

Ik kan drukken wat ik wil, op welke knop dan ook, maar ik kom niet in die veilige modus. Hoe zit dit??
Staat er echt 'druk heb' gevolgd door 'en houd hier'? Lijkt me een erg slechte fout/hulp-melding.

Waarom zou je uberhaupt 2x in 3 minuten opstarten? Volgens mij kan die van mij dat niet eens, opstarten duurt zo lang. :p

Wat ik kan opmaken uit je vraag is dat je misschien één of twee knoppen moet indrukken terwijl je hem opstart. Maar kijk hier een beetje mee uit, want er is volgens mij een toetsencombinatie die een hard-reset uitvoert en dan ben je dus al je interne geheugen kwijt en begin je weer met een schone smartphone. Dit laatste zou je probleem denk ik wel oplossen, maar dat is weer zo drastisch. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226351

Heeft er imenad al de Niki Project V2 op zijn touch staan?
Heb zelf sinds een paa rdagen de zilvere touch dual van Hi, vroeg me af of het lastig is om een nieuw rom erop te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:08
Ja die heb ik erop staan. Een erg snelle rom met nog wel wat bugs. Daarom heeft de maker hem ook tijdelijk offline gehaald.

Het is niet zo heel moeilijk om een nieuwe rom op je telefoon te zetten alleen voordat dat kan is het belangrijk dat je toestel hard spl heeft. De SPL is een soort bios die checkt of je bepaalde software wel mag installeren door hard spl te installeren worden deze checks niet meer gedaan en kan je alle roms installeren. Hard SPL vind je hier.

Wanneer je hard spl erop zet dan is het flashen naar een nieuwe rom een kwestie van een paar minuten en gewoon de instructies op het scherm volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 22:15
Idd.. erg fijne rom die v2 alleen inderdaad nog een aantal bugs plus je moet onthouden dat hij in het engels is en je een aantal register tweaks moet uitvoeren om nederlandse T9 erop te krijgen.

tevens onthoud de T9 op dit moment in V2 geen nieuwe woorden

ook werkt video bellen nog niet in de V2 rom

[ Voor 8% gewijzigd door TWFpa2Vs op 03-06-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
De Nederlandse T9 heb ik een cab bestand voor gemaakt die je kan vinden via de link in de TS, hiermee wordt de T9 automatisch ingesteld. Daardoor hoef je zelf de register instellingen niet meer te doen.

T9 onthoud op dit moment idd geen woorden op dit moment.

Video bellen heb ik nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
wmn79 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:06:
De Nederlandse T9 heb ik een cab bestand voor gemaakt die je kan vinden via de link in de TS, hiermee wordt de T9 automatisch ingesteld. Daardoor hoef je zelf de register instellingen niet meer te doen.

T9 onthoud op dit moment idd geen woorden op dit moment.

Video bellen heb ik nog nooit gedaan.
zie het idd staan in TS, misschien ook handig om de ROM v1 met driver erop te zetten? of een koppeling naar V2 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Anoniem: 168231 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:18:
Nog een raar keyboard fenomeen: wanneer ik de geintegreerde keyboard-software (touch toetsenbord of touch toetsenblok) gebruik krijg ik soms een 40-key qwerty toetsenbord (bijvoorbeeld wanneer ik in de agenda een tijdstip selecteer en begin te typen, dus met dagoverzicht geopend),

[afbeelding]

en soms een 9-key toetsenbord met 3 letters per toets (wanneer ik in de agenda een tijdstip aanklik en dus in het detailscherm met onderwerp/locatie kom). Dat 40-key toetsenbord is groot en handig...hoe zorg ik ervoor dat ik die altijd kan gebruiken?

[afbeelding]
Ik heb sinds ik de PCMKeyboard heb geinstalleerd niet meer dat HTC qwerty keyboard met 2 letters per toets, maar gewoon dat 40-key qwerty toetsenbord waar hierboven over gemeld wordt! Die van PCM bevalt me wat minder, die van HTC heeft grotere toetsen...

snap niet waardoor dit komt, maar wel erg fijn!

alhoewel met woordherkenning dat met 2 letters per toets best snel typen was, dus mis dat soms wel een beetje...met 10 vingers op dit ding tikken lukt toch niet zo ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Boy op 03-06-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:09:
[...]

zie het idd staan in TS, misschien ook handig om de ROM v1 met driver erop te zetten? of een koppeling naar V2 topic?
Heb de link naar de roms met dopod s600 driver toegevoegd. Niki project V2 lijkt me nog niet handig aangezien die nog steeds offline is en dat alleen maar voor meer verwarring in het topic, hier en daar, zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
We staan alleen links naar een originele rom toe op de HTC site.

Ik vindt dat die Tom ook wel even in de startpost kan vermelden waarom de links niet meer werken.

[ Voor 42% gewijzigd door DaannO op 03-06-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
wmn79 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:56:
[...]

Heb de link naar de roms met dopod s600 driver toegevoegd. Niki project V2 lijkt me nog niet handig aangezien die nog steeds offline is en dat alleen maar voor meer verwarring in het topic, hier en daar, zorgt.
je hebt helemaal gelijk. laten we tom maar ff met rust laten zodat hij rustig z'n rom kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232825

Voor de liefhebbers die net als mij graag met custom roms willen spelen, heb ik een dump gemaakt van een originele unbranded HTC touch dual rom, zodat je altijd weer terug kunt.

We staan alleen links toe van roms die op de HTC site staan

Je touch dual dient wel voorzien te zijn van een aangepaste bootloader (hardSPL) zodat je custom rom's kunt draaien.

Komend weekend ga ik deze rom voorzien van de touch.dll van de Dopod s600, waardoor de touch experience 10 x beter moet zijn.

EDIT: Flashen van je rom is uiteraard op eigen risico. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor defect geraakte toestellen.

[ Voor 22% gewijzigd door DaannO op 03-06-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey Cneeliz hopelijk kan je die unbranded rom ergens anders uploaden.
Je zou mij en denk ook een hoop andere erg blij maken me teen roiginele, en een originele met nieuwe touch.dll driver :)

P.S in de topicstart staa nook links naar roms, mag Cneeliz wel naar zijn eigen site linken wat betreft roms of is dat ook evrboden ? =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2020

Drowse

It's the fantastic drowse

Iemand enig idee waarom ik mijn MDA niet kan laten communiceren met mijn TomTom One. Wil namelijk file updates via de Bluetooth naar binnen halen, maar krijg een melding dat dit toestel bepaalde functies niet onderstuend. Bij mijn vorige toestel (SE-w810i) was dit geen probleem...

It's the fantastic drowse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232825

Anoniem: 226351 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:21:
Hey Cneeliz hopelijk kan je die unbranded rom ergens anders uploaden.
Je zou mij en denk ook een hoop andere erg blij maken me teen roiginele, en een originele met nieuwe touch.dll driver :)

P.S in de topicstart staa nook links naar roms, mag Cneeliz wel naar zijn eigen site linken wat betreft roms of is dat ook evrboden ? =(
Ik snap het ook niet helemaal magoed. :?
Ik hoop dat deze verwijzing naar het nike forum op xda-developers dan wel mag.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=404
(Zoek daar even op de post van KRiST0F " Original HTC Touch Dual ROM NL")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 20:34
Hoi,

Ik had eerst een HTC Touch, helaas heeft die de wasmachine niet overleeft :-)
Nu heb ik een dual toch, nu ben ik opzoek naar een programma die gebruik maakt van de 2de camera, vb voor video call, wie weet hier een proggie voor, het liefst opensource natuurlijk.

Thanks

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jossie67 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:46:
Hoi,

Ik had eerst een HTC Touch, helaas heeft die de wasmachine niet overleeft :-)
Nu heb ik een dual toch, nu ben ik opzoek naar een programma die gebruik maakt van de 2de camera, vb voor video call, wie weet hier een proggie voor, het liefst opensource natuurlijk.

Thanks

Jos
Je je zegt het al, videocalling gebruikt hem, en met het camera programma kun je switchen naar die 2de camera maar wat je er verder mee moet?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HenkEisDS schreef op maandag 02 juni 2008 @ 00:09:
[...]Waarom zou je uberhaupt 2x in 3 minuten opstarten? Volgens mij kan die van mij dat niet eens, opstarten duurt zo lang. :p

Wat ik kan opmaken uit je vraag is dat je misschien één of twee knoppen moet indrukken terwijl je hem opstart. Maar kijk hier een beetje mee uit, want er is volgens mij een toetsencombinatie die een hard-reset uitvoert en dan ben je dus al je interne geheugen kwijt en begin je weer met een schone smartphone. Dit laatste zou je probleem denk ik wel oplossen, maar dat is weer zo drastisch. :p
Om de safe-mode melding te krijgen, moet je binnen 3 minuten 2x opnieuw opstarten. Dan krijg je een melding in de splash screen met de vraag of je in safe mode wil opstarten.

De hard-reset knopcombinatie ken ik wel, maar daarvoor moet je ook met de stylus de soft-reset knop indrukken, dus die is het niet.

Maar ik vraag me nog steeds af hoe ik in die safe-mode kom. Want er staat wel dat ik op de actieknop moet drukken of in het scherm kan drukken, maar er gebeurt niets als ik dat doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu ongeveer een weekje mijn touch dual, maar ik blijf het probleem hebben dat middne in gesprekken mijn telefoon de verbinding verbreekt :S
heb al slideactions en s2u2 geinstalleerd om t schemr te locken maar dat lijkt niet te helpen.
iemand een idee om het scherm te deactiveren tijdens bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 20:34
Wie kan er luisteren/kijken naar streaming media op de dual?
Ik kan gewoon internetten, mail ontvangen ect, met mijn Vodafone met Zorgeloos internet?
Maar radio luisteren bij Tunin.fm lukt mijn maar niet.
Ik krijg verbinding, dan geeft de mediaplauer aan buffering (0%), tot de melding komt, "he server is busy or is not responding. Try again later."

Ik al geprobeerd om de Connection naar aan te passen van Vodafone GPRS naar Vodafone Life!. maar dit heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Laatst online: 31-05 14:55
Wie kan er luisteren/kijken naar streaming media op de dual?
ligt er aan...

last.fm radio trekt ie net niet (valt om de 20sec ofzo even weg), maar als ik via Winamp Remote (Orb) video stream, kan dit wel weer... je kunt je voorstellen wat voor kwaliteit video je krijgt, maar voor tekenfilms ed vind ik t net acceptabel.

Ik heb T-mobile, met unlimited GPRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
zijn er hier meer mensen waarvan de speaker van de telefoon defect is gegaan? heb het toestel nu 1.5 maand en kan hem nu 3 weken gaan missen omdat de de speaker defect is.:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik zou graag een aantal Rss feeds tonen op mijn HTC Home, is dit mogelijk? Iemand ideëen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229850

Autares schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:49:
Trouwens nog een kleine bug ondekt die meerdere mensen online hebben. Het terug schakkelen van het toetsenbord naar ABC, ook als je de vorige keer nog xT9 had geselecteerd. Dit is iets wat ik zelf heel irritant vind, want ik gebruik xT9 eigenlijk altijd en wil dat dit m'n default instelling is. Maar ik heb geen idee waar ik dat kan aangeven.
Dit wil ik juist andersom: voor sms-berichten wil ik geen xT9, maar daar begint ie altijd mee. Sterker nog, vaak moet ik twee 'rondjes' met de *-toets maken voordat ie op abc staat. Dat terwijl 'Aan:' wel standaard op abc staat. Weet iemand waar je default abc (of xT9, voor Autares) in kan stellen voor het opstellen van een bericht?

Mijn tweede probleem is dat mijn Touch Plus regelmatig het bereik (van T-Mobile) kwijt is. Als ik dan via de instellingen een netwerk wil gaan zoeken, gaat ie regelmatig al voordat ik 'netwerk zoeken' heb aangeklikt zelf al zoeken (en vinden) alsof het openen van het instellingen scherm al zijn trigger is. Zou hij dat niet zelf uberhaupt om de zoveel seconden moeten doen? Hebben meer gebruikers daar last van? (Nou vind het netwerk van T-Mobile sowieso niet geweldig...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-05 16:53
Anoniem: 229850 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:34:
[...]Mijn tweede probleem is dat mijn Touch Plus regelmatig het bereik (van T-Mobile) kwijt is. Als ik dan via de instellingen een netwerk wil gaan zoeken, gaat ie regelmatig al voordat ik 'netwerk zoeken' heb aangeklikt zelf al zoeken (en vinden) alsof het openen van het instellingen scherm al zijn trigger is. Zou hij dat niet zelf uberhaupt om de zoveel seconden moeten doen? Hebben meer gebruikers daar last van? (Nou vind het netwerk van T-Mobile sowieso niet geweldig...)
Dit komt mij ernstig bekend voor helaas. De ontvangstkwaliteit is sowieso een stuk minder dan van mijn oude N73 (getest met dezelfde simkaart als in m'n Touch Dual, op het T-Mobile netwerk). Hij schakelt veel sneller terug naar GPRS waar m'n N73 nog vrolijk 3G aangeeft. Daarnaast is de aangegeven ontvangststerkte vaak een stuk lager. Dit lijkt toch wel een HTC kwaaltje te zijn als ik de ervaringen van andere toestellen lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210729

Marcel schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:28:
[...]

Dit komt mij ernstig bekend voor helaas. De ontvangstkwaliteit is sowieso een stuk minder dan van mijn oude N73 (getest met dezelfde simkaart als in m'n Touch Dual, op het T-Mobile netwerk). Hij schakelt veel sneller terug naar GPRS waar m'n N73 nog vrolijk 3G aangeeft. Daarnaast is de aangegeven ontvangststerkte vaak een stuk lager. Dit lijkt toch wel een HTC kwaaltje te zijn als ik de ervaringen van andere toestellen lees.
Dit komt mij inderdaad ook heel bekend voor. Ik heb toevallig ook hiervoor een Nokia N73 gehad en daarvan was het bereik toch wel beter (met dezelfde simkaart). Over GPRS en 3G verschil kan ik zo niet oordelen omdat ik mijn N73 inmiddels niet meer heb. Maar het bereik over het algemeen is helaas minder bij mijn HTC. Als ik beneden zit in huis heb ik vrijwel geen bereik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:44

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Wel een beetje flauw van wmn79 dat-ie hier niet even verteld dat-ie het touch diamond keypad heeft gefixt voor de dual gebruikers ;-)

Zelf nog niet geprobeerd overigens. Ik denk nl dat ik binnenkort terug moet naar PDA-shop met mijn dual :( het touch screen reageerd slecht en hij gaat soms niet meer af als ik gebeld word :(

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
voor de mensen die dit toestel willen aanschaffen:

bij telefoons.nl hebben ze dit toestel nu gratis bij een 1jarig hi abo van 17,95 pm (dus in totaal €215,40)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 10:45

Francis

Kawa Versys 1000

Ik heb deze toestel sinds een paar weken en het bevalt prima, echter ben ik op zoek naar een bijpassende bluetooth inbouw carkit. Zijn er bijvoorbeeld bekende issues met verschillende merken carkits?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236235

Ik heb even een vraagje ivm met video.
Als ik een filmpje heb gemaakt met me telefoon en deze op me laptop zet heb ik geen geluid...
Iemand een idee hoe dit kan. Ik speel de filmpjes af met vlc player op de laptop.
Wel zo leuk om de TT filmpjes met geluid te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164953

Ik heb vaak het probleem dat ik wordt gebeld, en wanneer ik probeer op te nemen (door op de 'groene' knop te drukken of door op het scherm op 'Beantwoorden' te drukken) hangt het toestel plotseling op, alsof ik te laat was om op te nemen zeg maar. Dit gebeurd in ongeveer 50% van de gevallen en is zeer storend. Wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-05 10:25
Ik heb een vraag. Ik heb de unlock code voor de touch dual van kpn ontvangen. Dit is een cijfer reeks die ik in moet voeren. Maar waar? Als ik bij instellingen of iets dergelijks kijk is hij nergens te unlocken....:?

Ik hoef dus geen codes, maar wil wel graag weten waar deze in te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

xxxMaverick schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:19:
Ik heb een vraag. Ik heb de unlock code voor de touch dual van kpn ontvangen. Dit is een cijfer reeks die ik in moet voeren. Maar waar? Als ik bij instellingen of iets dergelijks kijk is hij nergens te unlocken....:?

vraagt dat ding dat niet gewoon als je een andere sim erin flikkert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249464

Is je Touch Dual niet gewoon simlock-vrij geleverd.
Ik heb een T-Mobile branded Touch Dual en die heeft ook geen simlock. Of is Vodafone tegenwoordig ook onderdeel van T-Mobile 8)

Gewoon proberen met een niet-KPN simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

En wat dacht je anders van navragen bij KPN? Is misschien zelfs makkelijker/sneller dan op een forum navragen. Ik bedoel, zìj leveren je die code, dan mogen ze je toch ook wel vertellen hoe je die moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Krijg je geen vraag om een code in te voeren als je er een andere SIM kaart in doet ?

Wat is de P5520 voor toestel? Ik heb deze gekocht via Marktplaats. Dit is toch ook gewoon een HTC Touch Dual of niet?

[ Voor 68% gewijzigd door ThinkPad op 09-07-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Zou je dat niet eerst uitzoeken voor dat je iets koopt :?

ennie hoe, even type nummertje in google gooien en je had het geweten:
http://www.htcwiki.com/pa...+(P5500+%2F+P5520)?t=anon

p5520 is de 20-keys versie ipv 16-keys (dus je hebt een qwerty toetsenbordje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Jawel ik heb zeker wel gezocht, maar ik kon het duidelijke verschil dus niet vinden.

Maar het enige verschil is dus het toetsenbordje? Verder is hij hetzelfde (features enzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Unlocken met de kpn code is gelukt. Was inderdaad simpeler dan ik had gedacht ;)

NU heb ik het volgende. Ik heb een t-mobile abonnement nog tot september en stap daarna over naar kpn. Nu heb ik de touch dual gekregen van Hi met alle Hi instellingen erop. Nu heb ik echter een onbeperkt internet afgesloten met t-mobile voor de komende maanden.

Vreemde is het volgende: ik heb een poging gedaan via start ----> instellingen ---> verbindingen ---> nieuwe modemverbinding toevoegen---> mobiele gprs verbinding toevoegen. de instellingen goed te krijgen. Nu staat er een G bovenin het scherm met 2 streepjes en kan ik soms ook data binnenkrijgen (bv actuele weer, of msn aanwezetten) maar bij het opvragen van internet sites via explorer geeft het apparaat een timeout met de melding gprs verbinding verbroken. Onderin het scherm blijft gewoon zoeken staan en data wordt niet ingeladen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
ik zou gewoon even kijken op de website van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
HenkEisDS schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:25:
ik zou gewoon even kijken op de website van t-mobile
Het spreekt voor zich dat (zover ik weet) ik alle instellingen hiervan overgenomen heb......Hierna dus toch bovengenoemde problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik gok dat je een Proxy aan moet zetten oid.

@ Thinkpad, naar mijn weten is de 20keys precies het zelfde als de 16-keys, maar dan met een ander toetsenbordje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Woeiii ik hoor nu ook bij de bezitters van een MDA Touch Plus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Yukkie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:28:
Ik gok dat je een Proxy aan moet zetten oid.
tja, voor dat oid kan ik veel mee ;)

Zijn er mensen met een touch dual en T-mobile die mij kunnen ondersteunen? zou top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 16:19
@xxxMaverick, Heb je dit al geprobeerd: http://www.t-mobile.nl/my...ettings/selectdevice.aspx
Ik zou wel de (t-mobile) MDA Vario II aanvinken, die gebruikt ook 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

MaximusTG schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:39:
Opera mini werkt inderdaad best fijn, alleen dat constante gevraag naar netwerk toegang is idd erg irritant. Via programma's -> Jblend -> opera mini, kan je wel wat instellen, maar alleen dus dat ie vraagt bij toegang. Je zou haast denken dat dit een van de manieren is van Microsoft om andere browsers te weren :+ .

Edit:
Ben er al uit, operamini forum bood uitkomst:

Installeer eerst deze java manager (Jbed 3.1)
http://www.winmobiletech....rtecJbed_20071119.3.1.zip

Daarna opera mini 4.1 beta installeren, via browser telefoon naar www.mini.opera.com/beta
Installeren, dan krijg je als je via opera mini beta gaat browsen een mogelijkheid om altijd toegang te geven.
Heb Opera sinds gisteren er op staan en het is even wennen maar wil IE niet meer terug. Kan echter Jbed niet pakken want die link werkt niet en via google kom ik dingen tegen dat het niet samen zou gaan. Andere oplossingen??

Alvast dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
Zie dit draadje op XDA developers. De TS heeft een complete installer gemaakt voor Opera Mini inclusief jBed en een kant en klare shortcut, kan ook op de memorycard worden geinstalleerd. Deze gebruik ik al een tijdje op m'n Dual, erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, zal het morgen eens gaan proberen want ik heb nu toch al wel een sterke voorkeur voor Opera Mini. Veel sneller en prettiger werken dan IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Oke, originele HTC ROM erop gezet, standaard ROM had allemaal T-Mobile crap.

Maar hoe kan ik TouchFlo nou activeren? Ik wrijf wat over het scherm, maar er gebeurt niks? Bij configuratiescherm heb ik wel een icoontje van TouchFlo, waar ik een optie hem om geluid aan te zetten bij horiz./vertic. navigeren o.i.d.

Verder kan ik helemaal niks terugvinden van TouchFlo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, ik heb het gedownload en er gisterenavond opgezet. Opera mini werkt geweldig zonder telkens toestemming te vragen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Marcel schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:14:
Zie dit draadje op XDA developers. De TS heeft een complete installer gemaakt voor Opera Mini inclusief jBed en een kant en klare shortcut, kan ook op de memorycard worden geinstalleerd. Deze gebruik ik al een tijdje op m'n Dual, erg prettig.
bij mij zegt ie dat het gemaakt is voor een oudere windows mobile versie en krijg vervolgens een wit scherm met een ok knop? weird...

[ Voor 4% gewijzigd door Boy op 16-07-2008 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 21:14

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Hey mensen,

ik heb nu sinds een half jaar deze HTC Touch Dual( (via T-mobile) maar de laatste 2 weken herkent ie mijn geheugenkaartje niet meer.

Niet via de verkenner in de MDA of via de laptop. iemand hier al ervaringen mee? Het is een standaard 1 GB kaartje..

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Al geprobeerd om hem te formatteren in kaartlezer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 21:14

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

nee, dat is wel een goed idee.. Mag vanavond ook een kaartje van een vriend van mij lenen, dus kijken of het aan het kaartje ligt, of toch het toestel.

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boy schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:25:
[...]

bij mij zegt ie dat het gemaakt is voor een oudere windows mobile versie en krijg vervolgens een wit scherm met een ok knop? weird...
Dat had ik ook na de eerste keer installeren, heb het nog een keertje gedaan (in de telefoonmemory) en het ging perfect. Heb er nu geen problemen meer mee.
Ik heb overigens WM6.0, heb de upgrade nog niet gedaan, mijn Touch werkt fijn. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 20-07-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
ThinkPadd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:18:
Oke, originele HTC ROM erop gezet, standaard ROM had allemaal T-Mobile crap.

Maar hoe kan ik TouchFlo nou activeren?
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
Anoniem: 230001 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:28:
[...]
Dat had ik ook na de eerste keer installeren, heb het nog een keertje gedaan (in de telefoonmemory) en het ging perfect. Heb er nu geen problemen meer mee.
Ik heb overigens WM6.0, heb de upgrade nog niet gedaan, mijn Touch werkt fijn. :P
Vaag, deze installer werkte bij mij prima op WM 6.0 maar ook op WM 6.1, zowel op de geheugenkaart als op het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Anoniem: 230001 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:28:
[...]

ik heb nu de (via meuktracker gezien) beta van Opera Mobile...die werkt toch een stuk fijner vind ik dan die mini! Ik zou 'm zelfs z'n geld waard vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Met je duim van onder naar boven schuiven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
:p

Wie is het trouwens al gelukt om 6.1 te installeren? Ik heb gekeken op xda-dev maar daar wordt het zo slecht uitgelegt dat ik het eigenlijk niet durf.

Heeft iemand een handig stappenplan hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
HenkEisDS schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 05:38:
Wie is het trouwens al gelukt om 6.1 te installeren? Ik heb gekeken op xda-dev maar daar wordt het zo slecht uitgelegt dat ik het eigenlijk niet durf.

De Topic-Start ?

Of, om te beginnen:
http://wiki.xda-developer...pagename=Flashing%20Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Is het eigenlijk mogelijk om toepassingen aan je TouchFlo toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 22:27

Syzzer

Prutser

HenkEisDS schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 05:38:
:p

Toevallig eergisteren eindelijk eens aan toegekomen. Ik heb de Niki Project Rom v2.3.1 erop gezet.

Stappen die ik heb gezet:
- Backup maken van mn smsjes etc, alle belangrijke spullen van telefoon naar SD kaartje kopieren, SD kaart eruit.
- HardSPL uitvoeren (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=355730, ik heb de 2.15mfg versie gepakt)
- Rom flashen (*weg*) Let op, je hebt .NET 2.0 of hoger nodig, anders krijg je een wazige foutmelding bij het starten van het flashprogsel. (download van microsoft site)

Op zich bevalt ie wel, heb alleen een paar aanpassingen gedaan:
- WLAN uit comm manager gegooid en DirectPush terug erin, WiFi werkt toch niet. (regkey zetten: HKLM\Software\HTC\CommMaanager\3 Default = AUTD)
- Opera Mini geïnstalleerd (http://forum.xda-develope...?t=398567&highlight=opera)
- Live Messenger geïnstalleerd (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334621)

Hij is iig een stukje sneller en threaded sms is erg prettig! Vind alleen de HTC home versie (Diamond versie) wat minder mooi.

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 11-08-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Ach een skin lost dat laatste probleem wel op denk ik. Ga het vanavond weer proberen. Was gisternacht al even bezig, maar kwam er niet direct uit. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Ik heb die HardSPL er ook op gezet, en daarna een originele HTC ROM erop gezet (NL versie, zie: *weg* ). 'Cooked' ROM's zijn wel leuk, maar hebben altijd wel bugs.

Helaas doet mijn Touch nogal raar, hij bevriest soms als ik hem open wil schuiven. Het scherm blijft dan zwart, en hij reageert nergens op (het groene LEDje knippert nog wel). Daar heb ik ook over gepost op het XDA developers forum.
*weg* linkjes naar je vraag op een ander forum zien we liever niet

Ik ben er alleen nog niet achter waar het nou precies aan ligt, zodat ik het kan verhelpen.

Ik denk aan de SPL, de Radio software, of de hardware.

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 11-08-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Oke, zonet die SPL opnieuw geflasht, kijken of het helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ik vind trouwens dit diamond toetsenbord toch het beste wat ik tot nu toe heb gehad! ideaal!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=390688

ander vraagje:

ik zie dat m'n opslagruimte erg klein begint te worden. Ik zie niet waardoor, ik kan ook niet zien welke programma's hoeveel ruimte innemen..iemand een idee hoe ik dit kan bekijken?

[ Voor 40% gewijzigd door Boy op 24-07-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik wou gister ook eens een poging doen wat nieuwere software erop te zetten, want met de standaard T-mobile ROM is mijn touch dual nogal sloom.. Ik krijg het ding echter niet eens verbonden met Activesync. Kon de bijgeleverde USB-A <-> USB-B kabel niet vinden, dus heb die van mn externe harde schijfje gebruikt,maar dat zou toch niet moeten uitmaken denk ik. Op mn desktop start Activesync wel op, maar vindt de telefoon niet, en op mn laptop start Activesync niet eens op.. Iemand ideeen, of ervaringen met het flashen zonder Activesync verbinding?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

PROBLEEM! ik krijg geen geluid meer bij SMS en herinneringen en dergelijk. Ik zet ze weer aan bij 'geluiden en meldingen' bij instellingen...maar na een reboot (volgens mij) zijn ze weer uitgevinkt!!!

echt heel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Francis schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:13:
Is het eigenlijk mogelijk om toepassingen aan je TouchFlo toe te voegen?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ik denk dat die applicatie compleet statisch is...als de kubus draait, is het een animatie van plaatjes denk ik. Heb al foutjes gehad dat knoppen er niet waren (zwarte plek), maar als je de kubus draaide zag je ze wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Het is mij nu ook gelukt om de HardSPL erop te flashen, en de Niki project rom 2.3.1, het lag toch aan de gebruikte kabel. Wel vreemd dat een standaard USB A -> USB B kabel niet werkt..
Ben erg tevreden over deze rom tov de originele T-mobile branded rom. Telefoon voelt veel sneller aan, scrollt soepeler. Kan nu ook tekst invoeren door letters te schrijven, erg fijn. Uitgebreide flash-handleidingen zullen hier wel niet mogen, dus als er iemand hulp nodig heeft, stuur maar een DM. Dat xda-developers is een leuke site, maar de mensen daar zijn niet het beste in communicatief Engels... :P

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Het lag vast aan het kabeltje wat jij gebruikte, want hier kan ik gewoon een universeel USB > miniUSB kabeltje gebruiken om m'n device te synchroniseren en te flashen.

De T-Mobile ROM is inderdaad erg traag, ik heb er nu de HTC NL rom op staan, ook wel fijn.

Touch Cube heb ook werkend gekregen, gewoon met m'n duim van onder naar boven wrijven |:(

Ik overal maar zoeken hoe je dat moet opstarten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ThinkPadd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:24:
Het lag vast aan het kabeltje wat jij gebruikte, want hier kan ik gewoon een universeel USB > miniUSB kabeltje gebruiken om m'n device te synchroniseren en te flashen.

De T-Mobile ROM is inderdaad erg traag, ik heb er nu de HTC NL rom op staan, ook wel fijn.

Touch Cube heb ook werkend gekregen, gewoon met m'n duim van onder naar boven wrijven |:(

Ik overal maar zoeken hoe je dat moet opstarten :X
LOL, sorry...ik dacht dat dat wel duidelijk was en je een ander probleem had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:21
Ik heb nog een vraag over de touch dual HI.

Wat is hier precies anders aan dan de 'normale' touch dual? Ik heb wel iets gelezen van iemand hier maar ik zou het graag nog even zeker weten voor ik hem bestel, alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Boy schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:25:
PROBLEEM! ik krijg geen geluid meer bij SMS en herinneringen en dergelijk. Ik zet ze weer aan bij 'geluiden en meldingen' bij instellingen...maar na een reboot (volgens mij) zijn ze weer uitgevinkt!!!

echt heel vreemd...
Ik quote mezelf maar even om anderen te helpen indien ze het probleem ook hebben: het schijnt bij mij (nog niet echt getest, maar misschien wil iemand anders het ook ff testen) alleen na een reboot weg te zijn als ik dat scroll-klikgeluid uitzet (instellingen->systeem tabblad->touchflo). Heb het aangezet gisteren (omdat ik al een vermoeden had) en lijkt het nu goed te doen...

[edit]
hmm, shit...is het dus niet...kzag net m'n gsm oplichten, zag een sms binnenkomen en weer geen geluid :s andere oorzaak maar zoeken. heb het weer handmatig aangezet...frustrerend... |:( :|

[ Voor 12% gewijzigd door Boy op 25-07-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boy schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:49:
[...]

ik denk dat die applicatie compleet statisch is...als de kubus draait, is het een animatie van plaatjes denk ik. Heb al foutjes gehad dat knoppen er niet waren (zwarte plek), maar als je de kubus draaide zag je ze wel...
Jep, dat draaiend gedoe is idd een animatie je kunt deze en de programma's aanpassen
http://forum.xda-develope...p?t=351142&highlight=cube
De tool om de programma's aan te passen kan ik zo 1,2,3 niet vinden dus die zul je zelf moeten zoeken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

dit is wel een erg stoere applicatie om te gebruiken ipv de op een gegeven moment 'saaie' HTC interface:

pointUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257673

Hoi,

Ik heb door het installeren en daarna verwijderen van touch settings programma mijn cube verknalt.

in de cube werken de applicatie launcher knoppen niet.

weet iemand hoe ik dit kan herstellen, natuurlijk zonder hard reset..

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Boy schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:58:
[...]

Ik quote mezelf maar even om anderen te helpen indien ze het probleem ook hebben: het schijnt bij mij (nog niet echt getest, maar misschien wil iemand anders het ook ff testen) alleen na een reboot weg te zijn als ik dat scroll-klikgeluid uitzet (instellingen->systeem tabblad->touchflo). Heb het aangezet gisteren (omdat ik al een vermoeden had) en lijkt het nu goed te doen...

[edit]
hmm, shit...is het dus niet...kzag net m'n gsm oplichten, zag een sms binnenkomen en weer geen geluid :s andere oorzaak maar zoeken. heb het weer handmatig aangezet...frustrerend... |:( :|
probleem gevonden: Opera Mobile beta! er is een nieuwe uitgebracht speciaal om dit te verhelpen sinds 27e juli...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Nice, ben binnen een paar dagen ook eigenaar van deze telefoon. Heb momenteel een U600, daarvoor een Mda Vario 1 en een Mda Vario 2. Wilde toch weer terug naar Smart dus vandaar. Voor de abbo interesse ik heb een verlenging gedaan van 1 jaar met 200 min en PIT en moest 9,95 bijbetalen en ben 31,50 p'm kwijt. Niet duur dus...ben benieuwd of het de afgelopen tijd beter is geworden in SmartPhone land.

Had eerst altijd Black Rom's op mijn Vario's...zijn die er ook voor deze versie ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Er zijn wel mensen die zelf ROM's maken. Maar ik vind dat daar teveel bugs in zitten.

Ik had eerst de standaard T-mobile ROM op m'n apparaat staan, maar die was me te langzaam, en ik heb ook geen T-Mobile, maar Orange.

Omdat ik sowieso niet van die provider rommel op m'n telefoon wil heb ik gewoon de HTC NL officiele rom erop gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270615

Ik zag dat HTC een nieuwe ROM klaar heeft staan voor de Touch Dual. Hopelijk komt er voor de MDA Touch Plus binnenkort ook een nieuwe uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Anoniem: 270615 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:48:
Ik zag dat HTC een nieuwe ROM klaar heeft staan voor de Touch Dual. Hopelijk komt er oor de MDA Touch Plus binnenkort ook een nieuwe uit.
Waar heb je die zien staan dan? Ik kan hem niet vinden via de HTC.com website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb een vraagje over mijn Dual, ik kan nergens de optie vinden 'vergrendelen' zoals die wel eerst op de vario en de touch zat. Raar Raar...iemand raad ?

Heb een Mda Touch Plus van T-Mobile met bijbehorende Rom.

Weet niet of ik de laatste versie heb ?
- Rom Versie 1.35.114.07
- Rom Datum 12.03.07
- Radio Versie 1.58.16.27

[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 11-08-2008 20:18 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270615

Makkie80 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 18:09:
[...]

Waar heb je die zien staan dan? Ik kan hem niet vinden via de HTC.com website...
Kijk maar eens op http://www.htc.com/europe...List.aspx?p_id=44&cat=all.
Deze is echter voor een originele HTC en niet voor eentje met de T-mobile rom, en is volgens mij alleen te installeren als je wat hacks uitvoert vantevoren. Ik wacht liever even op de nieuwe rom van T-mobile, als die ooit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Ik heb een MDA van T-mobile, maar ik heb er al een andere SPL opgegooid, en ook al een andere ROM. (HTC NL standaard ROM).

Kan ik die upgrade dan wel installeren?

Wat voegt het trouwens toe tegenover de originele HTC NL rom? (is die upgrade wel in het nederlands?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Anoniem: 270615 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:51:
[...]

Kijk maar eens op http://www.htc.com/europe...List.aspx?p_id=44&cat=all.
Deze is echter voor een originele HTC en niet voor eentje met de T-mobile rom, en is volgens mij alleen te installeren als je wat hacks uitvoert vantevoren. Ik wacht liever even op de nieuwe rom van T-mobile, als die ooit komt.
Heb hem inderdaad gevonden! Maar bij 't downloaden (na invullen serienummer) zegt ie helaas dat ie niet geschikt is voor mijn telefoon, moet waarschijnlijk wachten op de Nederlandse versie. Bij het nederlanse gedeelte van de site is de update helaas nog niet te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

NeoMe schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:22:
Ik heb een vraagje over mijn Dual, ik kan nergens de optie vinden 'vergrendelen' zoals die wel eerst op de vario en de touch zat. Raar Raar...iemand raad ?

Heb een Mda Touch Plus van T-Mobile met bijbehorende Rom.

Weet niet of ik de laatste versie heb ?
- Rom Versie 1.35.114.07
- Rom Datum 12.03.07
- Radio Versie 1.58.16.27
bij mij kan ik het doen onder instellingen->'eind-toets lang indrukken' ... en daar aangeven. Hij zit ook op de htc cube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Makkie80 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:46:
[...]

Heb hem inderdaad gevonden! Maar bij 't downloaden (na invullen serienummer) zegt ie helaas dat ie niet geschikt is voor mijn telefoon, moet waarschijnlijk wachten op de Nederlandse versie. Bij het nederlanse gedeelte van de site is de update helaas nog niet te vinden...
Ik zie alleen 2 fixes waar ik sowieso al niet last van had...is er verder een reden om toch te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Boy schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:26:
[...]

Ik zie alleen 2 fixes waar ik sowieso al niet last van had...is er verder een reden om toch te upgraden?
Ik heb toch nog wel regelmatig last van vastlopers, vaak na gebruik van GPRS heb ik het idee. Het toestel reageert dan nergens meer op, alleen het groene lampje knippert af en toe. Ik hoop dat dit met een evt. nieuwe ROM verholpen is. Daarbij zijn eventuele nieuwe functionaliteiten / betere drivers natuurlijk altijd welkom! Hoop stiekem nog op enige verbetering in snelheid van 't toestel bij grafische weergaven. Heb er (bijvoorbeeld tijdens 't spelen van een spelletje) vaak last van dat 't toestel ERG traag wordt bij aanraking van het toch-scherm in combinatie met bewegende beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Boy schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:22:
[...]
bij mij kan ik het doen onder instellingen->'eind-toets lang indrukken' ... en daar aangeven. Hij zit ook op de htc cube...
Wow dankjewel, die hebben ze mooi weten te verstoppen :)
Maargoed, nu werkt alles weer 100% zoals het hoort te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Makkie80 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:41:
[...]

Ik heb toch nog wel regelmatig last van vastlopers, vaak na gebruik van GPRS heb ik het idee. Het toestel reageert dan nergens meer op, alleen het groene lampje knippert af en toe. Ik hoop dat dit met een evt. nieuwe ROM verholpen is. Daarbij zijn eventuele nieuwe functionaliteiten / betere drivers natuurlijk altijd welkom! Hoop stiekem nog op enige verbetering in snelheid van 't toestel bij grafische weergaven. Heb er (bijvoorbeeld tijdens 't spelen van een spelletje) vaak last van dat 't toestel ERG traag wordt bij aanraking van het toch-scherm in combinatie met bewegende beelden.
wat ik merk is dat als ik scroll door een scherm heen en ik hou m'n vinger erop terwijl hij aan het bewegen is, dat het schokkerig is...(ik gebruik pointUI, en als je in het hoofdscherm om bijvoorbeeld van klok naar weer te gaan, dan veegt en dan vasthoudt, schokt het als de tering)

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste