Anoniem: 198250 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:19:
[...]
[...]
Ja dat kan, je moet wel zorgen dat je het weer handmatig doet vernieuwen en erg opletten omdat hij al heel snel gegevens gaat vernieuwen en gprs verbinding maakt... Je kunt het weer vernieuwen als je activesync verbinding hebt omdat je internet dan via je pc gaat (als je ingesteld hebt dat speciale verbindingen niet toegestaan zijn in active sync).. verder kun je gprs nog blokkeren en weer aanzetten met nogprs, zodat je nooit perongeluk verbinding maakt (mits je vergeet gprs te deactiveren natuurlijk

).. Het weer syncen kan goed met htc home, verder ken ik spb weather nog maar dat is niet gratis...
Heel erg bedankt! was poepsimpel eens ik thuis probeerde...op werk lukte het niet echt, kon niet op internet via mn pda... beveiligde pc's. heb me wat belezen op internet, en blijkt dat ik in de registry klein settingkje moet veranderen(wat ik dus niet kan op die pcs...

)
maar soit, thuis loopt et van een leien dakje! ik hier natuurlijk op verder aant gaan,
kom ik bij het prog. HTC home customizer uit!
ziet er heerlijk uit (via site), maar heeft me na install dus wel een harde reset gekost
NIET aan te raden dus...
edit: en nu toch opnieuw aant installeren..zag er te mooi uit om niet nog es te wagen!

edit2: nu op een volledig kale versie...idem: install en setup ok, maar eens "save", een blanco HTC home, en bij reboot volledige vastloper...maar echt volledig, komt nog niet eens tot het punt dat hij mn pincode vraagt!
2x nu...vind nix op het plaatselijke forum...zal wel aan mij liggen
nog iemand bad experiences???
[
Voor 13% gewijzigd door
Anoniem: 123047 op 30-05-2008 21:40
]