Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-05 23:48
Mas- schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:35:
Ik heb mijn HTC Touch Dual al een tijdje (sinds juli, ongeveer), en tot nu toe bevalt ie erg goed. Nu heb ik de laatste tijd echter wel een probleem, het touchscreen doet het namelijk niet (goed) meer. Het begon er mee dat het touchscreen het soms niet deed als ie opengeschoven was. Later deed ie het nooit als ie opengeschoven was. Sinds vandaag lijkt hij het niet eens meer te doen als de telefoon dichtgeschoven is. Nogal vervelend! Zijn er mensen bekend met dit probleem? Ik vermoed dat er gewoon iets kapot is, maar ik kan eventueel ook een hard reset doen om een softwareprobleem uit te sluiten. Als laatste redmiddel kan ik ook vervelend gaan doen bij T-Moible. Heeft iemand advies?
Scherm opnieuw uitgelijnd? En dan zachtjes drukken, wordt je scherm ook gevoeliger van.

Als je je phone naar T-mobile brengt, ben je m in het allergunstigste geval een week kwijt, maar waarschijnlijk voor een paar weken.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Toaby schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:17:
[...]

Scherm opnieuw uitgelijnd? En dan zachtjes drukken, wordt je scherm ook gevoeliger van.

Als je je phone naar T-mobile brengt, ben je m in het allergunstigste geval een week kwijt, maar waarschijnlijk voor een paar weken.

Succes :)
Dit had geen zin. Ik ga hem zelf straks nog even hard-resetten, maar ik vermoed dat dat geen zin hebben zal. Ik heb al gebeld met de klantenservice van T-Mobile. Die zeiden dat het klonk als een technisch mankement, dat dus door de garantie gedekt wordt. Ik zal hem morgen langs de lokale T-Mobile winkel brengen. Bedankt voor het advies.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:53

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Na een hard reset heb ik weer geluid/tril bij het ontvangen van een SMS.

Als ik een sms verstuur krijg ik zo'n melding van bericht verzonden, kan die melding ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 12:39
Met Advanced Config kun je die meldingen makkelijk regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-05 22:24

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Windows Mobile 6.1

Begin April 2008 werd een kleine update voor Windows Mobile 6 geïntroduceerd, namelijk de 6.1 update. Hierin zijn een paar kleine dingen aangepast. Zo is het UI aangepast door een nieuw design van het Home Screen en ook Threaded SMS is toegevoegd aan de functies. Ook kun je in Internet Explorer met tabs werken wat een groot gemis was bij de vorige versie.
Bron: Windows Mobile FAQ

Mij gaat het vooral om de volgende gedeelte:
"Ook kun je in Internet Explorer met tabs werken wat een groot gemis was bij de vorige versie".
Ik heb een HTC Touch Dual/Plus MDA van T-Mobile met een 6.1 upgrade, maar ik zie geen tabs bij mijn IE. Jullie wel?

EDIT:
Ik zie niks in http://www.microsoft.com/.../en-us/meet/wm61-faq.mspx staan over de tabs in IE.
Is het gewoon een foutje van Tweakers?

[ Voor 9% gewijzigd door Excentriekegast op 30-01-2009 13:26 . Reden: Update aan info ]

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_Sack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-04 12:01
Pff, met het zweet tussen mijn bilnaat heb ik de 6.1 upgrade uitgevoerd.
http://www.t-mobile.nl/pe...da-touch-plus-update.aspx

Zo op het oog ziet het er een stuk beter uit dan dat brakke 6.0. Ik hoop dat TCPMP nog steeds werkt, heeft iemand daar ervaring mee? De coreplayer (opvolger daarvan) vind ik namelijk vrij ruk

GA-P35-DS3R, C2D E8400 @ 3,6 Ghz, 2 GB OCZ Platinum rev 2 800 5-5-5-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Harry_Sack schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:34:
Zo op het oog ziet het er een stuk beter uit dan dat brakke 6.0. Ik hoop dat TCPMP nog steeds werkt, heeft iemand daar ervaring mee? De coreplayer (opvolger daarvan) vind ik namelijk vrij ruk
Ik gebruik ook CorePlayer, het is wel een kwestie om je bestandjes eerst even om te zetten. Dit zorgt voor het beste resultaat. Er zijn verschillende programma om de resolutie aan te passen en de kwaliteit te waarborgen. Ik gebruik zelf altijd SPB Mobile DVD, die kan dvd's met ondertitel maar ook gewoon .avi enzo omzetten naar je mobiel zodat het perfect afspeelt en ondertitel goed leesbaar is.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Harry_Sack schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:34:
Pff, met het zweet tussen mijn bilnaat heb ik de 6.1 upgrade uitgevoerd.
http://www.t-mobile.nl/pe...da-touch-plus-update.aspx

Is die update zo gevaarlijk dan ?

Edit: Ook maar geupdate naar 6.1.
Wel iets gruwelijk irritants gevonden, als iemand smst die in mijn telefoonboek staat als "06huppeldepup" of "00316huppeldepup" dan herkent hij het niet ?
Er blijft gewoon het nummer staan... is daar een oplossing voor ? |:(

[ Voor 19% gewijzigd door DennusB op 04-02-2009 19:35 ]

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-05 22:24

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294972

hoi iedereen, op aanraden van een vriend heb ik me een htc touch dual aangeschaft om mijn oude gsm te vervangen. Ik gebruik het toestel voornamelijk om te bellen,smsen en de agenda. internet en dergelijke niet echt. Omdat hier echt zoveel info staat, waarvan ik een groot deel zelfs niet begrijp, hoopk dat er iemand ff kan antwoorden op een paar korte vraagjes.

1) telkens alsk een sms wil typen,is de standaardinvoermethode xt9. Ik moet dan elke keer op de linkse knop onderaan duwen, om het in een fold down menuutje te veranderen naar 'abc'. Hoe kan ik abc als standaard invoermethode voor smsjes (en eventueel ook andere dingen) instellen?
2) is er een manier om het klokje toch te tonen, ook al staat het scherm in slaapstand?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Nou, ik heb een HTC Touch Dual. Ik had dit topic alleen nog niet gevonden :S.

In ieder geval. Ik heb het ding nu een kleine week. Ondertussen zitten er op het scherm al een paar kleine krasjes. Ik heb wat screenprotectors besteld (DealExtreme), echter die komen pas eind volgende week op zijn gunstigst.

Iemand een ideetje over hoe ik het scherm weer wat krasvrijer kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:19
BlackWhizz schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:53:
Nou, ik heb een HTC Touch Dual. Ik had dit topic alleen nog niet gevonden :S.

In ieder geval. Ik heb het ding nu een kleine week. Ondertussen zitten er op het scherm al een paar kleine krasjes. Ik heb wat screenprotectors besteld (DealExtreme), echter die komen pas eind volgende week op zijn gunstigst.

Iemand een ideetje over hoe ik het scherm weer wat krasvrijer kan maken?
Dat niet maar kreeg je niet twee screenprotectors met je telefoon meegeleverd? Bij mij wel namelijk en ze werken uitstekend. De eerste ging bij mij een jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
htf99 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:15:
[...]

Dat niet maar kreeg je niet twee screenprotectors met je telefoon meegeleverd? Bij mij wel namelijk en ze werken uitstekend. De eerste ging bij mij een jaar mee.
Was ik er nog vergeten bij te vertellen. Ik heb deze HTC in Nieuwstaat 2e hands gekocht. Ziet er superb uit, behalve nu het scherm dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbc_sjc
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-10-2022

hbc_sjc

DennusB schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:41:
[...]
Wel iets gruwelijk irritants gevonden, als iemand smst die in mijn telefoonboek staat als "06huppeldepup" of "00316huppeldepup" dan herkent hij het niet ?
Er blijft gewoon het nummer staan... is daar een oplossing voor ? |:(
Wellich een beetje late reactie op je post, maar toch...
Ik had hetzelfde probleem. Heb de oplossing via T-mobile forum gevonden. Schijnbaar kende de MDA Vario IV hetzelfde probleem. Zie https://t-mobile-forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=101342 als je een T-Mobile login hebt.

Na de Windows mobile update is een setting gewijzigd. Een telefoonnummer wordt pas gelinkt uit je contactpersonen als er 12 (twaalf!) cijfers overeenkomen. Beetje veel als een telefoonnummer maar 10 cijfers kent. |:(

Het volgende heb ik van T-Mobile forum geplukt. Oplossing 1 werkte prima voor mij

--------------------------------------------------------------
Oplossing 1:
Voor mensen met Advance config (kan je gratis downloaden)-> Phone -> Call ID match: op 8 zetten.

Oplossing 2:
Met een registers editor (er zijn gratis varianten in omploop) de volgende registerkey aanpassen: HKCUControl PanelPhoneCalIidMatch op 8 zetten.
--------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbc_sjc
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-10-2022

hbc_sjc

Naast bovenstaande reactie helemaal vergeten mijn eigen probleem te delen met jullie 8)7
Iemand bekend met het volgende?

Als ik muziek vie Windows Media Player wil synchroniseren met mijn MDA, synchroniseert hij de eerste 20 nummers van de synchonisatielijst prima, maar daarna stopt de voortgang. Ik moet de synchronisatie stoppen, Mediaplayer afsluiten en de telefoon afkoppelen. Vervolgens het zaakje weer aansluiten en opnieuw aangeven wat ik wil synchroniseren. Gelukkig ziet Mediaplayer wel dat er al een 20-tal mp3's gesynced zijn en gaat ie vrolijk verder waar ie gebleven was.... Tot ie weer 20 nummer gehad heeft en weer vastloopt.

Op deze manier is het synchroniseren van zo'n 600+ MP3's nogal tijdrovend :?

Ik heb recent de nieuwe T-Mobile update naar WM6.1 geinstalleerd. Weet echter niet of het probleem daarvoor ook al bestond, toen synchroniseerde ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Op mijn zoektocht of er echt wel een screenprotector op zat heb ik mijn scherm maar eens deftig geinspecteerd. Wat ik nu zie is dat misschien wel een screenprotector op kan zitten. Er ligt namelijk iets een sticker/plastic velletje op wat er wat schuin op zit. d.w.z. dat onderaan links van het scherm een klein stukje plastic-achtig materiaal op de zwarte plastic behuzing van de Dual. Ik weet alleen niet zeker of dat ook echt een screenprotector is.

Hebben jullie dat ook dat er als er geen screenprotector op zit dat er dan een plastic-achtig velletje op de zwarte plastic case om het scherm heen zit?

Edit:
Ik heb mn nagel er tussen kunnen krijgen. Het lijkt op een plastic velletje, alleen als ik er met een vinger onder wil gaan zitten. Dan klapt die wer terug. Is dit een screenprotector?

Edit2:
Ik heb hem nog iets verder losgehaald. Ik hoor nu het ik-haal-plakband-van-plastic-materieel-geluidje. Volgens mij is het dus echt een screenprotector, maar ik weet het niet zeker, iemand?

[ Voor 25% gewijzigd door BlackWhizz op 16-03-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 28-05 16:05

Boy

www.byoscoop.nl

(jarig!)
BlackWhizz schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:54:
Op mijn zoektocht of er echt wel een screenprotector op zat heb ik mijn scherm maar eens deftig geinspecteerd. Wat ik nu zie is dat misschien wel een screenprotector op kan zitten. Er ligt namelijk iets een sticker/plastic velletje op wat er wat schuin op zit. d.w.z. dat onderaan links van het scherm een klein stukje plastic-achtig materiaal op de zwarte plastic behuzing van de Dual. Ik weet alleen niet zeker of dat ook echt een screenprotector is.

Hebben jullie dat ook dat er als er geen screenprotector op zit dat er dan een plastic-achtig velletje op de zwarte plastic case om het scherm heen zit?

Edit:
Ik heb mn nagel er tussen kunnen krijgen. Het lijkt op een plastic velletje, alleen als ik er met een vinger onder wil gaan zitten. Dan klapt die wer terug. Is dit een screenprotector?

Edit2:
Ik heb hem nog iets verder losgehaald. Ik hoor nu het ik-haal-plakband-van-plastic-materieel-geluidje. Volgens mij is het dus echt een screenprotector, maar ik weet het niet zeker, iemand?
naar je omschrijving zou ik zeggen van wel, dat het een screen protector is...die zuigt zich aardig goed vast...wat zou het anders moeten zijn? heb je 'm 2e hands of zo? laat maar, heb ff wat meer boven gelezen...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe firmware; het probleem is dat deze firmware voor een 20-key is en ik heb een 16-key. Heeft iemand een idee om dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 10:45

Francis

Kawa Versys 1000

TheovdS schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:21:
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe firmware; het probleem is dat deze firmware voor een 20-key is en ik heb een 16-key. Heeft iemand een idee om dit te fixen?
Correct me if i'm wrong, maar dat controleer je toch van tevoren?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Francis schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:55:
[...]

Correct me if i'm wrong, maar dat controleer je toch van tevoren?
Jup, maar deze firmware beviel me wel en had alles wat ik nodig had; behalve 16-key-support. Ik heb het gedaan met in het achterhoofd dat ik dacht dat het wel mogelijk was om dat te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb de HTC Touch Dual van T-Mobile met 6.1 Rom, merk gewoon dat er nog paar foutjes inzitten. Is de 6.1 Rom van de HTC site beter of anders. Heeft iemand ze allebei gehad, en welke is dan de beste/sneller.

Wat veranderd T-Mobile er precies aan, ik merk eigenlijk niks behalve preset-t-mobileinstellingen zoals mss, internet, voicemail, etc.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AGR
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-03 09:02

AGR

Ik heb een probleem met mijn Touch Dual. Sinds enkele dagen kan de telefoon geen verbinding met het Telfort / KPN netwerk meer maken. Dit geldt zowel voor bellen als voor internet.
Wat heb ik al gedaan:
- Geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren (telefoon staat dit niet toe, geeft "Netwerkfout")
- Rom update uitgevoerd naar de nieuwste versie (2.09.xx)
- Simkaart in ander toestel geprobeerd om uit te sluiten dat het aan de sim ligt
- Gegoogled, maar het lijkt geen veel voorkomend probleem te zijn

Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 15:53

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Jeuj, heb weer een lekker vaag probleempje. M'n telefoon verandert van tijdzone af en toe. Valt me op dat tijden van SMSjes of mailtjes niet kloppen, en idd dan staat ie op GMT+2 Windhoek. :?

Iemand een idee hoe dat kan?

Heb de HTC WM6.1 erop draaien.

Nu Start - Setting - Personal tab - Phone - (find the "time zone" tab) - (Uncheck automatic change time zone and clock) aangepast, kijken of dat goed gaat... :?

[ Voor 31% gewijzigd door Beekforel op 15-04-2009 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:19
Beekforel schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:21:
Jeuj, heb weer een lekker vaag probleempje. M'n telefoon verandert van tijdzone af en toe. Valt me op dat tijden van SMSjes of mailtjes niet kloppen, en idd dan staat ie op GMT+2 Windhoek. :?

Iemand een idee hoe dat kan?

Heb de HTC WM6.1 erop draaien.

Nu Start - Setting - Personal tab - Phone - (find the "time zone" tab) - (Uncheck automatic change time zone and clock) aangepast, kijken of dat goed gaat... :?
Dat heb ik ook sinds kort! Erg irritant want de synchronisatie van mijn afspraken in de agenda met outlook verschillen hierdoor een uur... Het probleem doet zich voor sinds de zomertijd is ingegaan. Vorig jaar had ik hier echter geen problemen mee. Ik draai WM6.

Ik zal ook eens proberen om die instelling aan te passen. Hopelijk helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-03 20:37
Weet iemand waarom T9 zo ontiegelijk traag wordt nadat je WM6.1 installeerd?
Ik heb dat bij sms beantwoorden waar ik meerdere berichten mee uitgewisseld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Weet iemand hoe je kan instellen dat je een smsje niet 2 x hoeft weg te gooien, dus verwijderen is weg en niet naar verwijderde items. Dit kon wel in 6.0 en kan het nu niet vinden in 6.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24969

Ik heb sinds kort een HTC Touch Dual.
Alleen krijg ik geen geluidssignaal bij binnenkomende smsjes.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 10:45

Francis

Kawa Versys 1000

Anoniem: 24969 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:26:
Ik heb sinds kort een HTC Touch Dual.
Alleen krijg ik geen geluidssignaal bij binnenkomende smsjes.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Heb je wel een toon ingesteld? Staat in het boekje hoe dat precies moet.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

(jarig!)
Francis schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:57:
[...]

Heb je wel een toon ingesteld? Staat in het boekje hoe dat precies moet.
start->instellingen, tabblad 'Systeem' en dan 'geluiden en meldingen'. Hier het tabblad meldingen en dan bij "Berichten: nieuw tekstbericht" een geluidje instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24969

Daar staat inderdaad wel gewoon een melding ingesteld.
Heb al ingesteld dat ie ook moet trillen, maar ook dit doet ie niet.

Bij een nieuw e-mail bericht krijg ik trouwens ook geen melding terwijl dit wel ingesteld staat.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 24969 op 12-06-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ewivis schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:16:
nou vorig jaar mijn touch dual naar vodafone shop gebracht. Mijn touchscherm reageerde helemaal niet meer. Het begon met het niet reageren als de telefoon uitgeschoven was, daarna moest ik hem zo onderhand elk uur opnieuw calibreren om het enigsinds werkend te krijgen. Daarna deed het scherm helemaal niks meer.

Dus ik teruggebracht, 4 dagen erna was hij alweer klaar. Ze hebben een onderdeel vervangen en een software update gedaan. guess what... windows mobile 6.1 vodafone branded.... ipv 6.0 wat ik er eerst op had staan. scherm werkt weer helemaal goed, waren geen kosten aan verbonden(logisch...)

Mijn accu doet alleen wel beetje raar, soms staat hij ineens op 0% en zegt hij dat ie leeg is. doe ik accu eruit, weer erin, zet telefoon weer aan, accu weer vol :/ soms loopt hij heel snel leeg(ik geloof dat metertje voor geen meter meer) iemand hier ook ervaring mee?
Ik en mijn collega hebben ook een weigerend touchscreen in de uitgeschoven stand. Ik weet niet of we hier nog garantie op hebben (ben bang van niet, al een tijdje bij het bedrijf in bezit).
Er is bij jou hardware matig iets aangepast, zou alleen de software update (zoals je beschijft) ook soulaas bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

*kick*

Blijkbaar geen tweakers met dezelfde probelemen, op internet zijn er zat vergelijkbare gevallen:
http://www.htcwiki.com/th...ive+when+keypad+slide+out

Er blijkt nog geruime tijd garantie op de HTC te zitten dus na de vakantie gaan ze voor een repair.

Hopelijk houd de HTC het in de vakantie nog uit, want hij zal dienst doen als TOMTOM. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VariousC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-08-2009
Hallo iedereen,

Ik ben in bezit van een "branded" MDA Touch Plus van T-Mobile. Ik heb de ROM geupdate, vanaf de T-Mobile-site van WM 6.0 naar WM 6.1. Sindsdien kan ik geen nav 'n IGO8 en IFonz 1.0.4 meer laden. Dat komt omdat Framework NET CF 3.5 niet meer te installeren is. Na installatie wordt weergegeven dat het installeren mislukt is dat er meer geheugen vrijgemaakt moet worden en dan nog eens te installeren. Ik heb dit een aantal maal geprobeerd en krijg het niet voor elkaar :S . Ook de installatie op de opslagkaart lukt niet :( . Weet iemand hoe ik dit kan oplossen :? Is er een andere versie van NET CF 3.5 die ik moet installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VariousC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-08-2009
Ik kan NET CF 3.5 niet installeren op mijn MDA Touch Plus van T-Mobile sinds ik WM 6.0 geupgrade heb naar 6.1. :( .WM 6.1 upgrade is van de T-Mobile site afgehaald.

Is dit bij iemand herkenbaar :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 22:22
VariousC schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:17:
Ik kan NET CF 3.5 niet installeren op mijn MDA Touch Plus van T-Mobile sinds ik WM 6.0 geupgrade heb naar 6.1. :( .WM 6.1 upgrade is van de T-Mobile site afgehaald.

Is dit bij iemand herkenbaar :? ?
Komt mij niet bekend voor maar ik heb dan ook geen T-Mobile rom. Waar heb je het bestand vandaan voor net CF 3.5? Thuis kan ik wel even kijken of er beperkingen in zitten m.b.t. operating system oid. Het is een .cab bestand neem ik aan.

Heb aan de startpost links naar Android toegevoegd. Inmiddels heb ik het draaien en is het toch wel grappig. Zaken waarvan ik weet dat ze in ieder geval nog niet werken zijn Bluetooth en de Camera. Verder begint het steeds bruikbaarder te worden.

[ Voor 54% gewijzigd door wmn79 op 12-08-2009 15:30 . Reden: Stukje over android toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:06

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heb vandaag mijn Niki eens geflasht naar Windows Mobile 6.5 ([29/07/09][WWE] - WM6.5 ROM - Latest Build: 23016 (W/ Mega Pkg) Lite Version) en ik ben onder de indruk van de snelheid !
Ik gebruik hem tegenwoordig puur als TomTom en (in vliegtuigmodus met bluetooth aan) is binnen 1 minuut TomTom volledig opgestart. (Heb snelkoppeling in /windows/StartUp geplaatst) :P

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

(jarig!)
Tomba schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:16:
Heb vandaag mijn Niki eens geflasht naar Windows Mobile 6.5 ([29/07/09][WWE] - WM6.5 ROM - Latest Build: 23016 (W/ Mega Pkg) Lite Version) en ik ben onder de indruk van de snelheid !
Ik gebruik hem tegenwoordig puur als TomTom en (in vliegtuigmodus met bluetooth aan) is binnen 1 minuut TomTom volledig opgestart. (Heb snelkoppeling in /windows/StartUp geplaatst) :P
6.5 is inderdaad enorm stuk sneller!

en als je voor de lol wat android erop wilt spelen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=544965

:) werkt best grappig...alleen niet altijd even betrouwbaar...sms'jes die niet verstuurd worden heb ik wel last van...maar dat is pas sinds de laatste build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Blijft Web n Walk update manager bij jullie ook steeds vragen om update, heb nu al echt 50 x geupdate maar balk komt nooit vol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Collega van mij heeft een HTC dual, KPN netwerk en dat ding fubart, met mijn HTC heb ik ook zoeits gehad en een rom upgrade heeft toen geholpen Wou dit dus ook bij die telefoon doen.

Alleen via de HTC website kan ik de upgrade niet downloaden, zegt dat het niet kan met dit serie nummer, zal komen omdat het een KPN branded toestel is?

kan ik ergens een kpn upgrade downloaden?

kwam in dit topic tegen:
12432 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:25:
Ik heb zelf ook een KPN branded Touch Dual en ik heb de rom via deze link gedownload.

http://dl.htc.com/downloadfiles/RomCode/...

De s/n check is de enige beveiliging die ze hebben. Je kunt je touch dual gewoon flashen naar WM 6.1
maar die link werkt niet meer..

[ Voor 42% gewijzigd door Chaoss op 02-11-2009 09:36 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 22:22
De KPN versie is bij mij niet bekend maar via deze link vind je de officiele update van HTC in verschillende talen waaronder Nederlands.

Mocht de link niet werken dan kom je er ook via http://wmn79.4shared.com => misc => Original Nike WM6.1 roms.

[ Voor 20% gewijzigd door wmn79 op 02-11-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dankje, de pda is inmiddels opnieuw geinstalleerd.

Heb nu problemen met de uitlijning die het bij het eerst opstarten automatisch start,,, ik druk op de kruisjes en ze verspringenw el, maar hij begint steeds weer overnieuw

Kheb het ok al een paar keer heel secuur geprobeerd, is de display kapot?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik wil naar 6.5 maar zodra ik die rom.exe open krijg ik 'rapitool' foutmeldingen. En gaat ie vervolgens niet flashen :( ?

Gefixt...mobile device geinstalleerd en via active sync connectie gemaakt toen deed ie het wel.

[ Voor 30% gewijzigd door NeoMe op 08-11-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-10-2024
Hoi allemaal,

Sinds enige tijd doet het geluid het niet meer wanneer ik een oproep beantwoord. Ik moet hem steeds op luidspreker zetten om de andere kant te horen.

Weet iemand hoe je de oproepen dat je beantwoord/doet steeds de luidspreker automatisch aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

hehehehe irritant :)

Maar ik heb ook een vraagje, ik wil graag msn live messenger in landscape modus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

lol, nu heb ik het voor elkaar kun je niet meer lezen wat de ander heeft getypt. Oftewel je hebt er niks aan, waarschijnlijk zit het er daarom ook niet standaard op. Heb ook andere toetsenborden geprobeerd, wil niet echt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333757

Een kennis heeft een probleem met zijn HTC Touch Dual P5500.

Afgelopen weekend heeft zijn scherm het begeven (inmiddels gemaakt bij een PDA shop), maar nadat het toestel weer "beeld" had is hij al zijn agenda afspraken en contactpersonen kwijt (welke op het toestel zelf zouden moeten staan, niet op SIM of SD). Een ander nadeel is nog dat hij sinds lange tijd geen back-up heeft gemaakt of synchronisatie heeft uitgevoerd met zijn pc.

Iemand een idee hoe de afspraken en contactpersonen weer "tevoorschijn kunnen worden getoverd", aangezien ze niet bewust zijn verwijderd?

Samenvatting:
- Touch screen kapot > reeds vervangen
- Geen harde reset plaatsgevonden (aangezien documenten, programma's en sms etc nog aanwezig zijn)
- Agenda + contactpersonen leeg, sms berichten nog aanwezig.
- Documenten (afbeeldingen etc) ook nog aanwezig
- Geen recente back-up

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

-ET-

Phone Home

Ik heb mijn touchdual ook maar weer eens uit de kast gehaald. Echter krijg ik nu iedere keer als ik een sms verstuur een berichtje dat de sms verzonden is. En ik kan niet terug vinden waar ik dat uit kan zetten.

googlen op Touch Dual sms verzendbevstiging leverde weinig op.

[edit]
gevonden. Je kan het via een tooltje doen.

advanced configuration tool v.2.02.0.2.0

[ Voor 16% gewijzigd door -ET- op 09-12-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Mijn oude Mda Touch Plus staat te koop in de Vraag en Aanbod. Dit topic is verder niet echt meer actief, is iedereen er al vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Ik heb vandaag gratis een mda touch plus weten te bemachtigen, maar het touchscreen laagje is ervan af.

Kan geen gebruik maken van de touchscreen dus, nu wil ik em updaten naar de t-mobile 6.1 rom.

Mijn vraag is aangezien ik geen mogelijkheid heb om de touchscreen te gebruiken, mocht ik die 6.1 rom eropzetten loop ik dan vast bij het uitlijnen gedeelte? Kun je die overslaan? tijdens de upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Gewoon 6.5 erop knallen, staat op t-mobile website of op website van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257307

@]FritsYpeij
Ik hang hier al jaren rond :-) maar ik zal de ad bij vraag & aanbod zetten.
Past beter inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja, ik weet het, dit is al een hele oude telefoon, maar ik gebruik hem vaak nog op zaterdag als ik buiten aan het werk ben. Veel gedoe met zand e.d. en dat wil ik mn moderne smartphone niet aandoen ;).
Had er al die tijd nog Windows Mobile 6.1 opstaan, maar dat werd steeds (nog) minder bruikbaar. Ook omdat mn contacten in mn Gmail staan, en die kan ik er niet mee syncen. Maar heb er nu via dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1002683
Android 2.2 op. En dat werkt echt uitstekend!
Iig een stuk werkbaarder dan window mobile 6.1..

Misschien dat iemand er nog wat aan heeft die er ook nog zo een heeft liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door MaximusTG op 18-11-2012 15:10 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:53

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Toevallig, ik heb laatst mijn oude Touch Dual in gebruik genomen als werk toestel, ter vervanging van een simpel nokia'tje. Toen ik hem uit zijn orginele doos haalde van de week voelde ik weer de zelfde trots als +/- 4 jaar geleden :)

Overigens is die android Rom geen optie voor mij, ik heb de Bluetooth nodig voor de carkit. Dat werkt zo te zien (nog) niet.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nee, klopt, dat werkt inderdaad niet. Maar ik gebruik dat verder nooit, dus dan mis je het ook niet. Android configureren is trouwens wel een gedoe zonder wifi..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste