• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik ben sinds kort overgegaan van een Hi-abbo naar Telfort. Nu werkt nummerdoorgave (degene die ik bel, ziet mijn nummer) niet meer. Ik heb erover contact gehad met de Telfort support, maar de zeggen dat ze het aangezet hebben en als het niet werkt dat het dan aan mijn toestel-instellingen ligt.

Als ik nummer doorgave opvraag (phone settings > services > caller ID) staat hij op 'no one'. Al zet ik hem dan op 'everyone' en ik vraag de instellingen opnieuw op, staat hij weer op 'no one'.
Ik kan hier ook kiezen voor 'only contacts', deze instelling wordt wel onthouden, maar werkt niet: niemand (ook geen contacts) ziet mijn nummer.

(Na het aan/uit zetten werkt het nog steeds niet.)

Doe ik iets fout of ligt dit aan Telfort?

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Iemand al iets gehoord over 6.1 van T-Mobile ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283464

NeoMe schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:40:
Iemand al iets gehoord over 6.1 van T-Mobile ?
Ook ik heb ditzelfde probleem en t-mobile net gesproken en die zegt gewoon doodleuk: Dan moet u even naar de winkel gaan en dan wordt deze daar ter reparatie opgestuurd. Dus ze gooien een update op de site, om vervolgens zelf in de winkel alle telefoons terug te nemen en te reparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283464

Gelukkig!! Na het checken op internet en op het forum, van weliswaar een andere telefoon, ben ik erachter gekomen hoe je dit zelf kunt verhelpen!

Uiteraard is je telefoon verbonden via actieve sync! 8)

Nadat je de update van 6.0 naar windows 6.1 hebt gedaan, installeer je via deze link deze .cab file op je telefoon: http://rapidshare.de/file...TCFv35.wm.armv4i.cab.html (kies hier voor free en dan moet je na 60 seconden wachten, een code invoeren)

Die klik je aan en installeer je op je pda

Dan surf je daarna naar:
http://www.touchxperience...ation-tool/downloads.html en kies voor de eerste:
Advanced Configuration Tool 3.3 CAB install

Dit programma installeer je vervolgens ook op je pda.
Druk daarna op je pda op:
1 start
2 programma's
3 advanced config

Daar kies je voor Phone. Daarbij staat call ID match vermeld. Standaard staat deze waarschijnlijk op 12 of 10. Hier zit de fout dus in! :+

Zet met de pijltjes deze op 8.

Dan vraagt het apparaat zelf al om een soft reset, daar kies je voor en dan... tadaaaaa.

Na dit alles werkt het weer als een tierelier! ;-) En je gelukkig ben je je telefoon niet weer voor een paar weken ter reparatie kwijt! >:)

Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Anoniem: 283464 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 18:04:
[...]
Ook ik heb ditzelfde probleem en t-mobile net gesproken en die zegt gewoon doodleuk: Dan moet u even naar de winkel gaan en dan wordt deze daar ter reparatie opgestuurd. Dus ze gooien een update op de site, om vervolgens zelf in de winkel alle telefoons terug te nemen en te reparen...
Haast niet te geloven, maar het staat op de internetsite die ik zojuist heb bezocht !

http://www.t-mobile.nl/pe...da-touch-plus-update.aspx

Je kunt hier 6.1 downloaden, ik heb ook al een keer gebeld en toen zeiden ze dat het vanzelf kwam of dat ik hem inderdaad ter reparatie op moet sturen. Komt omdat ze de Rom weer willen aanpassen naar Branded en dat kost even wat tijd. Weet nog niet of ik ga updaten, aangezien er met de mijne nog niks mis is. Alleen als ik in mijn belhistorie op de rode knop druk, dan wordt alles wit. Moet afsluiten met kruisje...weet niet of het aan de rom ligt of aan mijn eigen software.

EDIT: Net geinstalleerd en alles werkt weer als een tierelier. Het probleempje wat ik hierboven beschreef is ook opgelost. Heb verder nog niks kwalijks kunnen ontdekken. Hieronder de versienummers voor degene die er iets om geven. Breekt alleen zojuist me pennetje door de midden. Het zwarte plastic is vastgeplakt aan het stokje en trek het zo uit elkaar :S gelukkig leveren ze ook een reserve.

Rom versie: 2.06.1114.2
Rom datum: 08/28/08 dus 28 aug 2008
Radio versie: 1.65.28.25
Protocol versie: 25.98.40.07H

Windows Mobile 6.1 Pro
5.2.19965 ( Build: 19965.1.2.3 )

Valt me trouwens wel op dat je de T-Mobile verbinding niet meer kunt aanpassen, deze is gelocked. Verder is ie een stuk sneller dan voorheen, hopelijk blijft dat ook zo. Draai nu precies hetzelfde als voorheen en voelt gewoon sneller aan. Weet niet of het nieuw is maar je kunt nu uitzoomen bij internet explore, erg handig op sommige paginas.

[ Voor 34% gewijzigd door NeoMe op 12-12-2008 21:01 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-04 23:11
Sinds kort heb ik ook een Touch Dual. Geweldig tevreden over. De onverklaarbare uitvallers en vastlopers (nog) niet tegengekomen (ik heb wel meteen geflashed met de HTC WM 6.1 rom, misschien daarom). Ik heb wel al gemerkt dat het bereik bij de HTC af en toe wat tegenvalt.

Er is nog één dingetje dat me dwarszit. Ik heb de 20 key semiqwerty uitvoering van de Touch Dual. Deze werd geleverd met een Engelstalige Windows Mobile. Dat een Nederlandse XT9 hierop ontbreekt is geen nieuws.

Ik weet ook dat een Nederlandse XT9 geïnstalleerd kan worden. Ik krijg deze echter niet geheel werkend. Zoals bij al enkele mensen voor mij geeft het installeren via de cab of handmatig een half resultaat. Het onscreen Touch keyboard werkt met XT9, het hardware keyboard reageert óf als een 16 key (1=abc, terwijl daar "er" bij hoort) óf alleen als cijfers. Het lezen van dit topic en de topics op XDA waarnaar gelinkt wordt heeft me nog niks opgeleverd behalve de variaties die ik hierboven beschrijf.

Ik gok dat het ligt aan het bestand dat de Nederlandse keymap voor de 20key moet vormen. Is er iemand die het probleem opgelost heeft? (Een van de mensen die eerder in dit topic hetzelfde probleem hadden met de 20key misschien?)
Het vervuilen van de Engelse dictionary met allemaal Nederlandse woorden vind ik namelijk niet zo'n geweldig vooruitzicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kan trouwens ook wel stellen dat 6.1 goed is voor mijn batterylife. Maandagochtend opgeladen en het is nu dinsdag 17:00 en hij is nog 50%. Voorheen kon ik hem elke avond opladen, heb hem verder niet uitgehad en bel regelmatig en zit regelmatig op internet en elke 15 minuten wordt de mail opgehaald dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-04 23:33

Boy

www.byoscoop.nl

NeoMe schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:03:
Kan trouwens ook wel stellen dat 6.1 goed is voor mijn batterylife. Maandagochtend opgeladen en het is nu dinsdag 17:00 en hij is nog 50%. Voorheen kon ik hem elke avond opladen, heb hem verder niet uitgehad en bel regelmatig en zit regelmatig op internet en elke 15 minuten wordt de mail opgehaald dus.
heb jij een idee (ik vind nooit een goed antwoord hierover) of het beter is om de 3G verbinding te verbreken als je 'm niet gebruikt? Ik doe om de 2 uur mail checken en hij wordt dan dus 2 uur niet gebruikt, maar 3G verbinding is er wel.

Of is het meer energie om de verbinding te verbreken en daarna weer op te bouwen?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-04 12:25
Ik heb een TD en wil graag NL versie van windows mobile 6.1 pro erop hebben staan. Kan iemand mij uitleggen hoe ik precies te werk moet gaan? ik heb een vodafone branded toestel...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Boy schreef op woensdag 17 december 2008 @ 08:58:
[...]
heb jij een idee (ik vind nooit een goed antwoord hierover) of het beter is om de 3G verbinding te verbreken als je 'm niet gebruikt? Ik doe om de 2 uur mail checken en hij wordt dan dus 2 uur niet gebruikt, maar 3G verbinding is er wel.
Of is het meer energie om de verbinding te verbreken en daarna weer op te bouwen?
Je hebt een programmatje volgens mij heet het bandswitch maar pin me er niet op vast en die verbreekt bijvoorbeeld na 10 minuten niks doen automatisch je verbinding. Ik had het er eerst wel opstaan, maar ik haal elke 15 minuten me mail op. De winst is dan 40 minuten per uur, opzich aardig. Je kunt het proberen, maar volgens mij maakt 3G niet zoveel uit als je niet op je browser + beeldscherm aan zit. ( batterij-eters )

Mijn batterij gaat 10 a 15 % omlaag in de nacht, en haalt dus elke 15 minuten me mail op ( live mail ) en elk uur nog eens het weer. Ik maak me er dus niet zo druk over, 6.1 scheelt wel veel in stroomverbruik vind ik.
Vanmorgen opgeladen, nu nog 70% over. ( 15 min bellen, 30 min browsen, * keer kijken hoelaat het is ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 17-12-2008 18:09 ]

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

NeoMe schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:08:
[...]

Je hebt een programmatje volgens mij heet het bandswitch maar pin me er niet op vast en die verbreekt bijvoorbeeld na 10 minuten niks doen automatisch je verbinding. Ik had het er eerst wel opstaan, maar ik haal elke 15 minuten me mail op. De winst is dan 40 minuten per uur, opzich aardig. Je kunt het proberen, maar volgens mij maakt 3G niet zoveel uit als je niet op je browser + beeldscherm aan zit. ( batterij-eters )

Mijn batterij gaat 10 a 15 % omlaag in de nacht, en haalt dus elke 15 minuten me mail op ( live mail ) en elk uur nog eens het weer. Ik maak me er dus niet zo druk over, 6.1 scheelt wel veel in stroomverbruik vind ik.
Vanmorgen opgeladen, nu nog 70% over. ( 15 min bellen, 30 min browsen, * keer kijken hoelaat het is ;) )
ja, dat programma ken ik wel en heb ik ook gebruikt, maar vroeg me af of het verschil uitmaakt. Ik kan niet meer dan max 3 dagen (en dan zet ik 'm 's nachts zelfs uit!) zonder opladen met m'n telefoon doen...

ik ga ook eens kijken hoeveel hij verbruikt als ik 'm een nachtje laat aanstaan...en mail ophalen...

• NeoMe

NeoMe

#Addict

In 6.0 had je ergens een optie dat als je een smsje verwijderd had, dat ie dan meteen helemaal werd verwijderd. Nu gaan ze naar de map verwijderde smsjes, en dat wil ik juist niet. Vind een keer verwijderen wel genoeg.

Verder krijg je smsjes en dan komt er alleen het nummer te staan, heb al 06 en +31 in contacten geprobeerd maar er komt geen naam meer te staan, al die nummers zijn irritant. Alles staat op me sim, moet het op me mobiel ?

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284554

SquareHugo schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 09:47:
[...]

Heb ook hetzelfde probleem. Heb gesearched, nog niks gevonden, alle instellingen nagelopen, wie o wie weet de oplossing..?
Ik heb ook dit irritante probleem.Heb in contacten het netnummer +31 al gecheckt met het binnengekomen bericht maar dit is gewoon hetzelfde. Heeft iemand hier toevallig al een oplossing voor? |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284554

Anoniem: 236235 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:03:
Ik heb mijn HTC dual touch geupdate van WM 6 naar 6.1 via t-mobile... technische dienst zit nu dicht :S
Maar als ik nu een sms krijg dan staat er geen naam meer bij maar alleen het nummer van de desbetreffende persoon. terwijl ze wel in me contactenlijst staan.
Dus weet ik nog vaak niet van wie de sms is als er geen naam onderstaat.
Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?
Sory voor de onvolledige post hierboven maar dit is het echte probleem.Irritant is het heb t-molbile net ook al gebelt maandag moet ik terug bellen naar het DATA team want alleen hun kunnen me helpen?????
Ben benieuwd.Maar als iemand al een oplossing heeft hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270615

Anoniem: 284554 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:17:
[...]

Sory voor de onvolledige post hierboven maar dit is het echte probleem.Irritant is het heb t-molbile net ook al gebelt maandag moet ik terug bellen naar het DATA team want alleen hun kunnen me helpen?????
Ben benieuwd.Maar als iemand al een oplossing heeft hou ik me aanbevolen.
Op http://www.allaboutphones...bij-sms-t4017.html#p25063 staat de oplossing voor je probleem....................................
Je moet het dit bestandje http://ghisler.fileburst.com/ce/tcmdpocketarm.cab op je telefoon zetten en dan installeren.
Er komt in je map programmabestanden een map Total commander te staan.
Als je deze map opent zie je het bestand cecmd, als je deze aanklikt opent een programmatje
In het programma open je de map \\plugins, vervolgens open je registry en dan de map HKCU.
Daarna de map Controlpanel en dan de map Phone.
In de map phone staat een bestandje CallIDMatch.
Als je dit bestand opent zul je zien dat er een getal is ingevuld, bij mij was dit 12, als je deze op 8 zet moet alles goed zijn.
Programma afsluiten en de telefoon nog even resetten.
.....................bij mij werkte dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 10:45

Francis

Kawa Versys 1000

Anoniem: 270615 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 08:38:
[...]

Op http://www.allaboutphones...bij-sms-t4017.html#p25063 staat de oplossing voor je probleem....................................
Je moet het dit bestandje http://ghisler.fileburst.com/ce/tcmdpocketarm.cab op je telefoon zetten en dan installeren.
Er komt in je map programmabestanden een map Total commander te staan.
Als je deze map opent zie je het bestand cecmd, als je deze aanklikt opent een programmatje
In het programma open je de map \\plugins, vervolgens open je registry en dan de map HKCU.
Daarna de map Controlpanel en dan de map Phone.
In de map phone staat een bestandje CallIDMatch.
Als je dit bestand opent zul je zien dat er een getal is ingevuld, bij mij was dit 12, als je deze op 8 zet moet alles goed zijn.
Programma afsluiten en de telefoon nog even resetten.
.....................bij mij werkte dit.
Yup, alleen niet je foon een reset geven maar gewoon ff uitzetten :)
Maar werkt idd prima, tnx!!

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
nou vorig jaar mijn touch dual naar vodafone shop gebracht. Mijn touchscherm reageerde helemaal niet meer. Het begon met het niet reageren als de telefoon uitgeschoven was, daarna moest ik hem zo onderhand elk uur opnieuw calibreren om het enigsinds werkend te krijgen. Daarna deed het scherm helemaal niks meer.

Dus ik teruggebracht, 4 dagen erna was hij alweer klaar. Ze hebben een onderdeel vervangen en een software update gedaan. guess what... windows mobile 6.1 vodafone branded.... ipv 6.0 wat ik er eerst op had staan. scherm werkt weer helemaal goed, waren geen kosten aan verbonden(logisch...)

Mijn accu doet alleen wel beetje raar, soms staat hij ineens op 0% en zegt hij dat ie leeg is. doe ik accu eruit, weer erin, zet telefoon weer aan, accu weer vol :/ soms loopt hij heel snel leeg(ik geloof dat metertje voor geen meter meer) iemand hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
Ewivis schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:16:
Dus ik teruggebracht, 4 dagen erna was hij alweer klaar. Ze hebben een onderdeel vervangen en een software update gedaan. guess what... windows mobile 6.1 vodafone branded.... ipv 6.0 wat ik er eerst op had staan. scherm werkt weer helemaal goed, waren geen kosten aan verbonden(logisch...)
Er bestaat dus een WM 6.1 versie voor de vodafone Touch Dual :) Iemand enig waar deze te vinden is op het net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
htf99 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 11:42:
[...]

Er bestaat dus een WM 6.1 versie voor de vodafone Touch Dual :) Iemand enig waar deze te vinden is op het net?
geen idee, maar waarschijnlijk kan je hem langsbrengen bij de telefoonzaak en regelen ze het voor je.

Ik heb overigens mijn accu laten omruilen in de vodafonewinkel, maar accu doet nog steeds raar... dus moet WEER langs... geweldig joh zo'n HTC volgende keer een iphone voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Laatst online: 24-04 13:42

DDR

weet iemand hoe je de nr weergave uitzet op dit toestel? Dus dat ik anoniem bel? kheb in de handleiding gezocht maar dr staat niets overin :S

edit: heb het reeds gevonden tijdens het spelen ermee.

[ Voor 17% gewijzigd door DDR op 06-01-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
DDR schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:28:
weet iemand hoe je de nr weergave uitzet op dit toestel? Dus dat ik anoniem bel? kheb in de handleiding gezocht maar dr staat niets overin :S
(in het Engels:)
Phone > Settings > Services > Caller ID > No one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-04 14:31
Beste mensen, ik ben een tijdje op zoek geweest naar een USB connector met een hoek erin, omdat de aansluiting van de USB kabel nu erg vervelend licht. Aangezien ik muziekdopjes erin wil doen, was het wel handig als de aansluiting naar boven wees in plaats van de zijkant, maar nu heb ik daar iets op gevonden.

Deze connector

Nu was ik alleen benieuwd ofdat iemand anders weet ofdat dit soort connectoren ook gewoon ergens in Nederland te krijgen zijn ( internetwinkeltje of iets dergelijks ). Ik zit me namelijk al rond te zoeken, maar heb nog steeds niets gevonden. Zelfs niet in de handige winkels in Japan/China die geen verzendkosten rekenen :). Als iemand een adresje weet waar ik dit soort verloopstukjes kan kopen, dan zou dat mij zeer helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-04 16:01

SgtStrider

Fractal Switchover!

Niet echt helemaal ontopic, maar toch interessant voor de mensen die een P5500 willen aanschaffen, hij is nu (laatste partij) 179,95 bij de Tfortelecom. Ik ga er denk ik vanmiddag eentje scoren, toestel ziet er wel leuk uit. Let wel op dat het om de Arctic Silver versie gaat.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-04 07:30

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Hmm, ik heb sinds gisteren ook wm 6.1 op mijn HTC Touch Dual. Ik kon voordat ik dit had geïnstalleerd had, bij mijn mail of sms met mijn vinger van links naar rechts (om een nieuwere sms/mail te lezen) en van rechts naar links met mijn vinger schuiven (om een oudere sms/mail te lezen). Nu kan dit helaas niet meer. Dit maakte voor mij de Touch Dual zo bijzonder gebruiksvriendelijk/makkelijk. Vind het jammer dat het niet meer kan.

Hebben meer mensen hier last van (gehad)? Zo ja, hebben je het "al" getweaked zodat het weer als de oude werkt? Help *snik* ;(

Te vaag voor woorden! Nu doet die het opeens weer wel. Echt apart. Sorry voor het vervuilen van jullie topic. Door dit probleem heb ik me juist geregistreerd. En nu doet die het opeens. :?
Net of de duivel ermee speelt.

[ Voor 17% gewijzigd door Excentriekegast op 13-01-2009 17:49 ]

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 20:55

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Gydeon schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:05:
Beste mensen, ik ben een tijdje op zoek geweest naar een USB connector met een hoek erin, omdat de aansluiting van de USB kabel nu erg vervelend licht. Aangezien ik muziekdopjes erin wil doen, was het wel handig als de aansluiting naar boven wees in plaats van de zijkant, maar nu heb ik daar iets op gevonden.

Deze connector

Nu was ik alleen benieuwd ofdat iemand anders weet ofdat dit soort connectoren ook gewoon ergens in Nederland te krijgen zijn ( internetwinkeltje of iets dergelijks ). Ik zit me namelijk al rond te zoeken, maar heb nog steeds niets gevonden. Zelfs niet in de handige winkels in Japan/China die geen verzendkosten rekenen :). Als iemand een adresje weet waar ik dit soort verloopstukjes kan kopen, dan zou dat mij zeer helpen :)
http://www.studentmobiel....6182a-mini-usb-angle-plug
http://www.amazon.com/Mot...ger-Adapter/dp/B000FHBEFS (goedkopie)

http://www.google.nl/sear...&q=mini+usb+adapter+angle nog meer...

Ik heb bij m'n abo verlenging een Touch Dual gekozen. Heb hier al een hele tijd een liggen met een een KPN lock, wel tijdje gebruikt en goed bevallen.
Excentriekegast schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:43:
Hmm, ik heb sinds gisteren ook wm 6.1 op mijn HTC Touch Dual. Ik kon voordat ik dit had geïnstalleerd had, bij mijn mail of sms met mijn vinger van links naar rechts (om een nieuwere sms/mail te lezen) en van rechts naar links met mijn vinger schuiven (om een oudere sms/mail te lezen). Nu kan dit helaas niet meer. Dit maakte voor mij de Touch Dual zo bijzonder gebruiksvriendelijk/makkelijk. Vind het jammer dat het niet meer kan.

Hebben meer mensen hier last van (gehad)? Zo ja, hebben je het "al" getweaked zodat het weer als de oude werkt? Help *snik* ;(
Is dat omdat je nu threaded sms hebt?

[ Voor 21% gewijzigd door Beekforel op 13-01-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast

Excentriekegast

Sorry, dat klopt. Maar het heeft ook te maken met mijn mail. Niet alleen sms. Ik heb mijn reactie trouwens ge-edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast

Excentriekegast

Ik heb gedaan wat melanievd zei, ik heb het programmatje gedownload, ik heb van die 12 een 8 gemaakt en ik heb mijn telefoon eventjes uitgezet en weer aan. Maar helaas. Nog steeds geen naam bij mijn sms. Heb wel 3 keer ge-reboot. Best vreemd. Naar mijn idee heb ik EXACT gedaan wat er gezegd werd. Any tips?

EDIT:
Dit is de tweede keer dat ik een post van mezelf moet gaan editten. |:(

Oke, de tip melanievd gaf, die werkt wel, je moet alleen nog een smsje van een bekende ontvangen, voordat je kunt zien dat alles weer "normaal" werkt. Dus, niet zo snel reageren dat het niet werkt zoals ik. (Sorry!)

[ Voor 33% gewijzigd door Excentriekegast op 18-01-2009 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244320

Iemand die weet hoeveel kleiner deze HTC Dual Touch is tegenover de HTC Wizard. Tuurlijk heb ik de mate vergelijken waarvoor al de diepte verschil van 8 mm opvalt. Maar hoe is dat in praktijk. Is de Touch Daul nu veel dunner dan de Wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ewivis schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:16:
[...]

geen idee, maar waarschijnlijk kan je hem langsbrengen bij de telefoonzaak en regelen ze het voor je.

Ik heb overigens mijn accu laten omruilen in de vodafonewinkel, maar accu doet nog steeds raar... dus moet WEER langs... geweldig joh zo'n HTC volgende keer een iphone voor mij...
hmm, heb hem nog steeds thuis liggen, nog geen tijd gehad... loop al 2 weken met een nokia N70 :9 werkt eigenlijk ook nog wel prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Net geupdate naar WM6.1. Hoe zet je het volgende menu ook alweer uit? Vind het wat irritant en had het met WM6.0 wel gewoon uitstaan, maar geen idee waar dat ook alweer moest. Heb alle instellingen langsgelopen, maar zie het nergens staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/news/adewidt/touchdual/interface/26.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Cache schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:53:
Net geupdate naar WM6.1. Hoe zet je het volgende menu ook alweer uit? Vind het wat irritant en had het met WM6.0 wel gewoon uitstaan, maar geen idee waar dat ook alweer moest. Heb alle instellingen langsgelopen, maar zie het nergens staan.

[afbeelding]
normaal zette je dat uit met het uitvinken van het gebruik van een groot startmenu, maar in wm 6.1 maakt dat niks uit volgens mij, en kun je het dus niet meer uitzetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ewivis schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:07:
[...]

normaal zette je dat uit met het uitvinken van het gebruik van een groot startmenu, maar in wm 6.1 maakt dat niks uit volgens mij, en kun je het dus niet meer uitzetten :(
Bah, jammer. Ik dacht dus idd dat het uitzetten van een groot startmenu dit op zou moeten lossen en dat was dan ook het eerste wat ik gedaan had. Nou ja, dan zit er niets anders op dan eraan te wennen. Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Cache schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:42:
[...]

Bah, jammer. Ik dacht dus idd dat het uitzetten van een groot startmenu dit op zou moeten lossen en dat was dan ook het eerste wat ik gedaan had. Nou ja, dan zit er niets anders op dan eraan te wennen. Toch bedankt.
Bij mij heet het (engels) Large Title Bar, heb jij die ook? Staat bij Settings.

Dus ik heb Large Start Menu en Large Title Bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
TheovdS schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:41:
[...]

Bij mij heet het (engels) Large Title Bar, heb jij die ook? Staat bij Settings.

Dus ik heb Large Start Menu en Large Title Bar.
Nee, ik heb alleen groot startmenu. :'( Je hebt de engelse WM 6.1 neem ik aan? Erg vreemd dat dit in de NL versie weg is gehaald, ik zie ook geen large title bar optie oid in andere settings verborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Cache schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:13:
[...]

Nee, ik heb alleen groot startmenu. :'( Je hebt de engelse WM 6.1 neem ik aan? Erg vreemd dat dit in de NL versie weg is gehaald, ik zie ook geen large title bar optie oid in andere settings verborgen.
Via Google kwam ik op het volgende:
Delete the following registry key: \HKLM\Services\LargeTitleBar
Soft reset.
Zelf gebruik ik Total Commander om het register te bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198250

Gydeon schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:05:

Deze connector

Let wel op! als je dit blokje gebruikt kun je geen oordopjes aansluiten aan je telefoon. dat blokje is namelijk gewoon mini-usb, terwijl de aansluiting van de telefoon ext-usb is (waar audio dus door geleid kan worden). voor gewoon data kan het wel.. anders zou ik kijken voor eentje die van ext-usb naar 3.5mm jack gaat. ik zou deze kopen: http://www.martinfields.c...nd%20compatible%20devices.
Ik heb namelijk al 2 andere verloopjes gehad (goedkoper en duurder dan dat) en ze gingen allebei stuk :/
Cache schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:53:

[afbeelding]
Die instelling geld alleen voor het grote start menu, de functie dat ballonnetje zit (meestal) ingebakken in de rom (maar kun je dus via het register eruitslopen volgens de post hiervoor..)

Ik denk dat ik zelf maar eens afscheid begin te nemen van de touch dual.. mijn eerste ging kapot omdat een blikje cola kapot ging in mijn rugzak |:( en de 2e omdat mijn telefoon viel en het scherm kapot ging (had wel nog een half werkend scherm waar cola op zat wat er nu weer inzit maar heb van die lichtere en donkere lijnen door het scherm lopen). Ik was aant denken aan de MWG Atom Life van expansys, die kost 300 euro, en heeft niet een trage qualcomm processor :o.
zijn er meerdere mensen die toevallig vinden dat de omap 850 ongeveer net zo snel langzaam lijkt te zijn als die qualcomm in de dual???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Weet iemand hoe je smsjes kan verwijderen zonder dat ze naar de verwijderde map gaan, eerst zat hier een optie voor in in 6.0 maar nu 6.1 heb kan ik het nergens meer vinden ? Vind 1 x verwijderen wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
  • Laatst online: 23-04 14:31
Anoniem: 198250 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:21:
Let wel op! als je dit blokje gebruikt kun je geen oordopjes aansluiten aan je telefoon. dat blokje is namelijk gewoon mini-usb, terwijl de aansluiting van de telefoon ext-usb is (waar audio dus door geleid kan worden). voor gewoon data kan het wel.. anders zou ik kijken voor eentje die van ext-usb naar 3.5mm jack gaat. ik zou deze kopen: http://www.martinfields.c...nd%20compatible%20devices.
Ik heb namelijk al 2 andere verloopjes gehad (goedkoper en duurder dan dat) en ze gingen allebei stuk :/
Kijk, dit is wel handig om te weten :P. Maar ik heb het idee dat ook bij dit stekkertje de aansluiting nogal lang is, en dat viel bij die Right-Angeled aansluiting gelukkig mee. Had eerst ook zo'n HTC Remote Control met muziek-besturing, maar die lijkt ook de geest te hebben gegeven ( letterlijk, want het geluid dat eruit komt is nogal "ghost-achtig" met veel echo, en zelfs de bass-modules van m'n Sennheiser CX300's weten er geen enkel tintje bass uit te krijgen ). Zodoende ben ik op zoek gegaan naar dat soort verloopstekkertjes, maar nu nog degene vinden met de kortst mogelijke aansluiting op de mini-usb kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:36
Humzzz

M'n MDA Touch Plus (maar met HTC 6.1 firmware) heeft last van een raar probleempje.

Als ik hem soms pak om <insert activiteit> te doen, dan is hij uit (ik weet dat hij uit is, schermverlichting brand niet, en groene lampje knippert ook niet), en wil hij ook niet meer aan :S

Haal ik de batterij eruit, stop ik hem er weer in, dan kan ik hem aandrukken en werkt hij weer.

Ik dacht de eerste keer dat m'n batterij leeg was, maar zonet deed hij het weer, en toen ik dus de batterij eruit/erin had gedaan, ging ik kijken, en was de batterij nog 95%

What's happening :/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244320

Hoe werkt die batterij +50% van

FritsYpeij als ik de stap 'wijzig de volgende reg entries van 4 naar 3:' volg dan krijg ik 5 reg entries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ThinkPadd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:10:
Humzzz

M'n MDA Touch Plus (maar met HTC 6.1 firmware) heeft last van een raar probleempje.

Als ik hem soms pak om <insert activiteit> te doen, dan is hij uit (ik weet dat hij uit is, schermverlichting brand niet, en groene lampje knippert ook niet), en wil hij ook niet meer aan :S

Haal ik de batterij eruit, stop ik hem er weer in, dan kan ik hem aandrukken en werkt hij weer.

Ik dacht de eerste keer dat m'n batterij leeg was, maar zonet deed hij het weer, en toen ik dus de batterij eruit/erin had gedaan, ging ik kijken, en was de batterij nog 95%

What's happening :/ :?
uuuuhm, dat klinkt me bekend in de oren. Ik heb dan wel een Touch Dual, maar mijn accu deed ook heel vreemd. Als ik keek was hij bijvoorbeeld 70%. Kijk ik even later is hij 63%. Hij loopt dus heel snel leeg zou je denken. Maar als ik de telefoon uit doe, accu eruit, er weer in, telefoon weer aan, ga kijken bij batterijstatus, is hij ineens weer 85% :/ Loopt weer snel af etc etc. Soms is ook ineens de batterij 0% .Doe ik hem in de oplader, laat hij wel op, maar soms blijft hij aangeven dat de hoofdaccu leeg is, blijft hij op 0% staan of staat wel op 99% ofzo, maar dan issie ook binnen 10 min weer leeg...

zoals hier boven te lezen is, is er geen touw aan vast te knopen. Ik kan niet eens een dag doen met de accu zo. Heb hem al teruggestuurd naar vodafonewinkel(service). Had hiervoor al dat het touchshcerm niet meer werkte, is gerepareert, werkt nu weer, maar nu dit weer... geen HTC meer voor mij... Ziet er leuk uit, maar zijn niet stevig en hardware deugd niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198250

Ewivis schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:00:
[...]

uuuuhm, dat klinkt me bekend in de oren. Ik heb dan wel een Touch Dual, maar mijn accu deed ook heel vreemd. Als ik keek was hij bijvoorbeeld 70%. Kijk ik even later is hij 63%. Hij loopt dus heel snel leeg zou je denken. Maar als ik de telefoon uit doe, accu eruit, er weer in, telefoon weer aan, ga kijken bij batterijstatus, is hij ineens weer 85% :/ Loopt weer snel af etc etc. Soms is ook ineens de batterij 0% .Doe ik hem in de oplader, laat hij wel op, maar soms blijft hij aangeven dat de hoofdaccu leeg is, blijft hij op 0% staan of staat wel op 99% ofzo, maar dan issie ook binnen 10 min weer leeg...

zoals hier boven te lezen is, is er geen touw aan vast te knopen. Ik kan niet eens een dag doen met de accu zo. Heb hem al teruggestuurd naar vodafonewinkel(service). Had hiervoor al dat het touchshcerm niet meer werkte, is gerepareert, werkt nu weer, maar nu dit weer... geen HTC meer voor mij... Ziet er leuk uit, maar zijn niet stevig en hardware deugd niet!
Ja ik vind dat de kwaliteit van die HTC's soms echt belachelijk is.. :|
Ik heb nu bijna 2 jaar een htc, een jaar een mda vario, die is me 3 keer kapot gegaan. Nu heb ik een touch dual, de me ook al voor de 3e keer kapot is gegaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik heb mijn HTC Touch Dual al een tijdje (sinds juli, ongeveer), en tot nu toe bevalt ie erg goed. Nu heb ik de laatste tijd echter wel een probleem, het touchscreen doet het namelijk niet (goed) meer. Het begon er mee dat het touchscreen het soms niet deed als ie opengeschoven was. Later deed ie het nooit als ie opengeschoven was. Sinds vandaag lijkt hij het niet eens meer te doen als de telefoon dichtgeschoven is. Nogal vervelend! Zijn er mensen bekend met dit probleem? Ik vermoed dat er gewoon iets kapot is, maar ik kan eventueel ook een hard reset doen om een softwareprobleem uit te sluiten. Als laatste redmiddel kan ik ook vervelend gaan doen bij T-Moible. Heeft iemand advies?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Mijn Touch Dual maakt geen geluid en trilt niet als ik een sms krijg... :(
Ook niet na instellen van geluid of wat dan ook... Heb het probleem nu al een paar keer gelezen maar nog geen oplossing gevonden, iemand hier misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Mas- schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:35:
Ik heb mijn HTC Touch Dual al een tijdje (sinds juli, ongeveer), en tot nu toe bevalt ie erg goed. Nu heb ik de laatste tijd echter wel een probleem, het touchscreen doet het namelijk niet (goed) meer. Het begon er mee dat het touchscreen het soms niet deed als ie opengeschoven was. Later deed ie het nooit als ie opengeschoven was. Sinds vandaag lijkt hij het niet eens meer te doen als de telefoon dichtgeschoven is. Nogal vervelend! Zijn er mensen bekend met dit probleem? Ik vermoed dat er gewoon iets kapot is, maar ik kan eventueel ook een hard reset doen om een softwareprobleem uit te sluiten. Als laatste redmiddel kan ik ook vervelend gaan doen bij T-Moible. Heeft iemand advies?
heb ik ook gehad, je moet vervelend gaan doen bij t-mobile. heb ik ook gedaan bij vodafone, werd gratis iets vervangen en sindsdien doet mijn touchscreen het weer goed...

Heb de telefoon weer teruggestuurd naar vodafone(voor accuprobleem, zie vorige post), zaterdag weer opgehaald. Accu vervangen en softwareupdate(wat volgens mij allang gedaan was) en wat denk je, niks opgelost, nog steeds het rare probleem. Nu moet ik zaterdag WEER hem gaan inleveren... ik ben het beetje zat aan het worden. Ze geven maar gewoon een nieuwe... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Laatst online: 18-04 00:00
Cache schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:13:
[...]

Ik heb de gewone Touch met 6.1 ROM, en bij mij kan je dat aan of uit vinken onder Settings, tabblad system, optie TouchFlo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Laatst online: 18-04 00:00
Mas- schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:35:
Scherm opnieuw uitgelijnd? En dan zachtjes drukken, wordt je scherm ook gevoeliger van.

Als je je phone naar T-mobile brengt, ben je m in het allergunstigste geval een week kwijt, maar waarschijnlijk voor een paar weken.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Toaby schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:17:
[...]

Scherm opnieuw uitgelijnd? En dan zachtjes drukken, wordt je scherm ook gevoeliger van.

Als je je phone naar T-mobile brengt, ben je m in het allergunstigste geval een week kwijt, maar waarschijnlijk voor een paar weken.

Succes :)
Dit had geen zin. Ik ga hem zelf straks nog even hard-resetten, maar ik vermoed dat dat geen zin hebben zal. Ik heb al gebeld met de klantenservice van T-Mobile. Die zeiden dat het klonk als een technisch mankement, dat dus door de garantie gedekt wordt. Ik zal hem morgen langs de lokale T-Mobile winkel brengen. Bedankt voor het advies.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Na een hard reset heb ik weer geluid/tril bij het ontvangen van een SMS.

Als ik een sms verstuur krijg ik zo'n melding van bericht verzonden, kan die melding ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 11:27
Met Advanced Config kun je die meldingen makkelijk regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast

Excentriekegast

Windows Mobile 6.1

Begin April 2008 werd een kleine update voor Windows Mobile 6 geïntroduceerd, namelijk de 6.1 update. Hierin zijn een paar kleine dingen aangepast. Zo is het UI aangepast door een nieuw design van het Home Screen en ook Threaded SMS is toegevoegd aan de functies. Ook kun je in Internet Explorer met tabs werken wat een groot gemis was bij de vorige versie.
Bron: Windows Mobile FAQ

Mij gaat het vooral om de volgende gedeelte:
"Ook kun je in Internet Explorer met tabs werken wat een groot gemis was bij de vorige versie".
Ik heb een HTC Touch Dual/Plus MDA van T-Mobile met een 6.1 upgrade, maar ik zie geen tabs bij mijn IE. Jullie wel?

EDIT:
Ik zie niks in http://www.microsoft.com/.../en-us/meet/wm61-faq.mspx staan over de tabs in IE.
Is het gewoon een foutje van Tweakers?

[ Voor 9% gewijzigd door Excentriekegast op 30-01-2009 13:26 . Reden: Update aan info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_Sack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Pff, met het zweet tussen mijn bilnaat heb ik de 6.1 upgrade uitgevoerd.

Zo op het oog ziet het er een stuk beter uit dan dat brakke 6.0. Ik hoop dat TCPMP nog steeds werkt, heeft iemand daar ervaring mee? De coreplayer (opvolger daarvan) vind ik namelijk vrij ruk

GA-P35-DS3R, C2D E8400 @ 3,6 Ghz, 2 GB OCZ Platinum rev 2 800 5-5-5-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Harry_Sack schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:34:
Zo op het oog ziet het er een stuk beter uit dan dat brakke 6.0. Ik hoop dat TCPMP nog steeds werkt, heeft iemand daar ervaring mee? De coreplayer (opvolger daarvan) vind ik namelijk vrij ruk
Ik gebruik ook CorePlayer, het is wel een kwestie om je bestandjes eerst even om te zetten. Dit zorgt voor het beste resultaat. Er zijn verschillende programma om de resolutie aan te passen en de kwaliteit te waarborgen. Ik gebruik zelf altijd SPB Mobile DVD, die kan dvd's met ondertitel maar ook gewoon .avi enzo omzetten naar je mobiel zodat het perfect afspeelt en ondertitel goed leesbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Harry_Sack schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:34:
Pff, met het zweet tussen mijn bilnaat heb ik de 6.1 upgrade uitgevoerd.

Is die update zo gevaarlijk dan ?

Edit: Ook maar geupdate naar 6.1.
Wel iets gruwelijk irritants gevonden, als iemand smst die in mijn telefoonboek staat als "06huppeldepup" of "00316huppeldepup" dan herkent hij het niet ?
Er blijft gewoon het nummer staan... is daar een oplossing voor ? |:(

[ Voor 19% gewijzigd door DennusB op 04-02-2009 19:35 ]

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast

Excentriekegast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294972

hoi iedereen, op aanraden van een vriend heb ik me een htc touch dual aangeschaft om mijn oude gsm te vervangen. Ik gebruik het toestel voornamelijk om te bellen,smsen en de agenda. internet en dergelijke niet echt. Omdat hier echt zoveel info staat, waarvan ik een groot deel zelfs niet begrijp, hoopk dat er iemand ff kan antwoorden op een paar korte vraagjes.

1) telkens alsk een sms wil typen,is de standaardinvoermethode xt9. Ik moet dan elke keer op de linkse knop onderaan duwen, om het in een fold down menuutje te veranderen naar 'abc'. Hoe kan ik abc als standaard invoermethode voor smsjes (en eventueel ook andere dingen) instellen?
2) is er een manier om het klokje toch te tonen, ook al staat het scherm in slaapstand?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Nou, ik heb een HTC Touch Dual. Ik had dit topic alleen nog niet gevonden :S.

In ieder geval. Ik heb het ding nu een kleine week. Ondertussen zitten er op het scherm al een paar kleine krasjes. Ik heb wat screenprotectors besteld (DealExtreme), echter die komen pas eind volgende week op zijn gunstigst.

Iemand een ideetje over hoe ik het scherm weer wat krasvrijer kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
BlackWhizz schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:53:
Nou, ik heb een HTC Touch Dual. Ik had dit topic alleen nog niet gevonden :S.

In ieder geval. Ik heb het ding nu een kleine week. Ondertussen zitten er op het scherm al een paar kleine krasjes. Ik heb wat screenprotectors besteld (DealExtreme), echter die komen pas eind volgende week op zijn gunstigst.

Iemand een ideetje over hoe ik het scherm weer wat krasvrijer kan maken?
Dat niet maar kreeg je niet twee screenprotectors met je telefoon meegeleverd? Bij mij wel namelijk en ze werken uitstekend. De eerste ging bij mij een jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
htf99 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:15:
[...]

Dat niet maar kreeg je niet twee screenprotectors met je telefoon meegeleverd? Bij mij wel namelijk en ze werken uitstekend. De eerste ging bij mij een jaar mee.
Was ik er nog vergeten bij te vertellen. Ik heb deze HTC in Nieuwstaat 2e hands gekocht. Ziet er superb uit, behalve nu het scherm dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbc_sjc
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-10-2022

hbc_sjc

DennusB schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:41:
[...]
Wel iets gruwelijk irritants gevonden, als iemand smst die in mijn telefoonboek staat als "06huppeldepup" of "00316huppeldepup" dan herkent hij het niet ?
Er blijft gewoon het nummer staan... is daar een oplossing voor ? |:(
Wellich een beetje late reactie op je post, maar toch...
Ik had hetzelfde probleem. Heb de oplossing via T-mobile forum gevonden. Schijnbaar kende de MDA Vario IV hetzelfde probleem. Zie https://t-mobile-forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=101342 als je een T-Mobile login hebt.

Na de Windows mobile update is een setting gewijzigd. Een telefoonnummer wordt pas gelinkt uit je contactpersonen als er 12 (twaalf!) cijfers overeenkomen. Beetje veel als een telefoonnummer maar 10 cijfers kent. |:(

Het volgende heb ik van T-Mobile forum geplukt. Oplossing 1 werkte prima voor mij

--------------------------------------------------------------
Oplossing 1:
Voor mensen met Advance config (kan je gratis downloaden)-> Phone -> Call ID match: op 8 zetten.

Oplossing 2:
Met een registers editor (er zijn gratis varianten in omploop) de volgende registerkey aanpassen: HKCUControl PanelPhoneCalIidMatch op 8 zetten.
--------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbc_sjc
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-10-2022

hbc_sjc

Naast bovenstaande reactie helemaal vergeten mijn eigen probleem te delen met jullie 8)7
Iemand bekend met het volgende?

Als ik muziek vie Windows Media Player wil synchroniseren met mijn MDA, synchroniseert hij de eerste 20 nummers van de synchonisatielijst prima, maar daarna stopt de voortgang. Ik moet de synchronisatie stoppen, Mediaplayer afsluiten en de telefoon afkoppelen. Vervolgens het zaakje weer aansluiten en opnieuw aangeven wat ik wil synchroniseren. Gelukkig ziet Mediaplayer wel dat er al een 20-tal mp3's gesynced zijn en gaat ie vrolijk verder waar ie gebleven was.... Tot ie weer 20 nummer gehad heeft en weer vastloopt.

Op deze manier is het synchroniseren van zo'n 600+ MP3's nogal tijdrovend :?

Ik heb recent de nieuwe T-Mobile update naar WM6.1 geinstalleerd. Weet echter niet of het probleem daarvoor ook al bestond, toen synchroniseerde ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Op mijn zoektocht of er echt wel een screenprotector op zat heb ik mijn scherm maar eens deftig geinspecteerd. Wat ik nu zie is dat misschien wel een screenprotector op kan zitten. Er ligt namelijk iets een sticker/plastic velletje op wat er wat schuin op zit. d.w.z. dat onderaan links van het scherm een klein stukje plastic-achtig materiaal op de zwarte plastic behuzing van de Dual. Ik weet alleen niet zeker of dat ook echt een screenprotector is.

Hebben jullie dat ook dat er als er geen screenprotector op zit dat er dan een plastic-achtig velletje op de zwarte plastic case om het scherm heen zit?

Edit:
Ik heb mn nagel er tussen kunnen krijgen. Het lijkt op een plastic velletje, alleen als ik er met een vinger onder wil gaan zitten. Dan klapt die wer terug. Is dit een screenprotector?

Edit2:
Ik heb hem nog iets verder losgehaald. Ik hoor nu het ik-haal-plakband-van-plastic-materieel-geluidje. Volgens mij is het dus echt een screenprotector, maar ik weet het niet zeker, iemand?

[ Voor 25% gewijzigd door BlackWhizz op 16-03-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

BlackWhizz schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:54:
Op mijn zoektocht of er echt wel een screenprotector op zat heb ik mijn scherm maar eens deftig geinspecteerd. Wat ik nu zie is dat misschien wel een screenprotector op kan zitten. Er ligt namelijk iets een sticker/plastic velletje op wat er wat schuin op zit. d.w.z. dat onderaan links van het scherm een klein stukje plastic-achtig materiaal op de zwarte plastic behuzing van de Dual. Ik weet alleen niet zeker of dat ook echt een screenprotector is.

Hebben jullie dat ook dat er als er geen screenprotector op zit dat er dan een plastic-achtig velletje op de zwarte plastic case om het scherm heen zit?

Edit:
Ik heb mn nagel er tussen kunnen krijgen. Het lijkt op een plastic velletje, alleen als ik er met een vinger onder wil gaan zitten. Dan klapt die wer terug. Is dit een screenprotector?

Edit2:
Ik heb hem nog iets verder losgehaald. Ik hoor nu het ik-haal-plakband-van-plastic-materieel-geluidje. Volgens mij is het dus echt een screenprotector, maar ik weet het niet zeker, iemand?
naar je omschrijving zou ik zeggen van wel, dat het een screen protector is...die zuigt zich aardig goed vast...wat zou het anders moeten zijn? heb je 'm 2e hands of zo? laat maar, heb ff wat meer boven gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe firmware; het probleem is dat deze firmware voor een 20-key is en ik heb een 16-key. Heeft iemand een idee om dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

TheovdS schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:21:
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe firmware; het probleem is dat deze firmware voor een 20-key is en ik heb een 16-key. Heeft iemand een idee om dit te fixen?
Correct me if i'm wrong, maar dat controleer je toch van tevoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Francis schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:55:
[...]

Correct me if i'm wrong, maar dat controleer je toch van tevoren?
Jup, maar deze firmware beviel me wel en had alles wat ik nodig had; behalve 16-key-support. Ik heb het gedaan met in het achterhoofd dat ik dacht dat het wel mogelijk was om dat te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb de HTC Touch Dual van T-Mobile met 6.1 Rom, merk gewoon dat er nog paar foutjes inzitten. Is de 6.1 Rom van de HTC site beter of anders. Heeft iemand ze allebei gehad, en welke is dan de beste/sneller.

Wat veranderd T-Mobile er precies aan, ik merk eigenlijk niks behalve preset-t-mobileinstellingen zoals mss, internet, voicemail, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AGR
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-03 09:02

AGR

Ik heb een probleem met mijn Touch Dual. Sinds enkele dagen kan de telefoon geen verbinding met het Telfort / KPN netwerk meer maken. Dit geldt zowel voor bellen als voor internet.
Wat heb ik al gedaan:
- Geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren (telefoon staat dit niet toe, geeft "Netwerkfout")
- Rom update uitgevoerd naar de nieuwste versie (2.09.xx)
- Simkaart in ander toestel geprobeerd om uit te sluiten dat het aan de sim ligt
- Gegoogled, maar het lijkt geen veel voorkomend probleem te zijn

Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Jeuj, heb weer een lekker vaag probleempje. M'n telefoon verandert van tijdzone af en toe. Valt me op dat tijden van SMSjes of mailtjes niet kloppen, en idd dan staat ie op GMT+2 Windhoek. :?

Iemand een idee hoe dat kan?

Heb de HTC WM6.1 erop draaien.

Nu Start - Setting - Personal tab - Phone - (find the "time zone" tab) - (Uncheck automatic change time zone and clock) aangepast, kijken of dat goed gaat... :?

[ Voor 31% gewijzigd door Beekforel op 15-04-2009 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Beekforel schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:21:
Jeuj, heb weer een lekker vaag probleempje. M'n telefoon verandert van tijdzone af en toe. Valt me op dat tijden van SMSjes of mailtjes niet kloppen, en idd dan staat ie op GMT+2 Windhoek. :?

Iemand een idee hoe dat kan?

Heb de HTC WM6.1 erop draaien.

Nu Start - Setting - Personal tab - Phone - (find the "time zone" tab) - (Uncheck automatic change time zone and clock) aangepast, kijken of dat goed gaat... :?
Dat heb ik ook sinds kort! Erg irritant want de synchronisatie van mijn afspraken in de agenda met outlook verschillen hierdoor een uur... Het probleem doet zich voor sinds de zomertijd is ingegaan. Vorig jaar had ik hier echter geen problemen mee. Ik draai WM6.

Ik zal ook eens proberen om die instelling aan te passen. Hopelijk helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-03 20:37
Weet iemand waarom T9 zo ontiegelijk traag wordt nadat je WM6.1 installeerd?
Ik heb dat bij sms beantwoorden waar ik meerdere berichten mee uitgewisseld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Weet iemand hoe je kan instellen dat je een smsje niet 2 x hoeft weg te gooien, dus verwijderen is weg en niet naar verwijderde items. Dit kon wel in 6.0 en kan het nu niet vinden in 6.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24969

Ik heb sinds kort een HTC Touch Dual.
Alleen krijg ik geen geluidssignaal bij binnenkomende smsjes.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Anoniem: 24969 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:26:
Ik heb sinds kort een HTC Touch Dual.
Alleen krijg ik geen geluidssignaal bij binnenkomende smsjes.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Heb je wel een toon ingesteld? Staat in het boekje hoe dat precies moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Francis schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:57:
[...]

Heb je wel een toon ingesteld? Staat in het boekje hoe dat precies moet.
start->instellingen, tabblad 'Systeem' en dan 'geluiden en meldingen'. Hier het tabblad meldingen en dan bij "Berichten: nieuw tekstbericht" een geluidje instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24969

Daar staat inderdaad wel gewoon een melding ingesteld.
Heb al ingesteld dat ie ook moet trillen, maar ook dit doet ie niet.

Bij een nieuw e-mail bericht krijg ik trouwens ook geen melding terwijl dit wel ingesteld staat.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 24969 op 12-06-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ewivis schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:16:
nou vorig jaar mijn touch dual naar vodafone shop gebracht. Mijn touchscherm reageerde helemaal niet meer. Het begon met het niet reageren als de telefoon uitgeschoven was, daarna moest ik hem zo onderhand elk uur opnieuw calibreren om het enigsinds werkend te krijgen. Daarna deed het scherm helemaal niks meer.

Mijn accu doet alleen wel beetje raar, soms staat hij ineens op 0% en zegt hij dat ie leeg is. doe ik accu eruit, weer erin, zet telefoon weer aan, accu weer vol :/ soms loopt hij heel snel leeg(ik geloof dat metertje voor geen meter meer) iemand hier ook ervaring mee?
Ik en mijn collega hebben ook een weigerend touchscreen in de uitgeschoven stand. Ik weet niet of we hier nog garantie op hebben (ben bang van niet, al een tijdje bij het bedrijf in bezit).
Er is bij jou hardware matig iets aangepast, zou alleen de software update (zoals je beschijft) ook soulaas bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

*kick*

Blijkbaar geen tweakers met dezelfde probelemen, op internet zijn er zat vergelijkbare gevallen:
http://www.htcwiki.com/th...ive+when+keypad+slide+out

Er blijkt nog geruime tijd garantie op de HTC te zitten dus na de vakantie gaan ze voor een repair.

Hopelijk houd de HTC het in de vakantie nog uit, want hij zal dienst doen als TOMTOM. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VariousC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-08-2009
Hallo iedereen,

Ik ben in bezit van een "branded" MDA Touch Plus van T-Mobile. Ik heb de ROM geupdate, vanaf de T-Mobile-site van WM 6.0 naar WM 6.1. Sindsdien kan ik geen nav 'n IGO8 en IFonz 1.0.4 meer laden. Dat komt omdat Framework NET CF 3.5 niet meer te installeren is. Na installatie wordt weergegeven dat het installeren mislukt is dat er meer geheugen vrijgemaakt moet worden en dan nog eens te installeren. Ik heb dit een aantal maal geprobeerd en krijg het niet voor elkaar :S . Ook de installatie op de opslagkaart lukt niet :( . Weet iemand hoe ik dit kan oplossen :? Is er een andere versie van NET CF 3.5 die ik moet installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VariousC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-08-2009
Ik kan NET CF 3.5 niet installeren op mijn MDA Touch Plus van T-Mobile sinds ik WM 6.0 geupgrade heb naar 6.1. :( .WM 6.1 upgrade is van de T-Mobile site afgehaald.

Is dit bij iemand herkenbaar :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-04 22:08
VariousC schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:17:
Ik kan NET CF 3.5 niet installeren op mijn MDA Touch Plus van T-Mobile sinds ik WM 6.0 geupgrade heb naar 6.1. :( .WM 6.1 upgrade is van de T-Mobile site afgehaald.

Is dit bij iemand herkenbaar :? ?
Komt mij niet bekend voor maar ik heb dan ook geen T-Mobile rom. Waar heb je het bestand vandaan voor net CF 3.5? Thuis kan ik wel even kijken of er beperkingen in zitten m.b.t. operating system oid. Het is een .cab bestand neem ik aan.

Heb aan de startpost links naar Android toegevoegd. Inmiddels heb ik het draaien en is het toch wel grappig. Zaken waarvan ik weet dat ze in ieder geval nog niet werken zijn Bluetooth en de Camera. Verder begint het steeds bruikbaarder te worden.

[ Voor 54% gewijzigd door wmn79 op 12-08-2009 15:30 . Reden: Stukje over android toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heb vandaag mijn Niki eens geflasht naar Windows Mobile 6.5 ([29/07/09][WWE] - WM6.5 ROM - Latest Build: 23016 (W/ Mega Pkg) Lite Version) en ik ben onder de indruk van de snelheid !
Ik gebruik hem tegenwoordig puur als TomTom en (in vliegtuigmodus met bluetooth aan) is binnen 1 minuut TomTom volledig opgestart. (Heb snelkoppeling in /windows/StartUp geplaatst) :P

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Tomba schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:16:
Heb vandaag mijn Niki eens geflasht naar Windows Mobile 6.5 ([29/07/09][WWE] - WM6.5 ROM - Latest Build: 23016 (W/ Mega Pkg) Lite Version) en ik ben onder de indruk van de snelheid !
Ik gebruik hem tegenwoordig puur als TomTom en (in vliegtuigmodus met bluetooth aan) is binnen 1 minuut TomTom volledig opgestart. (Heb snelkoppeling in /windows/StartUp geplaatst) :P
6.5 is inderdaad enorm stuk sneller!

en als je voor de lol wat android erop wilt spelen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=544965

:) werkt best grappig...alleen niet altijd even betrouwbaar...sms'jes die niet verstuurd worden heb ik wel last van...maar dat is pas sinds de laatste build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Blijft Web n Walk update manager bij jullie ook steeds vragen om update, heb nu al echt 50 x geupdate maar balk komt nooit vol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Collega van mij heeft een HTC dual, KPN netwerk en dat ding fubart, met mijn HTC heb ik ook zoeits gehad en een rom upgrade heeft toen geholpen Wou dit dus ook bij die telefoon doen.

Alleen via de HTC website kan ik de upgrade niet downloaden, zegt dat het niet kan met dit serie nummer, zal komen omdat het een KPN branded toestel is?

kan ik ergens een kpn upgrade downloaden?

kwam in dit topic tegen:
12432 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:25:
Ik heb zelf ook een KPN branded Touch Dual en ik heb de rom via deze link gedownload.

http://dl.htc.com/downloadfiles/RomCode/...

De s/n check is de enige beveiliging die ze hebben. Je kunt je touch dual gewoon flashen naar WM 6.1
maar die link werkt niet meer..

[ Voor 42% gewijzigd door Chaoss op 02-11-2009 09:36 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-04 22:08
De KPN versie is bij mij niet bekend maar via deze link vind je de officiele update van HTC in verschillende talen waaronder Nederlands.

Mocht de link niet werken dan kom je er ook via http://wmn79.4shared.com => misc => Original Nike WM6.1 roms.

[ Voor 20% gewijzigd door wmn79 op 02-11-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dankje, de pda is inmiddels opnieuw geinstalleerd.

Heb nu problemen met de uitlijning die het bij het eerst opstarten automatisch start,,, ik druk op de kruisjes en ze verspringenw el, maar hij begint steeds weer overnieuw

Kheb het ok al een paar keer heel secuur geprobeerd, is de display kapot?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik wil naar 6.5 maar zodra ik die rom.exe open krijg ik 'rapitool' foutmeldingen. En gaat ie vervolgens niet flashen :( ?

Gefixt...mobile device geinstalleerd en via active sync connectie gemaakt toen deed ie het wel.

[ Voor 30% gewijzigd door NeoMe op 08-11-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-10-2024
Hoi allemaal,

Sinds enige tijd doet het geluid het niet meer wanneer ik een oproep beantwoord. Ik moet hem steeds op luidspreker zetten om de andere kant te horen.

Weet iemand hoe je de oproepen dat je beantwoord/doet steeds de luidspreker automatisch aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

hehehehe irritant :)

Maar ik heb ook een vraagje, ik wil graag msn live messenger in landscape modus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

lol, nu heb ik het voor elkaar kun je niet meer lezen wat de ander heeft getypt. Oftewel je hebt er niks aan, waarschijnlijk zit het er daarom ook niet standaard op. Heb ook andere toetsenborden geprobeerd, wil niet echt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333757

Een kennis heeft een probleem met zijn HTC Touch Dual P5500.

Afgelopen weekend heeft zijn scherm het begeven (inmiddels gemaakt bij een PDA shop), maar nadat het toestel weer "beeld" had is hij al zijn agenda afspraken en contactpersonen kwijt (welke op het toestel zelf zouden moeten staan, niet op SIM of SD). Een ander nadeel is nog dat hij sinds lange tijd geen back-up heeft gemaakt of synchronisatie heeft uitgevoerd met zijn pc.

Iemand een idee hoe de afspraken en contactpersonen weer "tevoorschijn kunnen worden getoverd", aangezien ze niet bewust zijn verwijderd?

Samenvatting:
- Touch screen kapot > reeds vervangen
- Geen harde reset plaatsgevonden (aangezien documenten, programma's en sms etc nog aanwezig zijn)
- Agenda + contactpersonen leeg, sms berichten nog aanwezig.
- Documenten (afbeeldingen etc) ook nog aanwezig
- Geen recente back-up

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43

-ET-

Phone Home

Ik heb mijn touchdual ook maar weer eens uit de kast gehaald. Echter krijg ik nu iedere keer als ik een sms verstuur een berichtje dat de sms verzonden is. En ik kan niet terug vinden waar ik dat uit kan zetten.

googlen op Touch Dual sms verzendbevstiging leverde weinig op.

[edit]
gevonden. Je kan het via een tooltje doen.

advanced configuration tool v.2.02.0.2.0

[ Voor 16% gewijzigd door -ET- op 09-12-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Mijn oude Mda Touch Plus staat te koop in de Vraag en Aanbod. Dit topic is verder niet echt meer actief, is iedereen er al vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Laatst online: 27-04-2022
Ik heb vandaag gratis een mda touch plus weten te bemachtigen, maar het touchscreen laagje is ervan af.

Kan geen gebruik maken van de touchscreen dus, nu wil ik em updaten naar de t-mobile 6.1 rom.

Mijn vraag is aangezien ik geen mogelijkheid heb om de touchscreen te gebruiken, mocht ik die 6.1 rom eropzetten loop ik dan vast bij het uitlijnen gedeelte? Kun je die overslaan? tijdens de upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Gewoon 6.5 erop knallen, staat op t-mobile website of op website van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257307

@]FritsYpeij
Ik hang hier al jaren rond :-) maar ik zal de ad bij vraag & aanbod zetten.
Past beter inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja, ik weet het, dit is al een hele oude telefoon, maar ik gebruik hem vaak nog op zaterdag als ik buiten aan het werk ben. Veel gedoe met zand e.d. en dat wil ik mn moderne smartphone niet aandoen ;).
Had er al die tijd nog Windows Mobile 6.1 opstaan, maar dat werd steeds (nog) minder bruikbaar. Ook omdat mn contacten in mn Gmail staan, en die kan ik er niet mee syncen. Maar heb er nu via dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1002683
Android 2.2 op. En dat werkt echt uitstekend!
Iig een stuk werkbaarder dan window mobile 6.1..

Misschien dat iemand er nog wat aan heeft die er ook nog zo een heeft liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door MaximusTG op 18-11-2012 15:10 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:53

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Toevallig, ik heb laatst mijn oude Touch Dual in gebruik genomen als werk toestel, ter vervanging van een simpel nokia'tje. Toen ik hem uit zijn orginele doos haalde van de week voelde ik weer de zelfde trots als +/- 4 jaar geleden :)

Overigens is die android Rom geen optie voor mij, ik heb de Bluetooth nodig voor de carkit. Dat werkt zo te zien (nog) niet.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nee, klopt, dat werkt inderdaad niet. Maar ik gebruik dat verder nooit, dus dan mis je het ook niet. Android configureren is trouwens wel een gedoe zonder wifi..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste