[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 60 ondertusse :$
Zit in de Clean clan, wel de beste van het moment (kwa levels meeste 90+, we gaan later pas cp farme)
Voeg me maar toe als je tijd hebt ;)
Fatale

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:02

Local Host

Het forum is om te leren.

daves2hd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:08:
Local!!! Wanneer zien we jou ook weer eens terug op irc :D in het ever so empty #ROSE :P
Na veel besluiteloosheid heb ik besloten een coin te flippen voor m'n keuze,.. en nog een en nog een en nog een... Maar goed toen maar gepakt waar de munt 1e keer op viel en dat was Scout.
Bowsletje it is dus.

Mja untwinked werkt niet echt lekker in een mmo zoals in diablo2 denk ik Vraat. Mede omdat een mmo ook echt is opgezet items, gear, etc vanuit de economie te verkrijgen. Local \o/ Wanneer zien we jouw shopje weer eens in Zant staan kerel ? ;)
Ik zou haast de client installeren en naar Zant / Junon rushen om daar een shop neer te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:08
Local Host schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:48:
[...]

Ik zou haast de client installeren en naar Zant / Junon rushen om daar een shop neer te zetten :P
Met de shoptitel: I'm NOT in de ROSE server?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yo Pimpin' 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VBZfiDycUFIPqvjcJnl4ssNF/full.jpg

It's me ^^

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Je hebt een dode pixel op je scherm rakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

krijg spontaan de neiging om weer te gaan spelen, blijft het enige spel waar ik echt verslaafd aan ben geweest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Local Host schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:12:
Je hebt een dode pixel op je scherm rakker :P
Waar dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Waarschijnlijk boven je ogen zo ongeveer. Zal denk ik daar wel ergens beginnen :+
Ben ondertussen bezig met toch maar een dual client een cleric te lvlen... Dunno dacht het niet nodig te hebben maar party mogelijkheden vallen zoooooo zwaar tegen..
Ben nu 2x lv23. Heb er een raidertje bij gestompt omdat die cleric zichzelf niet zal levelen met pure int :P Dus met die raidertje ga ik proberen m'n cleric een beetje bij te brengen tot die met scout kan partyén. Of als raider toch beter bevalt tegen die tijd houd ik die gewoon :+

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hey oud rose spelers ^_^ ik zie dat jullie ook op TitanRose zitten :D Ik ook al vanaf closed beta hehe was daar lvl 106 bourg geworden.
Nu ben ik ook aan het duel clienten geraakt en bevalt me goed!
Vandaag 2nd job gedaan met dealer en is nu dus bourg.
Ook nog ff me cleric nu en dan kan ik verder :D

Voor de gene die willen mag me adden:
Motivation (bourg)
NobodyKnows (cleric)

xD Peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

hehe dave l2lvl zoals ik me cleirc ff lvl 40 + bracht in dat aviodje dat je starte ;)

anyway ik speel alleen in het weekend eigenlijk wat. Cleric is 56 en me dealer 62.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 20:10
Pff, begint toch wel weer te kriebelen. Zal de client straks eens downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRaven
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 01:09
Wat grappig, ik ben ook maar weer eens begonnen dankzij TitanRose. 8)

Zal het wel rustig aanhouden, druk met allerlei andere zaken, maar zal jullie hopelijk snel ingame zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:28
Ik ben door jullie berichtjes hier ook maar eens gaan kijken op TitanRose.

Moet zeggen dat het er goed uitziet, speelde 6 maanden geleden ongeveer voor het laatst rose op Arua. Daar vond ik het jammer dat toen ik in Junon kwam er slechts een paar kraampjes stonden en er maar een paar mensen rondliepen.

Ben net in TitanRose in Junon aangekomen en dat gaf me toch wel weer het gevoel van de oude rose, het plein stond vol met kraampjes en het was lekker druk :)

Ben inmiddels alweer lvl 29 met twee characters (Dual client). Als jullie me willen adden is dat geen probleem, ik zal alleen niet heel erg actief spelen ivm tijdgebrek. Maar Rose blijft Rose, toch een stukje nostalgie :D

Mijn IGN's zijn MankinN (Hawker, Scout) & Schildje (Muse, Cleric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch leuk dat nog vele bekende namen hier rondzwerven. Rose blijft een toppertje. Denk niet dat ik snel nog een ander MMROPG ga spelen na deze :D

Maby ooit dit eens installeren als ik meer tijd heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:29:
Toch leuk dat nog vele bekende namen hier rondzwerven. Rose blijft een toppertje. Denk niet dat ik snel nog een ander MMROPG ga spelen na deze :D

Maby ooit dit eens installeren als ik meer tijd heb :D
Ik zou net zeggen, leuk dat de hele ouwe garde hier nog aanwezig is :+ Kan me geen spel bedenken waar de mensen die zelfs gestopt zijn na zo lang nog eens replien.
Ach, voor mij was de meeste fun er wel af nadat international rose alles had reset en aangepast :'(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Hellaas dat ik inmiddels weer WoW speel, en het daar dus even bij wil houden.

Maar naRose is dus niet meer (voor GoT dan) begrijp ik uit deze berichten?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:32:
Hellaas dat ik inmiddels weer WoW speel, en het daar dus even bij wil houden.

Maar naRose is dus niet meer (voor GoT dan) begrijp ik uit deze berichten?
Volgens mij zijn er nog 2 die naRose spelen, maar dat zijn er nooit echt meer geweest de afgelopen tijd. Rose staat gewoon teveel stil in ontwikkeling en gaat het voor mij helaas dus nooit meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Dan heb jij het mailtje van gravity niet gehad zeker ;)
http://www.roseonlinegame...d=102152&posts=67&start=1
Orlo komt er daar officieel aan bij naROSE.
Afbeeldingslocatie: http://www.roseonlinegame.com/email/GGN_nov/images/ROSE_img.jpg

Maar goed titanROSE ook weer even niet open gehad hier wegens drukte met andere zaken. Ben nog wel van plan gewoon af en toe te gaan spelen. Ontwikkeling verwacht ik ook niet veel meer maar goed daar spelen we ROSE ook al 4 jaar niet meer om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:18

Haan

dotnetter

Maar Orlo zat toch een paar jaar geleden al in AruaRose? Ik ben daar nog wel geweest met m'n champ/cleric combo. Ik dacht dat die ook al lang in naRose zou zitten, maar blijkbaar nemen ze ruim de tijd :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:10
Haan schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:00:
Maar Orlo zat toch een paar jaar geleden al in AruaRose? Ik ben daar nog wel geweest met m'n champ/cleric combo. Ik dacht dat die ook al lang in naRose zou zitten, maar blijkbaar nemen ze ruim de tijd :P
Arua had hem toch gewoon 1 op1 gekopieerd van (korea, japan?) andere Rose, maar half werkend?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hmm deze is wel interessant (dikgedrukte):
Some Features:

- Level Range 180+
- Level Cap expanded by 5 levels to 215
- 25+ hours worth of Quest Content
- NPCs will react differently dependent on deity affiliation (Arua or Hebarn)
Blijkbaar kan je dan straks een kant kiezen voor welke god je gaat dienen. Aura of Hebarn.
Kan nog weleens leuk uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mwah zal wel in de trand zijn van:
Aura - Die <naam> mob steelt de hele tijd eten van ons, haal het terug (loot 100 eten)
Hebarn - Die <zelfde naam> zijn slecht, mep ze neer en pak hun wapen als bewijs (loot 100 wapens).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Ik ben net op titan bourg geworden, nu mijn cleric even naar 70 en job quest doen. Als iemand party wil add me maar ingame: Endurion of Syren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me eigenlijk af waarom iederen op TitanRose zit en niet op de orginele naRose.
Ik speel zelf op naRose en het bevalt me zeer goed. Ze blijven updaten en komen met nieuwe maps en items.
Er komt zelfs een nieuwe planeet bij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09
Volgens mij vooral omdat TitanRose een grote schare private server fans heeft, waarschijnlijk omdat veel mods en GM's van veel andere private projecten daarheen zijn gegaan. Maar ik kan het fout hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TitanRose heb ik nooit gespeeld, maar als het klopt wat je zegt zal die private server goed lopen.
De private servers waar ik op gespeeld heb hadden soms nog wel 'ns last van lag.
Wat was ik blij toen het orgineel Free to Play werd :D

Ik begrijp wel dat je sneller kan levelen in TitanRose door hun 3x exp rate en 2x zuli rate. Dat zijn leuke voordelen. Maar toch, naRose is wel het orgineel en ze blijven updaten. Om de zoveel tijd een leuke event met intressante quest.
Hoe dan ook.. Ik speel rustig verder op naRose :)
Het bevalt me erg goed daar.

Als er mensen zijn die daar ook spelen, voeg me maar 'ns toe. Altijd leuk om nederlands tegen te komen in Rose. Er zitten trouwens een boel nederlanders in naRose:D
Ik heb een lvl 210 Mage die kan buffen en nog een paar andere characters. Kunnen we misschien party'n.
De ingame naam van m'n mage is 'RelaXation'. Daar ben ik het meeste mee online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:38
Zelf vind ik de iRose skills leuker. En de dual client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In naRose kan je ook dual client gebruiken, gewoon op 1 pc. Gebruik ik bijna altijd.
Heel soms 3 clients, maar dat is beetje een chaos. :P
De meeste skills zijn trouwens hetzelfde, alleen in een andere volgorde(flowchart) gezet. Met hier en daar andere stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mensen spelen TitanROSE uit nostalgische redenen :P Eigenlijk heeft het geen reet te maken met lag of de hoeveelheid mensen en GMs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf speel nu vanaf closed beta op Titan rose en serieus er is nog geen betere private server geweest dan dit.
De rates zijn tenminste normaal. Erg weinig last van bugs, en de spelers community zijn ook erg gezellig :)
heel veel nederlanders.
NArose is toch evolution? Dat heb ik lang geleden achter me gelaten :P heb geloof ik nog een lvl 114 raider hehe van de goeie oude tijdt met NArose toen het nog niet verneukt was ;) Was toen super gezellig met Vliegje, Amando, Gruwelijk, EVO, enz enz...

Als iemand zichzelf afvraagd welke server die moet spelen zou ik zeggen kom titan rose spelen dan ken je rose zoals het zou moeten zijn :D

Peace, Motivation ;) aka Sacardus Oud tweakertje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aura rose heeft nu oro aangepast en is al veel mooier geworden.
ook nieuwe masks van lvl 215 met o.a. 13 int >D

heb ook al geruchten gehoord van max lvl naar 225 dus miss word het tijd om me legend dimple set 9 max te verkopen (A) word dan denk worthless

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
Titanrose bevalt mij tot nu toe ook nog prima, inderdaad heel veel Nederlanders, al weet ik niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn ...

Er zitten zoveel nederlanders bij die arrogant zijn en vooral met zichzelf bezig zijn. Ze antwoorden nooit als je praat en ze buffen je ook nooit ookal zijn ze nergens mee bezig.

Gelukkig zijn er nog veel andere spelers die wel aardig en sociaal zijn, meestal zijn dit helaas geen nederlanders.

Ik ben inmiddels lvl 67 hawker, kan niet wachten tot ik eindelijk een scout ben. De laatste levels naar 70 zijn toch wel zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ik ben na pff, 2-3 jaar ook weer begonnen met rose, titanrose dan wel. voelde direct vertrouwd aan maar god wat gaat het langzaam zeg om te levellen.
ben een dealer gestart om bourg te worden later. ben nu 25 en heb net mijn eerste warrior aankunnen schaffen. hopelijk gaat het wat sneller nu.
mn char name is "Sillyme" ben meestal vanaf 20.00 ongeveer online al is dat niet altijd erg lang (het getrouwde leven, u kent het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Yokidrink schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:39:
ik ben na pff, 2-3 jaar ook weer begonnen met rose, titanrose dan wel. voelde direct vertrouwd aan maar god wat gaat het langzaam zeg om te levellen.
ben een dealer gestart om bourg te worden later. ben nu 25 en heb net mijn eerste warrior aankunnen schaffen. hopelijk gaat het wat sneller nu.
mn char name is "Sillyme" ben meestal vanaf 20.00 ongeveer online al is dat niet altijd erg lang (het getrouwde leven, u kent het wel)
Ik ben meer een forum lezer, prachtig om te zien dat na al deze jaren mensen nog steeds van ROSE genieten. Vind ROSE nog steeds prachtig en denk met plezier terug aan het levelen.

Misschien dat ik later me een keer weer ingame laat zien op de dan "hippe" server.
Ik zeg nooit nooit om ingame te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
inderdaad wel grappig dat alle Irose beta spelers hier nog steeds met rose bezig zijn. Ik ben zelf ook toen begonnen met rose en het spel heeft gewoon iets speciaals waardoor je het wilt blijven spelen :)

Op titan ben ik ondertussen lvl 72 en net mijn 2nd job gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Schildje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 01:18:
inderdaad wel grappig dat alle Irose beta spelers hier nog steeds met rose bezig zijn. Ik ben zelf ook toen begonnen met rose en het spel heeft gewoon iets speciaals waardoor je het wilt blijven spelen :)

Op titan ben ik ondertussen lvl 72 en net mijn 2nd job gehaald :)
zit je in een clan schildje? if so, heb wel interesse aangezien het toch wat leuker is.
Gisteren van lvl25 naar 35 gedaan in ongeveer 90minuten. Aqua king en parties + buffs is toch wel erg lekker hehe.

btw, hoe kun je iemands outfit en level zien in rose? ik kan het me niet meer herinneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Volgens mij kun je je gear in een shop zetten of in een trade :) ( als ik het me goed herinner )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Local Host schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:24:
Volgens mij kun je je gear in een shop zetten of in een trade :) ( als ik het me goed herinner )
mja dus je kunt niet zien welk level iemand is?, gear check via shop werkt altijd inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

iemand lvl heb je nooit kunnen zien :)

Het enigste wat je kunt zien als iemand bepaalde gear draagt dat hij minimaal lvl zoveel moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien je ook op titan rose speelt kun je ook nog Titan Vault kijken dan kun je exact zien wat een persoon aan heeft mits deze persoon toelaat dat je dat mag bekijken je kan dat uit of aan zetten :)

Bijvoorbeeld ik:
http://vault.titanrose.com/player/NobodyKnows

http://vault.titanrose.com/player/Motivation

Dat zijn mijn char dus en ik heb ze gewoon open staan maar sommige vooral pro's willen het niet laten zien ^^
Mij maakt het niks uit lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Aangezien ik niet meer echt tijd heb om op low rate server zoals titan te spelen ben ik maar weer op arua gaan spelen. Dus als iemand nog wat mooie stuff heeft op arua dan mag die mijn titan chars wel hebben. lvl 73 cleric en lvl 75 bourg :P

Edit: Als iemand nog op arua speelt add me maar ign: Syren

[ Voor 11% gewijzigd door syren op 12-12-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Van het weekend toevalligerwijs op de site van Rose Online (naRose?) gekomen en weer begonnen met spelen. Blijft toch een leuk spelletje, ook al had ik al 4 of 5 jaar niet meer gespeeld (sinds bekend werd dat de beta pay-to-play werd).

Ik zag dat er onderhand veel meer verschillende Rose-versies zijn. Zijn er nog Tweakers die (ook) de 'gewone' Rose nog spelen en nog niet ál te ver zijn in het spel (zeg tot lvl 35)? Misschien leuk af en toe samen op te trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackbird-ce schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:20:
Van het weekend toevalligerwijs op de site van Rose Online (naRose?) gekomen en weer begonnen met spelen. Blijft toch een leuk spelletje, ook al had ik al 4 of 5 jaar niet meer gespeeld (sinds bekend werd dat de beta pay-to-play werd).

Ik zag dat er onderhand veel meer verschillende Rose-versies zijn. Zijn er nog Tweakers die (ook) de 'gewone' Rose nog spelen en nog niet ál te ver zijn in het spel (zeg tot lvl 35)? Misschien leuk af en toe samen op te trekken :)
Ik denk dat er inderdaad nog enkele tweakers zijn die het spelen, waaronder ik. Ben inmiddels al wel level 210. Orlo is trouwens ook gelanceerd op NA. Al een beetje rond kunnen kijken... De maps zijn anders als die van ROSE JP (oftewel de maps die AruaROSE heeft gelanceerd). Ook zijn er nieuwe monsters, nieuwe drops, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
las inderdaad op het forum dat NA een wat 'unieke' Orlo zou krijgen, heb zelf alles beetje in de 50-80 range en samen met wat vrienden uit azie 2 accounts met 4 lvl210's. Laatste tijd amper gespeeld omdat Rose steeds bleef crashen op Windows 7, ik lijk de enige te zijn met het probleem dus mischien eens kijken of het weer draaiend krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
LOL. Rose JP heeft weer een leuke actie :P

Afbeeldingslocatie: http://www.roseon.jp/pr/figure/img/figure.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben ook weer begonnen met Rose te spelen, titanRose deze keer. Heb het spel ook gespeeld in de open beta en vond het toch wel vermakelijk. Ik heb alleen een vraag, de resolutie van me scherm kan ik niet hoger zetten dan 1280*1024 is hier een work-around voor? Zou graag op 1680*1050 spelen.

Een groot minpunt aan de open beta van rose vond ik dat op het laatst alle items gedupliceerd werden, is dit in titanrose ook het geval?

Nickname is trouwens Wlie, voeg me maar toe als je wilt :) ben momenteel lvl 11! :D maar dat gaat snel omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wlie schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:55:
Ik heb alleen een vraag, de resolutie van me scherm kan ik niet hoger zetten dan 1280*1024 is hier een work-around voor? Zou graag op 1680*1050 spelen.
Ja, je kan de resolutie verhogen.

Ga naar je Rose Online installatiemap. Dan zie je daar een bestand Sevenhearts.ini staan. Open deze in kladblok. En dan staat er ergens halvewege je resolutie, depth en frequency staan. Pas deze waarde aan naar wens. In jouw geval zal dit goed zijn:

[RESOLUTION]
WIDTH=1680
HEIGHT=1050
DEPTH=32
FREQUENCY=60

En dan gewoon het spel opstarten en spelen. Blijf wel van het graphics menu af in de optie van het spel, want anders kan je bovenstaande weer opnieuw gaan doen.
Plus een ander nadeel wat je hebt, is dat het beeld een beetje horizontaal uitgerekt wordt, aangezien ROSE niet gemaakt is voor widescreen monitors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syren schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:22:
Aangezien ik niet meer echt tijd heb om op low rate server zoals titan te spelen ben ik maar weer op arua gaan spelen. Dus als iemand nog wat mooie stuff heeft op arua dan mag die mijn titan chars wel hebben. lvl 73 cleric en lvl 75 bourg :P

Edit: Als iemand nog op arua speelt add me maar ign: Syren
hey ik ben op arua rose net overnieuw begonnen..
ik had een lvl 210 mage en ben heb samen met een vriend alle dure shit verkocht...
had ong 7 bill (A)
nu gaan we een temple fighter maken. en iedereen uitmoorden in temple.
dus als je zin hebt om mee te doen... we zijn nu lvl 90 en binnenkort zijn we dus lvl 165 ofzo.
ik zal je ook wel toevoege.

ingame name: MrSyfilis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Grappig dat er nog steeds mensen dit spelen.
Zelf ga ik stoppen met hosten van rosegot.nl
Als iemand nog spullen wil hebben van titanrose.
Ik heb een paars wapen. Weet alleen niet welke meer.
Maar dacht 1 hands zwaard. En at kerst spullen.
Ook heb ik nog spullen op aruarose op de low server.
Stuur maar een bericht als je wat wil hebben.
Heb ook buiten T.net gevraagd of iemand nog wat spullen van me wil hebben.

@ sacardus.
Wat is je ingame name?
Denk dat ik morgen avond 22:30 online kom.
Heb je 2 accounts? want ik dacht dat ik aardig wat spullen in me store had.

[ Voor 16% gewijzigd door Calamor op 27-01-2010 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey calamor Lijk me leuk om je spullen in ontvangst te nemen haha ik speel nog fanatiek titan rose en ik heb nog geen unique :D zal cool zijn als ik je gear mocht hebben ^_^ Ik hoor het wel van je groetjes en alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ calamor hey em welke low server?"er zijn 2 low rate servers.. 1 van 1x exp rate en 1 van 3 x exp rate..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:04:
@ calamor hey em welke low server?"er zijn 2 low rate servers.. 1 van 1x exp rate en 1 van 3 x exp rate..
Ik heb op alle bij de low server aardig wat spullen.

[ Voor 10% gewijzigd door Calamor op 28-01-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey calamor ik heb je Edit helemaal niet gelezen :( en ik maar afwachten of je zou reageren haha sorry man

Ik ben eventueel vanavond online... ben trouwens altijdt wel online s'avonds dus je kan me gewoon proberen te adden :D Mijn ING is: Viz en me cleric heet Nobodyknows

Ik hoop dat je dit nog leest :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:29:
Hey calamor ik heb je Edit helemaal niet gelezen :( en ik maar afwachten of je zou reageren haha sorry man

Ik ben eventueel vanavond online... ben trouwens altijdt wel online s'avonds dus je kan me gewoon proberen te adden :D Mijn ING is: Viz en me cleric heet Nobodyknows

Ik hoop dat je dit nog leest :) O-)
Zal het elke avond even proberen.

Edit
Heb me wachtwoorden veranderd. Kan ik je MSN adres gebruiken of een ander adres om de account gegevens door te sturen?

@ brutus Ik ga ook kijken naar me accounts van aruaRose om die te veranderen. Dan kan ik ook die accounts aan je geven.

Edit 2
heb me accounts opgestuurd naar je gmail.

[ Voor 24% gewijzigd door Calamor op 08-02-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sure je mag me ook ff mailen naar me Gmail account?

Sacardus@gmail.com

Bedankt!

Edit Super bedankt man _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hier al dat de update is geweest van aruarose??

max lvl is nu 218 nieuwe gear van lvl 212 stuk of 6 nieuwe wings en 8 nieuwe backshields.
egt zo gaaf. nieuwe updates van champ skils en nog wat andere shit.

er zijn nu al legend lvl 212 shit met 12 dodge gevonden (A)
de nieuwe items zijn ook erg mooi uitgewerkt en binnen anderhalf uur was iemand al max lvl..
ook no exp scrolls zijn er waardoor je een half uur geen exp krijgt. ideaal met farmen.. het is egt een hele verbetering en denk dat er weer veel aurarose gespeelt gaat worden.
het was al erg druk maar waarschijnlijk nu nog drukker..

cya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:58:
weet iemand hier al dat de update is geweest van aruarose??

max lvl is nu 218 nieuwe gear van lvl 212 stuk of 6 nieuwe wings en 8 nieuwe backshields.
egt zo gaaf. nieuwe updates van champ skils en nog wat andere shit.

er zijn nu al legend lvl 212 shit met 12 dodge gevonden (A)
de nieuwe items zijn ook erg mooi uitgewerkt en binnen anderhalf uur was iemand al max lvl..
ook no exp scrolls zijn er waardoor je een half uur geen exp krijgt. ideaal met farmen.. het is egt een hele verbetering en denk dat er weer veel aurarose gespeelt gaat worden.
het was al erg druk maar waarschijnlijk nu nog drukker..

cya
Heb je ook mooie plaatjes van de nieuwe equips om ons mee te verblijden Brutus?
Pics willen we zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de website van RoseNA www.roseonlinegame.com al 2 dagen offline is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:09:
Klopt het dat de website van RoseNA www.roseonlinegame.com al 2 dagen offline is?
Was een probleem, maar lijkt nu opgelost. Via proxies kon je er overigens wél bij, dus lijkt alsof er ergens een stukje hardware stuk was tussen hier en NA. Had destijds ook soms problemen met inloggen.

Onderhand overigens een lvl 54 Muse en een lvl 36 Dealer. Zondag maar weer een dagje vullen met ROSE :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke ROSE is nu het beste? Arua,NA of Titan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 16-09 21:27
Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:37:
Welke ROSE is nu het beste? Arua,NA of Titan?
Dat is mijn probleem ook, wil de rose kiezen met de meeste spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aruarose heeft de meeste spelers. Rond de 3k dacht ik.
Ze hebben ook een nieuwe planeet, Oro met 3 mappen.
En de lvl cap is onlangs verhoogt naar 218 met nieuwe gear/wapens en gems.

Ik heb zelf Hebarn (High rate) gespeelt, was 215 Scout met behoorlijk goeie gear toen. Maar ben daar vorig jaar begin juni mee gestopt. Me char hete P4thSythe. Had daarvoor een knight die PathSythe hete vandaar de 4 :P

Speel nu Classic. De klassieke irose rates. 1x exp, 1x drop, 1x zullie.
Bijna 196, en veel van me clannies zijn onlangs 200 geworden. (dus laat de lage exp je niet ontmoedigen)

Ik zou zeggen, ga het spelen. Het is echt de moeite waard.
www.aruarose.com

Add me maar is als je classic speelt. Me knight: Roseup Cleric: deathSythe Vendor: iPathSythe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja de meeste aruarose spelers zitten toch op de high rate servers? Classic was de laatste keer dat ik arua starte vrij leeg. Heb al een tijdje titan niet meer gespeeld maar wil nog wel weer eens verder gaan wanneer ik de kans heb :P Weet niet hoe vol het daar tegenwoordig is maar leeg was het niet toen ik nog actief speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:33:
Aruarose heeft de meeste spelers. Rond de 3k dacht ik.
Ten opzichte van NArose? Denk dat daar nog wel meer mensen rondhuppelen, zeker als de avond valt in Amerika tikt het flink door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Ben begonnen op Titan maar het valt allemaal niet mee zeg, Ben nu net lvl 52 met mijn borgje Dinges en net 39 met mijn cleric BuffBabe. Was wel hoog op NARose maar begon daar een beetje de lol te verliezen dus maar overnieuw begonnen op Titan. Wat ik wel jammer vind is dat de community heel erg op zichzelf is, veel mensen die door multiple log alleen met zichzelf spelen, weinig parties. Maar mocht iemand nog zin hebben in een feestje voeg me maar toe, ben het meest met Dinges online want ik heb dringende behoefte aan zulie...

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ik heb laatst een char aangemaakt op IrosePH . daar heb je zelfs in de grote steden buffbots staan ^_^

Heerlijk om zo afentoe even een avondje old-school te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 08:48:
Ik heb laatst een char aangemaakt op IrosePH . daar heb je zelfs in de grote steden buffbots staan ^_^
Is dat ook nog met je EU-rose chars?
* Amafi voelt nostalgie naar mijn mage aldaar.

* Amafi denk wat harder na en bedenkt dat dat niet Irose was maar evolution. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Local Host schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 08:48:

Vind dat echt jammer dat ze een naam gebruiken om even 'bekend' te worden, wel sneaky onderin:
This Website is no way affiliated with Gravity Corporation, Triggersoft, Inc. and Level UP! Games
zetten.

(PH was van LU games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Grave
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-01 17:41
AruaROSE heeft lang geen 3k spelers hoor o.O
De Classic en Hebarn channel zijn meestal "normal" als activity en Destiny zo goed als altijd "Not Busy". Maar er zijn wel meer spelers dan op titanRose.
Als je voor de echte Rose feeling wilt gaan, zou ik Classic of Titan spelen.

Ook heeft AruaROSE op dit moment wel al Instances, terwijl Titan nog steeds bezig is met die van hun. Wel houdt titan zich meer bezig met alles mooi op elkaar af te stellen. Zo hebben ze Eldeon opnieuw opgebouwd kwa drops enz zodat het meer iRose style is.

Mja, moet een beetje zien welke community het beste bij je past op vlak van servers kiezen denk ik.
Zo heb je op HR servers weinig parties omdat bijna iedereen dual client met zen eigen chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Titan atm, heb ook nog accounts op arua HR en LR

[ Voor 188% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Iemand ondertussen weer bezig op NARose, Draconis server? Sinds tijden weer eens opgestart, hebben ze gewoon nieuwe server in gebruik. Ben er nog niet achter wat er allemaal veranderd is...

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiP0 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:31:
Iemand ondertussen weer bezig op NARose, Draconis server? Sinds tijden weer eens opgestart, hebben ze gewoon nieuwe server in gebruik. Ben er nog niet achter wat er allemaal veranderd is...
Er is niets veranderd. Het is precies hetzelfde als Leonis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Toevallig heb ik na rose opgepakt, is toch best een actieve server. Heb nooit echt op een evo server gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol in aruarose heb ik de afgelopen week goed geld verdient!!

er is in lcf een nieuwe boss..
die dropt speciale akw.

met random 10 base stats.
dus heb al 10 str wings, 10 int wings en heb ook nog wings waarop 500 hp en 500mp zit

vooral die 10 int wings zijn veel geld waard. ze hebben sick high mres en def.
zelfs hoger dan aaw. (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
lig nu even 2 weken stil met NArose (ivm een aankomend examen). Daarna weer verder met mn lvl 80 dealer (gaat richting artisan) en lvl 170 cleric.
Mochten er mensen tegen die tijd willen partyen, hoor ik het wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in aruarose is er heel veel vernieuwd. oro is nu egt goed uitgewerkt en er zijn instance event waarmee je boxen kunt winnen en die kun je openen en dan krijg je random items. zoals de nieuwe wings of hermes en nieuwe lvl 218 weaps egt sppr bruut.

is narose nog beetje druk bezocht of valt het tegen??
aruarose is eigenlijk altijd wel goed druk en het bevalt me prima maar doe het nu al bijna 3 jaar en miss tijd voor een andere rose. is NArose een beetje speelbaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:57:
in aruarose is er heel veel vernieuwd. oro is nu egt goed uitgewerkt en er zijn instance event waarmee je boxen kunt winnen en die kun je openen en dan krijg je random items. zoals de nieuwe wings of hermes en nieuwe lvl 218 weaps egt sppr bruut.

is narose nog beetje druk bezocht of valt het tegen??
aruarose is eigenlijk altijd wel goed druk en het bevalt me prima maar doe het nu al bijna 3 jaar en miss tijd voor een andere rose. is NArose een beetje speelbaar??
Ik vind NARose wel goed op 't moment. Naast het feit dat de evo-client soms voor wat problemen wil zorgen (npc text die verdwijnt) is het prima te spelen. Er zitten redelijk veel mensen op, iedere week hebben ze een nieuwe update... Aruarose vind ik niet meer leuk, je moet daar zo belachelijk veel geld hebben wil je wat leuke stuff kunnen kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naRose is best goed geworden, volgens mij wat ze uiteindelijk met EVO voor ogen hadden is nu werkelijkheid. En je kan ook lekker snel lvlen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:28:
[...]

Ik vind NARose wel goed op 't moment. Naast het feit dat de evo-client soms voor wat problemen wil zorgen (npc text die verdwijnt) is het prima te spelen. Er zitten redelijk veel mensen op, iedere week hebben ze een nieuwe update... Aruarose vind ik niet meer leuk, je moet daar zo belachelijk veel geld hebben wil je wat leuke stuff kunnen kopen...
Het is in verhouding.
Op arua krijg je voor de kleinste dingetjes al een hoop geld; goede items kosten dan ook een hele hele hele hoop geld. Ligt maar net aan de verhoudingen.

Speel nog wel een arua, puur voor de fun. Heb rose altijd al geweldig gevonden na irose beta; jammer van al het grinden want dat vind ik echt te erg.

[ Voor 10% gewijzigd door Moonborne op 03-06-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik en Daves2hd lopen al een tijdje rond met het idee om met zijn 2e een nieuwe char te starten op rose, en dan gewoon puur gezellig samen te levelen. Geen buffs, geen gezeik, gewoon van vooraf aan game en sfeer weer herbeleven.

Mijn voorkeur gaat uit naar NArose omdat ik daar nooit hoog level ben geweest, en daar toch iets meer vernieuwing in zit voor mij.

Maar nu is het natuurlijk veel gezelliger om met wat meer man te zijn, zodat we er ook echt een party van kunnen maken die een beetje op elkaar aansluit, eventueel met cleric ofzo. De bedoeling is dat we het liefst op bepaalde momenten per week even uurtje ofzo spelen, en als het even kan ook alle "leuke" quests proberen te doen. Niet iedereen kan op elk moment meedoen, dus bijlevelen is geen probleem natuurlijk.

Nu is mijn vraag dus:
Zijn er hier nog mensen die van start af aan met een gezellige party het spel rustig aan willen doorlopen?
Geef even aan of je liever NArose of liever Irose speelt, zodat we ook juiste server uit kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ja joh noem je zelf maar als eerste he :(

Zit nu alweer te twijfelen wat ik zal maken/doen :P Wilde net even inloggen maar server onderhoud houd me tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:49:
Ik en Daves2hd lopen al een tijdje rond met het idee om met zijn 2e een nieuwe char te starten op rose, en dan gewoon puur gezellig samen te levelen. Geen buffs, geen gezeik, gewoon van vooraf aan game en sfeer weer herbeleven.

Mijn voorkeur gaat uit naar NArose omdat ik daar nooit hoog level ben geweest, en daar toch iets meer vernieuwing in zit voor mij.

Maar nu is het natuurlijk veel gezelliger om met wat meer man te zijn, zodat we er ook echt een party van kunnen maken die een beetje op elkaar aansluit, eventueel met cleric ofzo. De bedoeling is dat we het liefst op bepaalde momenten per week even uurtje ofzo spelen, en als het even kan ook alle "leuke" quests proberen te doen. Niet iedereen kan op elk moment meedoen, dus bijlevelen is geen probleem natuurlijk.

Nu is mijn vraag dus:
Zijn er hier nog mensen die van start af aan met een gezellige party het spel rustig aan willen doorlopen?
Geef even aan of je liever NArose of liever Irose speelt, zodat we ook juiste server uit kunnen kiezen.
ik wil best met jullie meedoen.. lijkt me erg leuk. mij maakt het niet uit welke server jullie beginnen want ik ken ze allebij niet en heb ze ook dus nog nooit gespeeld 8)7
ik ben zelf vaak mage.. weet niet wat jullie willen spelen maar ik wil ook best cleric spelen. kun je op die server dual clients runnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:40:
[...]

ik wil best met jullie meedoen.. lijkt me erg leuk. mij maakt het niet uit welke server jullie beginnen want ik ken ze allebij niet en heb ze ook dus nog nooit gespeeld 8)7
ik ben zelf vaak mage.. weet niet wat jullie willen spelen maar ik wil ook best cleric spelen. kun je op die server dual clients runnen??
Op Irose kun je dual-client (wat ik sowieso niet van plan was in deze party), op NaRose is het volgens mij iets moeilijker. Tot nu toe dus 3 personen, ik hoop op minimaal 4 (starters party), dus als je wilt... reageer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Ik wil ook wel mee doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-07 16:52
speel aruarose (HR) da is leuker en is multi client dus alleen maar beter voor max lvl cleric/raider om te pwnen.

Succes op de andere server trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

bedankt voor de mededeling. of mis ik een bericht achter die post?
Multi client is vooral ontstaan omdat de speler basis te klein was en mensen toch nog buffs en shops wilde. Maar voor shops pc hele avonden aan te laten enzo voelde ook niet iedereen wat voor met zo een kleine markt. Ik heb het ook gebruikt op arua rose toen der tijd en bij Titan-ROSE doe ik het ook omdat er letterlijk geen ziel te bekennen is soms in het veld als ik in de forest 2 mensen per week tegen kom is het veel... Maar ik vind het er niet beter of leuker op worden, eigenlijk alleen vervelender. Speel veel liever met party. Beter is het zeker niet, zo is ROSE ook nooit bedoeld :(

Het lijkt me ergens wel zinnig te zeggen dat we met party starten na dat iedereen z'n job zzelf gehaald heeft. Als we voor ieder apart die quest moeten gaan doen en levelen komen we niet ver met het af en toe spelen ben ik bang :P Ik heb nog steeds niet gekozen wat ik wil verder btw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké:

Vraatje
Daves2hd
Brutus1116
syren

Fijn dat we er dus al 4 hebben. Nu dus nog even kijken welke dagen iedereen kan (denk dat vrijdag/zaterdag sowieso zijn uitgesloten). Denk dat 8 uur beste tijd is om te beginnen (wellicht half 9), maar nu moeten we dus wel even weten of mensen bepaalde dagen niet kunnen (stappen, sport, weet ik veel).

Ook fijn om te bespreken welke class iedereen wilt spelen, is natuurlijk zonde als er de mensen zelfde 2nd job willen gaan doen. 4 verschillende classes zou helemaal top zijn, maar is niet persé nodig natuurlijk. Is alleen handiger met verdelen van equipment natuurlijk. Ik wil zelf denk ik bourg of soldier spelen, maar dat kijk ik nog wel.

Volgende week wellicht 1e keer beginnen ofzo? Laat even weten wat iedereen wil.
Ik neig naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik denk dat de zelfde classes niet eens zoveel uit maakt. Het is gewoon dat we verwend zijn met die buffs maar ik weet nog dat ik bij I-ROSE blij was als ik 2x per week een full buff mee kreeg :P verder hebben vijanden geen resistance voor bepaalde classes of iets :+
Jij neigt naar (missing)? :P
Ik gok hem hier op een donderdag atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Leuk dat jullie weer proberen om weer actief te worden op Rose. Al klinkt het wel interessant om mee te doen, doe ik het toch niet. Ik vind op dit moment WoW nog steeds veel te leuk. Maar succes ermee iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Hmm, op donderdag kan ik vanaf een uur of 9. Maandag of Woensdag komen mij beter uit eigenlijk. Vrijdag en zaterdag wordt het sowieso niet om logische redenen. En ik ben denk ik een mage to be :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 07:14
Ik dacht er toevallig vandaag aan om opnieuw te beginnen met Rose, maar de website lijkt uit de lucht te zijn. Iemand een idee waar ik de client vandaan kan toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer begonnen sinds afgelopen week, heb het erg naar m'n zin. :)
Afentoe wel een pain in the ass, ik bedoel dus sommige spelers :X

Verder wel leuk, wel helemaal opnieuw begonnen met een nieuwe account!
Hawker en ben op dit moment level 73 bijna 74 :)

www.roseonlinegame.com @ Leonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Zat net even in AruaRose, Junon is helemaal leeg?
Waar zit iedereen tegenwoordig met de shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Heraclius schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:27:
Zat net even in AruaRose, Junon is helemaal leeg?
Waar zit iedereen tegenwoordig met de shops?
Xita staan daar bijna alle shopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Kwam vanmiddag tijdens opschonen van pc een map Arua Rose tegen, toen kreeg ik spontaan weer eens zin om in te loggen (> 2 jaar geleden voor het laatst gedaan). Eigenlijk weinig veranderd, Xita nog steeds het drukst, en de beginners gebieden vrijwel helemaal leeg. Nog even een paar n00bs gebufft met m'n cleric en toen weer uitgelogd. Misschien ga ik ooit nog eens m'n champion / cleric combo richting de 200 brengen (nu 168 / 173). Ik zit wel wat krap bij kas met m'n 70 miljoen geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Cool, ik herinnerde me dat ik ook een mage had, die blijkt op een apart account te staan die ik net weer terug vond. Voor huidige maatstaven nog wel matig, lvl 165, 2x D4 en 1x T4 juwels, angel wings (6), wat losse gems en hearts en 50 mil. Maar al met al toch geen slechte 'vondst' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu weer NArose na lang een pauze te hebben genomen op rose
ik speelde vroeger arua op HR was 196 scout en 150 cleric heb die accounts weggegeve
en speel nu NArose :P 1 weekje bezig net item mall points gekocht.
70 hawker heb nu wat van 200m, jewel setje met G7's, item mall duals met G7 en +10
white uniform +5 en white seraph +7 wel nice zo :P men duals op lvl 70 hebben 144 AP 331 accuracy :P

als er iemand samen wil spelen?
ik zit op leonis men hawker heet lighttamer en men cleric heet lightclericBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dan heb je ook wel flink wat hulp gehad? Want om zulke gear te verzamelen ben je normaal gesproken toch wel maanden bezig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:19:
Dan heb je ook wel flink wat hulp gehad? Want om zulke gear te verzamelen ben je normaal gesproken toch wel maanden bezig??
nope :P speel NArose 1 weekje :P heb 40 euro item mall points gekocht he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Item mall dingen zijn weer ingame te verkopen? dacht dat alles daarin geblokkeerd was inmiddels?

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste