you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Filmpjes zien er cool uit iigSinergyX schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:25:
Ach weer eentje om te testen, Ether Saga online van de makers van Perfect World. Die is wel weer volledig 3D, er moet toch ergens in de wereld van MMO's een waarde rose opvolger zijn?
(en 1 van de eerste f2p MMO's waar de client met 2,8mb/sec binnenkomt).
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Inmiddels lvl210, cleric omgebouwd naar een dodge build. Outhealed en outtanked een knight met gemak, enkel agro is klein probleem (mage 1 shot nog alles) maar verder zie je overal cleric/mage combo's. Mischien maar eens gaan kijken in die dungeons, begreep dat het daar echt pittig is
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maargoed. Er is in ieder geval 1 private server minder. Ruff-Rose is down en komt voorlopig niet meer terug. Deebee heeft de server opgegeven (is al 3 maanden niet meer online geweest om onderhoud te doen voor Ruff) als ik de reacties op het forum mag geloven.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:46:
Wou dat ik me nooit had ingeschreven bij een van die private servers, word bijna elke maand onder gespammed dat er weer een nieuwe private server is.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 08-06-2009 13:57 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waarschijnlijk zegt de naam Rooster niemand iets, vroeger postte ik onder de naam Dutch-Hane
Voor zover ik begrijp zijn er nog steeds wat private servers maar wordt er niet echt veel op gespeeld door de mensen hier. Jammer dat het nooit geworden is wat Triggersoft voor ogen had. Desondanks heb ik me toch wel goed vermaakt met het spelen
Verwijderd
Ik zou pas weer verslaafd zijn als er een Rose Online 2 zou komen. Ik ben alleen bang dat het bij Hopen zal blijven
Maar denk niet dat na Ro2 er nog ooit een ROSE 2 gaat komen. Niet in deze combinatie iniedergeval. Misschien koopt iemand anders ooit nog de rechten over...
En hoe bedoel je weer verslaafd
Ik help het je hopen iig Vraat en wanneer hij komt gaan we er weer samen tegen aan toch?
Verwijderd
zeker, maar zolang dat niet gebeurt vermaak ik me lekker met Diablo 2 en later 3 ^^.daves2hd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:29:
Mja ze waren er aan bezig een tijdje terug maar nog heel pre ontwikkeling maar is stop gezet geloof ik wegens tijd/geld blablaBron heb ik niet meer was via via gehoort sowieso
![]()
Maar denk niet dat na Ro2 er nog ooit een ROSE 2 gaat komen. Niet in deze combinatie iniedergeval. Misschien koopt iemand anders ooit nog de rechten over...
En hoe bedoel je weer verslaafdIk ben het nog steeds hoor, al speel ik atm niet echt. Ik denk nog elke dag aan ROSE
Zeker als er onderweg naar werk dan zo een Zant theme langs komt op je mp3 \o/
Ik help het je hopen iig Vraat en wanneer hij komt gaan we er weer samen tegen aan toch?
Het is jammer dat ik geen capaciteiten heb om games te ontwikkelen, anders had ik zeker wel een poging gewaagd om in ieder geval een compleet nieuwe spelwereld te ontwikkelen welke diectx 9 of 10 waardige graphics toont. En dan pak ik het beste van wat ik in WoW ken, gecombineerd met de goede dingen uit ROSE. bijv. geen loading screens meer tussen maps, maar gewoon aan elkaar genaaide maps zoals in wow. Bekende plaatsen krijgen een dungeon, denk aan bijv. een grunter fortress of een Worm dragon cave. Dat zou Rose enorm kunnen verbeteren.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:24:
[...]
Ik zou pas weer verslaafd zijn als er een Rose Online 2 zou komen. Ik ben alleen bang dat het bij Hopen zal blijven.
Met andere woorden, ik heb veel ideeën, maar ik kan ze niet uitwerken
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Na een flinke periode mn vrije tijd in wow gestopt te hebben ben ik toch maar weer overgestapt op rose (arua)
Maar nou zit ik in rose met te weinig zuly en in wow met te veel gold (~15k op ragnaros alliance) en zo te lezen hebben veel lui in dit topic de ovesrtap naar wow gemaakt, en vroeg ik me dus af of er iets te regelen valt
Ps. Een transfertje om het gold te traden is zo geregeld
Mocht er iemand interesse hebben, pm of laat hier berichtje achter dan regelen we daar wel iets
Edit: oh ja en nog ~20k op aerie peak horde:)
[ Voor 6% gewijzigd door Melk op 19-06-2009 00:29 . Reden: Paar foutjes en way vergeten ]
Verwijderd
Wie spelen er nog NArose? Voeg me ff toe: Doominator.
Verwijderd
Tijdens de laatste keer dat ik NARose speelde, vond ik dat er maar weinig players online waren tijdens de normale 'Nederlandse speeluren'. Is dat nog steeds zo?Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:25:
Dont ask me why maar ben vandaag weer is verder gegaan op NArose, die Oblivion temple update zag er wel interessant dus dacht laat ik hem maar weer is aanzetten.
Wie spelen er nog NArose? Voeg me ff toe: Doominator.
Verwijderd
Nou, met 'genoeg players online' zit het wel goed.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:42:
[...]
Tijdens de laatste keer dat ik NARose speelde, vond ik dat er maar weinig players online waren tijdens de normale 'Nederlandse speeluren'. Is dat nog steeds zo?
Die Oblivion Temple is trouwens ge-ni-aal! Je lvlt met gemak 10 levels op één dag.
Dat is heel wat anders dan het langzame levelen wat je normaal doet in NA
Dat is erg vet om te spelen.
Hier heb ik een paar 3d screenshots maar je moet wel een rood/blauw brilletje hebben om het te zien.
De afbeeldingen kan je het beste wat kleiner bekijken. Dan is het effect een stuk beter.
ING heb je geen last van de lichte dubbel beeld.

Het geeft wel een heel leuke ervaring.
het is jammer dat ik dit niet nog werkten kan krijgen met EVE-online.
[ Voor 8% gewijzigd door Calamor op 29-06-2009 23:40 ]
Verwijderd
Wtf, lijkt me ook wel een keer vet om te spelen iddCalamor schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:37:
Ik spel nu ook weer even rose op arua allen dan met Tri-Def Experience.
Dat is erg vet om te spelen.
Hier heb ik een paar 3d screenshots maar je moet wel een rood/blauw brilletje hebben om het te zien.
De afbeeldingen kan je het beste wat kleiner bekijken. Dan is het effect een stuk beter.
ING heb je geen last van de lichte dubbel beeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het geeft wel een heel leuke ervaring.
het is jammer dat ik dit niet nog werkten kan krijgen met EVE-online.

Het werk bij veel meer spellen. Ik heb het ook onder UT3 getest is ook wel vet.Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:02:
[...]
Wtf, lijkt me ook wel een keer vet om te spelen iddlol
Hier kan je de trial krijgen : http://www.tridef.com/3d-experience/overview.html
Je kan gewoon de generic profiel gebruiken.
Zelf ga ik het programma kopen als het geld overgemaakt is naar me paypal account.
Ik merk wel dat het na lang spelen een beetje hoofdpijn krijg maar dat kan misschien ook wel komen door de warmte hier in me kamer
...........
http://www.titanrose.com/refugeofkeraprison/
Verwijderd
Misschien dat we toch weer es met zen allen vanaf het begin moeten gaan spelen ;x. Het is toch weer vakantie ^^.idutcher schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:26:
na dat Ruff down was ging exjam en final naar Akram donan helpte gewoon, en ze hadden het er over dat ze geen nieuw server gingen maken.
...........
http://www.titanrose.com/refugeofkeraprison/
Verwijderd
Ah, nieuwe private? Ben benieuwd...Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:12:
[...]
Misschien dat we toch weer es met zen allen vanaf het begin moeten gaan spelen ;x. Het is toch weer vakantie ^^.
Als je trouwens op de homepage op de moldie klikt, krijg je nieuw scherm met solution: ...
Maar ik ben er nog niet uit wat 't is
Probeer 'Forest of Zant' eensVerwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:53:
[...]
Ah, nieuwe private? Ben benieuwd...
Als je trouwens op de homepage op de moldie klikt, krijg je nieuw scherm met solution: ...
Maar ik ben er nog niet uit wat 't is
Weet niet meer welke sever het was die bezig was aan nieuwe skills en items. Maar dat lijkt me bijv wel leuk om te proberen. ROSE kennen we allemaal in en out ondertussen dus een nieuwe ervaring lijkt me wel gepast ondertussen
Maar weet iemand wat titanROSE voor nieuws gaat brengen om zich van de andere te onderscheiden? Vind tot nu toe erg weinig verschil tussen de afgelopen priv servers op de verschillende exp rates na.
Verwijderd
Dat gaan we dus zien. Ben erg benieuwd. Paar veel belovende mods dus ze moeten zeker wel iets kunnen bieden. Hoop op wat nieuwe skills en leuke nieuwe equipment vanaf het begin. Heb die hunter chest wel vord gezien op men scout. Alleen Junior/Senior stuff mogen ze houden.daves2hd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 01:46:
Maar weet iemand wat titanROSE voor nieuws gaat brengen om zich van de andere te onderscheiden? Vind tot nu toe erg weinig verschil tussen de afgelopen priv servers op de verschillende exp rates na.
Eigenlijk moet er een server komen waar het max lvl 130 is, lijkt me veel beter qua equips/build.
Akram Onlinelasharor schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:01:
Ben maar weer gestopt met rose, vooral de latere levels zijn totaal niet intressant om te spelen. Om top gear te krijgen moet je dermate veel tijd investeren dat dat ook niet echt leuk is.
Eigenlijk moet er een server komen waar het max lvl 130 is, lijkt me veel beter qua equips/build.
Daar kan je maximaal maar lvl 155 worden.
wie spelen er momenteel nog?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Ik speel het af en toe.Xouxic schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:29:
jooo, dat is lang geleden.
Maar dat komt vooral nu ik het in 3d speel.
Het geeft een hele andere speel belevenis.
ign?Calamor schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:35:
[...]
Ik speel het af en toe.
Maar dat komt vooral nu ik het in 3d speel.
Het geeft een hele andere speel belevenis.
en hoe bedoel je 3d? met zon 3d lcd? en kun je daar mischien eens een foto voor mij van maken? ben wel nieuwschierig hoe het er dan uit ziet. (Als zoiets op foto is vast te leggen)
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Ik speel NA op 't moment, DoubleM ignXouxic schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:29:
jooo, dat is lang geleden.
Ik ben nu niet thuis, maar add je wel ff zodra in online kom, of add komodovaraan, sta momenteel alleen wel op offline.

psstXouxic schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 19:16:
[...]
ign?
en hoe bedoel je 3d? met zon 3d lcd? en kun je daar mischien eens een foto voor mij van maken? ben wel nieuwschierig hoe het er dan uit ziet. (Als zoiets op foto is vast te leggen)
Kater? Eerst water, de rest komt later
maar lijkt me wel vet om een keer zo te spelen.
Ik zelf heb het brilletje van de film Shreck 3D gebruikt. Maar de oude rood/cyan brillen werken ook gewoon. Ook bij de achmea blad wat ik kreeg zat zo bril bij (maar vind hem niet zo fijn).Xouxic schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 16:35:
thx haan, heb alleen geen 3d brilletje.
maar lijkt me wel vet om een keer zo te spelen.
Bij het spelen heb ik wel eens dat ik probeer te kijken over de rand of om de hoek. Maar dat gaat niet als je de camera stand niet verander.
@Rakkerzero
Dat is dat ook een rood/cyan bril? Als het voor gepolariseerd licht is moet je wel een scherm hebben die gepolariseerd licht uit zend. Of daar moet nog een verschil in zitten maar zo ver ik weet heb je geen verschillende gepolariseerd licht.
Maar het is wel vervelend dat je geen 3dkan zien. 1 in me vrienden kring heeft het ook.
[ Voor 24% gewijzigd door Calamor op 15-07-2009 09:49 ]
Edit: Mn broertje heeft vandaag uit de Efteling zo'n 3d-bril van de Droomvlucht mee gesmokkeld, maar helaas krijg ik die niet werkend met TriDef.
[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 14-07-2009 23:22 ]
ik heb na 1.5 jaar weer bedacht om ROSE online te gaan spelen, vroeger speelde ik op de server RUFF-Rose en Sevenhearts.
Nu ben ik gaan spelen op de echte server Rose Online Revolution.
Nu wil ik samen met een groepje lekker quest gaan doen en levelen, alleen spelen jullie op de echte rose of op ARUA rose?
Wie zin heeft om samen met mij en of mischien wat andere een clan op te starten en lekker te levelen, ik heb mijn eigen ventrillo en teamspeak server.
MVG
Peter A.K.A. beNgiee
KRYGSMAN
Verwijderd
Ik speel nu op ROSE NA (de officiële dus). Ik heb één 210 champ en ik ben nu bezig met een cleric. Die is nu 35. Ik moet altijd bijna huilen als ik een nieuwe char begin. Dat begin heb ik zó vaak gespeeld.. Belachelijk gewoon...bengiee schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 23:33:
Hallo mensen,
ik heb na 1.5 jaar weer bedacht om ROSE online te gaan spelen, vroeger speelde ik op de server RUFF-Rose en Sevenhearts.
Nu ben ik gaan spelen op de echte server Rose Online Revolution.
Nu wil ik samen met een groepje lekker quest gaan doen en levelen, alleen spelen jullie op de echte rose of op ARUA rose?
Wie zin heeft om samen met mij en of mischien wat andere een clan op te starten en lekker te levelen, ik heb mijn eigen ventrillo en teamspeak server.
MVG
Peter A.K.A. beNgiee
Verwijderd
Verwijderd
Die weet ik ook nog steedsVerwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:15:
Dacht er gister ineens over na dat ik men password van Erose (die door hun zelf werd gemaakt, die je niet kon change) nog steeds weet. Goed geheugen, of te vaak in getypt x)
Ik gebruik hem zelfs voor andere dingen nu
Btw. Akram Rose gaat leuke dingen doen:
Skill preview filmpjes: klikDear Friends,
Our staff is proud to present one of biggest and best updates we had since our server was brought online! Below are just some of the features included in this update, please visit the forums for a detailed explanation of the update!
* Double Experience - That means 6x the base rate!
* New Skills are here! - The long awaited new skills are here and in beta. Combined with the double experience there are unlimited skill resets until the final skill build is complete!!
* Akram++ - This is our tool to provide added content and eventually extra protection to Akram Online! Below are the current features available:
....o Dual Skillbars, your best friend against clutter and confusion!
....o Buff Timers, so you'll always know when to run back and ask for more buffs!
....o The widescreen ratio that made the game look squashed is fixed
....o Trade spam messages were fixed!
....o The messages of "Change private shop interior" and earning an item in party is fixed.
....o [Event] character names are now displayed in orange, [Dev] names in red and [Mod] names in green.
....o Arrival of new Mail is now notified via an in-game message after you log in.
....o Plastic Surgeon option! Change your hairstyles and faces with ease, now with fancy preview of your future look! Choose from circa 100 hairstyles for females and 90 for males with 35 faces, all available for your next e-party or e-date! Go emo, go metro, go macho - your choice!
* New items, shops and Blue Armour colours - Rather than read a huge list here, check out the forum link above for complete details on this patch!
Verwijderd
En zag toen dit:

Nieuwe map voor Oro denk ik, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het in een private server te zien is
Verwijderd
ze hebben nu huisjes (kamers) gecreëerd voor spelers, in één woord; belachelijk.

Ik kan geen Japans, maar het ziet er naar uit dat je je eigen meubels kunt neerzetten in je kamer, en het naar je eigen wens kunt indelen.

Zie middelste afbeelding. Dat is een apparaat waarmee je 2 gems samen kan drukken tot 1 nieuwe gem waarmee de krachten van beide gems gebundeld worden in de nieuwe gem.
Oh, en komende winter zou ook planeet nummer 5, Kakia, gelanceerd worden. Dat is dan wel weer groot nieuws.
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 30-07-2009 02:29 ]
Verwijderd
Lol, dat vind ik eigenlijk best wel geniaal. Alleen beetje raar gedaan, maar goed.Rakkerzero schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 02:27:
En nog wat leuks:
[afbeelding]
Zie middelste afbeelding. Dat is een apparaat waarmee je 2 gems samen kan drukken tot 1 nieuwe gem waarmee de krachten van beide gems gebundeld worden in de nieuwe gem.
Oh, en komende winter zou ook planeet nummer 5, Kakia, gelanceerd worden. Dat is dan wel weer groot nieuws.
In private servers zie je dat al met gems. Die str en dex bevatten, etc.
Kakia

Wel beetje jammer dat 't onmogelijk is (tenminste, voor mij) om ROSE JP binnen te komen.
Maar rete-populair, en daar gaat het omVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 01:45:
Alweer nieuws van ROSE JP:
ze hebben nu huisjes (kamers) gecreëerd voor spelers, in één woord; belachelijk.
Die dualstat gems had je dacht ik ook al in NArose, maar die zijn enkel-grade. Zou leuk zijn, ruby/periot[7] mixen
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 30-07-2009 14:43 ]
Verwijderd
Ja, inderdaad.. Volgens mij moet rose jp het daar echt van hebben. Al die hebbedingetjes, daar zijn die japanners gek op. P.s. wat dacht je van een ruby/diamond [7]SinergyX schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:41:
[...]
Maar rete-populair, en daar gaat het om
Die dualstat gems had je dacht ik ook al in NArose, maar die zijn enkel-grade. Zou leuk zijn, ruby/periot\[7] mixen
Verwijderd
Wat dacht je van Diamond[7]/Diamond[7], misschien krijg je dan wel een Diamond [14] :o!!!Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:24:
[...]
Ja, inderdaad.. Volgens mij moet rose jp het daar echt van hebben. Al die hebbedingetjes, daar zijn die japanners gek op. P.s. wat dacht je van een ruby/diamond \[7]
Ik had ook begrepen dat de officiele NARose nu free to play is, klopt dat?
Ik zou TitanRose even in de gaten houden. Die gaat veelbelovend zijn qua features. Plus er zit een goed team achter. Hun server is nog niet online, maar ik vermoed dat dit niet lang meer gaat duren.
Verwijderd
Beetje jammer alleen van titan dat ze het belangrijker vinden om het t-shirt design van de 'staff t-shirts' af te krijgen, dan de servers online te krijgenRakkerzero schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:40:
@ Struikrover,
Ik zou TitanRose even in de gaten houden. Die gaat veelbelovend zijn qua features. Plus er zit een goed team achter. Hun server is nog niet online, maar ik vermoed dat dit niet lang meer gaat duren.

Die was er wel, maar nu is er te weinig belangstelling om zoiets te doen.Struikrover schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:00:
Is er eigenlijk ook een Tweakers clan, en zo ja, kan ik daarbij, en zo ja, hoe dan? ; )
- Als je een dirty rune stone schoonmaakt komt er een rune stone van een bepaald type uit, net als bij een zodiac stone. Wat kun je hier mee doen?
- wat helpt het upgraden van een wapen? Ik heb een paar 1st grade upgrades gedaan maar ik zou niet weten wat het uit haalt.
- Van de woopie king kreeg ik een emerald, die ik voor 45.000 heb verkocht. Kan ik dat beter niet doen?
- van een paarse candle ghost kreeg ik een junior look en een faint ring. Zijn deze goed?
Het is wel een tof spel, alleen ik heb het idee dat de achterban niet zo graag dingen documenteerd, ik kan niet echt goed uitgelegde guides vinden.
Struikrover, de achterban is behoorlijk in slaap gesust na een aantal jaren sinds de release van het spel. De gameplay is in de tussentijd via verschillende servers sterk gewijzigd.Struikrover schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:13:
Ik ben nu lvl 27. Heb nog wel een paar vraagjes:
- Als je een dirty rune stone schoonmaakt komt er een rune stone van een bepaald type uit, net als bij een zodiac stone. Wat kun je hier mee doen?
- wat helpt het upgraden van een wapen? Ik heb een paar 1st grade upgrades gedaan maar ik zou niet weten wat het uit haalt.
- Van de woopie king kreeg ik een emerald, die ik voor 45.000 heb verkocht. Kan ik dat beter niet doen?
- van een paarse candle ghost kreeg ik een junior look en een faint ring. Zijn deze goed?
Het is wel een tof spel, alleen ik heb het idee dat de achterban niet zo graag dingen documenteerd, ik kan niet echt goed uitgelegde guides vinden.
Zo kunnen we weinig nuttigs melden als we niet weten op welke server je speelt. Ook guides willen daarvoor behoorlijk verschillen, ze zijjn er wel in de oude topics als je zoekt overigens...
Upgraden van het wapen geeft meer attack power en meer accuracy als het goed is.
Actuele prijzen weet momenteel niemand denk ik.
Die rune stones verkocht ik altijd, zelf deed ik er niet mee. Soms kan je 4-5k per dirty stone krijgen, dacht dat dirty hearths nog beter liepen.
Upgraden geeft inderdaad meer acc en attack power, 1 t/m 3 is 'zonder risico', 4 t/m 6 is 'fail maar behoud', alles erboven kan je wapen zelfs verdwijnen. Het voordeel, hoe hoger hoe beter is hij is en hoe langer je hem maken blijven gebruiken.
Voor items, kijk wat rond in de shops. Ga niet eerste de beste shop je zut verkopen, soms is het handiger wat andere shops ook te kijken.
Welke class speel je btw?
Ik hoorde van een speler dat er twee types soldier zijn: de tank en de 'dps' (damage per second). Klopt dit een beetje? Ik denk dat ik liever dps wil worden dan tank, omdat een tank vooral heel veel defense heeft en minder snelheid, en dus meer afhankelijk is van parties en clans.
Dex heb ik zelf amper gebruikt, enkel vol str en con op mijn lvl, rest aanvullen met str en AP gems. Spear champ blijft mijn favo, iets minder damage dan sword of axe, maar betere AoE.
Ik weet niet wat ik het leuks zou vinden om te worden: knight of champion. Op zich vind ik van de knight wel relaxt dat hij een goede defense heeft, en van de champion dat hij een hoge attack heeft, maar de champion is vrij kwetsbaar tegen moeilijke vijanden. Wat is dan eigenlijk de downside van een knight?
Verder vind ik het jammer dat je de ene class niet met de andere kunt combineren, of is dat wel mogelijk? Dat je een tweede class hebt zoals soldier/dealer?
Ik ben nu lvl 60, heb even een powerlevel lift gehad van een speler met een goeie ap set. Maar ik vrees dat ik de verkeerde build heb gekozen, namelijk die van knight als eerste character. Ik heb melee weapon mastery en melee attack beide op 9, one handed weapon mastery en fatal thrust ook op 9, en soul wreck op 4. Alleen de knight heeft helemaal geen AoE attacks, dus het duurt vrij lang voor je bent gelevelled.
Toevallig mensen hier die binnenkort naar TitanRose gaan?
Ik lurk mee op hun forum, maar echt plannen om het te gaan spelen heb ik niet. Account wordt wel aangemaakt + wat characternames die worden gereserveerd, maar verder zal ik er weinig mee doen.Kaytjuh schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:39:
Ook niet echt heel gezellig hier he
Toevallig mensen hier die binnenkort naar TitanRose gaan?
Lurk hier nog wel mee, en misschien een post zo af en toe (voor zover ik de antwoorden nog weet
Nu een eigen huisje aan het renoveren, kost genoeg tijd zonder ROSE
Wat zijn de nieuwe dingen die in TitanRose gaan komen dan? Alleen graphical changes? en nieuwe armor-sets? Of ook verbeteringen voor gameplay en economie?
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 14-09-2009 21:25 ]
offtopic: Gister mijn Alliance Mage omgebouwd tot Horde met de fraction change ^_^
Verwijderd
nou jah nogsteets ben weer begonne.
zijn er hier nog mense die arua rose spelen?
en zijn er mense die de clan rewind in arua kennen?..
Er zijn een aantal home-made editors in omloop, Zo eentje zou ik graag bemachtigen.Local Host schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:46:
Werd dat niet in zo'n moddelling programma gedaan ?
offtopic: Gister mijn Alliance Mage omgebouwd tot Horde met de fraction change ^_^
Local Host schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:46:
Werd dat niet in zo'n moddelling programma gedaan ?
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
ook gelijk ff legend dimple boots 4-5 gekocht.
nu nog gloves, en tot lvl 215 trainen (ben nu 208)
en dan ben ik compleet XD.
Vandaag is TitanRose live gegaan en dat schijnt op dit moment echt een van de betere servers te zijn.
Heb nog steeds ROSE afkickverschijnselen, Misschien dat ik er wel aan beginnen ga stiekem
Het is zo'n beetje dat alle goeie private server devteams die voorheen bekend waren nu bij TitanRose zitten en de krachten gebundeld hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 17-10-2009 21:56 ]
Verwijderd
Zouden we samen weer es moeten beginnen. Als ik daar rip hoef ik tenminste niet opnieuw te beginnen =D.daves2hd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:51:
TitanROSE zou toch nieuwe skills hebben enzo? Als ik die valt op de site langs ga zie ik geen changes en is het gewoon weer een irose versie?
Heb nog steeds ROSE afkickverschijnselen, Misschien dat ik er wel aan beginnen ga stiekem
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 19-10-2009 12:09 ]
Verwijderd
IK haat NA versie gewoon. Vind Irose vele male beter...SinergyX schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:08:
Mwah, ik hou het wel gewoon bij de NA versie. Qua game/skills weinig updates, maar het is best allemaal te spelen. Bergje buffen hier en daar, beetje spelen met itemmall items, werkt wel aardigEn in iedergeval geen gezeur met stoppende of gehackte private crap, continuiteit van NA is nog altijd 1 van de betere.
Maar stiekem verveel ik me wel en ROSE handjes jeuken altijd nog Vraat.... Heb alleen m'n laptop install op het moment verneukt (beetje te veel met directX, drivers en zut lopen kloten). Dus moet reinstallen dinsdag (ma is untwinked day he
Verder nooit groot fan an NArose geweest, geen idee waarom niet. Het voelde gewoon.... anders
Zou wel weer in grote twijfel problemen komen als ik ROSE moet spelen. Ben achterlijk groot scouter fan ofc en scouter is kei bruut met cleric achter z'n reet. Maar zonder cleric is hij PvE eigenlijk maar matig, gemiddelde bourg brent het er nog beter van af solo
Trippleshot vs eagleshot vs holding/slow/trap (500namen) arrow + poison....

[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 19-10-2009 13:42 ]
Verwijderd
Ik ga natuurlijk voor de dual-client, must voor Irose aangezien je hier mag dual-cliente en veel mensen dat doen. Zo heb je altijd een party. Ga voor de Bourg + Cleric of Scout + Cleric.daves2hd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:41:
Ik zeg altijd nog mix narose met irose en je hebt eindelijk de perfect rose versie
Maar stiekem verveel ik me wel en ROSE handjes jeuken altijd nog Vraat.... Heb alleen m'n laptop install op het moment verneukt (beetje te veel met directX, drivers en zut lopen kloten). Dus moet reinstallen dinsdag (ma is untwinked day he).
Verder nooit groot fan an NArose geweest, geen idee waarom niet. Het voelde gewoon.... anders
Zou wel weer in grote twijfel problemen komen als ik ROSE moet spelen. Ben achterlijk groot scouter fan ofc en scouter is kei bruut met cleric achter z'n reet. Maar zonder cleric is hij PvE eigenlijk maar matig, gemiddelde bourg brent het er nog beter van af soloen dan is raider ook altijd nog wel een leuke class om te spelen.
Grrrr... Zie je het begint nu al
![]()
Scout is leukste class, Bourg is fijn voor wat extra geld en is ook leuk te spelen. Vooral als je weer es naar je ETC tabje kijkt en ziet dat die helemaal vol zit
Rofl, na vier jaar heb je nog steeds niet kunnen kiezendaves2hd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:41:
Ik zeg altijd nog mix narose met irose en je hebt eindelijk de perfect rose versie
Maar stiekem verveel ik me wel en ROSE handjes jeuken altijd nog Vraat.... Heb alleen m'n laptop install op het moment verneukt (beetje te veel met directX, drivers en zut lopen kloten). Dus moet reinstallen dinsdag (ma is untwinked day he).
Zou wel weer in grote twijfel problemen komen als ik ROSE moet spelen. Ben achterlijk groot scouter fan ofc en scouter is kei bruut met cleric achter z'n reet. Maar zonder cleric is hij PvE eigenlijk maar matig, gemiddelde bourg brent het er nog beter van af soloen dan is raider ook altijd nog wel een leuke class om te spelen.
Grrrr... Zie je het begint nu al
![]()
@VraatJ, is een bourg nog wel zo goed met die 1x drop rate die ze hanteren?
Verwijderd
Op begin gebiede hebje om de 3 kwartier ergens een buff fairy die iedereen buffed, wel fijn.
Nog niks tegen gekomen, het lijkt allemaal heel erg steady en pro!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 14:49 ]
Verwijderd
1x droprate wordt toch alleen gehanteerd op Arua vanwege de 30x level, die ze niet goed kregen gemixxed met drop rates? Volgens mij werken drop rates hier gewoon naar behoren hoorHaan schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:15:
[...]
Rofl, na vier jaar heb je nog steeds niet kunnen kiezen![]()
![]()
@VraatJ, is een bourg nog wel zo goed met die 1x drop rate die ze hanteren?
edit: nu maar wachten op gewone download, want torrent trekt men laptop niet zo hard, helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 15:34 ]
Over welke ROSE versie hebben wij het?Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:53:
e
[...]
1x droprate wordt toch alleen gehanteerd op Arua vanwege de 30x level, die ze niet goed kregen gemixxed met drop rates? Volgens mij werken drop rates hier gewoon naar behoren hoor.
Server Rates
- 3x Experience
- 1x Prices
- 1x Drop Rate
Verwijderd
Oh, bedoel je zo, maar hoezo zou bourg dan niet meer effectief zijn? This niet zo dat ik max 1Quantity drop krijg..Haan schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:27:
[...]
Over welke ROSE versie hebben wij het?Ik ging even uit van TitanRose, daar zie ik:
[...]
Verwijderd
Vind het eigelijk zonde om 1 op te starte voor 1 character..
Ok, ik dacht dat het wel zo werkte, zo was het volgens mij i Arua wel? Ze zaten altijd met het probleem dat als je de exp rates omhoog gooide, dat de drops allemaal naar (1) gingen, maar het kan natuurlijk heel goed dat ze daar intussen omheen gewerkt hebben, ik heb al heel lang niet meer gespeeld.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:29:
[...]
Oh, bedoel je zo, maar hoezo zou bourg dan niet meer effectief zijn? This niet zo dat ik max 1Quantity drop krijg..
Hebarn Game Server
■Experience: 30x
■Zulie: 10x
■Drop: 10x
Dropte soms zullie van een paar honderd K en later van een paar mil. Verder zijn drops inhoudelijk weinig verandert drop = drop rate hoeveel kans iets dues heeft om te droppen wat met 10x bijna altijd wel een item is utt elke mob, tot zo ver ik me herrinder gewoon basic hoeveelheid aan mobdrops zoals scales, cloth, etc als die dropt. Dus soms 1 soms 2/3 of net wat meer. Maar bourg had daar verdubbelaar skill voor toch ?
Anyhow heb nog steeds niet kunnen kiezen wat ik wil
Verwijderd
Nope, haan heeft inderdaad gelijk. Vanwege de hoge exp/drop rate kregen ze het niet voor elkaar om hogere als 1 quantity voor elkaar te krijgen. Maar dit was uitsluitend bij deze hoge exp/drop rate. En bourg heeft inderdaad stockpile die een loadshit of items geeft.daves2hd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:53:
Volgens mij waren alle varianten vrij makkelijk aan te passen naar wil (exp, zullie, drop). Arua heeft toch ook gewoon een server met meer ?
Hebarn Game Server
■Experience: 30x
■Zulie: 10x
■Drop: 10x
Dropte soms zullie van een paar honderd K en later van een paar mil. Verder zijn drops inhoudelijk weinig verandert drop = drop rate hoeveel kans iets dues heeft om te droppen wat met 10x bijna altijd wel een item is utt elke mob, tot zo ver ik me herrinder gewoon basic hoeveelheid aan mobdrops zoals scales, cloth, etc als die dropt. Dus soms 1 soms 2/3 of net wat meer. Maar bourg had daar verdubbelaar skill voor toch ?
Anyhow heb nog steeds niet kunnen kiezen wat ik wilGister nog een heel dialoog met vraat over gehad maar hoe langer ik twijfel deste verder ik van huis raak
En wat betreft jouw keuze, good luck
Nickname = Daves2hd (Let op rose was case sens volgens mij)
[ Voor 21% gewijzigd door daves2hd op 22-10-2009 20:49 ]
Verwijderd
oee the memories
Na veel besluiteloosheid heb ik besloten een coin te flippen voor m'n keuze,.. en nog een en nog een en nog een... Maar goed toen maar gepakt waar de munt 1e keer op viel en dat was Scout.
Bowsletje it is dus.
Mja untwinked werkt niet echt lekker in een mmo zoals in diablo2 denk ik Vraat. Mede omdat een mmo ook echt is opgezet items, gear, etc vanuit de economie te verkrijgen. Local \o/ Wanneer zien we jouw shopje weer eens in Zant staan kerel ?
Axejess (bough) jaja keertje geen mage.
Is de character Ax3 ook van jou in Titan? Anders heeft iemand anders die naam van je gekaapt. Ik meen te herinneren dat ik die naam ergens zag rondlopen in de game.William/Ax3 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:42:
Ik speel ook af en toe een uurtje. Heb in wow nu al me alts op 80 en verveel me beetje daar buiten raids om lol.
Axejess (bough) jaja keertje geen mage.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 23-10-2009 13:38 ]