[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zeror

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_bgrd_top.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_header_welkom.gif

Welkom bij deel 35 van het Rose online topic
Welkom in het GoT topic van Rose Online. In dit wordt alles besproken wat ook maar met deze MMORPG waarvan de ontwikkeling gestart is door de koreaanse ontwikkelaar Triggersoft en ontwikkelaar/uitgever Gravity Corp. en voortgezet door de japanse ontwikkelaar Faith Inc. te maken heeft.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_image_clanpic.jpg
Een groepje tweakers bij elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_line.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_header_ch1p02.gif

Jammer genoeg zijn er op dit moment nog maar 3 legale Rose Online servers beschikbaar. Dat zijn de koraanse server, de japanse server en de amerikaanse server.

Helaas zijn de koreaanse en de japanse enkel beschikbaar als je japans of koreaans staatsburger bent en dit ook kan bewijzen d.m.v. een sofi-nummer van dat land. Jammergenoeg hebben wij, als europeanen, niet zo'n sofi-nummer en mogen dus ook niet deelnemen aan de koreaanse en de japanse server.

Dit betekent dus dat voor de amerikaanse server over blijft. Een installatiehandleiding voor deze versie kun je vinden op de installatiepagina van deze versie van Rose.
Alle officiele versies van Rose kosten, nadat je het spel een week geprobeerd hebt, geld om te mogen spelen. Er kan betaald worden met credit card, PayByCash of Paypal.

Echter speelt nog maar een enkeling van ons op een officiele server en zijn de meeste verhuisd naar een van de vele private servers of zelfs een andere game. Maar ondanks dat heeft Rose Online nog steeds niet haar charme verloren.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_image_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_header_ch3p02.gif

:S Back-up maken
Omdat nog slechts een spel is dat in ontwikkeling is, komt het weleens voor dat het spel en/of de patcher fouten weergeven. Het is daarom aangeraden een back-up te maken van Rose installatie map. Dit kan door simpelweg de map te kopieren naar andere locatie op je harde schijf of te branden op DVD.
Mocht het dan toch eens een keer fout gaan kun je de map terug kopieren.

:S Dual client playmode
Veel tweakers vinden het fijn om met 2 characters tegelijk te spelen. Vaak wordt dit gedaan met een cleric gepaard met andere job. Dit zijn dan 2 spelersaccounts, op elk account een character.
De makkelijkste manier om dual client te spelen is door op 2 pc's (naast elkaar) Rose Online te installeren en gaan met die banaan. Met gameguard (officiele Rose) werkt dit overigens niet.
Voor degene die geen 2 pc's kunnen veroorloven is er echter een andere oplossing. Sommige servers staan het toe om de client namelijk 2 keer op 1 pc op te starten. Soms wel met een workaround, soms niet. Om het spel met workaround te starten, moet je in windows een 2e gebruikersaccount MET wachtwoord aanmaken. Vervolgens ga je naar de Rose installatiemap klik je rechts op TRose.exe en kies je voor "uitvoeren als..". Voer nu de gegevens in van het 2e windows gebruikersaccount. Rose wordt dan gestart naast je andere openstaande Rose venster.

:S Teamspeak?
Ja, we hebben een teamspeak server waar we met elkaar kunnen praten tijdens het gamen.
Het IP om onze server te kunnen bereiken is: 217.148.165.151:1111
Teamspeak kun je hier downloaden.

:S IRC kanaal?
Ja, we hebben een IRC kanaal waar we met elkaar kunnen chatten.
Via onderstaande link kun je het kanaal bezoeken:

http://irc.tweakers.net/rose

Uiteraard valt het kanaal ook te bereiken met een irc-programma als mIRC.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_header_ch3p04.gif

SkillCalculator (met dank aan Ax3 voor de link)
SkillCalculator

Grote informatie/guides websites
Prose Guru (Rose Online Evolution)
ROSE Guru (iRose)
Ruff Guru (droptables, craftrecipes etc.. database)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_image_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_header_ch3p05.gif

[PC MMORPG] ROSE Online deel 31
[PC MMORPG] ROSE Online deel 32
[PC MMORPG] ROSE Online deel 33
[PC MMORPG] ROSE Online deel 34

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_bgrd_end.jpg

StartPost schaamteloos gecopyeerd uit vorige deel, alle dank aan rakkerzero dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 147015 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:43:
[...]

Als jij mij eerst verteld wie een goede raider is, dan vraag ik het wel :). Alle raiders die ik ken hebben onder de 100 int, ruim over de 100 str en ze doen het prima :).

Is dit een build voor dual of katar raider?
Er is 1 raider (dat ik weet) die 299 int heefd, die is kater.
Maar ken ook dual raiders met int.
Zoizo nog nooit van raider verloren in een eerlijke pvp, alleen als heel veel geluk hij uit zijn stealt meteen zijn eerste triple stun heeft en dan nog winnen ze niet altijd zins ik wel netjes 960+ def heb met me def buffje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147015

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:54:
[...]

Er is 1 raider (dat ik weet) die 299 int heefd, die is kater.
Maar ken ook dual raiders met int.
Zoizo nog nooit van raider verloren in een eerlijke pvp, alleen als heel veel geluk hij uit zijn stealt meteen zijn eerste triple stun heeft en dan nog winnen ze niet altijd zins ik wel netjes 960+ def heb met me def buffje.
Jeez die heeft dan mooi z'n build verkloot zeg ;o

史考特 says:
anything over 80int is absolute craziness
史考特 says:
80 is too high but some people still do it

Bron is een lvl 207 dual raider.

Wat spelen jullie? Arua? Ruff?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 147015 op 18-03-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 147015 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:10:
[...]

Jeez die heeft dan mooi z'n build verkloot zeg ;o

史考特 says:
anything over 80int is absolute craziness
史考特 says:
80 is too high but some people still do it

Bron is een lvl 207 dual raider.

Wat spelen jullie? Arua? Ruff?
Ik doe arua,
En Build verklooien ?? Nee hoor, zins in PVP de gene die eerste stund vaak wind doet hij het erg goed.
En jij gaat uit van 1 persoon die vind dat 80 genoeg is ??
Warom denk je dat mage stun zo goed is, niet op dat slaging's % zo hoog is hoor. Gewoon omdat er veel int is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147015

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:26:
[...]

Ik doe arua,
En Build verklooien ?? Nee hoor, zins in PVP de gene die eerste stund vaak wind doet hij het erg goed.
En jij gaat uit van 1 persoon die vind dat 80 genoeg is ??
Warom denk je dat mage stun zo goed is, niet op dat slaging's % zo hoog is hoor. Gewoon omdat er veel int is.
Ja, en mages hebben veel int omdat het hun damage flink verhoogd... dus waarom zou ik zoveel int toevoegen als ik veel meer met str en sen kan bereiken op een raider? 8) + pvp is absoluut niet alles. En verder, die persoon die ik gevraagd heb is een prima bewijs van dat het genoeg is... hij is zeker een van de beste raiders op ruff.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 147015 op 18-03-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 147015 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:28:
[...]

Ja, en mages hebben veel int omdat het hun damage flink verhoogd... dus waarom zou ik zoveel int toevoegen als ik veel meer met str en sen kan bereiken op een raider? 8) + pvp is absoluut niet alles. En verder, die persoon die ik gevraagd heb is een prima bewijs van dat het genoeg is... hij is zeker een van de beste raiders op ruff.
Als je max Dex Hebt, kan je wel Str gaan added maar str boven de 150 schiet niet op en voegt bijna geen AP meer.
Heb je meer aan int omdat veel meer voordelen geeft.
Maar doe lekker wat je build. Voor even sterk/Zwak als al die andere raiders. Zal je ook nooit beter woorden ook he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255947

Hallo mensen hier,
ik speel zelf ook arua rose hr.
maar dat is dus al weer tijdje geleden maar ik vroeg me dus af wie het nu nog wel actief speelt kijken of ik kan helpen/geholpen worden. :P

ik ben btw een cleric lvl 162 d8 ik en een bourg ook rond dat lvl

en hoe is de economie er nu eigenlijk? ben wel weer zeer benieuwd naar het lezen van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 255947 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:55:
Hallo mensen hier,
ik speel zelf ook arua rose hr.
maar dat is dus al weer tijdje geleden maar ik vroeg me dus af wie het nu nog wel actief speelt kijken of ik kan helpen/geholpen worden. :P

ik ben btw een cleric lvl 162 d8 ik en een bourg ook rond dat lvl

en hoe is de economie er nu eigenlijk? ben wel weer zeer benieuwd naar het lezen van dit topic ;)
ik zit ook HR. (209 Mage, 200knight, 200Scout, 195Raider, 199 Cleric, en wat noob grut)
Mage is enigste active Char ATM.

En Economie,
Gems woorden rustig aan goedkoper, Rifines blijven even duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohke :) ga vanavond maar is keer on line dan nu nog @ werk :P
kom ik je mischien wel is keer tegen

edit~~

oja en werkt die bourg skill nu al dat je meerdere drops krijgt gathering was het d8 ik

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 255947 op 18-03-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 255947 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:12:
Ohke :) ga vanavond maar is keer on line dan nu nog @ werk :P
kom ik je mischien wel is keer tegen

edit~~

oja en werkt die bourg skill nu al dat je meerdere drops krijgt gathering was het d8 ik
Die gaat in HR denk nooit werken hoor.
Zo ver ik weet dus nog steets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Zit die bug nog steeds in R.O.S.E. dat zodra je de droprate verhoogd het dropaantal op 1 blijft steken ?

Jammer om te lezen dat het leven in R.O.S.E. op een beetje pvp-en na stopt op 210. Het zou voor mij op dat moment snel ophouden. ( verveling )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Ruff rose is down (niet dat ik er op speel ofzo :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Local Host schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:45:
Zit die bug nog steeds in R.O.S.E. dat zodra je de droprate verhoogd het dropaantal op 1 blijft steken ?

Jammer om te lezen dat het leven in R.O.S.E. op een beetje pvp-en na stopt op 210. Het zou voor mij op dat moment snel ophouden. ( verveling )
Als je in 1 keer naar 212 lvl't heb je lang geen goede EQ, gems en zo.
Je zal toch nog op zoek moeten gaan naar goede drops, en dingen om centjes te verdienen.

Dus op zich stopt het niet hoor.
En in de volgende patch gaat max lvl geloof ik weer om hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Hahaha al dat gelul over stats indeling grappig. pvp in rose is toch alleen maar voor de grap erbij het voegt niets toe afgezien van de union war dan. Als ze daar nou eens wat verder op maken dat je dat op max lvl een aparte voor hebt die je steeds achter elkaar kan doen dan verveel je als max lvl tenminste ook niet de pleuris. Er zijn gewoon paar simpele dingen waardoor ze rose nog leuker kunnen maken voor max lvls:

1. Maak soort van unions wars met verschillende mappen. Je komt in een wachtrij waarin 2 partijen zitten zijn er x aantal mensen hoppa start de boel.->dit geeft je soort punten welke je weer kan uitgeven aan eq wat op pvp gericht is.

2. Maak soort van dungeons waar je met 1 partij opzich een aparte id voor krijgt en je dus de dungeon voor jezelf als party hebt. Iedere dungeons geeft betere eq waardoor je naar de volgende kan als mensen gegeared zijn.

3. Voor clans maak mega dungeons waar je met 20 man o.i.d moet samenwerken om uberhaupt erdoor heen te komen en bosses te verslaan ook dit per clan een eigen instantie.

Dan zou het geheel toch al veel leuker worden?

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
William/Ax3 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:50:
Hahaha al dat gelul over stats indeling grappig. pvp in rose is toch alleen maar voor de grap erbij het voegt niets toe afgezien van de union war dan. Als ze daar nou eens wat verder op maken dat je dat op max lvl een aparte voor hebt die je steeds achter elkaar kan doen dan verveel je als max lvl tenminste ook niet de pleuris. Er zijn gewoon paar simpele dingen waardoor ze rose nog leuker kunnen maken voor max lvls:

1. Maak soort van unions wars met verschillende mappen. Je komt in een wachtrij waarin 2 partijen zitten zijn er x aantal mensen hoppa start de boel.->dit geeft je soort punten welke je weer kan uitgeven aan eq wat op pvp gericht is.

2. Maak soort van dungeons waar je met 1 partij opzich een aparte id voor krijgt en je dus de dungeon voor jezelf als party hebt. Iedere dungeons geeft betere eq waardoor je naar de volgende kan als mensen gegeared zijn.

3. Voor clans maak mega dungeons waar je met 20 man o.i.d moet samenwerken om uberhaupt erdoor heen te komen en bosses te verslaan ook dit per clan een eigen instantie.

:/ In andere woorden copyeer dingen uit WoW ??
Dan ga je toch lekker WoW spelen :P

Ik vind best dat ze iets meet met unionwars mogen doen en zo.
Maar aparte Dungeon's is veel te WoW achtig, past niet bij rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Anoniem: 147015 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:28:
[...]

Jij bent echt een prutser LOL
Raiders hebben wel degelijk int nodig zonder int ben je een schiet schijf voor mages zoals flyingdutch domme noob dat je bent.
Ik heb een zeer goede build op me raider en heb vaak raider gespeeld of het nou duel of katar is kan ze beide pro maken dus ga ons hier niet wijs maken dat wij prutsers zijn aangezien dat ik fly en meerdere hier al vanaf irose spelen en onderhand wel weten hoe en wat je moet toevoegen om een goeie build te hebben :O Je speelt zeker ruffrose? geen wonder 8)7

@fly Ik, had me aaw verkocht voor 4bil nu ben ik gebanned lol was blijkbaar duped zulie wat die gast me gaf Y_Y GM zijn bezig het uit te pluisen haha wel zuur |:(

@local WoW trekt me echt nog steeds nie. weet nie vind het gewoon te groot ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 19-03-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

nee GEEN dungeons is R.O.S.E. achtig :P

lol

de overstap van rose naar wow is even door de zure appel heenbijten ( omdat je compleet als nub begint ) na lvl 20 wil je niet meer terug ;)

@ Sac grooooot is het idd ^_^ daarom is er zo veel te ontdekken

[ Voor 14% gewijzigd door Local Host op 19-03-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 161022 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:32:
[...]
@local WoW trekt me echt nog steeds nie. weet nie vind het gewoon te groot ofzo.
Sac dat gevoel heb je tijdens het lvl'en idd. Maar daarna niet echt meer dan ben je juist blij dat het groot is aangezien er op iedere realm tig mensen zijn. Het gevoel van het uitgestrekte is juist het leuke je voeld je echt een kleine pion in de grootte wereld. En door middel van questen word je er steeds meer ingetrokken. En als je dan eindelijk eind lvl dingt dan begint het pas het echte leuke het raiden met 10 en 25 man geeft gewoon zo'n apart gevoel als je met zijn allen een boss downed dat is niet te beschrijven. Pvp kan je arena's doen wat ik niet doe en bg's heb je gewoon een aantal mappen welke anders in elkaar zitten en andere doelen hebben dat is echt gewoon leuk gedaan. Bij 1 moet je voorbeeld caputere the flag spelen en bij een andere de tegenstander zijn generaal doden. Gewoon geniaal bedacht.

Het gevoel van uitgebreid heb je immers ook de eerste keer dat je rose speeld en nog geen moer begrijpt van het alles. Wie niet herkend de zin: "OMG Where is Zant". De eerste keer dat je die aqua king ziet met iedereen eromheen dan heb je ook zoiets van heb ik 1st hit? heb ik hem, heb ik hem? En dan raapt iemand anders hem op en dan heb je iets van *^^*. De eerste keer je cart halen de eerste keer de caves in etc dat zijn gewoon mooie momenten in de game. Dit heb je in wow dus ook echter komen in wow gewoon wel altijd nieuwe dingen nieuwe mappen nieuwe questen etc dus dat gevoel van "ik doe wat nieuws" blijft daar en dat is gewoon het gevoel wat ik in rose miste op gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

William/Ax3 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:22:
[...]

Sac dat gevoel heb je tijdens het lvl'en idd. Maar daarna niet echt meer dan ben je juist blij dat het groot is aangezien er op iedere realm tig mensen zijn. Het gevoel van het uitgestrekte is juist het leuke je voeld je echt een kleine pion in de grootte wereld. En door middel van questen word je er steeds meer ingetrokken. En als je dan eindelijk eind lvl dingt dan begint het pas het echte leuke het raiden met 10 en 25 man geeft gewoon zo'n apart gevoel als je met zijn allen een boss downed dat is niet te beschrijven. Pvp kan je arena's doen wat ik niet doe en bg's heb je gewoon een aantal mappen welke anders in elkaar zitten en andere doelen hebben dat is echt gewoon leuk gedaan. Bij 1 moet je voorbeeld caputere the flag spelen en bij een andere de tegenstander zijn generaal doden. Gewoon geniaal bedacht.

Het gevoel van uitgebreid heb je immers ook de eerste keer dat je rose speeld en nog geen moer begrijpt van het alles. Wie niet herkend de zin: "OMG Where is Zant". De eerste keer dat je die aqua king ziet met iedereen eromheen dan heb je ook zoiets van heb ik 1st hit? heb ik hem, heb ik hem? En dan raapt iemand anders hem op en dan heb je iets van *^^*. De eerste keer je cart halen de eerste keer de caves in etc dat zijn gewoon mooie momenten in de game. Dit heb je in wow dus ook echter komen in wow gewoon wel altijd nieuwe dingen nieuwe mappen nieuwe questen etc dus dat gevoel van "ik doe wat nieuws" blijft daar en dat is gewoon het gevoel wat ik in rose miste op gegeven moment.
d:)b juist d:)b

William ik zal binnenkort eens kijken of ik mijn pvp huntard eens een beetje kan ontstoffen O-)

Op mijn mian nu bijna gold bijelkaar voor epic flying en druk bezig met Netherdrake quest *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 161022 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:32:
[...]

Jij bent echt een prutser LOL
Raiders hebben wel degelijk int nodig zonder int ben je een schiet schijf voor mages zoals flyingdutch domme noob dat je bent.
Ik heb een zeer goede build op me raider en heb vaak raider gespeeld of het nou duel of katar is kan ze beide pro maken dus ga ons hier niet wijs maken dat wij prutsers zijn aangezien dat ik fly en meerdere hier al vanaf irose spelen en onderhand wel weten hoe en wat je moet toevoegen om een goeie build te hebben :O Je speelt zeker ruffrose? geen wonder 8)7

@fly Ik, had me aaw verkocht voor 4bil nu ben ik gebanned lol was blijkbaar duped zulie wat die gast me gaf Y_Y GM zijn bezig het uit te pluisen haha wel zuur |:(

Mooi he, die noobjes die ons proberen wijs te maken wat goede build is :D
Ik zou bijna willen dat hij op Arua zat, had ik hem kunnen bewijzen wat een goede build is :P

En wat zuur van die Ban he :/
(Snap zoizo niet dat je je AAW verkoopt, is zowat niet aan te komen)
Maar hopelijk fixt GM het voor je, wand dit is wel heel erg zuur.
Maar tja, zal wel zins jij hier niks aan kan doen.

En ax3, Gast hou toch eens op over WoW in ons kleine Rose topicje. >:)
Je hebt je mening in de laatste 4 topic's volgens mij al 100 keer geuit over WoW :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:22:
[...]

En ax3, Gast hou toch eens op over WoW in ons kleine Rose topicje. >:)
Je hebt je mening in de laatste 4 topic's volgens mij al 100 keer geuit over WoW :z
En we stoppen niet voordat jij met beide voeten op WoW gebied staat >:)

We willen alleen de voordelen tov R.O.S.E. even noemen. ( of evt ideen wat ze zoal zouden kunnen ontwikkelen in rose :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:22:
[...]
Ach me verleden post ging niet alleen over die en dat spel ofzo maar meer over het gevoel wat je hebt de eerste keer als je in een spel zit en nieuwe dingen doet. Daarom worden er toch nieuwe games ontwikkeld? Om nieuwe gameplay te ervaren nieuwe dingen te doen (voelen ^^) en als het mmo is nieuwe mensen te leren kennen.
nee ik bedoel waarom worden er ansich nieuwe games ontwikkeld lawl anders zouden we toch nog allemaal pong en pacman spelen haha. oow oops mario 1ftw!!!

[ Voor 22% gewijzigd door William/Ax3 op 19-03-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Local Host schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:30:
[...]

En we stoppen niet voordat jij met beide voeten op WoW gebied staat >:)
Thats never gonne happen ^^

Sry WoW trekt mij niet, de hele stijl waar het in gemaakt is vind ik al niet zo boeiend.
Dus sry ik en wow gaan niet zo snel zamen :)
(Heb er dus al helemaal geen zin in om voor te betalen, zeker niet zins het lekere weer er weer aan komt :D me nieuwe boardje komt volgende week woensdag (Zie link in zig) Dus dan weer eerste weekenden non-stop boarden om me nieuwe plankje onder de knie te krijgen)
William/Ax3 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:43:
[...]

Daarom worden er toch nieuwe games ontwikkeld?
WoW nieuwe game ???? :X

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 19-03-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:51
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:00:
[...]

Thats never gonne happen ^^

Sry WoW trekt mij niet, de hele stijl waar het in gemaakt is vind ik al niet zo boeiend.
Dus sry ik en wow gaan niet zo snel zamen :)
Met ^^

26 maart loopt mn maand af van WoW, 99% kans dat ik niet verder ga :P

Ik ren nog af toe rond op NArose, beetje mensen buffen en pimpen in mn meistercart 8) Mischien toch maar eens wat lvls gaan doen daar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:06:
[...]

Met ^^

26 maart loopt mn maand af van WoW, 99% kans dat ik niet verder ga :P

Ik ren nog af toe rond op NArose, beetje mensen buffen en pimpen in mn meistercart 8) Mischien toch maar eens wat lvls gaan doen daar :P
NArose, daar ben ik echt al lang niet geweest :P
Niet ook de behoefte aan trouwens ^^
Die meistercart is wel cool trouwens hebben ze in Arua ook (Als gift dacht ik).
Ik loop veel rond in Luna CF en DoD, altijd gezellig, leuk beetje PVPen en clan wars zien :P
Vermaak me altijd prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
[PC MMORPG] Het ultime R.O.S.E.& WoW topic deel 1.

Rose, wow wat een coole game 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
William/Ax3 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:50:

Als ik het meen was het in Arua eerst zo dat er een PK-channel was. Dan kon je bijv. met je clan een gebied in bezit nemen en daar bijv. gaan farmen etc. Dan kan een andere clan die clan aanvallen en het gebied "overnemen". Maar heel veel mensen hebben gevote om het PK-channel te deleten. (Te weten de helft van alle fillipino's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T_T
Just looked up your item trades, and it all checks out fine, i'll remove the zuly etc when i get home tonight and unban ur account.

Seems guz got confused with logs and thought that the guy gave u AAW O_o

Later in dez middag:

Wing returned, zuly removed.

Sac is weer blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

haha
nieuws: Mmo op basis van Digimon-tekenfilms in de maak

Whats next een pokemon mmo?
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:51:
Oja, pokke mon heeft al hele rij games he :P
Ja das waar echter heeft pokemon nog geen officeele mmo. Nu DigiMON (wat hebben ze toch met mon) wel komt kan nintendo toch niet achterblijven zou je zeggen haha.

[ Voor 45% gewijzigd door William/Ax3 op 19-03-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 161022 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:16:
T_T
Just looked up your item trades, and it all checks out fine, i'll remove the zuly etc when i get home tonight and unban ur account.

Seems guz got confused with logs and thought that the guy gave u AAW O_o

Later in dez middag:

Wing returned, zuly removed.

Sac is weer blij
Netjes afgehandelt dus :)
Support bij deze gratis Rose, is nog beter als die bij de betaalde Erose :P
Hoe fout eigenlijk.
Maar leuk, nu heb je die wing vast over he ^^ Geef maar aan mij :P

@ax3 ... OMG ze maken van alles tegenwoordig wel een game of MMO, ergste is nog wel dat het best wel eens goed uit kan pakken met al die kindjes die het helemaal te gek vinden :/
Oja, pokke mon heeft al hele rij games he :P

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 19-03-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 13:04
Hehe, eindelijk alle buffs maxed met me cleric ! incl. pt buffs dan, nu op zoek naar wat T7's en een Clan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ApexAlpha schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:49:
Hehe, eindelijk alle buffs maxed met me cleric ! incl. pt buffs dan, nu op zoek naar wat T7's en een Clan :P
t7's woorden gelukkig steets goedkoper, lekker rifines hunten dus :)
dan kom je er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 13:04
Jup, enne btw, voor P7 of G7 gaan? bij een raider(katars).

Heeft iemand btw Pirate of Fairy stuff? lvl 145 armor. Wordt er gek van dat niemand het verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik zou persoonlijk voor G7 gaan, P7 is dan wel zeer hoge atk. speed maar zoals eerder gezegd gaat het in PvP om de skills, geen normal attacks.

Wat betreft lvl 145 armor, wordt inderdaad bijna nergens verkocht. Ik sloeg die gewoon over, had nog steeds lvl 120 kleding aan. Daarna wel de lvl 155 set gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ApexAlpha schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:52:
Jup, enne btw, voor P7 of G7 gaan? bij een raider(katars).

Heeft iemand btw Pirate of Fairy stuff? lvl 145 armor. Wordt er gek van dat niemand het verkoopt.
Combinatie P7 en G7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
G7, zonder twijvel !
Als je goede buffs hebt heb je dan iets van 240/250 Atack speed. Meer is wel mogelijk als cijver bij je stats maar je word er niet sneller van. Je kan gewoon niet sneller meppen als 240/250 atackspeed.

Dus P7 zijn alleen leuk als je een klote cleric hebt, of geen buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

gief 999 stats for all :P

erg leuk ik heb het weleens geprobeerd op een eigen server. Een cleric met alles 999 en dan jezelf buffen is niet meer te stoppen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Local Host schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:16:
gief 999 stats for all :P

erg leuk ik heb het weleens geprobeerd op een eigen server. Een cleric met alles 999 en dan jezelf buffen is niet meer te stoppen hahaha
Moet je die gm;s in Arua zien.
Vroeg laatst wat zijn dodge was. Had echt 2500 Dodge en zo :P
600 Atackspeed, (Niet dat hij echt sneller als een normale raider) Maar ook echt ziek.
Ook leuk, een GM stun duurt 33Min O_o Zelfde met mute :/

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 20-03-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

yup GM buffs zijn leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou ook niet altijd :P
Zins ik de arua rose GM die vaak in dod zit een maar keer gemute/stunt heb, heeft hij er ook een tijdje een sport van gemaakt mij te muten. En dan mag je dus opnieuw in loggen om er van af te komen ^^

Zelf GM zijn, lijkt me niks.. Beetje politie agentje spelen...
Je kan zelf verder wijnig doen daar.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 20-03-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Laatst online: 22:52
In ROSE mag je dan wel goed zijn, je Nederlands is beduidend minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:51
Britske schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:45:
Dat was al bekend sinds 1 van de eerste deeltjes toen vlieg erbij kwam ;) Het zijn geen lompe msn taalfouten en hij probeert het :)

@vlieg, kwam oude screenshot tegen van jou en Spoekiebees in Luna :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2008 09:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:31
GTFO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GTFO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111694

kan je goed in rose zijn het is een morpg enige skil die je nodig hebt is tijd }:O :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Laatst online: 22:52
Mensen doe rustig. Ik maak gewoon een erg terechte opmerking en jullie beginnen meteen te schelden met een of andere vage afkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Britske schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:13:
Mensen doe rustig. Ik maak gewoon een erg terechte opmerking en jullie beginnen meteen te schelden met een of andere vage afkorting.
mja dat denk je maar, wij doen ook een terechte opmerking. als je niets te melden hebt over ROSE ga dan een boek lezen of iets...

bah druk druk met kamer verbouwen enzo geen tijd meer gehad om op classic server verder te gaan, vrienden beginnen ook al af te haken omdat ik het niet meer speel ofzo :S ik wil wel spelen :(
mja misschien toch maar HR gaan doen anders wanneer kamer klaar is :O is nog wel leven :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKoster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21
Local Host schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:45:

Je bent niet zomaar level 210 hoor ;)
Als je niet op een high rate server en/of met bridges speelt dan.

Ik speel RuffRose, misschien dat ik in Underground Prison in een party lvl 50 met alleen maar lvl 210 knights en een hoop charms (de kans daarop is <1%) 10% per uur ga halen, maar meer gaat het echt niet worden op lvl 202. (denk ik)
Momenteel farm ik oro, 3-5% uur en hoop leuke spulletjes :9 (en stuk leuker dan dat saaie prison)

Lvl 202 is 584 miljoen exp. points, lvl 210 is 1,5 miljard exp. Dat gaat nog wel even duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
7H heeft eindelijk een previeuw gegeven van de kleine patch (weer niet van de grote aww)

http://www.savefile.com/d...1d8c810905c0a1308383c1d06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:05
En weer terug in het koude Nederland.

Speelt er nog iemand op de Classic sever? Of is die een beetje dood aan het bloeden in mijn afwezigheid? Als het goed is hebben mijn lvl 40 muse en dealer char daar overwinterd.
Of spelen mensen op de HR versie?
(wat kosten T7 gems daar nu ongeveer trouwens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:02
Amafi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:15:

Speelt er nog iemand op de Classic sever? Of is die een beetje dood aan het bloeden in mijn afwezigheid? Als het goed is hebben mijn lvl 40 muse en dealer char daar overwinterd.
Ik speel heel soms nog. Ben nog maar lvl 22 :D

Heeft er iemand een hoge lvl cleric op classic server?

[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 25-03-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176002

ik ben ook maar weer door gegaan,
lvl 93 x] :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Calamor schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:35:
[...]
Ik speel heel soms nog. Ben nog maar lvl 22 :D

Heeft er iemand een hoge lvl cleric op classic server?
Hehe, lvl 39 hoog genoeg?
Wil wel als het kan mijn HR cleric migreren naar de Classic. Maar dat zal wel niet kunnen.

@Vliegje Het nut is niet erg hoog/goed. Maarja zou wel makkelijk zijn ;)
En helemaal chaos als iedereen het zou doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Amafi op 25-03-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Amafi schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:18:
[...]

Hehe, lvl 39 hoog genoeg?
Wil wel als het kan mijn HR cleric migreren naar de Classic. Maar dat zal wel niet kunnen.
Als je chars kan migreren van HR naar LR, wat is dat het nu van LR :/ Dat kan dus niet.
Amafi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:15:

Voor het weekend was een T7 in HR +/- 230Mil.
Maar prijsen zakken erg. In 2 weken zijn g7's al van 225, naar 200 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Zakken ? Ik kan me herinneren dat dat op PH-rose hele normale prijzen waren voor een x3 gem :)

Word Orlo al wat verder ontwikkeld of blijft het nog een beetje bij Site-seeying ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Local Host schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:11:
Zakken ? Ik kan me herinneren dat dat op PH-rose hele normale prijzen waren voor een x3 gem :)

Word Orlo al wat verder ontwikkeld of blijft het nog een beetje bij Site-seeying ?
Ja prijzen in HR zakken, maar niet zo raar, ondertussen al zo veel mensen dat er ook heel veel goede EQ en zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:19:
[...]

Ja prijzen in HR zakken, maar niet zo raar, ondertussen al zo veel mensen dat er ook heel veel goede EQ en zo is.
Meteen het "nadeel" van items die je door kunt blijven geven ipv ze echt voor je ene char te kopen / verdienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HR is een goeje economie vind ik zelf :)

alleen jmmr dat die refines de pan uit zwingen qua kosten.

(en ook weer niet zoals entheric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 255947 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:34:
HR is een goeje economie vind ik zelf :)

alleen jmmr dat die refines de pan uit zwingen qua kosten.

(en ook weer niet zoals entheric)
Gewoon lekker zelf hunten.
Net weer een n00bje gemaakt voor rifines, nu lvl 122 en al voor 300/400 mil aan rifines, dus maakt me niks uit. Hunt het wel lekker zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat n00bje heb je snel op lvl :O

ik heb m`n n00bje rond 68 moet heletijd dlvlen wil laf.ldf,buttrfly wings enzo ermee looten ;)

rara waar hunt ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 255947 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:08:
dat n00bje heb je snel op lvl :O

ik heb m`n n00bje rond 68 moet heletijd dlvlen wil laf.ldf,buttrfly wings enzo ermee looten ;)

rara waar hunt ik :P
Op HR met buffs is dat zo gedaan, enigste klote is die second job qeust.
En dan maar lekker non-stop Temple. Werkt goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

;) pk :(

mja ik heb maar lvl 164 cleric dus mja ook nog wel chille buffs. alles 10 mja de party buffs krijg je dan niet. mja temple heb je weer ice keys nodig en tijd enz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 255947 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:22:
;) pk :(

mja ik heb maar lvl 164 cleric dus mja ook nog wel chille buffs. alles 10 mja de party buffs krijg je dan niet. mja temple heb je weer ice keys nodig en tijd enz. :P
heb nog iets van 200 Ice Key's van vorige noobjes en zo, dus dat zit wel oke. Verder is temple meestal niet zo druk. En pk doen ze niet zo veel tegen mij hoor, me noobje is scout. En als ze me al aanvallen verliezen ze toch wel. Dus weinig problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) mischien zie ik je wel is keer in game als je een naam met xnaamx ziet grote kans dat ik het ben.

of de clan Trust :)
khep ook nog wel een scout lvl 110 ofzo ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 255947 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:14:
:) mischien zie ik je wel is keer in game als je een naam met xnaamx ziet grote kans dat ik het ben.

of de clan Trust :)
khep ook nog wel een scout lvl 110 ofzo ergens...
Alles met vliegje in naam ben ik :P
Me main heet XvliegjeX me cleric heet gewoon vliegje, me n00bje vli3gje en zo heb ik ook nog een fliegje en ga zo maar door :P, Bij elkaar over de 1000Lvl's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juuuuist oke ik heb euhm:
xNicex, xSweetx, xBouwerx, xHandyx, xHardx.

dus raad maar is wie wat is enz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:01:
[...]
heb nog iets van 200 Ice Key's van vorige noobjes en zo, dus dat zit wel oke. Verder is temple meestal niet zo druk. En pk doen ze niet zo veel tegen mij hoor, me noobje is scout. En als ze me al aanvallen verliezen ze toch wel. Dus weinig problemen mee.
Doe je elke keer de temple quest met dezelfde noob? Die elke keer dood laten gaan ofzo?
PK had ik ook nooit moeite mee met mijn scout. (alleen die was snel 140+)

Heb ice-keys zat. Maar als het nog steeds gezellig is toch maar een keertje weer HR kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Amafi schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:47:
[...]

Doe je elke keer de temple quest met dezelfde noob? Die elke keer dood laten gaan ofzo?
PK had ik ook nooit moeite mee met mijn scout. (alleen die was snel 140+)

Heb ice-keys zat. Maar als het nog steeds gezellig is toch maar een keertje weer HR kijken
Nee lvl ze wel door, na temple gaan we red hearts hunten bij pincer qeeun. Dan door lvllen voor Turak, dan door voor Marsh (Ook dik geld verdienen), En als ik dan weer eens zin heb in iets nieuws, maak ik weer een nieuw noobje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:19:
[...]

Nee lvl ze wel door, na temple gaan we red hearts hunten bij pincer qeeun. Dan door lvllen voor Turak, dan door voor Marsh (Ook dik geld verdienen), En als ik dan weer eens zin heb in iets nieuws, maak ik weer een nieuw noobje :D
Ook met G7 set of gewoon alleen goede buffs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Amafi schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:38:
[...]

Ook met G7 set of gewoon alleen goede buffs?
Me Noobjes gebruiken g5 zetje, als ze goed bevallen, ga ik meschien nog wel eens g7 zetje kopen.
Maar is zeker niet nodig. Buffs zijn alles !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Het leeft nog allemaal zie ik :)
Ook ben overgestapt op WoW, wel al een jaar bezig en pas lvl 66 maar dat boeit niet.
In begin is WoW ook "klote" qua besturing en omgeving en alles eigenlijk.
Helaas te weinig tijd om nog veel tijd in een MMO te stoppen, me Knight op Arua is dan ook nog steeds 124 :P

ps: gister me motorrijbewijs gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Psychoot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:00:
offtopic:
*O* FELICITEERT !!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Psychoot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:00:
Het leeft nog allemaal zie ik :)
Ook ben overgestapt op WoW, wel al een jaar bezig en pas lvl 66 maar dat boeit niet.
In begin is WoW ook "klote" qua besturing en omgeving en alles eigenlijk.
Helaas te weinig tijd om nog veel tijd in een MMO te stoppen, me Knight op Arua is dan ook nog steeds 124 :P

feli \o/

Heb pas gemerkt dat ook de pijltjes toesten werken in arua rose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat slapen hier en heeft z`n shopje opgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 255947 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:27:
Gaat slapen hier en heeft z`n shopje opgezet :)
Had shopje ook op gezet,.. Binnen 10 min D/C
Maar ligt denk ik aan me ISP :(
Heb echt elke uur wel een D/C. Maar dan valt echt me hele internet voor 10 sec weg :/ :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:45:
[...]

Heb echt elke uur wel een D/C. Maar dan valt echt me hele internet voor 10 sec weg :/ :/ :/
Had ook een keer last van maar dat lag aan de modem/router. De firemware verandert en het probleem was weg.
Je kon echt geen enkel online spel spelen daar door.
Ik zou eens in de logs kijken wat er gebeurt.

edit:
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:55:
[...]

Ja ben (Maanden geleden) verhuist, en toen ADSL genomen bij Tiscali (nu telfort) met zoon zyxel router. Had jij toevallig ook zoon ding ?
Woon nu op me zelf en heb ook telfort met zyxel draadloos router maar daar heb ik geen problemen mee. Was toen ik nog thuis woonde(paar maanden terug). Had een netgear router. Maar het was een bekent probleem bij de nieuwe frimware van die router.

[ Voor 34% gewijzigd door Calamor op 27-03-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:45:
[...]

Wilde ook shopje opzetten om een aantal T7's in te kopen.
Maar kon nergens een T7 gem vinden om die in de buy-tab te zetten.

Wel zijn er een flink aantal kinderen zeg op de HR.
Gisteren een noob gebuffed (met die lvl 200 bow) maar die was echt te stom om te poepen.
Hij had onder andere geen idee wat een T7 kon zijn.
Dat vind ik nog steeds echt een nadeel van de HR, zoveel noobs die high level zijn. En nog geen idee hebben wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Calamor schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:44:
[...]

Had ook een keer last van maar dat lag aan de modem/router. De firemware verandert en het probleem was weg.
Je kon echt geen enkel online spel spelen daar door.
Ik zou eens in de logs kijken wat er gebeurt.
Ja ben (Maanden geleden) verhuist, en toen ADSL genomen bij Tiscali (nu telfort) met zoon zyxel router. Had jij toevallig ook zoon ding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Amafi schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:55:
[...]

Wilde ook shopje opzetten om een aantal T7's in te kopen.
Maar kon nergens een T7 gem vinden om die in de buy-tab te zetten.

Wel zijn er een flink aantal kinderen zeg op de HR.
Gisteren een noob gebuffed (met die lvl 200 bow) maar die was echt te stom om te poepen.
Hij had onder andere geen idee wat een T7 kon zijn.
Dat vind ik nog steeds echt een nadeel van de HR, zoveel noobs die high level zijn. En nog geen idee hebben wat ze doen.
Vind dat super grappig,
Gister PVP tegen 200 scout die wist niet eens wat mijn "Dump/Silence"skil inhoud. Hij maar zeuren dat hij door lag geen skills gebruiken. En raar staat te kijken dat hij al dood was voor hij me uberhaubt geraakt had :P
PS, ik heb wel denk een T7 in buy tab staan hoor. Kan je effe overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:57:
[...]
Vind dat super grappig,
Gister PVP tegen 200 scout die wist niet eens wat mijn "Dump/Silence"skil inhoud. Hij maar zeuren dat hij door lag geen skills gebruiken. En raar staat te kijken dat hij al dood was voor hij me uberhaubt geraakt had :P
PS, ik heb wel denk een T7 in buy tab staan hoor. Kan je effe overnemen.
Als je je shopje hebt staan ga ik wel even langs. Gewoon een T7 inkopen voor 1z toch niemand die die gaat verkopen.

Denk zo'n 225-230m uit te geven per T7 als ik ze overnight in probeer te kopen.
Misschien eerst voor 210 proberen, tijd zat.
Is het trouwens nog erg druk bij de 2nd job quest spawn?

[ Voor 14% gewijzigd door Amafi op 27-03-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Amafi schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:03:
[...]

Als je je shopje hebt staan ga ik wel even langs. Gewoon een T7 inkopen voor 1z toch niemand die die gaat verkopen.
Zal vanavond wel weer shop op gooien :)
Kan je t7 uit me buy halen.
Hoeveel wil je trouwens betalen voor T7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:53:
[...]
Zal vanavond wel weer shop op gooien :)
Kan je t7 uit me buy halen.
Hoeveel wil je trouwens betalen voor T7 ?
Hmmm, het inkopen was mislukt.
Niemand wilde het voor 230m verkopen.
Heb je trouwens 2 keer een T7 set? Voor je mage en cleric?

Of is er nog een artisan hier actief met S7 set die wat Topaz kan craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Amafi schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:32:
[...]

Hmmm, het inkopen was mislukt.
Niemand wilde het voor 230m verkopen.
Heb je trouwens 2 keer een T7 set? Voor je mage en cleric?

Of is er nog een artisan hier actief met S7 set die wat Topaz kan craften?
Me mage heeft Full T7's

Me cleric heeft T5's
Meschien dat ik in de toekomst nog eens daar wat aan verander maar eerst komende tijd blijft het zo als het is. Denk dat ik eerder G7 zetje koop voor n00bjes.
Gister nog even lekker uurtje staan PVPen in TG, Zo mooi dat al die raidertjes met stealt nog niet weten te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Zo, eindelijk mijn T7set binnen. Is toch wel weer een beetje hip.
Je ziet er niets van (uiterlijk gezien), Moet toch even mijn archmage set gaan refinen denk ik. Er staan nooit mooie dimple sets in de verkoop. Alleen tegen uber hoge prijzen en dan nog met klote stats ook.
Ben alleen een beetje aan het twijfelen om mijn x/15 te vervangen voor 4/15 en die flink te refinen.

Om toch wat geld te gaan verdienen ook mijn scoutje geleveld. Nu tot lvl 150, dus nog even wachten voordat die marsh of ghost in kan voor het betere refine farm werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
Ik ben benieuwd wat de nieuwe patch aan speelervaring zal opleveren. Vind het fantastisch dat de developers er echt werk van maken om weer nieuwe content toe te voegen. Nieuwe quests nieuwe jewelry? Helaas zal ik never nooit die clan beach en wss ook niet eldeon clanfield tegenkomen. Grote kans dat eldeon clanfield de rijken nog rijker maken. Mja we zullen bezien hoe de economie gaat lopen. Ik ben flexibel zolang er geld te verdienen is :P.

Het lvlen gaat nu redelijk snel. ben 191 geworden....door de twee dc's ben ik wel 2lvls rollbacked en de anderen niet >.<...vreemd maar waar. Ook ben ik daardoor een paar goeie buys kwijt geraakt (en wat sales :( ).

Weet iemand trouwens hoe je oro's secret kan krijgen (sommige zeggen goldcoins quest?). Ben ook benieuwd naar de bosses in volgens mij marsh? ben niet zo bekend met de higher lvl maps en drops.

Ben namelijk op zoek naar goede end lvlgear zoals +intarchmage/dimple gear, +ap archmagegear/dimple, +ap noblelord/manasteam gear. En lvl200 weapons.

@Amafi gz met het vinden van je T7's :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MannyMo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:20:
Ik ben benieuwd wat de nieuwe patch aan speelervaring zal opleveren. Vind het fantastisch dat de developers er echt werk van maken om weer nieuwe content toe te voegen. Nieuwe quests nieuwe jewelry? Helaas zal ik never nooit die clan beach en wss ook niet eldeon clanfield tegenkomen. Grote kans dat eldeon clanfield de rijken nog rijker maken. Mja we zullen bezien hoe de economie gaat lopen. Ik ben flexibel zolang er geld te verdienen is :P.

Het lvlen gaat nu redelijk snel. ben 191 geworden....door de twee dc's ben ik wel 2lvls rollbacked en de anderen niet >.<...vreemd maar waar. Ook ben ik daardoor een paar goeie buys kwijt geraakt (en wat sales :( ).

Weet iemand trouwens hoe je oro's secret kan krijgen (sommige zeggen goldcoins quest?). Ben ook benieuwd naar de bosses in volgens mij marsh? ben niet zo bekend met de higher lvl maps en drops.

Ben namelijk op zoek naar goede end lvlgear zoals +intarchmage/dimple gear, +ap archmagegear/dimple, +ap noblelord/manasteam gear. En lvl200 weapons.

Oro secret drop van de boss monster op oro genaamd Linch Pharaoh oro secret word gebruikt voor de oro castle gear die ik tevens nu bezit :) nummer 6 ingame met oro castle gear ^^

Eldeon clanfield wordt veel pken :) haha ga zometeen eens een kijkje nemen.

Clanbeach zal nog wel ff duren voor er iemand op kan ik denk zelf dat Rewind of wij Forever de eerste zullen zijn :) tot nu toe zijn wij Forever telkens eerste geweest met grade 2,3,4 clan maar Rewind heeft afgelopen weken al clanpoints gefarmd en zitten al op 50k points en wij 25k lol we zullen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
MannyMo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:20:

De rijken in Rose zijn meestal degene met veel tijd of handelsinstinct. Of gewoon pure mazzelaars.
Maar in veel gevallen gewoon mensen die het meeste ingame te vinden zijn.

Als je zelf een beetje geld wil farmen zou ik nu op 191 zeker marsh of ghost in duiken en daar de engineers slopen. Die droppen onder andere lisent(na) dat redelijk veel oplevert.
Weet zelf nog niet of ik wel voor dimple gear ga. (Is duur, en zeker gear met goede stats vrijwel onbetaalbaar) Over endgear met +int. Het is goedkoper om dat geld dat je wil uitgeven te investeren in gems. Dan krijg je meer int voor je geld. (weet niet met wat voor gems je nu rondloopt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Overhet gebeuren in Eldeon clanfield, keep me posted :P...het is iets wat ik toch niet meemaak en ik ben zwaar benieuwd hoe het is daarzo sacardus. Ik zag je idd pronken met je sexy oro :P...kan je btw van je arms geen rooie kleurtje maken? Enne over oro's secret, ik was oro in geweest enne op zich was het not bad daarzo. Het is Aoe heaven voor mages, hoe dichtbij alle mobs bij mekaar zitten :P. Mja laat ik eerst maar wat betere buffs krijgen want nu ist allemaal beetje kut haha.

Brengt me bij wat amafi zegt, ik ben hard op zoek naar goede prijs verhoudingen en zie gewoon idd dat +int gear way te duur is ivm het kopen van T7. Ik bezit nu 4xT3 en een T4 hahaha dus ik kan nog heel veel vooruit. Reden dat ik nog steeds dit setje draag is omdat we binnen onze clan alles delen en de arti gewoonweg voorrang had op zijn setje S7's E7's, waar we bijna klaar mee zijn (Mis nog 2 E7's, maar mats exclusief green hearts liggen al klaar voor nr4). Tevens proberen we een G7 setje klaar te maken voor onze raider/scout clanmate. Kortweg gezegd, mijn setje laat zich nog wel even op zich wachten.

Wat me opvalt is dat ik constant tussen de 0-300mil blijf hangen, door reinvestment refines/hearts/lisents en nieuwe gear. Ach ja ik kom er mee rond :P.

Vind trouwens die nieuwe brilletjes wel leuk eruit zien. Die andere twee masks zien eruit als bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
MannyMo schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:24:
Overhet gebeuren in Eldeon clanfield, keep me posted :P...het is iets wat ik toch niet meemaak en ik ben zwaar benieuwd hoe het is daarzo sacardus. Ik zag je idd pronken met je sexy oro :P...kan je btw van je arms geen rooie kleurtje maken? Enne over oro's secret, ik was oro in geweest enne op zich was het not bad daarzo. Het is Aoe heaven voor mages, hoe dichtbij alle mobs bij mekaar zitten :P. Mja laat ik eerst maar wat betere buffs krijgen want nu ist allemaal beetje kut haha.
Tja, hoe is oro eigenlijk?
Ben er nog nooit geweest, zijn de mobs een beetje te doen op lvl 194?
Kan ik misschien mijn mage daar een beetje trainen als het de moeite waard is.
En de drops natuurlijk ook weer oke. Ben namelijk vreselijk arm, 7m zuly cash
(en geen zin om mijn refines te verkopen)

Maar manny, als je tegen de 300m hebt, waarom dan niet een T7 kopen?

Edit2: Is Rose bij andere mensen in de avond ook zo laggy? Soms gaat het tijden goed en dan opeens zo traag als dikke stront door een trechter. Gisteravond wilde ik even een uurtje Pincer Queens hunten. Ging allemaal lekker totdat het een minuut of langer duurde voordat mijn char reageerde op de commands

[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 04-04-2008 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
ben een stuk duurder uit als ik ga kopen + nog eens erbij dat ik het geld nodig heb om spulletjes te kopen voor resell enzo. geld maakt geld he. T7 is niet zo belangrijk nog, laatste E7 voor arti heeft meer prio en dan is het aan de G7's en T7's.

De drops in Oro zijn bar slecht vind ik persoonlijk. Komt ook denk ik dat je niks kan er mee. Ze droppen geen gear, en enige waar je echt op kan hunten is dus oro's secret die dan wel weer heel veel waard is. Als je geluk heb dan is het rijkvoor je alleen maar vaak staat er wel een farmer op de lich pharaoh. (drops @ oro zijn S1, golden coin, silver coin ,bronze coin, jars, gold bar, en nog wat crap). De mobs daar hebben veel def en @ 192 zijn de anubis berserkers roze, spearman rood, lich adviser paarsig, en pharaoh ook paars. De pharaoh raak je alleen maar met skills en dan mis je nog regelmatig (kan het zelf niet zo goed volgen want ik ben de cleric in de party). Heb nu trouwens maar weer 15mil ofzo.....need to sell loads of crap >.<.

Exp in oro is trouwens matig, sneller in marsh gok ik zo omdat de mobs minder def hebben daarzo.

[ Voor 4% gewijzigd door MannyMo op 04-04-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Afgelopen weekend niet zo heel veel meer kunnen spelen.
Maar wel lekker kunnen hunten op de Queen Pincers, King hooks enz.
Flink wat hearts en gems verzameld.
Alleen dan de grote vraag, ga ik de gems en hearts en refines verkopen? Of alles gebruiken voor nieuwe grade7 gems en hoge refine coats enzo.

Scoutje is weer lvl 162, en nu is het een beetje zoeken waar ik het beste kan gaan hunten. Heb nog niet echt een goede spot gevonden. Wel al door dat ik beter gewone mobs kan pakken in plaats van prison. Prison geeft minder exp en geen drops.
Maar marsh is denk ik nog iets te lastig (zal vrij weinig/niets hitten)

En nog een vraag wat je met die sp aan moet voor de scout. Heb 2000+ sp over en geen idee waar ik die in moet stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Pincers/King Hook/Elementals is heaven voor red hearts/gems. Zag nog je shopje met gems erin Amafi ;).

Kan met grote trots zeggen dat ik eindelijk T7's heb :D:D, na eeuwen met t3's (en 1t4) te hebben gelopen beschik ik nu over 3T7's. We hadden al een zooi topaz collected en blue crystals maar niet genoeg blue hearts/Geld omdat de S7 en E7 set voor gingen van de arti. Nu dat klaar is kan al het geld gepropt worden in Topaz ^^. Zit te denken welke class ik zal aanmaken voor de fun. Ik beschik over een S-F maar zit te twijfelen of ik misschien niet een knight wil aanmaken, lekker dual client solo aoe en weinig heal nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
MannyMo schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 03:30:
Pincers/King Hook/Elementals is heaven voor red hearts/gems. Zag nog je shopje met gems erin Amafi ;).

Kan met grote trots zeggen dat ik eindelijk T7's heb :D:D, na eeuwen met t3's (en 1t4) te hebben gelopen beschik ik nu over 3T7's. We hadden al een zooi topaz collected en blue crystals maar niet genoeg blue hearts/Geld omdat de S7 en E7 set voor gingen van de arti. Nu dat klaar is kan al het geld gepropt worden in Topaz ^^. Zit te denken welke class ik zal aanmaken voor de fun. Ik beschik over een S-F maar zit te twijfelen of ik misschien niet een knight wil aanmaken, lekker dual client solo aoe en weinig heal nodig.
Gratz dan met je T7 setje. Eindelijk weer een stukje waarin je verder niet kan investeren omdat je gewoon het beste hebt.

Ben trouwens wel benieuwd waar de elementals zich bevinden. (en welke gems die droppen) welk lvl enzo. Heb die nog nooit in een map gezien.
Ben inderdaad weer wat geld aan het verzamelen door mijn gems te verpatsen, weet nog niet precies waarvoor. Ben aan het twijfelen tussen mijn mage en scout (scout vind ik toch wel gemakkelijk spelen dual client). En wil nog een T7 en een einstern.
Enig idee welke dura die minimaal moet hebben om hem op grade 9 120dura te hebben?

@Vliegje. Turak gevonden hoor. Had ik dat ding bijna dood gesoloed, komt er een nerd die met overkill hem afmaakt en ik de drop niet eens kan pakken. Vind dat stukje echt klote. Waarom krijgt hij die drop dan nu weer?

[ Voor 7% gewijzigd door Amafi op 09-04-2008 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Amafi schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:49:
[...]

Gratz dan met je T7 setje. Eindelijk weer een stukje waarin je verder niet kan investeren omdat je gewoon het beste hebt.

Ben trouwens wel benieuwd waar de elementals zich bevinden. (en welke gems die droppen) welk lvl enzo. Heb die nog nooit in een map gezien.
Ben inderdaad weer wat geld aan het verzamelen door mijn gems te verpatsen, weet nog niet precies waarvoor. Ben aan het twijfelen tussen mijn mage en scout (scout vind ik toch wel gemakkelijk spelen dual client). En wil nog een T7 en een einstern.
Enig idee welke dura die minimaal moet hebben om hem op grade 9 120dura te hebben?

@Vliegje. Turak gevonden hoor. Had ik dat ding bijna dood gesoloed, komt er een nerd die met overkill hem afmaakt en ik de drop niet eens kan pakken. Vind dat stukje echt klote. Waarom krijgt hij die drop dan nu weer?
Elementals zijn heerlijk om te killen. Samen met Rotten trees (lvl 140-150 ongeveer). De elementals dropppen namelijk red hearts (en best vaak ook nog). Gear die daar dropt is fairy bonnet fisherman suit en nog iets. Rotten trees droppen wood & plasma. Probleem is wel dat je vaak gemobbed wordt, maar dat vond ik juist geweldig omdat ik dus samen met mage +bourg+arti zat...aoe baby :D. Delementals en trees slaan wel vrij hard dus als je moet potten dan is het niet goedkoop (mja 1redheart vs pots ;P). Je kan ze vinden links boven in de map. Uitgang Xita ga je linksaf richting pincergedeelte. volg de weg naar boven (richting leftentrance shady) dan kom je door een soort dorpje heen met die spidermobs. na dat dorpje ga je bij de kruising rechtsaf en maak je een soort Uturn naar boven (bochtig heuveltje op). bovenop vind je de elementals. Het is wel een drukke spot omdat er veel valt te verdienen aan de red hearts.

Is er trouwens iemand die zijn T3's wilt ruilen voor mijn S3's? Na het S7 setje hadden we een aantal S3's over (9stuks) en daar heb ik dus niet zoveel aan. Kan het wel verkopen voor 3.x mil mja heb liever een trade voor topaz zodat ik die weer niet hoef te zoeken.

Over je staff refinen durf ik niet 100% te zeggen, maar ik zou gokken op base hitrate van 10x moet toch zeker wel lukken met Lisent Na.

Me cleric verder upgraden is nog steeds het doel hoewel ik nog niet mills ga uitgeven aan +8/9 int gear omdat het gewoonweg neit waard is. (heb nu 8intmysticbonnet, 7intarchmagecoat, 3int serenityshoe, 5int glove en 3int law). Geef het geld dan liever uit aan andere zooi (R7's G7's grmbmbl abyss/sagibow voor grinding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eindelijk me Char ook eindelijk klaar.
Eeuwen staan zoeken naar archmage 5/20 gloves, maar eindelijk gevonden :D
Alles naar (8 ) gerifined. ABS en Astro wing. Wapon (9) :D
Alles T7's

Nu maar tijd om een nieuwe char te gaan maken dus ^^

PS, ik ben ook wel een lucky bastert. Naar (7) heb ik voor alles HG gebruikt. Niks failed. Naar (8 ) NA en ook niks failed. En hoor zomige mensen die al naar 7 paar keer failden. en Naar 8 nog erger.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 10-04-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 123576 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:40:
Gz man Game over ^^ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm wou ff zeggen dat ik gwoon pincer queens ben gaan hunten wat veel beter dropte dan rotten elementals enzo. khep uurtje doorgebracht bij elementals nix geen drops, 2 uurtjes bij pincer queens 4 red hearts, 1 garnet is tog wat beter d8 ik zo :D

oja en maandag nog king hooks geprobeerd 2,5 uur en nix maar dan ook nix geen loot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:40:
Eeuwen staan zoeken naar archmage 5/20 gloves, maar eindelijk gevonden :D
Alles naar (8 ) gerifined. ABS en Astro wing. Wapon (9) :D
Alles T7's

Nu maar tijd om een nieuwe char te gaan maken dus ^^

PS, ik ben ook wel een lucky bastert. Naar (7) heb ik voor alles HG gebruikt. Niks failed. Naar (8 ) NA en ook niks failed. En hoor zomige mensen die al naar 7 paar keer failden. en Naar 8 nog erger.
Klinkt wel goed. Nu een volledige 5/20 set op je mage? Of ook 4/15?
Ben zelf nog steeds op zoek naar 4/15 of x/15/20 archmage schoenen. Zijn echt lastig vindbaar, en dan nog alles maar refinen.
Vind dat aan de ene kant nog een beetje zonde ook omdat ik nu voornamelijk mijn scout aan het levelen ben. En die loopt echt in lompen (lees 104 eq op lvl 165)

@Raikou Bij mij wel s3 en t3's als drop bij King hooks

@Vliegje Waarom niet je kleren naar (9)?

[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 10-04-2008 11:05 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste