![]() | |
| |
![]() |
StartPost schaamteloos gecopyeerd uit vorige deel, alle dank aan rakkerzero dus
![]() | |
| |
![]() |
Er is 1 raider (dat ik weet) die 299 int heefd, die is kater.Anoniem: 147015 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:43:
[...]
Als jij mij eerst verteld wie een goede raider is, dan vraag ik het wel. Alle raiders die ik ken hebben onder de 100 int, ruim over de 100 str en ze doen het prima
.
Is dit een build voor dual of katar raider?
Anoniem: 147015
Jeez die heeft dan mooi z'n build verkloot zeg ;oAnoniem: 123576 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:54:
[...]
Er is 1 raider (dat ik weet) die 299 int heefd, die is kater.
Maar ken ook dual raiders met int.
Zoizo nog nooit van raider verloren in een eerlijke pvp, alleen als heel veel geluk hij uit zijn stealt meteen zijn eerste triple stun heeft en dan nog winnen ze niet altijd zins ik wel netjes 960+ def heb met me def buffje.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 147015 op 18-03-2008 15:23 ]
Ik doe arua,Anoniem: 147015 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:10:
[...]
Jeez die heeft dan mooi z'n build verkloot zeg ;o
史考特 says:
anything over 80int is absolute craziness
史考特 says:
80 is too high but some people still do it
Bron is een lvl 207 dual raider.
Wat spelen jullie? Arua? Ruff?
Anoniem: 147015
Ja, en mages hebben veel int omdat het hun damage flink verhoogd... dus waarom zou ik zoveel int toevoegen als ik veel meer met str en sen kan bereiken op een raider?Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:26:
[...]
Ik doe arua,
En Build verklooien ?? Nee hoor, zins in PVP de gene die eerste stund vaak wind doet hij het erg goed.
En jij gaat uit van 1 persoon die vind dat 80 genoeg is ??
Warom denk je dat mage stun zo goed is, niet op dat slaging's % zo hoog is hoor. Gewoon omdat er veel int is.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 147015 op 18-03-2008 15:30 ]
Als je max Dex Hebt, kan je wel Str gaan added maar str boven de 150 schiet niet op en voegt bijna geen AP meer.Anoniem: 147015 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:28:
[...]
Ja, en mages hebben veel int omdat het hun damage flink verhoogd... dus waarom zou ik zoveel int toevoegen als ik veel meer met str en sen kan bereiken op een raider?+ pvp is absoluut niet alles. En verder, die persoon die ik gevraagd heb is een prima bewijs van dat het genoeg is... hij is zeker een van de beste raiders op ruff.
Anoniem: 255947
ik zit ook HR. (209 Mage, 200knight, 200Scout, 195Raider, 199 Cleric, en wat noob grut)Anoniem: 255947 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:55:
Hallo mensen hier,
ik speel zelf ook arua rose hr.
maar dat is dus al weer tijdje geleden maar ik vroeg me dus af wie het nu nog wel actief speelt kijken of ik kan helpen/geholpen worden.
ik ben btw een cleric lvl 162 d8 ik en een bourg ook rond dat lvl
en hoe is de economie er nu eigenlijk? ben wel weer zeer benieuwd naar het lezen van dit topic
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 255947 op 18-03-2008 16:13 ]
Die gaat in HR denk nooit werken hoor.Anoniem: 255947 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:12:
Ohkega vanavond maar is keer on line dan nu nog @ werk
kom ik je mischien wel is keer tegen
edit~~
oja en werkt die bourg skill nu al dat je meerdere drops krijgt gathering was het d8 ik
Als je in 1 keer naar 212 lvl't heb je lang geen goede EQ, gems en zo.Local Host schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:45:
Zit die bug nog steeds in R.O.S.E. dat zodra je de droprate verhoogd het dropaantal op 1 blijft steken ?
Jammer om te lezen dat het leven in R.O.S.E. op een beetje pvp-en na stopt op 210. Het zou voor mij op dat moment snel ophouden. ( verveling )
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
William/Ax3 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:50:
Hahaha al dat gelul over stats indeling grappig. pvp in rose is toch alleen maar voor de grap erbij het voegt niets toe afgezien van de union war dan. Als ze daar nou eens wat verder op maken dat je dat op max lvl een aparte voor hebt die je steeds achter elkaar kan doen dan verveel je als max lvl tenminste ook niet de pleuris. Er zijn gewoon paar simpele dingen waardoor ze rose nog leuker kunnen maken voor max lvls:
1. Maak soort van unions wars met verschillende mappen. Je komt in een wachtrij waarin 2 partijen zitten zijn er x aantal mensen hoppa start de boel.->dit geeft je soort punten welke je weer kan uitgeven aan eq wat op pvp gericht is.
2. Maak soort van dungeons waar je met 1 partij opzich een aparte id voor krijgt en je dus de dungeon voor jezelf als party hebt. Iedere dungeons geeft betere eq waardoor je naar de volgende kan als mensen gegeared zijn.
3. Voor clans maak mega dungeons waar je met 20 man o.i.d moet samenwerken om uberhaupt erdoor heen te komen en bosses te verslaan ook dit per clan een eigen instantie.
Dan zou het geheel toch al veel leuker worden?
Anoniem: 161022
Jij bent echt een prutser LOLAnoniem: 147015 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:28:
[...]
Ja, en mages hebben veel int omdat het hun damage flink verhoogd... dus waarom zou ik zoveel int toevoegen als ik veel meer met str en sen kan bereiken op een raider?+ pvp is absoluut niet alles. En verder, die persoon die ik gevraagd heb is een prima bewijs van dat het genoeg is... hij is zeker een van de beste raiders op ruff.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 19-03-2008 10:35 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Local Host op 19-03-2008 10:47 ]
Sac dat gevoel heb je tijdens het lvl'en idd. Maar daarna niet echt meer dan ben je juist blij dat het groot is aangezien er op iedere realm tig mensen zijn. Het gevoel van het uitgestrekte is juist het leuke je voeld je echt een kleine pion in de grootte wereld. En door middel van questen word je er steeds meer ingetrokken. En als je dan eindelijk eind lvl dingt dan begint het pas het echte leuke het raiden met 10 en 25 man geeft gewoon zo'n apart gevoel als je met zijn allen een boss downed dat is niet te beschrijven. Pvp kan je arena's doen wat ik niet doe en bg's heb je gewoon een aantal mappen welke anders in elkaar zitten en andere doelen hebben dat is echt gewoon leuk gedaan. Bij 1 moet je voorbeeld caputere the flag spelen en bij een andere de tegenstander zijn generaal doden. Gewoon geniaal bedacht.Anoniem: 161022 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:32:
[...]
@local WoW trekt me echt nog steeds nie. weet nie vind het gewoon te groot ofzo.
William/Ax3 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:22:
[...]
Sac dat gevoel heb je tijdens het lvl'en idd. Maar daarna niet echt meer dan ben je juist blij dat het groot is aangezien er op iedere realm tig mensen zijn. Het gevoel van het uitgestrekte is juist het leuke je voeld je echt een kleine pion in de grootte wereld. En door middel van questen word je er steeds meer ingetrokken. En als je dan eindelijk eind lvl dingt dan begint het pas het echte leuke het raiden met 10 en 25 man geeft gewoon zo'n apart gevoel als je met zijn allen een boss downed dat is niet te beschrijven. Pvp kan je arena's doen wat ik niet doe en bg's heb je gewoon een aantal mappen welke anders in elkaar zitten en andere doelen hebben dat is echt gewoon leuk gedaan. Bij 1 moet je voorbeeld caputere the flag spelen en bij een andere de tegenstander zijn generaal doden. Gewoon geniaal bedacht.
Het gevoel van uitgebreid heb je immers ook de eerste keer dat je rose speeld en nog geen moer begrijpt van het alles. Wie niet herkend de zin: "OMG Where is Zant". De eerste keer dat je die aqua king ziet met iedereen eromheen dan heb je ook zoiets van heb ik 1st hit? heb ik hem, heb ik hem? En dan raapt iemand anders hem op en dan heb je iets van *^^*. De eerste keer je cart halen de eerste keer de caves in etc dat zijn gewoon mooie momenten in de game. Dit heb je in wow dus ook echter komen in wow gewoon wel altijd nieuwe dingen nieuwe mappen nieuwe questen etc dus dat gevoel van "ik doe wat nieuws" blijft daar en dat is gewoon het gevoel wat ik in rose miste op gegeven moment.
Mooi he, die noobjes die ons proberen wijs te maken wat goede build isAnoniem: 161022 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:32:
[...]
Jij bent echt een prutser LOL
Raiders hebben wel degelijk int nodig zonder int ben je een schiet schijf voor mages zoals flyingdutch domme noob dat je bent.
Ik heb een zeer goede build op me raider en heb vaak raider gespeeld of het nou duel of katar is kan ze beide pro maken dus ga ons hier niet wijs maken dat wij prutsers zijn aangezien dat ik fly en meerdere hier al vanaf irose spelen en onderhand wel weten hoe en wat je moet toevoegen om een goeie build te hebbenJe speelt zeker ruffrose? geen wonder
![]()
@fly Ik, had me aaw verkocht voor 4bil nu ben ik gebanned lol was blijkbaar duped zulie wat die gast me gaf Y_Y GM zijn bezig het uit te pluisen haha wel zuur
@local WoW trekt me echt nog steeds nie. weet nie vind het gewoon te groot ofzo.
En we stoppen niet voordat jij met beide voeten op WoW gebied staatAnoniem: 123576 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:22:
[...]
En ax3, Gast hou toch eens op over WoW in ons kleine Rose topicje.![]()
Je hebt je mening in de laatste 4 topic's volgens mij al 100 keer geuit over WoW
Ach me verleden post ging niet alleen over die en dat spel ofzo maar meer over het gevoel wat je hebt de eerste keer als je in een spel zit en nieuwe dingen doet. Daarom worden er toch nieuwe games ontwikkeld? Om nieuwe gameplay te ervaren nieuwe dingen te doen (voelen ^^) en als het mmo is nieuwe mensen te leren kennen.Anoniem: 123576 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:22:
[...]
Je hebt je mening in de laatste 4 topic's volgens mij al 100 keer geuit over WoW
nee ik bedoel waarom worden er ansich nieuwe games ontwikkeld lawl anders zouden we toch nog allemaal pong en pacman spelen haha. oow oops mario 1ftw!!!
[ Voor 22% gewijzigd door William/Ax3 op 19-03-2008 13:03 ]
Thats never gonne happen ^^Local Host schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:30:
[...]
En we stoppen niet voordat jij met beide voeten op WoW gebied staat
WoW nieuwe game ????William/Ax3 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:43:
[...]
Daarom worden er toch nieuwe games ontwikkeld?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 19-03-2008 13:02 ]
Met ^^Anoniem: 123576 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:00:
[...]
Thats never gonne happen ^^
Sry WoW trekt mij niet, de hele stijl waar het in gemaakt is vind ik al niet zo boeiend.
Dus sry ik en wow gaan niet zo snel zamen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
NArose, daar ben ik echt al lang niet geweestSinergyX schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:06:
[...]
Met ^^
26 maart loopt mn maand af van WoW, 99% kans dat ik niet verder ga
Ik ren nog af toe rond op NArose, beetje mensen buffen en pimpen in mn meistercartMischien toch maar eens wat lvls gaan doen daar
Als ik het meen was het in Arua eerst zo dat er een PK-channel was. Dan kon je bijv. met je clan een gebied in bezit nemen en daar bijv. gaan farmen etc. Dan kan een andere clan die clan aanvallen en het gebied "overnemen". Maar heel veel mensen hebben gevote om het PK-channel te deleten. (Te weten de helft van alle fillipino's)William/Ax3 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:50:
Hahaha al dat gelul over stats indeling grappig. pvp in rose is toch alleen maar voor de grap erbij het voegt niets toe afgezien van de union war dan. Als ze daar nou eens wat verder op maken dat je dat op max lvl een aparte voor hebt die je steeds achter elkaar kan doen dan verveel je als max lvl tenminste ook niet de pleuris. Er zijn gewoon paar simpele dingen waardoor ze rose nog leuker kunnen maken voor max lvls:
1. Maak soort van unions wars met verschillende mappen. Je komt in een wachtrij waarin 2 partijen zitten zijn er x aantal mensen hoppa start de boel.->dit geeft je soort punten welke je weer kan uitgeven aan eq wat op pvp gericht is.
2. Maak soort van dungeons waar je met 1 partij opzich een aparte id voor krijgt en je dus de dungeon voor jezelf als party hebt. Iedere dungeons geeft betere eq waardoor je naar de volgende kan als mensen gegeared zijn.
3. Voor clans maak mega dungeons waar je met 20 man o.i.d moet samenwerken om uberhaupt erdoor heen te komen en bosses te verslaan ook dit per clan een eigen instantie.
Dan zou het geheel toch al veel leuker worden?
Ja das waar echter heeft pokemon nog geen officeele mmo. Nu DigiMON (wat hebben ze toch met mon) wel komt kan nintendo toch niet achterblijven zou je zeggen haha.Anoniem: 123576 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:51:
Oja, pokke mon heeft al hele rij games he
[ Voor 45% gewijzigd door William/Ax3 op 19-03-2008 17:00 ]
Netjes afgehandelt dusAnoniem: 161022 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:16:
T_T
Just looked up your item trades, and it all checks out fine, i'll remove the zuly etc when i get home tonight and unban ur account.
Seems guz got confused with logs and thought that the guy gave u AAW O_o
Later in dez middag:
Wing returned, zuly removed.
Sac is weer blij
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 19-03-2008 16:53 ]
t7's woorden gelukkig steets goedkoper, lekker rifines hunten dusApexAlpha schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:49:
Hehe, eindelijk alle buffs maxed met me cleric ! incl. pt buffs dan, nu op zoek naar wat T7's en een Clan
Combinatie P7 en G7ApexAlpha schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:52:
Jup, enne btw, voor P7 of G7 gaan? bij een raider(katars).
Heeft iemand btw Pirate of Fairy stuff? lvl 145 armor. Wordt er gek van dat niemand het verkoopt.
G7, zonder twijvel !
Moet je die gm;s in Arua zien.Local Host schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:16:
gief 999 stats for all
erg leuk ik heb het weleens geprobeerd op een eigen server. Een cleric met alles 999 en dan jezelf buffen is niet meer te stoppen hahaha
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 20-03-2008 10:24 ]
Nou ook niet altijd
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 20-03-2008 12:20 ]
Dat was al bekend sinds 1 van de eerste deeltjes toen vlieg erbij kwamBritske schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:45:
In ROSE mag je dan wel goed zijn, je Nederlands is beduidend minder.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2008 09:38 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
GTFOBritske schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:45:
GTFO!Britske schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:45:
mja dat denk je maar, wij doen ook een terechte opmerking. als je niets te melden hebt over ROSE ga dan een boek lezen of iets...Britske schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:13:
Mensen doe rustig. Ik maak gewoon een erg terechte opmerking en jullie beginnen meteen te schelden met een of andere vage afkorting.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Je bent niet zomaar level 210 hoorLocal Host schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:45:
Zit die bug nog steeds in R.O.S.E. dat zodra je de droprate verhoogd het dropaantal op 1 blijft steken ?
Jammer om te lezen dat het leven in R.O.S.E. op een beetje pvp-en na stopt op 210. Het zou voor mij op dat moment snel ophouden. ( verveling )
Ik speel heel soms nog. Ben nog maar lvl 22Amafi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:15:
En weer terug in het koude Nederland.
Speelt er nog iemand op de Classic sever? Of is die een beetje dood aan het bloeden in mijn afwezigheid? Als het goed is hebben mijn lvl 40 muse en dealer char daar overwinterd.
Of spelen mensen op de HR versie?
(wat kosten T7 gems daar nu ongeveer trouwens?)
[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 25-03-2008 14:11 ]
Hehe, lvl 39 hoog genoeg?Calamor schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:35:
[...]
Ik speel heel soms nog. Ben nog maar lvl 22
Heeft er iemand een hoge lvl cleric op classic server?
[ Voor 15% gewijzigd door Amafi op 25-03-2008 17:18 ]
Als je chars kan migreren van HR naar LR, wat is dat het nu van LRAmafi schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:18:
[...]
Hehe, lvl 39 hoog genoeg?
Wil wel als het kan mijn HR cleric migreren naar de Classic. Maar dat zal wel niet kunnen.
Voor het weekend was een T7 in HR +/- 230Mil.Amafi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:15:
En weer terug in het koude Nederland.
Speelt er nog iemand op de Classic sever? Of is die een beetje dood aan het bloeden in mijn afwezigheid? Als het goed is hebben mijn lvl 40 muse en dealer char daar overwinterd.
Of spelen mensen op de HR versie?
(wat kosten T7 gems daar nu ongeveer trouwens?)
Ja prijzen in HR zakken, maar niet zo raar, ondertussen al zo veel mensen dat er ook heel veel goede EQ en zo is.Local Host schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:11:
Zakken ? Ik kan me herinneren dat dat op PH-rose hele normale prijzen waren voor een x3 gem
Word Orlo al wat verder ontwikkeld of blijft het nog een beetje bij Site-seeying ?
Meteen het "nadeel" van items die je door kunt blijven geven ipv ze echt voor je ene char te kopen / verdienen.Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:19:
[...]
Ja prijzen in HR zakken, maar niet zo raar, ondertussen al zo veel mensen dat er ook heel veel goede EQ en zo is.
Gewoon lekker zelf hunten.Anoniem: 255947 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:34:
HR is een goeje economie vind ik zelf
alleen jmmr dat die refines de pan uit zwingen qua kosten.
(en ook weer niet zoals entheric)
Op HR met buffs is dat zo gedaan, enigste klote is die second job qeust.Anoniem: 255947 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:08:
dat n00bje heb je snel op lvl
ik heb m`n n00bje rond 68 moet heletijd dlvlen wil laf.ldf,buttrfly wings enzo ermee looten
rara waar hunt ik
heb nog iets van 200 Ice Key's van vorige noobjes en zo, dus dat zit wel oke. Verder is temple meestal niet zo druk. En pk doen ze niet zo veel tegen mij hoor, me noobje is scout. En als ze me al aanvallen verliezen ze toch wel. Dus weinig problemen mee.Anoniem: 255947 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:22:
pk
mja ik heb maar lvl 164 cleric dus mja ook nog wel chille buffs. alles 10 mja de party buffs krijg je dan niet. mja temple heb je weer ice keys nodig en tijd enz.
Alles met vliegje in naam ben ikAnoniem: 255947 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:14:
mischien zie ik je wel is keer in game als je een naam met xnaamx ziet grote kans dat ik het ben.
of de clan Trust![]()
khep ook nog wel een scout lvl 110 ofzo ergens...
Doe je elke keer de temple quest met dezelfde noob? Die elke keer dood laten gaan ofzo?Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:01:
[...]
heb nog iets van 200 Ice Key's van vorige noobjes en zo, dus dat zit wel oke. Verder is temple meestal niet zo druk. En pk doen ze niet zo veel tegen mij hoor, me noobje is scout. En als ze me al aanvallen verliezen ze toch wel. Dus weinig problemen mee.
Nee lvl ze wel door, na temple gaan we red hearts hunten bij pincer qeeun. Dan door lvllen voor Turak, dan door voor Marsh (Ook dik geld verdienen), En als ik dan weer eens zin heb in iets nieuws, maak ik weer een nieuw noobjeAmafi schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:47:
[...]
Doe je elke keer de temple quest met dezelfde noob? Die elke keer dood laten gaan ofzo?
PK had ik ook nooit moeite mee met mijn scout. (alleen die was snel 140+)
Heb ice-keys zat. Maar als het nog steeds gezellig is toch maar een keertje weer HR kijken
Ook met G7 set of gewoon alleen goede buffs?Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:19:
[...]
Nee lvl ze wel door, na temple gaan we red hearts hunten bij pincer qeeun. Dan door lvllen voor Turak, dan door voor Marsh (Ook dik geld verdienen), En als ik dan weer eens zin heb in iets nieuws, maak ik weer een nieuw noobje
Me Noobjes gebruiken g5 zetje, als ze goed bevallen, ga ik meschien nog wel eens g7 zetje kopen.
feli \o/Psychoot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:00:
Het leeft nog allemaal zie ik
Ook ben overgestapt op WoW, wel al een jaar bezig en pas lvl 66 maar dat boeit niet.
In begin is WoW ook "klote" qua besturing en omgeving en alles eigenlijk.
Helaas te weinig tijd om nog veel tijd in een MMO te stoppen, me Knight op Arua is dan ook nog steeds 124
ps: gister me motorrijbewijs gehaald
Had shopje ook op gezet,.. Binnen 10 min D/CAnoniem: 255947 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:27:
Gaat slapen hier en heeft z`n shopje opgezet
Had ook een keer last van maar dat lag aan de modem/router. De firemware verandert en het probleem was weg.Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:45:
[...]
Had shopje ook op gezet,.. Binnen 10 min D/C
Maar ligt denk ik aan me ISP
Heb echt elke uur wel een D/C. Maar dan valt echt me hele internet voor 10 sec weg![]()
![]()
Woon nu op me zelf en heb ook telfort met zyxel draadloos router maar daar heb ik geen problemen mee. Was toen ik nog thuis woonde(paar maanden terug). Had een netgear router. Maar het was een bekent probleem bij de nieuwe frimware van die router.Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:55:
[...]
Ja ben (Maanden geleden) verhuist, en toen ADSL genomen bij Tiscali (nu telfort) met zoon zyxel router. Had jij toevallig ook zoon ding ?
[ Voor 34% gewijzigd door Calamor op 27-03-2008 11:02 ]
Wilde ook shopje opzetten om een aantal T7's in te kopen.Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:45:
[...]
Had shopje ook op gezet,.. Binnen 10 min D/C
Maar ligt denk ik aan me ISP
Heb echt elke uur wel een D/C. Maar dan valt echt me hele internet voor 10 sec weg![]()
![]()
Ja ben (Maanden geleden) verhuist, en toen ADSL genomen bij Tiscali (nu telfort) met zoon zyxel router. Had jij toevallig ook zoon ding ?Calamor schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:44:
[...]
Had ook een keer last van maar dat lag aan de modem/router. De firemware verandert en het probleem was weg.
Je kon echt geen enkel online spel spelen daar door.
Ik zou eens in de logs kijken wat er gebeurt.
Vind dat super grappig,Amafi schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:55:
[...]
Wilde ook shopje opzetten om een aantal T7's in te kopen.
Maar kon nergens een T7 gem vinden om die in de buy-tab te zetten.
Wel zijn er een flink aantal kinderen zeg op de HR.
Gisteren een noob gebuffed (met die lvl 200 bow) maar die was echt te stom om te poepen.
Hij had onder andere geen idee wat een T7 kon zijn.
Dat vind ik nog steeds echt een nadeel van de HR, zoveel noobs die high level zijn. En nog geen idee hebben wat ze doen.
Als je je shopje hebt staan ga ik wel even langs. Gewoon een T7 inkopen voor 1z toch niemand die die gaat verkopen.Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:57:
[...]
Vind dat super grappig,
Gister PVP tegen 200 scout die wist niet eens wat mijn "Dump/Silence"skil inhoud. Hij maar zeuren dat hij door lag geen skills gebruiken. En raar staat te kijken dat hij al dood was voor hij me uberhaubt geraakt had
PS, ik heb wel denk een T7 in buy tab staan hoor. Kan je effe overnemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Amafi op 27-03-2008 12:23 ]
Zal vanavond wel weer shop op gooienAmafi schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:03:
[...]
Als je je shopje hebt staan ga ik wel even langs. Gewoon een T7 inkopen voor 1z toch niemand die die gaat verkopen.
Hmmm, het inkopen was mislukt.Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:53:
[...]
Zal vanavond wel weer shop op gooien
Kan je t7 uit me buy halen.
Hoeveel wil je trouwens betalen voor T7 ?
Me mage heeft Full T7'sAmafi schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:32:
[...]
Hmmm, het inkopen was mislukt.
Niemand wilde het voor 230m verkopen.
Heb je trouwens 2 keer een T7 set? Voor je mage en cleric?
Of is er nog een artisan hier actief met S7 set die wat Topaz kan craften?
Oro secret drop van de boss monster op oro genaamd Linch Pharaoh oro secret word gebruikt voor de oro castle gear die ik tevens nu bezitMannyMo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:20:
Ik ben benieuwd wat de nieuwe patch aan speelervaring zal opleveren. Vind het fantastisch dat de developers er echt werk van maken om weer nieuwe content toe te voegen. Nieuwe quests nieuwe jewelry? Helaas zal ik never nooit die clan beach en wss ook niet eldeon clanfield tegenkomen. Grote kans dat eldeon clanfield de rijken nog rijker maken. Mja we zullen bezien hoe de economie gaat lopen. Ik ben flexibel zolang er geld te verdienen is.
Het lvlen gaat nu redelijk snel. ben 191 geworden....door de twee dc's ben ik wel 2lvls rollbacked en de anderen niet >.<...vreemd maar waar. Ook ben ik daardoor een paar goeie buys kwijt geraakt (en wat sales).
Weet iemand trouwens hoe je oro's secret kan krijgen (sommige zeggen goldcoins quest?). Ben ook benieuwd naar de bosses in volgens mij marsh? ben niet zo bekend met de higher lvl maps en drops.
Ben namelijk op zoek naar goede end lvlgear zoals +intarchmage/dimple gear, +ap archmagegear/dimple, +ap noblelord/manasteam gear. En lvl200 weapons.
@Amafi gz met het vinden van je T7's.
De rijken in Rose zijn meestal degene met veel tijd of handelsinstinct. Of gewoon pure mazzelaars.MannyMo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:20:
Ik ben benieuwd wat de nieuwe patch aan speelervaring zal opleveren. Vind het fantastisch dat de developers er echt werk van maken om weer nieuwe content toe te voegen. Nieuwe quests nieuwe jewelry? Helaas zal ik never nooit die clan beach en wss ook niet eldeon clanfield tegenkomen. Grote kans dat eldeon clanfield de rijken nog rijker maken. Mja we zullen bezien hoe de economie gaat lopen. Ik ben flexibel zolang er geld te verdienen is.
Het lvlen gaat nu redelijk snel. ben 191 geworden....door de twee dc's ben ik wel 2lvls rollbacked en de anderen niet >.<...vreemd maar waar. Ook ben ik daardoor een paar goeie buys kwijt geraakt (en wat sales).
Weet iemand trouwens hoe je oro's secret kan krijgen (sommige zeggen goldcoins quest?). Ben ook benieuwd naar de bosses in volgens mij marsh? ben niet zo bekend met de higher lvl maps en drops.
Ben namelijk op zoek naar goede end lvlgear zoals +intarchmage/dimple gear, +ap archmagegear/dimple, +ap noblelord/manasteam gear. En lvl200 weapons.
@Amafi gz met het vinden van je T7's.
Tja, hoe is oro eigenlijk?MannyMo schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:24:
Overhet gebeuren in Eldeon clanfield, keep me posted...het is iets wat ik toch niet meemaak en ik ben zwaar benieuwd hoe het is daarzo sacardus. Ik zag je idd pronken met je sexy oro
...kan je btw van je arms geen rooie kleurtje maken? Enne over oro's secret, ik was oro in geweest enne op zich was het not bad daarzo. Het is Aoe heaven voor mages, hoe dichtbij alle mobs bij mekaar zitten
. Mja laat ik eerst maar wat betere buffs krijgen want nu ist allemaal beetje kut haha.
[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 04-04-2008 08:31 ]
[ Voor 4% gewijzigd door MannyMo op 04-04-2008 13:11 ]
Gratz dan met je T7 setje. Eindelijk weer een stukje waarin je verder niet kan investeren omdat je gewoon het beste hebt.MannyMo schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 03:30:
Pincers/King Hook/Elementals is heaven voor red hearts/gems. Zag nog je shopje met gems erin Amafi.
Kan met grote trots zeggen dat ik eindelijk T7's heb :D:D, na eeuwen met t3's (en 1t4) te hebben gelopen beschik ik nu over 3T7's. We hadden al een zooi topaz collected en blue crystals maar niet genoeg blue hearts/Geld omdat de S7 en E7 set voor gingen van de arti. Nu dat klaar is kan al het geld gepropt worden in Topaz ^^. Zit te denken welke class ik zal aanmaken voor de fun. Ik beschik over een S-F maar zit te twijfelen of ik misschien niet een knight wil aanmaken, lekker dual client solo aoe en weinig heal nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door Amafi op 09-04-2008 08:24 ]
Elementals zijn heerlijk om te killen. Samen met Rotten trees (lvl 140-150 ongeveer). De elementals dropppen namelijk red hearts (en best vaak ook nog). Gear die daar dropt is fairy bonnet fisherman suit en nog iets. Rotten trees droppen wood & plasma. Probleem is wel dat je vaak gemobbed wordt, maar dat vond ik juist geweldig omdat ik dus samen met mage +bourg+arti zat...aoe babyAmafi schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:49:
[...]
Gratz dan met je T7 setje. Eindelijk weer een stukje waarin je verder niet kan investeren omdat je gewoon het beste hebt.
Ben trouwens wel benieuwd waar de elementals zich bevinden. (en welke gems die droppen) welk lvl enzo. Heb die nog nooit in een map gezien.
Ben inderdaad weer wat geld aan het verzamelen door mijn gems te verpatsen, weet nog niet precies waarvoor. Ben aan het twijfelen tussen mijn mage en scout (scout vind ik toch wel gemakkelijk spelen dual client). En wil nog een T7 en een einstern.
Enig idee welke dura die minimaal moet hebben om hem op grade 9 120dura te hebben?
@Vliegje. Turak gevonden hoor. Had ik dat ding bijna dood gesoloed, komt er een nerd die met overkill hem afmaakt en ik de drop niet eens kan pakken. Vind dat stukje echt klote. Waarom krijgt hij die drop dan nu weer?
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 10-04-2008 09:42 ]
Gz man Game over ^^Anoniem: 123576 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:40:
Eindelijk me Char ook eindelijk klaar.
Klinkt wel goed. Nu een volledige 5/20 set op je mage? Of ook 4/15?Anoniem: 123576 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:40:
Eindelijk me Char ook eindelijk klaar.
Eeuwen staan zoeken naar archmage 5/20 gloves, maar eindelijk gevonden
Alles naar (8 ) gerifined. ABS en Astro wing. Wapon (9)
Alles T7's
Nu maar tijd om een nieuwe char te gaan maken dus ^^
PS, ik ben ook wel een lucky bastert. Naar (7) heb ik voor alles HG gebruikt. Niks failed. Naar (8 ) NA en ook niks failed. En hoor zomige mensen die al naar 7 paar keer failden. en Naar 8 nog erger.
[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 10-04-2008 11:05 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq