![]() | |
![]() Alle tweakers, LegionOfTweakers + OrderOfTweakers + BabiesOfTweakers, bij elkaar
| |
![]() |
[ Voor 35% gewijzigd door Kaytjuh op 21-04-2007 15:49 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |
![]() Alle tweakers, LegionOfTweakers + OrderOfTweakers + BabiesOfTweakers, bij elkaar
| |
![]() |
[ Voor 35% gewijzigd door Kaytjuh op 21-04-2007 15:49 ]
Oke, lijkt me duidelijk.Crash schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:10:
Deze gaat dicht als zelfs de TS zich al niet aan de duidelijk eerder al afgegeven topicwarning kan houdenSowieso is dit topic al behoorlijk vervuild.
Indien iemand zich geroepen voelt om een nieuw topic te openen over legale ROSE versies, dus ook geen private servers, dan kan hij zijn gang gaan
Anoniem: 54991
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben je er zo een
Haha dan word je denk ik gek als ik je vertel dat ik dit jaar naar Thailand op vakantie ga
[ Voor 31% gewijzigd door William/Ax3 op 13-04-2007 13:36 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 13-04-2007 13:34 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Staat inmiddels op de website van Faith Inc.• R.O.S.E Online
To provide this thriving market with appealing contents, Faith has been associated with the worldwide online game company, GRAVITY Co., Ltd., and supports the distribution of a new game, R.O.S.E online, in Japan.
R.O.S.E online has been confidently released by GRAVITY, the producer of Ragnarok Online which is the world's top online game that has been attracting users in 37 countries. R.O.S.E online is an MMORPG that combines fairy tales and fantasy. Users will surely enjoy a large scale of entertainment they have never experienced before.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 13-04-2007 13:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dat wist ik niet dat ze ook jRose deden hostenSinergyX schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:43:
Erm, dat is alleen de info over distribution van Rose in Japan. Faith Inc is al lange tijd de hoster van Jrose, het gaat nu om het opkopen van de rechten en development van heel Rose online.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dus clan reward systeem en nieuwe wapens.FOR TALA (April 12, 2007 12:38pm)
Patchfile Size: 6.9MB [version 141]
UPDATE
*Clan Reward Point System has been added
*Added NPC “Clan Merchant” Aliche Patt
*Dragon Egg spawn time reduced to 1 minute
*Players can obtain 180-200LV Weapon, 7th grade bindrune and Talisman from Treasure Chest by hunting monsters in Skikuku Underground prison
*Refining System has been modified
Neen daar waren de clanpoints altijd voor. Volgens de dialog tekst van die npc is die een soort item shop waar je dus reward points (geen clan points) in kan leveren voor items. Clan points scherm staat er ook nog. Die Reward points zijn er extra bijgekomen.ph4nt0m schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:36:
[...]
ik denk dat het puntensysteem is om te zorgen dat de clangrade hoger kan ofzo
[ Voor 72% gewijzigd door William/Ax3 op 16-04-2007 10:39 ]
Ik ben bang dat ik tegen de tijd dat ik in outlands rond mag lopen mijn pc moet upgraden. Alleen de videokaart was blijkbaar nog niet genoegWilliam/Ax3 schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:15:
Loop in wow eindelijk rond in Outland en das GAAF
ik denk dat het puntensysteem is om te zorgen dat de clangrade hoger kan ofzoWilliam/Ax3 schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:15:
Iemand trouwens enig idee wat ze precies van plan zijn met dat Clan war gedoe?
Is nu namelijk een NPC in de client aanwezig waar je reputation points (dus geen clanpoints) kan inleveren voor items ofzo. Kep nog geen idee wat de items zullen zijn. Maybe weet iemand hier meer over?
Loop in wow eindelijk rond in Outland en das GAAF
[...]
Dus clan reward systeem en nieuwe wapens.
Dearest Rose Community,
Greetings!
We are pleased to announce that starting April 18, 2007, Rose Online will be FREE-TO-PLAY until further notice. You can now enjoy playing Rose Online without having to pay for any subscription fees! And if you’re looking to improve your level of gameplay and stand out from the rest, try out the bigger and better Junon Polis Item Mall! Watch out for the new items at our special introductory prices!
The decision to go Free to Play is an experimental setup in order to determine the viability of the free to play business model. This is a measure we are taking so that hopefully we do not suffer the same fate as that of kRose. jRose has already announced that they are continuing operations and we are planning to do the same, pending our negotiations with the developer and the result of this experiment with free to play. We hope you will show us your support.
Starting April 18, 2007, those with remaining subscription time will be credited MOONIES in their account (conversion rates will be posted later).
Thank you for your continued patronage of Philippine Rose Online
Hoezo nadelig? Nu kan tenminste weer met mn hawker spelen zonder een cent uit te gevenSinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:23:
Was te verwachten, maar enorm nadelig voor ons:
Prose gaat F2P.
[...]
Tja dan kan NA denk ik niet lang achter blijven rofl.SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:23:
Was te verwachten, maar enorm nadelig voor ons:
Prose gaat F2P.
[...]
Ah zo. Blijkbaar willen ze echt van de europeanen af door ze nog eens harder in het nadeel te gaan zetten.SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:29:
f2p = 100% item mall = betere items gaan dus komen.
En wie hebben er geen item mall?snappie?
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 16-04-2007 14:40 ]
LOL, ik had ook zo'n topic geopend netSinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:40:
NArose heeft enorm voordeel, werkende itemmall voor iedereen.
edit: heb ook een wat boze topic gestart, even uitlokken.
mja aangezien axe en mijn intresse het meest bij WoW atm ligt is t wel zonde om nog eens te betalen voor rose, en het is dus wel lekker als je kan spelen waneer je wilt. lekker casual niet DIE HARD!SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:25:
Ach dat het gratis wordt zal bijzonder weinig veranderen aan de economy, support en ingame gezeikErgens is dat spel het niet eens meer waard gratis te spelen en die 10 euro lag ik nu ook niet echt wakker van.
[ Voor 42% gewijzigd door ph4nt0m op 16-04-2007 15:26 ]
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 16-04-2007 15:25 ]
WoW, das helemaal oneerlijk. Zeker als ze die ook gaan gebruiken op x00% exp events
Behalve de mensen die woensdag niet kunnenph4nt0m schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:35:
ik stel voor om op 18 April dus een meeting te houdenbij de boerderij voor junon city
channel 1 tussen 19.00 en 22.00
zo heeft iedereen de kans om langs te komen
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Die is nooit gefixed, enige oplossing om Rose binnen XP te installeren, die hele map te kopieren en vanuit daar in vista op te starten. Werkte bij mij wel iig, voor NA, P en R gelijktijdig.4th schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:46:
lol, f2p... naja, dan log ik ook nog wel eens inis die vista bug der al uit? want me andere pc is gecrasht
mee eensch werkt hier ookSinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:04:
[...]
Die is nooit gefixed, enige oplossing om Rose binnen XP te installeren, die hele map te kopieren en vanuit daar in vista op te starten. Werkte bij mij wel iig, voor NA, P en R gelijktijdig.
[ Voor 49% gewijzigd door ph4nt0m op 16-04-2007 17:37 ]
Lol gaan ze uniques daarin doen >< doet me lijken aan tiers hehe.ph4nt0m schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:07:
[...]
nog even over die rewardsystem wat in tala dinges stond klik
Dat wordt punten farmenWilliam/Ax3 schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:43:
[...]
Lol gaan ze uniques daarin doen >< doet me lijken aan tiers hehe.
tier echt niet!William/Ax3 schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:43:
[...]
Lol gaan ze uniques daarin doen >< doet me lijken aan tiers hehe.
Je kan ze wel refinen. Dan moet de speciale Brave talisman/bndrunes voor hebben.ph4nt0m schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:09:
[...]
tier echt niet!
das niet te vergelijken
deze kan je niet eens reffen en zijn nog weaker dan de blue ones XD
Als al plannen hebben om daarna weer terug te gaan, dan zou ik als ik hun was echt alles op alles zetten dat mensen het tijdens de f2p het erg naar hun zin hebben, zodat ze door gaan in de p2p mocht het weer terug komen.SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:16:
Btw minor note, het is een test. Ook in de announcement staat dat ze eerst kijken hoe het loopt alvorens verder te gaan met f2p (of zelfs terug naar p2p?)
Anoniem: 174284
Anoniem: 174284
ik heb me geregisteerd anders geregisteerd
Anoniem: 181762
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 181762 op 16-04-2007 22:40 ]
als je nou eens gewoon alle berichten leest etc. dan word je vanzelf wijzerAnoniem: 181762 schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:35:
Welke servers worden allemaal F2P
(en waar reg ik voor de EU en gebruikt deze een andere client?Wordt tala F2P?)
Anoniem: 181762
Wacht gewoon 1 1/2 dag en probeer het uit. En als je het dan nog niet begrijp vraag het dan nog is is met daarbij uitleg wat je geprobeerd heb aangezien f2play nog niet er is hoe moeten wij dat dan weten ><. Pluis het prose forum maar is na daar staat in feite alles wat je vraagt.Anoniem: 181762 schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:52:
heb ik al gedaan
ik heb nu een acc op prose en EU-prose
gebruiken ze dezelfde client of als je inlogged op die client met je EU- nickname wordt je geridirect naar EU rose servers?
en zijn de prose servers nog iplocked?
zoals ax3 hierboven al zei. laat het em uitzoekenSinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:02:
1x kort.
Prose = IP blocked voor vele landen, europa mag er gewoon op./
Zijn 3 servers, polaris, sirius en tala (tala = testserver). Sirius had een IP block voor EU, maar was dacht ik laatste tijd niet meer aanwezig, polaris is 'main' server van EU. Gebruik gewoon je EU account, beter voor later als item mall oid ooit komt (of je moet betalen).
Smsje ontvangen Sac. ?Anoniem: 161022 schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:32:
VET!! Mij zie je woensdag ookmisde me raider 161 al
[ Voor 36% gewijzigd door Kaytjuh op 16-04-2007 23:38 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
[ Voor 53% gewijzigd door Local Host op 17-04-2007 09:51 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 17-04-2007 09:39 ]
als je nou gewoon de meest recente downloadSinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:20:
Had nog een Evo versie 100 van prose op mijn installatie dvd staanHalf uurtje patchen en was weer klaar. Nu nog ergens mijn login vinden
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 17-04-2007 10:00 ]
[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2007 10:15 ]
Ik ga het eens ff proberen in IE ipv Firefox
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 17-04-2007 10:31 ]
Zo ver kom ik nog geen eens.SinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:24:
The game you are trying to link does not exist or is already taken
Bleeh
ik had hetzelfde t zal wel pas vanaf morgen zijn heSinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:24:
Bleeh
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 17-04-2007 10:44 ]
Jep same here.SinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:24:
Bleeh
Volgens mij zijn ze bezig de boel te fixen voor morgenItem Mall is under maintenance.
SERVICE UNDER EMERGENCY MAINTENANCE
Please check official announcements at our websites and official game forums for estimated time of completion, if any. We apologize for the inconvenience.
Thank you.
Geen idee, maar het idee dat levelup bagger is, komt nu overigens wel weer boven drijvenSinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:05:
Was die itemmall al niet de afgelopen 2 weken plat?
Jij kan gedachten lezenRakkerzero schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:11:
[...]
Geen idee, maar het idee dat levelup bagger is, komt nu overigens wel weer boven drijven![]()
Ik vermoed dat we morgen niet ingame kunnen f2p. Komen ze daarna weer met en slap excuus ofzo.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Wow, Dub jij ook weer?Dubst4r schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:16:
Ik kom morgen avond ook maar eens ff kijken denk ik. Ik ben bang dat ik helemaal blut ben maar ik heb als het goed is me gear in elk geval nog.
Anoniem: 123576
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 17-04-2007 16:32 ]
[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 17-04-2007 16:40 ]
ik voor arti aangezien bijna alle mats weer ingame zijnAnoniem: 123576 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:28:
Vlieg meld zich !
Wie o Wie heeft er nog allemaal items van mij ^^
maar effe zonder dollen, Pink heeft me gems dacht ik nog ? Wil ik wel terug he
Verder, ben ik weer snel te vinden in Prose,
Wie o wie heeft me LoT leadership trouwens ? ^^
Nu alleen nog effe bedenken met welke char te spelen
Had hoge Scout Raider Mage en arti... Moeilijk Moeilijk
[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 17-04-2007 16:39 ]
Anoniem: 123576
Tja als ik dat ding een stat rest geef en alleen crafts heb ik zoon beetje alle crafts dacht ik wel,ph4nt0m schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:38:
[...]
ik voor arti aangezien bijna alle mats weer ingame zijn(dragon scales etc.)
local heeft leader enne tja kzie je morgen aaf
btw wel mooi dat forum weer druk wordt
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 17-04-2007 16:59 ]
Zie je veel nuttige dingen dan?SinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:43:
Ik heb weinig keuze, zit vast aan mn knight
Naja, dan die item mall maar leegkopen
kijk in de TSAnoniem: 123576 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:57:
[...]
Tja als ik dat ding een stat rest geef en alleen crafts heb ik zoon beetje alle crafts dacht ik wel,
enigste waar voor het nog handig zou zijn is me con/sen maxen.
En vond hunten met me (nog noob) mage en scout ook wel erg leuk, nou ja, kijk wel effe.
PS, iemand een goede link naar de client, (torrent ook best) (en usename en zo weer eens opsnorren)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq