[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.857 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_bgrd_top.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_image_clanpic.jpg
Alle tweakers, LegionOfTweakers + OrderOfTweakers + BabiesOfTweakers, bij elkaar

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_header_welkom.gif

Welkom bij deel 31 van het Rose online topic

Laatste Nieuws: Philippine Rose Online will be FREE-TO-PLAY on 18 april

Triggersoft, de ontwikkelaar van Rose Online, is aan het zoeken naar een andere developer die Rose Online zou willen afmaken. Triggersoft is aan het onderhandelen met Faith Inc. Dus laten we maar hopen dat dit gaat lukken, zodat Faith Inc. de nieuwe hoop is voor Rose Online

De meldingen van een aantal hostbedrijven dat ze stoppen met hosten van Rose Online, zijn helaas ook binnen gekomen. Heel jammer voor de mensen die daar nog wel actief op speelden. Zo heeft Gravity onlangs Korean Rose platgelegd.

De enige Rose versies die op dit moment nog zijn aan te raden:
North America Rose (P2P)
Download

Philippine Rose (F2P)
Europeanen moeten hier registreren
Download

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_line.jpg

Links

Ph-R.O.S.E guru

Teamspeak/mIRC

ROSE Online mIRC: http://irc.tweakers.net/rose
ROSE Online Teamspeak server IP: 217.148.165.151:1111

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_line.jpg

Voor meer informatie over Rose Online wil ik je verwijzen naar:
- R.O.S.E. guru - Grote informatie/guides website.
Of een ouder deel hieronder.

[PC MMORPG] ROSE Online deel 27
[PC MMORPG] ROSE Online deel 30

Vorig topic:
Deel 30

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_bgrd_end.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Kaytjuh op 21-04-2007 15:49 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Crash schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:10:
Deze gaat dicht als zelfs de TS zich al niet aan de duidelijk eerder al afgegeven topicwarning kan houden :o Sowieso is dit topic al behoorlijk vervuild.
Indien iemand zich geroepen voelt om een nieuw topic te openen over legale ROSE versies, dus ook geen private servers, dan kan hij zijn gang gaan :)
Oke, lijkt me duidelijk.
Ik heb het stuk over private servers uit de TS gehaald en nu maar hopen dat het niet weer gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

en je kunt ook altijd terecht op #rose op irc.tweakers.net om slow chats te voorkomen hier en de meest voorkomende vragen daar te stellen, rest laat ik aan de modjes over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25
Vanuit NArose forums lijkt het nu bevestigt dat Faith Inc. de rechten heeft opgekocht. Vooralsnog onbekend of zij puur gaan devven voor Jrose/eigen markt of voor alle Rose versies.

Website van Faith heeft op engelstalige deel nog geen PR bericht geplaats hierover. Jaarcijfers zien er netjes uit.
Faith inc heeft hele mooi dame op de website :>

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:34:
Faith inc heeft hele mooi dame op de website :>
Ben je er zo een :>.

Maar ff vraagje wat hebben hun al eerder gedaan/ontwikkeld eigenlijk? (me japans zuigt nogal namelijk ^^).
Haha dan word je denk ik gek als ik je vertel dat ik dit jaar naar Thailand op vakantie ga O+

[ Voor 31% gewijzigd door William/Ax3 op 13-04-2007 13:36 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Buiten erg actief in ringtones en services daaromheen, kan ik weinig vinden over andere games. 1 spelachtig iets hebben ze, ShowGame, soort van platform om allemaal kleine spelletjes te spelen en groot scala nieuws over nieuwe (japanse?) games. 99% gericht op japanse markt (kareoke). 3 vestigingen, alle in Japan. Ze bestaan al sinds 1992, dus best lang op de markt. Zij takken van Faith zitten bv in Frankrijk en amerika.

Meer weet ik niet :P

Ja ik ben er zo een :>

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 13-04-2007 13:34 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:51
R.O.S.E Online
To provide this thriving market with appealing contents, Faith has been associated with the worldwide online game company, GRAVITY Co., Ltd., and supports the distribution of a new game, R.O.S.E online, in Japan.
R.O.S.E online has been confidently released by GRAVITY, the producer of Ragnarok Online which is the world's top online game that has been attracting users in 37 countries. R.O.S.E online is an MMORPG that combines fairy tales and fantasy. Users will surely enjoy a large scale of entertainment they have never experienced before.
Staat inmiddels op de website van Faith Inc.

Het lijkt erop dat ze alleen voor jRose gaan ontwikkelen als ik dat zo lees.

Deze site kun je ook naar kijken: http://www.showgame.jp/

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 13-04-2007 13:38 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Erm, dat is alleen de info over distribution van Rose in Japan. Faith Inc is al lange tijd de hoster van Jrose, het gaat nu om het opkopen van de rechten en development van heel Rose online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:43:
Erm, dat is alleen de info over distribution van Rose in Japan. Faith Inc is al lange tijd de hoster van Jrose, het gaat nu om het opkopen van de rechten en development van heel Rose online.
Dat wist ik niet dat ze ook jRose deden hosten :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

ik had ff 2 uurtjes niets te doen en ben op de andere server maar eens begonnen met een hawker / raider . Op die andere server is het erg rustig en heb je dus weinig last van mensen die je lopen te ks-en :)

Een irose hawker / raider had ik nog nooit gemaakt maar speeld wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Iemand trouwens enig idee wat ze precies van plan zijn met dat Clan war gedoe?

Is nu namelijk een NPC in de client aanwezig waar je reputation points (dus geen clanpoints) kan inleveren voor items ofzo. Kep nog geen idee wat de items zullen zijn. Maybe weet iemand hier meer over?

Loop in wow eindelijk rond in Outland en das GAAF O+
FOR TALA (April 12, 2007 12:38pm)

Patchfile Size: 6.9MB [version 141]

UPDATE

*Clan Reward Point System has been added
*Added NPC “Clan Merchant” Aliche Patt
*Dragon Egg spawn time reduced to 1 minute
*Players can obtain 180-200LV Weapon, 7th grade bindrune and Talisman from Treasure Chest by hunting monsters in Skikuku Underground prison
*Refining System has been modified
Dus clan reward systeem en nieuwe wapens.
ph4nt0m schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:36:
[...]
ik denk dat het puntensysteem is om te zorgen dat de clangrade hoger kan ofzo
Neen daar waren de clanpoints altijd voor. Volgens de dialog tekst van die npc is die een soort item shop waar je dus reward points (geen clan points) in kan leveren voor items. Clan points scherm staat er ook nog. Die Reward points zijn er extra bijgekomen.
Kijk zelf ook maar xD

[ Voor 72% gewijzigd door William/Ax3 op 16-04-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:15:
Ik ben bang dat ik tegen de tijd dat ik in outlands rond mag lopen mijn pc moet upgraden. Alleen de videokaart was blijkbaar nog niet genoeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-06 14:41
William/Ax3 schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:15:
Iemand trouwens enig idee wat ze precies van plan zijn met dat Clan war gedoe?

Is nu namelijk een NPC in de client aanwezig waar je reputation points (dus geen clanpoints) kan inleveren voor items ofzo. Kep nog geen idee wat de items zullen zijn. Maybe weet iemand hier meer over?

[...]

Dus clan reward systeem en nieuwe wapens.
ik denk dat het puntensysteem is om te zorgen dat de clangrade hoger kan ofzo
en gz met je outlands XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was te verwachten, maar enorm nadelig voor ons:
Prose gaat F2P.
Dearest Rose Community,

Greetings!

We are pleased to announce that starting April 18, 2007, Rose Online will be FREE-TO-PLAY until further notice. You can now enjoy playing Rose Online without having to pay for any subscription fees! And if you’re looking to improve your level of gameplay and stand out from the rest, try out the bigger and better Junon Polis Item Mall! Watch out for the new items at our special introductory prices!

The decision to go Free to Play is an experimental setup in order to determine the viability of the free to play business model. This is a measure we are taking so that hopefully we do not suffer the same fate as that of kRose. jRose has already announced that they are continuing operations and we are planning to do the same, pending our negotiations with the developer and the result of this experiment with free to play. We hope you will show us your support.

Starting April 18, 2007, those with remaining subscription time will be credited MOONIES in their account (conversion rates will be posted later).

Thank you for your continued patronage of Philippine Rose Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:23:
Prose gaat F2P.

[...]
Hoezo nadelig? Nu kan tenminste weer met mn hawker spelen zonder een cent uit te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
f2p = 100% item mall = betere items gaan dus komen.
En wie hebben er geen item mall? ;) snappie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:23:
Prose gaat F2P.

[...]
Tja dan kan NA denk ik niet lang achter blijven rofl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:29:
f2p = 100% item mall = betere items gaan dus komen.
En wie hebben er geen item mall? ;) snappie? :P
Ah zo. Blijkbaar willen ze echt van de europeanen af door ze nog eens harder in het nadeel te gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
NArose heeft enorm voordeel, werkende itemmall voor iedereen.
edit: heb ook een wat boze topic gestart, even uitlokken.

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 16-04-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:40:
NArose heeft enorm voordeel, werkende itemmall voor iedereen.
edit: heb ook een wat boze topic gestart, even uitlokken.
LOL, ik had ook zo'n topic geopend net :p
http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=6973

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
wow das eigenlijk wel vet :D dan kan je wow en rose doen :P en alleen maar voor wow betalen hehe :D
nu kan iedereen wel terug komen diet met het excuus van weinig tijd en zonde van me geld naar ruff zijn gegaan :P
dus ik zie haan en haantje en local en wozzie en axe en vlieg :D en natuurlijk degene die ik nog niet heb opgenoemd maar vooral mijn lvl maatjes :P
SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:25:
Ach dat het gratis wordt zal bijzonder weinig veranderen aan de economy, support en ingame gezeik :P Ergens is dat spel het niet eens meer waard gratis te spelen en die 10 euro lag ik nu ook niet echt wakker van.
mja aangezien axe en mijn intresse het meest bij WoW atm ligt is t wel zonde om nog eens te betalen voor rose, en het is dus wel lekker als je kan spelen waneer je wilt. lekker casual niet DIE HARD!

[ Voor 42% gewijzigd door ph4nt0m op 16-04-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach dat het gratis wordt zal bijzonder weinig veranderen aan de economy, support en ingame gezeik :P Ergens is dat spel het niet eens meer waard gratis te spelen en die 10 euro lag ik nu ook niet echt wakker van.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 16-04-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat f2p kan je ook zien als dat LevelUp minder verplichtigingen gaat krijgen voor de speler. Dus dan vermoed ik dat die item mall voor europeanen er nooit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

*O* w00h00 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gaat leuk worden als deze in itemmall komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik stel voor om op 18 April dus een meeting te houden :D bij de boerderij voor junon city
channel 1 tussen 19.00 en 22.00
zo heeft iedereen de kans om langs te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:32:
Gaat leuk worden als deze in itemmall komen.
WoW, das helemaal oneerlijk. Zeker als ze die ook gaan gebruiken op x00% exp events :/
200% exp + exp x4 coupon = 800% exp :/

Hoe verneuk ik een spel .nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Owja volgens mij ben ik nog leider van LoT dus wie wilt er in LoT :P Nee ik zal woendag de lead proberen over te dragen aan vlieg of phan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik hoop dat pRose nog installed staat op mn pc, want ik heb geen zin om die client van onbereikbare plaats te gaan downloaden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-06 15:48
ph4nt0m schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:35:
ik stel voor om op 18 April dus een meeting te houden :D bij de boerderij voor junon city
channel 1 tussen 19.00 en 22.00
zo heeft iedereen de kans om langs te komen :D
Behalve de mensen die woensdag niet kunnen ;)
Maar oke, F2P ik geef prose dan zelfs nog de kans dat ik soms terugkom.
Niet meer zoals vroegah maar gewoon soms om te kloten en mooie items te verzamelen.

Anders miss ergens zondag meeten met vent erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 11-06 09:37

4th

lol, f2p... naja, dan log ik ook nog wel eens in :P is die vista bug der al uit? want me andere pc is gecrasht :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-06 08:27
Lache man free to play, dan ben ik er de 18e mischien ook wel bij :)
Even wat oude bekenden weer's zien. Ik heb alleen de client niet meer en
ftp://202.57.118.202/ROSE_EVO_100_123_Main.exe
is redelijk dood idd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
4th schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:46:
lol, f2p... naja, dan log ik ook nog wel eens in :P is die vista bug der al uit? want me andere pc is gecrasht :(
Die is nooit gefixed, enige oplossing om Rose binnen XP te installeren, die hele map te kopieren en vanuit daar in vista op te starten. Werkte bij mij wel iig, voor NA, P en R gelijktijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:04:
[...]

Die is nooit gefixed, enige oplossing om Rose binnen XP te installeren, die hele map te kopieren en vanuit daar in vista op te starten. Werkte bij mij wel iig, voor NA, P en R gelijktijdig.
mee eensch werkt hier ook :D

o ja ik heb nog wel een client maar das echt zo oud als de weg van hier naar rome :P maar goed ik zal em wel uploaden naar rapidshare ofzo

ok een directe link is huilen met de pet op
dan maar een torrent :P

nog even over die rewardsystem wat in tala dinges stond klik

laat die idiote torrent maar.
na enige tijd zoeken kwam ik een directe link tegen :P klik HIERRRRRRR

[ Voor 49% gewijzigd door ph4nt0m op 16-04-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:07:
[...]
nog even over die rewardsystem wat in tala dinges stond klik
Lol gaan ze uniques daarin doen >< doet me lijken aan tiers hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:43:
[...]

Dat wordt punten farmen :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:43:
[...]

tier echt niet!
das niet te vergelijken :P
deze kan je niet eens reffen en zijn nog weaker dan de blue ones XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Haha coowl, dit had ik nou niet verwacht.
Zal nu een stuk drukker worden op de ph servers, ik ben er iig ook bij de 18e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ph4nt0m schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:09:
[...]

tier echt niet!
das niet te vergelijken :P
deze kan je niet eens reffen en zijn nog weaker dan de blue ones XD
Je kan ze wel refinen. Dan moet de speciale Brave talisman/bndrunes voor hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174284

wordt Ph rose Free 2 play??

dan ga ik het ook weer spelen

Was een lvl 31 Mage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Btw minor note, het is een test. Ook in de announcement staat dat ze eerst kijken hoe het loopt alvorens verder te gaan met f2p (of zelfs terug naar p2p? :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:16:
Btw minor note, het is een test. Ook in de announcement staat dat ze eerst kijken hoe het loopt alvorens verder te gaan met f2p (of zelfs terug naar p2p? :?)
Als al plannen hebben om daarna weer terug te gaan, dan zou ik als ik hun was echt alles op alles zetten dat mensen het tijdens de f2p het erg naar hun zin hebben, zodat ze door gaan in de p2p mocht het weer terug komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus is het nou Free 2 play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ja vanaf woensdag kun je met je bestaande account gratis spelen voor zolang het duurt :)

ik verheug me er iig al op .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een Account overdan...

Of kan ik me gewoon registeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gewoon registeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand De site Van Phrose ik ben druk bezig met die updates...
na een kwatier zit ik pas op 21%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb me geregisteerd anders geregisteerd
op de site van Phrose kwam ik terrecht bij mylevelup ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ja, dat is de non EU, maar weet niet hoe dat gaat werken met de (ooit komende) item mall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ze bij beide geregisteerd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181762

Welke servers worden allemaal F2P

(en waar reg ik voor de EU en gebruikt deze een andere client?Wordt tala F2P?)

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 181762 op 16-04-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 181762 schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:35:
Welke servers worden allemaal F2P

(en waar reg ik voor de EU en gebruikt deze een andere client?Wordt tala F2P?)
als je nou eens gewoon alle berichten leest etc. dan word je vanzelf wijzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ik al gedaan :/

ik heb nu een acc op prose en EU-prose

gebruiken ze dezelfde client of als je inlogged op die client met je EU- nickname wordt je geridirect naar EU rose servers?
en zijn de prose servers nog iplocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 181762 schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:52:
heb ik al gedaan :/

ik heb nu een acc op prose en EU-prose

gebruiken ze dezelfde client of als je inlogged op die client met je EU- nickname wordt je geridirect naar EU rose servers?
en zijn de prose servers nog iplocked?
Wacht gewoon 1 1/2 dag en probeer het uit. En als je het dan nog niet begrijp vraag het dan nog is is met daarbij uitleg wat je geprobeerd heb aangezien f2play nog niet er is hoe moeten wij dat dan weten ><. Pluis het prose forum maar is na daar staat in feite alles wat je vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1x kort.

Prose = IP blocked voor vele landen, europa mag er gewoon op./
Zijn 3 servers, polaris, sirius en tala (tala = testserver). Sirius had een IP block voor EU, maar was dacht ik laatste tijd niet meer aanwezig, polaris is 'main' server van EU. Gebruik gewoon je EU account, beter voor later als item mall oid ooit komt (of je moet betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:02:
1x kort.

Prose = IP blocked voor vele landen, europa mag er gewoon op./
Zijn 3 servers, polaris, sirius en tala (tala = testserver). Sirius had een IP block voor EU, maar was dacht ik laatste tijd niet meer aanwezig, polaris is 'main' server van EU. Gebruik gewoon je EU account, beter voor later als item mall oid ooit komt (of je moet betalen).
zoals ax3 hierboven al zei. laat het em uitzoeken
mensen op tweaker forum moeten eerst wel wat moeite doen voordat ze zoveel gaan vragen.
nu leert hij er niks van als je hem op gang helpt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Topic start lezen is tegenwoordig ook een kunst...

Heb de TS een beetje aangepast dus de meeste dingen vind je daar wel in terug (of in een ouder deel waar je ook naar verwezen wordt)
Anoniem: 161022 schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:32:
VET!! Mij zie je woensdag ook :) misde me raider 161 al :)
Smsje ontvangen Sac. ? :9

[ Voor 36% gewijzigd door Kaytjuh op 16-04-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

VET!! Mij zie je woensdag ook :) misde me raider 161 al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik denk ik log ff in blijkbaar had ik 247m :P en niet superveel meer ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/c.a.schumacher/screen095.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik dacht, laat ik mijn triggersoft map even opruimen (10x rose map ofzo), shift-del een aantal mapjes tot ik zie dat ik zojuist ook Prose folder heb weggeknikkerd... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:06

Haan

dotnetter

http://www.runtime.org/ :P

Heeeel misschien dat ik nog eens eventjes kom kijken hoe het er nu nu uitziet in pRose, maar denk het niet. Ten eerste ben ik gestopt vanwege tijdgebrek, ten tweede heb ik alles weggegeven en/of kapot gerefined :P en ten derde heb ik niks meer van Rose op m'n pc..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had nog een Evo versie 100 van prose op mijn installatie dvd staan :) Half uurtje patchen en was weer klaar. Nu nog ergens mijn login vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ik heb gister ook vast de update's gedraait en een testlogin gedaan :) Alles staat bij mij nog zoals het hoord. Volgens mij zijn er een hoop mensen die zijn gestopt ZONDER iets weg te geven, dus kan denk ik bijna iedereen gewoon verder waar hij / zei gebleven was.

Ben wel benieuwd wat de economie inmiddels doet binnen prose :)

owja nog wat nieuws voor item-mall voor ons !!!

Greetings!

Good news to our EU players, starting April 18, Rose will be FREE-TO-PLAY and you can create your myLU account and link your EU game acount to your myLU account. This means that you will now have access to the Junon Polis Item Mall as well.

For a Step by Step procedure on how to create and my LU account and link your game accounts,

https://my.levelupgames.ph/content/tour.aspx

Thank you for your continued patronage of Philippine Rose Online

Yours,

The pROSE team

hmm dat linken lijkt toch nog niet helemaal goed te gaan :'( achja ik heb iig een nieuw my-lu account gemaakt, misschien dat linken vanaf morgen kan ofzo :)

[ Voor 53% gewijzigd door Local Host op 17-04-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als er niks veranderd is in LoT sinds ik weg was gegaan, moet ik als goed is nog in LoT zitten. Maar dat zie ik morgenavond wel :P

Edit: Woohoooo *O*
Item mall, i'm coming 8)

Ik ga gelijk ff kijken checken of ik al mn account kan linken.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 17-04-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:20:
Had nog een Evo versie 100 van prose op mijn installatie dvd staan :) Half uurtje patchen en was weer klaar. Nu nog ergens mijn login vinden :P
als je nou gewoon de meest recente download
staat btw ook in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die versie 100 deed het ook wel hoor, was toch CS aan het spelen :P
man ik ben slecht geworden in dat spel

Interessante ontwikkeling van de item mall :) Straks eens kijken hoe je moet betalen voor die item mall, morgen dan maar eens flink gaan shoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heeft iemand al een myLU accoutn gemaakt en gelinked??
Ik krijg het niet voor elkaar om mn account van Rose te linken aan mn myLU.
Of kan dat morgen pas??

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 17-04-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

dat had ik dus ook rakker ; we wachten ff af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ga in mijn pauze even testen, ik heb al een myLU account.
edit: wat een zwaar irritante site, baggertraag en nonstop die lompe keycrypt plugin installatie melding.

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Local Host schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:06:
dat had ik dus ook rakker ; we wachten ff af :)
Ik ga het eens ff proberen in IE ipv Firefox

Edit: Idd, wat een baggersite. Ik wil inloggen in IE en krijg direct een error. :/

edit 2: LOL in Firefox kan ik wel inloggen, maar in IE weigert ie mij met dezelfde gegevens _O-
kutsite.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 17-04-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
The game you are trying to link does not exist or is already taken
Bleeh :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:24:
Zo ver kom ik nog geen eens. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik had hetzelfde t zal wel pas vanaf morgen zijn he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bij mij blijft ie aangeven: Invalid game login.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 17-04-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Jep same here.
Zal mij benieuwen of het woensdag wel kan, Lvlup kennende :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ben niet zo bezorgt over het koppelen, dat komt wel goed, denk eerder dat item mall zelf problemen gaat geven mbt aflevering van de items naar je account toe en de topup ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Item Mall is under maintenance.

SERVICE UNDER EMERGENCY MAINTENANCE

Please check official announcements at our websites and official game forums for estimated time of completion, if any. We apologize for the inconvenience.

Thank you.
Volgens mij zijn ze bezig de boel te fixen voor morgen _/-\o_

Hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was die itemmall al niet de afgelopen 2 weken plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:05:
Was die itemmall al niet de afgelopen 2 weken plat?
Geen idee, maar het idee dat levelup bagger is, komt nu overigens wel weer boven drijven :/
Ik vermoed dat we morgen niet ingame kunnen f2p. Komen ze daarna weer met en slap excuus ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

waarschijnlijk kunnen we morgen na de patch ingame ( 5 uur smorgens dus :P ) zag trouwens dat ik toch niet zo rijk meer was als ik in eerste instantie dacht :P , achja wel weer ff van mijn gear kunnen genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zat zojuist even voor de gein de marketplace te bekijken op Prose forums.. Wat een bedragen gaan daar rond... 1,2billion.. :/ Benieuwt wat ze nog aan de evonomie (:P) gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Rakkerzero schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:11:
[...]

Geen idee, maar het idee dat levelup bagger is, komt nu overigens wel weer boven drijven :/
Ik vermoed dat we morgen niet ingame kunnen f2p. Komen ze daarna weer met en slap excuus ofzo.
Jij kan gedachten lezen :9

We hebben volgens mij nog nooit iets op de geplande lvlup date kunnen doen, er was altijd wel vertraging of uitstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 11-06 09:37

4th

mylvlup maakt me niet zozeer uit, het in kunnen loggen wel, heb nog 2 accs die ik natuurlijk goed wil gebruiken ;) ff kijken hoeveel gems nu waard zijn en dan nog paar bijmaken misschien :D

verder ga ik zeker nog een keer zon overpowered n00b maken als iemand hulp nodig heeft met char starten, haal ik er me cleric ook bij, werk alleen nu wel van half 9 tot half 6 dus zal savonds moeten

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
2/3 grade's lijken weinig (athans minder) waard te zijn, 4th grade (lol @ jou :P) zijn erg in trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

hehe echt fanatiek lvl'en zal je mij denk ik niet zien doen ;) (mage en cleric zitten ook beetje op dat irri dooie punt van kill 6726726725765 mob voor 1 lvl up). Pleur rose wel an voor de gezelligheid op me 2e pc terwijl ik in wow zit te gamen ofzo ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 18:48
Hmm, komt misschien ook weleens proberen. Heb alleen Vista dus moet eerst ergens een XP computer gaan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121330

Leuk weer eens F2P! Ik kan dan opnieuw beginnen met een Mage. Echt weer zin in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg ook invaled password bij elke inlog optie met men EU acc en met men andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik kom morgen avond ook maar eens ff kijken denk ik. Ik ben bang dat ik helemaal blut ben maar ik heb als het goed is me gear inelkgeval nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weird, keb men email enzo ontvangen maar wrong pass error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 12-06 15:48
Dubst4r schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:16:
Ik kom morgen avond ook maar eens ff kijken denk ik. Ik ben bang dat ik helemaal blut ben maar ik heb als het goed is me gear in elk geval nog.
Wow, Dub jij ook weer? :9
Vind het nu al klote dat ik morgenavond niet kan.
Kan je op zich wel financieel een klein beetje op weg helpen.

Maar reken er maar op dat je eq veel meer waard is dan toen je het kocht…
* Amafi gaat weer op zoek naar de lijst met lvl’s van iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Vlieg meld zich ! :P
Wie o Wie heeft er nog allemaal items van mij ^^
maar effe zonder dollen, Pink heeft me gems dacht ik nog ? Wil ik wel terug he :P
Verder, ben ik weer snel te vinden in Prose, :P
Wie o wie heeft me LoT leadership trouwens ? ^^
Nu alleen nog effe bedenken met welke char te spelen :/
Had hoge Scout Raider Mage en arti... Moeilijk Moeilijk :P

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 17-04-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Weet iemand trouwens of het nou is keertje beetje te doen is om vanaf 160tot 170 a 180 te lvl'en. Was het namelijk echt hellemaal zat op me mage/cleric combi schoot echt geen reed op hehe. 1 lvl doe je 10 uur over ofzo en die tijd heb ik simpelweg niet meer om daar beetje normaal doorheen te komen :/.

@fly als het goed is heeft local de lead.

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 17-04-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:28:
Vlieg meld zich ! :P
Wie o Wie heeft er nog allemaal items van mij ^^
maar effe zonder dollen, Pink heeft me gems dacht ik nog ? Wil ik wel terug he :P
Verder, ben ik weer snel te vinden in Prose, :P
Wie o wie heeft me LoT leadership trouwens ? ^^
Nu alleen nog effe bedenken met welke char te spelen :/
Had hoge Scout Raider Mage en arti... Moeilijk Moeilijk :P
ik voor arti aangezien bijna alle mats weer ingame zijn :P (dragon scales etc.)
local heeft leader enne tja kzie je morgen aaf :P

btw wel mooi dat forum weer druk wordt :D

[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 17-04-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb weinig keuze, zit vast aan mn knight :/

Naja, dan die item mall maar leegkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

ph4nt0m schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:38:
[...]

ik voor arti aangezien bijna alle mats weer ingame zijn :P (dragon scales etc.)
local heeft leader enne tja kzie je morgen aaf :P

btw wel mooi dat forum weer druk wordt :D
Tja als ik dat ding een stat rest geef en alleen crafts heb ik zoon beetje alle crafts dacht ik wel,
enigste waar voor het nog handig zou zijn is me con/sen maxen.
En vond hunten met me (nog noob) mage en scout ook wel erg leuk, nou ja, kijk wel effe.
PS, iemand een goede link naar de client, (torrent ook best) (en usename en zo weer eens opsnorren)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 17-04-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:43:
Ik heb weinig keuze, zit vast aan mn knight :/

Naja, dan die item mall maar leegkopen :D
Zie je veel nuttige dingen dan?

Zie voor cleric/mage eigenlijk niks staan buiten perfect drill/xp dingen en daar ga ik geen geld voor neerleggen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:57:
[...]

Tja als ik dat ding een stat rest geef en alleen crafts heb ik zoon beetje alle crafts dacht ik wel,
enigste waar voor het nog handig zou zijn is me con/sen maxen.
En vond hunten met me (nog noob) mage en scout ook wel erg leuk, nou ja, kijk wel effe.
PS, iemand een goede link naar de client, (torrent ook best) (en usename en zo weer eens opsnorren)
kijk in de TS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Net even stiekem in Junon gekeken en ik vind dat er kwa drukte niet zo veel is veranderd, sinds ik het niet meer speel.

Afbeeldingslocatie: http://img260.imageshack.us/img260/9130/screen001cw5.th.jpg
Klik

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!