Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien kunnen we al wel inloggen

Nee ze hebben maintanance van 4 uur sochtends tot 2 uur smiddagsKaytjuh schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:09:
Jaja het is 10 over 12 geweest in Philippine en dus 18 april![]()
Nou het inloggen luktKaytjuh schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:09:
Jaja het is 10 over 12 geweest in Philippine en dus 18 april![]()

[ Voor 12% gewijzigd door Local Host op 17-04-2007 18:13 ]
Anoniem: 123576
Dat was altijd zo als je geen gametime had, dus is nog dichtLocal Host schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:12:
[...]
Nou het inloggen lukt; maar dan krijgen we wel meteen de melding dat je gametime erop zit
Maar tham Heb er gewoon echt zin in, effe kijken welke van me chars het lekkerste hunt, en ga ik die maar verder lvllen
LoL had nog de Evo_107 client, zal wel efef duren voor die geupdate is
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 17-04-2007 18:15 ]
Ik heb even een TeamSpeak Server weten te regelen (gratis

Teamspeak IP: 217.148.165.151:1111
Heb je geen TeamSpeak download het dan hier
Altijd online?Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:29:
[...]
te regellen, lol. Als je dat zo graag wild kan je ook gewoon vragen hoor, draai hier al eeuwen TS en Ventrilo servertje
[ Voor 28% gewijzigd door Kaytjuh op 17-04-2007 18:30 ]
te regellen, lol. Als je dat zo graag wild kan je ook gewoon vragen hoor, draai hier al eeuwen TS en Ventrilo servertjeKaytjuh schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:21:
Oja misschien ook wel leuk.
Ik heb even een TeamSpeak Server weten te regelen (gratis) dus kom en join
![]()
Teamspeak IP: 217.148.165.151:1111
Heb je geen TeamSpeak download het dan hier
Ja die ventrilo server ip moet je dan ff postenAnoniem: 123576 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:29:
[...]
te regellen, lol. Als je dat zo graag wild kan je ook gewoon vragen hoor, draai hier al eeuwen TS en Ventrilo servertje
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tja heb hier zelf servertje staan, en TS en Ventrilo kosten echt 0% cpu time en zo, dus draait prima hier, De vent server heb ik dubbel draaien, Oude en Nieuwe versie. De nieuwe word gebruikt door wat oude game maatjes van me uit me UT tijdperk.SinergyX schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:33:
Ik heb zelfs een dedicated TS server(@truegaming).
Kwak die van Kay er maar in, mijn IP's gaan veranderen binnenkort (Server naar me nieuwe huisje) dus scheeld dan weer gezeurLocal Host schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:51:
Als we de vent server van Vlieg of de TS server van Kay in de TopicStart kunnen zetten is dat ook weer voor iedereen duidelijk. En als we toch bezig zijn meteen ff irc link erin gooien , kan ik op me werk ook een beetje bijblijven
Ja heb ze erin gekwakt, nu moeten er alleen nog mensen in...Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:53:
[...]
Kwak die van Kay er maar in, mijn IP's gaan veranderen binnenkort (Server naar me nieuwe huisje) dus scheeld dan weer gezeur
Scout 122
raider 145
Arti 148
mage 116 (dacht echt dat die hoger was, die maar snel lvllen dus)
En noob soldiertje
Gelukkig wel allemaal mooie wapontjes, en nog paar 100mil zuly, dus heb er helemaal zin weer in, kan niet wachten
Ben er inKaytjuh schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:08:
[...]
Ja heb ze erin gekwakt, nu moeten er alleen nog mensen in...
Vliegje,
Ph4nt0m
Ax3
Localhost
kaytjuh
Amafi
SinergyX
Syren
4th
Dubster
baylee
Wie o Wie nog meer ??
(kan trouwens niet wachten te zien wat er nog allemaal in me Storage zit
Vorige week leek LoT rose zo goed als overleden zins MoD topic sloot vanwege al dat Ruff Rose, en nu is er ineens weer Leven in de tent, erg leuk dat alles zo om kan draaien
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 17-04-2007 21:13 ]

Anoniem: 188290
of 1 van me andere chars heb toch 2 actvie acounts dadelijk
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 188290 op 17-04-2007 21:17 ]
dub und mich....Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:59:
Ook, maar weer eens lijstje maken voor de nieuwe LOT
Vliegje,
Ph4nt0m
Ax3
Localhost
kaytjuh
Amafi
SinergyX
Syren
Wie o Wie nog meer ??
(kan trouwens niet wachten te zien wat er nog allemaal in me Storage zit)
Vorige week leek LoT rose zo goed als overleden zins MoD topic sloot vanwege al dat Ruff Rose, en nu is er ineens weer Leven in de tent, erg leuk dat alles zo om kan draaien
directx version mismatch in vista btw... iemand een workaround?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Dan kan ik ook nog wel een kijkje komen doen
Heeft geen signature.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 111694
em heb al me geld en spul op prose weg gegeven dus me chars zijn arm en leeg
misschien dat ik je evt nog kan helpen aan wat gear en of geld ... mocht je terug willen komen voor de gezelligheid ( zoals de meeste denk ik )
Die directX version blablabla had ik dus ook binnen Vista ... Toch maar ff XP install gedaan en Vista als 4e virtuele machine draaiende gemaakt op me pc.
Ik zit nu op 47%, man wat gaat die mirror traag
Overigens is het nog best link. Had dwars als ik was toch rose op Vista geïnstalleerd en laten updaten toen na een directx mismatch geprobeerd met alle executables op compatibility mode met windows xp. Krijg ik een Blue Screen

Volgens mij gebruikt Vista Directx 10, Rose gebruikt Directx 9, tja dat is wel een mismatchjip_86 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:12:
Ik heb nu een gekopieerde volledig geupdate map van een andere xp computer. Maar krijg nog directX version mismatch. Wat doe ik dan fout? DirectX version is gewoon up to date voor zover ik weet.
Overigens is het nog best link. Had dwars als ik was toch rose op Vista geïnstalleerd en laten updaten toen na een directx mismatch geprobeerd met alle executables op compatibility mode met windows xp. Krijg ik een Blue Screen
die blue screen is een memory overflow XD hij laat je geheugen vollopen en dan reboot je machine /cheerjip_86 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:12:
Ik heb nu een gekopieerde volledig geupdate map van een andere xp computer. Maar krijg nog directX version mismatch. Wat doe ik dan fout? DirectX version is gewoon up to date voor zover ik weet.
Mja, dat zou kunnen. Maar RuffRose en Seven Hearts draaiden wel gewoon. Dus dat snap ik dan niet.Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:14:
[...]
Volgens mij gebruikt Vista Directx 10, Rose gebruikt Directx 9, tja dat is wel een mismatch
Tis Gameguard Rose is niet enigste die dit probleem heeft/had.jip_86 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:24:
[...]
Mja, dat zou kunnen. Maar RuffRose en Seven Hearts draaiden wel gewoon. Dus dat snap ik dan niet.
kort gezegd is niet hellemaal compitable Gameguard staat (stond in ieder geval) op de blacklist van Microsoft

[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 17-04-2007 23:28 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
[ Voor 64% gewijzigd door jip_86 op 17-04-2007 23:33 ]
Uninstall Vista, Install Win XP, Install Rose xDjip_86 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:33:
Maar kan iemand dan iets uitgebreider uitleggen hoe ik rose dan wel op vista krijg?
Ik denk dat ik daar meer tijd in ga steken, de adrenaline gierde gewoon door me lichaam bij me eerste pvp kill. En die rush moet ik nog eens krijgen
Maar me cleric moet op een gegeven moment wel eens wat lvls erbij krijgen, maar wil ook graag een bourg nog steeds.
Anoniem: 161022
Zit alleen nog ff te twijfelen welke ik door ga lvl-en
heb
LoCaLHoST -> 114 Spearchamp
EU-LoCaLHoST -> 72 hawker
LoCaLtje -> 100 cleric
zit tussen 1 en 3 te twijfelen, maar zal wel 3 worden omdat cleric erg leuk speelde.
Met beetje geluk kan ik ook account van spoek volledig gebruiken ( als die niet terugkomt ) dus kan ik ook mensen gaan power-lvl-en
Ph4nt0m
Ax3
Localhost
kaytjuh
Amafi
SinergyX
Syren
4th
Dubster
baylee
Sacardus
Ps, Local, als je je cleric gaat lvlllen kan je mooi met me mage partyen, die is 116 en snel in range dus
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 18-04-2007 09:13 ]
neeen server nog steeds DEADLocal Host schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:01:
Vergeet vooral jezelf nietiemand al getest of die erin kan ? ^_^
Character dommz lvl ??
Heeft geen signature.
Heb ik het nu mis, maar had jij niet in Eind Erose tijdperk Iruja nog al geflest (zuly dingetjes) en hadden we toen niet besloten je niet meer in LoT te laten ?dommerick schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:24:
Als ik straks mijn accountgegevens wel heb wil ik ook nog wel in LoT flyingdutch
Character dommz lvl ??
Of haal ik je nu in de war met iemand anders ?

Edit, zover ik weet was Dommz gewoon gestopt.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2007 09:28 ]
Is voor mij hele nieuwe info?Anoniem: 123576 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:26:
[...]
Heb ik het nu mis, maar had jij niet in Eind Erose tijdperk Iruja nog al geflest (zuly dingetjes) en hadden we toen niet besloten je niet meer in LoT te laten ?
Of haal ik je nu in de war met iemand anders ?

Nee voor zover ik weet ben ik dat niet en ik zou ook niet weten wie je wel bedoelt. Ben ergens vlak voor het einde van Erose gestopt en zat juist niet in LoT dus dat klopt al niet.
Heeft geen signature.
Het molentje bij Zant wel goed idee, wand bij junon zal wel veel te druk woorden om leuke screen te kunnen maken.
Rond uurtje of acht.
Tijd: 20:00
Waar: Zant,
Wie: Alle Tweakertjes
Dat met domm was toen iets met geleende zuly die maar niet terug kwam ook al wist hij dat hij stoppen of zo, maar check het wel effe met iruja, meschien weet die nog hoe en wat. Zo niet vergeten we het gewoon.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 18-04-2007 10:05 . Reden: Local's puntje ^^ ]
dommz
dommerik
Of iets wat daarop lijkt ( zijn nl meer mensen met namen die op elkaar lijken neem haan / haantje
@ hierboven waarom alleen LoT mensen ? Ik stel voor alle Tweakers ( waarschijnlijk zijn het alleen Lotters
[ Voor 19% gewijzigd door Local Host op 18-04-2007 10:03 ]
ik heb t al bij Iruja gecheckt maar hij wist nergens van..Anoniem: 123576 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:01:
Zullen we met ze alle Vanavond, afspreken voor bij eenkomst.
Het molentje bij Zant wel goed idee, wand bij junon zal wel veel te druk woorden om leuke screen te kunnen maken.
Rond uurtje of acht.
Tijd: 20:00
Waar: Zant,
Dat met domm was toen iets met geleende zuly die maar niet terug kwam ook al wist hij dat hij stoppen of zo, maar check het wel effe met iruja, meschien weet die nog hoe en wat. Zo niet vergeten we het gewoon.
o en die tijd is ook goed
[ Voor 5% gewijzigd door ph4nt0m op 18-04-2007 10:09 ]
Nou ja zal me wel met iemand anders vergist hebben,SinergyX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:11:
Ik weet 99% zeker dat er met dommz niets was. Toen hij stopte heeft hij nagenoeg alles aan mij gegeven, incl later een compleet naakte character. Ook ingame op zijn char nooit wat gehoord.
Sry voor de valse beschuldigingen dan, Please forgive me ^^
Maar zie iedereen vanavond (hopelijk) wel.
heb ook nog een mage rond dat lvl, cleric die ergens in de 120 is... dus laat maar weten, hoop dat ze die aoe eindelijk gefixt hebben, anders is het gewoon kut...Anoniem: 123576 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:00:
Ps, Local, als je je cleric gaat lvlllen kan je mooi met me mage partyen, die is 116 en snel in range dus
kon vanmorgen update om 8u maar server maintenance was nog bezig gaf hij als error... is dat al veranderd?
[ Voor 12% gewijzigd door 4th op 18-04-2007 10:20 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Hmmwaa4th schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:15:
[...]
heb ook nog een mage rond dat lvl, cleric die ergens in de 120 is... dus laat maar weten, hoop dat ze die aoe eindelijk gefixt hebben, anders is het gewoon kut...
kon vanmorgen update om 8u maar server maintenance was nog bezig gaf hij als error... is dat al veranderd?

Edit: Hij is nu aan het updaten bij mij dus ik hoop dat ik er zo in kan
April 18, 2007 (4:00 am)
Dear Valued Gamers,
On Wednesday, April 18, 2007, Level Up will be having maintenance on its billing system from 4AM to 2PM. This is inline with our efforts to improve our billing services.
Game and web services listed below will not be accessible during this time.
Ragnarok
R.O.S.E. Online
RF Online
FreeStyle
OZ World
Direct Top Up sites
myLevel Up web site
In addition to that, pROSE's will not be having a maintenance on Thursday, April 19,2007. Maintenance will be conducted on Wednesday, along with the billing maintenance.
We apologize for any inconvenience this may cause.
[ Voor 44% gewijzigd door Kaytjuh op 18-04-2007 10:43 ]
Werkt ook niet ook al geprobeerd. Dus zou iemand voor mij zijn triggerdetect.exe kunnen uploaden?Local Host schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:49:
uhm gewoon roseonline.exe opstarten en dan kiezen voor check all ?
EDIT: Al gelukt voor de anderen die zelfde probleem hebben. gewoon even nieuwste directx downloaden @4th directx 9c volgens mij:P servers zijn nog steeds onder maintaince
[ Voor 23% gewijzigd door syren op 18-04-2007 10:58 ]
regel op GoT is dat je niet 2x in 24 uur dezelfde vraag mag stellensyren schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:37:
[...]
Werkt ook niet ook al geprobeerd. Dus zou iemand voor mij zijn triggerdetect.exe kunnen uploaden?
Waar: Zant, chan 1
ik hoop dat t nu duidelijk is
directx 9.0c4th schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:56:
[...]
en dat is? niet dx10 neem ik aan want dan flipt hij helemaal
denk dat hij nog op 8 zat ofzo xD
[ Voor 54% gewijzigd door ph4nt0m op 18-04-2007 10:57 ]
en dat is? niet dx10 neem ik aan want dan flipt hij helemaalsyren schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:37:
[...]
Werkt ook niet ook al geprobeerd. Dus zou iemand voor mij zijn triggerdetect.exe kunnen uploaden?
EDIT: Al gelukt voor de anderen die zelfde probleem hebben. gewoon even nieuwste directx downloaden
Anoniem: 111694
Oo als we er maar op kunnen vandaag
Good afternoon GodLings!
Server maintenance will be extended until further notice.
We apologize for the inconvenience.
Thank you,
pROSE GM Team
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 111694 op 18-04-2007 11:33 ]
Oke bedankt, ik ga het zo proberen. Als er 1 wordt weggelaten zit ik op 16 karakters, dat klopt volgens mij idd wel
[ Voor 19% gewijzigd door Rooster op 18-04-2007 11:41 ]
bv
FJ3nrlf9nKDn = wordt EU-FJ3nrlf9nKD
Altijd dat gezeik weer he, kunnen ze nou nooit gewoon een keer een goede planning maken ofzoAnoniem: 111694 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:30:
ben benieuwd geloof dat ik al me geld en gear weg gegeven heb hehe
Oo als we er maar op kunnen vandaag
Good afternoon GodLings!
Server maintenance will be extended until further notice.
We apologize for the inconvenience.
Thank you,
pROSE GM Team

Mogen we eindelijk lekker Gratis en Legaal Rosen, en nog zeuren he ^^Kaytjuh schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:53:
[...]
Altijd dat gezeik weer he, kunnen ze nou nooit gewoon een keer een goede planning maken ofzo
Beetje positive blijven he
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2007 12:01 ]
En de 7th grade refines zullen er nu ook in zittenSinergyX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:01:
Dat het gratis wordt is 1. Maar er is en blijft nog altijd een fooked up economie, redelijke vorm van 'bash de EUs' en weinig nieuws in droprate. (35mil voor een lvl140 ring, 1miljard voor een +7 WNG en 6th gaat ook niet onder de 3,5mil stuk).
Als er heel wat lui bijkomen word dat vanzelf minder.SinergyX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:01:
Dat het gratis wordt is 1. Maar er is en blijft nog altijd een fooked up economie, redelijke vorm van 'bash de EUs' en weinig nieuws in droprate. (35mil voor een lvl140 ring, 1miljard voor een +7 WNG en 6th gaat ook niet onder de 3,5mil stuk).
lekker belangrijk ook hehe gaat toch zolang ROSE het nog volhoud toch alleen nog om de gezelligheid hehe.
daar heb je het precies, zie hier iedereen met beetje rose verleden ineens weer dit topic bezoeken, massaal uitkijkend naar de meet enz. de economie maakt me niets uit, we kunnen weer gezellig met ze allen ff wat kloten. dat is iets wat iedereen een hele tijd gemist heeft en nu dus weer terug is, en leukste ervan, niemand heeft meer excuus van me acc is verlopenWilliam/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:07:
[...]
Als er heel wat lui bijkomen word dat vanzelf minder.
lekker belangrijk ook hehe gaat toch zolang ROSE het nog volhoud toch alleen nog om de gezelligheid hehe.
dus kom allemaal naar meet vanavond!!
hoe doen de [3] gems het btw? en de low ess en ess inkoop? anders kan ik maybe gems maken en zo beetje geld verdienen
[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 18-04-2007 12:11 ]
Me raidertje en Arti lopen prima in hun lvl 145 gear op (5) alles.SinergyX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:01:
Wil ik persee hogere rifine's hunt ik die wel lekker zelf, en de economie is natuurlijk ook zo Fuckt omdat er geen nieuwe spelers bij kwamen, die zullen er nu wel komen (hoop je) dus zal dat probleem zich zelf ook wel oplossen. Verder is me mage 116 en me scout 122, mooi lvl nog om 6th te hunten.
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
proostLocal Host schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:53:
bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic
In plaatst van je te irriteren op alle bosshunters (word alleen maar erger denk ik hehe) ram is een char naar de 16x range. (Geld ook voor anderen). Mischien dat ik me dan niet hoef te vervelen hehe. Heb niet zo'n zin meer om noobs te lvl'en en dingen te farmenAnoniem: 123576 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:12:
[...]
Me raidertje en Arti lopen prima in hun lvl 145 gear op (5) alles.
Wil ik persee hogere rifine's hunt ik die wel lekker zelf, en de economie is natuurlijk ook zo Fuckt omdat er geen nieuwe spelers bij kwamen, die zullen er nu wel komen (hoop je) dus zal dat probleem zich zelf ook wel oplossen. Verder is me mage 116 en me scout 122, mooi lvl nog om 6th te hunten.
Krijgen we tenminste weer van rofl momenten zoals ph4 en ik gisteren in wow hadden. (Of niet vetzak? hehe)
Hier 166 en 168 dus als het equal moet moet je nog 2 lvls hehe.
[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 18-04-2007 13:15 ]
ik moet zeggen t was geweldig lachten gister ik heb echt ge rofled de keren dat we doodgingen xDWilliam/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:59:
[...]
In plaatst van je te irriteren op alle bosshunters (word alleen maar erger denk ik hehe) ram is een char naar de 16x range. (Geld ook voor anderen). Mischien dat ik me dan niet hoef te vervelen hehe. Heb niet zo'n zin meer om noobs te lvl'en en dingen te farmen. En 66098098 mobs soloen voor een up is ook beetje te saai
.
Krijgen we tenminste weer van rofl momenten zoals ph4 en ik gisteren in wow hadden. (Of niet vetzak? hehe)
zit op 156 atm met champWilliam/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:59:
[...]
In plaatst van je te irriteren op alle bosshunters (word alleen maar erger denk ik hehe) ram is een char naar de 16x range. (Geld ook voor anderen). Mischien dat ik me dan niet hoef te vervelen hehe. Heb niet zo'n zin meer om noobs te lvl'en en dingen te farmen. En 66098098 mobs soloen voor een up is ook beetje te saai
.
Ik ben 161 dus miss leuk om met grote party prison in te gaanWilliam/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:59:
[...]
.
Jammer dat de maintance zo lang duurt maja

LoL je bent uit mijn RangeWilliam/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:59:
[...]
.
[...]
Hier 166 en 168 dus als het equal moet moet je nog 2 lvls hehe.
Nou ja mot ik maar noobje lvllen
Ach heb de low lvl mobs al te vaak gezien dus niet zo zin in hehe. Wil idd wel is marsh en prison in gaan met een party. Zal idd wow ook blijven doen want dat bevalt me gewoon te goedAnoniem: 123576 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:22:
[...]
LoL je bent uit mijn Range
Nou ja mot ik maar noobje lvllen(vind ik totaal niet erg zins ik dan ook niet alleen maar zelfde hoef te hunten)
Nuuh dat doe ik ook niet. Bedoelde meer nutteloose meister cart enzo kopen en doeloos farmen om ref 6 dingen te krijgen enzo. Lekker belangrijkAnoniem: 123576 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:49:
Ook aan gedacht al die EQ van al me chars te verkopen (Full AP dealer lvl 145 set, meerdere WDW's etc etc etc en me op 1 char te gaan richten. Maar vind ik toch wat zonde)
[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 18-04-2007 13:59 ]
idd gezellig UG inWilliam/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:35:
[...]
Ach heb de low lvl mobs al te vaak gezien dus niet zo zin in hehe. Wil idd wel is marsh en prison in gaan met een party. Zal idd wow ook blijven doen want dat bevalt me gewoon te goed. En al die blingbling zooi boeit me niet zo. Kan al ergens anders genoeg blingbling doen ^^.
Als jij aan het wowen bent jat ik je cleric wel, en schop ik me raidertje of scout of mage snel naar jullie lvl, kan ik mee feesten,William/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:35:
[...]
Ach heb de low lvl mobs al te vaak gezien dus niet zo zin in hehe. Wil idd wel is marsh en prison in gaan met een party. Zal idd wow ook blijven doen want dat bevalt me gewoon te goed. En al die blingbling zooi boeit me niet zo. Kan al ergens anders genoeg blingbling doen ^^.
Ook aan gedacht al die EQ van al me chars te verkopen (Full AP dealer lvl 145 set, meerdere WDW's etc etc etc en me op 1 char te gaan richten. Maar vind ik toch wat zonde)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 18-04-2007 13:56 ]
high lvl dealer kunnen we wel gebruikenAnoniem: 123576 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:49:
[...]
Als jij aan het wowen bent jat ik je cleric wel, en schop ik me raidertje of scout of mage snel naar jullie lvl, kan ik mee feesten,
vooral kut als je later beetje minder interesse hebt in dat char en dan ander verdergaat en de eq niet meer hebt, kijk maar naar mijn lijst van chars, die hebben allemaal eigen eq, als ik dat spul zou verkopen verdien ik bakken maar als ik het weer nodig zou hebben betaal ik me scheel aan nieuwe eqAnoniem: 123576 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:49:
[...]
Als jij aan het wowen bent jat ik je cleric wel, en schop ik me raidertje of scout of mage snel naar jullie lvl, kan ik mee feesten,
edit: @ hierboven, heb een 14x arti
[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 18-04-2007 13:59 ]
Was je nou staff/muse clothes gespecced? Heb dacht ik nog wat mats voor twinkel staffs (geloof om er 3/4 te maken ofzo).4th schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:58:
[...]
edit: @ hierboven, heb een 14x arti(wat heb ik niet is meer de vraag
)
gem, armor, cart en accessoires.... die andere was haan dacht ik, en baylee was ook bezig met arti maar die was sub100 dacht ikWilliam/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:18:
[...]
Was je nou staff/muse clothes gespecced? Heb dacht ik nog wat mats voor twinkel staffs (geloof om er 3/4 te maken ofzo).
Moeten we hier alles voorkauwen?Anoniem: 181762 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:48:
staat hij nu al op f2p?
@MisterFox Polaris want sirius is niet voor EU toegankelijk.
HET IS ONLInE WE KUNNEN
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 18-04-2007 14:52 ]
Ik had nog ergens zo'n dxwebsetup bestandje. Die had iets te downloaden. Verder heb ik weinig gedaan .
heb ik ook ergens gevonden, had jij hiervoor de version mismatch? hoop ja, want dankan ik die ook installen en hopelijk ook vooruitjip_86 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:01:
Wiiii ik ben er in met Vista.
Ik had nog ergens zo'n dxwebsetup bestandje. Die had iets te downloaden. Verder heb ik weinig gedaan .
edit: @jip, heb ook map uit xpinstall gepakt, daarna gewoon laten patchen aangezien die ook paar maanden niet gepatcht was
edit2: nou die dxwebsetup is geen goed idee voor home premium... groot blauw scherm na rose op te starten.... (welke versie heb jij jip? en was hij bij jouw ook sdk .... april... iets aan het downloaden met dxwebsetup?)
[ Voor 31% gewijzigd door 4th op 18-04-2007 15:36 ]
Ja klopt ik had ook directx version mismatch. Ik had wel een geupdate map uit een xp installatie. Misschien dat dat ook scheelt.4th schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:02:
[...]
heb ik ook ergens gevonden, had jij hiervoor de version mismatch? hoop ja, want dankan ik die ook installen en hopelijk ook vooruit
BooooooItem Mall is under maintenance.
SERVICE UNDER EMERGENCY MAINTENANCE

Wand ben druk bezig met het opknappen van me huisje, en ga veel te veel uit... en met zie zon die weer komt ben ik echt niet achter me PC te vinden hoor ^^.
(weekend is tegen woordig vrijdag tot 5/7 uur snachts, zaterdag tot 2 uur uitslapen, zaterdag tot 4/5 uur uit, zondag uitslapen tot 2uur, en de rest van de uurtjes huisje opknappen en zo, dus in weekend zoizo geen tijd zowat, alleen door de weeks sávonds en maandags (me vrije dag))
Iemand zin in een party @ DoD met Mage lvl 116 of Mega drake party met een scoutje ?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 18-04-2007 15:19 ]
Ja was te verwachten he
Nouja we kunnen iig in game
Dit topic is gesloten.
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!