[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.852 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 13:51
Als je de updater laat doorgaan tot hij bij Play komt (ook al issie boxbox), dan de zip terug zet, wat doet hij dan?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219224

SinergyX schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:33:
Als je de updater laat doorgaan tot hij bij Play komt (ook al issie boxbox), dan de zip terug zet, wat doet hij dan?
dan kan'k nie alle bestanden vervangen, en dan kan'k nie op play rose klikken.(alleen afsluiten, zelfs checken doet ie dan niet)

OW en als'k em gewoon laat lopen..
KRijg'k een runtime error in TROSE.. (eigelijke spel start dus niet)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 219224 op 15-05-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

Heel vaag dat sommige mensen zoveel moeite hebben met installeren :S Ik heb Rose talloze malen geïnstalleerd, herinstalleerd, opnieuw gedownload en dat op meerdere computers en bij dat alles echt nog nooit een probleem gehad.. is dat een kwestie van geluk, of hebben anderen gewoon pech? :P

(tijd voor een nieuw deeltje trouwens?)

[ Voor 18% gewijzigd door Haan op 15-05-2007 14:06 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219224

Haan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:05:
Heel vaag dat sommige mensen zoveel moeite hebben met installeren :S Ik heb Rose talloze malen geïnstalleerd, herinstalleerd, opnieuw gedownload en dat op meerdere computers en bij dat alles echt nog nooit een probleem gehad.. is dat een kwestie van geluk, of hebben anderen gewoon pech? :P

(tijd voor een nieuw deeltje trouwens?)
ja, mss moeten we eens een tut make voor't installeren.. Want bij mij is het op 2 totaal verschillende PC's al helemaal de mist in gelopen :(..

En zouden beiden heeeeeeel graag spelen(hebben de EUrose beta gespeeld..en vonden geen waardige vervanger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 13:51
Haan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:05:
Kwestie van halfgare client, halfgare updater, halfgare gameguard en teveel configs in windows :P

Mika heeft 2 identieke PC's, 1 werkt altijd, andere elke keer als ze wil spelen weer een hangende Trose of Play knop werkt gewoon niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik zal wel een nieuw topic maken . Ik heb al een report gestuurd en zal deze TS kopieren

en nu snel hier verder : [PC MMORPG] ROSE Online - Deel 32 :+

[ Voor 33% gewijzigd door Local Host op 15-05-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!