[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.812 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:12
Local Host schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:17:
mja d'r schijnt een "bugje" te zijn waarmee je code kunt sturen naar de server waardoor hij ff "hikt" zeg maar ;)

@ vlieg ik denk dat ik vanaaf wel ff online ben maar niet al te laat, krijg nl nog wat visite op bezoek.
Eeuhm Local hoe kwam je daar achter dan?
Jij stiekem dingen zitten doen die niet mogen?

Vanavond ben ik nog wel even online, denk zo vanaf half 9 ofzo.
Eerst even sporten en mijn hoofd leeg maken..

@vlieg: Niets anders dan nutteloze feitjes, wees gerust

[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 10-05-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Amafi schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:58:

Eerst even sporten en mijn hoofd leeg maken..
[Kansloose klote opmerkingen]
Joh ?? Wist niet dat daar bij jou wat in zat joh ? ^^
[/Kansloose klote opmerkingen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-05 12:14

William/Ax3

We are Starstuff

offtopic:
Ax3 hoopt nog steeds stiekem dat er is een MMO komt op of het Babylon 5 universum of Stargate ><.
Heraclius schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:21:
Dat elke keer Polaris totaal plat ligt, ligt dat aan de instabiele servers of zijn er wat mannekes aan het klooien en de server proberen kapot te maken?
Denk ergens in het midden daarvan. }:O
ph4nt0m schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:51:
[...]

nub er komt ook een stargate mmo lOL! l2google
nub zolang die er niet is. Is het nog steeds hopen dat. Met al die af- en uitstellingen tegenwoordig van games. |:(
ph4nt0m schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:51:
maarre waneer kom je weer eens gamen dan?:P
Morgen aaf ga ik me wow acc unfreezen (mits er niets tussenkomt).

[ Voor 94% gewijzigd door William/Ax3 op 10-05-2007 16:58 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

William/Ax3 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:02:
offtopic:
Ax3 hoopt nog steeds stiekem dat er is een MMO komt op of het Babylon 5 universum of Stargate ><.
STARGATE *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Dat elke keer Polaris totaal plat ligt, ligt dat aan de instabiele servers of zijn er wat mannekes aan het klooien en de server proberen kapot te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Heraclius schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:21:
Beide :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar lag en D/C's komen ook heel vaak van die brake Nodes, hebben die PH nergens last van en laggen wij als gekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:17
William/Ax3 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:02:
offtopic:

[...]

Denk ergens in het midden daarvan. }:O
nub er komt ook een stargate mmo lOL! l2google

Edit:
maarre waneer kom je weer eens gamen dan?:P

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 10-05-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

ph4nt0m schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:43:
[...]

zoals iruja al zei zou RO2 in de zomer ergens kunnen komen dus :P dat schiet al lekker op ^_^
In de zomer komt iig de beta uit in Japan, wereldwijde versie is nog niet zeker, en er zijn zelfs geruchten uit het management dat dat er voor heel lange tijd niet komt, aziatische markt schijnt winstgevender te zijn. Erg veel informatie krijg ik nog niet losgepeuterd aangezien er alleen een alpha draait in korea en het nog in ontwikkelingsfase zit.
Ofwel aan heel de info die ik heb gekregen heb je bar weinig, we kunnen alleen een maand wachten om te kijken of Japan echt die beta gaat krijgen of niet.
Zelf heb ik mijn bedenkingen daarover aangzien ze pas op een ~70% zitten van wat ze bij de launch klaar willen hebben, en jullie weten inmiddels hoe gravity dingen afhandeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-05 01:55

Wiepa

Notoriously ...

heeft iemand nog ff een linkje voor me van een download naar de client? kameraad van me wil het ook spelen =P

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 15:23
Zie topicstart, staat alles in ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Killzone schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:36:
Zie topicstart, staat alles in ;) .
okaj bedankt, alleen na lang nagedacht te hebben betaal ik tog maar weer voor naRose =P

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111694

ow als er echt iemand nodig in lot moet mag i wel ipv mij speel toch haast nooit meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143417

@ Sinergy
Gereinstalled, maar nog steeds het zelfde probleem.
Ik weet niet of het hier ergens mee te maken heeft, maar tijdens het updaten kwam wel deze error ; '' blablabla unvalid zip archive'' ( dat blablabla stuk ben ik helaas vergeten, had ik perongeluk te snel weg geklikt... |:( ) ik klikte het error venstertje gewoon uit, en het uptaten ging gewoon verder...

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 143417 op 10-05-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161527

die error had ik ook maar het werkte gewoon hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 17-05 14:23

Local Host

Het forum is om te leren.

een error en daarna "gewoon" verder werken. ( op mijn werk zou je daar niet mee wegkomen ;) ) Misschien heb je wel een brakke HDD of ff een instabiele internetverbinding gehad, waardoor het packetje niet door is doorgekomen. Wil je zeker zijn van dat je bestanden van R.O.S.E. in orde zijn doe dan ff "check all " ipv "play" .

PS wie kwamen er nou taart eten vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 06:41:
een error en daarna "gewoon" verder werken. ( op mijn werk zou je daar niet mee wegkomen ;) ) Misschien heb je wel een brakke HDD of ff een instabiele internetverbinding gehad, waardoor het packetje niet door is doorgekomen. Wil je zeker zijn van dat je bestanden van R.O.S.E. in orde zijn doe dan ff "check all " ipv "play" .

PS wie kwamen er nou taart eten vandaag :P
Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag Dennis. :o
Kom helaas geen taart eten, je woont net een kilometertje tever fietsen bij mij vandaan.

Party gisteravond was een beetje jammer bij MC. Iedereen DC, weer helemaal erheen lopen voor nog een DC, en dat afwisselend per teammember. Toen was de lol er voor een paar weer af en ben ik ook iig afk gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

mja ik ben iig doorgegaan tot de 118 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Eindelijk 2 T2's gevonden, 18m stuk :) Mika ook weer blij :P
Ga ik daarna even offline, rebootje en eten. Kom ik terug, boxbox tekst in mijn updater. :/

Ik was weer zo stom geweest geen backup te maken van mijn Rose folder, begint die client opnieuw alles te downloaden. Exe file terug gezet, krijg ik een vage popup met boxjes en sluit af.. Tegen half 12 alles klaar met patchen, toen ben ik maar gaan slapen.

Hopelijk van het weekend meer geluk :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Als ik het goed begrijp moet je dus je hele ROSE folder back uppen??? Ik heb namelijk de .exe wel gekopieerd, voor de zekerheid. Heb namelijk al een keer een corrupte patcher gehad. Maar de.exe terugzetten werkt dus niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Het blijft 1 groot vaag iets. Normaal gebruik ik gewoon een backup map van Rose, geen installatie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Laatst online: 09-09-2024
Helaas, ik heb de moed opgegeven. Ik wacht wel tot de server er echt goed voor staat. Ik kan zo echt niet spelen elke keer een disconnect en ook steeds totale server eruit. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alles gechecked, maar nog steeds het zelfde probleem... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172675

Yo all ik ben er weer ik zie jullie wel weer in game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
vandaag nieuws gehad, volgende week pas uitslag voor mijn dode 7900GTX :/

Dus maar een 8500GT gekocht, zal je 1 ding zeggen.. Koop zo'n ding dus nooit, bagger snelheid :P

Maargoed, Rose draait best op die kaart, eindelijk weer op mn hoofd PC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hehe, wat had je verwacht: Van een 7900GTX naar een 8500GT... Beetje logisch hé!? :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

kunnen jullie wel phRose spelen? Er staat telkens undergoing maintenence... al zo'n 5 dagen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

Een vriend van mij had prose gedownload en wou het gaan spelen maar telkens als die hem op start dan krijgt die een raport met in phrose online is een foutopgetreden weet iemand hoe je dat fixt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172675

Anoniem: 174022 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:44:
Een vriend van mij had prose gedownload en wou het gaan spelen maar telkens als die hem op start dan krijgt die een raport met in phrose online is een foutopgetreden weet iemand hoe je dat fixt??
Wat voor een soort fout melding krijt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Xouxic schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:29:
kunnen jullie wel phRose spelen? Er staat telkens undergoing maintenence... al zo'n 5 dagen ofzo.
we kunnen gewoon spelen niets aan de hand hoor. Waarschijnlijk is jou patcher ook in het chinees ;) kwestie van ff roseonline.exe terugzetten van een backup , of de client opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Local Host schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:52:
[...]

we kunnen gewoon spelen niets aan de hand hoor. Waarschijnlijk is jou patcher ook in het chinees ;) kwestie van ff roseonline.exe terugzetten van een backup , of de client opnieuw downloaden.
jup klopt. client is chineez =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Anoniem: 174022 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:44:
Welke vriend? Eemed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

ey rosers

long time, ik zie vele dezelfde namen nog posten :) welke rose is hier tegenworodig nog ten sprake en wie speelt er, wil eignelijk weeres in prose gaan spelen maar zit eignelijk niemand meer waarmee ik altijd gamede.

hier nog iets in leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

prose is gratis, jekunt meteen inloggen en verder gaan waar je gebleven was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Local Host schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:03:
prose is gratis, jekunt meteen inloggen en verder gaan waar je gebleven was :)
ben er zelfs al geweest, maar ik zie allene pi pa pos om me heen, wie speelt er van hier nog want gazers zitten allemaal op ruff en ruff zuigt dus ik wil prose

heb wel een superlelijk zwaard gekocht :S, wazige kerel die dat verzint

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/1775/teblauwsx6.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 12-05-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat een lelijk zwaard ja haha
wel nice aantal zulies :)
btw weet iemand hier een crafter of heeft een crafter die textual earring kan craften ?? kom 2 int te kort voor de ownage ouro van sin :9~
ben 99,90 :)
net weer leuk polaris eruitgeknald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161527 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:41:
wat een lelijk zwaard ja haha
wel nice aantal zulies :)
btw weet iemand hier een crafter of heeft een crafter die textual earring kan craften ?? kom 2 int te kort voor de ownage ouro van sin :9~
ben 99,90 :)
net weer leuk polaris eruitgeknald..
wat is je ign ik heb nog een lvl 94 dealer/bourg kan niet craften maar misschien partyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Tja zijn een aantal die weer spelen kijk maar in topic. Fly/Local/Sac en nog een paar van de ouwe garde. Zijn ook aantal "nieuwelingen" bij gekomen.

Ikzelf en Ph4 zitten tegenwordig in WOW bevalt me nog steeds prima is eigenlijk voor casual wat beter geschikt >< speel 10-20 uur in de week. Maar posten blijf ik hier wel ;). Probeer nog steeds op me win2k3 bak prose an de praat te krijgen om fly enzo te buffen maar sinds laaste update op gamegaurd krijg ik die niet meer an de praat erop :s.

[ Voor 15% gewijzigd door William/Ax3 op 12-05-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:20:
[...]

wat is je ign ik heb nog een lvl 94 dealer/bourg kan niet craften maar misschien partyen.
ben bezig met job quest :) morgen cleric ofzo
ben klaar met job quest :)
@evo ign is EU-Damy

super bedankt amafi voor je int spul !!! :D
@sin zou je aub ff in kunnen loggen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 161527 op 13-05-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-03 20:59
Ik heb Vista met daarop phROSE nu geinstalleerd, ging allemaal redelijk soepel (op zip archive error na) hij startte verder gewoon op en dergelijke en kben onder tussen level 31 al, maar soms als ik de computer opstart of gewoon ergens mee bezig ben gaat hij klagen over een illegale vista licentie :( is hier al een oplossing voor (graag geen vista reinstall of dergelijke maar gewoon een simpel tooltje ofzo) ik heb wel herstelpunt gemaakt vlak voor de install maar dan kan ik natuurlijk weer niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Prose niet installeren onder vista, maar een ingestalleerde XP folder gebruiken.
Lijkt voor de meeste te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
kan je dan gewoon de map C:/Program files/Triggersoft/Rose Online Evolution kopieeren? of moet de application data er ook nog bij?

[ Voor 20% gewijzigd door hugoy op 13-05-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:42

Haan

dotnetter

Anoniem: 161527 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:41:
Die kan niet gecraft voor zover ik weet.. Hij dropte altijd heel veel in Goblin Cave tijdens het hunten op devil feather, maar dat was voor Rose Evo..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:11:
[...]

Die kan niet gecraft voor zover ik weet.. Hij dropte altijd heel veel in Goblin Cave tijdens het hunten op devil feather, maar dat was voor Rose Evo..
ah oke, maar is nu niet meer belangrijk heb nu t3 setje van amafia _/-\o_
ik voel me echt een zwerver, heb haast niks zelf gekocht O-)
only the wand remaining :)

edit:
ja ook nog een masker zelfs,, tja ik zal me best doen! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 161527 op 13-05-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 161527 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:30:
[...]

ah oke, maar is nu niet meer belangrijk heb nu t3 setje van amafia _/-\o_
ik voel me echt een zwerver, heb haast niks zelf gekocht O-)
only the wand remaining :)
Amafia? Ben de maffia niet ;)
Vergeet ook dat mask niet.. En nu levelen met je kadaver.
We moeten meer mensen rond de 130 krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
hugoy schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:49:
kan je dan gewoon de map C:/Program files/Triggersoft/Rose Online Evolution kopieeren? of moet de application data er ook nog bij?
Kan je proberen, puur alleen die map. Dan een volle deinstall en kijken of hij opstart uit die gekopieerde directory.

Ik kom zo ingame, nog even de bbq-lunch afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
ik zie steeds vaker allemaal bergen met zorro masks, pinochio noses en dork glasses, meestal kon ik ze niet oppakken maar nu heb ik mn hele inventory vol :P hoeveel zijn ze waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:47:
[...]

Amafia? Ben de maffia niet ;)
Vergeet ook dat mask niet.. En nu levelen met je kadaver.
We moeten meer mensen rond de 130 krijgen :+
nou dit kadaver is bijna 120 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Local Host schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:57:
[...]

nou dit kadaver is bijna 120 :>
Ik heb bij iedereen wel ene char in de buurt op een x mee te trainen heb in jou lvl range namelijk nog een lvl 115 katar.

Ik zal vanaf dinsdag ingame zijn, totdan moet ik ff wat spul bij elkaar zoeken want veel oud gazer members hebben eq van mijn

Voor de gene die nieuw zijn hier.

Ik speel al lang hoofd char is eu-evo lvl 200 champ daarnaast heb ik een 94 dealer/bourg, genaamd evoluti0n en raider genaamd eu-ove 114/115 en ene cleric genaamd Serenityx lvl 158, voornamelijk bij de stargazers en moongazers gezeten in prose in eurose tijden was ik te vinden bij de tweakers clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Als gazers uitgestorven is is er vast nog wel plek te regelen voor je. Ik geef namelijk de voorkeur aan "active high level " spelers in LoT de andere kunnen in OoT ( zelf ook lang in gezeten :) ) oid gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX heb je misschien een email adres zodat we via msn kunnen praten?
Ik kom er nog steeds niet uit! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op maandag 14 mei 2007 @ 07:38:
Als gazers uitgestorven is is er vast nog wel plek te regelen voor je. Ik geef namelijk de voorkeur aan "active high level " spelers in LoT de andere kunnen in OoT ( zelf ook lang in gezeten :) ) oid gezet worden.
Pleur me mage er maar uit. Ga toch niet actief spelen hehe. Hoe meer ik naar de 70 (63 pas atm)kom in WOW des te leuker het word :P.

Weet ook waar de knik zit in win2k3. Schone install start die wel op. Maar zodra je windows2003server sp2 erover heen gooit dan NO GO meer kennelijk En zonder sp2 wil ik ook niet echt werken op die bak. Zal wel is voor de grap ticket sturen kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Tja je champ heeft in LoT weinig party maatjes denk ik. Net effe een toefje te hoog voor de meesten. Zoals ook mij.

Voor mijn party maatjes… Helaas zal ik de komende weken minder online zijn.
Deze week elke avond druk en rond hemelvaart een lekker lang weekendje weg. Om dan nog 4 laffe daagjes te werken en hard in te pakken voor mijn vakantie naar de Filipijnen.
Zal daar vast in Manila even in een internet cafe kijken en misschien even kijken hoe rose speelt zonder lag. En degene die naast me zit met zijn pa buff po eens goed een klap voor zijn/haar hoofd geven. Voornamelijk zal ik met mijn backpack erop uit trekken of aan het duiken zijn in plaats van tijd doorbrengen achter een PC. Dat kan ik in Nederland nl. ook.

@SinergyX: Inentingen vallen mee, ga niet zo lang dus hoefde alleen maar Hepatitus A en DTP
Moet zo nog anti-malaria pillen halen en dan heb ik alles wel gehad. Maak me meer zorgen of ik de vliegreis wel door kom. Kan niet lang stil zitten, dus 13 uur non-stop vliegen wordt waarschijnlijk errug zwaar

[ Voor 17% gewijzigd door Amafi op 14-05-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Anoniem: 143417 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:18:
SinergyX heb je misschien een email adres zodat we via msn kunnen praten?
Ik kom er nog steeds niet uit! 8)7
Staat in mijn profile :P

Amafi, jij moet ook maar eens op mijn msn lijstje komen, mocht je party hebben kan je me msg'en :D Buiten die party is er niets meer te vinden in de shops, dus vermaak ik me maar in CoH/V en nieuwe invention system :)

Edit: oh je gaat vakantie :D Heb je wel je inentingen? Ik kreeg complete strippenkaart om af te werken :P Ik ging singapore/malay

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:01:
Om dan nog 4 laffe daagjes te werken en hard in te pakken voor mijn vakantie naar de Filipijnen.
Veel plezier daar ;). Zelf ga ik over een maandje 16 dagen naar Thailand, echter ben ik niet zo'n backback figuur. Ga daar samen met een maatje twee rondritten doen met de auto ;). Vandaag prikken gehaald had er maar twee nodig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

William/Ax3 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:19:
[...]

Pleur me mage er maar uit. Ga toch niet actief spelen hehe. Hoe meer ik naar de 70 (63 pas atm)kom in WOW des te leuker het word :P.

Weet ook waar de knik zit in win2k3. Schone install start die wel op. Maar zodra je windows2003server sp2 erover heen gooit dan NO GO meer kennelijk En zonder sp2 wil ik ook niet echt werken op die bak. Zal wel is voor de grap ticket sturen kijken wat ze zeggen.
Compatible mode ?

Owja nog een truckje voor mensen die 2 clients willen bebruiken. ( overigens geen illegale oplossing )

Zorg dat je in windows 2 accounts hebt.
Start rose op onder je eerste account.

Switch account en start dan nog een keer rose op. OF doe rechtermuisknop op rose-icoon en dan de optie -> Uitvoeren als .. en dan de gegevens van de andere user gebruiken.

Dit heb ik getest en het werkt }:O

Niets illegaals overigens, je gebruikt gewoon 2 accounts.

Nog ff iets. Ik zie dat Ph4nt0m Deputy is van LoT is het misschien een idee om iemand anders hiervoor aan te stellen; aangezien R.O.S.E. voor ph4nt0m volgens mij niet zijn main-game is.

Misschien ff kijken of iemand anders Flying wilt ondersteunen.

* Local Host bijvoorbeeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:17
Local Host schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:55:
[...]

Compatible mode ?

Owja nog een truckje voor mensen die 2 clients willen bebruiken. ( overigens geen illegale oplossing )

Switch account en start dan nog een keer rose op. OF doe rechtermuisknop op rose-icoon en dan de optie -> Uitvoeren als .. en dan de gegevens van de andere user gebruiken.

Nog ff iets. Ik zie dat Ph4nt0m Deputy is van LoT is het misschien een idee om iemand anders hiervoor aan te stellen; aangezien R.O.S.E. voor ph4nt0m volgens mij niet zijn main-game is.

zie mij als een druk bezette onder directeur van lot :P je hoeft mij niet te zien ^_^ maar ben wel aanwezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Nope wil niet alle modes geprobeerd.

Run as ->Andere acc ook niet.

Sinds laatste update van gamegaurd is deze gewoon niet meer te draaien op win3k3 +sp2. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Net een paar WDW gecraft met 30 dodge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy, wanneer ben je bereikbaar op MSN ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Nog lang niet, werk :P
Tegen half 7 ben ik wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaar. :P
Oke dan, spreek je dan, veel plezier nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

vanaaf ben ik ook weer ingame te vinden lui ff proberen in de range van amafiA te komen. Vlieg volgens mij zit ik met mijn 120 al aardig in jou range niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sta vandaag heel de dag mooi te zijn in J3, kunnen jullie me beetje adden in fl , ff me kennisenkring weer opbouwen in phrose zelfs veel oude ph die wel redelijke mensen waren zijn gestopt.

Ik ben online onder serenityx zal zo af en toe is ene blik werpen of er wat te accepteren valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

of op OK te drukken bij de melding Server Disconnected :P

@ hieronder. Mooi zo waarschijlijk ben ik na je vakantie een heel eind bij. 8)

[ Voor 42% gewijzigd door Local Host op 14-05-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:07:
of op OK te drukken bij de melding Server Disconnected :P
Lol, die krijg je inderdaad vaker dan een vrienden uitnodiging.
LocaL, je komt inderdaad dichterbij. Ben nog steeds 134, dus vanaf 124 bij jou kan de exp eindelijk weer equal :) Dus nog maar eventjes om bij te komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Net lekker bezig in DoD met buffs van Serenity, gaat het channel weer plat en 7% exp weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Haan schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:27:
Net lekker bezig in DoD met buffs van Serenity, gaat het channel weer plat en 7% exp weg :(
wen er maar aan , gelukkig zijn het ook maar 5 mobs die je daarvoor weer moet killen :P Welke mobs doe je btw. Groene Scavenger schieten bij mij kwa exp nog steeds goed op op lvl 119 . Erg makkelijk als er teveel mensen aan het bosshunten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

how i missed Phrose

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/2172/screen025rq8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Sarcast :P

Maar je kan er leuke 'godlike' dingen mee doen. Ze vertellen (in Junon vooral) eerst te laten zitten, alleen die zitten krijgen buff. Of in een rij laten op stellen, bij een muur te laten staan, een MP potje doneren, het laten proberen in engels.. als je even een dipje heb, lucht dat wel weer op :)
Local Host schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:31:
wen er maar aan , gelukkig zijn het ook maar 5 mobs die je daarvoor weer moet killen :P Welke mobs doe je btw. Groene Scavenger schieten bij mij kwa exp nog steeds goed op op lvl 119 . Erg makkelijk als er teveel mensen aan het bosshunten zijn.
Als je nu vast gaat meppen in eldeon, op die dingen direct bij de uitgang, kan je mij lekker buffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

nee, kom jij maar lekker naar temple samen met amafiA of vlieg dan krijg je buffs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Local Host schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:31:
[...]

Scavangers zijn het fijnst ja :) Goeie exp, altijd genoeg 'voorraad' om te killen en ze droppen ook nog eens nuttige mats voor crafts.

* Haan is na een half jaar weer eens level up *O* ( = lvl 107 artisan)

[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 14-05-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Welk lvl ben je nu en class ? Dan kunnen we samen misschien nog wel ff het een en ander pwnen

@ haan -> weet niet of je dan in party wilt met mij doen we samen scavs ( is 1 skill voor mij ) of zou dat met exp helemaal verkeerd gaan ?

[ Voor 43% gewijzigd door Local Host op 14-05-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Local Host schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:29:
Welk lvl ben je nu en class ? Dan kunnen we samen misschien nog wel ff het een en ander pwnen

@ haan -> weet niet of je dan in party wilt met mij doen we samen scavs ( is 1 skill voor mij ) of zou dat met exp helemaal verkeerd gaan ?
voor jou zal exp de goeie kant op gaan hoor ;), en als het goed is vanaaf mijn raider weer gevechtslustig ik hoef allen me kater en wat garnets nog terug eq heb ik ondertussen al wel weer aardig compleet. dus dan moetne jullie maar ff kijken of je een 115 kater in clan wil of een 157 cleric (party wise gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Local Host schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:55:
[...]

Compatible mode ?

Ten 1e: Dankzei jou is nu mijn rose online blacklisted ofzo..
Ten 2e: toen het eenmaal werkte om de 5 min DC.
Ten 3e: Truukje werkt dus niet, en is niet aan te raden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Xouxic schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:55:
[...]

Ten 1e: DankzIJ jou is nu mijn rose online blacklisted ofzo..
Ten 2e: toen het eenmaal werkte om de 5 min DC.
Ten 3e: Truukje werkt dus niet, en is niet aan te raden..
1 . Rose online blacklisted ?! ( firewall ) lol hoe willen ze dat doen omdat je meerdere connecties hebt vanaf je router ? Moet makkelijk kunnen want met 2 pc's werkt het ook :+

2. Misschien trekt jou pc geen 2x rose client ? :+

3. truckje werkt wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219224

Hoi,

ik zit al tijdje met een probleem
Namelijk dat telkens ik Rose Evolution opstart, (EU), dat hij een scherm weergeeft met allemaal aziatische lettertekens op (het updatescherm dus).

De eerste keer dat ik het installeerde, kreeg ik na de eerste maal dat hij Launcher.zip update een engelstalig scherm. Vervolgens update hij opnieuw launcher.zip naar aziatisch..

Dan update hij het spel volledig, maar als ik dan wil inloggen, krijg ik de melding dat alle servers in onderhoud zijn en kan ik dus niet inloggen.

Heb al geprobeerd om raad te vragen op het officiele forum, maar daar krijg'k geen deftige weergave (error als'k mij inlog.. kan dan zelfs de topics niet zien :s).

Heb ook al geprobeerd om Trose.exe en ROSEonline.exe te vervangen, maar als'k dan start, dan zie ik dus wel een engelstalig updatescherm... Maar download hij weer launcher.zip, en krijg'k vervolgens na update weer aziatische tekens :'(..

Ben bijna moedeloos geworden.. Hulp aub :D }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

beste is om je installer ( je gedownloade client ) even te herinstalleren./ Helaas duurt het patchen dan weer ff, maar als die dan weer wertk maak dan ff een backup van je rose-folder. Dan kun je die terugzetten mocht dit gebeuren. GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Opzich maakt het niet uit dat je rare tekens krijgt, zoals mijne:
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/rose.jpg
Met vage tekens, geeft korean rose, maar wel de juiste update informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:01:
Opzich maakt het niet uit dat je rare tekens krijgt, zoals mijne:
[afbeelding]
Met vage tekens, geeft korean rose, maar wel de juiste update informatie.
Nee, 'k heb eerder zoiets: dat de tekst die jij in't engels hebt.. In't aziatisch..
Dus heel mijn launcher is aziatische geworden.:( (
uploading image)
Local Host schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:49:
beste is om je installer ( je gedownloade client ) even te herinstalleren./ Helaas duurt het patchen dan weer ff, maar als die dan weer wertk maak dan ff een backup van je rose-folder. Dan kun je die terugzetten mocht dit gebeuren. GL
Nou..Dat heb'k nu wel al 5 keer gedaan :(..'t helpt echt niet :(

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 219224 op 14-05-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Maak een kopie van je installed directory (kopie van rose blabla), deinstalleer daarna Rose (die kopie blijft dus).

Download dit bestand en pak het uit in je Kopie van Rose blabla folder. Pas eventueel SevenHearts.ini nog even aan, standaard staat die op 1024/768@60hz (TFT hier). Alles overschrijven, map GameGuard eventueel even hernoemen naar Gameguard2 ofzo. Dan ROSEonline.exe opstarten. Ben benieuwt wat hij dan doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alles sinds HEEEEEEEEEL hard bedankt..
Ik ga het zometeen eens proberen..
Toen'k de screenshot wou nemen, bleek hij zijn engelse taal te behouden..ik ga't ff laten updaten en dan zie'k wel weer :D.. allessinds heeeeel hard bedankt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als iemand ingame is post maar ff hier je ign, ik wissel te vaak van char

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 14-05-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

><

http://www.youtube.com/watch?v=KoV_aorU_FU&

Kan je gelijk zooitje beta filmpjes kijken.

Vind dat lopen tot nu toe nog beetje houterig overkomen xD.

3e closed beta is dus kennelijk afgerond.

[ Voor 115% gewijzigd door William/Ax3 op 14-05-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ding en ik ben 121 :)

Was lekker rustig vanaaf in DoD zeker na half 9 , want dan gaat al die lui naar bed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het werkte een tijdje..
Maar toen server Disconnected
En bij opnieuw proberen in te loggen dit:

http://img258.imageshack.us/my.php?image=roseerrorer0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

dat is idd het bekende " Chinese Patcher " probleem. Er zit niets anders op voor je dan of je backup terug te zetten van je rose-folder, of een herinstallatie van de client te doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

damn, ik kan nog steeds niet naRosen.. kheb een of anderre bug van gameguard, kheb al 100x opnieuw installed, en zelfs al een nieuwere client gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Pfftt was dit nou voor respond op me ticket (had ze duidelijk gezegd dat ik al een uninstall had gedaan en zelfs een format van me win2k3 en dat met sp1 wel werkt maar zodra sp2 erop zit dat het dan niet werkt). Hier kan ik toch niks mee :s.
We apologize for the inconvenience. To prevent your computer from restarting every time you attempt to log-in to the game or to the web services, you need to uninstall your RO client/game. Afterwards, make sure to delete the remaining files in your Program Files/Gravity/Ragnarok Online folder. Install the game thereafter. This problem may be caused by a possible corrupted/nonexistent keycrypt.
Aan die lui heb ik dus ook niks. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
@Xouxic
Niet naRosen. Gelukkig maar, dan zou je namelijk op de betaalde Amerikaanse server spelen. Denk dat je prose bedoelde.
Maar even samen gevat:
Je hebt geen win xp en geen win2k3 met sp2
Je hebt de goede client (prose client)
Je hebt geen meerdere rose clients naast elkaar geïnstalleerd
Je firewall heeft geen mot met gameguard en de client mag connecten via internet
Je hebt geen hack programma’s draaien waar gameguard over kan zeuren

@Local gz met je levels. Nog 3 levels en je kan bij mij in een exp gunstigere party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Local Host schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:32:
dat is idd het bekende " Chinese Patcher " probleem. Er zit niets anders op voor je dan of je backup terug te zetten van je rose-folder, of een herinstallatie van de client te doen helaas.
Kan toch niet dat ik dat ELKE keer moet doen, en hij blijft gewoon patchen hoor.
Want ELKE keer dat ik het terug zet, update hij gewoon weer naar't aziatisch..
OOk al herinstalleer ik het.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 219224 op 15-05-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Dat komt omdat je hem 1x geinstalleerd heb. Zoek met regedit je register door en delete alles wat met rose gravity or triggersoft te maken heeft. Ik draai met die zip file en basis install al sinds F2P, onder zowel XP als Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:56:
@Xouxic
m00 m00 blabla m00

@Local gz met je levels. Nog 3 levels en je kan bij mij in een exp gunstigere party
Als jij terugkomt van vakantie kun JIJ bij mij in een xp gunstigere party >:)

Nou zo gek zal het niet lopen in DoD lvl ik gewoon erg snel, zodra het daar goren word zal ik moeten gaan zoeken naar een nieuw plekkie ( dat zal rond de 124 zijn ) iemand nog suggesties of moeten we dan maar gaan party-en :P

@ hieronder tnx Misschien kromme oplossing nog voor het spelen van rose, maar als je ruimte genoeg hebt zou je een dual boot kunnen bouwen voor speciaal rose, maar dan moet je wel erg veel van die game houden ... Ben toch ook wel benieuwd WAT er in sp2 nou precies gameguard tegenhoud .. Zal eens de lijst met bugfixes doorspitten

[ Voor 23% gewijzigd door Local Host op 15-05-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:42:
gaan zoeken naar een nieuw plekkie ( dat zal rond de 124 zijn ) iemand nog suggesties
twee opties:

1. Mega drake
2. T2 die eerste groote room.

@Local
Dual boot kan niet echt aangezien ik die w2k3 bak ook als dc/fileserver/etc gebruik. Anders had ik dat allang gedaan ^^.

[ Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 15-05-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Je kan tot lvl 122 a 123 nog op evil jacks e.d. levelen, daarna zakt exp echt te ver in om nog echt lekker te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Je kan die ene boos in Luna pakken, bij de ghosts. Moet je nonstop 1 groepje ghosts killen en dan spawnt hij elke 10 minuten. MarinoHawker zat daar ook altijd, was voor mij op 135 nog groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

William/Ax3 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:43:
[...]

twee opties:

1. Mega drake
2. T2 die eerste groote room.

@Local
Dual boot kan niet echt aangezien ik die w2k3 bak ook als dc/fileserver/etc gebruik. Anders had ik dat allang gedaan ^^.
Je zou het ook kunnen doen zoals ik het doe met mijn servers -> virtualiseren :P Main os blijft dan lekker XP om te gamen en je servers heb je lekker virtueel. Voordeel van virtueel -> SNAPSHOTS de uitvinding van de eeuw _/-\o_

Maarja virtualiseren is ook een keuze , en je systeem moet het trekken .

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:51:
Dat komt omdat je hem 1x geinstalleerd heb. Zoek met regedit je register door en delete alles wat met rose gravity or triggersoft te maken heeft. Ik draai met die zip file en basis install al sinds F2P, onder zowel XP als Vista.
nou.. balen..hier doet hij het nog altijd niet..
'k heb het verwijdert, register afgelopen, geherinstalleerd met verse installatie (vanop deze forum gelinkt op main page), geinstalleerd, gebackupped, zipje over backup, uninstalled, backup er overheen gezet..

Gechecked op proseguru of servers online zijn...

EN 'k krijg updates in de meest vage charakters in een engels update scherm.. En dan opeens.. Engelste updats en.. een chinese launcher.zip..

Mooi.. voor niets..weeral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ik denk dat je fout ging met volgorde:
install -> backup -> deinstall -> register cleanup -> zipje -> draaien.

Ik ga wel ergens ruimte zoeken om mijn volledige rosemap neer te zetten.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'k zal't ff visualiseren.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa079976/KGB/Rose0001.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa079976/KGB/Rose0002.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa079976/KGB/Rose0003.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa079976/KGB/Rose0004.JPG

voila ..da gebeurt er dan..en dan.. nie kunne inlogge.

Ook na da'k jou volgorde heb gevolgd SinergyX.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 219224 op 15-05-2007 13:38 . Reden: Update van SinergyX ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!