[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.940 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Local Host

Het forum is om te leren.

daarom pas ik altijd op met dat traden. Beste is gewoon die dude meenemen en ergens op een plekje je shop opzetten en hem uit die shop laten kopen.

Gisteren was de lag weer goed aanwezig. Het weekend leek het even opgelost, maar ik begin me toch wel ernstig af te vragen wat er aan de hand is. Ook heel veel channels die er gewoon geruime tijd uitliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Haan schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:08:
Ik zou een R3 voor 80 mil verkopen + grand mighty boots(5) 10 ap, 3x gechecked of het bedrag klopte, maar die )*&%%^ heeft het toch voor elkaar gekregen om maar 8 mil te geven |:( |:( Gelukkig zijn die boots ook nog wat waard..
Niet 100% zeker, maar even hoe dit lijkt te werken:
Hij typt 80000000 in, je kan daarna soms nog een keer die $ intikken en op trade klikken. Als jij daarna je item toevoegt, krijgt hij de melding dat trade changed is, jij drukt op trade, hij heeft zijn 8.000000 scherm nog open en klikt ok. Wordt gewijzigt, maar jou trade blijft active.

Dit gebeurde bij mij met toeval toen ik 40m wilde overloodsen naar mika, was er opeens 4m ipv 40m getrade.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Haan

dotnetter

Kom ik die knakker net weer tegen, vraagt ie doodleuk of ik ook nog R2's heb om te verkopen 8)7
Ik heb hem eentje aangeboden voor 86 mil, maar dat wou ie niet ;(

Goed nieuws is wel dat ik een white night gun op (6) heb, binnenkort maar eens DoD onveilig maken :9
Amafi schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:37:
Weet hij zelf ook dat hij ipv 80m, 8m had betaald? Vind het echt een luizige streek als het kan zoals Sinergy zegt. Ga vanavond wel even zelf testen.
Trouwens Haan, binnenkort DoD onveilig maken? Welk lvl ben je dan?
Het feit dat ie meteen offline ging en me uit z'n friendlist verwijderde zegt wel genoeg denk ik ;)

En ik ben lvl 106, maar ik kan eigenlijk nooit spelen op tijden dat er anderen online zijn .. (als in 7-10 's morgens) Net wel ff DoD getest, maar ik kom net een beetje firepower tekort op scavengers, zonder cleric buffs dan.

[ Voor 54% gewijzigd door Haan op 08-05-2007 12:24 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Weet hij zelf ook dat hij ipv 80m, 8m had betaald? Vind het echt een luizige streek als het kan zoals Sinergy zegt. Ga vanavond wel even zelf testen.
Trouwens Haan, binnenkort DoD onveilig maken? Welk lvl ben je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Hallo,

Ik ben nieuw op Tweakers.

Heb zelf iROSE gespeeld tijdens de beta. Heb erg veel plezier gehad met vrienden etc. op iROSE. Vond het een geweldig spel en nu nog steeds. Nu zie ik dat pROSE gratis is geworden en ga ik maar eens weer beginnen. Ik weet mijn IGN nog niet maar het wordt een Dual Raider op Polaris.

[ Voor 42% gewijzigd door Moonborne op 08-05-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Nu online

Local Host

Welkom terug en nee wij kunnen helaas de verificatiecode niet intikken voor je :P

Je gebruikt wel de juiste link uit de TopicStart ?

Anders moet je denk ik gewoon ff paar keer proberen.

PS nog een gouden tip voor mensen die het bekende Patch probleem hebben ( chineesse tekens ) .

Maak een backup van het bestand RoseOnline.exe als je patcher corrupt is alleen dat bestand ff terugzetten en dan is die weer in orde ( scheelt weer 5 uurtjes updaten enzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:43:
Maak een backup van het bestand RoseOnline.exe als je patcher corrupt is alleen dat bestand ff terugzetten en dan is die weer in orde ( scheelt weer 5 uurtjes updaten enzo ;) )
Tja weet niet wat ze hebben uitgevreten met de client + gamegaurd maar ding doet het nog steeds niet op me win2003 bak. Sowiezo is het een ranzige patch als je kijkt naar al die lag problemen zowel op na als op prose ><. Laat weer is zien hoe brak de client eigenlijk is ^^.
Heraclius schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:19:
Ik weet mijn IGN nog niet maar het wordt een Dual Raider op Polaris.
Waarom Dual? Katar is 1 sneller en heeft 2 veel betere skills.
Local Host schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:56:
Ax3 zal ik mijn rose-map ff een keer naar je uploaden ? Ik heb 2,5 Mbit upstream dus met een avondje heb je die ook wel binnen :)

Owja zat ff met Spook op msn en stuitte op het volgende :

JAN KOM TERUG !!!! :'( ;( ( en Gerwin :P )
Prima DM/mail (op planet) me link anders maar ^^ je hebt vast welwebservertje draaien ^^. Denk niet dat het helpt maar goed nooit geschoten is altijd mis.

offtopic:
Zag jan laats in Ogri geloof ik. Was die ziek ofzo ging gelijk ze nest weer in.

[ Voor 44% gewijzigd door William/Ax3 op 08-05-2007 14:04 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Nu online

Local Host

Ax3 zal ik mijn rose-map ff een keer naar je uploaden ? Ik heb 2,5 Mbit upstream dus met een avondje heb je die ook wel binnen :)

Wanneer nieuwe Tweakers Pic ? }:O

@ hieronder en ik durf te wedden dat ze er nog intrappen ook :P

[ Voor 48% gewijzigd door Local Host op 08-05-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29

hij komt niet :P hij zorgt ervoor dat ik bij hem in zijn guild kom :P XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik heb het berichtje ondertussen ge-edit.
Had de cijfers voor de verificatie met num lock gedaan. Dit gaat dus niet. Je moet het met de cijfers boven je letters gebruiken.

@William Er zijn al zo veel van die katar hawkers, ik wil liever iets origineler zijn en vind het er ook wel zeer mooi uitzien.

Ben bezig met pROSE te downloaden.

Wat zijn de rates eigenlijk op pROSE?

Alles gewoon 1x?

[ Voor 9% gewijzigd door Moonborne op 08-05-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Als je altijd i-Rose hebt gespeeld, moet je je trouwens wel even voorbereiden op een flinke 'cultuur-schok" :P Het systeem werkt namelijk totaal anders dan je nu gewend bent.. Daarbij is de cultuur in pRose ook 'bijzonder' dus dat is in het begin waarschijnlijk flink wennen.

Weet iemand trouwens voor hoeveel mil je ingame aan een skill reset kan komen?

grrr door een roll-back 6 r1's die verkocht waren weer terug (en geld ook weg helaas)

[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 08-05-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
R.O.S.E. ziet er harstikke leuk uit. Wil het best proberen, maar heb een aantal vragen, misschien kunnen jullie me op weg helpen.

- welke versie moet ik nou hebben NA Rose of pRose? Zeker gezien vraag 2.
- is pRose nou inderdaad gratis? Ik zo ja, is het dan niet een aflopende zaak? is NA Rose ook gratis?
- iemand die Rose op Vista heeft geinstalleerd?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

nika schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:55:
- welke versie moet ik nou hebben NA Rose of pRose? Zeker gezien vraag 2.
90% van tweakers zit op prose.
- is pRose nou inderdaad gratis? Ik zo ja, is het dan niet een aflopende zaak? is NA Rose ook gratis?
Ja is gratis. Aflopend is nog bezien aangezien het nog onduidelijk is of er naast jrose nog nieuwe content gaat komen voor na en p. Na rose is "nog" niet gratis.
- iemand die Rose op Vista heeft geinstalleerd?
Ja en nee. Bij de mensen waar het werkt die hebben een install op een xp machine gedaan en de map naar de vista machine gecopy'ed. Verse install op vista werkt dus niet. (Staat al vaak in topic).
NP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

je kan beide versies spelen alleen P-Rose is idd gratis, een aflopende zaak is rose al maanden. vandaar ook dat p-rose gratis geworden is (groei en mensen laten betalen voor een dood bloedend iets is ook geen doen). ondertussen in het aantal spelers op p-rose denk ik wel ver3dubbeld.

hm vista,... waasch runt het er niet erg goed op net als de meeste zaken :p maar weet het niet zeker

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Maare weet iemand hier de rates van de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Niet online
Bedankt mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Heraclius schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:16:
>< wat hebben normaale officeele servers altijd voor rate? Juist 1 dus.

offtopic:
*O*
Post 1000
*O*

En dat pas sinds 15 augustus 2000 wat ben ik zuinig ><

[ Voor 18% gewijzigd door William/Ax3 op 08-05-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Nu online

Local Host

Heraclius schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:16:
Legale server = legale rates ;)

happy gaming }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:22:
[...]

niet zo stoer reageren :P daar heb jij t recht niet toe ^_^ je heb nog niet eens 200 posts :P

@hierboven tja chan 3 is meestal shop chan dus ;) daar zijn we te vinden als we shoppen in junon
Zeg jij met volgens mij nog geen 1 post buiten het Spielerij SubForum
Haan schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:08:
omfg ik ben gewoon gescammed :|

Ik zou een R3 voor 80 mil verkopen + grand mighty boots(5) 10 ap, 3x gechecked of het bedrag klopte, maar die )*&%%^ heeft het toch voor elkaar gekregen om maar 8 mil te geven |:( |:( Gelukkig zijn die boots ook nog wat waard..

Dus als jullie ene b0ySCOuTz zien in PVP area.. -> KOS

update: clan BlitzheAtRaider
Wat een Klootzakken zijn het ook he :/
Zet hem gewoon in shop voor 80 Mil, kan hij je er ook niet mee scammen, in plaats van trade.
Heraclius schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:19:
Hallo,

Ik ben nieuw op Tweakers.

Heb zelf iROSE gespeeld tijdens de beta. Heb erg veel plezier gehad met vrienden etc. op iROSE. Vond het een geweldig spel en nu nog steeds. Nu zie ik dat pROSE gratis is geworden en ga ik maar eens weer beginnen. Ik weet mijn IGN nog niet maar het wordt een Dual Raider op Polaris.
Dual raider, zou je je niet eens goed in de jobs verdiepen voor je zomaar wat doet, wand meesten zijn echt niet happy met Duals

@ hieronder en ik durf te wedden dat ze er nog intrappen ook :P
HE! je probeert niet me bufff sletje te jatten he :P

Verder weer weekendje RoseLoos, Was lekker weekendje weg, verbrand als een gek, maar wel te veel lol gehad, en gister nietmand in LoT online :( Dus maar effe naar Temple gegaan, kreeg ik Castle gear drawings als drop, wel leuk, had ze nog nooit gedropt gehad. Maar jammer genoeg had me shop wel weer in 5 min D/c :/

Iemand tijd voor party vanavond, Lvl 125 Power Mage :P
William/Ax3 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:23:
[...]

offtopic:
*O*
Post 1000
*O*

En dat pas sinds 15 augustus 2000 wat ben ik zuinig ><
Ik ook pas 1630 zins 16 september 2004 (tham wat ben ik nog kort op GoT zeg)
Je moet rakkerzero eens zien met zijn 9000 berichten zins 11 sep 2003 _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:31:Dual raider, zou je je niet eens goed in de jobs verdiepen voor je zomaar wat doet, wand meesten zijn echt niet happy met Duals
Ik heb al veel rondgekeken op de NA ROSE forums. Ik heb ook nergens daar gezien dat mensen zeggen dat ze slecht zijn/dat ze er niet blij mee zijn.
Is de zwakte van de Duals dat ze niet zo sterk zijn omdat het om str/dex gaat en het niet om pure kracht gaat maar een soort hybrid?

Ik zal er nog eens over nadeken welke job het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:28:
[...]

Ik heb al veel rondgekeken op de NA ROSE forums. Ik heb ook nergens daar gezien dat mensen zeggen dat ze slecht zijn/dat ze er niet blij mee zijn.
Is de zwakte van de Duals dat ze niet zo sterk zijn omdat het om str/dex gaat en het niet om pure kracht gaat maar een soort hybrid?

Ik zal er nog eens over nadeken welke job het wordt.
Geloof me, ik heb een Kater raider, en sac een dual,
Was in TG gewoon niet leuk, is deed toen (allebij ongeveer zelfde lvl) 2x Zo veel damage en sla ook nog eens de helft sneller (dat was net na Evo patch geloof ik, toen met de nieuwe skills)

Kater is gewoon snel en sterk, verder maken skills niet echt uit, je slaat zo snel dat je geen skills nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:31:
Ik ook pas 1630 zins 16 september 2004 (tham wat ben ik nog kort op GoT zeg)
Je moet rakkerzero eens zien met zijn 9000 berichten zins 11 sep 2003 _/-\o_
O-)
GoT huiskamer is toch best leuk :+

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 08-05-2007 17:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:31:
[...]

Geloof me, ik heb een Kater raider, en sac een dual,
Was in TG gewoon niet leuk
Ga even PvP in Rose vergelijken met PvE dingen.. als er iets bugged is in (naja.. noem het gewoon 100% bagger), dan is het PvP in Rose wel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 12:17
Hi!

Ik ben nieuw hier op tweakers (was er wel eerder, maar nu pas geregistreerd). Ik speel ook Rose Online. Heb een lvl 31 (jaja :P ) support Muse. Ben best nieuw met Rose (vroeger wel gespeeld, tijdens de Beta, maar er is een hoop veranderd). Ik kan best leuk buffen, maar waar staat po pa en al die dingen voor?? Iedereen vraagt: ''Pa buffs po please'' maar ik heb geen idee waarover ze het hebben :S . Kan iemand me het uitleggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Hehe :D

In het engels vertaald is het "buff me" geloof ik. Dus in principe vragen ze gewoon of je hun ff buffs wil geven ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand PinkPassion in MSN Email of weet ik dat ook staan ???
Hij heeft nog wat Prose EQ van me die ik graag even terug wil :P
Hij speelt nu Ruff geloof ik dus als je hem ziet vraag eeffe of hij me wil adden of zo iets :P
Zeg maar dat vliegje hem zoekt, doet hij het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik als enige duel high lvl raider van got hier zegt dat je moet doen wat je wilt ik zie niet in dat een katar raider miss sterker is dat is onzin als je mij vraagt duel is pure kracht en als je beetje leuke atack speed gear hebt sla je nog niet eens zo sloom katar heeft ook ze voordelen maar ook nadelen ik vind persoonlijk duel leuker katar is meer van het ik ben sneaky en sla je met 5 criticals dood in pvp van rose dan lol tenzei ik net me mirror phantasm aan heb staan en ff een enfleembent op de tegenstander zet en ff een mystic knife gooi dan win ik uiteraard xD

Do what u want it doesnot matter 8)7

@Fly als je toch alleen je mage traint doe die dan in Lot want het is echt soms saai dood 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Niet online
Net ROSE geinstalleerd. Geen probleem.

Nu start ik op, klik ik op Play Rose Online en dan.....

....gebeurd er niets...

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
had je nog een andere rose geinstalleerd gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Niet online
nope...

draai wel Vista...zal wel weer niet willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
nika schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 00:42:
nope...

draai wel Vista...zal wel weer niet willen...
<sarcasme modus aan>
Neehoor, iedereen heeft hier Vista en je bent echt de enige met problemen.
Er is het zelfs op de voorgaande pagina's niet meer over gehad.
Ik begrijp natuurlijk dat dat lezen van een hele pagina tekst wat veel is.
Maar ik vind ook dat we je daarin moeten steunen.
Het zou toch wat zijn als iedereen een keer het topic gelezen had en zelf had gezocht naar antwoorden op zijn/haar vragen. Dan zouden we die mensen nutteloos belasten

<sarcasme modus uit>
edit: kuising aan, zie dat je op zich wel vaker op tweakers hebt gepost. Maar zelfs in de reactie op je vraag of het op vista draait staat het antwoord dat je wilde hebben.

Gisteren leuke party met Fliegje en ook Local.
De 135 grens komt steeds dichterbij :)

[ Voor 11% gewijzigd door Amafi op 09-05-2007 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:46:
pvp verhaal

Do what u want it doesnot matter 8)7
Waarom kijkt iedereen nou altijd naar PVP. Geloof me nou PVP en ROSE stelt niks nada nopes voor. (totaal buggy en geen enkele balance).Je moet naar pve kijken en daar is katar vergeleken met dual gewoon beter in. Waarom? Je molt gewoon sneller dus lvl je sneller en kan je sneller je spullen farmen. En daar draait ROSE om.

Des-al-niet-te-min heb je wel gelijk dat een ieder moet doen wat hij/zij leuk vind.

@Local bedankt voor je client echter geen effect ><. Laatse mogelijkheid is voor me een 100% cleane install van me win2003 bak en daar heb ik ff nog niet echt de tijd voor :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:59:
[...]

Waarom kijkt iedereen nou altijd naar PVP. Geloof me nou PVP en ROSE stelt niks nada nopes voor. (totaal buggy en geen enkele balance).Je moet naar pve kijken en daar is katar vergeleken met dual gewoon beter in. Waarom? Je molt gewoon sneller dus lvl je sneller en kan je sneller je spullen farmen. En daar draait ROSE om.

Des-al-niet-te-min heb je wel gelijk dat een ieder moet doen wat hij/zij leuk vind.

@Local bedankt voor je client echter geen effect ><. Laatse mogelijkheid is voor me een 100% cleane install van me win2003 bak en daar heb ik ff nog niet echt de tijd voor :/.
ik begrijp overigens niet waarom je dat overweegt. tis toch maar een spel wat je niet echt speelt :P
(off topic)
ben terug op horde server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://file.4gamer.net/movie/RO2_LoveStory_2.zip
http://file.4gamer.net/movie/RO2_LoveStory_3.zip
http://file.4gamer.net/movie/RO2_LoveStory_4.zip
http://file.4gamer.net/movie/070411_RO2_Love%20Story_2-1.zip

Filmpjes van Ragnarok 2, kun je goed zien hoe de chars eruit zien en emoticons :D
Volgens de bronnen komt er deze zomer/eind deze zomer de lang verwachte beta, en ze zitten nu op 70% van wat ze bij de launch hebben geplanned -> Japan, internationale onbekend, waarschijnlijk q4.
Geen woord over Rose meer...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amafi schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:07:

Gisteren leuke party met Fliegje en ook Local.
De 135 grens komt steeds dichterbij :)
past een 136 knight al in de party? :P

Ik merk dat ik nu amper meer inlog, shops is niets te vinden (refines zijn al weer over 1m) en nonstop DC/lag maakt die 5% per half uur ook niet echt vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:43:
http://file.4gamer.net/movie/RO2_LoveStory_2.zip
http://file.4gamer.net/movie/RO2_LoveStory_3.zip
http://file.4gamer.net/movie/RO2_LoveStory_4.zip
http://file.4gamer.net/movie/070411_RO2_Love%20Story_2-1.zip

Filmpjes van Ragnarok 2, kun je goed zien hoe de chars eruit zien en emoticons :D
Volgens de bronnen komt er deze zomer/eind deze zomer de lang verwachte beta, en ze zitten nu op 70% van wat ze bij de launch hebben geplanned -> Japan, internationale onbekend, waarschijnlijk q4.
Geen woord over Rose meer...
ff kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
SinergyX schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:55:
[...]

Ik merk dat ik nu amper meer inlog, shops is niets te vinden (refines zijn al weer over 1m) en nonstop DC/lag maakt die 5% per half uur ook niet echt vooruitgang.
Hehe, ik snoepte geloof ik al veel exp van local.
Die moet even binnen 10 levels van mij komen vind ik :P
Gelukkig kunnen levelen zonder DC, met party lvl50 op het laatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:55:
[...]

Lol? logde net in en de channel 3 stond op normal voor zover ik weet zijn de channel stabiel weer, al heb ik smorgens als ik me shopje kijk wel een dc maar het is weer lekker druk hoor :)

Katar kan snel killen ja maar scheelt nie zo veel hoor want de dmg die ik doe vergeleken met katar is 2x meer dus zal miss wel even snel zijn ^^ maja who gives a f*ck DUEL POWER *O* *O* *O* _/-\o_

Sac is over 8% 162 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Nu online

Local Host

Amafi schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:03:
[...]

Hehe, ik snoepte geloof ik al veel exp van local.
Die moet even binnen 10 levels van mij komen vind ik :P
Gelukkig kunnen levelen zonder DC, met party lvl50 op het laatst
exp zuigt ; maar de gezelligheid niet :)

Ik zou eigenlijk voor het goede ff wat moeten powerlvl-en in DoD nog. Vanaaf doen we wel ff de afgesproken party bij de moonbroer :) Gister toch bijna 50% gedaan in ons feestje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tijdens lvlen heb ik nog steeds flinke lag spikes (eldeon, die sprinkhanen), heel iritant als je daar 10-20 sec tracht een power uit te voeren terwijl de mob allang dood is. Daarbij is Knight als zo'n supersnelle killer.. iriteert enorm snel :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 09-05-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik dacht ik ga vandaag eens beginnen ik log in op channel 1 van Polaris en na 10 min DC. Daarna start ik opnieuw op, zie ik aleen Sirius staan. Moet ik op channel 3 gaan om minder DC's te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Heraclius schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:34:
Ik dacht ik ga vandaag eens beginnen ik log in op channel 1 van Polaris en na 10 min DC. Daarna start ik opnieuw op, zie ik aleen Sirius staan. Moet ik op channel 3 gaan om minder DC's te krijgen?
Nee, als je alleen sirius ziet staan betekend het dat de hele Polaris server er uit ligt.
Hopelijk gaan ze dat donderdag fixen (maarja, ik hoop wel op meer in rose maar dat is ook niet uitgekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ok, dan ligt het gelukkig niet aan mij.

Kun je trouwens ook nog iets doen met die Love Choclate? Het is van Valentijnsdag maar hoelang is dat al niet geleden, 14 februari. Zijn ze het vergeten eruit te halen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar verbaas ik me al een tijdje over... En die chocolats droppen alleen op chan 3......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:04:
Daar verbaas ik me al een tijdje over... En die chocolats droppen alleen op chan 3......
ze droppen overal hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee mede rose spelers :)
Ik zit met een probleem!
Vroeger (die goede oude tijd,) heb ik lang de beta versie gespeeld.
Toen ik gister een beetje aan het google'en was, las ik dat Rose opnieuw F2P is geworden ( in dit geval pRose).
Dus ik pakte mijn kansen, download pRose ( Rose evolution ) van deze link http://prose.wask.org/ROSE_EVO_100_123_Main.exe
Installeerde Rose, downloade nog wat updates...
Maar, toen ik Rose uiteindelijk op wilde starten, deed hij niks!
Ik krijg wel het update schermpje, maar als ik dan vervolgens op ''Play Rose'' click, doet hij niks.
Wie helpt mij uit de brand?? :*)
Alvast bedankt!

Groeten }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gokje, Windows Vista?
Zo ja, lees even topic door, staat hoe het wel lukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:25:
Ik krijg wel het update schermpje, maar als ik dan vervolgens op ''Play Rose'' click, doet hij niks.
Os? En krijg je verder geen melding? (Voorbeeld directx mismatch?). Wat zegt je je event viewer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, geen vista, XP home edition. En Rose heeft het eerder op deze pc gedaan (iRose maar goed).

En nee, ik krijg geen bericht, hij doet gewoon niks :?
Sorry maar wat is een event viewer? Ik ben nog niet zo heel goed hier in hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

:( Steeds direct een DC als je een char selecteert om te gaan spelen, op alle drie de kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Bah zeg, direct een DC als je char selecteerd en dan op start drukt. En ik kan ook niet connecten met Sirius.... Bah bah bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja echt klote lol nu moeten ze er echt wat aan gaan doen begint echt iritant te worden :(

@Haan Volg de Valkjes haha das echt fun :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Haan schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:04:
:( Steeds direct een DC als je een char selecteert om te gaan spelen, op alle drie de kanalen.
En terecht, je hoort gewoon te werken overdag :P
Nee, echt ontzettend klote. Vraag me af wat daar binnen Levelup allemaal gaande is (de pRose betrokkenen dan) Ze kunnen weer eens niet eens een server draaiend houden met not busy - normal belasting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@Amafi: student hè :P Maar het is intussen al opgelost, en m'n shop staat er nog steeds zonder DC te hebben :) (klop,klop,klop)

Zijn er trouwens mensen die morgenavond vanaf een uurtje of 11 en met een char in de buurt van lvl 106 willen partyen in DoD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Haan schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:33:
Zijn er trouwens mensen die morgenavond vanaf een uurtje of 11 en met een char in de buurt van lvl 106 willen partyen in DoD?
Tijd: Check
Character: nope.. heb ik niet :> (83 en dan 136)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik dan wel een uurtje kan partyen met je
98,5 cleric atm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Zorg dat je tegen die tijd lvl 100 bent :D Hopelijk valt er dan te spelen, Polaris is weer helemaal offline nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Nu online

Local Host

hmm hoop dat ie in de loop van de avond online is . Voorgenomen om vanaaf ff lekker te gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Liggen die DC's aan dat wij in Europa wonen? Of hebben die Filipijnen het daar ook?

BTW Ik kan gewoon spelen nu

[ Voor 15% gewijzigd door Moonborne op 09-05-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lag/DC = Europa grotendeels
Servertje plat = Duidelijk bij Levelup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Ik ga er vanuit dat ze het morgen met de mantinace fixen..
Zodat we in het weekend weer normaal kunnen spelen, zonder DC elke 10min :/

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Nu online

Local Host

Zo misschien dat ik vanaaf weer ff uurtje ofzo ingame duik.

Gister @ moon childs echt goeie party gehad . En als iemand nog 1x durft te beweren dat een knight nutteloos is 7(8)7

Bedankt Amafi voor je AOE *O*
Bedankt SinergyX voor je DEF *O* *O*

Bedankt mezelf voor de buffs en healing van Amafi O-)

Volgende keer Vliegje erbij bij dit groepje en we zijn weer OMGWFTROFLCOPTERPWNAGE

LoCaLtje @ 117 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
TY inderdaad SinergyX :)
Nooit gedacht dat een knight zo effectief kon zijn. Als ik die hoeveelheid mobs op me zou hebben zou ik binnen 1 picoseconde het loodje leggen.
Maar vond het inderdaad ook erg gaaf, wel onwijs irritant die AOE bug. Denk ik met perma 30 mobs van Sinergie te slopen raak ik 1!!!!! Mob met mijn perma. Natuurlijk niet eens de mob waar ik op mikte.
Maarja wel leuk en goed vermaakt.
Allemaal LVL up gegaan dus das ook weer mooi, nog 1 leveltje voor ubergeile eq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik moet zeggen, was bizar verbaast hoeveel ik kon hebben :P Mede geluk nu door alles (5) te hebben, had oude shots terug gekeken waar ik buffed 1100 def had, ik zit nu rond de 1550. Van 36.32% naar 137, goeie healslet local :P

En spoekie nog bedankt voor je shield, mijne was halverwege op 0% gekomen.

Nog 3 lvls voor wat leuke passive's en flinke defence (140 boots), nog totaal 8 voor eindelijk nieuwe skill :)

Overal, topparty *O* _/-\o_

Zal vanavond proberen TS aan de praat te krijgen, werkt iets betere met de tactieken. Soms kan ik totaal niet zien welke mob wie mept omdat we dan te dicht op elkaar staan ;)
(ik dacht aan een Knight melkt leeg, Muse finished, aoe op mobs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Het DC probleem is in ieder geval nog niet opgelost met de patch van vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin alleen maar meer zin te krijgen om pRose te spelen als ik dit topic lees :9~
Maar hij wil het nog steeds niet doen hiero!
Heeft dan niemand een verklaring? :|

Om het geheugen even op te frissen ;) :

'' Hee mede rose spelers
Ik zit met een probleem!
Toen ik gister een beetje aan het google'en was, las ik dat Rose opnieuw F2P is geworden ( in dit geval pRose).
Dus ik pakte mijn kansen, download pRose ( Rose evolution ) van deze link http://prose.wask.org/ROSE_EVO_100_123_Main.exe
Wie helpt mij uit de brand??
''
Alvast bedankt![quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Alle overtolligie progs is uitzetten die meedraaien. Aka viruscanners/firewalls ect. Om de een of andere wijze zit gamegaurd kennelijk te rommelen. (Neem aan dat je nprotect ding niet ziet. Zo wel dan zit het waarschoijnlijk in je vid kaart drivers/directx). En zoals eerder ook gezegd kijk is in je event viewer wat daar instaat. Weet je niet hoe dat moet? Zoeken op google of in de help functie van windows dan leer jezelf ook is wat xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:30:
Ik begin alleen maar meer zin te krijgen om pRose te spelen als ik dit topic lees :9~

'' Hee mede rose spelers
Ik zit met een probleem!
''
Alvast bedankt![quote]
Edit: Vind Ax3 zijn oplossing toch beter. Check inderdaad of de client rechten heeft om een connectie te maken.

Als dat allemaal niet werkt en wel hoort te werken, kijk even of een andere client installatie het wel doet

[ Voor 15% gewijzigd door Amafi op 10-05-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
He, weten jullie trouwens of Fraps het doet. Ik starte hem even op om mn FPS te zien, en eventueel wat op te nemen, maar ik zie nergens mijn fps staan :S ?? Weet iemand waarom dit is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Misschien omdat je het hebt uitstaan in de settings van Fraps :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 06:49:
Zo misschien dat ik vanaaf weer ff uurtje ofzo ingame duik.

Gister @ moon childs echt goeie party gehad . En als iemand nog 1x durft te beweren dat een knight nutteloos is 7(8)7

Bedankt Amafi voor je AOE *O*
Bedankt SinergyX voor je DEF *O* *O*

Bedankt mezelf voor de buffs en healing van Amafi O-)

Volgende keer Vliegje erbij bij dit groepje en we zijn weer OMGWFTROFLCOPTERPWNAGE

LoCaLtje @ 117 btw
Sry dat ik er gister niet meer was, kwam echt rond 22:00 pas thuis van dat novellcongres gebeuren.
Wel super leuke vet grote TUX mee gekregen op novell gedoe :D
Maar volgende keer doe ik zeker mee, word het echt PWNAGE ! :P
Local sinergy amafi ? Tijd vanavond :P
Ben nu 126, en mot echt richitng de 135/140 Snel :P

Oja, zoek nog lvl 140 hoedje met AP er op, als iemand er 1 heeft, effe gil geven aub.
Nog dikke luck met Ouro wand, had wat tali's over en die wand, ging in 1 keer naar (6) *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Fraps heeft quickkey/toggle ervoor, standaard dacht ik F8 of F9.

Voor die hange start, je kan proberen vanuit je start menu de config eerst op te starten, daarna gaat hij zelf naar de updater. Welke tekst krijg je btw in de updatescherm? Blokjes = Jrose, netje lijst met datum/onderwerp = NArose, gewoon wat update info = Prose.

vanavond wel wat tijd, zolang er deze keer maar een cleric ofzo meeloopt. Gister zonder buff dat %*#&@*($ eind 2x moeten lopen (leuke portal spawn bug) met 600mspd... :/

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 10-05-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:30:

'' Hee mede rose spelers
Ik zit met een probleem!
''
Alvast bedankt![quote]
Heb dit probleem paar keer gehad na dat me client was gecrasht of niet goed geupdate, Herinstall werkte alleen maar bij mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah m'n event viewer zegt wel degelijk iets

Type : Controleren op geslaagde pogingen
Datum : 10-5-2007
Tijd : 12:13:36
Bron : Security
Categorie : Gebruik van machtigingen
Gebeurtenis : 576
Gebruiker : Netwerkservice

En dan is er nog eentje ;

Type : Controleren op geslaagde pogingen
Datum : 10-5-2007
Tijd : 12:13:36
Bron : Security
Categorie : Aanmelden / Afmelden
Gebeurtenis : 528
Gebruiker : Netwerkservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is dat gelijk qua tijd dat jij Rose trachte op te starten? Die 2de melding is een standaard opstart/afsluit melding in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja , dat is zeker, heb het een paar keer herhaald, en elke keer krijg ik die twee meldingen precies op het zelfde tijd stip als dat ik Rose probeer te runnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je account in Windows, gebruiker of admin/eigenaar?
oftewel log eens in als admin, start em dan eens op :P

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 10-05-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Admin 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet ik hem ergens anders downloaden, en dan reinstallen?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:56:
Misschien moet ik hem ergens anders downloaden, en dan reinstallen?
Tip van de dag:

Gebruik de Afbeeldingslocatie: Http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop.

[ Voor 16% gewijzigd door William/Ax3 op 10-05-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@sacardus: ik kreeg dc en kom nu het spel niet in.. Moet nu toch weer aan de slag ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dacht ik ook al aan ja :P
Tot nu toe elke bericht nog ge'edit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:15:
@sacardus: ik kreeg dc en kom nu het spel niet in.. Moet nu toch weer aan de slag ook ;)
Geen probleem :) ik ging ff channel 2 kwam daar aantal aardige ph tegen en ging ff dod in met buffs stond daar een dealer van Demonz die was iedereen aan het killen ^^ dus ik heb me ff met die dealer vermaakt lol hij ging 8x dood door mijn fluffy :P

Lols polaris eruit sirius staat online maar heeft geen channels haha gaat goed daar

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Nu online

Local Host

mja d'r schijnt een "bugje" te zijn waarmee je code kunt sturen naar de server waardoor hij ff "hikt" zeg maar ;)

@ vlieg ik denk dat ik vanaaf wel ff online ben maar niet al te laat, krijg nl nog wat visite op bezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:17:
mja d'r schijnt een "bugje" te zijn waarmee je code kunt sturen naar de server waardoor hij ff "hikt" zeg maar ;)

@ vlieg ik denk dat ik vanaaf wel ff online ben maar niet al te laat, krijg nl nog wat visite op bezoek.
dus jij bent aan t kloten met die 386 jij portscanner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:17:

Nou elk IP dat dat stuurt meteen IP bannen, is met packet filtertje er zo uit te vissen.
Maar ja dat zal voor hun wel weer lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:22:
[...]

Nou elk IP dat dat stuurt meteen IP bannen, is met packet filtertje er zo uit te vissen.
Maar ja dat zal voor hun wel weer lastig zijn.
Volgens de geruchten is dit hun sniffer:
Afbeeldingslocatie: http://www.puplife.com/photocontest/super-sniffer-dog.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hun server gevonden!!
Afbeeldingslocatie: http://www.focushacks.com/photo/rs6k/shrink_0002.jpg

Maargoed, die code was al weer tijdje bekent, mede door 'ahum' servers waar ze dit uitvoerig kunnen testen. En IP bannen heeft weinig nut, welcome to proxy servers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Nu online

Local Host

mja ach lui een gegeven paard niet in de bek kijken. Als we ff realistisch zijn ; hoeveel blijft er van r.o.s.e. over zodra RO2 de lucht ingaat ;)

@ hieronder vanaf een uurtje of half 7 tot 8 ben ik denk ik online. Als er dan niemand is ga ik ff DoD in proberen een lvl-tje te scooren

[ Voor 32% gewijzigd door Local Host op 10-05-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal nog wel even gaan duren voordat RO2 de lucht in gaat, mocht het P2P worden blijf je toch een behoorlijke groep houden die F2P beter vind :P

Zolang we vanaaf een cleric hebben en de lag is ok, ben ik weer van de partij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:41:
Zal nog wel even gaan duren voordat RO2 de lucht in gaat, mocht het P2P worden blijf je toch een behoorlijke groep houden die F2P beter vind :P

Zolang we vanaaf een cleric hebben en de lag is ok, ben ik weer van de partij ;)
zoals iruja al zei zou RO2 in de zomer ergens kunnen komen dus :P dat schiet al lekker op ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En als ik zeg dat morgen Rose EvolutionSuperMegaRevolution 2 uitkomt geloof je me ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:33:
Hun server gevonden!!
[afbeelding]

Maargoed, die code was al weer tijdje bekent, mede door 'ahum' servers waar ze dit uitvoerig kunnen testen. En IP bannen heeft weinig nut, welcome to proxy servers :D
Als er iets dom is, is het over proxy connecten, als jullie over mijn proxy thuis zouden inloggen, heb ik al jullie inlog gegevens, dus een echte speler zal nooit over proxy conecten, maar aan de andere kan de genenen die rose willen verklooien zijn ook geen echte spelers.
:P
SinergyX schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:46:
En als ik zeg dat morgen Rose EvolutionSuperMegaRevolution 2 uitkomt geloof je me ook? :P
}) WOW MORGEN AL :D JOEPY JOEPY, Happy Happy Joy Joy, *O* *O* *O* *O* Kunnen we weer lekker opnieuw beginnen met ze allen :D :D :D Ik word arti :P

Hoorde ook trouwens dat RO3 al in winkels is gespot

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy, al wat wijzer geworden ? :*)
Sorry dat ik zo aandring, maar ik sta gewoon te popelen :X hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:43:
[...]

zoals iruja al zei zou RO2 in de zomer ergens kunnen komen dus :P dat schiet al lekker op ^_^
Tja als rose me 1 ding wijzer heeft gemaakt dan is het van: speel beta voor de grap een beetje maar ga der niet teveel tijd in douwen. Voor je het weet->RESET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:48:
Als er iets dom is, is het over proxy connecten, als jullie over mijn proxy thuis zouden inloggen, heb ik al jullie inlog gegevens, dus een echte speler zal nooit over proxy conecten, maar aan de andere kan de genenen die rose willen verklooien zijn ook geen echte spelers.
:P
Ooit gehoord van anonymous proxy? :P

Dutch, probeer een deinstall, reboot en nog een keertje installen.
(je had nog geen antwoord op mijn 'welk scherm' vraagje gegeven :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:55:
[...]

Ja en die kunnen niet je pakketje filteren ^^
Boeien hun wie het is zo lang ze maar aan log in gegevens komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:55:
[...]

Mee bezig! :)

Poep, waarom zie ik die '' welk scherm'' vraag de hele tijd over 't hoofd? 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
SinergyX schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:33:
Hun server gevonden!!
[afbeelding]

Alleen op het moment staat ie er zo bij:

Afbeeldingslocatie: http://catcherintherye.blog.kataweb.it/photos/uncategorized/broken_computer.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:00:
Poep, waarom zie ik die '' welk scherm'' vraag de hele tijd over 't hoofd? 8)7 :9
Ach, in iedergeval is je taalgebruik er op vooruitgegaan :P
das opsig wel rieleks
(deeltje 9)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!