|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Mooi dan log je maar mooi in op je mage ^^William/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:37:
[...]
Ach pak de mijne maar als ik er niet ben. Zal zo het er nu naar uitziet meer ingame zijn voor de gezelligheid hehe.
Kan je Prose trouwens Dual client Draaien ? Of mot ik weer me 2de game pctje aanslingeren
je komt idd wel in de buurt van mij en ax3Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:40:
[...]
Mooi dan log je maar mooi in op je mage ^^
Kan je Prose trouwens Dual client Draaien ? Of mot ik weer me 2de game pctje aanslingeren
die 2de pc bij mij moet ik eerst weer bouwen gvd... jip had manier gevonden maar zelfde manier werkt bij mij niet... dxwebsetup gedownload en installed zorgt voor blauw scherm op home premium... iemand anders een andere workaround?Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:40:
[...]
Mooi dan log je maar mooi in op je mage ^^
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Wat voor muse? Cleric of mage?Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:43:
Hoe heten jullie in-Game kan ik jullie toevoegen ik heet Misterfox. En wat waren de stats voor Muse Int is nog eentje ben het vergeten
2e anslingeren. Of je moet gameguard eruit slopen (geloof dat het daardoor komt) en dat mag niet hehe.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:40:
[...]
Err... Jij zit in irose termen te denken. Neen prose is EVO 2nd job is pas op 100 en neen dan kan je alleen je stats resetten met een uitem mall skill. Of tot idd +-lvl 15.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:49:
[...]
Allebei Bij lvl 70 kan je toch weer overnieuw je stats doen..
Anders wil ik wel mage doen
Mage: int:str:con (verhouding int:str 2:1 of 3:1) con tot 100-140 en op lvl + of - 10 houden.
Cleric: int klein beetje con. Als int max is en con rond 100-140 (wat jezelf fijn vind) full sen of als je van tanken houd str in plaats van sen.
[ Voor 70% gewijzigd door William/Ax3 op 18-04-2007 15:58 ]
Verwijderd
denk dat je verkeerde versie voor je hebt, gaat tot aan lvl 15 dacht ikVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:49:
[...]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Dan doe ik Mage wat voor Stats moet ik daardoen4th schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:52:
[...]
denk dat je verkeerde versie voor je hebt, gaat tot aan lvl 15 dacht ik
Ik krijg nog steeds van dat Love geval voor valentijnsdag
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 15:56 ]
Verwijderd
Run as... en zo werkt niet zeker bij Prose ookWilliam/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:45:
[...]
2e anslingeren. Of je moet gameguard eruit slopen (geloof dat het daardoor komt) en dat mag niet hehe.
Tot die tijd maar partyen ^^
Naja lopen dan maar naar zant
Dat is zover ik weet tot lvl40 omgezet, recente patch geweest.4th schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:52:
Tijdje op tala gespeeld
Dual client is dacht alleen nog mogelijk via VMware (sortlike).
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2007 16:06 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
in een kwartier tijd lekkere drops gehad met me noob clerick. met full buffs van baylee
Verwijderd
VMware ondersteunt toch video drivers niet goed, waardoor het niet werkt ?SinergyX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:05:
[...]
Dat is zover ik weet tot lvl40 omgezet, recente patch geweest.
Tijdje op tala gespeeld
Als VMware wel werkt doe ik dat wel ^^
@joyke, pas je sig text eens aan man... Overkill geeft niet meer damage, je krijgt gewoon zo veel damage als je doet, je krijgt alleen meer EXP !
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 16:27 ]
vmware ondersteund geen directX / 3dSinergyX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:05:
[...]
Dat is zover ik weet tot lvl40 omgezet, recente patch geweest.
Tijdje op tala gespeeld
ben nu in virtual pc 2007 een xp pro install aan het doen in de hoop dat ik het allemaal draaiende krijg want 2007 is niet gemaakt voor home premium.....
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:26:
[...]
@joyke, pas je sig text eens aan man dame... Overkill geeft niet meer damage, je krijgt gewoon zo veel damage als je doet, je krijgt alleen meer EXP !
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
edit: is aangepast
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 16:52 ]
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Heeft geen signature.
is niet als main, is pre installed op me aspire 5684William/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:53:
Wel grappig om te zien hoeveel er al Vista als main draaien. Mij nog niet gezien wacht er wel lekker mee tot nieuwe pc (eind dit jaar als het mee zit) zodat meeste progs wat betere ondersteuning bieden hehe.
gebruik overkill leverdt meer xp op!!! Ga je eens schamen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Wens iedereen wel veel rose plezier weer
Naab genoeg om ook niet even de startpost te lezen?Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:03:
redelijk naab dat de dl link op hun site niet werkt ..
Edit, gaat lekker met dat linken, je kan de - van EU-XXX niet meer intypen..
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2007 18:07 ]
http://www.levelupgames.ph/roseIM/ De Item mall btw
Niet zoveel bijzonders, ze hebben die Opal G1-3, reset, demon drill (80% succes), meistercart, en mijn favoriet Transgender Coupon
Die boosters btw stacken niet met cleric buffs.
[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2007 18:19 ]
Verwijderd
naab kan je me niet echt noemen
9X cleric irose
9X hawker NArose
Ik ben ook geen naab in beide ROSE en PC's, prose site sucked gewoon
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 18:34 ]
Heeft geen signature.
Das paar dagen werk ><. Is een tijd geweest dat lvl 90 haalbaar was in 1 dagVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:29:
verzoek geweigerd
naab kan je me niet echt noemen
9X cleric irose
9X hawker NArose
Ik ben ook geen naab in beide ROSE en PC's, prose site sucked gewoon
Het begint nu wel erg irritant te worden frontpage, dat je het zelf niet door hebt jezus heeVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:03:
irose niet nee
Je hebt een mIRC channel waar je kunt chatten maar doe dat niet hier...
Edit: en voor dat je vraagt waar info over die mIRC channel staat TOPICSTART
Hehe, mijn nieuwe PC kan Vista wel aan.William/Ax3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:53:
Wel grappig om te zien hoeveel er al Vista als main draaien. Mij nog niet gezien wacht er wel lekker mee tot nieuwe pc (eind dit jaar als het mee zit) zodat meeste progs wat betere ondersteuning bieden hehe.
Maar blijf lekker XP. Heb die trage/ buggde vista troep nog niet nodig...
Ontopic: Veel plezier zometeen, wilde vanmorgen inloggen om jullie met een shopje te verwelkomen maar rose lag er toen nog uit.
Verwijderd
Start hij niet meer op, nou ja snel client er op nieuw op maar nu mot hij weer updaten... Hoop dat hij optijd klaar is voor de bijeenkomst
Tot lvl 40 inmiddels4th schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:52:
[...]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Bij MyLevelUp kun je registreren en daar in die account een gameaccount aanmaken.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:12:
kun je je nog registreren voor die Prose ? Want die site weigert hier te werken
Verwijderd
Althans, ik krijg de mogelijkheid om moonies te spenderen
Moet ik alleen wel credits kopen op een of andere manier.
Ik zal zo ff een prijslijst posten.
[ Voor 10% gewijzigd door Zerora op 18-04-2007 21:23 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2007 21:25 ]
[b]Armor[/b] [small]========================================================================== [Cosmetic] Elementary School Bag _____________________ : 5.000 Moonies [Cosmetic] Magic Pumpkin Shield ______________________ : 5.000 Moonies [Cosmetic] Scented Butterfly Wing ____________________ : 6.000 Moonies [Cosmetic] Fairy Pod _________________________________ : 7.000 Moonies [Cosmetic] Succubus Wing _____________________________ : 11.000 Moonies [Cosmetic] Iron Skull Shield _________________________ : 14.000 Moonies [Cosmetic] Astaroth Silver Wing ______________________ : 17.000 Moonies [Cosmetic] Astarot Pink Wing _________________________ : 18.000 Moonies [Cosmetic] Bug Hat ___________________________________ : 4.000 Moonies [Functional] Headband __________________________________ : 5.000 Moonies [Cosmetic] Cat Hat ___________________________________ : 6.000 Moonies [Cosmetic] KeroKero Hat ______________________________ : 6.000 Moonies [Cosmetic] Oro's Present _____________________________ : 6.000 Moonies {Cosmetic] Devil Horn ________________________________ : 8.000 Moonies [Cosmetic] Scream Mask _______________________________ : 2.000 Moonies [Cosmetic] Matrix Eye ________________________________ : 4.000 Moonies [Cosmetic] Nomadic Mask ______________________________ : 4.000 Moonies [Cosmetic] Star Glasses ______________________________ : 5.000 Moonies [Cosmetic] Rat Tail Mustache _________________________ : 6.000 Moonies [Cosmetic] Yellow Rubber Boots _______________________ : 5.000 Moonies [Cosmetic] Navy Blue Magic School Glove ______________ : 6.000 Moonies [Cosmetic] Navy Blue Magic School Look _______________ : 6.000 Moonies [Cosmetic] Navy Blue Magic School Shoes ______________ : 6.000 Moonies[/small] [b]Emotions[/b] [small]========================================================================== [Consumable] Applause (Scroll) _________________________ : 2 Moonies [Premium] Applause (Skill Book) _____________________ : 200 Moonies [Consumable] BreakDown (Scroll) ________________________ : 2 Moonies [Premium] BreakDown (Skill Book) ____________________ : 200 Moonies [Consumable] Fight Cheer (Scroll) ______________________ : 2 Moonies [Premium] Fight Cheer (Skill Book) __________________ : 200 Moonies [Consumable] Gracious Bow (Scroll) _____________________ : 2 Moonies [Premium] Gracious Bow (Skill Book) _________________ : 200 Moonies [Consumable] Hi! (Scroll) ______________________________ : 2 Moonies [Premium] Hi! (Skill Book) __________________________ : 200 Moonies [Consumable] Laugh (Scroll) ____________________________ : 2 Moonies [Premium] Laugh (Skill Book) ________________________ : 200 Moonies [Consumable] Tantrum (Scroll) __________________________ : 2 Moonies [Premium] Tantrum (Skill Book) ______________________ : 200 Moonies [Premium] Kiss (Skill Book) _________________________ : 200 Moonies[/small] [b]Various items[/b] [small]========================================================================== [Consumable] Desert of the Dead Entrance Return Scroll _ : 50 Moonies [Consumable] El Verloon Desert Return Scroll ___________ : 50 Moonies [Consumable] Goblin Cave Entrance Return Scroll ________ : 50 Moonies [Consumable] Gorge of Silence Return Scroll ____________ : 50 Moonies [Consumable] Shady Jungle Return Scroll ________________ : 50 Moonies [Consumable] Damage Booster (Extra Max) ________________ : 100 Moonies [Consumable] Defense Booster (Extra Max) _______________ : 100 Moonies [Consumable] HP/MP Booster (Extra Max) _________________ : 100 Moonies [Consumable] Speed Booster (Extra Max) _________________ : 100 Moonies [Consumable] Perfect Repair Hammer _____________________ : 40 Moonies [Consumable] Demon Metal Drill _________________________ : 7.000 Moonies [Functional] Spike Wheel _______________________________ : 7.000 Moonies [Functional] Meister Wheels ____________________________ : 7.000 Moonies [Functional] Chaser Engine (suitable for meister cart) _ : 7.000 Moonies [Functional] Speed Wing ________________________________ : 8.000 Moonies [Functional] Meister Black Cart Body ___________________ : 15.000 Moonies [Functional] Meister White Cart Body ___________________ : 20.000 Moonies [Cosmetic] Thor's Bass Drum __________________________ : 4.000 Moonies [Cosmetic] KeroKero Umbrella _________________________ : 5.000 Moonies [Functional] Pink Opal [1] _____________________________ : 1.000 Moonies [Functional] Pink Opal [2] _____________________________ : 2.000 Moonies [Functional] Pink Opal [3] _____________________________ : 3.000 Moonies[/small] [b]Account related[/b] [small]========================================================================== [Premium] Job Skill Reset Book ______________________ : 6.000 Moonies [Consumable] Testimony of Retraining ___________________ : 7.000 Moonies [Premium] Free Storage Coupon _______________________ : 300 Moonies [Premium] Storage Expansion Coupon __________________ : 400 Moonies [Premium] Special Shop C Coupon _____________________ : 500 Moonies [Premium] Moldie Shop Coupon ________________________ : 1.000 Moonies [Premium] Salon Coupon ______________________________ : 2.000 Moonies [Premium] Plastic Surgery Coupon ____________________ : 2.000 Moonies [Premium] Transgender Coupon ________________________ : 4.000 Moonies[/small]
[ Voor 20% gewijzigd door Zerora op 19-04-2007 11:44 ]
Achja, boeiend. Nu staat de lijst ook compleet op GoT
Ik heb nu 2 backup DVD's doorgespit, maar niet gevonden.
Heb je toevallig nog je MSN logs? Daar had je hem toen gegeven (kan alleen je username vinden).
Even wat cash info voor bovenstaande prijzen.
Voor 26 dollar (zeg 18 euro) kan je (omgerekend) 1020 loadup credits kopen.
Dan omzetten naar moonies volgens deze lijst:
20 Load Up! Credits - 400 Moonies
50 Load Up! Credits - 1000 Moonies
100 Load Up! Credits - 2000 Moonies
350 Load Up! Credits - 7000 Moonies
500 Load Up! Credits - 10000 Moonies
Kan je dus 20400 moonies krijgen. Dus 100 moonie is zo'n 0.088 euro (8,82 cent)
Iron Skull shield bijvoorbeeld kost dan 14.000 x 0.0882 = 11,48 euro.
Oftewel, nog best prijzig
Weet iemand (die toen die items kocht ingame) welke items tradable zijn?
[ Voor 67% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2007 22:44 ]
Waar haal ik zo'n Load Up! credits??
Ah, via deze site dus:
http://www.load.com.ph/home.asp
[ Voor 30% gewijzigd door Zerora op 18-04-2007 23:23 ]
Bij mij staat er iig gewoon nog: Invalid Game User information. als ik mijn account wil linken
Of ben ik de enige
Je gebruikt wel exact dezelfde naam als waarmee je inlogt??Kaytjuh schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:16:
Ja allemaal wel leuk die item mall, maar hoe wil je iets op je account krijgen als je je Game account niet kan linken?
Bij mij staat er iig gewoon nog: Invalid Game User information. als ik mijn account wil linken
Of ben ik de enige
Ohja, Internet Explorer gebruiken, in Firefox werkt de site bagger.
Hallo daar had je weer xp3 hehe dus dat ging ook hardVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:03:
irose niet nee
Wel leuk dat we weer ff met elkaar hebben zitten klooien. Zal is goede mic kopen (me ouwe kan ik neit meer vinden tussen alle troep ><) om wat te ouwehoeren tussen buffen en wowen door hehe.
Maar de population viel mij juist wel tegen. Waren idd niet veel mensen in adv
Heb mijn account moeten linken met behulp van mouse tamer, als ik de letters 1 voor 1 intypte deed hij ze soms dubbel, vandaar dat het niet werkte.
Maarja het is gelukt
Toch bedankt voor je hulp Rakker
Ik zou (als je credits wil) DM en PbC afwachten, via die load kan alleen via CC (met telefonische verificatie).
Bij mijn broertje is het wel geluk. Maar die had dan ook een nieuwe account gemaakt. De stinkert, hij heeft nu ook niet meer zo'n lange irritante loginnaamKaytjuh schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:34:
Lol, die MyLevelUp site is echt kloten he.
Heb mijn account moeten linken met behulp van mouse tamer, als ik de letters 1 voor 1 intypte deed hij ze soms dubbel, vandaar dat het niet werkte.
Maarja het is gelukt
Toch bedankt voor je hulp Rakker
Veel reclame dan maar maken he. Die europeanen komen vast wel als ze horen dat het gratis isZerora schreef op donderdag 19 april 2007 @ 00:20:
Damn, wat is pRose een ramp geworden ingame zeg. Zag net hoogstens 6 shops en niet meer dan 30-40 man in junon >.<
Verwijderd
Ga je gangjip_86 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 07:09:
[...]
Veel reclame dan maar maken he. Die europeanen komen vast wel als ze horen dat het gratis is
IK ga hoogstwaarschijnlijk geen Rose meer spelen. Of de nieuwe ontwikkelaar moet Rose zo weten te verbeteren dat het spelen weer de moeite waard is. Dan kom ik wel weer.
Misschien dat we vanaaf of in het weekend als echt iedereen zijn installatie op orde heeft een nieuwe meeting kunnen maken.
Ik heb me gisteravond iig kostelijk vermaakt met de opkomst
Verwijderd
Evil jack in 4/5 skills dood, maar hopelijk trekken ze een boel nieuw publiek nu het gratis is wand was wel eng rustig ingame...
Nou ja maar effe daar lekker beetje me mage lvllen, wel leuk voor de afwisseling
Is er clericje die zin heeft met me feestje te maken in dod vanavond ? Wand solo is het veel te simpel en wil wel iemand om tegen aan te lullen he ^^
Gister in een uur toch 150% gedaan, vanavond maar effe richting de 120 ^^ en van weekend moet dat 130 wel haalbaar zijn
Maar solo gaat me ook wel aardig af al in dod .
Msn logs staan op oude pc maar die is helemaal gecleanedSinergyX schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:31:
@Dommz
Ik heb nu 2 backup DVD's doorgespit, maar niet gevonden.
Heb je toevallig nog je MSN logs? Daar had je hem toen gegeven (kan alleen je username vinden).
Heeft geen signature.
Haar zusje is toen een character gestart, dus je hebt er nu ook een cleric bij
Verwijderd
Solo gaat prima in DoD, zelf solo is die spawn nog te klein, maar solo is ehm zo solo heLocal Host schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:32:
ik durf niet te zeggen wanneer ik er weer ben en of ik dan tijd heb voor grote party ; waarschijnlijk zaterdag-avond wel.
Maar solo gaat me ook wel aardig af al in dod .
Wil wel beetje lol maken.
Oja, zaterdag avond zit ik waarschijnlijk ergens in de kroeg of zo,
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 09:24 ]
Zoek eigenlijk soort van draadloose microfoon die ik op me oor kan doen. Heb beetje hekel om zo'n ding los op me bureau te zetten. Headset is weer te overdreven eigenlijk aangezien ik gewoon geluid over me boxen wil laten lopen hehe.
Hehe zoek echt alleen de mic. Heb niks aan oorwarmersSinergyX schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:45:
Wij hebben hier van die draadloze siemens headsets op het werk voor de telefoon, wegen haast niets en gaan een volle dag makkelijk mee. Terug op het station zetten en laad weer op
Plantronic heeft ze volgens mij als usb (of voip varianten).
Heb vaak of tv an of idd wat muziek op en das irri als je van die oorwarmers heb. Zo'n ding op bureau is ook niet echt wat aangezien me bureau meestal al proppievol zit. (Boeken/twee monitoren/ etc)
[ Voor 58% gewijzigd door William/Ax3 op 19-04-2007 11:32 ]
Verwijderd
Draatloze mic op je oor, lijkt me niks, moeten er batarijen in zitten, dat weegt een ton en dat mot dat heletijd aan je oor hangen. Als je lange tijd dat aan je oor hebt lijkt me dat niet echt prettig hoor.William/Ax3 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:28:
Iemand trouwens tips voor het volgende?
Zoek eigenlijk soort van draadloose microfoon die ik op me oor kan doen. Heb beetje hekel om zo'n ding los op me bureau te zetten. Headset is weer te overdreven eigenlijk aangezien ik gewoon geluid over me boxen wil laten lopen hehe.
Heb zelf gewoon zoon koptelefoon met mic er aan, werkt prima.
Maar ja koptelefoon is wel wat kansloos als je altijd muziek via je boxen hebt he ^^
Plantronic heeft ze volgens mij als usb (of voip varianten).
Helaas heb ik nogal weinig tijd helaas en me account zal ook wel helemaal leeggeript zijn
Verwijderd
Je accoutn leeg geript O_oPsychoot schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:48:
Mooi om te zien dat het topic weer volop leeft en pRose uiteraard ook
Helaas heb ik nogal weinig tijd helaas en me account zal ook wel helemaal leeggeript zijn
Warom geeft iedereen ze zooi toch weg als ze met een rose stoppen, ik heb alles teminste nog ^^
Ken jij niet iemand die nog wat leuke Mage EQ over hebt of zo
Uiteraard zorgt er iemand voor dat er een hoog lvl cleric klaarstaat om de boel te buffen
[ Voor 31% gewijzigd door Zerora op 19-04-2007 11:56 ]
Verwijderd
Idee is zeker leuk, maar Heb al 5 chars, en meer mag niet heZerora schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:55:
Misschien leuk om allemaal een nieuwe char te beginnen in het weekend
Uiteraard zorgt er iemand voor dat er een hoog lvl cleric klaarstaat om de boel te buffenEn dan flink ownen enzo
Nieuw account aan maken, het is toch gratisVerwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:15:
[...]
Idee is zeker leuk, maar Heb al 5 chars, en meer mag niet he
Ik vind het iig een leuk idee maar dan moeten we het wel met z'n alle doen en dan kunnen we misschien ook weer een OoT maken ofzo.
ik start deze dan gewoon weerZerora schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:55:
Misschien leuk om allemaal een nieuwe char te beginnen in het weekend
Uiteraard zorgt er iemand voor dat er een hoog lvl cleric klaarstaat om de boel te buffenEn dan flink ownen enzo
4th in "[PC MMORPG] ROSE Online - deel 30"
I wish i could too4th schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:44:
[...]
ik start deze dan gewoon weer
4th in "[PC MMORPG] ROSE Online - deel 30"
Heb alleen geen R3's of die launcher.
kan nog iets van 3 r3s maken... maar voor hoeveel kan ik ze kwijt? zijn die dingen ook te koop in itemmall?Zerora schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:00:
[...]
I wish i could too
Heb alleen geen R3's of die launcher.
edit:
@hieronder, stop ze dan maar eens voor de lol in shop a 800M ofzo
[ Voor 11% gewijzigd door 4th op 19-04-2007 14:13 ]
Nee, alleen Opal's (defense) kun je kopen in de item mall.4th schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:04:
[...]
kan nog iets van 3 r3s maken... maar voor hoeveel kan ik ze kwijt? zijn die dingen ook te koop in itemmall?
@ hierboven, Das idd wel een goed idee
Als die in shop kunnen dan
[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 19-04-2007 14:14 ]
Demon drill in iedergeval niet.
Verwijderd
@Synergy cash uiteraard
Silver asta zal dan 13,60 euro zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 14:51 ]
Natura?
Dan ontvang ik eerst graag de specificaties van het natura aanbod
Nee, met schapen
- Meister Black Cart Body
- Meister Wheels
- Chaser Engine
- KeroKero Hat
- 1x Opal [2]
- 1x Opal [3]
- BreakDown (Skill Book)
- Fight Cheer (Skill Book)
- Hi! (Skill Book)
- Kiss (Skill Book)
Dan heb ik precies van 2x item mall betalen
Verwijderd
Zou uitkijken met geld nu in die game te steken, eerst maar eens kijken of het hele F2P beetje aanslaat, wand anders zal het toch niet lang meer leven ben ik bang voor. Dus dan zonde van je centjes.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:37:
Ik wil graag silver astaroth wings bestellen maar heb geen cc ofzo iemand enig idee of kan iemand me helpen hiermee?
@Synergy cash uiteraardnet zoals je me hielp met game betalen af en toe
Silver asta zal dan 13,60 euro zijn.
Mijn Female Mage wil best wel effe strippen voor wat leuke items
Ja, als iedereen zo denkt dan brengt die item mall nog niks op en is die f2p zo overVerwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:56:
[...]
Zou uitkijken met geld nu in die game te steken, eerst maar eens kijken of het hele F2P beetje aanslaat, wand anders zal het toch niet lang meer leven ben ik bang voor. Dus dan zonde van je centjes.
Kortom, allemaal die item mall gebruiken, hup hup hup!!!
Verwijderd
Wil best wat geld doneren door middel van itemmall maar dan wil ik eerst wat meer mensen ingame zien en zoZerora schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:07:
[...]
Ja, als iedereen zo denkt dan brengt die item mall nog niks op en is die f2p zo over![]()
Kortom, allemaal die item mall gebruiken, hup hup hup!!!
Zulke?

Of toch maar m000?

@domm als je ff op eigenschappen van de link kijkt zie je dat deze van allakhazam komt xD
[ Voor 15% gewijzigd door William/Ax3 op 19-04-2007 16:15 ]
speel je addonloos ax3? of was dat niet je eigen ss
[ Voor 25% gewijzigd door dommerick op 19-04-2007 16:13 ]
Heeft geen signature.
Dit topic is gesloten.
![]()
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!