Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mocht je wat missen aan items, geef even een gildommerick schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:13:
Zo download is bijna klaar. Heb mijn username en wachtwoord gevonden dus die maar eens gaan proberen
speel je addonloos ax3? of was dat niet je eigen ss
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iemand nog een cleric die wat wil buffen
Heeft geen signature.

security issue, maar naar support gestuurd.
[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 19-04-2007 20:55 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik had overigens geen enkel probleem met het invoeren van de loginnaam.SinergyX schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:03:
Voor de mensen die problemen hebben met de - teken bij koppelen van account.. Er is een vieze oplossing maar werkt dus wel gewoon
IK had wel alle onveilige content toestaan toegelaten toen IE7 hierom vroeg.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Welcome back =)Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 01:07:
zozo, hoorde dat prose F2P is geworden... tog maar is kijken op mijn soldier hahaha
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Ik had me account verkocht toendertijdVerwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:54:
[...]
Je accoutn leeg geript O_o
Warom geeft iedereen ze zooi toch weg als ze met een rose stoppen, ik heb alles teminste nog ^^
Ken jij niet iemand die nog wat leuke Mage EQ over hebt of zoTwinkeltje (7) of zo
Ik zal vanmiddag eens proberen in te loggen, kijken of er nog wat over is hehe
Lun4t1c heeft nog een Twinkle (7) volgens mij liggen, moet je hem eens liev aankijken
[ Voor 9% gewijzigd door Psychoot op 20-04-2007 08:58 ]
Als ik jou was zou ik het rustig an doen ermee. Voor het zelfde geld kappen ze er over paar maand meeSinergyX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:36:
Zit een leuke markt in die load cards te verkopenHad voor de gein een shopje opgezet, uurtje tijd 6 friend-invites en stuk of 8 pm's. Eens kijken of dat mijn nieuwe bron van inkomen wordt
Daar doelde ik niet op. Voor hetzlefde geld is de hele f2play actie een laatste poging van lug om nog wat te proberen met Rose en als dat niet rendabel is in x maand dat ze dan gewoon de plug eruit trekken. Let op dis gewoon mijn logische gedachte erachter dus niet via via of wat dan ook.SinergyX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:56:
Ik heb ook nog niets verkocht, eerst even aankijken hoe het verloopt, maar het heeft potentieHeb nog lopen spitten over die Jrose overname van rechten, maar kan dus nergens vinden of dit nu puur is voor alleen japan of voor alle Rose versies. NArose had er kort een post over, dat NArose binnenkort in overleg gaat met gravity/Jrose.
[ Voor 43% gewijzigd door William/Ax3 op 20-04-2007 09:58 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 20-04-2007 09:56 ]
nvm staat in de ts van deel 30
[ Voor 13% gewijzigd door dommerick op 20-04-2007 14:10 ]
Heeft geen signature.
Weet je iemand die dat verkoopt geef mijn naam even door. Of zijn naam aan mij.
Heb wel redelijk wat geld en wil echt een mooie staff
Verder…. Vliegje kan jij toevallig al Lava set craften? Of is Sakurilla al gesignaleerd?
Net waren Chan. 2 en Chan. 3 een half uur down.

ik moet echt me zulies verkopen xD
Volgens Xepheris waren er ook periodes van 3 weken downtimeKaytjuh schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:09:
Gaat lekker met die channels, ze vliegen er om het half uur uit.

Ik vraag me af of ze echt wel 'down' gaan, de keren dat ik een channel-drop zag was er ook meteen een ruime 'rollback'. (ik was in Zant naar junon gereden, stond ik weer terug in zant) Failed refine anyone?Kaytjuh schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:09:
Gaat lekker met die channels, ze vliegen er om het half uur uit.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 20-04-2007 17:05 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Dat heb ik nooit gezegd. Get your facts straight.Rakkerzero schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:33:
[...]
Volgens Xepheris waren er ook periodes van 3 weken downtime![]()
Ik vind je lag opzich nog wel mee vallen (of ik ben het alweer gewend).
Zolang de server gewoon stabiel blijven vind ik dat er geen problemen zijn.
Aha vandaarVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:33:
[...]
Mwah, ik las die post van Rakkerzero en vond dat ik even moest reageren omdat door woorden te verdraaien heel makkelijk een negatief beeld gevormd wordt. Dus heb me net geregistreerd om dat even te posten, haha.
[ Voor 112% gewijzigd door Kaytjuh op 20-04-2007 20:35 ]
Verwijderd
Mwah, ik las die post van Rakkerzero en vond dat ik even moest reageren omdat door woorden te verdraaien heel makkelijk een negatief beeld gevormd wordt. Dus heb me net geregistreerd om dat even te posten, haha.Kaytjuh schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:56:
Zozo wordt Xephiris hier ook active?
Ik vind je lag opzich nog wel mee vallen (of ik ben het alweer gewend).
Zolang de server gewoon stabiel blijven vind ik dat er geen problemen zijn.
Xephiris op GoT =|Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:33:
[...]
Mwah, ik las die post van Rakkerzero en vond dat ik even moest reageren omdat door woorden te verdraaien heel makkelijk een negatief beeld gevormd wordt. Dus heb me net geregistreerd om dat even te posten, haha.
De cleric van naRose tog? =)
KomodoVaraan hier =P
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Gaat lekker hard @ scavengers met me 2 bonfires
pRose...Xouxic schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:18:
[...]
Xephiris op GoT =|
KomodoVaraan hier =P
Verwijderd
Haha neej joh, ik speel alleen op pRose. Ik heb nooit langer dan de 1week trial op NaRose gespeeld.Xouxic schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:18:
[...]
Xephiris op GoT =|
KomodoVaraan hier =P
Edit: Ah, ph4ntom was me voor ^^;;
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 23:38 ]
Jzei toch echt tegen mij (Ziya in Rose) dat de servers er een keer 3 weken uitlagen anders. Of heb ik dat verkeerd begrepen??Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:31:
[...]
Dat heb ik nooit gezegd. Get your facts straight.
Verwijderd
Nee, dat was over de Item Mall. Die is een tijdje offline geweest, niet de servers.Rakkerzero schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:06:
[...]
Jzei toch echt tegen mij (Ziya in Rose) dat de servers er een keer 3 weken uitlagen anders. Of heb ik dat verkeerd begrepen??
Verwijderd
go local goLocal Host schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:23:
zo jullie geloven het ofniet, maar ik ben toch ff lvl up gegaan![]()
Gaat lekker hard @ scavengers met me 2 bonfiresmorgenavond zal ik weer eens wat lvl's gaan stijgen
Oh, ok. Dan heb ik het verkeerd begrepenVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:20:
[...]
Nee, dat was over de Item Mall. Die is een tijdje offline geweest, niet de servers.
Ik heb mijn account geactiveerd via een link die ik via de mail kreeg
En toen werkte dat niet ook nog met UserID en die code
Maar nu zegt hij bij alles waar ik heen ga
The error returned was:
You do not have permission to view this board
Verwijderd
En hoeveel kost het of zijn een paar maanden gratis??
Kan iemand mij meer uitleg geven?
want ik heb wel zin om weer ro te spelen
Hoe komt dit zijn de Admins te lui om me te valideren ofzoiets?
http://roseboards.levelupgames.ph/
^ Dat Forum ^
PhRose is helemaal gratis en dit is de register link:Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:49:
Die registerlink... is dat voor pRO ?
En hoeveel kost het of zijn een paar maanden gratis??
Kan iemand mij meer uitleg geven?
want ik heb wel zin om weer ro te spelen
https://my.levelupgames.ph/Register/Register.aspx
Als je gebruik wilt maken van de Item Mall zul je wel geld moeten uitgeven
---> http://www.levelupgames.ph/roseIM/ <--- Item Mall
Je kunt Moonies kopen voor echt geld en dan spullen bestellen (had je ook zelf even snel kunnen opzoeken)
[ Voor 23% gewijzigd door Kaytjuh op 22-04-2007 13:10 ]
Het is een alternatief voor maandelijkse betalingen om aan geld te komen voor de servers etc. (maar niet verplicht).
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
ik ga zo ook prose spelen. (spel is aan het updaten)
Zie jullie ingame!
Hopelijk zal dit ook wat nieuw volk aantrekken.
ik merk dat hij via die mirror sneller is dan eerst idd
[ Voor 19% gewijzigd door Rooster op 22-04-2007 13:54 ]
Verwijderd
werkt ook goed
-edi-
Updaten duurt wel erg lang...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 13:50 ]
Was het niet makkelijker een fullupdated installed client klaar te zetten? Handig voor onze Vista gebruikers ookDutch-Hane schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:40:
Voor de mensen die bekend zijn met nieuwsgroepen, ik ben bezig met het uploaden van de client.
Hopelijk zal dit ook wat nieuw volk aantrekken.
edit:
ik merk dat hij via die mirror sneller is dan eerst idd![]()
Tja als de client gewoon werkt als hij is geupdate en ik hem dan rar, vind ik het best.SinergyX schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:55:
[...]
Was het niet makkelijker een fullupdated installed client klaar te zetten? Handig voor onze Vista gebruikers ook
Sinds vandaag zit ik hier ook op vista dus ik snap het probleem idd
Werkt het gelijk of moet er nog vanalles gedaan worden om het werkend te krijgen?
Sirius mogen wij, als europeanen, niet op komen. Polaris dus.Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 14:11:
Op welke server zitten jullie?
Polaris of sirus?
offtopic:
Hoi Arjen

Voor mij werkt hij direct, al waren er een paar posts eerdere meldingen over mogelijke dx10 webupdate. Ik heb mijn Vista tot een reboot-bsod omgebouwt dus kan nog even niet testen.Dutch-Hane schreef op zondag 22 april 2007 @ 14:00:
[...]
Tja als de client gewoon werkt als hij is geupdate en ik hem dan rar, vind ik het best.
Sinds vandaag zit ik hier ook op vista dus ik snap het probleem iddOmdat ik oa van jou las dat een op xp geinstalleerde versie werkte heb ik hem bewaard, dus ik kan die altijd nog uploaden
![]()
Werkt het gelijk of moet er nog vanalles gedaan worden om het werkend te krijgen?
De link in de startpost download met minder dan 100KB/sec en via Fileplanet krijg ik een client die niet werkt (Start op, staat 5x tegelijk in taakbeheer, vreet resources maar doet verder niets).
De overige links in dit topic doen het ook al beroerd (zo'n 50KB/sec)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Zal later eens kijken of ik een preinstalled versie kan brouwen
SinergyX, jij bent dus al bezig/van plan bezig te gaan aan een zgn Vista Ready versie van Rose? Dan staak ik mijn poging namelijk voorlopig
De dx10 mismatch had ik gelukkig ook geen last van. De geupdate map (vista versie dus) staat er inmiddels ook op.
[ Voor 38% gewijzigd door Rooster op 22-04-2007 20:39 ]

Vista draait weer
In iedergeval werkt mijn XP-installed Rose direct onder Vista (kale install), staat nu in te pakken.
[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2007 20:00 ]
Verwijderd
maar ik had nog vraagje over resets kan iemand mij daar meer over vertellen
en ik zoek nog een party mate voor me cleric level 89,9
prijzen zijn trouwens belachelijk hoog:/
Moet ik gewoon wachten of heb ik toch iets fout gedaan
Verwijderd
de link op de siteSinergyX schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:47:
https://my.levelupgames.ph/Register/Register.aspx
Wat werkt hier niet aan?
ja duurt altijd erg lang daar...T!m0n schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:49:
Ik kan nog steeds niet op het forum
Moet ik gewoon wachten of heb ik toch iets fout gedaan
Misschien kun je het nog eens proberen, of anders gewoon een e-mail sturen en vragen waarom het zo lang duurt.
Als je het nou eens beter uitlegt, je komt elke keer met van die vage korte berichtjes, hebben we niet zo veel aan.
Verwijderd
ik heb gewoon alt plus code van numpad gebruikt en als ik dan op next druk krijg ik Invalid Game User information.SinergyX schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:03:
Voor de mensen die problemen hebben met de - teken bij koppelen van account.. Er is een vieze oplossing maar werkt dus wel gewoon
ik zit hier zo ergens https://my.levelupgames.ph/Games/LinkGAccount.aspx
Even voor de mensen die het graag ook weer willen spelen de veranderingen en leuke/minder leuke dingen.
Drukte: Een goede en mooie bezetting van de low lvl area’s, eindelijk weer noobs in adventure plain. In het weekend in ieder geval een flinke drukte in junon.
In de lvl 70 gebieden ook redelijk wat spelers die rond huppelen en partyen. Beach was ook vol aan het raken. Luna nog vrij leeg.
Prijzen: Nog steeds erg duur, maar de 6th refines vielen dit weekend van 4-5m voor 6th tali naar 3m dus werd al iets goedkoper. Verder zoals eerder, erg duur alles. Maar een beetje ervaren Rose speler kan dat geld makkelijk verdienen.
Gezelligheid:Gisteravond en de rest van het weekend erg veel bekende EU spelers tegengekomen. En afgelopen week met 4th en dub ook erg leuke party gehad.
Ook met een onbekende pinoy een leuke party gehad op MC, ging ook wel erg lekker moet ik zeggen.
Refine systeem:Heeft weer een tweak gehad. Onder de (5) grade breekt je eq niet maar word bij een failed refine een refine lvl lager.
Refinde mijn (4) twinkle naar (5) ging mis hij werd (3). Weer naar (4) gebracht. Toen weer een poging van (4) naar (5) maar ging mis en hij werd (1).
edit: @sinergyX Mobs op eldoen droppen ook 6th
Prose weer open,
Atm doe ik zelf Ruff rose, dus ga geen prose doen,
Fly Heb je effe nodig op msn over Prose en de Ruff.
GerwinGood
Ervaren of niet. In mijn ogen moet iedere speler de kans krijgen om mee te doen in de economie. En dat kan alleen als alle prijzen op zijn minst 10x goedkoper worden. Dan zul je ook merken dat het spel gewoon veel leuker wordt, omdat er meer concurrentie in het spel komt.Amafi schreef op maandag 23 april 2007 @ 08:58:
Prijzen: Nog steeds erg duur, maar de 6th refines vielen dit weekend van 4-5m voor 6th tali naar 3m dus werd al iets goedkoper. Verder zoals eerder, erg duur alles. Maar een beetje ervaren Rose speler kan dat geld makkelijk verdienen.
Ik ga niet in op de discussie hoe het beter zou kunnen. Ik heb alleen geobserveerd hoe het er nu uit ziet Rakkerzero. Het blijft zo dat in elke rose versie de ervaren spelers geld/zuly kunnen verdienen, onafhankelijk van het feit om welke prijzen het gaat.Rakkerzero schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:36:
[...]
Ervaren of niet. In mijn ogen moet iedere speler de kans krijgen om mee te doen in de economie. En dat kan alleen als alle prijzen op zijn minst 10x goedkoper worden. Dan zul je ook merken dat het spel gewoon veel leuker wordt, omdat er meer concurrentie in het spel komt.
Offtopic omdat ik het toch eigenlijk niet na kan laten te reageren:
Heb al eerder eens aangegeven dat het in het geval pRose handig zou zijn alle zuly bedragen die op accounts staan door 100 te delen.
@Ax3
Heb ik ook over nagedacht, op het stukje geld doorgeven van mensen die gestopt zijn na dan. De droprates en verschillende drops zijn inderdaad veranderd. Maar daar is nu wat meer rust in gekomen als ik de verschillende drops zie. Alles dropt naar mijn weten, alleen soms niet voldoende naar het idee van sommige spelers. De oorzaken liggen naar mijn weten dus in het verleden.
Maar aangezien daar nu rust in zit, en volgens mij geen overdreven dingen zou nu een goede tijd zijn om een slag te slaan en alle zuly bedragen eenmalig aan te passen.
[ Voor 24% gewijzigd door Amafi op 23-04-2007 10:29 ]
1. Mensen die stoppen of zijn gestopt geven hun zullies aan andere door. Waardoor er dus mensen zijn die gewoon met veel zullies rondhuppelen.
2. De contante veranderingen qua World drops maakt het geheel gewoon unbalanced. Voorbeeld de skill drops die MC voorheen gaf bracht in die periode veel geld op. En zo zijn er wel meer dingen die constant veranderen. Men houdt gewoon geen rekening tijdens de developement met de balance ingame. Dit is dus te wijten aan gravity. In plaats dat men van 1 systeem uitgaat en dat zo laat. kiezen ze er steeds voor om dingen te veranderen dat is in mijn ogen de grootste oorzaak van het probleem. Er zit geen rechte lijn in.
Neen KLIK en KLIKph4nt0m schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:24:
[...]
een lijn is altijd rechtanders is t geen lijn xD
[ Voor 16% gewijzigd door William/Ax3 op 23-04-2007 10:29 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
een lijn is altijd rechtWilliam/Ax3 schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:22:
In plaats een oplossing te bedenken kan je beter eerst kijken wat is nu de oorzaak van die prijzen. Zover ik kan inzien zijn dat de volgende twee oorzaken.
1. Mensen die stoppen of zijn gestopt geven hun zullies aan andere door. Waardoor er dus mensen zijn die gewoon met veel zullies rondhuppelen.
2. De contante veranderingen qua World drops maakt het geheel gewoon unbalanced. Voorbeeld de skill drops die MC voorheen gaf bracht in die periode veel geld op. En zo zijn er wel meer dingen die constant veranderen. Men houdt gewoon geen rekening tijdens de developement met de balance ingame. Dit is dus te wijten aan gravity. In plaats dat men van 1 systeem uitgaat en dat zo laat. kiezen ze er steeds voor om dingen te veranderen dat is in mijn ogen de grootste oorzaak van het probleem. Er zit geen rechte lijn in.
maare ja met die verandering naar evo wat niet echt bijzonder was op de interface na.... is t alleen maar slechter geworden dan t al was
oops XD las over geen heen my bad XD
Vergeet niet dat er mensen waren met echt 1000den skillbooks, waaronder dus ook die 2nd job versies die 'in den beginne' voor miljoenen gingen (call wolf, valk charm etc). Toen dat werd gepatched, was er nog altijd de hele 6th market. Recent natuurlijk die nieuwe gem-set, de jewelry en nu natuurlijk de 160 armor/180 weapons. (7th bind voor 22mil...). Player aantal dropte enorm, al het geld ging naar de overige spelers, wie nu de markt domineren.
En ik blijf een schijthekel aan PH mensen hebben, normaal even met je cleric in Junon shops bekijken zit er echt niet meer in, nonstop zeiken voor buffs en als je ze netjes verteld dat je eerst even wil shoppen, ben je meteen een $%&*#( EU.
* SinergyX houd een not-to-buff lijst bij
Waar ik me aan erger is het ongeduld dat sommige hebben. Die krijgen dan zowiezo geen buffs ; een beetje normaal reageren ....
Wel leuk wat ik nog weleens doe ik gewoon in AP gaan staan en dan de n00bs buffs geven; die lui weten dan niet wat hun overkomt
Verwijderd
Boss hunten kan maar het is altijdt lullig als je critical doet op turak of als je elite net spawnd wanneer er een dealer aan komt huppelen

Ben nu alweer 3de keer blut haha nu maar weer sparen lols
Iemand die vanavond dod in gaat rond lvl 9x 10x? wil me dealer 100 zodat ik bosses kan hunten ^^
Toppie
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 11:35 ]
lvl 90 hmm dan moeten we een bridge hebben toch ? we kijken wel ff
[ Voor 20% gewijzigd door Local Host op 23-04-2007 11:37 ]
Heb er nu 4 gekilled nog steeds geen drop
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Toch apart, ik heb gister nieuwe kale install gedaan van Vista en mijn Rose werkte direct.4th schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:44:
Na het hele weekend bij joyke te hebben gezeten met een laptop met vista waarop rose niet wil werken, probeer later vanavond nog wel ff de nieuwe oplossingen (had dx version mismatch en bij mij was dxwebsetup > bsod) ben ik vanavond weer online, dus amafi, dub wie dan ook die wil partyen, kijk hieronder voor mijn chars en welk lvl ze zijn en post later maar ff wat
Oh en de quest gaat nog 2 of 3 verder na die Woopie King quest. Mika heeft ze allemaal gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2007 12:00 ]
Ff doorkillen, de key komt vanzelfT!m0n schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:42:
Doe nu de main quest ben bij de Woopie kings word er helemaal gek van 1 om het half uur ofzo
Heb er nu 4 gekilled nog steeds geen drop
Tip: je kunt ook van channel switchen en kijken of op de andere channel nog wel een woopie king klaar staat.
Daarnaast zijn er een stuk of 3 spawn-plaatsen voor die woopie king. Kijk ook eens op de berg!!!
En die berg plek wist ik doordat ik een praat wolkje van king daarboven zag die zei :
This looks like enough for us to feast for days!
Edit : Eindelijk de verdraaide Crystal key na een stuk of 8 Woopie kings
[ Voor 20% gewijzigd door Rynji op 23-04-2007 12:49 . Reden: Heb de Crystal key :D ]
Hehe, helaas maandagavond is mijn werkavond.4th schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:44:
Na het hele weekend bij joyke te hebben gezeten met een laptop met vista waarop rose niet wil werken, probeer later vanavond nog wel ff de nieuwe oplossingen (had dx version mismatch en bij mij was dxwebsetup > bsod) ben ik vanavond weer online, dus amafi, dub wie dan ook die wil partyen, kijk hieronder voor mijn chars en welk lvl ze zijn en post later maar ff wat
Maar miss ben ik na 22 of 23 uur nog wel even online. Maar anders later deze week met 55th of 6th en een cleric lijkt me wel wat.
Hoorde dat 55th eigenlijk lvl 170 moet worden voor mijn Lava setje.
En meestal in het weekend of in de avond zoeken EU-Amafi (13x mage) en Ealfinn (7x) party maatjes.
Ik heb trouwens geen EU- voor me naam is dat erg?
Ik heet gewoon Timon ben nu level 33
Volgens mij zag ik je rond huppelen laatst en had ik je ook nog voorzien van de nodige power-ups
* 4th is happy!!
edit:
thx local, is nu gefixt, zit atm op werk maar kan vanavond iig goed buffen en spelen als het nodig is
[ Voor 14% gewijzigd door 4th op 23-04-2007 16:02 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Load.com.ph moet je eerst weer registeren bij click2pay, berg verificaties, dan kan je alleen met CC betalen
Verwijderd
Edit:
en hoeveel euro is zo een load card voor een skill reset want anders kan ik misschien iemand hier betalen en dat die dan met cc een load card koopt ofzow (A)
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 21:07 ]
Verwijderd
Maar ik twijfel tussen bow en katar.
Welke is sterker? want ik vind ze alle 2 wel leuk
-edit-
Want ik weet niet precies waar ik me skills in moet dumpen.
Common, bow of melee
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 21:24 ]
in evo rose is katar ngosteeds sterker dan bow denk ik. zelf ook weer begonnen altijd al bower geweest zo een beetje maar deze keer ga ik denk ik voor katar omdat ik zeer slechte ervaringen heb met bow in evo roseVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:22:
Hey ik ben nu ook begonnen met rose.. en ben hawker geworden.
Maar ik twijfel tussen bow en katar.
Welke is sterker? want ik vind ze alle 2 wel leuk
-edit-
Want ik weet niet precies waar ik me skills in moet dumpen.
Common, bow of melee
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Heeft katar ook een beetje con nodig?
want ik heb me con tot 20 gedaan en de rest in dex
-edit-
Vroeger heb ik erose gespeeld, en daar had je ook questen als:
Wine Delivery
Pomic Hunt.
zijn die er nog steeds?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 21:32 ]
Verwijderd
als je ook nog veel criticals wilt moet je ook sen adden
maar kan iemand wat meer info geven over die load cards?
con moet je zelf bepalen, 20/30 is meestal wel genoeg tot lv 50/70, hoe meer je er in pompt hoe meer je raakt, dus puur op voorkeur als jij vind dat je te weinig raakt meer con. vind je dat je genoeg raakt con zo houdenVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:30:
En wat zijn de main stats van katar?
Heeft katar ook een beetje con nodig?
want ik heb me con tot 20 gedaan en de rest in dex
verder geeft zowel dex als str meer attack power. dex iets meer dan str. geloof dat elke 2/3 (om 2, 2 dan 3 en dan weer 2, 2, 3) dex meer attack geeft en elke 5 str ook wat atk er bij geeft. hoewel dat zo was bij de oude rose weet ik niet of het nu nogsteeds precies zo telt
main stats op deze volgoorde:
-dex (altijd nodig omdat dodge main is van hawker en het meeste atk geeft)
-str (ligt aan je voorkeur voor meer hp, geeft ook wat attack er bij dus)
-sen (voorkeur hoeveel crits je wil doen, sommige kiezen niets andere pompen het even hoog als dex om meer crits te doen
-con (voorkeur hoeveel meer je raken wil)
zelf ga ik denk ik voor
REST
25/30
50
30
tot lv 70 ongeveer. daarna zie ik wel weer
mja hoor dit vaker, vooral voor soldiers maar voor hawkers met +hr buff vind ik het erg veel klinken op lv 40 ook 40 con te hebben bv. maar kan aan mij liggen hoorVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:33:
hou con ongeveer aan je level en je moet ook wat strength hebben maar dex is het belangrijkst:)
als je ook nog veel criticals wilt moet je ook sen adden
maar kan iemand wat meer info geven over die load cards?:)
[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 23-04-2007 21:42 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
maar naar aanlijding van de mislukte groeps pic
http://de.fishki.net/mypics3/22vid_5.wmv
hihi
maar meteen clan-slogan aanpassen ?
als ik weer terugdenk aan dat m00-moment schiet er toch weer ff een glimlach op me gezicht
T3 die gecraft werd.
T3 die failde........
Stand Amafi's zuly meter na een flinke uitgave aan verschillende items en andere zooi.
1,5 miljoen. Begon met 273m bij opening prose f2p
Enfin, nu kijken hoeveel mijn shopje bijeen gaat harken....
Verwijderd
Hier op tweakers verwachten we......... <insert standaard verhaal>Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 07:02:
op welke server spelen jullie en heeft iemand hier nou eens eindelijk een werkende link ^^?
Thystro, ik vind het erg leuk dat kinderen ook rose willen spelen maar zoek eerst zelf even voordat je vragen gaat stellen. Zoals 5 keer in dit topic is gemeld staat de werkende link in de startpost!
Zoals ook al genoemd in dit zelfde topic spelen alle europeanen op Polaris
En dat had je allemaal zelf uit kunnen zoeken zonder zelfs al te veel moeite

Dit topic is gesloten.
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!