[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:04
Een handig stukje informatie welke ik in één van de eerste delen heb gepost (de ingame tips waren destijds uitgebreider, jammer dat ze dat niet meer zijn). Ik weet niet of er wat is veranderd aan dit systeem maar voor wat ik tot nog toe heb gezien is het nog hetzelfde.

Volgens de in-game tips:

STRENGTH
- Max HP - beïnvloed hoeveel HP je maximaal kunt hebben
- Near Attack - beïnvloed de schade die jij aanricht met korte afstands wapens
- Defense Power - beïnvloed hoe goed je verdediging is
- Item Carrying Capability - beïnvloed hoeveel je kunt dragen (in gewicht)

DEXTERITY
- Moving Speed - beïnvloed de snelheid waarmee je character zich voort beweegt *
- Distance Attack - beïnvloed de schade die jij aanricht met lange afstands wapens
- Dodge Rate Physical Attack - beïnvloed je kunnen om fysieke aanvallen (niet-magische) te ontwijken
* Geldt dus kennelijk niet meer.

INTELLIGENCE
- Max MP - beïnvloed hoeveel MP je maximaal kunt hebben
- Magic Resistance - beïnvloed je kunnen om magische aanvallen te weerstaan
- Attack Power Magical Weapon - beïnvloed hoeveel schade je magische wapens aanrichten

CONCENTRATION
- Accuracy - bepaald de nauwkeurigheid van je aanvallen
- Crafting Success - beïnvloed je succes rate in het craften van items
- Recovery Speed - beïnvloed de snelheid waarmee HP & MP worden aangevuld
- Power of Guns - beïnvloed de kracht van aanvallen van schietwapens

CHARM
- Quest Conditions - beïnvloed wat/hoeveel je moet doen om een quest succesvol uit te voeren
- Quest Rewards - beïnvloed de beloning die je krijgt voor het succesvol uitvoeren van een quest
- Hunting Danger - ?

SENSIBILITY
- Crafting - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van craften van items
- Battle - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van gevechten
- Critical Attack - beïnvloed character's gevoel voor het uitvoeren van critical attacks
- Quality of Crafted Items - beïnvloed de kwaliteit van gecrafte items
- Skill Damages - beïnvloed de schade die (active) skills veroorzaken

Leek me wel handig om weer ff te posten aangezien ROSE weer gratis is (n00bs :P) :+

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Naar mijn weten is dit in alle rose versies nog steeds hetzelfde :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldehoogh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11-2023
hoi gasten. Ik speel de NArose versie al geruime tijd. Maar vind altijd leuk om mee te lezen hiero :)
Ik heb destijds een site gemaakt voor alle kings en npc`s in de NArose versie. Naar mijn weten is dat hetzelfde als de Prose versie. Dus hier is de site www.eLaReRiC.com/ROSE Er staan geen tijden bij maar het is wel makelijk om te kijken waar nou kings zijn en waar ssommige npc`s verstopt zitten.
Succes mvrg LEon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

DEX geeft geen movement speed meer ;) tenminste NIET op de evo-based servers.
CHA schijnt ook niet echt meer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
@NitroX volgens mij klopt de dex niet meer.
Dacht dat al tijden niet meer gold dat DEX je m-speed bepaalde.

Ook SEN heb ik soms mijn twijfels bij.

edit: Do gebeat door Local :+

[ Voor 28% gewijzigd door Amafi op 24-04-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

dex beinvloed ook atk van dual wield en katars naast range :p

meeste klopt nog wel, hunting danger klopt ook. hogere charm is hogere threat level en word je gewillder bij mobs :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

daves2hd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:58:
[...]
meeste klopt nog wel, hunting danger klopt ook. hogere charm is hogere threat level en word je gewillder bij mobs :p
Is niks van te merken meer in evo.

Enigste echte invloed wat ik van cha nog heb gezien is inleveren van quests en thats it. Niks meer betere droprate van quest items enzo.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

William/Ax3 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:03:
[...]

Is niks van te merken meer in evo.

Enigste echte invloed wat ik van cha nog heb gezien is inleveren van quests en thats it. Niks meer betere droprate van quest items enzo.
mja maar da's altijd al alles wat ik van cha merk :p

beetje onzinnig gedaan in de huidige evo versie qua skills vind ik. drm moet ik double hit nemen om andere skills te kunnen maxen :/ zo kost het wel sp ja :p

[ Voor 18% gewijzigd door daves2hd op 24-04-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
daves2hd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:08:
[...]
mja maar da's altijd al alles wat ik van cha merk :p
Maar Dave, dat is toch niet op een EVO server of wel? :+

Er zit (helaas/gelukkig) duidelijk een verschil tussen de stats op een EVO server zoals PRose en een pre-EVO server als rRose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Dex geeft ook gewoon AP op katars (short range/melee).

Handiger mischien om per class de stats neer te zetten (bv hawker krijgt AP van dex én str)

En qua skills, 0,0 variatie. Iedereen heeft zelfde build, buiten Dealers en wat statspoints.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Amafi schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:12:
[...]

Maar Dave, dat is toch niet op een EVO server of wel? :+

Er zit (helaas/gelukkig) duidelijk een verschil tussen de stats op een EVO server zoals PRose en een pre-EVO server als rRose
wel >.> hoorde dat het f2p geworden was dus dacht maar eens terug gaan naar evo. lv 21 hawker atm
SinergyX schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:28:
Dex geeft ook gewoon AP op katars (short range/melee).

Handiger mischien om per class de stats neer te zetten (bv hawker krijgt AP van dex én str)

En qua skills, 0,0 variatie. Iedereen heeft zelfde build, buiten Dealers en wat statspoints.
mja je hebt ook weinig keuze qua skills he :p erg jammer gedaan :o

hawker krijgt dan wel van beide stats attack maar als bow hoef je voor de extra atm van str niet meer in str te stoppen zo weinig als er daarbij bij komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

@amafi, sorry, vond het ook zwaar kut met de t3 :(
Local Host schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 08:17:
Gister met <insert getal>th lekkere party gehad. We hebben samen even lekker de bosses in DoD een lesje geleerd. Toch weer bijna 2 lvl's gedaan. Weet nog niet welke dagen ik verder kan gaan spelen deze week.
rofl @ insert :P

@everyone, ben der vanavond gewoon weer, dus iemand die zin heeft (om te partyen) laat iets weten bij 11th die staat in junon shop te zijn ofzo

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 16:18
net een twinkle +7 met t4 gekocht uit verveling ^_^

[ Voor 12% gewijzigd door ph4nt0m op 24-04-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid...

Is Prose nu geheel gratis? of alleen de eerste zoveel dagen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:52:
ff voor de duidelijkheid...

Is Prose nu geheel gratis? of alleen de eerste dagen?
als het goed is geheel :P iig ik heb niets over betaald gedoe kunnen vinden tot nu toe, verder staat er op de site free to play dus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke want met laden zie ik soms een plaatje met 15 uur gratis spelen ofzo :P
En heeft iemand misschien een site met builds?

btw

weet jij of de questen Wine Delivery, pomic hunt enz nog bestaan?
In de andere versie van rose had je ze wel

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lawl agressor speelt ook weer rose :P Wou net ook spelen maar kom niet voorbij character selectie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja rose is wel leuk ;)

weet niet precies wat ik ervan moet denken ... maar vind rose wel gezellig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Weet iemand hoeveel een R2 of 3 gaat? Zoek er nog eentje :>

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:20:
Ja rose is wel leuk ;)

weet niet precies wat ik ervan moet denken ... maar vind rose wel gezellig :P
Niet meer terug naar WoW ;(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW is betalen .. en soms heb ik de ene maand helemaal geen tijd om te spelen ... :)
En rose is ook wel leuk.

Maar klopt het dat er een helehoop questen zijn uitgehaald in evo rose?

Ik ben nu lvl 18 .. en ik kan geen 1 quest meer vinden in de stad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROSE+QUEST GAAT NIET SAMENEN HAHA

oops soory voor de caps geen zin om te retypen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vroeg ik niet... :P
zijn er uberhaubt nog wel questen?

want in de andere versie waren genoeg questen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
samenen? nieuw woord? :P

Ja er zijn er nog, maar bizar weinig. dacht evenveel als in oude Pre-evo, je moet soms alleen even terug naar je laatste NPC of even je quest log bekijken. Gaat het soms weer verder :)

[ Voor 99% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het woord Evolution heeft betrekking op de eerste versie. Dat is een evolutie vergeleken met de huidige versie :+

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 24-04-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:29:
samenen? nieuw woord? :P

Ja er zijn er nog, maar bizar weinig. dacht evenveel als in oude Pre-evo, je moet soms alleen even terug naar je laatste NPC of even je quest log bekijken. Gaat het soms weer verder :)
Ik heb nu de Episode quest af? (fairy quest) en als reward kreeg ik een masker...
Nu moet ik maar grinden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Episode quest is nog niet af.
Moet je volgens mij met die gast die in " 7 o'clock direction" staat in zant praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Rakkerzero schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:37:
Episode quest is nog niet af.
Moet je volgens mij met die gast die in " 7 o'clock direction" staat in zant praten.
je bedoeld, de episode quest is nooit afgemaakt :p
vraag me af of dat ooit nog wel gaat gebeuren >.> ach voorlopig maar even levelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
In EVO (pRose) zijn ongeveer even ver met de quests als in iRose, maar dan iets uitgebreider zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Rakkerzero schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:44:
In EVO (pRose) zijn ongeveer even ver met de quests als in iRose, maar dan iets uitgebreider zegmaar :)
hm als je na gaat dat I-rose al niet veel verder dan open beta tijd gekomen was :+ zou ik zeggen na al die tijd dat het geen positief iets is dat het zo is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Ook ik ben weer eraan begonnen. Laatste keer was de game nog in Beta versie. Rose heeft echt een solide gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ik merk al wel dat F2P een goeie beslissing is geweest . Je ziet veel item-mall items en de beginnersgebieden zijn ook lekker bevolkt :) Dit doet me goed om R.O.S.E. weer te zien leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
daves2hd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 02:00:
[...]

hm als je na gaat dat I-rose al niet veel verder dan open beta tijd gekomen was :+ zou ik zeggen na al die tijd dat het geen positief iets is dat het zo is :o
Ze beginnen zo langzamerhand wel te snappen hoe het wel moet. Zeker in het begin was Rose evolution erg wennen, maar echt zo slecht is het nog niet. Er is meer balans in de game gebracht, iets wat in irose nog ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Tja en ik moet nog even kijken hoe ik die item-mall moet koppelen aan mijn account. Maar als ik dat zo al gehoord heb van mensen die dat wel geprobeerd hebben heb ik geduld nodig en geluk. Zat toch stiekem te denken dat fire-type mage ook wel handig is (ivm aoe die verdwijnt na lvl 125 L )

Heeft iemand anders in shop trouwens nog veel last van DC’s? Ik kom gewoon de nacht niet door met mijn shop. Nu vlak voordat ik naar werk ging weer shop opgezet maar ik vrees gewoon dat hij als ik thuis kom weer een server DC heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:49:
[...]

Ze beginnen zo langzamerhand wel te snappen hoe het wel moet. Zeker in het begin was Rose evolution erg wennen, maar echt zo slecht is het nog niet. Er is meer balans in de game gebracht, iets wat in irose nog ontbreekt.
Pvp klopt anders nog steeds geen moer van ><.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:49:
Ik vraag me eigelijk af waar dan die balans moet zitten.
Evo is nu een 100% liniair spel geworden, 99% builds zijn identiek (qua skills) alleen wat kleine verschillen in stats & gear. En dealer/cleric hebben insta-spam skills, hawker heeft altijd wel een skill beschikbaar, Mage zn spam aoe-skill is long-recharge geworden. Waar is de tijd dat dex-muses nog leuk waren, waar je nog moest kiezen welke skills je nam en welke niet? Knight is ontdaan van elk mogelijke balans, geen aoe's, 2 skills beschikbaar, friendly buffs weg, geen onderscheid blunt/sword. Als ik 1 ding ongedaan kan maken toen Evo kwam.. nooit Knight gegaan |:(

Om over PvP al helemaaaaal niet te praten. Stun = win, range = pwn. Niks balans.

DC's zijn nonstop, enorme lagspikes en 5min rollbacks. Apart dat ik nu 2x in ch1 luna een groepje van HolyEfinity (ofzo) zag vlak voor zo'n DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:51:
m00blam00

Heeft iemand anders in shop trouwens nog veel last van DC’s? Ik kom gewoon de nacht niet door met mijn shop. Nu vlak voordat ik naar werk ging weer shop opgezet maar ik vrees gewoon dat hij als ik thuis kom weer een server DC heeft gehad.
Ik kom de nacht ook niet altijd door. Nou is het voor mij niet zo'n ramp, omdat ik toch maar een beetje zit te zitten bij Mildun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:08:
[...]

Ik vraag me eigelijk af waar dan die balans moet zitten.
Kwa jobs is de balans nog ver te zoeken, maar ik vinde balans van de rest van het spel wel verbeterd. Gebieden zijn beter verdeeld en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben nu 135, maar als ik ga zoeken naar mobs voor mijn lvl is er maar 1 'normale' plaats buiten DoD, helemaal achterin Temple. 1 DC en kan dat hele %#&*( stuk weer opnieuw lopen.

In de low-lvl reeks (1-90) zijn er ruim voldoende mobs te vinden in vele variaties, maar ik lijk wel aardig in een gat te zitten. Eldeon is paars, veel mis en duurt lang per mob, Bosses zijn er nog maar 2 of 3 geel/oranje en spawnen 1x per uur. (buiten die nigrum, vond ik gister :P). Eenmaal over die 140 kan je wel weer verder in Eldeon (naja, melee blijft een ramp op rood/paars).

Neem nu die nieuwe map in Luna met die hertjes.. wie lvlt daar nu? Junon blijft je tot je Luna/cart quest kan doen, meestal daarna richting GoS en Kenji. Spawn groepen liggen belachelijk uit elkaar, zeker als je melee bent schiet dit echt niet meer op.

Hele balans met weapons, armors (die mage boots met weetikhoeveel def), droprate, rare-item, skillsets. Het is leuk, maar verre van balanced. Ik heb denk gewoon verkeerde job genomen, maar pre-evo was een knight heerlijk mee te spelen. Nu is een knight zo goed als overbodig geworden en solo is het de langzaamste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Tja game balance….
Je kan per 2nd job meestal 2 soorten wapens of 2 paden kiezen om je in te specialiseren en dan houdt het inderdaad verder op. Verder blijft het wel jammer dat ja niet echt meer kan kiezen welke skill je wel en welke je niet neemt.

Teruggrijpen op de irose skills heeft verder echter ook geen zin omdat die niet voorzien in skills tot lvl 200+
Op lvl 130, 135 is er inderdaad weinig dat je lekker solo kan doen. DoD is te laag, eldeon zonder buffs solo te hoog. Nigrum is inderdaad een leuke boss, maarja ik vind bosshunten eigelijk wel saai en weinig exp opleveren. Party is veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

en daarom heb ik voorgenomen om mijn cleric zsm naar de 130 te krijgen zodat ik met al mijn R.O.S.E. vriendjes naar Eldeon kan :P ( ja misschien is zsm wel een raar begrip voor mij, maar jullie snappen het wel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:20:
en daarom heb ik voorgenomen om mijn cleric zsm naar de 130 te krijgen zodat ik met al mijn R.O.S.E. vriendjes naar Eldeon kan :P ( ja misschien is zsm wel een raar begrip voor mij, maar jullie snappen het wel :P )
als men nou eens 160 word dan heb ik er ook wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:21:
[...]

Ach je bent toch komende tijd te druk met school O-)
ph4nt0m schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:26:
[...]

jawel en misschien ook een dametje :P
O+ leuk voor je is kijken of me lock richting je priest kan dan {elk nadeel heeft een voordeel hehe}

[ Voor 37% gewijzigd door William/Ax3 op 25-04-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:24:
[...]

Ach je bent toch komende tijd te druk met school O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ph4nt0m schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:26:
[...]

oud dametje met of zonder rollator?? :D
Amafi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:57:
Op lvl 130, 135 is er inderdaad weinig dat je lekker solo kan doen. DoD is te laag, eldeon zonder buffs solo te hoog. Nigrum is inderdaad een leuke boss, maarja ik vind bosshunten eigelijk wel saai en weinig exp opleveren. Party is veel leuker.
idd, party is veel leuker, amafi, vanavond weer naar eldeon? kan ik me arti omhoog halen zodat jullie in range komen van me champ zodat die het stuk 152-160 voor lars kan doen :P
ph4nt0m schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:21:
[...]
SinergyX schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:49:
Ik ben nu 135, maar als ik ga zoeken naar mobs voor mijn lvl is er maar 1 'normale' plaats buiten DoD, helemaal achterin Temple. 1 DC en kan dat hele %#&*( stuk weer opnieuw lopen.

In de low-lvl reeks (1-90) zijn er ruim voldoende mobs te vinden in vele variaties, maar ik lijk wel aardig in een gat te zitten. Eldeon is paars, veel mis en duurt lang per mob, Bosses zijn er nog maar 2 of 3 geel/oranje en spawnen 1x per uur. (buiten die nigrum, vond ik gister :P). Eenmaal over die 140 kan je wel weer verder in Eldeon (naja, melee blijft een ramp op rood/paars).
eldeon moet je vanaf de 135 toch zitten, in temple misschien in t2 de insane shamans meteen rechts, links dan weer rechts die kamer.... maar vanaf de 135 moet je naar eldeon, zat zelf in temple tot aan de 135 zodat ik me nieuwe gear aankon om naar eldeon te kunnen, daar in party met cleric op die kevers of helemaal rechts in de eerste map dat groepje...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:17:
eldeon moet je vanaf de 135 toch zitten, in temple misschien in t2 de insane shamans meteen rechts, links dan weer rechts die kamer.... maar vanaf de 135 moet je naar eldeon, zat zelf in temple tot aan de 135 zodat ik me nieuwe gear aankon om naar eldeon te kunnen, daar in party met cleric op die kevers of helemaal rechts in de eerste map dat groepje...
laat me raden mc nog steeds aoe bugged? 8)7 (vond het wel hard gaan daar >:) )
Amafi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:05:
[...]
@AX3 AoE was nog wel bugged, maar windstorm raakte wel alles had ik het idee. Maar weet niet hoe het eerst was.
eerst raakte alle Aoes alles dus. Dus ging beetje zo mage + mage + cleric (lars en ik dus) mep die dingen eruit. Zijn er aardig wat diegene met minste ap doet windstorm->diegene met hoogste ap doet hurricane/tempest. Tot moment dat windstorm ze ook gelijk molde paktje iets minder ap gear aan zodat ze nog net bleven leven en je met hiri/tempest de 2e char dus mooie overkill kon doen hehe.

Wat kosten die sparkles nou 5/6/7?
Local Host schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:29:
trager dan mij lvl-en kan haast niet :P Maar jij gaat niet trager lvl-en dan mij want dan raak ik mijn status kwijt :P Ik ben vanaaf tussen 6 en half 8 ofzo denk ik wel ff ingame later weet ik nog niet
Ik lvl hellemaal niet das nog trager }:O . Druk alleen af en toe op de buff macro O-)

[ Voor 51% gewijzigd door William/Ax3 op 25-04-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MC heb ik tijdje gedaan met mika, is echt weinig aan. 2 Bonfires en ik sta daar maar beetje doelloos rond te huppelen want kan amper wat ranken of mn skills zijn nog aan het rechargen. Snap gewoon niet dat melee 99% kansloos is, je moét bijna nonstop skillspammen, in Eldeon zelfs op die bee's (of hoe die dingen heten) sta ik rustig 20 seconde te melee meppen terwijl ik hem met tripple in 1 blow neermep (en daarna weer 15 sec moet wachten op recharge).
Zelfs met Acc set+buff (481 acc) mis ik gewoon lomp veel, balans is daar dus nog verre van goed.

Maarja, wil nu gewoon solo, lekker relaxed aan. Jammer dat er gewoon niets te vinden is wat je ala maple lekker neer kan maaien. Maar weer terug naar mn G15 bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:17:
[...]
idd, party is veel leuker, amafi, vanavond weer naar eldeon? kan ik me arti omhoog halen zodat jullie in range komen van me champ zodat die het stuk 152-160 voor lars kan doen :P
SinergyX schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:42:
MC heb ik tijdje gedaan met mika, is echt weinig aan. 2 Bonfires en ik sta daar maar beetje doelloos rond te huppelen want kan amper wat ranken of mn skills zijn nog aan het rechargen.
@4th Zeker zin in party vanavond 4th. Heb zin om een stuk richting de 135 te gaan. Met een beetje mazzel zoals die fairy de vorige keer moet het wel lekker hard gaan. Nu ook een betere staff (Sparkle +5), alle beetjes helpen.

@SinergyX Voeg me anders een keer toe. Ga graag wel een keertje mee naar MC, kan je niet helpen met het rondhuppelen. Maar met 2 skills, 1 haal ik net niet dus ruime overkill, gaan de beessies neer.

@Ph4nt0m lvl 160 zal nog eventjes duren, ga geloof ik trager dan Local soms

@AX3 AoE was nog wel bugged, maar windstorm raakte wel alles had ik het idee. Maar weet niet hoe het eerst was.
@AX3 klinkt beter dan de manier dan ik deed. Maar ik zat dan ook in Cleric /Mage combo. En gebruikte Permafrost (de pre-lvl100 skill dacht ik) ook nog als AoE.
Btw +5 Sparkle met mooie acc betaalde ik rond de 100m voor.
Rest weet ik niet

[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 25-04-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

trager dan mij lvl-en kan haast niet :P Maar jij gaat niet trager lvl-en dan mij want dan raak ik mijn status kwijt :P Ik ben vanaaf tussen 6 en half 8 ofzo denk ik wel ff ingame later weet ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
@sacardus
ik had selma(angeel) gesproken en ze wil dat je ff inlogd op ruff-rose om haar die gems terug te geven die je van haar geleend heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Local Host schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:29:
jawel hoor :p ikke speel 4 mmorpg's en een rpg op de gamecube en je hebt zoveel te verdelen dat het echt amper minder kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

weet ik :) ik zie jou onderhand in elk mmorpg topic voorbij komen :P hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
hey iedereen,

ik ben echt begonnen met ph rose een tijd geleden omdat ik niet aan p2p games mocht beginnen van mijn moeder. maar nu benk terug en ben heel erg blij dat ph rose f2p is geworden.

ik ben begonnen met een launcher bourg en die is nu lv 36. ik heb een paar vraagjes, en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden:
-hebben jullie wat up to date guides voor bourges en plekken om te lvlen in ph rose behalve die op het forum van PHrose en op roseguru.com?
-kan iemand mij een beetje geschate lvl tijden geven voor hoe lang het duurd om te lvlen op dat lvl^^
-even om zeker te weten: is 60% str en 40% con goed voor een launcher bourg?

jammer genoeg heb ik van een paar leden in rose gehoord dat 1, er is geen plek in tweaker clan 2, ik ben er nog niet bekend genoeg voor, dus ik hoop dat ik na een tijd actief op het forum in wel in een clan van jullie kan^^

greetz, alex (EUslayeer ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slayeer schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:55:
hey iedereen,

ik ben echt begonnen met ph rose een tijd geleden omdat ik niet aan p2p games mocht beginnen van mijn moeder. maar nu benk terug en ben heel erg blij dat ph rose f2p is geworden.

ik ben begonnen met een launcher bourg en die is nu lv 36. ik heb een paar vraagjes, en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden:
-hebben jullie wat up to date guides voor bourges en plekken om te lvlen in ph rose behalve die op het forum van PHrose en op roseguru.com?
-kan iemand mij een beetje geschate lvl tijden geven voor hoe lang het duurd om te lvlen op dat lvl^^
-even om zeker te weten: is 60% str en 40% con goed voor een launcher bourg?

jammer genoeg heb ik van een paar leden in rose gehoord dat 1, er is geen plek in tweaker clan 2, ik ben er nog niet bekend genoeg voor, dus ik hoop dat ik na een tijd actief op het forum in wel in een clan van jullie kan^^

greetz, alex (EUslayeer ingame)
LoT zit vol, maar zijn nog al wat sub tweaker clans die vast wel plekje voor je hebben, en tja lvllen, je kan zo in een weekendje 70+++ zijn als je maar buff sletje hebt ^^
Zoek nog steets mogelijk heid om dual client te doen maar echt onmogelijk :/ En me 2de game pctje is nu echt afgeschreven, gister hem geprobeert te reanimeren, maar dat koste alleen een berg stoppen dus die is echt einde verhaal. Gelukkig heb ik ax3 nog die zo lief is me savonds te helpen :D

Ps, me mage is nu lvl 123, en dod word groen, dus als iemand eens leuk feestje bij Moonchild heeft met clericje en tankje PMme dan ^^ EU-fliegje is me mage..

Oja, dod is humor :P 1 hawker en 2 cleric's allemaal rond de 110/115 met buffs, ik zonder en win je nog 3 vs 1 tegen ze, hoe zo mage is overpowered ^^

O ja als iemand nog wat leuke lvl 135/140 eq voor muse over heeft, PM me ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
slayeer schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:55:
Normaal: 45 tot 1 uur per level.
Cleric buffs: 5 tot 20 minuten per level

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal volgende week ook weer eens wat spelen als ik tijd heb hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Is er misschien hier een aardig hoog level Cleric die mij een keer wil helpen met buffs?
Ben ik wat eerder hoger level ben nu 35 en heel Junon is leeg :P
Heb alleen niet zoveel om dan te geven :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Btw is channel 3 'main' channel van Prose, niet dat je in Ch 1 zit en je afvraagt waarom Junon zo leeg is ;)

@vliegje, ik heb taunt? :>

* SinergyX gaat nu eerst halfuurtje kwijlen naar zijn nieuwe 22inch widescreen tft :P

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 25-04-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het unions?? werken ze al? en vanaf welk lvl kan je 1 joinen?

En waarom zijn 1st grade bindures enz zoveel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
@4th waar blijf je ;)

Trouwens vandaag erg veel last van lag en Dc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
Amafi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:02:
@4th waar blijf je ;)

hetzelfde, het lijkt wel of het 5x zo erg lagg als gister. soms stond alles stil voor 10 sec, en dat is neit echt handig als je aan het trainen bent. ik hoop dat het morgen wat minder is.

btw, ik ben even verder gegaan met een hawker, kijken of het mischien beter bij mij past. ik heb hem net even van lvl 24 naar lvl 30 gelvld. ik ga morgen verder met de main quest, hopen dat ik een eind kom.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Volgens mij ligt de update server eruit, of hij is echt bagger traag nu :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Amafi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:02:
@4th waar blijf je ;)

sorry, heb wendy op bezoek hiero, en heb elk half uur dc in rose... klotechello is vandaag aant rotzooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:19:
[...]
sorry, heb wendy op bezoek hiero, en heb elk half uur dc in rose... klotechello is vandaag aant rotzooien...
Ok np. Is misschien niet eens chello maar rose.
Miss een andere keer dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ben nu lvl 38
De Lagg was nu wel heel erg inderdaad stond vaak voor een aantal sec. stil en dan deed ie niets
Deze middag 3 Disconnects gehad

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 22:43
Ik heb geen last van lag meer :(
Nu liggen de ROSE NA servers er allemaal uit ? inclusief forum ?? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

gister was idd erg laggy op prose . Misschien dat de servers ( lees Pentium 2 met 64 mb geheugen en 100Mbit Sweex netwerkkaartje op een Target hub die vervolgens weer op een speedtouch 510 is aangesloten . ) de stroom nieuwe mensen niet aankan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

lv 40 \o/
kom maar niet verder met die stomme main quest :( mislukking van eeen woopie king wil niet uit z'n nest komen, blijf woopies hakken maar geen king :(

vind trouwens dat alle kings sloom spawnen komt deels omdat er zo weinig mensen zijn en evo rose ook sneller spawend op meer mensen en snellere kills. maar zelfs dan is he nog weinig. weet nog bij irose vlak voor en na de reset toen het er rustig was dat je toch regelmatig solo een grunter king kon schoppen. nou nu komtie als je geluk hebt 1x per 2uur langs ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Kings spawnen na een bep lvl 1x per uur. Voor de low lvl kings moet je gewoon in buurt van de spawn plek flink doorhakken. Dan krijg je ong 1x per 10 min een king. Dave voor jou een tip -> ga CF in daar spawnen speciale Jelly Beans als je op een plek lekker aan het killen bent. Deze geven behoorlijk exp ( geel met overkill rond de 300k ) De CF tijden weet ik zo ff niet uit mijn hoofd. Maar daar kun je iig lekker powerlvl-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
CF beans zijn aangepast zover ik weet, spawn tijd is enorm langer geworden.

Zowel NArose als Prose heeft nu problemen met die updater, gister na een fout ging Prose opeens met Jrose connecten, vanochtend was het NArose die dit probleem had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:30:
Kings spawnen na een bep lvl 1x per uur.
Jup en dat bracht het nieuwe fenomeen omfg irri dealer boss timers mee die alle channels langsgaan voor bepaalde bosses ><.

En ff aanpassing. Is niet na bepaald lvl ofzo. Zijn gewoon twee type bosses:

Boss die als je bepaalde dingen op spawn mold na +-10min spawnen. (Voorbeelden Mega Drake en Grand goblin wizard).
En dus de befaamde once a hour bosses.

[ Voor 29% gewijzigd door William/Ax3 op 26-04-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:26:
Btw is channel 3 'main' channel van Prose, niet dat je in Ch 1 zit en je afvraagt waarom Junon zo leeg is ;)

@vliegje, ik heb taunt? :>

* SinergyX gaat nu eerst halfuurtje kwijlen naar zijn nieuwe 22inch widescreen tft :P
LVL Job ?? :P
22 inch widescreen, nice :P, Heb ooit proberen te rose op me 32" lcd, maar dat werkt echt niet lekker, veel te groot :P Krijg je last van je nek.

En lag was gister echt niet normaal man.. hopen dat het vanavond beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ik ben denk ik vanaaf ook weer ff ingame . Beetje lvl-en bij de scavs of Bosses in DoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:02:
Hoe zit het unions?? werken ze al? en vanaf welk lvl kan je 1 joinen?

En waarom zijn 1st grade bindures enz zoveel waard?
Omdat je met die Bindrunes/Talismans kan je stuff kan refinen:
Bindrunes voor armor en zijn over het algemeen iets minder waard dan de talismans waarmee je wapens kan refinen.
1st Grade -> lvl 1 - 29 stuff
2nd Grade -> lvl 30 - 49 stuff + lvl 20/25 blauwe spul
3rd Grade -> lvl 50 - 69 stuff + lvl 40/45 blauwe spul
4th Grade -> lvl 70 - 89 stuff + lvl 60/65 blauwe spul
5th Grade -> lvl 90 - 99 stuff + lvl 80/85 blauwe spul
6th Grade -> lvl 100 - 140 spul
7th Grade -> lvl 160+ spul

Zoiets is het nu volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ff ticket naar NArose gestuurd om te vragen wat hun er van vinden dat prose f2p is gegaan en of hun het ook gaan doen.

We are aware of the others services changing their service model and have it in consideration for the future. However at this time we do not have any plans or have announced any change to our service model. If there are to be any changes it will be announced on the website publicly for the community to be aware of.

ROSE NA GM Team
Gravity Interactive, Inc.

Ik hoop dat NArose ook snel f2p word, imo is die voor beginners een betere versie dan Prose. Voornamelijk de economie en het aantal spelers die spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Denk juist dat NArose zich op zo'n manier kan en blijft onderscheiden, Prose soort van 'vergaarbak' van mislukte economie (het draait nu een beetje bij moet ik zeggen), NArose als 'betere' van de 2. Met hun vaste playerbase kunnen ze dus p2p/f2p beide draaien, maar ook meer geld beschikbaar voor stabiele servers. (op NArose had ik nagenoeg nooit lag).

@vliegje, Knight, 135
22inch is leuk, maar Rose trekt alles beetje uit :( Login/logo's kloppen wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:53:
Had ff ticket naar NArose gestuurd om te vragen wat hun er van vinden dat prose f2p is gegaan en of hun het ook gaan doen.

We are aware of the others services changing their service model and have it in consideration for the future. However at this time we do not have any plans or have announced any change to our service model. If there are to be any changes it will be announced on the website publicly for the community to be aware of.

ROSE NA GM Team
Gravity Interactive, Inc.

Ik hoop dat NArose ook snel f2p word, imo is die voor beginners een betere versie dan Prose. Voornamelijk de economie en het aantal spelers die spelen.
des te meer spelers komen des te goedkoper alles wordt :) en dan heb ik t over pRose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

@ doom Ik weet niet wat ik erger vind die verwaande Amerikanen of om buffs zeuren PH's .

Voordeel van Prose = na 7 / 8 uur s'avonds liggen die PH veelal op bed, dus heb je lekker wat meer rust met lvl-en. In het weekend gaat dit uiteraard niet op :P

@ Ax3 Al zouden die beans minder snel spawnen neemt dat niet weg dat je veel sneller kunt lvl-en op CF :) en wat betreft bosses ik zal niet ontkennen dat ik zelf ook chan swaps heb gedaan. ( zeker als je geld nodig hebt )

@ sinergy -> in de sevenhearts.ini kun je zelf een resolutie intikken. Ik draai zelf op 1630 bij 1030 Lekker breedbeeld en ik kan een hoop schermen openzetten en dan nog voldoende speelvlak zien :)

[ Voor 17% gewijzigd door Local Host op 26-04-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had ik ook aangepast, werkt ook goed, maar het 3D gedeelte blijft 'uitgerekt' tov mijn oude beeldkanon. Mischien beetje spelen met de resoluties om normaal beeld te krijgen :P

6th zijn stuk gedropt, gaan nu 1,8m bind, 2.9m talis. Ruby gaat 5/15/90, Diamond gaat 3/8/60, de rest gaat stuk duurder. Denk niet dat de prijs daalt door meer spelers, maar steeds meer spelers hebben niets meer aan 6th en moeten naar 7th refines.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:59:

@vliegje, Knight, 135
22inch is leuk, maar Rose trekt alles beetje uit :( Login/logo's kloppen wel allemaal.
Ehm ben nu 123, als ik 125 ben kunnen we (zamen met amafi) en super party bouwen @ moonchilds (met equal exp). Amafi en ik zijn mage = AOE, jij kan tanken :D hebben we alleen nog clericje nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

@ hierboven JAJA ik ben bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:29:
[...]

Ehm ben nu 123, als ik 125 ben kunnen we (zamen met amafi) en super party bouwen @ moonchilds (met equal exp). Amafi en ik zijn mage = AOE, jij kan tanken :D hebben we alleen nog clericje nodig
ik heb nog een 120 cleric maar je kan t beste gewoon ax3 erbij neerzetten om alleen maar buffs uit te delen tenzij je een healer nodig heb tja dan moet je die wel meenemen ofc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:32:
[...]

ik heb nog een 120 cleric maar je kan t beste gewoon ax3 erbij neerzetten om alleen maar buffs uit te delen tenzij je een healer nodig heb tja dan moet je die wel meenemen ofc
Tja denk dat als we grote room MC gaan doen we echt wel heals nodig hebben ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
SinergyX schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:05:
Had ik ook aangepast, werkt ook goed, maar het 3D gedeelte blijft 'uitgerekt' tov mijn oude beeldkanon. Mischien beetje spelen met de resoluties om normaal beeld te krijgen :P

6th zijn stuk gedropt, gaan nu 1,8m bind, 2.9m talis. Ruby gaat 5/15/90, Diamond gaat 3/8/60, de rest gaat stuk duurder. Denk niet dat de prijs daalt door meer spelers, maar steeds meer spelers hebben niets meer aan 6th en moeten naar 7th refines.
Diamond 3/8/60? Kan je voor mij dan 3 d3's kopen of een naam doorgeven die dat verkoopt?
Wil d3's in mijn Lava set pleuren, maar heb geen d3's

6th bind werden gisteren voor 1,5 en 1,3 verkocht Talis 2,5 ook al wel te vinden soms.

Kan iemand zien of EU-Amafi al een DC heeft gehad vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

toen ik begin van de week keer zag ik d3's nog voor 150mill verkocht worden. Flinke prijszakking dus.

Ik heb nog wel wat gems over, maar uiteindelijk wil ik ook wat gaan gemmen in lavaset.

@ hieronder wedden van niet :P offtopic opmerking die tekst achter je msnnaam geeft me wel kriebels hoor ;)

@2 haal weg dan die tekst en ga je vriendin ermee spammen :P

@3 ik zal je wel uit mijn lijst verwijderen heb ik er ook geen last meer van :P ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Local Host op 26-04-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:47:
toen ik begin van de week keer zag ik d3's nog voor 150mill verkocht worden. Flinke prijszakking dus.

Ik heb nog wel wat gems over, maar uiteindelijk wil ik ook wat gaan gemmen in lavaset.
voordat jij zover bent dan ben je al 40 :p

@ Hierboven

t is niet voor jou bedoeld :P

@2
als je er last van heb moet je t niet lezen :D

@3
ok!

[ Voor 13% gewijzigd door ph4nt0m op 26-04-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:47:

@ hieronder wedden van niet :P offtopic opmerking die tekst achter je msnnaam geeft me wel kriebels hoor ;)
ik had ook nog paar d3's heb ik ook in Lava gegooit, maar ja mot nou wel eerst 140 woorden om ze aan te kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amafi schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:38:
[...]

Diamond 3/8/60? Kan je voor mij dan 3 d3's kopen of een naam doorgeven die dat verkoopt?
Wil d3's in mijn Lava set pleuren, maar heb geen d3's
Prijzen varieren echt met de dag, bijna met het uur. Die prijzen waren de goedkoopste die ik zag. Die D3s zag ik gisteravond in een shop staan, FireSt0Ry ofzo (zat iig een 0 in). Was kort tegen 1 uur, vlak erna had ik weer een DC.

Gister nog een R2 gekocht voor 10m, mijn final hammer en helmet op 4 :) Vanavond nog wat opals en resetskills verkopen :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Lol volgens mij heb ik nog zon beetje:
50/30/10 ofzo |:(.

50*3=150
30*8=240
10-5 voor lava enzo=5*60=300
Totaal 690m 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:48:
[...]

Omdat je met die Bindrunes/Talismans kan je stuff kan refinen:
Bindrunes voor armor en zijn over het algemeen iets minder waard dan de talismans waarmee je wapens kan refinen.
.....
Zoiets is het nu volgens mij :)
Ja maar hoeveel zijn die 1st grade dingen waard? Want soms zie ik mensen ze inkopen voor 11k per stuk....
best wel lekker voor als je net begint met spelen. (heb je tenminste wat zulys)

En hoe zit het met unions?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
er handig om in een quote te posten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ja, leuke quote :+
1st talis staat nu te koop tussen 60-80k, bindrune gaat 30-50k. Waarom weet ik ook niet, mischien door recente 'ik wil (9) lowbie wapen en visitor outfit'. Maar markt lijkt wat verzadigt, zie er best veel te koop. Ik zet ze op mn noobie gewoon beide op 20k, soms verkoop je wat, soms niet :P

Unions bestaan nog niet, maar begreep uit een post op NArose forums dat er wel items/dergelijke in de maak zijn of zelfs al zijn. Alleen door stop van trigger/overname Jrose, kan dit nog wel even tijdje wachten.

[ Voor 114% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Wat denk jezelf? (Je zal vast al bij de NPC's zijn langsgeweest)

NIET dus....
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:00:
wel... heb al in junon gekeken en in zant...
Misschien hebben ze nog niks omdat ik nog niet aan het lvl voldoe?

En wat boeit het als ik het hier vraag...
Als ze erin hadden gezeten had je wel verhaaltje gehad van je moet minimaal lvl30 zijn o.i.d zo was dat in irose.

Aangezien je het hele verhaal niet krijgt en nergens bij die npc's over unions word geklets kan je toch wel snappen dat ze er niet inzitten?

Boeit verder niks dat je het hier vraagt. Maar beetje nadenken is toch niet moeilijk?

[ Voor 68% gewijzigd door William/Ax3 op 26-04-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel... heb al in junon gekeken en in zant...
Misschien hebben ze nog niks omdat ik nog niet aan het lvl voldoe?

En wat boeit het als ik het hier vraag...

-edit-

Bedankt SinergyX

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ik zal je een gouden tip geven -> unions zitten er nog niet in ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Iemand hier die een level 25 muse een beetje wegwijs kan maken in pRose?
Ik heb ooit wel eens Rose gespeeld, maar dat is echt te lang geleden, ben ook nooit verder gekomen dan de whoopies. :P

Dus wat zou de beste plek zijn om te levelen?

Ik ben trouwens van plan een mage te worden, offensive dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

lvl 25 dan kun je lvl-en in Desert boven Zant of in Breezahh Hills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:02:
[...]

Lol volgens mij heb ik nog zon beetje:
50/30/10 ofzo |:(.

50*3=150
30*8=240
10-5 voor lava enzo=5*60=300
Totaal 690m 8)7.
Tja, ben me s1's maar aan het verkopen nu, wand heb niks aan 71 s'1,
Verder heb ik s3 en d3'in lava zetje nu toch al compleet.
Kan ik mooi zooi 6th bind kopen om lvl 135/140 setje te maken, heb al staff (7)
dus hoef niet echt meer voor zuly te hunten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Makkelijkste weg voor mij was:
Adv.plain -> zant -> job -> woopie buiten zant.
Door naar El Verloon -> turtle -> bee -> queen bebe.
Gate bij Queen -> Aqua lake -> die aqua dingen -> boss -> grunters -> boss.
Je kan ook net buiten junon die Moldies meppen, dichtbij shops en buffs.

Daarna Forest of wisdom -> clowns, kan je halve map rond.
FoW -> smoulies, rechts bovenin map kan je steeds rondjes lopen, met boss 1x per uur.
Daar klaar, Kenji beach doonga -> crawfties -> crawfty captains -> bosses
rechts van spawnpunt in Kenji zit een heuvel waar veel doongas spawnen.
Eventueel wat gators, anders door naar Gorge of Silence of Luna.

Dat zit je al tegen de lvl80 :P Dan kan je evt DoD in voor die pomice en pumkins te meppen, maar is PvP map en grote kans dat je gekilled wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

nooit op luna gelvl-ed ? Vanaf lvl 60 kun je op die nieuwe newby-map in luna erg lekker doorlvl-en om vervolgens slags en mamms te gaan doen. Wat dat betreft is er genoeg variatie. Dan heb ik het nog niet over het powerlvl-en op CF gehad.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!