[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.945 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:15:
[...]

Tja, ben me s1's maar aan het verkopen nu, wand heb niks aan 71 s'1,
Verder heb ik s3 en d3'in lava zetje nu toch al compleet.
Kan ik mooi zooi 6th bind kopen om lvl 135/140 setje te maken, heb al staff (7)
dus hoef niet echt meer voor zuly te hunten :D
ik krijg nog 92m van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Tja heb nog wat zuly nodig voor het maken van een Lava-set met d3’s erin.
Verder nog een +7 sparkle zou op den duur ook wel mooi zijn. Gisteren gewoon bijna overpowered door Vliegje die 6 a 7 levels lager was, puur door wapen refine.

Oja ben ook op zoek naar iemand die archmage eq kan craften. Heb nu 3str/7ap shoes en miss komt er met craften nog wel iets meer moois uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet hoe ik hier een personal message moet sturen dus doe het maar zo
@sin hoeveel vraag je voor een skill reset??
en wanneer komt denk je de paybycash optie voor het kopen van moonies?

irritant dat hij opeens met jrose connecte opnieuw geinstalleerd en het opnieuw patchen duurt echt eeuwen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:15:
[...]

Tja, ben me s1's maar aan het verkopen nu, wand heb niks aan 71 s'1,
Verder heb ik s3 en d3'in lava zetje nu toch al compleet.
Kan ik mooi zooi 6th bind kopen om lvl 135/140 setje te maken, heb al staff (7)
dus hoef niet echt meer voor zuly te hunten :D
hehe doe je goed allemaal.

Ik koop niks en verkoop niks het is mij allemaal wel best voor nu. (Vermaak me toch te goed in wow vind dat beter geschikt voor casual als ik eerlijk mag zijn. Immers cleric mage combi lvl'en is toch niet echt een optie. Dan zou ik 1 of 2 lvl's in de week doen dat schiet ook niet echt op.)

Als je nog wat eq kan gebruiken die ik op me mage heb die mag je dan wel voorlopig lenen. (je hebt al betere staff en ik heb geeneens d3's in me lava set lol).

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:25:
nooit op luna gelvl-ed ? Vanaf lvl 60 kun je op die nieuwe newby-map in luna erg lekker doorlvl-en om vervolgens slags en mamms te gaan doen. Wat dat betreft is er genoeg variatie. Dan heb ik het nog niet over het powerlvl-en op CF gehad.
Ja, CF is/was powerd lvllen, effe snel lvl 30 char maken, en dan tot lvl 90 in CF :P
Zo gedaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Was, zover ik weet hebben ze nu min 30min spawntijd. Was er gister even (half 8 dacht ik), was niemand.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
o ik heb ook nog wel een twinkle +7 met t4 erin te leen voor iemand ;) :P

@hieronder

heb geduld dwaas

[ Voor 18% gewijzigd door ph4nt0m op 26-04-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sin sin hoeveel vraag je voor skill reset???:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:05:
o ik heb ook nog wel een twinkle +7 met t4 erin te leen voor iemand ;) :P

@hieronder

heb geduld dwaas
Ruilen voor een Twinkle 7 zonder t4 :D
Om het goed te maken krijg je er wel een zoen bij dan he ^^ (In kerst outfit omdat jij het bent)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:28:
[...]

Ruilen voor een Twinkle 7 zonder t4 :D
Om het goed te maken krijg je er wel een zoen bij dan he ^^ (In kerst outfit omdat jij het bent)
nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:13:
sin sin hoeveel vraag je voor skill reset???:)
Ik reken puur om, moet vanavond even kijken hoe de USD->Euro staat. Winst maken doe ik wel op die PH mensen :P Skill reset is dacht 7000 punten, load 350, gok rond de 6-8 euro. (ik geef dan gewoon een load350 card/pin, moet je de rest zelf doen, mits je account gekoppeld is aan MyLU).
Bang dat ik hem oplicht ofzo? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Nou zeg wil +7 stokje die gem heeft, heeft me schattig mage nodig om er bij te horen, anders zien de stoeren soldaatjes haar niet staan en rennen ze weg met andere Museje's...
Je wild toch niet dat me schattige sexy mageje geen lief soldaatje kan krijgen om haar te beschermen!!! dat wil je toch niet op je geweten hebben
Dus wees lief :P Gaan we stokjes ruilen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ga je toch gewoon met een hawker aan de haal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja me account is gekoppeld aan my lu! ding
je mag ook wel wat winst maken hoor :p
mail maar deempjuh@gmail.com of deempjuh1991@hotmail.com
voor gegevens enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
nee dat zeg ik niet.
ik zeg gewoon dat t een dwaas is omdat ie loopt te spammen zonder dat jij de kans krijgt om erop te reageren.
en als zou je em oplichten boeit t me toch niks :)
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:37:
[...]

:( Nou zeg wil +7 stokje die gem heeft, heeft me schattig mage nodig om er bij te horen, anders zien de stoeren soldaatjes haar niet staan en rennen ze weg met andere Museje's...
Je wild toch niet dat me schattige sexy mageje geen lief soldaatje kan krijgen om haar te beschermen!!! dat wil je toch niet op je geweten hebben
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:40:
ja me account is gekoppeld aan my lu! ding
je mag ook wel wat winst maken hoor :p
mail maar ---weggehaald---
voor gegevens enzo ;)
Niet via dit: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gif???

Veul makkelijker :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:37:
[...]

Beschermen? Lol voordat soldaatje bij monstertje is, is monsterje al dood geskilled }:O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo tegen alle vrouwlijke wezens bent (mijn char dan) word het niks met die date van je die je hebt ^^ Als zij om een drankje vraagt wordhet dan ook NEE ! :P,
Kan er ook niks aan doen dat mijn mage helemaal gelukkig woord van glimmertjes in stokjes :P
William/Ax3 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:47:
[...]

Beschermen? Lol voordat soldaatje bij monstertje is, is monsterje al dood geskilled }:O.
Stttt.. niet zeggen dat ik zo overpowered ben ^^ en tankje voor MC is best handig hoor.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je kan nog altijd een gender-book kopen en de pimp gaan uithangen met je mage :P

* SinergyX denkt om zijn knight om te dopen tot vrouwelijke knight, animaties zijn wat mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
damn ik wou dat ik een paar d3tjes had :P
Zoals jullie merken ben ik meer in eve bezig dan in Rose, maar zo nu en dan kom ik wel ff online om te partyen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:48:
[...]

Als je zo tegen alle vrouwlijke wezens bent (mijn char dan) word het niks met die date van je die je hebt ^^ Als zij om een drankje vraagt wordhet dan ook NEE ! :P,
Kan er ook niks aan doen dat mijn mage helemaal gelukkig woord van glimmertjes in stokjes :P

[...]

Stttt.. niet zeggen dat ik zo overpowered ben ^^ en tankje voor MC is best handig hoor.
haha mafketel :P geen realistische vergelijking voor een vrouw heb ik wel alles over (mits ik haar zie zitten enzo :P )
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:52:
[...]

Heb je dat lvl 180 Female pakje gezien voor Muse, die is veel te Sweat, Zoizo vind vrouwtjes veel leuker als mannetjes (maar dat zal wel mee te maken dat man ben he^^ heb het niet zo op andere mannen :P )
oooooh fly valt op pixels xD

[ Voor 28% gewijzigd door ph4nt0m op 26-04-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:49:
Je kan nog altijd een gender-book kopen en de pimp gaan uithangen met je mage :P

* SinergyX denkt om zijn knight om te dopen tot vrouwelijke knight, animaties zijn wat mooier :)
Heb je dat lvl 180 Female pakje gezien voor Muse, die is veel te Sweat, Zoizo vind vrouwtjes veel leuker als mannetjes (maar dat zal wel mee te maken dat man ben he^^ heb het niet zo op andere mannen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor knight maakt het weinig uit, maar het ziet er gewoon wat beter uit (ik heb veel clipping met mijn char, waterhoofd). Ook het lopen met weapons vind ik veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:50:
[...]

haha mafketel :P geen realistische vergelijking voor een vrouw heb ik wel alles over (mits ik haar zie zitten enzo :P )
WAT !! en voor mijn lieve vrouwelijke mageje heb je niet alles over :( Is er een andere Mage in je leven :( Ben ik niet meer goed genoeg, *traan* Je gaat toch niet vreemt met die Ax32 he, alleen maar opdat die hoger lvl is he, had zelf nog valentijn hartjes O+ voor je bewaart ;( *rend overstuur weg* *ontroostbaar* ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

ph4n is er met mijn clericslet vandoor gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:56:
[...]

WAT !! en voor mijn lieve vrouwelijke mageje heb je niet alles over :( Is er een andere Mage in je leven :( Ben ik niet meer goed genoeg, *traan* Je gaat toch niet vreemt met die Ax32 he, alleen maar opdat die hoger lvl is he, had zelf nog valentijn hartjes O+ voor je bewaart ;( *rend overstuur weg* *ontroostbaar* ;(
even een reactie van dennis op msn:

Dennis van Gelder < - > LoCaLHoST -= =- zegt:
hij draait door

hehehe

XD
maffe gast ben je ook he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

sst niet zeggen dat ik msn op me werk :P lol ph4n en ik hebben iig veel lol zo nu en dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
hell yeeeeee! XD
* rend rondjes*

maar ff zonder dollen level eens door ik wil wel eens een keer een partay!

@EU-fliegjes

b00m HEADSHOT!

[ Voor 13% gewijzigd door ph4nt0m op 26-04-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:01:
hell yeeeeee! XD
* rend rondjes*

maar ff zonder dollen level eens door ik wil wel eens een keer een partay!
Een 7 stokje met glimmertje hept heel erg hoor met lvllen, ze blijft maar achter dat glimmertje rennen richting alle mobjes O+
Local Host schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:58:
ph4n is er met mijn clericslet vandoor gegaan :P
Nee toch, niet die slet die met iedereen maar helpt lvllen aanpapt... ;( Where is the love ?? O+
EU-Fliegjes hartje is gebroken,

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
* SinergyX mompelts iets van Drugs are bad mmmmmmmmkay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:07
Bedankt voor de tips over het levelen!

Maar nu wil ik jullie graag om een gunst vragen, zou het mogelijk zijn dat ik in de tweakers guild kan? ^^;
Ik speel nu pas een paar uur, en het begint in mijn eentje nu al te vervelen, ik heb wat hollanders om me heen nodig :P.

( pRose trouwens ;o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

omgroflcopterbbq

Nu genoeg offtopic .

Wanneer is V2 clanpic ? Dit weekend ofzo ff afspreken ? idd zon / queensday allemaal druk weer 8)

We gaan gewoon een IRL meeting in Utrecht houden met queensday :P

nee we prikken wel een keer een juiste datum.

Suggestie nieuwe clan NoT <- NewbiesOfTweakers _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Local Host op 26-04-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deviruchi schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:04:
Bedankt voor de tips over het levelen!

Maar nu wil ik jullie graag om een gunst vragen, zou het mogelijk zijn dat ik in de tweakers guild kan? ^^;
Ik speel nu pas een paar uur, en het begint in mijn eentje nu al te vervelen, ik heb wat hollanders om me heen nodig :P.

( pRose trouwens ;o )
LoT zit beetje vol (nou moet ik zeggen dat wel erg de neiging krijg Ph4nt0m te kicken hoor ^^ ) maar je zal moeten kijken of er nog een subclan is die ruimte heeft, verder gewoon lekker iedereen adden in je communety tab,.

@ Local Clan pic in weekend is voor mij erg lastig, Zit ik me nieuwe huisje op te knappen, op van de zon te genieten met wat vrienden met biertje of in de kroeg. Weinig PC tijd dus.

@ Local's edit, er zijn volgens mij al 2 of 3 sub/noob clan's we moeten er gewoon 1 efe echt tot leven blazen, kwak ik daar me arti wel in, en maak ik me mage wel leader van LoT zins ik meer met die speel.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:06:
[...]

LoT zit beetje vol (nou moet ik zeggen dat wel erg de neiging krijg Ph4nt0m te kicken hoor ^^ ) maar je zal moeten kijken of er nog een subclan is die ruimte heeft, verder gewoon lekker iedereen adden in je communety tab,.

@ Local Clan pic in weekend is voor mij erg lastig, Zit ik me nieuwe huisje op te knappen, op van de zon te genieten met wat vrienden met biertje of in de kroeg. Weinig PC tijd dus.

@ Local's edit, er zijn volgens mij al 2 of 3 sub/noob clan's we moeten er gewoon 1 efe echt tot leven blazen, kwak ik daar me arti wel in, en maak ik me mage wel leader van LoT zins ik meer met die speel.
Maar, maar mijn community tab zit beetje vol :p Oja ik zat al in LoT.
Zoek nog wel naar een mooie 2e clan voor mijn clericje to-be

@Local, graag nog eventjes wachten met clanpic tot ik 135ben :) Ziet er echt rete-geil uit met st archmagecoat en Angelwings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

offtopic:
Kijk uit die dinges komt eran (whatever dat is)

offtopic:
o_O flametank komt op me af

offtopic:
]Hij zit daar onder het bruggetje->2sec later->whahahahaha

offtopic:
RAMBO tekekekekeke

Wazige gast ben je ook ;)

[ Voor 5% gewijzigd door William/Ax3 op 26-04-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:27:
[...]

offtopic:
Kijk uit die dinges komt eran (whatever dat is)

offtopic:
o_O flametank komt op me af

offtopic:
]Hij zit daar onder het bruggetje->2sec later->whahahahaha

offtopic:
RAMBO tekekekekeke

Wazige gast ben je ook ;)
Ja t was geweldig gister op ventrilo LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:31:
[...]

Ja t was geweldig gister op ventrilo LOL!
daarzitten jullie dus :P ts is stil de laatse tijdt lol

Sac heeft living death met 110 acc gekocht en naar 5 gedaan 130 acc nu xD *O* *O*

Gister leuke party gehad met Racingfreak bij march :P ph4n ga eens een keer me met race en ik gaan we Prison in 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zeg.... lekker aardig ben jij voor mij...
Zoek wel iemand anders...

Lief Mooi vrouwelijk mage met blond
haar en blauwe oogjes zoek stoere
soldaat of hawker die haar kan bescher-
men in tijd van nood en blij wil maken
met met glimmertjes in twinkeltjes (7).
Heeft nog genoeg Valentijns zoenstjes
over om terug te geven , en houd er van
in sexy kerst pakjes rond te lopen.

Reageren kan via PM of Ingame op eu-fliegjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit nog een beetje met die +7 twinkel :P
Maargoed als je opzoek ben naar kansloze tauntende Knight, kenmerken: waterhoofd, grijs haar en zonnebril, 135 lentes jong. Zoekt: MC party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Local Host schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:30:
Kings spawnen na een bep lvl 1x per uur. Voor de low lvl kings moet je gewoon in buurt van de spawn plek flink doorhakken. Dan krijg je ong 1x per 10 min een king. Dave voor jou een tip -> ga CF in daar spawnen speciale Jelly Beans als je op een plek lekker aan het killen bent. Deze geven behoorlijk exp ( geel met overkill rond de 300k ) De CF tijden weet ik zo ff niet uit mijn hoofd. Maar daar kun je iig lekker powerlvl-en
zal ik toch echt eerst een clan moeten hebben is het niet :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

@ dave je las reply van fliegz0r er zijn genoeg Tweaker-sub-clans als we die even gaan ordernen kan iedereen erin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Weet iemand hoe het zit met monster drops in prose. Las ergens dat het geheel random is nu. Ben nu lvl 30 hawker, maar nog geen een bird feather gevonden. Vroeger in de beta had je op lvl 25 toch wel een stuk of 5 feathers .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Hironshy schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:08:
Weet iemand hoe het zit met monster drops in prose. Las ergens dat het geheel random is nu. Ben nu lvl 30 hawker, maar nog geen een bird feather gevonden. Vroeger in de beta had je op lvl 25 toch wel een stuk of 5 feathers .
die loot table is helemaal veranderd en niet logisch meer :) dus t is niet zo gek dat je nog niks hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:51:
Zit nog een beetje met die +7 twinkel :P
Maargoed als je opzoek ben naar kansloze tauntende Knight, kenmerken: waterhoofd, grijs haar en zonnebril, 135 lentes jong. Zoekt: MC party.
Ik heb al twinkletje (7) als jij zorgt dat er een gaatje in komt met een glimmertje ben ik al blijf hoor :D
Verder kunnen we die uiterlijke kenmerken kunnen we wel veranderen met zoon koop itempje voor je, of je maakt gewoon ook lekker vrouwtje van je knight maak ik me char gewoon lesbo :P
135 lentes vind ik prima, word er zelf ook al niet jonger op ^^ We kijken wel bij MC of het klikt

(Jezus wat ben ik in een kansloze stemming vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

zo als chello en prose meespelen ben ik vanavond rond uur of 8 weer online,hopelijk is der iemand om met me 140 arti te spelen maar andere chars ben ik ook blij mee ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:17:
Ik heb al twinkletje (7) als jij zorgt dat er een gaatje in komt met een glimmertje ben ik al blijf hoor :D
Verder kunnen we die uiterlijke kenmerken kunnen we wel veranderen met zoon koop itempje voor je, of je maakt gewoon ook lekker vrouwtje van je knight maak ik me char gewoon lesbo :P
135 lentes vind ik prima, word er zelf ook al niet jonger op ^^ We kijken wel bij MC of het klikt
Gelukkig heb ik diverse mogelijkheden om jou gaatje te v.. een gaatje in jou staafje te krijgen :X
Helaas niet gratiz, maar wel een 80% succes op een mooi rond gaatje :P (itt ori met 25% ofzo?).

Het glibber.. bligg.. glimmertje moet je echt zelf regelen, of je wil een D1? :P
(Begreep trouwens dat de Opal[3] mooi glimmert is, maar 14 def heb je weinig aan).

we doen lekker mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:30:
[...]

Gelukkig heb ik diverse mogelijkheden om jou gaatje te v.. een gaatje in jou staafje te krijgen :X
Helaas niet gratiz, maar wel een 80% succes op een mooi rond gaatje :P (itt ori met 25% ofzo?).

Het glibber.. bligg.. glimmertje moet je echt zelf regelen, of je wil een D1? :P
(Begreep trouwens dat de Opal[3] mooi glimmert is, maar 14 def heb je weinig aan).

we doen lekker mee
:( Jij zou mij moeten betalen he, ik niet jou, ik betaal in natura he ^^ Trek wel een keertje dat kerst pakje uit voor je ^^ Dat moet toch wel genoeg zijn voor gaatje in me stokje.
Maar wat kost zoon drill dan ? (en def heb ik niks aan nee)
ph4nt0m schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:58:
[...]

even een reactie van dennis op msn:

hij draait door

hehehe

XD
maffe gast ben je ook he! :P
Ik draai door, nou valt wel mee hoor, Het is gewoon echt Te lekker weer, en ik zit binnen op kantoor |:(

En als dat niet erg genoeg is lijkt wel het helebedrijf maar vandaag vrij genomen te hebben dus is er ok nog eens geen ruk te doen, en te weinig energie met deze warmte om wat groots op te pakken, tja dan krijg je mijn kansloose post gedrag he. Vind al heel wat dat er geen MoD loopt te zeuren dat dit te off topic is of zo. Maar laat me me lol hebben ik verveel me ja :P (anders houden we het gewoon op ene zonnesteekje)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Local Host schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:06:
@ dave je las reply van fliegz0r er zijn genoeg Tweaker-sub-clans als we die even gaan ordernen kan iedereen erin. :)
en de lead daarvan is ? :P (add me ingame Daves2hd :o ik wil mezelf weer in de late uurtjes op CF vervelen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Ach mn updater connect nu ook met jrose. Wordt dus weer reinstall en update van 2 uurtjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Speltip 1: maak altijd een reserve kopie van je installed Rose folder. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hm ik vraag me af wat nou effectief sterker is op hoger level katar of dual :p
katar heeft een extra mastry voor meer atk speed maar dual voor meer damage en een stuk meer dan attackspeed er bij geeft :p

edit: hoe zit het precies met clanfield btw? sac heeft me ff aan clan geholpen alleen staat 'clanfield is closed' ? wat zijn daar de regels voor tegenwoordig ? :P i wanna CF xD

[ Voor 30% gewijzigd door daves2hd op 26-04-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:19:
katar heeft een extra mastry voor meer atk speed maar dual voor meer damage en een stuk meer dan attackspeed er bij geeft :p

edit: hoe zit het precies met clanfield btw? sac heeft me ff aan clan geholpen alleen staat 'clanfield is closed' ? wat zijn daar de regels voor tegenwoordig ? :P i wanna CF xD
Kater is VEEL beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Poesies zijn ook wel lief hoor :>

(katar, maargoed :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:39:
[...]

katers zijn niet zo prettig nee :P pussies wel :P oops we gaan weer scheef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:39:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/beware169%5Eposer/cute%20kitten(weee).jpg
Pussy, LvL 200 King ?

@sac, ja en te weten dat het topic bijna dood was 2 weken geleden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:19:

Haha srry vroeg dat dan ff 8)7 cf: 12:00-12:30 en 20:00- 20:30 in die 30min moet binnen zien te komen :P maar pas vooral op voor die klote ph ksers haha was er met me bourg gister werd meteen neer geknalt. ( meer tijden weet ik nie)

Aan het einde van deze avond zal dit topic gesloten zijn en starten we alweer in deel 32 lol

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:41:
[...]

Haha srry vroeg dat dan ff 8)7 cf: 12:00-12:30 en 20:00- 20:30 in die 30min moet binnen zien te komen :P maar pas vooral op voor die klote ph ksers haha was er met me bourg gister werd meteen neer geknalt. ( meer tijden weet ik nie)

Aan het einde van deze avond zal dit topic gesloten zijn en starten we alweer in deel 32 lol
ik vroeg het op xfire en toen daarna verdween je gelijk off :o
naja straks of morgen maar kijken dan :p begin een van deze dagen misschien ook met EVE dus dan ga ik daar eerst meer tijd in steken, nog een mmorpgtje er bij op de lijst om af te vinken dan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*poging tot ontopic blijven*

Me lieve trouwe buff sletje ^^ Volgens mij is het een lesbo hoor... ligt elke avond weer aan me voeten ^^
Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/1504/roseir6.jpg

En wat minder aardige PHtjes, met ze 3 tegen mij, en nog wel met buffs, Dit zal ze leren met een mage te f*cken :P (jaja beetje overpowered)
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/8661/rose2br8.jpg

PS, wat is me char ook sexy he ^^

Oke, Nog wat screens uit de oude doos, for good old times :P

http://img85.imageshack.us/img85/7794/screen009lp5.jpg
Eldeon partytje toen eldeon er net was :P

Afbeeldingslocatie: http://img57.imageshack.us/img57/428/screen069vs4.jpg

Good Old Irose ^^ toen al eigen buff sletje :P

Afbeeldingslocatie: http://img57.imageshack.us/img57/8312/screen060no5.jpg

O ja NArose knight van me :P

Afbeeldingslocatie: http://img57.imageshack.us/img57/2168/screen074fm7.jpg

E/Prose :P

Afbeeldingslocatie: http://img57.imageshack.us/img57/8670/screen079ml4.jpg

Irose Na reset :P Met good old CLmann

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/9318/screen0799es9.jpg

Ooit waren we ook noob in Erose hoor ^^

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/2588/screen129ve7.jpg

Groepje ^^

Oja Zo hoort CF te zijn :P ---> Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/3636/screen017vs7.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

in junon ch3, prose, 85M voor t4 earring en 95M voor t4 ring... get them fast als je cleric hebt!!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Zo heb ik er ook wel een paar:

Goh toen had ik al last van die gast :P:
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/2464/26098283zt6.jpg

Dit was lachen tig golems uit die boss daar :P.
Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/9601/98028651eu3.jpg

Woot eerste maal velvet set compleet.
Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/3662/72916640wc1.jpg

Dit laat goed zien wat voor zooitje iedere meeting eigenlijk weer is.
Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/1465/36194832yt3.jpg

@Fly Was vanaaf btw niet on hebben visite hier ^^

[ Voor 48% gewijzigd door William/Ax3 op 26-04-2007 21:57 . Reden: ff wat bandbreedvriendelijker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu iedereen toch bezig is, heb alleen nog maar van NaRose en up :>
narose, net nadat ik lvl 100 werd, geweldige temple parties :P:
Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/3530/jaguarvz5.png117 raider

prose, char van melk overgenomen toen die 103 was:
Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/2362/melk3ob0.png 15x cleric

en ten slotte "die ene" rose waar ik de naam niet van mag zeggen, huidige char:
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/8369/jinjakh8.png 16x cleric nu
oude chars daar:
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/7794/salachkn5.png 109 mage
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/2958/fearlkw7.png 105 bourg

jammer dat ik mn irose screenies kwijt ben geraakt door een format :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Erg mooi jongens die screens :)

Ik ben ook een aantal keer gespot zag ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Tja wat dat betreft was erose toch in mijn ogen de leukste versie. Ons kent ons was het daar. Echt ruzies waren er niet. Zo wel werden ze netjes uitgesproken. Economie was ook gewoon goed omdat iedereen elkaar wel wat gunde. Vaak gingen dingen ook gewoon onderling (niet alleen binnen clan maar ook van clan naar clan etc) doorgegeven.

Niemand had nog ubersuperhooge refines wapens enzo. Je moest idd echt moeite doen voor je lvl's en party's waren vaak gewoon echt nodig om beetje fatsoenlijk te killen en lvl'en (gmg syndroom anyone?). Daar is tegenwoordig niks meer van over :'(. Iedere oen met +5 refines kan zich de klere lvl'en. Wat dat betreft is Rose spelen eigenlijk te simpel tegenwoordig.

Mis ook wel het oude hart in de keel gevoel als je weer blauwe eq ging appen hehe (en dan of een gat in de lucht springen of gravity weer vervloeken :P ). En natuurlijk moeten we de senior en black redfield sets niet vergeten die waren gewoon uber cute O+ en qua stats erg nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Snif moest wel een traantje van ontroering wegpinken vanwege sommige o zo bekende foto’s.
Zal vanavond ook een aantal prive kiekjes uit mijn collectie doorsturen. Zodra ik mijn oude harde schijf weer kan benaderen.. Had trouwens weer erg veel last van lag gisteren, had een mooie party op Eldeon met 4th maar stond geregeld seconden stil door de lag. Ook vanochtend weer DC toen ik langs een groepje pinoy’s liep die gebuffed werden door een cleric.

Iemand trouwens een beetje in partyrange om van het weekend een beetje te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jup, zonder twijfel Erose was de beste. Hoe blij we waren als er weer een AP10 staffje kwam, of een AP9 muse hat. De tijd waar een dark morning star op (5) super was (187AP ofzo? :P), maar alle blue items in overvloed waren.

Maarja, gisteravond 2x foutmelding in Rose (iets met d3d render) en toch maar reboot gedaan. Opeens komt Vista met vage melding dat ik een hardware wijziging heb gehad en ik opnieuw op activeren... :/ Vanaf dat moment 1 bonk ellende.. Sac, ik hoop dat je je keys nog heb gehad, heb ze later nog op msn door gegeven. Dit weekend maar eens gebruiken om van dual boot af te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:27:
Jup, zonder twijfel Erose was de beste. Hoe blij we waren als er weer een AP10 staffje kwam, of een AP9 muse hat. De tijd waar een dark morning star op (5) super was (187AP ofzo? :P), maar alle blue items in overvloed waren.
Spijtig dat 80% daarvan inmiddels kapot gerefined is. :/

* Zeror wilt eRose terug :'(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:27:

Maarja, gisteravond 2x foutmelding in Rose (iets met d3d render) en toch maar reboot gedaan. Opeens komt Vista met vage melding dat ik een hardware wijziging heb gehad en ik opnieuw op activeren... :/ Vanaf dat moment 1 bonk ellende.. Sac, ik hoop dat je je keys nog heb gehad, heb ze later nog op msn door gegeven. Dit weekend maar eens gebruiken om van dual boot af te stappen.
Ik heb alleen die van 350 ontvangen moet die van 500 nog :) als je mail stuurt kan ik dat vanavond doen moet nu werken alvast bedankt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is vaag, had ze beide gestuurd op MSN. Heb als het goed is msn-log, dus zal dan ngo even sturen. (ik werk tot rond 6 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Rakkerzero schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:37:
[...]
Spijtig dat 80% daarvan inmiddels kapot gerefined is. :/
* Amafi wilt eRose terug :'(
Tja er is inderdaad een hoop EQ kapot gerefined, en erg jammer dat de item appraisal weg is. De enige manier om nu nog mooie eq te krijgen is het laten craften. Maarja dan heb je geen blue items, ik zeg maak met die stones en zwaard fragmenten ook blue items craftable.

Erose had omdat het nog geen EVO was toch wel een aantal manco’s waar ik niet zo blij mee was hoor. Bijvoorbeeld geen clerics
Maar de gezelligheid vooral aan het begin van erose was onverslaanbaar. Toen waren party’s ook nog leuk en nodig. Door de refines is nu vrijwel iedereen te sterk voor hun lvl (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:29:
[...]

Tja er is inderdaad een hoop EQ kapot gerefined, en erg jammer dat de item appraisal weg is. De enige manier om nu nog mooie eq te krijgen is het laten craften. Maarja dan heb je geen blue items, ik zeg maak met die stones en zwaard fragmenten ook blue items craftable.
Ik zeg: gebruik essences, hearts in combinatie met een talisman/bindrune om een items van een "blessing" te voorzien en ze daarmee blue te maken. :)
Als NPC zou je hiervoor bepaalde elders of magic NPC's kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Allemaal leuk om te zien die screen en het topic loop ook weer als een trein :D
Afgelopen week weinig tijd gehad voor Rose maar heb nu lang weekend dus ik zal ook weer veel in game zijn. ;)

Ik zal zo ook nog eens een paar oude eRose screen zoeken en nog meer oude herineringen ophalen

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:07
Nog even een laatste vraagje,

Is er misschien een cleric die even een half uur vrij wil maken om mij even te buffen? ^^;
Op pRose, ik zou het echt heel erg waarderen _o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 21:44:

@Fly Was vanaaf btw niet on hebben visite hier ^^
Ag ik zat toch in de kroeg ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:36:
[...]

Ik zeg: gebruik essences, hearts in combinatie met een talisman/bindrune om een items van een "blessing" te voorzien en ze daarmee blue te maken. :)
Als NPC zou je hiervoor bepaalde elders of magic NPC's kunnen gebruiken :)
'in den beginne' was de bedoeling dat die zwaard fragmenten een blue item konden maken als je die bij je craft-zooi voegde. Het echter nooit het levenslicht gezien.

Ik vond ik Erose juist de balance beter, door dat er geen clerics waren en bv soldier de AP party buff had, kon je altijd vrij gevarieerde teams maken. De hoeveelheid skills waren ook veel leuker mee te spelen, vooral knight/champ (was niet echt verschil) had leuke AoE skills.

Afbeeldingslocatie: http://www.ootcs.com/mika/final01t.jpg
Al mijn en Mika's Evo characters (fotosoep)

Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/4325043549fout.JPG
Een van de eerste vage bug in Evo, 6th grade wapen krijg 3rd grade eigenschappen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/3785596608lvl100.JPG
Pre-Evo tijd, Het magische moment van lvl100, 1 seconde erna was ik dood.

Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/8567709569lvl100.JPG
Niet 100% zeker, maar dacht laatste dag voor Evo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:55:
[...]

'in den beginne' was de bedoeling dat die zwaard fragmenten een blue item konden maken als je die bij je craft-zooi voegde. Het echter nooit het levenslicht gezien.
Ohja, die dingen waren er ook nog. Was ik alweer vergeten. Jammer dat dat nooit het gekomen is dat systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/1760/screen002hl0.jpg
Mijn eerste screen :9

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/4084/adhildo5.jpg
Toendertijd hoogste eRose player

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/271/autoun0.jpg
Mijn eerste auto ;)

Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/4640/screen028ms0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/4736/screen308ic2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/4130/screen036ro6.jpg
Halloween Event
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/2228/screen056iw0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/6678/screen059wl5.jpg

De leuke OoT partys
Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/1193/naamlooste4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/4319/naamloos2bj5.jpg

En als laatste de sluiting van eRose ;(
Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/2063/screen130eu7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik zie mezelf niet eens bij al jullie staan :( kheb mezelf maar 1x gezien ofzo op screen van ax3 toen ik lvl 29 muse was :P ik deed iig super me best om lekker in te lopen met me lvl-en hehe wat opzich wel gelukt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
kan ik ook in die clan ?

mischien hebben jullie mij een poosje niet gezien, want men computer is een beetje gaar aan het doen, ik ben nu lvl 40 bourg maar ik kom over een poosje wel weer online . 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:40:
ik zie mezelf niet eens bij al jullie staan :( kheb mezelf maar 1x gezien ofzo op screen van ax3 toen ik lvl 29 muse was :P ik deed iig super me best om lekker in te lopen met me lvl-en hehe wat opzich wel gelukt is ;)
Mja kan me begin nog wel herrineren. Hoe gaat dit hoe werkt dat ouwe SPAMdoos. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:54:
[...]

Mja kan me begin nog wel herrineren. Hoe gaat dit hoe werkt dat ouwe SPAMdoos. :+
tuurlijk je was mijn leermeester roflcopter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:40:
Als ofje niet op mijn screens voorkomt ^^

Tja verder kunnen we er ook niets aan doen dat jij zo N00b bent he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

haha die ph4nt0m :P

ik zie nog regelmatig screens voorbij komen waar ik "toevallig" opsta :)

( al dan niet als shop :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Kijk eens phannie wie staat daar? :9

Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/763/screen065pw4.jpg

Het is Ph4nt0m the noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
me pwns u all bitzjes :P ik ga ook screens opzoeken als ik niet in de zon lig vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nog ergens een screen waar (dacht ik) Local en vliegje wel een beetje erg dicht naast elkaar zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Vlieg heeft nog een screen van mij met wat G7's in mijn shop :) heb laatst je reactie daarbij nog gelezen Rick :) ( ergens in een oud rose topic ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Mja kan me ook nog zoiets herinneren uit de tijd dat ik net begonnen was. Fly of cl had ruzie met iemand die kenbaar een g1 had gejat in cf ofzo. Was zo vaag verhaal :P.

haha lama was kennelijk Dave: Verwijderd in "[PC MMORPG] ROSE Online deel 3"

[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 27-04-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Moet vanavond ook eens kijken wat voor screens ik nog heb. Ik weet wel dat ik er hoop ben kwijtgeraakt kleine installatie ongelukjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

:)
Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/3470/screen072ku0.th.jpg
klik voor groter

To Tha GoT mobiles!
Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/3098/screen073xz1.th.jpg
klik voor groter

en toch blijft Vince een held voor me :o samen uren lang zij aan zij, rug aan rug alles mollen in ons pad.
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/5149/screen032op1.th.jpg
klik voor groter

en yoshi had ook die garnet gestolen :( clmann and I where not amused. yoshi blijkbaar wel dus hielpen we hem maar regelmatig van z'n exp af op CF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie tijden waren dat allemaal. Het alle mooie begin. De gewilde green redfields :D

Ik vond vroeger altijd nog het mooist op beach op irose toen het nog knettertje druk was. En dan spawnde die king kongs nog overal. Dan als eerste die hit krijgen om vervolgens de boss drop te krijgen. Good old days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zat even terug te zoeken naar mijn oude posts van rose, speel schijnbaar al sinds Juli 2005 :D
Daarvoor denk ik ook al, maar vind ik niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

jan 2005 :)

oh als ik toch eventjes bezig ben met noobvragen. sen & crits?
hoe ligt die verhouding in evo rose, iemand mee bekend ? :o

Irose was het na lv 80 toch aardig sen 10 lager tot gelijk aan je level houden wil je meer crits dan gemiddeld blijven doen. maar nadeel daarvan is dat al die extra punten wel weer van dex (of andere stat) af gaan waardoor je weer dodge, atk power en atk speed minder hebt :p

hier nogsteeds zo? of kun je met 50/60 sen wel door tot lv 100 met nog aardig wat crits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:23:
Vlieg heeft nog een screen van mij met wat G7's in mijn shop :) heb laatst je reactie daarbij nog gelezen Rick :) ( ergens in een oud rose topic ;) )
Heb jammer genoeg nog maar paar Irose screens :( Wel 1000++ na Irose, maar ooit me Irose pics kwijtgeraakt in een HD crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:12:
jan 2005 :)

oh als ik toch eventjes bezig ben met noobvragen. sen & crits?
hoe ligt die verhouding in evo rose, iemand mee bekend ? :o

Irose was het na lv 80 toch aardig sen 10 lager tot gelijk aan je level houden wil je meer crits dan gemiddeld blijven doen. maar nadeel daarvan is dat al die extra punten wel weer van dex (of andere stat) af gaan waardoor je weer dodge, atk power en atk speed minder hebt :p

hier nogsteeds zo? of kun je met 50/60 sen wel door tot lv 100 met nog aardig wat crits?
Waar heb je nou sen voor nodig, daar heb je buffs voor ^^
SinergyX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:18:
Ik heb nog ergens een screen waar (dacht ik) Local en vliegje wel een beetje erg dicht naast elkaar zitten :P
Heb volgens mij nog wel meer van die screeny's ook met spoeky en zo, zal eens opzoeken anders. Als het weer een regend of zo ^^

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:30:
Heb volgens mij nog wel meer van die screeny's ook met spoeky en zo, zal eens opzoeken anders. Als het weer een regend of zo ^^
Oja! dat was spoekie :D Op het plaatje sta ik erachter en zeg iets van asjemenou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:30:
[...]

Waar heb je nou sen voor nodig, daar heb je buffs voor ^^
ik ga niet eindeloos rondzwerven opzoek naar een buffer elke keer... ik wil gewoon m'n gang gaan en door hunten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
daves2hd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:48:
[...]

ik ga niet eindeloos rondzwerven opzoek naar een buffer elke keer... ik wil gewoon m'n gang gaan en door hunten :+
ik wil je wel komen buffen met me nub cleric vanavond mits jij er bent ofc.
laat t me anders ff weten of voeg me ff toe op msn
darklars Apenstaart gmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/hehe.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sex change ??? Mot me mage nu lesbotje woorden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Klote Japanse update.
Kan ik mijn recovery map weer aanzetten

Net maar een t3 verkocht voor een +6 twinkle een R4 crackshot en 90m
Op zich wel een redelijke deal
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!