[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.942 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
R4... kwijl... :D
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 18:22:
Sex change ??? Mot me mage nu lesbotje woorden :P
Tja, wilde nu toch eens weten hoe dat ging :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

ding! 108 :)

lvl-en in DoD begint nu solo wel erg makkelijk te worden, morgen misschien wel op naar de 109 of 110 :)

Ik ben de laatste tijd weer eens met geweldige LoCaL-acties bezig .

Lees en huiver.

Stel je bent een cleric en pinoy blijft je spammen met Pa buff po of engo po zuly oid. Neem ze mee achterop je cart en ga lekker diep de zee in rijden. Als je een mooi hoekje hebt gevonden aan het eind van de map dump je ze daar neer. _/-\o_ :+ :D

Effect is vooral leuk of mensen met een lager lvl dan 50 >:)

[ Voor 63% gewijzigd door Local Host op 28-04-2007 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Local Host schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 00:00:
ding! 108 :)

lvl-en in DoD begint nu solo wel erg makkelijk te worden, morgen misschien wel op naar de 109 of 110 :)

Ik ben de laatste tijd weer eens met geweldige LoCaL-acties bezig .

Lees en huiver.

Stel je bent een cleric en pinoy blijft je spammen met Pa buff po of engo po zuly oid. Neem ze mee achterop je cart en ga lekker diep de zee in rijden. Als je een mooi hoekje hebt gevonden aan het eind van de map dump je ze daar neer. _/-\o_ :+ :D

Effect is vooral leuk of mensen met een lager lvl dan 50 >:)
Psst, als ze slim zijn loggen ze in en uit en zijn dan sneller terug dan jij :+
Of gebruiken een scroll ;)
leuker is dan ze achteraan in dod achter te laten waar ze gemobbed worden. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 08:57:
[...]

Psst, als ze slim zijn loggen ze in en uit en zijn dan sneller terug dan jij :+
Of gebruiken een scroll ;)
leuker is dan ze achteraan in dod achter te laten waar ze gemobbed worden. }:O
hahaha idd gewoon tussen de scavs neerzetten oid dan zijn ze dood voordat je de scroll kunnen gebruiken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog steeds mogelijk om je EU Char over te zetten naar pro? en hoe lang duurt zoiets? gaan alle items dan ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 10:27:
Is het nog steeds mogelijk om je EU Char over te zetten naar pro? en hoe lang duurt zoiets? gaan alle items dan ook mee?
Alle EU account zijn overgezet incl alle items en zuly die je op dat moment had. Gewoon ff je gegevens opzoeken van die tijd. en dan EU-<instertjenaam> minus de laate 2 letters geloof ik en spelen maar :)

Is volgens mij al eerder uitgelegd in dit topic O-)

@ hieronder -> LEZEN!!! ik leg toch uit wat je moet doen ? 8)7

edit 2 ik zei al 2 laatste letters komen te vervallen maar dat staat al ergens in topic ( kan ook de laatste zijn )

Edit 3 -> ik zie de d3 wel mijn kant opkomen dan :>

[ Voor 18% gewijzigd door Local Host op 28-04-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei het werkt!!!

bedankt Local Host O+

2x Diamond[3]
8x Diamond [2]
11x Diamond[1]

2x Ruby[2]

Jason mask.

[ Voor 170% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey allemaal mischien kennen jullie mij nog want ik heb hele tijd terug ook in de clan gezeten in NArose naar een paar maand was ik gestopt. maar nu hoor ik dat Prose F2P is en dacht ik van kom ik weer eens kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk na 3 uur update ofzo doet Prose het maar ik had een vraag welke server spelen jullie Polaris of Sirius. en verder zit ik nog te twijfelen tussen hawker of muse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen die op prose speelt speelt op polaris :)
sin als je dit leest kom ff op msn of mail als je zou willen ^^
en ik zoek een ~100 char om me 91 cleric even naar de 100 te halen want dit schiet echt niet op |:(
de prijzen van 6th zijn wel gedaald door Haven met haar milduns garage sale,, zag een shop met 5k talis :|
die lag is ook zwaar irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand tijd heeft om te buffen mijn ING is: SilenceDodge ben net level 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag me hawker tot 18 gekregen maar ik merk dat ik hawker toch niet zo leuk vind want ik heb dat te vaak gedaan ( ben namenlijk altijd hawker geweest ) daarom ga ik denk ik voor Muse maar ik weet neit hoe ik stats moet verdelen :/ zou iemand mij kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 19:10:
Ik heb vandaag me hawker tot 18 gekregen maar ik merk dat ik hawker toch niet zo leuk vind want ik heb dat te vaak gedaan ( ben namenlijk altijd hawker geweest ) daarom ga ik denk ik voor Muse maar ik weet neit hoe ik stats moet verdelen :/ zou iemand mij kunnen helpen?
Ligt eraan wat je gaat worden /mage/cleric/?

Mage = int en str
cleric = Full int

voor de verdeling moet je niet bij mijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 19:17:
[...]

Ligt eraan wat je gaat worden /mage/cleric/?

Mage = int en str
cleric = Full int

voor de verdeling moet je niet bij mijn zijn
Ik denk dat ik voor mage ga

Is er mischien iemand die veel van mage af weet of een mage is online op Prose dan kan ik je pmen praat wat makkenlijker denk ik

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 19:22:
[...]
Ik denk dat ik voor mage ga

Is er mischien iemand die veel van mage af weet of een mage is online op Prose dan kan ik je pmen praat wat makkenlijker denk ik
Voor alle mensen die stats moeten indelen. Ik zou willen adviseren kijk eens op het prose forum.
Daar zijn de mensen ook vrij statsgeil. Lees wat oude topics en Startposts door.

Verder is de "oude garde" denk ik dit weekend aan het genieten van de zon.
Die PC zien we vaak genoeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik zal eens kijken iedergeval bedankt Amafi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i can niet op Prose forum komen er staat dat ik niet de rechten heb om op het forum te kijken. terwijl ik wel zo'n code heb ingevoerd om het te activeren en ik heb in de e-mail op een link geklikt om mijn account ook zo te activeren snap er niks van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

daves2hd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:50:
:)
[afbeelding]
klik voor groter

To Tha GoT mobiles!
[afbeelding]
klik voor groter

en toch blijft Vince een held voor me :o samen uren lang zij aan zij, rug aan rug alles mollen in ons pad.
[afbeelding]
klik voor groter

en yoshi had ook die garnet gestolen :( clmann and I where not amused. yoshi blijkbaar wel dus hielpen we hem maar regelmatig van z'n exp af op CF.
Woot daar sta ik ook op! (Ginkeltjes) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hehe nice al die pics,

Vliegje 1 ding is duidelijk :P elke rose versie benk nog je slaafje geweest :D,

Wens jullie nog veel succes in prose :) ik ben te vinden in ruff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds nergens te vinden XD
Kan nog steeds geen andere leuke game vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Puur kloten... Die kut server van PhRose staat ook een keer op (Normal) ipv (Not Busy) om de 10min. DC en een ontzettende irritante lag.
Vraag me af hoelang dit nog zo door kan gaan :/

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten het echt gaan fixen anders raken ze allemaal spelers kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik vind die lagg exht zwaar irritant worden speel nu ---- Rose

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben brak, teweinig slaap te veel drank. Klote videokaart is waarschijnlijk RMA geval (sorry amaf), lag wordt bagger iritant en kan nergens een death expeller vinden. Bleeeeh :P

Ph mensen lijken er amper last van te hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 30-04-2007 18:12 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:12:
Ik ben brak, teweinig slaap te veel drank.
Klinkt als mijn gemiddelde weekend dus ^^ Kom meestal niet zondag voor 3uur smiddags me bed uit, en meestal ook nog brak ook ^^

Maar net effe met Local DoD gePWND !! lvltje 125 nu met dank aan local _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben weer blij :) Toch een crafter gevonden, (5) gemaakt en R2 erin gedaan. Krijg ik daarna nog een complete lvl160 outfit, 2 items blue. (leuke stats). Nu nog RMA op mijn videokaart aanvragen en kan weer eens normaal gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die me hier kan komen buffen in adventure plains ^^...

Begin net op E rose , Polaris dus zou leuk zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:05:
[...]

>> weekendstory <<

Maar net effe met Local DoD gePWND !! lvltje 125 nu met dank aan local _/-\o_ _/-\o_
hehehe ik voel me vereerd dat ik jou een keer heb kunnen laten powerlvl-en _/-\o_

Party-lvl inTemple met mobpwnage was ook niet verkeerd btw }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local ook nog bedankt met het powerlevelen van mij >:)
lekker bezig die local !:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Fly sorry dat ik je niet heb kunnen buffen (buiten het stappen etc ^^). Maar Rose zit te fokken op me windows server bak. Snap er niks van lijkt op een gamegaurd probleem. Dit is dus sinds donderdag ofzo. Volgende dingen geprobeerd :/. Hij hangt zeg maar zodra ik op play drukt (dus als gamegeurd moet opstarten) direct trose.exe starten zelfde resultaat.

Oude backup dir terug gezet. Geen effect,
Verse install Rose inclusief die trage updates. Geen effect.
Alle rose verwijzigen uit registry. Geen effect.

Gekke is wel als ik de na client pak (ook een backup dir) naar me eigen ding toe geen enkel probleem.

En nee heb virusscanner etc allemaal uitgezet. Zo min mogelijk services/apps draaien ook geen effect.
Nieuwe vid drivers erop geen effect.
Directx update/herinstall geen effect.

En van de event log raak je ook niks wijs :s .
Hanging application ROSEOnline.exe, version 1.1.1.2, hang module hungapp, version 0.0.0.0, hang address 0x00000000.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Wtf hebben ze gedaan ><.
ph4nt0m schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:17:
[...]
mja
hij bij mij is t zo dat ik em opnieuw moet installen maar daar ben ik te lui voor :P
heb ik dus gedaan effect nada :s.
Local Host schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:27:
Ax3 misschien een windows update gehad ? Anders ff systeemdatum terugzetten.
Neen die heb ik uit staan aangezien het idd regelmatig (zoals laatst dus) voorkomt dat die updates nog fouten bevatten ook. Gebruik 1 maal in de maand a 2 maanden autopatcher heb ik wat meer vertrouwen in ^^.

[ Voor 23% gewijzigd door William/Ax3 op 01-05-2007 09:39 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:18
William/Ax3 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:02:
Fly sorry dat ik je niet heb kunnen buffen (buiten het stappen etc ^^). Maar Rose zit te fokken op me windows server bak. Snap er niks van lijkt op een gamegaurd probleem. Dit is dus sinds donderdag ofzo. Volgende dingen geprobeerd :/. Hij hangt zeg maar zodra ik op play drukt (dus als gamegeurd moet opstarten) direct trose.exe starten zelfde resultaat.

Oude backup dir terug gezet. Geen effect,
Verse install Rose inclusief die trage updates. Geen effect.
Alle rose verwijzigen uit registry. Geen effect.

Gekke is wel als ik de na client pak (ook een backup dir) naar me eigen ding toe geen enkel probleem.

En nee heb virusscanner etc allemaal uitgezet. Zo min mogelijk services/apps draaien ook geen effect.
Nieuwe vid drivers erop geen effect.
Directx update/herinstall geen effect.

En van de event log raak je ook niks wijs :s .

[...]

Wtf hebben ze gedaan ><.
jij lijkt niet de enige te zijn met dat probleem :P
klik

mja
hij bij mij is t zo dat ik em opnieuw moet installen maar daar ben ik te lui voor :P
heb ik dus gedaan effect nada :s.
ik bedoelde ermee dat mijn rose ook niet werkt :P hij moet updaten van jRose ofzo kromme client

[ Voor 5% gewijzigd door ph4nt0m op 01-05-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ax3 misschien een windows update gehad ? Anders ff systeemdatum terugzetten.

en @ damy geen probleem hoor 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Local Host op 01-05-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Weekend verhaaltje
Niet zo bijzonder veel geleveld. Eigenlijk vrijwel niet, je moet ook met je reet in de zon zitten vond ik. Wel een beetje zitten kloten met in en verkopen van spullen.
Ik ben nu dan ook de trotse eigenaar van een nu complete int-set en T3 set voor mijn cleric. Enige probleem is nog lvl 100 worden…..

Verder mijn saint Archmage eq gerefined tot +5 alleen de coat lukte niet. Daar heb ik flink wat refines op verspeelt, maar uiteindelijk komt die niet hoger dan (3)

Ook 3 D3’s op de kop getikt voor later in mijn lava-setje.
Mijn wish-list wordt gelukkig steeds korter, alleen staat de +7 sparkle met D3 of T4 nog op mijn wish-list

<lag en DC’s> gelukkig kan ik nog wel inloggen. Maar ondanks dat Polaris ch3 max op normal load terecht komt zijn de DC’s en channel drops teveel aanwezig.
Weet niet hoe die balans op de servers is ingesteld, maar volgens mij moet wat nu normal is op exeeded staan bij het inloggen.
90% van de spelers zit namelijk in junon, ga ik me toch weer afvragen of ik nou in Irose met een vol junon ook zoveel last van lag had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Amafi schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:37:
Weekend verhaaltje

<lag en DC’s> gelukkig kan ik nog wel inloggen. Maar ondanks dat Polaris ch3 max op normal load terecht komt zijn de DC’s en channel drops teveel aanwezig.
Weet niet hoe die balans op de servers is ingesteld, maar volgens mij moet wat nu normal is op exeeded staan bij het inloggen.
90% van de spelers zit namelijk in junon, ga ik me toch weer afvragen of ik nou in Irose met een vol junon ook zoveel last van lag had.
nee i-rose was tamelijk lag vrij voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Weekend verhaaltje
Zitten gewoon nog brakke nodes tussen. En betwijfel ook beetje aan de line speed + data limiet die ze hebben naar de EU toe. Dit probleem is er al vanaf het begin en heb het ze ook al genoeg malen gemeld met tracerts etc maar ze doen er gewoon NIKS NADA NOPES aan.
SinergyX schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:45:
[...]
@Axe die nodes ertussen lijken wel goed, speel meer spellen uit Ph en omgeving die wel normaal draaien. Internet daar lijkt nog behoorlijk prijzig, misschien hebben ze een budget lijntje liggen :P
Ging altijd om een van de laatste nodes van hun eigen ISP dus. Dus niet de internationaale nodes.
Amafi schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:53:
[...]

Tja ik twijfel daarnaast ook nog eens een keer aan mijn eigen provider (tele2/versatel)
En ik ben lui ;) Is het ip van het forum en de website hetzelfde ip als van de gameserver bij prose?
Of heeft iemand het ip?
Server was andere dacht ik ben hem alleen kwijt en denk ook niet dat die zomaar vrijgegeven mag worden :P.

Maar als het aan je eigen provider ligt zou je al moeten kunnen volstaat met tracerts naar de site. Had ik ook keer bij planet kreeg toen mail dat er onderhoudwerkzaamheden waren ofzo waardoor verkeer tijdelijk omgeleid werd. Na de werkzaamheden had ik destijds idd stukken minder lag.

[ Voor 42% gewijzigd door William/Ax3 op 01-05-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
NArose heeft gerust het 2 danwel 3x zoveel spelers in Junon zitten en lijkt de lag minimaal. Of ze hebben gewoon brakke server of hun internetlijntje trekt het niet.
@Axe die nodes ertussen lijken wel goed, speel meer spellen uit Ph en omgeving die wel normaal draaien. Internet daar lijkt nog behoorlijk prijzig, misschien hebben ze een budget lijntje liggen :P

Heb nu ook alles van mij en Mika op (5), kreeg nog een gratis blue clobber setje (160 armor) van iemand waar ik wat skill books aan had verkocht. Extra stats erop als str6, con4 en def 7 :) Zoek nu alleen nog een goedkoop 140 lava necklace, die 15ap/15acc versie.

Hopelijk gaat vandaag mijn kaart RMA, heb ik nog wel een 6800GT uit mijn 2de PC maar daar heb ik nog geen reserve kaart voor :/ Dus als het meezit kunnen we donderdag weer party'en Amafi :) (Ben nu 136).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 01-05-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

de lag is iid erg klote de laatste tijd. Soms sta je gewoon letterlijk 20 sec stil. Gister helaas een lvl 40 party verloren door een dc :( maarja . ff temple in met vliegz0r en je hebt zo weer een leuke party :)

We komen trouwens wel allemaal een beetje in de buurt met lvl :)

@ Amafi 111 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Local Host op 01-05-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
William/Ax3 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:42:
[...]
Zitten gewoon nog brakke nodes tussen. En betwijfel ook beetje aan de line speed + data limiet die ze hebben naar de EU toe. Dit probleem is er al vanaf het begin en heb het ze ook al genoeg malen gemeld met tracerts etc maar ze doen er gewoon NIKS NADA NOPES aan.
Tja ik twijfel daarnaast ook nog eens een keer aan mijn eigen provider (tele2/versatel)
En ik ben lui ;) Is het ip van het forum en de website hetzelfde ip als van de gameserver bij prose?
Of heeft iemand het ip?

@Local, level nu? niiceee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gister een soldier (wil voor champ gaan) begonnen. En nu vraag ik me af welke skills ik nodig heb.

http://www.proseguru.com/skills.php?cat=1

Melee weapon mastery en Melee double attack heb ik al genomen.
Welke skills moet ik dan nog meer nemen in common?
Is Physical training en Repose nodig? en hoe zit het met Defense Training enz?

Als iemand me een beetje op weg kan helpen ..
builds kan ik niet op internet vinden.. als iemand nog een site voor me heeft.. graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ax3, rustig aan hoor, ik heb ook niet zo veel tijd om te spelen.
Maar wel wazig probleem :/

Ag heb ook probleempje, HD is in de brand gegaan :/
Kortsluiting op de printplaat van een maxtor 160GB, dikke flam...
Nieuwe HD gekocht en nu backup terug aan het zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je kan rustig alle skills nemen, Evo skill sets zijn buiten Dealers best makkelijk. Je zou defence training wat achter kunnen laten, scheelt niet bijzonder veel def. Eerst je primairies upgraden, later pas de passieve (repose, phy training) bijwerken. Zeker als je Taunt een battle alertness niet neemt hou je genoeg sp over. Repose en phy training heb je later nodig voor stamina training en refresment, leuke regen boost en max hp.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 01-05-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
SinergyX schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:34:
Je kan rustig alle skills nemen, Evo skill sets zijn buiten Dealers best makkelijk. Je zou defence training wat achter kunnen laten, scheelt niet bijzonder veel def. Eerst je primairies upgraden, later pas de passieve (repose, phy training) bijwerken.
Behalve bij Mage. Daar moet je ook nog eens kiezen wat je wil voor build. Voltage jolt of fire ring
Weet niet in hoeverre de keuze axe of spear geld voor champ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je hebt voor elke wapen een eigen tree, ken wel wat hybrid builds die bv spear/sword gaan maar dan kom je snel in de sp-nood als je ook taunt en alle passives wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dank u.
Nu kan ik weer een stukje vooruit.

Spear of sword lijkt me erg leuk... maar op 55 hoef ik pas te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beide zijn wel leuk, Sword krijgt later pas zijn AoE, spear krijg hem op lvl70 dacht ik (wel lomp lange recharge - sword weet ik niet). Skills van Sword (en wapens zelf) lijken meer damage te doen, spear heeft hogere A-speed. Str req voor spear is ook veel lager, dat je bv ook in Sen of Con kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7000 moonies hoeveel euro is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Paar posts terug heb ik daar wat toelichting op gegeven, formule:
moonies / 20 x 0.019
(20 is voor terugrekening naar Load cards, 0.019 is prijs per Load punt).
(erg afhankelijk van wisselkoers USD->EUR).

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 01-05-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n__n' ik ben sinds eergister ook in pRose begonnen, maar er zijn vetweinig engelstalige...
iemand die mij toe wilt voegen ign : Bloemje (zonder P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen,

Ik hoorde dat rose gratis is :). Wil het dus weer proberen.

Maar heb een probleempje, kom niet meer op de site ingelogd met mn EU account. Iemand dit probleem ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zou handig zijn als je ook aangeeft waar je wilt inloggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de prose site. Mijn account checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Vraagje aan Ax3 of Ph4nt0m
Welke build is vanaf lvl 125 relaxter, fire of voltage mage?
Een of andere prutser heft besloten dat icy hailstorm vanaf lvl 125 een single target skill is geworden ipv Aoe. Dus daar ga ik met mijn voorliefde voor veel tegelijk te slopen.
Heeft fire-ring meer voordelen dan voltage? Of is een stun skill toch nog relaxter? Ben even aan het brainstormen om mijn build alsnog te veranderen

@Casah, probeer anders gewoon ingame in te loggen, daar gaat het je toch om?

@ Local, ik wacht wel hoor. Ik had het over lvl 125 niet 135
In de tussentijd ga ik wel mijn clericje levelen en geld verdienen voor een Sparkle(7) en miss een kleine party met SinergyX. Wil toch ook wel graag die archmage eq aan. Zal in ieder geval beloven niet solo iets te doen :p

[ Voor 30% gewijzigd door Amafi op 01-05-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

als jij nog eens even wacht met je 125 dan kan ik ook met jou in party. Met vlieg kan ik al party vormen, dus met bridgen komen we wel een eindje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:59:
als jij nog eens even wacht met je 125 dan kan ik ook met jou in party. Met vlieg kan ik al party vormen, dus met bridgen komen we wel een eindje :)
Amafi is al 130+
ik was gister al 125 he Local :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

dus toch bridgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:50:
Vraagje aan Ax3 of Ph4nt0m
Welke build is vanaf lvl 125 relaxter, fire of voltage mage?
Een of andere prutser heft besloten dat icy hailstorm vanaf lvl 125 een single target skill is geworden ipv Aoe. Dus daar ga ik met mijn voorliefde voor veel tegelijk te slopen.
Heeft fire-ring meer voordelen dan voltage? Of is een stun skill toch nog relaxter? Ben even aan het brainstormen om mijn build alsnog te veranderen

@Casah, probeer anders gewoon ingame in te loggen, daar gaat het je toch om?
Tja ik ben altijd ice pad geweest. Enigste aoe welke eigenlijk (in mijn ogen) intressant is om te spawnen is wind storm en hurricane. Voor zover ik zie is fire eigenlijk alleen intressant voor in UG en maybe Marsh maarja of die cooldown het de moeite waard is dunno wat dat betreft is die stun stukken beter qua cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@4th jij was toch de knight?
Die nieuwe skill op lvl145 Sword Force, ranged dacht ik, welke skill vervangt deze? Fatal trust wordt een beetje lage damage, tripple doet bijna 2x zoveel damage inmiddels.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 01-05-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

niet gewoon te spelen vandaag :/ stervens druk en niets anders dan disconnects :X heb het idee dat alleen EU mensen de disconnects en lag hebben gezien ik er nooit PH mensen over zie klagen :p misschien wil lvlup ons wegjagen en PH rose weer PH maken :o

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
daves2hd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:42:
niet gewoon te spelen vandaag :/ stervens druk en niets anders dan disconnects :X heb het idee dat alleen EU mensen de disconnects en lag hebben gezien ik er nooit PH mensen over zie klagen :p misschien wil lvlup ons wegjagen en PH rose weer PH maken :o
Dan doen ze toch al. Alleen EU hebben veel problemen met hun servers en diensten. PH heeft nergens last van.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup weg jagen lukt ze goed probeer net in te loggen hoe maar hoor de update server was al
rete traag maar inloogen lukte al helemaaaal niet lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb weinig last van lag / dc , komt maybe nog o:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:14:
ik heb weinig last van lag / dc , komt maybe nog o:
Wacht maar als je ergens hunt waar ook veel HP rond loopt, dan heb je er het meeste last van.
PS, ben vanaaf niet online, dus local haal me efef beetje bij kwa lvl, kunnen we party op Equal zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
@ Amafi
ik ben fire tree :P
voor UG is ie wel relaxed want die aoe is 10x zoveel beter :P
en tja atks zijn ook wel relaxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:37:
[...]

Wacht maar als je ergens hunt waar ook veel HP rond loopt, dan heb je er het meeste last van.
PS, ben vanaaf niet online, dus local haal me efef beetje bij kwa lvl, kunnen we party op Equal zetten :D
Helaas gister niet meer gespeeld ( ge-lvl-ed ) hopelijk vanaaf ff, maar kan ik wederom niet beloven.

Helaas beginnen die lagspikes wel een beetje erg te worden. Zoals hierboven ook al gezegt is is normaal shoppen er niet meer bij ...

Owja eindelijk de moeite genomen om een klein pistooltje te kopen ; scheelt een hoop " pa buff po " :/

[ Voor 22% gewijzigd door Local Host op 02-05-2007 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Hehe, tja zeker als lvl 100 cleric wordt je helemaal kapot gepabuffed po. Soms ben ik aardig en geef ik buffs met mijn cleric to be. Krijg ik naar mijn hoofd dat het full moet, krijg toch de *%#*&^$(*

Gisteren moederziel alleen dus alleen op Ealfinn wat gepartyd en een shopje gebouwd met Amafi. Vannochtend weer even kijken en voor het eerst geen DC gehad. Laat het vandaag ook wel aanstaan, kijken of die het langer volhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben ook de nacht doorgekomen zonder DC :) Merkte ik vanochtend ook dat zelfs door de hoeveelheid mensen (zeker 2x zoveel als voor ons s'avonds) ik toch niet echt zware lag had. Had ik gisteren 40m uitgegeven totaal om 2 ouro's naar 5 te krijgen (101 en 109 base acc :9), gisteren de laagste acc op 5 weer verkocht en 45m voor gevangen :D Nu ook een ouro 6 erbij, leuke deal gedaan ;) Ik speel momenteel op de laagste graphics-setting, bizar lelijk maar lijk nu zonder veel crashes wat te kunnen shoppen.

RMA bij EVGA is een ramp.. :/

Anders toch maar videokaart tijdelijk vervangen, weet alleen niet hoe dat met vista activatie werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 02-05-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen,

Ben gister weer begonnen.

Heb trouwens een mage lvl 124, dus als iemand rond dat level zit let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik ben nog steeds NIET ingame te vinden dit omdat mijn rose al sinds gistermorgen aan t patchen is >.>
t schiet niet echt op.....

wel leuk om te horen dat iedereen zo lekker door aan t lvlen is :)
kan niet wachten op UG partay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:42:
Ey mensen,

Ben gister weer begonnen.

Heb trouwens een mage lvl 124, dus als iemand rond dat level zit let me know.

ik ben 111 dus zit in je range en vlieg = 125 :) gaat helemaal goed komen met ons. Vanavond afspreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dan hopelijk als jullie tegen de 130 komen, kan ik weer normaal spelen :)
Vlieg is cleric? of Local?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

LoCaLtje is cleric Vliegz0r = omfgroflcopterbbqoverpoweredMAGE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
3 mages, 1 cleric en een knight..

rara wie is overbodig? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Niemand in onze party's is overbodig :P Knight is handig voor het oprapen van drops :P nee geintje ; doe gezellig mee we willen uiteindelijk allemaal een beetje lvl-en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:16:
Niemand in onze party's is overbodig :P Knight is handig voor het oprapen van drops :P nee geintje ; doe gezellig mee we willen uiteindelijk allemaal een beetje lvl-en ;)
haha local!
dat had ik dus ook wel eens
toen lieten we een knight alle drops oprapen of een hawker(kaytjuh)
omdat ze toch niks bijzonders konden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
ph4nt0m schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:47:
ik ben nog steeds NIET ingame te vinden dit omdat mijn rose al sinds gistermorgen aan t patchen is >.>
t schiet niet echt op.....

wel leuk om te horen dat iedereen zo lekker door aan t lvlen is :)
kan niet wachten op UG partay
Hehe, voordat we 160++ zijn duurt het nog wel even hoor Ph4nt0m, maar we doen ons best.
Eerst nog even Local bij laten komen zodat die in party meegenomen kan worden, dan zullen we hem eens laten power levelen.

Ik wil ook verder overpowered worden. Daarom zoek ik nog een crafter voor mijn Lava-set en een wat T3's, en een persoon die een +7 sparkle verkoopt.

@Ph4nt0m Als je langs mijn shopje loopt, kan je dan een claninvite mij toesturen?

[ Voor 17% gewijzigd door Amafi op 02-05-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Amafi schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:30:
[...]

Hehe, voordat we 160++ zijn duurt het nog wel even hoor Ph4nt0m, maar we doen ons best.
Eerst nog even Local bij laten komen zodat die in party meegenomen kan worden, dan zullen we hem eens laten power levelen.

Ik wil ook verder overpowered worden. Daarom zoek ik nog een crafter voor mijn Lava-set en een wat T3's, en een persoon die een +7 sparkle verkoopt.
/cheer :P mijn rose is weer up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Met een beetje bridgen kunnen we al een leuke party maken, maar ik moet idd eerst ff mezelf omhoogbrengen in DoD daarna gaat de hel losbarsten. Gelukkig is er s 'avond nog wel redelijk wat plek als die pino's gaan slapen in DoD. Achja zoals het van de week met vlieg ging ging het ook lekker hard in DoD . en zo helpen we elkaar allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ph4nt0m schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:28:
haha local!
dat had ik dus ook wel eens
toen lieten we een knight alle drops oprapen of een hawker(kaytjuh)
omdat ze toch niks bijzonders konden :P
;( ;(

Pre-Evo met taunt kon je mobs een aardig stuk achter je aan laten lopen, toen was het nog leuk halve map te farmen :P Weet nog in luna met mammoths en dreadnaughts, stuk of 40 bij elkaar en aoe's spammen. Toen had knight in zijn skillset nog een 2de aoe-taunt.

Al voelt Knight nog steeds de bagger class van Evo.

Gisteren sinds ruim een week voor het eerst een 160+ knight gezien. Hij was wel jalours op mijn (5) death expeller en Final hammer, beide met R2 :P Begreep op 145 gaat AP van knights weer een stuk omhoog, lava set erbij en mischien wordt alles dan wat beter ;(

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 02-05-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet relax heb me arti van lvl 90 skill/stat reset gegeven en is dus nu 100% bourg als er mensen zijn die willen partyen hoor ik het graag dit keer zeker :) mega AP met me mythrill launcher +7 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:44
hmm misschien moet ik ook maar os Rose installeren en een 2e kans geven..
niemand nog een leuke server voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
BlackAss schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:00:
hmm misschien moet ik ook maar os Rose installeren en een 2e kans geven..
niemand nog een leuke server voor me?
Nope niemand..

snap die vraag niet echt... :/

Edit: nog een schop voor de TS, moet ergens over mieren-jeweetwellen :P
Alle tweakers, LegionOfTweakers + OrderOfTweakers + BabiesOfTweakers, bij elkaar

Zit ook Flawless tussen (ik, mika, sugar, psyko, plymo dacht ik ook). :X

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 02-05-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:11:
[...]

Nope niemand..

snap die vraag niet echt... :/
sluit ik me bij aan lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:56:
Vet relax heb me arti van lvl 90 skill/stat reset gegeven en is dus nu 100% bourg als er mensen zijn die willen partyen hoor ik het graag dit keer zeker :) mega AP met me mythrill launcher +7 xD
Zal eens een flinke slinger aan mijn cleric lvl78 geven. Dan zit ik ook daarbij weer in de party range. Pure int met T3 set. Of full AP met AP-set en D3 set

@Clanpic, ahhhhhhh. Nog maar.... 4 levels :p

@Blackass. Prose en Polaris, veel zoekplezier ;) :+

[ Voor 9% gewijzigd door Amafi op 02-05-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:56:
ik bied me wel aan (A)
ik denk dat met ze 2en party bij giant antares in DoD best snel gaat, moet nog 4,5 level tot ik 100 ben :)
en dan gaat het wel hard, moet alleen nog int boots hebben zodat ik op 100 ouro aankan, geen geld voor gems
me ign is wel bekend :)

Edit1:
slimme pinoys hoor een int 6 back 3,99 mill en een int 4 back voor 2,99 K. Foutje Bedankt _/-\o_

Edit2: Word het nu tog wel redelijk zat dat ik in DOD bijna altijd word gekilled door een stel pinoys.

Weet iemand wanneer [GM]Haven weer voor spotprijzen 6th talis en binds verkoopt in "MILDUNS GARAGESALE" ??

Edit3:
Psy was de knight maar speelt niet meer

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:42:
[...]

Weet iemand wanneer [GM]Haven weer voor spotprijzen 6th talis en binds verkoopt in "MILDUNS GARAGESALE" ??
en die garagesale mis ik dus weer :(
SinergyX schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:15:
@4th jij was toch de knight?
Die nieuwe skill op lvl145 Sword Force, ranged dacht ik, welke skill vervangt deze? Fatal trust wordt een beetje lage damage, tripple doet bijna 2x zoveel damage inmiddels.
ben de champ, @152 atm, psy was dacht ik de knight en evo ook champ.

@de rest, ben vanavond weer online, feestweekend is weer voorbij en ben maandag te erg verbrand in eindhoven om nog meer in de zon te zitten :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:53:
[...]

ik ben 111 dus zit in je range en vlieg = 125 :) gaat helemaal goed komen met ons. Vanavond afspreken :P
Ik ben rond 22:00 online.
Wat zijn jullie ign?

Mijn mage owned pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Uhm , sorry voor de mislukte post..

Maar de klant helpen op je werk aan de telefoon en dan tegelijk poste hier gaat niet samen.
ik heb toen die tijd ROSE online gespeeld ( 1uur *Schaam* )
Maar ik kwam niet echt verder.
Dus wat ik wou vragen is welke server zitten jullie?
Want ik kan best wel een walktrough gebruiken.

Nogmaals sorry voor de slechte post.

[ Voor 0% gewijzigd door BrianV op 02-05-2007 16:17 . Reden: LOL spel fouten:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:04:
[...]

Ik ben rond 22:00 online.
Wat zijn jullie ign?

Mijn mage owned pas :P
Ben bang dat je dan niet of niet lang met MIJ in party zult zitten ;) Moet s'morgens nl erg vroeg op en mijn vriendin zit vanaaf ook thuis. Dus ik ben wel ingame, maar weet niet hoelang en wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
BlackAss schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:12:
Uhm , sorry voor de mislukte post..

Maar de klant helpen op je werk aan de telefoon en dan tegelijk poste hier gaat niet samen.
ik heb toen die tijd ROSE online gespeeld ( 1uur *Schaam* )
Maar ik kwam niet echt verder.
Dus wat ik wou vragen is welke server zitten jullie?
Want ik kan best wel een walktrough gebruiken.

Nogmaals sorry de slechte post.
ok je moet je registereren op
www.roseonline.ph

dan download je de client ---> klik hier
dan log je in en selecteer je polaris server en tadaa je kan spelen veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
ph4nt0m schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:16:
[...]

ok je moet je registereren op
www.roseonline.ph

dan download je de client ---> klik hier
dan log je in en selecteer je polaris server en tadaa je kan spelen veel plezier
dank je wel..
ga ik even doen ..

[ Voor 11% gewijzigd door BrianV op 02-05-2007 16:31 . Reden: on nodige post.. Bedankt voor het er opwijzen ervan ! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is nu weer gratis prose dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

BlackAss schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:19:
[...]

dank je wel..
ga ik even doen ..
echter 15 uur voor het speelen ?
toen ik het probeerde was het gratis of zat ik toen in de beta versie?
Lees voor je dingen gaat vragen eerst eens de TS door daar staat alles in. Zou je moeten weten aangezien je al meer op GOT hebt gezeten.

[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 02-05-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde altijd op RuffRose, maar ik begin nu ook weer op deze server dan :) Hoop dat er een clan is waar ik in kan waar veel members van Tweakers zitten.

Check jullie daaro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:42:
[...]
Edit2: Word het nu tog wel redelijk zat dat ik in DOD bijna altijd word gekilled door een stel pinoys.

Edit3:
Psy was de knight maar speelt niet meer
Voeg me maar toe. Verveel me redelijk vaak op Amafi ivm gebrek aan gelijk level zijnde party maatjes ;) En als skills het doen leven ph niet zo lang.

[GM]Haven doet die garage sales op gekke tijden.
Maar de kans dat je daar een 6th refine in vind is vrij kansloos. Heb 3 keer dat shopje gezien, toen waren alle 6th refines op. Lijken PH een stuk sneller te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Gisteren nog ff 112 geworden , scavs zijn nu geel, maar geven nog genoeg exp. Ook mijn ouro ff naar 5 gebracht waardoor scavs met 1 skill dood zijn :)

Met een beetje geluk vanaaf 113.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Trouwens iemand nog hier ook met een win2k3 bak die prose er is op kan proberen? Heb gisteren is een image terug gezet (zo schoon mogelijk) ->client install->Updates en natuurlijk werkt die nog steeds niet. Direct na play drukken en niks meer. Wtf hebben ze gedaan met nprotect zeg.

Enigste wat ik dus nog niet gedaan heb is een totaal nieuwe install van me win2k3. Maar aangezien het een dc is met exchange etc heb ik daar eigenlijk weinig zin in. Tenzij ik weet dat het bij iemand anders wel werkt.
SinergyX schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:20:
[...]
Ik gebruik nu alleen nog maar pre-installed rose versies. Install gemaakt onder XP, draait iig onder Vista.
Heb het niet over vista heb het over win2k3 en natuurlijk heb ik dat ook geprobeerd werkt dus gewoon niet. Heb ook alle firewall dingen in me router enzo uitgegooid helpt allemaal niks. Een oudere naclient naar me eigen ding toe werkt gewoon 8)7.

Krijg niks geen foutmelding of wat dan ook. Druk op play en nprotect komt geeneens naar voren das sinds verleden donderdag toen ze dus kennelijk een update ofzo hebben gehad met nprotect. Map gamegaurd leeg gooien enzo heeft ook geen effect. Pokke ding start gewoon niet en daardoor start de client dus niet op.

[ Voor 44% gewijzigd door William/Ax3 op 03-05-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst was het wel beetje lagg maar geen dc ik ben 2 dagen weg ik kom online direct 4 keer achter me kaar DC 8)7 wordt er gek van en bij mij heel Polaris licht plat ik zie alleen nog sirius

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 08:50:
Trouwens iemand nog hier ook met een win2k3 bak die prose er is op kan proberen? Heb gisteren is een image terug gezet (zo schoon mogelijk) ->client install->Updates en natuurlijk werkt die nog steeds niet. Direct na play drukken en niks meer. Wtf hebben ze gedaan met nprotect zeg.
Ik gebruik nu alleen nog maar pre-installed rose versies. Install gemaakt onder XP, draait iig onder Vista.

Straks gaat mijn 7900GTX zijn weg belopen van RMA.. Wordt dus komende dagen (weken?) alleen wat rondhangen in Rose.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 03-05-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
@Ax3 heb echt geen idee wat ze gedaan hebben met nprotect/gamguard, als ik hier zo de problemen hoor ben ik allang blij dat het bij mij gewoon werkt. Win XP SP1 en WinXP SP2. Lag was vanmorgen een stukje minder weer, maar toen ik 10 min had rondgeshopt werd het weer erg laggy.

@4th en Local en de rest, heb jullie gisteren gemist :p
Zat me te vervelen dus een sparkle gekocht en op 7 proberen te brengen, op 5 gekregen na 18 talismans. Wil ik naar 6 gaat ie stuk :(
Enige mazzeltje vanmorgen was 135 talis voor 500k per stuk die ik maar gekocht heb. Heb ik in ieder geval geen last van geld uitgeven omdat dat nu weer ongeveer op is. En die talis voor 500k houden hun waarde nog wel.
@4th druf je het trouwens nog aan om voor mij wat gems te craften? Ik hoor het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een manier om de berichtjes in "mail" te verwijderen? (prose)
Met delete all messages komen ze gewoon weer terug
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Private servers en gerelateerde zaken horen _niet_ in dit topic thuis!