[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.322 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:10

Local Host

Het forum is om te leren.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_bgrd_top.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_image_clanpic.jpg
Alle tweakers, LegionOfTweakers + OrderOfTweakers + BabiesOfTweakers, bij elkaar

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_header_welkom.gif

Welkom bij deel 33 van het Rose online topic

Laatste Nieuws: Helaas is NA-Rose nog de enigste legale versie die beschikbaar is. Er zijn wat alternatieven beschikbaar. In dit topic wat voornamelijk door de oude garde word gevult en bijgehouden willen we graag blijven praten over wat in onze ogen een zeer mooi spel is / was . Inhoudelijk is dus alles bespreekbaar, maar geen verwijzingen van wat dan ook ;)

Triggersoft, de ontwikkelaar van Rose Online, is aan het zoeken naar een andere developer die Rose Online zou willen afmaken. Triggersoft is aan het onderhandelen met Faith Inc. Dus laten we maar hopen dat dit gaat lukken, zodat Faith Inc. de nieuwe hoop is voor Rose Online

De meldingen van een aantal hostbedrijven dat ze stoppen met hosten van Rose Online, zijn helaas ook binnen gekomen. Heel jammer voor de mensen die daar nog wel actief op speelden. Zo heeft Gravity onlangs Korean Rose platgelegd.

De enige Rose versies die op dit moment nog zijn aan te raden:
North America Rose (P2P)
Download

Mensen maak zodra je R.O.S.E. goed aan de praat hebt een backup van je R.O.S.E. folder. Het kan namelijk nog weleens voorkomen dat je patcher corrupt raakt. Een simpele backup terugzetten scheelt je dan weer wat update tijd :)
of klik hier -> Local Host in "[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 32"

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_line.jpg

Links

Teamspeak/mIRC

ROSE Online mIRC: http://irc.tweakers.net/rose
ROSE Online Teamspeak server IP: 217.148.165.151:1111

SkillCalculator ( met dank aan Ax3 voor de link )
SkillCalculator

Voor meer informatie over Rose Online wil ik je verwijzen naar:
- prose guru versie - Grote informatie/guides website.
- irose / rrose guru versie - Grote informatie/guides website.

Of een ouder deel hieronder.

[PC MMORPG] ROSE Online deel 31
[PC MMORPG] ROSE Online deel 32

Vorig topic:
Deel 32

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/got/rose/topic_bgrd_end.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Ik heb de TS zo duidelijk mogelijk geprobeerd te maken. Ik hoop dat we dit topic mooi schoon kunnen houden met Veel leuke pic's en leuke inhoudelijke discussies !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-05 18:02
volgende keer even met /last erachter scheelt weer moeite om eem bookmark aan te maken xD

maarre local is dus stout geweest hoorde ik :O foei foei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Nouja stout, irose client = oude koeien die je 2 jaar geleden gebruikte uit de sloot halen :P

hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 21-05 15:17

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:13:
maarre local is dus stout geweest hoorde ik :O foei foei
Haha das was vroegah ook al zo:
Anoniem: 123576 in "[PC MMORPG] ROSE Online - deel 9"
(jammer dat die pic van zijn shopje destijds niet meer daar staat) >:) Hij is altijd al het stoute jongetje van de klas geweest. O-)
Amafi schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:22:
Trouwens sorry @ the WoW people. WoW trekt me totaal niet ;(
Hoorde het van Local erg jammer leek me wel leuk als je kwam. Mij beviel het de eerste maal ook niet pas toen ik wat verder ging spelen ging het mij bevallen.
:/ :S }:|

[ Voor 45% gewijzigd door William/Ax3 op 17-08-2007 15:44 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
William/Ax3 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:37:
[...]

Haha das was vroegah ook al zo:
Anoniem: 123576 in "[PC MMORPG] ROSE Online - deel 9"
(jammer dat die pic van zijn shopje destijds niet meer daar staat) >:) Hij is altijd al het stoute jongetje van de klas geweest. O-)
idd ik geef een lvl 250 weg voor diegene die de pic nog heeft hahaha

maar sindsdien kunnen Fly en ik het wel goed vinden hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 10:25
Bleh geen first post :P

Zie net dat mn gametime weer op is bij NArose, volgende maand maar weer eens proberen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 17:45
Local Host schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:20:
[...]
idd ik geef een lvl 250 weg voor diegene die de pic nog heeft hahaha

maar sindsdien kunnen Fly en ik het wel goed vinden hoor :P
Zou zomaar kunnen dat ik zo'n pic ook nog in mijn map CAPTURE heb staan.
Irose na reset toch?? >:) Heb wel zin in een lvl 250 char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amafi schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:22:
d:)b :Y

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Hmm ik zou eigenlijk Orlo en de mobs ook weleens willen zien / killen :P Wieweet als Jrose het laat uitbrengen wat dat voor perspectieven met zich meebrengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Om nog even terug te komen op dat auROSE illegaal zou zijn:
Even gevraagd op die forums, weet niet of het allemaal klopt maar ze zeggen dit:
If AuRose DOES make a custom client (as in editing the binaries) then its illegal.
If AuRose Custom Codes a client (as in own custom source) its legal as long as they still have Triggersoft & Gravity's name on it or somethin like dat.
If AuRose Used a official Client and mods it, it breaks the End User Agreement (Read it and find the punishment)

If you host an OFFICIAL server (and official binaries etc) you need Licenses n crap.
If you host a custom coded server (like aurose's) you do not need licenses, but you cant say its an official server, sell the servers(binary source etc), or anything like that.

As long as the server owners do not profit on the server (as in charging people to play) its 100% legal.
As long as the server owners do not profit on on pay items (like official item mall) its 100% legal.
Donating to the owner of the server is legal as long as there is no set reward system (Random rewards like other servers is ok cus its a like a "Thank you Gift" not a set item.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

Heraclius schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:44:
Om nog even terug te komen op dat auROSE illegaal zou zijn:
Even gevraagd op die forums, weet niet of het allemaal klopt maar ze zeggen dit:

[...]
Allience rose is daar nu ook mee bezig (athans de basis code iets veranderen dat hij iets veiliger word tegen matt) maar het heeft ook te maken met hoevele je procentueel veranderd en niet een private server kan dat genoeg aanpassen om legaal te zijn vrees ik, ook al plakken ze die sticker van triggersoft en gravity er nog op

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 18-08-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Volgens mij is het nog steeds gewoon zo dat op de client zelf gewoon copyright rechten zich bevinden en dat dus deze autheursrechten bevat (maps/mobs/textures etc).

Daarnaast staat er duidelijk in alle rose client in de user agreement dat iedere aanpassing niet mag. Oftewel iedere extra toevoeging/aanpassing aan de client mag gewoon niet. Zou immers ook beteken dat je op de legaale servers gewoon de client aan alle kanten zou mogen zou mogen aanpassen zodat bijvoorbeeld alle dragon wings geel eruit zien in plaats van oranje en je eigen ui kan bouwen etc.

Als je dus een 100% nieuwe client maakt welke geen enkele texture etc bevat waarop autheursrechten van toepassing zijn dan zou je legaal zijn. En dat betekend gewoon eigenlijk dat je dus zelf je eigen game maakt.

Als je het zo zou doen zoals hierboven (quote van Hercalius) staat dan zou je immers ook zelf gewoon een bekend liedje zelf mogen inzingen en uitbrengen. En dat mag dus ook niet zonder toestemming van de autheur. Ander voorbeeld de gewoon de source van windows pakken en je eigen vormgeving geven en de bekende funties ietsjes anders maken en dan uitbrengen als je eigen os. Nee dat mag dus niet hehe zou beetje te simpel zijn niet. 8)7
Local Host schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 17:07:
R.O.S.E. is net zo veilig alsdat de server / firewall / SQL database is :P Ik heb geen client nodig om iets te krijgen. Heerlijk die mensen met hun "thuisservertjes" hahaha
Dat heeft niks te maken met de discussie hier ;) en wat jij anageeft geld voor iedere mmo eigenlijk :P.

[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 20-08-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
R.O.S.E. is net zo veilig alsdat de server / firewall / SQL database is :P Ik heb geen client nodig om iets te krijgen. Heerlijk die mensen met hun "thuisservertjes" hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Nu lijkt ROSE toch echt wel een beetje overleden.
Al een paar dagen geen berichten meer op het forum.

Zijn er al nieuwe berichten over RO2?
Wil wel een keer iets nieuws spelen waar nog wat te ontdekken valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Nee helaas erg stil rondom RO2 . Laatste nieuws was toch iets van eind van het jaar ofzo. Gewoon kwestie van afwachten tot die tijd genoeg vermaak elders / studie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Ff een leuke screen van me 132 Knight @ Arua rose 8) Serieus leuke server!! Geen hackers of dupers of wat dan ook allemaal lang leve de lol :9

Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/5373/screen009eu0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214579

Ik heb mezelf nu ook geregistreerd en alles.. zie ik jou in-game Sacardus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:29

Haan

dotnetter

Anoniem: 161022 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:47:
Ff een leuke screen van me 132 Knight @ Arua rose 8) Serieus leuke server!! Geen hackers of dupers of wat dan ook allemaal lang leve de lol :9

[afbeelding]
Het begint toch weer een beetje te kriebelen zo af en toe.. Misschien, heel misschien ga ik begin september nog eens kijken als de server nog draait dan ;)

Aan de andere kant is een totaal nieuwe game en/of genre ook wel weer eens verfrissend, ik ga eerst de demo van Bioshock eens uitproberen.

[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 22-08-2007 16:49 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, ben niet de enige die WoW niets vind :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177665

Anoniem: 161022 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:47:

[afbeelding]
Da's waar.. Loop er ook al een tijdje rond, 18x arti :x..

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:54:
[...]

Tja, ben niet de enige die WoW niets vind :>
Ik vind jou niet lief }).

@Pangea deel dat is door de xp rate va die server }:O.
Psychoot schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:55:
Mjah bij mij is ook weer gaan kriebelen, WoW ook al 2 maanden ofzo niet meer aangeraakt terwijl ik nog betaal :P
Als je dan toch betaald. Kom dan af en toe wat lullen bij ons xD.

[ Voor 36% gewijzigd door William/Ax3 op 23-08-2007 13:28 ]

• Local Host

Local Host

Topicstarter
en de XP bugs :X

Iemand eigenlijk nog ergens plaatjes staan van LoT om ff lekker wat goeie herinneringen op te halen ? :*)

[ Voor 77% gewijzigd door Local Host op 23-08-2007 09:07 ]

• Amafi
Local Host schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:05:
en de XP bugs :X

Iemand eigenlijk nog ergens plaatjes staan van LoT om ff lekker wat goeie herinneringen op te halen ? :*)
Zal vanavond in mijn Capture mappen gaan kijken.
Vind het wel jammer dat PRose down is. Heb nooit echt gepartied met mijn eq die ik op het laatst had. Sparkle +7 met D3, Lava set slotted met D3's. Mooie build en blinkend setje.

Gebuffed door buffsletje Local.
En dan de hele clan met alle high chars bij elkaar in clanwar. Of nog beter bij de union wars.

*snif* Heimwee naar EU-Amafi

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Ik heb afentoe ook heimwee naar alle LoCaLHoST´s die overal aangemaakt zijn.

Het lijkt wel alsof geeneen server EU proof is :P We zijn eigenlijk overal uitgekotst behalve op onze eigenen officieele EU-server .... Erg jammer maargoed.

Ben nu eigenlijk helemaal door het bittere koekje heen wat WoW heet . In het begin moet je echt gewoon ff doorbijten omdat je als n00b ergens weer moet beginnen het hele spel moet leren kennen enz. Terwijl je eigenlijk gewoon een zwaar ervaren speler van ROSE bent. Dat heeft me de meeste moeite gekost. Netzoals een nieuwe community vinden. Gelukkig hebben we een LoT kunnen maken op een server waar een aantal oud-bekenden inzitten . Erg gezellig als er een aanzat zijn.

Ik weet wel dat ik geen minuut rose meer zal spelen.

• SinergyX
Morgen ochtend GW:EN, dus nog geen heimwee naar Rose. Al moet ik zeggen, kwam wat oude screenshots tegen.. best au ;( Het is ook mijn allereerste character in mijn MMO-leven die echt verdwenen is, alle andere games lopen nog of worden 'in leven gehouden'. (zelfs een character uit sept.2002 heb ik nog :P).

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Mjah bij mij is ook weer gaan kriebelen, WoW ook al 2 maanden ofzo niet meer aangeraakt terwijl ik nog betaal :P

Heb een char op Arua en 7H ^_^
Me IGN op Arua is btw "kureiji" mocht iemand me zien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177665

Local Host schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:42:
Hmm ik zou eigenlijk Orlo en de mobs ook weleens willen zien / killen :P Wieweet als Jrose het laat uitbrengen wat dat voor perspectieven met zich meebrengt :)
Mja, wie niet? Ik kan alleen niet achter de website van Jrose komen, lolled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231100

hey, ik weet niet of je hier over private server praat, maar ik doe het.
als het niet mag, dan doe ik hem wel weg ;) (als dat kan :P)
maar ik heb dus een private server, en die doet het super, alleen soms DC... :/
maar dat is goede levelen een monster doden, en tadaa level 41 (ik doodde zoon Coropie ofzo :P)
maar als je daar ook op kom, geef me dan je naam.
en als je iets niet snapt hoe je er op kom, vraag het dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
  • Laatst online: 16-04 20:40
Enigste... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231100

wat bedoel je met enigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Anoniem: 231100 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:47:
hey, ik weet niet of je hier over private server praat, maar ik doe het.
als het niet mag, dan doe ik hem wel weg ;) (als dat kan :P)
maar ik heb dus een private server, en die doet het super, alleen soms DC... :/
maar dat is goede levelen een monster doden, en tadaa level 41 (ik doodde zoon Coropie ofzo :P)
maar als je daar ook op kom, geef me dan je naam.
en als je iets niet snapt hoe je er op kom, vraag het dan maar :P
Ik ben diep onder de indruk van je l33t skillzz :O _O-

anyway . Wel leuk om te zien dat er toch nog wat content ontwikkeld word. Zo blijft de community toch nog een beetje in leven.

[ Voor 9% gewijzigd door Local Host op 26-08-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216628

(About jROSE GI Server)
quote: Gatzh Sonika
When first time I see the banner, I thought that it is an iRose style server that will be integrated to evo by Rose developer. But later, I realized that GI server is a test server, may be like Tala in ex pRose, but in GI server, the developer has ability to make changes to the game. Players' opinion, idea, or bug report is gladly accepted, as reflected in their motto, "The server that we create together".

Below is list of changes that are planned/have been implemented in JRose:
- Strengthening the boss monster. The boss monster become very strong. Recently, when I tried Pincer Queen, all of my bourg level 137 skill attacks missed. [I]
- Drop rate adjusment [I]
- Wing and back-wear is refine-able. Not only wings and back shields, now bag is refine-able [I]
- Boss monster size modification. It becomes larger [I]
- Unique weapon refining. Introduced Braveman's talisman [I]
- Adjustment of the boss monster's appearance frequency [I]
- Shield can be drilled. [I]
- Level 160 armor drop [I]
- Emoticons, shop coupon, and visitor gears are trade-able. Now you can sell visitor look[9] [I]
- Continues crafting of the same item. Can't confirm because don't have crafter, but I guess now we can craft the same item continuously as long there are enough material [I]
- New craft items: Ego Mask, Mask of Lie, Lizard Protector, and Pharelle Bag. [I]
- Added gem crafting: Emerald, Peridot, Diamond and Pink Opal. Pink Opal[1] can't be created. Only cutting to higher grade is possible. [I]
- Adjustment of needed material for gem crafting. I hope it will back to iRose system, where higher grade of gem only need 2 gems of lower grade. [T]
- Stat value correction of Garnet. Will it be like in iRose, where G1=5dex and G7=35dex? [T]
- Summer event. New items as prize: Sexy bikini (red bikini) and fitness suit (black one piece bikini). [I]
- Armor crafting: Possibility to get Golden/Elven/etc prefix randomly on crafted item. [T]
- Friend list now can hold 50 more names. [I]

[I]: Implemented
[T]: Testing
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Klinkt allemaal mooi Xepheris.
Zeker niet toegankelijk voor niet Jappanners ;(

Lijkt echt veel op het oude Irose, maar dan verder ontwikkelt

@Dennis
Japan heeft nog een extra beveiliging tegen proxy's ;)
Test op soort van Sofi nummer en adres geloof ik. (zal ook wel in het japans zijn)
Dat is voor mij al een beveiliging genoeg :+

@Sinergy
Hoe graag ik het ook met je eens ben. Het laatste stukje Rose is al helaas onbereikbaar voor de hele wereld (op Japan na dus)
Tenzij ze de content beschikbaar laten maken voor de rest van de wereld, mag voor mijn part graag betaald. Is het jammer dat we er niets mee kunnen.
Beetje een mooie etalage met de heerlijkste taarten neerzetten terwijl de winkel nooit open gaat.

[ Voor 76% gewijzigd door Amafi op 27-08-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Amafi schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:26:
Klinkt allemaal mooi Xepheris.
Zeker niet toegankelijk voor niet Jappanners ;(

Lijkt echt veel op het oude Irose, maar dan verder ontwikkelt
Bram :w

Alles is toegangkelijk te maken toch ?

Edit :

We zullen zien anders is de content misschien wel op 1 of andere manier naar Europa te brengen O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Local Host op 27-08-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Local Host schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:40:
We zullen zien anders is de content misschien wel op 1 of andere manier naar Europa te brengen O-)
Hoe laat je ook laatste stukje Rose ermee stoppen, les 1 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:02:
[...]

Mja les 1 hebben we inmiddels wel gehad dit zijn meer de slotdelen denk ik. Zoals ik al eerder zei rose is voor mij een gesloten boek geworden. Ik heb inmiddels beide kanten van het spel gezien.

Het blijft uiteraard wel een prachig spel om over te blijven praten en oude herinneringen op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

(jarig!)
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom jRose zo moeilijk doet, ik vind dat wij ook gewoon eens een kijkje mogen nemen daar. :9
Heb het ook wel een beetje gehad met rose laatste tijd z'n beetje alle p server afgegaan, het weet me gewoon niet meer te boeien.

offtopic:
Daarom ben ik eens gaan kijken naar een andere MMORPG en ik heb een leuke gevonden.
Ik heb de closed beta ook nog even kunnen mee maken en het beviel me wel. De closed beta is inmiddels gesloten en vandaag begint de open beta. Ik zou zeggen neem een kijkje op Outspark - Fiesta

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
jRose doet juist slim, zo hou je het grote 'zooi' van de scriptkiddies buiten de deur en behoud je een controleerbare omgeving. Menig aziatisch MMO werkt zo, werkt bijzonder goed. Zelfde idee achter P2P, hou je een veel schonere server.

Fiesta viel me zwaar tegen, wist me wel bezig te houden voor een uurtje maar daarna ook niet meer gespeeld :P Ach hou me nu bezig met Cabal, CoH en guildwars, wel vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fiesta closed beta heb ik ook nog gespeeld viel me best tegen naar 10min dus ben ik toen aan arua rose begonnen omdat er verder haast geen goeie rose servers meer zijn en dit toch wel de beste is.
Ben nu 157 en het begint steeds leuker en gezelliger te worden alle filepijnen zijn er ook die nu wel ineens aardig zijn. Vele stargazers komen ook gezellig wel leuk zitten bij mij in de clan nu en partyen al veel in eldeon super gezellig ^^ hoop wel ooit een sandere planeten te zien nog. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:02:
[...]
Hoe laat je alleen jappen er van proviteren les 1 |:(
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:13:
[...]

Verdiende loon? :) Dat europese bedrijven hun zaakjes niet normaal op orde kunnen brengen, is toch zeker de fout niet van de Japanse versie.
En korea dan?
En de philipijnen dan?

Zijn toch echt aziatische landen :>.

[ Voor 42% gewijzigd door William/Ax3 op 27-08-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:55:
Hoe laat je alleen jappen er van proviteren les 1 |:(
Verdiende loon? :) Dat europese bedrijven hun zaakjes niet normaal op orde kunnen brengen, is toch zeker de fout niet van de Japanse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:13:
[...]

Verdiende loon? Voor Fans of hosting companies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat de reden achter korea rose was is mij niet bekend, ph-rose ging gewoon slecht. Rose is gewoon geen goeie bron van inkomsten meer, menig MMO moet f2p gaan om geld binnen te krijgen, maar daarmee haal je dus ook het 'zeer' naar binnen. Beetje fout beveiligde game is dan meteen totaal de loel, getuige de diverse incidenten de laatste tijd. (al dan niet menig andere f2p game met bots, hacks en exploits etc).

Japan heeft een veel hogere veiligheid, sofi nummer en dergelijk, natuurlijk wel te omzeilen maar het houd 99% van de 'zooi' tegen. NArose heeft p2p als offensief tegen de kiddies, niet dat het 100% werkt maar ook een aardige methode. Ik ken de financiele cijfers niet van Jrose, maar zolang ze break-even spelen kunnen ze nog wel doorgaan, hoe lang precies is ook maar de vraag.

Per saldo verdiende loon voor beide partijen, spelers omdat menig 'overstapte' naar de foute versies en behoorlijk aantal vrolijk mee deed met de exploits etc, hosters omdat ze enerzijds niet luisterden naar spelers, anderzijds de druk niet opvoerde om een 'betere' rose neer te zetten. Oftewel: Rose was een dead-end tegengekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 27-08-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:06:
Wat de reden achter korea rose was is mij niet bekend, ph-rose ging gewoon slecht. Rose is gewoon geen goeie bron van inkomsten meer, menig MMO moet f2p gaan om geld binnen te krijgen, maar daarmee haal je dus ook het 'zeer' naar binnen. Beetje fout beveiligde game is dan meteen totaal de loel, getuige de diverse incidenten de laatste tijd. (al dan niet menig andere f2p game met bots, hacks en exploits etc).

Japan heeft een veel hogere veiligheid, sofi nummer en dergelijk, natuurlijk wel te omzeilen maar het houd 99% van de 'zooi' tegen. NArose heeft p2p als offensief tegen de kiddies, niet dat het 100% werkt maar ook een aardige methode. Ik ken de financiele cijfers niet van Jrose, maar zolang ze break-even spelen kunnen ze nog wel doorgaan, hoe lang precies is ook maar de vraag.

Per saldo verdiende loon voor beide partijen, spelers omdat menig 'overstapte' naar de foute versies en behoorlijk aantal vrolijk mee deed met de exploits etc, hosters omdat ze enerzijds niet luisterden naar spelers, anderzijds de druk niet opvoerde om een 'betere' rose neer te zetten. Oftewel: Rose was een dead-end tegengekomen.
1 ding is zeker voor jou. Jij hoeft niet ectief opzoek naar een andere game ; als ik zie hoeveel games jij wel niet speelt hoef jij je voorlopig nog niet te vervelen :D _/-\o_

Maar we wahcten de content gewoon af :) wie weet tegen die tijd de beta van RO2 ook alweer een stuk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Allemaal leuk en aardig maar als het spel beetje fatsoenlijk in elkaar zou zitten (zijn er ook genoeg van) zoals je normaal gesproken als uitgever mag verwachten hoef je je daar normaal gesproken geen zorgen over te maken.

Bij ph was het eenmaal zo. Men wist dat ze er last van hadden, ze kloppen dus aan bij de makers die doodleuk op hun beurt zeggen. "Tja jammer hoor wij ontwikkelen niet meer dus zoek het maar uit" 8)7. Oftewel men had een kat in de zak gekocht ><. Nee de grootste boosdoener is nog altijd gravity en die hebben bij mij door al die zaken alle krediet totaal verbruikt. Gravity :w dagdag kijk eerst maar eens bij andere makers hoe die het dus WEL voor elkaar allemaal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vervelen? Snap je nu waarom ik er zoveel speel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

(jarig!)
Anoniem: 161022 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:09:
Fiesta closed beta heb ik ook nog gespeeld viel me best tegen naar 10min dus ben ik toen aan arua rose begonnen ....................... :*)
10min lol en kun je dan al zeggen of je het tegen valt...
De eerste paar dagen is even wennen en veel uitzoeken daarna kreeg ik echt plezier in de quests en het levelen :)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216628

William/Ax3 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:37:
[...]

Allemaal leuk en aardig maar als het spel beetje fatsoenlijk in elkaar zou zitten (zijn er ook genoeg van) zoals je normaal gesproken als uitgever mag verwachten hoef je je daar normaal gesproken geen zorgen over te maken.

Bij ph was het eenmaal zo. Men wist dat ze er last van hadden, ze kloppen dus aan bij de makers die doodleuk op hun beurt zeggen. "Tja jammer hoor wij ontwikkelen niet meer dus zoek het maar uit" 8)7. Oftewel men had een kat in de zak gekocht ><. Nee de grootste boosdoener is nog altijd gravity en die hebben bij mij door al die zaken alle krediet totaal verbruikt. Gravity :w dagdag kijk eerst maar eens bij andere makers hoe die het dus WEL voor elkaar allemaal krijgen.
Inderdaad. Een van de bepalende factoren voor waarom pROSE gesloten is, is dat Gravity, ondanks dat ze aangekondigd hadden ROSE niet meer te developen en supporten, alsnog royalties van LUG wilde ontvangen. Toch wat oneerlijk... Ze erkennen het spel totaal niet meer, maar willen toch een flink percentage van de winst hebben.

De enige ROSE waarmee het rond uit goed gaat is jROSE. Het is alsnog de nummer #3 MMORPG in Japan, en schijnt als maar meer te stijgen. jROSE zal nog lang voortleven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:37:
Allemaal leuk en aardig maar als het spel beetje fatsoenlijk in elkaar zou zitten (zijn er ook genoeg van) zoals je normaal gesproken als uitgever mag verwachten hoef je je daar normaal gesproken geen zorgen over te maken. .
Ik gaf toelichting op 'verdiende loon', schuld lag al tijdens EUrose bij Gravity :D Echter een NArose weet het wel aardig rond te bouwen, die heeft nog altijd een flinke playerbase. Kat in het zakje, maar wat je er mee doet is ook van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img167.imageshack.us/img167/5390/screen024rx1.jpg

^^ update van me knight xD 176 nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
hehehe lekker bezig daaro :)

Let op als je 204 word wha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 09-05 00:30
Heb ook een paar uurtjes gespeelt op arua rose (de 30 exp server) lvl 57 al.
Echt serieus ga ik het niet meer spelen maar voor de nostalgie is het wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Zo zware steen zeker ofniet Jan ? :P idd wel leuk om weer eens het oude irose te voelen, maar dan iets verder uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111694

ga het ook eens bekijken daar for the good old times

want wow verveelt me nu wel al een beetje lvl 70 en enige wa nog kan is betere items 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:45
de site van ruff rose is ook lekker.
als je snel kijk staat alles online en onderaan staat dat de server down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:03
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:06:
Wat de reden achter korea rose was is mij niet bekend
Ik denk het wel te weten.
Gravity had toch de volledige controle over kRose. Nou Gravity stopte met Rose Online dus ook kRose stopte daarmee.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 111694 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:06:

want wow verveelt me nu wel al een beetje lvl 70 en enige wa nog kan is betere items 8)7
Arena/BG/epix fly/drake/je jobs maxen/jobs paterns krijgen door rep met factions/raiden met guild/low lvl's helpen met boosts/raiden van de andere partij zijn hoofdsteden/Altje starten/desnoods vissen 8). Ik zie het probleem niet :>. Zoveel meer te doen dan alleen items jagen hoor in vegelijking met rose O+ .En volgende expensie is ook aangekondigd ><. Waar speel je dan?
Local Host schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 06:11:
Kom ook Daggerspine Horde en join LegionOfTweakers !
Als jezelf ook nou weer is komt ^^.

En zie mezelf ook genoeg op van die pics staan wel grappig :>. Me achtelijke clownspaklook haha.

[ Voor 36% gewijzigd door William/Ax3 op 29-08-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Anoniem: 111694 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:06:

PETER :w :D _/-\o_

Kom ook Daggerspine Horde en join LegionOfTweakers !

Geweldig het blijkt wel weer wat R.O.S.E. heeft gedaan met iedereen je ziet gewoon alle oude bekenden toch nog in het topic loeren 7(8)7 *O* 7(8)7

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/3300/localhostfq2.th.jpg

Shop ik zal je missen -O-

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/1142/screen432zk1.th.jpg

Die geweldige puinhoop altijd voor de groepsfoto´s d:)b

Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/9342/screen455pg9.th.jpg

Het bekende zooitje tijdens 1 van de vele fotosessie´s 8)

Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/594/screen472go5.th.jpg

Na de foto uiteraard in polonaise richting TG :*)

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/2750/screen476gw1.th.jpg

Oom daar de puinhoop voort te zetten >:)

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/7159/screen479cu2.th.jpg

Deze is even voor Jan ( Ceteus ) wat een herinnering nog nooit zoveel lol gehad _/-\o_ ( lees chat en als je het herinnerd was dit echt een lol moment ... )

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/1703/screen485st6.th.jpg

Deze is voor 4th die even bewees dat het toch mogelijk was om Evo neer te krijgen :Y)

Bedankt iedereen ! *;

[ Voor 70% gewijzigd door Local Host op 29-08-2007 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ons tijdelijke uitstapje naar NaRose O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Hehehe in dat zipje staat zelfs een pic waarin Ph4nt0m opmerkt dat hij EU-Rose mist :P hij moest eens weten wat voor ellende hem nog te wachten stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
hahaha geweldig local ^^
ode aan jou! haha :P
t was idd een leuke tijd dat na-rose met dat clubje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja top joh die pics zal binnenkort of ik een leuk setje kan samen stellen heb vele screens nog erose/narose/prose :)

Sac gaat lekker op Arua lvl 188 atm ^^

Clan maken was altijdt leuk ^^
Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/4097/screen041lu6.th.jpg

De dagelijkse luna party´s

Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/6681/screen196vr4.th.jpg

Ook in Tempel :P Wozzie was weer eens te zat en evo was aan het zeiken dat ik weer zo noobie bezig was haha
Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/186/screen261dw6.th.jpg
:*)

Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/8359/screen312jx1.th.jpg

De bekende soccerball pets in narose was toch wel leuk event _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/2807/screen522lu2.th.jpg

}:O m00

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 29-08-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Clan maken was zeker leuk.
Vooral toen geld verdienen heel moeilijk was en dat er toen een tik fout gemaakt was in de naam.
Wat was de naam ook al weer toen?

[ Voor 6% gewijzigd door Calamor op 29-08-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als ik 1 pic daar bekijk gok ik op de f achter OrderofTweakersf? :P
2 gevonden op mijn oude backup:

De dag in PhRose dat Broozer voortaan als meisje door het leven zou gaan:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3f3e31aeb63d2281997c70f4e1bae8cf/thumb.jpg

Mijn mooiste pimp moment in NArose :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/470ce3aa4fc75f0c03f1185b6e202cb3/thumb.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Waar het ooit allemaal mee begon, mijn eerste ROSE char ooit. Wel in OoT
Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/3161/screen003hk9.th.jpg

Vervolgens kwam de reset en weer een andere class OoT en check mijn party maatje ;)
Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/3235/screen016jv9.th.jpg

EUROSE staan slechts een paar miljoen bekenden op de Ss
Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/4375/screen002wt0.th.jpg

He get, NaRose weer een andere job en LoT
Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/8651/screen011xj0.th.jpg

Net weer een stukje verder, verder met Amafi in PRose
Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/4640/screen003hq3.th.jpg

Eerste 100+ en Ph4nt0m bleef het loodje leggen
Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/9238/screen056zz5.th.jpg

Super parties in DoD
Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/8462/screen103fa7.th.jpg

Super party bij MC
Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/1540/screen020xe3.th.jpg

Ook erg mooie parties bij MC met archmage eq
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/8383/screen045hs9.th.jpg

Enjoy the eye candy

[ Voor 212% gewijzigd door Amafi op 29-08-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Calamor schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:56:
Clan maken was zeker leuk.
Vooral toen geld verdienen heel moeilijk was en dat er toen een tik fout gemaakt was in de naam.
Wat was de naam ook al weer toen?
LegionOfTweakersE >:)

@ Amafi Eej lol dat ik zelfs met irose al een partymaatje van je was _/-\o_

@ Amafi en Sac de rest van de pictures zijn geweldig erg leuk om dit allemaal weer te zien .

}:O

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:40:
[...]

LegionOfTweakersE >:)

@ Amafi Eej lol dat ik zelfs met irose al een partymaatje van je was _/-\o_

@ Amafi en Sac de rest van de pictures zijn geweldig erg leuk om dit allemaal weer te zien .

}:O
Lot heeft die fout nooit gehad dat was oot ^^. Zal is zoeken of we daar nog wat van kunnen vinden.

Deze was bij afscheid van pre evo in ieder geval allemaal netjes op een rij:

Afbeeldingslocatie: http://img262.imageshack.us/img262/8642/49079naamloosuz8122571lev0.jpg

Hmm die pics uit die tijd ben ik dus kwijt. Maar goed ter bewijs: warchaser in "[PC MMORPG] ROSE Online - deel 8"

[ Voor 15% gewijzigd door William/Ax3 op 30-08-2007 12:09 ]

• SinergyX
Aaah het enige moment waar de knight class opeens handig was :D Dat was nog in de tijd dat ik met een brake videokaart zat, 2x DC en kon dat hele pokkestuk opnieuw lopen :P

• Local Host

Local Host

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:40:
[...]

Aaah het enige moment waar de knight class opeens handig was :D Dat was nog in de tijd dat ik met een brake videokaart zat, 2x DC en kon dat hele pokkestuk opnieuw lopen :P
Ik liep aan het eind van de avond gewoon T2 in was het minder ver lopen ( als ik geen shop was maar dat viel niet echt te doen met al die DC´s ) owja en cleric runbuffs FTW :)

Vooral met een lvl 50 party ging het veelste hard daaro bij MC ja de combo cleric + OMFGOWNAGEmage ( ax3 , vlieg , amafi ) en SinergyTank was geweldig ^_^

• Haan

Haan

dotnetter

William/Ax3 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:09:
[...]

Lot heeft die fout nooit gehad dat was oot ^^. Zal is zoeken of we daar nog wat van kunnen vinden.

Deze was bij afscheid van pre evo in ieder geval allemaal netjes op een rij:

[afbeelding]

Hmm die pics uit die tijd ben ik dus kwijt. Maar goed ter bewijs: warchaser in "[PC MMORPG] ROSE Online - deel 8"
Gelukkig was ik toen al rijk genoeg om die arme stumpers een miljoen te lenen >:) Had toen een mooie unique coyote wand gekregen van grunter king ^_^
Paar weken later was dat allemaal overbodig toen de hacks begonnen -_-

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Aangezien we toch met screenies bezig zijn ram ik er ook is een paar erbij deze zijn uit de oude eRose tijdperk.
[klik1]
Stelletje doode janussen ;)

[klik2]
Look mom I want to go there (Luna toen het er nog geeneens was ><)

[klik3]
Lijk wat een beetje vreemd ligt de haxor

[klik4]
1e big angel wings ingame ^^

[klik5]
Leuk he die rose bugs hehe flying mob ftw

[klik6]
Powerlvl pownage setje. Fly waar bennie nou toch :?
Local Host schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:56:
d:)b

Lekker bezig mensen met al die screens :)

Veel irose van jou William
Tis geen irose dis eRose al hoor pre evo ;) de goede tijden zeg maar nog hehe. iRose ben ik kwijt :'(.

[ Voor 18% gewijzigd door William/Ax3 op 30-08-2007 15:04 ]

• Local Host

Local Host

Topicstarter
d:)b

Lekker bezig mensen met al die screens :)

Veel irose van jou William

Anoniem: 141799

damn heel mooi spul help me herinneren dat als ik de loto win ik ff mede eigenaar van faith word en dat spel even afmaken :P

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Op zich lijkt het me anders wel lachen om anders is reunie voor aantal uurtjes te doen op die 30x server. Laten we zeggen volgend weekend ofzo (dit weekend te druk) ff adv enzo pownen voor de fun dat anderen hebben van OMG look al those tweakers. 8)
Calamor schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:37:
iedereen speel tog op de HI server van arua?
Nuuh helleboel van ons spelen het zelfs hellemaal niet meer ><.

[ Voor 31% gewijzigd door William/Ax3 op 30-08-2007 20:38 ]

• Calamor
iedereen speel tog op de HR server van arua?
ING QwehoNL

[ Voor 14% gewijzigd door Calamor op 30-08-2007 22:04 ]

• Zeror
Zelfs nu na het zien van alle die mooie screens heb ik nog steeds geen heimwee naar het spel. WoW speelt prima atm :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 12:15
Nouja maar weer eens een postje van mij :)

Speel zelf nu op de HR server van aruarose. Bevalt tot nu toe goed, heb een level 92 cleric en ben nu een knight aan het omhoog lvlen om dan lekker te kunnen dualclienten. Maar, het lijkt mij wel een goed idee om volgende week eens een reunie te houden :D _/-\o_ Tegenwoordig speel ik ook lang niet meer zoveel, maar toch nog wel regelmatig. Nu ik eraan denk wat waren die eurose tijden GEWELDIG!!!! Jammer dat ik al mijn screens kwijt ben had ooit nog zo'n map vol van meeting in narose maar is weggeraakt bij het leeghalen van mijn computer erg jammer |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
William/Ax3 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:42:
Op zich lijkt het me anders wel lachen om anders is reunie voor aantal uurtjes te doen op die 30x server. Laten we zeggen volgend weekend ofzo (dit weekend te druk) ff adv enzo pownen voor de fun dat anderen hebben van OMG look al those tweakers. 8)
Idd wel een leuk id . Niet om weer verslaaft te raken maar echt ff flink lol trappen.

Eens kijken of ik nog een manier kan vinden om te connecten naar arua ;)

Edit

Ok ik ben van de party ik heb ergens een open wireless lijntje gevonden :')

[ Voor 7% gewijzigd door Local Host op 31-08-2007 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Damn, ga ik weer missen.
Ben zeker voor een reunietje. Alleen volgend weekend verblijf ik in London.
Gaat dan dus helaas niet lukken.

Maar stuur de screenshots maar door >:)

Ah, de voorkeursdatum is dan 15,16sep voor mij.

Lievelingstijden voor door de weeks: na 7 uur en niet te laat
Weekend, maakt niets uit

[ Voor 28% gewijzigd door Amafi op 31-08-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:38:
Damn, ga ik weer missen.
Ben zeker voor een reunietje. Alleen volgend weekend verblijf ik in London.
Gaat dan dus helaas niet lukken.

Maar stuur de screenshots maar door >:)
Ach weekje later kan wat mij betreft ook wel ;).

Mensen zet anders ff naar wanneer je het beste uitkomt mijn voorstel is dus:
15 of 16 september
Tijd maakt mij niet zoveel uit. Geef even door met een post wat jouw het beste uitkomt.

Plek: Birth island lijkt me wel grappig allemaal dezelfde birth stone kiezen laten we zeggen diegene die standaard al gekozen is. Dit betekend kom als lvl 1 noob! ;).

[ Voor 34% gewijzigd door William/Ax3 op 31-08-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultismash
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-05 21:03

Ultismash

Whooptie Doo

Oke voor die reunie ben ik er wel bij :) (gewoon de 30x server toch?) ik heb daar nu een level 89 Raider (Ultismash) en een level 81 cleric (ShadowCleric) op zitten. Speel niet zo heel vaak meer maar soms in de week ff een paar uurtjes. Maar lijkt me wel leuk om iedereen is bijelkaar te zien.

P.S. is er eigenlijk al een LoT op die 30x server?

Stille genieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
15/16 kan ik niet, vrijgezellenfeest van mn zwager :P

Edit: oops :$
Doordeweeks na 6 uur, weekend overdag.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2007 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:31:
15/16 kan ik niet, vrijgezellenfeest van mn zwager :P
Lees dan geef dan ff door:

Datum dat je wel kan (weekends)
Tijd

;). Dan kijken we nadat iedereen wat heeft neergezet wel wat het beste uitkomt.
Pftt gezellig ben je weer :( Zeg je dat ook altijd tegen de vrouwtjes? }:O

@Sin hoe zit je de 14e (Vrijdags avond) dan?

[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 31-08-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik heb geen zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Ik ben van de party, ik kan alleen zondag de 16e niet ivm bedrijfsuitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Oh en Local, niet jezelf met max stats en lvl250 pimpen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Amafi schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:41:
Oh en Local, niet jezelf met max stats en lvl250 pimpen he :+
Dat zou een stunt zijn zeg op de meeting :o

jullie allemaal gm maken en alles max hahhaa daarna ben je wel geblockt maargoed tis wel priceless de lol die we dan hebben.

Nee ik pas wel op eerlijk gezegt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 12:15
16 september komt mij wel goed uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dnek wel dat ik er ook ben. Of ik zit dan in me eigen huis. ( me laptop kan draatloos en ga dan in een flat wonen daar hebben ze vast wel een open internet toegang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-05 01:55

Wiepa

Notoriously ...

Ik ga voor 16 sep, op een zondag. Neem aan dat er wel een aantal mensen moeten werken op zaterdag, ik dus ook. En kheb de vorigge ook al gemist.. Dus hoop dat het dit keer wat beter gaat..

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik zal er ook zijn ^^ maar kom wel met me kngiht van 196 ( tegen die tijdt 200 hoop ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Ik zal er ook proberen te zijn, ik heb er ook een char en wil er weer werk van maken :)
IGN @ 30x XP server = Kureiji mocht iemand me toevallig langs zien lopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Psychoot op 02-09-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Lijkt me ook wel leuk om weer eens een keer ff met zn allen te gaan grinden tussen alles daar :D

Moet er tegen die tijd wel ff aan herinnerd worden denk ik ^^

ohja, mn vorige post dat ik geen heimwee naar Rose heb geld nog wel steeds. Ben wel uitgekeken op het spel, maar om het nog een keer met zn allen te doen vind ik wel leuk ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 02-09-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Gaat dat nou echt super snel die 30x XP server? Hoe heet hij ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik zal ook kijken of ik het red de 16e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111694

zal wel een char maken op daggerspine als ij bij jullie in de clan man lol
ign wozzie zal wel een tauren warior worden sins er op de server waar ik me lvl 70 heb een groot
tekort aan tanks is always

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 111694 schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:05:
zal wel een char maken op daggerspine als ij bij jullie in de clan man lol
ign wozzie zal wel een tauren warior worden sins er op de server waar ik me lvl 70 heb een groot
tekort aan tanks is always
Lijkt me geweldig ^^. We moeten ook maar is wat meer nl'ers ofzo daar gaan recruiten want de guild is errmm leger dan leeg :).

Nou aangezien de meesten de 16e op het oog hebben moeten we die maar prikken. Enigste wat dan nog open staat is de tijd. Wat denken jullie van 12.30 ofzo beginnen?

Ik zie tweetal soorten mensen eigenlijk.
1. Mensen die vanaf 1 met elkaar kunnen spelen gewoon voor wat lollige dingen.
2. Mensen die daar al wat hebben en willen kijken/meehelpen.

Ik vind punt 1 eigenlijk wel het leukste om te doen dat lijkt me het gezelligste. Moeten we ff lijstje hebben wie dat allemaal gaan doen om party's in te delen ofzo. Dan kunnen de mensen van punt2 wel toekijken/helpen :).

Aangezien ik gisteren nogal laat thuis (van champ cars O+ ) was en ff geen zin in wow had heb ik al paar uurtjes er ff rondgebracht ff metr twee pc's met een tweetal muses (mage/cleric combi). Ga het niet serieus spelen ofzo meer af en toe als ik wow ff zat ben ;).
SinergyX schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:29:
Welk skillsystem gebruiken ze eigelijk op die server? Mischien eens kijken als ik niets te doen heb :P
iRose daarom vind ik het af en toe wel leuk het is een eeuw geleden dat ik daarmee wat gedaan heb.

[ Voor 11% gewijzigd door William/Ax3 op 03-09-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Welk skillsystem gebruiken ze eigelijk op die server? Mischien eens kijken als ik niets te doen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
William/Ax3 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:25:
[...]

Lijkt me geweldig ^^. We moeten ook maar is wat meer nl'ers ofzo daar gaan recruiten want de guild is errmm leger dan leeg :).

Nou aangezien de meesten de 16e op het oog hebben moeten we die maar prikken. Enigste wat dan nog open staat is de tijd. Wat denken jullie van 12.30 ofzo beginnen?

Ik zie tweetal soorten mensen eigenlijk.
1. Mensen die vanaf 1 met elkaar kunnen spelen gewoon voor wat lollige dingen.
2. Mensen die daar al wat hebben en willen kijken/meehelpen.

Ik vind punt 1 eigenlijk wel het leukste om te doen dat lijkt me het gezelligste. MOeten we ff lijstje hebben wie dat allemaal gaan doen om party's iun te delen ofzo. Dan kunnen de mensen van punt2 wel toekijken/helpen :).

Aangezien ik gisteren nogal laat thuis (van champ cars O+ ) was en ff geen zin in wow had heb ik al paar uurtjes er ff rondgebracht ff metr twee pc's met een tweetal muses (mage/cleric combi). Ga het niet serieus spelen ofzo meer af en toe als ik wow ff zat ben ;).

[...]

iRose daarom vind ik het af en toe wel leuk het is een eeuw geleden dat ik daarmee wat gedaan heb.
Helaas ben ik er dan de 16e niet bij ivm bedrijfsuitje. Ik zie de screens wel tegemoet komen :+
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.