William/Ax3 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:20:
[...]
HET LEEFT!!!!!!!! Man hoe gaat het? Alles goed?
En ja waarom veel 30x toch nog mensen aantrekt zoals mijzelf is omdat we toch andere games doen en daarna gewoon af en toe uurtje rose'n aangezien ik echt geen zin meer heb om eindeloos te grinden en me verrot te hunten voor eq dat boeit me echt niks meer ^^. Dat doen we in de andere game wel wat ik gewoon beter vind daarvoor.
Rose is prima voor de fun af en toe maar serieus spelen? Nuuh nimmer meer.
Rose is een fun game in mijn ogen en echt niet een serieuze game daar is de content gewoon veel te weinig voor.
Het leeft ??? Wat dacht je dan, onkruid vergaat niet hoor

Maar 30x dan is iedereen zo lvl ehm MAX, krijg je van die mensen die alleen maar een beetje verveeld in TG elkaar neer gaan hakken...
Ik speel rose ook weinig (niet van wege andere games maar gewoon geen tijd

)
En dan wil ik het wel beetj eintressant houden, en ag je doet op lvl 150 in Ruff, met 3 x exp ook gewoon 4/5 lvl's als je hele dag zou spelen, dus schiet wel op hoor
Maar als ik ooit weer echt tijd heb zal ik ook wel andere (betaalde) game gaan doen hoor, wand rose is al weer zo oud

Maar tot ik weer eens echt tijd heb vind ik het zonde me in een game te verdiepen hoor
(Komt trouwens weer leuke ruff update aan)
Dual skill, kan je mensen uitdagen voor duel in non-pvp gebiet, (leuk tegen kssers)
PW op storage,
Een pet die je echt kan lvllen en zo, niet zoon standaart summen dus,
Eindelijke g4/5/6/7 clans
Dubbele skillbar (zoals evo)
Veel nieuwe eq trouwens ook nu, tot lvl 200, dus nu lvl 104/120/145/155/165/175/185/200 EQ en wapons

Dus word wel steets beter hoor

Zal binnen kort wel plaatje posten van me Scoutje
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 06-09-2007 15:55
]