Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Was een weekendje vergaderen op de hei.Rakkerzero schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:14:
Waar speelt iedereen?
Iedereen verhuisd naar Destiny server ofzo? Ik zie nog nauwlijks tweakers lopen op hebarn:S
Zondagmiddag nog wel actief geweest op mijn chars. Op mijn scout de mainquest af. Erg leuke rewards moet ik zeggen. Alleen jammer dat die goblin King Summon eruit is. Mijn chars zijn nu 17x, 17x en 12x.
Maar mis nog wel een con artisan voor mezelf om flink wat gems te craften ^_^
Nu 12 blue hearts die duidelijk verwerkt moeten worden in gems.
@Haan cart quest? Met een beetje buff ren je bijna harder
[ Voor 4% gewijzigd door Amafi op 15-10-2007 10:38 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Anoniem: 54991
Kijk eens wat ik net vond
Kom op, allemaal naar #rose
Tegenwoordig een beetje het vaste clubje wat er nog komt helaas.
* Zeror is dus een postsletQuote #5136
Deze quote komt uit #rose
<isp> gelukkig ben je pas bij 10K+ een postslet zoals HlpDsK bijv
<isp> hmm, maar ik ben al over de helft XD
<isp> wat ben ik dan
<TYNOz> hahahah lol
<TYNOz> posthoer

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 216628
(PS. Mocht je een screenshot van zijn dode char hebben, houd ik echt eeuwig van je.
Gaat lekker
Gister ff 2x ruby3 gefixxed.. heb al veel redhearts dus deze week ergens ff wat ruby5 fixxen en me vivor shieldje
Gaat erg leuk op LR... veel beter dan HR
Clan is ook al grade2 dus ff snel naar 130 en dan Luna CF farmen
Even vraagje, heb je aan 100 charm genoeg voor 3x quest reward? Moet ik wel even zeker weten voor ik straks een paar hearts en gems mis loop
Was gisteravond even een vruchtbare avond in Rose. Veel geleveld, enige jammere van Prison is dat je vrijwel geen drops meer hebt.
Zoek trouwens nog archmage schoenen met x/15 AP stats. Misschien heeft iemand die te koop staan?
Had 103 charm maar merkte geen verschil in hoeveelheden hearts. Weet niet zeker meer of het ook charm geregeld is.Haan schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:27:
Goed bezig daar
Even vraagje, heb je aan 100 charm genoeg voor 3x quest reward? Moet ik wel even zeker weten voor ik straks een paar hearts en gems mis loop
[ Voor 40% gewijzigd door Amafi op 16-10-2007 09:58 ]
Quest is nog niet klaar, maar heb nu 6 van die doonga claws. Toen you buffs op waren gister had ik geen zin meer om nog verder te gaanAmafi schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:47:
@Rakker, nog allemaal gelukt met die Captain Doonga’s?
Geloof dat je veel meer dan 100 nodig heb voor 3. Dacht ergens tussen de 140-170 ofzo, zo uit me hoofd. Zoek anders ff in oude erose topics had keer ergens screen geplaatst + cha aantal wat ik had om met de gemm quest 3 gemms te krijgen.Amafi schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:47:
Had 103 charm maar merkte geen verschil in hoeveelheden hearts. Weet niet zeker meer of het ook charm geregeld is.
[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 16-10-2007 11:52 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
maar ik merk wel dat EQ stuk minder gedropt wordt in LR dan HR.

2e schot lvl 10
[ Voor 7% gewijzigd door Haan op 16-10-2007 12:26 ]
heb vooral zaterdag kunnen spelen, van 126 naar 137 ofzo ergens, arti en cleric. full con dus over tijdje zou ik wel wat gems kunnen maken. verder hangt me scout op 106 te wachte op wendy maar die schiet voor geen meter op jammergenoeg. ben rond de 133 naar eldeon gegaan om wat pinchers etc te kille maar dat was niet erg goed succes, geen leuke drops of niets, elder mammoeten gingen sneller.Rakkerzero schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:14:
Waar speelt iedereen?
Iedereen verhuisd naar Destiny server ofzo? Ik zie nog nauwlijks tweakers lopen op hebarn:S
wat is goeie spot na pinchers, kijk ik of ik dat vanavond even kan spelen
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Volgens mij die dingen die in Amsterdam en Groningen ook zitten... Hookers4th schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:37:
[...]
Trouwens mij zal je niet meer zien in Rose ben net toegelaten in de guild van Phen in wow
Rakkerzero schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:55:
Cool. De toekomst van LoT in WoW ziet er goed uit dus
Mja alleen wozzie zit er dus straks nog in. Maar die proberen we ook wel eens te laten verhuizen
[ Voor 45% gewijzigd door William/Ax3 op 16-10-2007 16:20 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Je moet de queen pincers hebben4th schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:37:
[...]
heb vooral zaterdag kunnen spelen, van 126 naar 137 ofzo ergens, arti en cleric. full con dus over tijdje zou ik wel wat gems kunnen maken. verder hangt me scout op 106 te wachte op wendy maar die schiet voor geen meter op jammergenoeg. ben rond de 133 naar eldeon gegaan om wat pinchers etc te kille maar dat was niet erg goed succes, geen leuke drops of niets, elder mammoeten gingen sneller.
Verder vond ik pincers een stuk beter dan hooks. Hooks waren me te sterk op een of andere manier.
Na de pincers ben ik naar de sikuku's gegaan
en nu ga je hardcore zeg ik je!William/Ax3 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:42:
[...]
Volgens mij die dingen die in Amsterdam en Groningen ook zitten... Hookers
Trouwens mij zal je niet meer zien in Rose ben net toegelaten in de guild van Phen in wow![]()
Cool. De toekomst van LoT in WoW ziet er goed uit dusWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:42:
Trouwens mij zal je niet meer zien in Rose ben net toegelaten in de guild van Phen in wow![]()
Kweenie wanneer ik terugkom. Vind Rose leuk, maar WoW ook. Moeilijke keuze
Mijn keuze is makkelijk ik blijf WoWRakkerzero schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:55:
[...]
Cool. De toekomst van LoT in WoW ziet er goed uit dus![]()
Kweenie wanneer ik terugkom. Vind Rose leuk, maar WoW ook. Moeilijke keuze
Heb wel een lading normaal gelvlde chars op arua rose maar besteed er nauwelijks aandacht aan ( lees geen ). Rakker jij mag van mij ook weer de TS op je nemen.
Dit topic is gesloten.