Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Dat heeft heel wat zulies gekostRakkerzero schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:15:
How cute![]()
[afbeelding]
Een Arua cosplay kostuum
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Hey, ik heb d'r gevonden, ja
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
It's the inside that countsRakkerzero schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:15:
How cute![]()
[afbeelding]
Een Arua cosplay kostuum
Maar allemaal weer lekker bezig zo te lezen doet me goed
Ja maar als je dat zo ziet hoe ze zichzelf toetakelt en op internet zou je bijna gaan denken wat daar voor zieke geest in moet zittenLocal Host schreef op maandag 10 september 2007 @ 06:06:
[...]
It's the inside that counts![]()
Maar allemaal weer lekker bezig zo te lezen doet me goed
Maar Dennis, je hebt wel gelijk dat het leu is te zien dat eenieder weer lekker met ROSE aan het stoeien is.
Voor aanstaande zondag, mensen alvast even installeren en testen zou ik zeggen. De installatie gaat nogal brak waardoor ik ongeveer 2,5 GB ruimte vrij nodig had op de C-schijf.
@Calamor, klopt wordt niets op geinstalleerd. Maar de ruimte moet wel vrij zijn....
[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 10-09-2007 08:45 ]
En kan het zonder probleem die map copyeren naar een ander PC.
Volgens mij moet je het alleen vrij hebben maar er wordt niks geinstalleerd er op.
[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 10-09-2007 08:37 ]

Is er trouwens ook nog een full skillreset ergens te krijgen? Anders heb ik nu echt 2 test dummies en zal ik later met mn pimpin cleric maar wat nieuwe maken

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben zo'n nerd die een aantal partities heeft gemaakt op mijn 320GB schijfjeLocal Host schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:54:
Ik mag hopen dat je in deze tijd toch wel 2,5 GB vrij hebt op je pc
En daarbij de grootte van de C-schijf verkeerd heeft ingeschat 16GB is erg klein voor Windows + normale programma's.
Ik zeg partition magicAmafi schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:44:
[...]
Ik ben zo'n nerd die een aantal partities heeft gemaakt op mijn 320GB schijfje
En daarbij de grootte van de C-schijf verkeerd heeft ingeschat 16GB is erg klein voor Windows + normale programma's.
Wat in zie nooit dat er meer dan 1 item wordt gedropt.
Oow ben ik dan al vanaf 486 tijd een nerdAmafi schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:44:
[...]

@Sin komt volgende patch als het goed is.
@Calamor Neen drops zijn bugged drop nooit meer dan 1 item hoe hoog je stockpile ook is. Ga dan voor cha aangezien dat in deze versie wel invloed heeft op de drops en de kans dat er wat goeds dropt.
Zit imho te twijfelen of ik anders voor zondag bourgh anders doet. Die launchers hebben toch ook wel wat ^^.
[ Voor 26% gewijzigd door William/Ax3 op 10-09-2007 09:53 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Dat programma heeft me laatst nog een hele dag gekost aan data recovery toen het vastliep tijdens het resizen van een partitie

Gelukkig is er GetDataBack om spul terug te halen, maar m'n map met fraps screenshots bevat nu alleen nog maar onleesbare jpg's
[ Voor 10% gewijzigd door Haan op 10-09-2007 10:07 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
ik had toch wel hetzelfde probleem....oude pc installed met windows xp op 10gb schijf geinstalleerd, 2 gb vrij, gelukkig eraan gedacht systeemherstel af te zetten, leverede weer 12% op dus iets meer dan 1gbLocal Host schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:54:
Ik mag hopen dat je in deze tijd toch wel 2,5 GB vrij hebt op je pc
ondertussen de rose map gebrand naar dvd en was het niet meer nodig want die heb ik gewoon gekopieerd, wel weer eerst triggerdetect gedraaid voor het goed zetten van resolutie aangezien de map van me laptop met 1280x800 af kwam
btw, atm een lvl 71 cleric, lvl70 mage en lvl 63 champ in aruarose (moeten allemaal nog 2nd jobq doen)
ook nog lol gehad de zaterdag op zondag, ik en wendy (joyke) waren ff bezig, komt vriend van ons langs, die had ff laptop bij, zouden iets van flim gaan kijken, dus voor de fun install ik ff aruarose op ze laptop, "hier probeer maar" hij zo "ik speel nooit spelletjes op de computer"... jaja dacht ik, zei wendy ook voor ze rose leerde kennen. Resultaat: tot half 6 zaten we met 3 man te spelen, (aqua king en grunter king) en maar roepen: "King!!" hij schreeuwde na 2 uur net zo hard mee
offtopic:
had hetzelfde probleem maar dan met me mp3 mappen, 3 jaar terug ofzo, nu zijn titels van oude mp3 verzameling niet meer de juiste omdat de data klein beetje is opgeschoven.... werkt erg irritantHaan schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:06:
[...]
Dat programma heeft me laatst nog een hele dag gekost aan data recovery toen het vastliep tijdens het resizen van een partitie+ probleem 2: waar sla je de geredde data op als juist je grootste partitie f***ed up is..
Gelukkig is er GetDataBack om spul terug te halen, maar m'n map met fraps screenshots bevat nu alleen nog maar onleesbare jpg's
ik heb een 320 ingedeeld in:Amafi schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:44:
[...]
20 gb windows install
15 gb programma's
30 gb foto's
100 gb games (al lang niet meer vol gehad)
rest download partitie.
doe al me install zo
back optopic
edit: over komende zondag, wordt denk ik geen mage meer maar arti/bourg of bowhawker, denk laatste, lijkt me wel keertje leuk
edit2: welke class moet je dan charm toevoegen, irose style is voor mij alleen champclass geweest dus simpel str en beetje con gedaan toen. maar 1 char gehad toen, lol, dat was me begin, later 10 chars in evo
[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 10-09-2007 10:24 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Err niet toevoegen gewoon cha ring setje en cha mask enzo. Bourgh heeft een pasive waarmee ze cha omhoog schroeven volgens mij.4th schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:19:
[...]
back optopic
edit2: welke class moet je dan charm toevoegen,
Lama word geen bourgh ziet er niet uit dat ze stockpile ooit fixen.
Back to wow tot zondag
Die stockpile werkt misschien wel alleen het aantal drops niet. Die is geloof ik bugged omdat ze met een drop multiplier werken. Was ook al in PRose zo. 3x droprate was daar alles 1 drop ipv meer.William/Ax3 schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:27:
[...]
Err niet toevoegen gewoon cha ring setje en cha mask enzo. Bourgh heeft een pasive waarmee ze cha omhoog schroeven volgens mij.
Lama word geen bourgh ziet er niet uit dat ze stockpile ooit fixen.
Back to wow tot zondag.
Maar weet inderdaad niet of ze slim genoeg zijn om dat te fixen.
Nouja wat is het nut om stockpile te nemen als je aantal etc altijd 1x blijft. Juist niks dus werkt die gewoon niet ^^. Bij die andere server van ze werkt het wel alleen omdat HR 10x is werkt het niet meer op aantallen etc drops. Die droprate werkt wel op de kans dat eq dropt maar daar heeft stockpile ook geen invloed op. Stockpile is om meer dan normaal aan etc te vangen dus is die idd totaal nutteloos om te nemen.Amafi schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:42:
[...]
Die stockpile werkt misschien wel alleen het aantal drops niet. Die is geloof ik bugged omdat ze met een drop multiplier werken. Was ook al in PRose zo. 3x droprate was daar alles 1 drop ipv meer.
Maar weet inderdaad niet of ze slim genoeg zijn om dat te fixen.
Dat van cha kan je heel simpel testen. Ga is 10-20 net grijze/witte mobs mollen zonder en met cha eq aan. Je zal zien het verschilt echt hoe vaak je wel wat krijgt vergeleken zonde. Imho zonder is het een wonder als der wat dropt en met cha eigenlijk bijna altijd. Dus vandaar dat mijn conclussie is dat cha zeker wel werkt op de kans dat je een leuke/betere drop krijgt. Daarnaast moet je toch cha hebben voor als je later die episode quest gaat doen en zo dus wat meer zooi gaat vangen
dus we moeten craftertje hebben die (lower)lvl allclass eq maakt, wat zijn nu max charm stats van eq? neem aan niet 20 zoals in evoWilliam/Ax3 schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:11:
[...]
Nouja wat is het nut om stockpile te nemen als je aantal etc altijd 1x blijft. Juist niks dus werkt die gewoon niet ^^. Bij die andere server van ze werkt het wel alleen omdat HR 10x is werkt het niet meer op aantallen etc drops. Die droprate werkt wel op de kans dat eq dropt maar daar heeft stockpile ook geen invloed op. Stockpile is om meer dan normaal aan etc te vangen dus is die idd totaal nutteloos om te nemen.
Dat van cha kan je heel simpel testen. Ga is 10-20 net grijze/witte mobs mollen zonder en met cha eq aan. Je zal zien het verschilt echt hoe vaak je wel wat krijgt vergeleken zonde. Imho zonder is het een wonder als der wat dropt en met cha eigenlijk bijna altijd. Dus vandaar dat mijn conclussie is dat cha zeker wel werkt op de kans dat je een leuke/betere drop krijgt. Daarnaast moet je toch cha hebben voor als je later die episode quest gaat doen en zo dus wat meer zooi gaat vangen.
welke tijden is nu btw die jonesquest voor gems te halen?
Is die 2nd job trouwens voor iedereen belachelijk lang om te doen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja die quest is belachelijk.. zoveel mensen bij die Kwarfy en als je geen ranged weapon heb helemaal ***SinergyX schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:45:
Net mika gesproken, die wil ook af en toe spelen dus kan ik 2 accounts met buff-biatches maken3rde account erbij en ik ga buffs on request doen
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Ik zeg een vrij tweakers account maken met een high lvl buffer.SinergyX schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:45:
Net mika gesproken, die wil ook af en toe spelen dus kan ik 2 accounts met buff-biatches maken3rde account erbij en ik ga buffs on request doen
Mag volkomen eqloos maar met wandje zodat die ons kan buffen als we spelen...
Wie wil die cleric opzetten?

Verwijderd
Vind ik eigenlijk wel een super goed idee ik wil er graag aan helpen ook met gear zon museje heb je binnen 2 dagen op 100+ ff wat topaz geven en we hebben een buffer voor iedereen.Amafi schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:49:
[...]
Ik zeg een vrij tweakers account maken met een high lvl buffer.
Mag volkomen eqloos maar met wandje zodat die ons kan buffen als we spelen...![]()
Wie wil die cleric opzetten?
Alleen gata wel moeilijk als er meerdere mensen willen gebruiken terwijl ze niet in elkaars range zitten^^
Kong is net zo *^^* hoor. Ik had de mzzl dat er een lieve gm 786786 van die dingen spawnde.xenonNn schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:47:
[...]
Ja die quest is belachelijk.. zoveel mensen bij die Kwarfy en als je geen ranged weapon heb helemaal ***
@Sac heb jij nog wat an pink hearth? Kep er 1. Topaz/Diamonds etc altijd welkom hier ^^.
is het trouwens wat als jij gewoon LoT start sac? Aangezien jij zo te zien toch meest active bent lijkt mij het beste als jij GM word. Dep zal dan ook iemand moeten zijn die wat meer rosed dan ik zeg maar
[ Voor 32% gewijzigd door William/Ax3 op 10-09-2007 16:04 ]
Gewoon in Junon/Eucar zetten en je scrolld maar lekker heen en weer als je buffs wilVerwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:00:
[...]
Vind ik eigenlijk wel een super goed idee ik wil er graag aan helpen ook met gear zon museje heb je binnen 2 dagen op 100+ ff wat topaz geven en we hebben een buffer voor iedereen.
Alleen gata wel moeilijk als er meerdere mensen willen gebruiken terwijl ze niet in elkaars range zitten^^
Maar je kan natuurlijk ook een heel schema gaan bouwen om de plaats te bepalen
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 10-09-2007 15:50 ]
ik ben zelf inmiddels lvl 124 Scout
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
We kunnen ook af spreken om alle supp muse te lvlen
Zelf ben ik nog een knight te lvlen om me iegen FS muse makkelijker te lvlen.
Me soldier is zo lvl 63 dacht ik. ik kan je muse wel lvlen wilt niet zo snel gaan om butterfly wings en laf en ldf te krijgen.xenonNn schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:36:
[...]
hihi ik niet hoor ik vraag altijd buff ^^ heb wel een Muse lvl 53 maar geen zin om die even meer te lvlen
ING QwehoNL
[ Voor 71% gewijzigd door Calamor op 10-09-2007 16:39 ]
hihi ik niet hoor ik vraag altijd buff ^^ heb wel een Muse lvl 53 maar geen zin om die even meer te lvlenCalamor schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:35:
denk wel dat iedereen ze eigen supp muse heeft al dan nog niet hoog lvl.
We kunnen ook af spreken om alle supp muse te lvlen
dus binnekort 2 clerics als die jobq compleet is
we moeten ook nog eens cartq doen, 20 lvls te laat
[ Voor 14% gewijzigd door 4th op 10-09-2007 16:45 ]
Verwijderd
en ja ik wil wel LoT starten kan strks wel ff nu is login down en xtreme2matt is nog op school dus kan het nog nie gestart worden

Dus aan iedereen die vanavond of komende dagen online komt add me: Sacardus.
zodat ik de gene die erin horen of willen kan toevoegen.
Ben nu een scout aan het trainen en die zijn echt relax joh hij is al lvl 100 xD nu nog 2nd job doen lol 1st job deed ik op lvl 70 haha gaat beetje snel dat lvlen.was bij gmgolem aan het trainen en had vaak first hit had ik sporty shematic gister als drop xD( voor 50m verkocht vanacht lol)
@iedereen bewaar white crystals voor me plz
JHe mag ook mijn muse wel levelen.
Ook ongeveer dat lvl
Beetje zwakjes met puur int, maar das ook de bedoeling.
1 van de redenen dat ik eerder met Erose gestopt was, het idiote killsteal/spam op spawnspots.
Kijk de 2nd job quest is kut vooral voor Dealer die moetne 5 items ( heb ik gehoord) van krawfy kingSinergyX schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:59:
Als ik het zo hoor over 2nd job, weet ik nog niet echt hoelang ik dit ga spelen
1 van de redenen dat ik eerder met Erose gestopt was, het idiote killsteal/spam op spawnspots.
Knight maar 1 Hawker 2
dusja opzich 1-2 nog wel te doen leg eraan hoe druk natuulk maar net als die Goblins en Stone golem gingen vrij snel tis die verdoemde Krawfy king die zo lang duurt
Verwijderd
hehehe als ik vanavond gewerkt heb add ik je bij Friends okay denk rond uurtje 10-11Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:13:
Niet zo zeuren allemaal met die 2nd job quest valt allemaal wel mee ik weet leuk spotje voor krawfy king waar je zeker fh hebt
ben nu weg de groeteee
moet zeggen dat het omstreeks 4u ook niet echt druk is.... snachts danVerwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:13:
Niet zo zeuren allemaal met die 2nd job quest valt allemaal wel mee ik weet leuk spotje voor krawfy king waar je zeker fh hebt
Verwijderd
@sac mijn mage mag LoT in.
Ik heb nog meer spellen te spelen hoor4th schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:17:
[...]
moet zeggen dat het omstreeks 4u ook niet echt druk is.... snachts dan

Gewoon half uurtje, uurtje eerder opstaan. Denk dat niemand tussen 5en 7 online is.
Echt balen, ben al even thuis is aurose down

Dan maar donderdag weer
OKe de Login is down, of ik kan/mag gewoon niet inloggen
[ Voor 11% gewijzigd door Amafi op 10-09-2007 17:48 ]
Verwijderd
Misschien noob-vraag, maar ik kan de queen bibi's niet meer vinden op de plekken die ik wist van NArose en Prose.... weet iemand waar ze nu uihangen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 17:43 ]
Maar niet uitloggen dan
Maar mn musje is nu lvl 65 en battle cleric gaat het worden
Verwijderd
Als je richting el verloon vanuit zant komt lopen kan je 2 kanten op omhoog right? neem dan de rechtse en loop die uit dan kom je op een open plekje daar ga je rechts af richting die tempel en dan kun je met een bocht links naar boven soort van reuze schans daar zit zon kring met rotsen waar de Master Quen bibi spawnen ^^Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:32:
Hmmzz.. Hier speel ik gewoon... Wellicht de login server die niet werkt. Database van het forum is wel down.
Misschien noob-vraag, maar ik kan de queen bibi's niet meer vinden op de plekken die ik wist van NArose en Prose.... weet iemand waar ze nu uihangen?
EDIT: Forum werkt hier weer.
Verwijderd
Top...gevonden! Dank je.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:41:
[...]
Als je richting el verloon vanuit zant komt lopen kan je 2 kanten op omhoog right? neem dan de rechtse en loop die uit dan kom je op een open plekje daar ga je rechts af richting die tempel en dan kun je met een bocht links naar boven soort van reuze schans daar zit zon kring met rotsen waar de Master Quen bibi spawnen ^^
Je mag ook wel een keer reageren hoor als ik heel je legertje 4th 5th en 6th zie lopen4th schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:17:
[...]
moet zeggen dat het omstreeks 4u ook niet echt druk is.... snachts dan
Ach ik ben ook weer terug in aruarose. Nu een lvl 98 scoutje gaat de honderd wel halen straks. Moet enkel nog een clericje voor erbij lvlen denk ik. Niet heel veel zin in maar wel praktischer.
Heeft geen signature.
Alles netjes geïnstalleerd, start de launcher op, de game start, ik log in en dan kan ik tot in de eeuwigheid naar het berichtje: Connecting to server kijken. Er verandert niks.
Heb op hun forum gekeken maar die zoekfunctie is ook wel bagger, continu error.
Iemand een idee?
Verwijderd
De gm xtreme2matt zit nog op school of werk en moet de login server ofzo restarten maar niemand anders kan dat dus moet iedereen afwachten zal zometeen wel open gaan.Heraclius schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:20:
Ik denk ik ga ook maar eens AruaROSE proberen...
Alles netjes geïnstalleerd, start de launcher op, de game start, ik log in en dan kan ik tot in de eeuwigheid naar het berichtje: Connecting to server kijken. Er verandert niks.
Heb op hun forum gekeken maar die zoekfunctie is ook wel bagger, continu error.
Iemand een idee?
;@ Duurd wel lang joh gvd wil online

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 20:17 ]
Is dat alleen deze keer of moeten ze elke dag de server restarten?
Nu iets van 200 terwijl er normaal iets van 800-1000 zijn.
Goede indicatie dat er niemand op kan. Zodra het aantal weer begint op te lopen is ie weer in de lucht
Hij moest maar een een remote reboot op zn server bouwen zodat andere GM's/mods ook de boel kunnen restarten4th schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:09:
nou ja, waar is die vent, probeer al sinds vanmiddag in te loggen... hoop niet dat hij onder de auto is gekomen want dan staan we lang te wachten
Daar zit wat in want gebeurd nog welleens dit.. opzich wel geduld maarja is toch makkelijker iddRakkerzero schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:07:
[...]
Hij moest maar een een remote reboot op zn server bouwen zodat andere GM's/mods ook de boel kunnen restarten
Eindelijk weer spelen \o/Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:30:
ZO te zien is server weer up.
Verwijderd
Voor de mensen die nog clan willen doen ik ga hem nu maken kom even allemaal naar burtland aub.
@ax3 heb je de clanlogo nog? heb hem nie meer
Geloof dezeVerwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:45:
Mooi server is up.
Voor de mensen die nog clan willen doen ik ga hem nu maken kom even allemaal naar burtland aub.
@ax3 heb je de clanlogo nog? heb hem nie meer

Tada
[lot no ui]
[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 11-09-2007 00:04 ]

Was er nog een plekje vrij?
Verwijderd
toch begint er weer iets te kriebelen ......
Hehe, ziet er inderdaad best weer mooi uit. Jammer dat ik gisteravond voor werk niet in kon loggen. Dus vanmorgen maar alvast ingelogd.Local Host schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 07:39:
/ drools
toch begint er weer iets te kriebelen ......
Wil ook graag met een char LoT in als dat kan, gaat de mage Amafi worden. Maar daar is nog nooit op ingelogd en die staat klaar voor zondag a.s.
Zal mijn alt in zant neerzetten zodat ik in 1 keer wat eq en wapens en zuly heb voor de skills. Was er al een buffer voor zondag geregeld die ons wat kan voorzien van goede buffs om in 1 dag lvl 70+ te worden?
Tot nu toe wil ik ook even mijn scout doorlvlen. Gister wel weer even leuk met LoT. De eerste clanpoints zijn binnen
Heeft geen signature.
Zou jij zo lief willen zijn als je lvl 100+eq voor musje vind tijdens hunten met je scout dat te bewaren zodat ik het kan lenen? Je weet wel heaven spul enzo aangezien ik geen cent te makken heb en ook geen zin om die zooi voor paar lvl's te kopen
En hoe kom je eigenlijk beetje aan gemms? Puur later bosses hunten ofzo?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Lijkt me ook niet zo moeilijk toch?Haan schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:12:
Wel irritant dat steeds als ik even wil spelen die inlog server offline isKan die gast daar geen autostart van maken?
Gelukkig was ik gister pas om 23u thuis, toen maar eens ingelogd.
Vanavond ben ik rond 19u online, ben lvl 100 Knight dus als iemand wilt party add me @ kureiji
Van het AruaRose Forum:En hoe kom je eigenlijk beetje aan gemms? Puur later bosses hunten ofzo?
Drop Places for Grade[3] Gems:
King Hooks = Sapphire[3] & Topaz[3]
Sikuku Leaders = Emerald[3]
Pincer Queens = Garnet[3] & Ruby[3]
[ Voor 34% gewijzigd door Psychoot op 11-09-2007 10:36 ]
Zit nu wel op lvl 99 binnenkort maar ff frostworm hunten. Daarna weer in dod gaan hunten.
Heeft geen signature.
Men neme lading bloodcharms en lading vital gems en B3 ^_^ dat is de unieke formule om binnen no-time een hoog lvl te hebben
bloodcharms heb ik nog niet zo heel erg veel.Local Host schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:08:
Bloodcharm zijn de ultime powerlvl items
Men neme lading bloodcharms en lading vital gems en B3 ^_^ dat is de unieke formule om binnen no-time een hoog lvl te hebben
Maar vital gems +5 heb ik zo 200 stuks. ( koop ze in voor 500 per stuk
Lees: Ook de reden waarom Irose na de reset zo ontzettend klote was.Local Host schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:08:
Men neme lading bloodcharms en lading vital jams en B3 ^_^ dat is de unieke formule om binnen no-time een hoog lvl te hebben
Maar wel leuk om eens een bloodcharm te gebruiken ja. Maar B3 met Goblin King.
Lijkt me heerlijk, nog nooit geweest of bevochten.
Heb echt weer onwijs zin in ROSE
Storm charms die ze nu hebben zijn nog beter.Local Host schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:08:
Ik verpats alle charms brengt lekker simpel geld op ben toch mage en heb me eigen aoes wel om xp te ksen
Zo te zien zitten er wel weinig supp musen in de clan.
Is het nog steeds mogelijk om een alliance te maken?
Me alt CalamorNL kan wel naar een ander tweakers clan als er teweinig plaars is. (OoT moet dan nog wel aangemaakt worden)
[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 11-09-2007 12:44 ]
Zoveel niet, maar is altijd wel leuker voor parties.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:51:
lol met 30x xp, heb je dan echt zoveel clerics nodig?
Verwijderd
Gems droppen zoals eerder vermeld sikuku enzo maar Maulers droppen ze ook ( voort tempel )
dropt alle grade 1 gems behalve de amthyst en opals.
sikuku leader dropt ook p2 en d2 dus das ook wel leuk.
vulcans droppen red hearts en topaz, bleu hearts enzo.
warbiz op hoger lvl is erg leuk in eldeon vooral als je aoe bent^^ dropt veel geld en veel storm charms en dan bedoel ik ook echt veel
clanfield de kings droppen ook leuke gems en hearts^^ maja zonder ax3 of mij ben je er nie tenzei je luna gaat maar das 110+
Waarom moeten mensen altijdt geld van me als ik door junon loop

hehe een goede cleric met max buff skills + weetikhethoeveelimba int lvl'ed nog 4-5x zo snel op low lvl dan niet erbij. Meeste zijn echter prive buffers dus veel buffs krijg je niet zomaar tenzij je 50k per buffronde neerlegt ><. Daarnaast maakt 2 acc's tegelijk spelen het ook weer wat leuker en minder saai voor mijVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:51:
lol met 30x xp, heb je dan echt zoveel clerics nodig?
@Sac
Als het cf ingaan echt problemen geeft kan je altijd nog iemand die meer actief is dep maken. Mij maakt het niet uit ^^.
[ Voor 11% gewijzigd door William/Ax3 op 11-09-2007 14:10 ]
Wat las ik sacardus op het araurose forum, Is je creditcard gehackt?
Verwijderd
Neuh soort van ik heb laatst paypal account gemaakt en had daarmee donaties gedaan maar later die week is er om half 2 snachts nog eens bedgragen afgehaald terwijl ik om half 2 nog op me werk wasluckyjan schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:30:
Mijn cleric is nu lvl 104 en das toch lekker om mijn mage te buffen![]()
Wat las ik sacardus op het araurose forum, Is je creditcard gehackt?
( was 130$)
Yep waren donaties naar Arua rose.
Verwijderd
als het een beetje lukt zijn er zondag 2 buffers, 4th met een char en ik. dus moet wel goed komen lijkt mij zo.Amafi schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:41:
[...]
Hehe, ziet er inderdaad best weer mooi uit. Jammer dat ik gisteravond voor werk niet in kon loggen. Dus vanmorgen maar alvast ingelogd.
Wil ook graag met een char LoT in als dat kan, gaat de mage Amafi worden. Maar daar is nog nooit op ingelogd en die staat klaar voor zondag a.s.
Zal mijn alt in zant neerzetten zodat ik in 1 keer wat eq en wapens en zuly heb voor de skills. Was er al een buffer voor zondag geregeld die ons wat kan voorzien van goede buffs om in 1 dag lvl 70+ te worden?
@sac, flinke naaistreek. Was alles richting Arose gegaan? Lijkt bijna op een phising actie vanuit hun kant

[ Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 11-09-2007 14:41 ]
Wel balen idd.
Tja, ik kan ook wel buffen. Maar een char met min. 300 int en full buffs doet het altijd beterVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:38:
[...]
als het een beetje lukt zijn er zondag 2 buffers, 4th met een char en ik. dus moet wel goed komen lijkt mij zo.
Iig beter dan mijn lvl53 (nu dan) muse
Het is enkel dat er 1 reageert, andere spelen mischien direct via paypal of weten dat ze beter niets kunnen zeggen omdat het toch een ... server is. Of sac heeft gewoon op wat 'foute' sites gezetenluckyjan schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:52:
mja maar dan zou je dat toch bij meerdere personen verwachten die doneren. Ik heb er verder nog niets over gelezen van anderen en het gaat via paypal wat over het algemeen toch veilig is.
Wel balen idd.
Vital jams zijn niet echt nodig imo.Calamor schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:24:
[...]
bloodcharms heb ik nog niet zo heel erg veel.
Maar vital gems +5 heb ik zo 200 stuks. ( koop ze in voor 500 per stuk)
Bij iedere mob dat je killed krijg je een lading stamina erbij.
Verwijderd
mijn clerick is net weer 5 lvls up gegaan. moet dus lukken dat die voor zondag de 2nd jobqeeust heeft gedaan. is nu lvl 68.Amafi schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:54:
[...]
Tja, ik kan ook wel buffen. Maar een char met min. 300 int en full buffs doet het altijd beter![]()
Iig beter dan mijn lvl53 (nu dan) muse
lol, denk jij, 2nd jobq duurt dagenVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:49:
[...]
mijn clerick is net weer 5 lvls up gegaan. moet dus lukken dat die voor zondag de 2nd jobqeeust heeft gedaan. is nu lvl 68.
Kep het met 2 acc's in 4 uur gedaan ><.
Lawl ik ook niet hoor. Kep het notebeene in het weekend gedaan gewoon overdags, bedoel er mee te zeggen ben er totaal met 2 chars 4 uur lang mee bezig geweest. Maar goed had de mzzl dat precies toen ik met kong begon er ineens zo'n schatje van een GM langskwam en tig van die dingen spawnde.SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:28:
[...]
We spelen niet allemaal om half 4 s'nachts
En mocht ik willen doneren gebruik ik mijn 2de paypal, heeft verder niets aan bronnen oid enkel van mijn hoofdpaypal maak ik daar eens geld over
[ Voor 64% gewijzigd door William/Ax3 op 11-09-2007 16:55 ]
Ik heb ook gedoneerd en heb nog niks gemerkt dat er geld vanaf wordt gehaald. Mocht dit wel het geval zijn, dan report ik dit direkt bij paypal.
Maar meer als 5 euro valt er niet te halen van mn paypal atm
@hieronder,
Ik zorg dat mn paypal nooit meer dan 30 euro opstaat. Als er dan iets mis gaat ben ik maar 30 euro kwijt ipv honderden euro's.
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 11-09-2007 16:30 ]
We spelen niet allemaal om half 4 s'nachtsWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:07:
[...]
Kep het met 2 acc's in 4 uur gedaan ><.
En mocht ik willen doneren gebruik ik mijn 2de paypal, heeft verder niets aan bronnen oid enkel van mijn hoofdpaypal maak ik daar eens geld over
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 11-09-2007 16:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
gewoon snachts om 4u doen, komende vrijdag bijvoorbeeld, dan ben je er zo. en dan gelijk met mage en clerick. en gelijk daarna soldier.
Dit topic is gesloten.