@amafi, goeiemoggel:P. Enjoying the G7 set? hehe...gelukkig dat we daar niet unlucky waren..zou doodziek worden als er iets mis ging. Voortaan essence op g3 he

geen gelul met die abnormale failurerate zeg. Die 90% klopte voor geen meter. Trouwens om je cashflow
@sac die slaughter heeft ook een timer van 1uur?
Het scoutje wordt steeds sexier zie ik

. Ik zal ook maar even mijn reportje uitbrengen van de happenings in Rose:
Kan met grote trots zeggen dat we voor de clanmage de lvl200 weapon gekocht hebben. Einstern (9) met T7 erin (HR 187/dura119) voor 560mil aangekocht, wat ik persoonlijk een koopje vind. Plus nog erbij dat we het T7 setje compleet gemaakt hebben. Ik heb het nog niet getest met de mage zelf, maarre met mijn cleric had ik fullT7 (plus 2x 15/x gear en wat intgear) en selfbuffed 1320ap ongeveer. Deed ff een test op de pincerqueens en sloeg die gemiddeld 1100-1300. Wat is dat wapentje sexy zeg

. Grappige is dus wel dat de clanmage al een tijdje out of play is vanwege internet (oude huisgenoot met internet is verhuisd en nieuw (verplicht) internet komt pas 15 mei met de nieuwe huisgenoot). Maar ik denk zelf dat ze wel heel blij zal zijn als ze terug is....She'd better be

.
Wel even een vraag: Zag een 20/5glove archmage (8 ) dr37 voor 100mil en een 15/3(8 ) archmageboot voor 100mil. Cheap of niet? Heb ze uiteindelijk niet gekocht. Maar nu nogal spijt van gekregen. Had op dat moment ff geen geld (moest het halen) om vervolgens toen ik ze 10min later wel wilde halen erachter te komen dat het shopje weg is en ik de naam van die gast niet meer weet >.<. Iets met xboszz?...Nah jah het spul zal wel weg zijn gok ik zo. Reden van twijfel was namelijk dat de mage eigenlijk al is voorzien van 15/x gear. 20/5archmagebonnet,15/2glove,15/3 coat,15/3jokershoe. Echt veel improvement is het dan allemaal niet. En ik betwijfel het allemaal of je er veel van merkt. Denk zelf misschien dat de shoes aangekocht moesten worden omdat het archmage setje dan compleet was. Mja weer iets om op het lijstje te zetten i guess.
Voor onze raider de chest en de gloves refined naar (6), waarbij we unlucky zijn dat de gloves zonodig op dura 118 is blijven steken (1dr minder). Nu nog zoeken naar goede boots, 7/7 15/x zijn onbetaalbaar, dus het zal wel iets van 5dex/5ap ofzo worden. Ook nog unlucky dat ik geweldig failde met Na op de BTS naar 7 -.- met 43%..zucht ik wou dat ik de luck had van vliegje.
Zelf nog een shredder (4) aangekocht voor 215mil (HR13x dura 105 ofzo) met de gedachte deze wss eerst zelf te gebruiken voor mijn noobieraider, die nu rondwandelt met de S-F, en dan te resellen. Moet wel toegeven dat ik het moeilijker vind om de prijzen te beoordelen van sommige eqps and weapons omdat de markt aan verandering onderhevig is.
offtopic: Bij mij op het werk is het ook niet erg druk, bezetting is iets van 40%...