[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik weet dat die dat moet droppen want ben er wel vaker geweest toen wel drops.
maar maandag niet dus ben maar wezen "shoppen" bij pincer queens ook vooral omdat hun damage beduidend minder is.

en ben er gisteren trouwens ook achter gekomen dat je een lvl 150 met een lvl 168 cleric kunt party`n :D:D dacht altijd dat het 10 lvls was maar niet dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:37
haai fly

ik wil een screenshot van je mage :D

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:26:
ja ik weet dat die dat moet droppen want ben er wel vaker geweest toen wel drops.
maar maandag niet dus ben maar wezen "shoppen" bij pincer queens ook vooral omdat hun damage beduidend minder is.

en ben er gisteren trouwens ook achter gekomen dat je een lvl 150 met een lvl 168 cleric kunt party`n :D:D dacht altijd dat het 10 lvls was maar niet dus!
Het gaat met procenten. Weet niet hoeveel het is.
Want in het begin kan je niet met iemand van 15 en 6( of 8) in een party gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Calamor schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:19:
[...]

Het gaat met procenten. Weet niet hoeveel het is.
Want in het begin kan je niet met iemand van 15 en 6( of 8) in een party gaan.
Kan het wel even onderzoeken met mijn scout/cleric. Passen nu nog niet lv 165 en 194.
Maar ik gok dat het rond de 15% boven het level van de laagste ligt.
Dus even uittesten wanneer ik mijnn party buffs kan gaan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amafi schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:19:
[...]

Klinkt wel goed. Nu een volledige 5/20 set op je mage? Of ook 4/15?
Ben zelf nog steeds op zoek naar 4/15 of x/15/20 archmage schoenen. Zijn echt lastig vindbaar, en dan nog alles maar refinen.
Vind dat aan de ene kant nog een beetje zonde ook omdat ik nu voornamelijk mijn scout aan het levelen ben. En die loopt echt in lompen (lees 104 eq op lvl 165)

@Raikou Bij mij wel s3 en t3's als drop bij King hooks

@Vliegje Waarom niet je kleren naar (9)?
(9) is heeel erg kost baar he, gaat me te duur woorden, en die paar def extra is te weinig om dat geld er in te steken. Vind (8) al prachtig.

Heb zelf Hoed/Pakje/Gloves 5/20, en lvl 200 Schoenen met 12ap Wand 5/20 schoenen zijn ondvindbaar.
Antaras Backshield voor de def, Astro voor de Hit, en 15/3 lil angel voor als ik nog meer ap moet hebben.
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:12:
Hmm wou ff zeggen dat ik gwoon pincer queens ben gaan hunten wat veel beter dropte dan rotten elementals enzo. khep uurtje doorgebracht bij elementals nix geen drops, 2 uurtjes bij pincer queens 4 red hearts, 1 garnet is tog wat beter d8 ik zo :D

oja en maandag nog king hooks geprobeerd 2,5 uur en nix maar dan ook nix geen loot :(
Me scout noobje, heeft bij Pincer ook echt 26 g3's 22 r3's en 18 red hearts gevonden die ik hard nodig had om toen alles nog naar (7) te reffen, daar na er golden hearts mee gehunt voor (8 )
ph4nt0m schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:32:
haai fly

ik wil een screenshot van je mage :D

<3
Zal er proberen vanavond tijd voor te maken :D
Amafi schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:28:
[...]

Kan het wel even onderzoeken met mijn scout/cleric. Passen nu nog niet lv 165 en 194.
Maar ik gok dat het rond de 15% boven het level van de laagste ligt.
Dus even uittesten wanneer ik mijnn party buffs kan gaan gebruiken
Volgend mij is het op dat lvl minimaal 20 lvl's verschil. Kon mijn scout dacht op 179 partyen met 199 cleric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:44:
Me scout noobje, heeft bij Pincer ook echt 26 g3's 22 r3's en 18 red hearts gevonden die ik hard nodig had om toen alles nog naar (7) te reffen, daar na er golden hearts mee gehunt voor (8 )
Wow, dat is trouwens best wel behoorlijk veel. Heb ook een flinke tijd pincers gehunt. Maar bij mij waren ze totaal niet gul. Denk dat ik maximaal de helft had gehaald.
De elementals waren wel een stuk guller gisteren. In een uurtje (ze waren helaas al groen) toch een 5 red hearts gevonden.

En toch maar begonnen met het refinen van mijn archmage eq.
Ben me alleen een beetje te blind aan het staren op die durability (dr) om die hoog te krijgen moet je zeer hoge grade refines al op lagere levels gaan gebruiken volgens mij.
@Vliegje heb jij alle refine levels dan met (hg) gedaan en de laatste met (na) of begonnen met (fe) en dan geleidelijk omhoog?

@Iemand Waar kan je lekker golden hearts hunten? Heb een flinke stapel nodig. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Amafi op 11-04-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren tog maar weer king hooks geprobeerd aangezien ik topazzen en sapphires wel kan gebruiken.

Toen ik er aankwam d8 ik dat het mooi rustig was maar er was 1 gastje die heletijd aan het heen en weer lopen was voor de king hooks.
In die tijd dat hij er was 1,5 uur heeft hij 2 topazzen, 2 of 3 sapphires EN een hearts geloot :( en ik niks bijzonders.

toen hij weg weg was heb ik eindelijk in half uur 2 topazzen kunnen looten maar voor een totaal van 2 uur hunten 2 topazzen vind ik zeer magertjes :S mja je moet ook beetje luck hebben.

en ja ik kon wel heletijd de kings hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
Ik heb voor de fun een raider aan gemaakt, zodat ik gebruik kon maken van me Shining Fingers (naar 7 gebracht met een G4 erin). God wat is dat makkelijk spelen zeg. Hij is in no time 112 geworden en toen vond ik het welletjes. Second job gedaan en nu beetje @ wintermauls/vulcanos hearts hunten. en daarna dan aan de dreadnaughts misschien BK ofzo...poging tot abyss -_-. Misschien ist beter om ff naar T2/T3 te gaan ofzo..welke lvl is temple 1/2/3?

De drops op pincer/elementals tsja niet zo goed op gelet, ik vond dat beide erg gul waren in hearts en gems. We hebben zelf zeer weinig King hook gedaan omdat we meer aoe zijn en iemand dual client speelde (wat neit zo lekker is om te lopen). Vind trouwens wel dat het een wereld vanverschil is tussen pincers en de sikuku butchers/capt qua heart drops. Zijn er andere mobs in shady die blue/golden hearts droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:03
Heeft iemand hier, of kent iemand hier een persoon die wat statted Mana Steam gear verkoopt?
Heb gemerkt dat die nogal moeilijk te vinden zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amafi schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:51:
[...]

Wow, dat is trouwens best wel behoorlijk veel. Heb ook een flinke tijd pincers gehunt. Maar bij mij waren ze totaal niet gul. Denk dat ik maximaal de helft had gehaald.
De elementals waren wel een stuk guller gisteren. In een uurtje (ze waren helaas al groen) toch een 5 red hearts gevonden.

En toch maar begonnen met het refinen van mijn archmage eq.
Ben me alleen een beetje te blind aan het staren op die durability (dr) om die hoog te krijgen moet je zeer hoge grade refines al op lagere levels gaan gebruiken volgens mij.
@Vliegje heb jij alle refine levels dan met (hg) gedaan en de laatste met (na) of begonnen met (fe) en dan geleidelijk omhoog?

@Iemand Waar kan je lekker golden hearts hunten? Heb een flinke stapel nodig. :+
Dura boeit me niet zo heel veel, zins ik mage ben en Dodge geen Ruk scheeld. Alleen me Staff was belangrijk. Die is dus wel max Dura voor de HitRate (188 op (9) en 120 dura)

Rest van me eq heeft tussen de 35 en 44 dodge. Ging mij gewoon om de 5/20 stats.
Verder van 1 tm 6 met AI gedaan (Had ik er nog al veel van) en 7 met HG en 8 Met NA.

Golden heart dropy van die Captain beesten in het veldje na Xita, die dingen met die domme builen. Weet zo snel niet hoe ze precies heten. Maar droppen ze niet heel gul hoor. Had er een stuk of 8 in 10 lvl's denk ik. Maar ik hunten alles om me heen en niet alleen die.

PS, ik had zo veel bij pincer omdat ik echt die qeeuns gehunt heb tot ze blauw waren.
Rogier.V schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:41:
Heeft iemand hier, of kent iemand hier een persoon die wat statted Mana Steam gear verkoopt?
Heb gemerkt dat die nogal moeilijk te vinden zijn..
Das toch die dealer bende ?
Ik heb nog toevallig een lvl 175 (Kan ook 165 zijn maar dacht 175) Dealer pakje 5Str20AP in de aanbieding, 100Dura(Dus 30 dodge) op (0)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Is toch een beetje opgeschoten met mijn noobje. Die is nu in de 18x en kan lekker hunten in Marsh.
Paste vanaf lvl 175 in party met mijn cleric, en mage. En toen maar in Prison neergezet en lekker met de mage wat lopen raggen.
Had nog een 5/20 pakje gevonden gekocht en die naar (7) gebracht.
En weer wat geld verdiend door wat te venden. (heb eigenlijk een hekel aan farmen)

Had van het weekend even te weing zuly voor een (9) einstern 188hr met T7 voor 700m
Dus even sparen want meer AP is altijd welkom.

Oja, en iemand enig idee waar je die golden rings enzo kan vinden?

[ Voor 7% gewijzigd door Amafi op 14-04-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren HEEL VEEL lootluck @ king hooks 10 s3 en 3 red heart in een anderhalf uur tijd :O :D

hier ben ik dus ook wel zeer blij mee :D
mja wat kun je hunten als je tog hearts / gems wil blijven looten op lvl 165?
king hooks blauw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:14:
gisteren HEEL VEEL lootluck @ king hooks 10 s3 en 3 red heart in een anderhalf uur tijd :O :D

hier ben ik dus ook wel zeer blij mee :D
mja wat kun je hunten als je tog hearts / gems wil blijven looten op lvl 165?
king hooks blauw :(
165 kan je nog net naar de elementals. Ook al zijn ze blauw ze droppen soms nog red hearts ;)
Daarna wist ik het ook niet meer. Maar Captain Sikuku dropt soms golden hearts.
En verder was ik het ook een beetje kwijt. Daarom maar naar Prison gegaan met de charms die ik nog had liggen. Tot ik in party kon met mijn mage. Die hem tot 181 heeft gekregen.
En nu weer farmen in marsh.

Denk dat ik maar die lvl 185 bow goed ga refinenen in plaats van veel geld uit te geven aan de lvl 200 bow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Denk je nog aan de screenshot van je mage Fly? :*)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Amafi schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:18:
[...]

165 kan je nog net naar de elementals. Ook al zijn ze blauw ze droppen soms nog red hearts ;)
Daarna wist ik het ook niet meer. Maar Captain Sikuku dropt soms golden hearts.
En verder was ik het ook een beetje kwijt. Daarom maar naar Prison gegaan met de charms die ik nog had liggen. Tot ik in party kon met mijn mage. Die hem tot 181 heeft gekregen.
En nu weer farmen in marsh.

Denk dat ik maar die lvl 185 bow goed ga refinenen in plaats van veel geld uit te geven aan de lvl 200 bow.
Op 165 ben ik wezen hunten op de butchers enzo, die droppen blue hearts. Turak zou kunnen voor ABS, elder sikuku dropt...vergeten :P. Maar butcher/capt droppen dus blue/golden heart en zooi lvl155weapons lvl 155/165 gear.

Voor onze clanraider een zeer goede aankoop gedaan: BTS (5) slot dura112 voor 350mil. Wat voor ons een grote smak geld is (cashflow 5xx mil ofzo?). Meteen naar (6) gebracht met dura115 nu, dus hopelijk dat we deze nog kunnen maxen op een dag. Nog soon een G7 erin gooien en dan is zijn G7 set compleet. Hij ging helemaal uit zijn dak bij het horen dat we er eentje voor hem gekocht hadden. Niks beters dan blijdschap van clanmates :), het kost alleen zoveel:P.

Iemand trouwens bekend welke mob Eagle Beak masks dropt? Ik had gehoord dat het in DoD dropte, maar ik heb daar nog nooit gehunt. Heb pas geleden uit iemands shop eentje gekocht voor 4mil met 5int erop :D. De mask is lelijk als de pest (een grotere neus ....) maar +25mspd altijd leuk :P, beter dan de useless charm.

Laatst trouwens een geweldige craftingsession gehad met onze clanarti. Ik was met de pinkpowders lovely eyepatches aan het maken (in de hoop op een 4/15mask), uit een batch van 20crafts: 15/2, 6int, 5int, 7ap en 2x 15/3. En een (voor mij dan) unieke 10dr op een jaguarchest gekregen. Later ging ik een craft doen voor iemand, een Arua redfield setje: 4charm4ap op de hoed, 7/14 op de suit,3sen op de glove, 7/7 op de shoe...die gast is echt lucky. Wel 2 mil fooi gekregen ;) en hij betaalde 100k per plain weave (26stuks) wat natuurlijk erg lekker verdienen is.

@amafi die golden sockets droppen naar ik weet alleen in ECF. (prijzen zijn ongeveer 200-300mil dunno of ze al snel omlaag gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
MannyMo schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:50:
[...]
Op 165 ben ik wezen hunten op de butchers enzo, die droppen blue hearts. Turak zou kunnen voor ABS, elder sikuku dropt...vergeten :P. Maar butcher/capt droppen dus blue/golden heart en zooi lvl155weapons lvl 155/165 gear.

Voor onze clanraider een zeer goede aankoop gedaan: BTS (5) slot dura112 voor 350mil. Wat voor ons een grote smak geld is (cashflow 5xx mil ofzo?). Meteen naar (6) gebracht met dura115 nu, dus hopelijk dat we deze nog kunnen maxen op een dag. Nog soon een G7 erin gooien en dan is zijn G7 set compleet. Hij ging helemaal uit zijn dak bij het horen dat we er eentje voor hem gekocht hadden. Niks beters dan blijdschap van clanmates :), het kost alleen zoveel:P.

Iemand trouwens bekend welke mob Eagle Beak masks dropt? Ik had gehoord dat het in DoD dropte, maar ik heb daar nog nooit gehunt. Heb pas geleden uit iemands shop eentje gekocht voor 4mil met 5int erop :D. De mask is lelijk als de pest (een grotere neus ....) maar +25mspd altijd leuk :P, beter dan de useless charm.

Laatst trouwens een geweldige craftingsession gehad met onze clanarti. Ik was met de pinkpowders lovely eyepatches aan het maken (in de hoop op een 4/15mask), uit een batch van 20crafts: 15/2, 6int, 5int, 7ap en 2x 15/3. En een (voor mij dan) unieke 10dr op een jaguarchest gekregen. Later ging ik een craft doen voor iemand, een Arua redfield setje: 4charm4ap op de hoed, 7/14 op de suit,3sen op de glove, 7/7 op de shoe...die gast is echt lucky. Wel 2 mil fooi gekregen ;) en hij betaalde 100k per plain weave (26stuks) wat natuurlijk erg lekker verdienen is.

@amafi die golden sockets droppen naar ik weet alleen in ECF. (prijzen zijn ongeveer 200-300mil dunno of ze al snel omlaag gaan).
Mmm, een clanarti. Is toch wel iets dat ik soms nog mis. Heb zelf geen arti.
En al helemaal geen geld om die goed te maken met S7 en E7 set.
Zijn trouwens die ABS te craften? Of ook alleen als drop te verkrijgen?

@Manny, wel jammer dat die golden sockets alleen daar droppen.
En geef anders je IGN even miss kunnen we een keer in party ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn te craften m`n lvl 130 arti kon hem al mja doen we niet want we zijn gem cutter :P

bedoelde dus een tribal shield

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TURAK kan ik nog niet vinden :(

kben maar gwoon beetje op die tiger beesten gaan mollen heb ik tog even een 7/7 bomber shoe`s geloot met 21 dodge ^^
mja voor de rest was het niet veel bijzonders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:21:
Denk je nog aan de screenshot van je mage Fly? :*)
Ja Ja, sry heb het nogal druk zal er aan proberen te denken vanavond
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Amafi schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:11:
[...]

Mmm, een clanarti. Is toch wel iets dat ik soms nog mis. Heb zelf geen arti.
En al helemaal geen geld om die goed te maken met S7 en E7 set.
Zijn trouwens die ABS te craften? Of ook alleen als drop te verkrijgen?

@Manny, wel jammer dat die golden sockets alleen daar droppen.
En geef anders je IGN even miss kunnen we een keer in party ofzo.
ABS zijn alleen als drop verkrijgbaar bij de Turaks. highest craftable is de tribal BS (die trouwens )@# te maken is).

Ik heb dezelfde nick ingame->MannyMo je kan me adden, als het niet lukt dan komt dat omdat mijn lijst vol is. En btw voor craftings kan je me ook aanspreken. Ik heb toegang tot de clanarti zoals ik eerder heb gepost. Die bezit een fullset dus je kan alles laten craften.

Hmm de lovely eyepatches gaan lekkr in de craftings. Laatst een 25batch gemaakt met daarin 2x 7/7 en een 15/2. Toch best winstgevend ;).

[ Voor 8% gewijzigd door MannyMo op 16-04-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/3491/magehi1.jpg

Eindelijk zo als beloofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Ook nog leuke stats op je dimple bonnet en black mask dan? :+

Nee, ziet er goed uit Vliegje, ben wel jalours op je Eq. Vooral die Einstern, moet er nog eventjes voor sparen denk ik. Misschien dat ik die Lich Pharao daar wel mee neer krijg.
Deed echt veels te weinig damage om die ook maar binnen een uur dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amafi schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:07:
[...]

Ook nog leuke stats op je dimple bonnet en black mask dan? :+

Nee, ziet er goed uit Vliegje, ben wel jalours op je Eq. Vooral die Einstern, moet er nog eventjes voor sparen denk ik. Misschien dat ik die Lich Pharao daar wel mee neer krijg.
Deed echt veels te weinig damage om die ook maar binnen een uur dood te krijgen.
Ag eerst gewoon zorgen dat je goede EQ koopt/vind en dan rustig aan alles rifinen,
Heb heel lang moeten zoeken naar 5/20 gloves, Blij dat ik ze eindelijk heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:34:
[...]
Ag eerst gewoon zorgen dat je goede EQ koopt/vind en dan rustig aan alles rifinen,
Heb heel lang moeten zoeken naar 5/20 gloves, Blij dat ik ze eindelijk heb :)
Tja heb nu op zich ook wel goede, maar nog niet de beste eq.
Hat: 5/20 archmage bonnet
Suit: 5/20 archmage (7)
Gloves 3/15 archmage
Shoes 2/15 archmage ;)
Mask 3/15
3x T7

Zag gisteren wel dimple 2/15 shoes (5) maar voor 400m, dus een beetje te prijzig voor mij.
En wil nog wat refines/zuly uitgeven om een goede bow voor mijn scout te maken. Farmen moet wel een beetje rap kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Erg mooie Screen Fly.

Wat ik mezelf eigenlijk afvroeg waren er geen drills waarmee je ook een gaatje kon boren in je gear ? ( of zit ik helemaal verkeerd )

@ Bram -> al weer een beetje gewend aan dit koude kikkerlandje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Local Host schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:33:
Erg mooie Screen Fly.

Wat ik mezelf eigenlijk afvroeg waren er geen drills waarmee je ook een gaatje kon boren in je gear ? ( of zit ik helemaal verkeerd )

Je zit helemaal verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:33:
Erg mooie Screen Fly.

Geen drills in deze Rose versie Dennis. Zelfs niet in wapens of jewlery.
Maar wel weer (vrijwel) ongestraft refinen tot (9), afhankelijk van de refines die je gebruikt.

@Dennis. Helaas wel, hoewel ik graag terug ga naar biertjes drinken aan het strand bij 33 graden.
PS: Braziliaanse meiden zijn een aanrader :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:14:
[...]

Geen drills in deze Rose versie Dennis. Zelfs niet in wapens of jewlery.
Maar wel weer (vrijwel) ongestraft refinen tot (9), afhankelijk van de refines die je gebruikt.

@Dennis. Helaas wel, hoewel ik graag terug ga naar biertjes drinken aan het strand bij 33 graden.
PS: Braziliaanse meiden zijn een aanrader :9
Dan zal ik idd wel in de war zijn met "evo-stijl" :)

Heb je weer niet genoeg aan de "Leidse Studentes" Bram ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amafi schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:14:
[...]
Maar wel weer (vrijwel) ongestraft refinen tot (9),
Nou dat valt tegen hoor.
Ik heb nog nooit wat gefailed trouwens, maar ken iemand die heeft al 10 keer gefailed naar 8 en 9 op zelfde item met NA, Dus effe afkloppen :P

@ Local,
Dit is gewoon Irose stijl, met alleen wat meer wapons/pakjes en Maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:14:
[...]
Nou dat valt tegen hoor.
Ik heb nog nooit wat gefailed trouwens, maar ken iemand die heeft al 10 keer gefailed naar 8 en 9 op zelfde item met NA, Dus effe afkloppen :P

@ Local,
Dit is gewoon Irose stijl, met alleen wat meer wapons/pakjes en Maps
Tja, als je al 10 keer failed naar (9) met Na, dan gewoon Cr of AU nemen.
Is wel stukken duurder, Cr 3 keer zo duur als Na, en AU 6 keer zo duur.
Maar we zien wel als we daar aan komen 8)

@Dennis, nee O-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb ook peg gehad, aw proberen te maken op 130 arti 99% kans op aw succesvol te maken.
wat gebeurt er?

failed naja zeg :(

nja maar weer ff sparen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:36:
ja ik heb ook peg gehad, aw proberen te maken op 130 arti 99% kans op aw succesvol te maken.
wat gebeurt er?

failed naja zeg :(

nja maar weer ff sparen dan
Hou je bij failed niet een deel van de mats? Niet alles is dan weg toch??
Maar inderdaad wel ontzettend ongelukkig dat die failde.
Nog speciale cloth die je gebruikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouw hij ging bij het laatste materiaal kaduk zeg maar dus nee ik heb nix trug gekregen :(

maar ik had gwoon duurste bij npc weg gekocht. en khep al een aardig bultje con met paar s4 enzo dus ja ik baal :(

mja ff me soldier van 67 weer naar elder bloodbats sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
zozo we mogen eindelijk de supervlieg zien _/-\o_ . Nice gear als ik het zo mag zeggen. Zelf houd ik me maar met mate bezig aan nieuwe gear. Aangezien ik de cleric ben is mijn gear ook niet echt de belangrijkste. Tevens ook nog zo dat ik 0,0 aan pvp doe, hoewel ik me hier een klein beetje tegenspreek want gisteren was ik naar LCF gegaan om wat puntjes te sprokkelen voor grade2 clan zodat we wat meer plekjes hebben en natuurlijk in de goede hoop dat we een AKW gedropt krijgen. Helaas niks gekregen: pink heart blue heart essence CP's. Kreeg het nog aan de stok met een eikel daarzo: Eggy van Paranoia. En ik heb mogen merken dat sommige DET's alles wat los en vast zit pked in LCF en dan weer gaat. Puur om even hun ego te strelen ofzo.

De raider is hard op weg zijn setje compleet te maken. Hij heeft nu 7/7 hat (6), 7/7 chest (4), 7/7 glove, dex1 boot:P (nethergear). En we hebben eindelijk zijn G7 setje volledig gemaakt wat toch weer een extra stukje trots is om te zien :D (shiny gems i love it). Nu nog zoals vlieg zegt alles rustig beetje bij beetje refinen. Mja dat mag de raider zelf gaan farmen:P.

Kon het ook niet laten om chakrams (7) te kopen, hoewel ze utterly useless zijn gezien je veels te snel lvled (en ik S-F heb) vind ik chakrams de mooiste Unique. Gecombineerd met een mooie refinede venetiandress, kroontje en een paar glasses O+ .

Misschien om trouwens een leuke discussie op te starten over artisan crafting: friend ingame zegt dat hij in een gesprek met Matt en wat developers te horen kreeg dat bij 400+ Sen niet meer uitmaakt qua kanspercentage op stats/slot. Waar of niet? Uit mijn eigen ervaring (maar kan dat niet hard maken want heb nog geen grote aantallen gecraft (1000+ craftings praat ik dan over)) merk ik dat de combinatie van 3E7 2S7 beter werkt dan Full Sen. Met als uitzondering op de masks/crowns denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
MannyMo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:07:
Misschien om trouwens een leuke discussie op te starten over artisan crafting: friend ingame zegt dat hij in een gesprek met Matt en wat developers te horen kreeg dat bij 400+ Sen niet meer uitmaakt qua kanspercentage op stats/slot. Waar of niet? Uit mijn eigen ervaring (maar kan dat niet hard maken want heb nog geen grote aantallen gecraft (1000+ craftings praat ik dan over)) merk ik dat de combinatie van 3E7 2S7 beter werkt dan Full Sen. Met als uitzondering op de masks/crowns denk ik dan.
Hmm, geen idee trouwens. Misschien dat Haan daar nog ervaring mee heeft, die had een artisan dacht ik.

Weet iemand trouwens een site met craft recipies voor Aurarose? Wil nog een aantal dingen craften die er leuk uit zien, maar geen idee of ik dan wel de mats heb.
Ondanks een warehouse vol met mats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.ruffguru.com gebruik ik wel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Amafi schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:21:
[...]

Hmm, geen idee trouwens. Misschien dat Haan daar nog ervaring mee heeft, die had een artisan dacht ik.

Weet iemand trouwens een site met craft recipies voor Aurarose? Wil nog een aantal dingen craften die er leuk uit zien, maar geen idee of ik dan wel de mats heb.
Ik hoor mijn naam :P

Maar ik was nog niet zover met mijn arti, nog bezig om S7's compleet te krijgen voor gem cutting.
offtopic:
@amafi: je mag ook wel mijn arti lenen als je wil, dan moet je je DM even aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Amafi schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:21:
[...]

ik zal mijn clanmate even vragen of ik zijn lijst mag geven. Jammer trouwens dat ik je gisteren geen mooeire craftings kon geven. Het begon weer zo lekker bij mij bij die lovely patches. Daarna was het een en al crap. Clanmate zei zo van: misschien moet je na een paar goeie crafts wat anders craften (en daarop crap krijgen) om vervolgens weer back naar je oorspronkelijke crafts te gaan.

@Haan welke lvl is je arti? Als je hulp nodig heb bij crafting van gems kan ik daar wel bij helpen.

[ Voor 25% gewijzigd door MannyMo op 18-04-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
MannyMo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:42:
[...]
ik zal mijn clanmate even vragen of ik zijn lijst mag geven. Jammer trouwens dat ik je gisteren geen mooeire craftings kon geven. Het begon weer zo lekker bij mij bij die lovely patches. Daarna was het een en al crap. Clanmate zei zo van: misschien moet je na een paar goeie crafts wat anders craften (en daarop crap krijgen) om vervolgens weer back naar je oorspronkelijke crafts te gaan.

@Haan welke lvl is je arti? Als je hulp nodig heb bij crafting van gems kan ik daar wel bij helpen.
Tja, helaas waren de lovely-eyepatches niet allemaal geslaagd. Op die 5/6 na dan. Die vond ik wel mooi. Verder ach, heb vrij vaak pech met crafts. Gewoon blijven lachen en blijven proberen

Geld verzamel ik wel op een andere manier. (iemand nog 120 lisent Na kopen btw :+ )
Gaat meer om zelf wat leuke equip aan hebben. Hoewel je op een gegeven moment wel klaar bent met je char aankleden denk ik. Dan kan je weer door met je noob aankleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
even de thread kicken hierzo :p.

Het is duidelijk te zien hoe erg de markt begint te fluctueren met de prijzen (voornamelijk neerwaarts). Verzadiging van de markt overduidelijk, zorgt er dus wel voor dat de zhulies gemiddeld gezien meer waard worden. (altijd fijn economisch gelul....krijg je er van als je het studeert).

@Sacardus is het nog wat geworden met je nieuwe AAW? hopelijk heeft mijn lace hieraan bijgedragen.

@Amafi ja Na wil ik wel hebben voor 2.7mil each ^^. Er zijn nog teveel dingen die refined moeten worden...er zal 1miljard aan refined opgaan gok ik zo voor we klaar zijn (wss wel meer met gemak als je wapen (9) wil maken.)

Nog een leuke anekdote: Ik was bezig met het verzamelen van gear voor een unionquest noobie (7/7 stuff demon wing hat noem het op). En daar hoorde dus ook een wing bij. In dit geval een LDwing want die geeft 60mspd...althans dat dachten we :P. ik dat ding dus craften en wat komt er uit: 15/3 dr16 wing ...ik zat zo van..ehm ok dit gaat dus niet de unionquestwing worden :P. En nog dommer dus, ik zat te kijken naar de mspd en zag: hey 50mspd...das hetzelfde als fairywing GG!!!..lol voor niks LDwing zitten maken. Wel leuk natuurlijk hoor 15/3 (eerste craft op de wing). Mja ...kon dat niet gewoon op de angelwing die ik daarna ging craften :(. dr29 +3dr woehoeeee.

heeft iemand trouwens een prijsindicatie voor eaglebeak masks? Ik zie die dingen echt nooit (ze zijn lelijk ik weet het maar wel +25mspd). Ik bezit er toevallig eentje (met 5int erop) maar wilde er graag eentje voor de UPgrinder hebben. Ik hoorde dat ie in DoD dropte, maar wil graag bevestiging ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MannyMo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:51:
even de thread kicken hierzo :p.

Het is duidelijk te zien hoe erg de markt begint te fluctueren met de prijzen (voornamelijk neerwaarts). Verzadiging van de markt overduidelijk, zorgt er dus wel voor dat de zhulies gemiddeld gezien meer waard worden. (altijd fijn economisch gelul....krijg je er van als je het studeert).

@Sacardus is het nog wat geworden met je nieuwe AAW? hopelijk heeft mijn lace hieraan bijgedragen.

@Amafi ja Na wil ik wel hebben voor 2.7mil each ^^. Er zijn nog teveel dingen die refined moeten worden...er zal 1miljard aan refined opgaan gok ik zo voor we klaar zijn (wss wel meer met gemak als je wapen (9) wil maken.)

Nog een leuke anekdote: Ik was bezig met het verzamelen van gear voor een unionquest noobie (7/7 stuff demon wing hat noem het op). En daar hoorde dus ook een wing bij. In dit geval een LDwing want die geeft 60mspd...althans dat dachten we :P. ik dat ding dus craften en wat komt er uit: 15/3 dr16 wing ...ik zat zo van..ehm ok dit gaat dus niet de unionquestwing worden :P. En nog dommer dus, ik zat te kijken naar de mspd en zag: hey 50mspd...das hetzelfde als fairywing GG!!!..lol voor niks LDwing zitten maken. Wel leuk natuurlijk hoor 15/3 (eerste craft op de wing). Mja ...kon dat niet gewoon op de angelwing die ik daarna ging craften :(. dr29 +3dr woehoeeee.

heeft iemand trouwens een prijsindicatie voor eaglebeak masks? Ik zie die dingen echt nooit (ze zijn lelijk ik weet het maar wel +25mspd). Ik bezit er toevallig eentje (met 5int erop) maar wilde er graag eentje voor de UPgrinder hebben. Ik hoorde dat ie in DoD dropte, maar wil graag bevestiging ervan.
Nee helaas slechte stats 24 dodge en 35 hp maja kon erger :(

Nieuwe patch is uit xD

Damn kon jij me aaw niet craften LOL had ik misschien dioe 3/15 stats erop xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
@ sac...ik bood het nog aan :P.

die nieuwe shield ziet er sexy uit, maar de mats bednoigd zijn lelijkheid zeg...10 red hearts. ze maken het je idd niet makkelijk zo en die warden shells hebben een crappy droprate zeg 45min fulltime on wardens kreeg 4 gedropt :/. Ben benieuwd hoeveel de prijzen van red hearts om hoog zal gaan na deze patchrelease. Nog leuke extra note: voortaan artisans met elven wand en oriental drums lol. Oughta be fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Heb vandaag een kadootje gekregen vie de aurarose website:

Ze zijn jarig ofzo. Dus iets invullen en nu heb ik een brithdayhat.
Stats:
20 charm (base)
10 Attackpower (base)
8 Attackpower
8 Hitrate

En dat allemaal met 20def en 100 dura en geen level req. Best leuke pet.

Zal zo eens de knoppen indrukken voor items voor mijn andere 2 accounts

@Manny De craft met de 3/15 ldw zijn wel beter dan mijn ldw zeg. Nice craft!
Heeft iemand trouwens al een screenshot met stats van die nieuwe shield?

@Calamor http://www.AruaROSE.com/birthday.php moet je bezoeken

[ Voor 27% gewijzigd door Amafi op 24-04-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Amafi schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:24:
Heb vandaag een kadootje gekregen vie de aurarose website:

Ze zijn jarig ofzo. Dus iets invullen en nu heb ik een brithdayhat.
Stats:
20 charm (base)
10 Attackpower (base)
8 Attackpower
8 Hitrate

En dat allemaal met 20def en 100 dura en geen level req. Best leuke pet.

Zal zo eens de knoppen indrukken voor items voor mijn andere 2 accounts
Klop het dat je naar het forum moet er voor?
Of is er een ander link er naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Calamor schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:31:
[...]

Klop het dat je naar het forum moet er voor?
Of is er een ander link er naar?
Gewoon via aruarose.com en dan user functions.

Moet de stats van mijn hoedjes straks ook even checken als ik thuis ben.
Maar zijn leuke hoedjes, kan je noob chars prima tot lvl 185 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amafi schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:24:

Heeft iemand trouwens al een screenshot met stats van die nieuwe shield?
8 def meer als de vivor, 288str req. Zag hem in shop gister.. En iemand mee lopen, en vind hem niet mooi, past niet bij de knight lvl 185/200 EQ

offtopic:
Dit had ik ook wel in 1 post kunnen proppen tuurlijk :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:56:
[...]
8 def meer als de vivor, 288str req. Zag hem in shop gister.. En iemand mee lopen, en vind hem niet mooi, past niet bij de knight lvl 185/200 EQ

offtopic:
Dit had ik ook wel in 1 post kunnen proppen tuurlijk :/
Ja, had gekund ;)
Weet niet of er alleen hats worden uitgedeeld of dat er ook nog andere eq wordt weggegeven.
Maar die shield is misschien nog wat voor mijn cleric.
Wil zowieso nog een keer kijken of ik een beetje kan raggen in temple buiten die enorme mob met spelers met mijn mage. Maar vrees dat ik gewoon te weinig def blijf houden daarvoor. Of kan dat wel met (8)AP eq vliegje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Ik heb het mooiste hoedje van iederen gekregen ^^ extra stats: 12magres :D:D. Mijn andere accounts waren ook geen toppers (10sen, 10ap opzich wel ok, andere vergeten). Calnmates van me kregen betere werk: 10ap8con, 15ap,15ap/15hit, 15ap/15crit, 10int op vendingchar! lol.

ik wilde nog vragen wat de lvlarea is van T1 T2 T3, want die zijn voor mijn doen erg veranderd (van vroeger dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik speel dan niet op arua maar heb toch op men enige acc ff een hoedje (gratis gehad) 10 ap dus 20 ap :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
woehoeeee eindelijk lvl200 :P (nooit zin gehad om te lvlen bij prison). Kan nu eindelijk mijn amazing brush + vivor aan, wat mijn T7 setje compleet maakt :). currently 508int. (8int hoedje,7int vest, 3int shoe,5int glove 4int wing). Kan wss met enig gemak meer int krijgen door halo's te craften, redfield shoes/gloves, cgbs of bags. Mja weinig zin in en ben ook beetje op zoek naar voldoende def voor als ik gemobbed word. Hoewel ik me bedenk dat een buff setje nooit weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Mijn main account heeft 15 att en 15 cri(is ook de aanvaller :D), me alts hebben 14 att de andere was oook niet zo heel erg goed(zelf dat ik het niet meer weet).

Me broertje had op zijn main wel een goede 10 con ( en hij heeft nog wel een dealer ).
De ander was ook niet zo goed.

Maar die hoedjes zien er niet echt mooi uit. Maar wel lekker voor beginners.
We spelen nu op classic. En daar hebben we ook die hoedjes op genomen.
Lekker is het wel met die meer exp. Weet iemand hoelang dat nog duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amafi schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:44:
[...]

Ja, had gekund ;)
Weet niet of er alleen hats worden uitgedeeld of dat er ook nog andere eq wordt weggegeven.
Maar die shield is misschien nog wat voor mijn cleric.
Wil zowieso nog een keer kijken of ik een beetje kan raggen in temple buiten die enorme mob met spelers met mijn mage. Maar vrees dat ik gewoon te weinig def blijf houden daarvoor. Of kan dat wel met (8)AP eq vliegje?
Kost een helezooi pots, maar het kan. Maar prettig is anders.

(heb trouwens n00b scoutje, lvl 200 nu, en die kan gewoon 100 van die temple mobs tanken, raken hem toch niet)

Heeft prachtig clown hoedje 4int 12 Mdef 5 Str 20 AtackPower. Max dodge :D (Gekocht voor 1200zuly ^^)

Ga denk charms in kopen en hem naar 215 charmen, maar dan eerst nog effe geld verdienen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
24-28 april als ik me niet vergis. Het is na te kijken op het forum.

Die bdayhats zijn perfect voor classic, gaan superlang mee en geen lvl requirements :3. Ik wilde in eerste instantie namelijk de UP hat gebruiken (gachapin hat voor dex icm Knightkiller of misschien een van mijn toekomstige dex uniques (BoS BoA)). Maar dat is dus niet echt meer nodig.

sidenote: helft van het bericht was getikt op 9.20 om vervolgens geen tijd meer te hebben gehad (zit op werk) tot en met nu (14.50)...en eigenlijk nog steeds geen tijd hahaha, ik word opeens bedolven onder het werk...hollen en stilstaan is het motto hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
MannyMo schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:50:
24-28 april als ik me niet vergis. Het is na te kijken op het forum.

Die bdayhats zijn perfect voor classic, gaan superlang mee en geen lvl requirements :3. Ik wilde in eerste instantie namelijk de UP hat gebruiken (gachapin hat voor dex icm Knightkiller of misschien een van mijn toekomstige dex uniques (BoS BoA)). Maar dat is dus niet echt meer nodig.

sidenote: helft van het bericht was getikt op 9.20 om vervolgens geen tijd meer te hebben gehad (zit op werk) tot en met nu (14.50)...en eigenlijk nog steeds geen tijd hahaha, ik word opeens bedolven onder het werk...hollen en stilstaan is het motto hier.
Offtopic: Werk je dan ook hier?
@Manny, Nee was nog zelfs reeel bedoeld. Hier werkt het bedrijf hetzelfde. En toevallig vandaag ook een dagje rennen. (dus toe aan weekend, weekendje weg dus spreek je zondagavond/maandag wel weer)

@Ax3: Heb dan denk ik ander werk ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 25-04-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:27:
[...]

Offtopic: Werk je dan ook hier?
Gamen is toch ook werk? O-)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
offtopic...mijn reply behoeft geen uitleg :P Amafi is of sarcastisch of hij heeft weekend nodig :P

en ax3 heeft gelijk gamen=werken hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

nee Amafi heeft Leidsche studentes nodig :P

vanaf dinsdag weer moeilijke keuze -> WoW of GTA4 ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:37
noob ik wil ook gta 4! maar dat ding is mij te duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Weekendje weg was heerlijk, heb genoten van het zon.

Nu nog even 2 G7's inkopen en dan heeft mijn scoutje een complete G7 set.
En ben ik weer arm... :o
Maar kan deze week eindelijk wat meer spelen. Toch 2 dagen vrij, en waarschijnlijk dit jaar niet naar Amsterdam.
Jij al een ZF Vliegje? Zijn die dingen trouwens normaal te hunten, of moet je dan echt engelen geduld hebben en die klote pinoy's wegslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal
had klote stats op me verjaardags hoedje +10 def ...

Ben bourg begonnen en bevalt me prima lekker om te farmen xD nu al lvl 110

Ben inmiddels ook me raider A[7] set aant verkopen ben toch sterker met G[7] en bts heb ik gemerkt. 8)7 zo houd ik lekker een aantal Bil over voor me andere char of andere wensen :)

@amafi nou ik merk dat er wel sneller eq, etc, refines droppen dus dat is wel een soort van stockpile :) wel alles gewoon (1) maja als er een farming madness event komt heb ik iig een stockpile bourg :D

En hum tja had 8,4bil voordat ik a7 ging lol

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:53:
Hey allemaal

Ben inmiddels ook me raider A[7] set aant verkopen ben toch sterker met G[7] en bts heb ik gemerkt. 8)7 zo houd ik lekker een aantal Bil over voor me andere char of andere wensen :)
Zou het farmen met bourg dan nu sneller gaan dan met een scout? Droprate is toch gewoon 1

Aantal bil? Damn, hoeveel geld heb je dan eigenlijk?
Zit ik een beetje moeilijk te doen over een paar 100 miljoen. Maar ben dan ook ongeveer 3 chars aan het aankleden. Cleric/Mage en Scout, kost allemaal veel geld. T7 set T5 set en G7 set

@Sac 8,4 Bil. Damn! das wel rijkelijk veel.
Heb je veel lvl200eq gehunt en bosses gehunt ofzo? Weet zelf niet eens waar die beesten zich bevinden. Geloof dat ZF van Kera dropte?

[ Voor 10% gewijzigd door Amafi op 28-04-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
hehe sac is die hard in grinding he :P.

Maarre ZF das echt geluk hebben. Als je weet hoeveel mensen op dat ding aant jagen zijn kan je beter ergens anders grinden en er eentje kopen van je grinded money.

Ik had maar een zooi warden shells ingekocht voor 1mil (duur ik weet het) om voor de knight een slotted crimsonshield te krijgen. We gingen aan de slag met een zooi warden shells en red hearts en de eerste twee waren geen slot, die dus maar gedissed om vervolgens bij nr3 een slot te krijgen (opluchting zeg). En toen bleek dat ie zelfs nog genoeg shells over had voor nr 4 en die was ook gewoon een slot geworden haha. Dus die staat nu on sale om hopelijk alle kosten van de shields terug te verdienen. Geen idee wat de prijs er van is, maar ik zie die dingen weinig op de markt verschijnen (waarschijnlijk door de wardenshells, de hoge prijs van red hearts en het feit dat de meeste mensen hun vivor al naar 8/9 hebben gebracht met R7 erin). Ach ja we moeten ons geld toch ergens in weggooien .....

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel vermogen de billionairs hebben. Ik neem namelijk aan dat het meeste geld zit in de eqps van de mensen en dat ze bij change of class al hun gear sellen en dan weer opnieuw starten aan collecten van items. I'm guessing dat we zelf ongeveer 1.7bil in zhulies hebben en dat het overige zit in refines en dergelijke (battle gear excluded).

Misschien om nog een onduidelijk weg te halen. Ik praat altijd in 'we' vorm omdat 4 members in onze clan alles compleet sharen. Arti houd alle mats bij, ik hou alle refines bij. Geld wordt voornamelijk beheerd door arti en ik omdat wij de actieve dealers zijn en in principe alle spullen halen/refinen/craften. De andere twee houden daar zich niet zo mee bezig omdat ze liever gewoon willen spelen.

-edit- offtopic @amafi, ik lees nu pas je editted msg haha. Nee ik werk ik niet waar jij zit :p. Maar het was gewoonweg bizar die dag. Ik kom rustig aankakken op werk (te laat as usual ....) om vervolgens kopje koffie te pakken en erachter te komen dat er helaas weinig te doen is. (ik doe liever heel veel dan weinig op werk, mits het natuurlijk interessant is om te doen). In ieder geval ik ga tweakers op om ff mijn ontbijtje erbij te nuttigen en begin dus te tikken aan mijn bericht waarbij out of the blue opeens drie rapportages met spoed aangepast moeten worden. Ik doe trouwens gewoon een administratief bijbaantje waarbij ik afgelopen week fouten uit gemaakte rapportages moest halen. Mja laten het nou net big ass rapportages zijn waar je zeker anderhalf uur per rapportages bezig bent om alles goed na te lezen of alles klopt. Om vervolgens een hele stapel dossiers te zien verschijnen die ook gedaan moeten worden. Zoals ik al zei..hollen en stilstaan snap er soms weinig van op werk...

[ Voor 21% gewijzigd door MannyMo op 28-04-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
MannyMo schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:31:
Maarre ZF das echt geluk hebben. Als je weet hoeveel mensen op dat ding aant jagen zijn kan je beter ergens anders grinden en er eentje kopen van je grinded money.

Ik had maar een zooi warden shells ingekocht voor 1mil (duur ik weet het) om voor de knight een slotted crimsonshield te krijgen. ...... Geen idee wat de prijs er van is, maar ik zie die dingen weinig op de markt verschijnen (waarschijnlijk door de wardenshells, de hoge prijs van red hearts en het feit dat de meeste mensen hun vivor al naar 8/9 hebben gebracht met R7 erin). Ach ja we moeten ons geld toch ergens in weggooien .....
Tja dan gaat het toch een ZF kopen worden. Heb wel zin om mijn scout te pimpen, maar zal eerst wel 5/20 eq worden. De G7 set is bijna binnen. Zag vanmorgen dat ik een flinke doos gems en hearts binnen had. Alleen van essence, high ethers en hime mis ik nog wat. Hopelijk zijn de farmers vandaag wat gul en doneren ze aan mijn shopje.

Geld om echt weg te gooien heb ik eigenlijk niet, gaat allemaal tot nu toe gewoon nog op aan mooie eq en gems. Wat dropt trouwens dan die warden shells? Heb het nog niet zien droppen. Maar als het geld waard is, kan ik misschien ook daar wat farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:53:
Hey allemaal

@amafi nou ik merk dat er wel sneller eq, etc, refines droppen dus dat is wel een soort van stockpile :) wel alles gewoon (1) maja als er een farming madness event komt heb ik iig een stockpile bourg :D

En hum tja had 8,4bil voordat ik a7 ging lol
Ga dan effe socket ZF voor me kopen van geld dat je over hebt ja ! :P

@ Amafi, ik heb nog steets die ZF zonder socket..
Wel wat leuke EQ nu, allemaal goede dodge en stats. Maar kan nog wel stuk beter, nog niks boven (5) gerifined. Behalfe me Hoedje. Wil uit eindelijk ook compleete 5/20 3/15 set, en dat is het nu nog niet behalfe me hoed dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:16:
[...]

Ga dan effe socket ZF voor me kopen van geld dat je over hebt ja ! :P

@ Amafi, ik heb nog steets die ZF zonder socket..
Wel wat leuke EQ nu, allemaal goede dodge en stats. Maar kan nog wel stuk beter, nog niks boven (5) gerifined. Behalfe me Hoedje. Wil uit eindelijk ook compleete 5/20 3/15 set, en dat is het nu nog niet behalfe me hoed dus :)
Klinkt goed. Je had dan ook wel mazzel met je 5/20 hoedje zeg 8)
Zie soms wel een aantal leuke eq in shopjes staan voor scouts. Maar meestal wel redelijk prijzig.
Dus eerst maar die G7-set afmaken. Kunnen we later nog wel noob-scouts echt powerlevelen.
Moet lukken met G7set op scout en T7set op Cleric.

Heb je je G7 setje al gereed dan? Of heeft het venden nog niet genoeg opgebracht?
En die ZF socketless, heb je die dan flink gerefined? Of is die nog een lage refine grade?
Denk dat ik wel in 1 keer naar een ZF met slot wil, maar of de zulies mee willen werken is maar de vraag...

@Sac Hoe is het nu met je stockpile bourg dan? Al de gems terugverdiend op je bourg?

[ Voor 3% gewijzigd door Amafi op 29-04-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amafi schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:36:
[...]

Zie soms wel een aantal leuke eq in shopjes staan voor scouts. Maar meestal wel redelijk prijzig.
Dus eerst maar die G7-set afmaken. Kunnen we later nog wel noob-scouts echt powerlevelen.

Heb je je G7 setje al gereed dan? Of heeft het venden nog niet genoeg opgebracht?
En die ZF socketless, heb je die dan flink gerefined? Of is die nog een lage refine grade?
Denk dat ik wel in 1 keer naar een ZF met slot wil, maar of de zulies mee willen werken is maar de vraag...

@Sac Hoe is het nu met je stockpile bourg dan? Al de gems terugverdiend op je bourg?
g7 zet heb ik al nu ja,
En die ZF had ik nog van een vorige scout, maar in nog maar (5) en blijft hij ook, ga geen geld er in steken als ik er toch 1 met socket wil.

Heb nu Pakje (5) 41 dodge (Max dus) +7dex was vrij cheap.
Gloves (5) 39 dodge (Ja zonde he) 3 dex 20 acc.. Was ook lekker cheap.
En boots (6) 42 dodge (Max) 5def 5 dodge en koste ook geen ruk.
En me (7) clown had 5/20 max dodge tuurlijk.
En ABS (8 ) en Astro (7) voor op me ruggetje
De gloves/pakje/schoenen woorden dus nog een keer vervangen.

Heb nu wel genoeg dodge om te charmen in temple en alles te tanken. Dus kan zelf gloves en zo gaan hunten daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:36:
[...]

Me bourg is al 127 en gaat erg lekker heb nu alle gems compleet en heb al 5/20 noble suit en 3/15 cowboy hat en 2/15 noble gloves, nu moet ik nog een launcher van lvl 200 met 11x hr socket en moet nog leuke backshield met 2/15.... zon gast had een tribal 2/15 (4) max te koop dus ik bood 150 toen zei die 175 en hij is van jouw dus ik zo van ok... ik pak me geld even en toen zei die tegen me dat die nog ff w8 :( omdat een van ze kutclan maatjes zei dat die meer waard is lol maar voor 175 mil kan ik beter materials inkopen en zelf ff craften :) ik zie wel misschien komt die nog wel naar me toen^^ kan nie w8ten tot me bourg 19x is dan kan ik sikuku slaughter farmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:09:
[...]
Me bourg is al 127 en gaat erg lekker heb nu alle gems compleet en heb al 5/20 noble suit en 3/15 cowboy hat en 2/15 noble gloves, nu moet ik nog een launcher van lvl 200 met 11x hr socket en moet nog leuke backshield met 2/15.... zon gast had een tribal 2/15 (4) max te koop dus ik bood 150 toen zei die 175 en hij is van jouw dus ik zo van ok... ik pak me geld even en toen zei die tegen me dat die nog ff w8 :( omdat een van ze kutclan maatjes zei dat die meer waard is lol maar voor 175 mil kan ik beter materials inkopen en zelf ff craften :) ik zie wel misschien komt die nog wel naar me toen^^ kan nie w8ten tot me bourg 19x is dan kan ik sikuku slaughter farmen :D
Sikuku Slaughter? Welke mob is dat en waar hangt die uit dan?
En nog beter, wat dropt die? :9
/Amafi heeft een aantal 19x chars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raikou sinds kort ook 2 :D :)

en is dus ook benieuwd waar die slaughterer uithangt want ik zit nu maar saaj @ anubis spearman te hunten wat niet veel aan is

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaughter zit op van die grasveldjes net over de bergen als je prison uitloopt kan het zo niet echt goed uitleggen moet je maar eens ingame vragen dan show ik je. Die droppen lvl 200 stuff weapens, eq´s enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Zo, scoutje wordt steeds verder aangekleed.
Besloten om voor een goede 2/15 set te gaan. Dus gewoon met hoge refines zorgen voor hoge dura en dodge. Tot nu toe de hat en suit gekocht.
Maar vanwege een klein cashflow probleem, besloten alleen refines te gebruiken die ik zelf vind.
Zal dus nog eventjes duren voordat deze een flinke refine/dodge hebben.

Maar al met al wordt scout wel steeds wat leuker. Betere eq hunt toch al lekkerder

offtopic: Best rustig hier op werk, ben de enige op de afdeling (21 man normaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
@amafi, goeiemoggel:P. Enjoying the G7 set? hehe...gelukkig dat we daar niet unlucky waren..zou doodziek worden als er iets mis ging. Voortaan essence op g3 he :p geen gelul met die abnormale failurerate zeg. Die 90% klopte voor geen meter. Trouwens om je cashflow

@sac die slaughter heeft ook een timer van 1uur?

Het scoutje wordt steeds sexier zie ik :). Ik zal ook maar even mijn reportje uitbrengen van de happenings in Rose:

Kan met grote trots zeggen dat we voor de clanmage de lvl200 weapon gekocht hebben. Einstern (9) met T7 erin (HR 187/dura119) voor 560mil aangekocht, wat ik persoonlijk een koopje vind. Plus nog erbij dat we het T7 setje compleet gemaakt hebben. Ik heb het nog niet getest met de mage zelf, maarre met mijn cleric had ik fullT7 (plus 2x 15/x gear en wat intgear) en selfbuffed 1320ap ongeveer. Deed ff een test op de pincerqueens en sloeg die gemiddeld 1100-1300. Wat is dat wapentje sexy zeg :o. Grappige is dus wel dat de clanmage al een tijdje out of play is vanwege internet (oude huisgenoot met internet is verhuisd en nieuw (verplicht) internet komt pas 15 mei met de nieuwe huisgenoot). Maar ik denk zelf dat ze wel heel blij zal zijn als ze terug is....She'd better be :P.

Wel even een vraag: Zag een 20/5glove archmage (8 ) dr37 voor 100mil en een 15/3(8 ) archmageboot voor 100mil. Cheap of niet? Heb ze uiteindelijk niet gekocht. Maar nu nogal spijt van gekregen. Had op dat moment ff geen geld (moest het halen) om vervolgens toen ik ze 10min later wel wilde halen erachter te komen dat het shopje weg is en ik de naam van die gast niet meer weet >.<. Iets met xboszz?...Nah jah het spul zal wel weg zijn gok ik zo. Reden van twijfel was namelijk dat de mage eigenlijk al is voorzien van 15/x gear. 20/5archmagebonnet,15/2glove,15/3 coat,15/3jokershoe. Echt veel improvement is het dan allemaal niet. En ik betwijfel het allemaal of je er veel van merkt. Denk zelf misschien dat de shoes aangekocht moesten worden omdat het archmage setje dan compleet was. Mja weer iets om op het lijstje te zetten i guess.

Voor onze raider de chest en de gloves refined naar (6), waarbij we unlucky zijn dat de gloves zonodig op dura 118 is blijven steken (1dr minder). Nu nog zoeken naar goede boots, 7/7 15/x zijn onbetaalbaar, dus het zal wel iets van 5dex/5ap ofzo worden. Ook nog unlucky dat ik geweldig failde met Na op de BTS naar 7 -.- met 43%..zucht ik wou dat ik de luck had van vliegje.

Zelf nog een shredder (4) aangekocht voor 215mil (HR13x dura 105 ofzo) met de gedachte deze wss eerst zelf te gebruiken voor mijn noobieraider, die nu rondwandelt met de S-F, en dan te resellen. Moet wel toegeven dat ik het moeilijker vind om de prijzen te beoordelen van sommige eqps and weapons omdat de markt aan verandering onderhevig is.

offtopic: Bij mij op het werk is het ook niet erg druk, bezetting is iets van 40%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
MannyMo schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:13:
@amafi, goeiemoggel:P. Enjoying the G7 set? hehe...gelukkig dat we daar niet unlucky waren..zou doodziek worden als er iets mis ging. Voortaan essence op g3 he :p geen gelul met die abnormale failurerate zeg. Die 90% klopte voor geen meter. Trouwens om je cashflow

@sac die slaughter heeft ook een timer van 1uur?

Het scoutje wordt steeds sexier zie ik :). Ik zal ook maar even mijn reportje uitbrengen van de happenings in Rose:

Wel even een vraag: Zag een 20/5glove archmage (8 ) dr37 voor 100mil en een 15/3(8 ) archmageboot voor 100mil. Cheap of niet? Heb ze uiteindelijk niet gekocht. Maar nu nogal spijt van gekregen. Had op dat moment ff geen geld (moest het halen) om vervolgens toen ik ze 10min later wel wilde halen erachter te komen dat het shopje weg is en ik de naam van die gast niet meer weet >.<. Iets met xboszz?...Nah jah het spul zal wel weg zijn gok ik zo. Reden van twijfel was namelijk dat de mage eigenlijk al is voorzien van 15/x gear. 20/5archmagebonnet,15/2glove,15/3 coat,15/3jokershoe. Echt veel improvement is het dan allemaal niet. En ik betwijfel het allemaal of je er veel van merkt. Denk zelf misschien dat de shoes aangekocht moesten worden omdat het archmage setje dan compleet was. Mja weer iets om op het lijstje te zetten i guess.

Voor onze raider de chest en de gloves refined naar (6), waarbij we unlucky zijn dat de gloves zonodig op dura 118 is blijven steken (1dr minder). Nu nog zoeken naar goede boots, 7/7 15/x zijn onbetaalbaar, dus het zal wel iets van 5dex/5ap ofzo worden. Ook nog unlucky dat ik geweldig failde met Na op de BTS naar 7 -.- met 43%..zucht ik wou dat ik de luck had van vliegje.
Ook een goedenmorgen gewenst.
Jep de scout wordt sexier. De G7's doen het wel lekker, nu nog even de AKW erbij (bullbs met 13dr is het toch net niet ;)) Maar het refinen boven de (6) is het dan niet meer mogelijk om 120 dura te halen dan? Heb geen idee hoe snel die refine lvl's de dura nog omhoog halen.
En essence voor g3 was wel gewenst ja. De gems failde geloof ik 1 op 4 ofzo. Ach, weten we dat voor de volgende keer.

5/20 archglove (8) voor 100m is nog wel redelijk prijzig. Maar moet die ook nog hebben voor de complete 5/20 archmage set. Heb trouwens ook 2/15 archmage shoes in de aanbieding als mijn shopje die niet verkocht heeft. Die kan ik je wel goedkoop verkopen als je wilt voor een complete set.
Maar ben wel jaloers op die lvl 200 staff. Komt voor mij ook ooit nog wel. :+
Scout gaat nu toch wel weer voor. Even getest welke sterker was om te farmen, en dat heeft de scout toch wel gewonnen. En dat ondanks super equip.

Heeft iemand trouwens een idee waar de cowboy-hats droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Amafi schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:27:
[...]

Ook een goedenmorgen gewenst.
Jep de scout wordt sexier. De G7's doen het wel lekker, nu nog even de AKW erbij (bullbs met 13dr is het toch net niet ;)) Maar het refinen boven de (6) is het dan niet meer mogelijk om 120 dura te halen dan? Heb geen idee hoe snel die refine lvl's de dura nog omhoog halen.
En essence voor g3 was wel gewenst ja. De gems failde geloof ik 1 op 4 ofzo. Ach, weten we dat voor de volgende keer.

5/20 archglove (8) voor 100m is nog wel redelijk prijzig. Maar moet die ook nog hebben voor de complete 5/20 archmage set. Heb trouwens ook 2/15 archmage shoes in de aanbieding als mijn shopje die niet verkocht heeft. Die kan ik je wel goedkoop verkopen als je wilt voor een complete set.
Maar ben wel jaloers op die lvl 200 staff. Komt voor mij ook ooit nog wel. :+
Scout gaat nu toch wel weer voor. Even getest welke sterker was om te farmen, en dat heeft de scout toch wel gewonnen. En dat ondanks super equip.

Heeft iemand trouwens een idee waar de cowboy-hats droppen?
Als je wilt kan je een WDW dr20 2dex1con lenen van ons (als die ook nog niet verkocht is). Of misschien zelfs een WDW (6) max dura (maxmp30 woehoee). Die is tijdelijk uitgeleend aan een friend, maar die is on a big break had ik gehoord.

Over het refinen, heb zelf nog niet erg veel ervaring ermee maar wat ik weet is dat hoe lager de succesrate hoe kleiner de kans op duraverhoging. Ik had op de glove 5->6 Na gebruikt en kreeg 1 dr -_-...als ik dat wist dan had ik wel Al gebruikt ofzo zeg..sjonge jonge wat een waste. Op de vest daarentegen kreeg ik wel weer 2dr erbij (voor max dura).

Over die gloves, tsja 4/15 5/20 zijn wat duurder omdat zulke gloves/boots moeilijker verkrijgbaar zijn i.t.t. vests/bonnets (net als bij alle andere classes). Jouw 2/15 shoe ga ik even over nadenken.

Scoutjes hebben natuurlijk de lekkere dodge boven de mage die altijd geraakt wordt. Mages tonen hun sexyness pas echt op het moment dat je in een party zit. (ben benieuwd hoe het zal gaan in prison met haar nieuwe setje :o..elke AOE equals 1charm :P).

Als ik me niet vergis droppen cowboyhoedjes van sikuku leaders. Weet iemand trouwens waar je kan grinden op lvl160?

[ Voor 47% gewijzigd door MannyMo op 02-05-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

MannyMo schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:13:
Ik deed altijd grade 4 nog met essence, failed soms, maar dan nog veel goedkoper dan hogere refines gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
MannyMo schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:10:
[...]Scoutjes hebben natuurlijk de lekkere dodge boven de mage die altijd geraakt wordt. Mages tonen hun sexyness pas echt op het moment dat je in een party zit. (ben benieuwd hoe het zal gaan in prison met haar nieuwe setje :o..elke AOE equals 1charm :P).
Oe, klinkt goed. Mag ik een keer meedoen met mijn mage?
Volgens mij een hoop lol een goede party ergens in prison, en misschien ook wel lekkere drops.

@Haan: G4 was ook met essence gedaan. Alleen g2 ->g3 met low essence ging jammerlijk mis.
Behoorlijk wat fails. (teveel in onze ogen) Dan maar wat extra uitgeven aan ess ipv low ess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
@Haan, zoals amafi omschrijft is G4 idd met ess. Ik had al van tevoren aangegeven welke refines hij het beste kon gebruiken. Essence is 88% (1% hoger door de 5con v/d oriental drumz haha) en hoewel er wel eens wat failed zijn de kosten versus higher succesrate van ethers vele malen lager, plus het feit dat 9/10 keer een fail gebeurt op de essence zelf waarbij je dus alleen 400k verliest ipv 9mil...reken uit je winst. Amafi had toen niet genoeg essence. Na die failures had ie er genoeg van en kocht ie een zooi essence :P. Had zelf verwacht dat ie niet zoveel zou failen, en dan ook vooral niet hele tijd op de gems...wat vervelend is als je redelijk krap zit daarmee.

Uit de berekening van mijn clanmate bleek dat we (startend vanuit scratch) T7/S7 kunnen maken voor 152mil. En als we tijd krijgen zelfs nog veel goedkoper (138mil met zijn inkoopprijzen). Prijzen gebaseerd op: 23k low ess, 34k ess, 275k high eth, 310k hime, 450k low enth (400k lowprice), 3,01 mil BH (2,5mil lowprice).

Verder @ amafi: Prison is puur lvling en drops zijn hopeloos in de groep, tenzij je een master in oppakken bent zoals mijn clanmate (dunno how he does it, maar hij pakt altijd een zooi g2/t2 en gear op). Of je gaat apart prison in en dan met je party zelf mobs oppakken. Dit kan gedaan worden op 2 manieren: scout/raider met uberdodge die bijna alles dodged, of een knight met zeer hoge def. Maarre je schrikt gewoon hoe hard het gaat als je in prison aoe-action hebt.

Zelf prefereer ik marsh in te gaan om vervolgens bij de engineers ofzo als een gek te gaan collecten en dan aoe-madness. Heb het 1 keer gedaan: cleric,mage,bourg/artisan (dualclient), raider. lvlen gaat langzaam (wat goed kan zijn als je farmed) maar je verzamelt best goed in refines als je ff aanhoud. En speel je het goed pak je een paar bosses mee.

Hoop nog dat we binnenkort grade2 clan worden zodat we iets meer speelruimte hebben binnen de clan. Ik zit nog beetje in de maag gesplitst hoe ik het moet doen met imnota..characters. Neemt veel plaats in, maar ze zijn evenredig actief. Ach ja higher grade clan meer plaats :P.

[ Voor 7% gewijzigd door MannyMo op 02-05-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha zie wel dat jullie altijdt vet zuinig zijn met je geld enzo en ook dat jullie liever minder goeie stats op eq willen hebben omdat "pro" stats nog wat te duur is ( wat ik wel begrijp) maar tegenwoordig is alles niet meer zo duur dus waarom geld uitgeven aan crap statted eq ? kun je beter wat betere eq kopen goed refinen meteen heb je later meer profijt van.

Heb me AAW (4) hp+35 dr 40 geruild tegen ZF(9) 189HR 120Duramet g7, 2 keer G7 in socket 1 keer E7 in socket 3/15 nether boots (8) 44dr en 500mil xD dikke winst mee gemaakt.

ZF(9)= 1,75bil
G7= 400mil (2)
E7= 180mil
3/15 Nboots= 450mil
+500mil =
3.1bil xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:33:
haha zie wel dat jullie altijdt vet zuinig zijn met je geld enzo en ook dat jullie liever minder goeie stats op eq willen hebben omdat "pro" stats nog wat te duur is ( wat ik wel begrijp) maar tegenwoordig is alles niet meer zo duur dus waarom geld uitgeven aan crap statted eq ? kun je beter wat betere eq kopen goed refinen meteen heb je later meer profijt van.

Heb me AAW (4) hp+35 dr 40 geruild tegen ZF(9) 189HR 120Duramet g7, 2 keer G7 in socket 1 keer E7 in socket 3/15 nether boots (8) 44dr en 500mil xD dikke winst mee gemaakt.

ZF(9)= 1,75bil
G7= 400mil (2)
E7= 180mil
3/15 Nboots= 450mil
+500mil =
3.1bil xD
Er is zeg maar een verschil tussen biljoenen hebben en miljoenen Sac.
Hierdoor moeten we wat tactischer omgaan met het geld dat we hebben. We krijgen wel steeds meer geld maar dan niet in 1 keer 3.1b zoals jij voor een wing.

Heb ook onder andere nog nooit iets gevonden dat echt veel geld waard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Hoeveel zouden jullie geven voor een Noble Lord Vest (9), max. dura en met 5/20 (str/ap)?

En is het trouwens slimmer om het zelf te refinen of zo te kopen? (is misschien al te laat als ik het antwoord heb, maar toch ;) )

[ Voor 42% gewijzigd door Rogier.V op 03-05-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogier.V schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:20:
Hoeveel zouden jullie geven voor een Noble Lord Vest (9), max. dura en met 5/20 (str/ap)?

En is het trouwens slimmer om het zelf te refinen of zo te kopen? (is misschien al te laat als ik het antwoord heb, maar toch ;) )
Haha ja zag die vest ook wou hem eigenlijk kopen voor me bourg, zag jouw ook lopen in xita ook bourg toch? Vind hem toch wel wat te duur dus ik heb een 3/15 Mana steam vest gekocht voor 200mil alleen nu nog refinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Is ook nice :)

Ligt het trouwens aan mij, of is de server nu offline ofzo? Hij blijft hangen op downloading avatars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Zo.. ik ben ook maar weer eens een kijkje gaan nemen in rose, had er op een of andere manier toch gewoon weer zin in.

Liep gister in eucar toen zag ik dat Amafi in LoT zit, wist niet eens meer dat LoT daar nog bestond. Ik vroeg dus aan Amafi of ik kon joinen, maar dat kan dus niet aangezien Dhr. Rakkerzero nog leader is en nooit meer online is :P
Mijn vraag aan rakker of hij zijn leadership aan een active member wilt afstaan.
Alvast bedankt :P

btw kunnen we LoT misschien ook nog een keer grade 2 geven :9

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Ik heb idd nog steeds de leadership van LoT.

Ik heb echter AruaRose allang niet meer op mn PC staan. Dus zal even moeten installeren enzo :P
Doe ik morgenmiddag, denk ik, wel even. Dan maak ik Amafi wel ff leader ofzo.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 04-05-2008 22:54 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Rakkerzero schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:53:
Ik heb idd nog steeds de leadership van LoT.

Ik heb echter AruaRose allang niet meer op mn PC staan. Dus zal even moeten installeren enzo :P
Doe ik morgenmiddag, denk ik, wel even. Dan maak ik Amafi wel ff leader ofzo.
Haha hoe kun je rose nou van je computer afgooien :P

Maar als je dat zou willen doen zou dat erg fijn zijn thxx :*)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Zo ik ben nu ook maar weer eens begonnen met spelen op de classic server.
Wel een nieuwe char om samen met me broertje te spelen.
Is er al een tweakers clan op classic of een ander?
We zijn nu 40+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Calamor schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:43:
Zo ik ben nu ook maar weer eens begonnen met spelen op de classic server.
Wel een nieuwe char om samen met me broertje te spelen.
Is er al een tweakers clan op classic of een ander?
We zijn nu 40+
Voor zover ik weet is er nog geen tweakers clan op de Classic.
Ben wel ooit begonnen op de classic. Maar ik level toch veels te langzaam om echt veel lol in het spelen te kunnen hebben.

Daarom speel ik (met een aantal anderen) nog op de HR
Zo langzamerhand steeds betere eq, Afgelopen weekend AKW +7 gekocht (max dura)
Staat hip en loopt een stukje sneller. Maar dat gaf weer een gat in mijn cashflow, dus meteen maar wat gaan hunten. Weer geen leuke clownshats maar wel leuke lisents.
Omdat het refinen toch best wel veel zuly kost een nieuwe noob gemaakt voor B2 en B3. G7 set erop zetten en buffs van mijn cleric en die vliegen echt in levels. Inmiddels is ook het noob scoutje lvl 99 met 2nd job. En kan ik mijn equip weer wat verder refinen. En kan die op een gegeven moment red hearts en g3’s hunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kaytjuh schreef op maandag 05 mei 2008 @ 02:33:
[...]

Haha hoe kun je rose nou van je computer afgooien :P

Maar als je dat zou willen doen zou dat erg fijn zijn thxx :*)
Ik hou me echt helemaal niet meer met Rose Online bezig :P
Zelfs World of Warcraft staat op een laag pitje momenteel.

Heb nu even zo'n Shooter periode, dus veel CS;S en HL2 spelen :P
En maps ervoor bouwen natuurlijk ^^

Maar het meeste besteed ik momenteel aan mn Wii. Heb veel te leuke spellen momenteel ervoor (MK:Wii, Zelda, Mario Galaxy, Wii Fit etc...)

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 05-05-2008 13:44 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:42:
[...]
Ik hou me echt helemaal niet meer met Rose Online bezig :P
Zelfs World of Warcraft staat op een laag pitje momenteel.
Heeft 1 van beide ooit op een hoog pitje gestaan dan :*)

Kan je me bank char in de andere lot alle rechten geven btw? Als je ooit weer inlogt?

[ Voor 8% gewijzigd door William/Ax3 op 05-05-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Dat vest van een paar post terug gekocht..

Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd283/rogiervogels/vest.jpg

gekocht voor 270m + 6/5 Noble Lord Hat + 4/15 elephent backpack + wat refines (niet zo heel veel)
Geen idee of het het waard was, maar ik heb het maar gewoon gedaan. Veel geld heb ik niet meer over :P

Ben gister trouwens begonnen met een nieuwe char, een cleric. Was het zat om constant rond te moeten rennen voor buffs. Zit nu nog ff met de 2nd job quest te kloten, maar mocht iemand hier met een cleric heel erg zin hebben om wat te helpen.. graag! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:11:
[...]

Heeft 1 van beide ooit op een hoog pitje gestaan dan :*)
Uh ja :P
Ik wil binnenkort wel weer terug ingame komen in WoW om mn char ff naar lvl 70 te tillen.
Kan je me bank char in de andere lot alle rechten geven btw? Als je ooit weer inlogt?
done ;)

Edit: Amafi is nu clan master van LoT op HR ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 05-05-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Rogier.V schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:30:
Dat vest van een paar post terug gekocht..

[afbeelding]

gekocht voor 270m + 6/5 Noble Lord Hat + 4/15 elephent backpack + wat refines (niet zo heel veel)
Geen idee of het het waard was, maar ik heb het maar gewoon gedaan. Veel geld heb ik niet meer over :P

Ben gister trouwens begonnen met een nieuwe char, een cleric. Was het zat om constant rond te moeten rennen voor buffs. Zit nu nog ff met de 2nd job quest te kloten, maar mocht iemand hier met een cleric heel erg zin hebben om wat te helpen.. graag! 8)
Mooi vest, maar wel redelijk prijzig als ik het zo hoor.
Gelukkig blijven die mooie dingen redelijk hun waarde houden.
Wat ben je trouwens? Bourg denk ik?

Een eigen cleric is wel heerlijk kan ik verklappen. Makkelijk party, alleen je hebt constant irritante mensen die om buffs vragen ;)

@Cardinal Moet dat AHK nog steeds installeren. Zag een topic op het aruaforum en leek me wel erg makkelijk. Zou je het ook zo kunnen maken dat je 2 chars gaat levelen met je cleric.
Bijv: 1 scout 1 cleric beiden gebuffed door cleric2 doormiddel van AHK
En Cleric1 autokiss op je scout elke 3 sec ofzo

[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 05-05-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:33
Rogier.V schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:30:
Als je slim bent, maak je nog een character samen met de cleric. Dat character met een dual-client in een party stoppen en levelen maar. Voordelen:

1. Twee characters levelen voor de prijs van een.
2. Het andere character kan je later laten genieten van party buffs.
3. Levelen gaat sneller, doordat clerics niet zo krachtig zijn.

Dat in combinatie met het programma Auto Hotkey en je spelen wordt wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
cardinal808 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:08:
[...]

Als je slim bent, maak je nog een character samen met de cleric. Dat character met een dual-client in een party stoppen en levelen maar. Voordelen:

1. Twee characters levelen voor de prijs van een.
2. Het andere character kan je later laten genieten van party buffs.
3. Levelen gaat sneller, doordat clerics niet zo krachtig zijn.

Dat in combinatie met het programma Auto Hotkey en je spelen wordt wel erg makkelijk.
Ik heb het nu op de dex-cleric manier gedaan.. en vanaf lvl 80-90 ofzo via party's denk ik.
Nadeel via de party manier is dat je denk ik vooral tot lvl 120 ofzo, het eigenlijk alleen maar 2x zo langzaam gaat. Bovendien heb ik het geld niet om voor zoveel chars mooie setjes te kopen, en dan heb ik uiteindelijk nóg een char die ik weer omhoog moet brengen.

Maar het had zeker gekund ja.. Ik ga alleen nu niet nog een char naar lvl 80-90 lvlen (tenminste, niet nog een keer in een week tijd de job quest :9 ) Of misschien doe ik het wel, maar dan na een tijdje. Wat zal ik dan voor een class er bij nemen? Raider?

@Amafi: Ik ben inderdaad bourg. Echt heerlijk tegen monsters, alleen ze zuigen nogal in pvp. Maar dat vind ik toch al geen zak aan (zal nog wel komen, maar goed).

[ Voor 4% gewijzigd door Rogier.V op 05-05-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Rogier.V schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:29:
[...]
Ik heb het nu op de dex-cleric manier gedaan.. en vanaf lvl 80-90 ofzo via party's denk ik.
Nadeel via de party manier is dat je denk ik vooral tot lvl 120 ofzo, het eigenlijk alleen maar 2x zo langzaam gaat. Bovendien heb ik het geld niet om voor zoveel chars mooie setjes te kopen, en dan heb ik uiteindelijk nóg een char die ik weer omhoog moet brengen.

Maar het had zeker gekund ja.. Ik ga alleen nu niet nog een char naar lvl 80-90 lvlen (tenminste, niet nog een keer in een week tijd de job quest :9 )

@Amafi: Ik ben inderdaad bourg. Echt heerlijk tegen monsters, alleen ze zuigen nogal in pvp. Maar dat vind ik toch al geen zak aan (zal nog wel komen, maar goed).
Huh, heb afgelopen zondag nog een char flink snel geleveld naar 99 en dan inclusief de 2nd job quest. Krawfi-king was binnen een uurtje gedaan. (oke met buffs en even goed opletten)
Maar cleric is echt een hel om solo te levelen. En dan zeker zonder goede buffs of in een goede party.
En echt mooie setjes heb je als je een goede cleric hebt eigenlijk niet nodig. Pas vanaf lvl 180 is het leuk om iets moois te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Amafi schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:45:
[...]

Huh, heb afgelopen zondag nog een char flink snel geleveld naar 99 en dan inclusief de 2nd job quest. Krawfi-king was binnen een uurtje gedaan. (oke met buffs en even goed opletten)
Maar cleric is echt een hel om solo te levelen. En dan zeker zonder goede buffs of in een goede party.
En echt mooie setjes heb je als je een goede cleric hebt eigenlijk niet nodig. Pas vanaf lvl 180 is het leuk om iets moois te hebben
Lvlen gaat ook erg snel.. Alleen had ik nogal ongeluk bij het kingkong gebeuren, duurde uren en uren. En dan heb je nog die andere delen met monsters killen, wat ook behoorlijk klote is als cleric. :X
Maar goed, ik denk dat ik een raider (?) ga maken, die ik naar het zelfde lvl breng als m'n cleric to-be (ben nog bezig in Gorge om die golems te killen). En vervolgens dan dual'en.
Suggesties? Wat zal ik doen Raider, Knight of Scout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:33
Daarnaast hoeven alle setjes niet echt een fortuin te kosten. Gewoon een kwestie van shoppen en niet gelijk kopen. Ik heb momenteel een hele goed set spullen en heb eigenlijk amper geld.
Rogier.V schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:29:
[...]
momenteel ben ik met de combinatie level 140 geworden. De buffs zijn wel erg lekker hoor, zeker als ze op dat level lekker hoog zijn en ook party-buffs zoals evasion en defense kan toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Heeft eigenlijk nog niemand een multibox combo geporbeerd met zeg 4 mages en 1 cleric o.i.d. Zoiets lijkt me voor Rose ook wel zeer bruikbaar hehe dan kan je de hele rotzooi met mobs gewoon aoen als een gek eq is dan wel een probleem maar pvp ben je dan toch iedereen die niet met een groep komt makkelijk de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
ax3 heeft teveel WoW filmpjes op youtube gezien:p (gruwelijke multiboxers trouwens, had ook die combo met die shamans gezien :o).

Altijd leuk om toch weer een tweaker te zien ingame (Kaytjuh). Mocht je het saai hebben in LoT, Ik kan wel plek vrijmaken in me clan om je erbij te zetten. (ik moet echt eens grade2 worden...die overige 378cp erbij sprokkelen >_> ).

Het verhaal van een cleric aanmaken, mijn tip is net als voor het aanmaken van een artisan; maak de build van een mage tot lvl 100+ (of tot na je second job) en doe dan de statreset. Scheelt je echt een ongeluk tijdens je second job quest. Voor artisans nog zelfs een stukje verder, lvl die gewoon a la bourg tot 190+ en doe dan pas een statreset. Dan heb je namelijk 300con en 28x sen alles ervoor zou imo niet winstgevend (genoeg) zijn met craften. Als ik me niet vergis zou je ergens rond lvl 200 con/sen moeten maxen (aangeraden de hoeveelheid int van elvenwand en dan met orientaldrumz + minimum charm voor crown rekening houdend met 5charm mask).

@rogier qua keuze van een class hangt het een beetje van je speelstijl af. Alle drie zijn zeer makkelijk te lvlen en zeker als je een grade7 setje heb van beide is het easymode. Raider/scout dodgen dan praktisch alles en knights hoef je amper te healen. Voordeel knight tov hawker is dat je zowel high lvl bosses (dus pink/purple) als massmobs goed aankan door high def/aoe's, maar hawkers zijn weer lekker snel qua mspd.

Geld heb je niet hard nodig als je dualclient draait met een cleric. Zeker tot aan lvl190 zou ik gewoonweg geen geld investeren (tenzij je genoeg hebt) in gear/weapons en refining. Je lvlt dusdanig snel dat je al snel wisselt van gear. En het mooiste is: eenmaal een highlvl cleric kan je met gemak een noobie aanmaken die je dan weer ultrasnel lvlt naar de gewenste grindinglvl. Mooi voorbeeld: mijn clanmate heeft met lvl88 gear gelopen tot lvl150+ op zijn hawker. en 88-120+ met zijn knight. Als ik ergens in zou investeren dan zou het als eerste de gemsetjes zijn voor je cleric (als je meerdere noobies aanmaakt) en anders je fighting char met een cheape t3/t4 setje voor je cleric met eventueel intgear. Geef gewoon niet teveel geld uit om net die 5int meer te krijgen op higher lvl omdat je meer voordeel haalt door het ergens anders in te steken. Kortom prioriteiten stellen ;).
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste