[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal :) sac speelt ook nog steeds rose :D op Arua ^_^ hoeist ermee allemaal !? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:14
Voor mij is het ook erg lang geleden dat ik weer gespeeld heb. Wel grappig dat je het nog steeds speel.
Is bij NaRose al een 4de planeet?

En heb je nog leuke pic?

[ Voor 9% gewijzigd door Calamor op 14-01-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Wie was nou de leader van LoT op Arua? Ik ben weer active en wil in LoT :P

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Kaytjuh schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:35:
Welke server? Maar ik denk fly.
Zelf heb ik op de low server LegendOfTweakers.
Alleen hoe krijg je dat een ander char de leader wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Calamor schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:46:
[...]

Welke server? Maar ik denk fly.
Zelf heb ik op de low server LegendOfTweakers.
Alleen hoe krijg je dat een ander char de leader wordt?
Zal ik vast wel zijn, zit eigenlijk nooit meer op arua..

Heb nog vet veel items, dus als iemand beetje fanatiek is en lvl 185+ kan ik hem denk wel aankleden.

Msn me maar als je wat mot kay. flyserv apenstaartje gmail punt com (Ben ergens na 21:00 wel thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Kaytjuh schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:35:
Maak dan een nieuwe clan aan. AiT -> AloneInTweakers :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:22:
[...]

Heb nog vet veel items, dus als iemand beetje fanatiek is en lvl 185+ kan ik hem denk wel aankleden.

Msn me maar als je wat mot kay. flyserv apenstaartje gmail punt com (Ben ergens na 21:00 wel thuis)
Zou ook nog ergens iets kunnen hebben. Maar al een aantal maanden niet meer op ARUA gespeeld.
Wat voor chars heb je Kay? Misschien heb ik nog wel leuke items voor je.

(leuk te zien dat er weer wat activiteit is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha na een lange tijdt weer actieve posts lol :P

Wat doen jullie tegenwoordig allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Amafi schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 09:13:
[...]

Zou ook nog ergens iets kunnen hebben. Maar al een aantal maanden niet meer op ARUA gespeeld.
Wat voor chars heb je Kay? Misschien heb ik nog wel leuke items voor je.

(leuk te zien dat er weer wat activiteit is)
Heb een arti lv. 120. knight 160 en een scout 190.

Laat maar horen, ik zou het leuk vinden. Kan wel wat extra's gebruiken in rose :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:16:

3 letters -> WoW >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
3 letters -> RA3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:09:
[...]

3 2 letters 1 cijfer -> RA3
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Leuk dat het hier weer een beetje active word, zal straks eens een screenie posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in 23 letters 1 cijfer en 1 dubbelepunt: Diablo 2: Lord of Destruction
en af en toe nog wat cs :)

Heb laatst nog geprobeerd heel even te spele, maar de lol was er veel te snel van af. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:16:
[...]

in 23 letters 1 cijfer en 1 dubbelepunt: Diablo 2: Lord of Destruction
en af en toe nog wat cs :)

Heb laatst nog geprobeerd heel even te spele, maar de lol was er veel te snel van af. helaas.
Wow dat heb ik ook echt nog lang gespeeld haha had een lvl 99 hammerdin met enigma enzo super sterk xD
Helaas toen te lang niet gespeelt dus al me charachters waren expired |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:06:
[...]

Wow dat heb ik ook echt nog lang gespeeld haha had een lvl 99 hammerdin met enigma enzo super sterk xD
Helaas toen te lang niet gespeelt dus al me charachters waren expired |:(
je bent altijd welkom ;p misschien diablo2 topic doorbladeren, wie weet begint het weer te kriebelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Hehe hoef je niet te vragen ;) we hebben alles wat er sins de expension er atm is weer down :o

Nog nieuwe dingen te vinden in rose? Of nog steeds alleen maar nieuwe looks ect :+

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
heyhey allen,

ben al een tijdje gestopt met rose nadat de aruaservers nogal laggy waren (vorig jaar zomer?), heb uiteindelijk alle waardevolle spullen (zhulies, refines, uniqes, gems) aan een buddy gegeven. Alst goed is hebben alle chars nog wel hun gear en gems, en hebben een aantal shopchars nog bergen spul wat verkocht kan worden.

Even herinneringen ophalen..
Runde samen met een vriend ~6 shopjes. Twee stonden voornamelijk crafting mats in te kopen en twee kochten refines en dergelijke in. 1 shop met wings/carts, 1shop carts, 1shop lvl120gear, 1 shop lvl 80-120 weaps/gear, 1shop met random stuff (crafted troep ofzo)... lvlen en gear verzamelen was niet het leukste, shoppen/sellen & craften was dat :P. Eigenlijk alle gear/refining/gems zo bij elkaar gespaard voor onszelf en twee friends.

Speel nu net als velen weer WoW, vermaak me daar nog wel ff en misschien op een regenachtige dag....even het rosedeuntje aanhoren en de waggelende poppetjes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Hey !

Ik ben op akram 8x en 7x cleric. Vond het saai worden wacht nu op d e nieuwe skills dan kom ik misschien terug. Speel nu op arua High Rate, heb daar nu een 16 x Xbow-scout en 16x cleric .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

idutcher schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:12:
Hey !

Ik ben op akram 8x en 7x cleric. Vond het saai worden wacht nu op d e nieuwe skills dan kom ik misschien terug. Speel nu op arua High Rate, heb daar nu een 16 x Xbow-scout en 16x cleric .
Nieuwe skills? Komen er nieuwe skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Kaytjuh schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:58:
[...]
Nieuwe skills? Komen er nieuwe skills?
Dat was het eerste idee van Akram Rose ja, of het al werkt weet ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

volgens het forum nog niet ;)

oww Hallo iedereen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ik speel trouwens heel af en toe in een verloren uurtje op aura rose,

Is er nog iemand die daar wat leuke cleric/mage/scout rommel heeft? Ben niet zo hoog ofzo is gewoon puur uit verveling af en toe hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
You've got mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 22:43:
Ik speel trouwens heel af en toe in een verloren uurtje op aura rose,
Tijd over in WoW?

Man, ik kom tijd tekort. Wil echt weer een gamen, maar ik kom er gewoon niet aan toe.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Hehe rakker niet echt. Maar heb de afgelopen weken niet super veel tijd om te gamen. En in 1 uurtje kan je meer doen in rose dan in wow. En heb idd op het moment niet veel te doen in wow dan alts lvl'en.

Amafi THNX!! wat een spul omg.

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 28-02-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e x dat ik op tweakers zit :D ik zat ff rond te kijken en ik zag dit :D
erg cool ik speel fanatiek rose en heb een lvl 204 scout/200 cleric en ben nu mijn mage aant trainen die is nu lvl 196...

maar ben tijdje ziek geweest en loop nu 8ter op paar vrienden :D dus als iemand wat leuke stuff over heeft en mij wil helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owkey ik snapte niet hoe dat quote werkt maar nu wel srry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede avond allen,

ik dacht ik zal is kijken hoe dat rose de afgelopen jaren is door geevaluaeerd, en wat ziet mijn oog, allemaal oude bekenden :O rakker, axe, kaytjuh, sacardus, calamor, flyingdutch

Hoe staat het er allemaal voor?

Op het gebied van rose zie ik dat de private servers nog steeds draaien en er toch stiekem wel steeds meer en meer aan het systeem word gesleuteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:26:
goede avond allen,

ik dacht ik zal is kijken hoe dat rose de afgelopen jaren is door geevaluaeerd, en wat ziet mijn oog, allemaal oude bekenden :O rakker, axe, kaytjuh, sacardus, calamor, flyingdutch

Op het gebied van rose zie ik dat de private servers nog steeds draaien en er toch stiekem wel steeds meer en meer aan het systeem word gesleuteld.
er word nog van alles gesleuteld, zij het met mondjesmaat. De game word niet echt interessanter. nieuwe items en dat was het ongeveer. nieuwe skills krijgen ze nog niet voor elkaar, en verder blijft het alemaal hetzelfde. Nothing different, op wat leuke looks na ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:36:

1e x dat ik op tweakers zit :D ik zat ff rond te kijken en ik zag dit :D
erg cool ik speel fanatiek rose en heb een lvl 204 scout/200 cleric en ben nu mijn mage aant trainen die is nu lvl 196...

maar ben tijdje ziek geweest en loop nu 8ter op paar vrienden :D dus als iemand wat leuke stuff over heeft en mij wil helpen :D
kloon ?

Ik ken namelijk nog iemand met datzelfde adres die al zeer geruime tijd in mijn lijst staat ;)

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:26:
goede avond allen,

Doorgeevolueerd buiten Rose, ja :P
Maar het gaat goed hoor. Alleen beetje weinig tijd om te gamen helaas.

Hoe staat het er bij jouw voor? En met je opleiding?
Kom je nog weleens in Zevenbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ROSE doorgeevolueerd? ehhh is dat mogelijk, op de basic bugs na was het perfect! :P
Gaat er eerder op achteruit, geen idee meer was actief bezig met ROSE elke avond en ergens even geen tijd meer gehad en gelijk helemaal vervallen en kwijt. Tends to happen to me a lot, nu weer bezig met Diablo2. Tot ik daar weer even geen tijd voor heb of vaak genoeg dood ben gegaan (als m'n kicksin nu dood gaat kap ik er weer mee denk ik :( )

Misschien dat ik in de zomervakantie ROSE er weer bij pak, ze waren geloof ik bezig aan third job op arua ROSE? en RuffROSE had ze al ofzo? geen idee mee was dat net aan het opzoeken toen dacht ik :D

Toch mooi om te zien hoe we allemaal na al die jaren gewoon terug blijven komen :). nouja, allemaal... toch een vaste kern iniedergeval ;)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38
Van NArose
this maintenance the Rose Client will be updated to allow multiple instances of the Rose client to be run and as well GameGuard will be removed.
Gedurfde actie als je het mij vraagt, benieuw hoe de 'hackertjes' het gaan doen in NArose :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:29:
Van NArose

[...]

Gedurfde actie als je het mij vraagt, benieuw hoe de 'hackertjes' het gaan doen in NArose :P
NArose is screwed |:(

Er zal nu wel niet veel meer van over blijven en als dat zover is dan zal NArose er ook wel mee ophouden heb ik zo het idee. Alsof ze expres de game (van wat er nog over was) willen verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

NArose is niet intressant om te hacken...

De laatste stuiptrekkingen van deze officiele server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
4 letters: Arua
ehhrrr, ja das dus nogsteeds Rose ja... :D

pic van nieuwe event-CartWing:

Afbeeldingslocatie: http://mirjamsfotos.nl/fotos/rose.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:35:
Er zal nu wel niet veel meer van over blijven en als dat zover is dan zal NArose er ook wel mee ophouden heb ik zo het idee. Alsof ze expres de game (van wat er nog over was) willen verkloten.
An sich is NArose nog best gezellig druk, zeker in de latere uurtjes wanneer US op gang komt is het nog flink druk op bv kenji beach. (en ook nog bizar veel NL spelers daar :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Hmm, ik heb regelmatig nog de drang op eens rose te installeren hier, maar ben bang dat ik dan weer het probleem tegekom dat het de ervaring van vroeger niet meer is. Zou niet eens weten of me accounts nog bestaan op welke server dan ook :P

Maar goed te zien dat er nog oude bekenden bezig zijn. Kwam lars ook nog tegen in Empire total war thread afgelopen dagen, ben daar van het weekend mee begonnen, kijken hoe lang het boeit... Er is tegenwoordig niets meer dat ik langer dan 2-3 mnd volhoud qua spellen.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15

Haan

dotnetter

Ik ben tegenwoordig weer helemaal verslaafd aan RTCW:Enemy Territory :P Beetje n00bs p0wn3n enzo ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
* SinergyX neemt aanloop :+

Ik ben weer verder gegaan op Narose, na de 'grote' patch en herindeling van alle wapens en AP ervan had ik er even de zeik in, maar toch weer opgepakt.

Bizar hoe snel je daar nu kan lvlen. Ik gok in een max 2-3 uur van 98 naar 125 gegaan, incl quest, zooi verkopen etc. De laatste 118 naar 125 zelfs in nog geen 30 minuten gedaan, aura buff ftw :P. De 2x exp medals en AP buffs werken erg lekker, samen met een 80% AP boost van Bezerk speelt het weer erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Op Akram, zijn ze met de skills bezig, ging wat langzaam maar dat kwam omdat er maar 1 iemand aan werkte die het nu Real life te druk heeft. Dus ze hebben wat mensen van het forum gepakt onder andere mij die de skills moeten afmaken.

Kwa stats en alles ziet het er leuk uit ik hoop dat er wel wat nieuw animatie's komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik zelf kreeg bijna weer zin om te rose op arau na deze email :
Dear AruaROSE Player,

We usually like to keep our development hidden away from public viewing, but we're going to let you know what's to come. Below is a small snipplet from a very large post.

Oro Remake
We've said numerous times in public that we'll be remaking Oro and giving it a proper use; this is exactly what we'll be doing. As you may be aware, Oro doesn't really have any real use at the moment, especially with just the one map.

All of the current monster spawns in Koto Polis will be removed and new ones will be added. We will also be adding the two Japan ROSE maps for Oro, Geb Desert and Paradise of Ra. Both of these maps will also be given real monster spawn areas.

Now, here's the interesting part. We will also be adding 6 other maps to Oro. These will be used primarily for features which you can read below.

In case you're not too hot on Maths, this remake of Oro will give us 9 maps (I posted a hint at what was coming, the hint being 9, so here's your answer!) in total for Oro and will extend the level cap (and possibily stat cap, this is to be discussed) to around Level 230.

Automated Events
We didn't want to just add more maps to Oro; we wanted to make it more exciting. For the 8 additional maps which we've added, we'll be adding two automated events. One will cover 4 maps, the other will cover 2. Read below.

Steal the Gold
This event will be aimed at Level 205 - 210 players. There are two sides: Protectors and Raiders. The objective for Protectors is to protect the gold of Oro; the Raiders to steal it. This will take place across two different maps.

Raids and Instances
This event will be aimed at Level 210 - 215 players. The aim is to defeat the Mother Zorg as quick as possible and will take place across four different maps.

You can read the full post, which tells you much more about our development such as custom maps, Player v Player and Clan v Clan features, on our forum: http://forum.aruarose.com/index.php?showtopic=78261

In case you aren't aware, we're also running a Trailer Contest with some great prizes up for grabs. If you've made trailers before, or even made one for us, then Stage One is open where players can submit their trailers to us. Read our forum for more information: http://forum.aruarose.com/index.php?showtopic=77257

If you haven't played AruaROSE for a while, now would be a great opporunity to check our game servers out again. As you can read, we've got some awesome features coming, and they'll only be available at AruaROSE.

Oh, and we fixed the famous 'skill lock' bug which haunted players in Junon's Training Grounds -- that's another reason to re-join us!

If you haven't got an account at AruaROSE, you can register one for free. It's a very quick and simple process, so you've got no excuse! Happy Gaming!

--------------------------------
AruaROSE
http://www.AruaROSE.com

This email was generated automatically. Do not reply to this email.
Wel grappig dat ze nu zelf mappen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

@ idutcher <-= nieuwe skills enz! daar zit ik op te wachten bij ROSE. Zelf toen der tijd ook nog wat zitten bedenken aan mogelijkheden en nieuwe skills voor classes third job voor de lol. maar nooit echt in detail uitgewerkt. Klinkt gaaf keep us posted :P

Atm weinig tijd,.. mja arua rose heb ik nog wel zut staan. Geen idee wat ik ga spelen. Alleen nieuwe gebieden en wat events ben ik niet gelijk mee overtuigd. de HR heeft nog wel wat spelers maar voornamelijk 180+, maar ja als je arm bent en er onder zit is het lastig en vrij saai at first :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:45:
maar ja als je arm bent en er onder zit is het lastig en vrij saai at first :(
Lvl 203 cleric is ook behoorlijk saai... Speel al een tijdje niet meer. Gisteren nog even de Easter-event gedaan, was wel geinig gedaan allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Calamor schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:38:
Wel grappig dat ze nu zelf mappen maken.
Ik heb een ander verhaal gehoord. Namelijk dat AuraRose mappen met hulp van GM Razor van RuffRose heeft gejat van RuffRose. Maar ik kan het ook fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Rakkerzero schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:11:
[...]

Ik heb een ander verhaal gehoord. Namelijk dat AuraRose mappen met hulp van GM Razor van RuffRose heeft gejat van RuffRose. Maar ik kan het ook fout hebben.
Ik heb me er niet in verdiep maar je kan wel gelijk hebben hoor.
Weet niet hoeveel mappen RuffRose heeft op Oro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja heb zo iets ook eerder gehoord. True dag Ruff op veel plekken al voor liep. Die hebben echt allang een uitgebreide Oro.
Mja met op elke server overal wel en account te hebben en wat chars.... Weet ik niet waar ik nog zou willen verder gaan en of het um nog echt waard is :(

Ene kant blijft ROSE nog steeds een geweldige invloed hebben op me en heb ik na al die jaren nog steeds drang te spelen. Maar met al dat gekloot en daarna al die priv servers,... stoot het me ook weer een beetje af om ook echt weer te gaan spelen.

Sowieso mis ik de GoTers wel :p Dat beetje guild, partyplay en hulp is toch net dat ene zetje wat het net leuker maakt. Jammer dat iedereen verspreid zit op verschillende servers, en echt restarten ziet lang niet iedereen meer zitten denk ik ;) (denk misschien niet eens iemand op ik na omdat ik atm toch geen actief gebruik :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D ik heb net ff mage gemaakt op arua.. is nu lvl 201..
gaat wel snel en mage pownd btw >D werk same met een bruute dodge cleric.
zelf arm met maar een t6 setje ben nu aant spare foor demon einstern. >D net aangemeld op tweakers en cool dat er activiteit is!!
is dr nog iemand hier die leuke 200 gear voor mage heeft??
grst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hey allemaal ik speel momenteel nog steeds Arua rose :) en idd de toekomst voor arua rose ziet er goed uit :D
En idd GM Razor van ruffrose zit nu als developer Client bij arua rose maar die heeft geen mappen gestolen hoor die maken andere GMs bij Arua rose :) arua heeft nu ook zijn eigen ontwikkel progamma voor nieuwe wapens/gears/mobs/NPC/maps etc etc... kost alleen nog veel tijdt voor we nieuwe dingen gaan zien... dus verwacht niet dat je binnen 2-3 maanden ineens veel patches zult hebben hehe...

Groetjes Sacardus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha owkey ja ARUA heeft de toekomst
:D die paas event is wel cool
alleen jammer dat er ong plus minnus 170 mensen op die bunny aan het raggen zijn en dat je dan dc hebt als je in junon naar dat beest rent :P maar voor de rest wel owkey! :P
oro is ook bijna af of al helemaal?? wil daar binnekort wel ff kijke nemen :P

grst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:33:
haha owkey ja ARUA heeft de toekomst
:D die paas event is wel cool
alleen jammer dat er ong plus minnus 170 mensen op die bunny aan het raggen zijn en dat je dan dc hebt als je in junon naar dat beest rent :P maar voor de rest wel owkey! :P
oro is ook bijna af of al helemaal?? wil daar binnekort wel ff kijke nemen :P
Toekomst? ROSE is zo ongeveer harstikke dood op een aantal grappige stuiptrekkingen na.

Nieuwe skills? Hoop gepraat erover maar concreet nog niets leuks gezien.
Nieuwe maps en wars? In ieder geval nog niet werkbaar op een leuke manier.
Mis soms wel de gezelligheid, maar de nieuwe dingen in ROSE hebben me nog niet weten te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze doen het nog aardig ok op NArose, athans het is nog best gezellig druk en GM's zijn ook best actief bezig.

Ik vermaak me daar nog wel een tijdje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Het blijf een gezellig vrolijk spel.
hoop dat het nog een lange tijd online blijft envoor al arua.
Daar speel ik alleen maar wel op de Destiny server.
Ben nog niet zo heel erg hoog.
Denk zo 130 als het goed is.
Wilt toch wel eens naar de 3de planeet komen op den duur :D.

Heb al zo 5maanden niet meer gespeelt.
Denk wel dat ik het over een week weer oppak het spel.

Wel leuk nog dat er meer mensen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja zit te denken ergens weer aan ROSE te beginnen of flyff :P Maar van beide nog niets gekomen. Kan lastig kiezen :P (als altijd). Sowieso niet tussen opnieuw beginnen met flyff of doorgaan, welke rose te spelen en of het nog wel echt boeit op die server (zie amafi).

Ach in de zomervakantie weer meer tijd, als het topic weer vol in bloei kmot trekt het me van zelf er wel weer in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:04:
[...]

Toekomst? ROSE is zo ongeveer harstikke dood op een aantal grappige stuiptrekkingen na.

Nieuwe skills? Hoop gepraat erover maar concreet nog niets leuks gezien.
Nieuwe maps en wars? In ieder geval nog niet werkbaar op een leuke manier.
Mis soms wel de gezelligheid, maar de nieuwe dingen in ROSE hebben me nog niet weten te trekken.
nou rose ik een ding niet en dat is dood :D
vooral HR leeft nog dik!
doe laatste tyd actief mee met fw en dat is gewoon bruut _/-\o_
maar ach jah ;) je moet het wel kunnen he??
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:04:
[...]

nou rose ik een ding niet en dat is dood :D
vooral HR leeft nog dik!
doe laatste tyd actief mee met fw en dat is gewoon bruut _/-\o_
maar ach jah ;) je moet het wel kunnen he??
>:)
In de HR van Arua is het behoorlijk druk ja, daar heb je gelijk in. Maar het spel R.O.S.E. op zich is een beetje aan 't overlijden (als dat al niet gebeurt is...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:17:
[...]

In de HR van Arua is het behoorlijk druk ja, daar heb je gelijk in. Maar het spel R.O.S.E. op zich is een beetje aan 't overlijden (als dat al niet gebeurt is...).
ben ik het totaal niet mee eens. Als je ziet dat er nog flink aantal private servers zijn met een u/c die niet mis is, dan mag je volgens mij niet zeggen dat Rose dood is.

en calamor, misschien is samen party'en op lr. Heb daar cleric en ?scout? en nog 250 mill aan gold ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:32:
[...]

ben ik het totaal niet mee eens. Als je ziet dat er nog flink aantal private servers zijn met een u/c die niet mis is, dan mag je volgens mij niet zeggen dat Rose dood is.

en calamor, misschien is samen party'en op lr. Heb daar cleric en ?scout? en nog 250 mill aan gold ^^.
Misschine wel ja.
Heb een soldier, crafter en cleric.
Als ik speel speel ik vaak met alle 3 tegelijk.
Volgens mij gebruik ik niet Calamor dacht ik. Wel CalamorNL.
100% zeker weet ik niet meer door dat ik al een tijd niet meer gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:17:
[...]

alleen omdat ik rose speel is het spel niet dood ^^
8)

maar zijn er hier nog mensen die hr spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:32:
[...]

Als ik ga concluderen of een spel dood is of niet dan reken ik sowieso geen private servers mee. Die zijn immers gewoon illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:45:
[...]

Ik ga concluderen of een spel dood is of niet dan reken ik sowieso geen private servers mee. Die zijn immers gewoon illegaal.
Dat is dan jouw mening ^^. Illegaal betekent niet meteen slecht imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Dat was gek genoeg

[ Voor 77% gewijzigd door lasharor op 18-04-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:41:
[...]

Dat is dan jouw mening ^^. Illegaal betekent niet meteen slecht imo.
Dat zegt 'ie ook niet. Maar als de legale servers overlijden, zullen de private servers ook nooit zoveel nieuwe dingen kunnen toevoegen als ze nu kunnen (denk bijv. aan Oro). NA heeft de game sinds aantal maanden weer gratis gemaakt, zouden misschien de laatste stuiptrekkingen kunnen betekenen... En Rose JP maakt naar mijn idee alleen maar gebruik van gigantisch veel zooi in de item mall, wat de japanners blijkbaar helemaal geweldig vinden (luipaard pakjes en roze bunny-oren).

En het einde van de legale servers zal heus niet betekenen dat de private servers er per direct mee ophouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolzaka
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-08-2022
Als NaRose ophoud is er niks aan de hand. De meeste private servers, de grote heb ik het over, hebben hun eigen Map Editor en een heel team bij elkaar om prima verder te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat hebben de privates nu _echt_ zelf gemaakt? 90% is gejat van JP, overige 9,9% is opnieuw inkleuren van outfits. NArose is nog druk zat, de snelheid waarmee je lvlt heb je ook geen private server meer voor nodig, NArose houd het nog wel een tijdje vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mja ROSE dood... jawel, maar niet helemaal. Het originele team wat er achter zat en de originele plannen en schetsen zouden allang uitgewerkt moeten zijn en speelbaar. Maar of we ooit alle planeten en een thrid job nog vol werkzaam zullen zien...

Wat ROSE levend houd is de geweldige fanbase die het heeft omdat het gewoon een leuke game is.
Maar die fanbase vernietigd ook weer een hoop, die alle priv servers. Halen een hoop spelers van NA-ROSE weg van de mensen die er echt voor gewerkt hebben het op te bouwen en de basis hebben gelegd.

Ik mis vooral ingame guild, party en chatvoer :( Voel me alweer snel eenzaam in welke versie van ROSE dan ook omdat alle GoTers verspreid zitten en de meeste niet meer actief spelen. Misschien volgende keer wanneer ik speel een guild proberen te zoeken maar guilds onder de lv200 vind je ook niet snel op arua en de meeste zijn van die crappy shit guilds :P

Final point over leven&dood van ROSE... de vraag is niet wat het gedaan heeft, wat het nu doet.. Maar of het een echte toekomst heeft. Is er genoeg ontwikkeling en bekendheid spelers te houden, aan te trekken en is er genoeg ontwikkeling in events, gebieden, leveling, gear, servers om spelers bezig te houden.

Ik denk dat ontwikkeling vrij snel gaat vastlopen. De echte high lvl spelers zullen waarsch meer spelen omdat ze al zoveel tijd/energrie/geld er in hebben gestoken, dan ze het echt nog boeiend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allen :) Heeft er iemand nog een leuke vergelijkbare game die een beetje te doen is in de aanbieding? :) De meeste nieuwe mmorpg's zijn mij te groot en het is te veel. De simpelheid van rose, de gears en wapens (vooral uniques in het begin) en de vrije economie die door de spelers werd bepaald trokken me altijd erg aan. Bestaan er nog zulke games buiten rose?

Groeten Mephesto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Misschien Florensia

Afbeeldingslocatie: http://images.mmosite.com/news/2008/04/17/florensia2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Florensia niet echt door gezet, ga het misschien ooit weer doen ;P

Van de week weer opieuw begonnen aan Flyff <-=klik
Op lawolf server, was de eerste server en tja no place like home :P Geen idee hoe lang ik het ga doorzetten, hoop eigenlijk wel eens een high lvl char neer te zetten daar.

Florensia was ook wel leuk maar speelde met ISP (Iruja voor wie um nog kent) voor een klein weekje. We hebben wat geleveld, wat gebootjevaren en toen is het een beetje afgedropen. Ik vond m'n dual gun char weer zwaar underpowerd qua damage/killing speed tov hoeveel hij moet vangen en met die lowdef en hp... ISP was ehhh gewoon weer caster class geloof ik :P ging een stuk sneller dan ik, meer damage en overleefde beter :S
Misschien deed ik iets fout, misschien ook niet ;) Beide spellen hebben een topic hier op GoT geloof ik? Beide topics liggen ver onder aan de stapel helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game ziet er wel uit als rose, maar "voelt" het ook als rose? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:00:
De game ziet er wel uit als rose, maar "voelt" het ook als rose? :)
naar mijn idee totaal niet. Rose heeft zoizo iets speciaals wat niet te evenaren is, maar ik vind Florensia verder ook een best bagger spel. Maar wie weet, wie niet probeert wie niet weet, misschien is het helemaal wel jouw ding. Het heeft in ieder geval het anime type van rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Neuh totaal geen ROSE. Bagger meh ik plaats het weer zo: Net als de meeste games heeft het wel potentie alleen is het niet goed uitwerkt, in werking gebracht en gaat het waarsch ook nooit echt verbeterd worden..

Als je iets wil wat naar ROSE voelt zul je toch echt bij ROSE moeten blijven ben ik bang ;)
flyff had het ooit wel vond ik maar beide games zijn te veel veranderd om het nu nog zo te zeggen.
Luna online is atm in closed beta. Lijkt ook een leuke te worden. Maar voorlopig CB helaas.
Ik zou zeggen youtube wat filmpjes van Florensia en Flyff, of download en speel ze... het is toch gratis ;)
Als je echt een vervanger voor ROSE zoekt, die bestaat gewoon niet. Na 5 jaar realiseer ik me dan ondertussen wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik hebMijn broertje heeft mijn AruaRose account maar weer van stal gehaald aangezien Ruff's database geleegd is schijnbaar door een aanval van Aruarose. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu Luna aan het spelen, best leuk en voelt zeker wel als Rose aan na een tijdje :) Je kan gewoon een account registeren op gpatato, een enquete invullen en dan krijg je een beta account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 21:38:
Ik ben nu Luna aan het spelen, best leuk en voelt zeker wel als Rose aan na een tijdje :) Je kan gewoon een account registeren op gpatato, een enquete invullen en dan krijg je een beta account
Jezus christus. Luna is wel zoeter dan Rose zeg :o
Wel grappig en het speelt opzich ook wel aardig, maar Rose is wel iets 'volwassener'(in hoeverre dat volwassen te noemen valt) dan deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Luna is wel grappig :P Skills zijn wat 'steviger' dan bij rose, vage stemmen nonstop erdoorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:46:
[...]

Jezus christus. Luna is wel zoeter dan Rose zeg :o
Wel grappig en het speelt opzich ook wel aardig, maar Rose is wel iets 'volwassener'(in hoeverre dat volwassen te noemen valt) dan deze game.
yup weet precies wat je bedoelt, het voelt constant alsof je in Adventure Plain rondloopt hehe. Hopelijk bij een wat hogere lvl komt dat goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ok Luna it is ;) lv13 hier... glazuur is kapot ondertussen... lopen zou wel wat sneller mogen van me en party uitgebreider dan "this is a party" :P maar ja closed beta..

Heb een rogue gekozen en ga voor een aparte build ipv een van de "dex archer" guides al zal ik er later vast spijt van krijgen :D dat is voor later... Denk dat we een topic moeten gaan aanmaken btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:16:
Ik hebMijn broertje heeft mijn AruaRose account maar weer van stal gehaald aangezien Ruff's database geleegd is schijnbaar door een aanval van Aruarose. :P
Dat vind ik ook zo triest, dat ge-hack tussen de privates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
daves2hd schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:53:
lopen zou wel wat sneller mogen van me en party uitgebreider dan "this is a party" :P maar ja closed beta..
Dat lopen lijkt ook net op kontje ketsen :+
Ziet er echt heel stom uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hola oud-ROSE'ers :D

Long time no see. Ik zag hier Luna langskomen. Ik zoch nog een gamepie waar ik beetje kon rond kliederen en deze game komt erg dichtbij ROSE moet ik zeggen. Nog meer mensen die dit spelen of gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:32:
Hola oud-ROSE'ers :D

Long time no see. Ik zag hier Luna langskomen. Ik zoch nog een gamepie waar ik beetje kon rond kliederen en deze game komt erg dichtbij ROSE moet ik zeggen. Nog meer mensen die dit spelen of gaan spelen?
ik weet dat daves de closed beta heeft gespeeld en eigenlijk niet meteen de open beta wilden gaan spelen vanwege een flink aantal mankementen.

Ik daarintegen was redelijk enthousiast en ga dus zeker de open-beta spelen, die overigens 14 mei van start gaat. Maar dit blijft toch het Rose topic dus we zouden het hier niet de hele tijd over Luna moeten hebben ^^.

Misschien dat jij zin hebt om een topic aan te maken voor LUNA want ik ben er eigenlijk een beetje te lui voor :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Luna is best grappig spel :) Heb het tot laatste uur van de closed beta gespeeld, maar Dragonica begint dacht ik overmorgen de closed beta, die laatste is meer een 3d Maple dan een Rose. Die ziet er qua graphics wat interessanter uit, zeker omdat Luna geen 16:9 of 16:10 ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
hoe kan je nu Luna online spelen?
moet je daar geen paspoort uit China oid voor hebben?

oh ik zie het al

14 mei pas |:(

[ Voor 18% gewijzigd door I_am_akira op 05-05-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luna is nu nog closed beta, je kan echter al wel spelen. Zitten idd wat bugs. Vanavond nog ff geprobeerd. Genoeg bugs. Maar vind wel charme hebben altijd omdat spel nog fresh nieuw is...

Dragonica ziet er erg gelikt uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
hoe registreer ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Luna was closed beta, zal binnenkort wel weer opengaan, Dragonica gaat via gpotato en iahgames, van die laatste kreeg ik een CB invite.

Nog wel in rose mijn dealer van 30 naar 48 gegooid in nog een uur tijd :) En dat solo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:28:
Luna was closed beta, zal binnenkort wel weer opengaan, Dragonica gaat via gpotato en iahgames, van die laatste kreeg ik een CB invite.

Nog wel in rose mijn dealer van 30 naar 48 gegooid in nog een uur tijd :) En dat solo :P
`
ook aangemeld voor Dragonica, alleen via gpotato maar zal me dus ook es naar iahgames kijken. Komende tijd veel te doen dus. Dragonica, Luna en wil Goonzu de nieuwe versie gaan spelen. Druk Druk, keuzes keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
iahgames is bij mij weten de aziatische versie, gpotato is europese versie. (athans, iah heeft gmt+8). Opmerkelijk dat initieel Dragonica door NC korea is gemaakt/announced, zgn casual mmo's die zij in de pijplijn hebben zitten, dus kwaliteit zit er hopelijk wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

gpotato is een pruduct mannen :)
Galanet is het bedrijf, gpotato is hun cashshop product. En is overigens niet alleen europees, zelfs nog amerikaans en sinds kort proberen ze ook in europa wat te doen. Zie flyff duits en frans.

Dragonica ben ik wel benieuwd naar, vooral de gameplay of die soepel en lekker werkt zoals in filmpjes. En niet schreef slaan omdat je net te scheef staat en crappy controles... Of net als maple gewoon ronduit crap is vooruit rammen -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben Dragonica nu aant downloade, ga even de iah versie uitproberen, als je nog beta key nodig hebt:
http://mmogamez.com/Dragonica/giveaway.php?ga_id=1

edit: iedereen die al speelt via iahgames, kzit op server 1 channel 4;

ign: NightHawk

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach weer eentje om te testen, Ether Saga online van de makers van Perfect World. Die is wel weer volledig 3D, er moet toch ergens in de wereld van MMO's een waarde rose opvolger zijn? :P
(en 1 van de eerste f2p MMO's waar de client met 2,8mb/sec binnenkomt :P).

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:25:
Ach weer eentje om te testen, Ether Saga online van de makers van Perfect World. Die is wel weer volledig 3D, er moet toch ergens in de wereld van MMO's een waarde rose opvolger zijn? :P
(en 1 van de eerste f2p MMO's waar de client met 2,8mb/sec binnenkomt :P).
kan je vast waarschuwen, zwaar teleurstellende game.
Lijkt in de verste verte nog niet op rose,, en naar mijn mening zouden ze mensen moeten betalen om die game te betalen. Maar wi ben ik ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is natuurlijk wat je zoekt in een MMO, als alternatief :P Dofus heb ik me ook wel in vermaakt, Dragonica staat te patchen en ether moet ik ook nog gaan testen. En anders wordt het gewoon weer Maple story :P

edit, indrukwekkende intro :D

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Die announcement op AruaRose _/-\o_
Geeft me weer terug zin om te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatihtjuh schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 20:41:
Die announcement op AruaRose _/-\o_
Geeft me weer terug zin om te gaan spelen.
Welke? Of heb je het nu over een oude post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als je die niet werkende updateserver van Ether Saga bedoeld |:(
Zowel handmatig als automatisch werkt het updaten niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee, van dragonica, ether saga heeft dezelfde engine als perfect world en dat bevalt me eigelijk ook heel erg :) Dragonica is/was mij veel te druk, amper plek om wat mobs voor een quest te meppen en quests zijn mi erg onduidelijk, maar wel hele 'frisse' gameplay. (soort van maple meets rose).

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste