[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk om te zien dat rose nog zo leeft hier,
heb zelf de laatste jaren RuffRose gespeeld, was de rijkste speler ingame, en had 2 chars op max level ( cleric en scout, ultimate team ) met de beste eq die er was. Ben er nu mee gestopt, aangezien er niet veel meer te bereiken was voor me, mis het wel een beetje hoor. Leuk dat ik hier veel bekende namen nog zie van Irose- E/Prose :)
my ign was trouwens kevinvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Het topic valt weer stil en ik vraag me nu af waar de meeste gaan spelen. Het lijkt me namelijk wel leuk zo nog een keer te proberen de GoTers weer bij elkaar op de zelfde server en versie te krijgen om nog eens de wereld te domineren :P Vandaar dat ik maar een poll start.

Poll: Welke ROSE ga jij mee spelen?
NA-ROSE
AruaROSE
RuffROSE
Waar de meeste anders GoTers verder gaan
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=305009&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Lijkt mij opzich ook wel leuk. De keuze is voor mij dan Arua of Ruff, want op NaRose heb ik niks. Voorkeur is dan Ruff, want Arua is niet zo goed als dat het eerst was, wat mij betreft.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 25-08-2008 21:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na-Rose ;). maar weer een echte LoT clan maken van tweakers gaat denk ik niet echt werken. Zie nou eigenlijk al helemaal geen tweakers meer op heel de server. Wie toch nog speelt add me maar ff ingame, ben lvl 86 ondertussen :). ign: SexieMage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
daves2hd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:23:
Het topic valt weer stil en ik vraag me nu af waar de meeste gaan spelen. Het lijkt me namelijk wel leuk zo nog een keer te proberen de GoTers weer bij elkaar op de zelfde server en versie te krijgen om nog eens de wereld te domineren :P Vandaar dat ik maar een poll start.

Poll: Welke ROSE ga jij mee spelen?
Mis nog even de optie geen rose :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Amafi schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:02:
[...]

Mis nog even de optie geen rose :z
Gah, je weet ook wel dat die optie niet bestaat ;) ooit word de drang weer zo hoog dat je gewoon de 1e beste versie waar je nog een install van staan hebt in je backup map installeerd en spelen gaat ;P

Mja zelf heb ik ergens nog 2 chars een mid lvl en een low lvl staan op ruffROSE (denk ik), AruaRose heb ik op de HR server 2 chars staan en NA-ROSE installed en nu een lv 12 hawker omdat ik hoop had voor een LoT na een paar posts te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:39:
[...]

Gah, je weet ook wel dat die optie niet bestaat ;) ooit word de drang weer zo hoog dat je gewoon de 1e beste versie waar je nog een install van staan hebt in je backup map installeerd en spelen gaat ;P

Mja zelf heb ik ergens nog 2 chars een mid lvl en een low lvl staan op ruffROSE (denk ik), AruaRose heb ik op de HR server 2 chars staan en NA-ROSE installed en nu een lv 12 hawker omdat ik hoop had voor een LoT na een paar posts te lezen.
Nou...na het levelen van de zóveelste char en het ergeren aan alwéér dezelfde gebreken (de mainquest die ermee kapt, de verneukte planet-scaling, de hoeveelheid grinden) is de drang er nu écht wel af hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Kheb een lvl 149 cleric, ubergear en bijna 600miljoen zulie op NARose, dus hoef niet zo na te denken waar ik blijf spelen... Zeker om te kijken hoe de ontwikkelingen door blijven gaan. Echt veel speel ik niet meer, echte leven vraagt ook aandacht. En het feit dat a.s. maandag mijn vliegtuig vertrekt voor 15 dagen zon 8)

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Ik heb 2 meistercarts, 'nuf said :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

ik ga ook zeker geen rose meer spelen, houdt me lekker even bij aoc, de battles voor de keeps zijn in volle gang

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
AoC, nee dat nooit meer :P Als er 1 bedrijf is die het niet meer snapt is dat funcom wel :)

Weet iemand trouwens waar die crystals voor zijn in NArose? Ze droppen regelmatig, in verschillende kleurtjes, maar ik NPC ze altijd :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Crystals + essence = grade 1 gem. Maar nu de grade 1,2 en 3 al droppen, worden die bijna nooit meer verkoch/gekocht. Of je moet een dealertje starten met Con only build en Gemcraften nemen op lvl 100, kan je ze zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 11:45
Ik speel atm op arua, Evo... :'( Ik heb er echt niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evo is idd echt vreselijk, was Irose er nog maar ! Dat was echt een mooie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 19:00
Ik doe graag mee met Aruarose! wel de HR server ofc!

Miss moet Tweakers een een private server maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aruarose is te leeg. Alleen hr draait goed maar daar ben je binnen 2 dagen lvl 150+ lol ook vanaf. Lr is redelijk goed te doen alleen weinig mensen, wat dus weer minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Nou in 2 dagen :P

Ik zou zelf graag een nieuwe server zien, met ongeveer dit: 20x10x10 ofzoiets. of 20x7x7.

ik zou er gaan spelen als er een nieuwe komt, en ik weet zeker de helft van alle rose spelers ook! er is al heel lang geen nieuwe server uitgekomen :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kost veel geld op begin en vooral veel tijd. Hebben de meeste geen zin in ;). als iemand trouwens buffs nodig heeft op arua hr laat et ff weten, kheb lvl 160 cleric kan wel ff komen buffen. Server op dit moment alleen down :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:49:
kost veel geld op begin en vooral veel tijd. Hebben de meeste geen zin in ;). als iemand trouwens buffs nodig heeft op arua hr laat et ff weten, kheb lvl 160 cleric kan wel ff komen buffen. Server op dit moment alleen down :o
:w ik kan wel wat gebruiken om m'n eigen cleric wat omhoog te krijgen i guess :P atm lv 81 gekregen maar word steeds lastiger te trainen met zwakkere buffs. Slags killen me te snel enzo, Ik was er aan begonnen omdat ik nog een lv 94 scout had staan die is nu lv100 maar tja buffs miste ik wel eigenlijk zeker omdat ik speeshot en sharpen arrow gemaxed heb... Ik dacht laat ik het eens anders proberen maar het heeft weinig kans, het tipt bij lange na niet aan cleric buffs en je killed gewoon veel te traag tov skillspam :/ Maar ik kan dus wel wat buffs gebruiken :P

Mja lastig, ik heb op alle ROSE servers wel een voor en nadeel om er te spelen. Ene kant ben ik niet dol op Evo ROSE maar ik heb die wel het minst gespeeld en nooit een high level er gehad dus voor de afwisseling zou dat wel leuk kunnen zijn maar ik heb er nog compleet niets :P

AruaROSE begon ik weer mee 2 weken geleden, tja simpel gezegt als je niet op de HR gaat zitten is de fun er ook redelijk snel af omdat de classic server amper spelers heeft en dus kom je daar niet op gang qua items ed, en de mid rate heeft wel iets meer spelers maar ook niet genoeg :p

RuffROSE heb ik lang niet gespeeld heb het maar even installed om te kijken wat ik daar had. Een lv 45 muse en lv 63 hawker. oh en een tweede acca met lv 33 opbouw naar cleric. Maar ruff heeft wel de meeste content? lees dat ze zelfs die woestijn/gold planeet aan het bouwen zijn en er al een deel in zit? (Ruff was 7x3x3x toch?)

Ik denk dat ik maar eventjes Arua er bij pak omdat ik toch minder tijd heb dan 4 jaar geleden (Deze keer wil ik m'n studie wel halen ;)). Denk dat we voorlopig te ver heen zijn om nog echt op 1 server te spelen als vroeger :'( mis het wel hoor ;( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Ik speel sinds kort weer op de HR arua server. Heb nog flink wat characters (en een paar gems) staan. Zoek me anders maar ingame op;

Me main char is BuffS1S

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Als iemand buffs nodig heeft(160 Cleric ook) voor me ff toe: firefly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft de GoT Private server ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:58:
Waar blijft de GoT Private server ? :>
Agree! ik zou nog willen mehelpen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zo een grote spaarpot heb ik niet :o

hm,... ingame adden blijft een b*tch :/ hoofdlettergevoelig en moet allebei online zijn. Grmble naja voor de AruaROSE HR server mensen. Ik speel op het moment vooral met Buffke en daaf, niet heel veel omdat ik nogal veel games speel op het moment :p
Ik zit ook nog steeds op IRC, daar ben ik wel heel de dag door te vinden :P xfire kan ook (nick zie nick hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 21:14
Lijk me ook wel grappig een GoT only prive server.
Zo te zien wordt het op youtube uitgelegd hoe je het moet opzetten.

[ Voor 40% gewijzigd door Calamor op 27-08-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is er een tijd geweest, lol is er alleen snel vanaf als je er met 5-10 man rondhuppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Ja lol, je moet natuurlijkwel ook andere mensen toelaten. En het flink promoten!
Mijn xfire: "juleshuls" roep maar voor buffs :D

edit: mijn ingame naam is FireFly, met dus de F's als hoofdletters.

[ Voor 21% gewijzigd door ApexAlpha op 27-08-2008 19:51 ]

Verwijderd

Hey allemaal :), na lange tijden rose gespeeld te hebben ben ik nu inmiddels ook gestopt :D heb alle char op arua rose gedelete : 213 raider 212 knight 200 bourg 195 artisan 195 scout hehe.
heb alles verkocht qua gear en zie wel of ik nog terug kom. voorlopig vermaak ik me prima met Dekaron ( Europese 2moons) spelen er hier ook mensen Dekaron??

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zonde :p
Mja ik heb 2moons gespeeld in het begin, spel leek best ok in het begin. Maar het levelen gaat snel sloom, maar daar zag ik niet direct het probleem waarom ik weer snel stopte. Eerste gebied daar PvP mogelijk is word je om de 10min gemold door iemand omdat overal PvP mogelijk is. En de lag was ook niet normaal daar. Nog niet zo lang geleden reinstallde ik maarde lag was gewoon way te hoog, PK nog steeds overal zonder een fatsoenlijke penalty dus ook zonder een fatsoenlijke reden worden gedood. Vanaf begin tot nu heeft 2moons weinig verbeterd op het gebied van bugs, PK en lag. Weet niet hoe het in Dekaron is?

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:27:
Hey allemaal :), na lange tijden rose gespeeld te hebben ben ik nu inmiddels ook gestopt :D heb alle char op arua rose gedelete : 213 raider 212 knight 200 bourg 195 artisan 195 scout hehe.
heb alles verkocht qua gear en zie wel of ik nog terug kom. voorlopig vermaak ik me prima met Dekaron ( Europese 2moons) spelen er hier ook mensen Dekaron??
omg idiot, dat delete je tog niet :P zonde man, maarja ik zal eens ff kijken wat dat Dekaron in houd :P

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Kan eindelijk partyen met mezelf. nu bezig met scouter en cleric te trainen, lv 108 en 95 atm. Gaat steeds langzamer, guess dat 30x exp uiteindelijk als nog veel tijd kost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:58:
Zonde :p
Mja ik heb 2moons gespeeld in het begin, spel leek best ok in het begin. Maar het levelen gaat snel sloom, maar daar zag ik niet direct het probleem waarom ik weer snel stopte. Eerste gebied daar PvP mogelijk is word je om de 10min gemold door iemand omdat overal PvP mogelijk is. En de lag was ook niet normaal daar. Nog niet zo lang geleden reinstallde ik maarde lag was gewoon way te hoog, PK nog steeds overal zonder een fatsoenlijke penalty dus ook zonder een fatsoenlijke reden worden gedood. Vanaf begin tot nu heeft 2moons weinig verbeterd op het gebied van bugs, PK en lag. Weet niet hoe het in Dekaron is?
Over de lag is wel waar ja ook met laden wanneer je ingame komt duurd langer dan normaal.
En dat pvp gebied bedoel je dat sneeuw gebied? met die Knights? want daar wordt ik ook soms voor niks gemold haha maar der zijn zat gebieden waar je wel kan trainen. ben nu pas lvl 26 maar het gaat nog steeds redelijk al heb ik echt geen idee hoe ik me build moet maken 8)7 maar het nieuwe van de game blijft me wel boeien daarzo het spel is wel erg mooi gemaakt vind ik. en als je die high lvl char ziet geeft dat extra motivatie :D ik zie wel hoe lang ik het vol houdt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Ehm, dit is toch het ROSE online forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
daves2hd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:50:
[...]:w ik kan wel wat gebruiken om m'n eigen cleric wat omhoog te krijgen i guess :P atm lv 81 gekregen maar word steeds lastiger te trainen met zwakkere buffs. Slags killen me te snel enzo, Ik was er aan begonnen omdat ik nog een lv 94 scout had staan die is nu lv100 maar tja buffs miste ik wel eigenlijk zeker omdat ik speeshot en sharpen arrow gemaxed heb... Ik dacht laat ik het eens anders proberen maar het heeft weinig kans, het tipt bij lange na niet aan cleric buffs en je killed gewoon veel te traag tov skillspam :/ Maar ik kan dus wel wat buffs gebruiken :P
Zet je pm even aan, kan je wel wat gegevens geven van een lvl 19x muse met T7set. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

done, maar op zich niet direct meer nodig atm denk ik. Kan nu met m'n scout partyén en ben zo maar wat aan het levelen. 114(scout) en 101(cleric). al zijn jou buffs wel een stuk steker met je int ofc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiP0 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:59:
Gast doe niet zo triest je komt hier net aankakken en begint meteen te zeiken omdat er 2 posts niet 100% over rose gaan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de lag is wel waar ja ook met laden wanneer je ingame komt duurd langer dan normaal.
En dat pvp gebied bedoel je dat sneeuw gebied? met die Knights? want daar wordt ik ook soms voor niks gemold haha maar der zijn zat gebieden waar je wel kan trainen. ben nu pas lvl 26 maar het gaat nog steeds redelijk al heb ik echt geen idee hoe ik me build moet maken 8)7 maar het nieuwe van de game blijft me wel boeien daarzo het spel is wel erg mooi gemaakt vind ik. en als je die high lvl char ziet geeft dat extra motivatie :D ik zie wel hoe lang ik het vol houdt O-)
lol, bij amerikaanse 2moons had ik paar spullen gewonnen via Mmorpg.com, nooit kunnen ophalen omdat ik et spel niet speelde, ging voor de i-pod x( verdomme.

OT: Ben nu 220 mill op LR proberen te ruilen voor HR money, lukt alleen niet echt maar ik zal wel gewoon wachten, hopen datk strax weer beetje HR kan gaan doen. Begin voorlopig nog maar even aan Diablo2 omdat weer in het ritme te komen voor D3 ;x. Hoop toch binnekort weer normaal op Hr te kunnen spelen MET geld +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
PiP0 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:59:
Nee, dit is het Rose Online topic. Het speciale Rose forum voor tweakers is was hier te vinden.

:P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:34:
[...]

lol, bij amerikaanse 2moons had ik paar spullen gewonnen via Mmorpg.com, nooit kunnen ophalen omdat ik et spel niet speelde, ging voor de i-pod x( verdomme.

OT: Ben nu 220 mill op LR proberen te ruilen voor HR money, lukt alleen niet echt maar ik zal wel gewoon wachten, hopen datk strax weer beetje HR kan gaan doen. Begin voorlopig nog maar even aan Diablo2 omdat weer in het ritme te komen voor D3 ;x. Hoop toch binnekort weer normaal op Hr te kunnen spelen MET geld +)
Doe ik toch ook niet :+ money is for the weak,... blegh nog altijd jammer dat geld 70% uitmaakt van wat je kan en aan kan :( in bijna elke RPG.
Diablo2 speel ik weer en stuk minder sinds RA3 en ROSE hoewel ROSE nu zelfs m'n RA3 tijd opslokt :o

Gister eventjes een shopje gehad, paar mil verdiend, niet genoeg om lv 120 gear te kopen maar wel wapens voor die levels denk/hoop ik. Unrefined helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

RA3 die is toch niet nog niet uit :o

Nou ik heb narose van de week 5min opgestart en toen was ik er al weer zat van lol. Skill systeem is wel heel wat veranderd en dergelijke maar nee bedankt hehe. Sorry heb een poging gewaagd maar het is niet meer mijn ding.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

William/Ax3 schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:41:
RA3 die is toch niet nog niet uit :o

Nou ik heb narose van de week 5min opgestart en toen was ik er al weer zat van lol. Skill systeem is wel heel wat veranderd en dergelijke maar nee bedankt hehe. Sorry heb een poging gewaagd maar het is niet meer mijn ding.
Beta wel ;)

Nu lv 114 (dnek ik) en 124 op arua HR... mja begint wel een beetje saai en vervelend te worden ja :p NA-ROSE is voor mij eigenlijk de enige die me misschien nog wel echt zou boeien wegens skills en wereld wat net wat anders is. moet voor Arua nog de tijd vinden een shopje te draaien om al die drops kwijt te raken. Kan ik eindelijk wat geld verdienen voor gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey guy's

Sorry dat ik effe zo weinig van me heb laten horen,
Als mensen nog in Lot Clan willen, PM me dan effe op xvliegjex (daar speel in meestal op)
Maar me meisje (Waar ik pas een maand wat mee heb) gaat voor studie 4 jaar ergens anders in het land wonen, en dus effe veel tijd met haar besteed nu het nog kon :)

En ben nog een week echt ziek geweest.. :( (Na lowlands, niet echt heel gek dus)

In iedergeval, NArose is wel makkelijk, lvl;t als een trein, EQ is niet duur, dus loop lekker met alles (7) zo wat. En zelf grade 7 gems zijn betaalbaar, nog effe beetje door sparen en ik heb er 3 voor me Gun Bourgje.

Msn mag trouwens ook als ik niet online ben ingame, daar stuur je maar een PM voor hier.

Groetjes,..

PS, dave, welk Job ben je op Arua HR, heb ik nog ziek veel EQ, maar kom er nooit meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:22:
Hey guy's

Sorry dat ik effe zo weinig van me heb laten horen,
Als mensen nog in Lot Clan willen, PM me dan effe op xvliegjex (daar speel in meestal op)
Maar me meisje (Waar ik pas een maand wat mee heb) gaat voor studie 4 jaar ergens anders in het land wonen, en dus effe veel tijd met haar besteed nu het nog kon :)

En ben nog een week echt ziek geweest.. :( (Na lowlands, niet echt heel gek dus)

In iedergeval, NArose is wel makkelijk, lvl;t als een trein, EQ is niet duur, dus loop lekker met alles (7) zo wat. En zelf grade 7 gems zijn betaalbaar, nog effe beetje door sparen en ik heb er 3 voor me Gun Bourgje.

Msn mag trouwens ook als ik niet online ben ingame, daar stuur je maar een PM voor hier.

Groetjes,..

PS, dave, welk Job ben je op Arua HR, heb ik nog ziek veel EQ, maar kom er nooit meer.
In dat geval. Welcome back :P

scout en een cleric aan het trainen atm. daarna wil ik een knight en mage maken (als ik huidige lvl's rond 200 heb pas denk ik zit nu op 124). Uiteindelijk ergens nog een raidertje er tussen, blijft sterker dan hawker tot mijn grote jaloezie :( daarom haat ik raiders ook :P

[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 02-09-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
daves2hd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:04:
[...]

In dat geval. Welcome back :P

scout en een cleric aan het trainen atm. daarna wil ik een knight en mage maken (als ik huidige lvl's rond 200 heb pas denk ik zit nu op 124). Uiteindelijk ergens nog een raidertje er tussen, blijft sterker dan hawker tot mijn grote jaloezie :( daarom haat ik raiders ook :P

edit: ik gebruik zelf liever www.d2skills.com voor skill calcs omdat de tree netjes staat zoals je hem ingame tegenkomt :P
Whoops, scout. Log vanavond nog wel even in op mijn scout en zet wat leuks/lekkers door naar mijn cleric als je wilt. G7-set met die 200(G7)-bow(9) en wat eq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Amafi schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:41:
[...]

Whoops, scout. Log vanavond nog wel even in op mijn scout en zet wat leuks/lekkers door naar mijn cleric als je wilt. G7-set met die 200(G7)-bow(9) en wat eq.
Hey ook nog full G7 zet, ook 200 bow (9) met g7 en full T7 zet. Dus zo te zien is er genoeg voor Dave :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen maar voor dave x(?

kiddin, voorlopig weer ff bezig met D2, wil men 200 mill op LR weer ruilen voor HR money maar trekken niet veel mensen x(

• Calamor
Kunnen jullie inloggen op NaRose?
Als het klaar is met het controleren van update druk ik op de knop maar er gebeurt niks.
Opnieuw opgestart maar het help niks.
Zal straks eens kijken of het lukt als ik het opnieuw installeerd.

Dit ziet er ook wel grappig uit en het lijk zo wel een beetje op rose : http://lgp.enjoymmo.com/

[ Voor 17% gewijzigd door Calamor op 19-09-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Komt weer een nieuwe rose uit binnenkort ;D
www.akramonline.com !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach weer een private server erbij :')

Ik zit nog fijn op NArose, ben nu lvl84, gaat best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:59:
Ach weer een private server erbij :')

Ik zit nog fijn op NArose, ben nu lvl84, gaat best lekker.
ikke nu me cleric op 123, me mage op 128 en me dealer ook op 128,
LVL't zo makkelijk nu, gem prijsen zijn zo laag, Grade 7 gems kosten niet veel dus lvl''t heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zelfs daar heb ik nog niet genoeg geld voor :P Af en toe een dril die ik dan voor een 400-600k kan slijten, maar verder wil het geld nog niet zo. Zijn nu nog 2 mensen bij gekomen dus we zitten nu met een groepje van 5, exp valt dan bizar tegen als je toch al alles 1-shot neer kan maaien.

Klopt het trouwens dat de summon gauge vast is geworden? Dat je maar 1 of 2 bonfires kan summonen, niet meer 3 zoals eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:44:
Zelfs daar heb ik nog niet genoeg geld voor :P Af en toe een dril die ik dan voor een 400-600k kan slijten, maar verder wil het geld nog niet zo. Zijn nu nog 2 mensen bij gekomen dus we zitten nu met een groepje van 5, exp valt dan bizar tegen als je toch al alles 1-shot neer kan maaien.

Klopt het trouwens dat de summon gauge vast is geworden? Dat je maar 1 of 2 bonfires kan summonen, niet meer 3 zoals eerder?
In de second Job heb je Gewoon een skill voor meer, maar die heb ik nog maar lvl 2 of zo, voor 2 bonvuurtjes, weet eigenlijk niet hoe ver die gaat.

Verder is geld wel te verdienen, ik ref altijd alles naar 6, me wapons en zo, en na gebruik lekker verkopen.

En EXP is prima, het stukje tussen 90 en 100 is effe beetje doorbijten, maar daarna gaat het weer heel snel. Gister van 3 lvl's op me mage in echt 1 uurtje tijd of zo. En dan zit me cleric ook nog in die party mee te genieten van de exp...

Me mage loopt nu met lvl 100 15 ap neckless en earing, met d7's er in, en een fullmoon ring met d7.
En me pakje wat ik zelf naar (7) gemaakt heb maar voorzien van een d5.
Dus lekker veel AP :P

Verder Wapons en armors op pakken, geeft de NPC aardig wat centjes voor.
En boss Mobs hunten. Ik had een F-F en chakram gevonden, verkocht en voor dat geld 3 d7's kunnen kopen.

• Calamor
ApexAlpha schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:18:
Komt weer een nieuwe rose uit binnenkort ;D
www.akramonline.com !
Denk dat ik wel eens ga kijken.
vooral dit is wel leuk:

Union Wars - At Akram Online, Union Wars will be divided by level. What is the point of joining a Union War at level 50 when you know that the level 120's are just going to kill you as soon as you step away from respawn? We intend to implement Union Wars on each of the planets and limit them by level so everyone can enjoy the war -- regardless of level.

Dit is de mail die ik heb ontvangen:

Welcome to Akram Online, the newest version of Rose! I know what you're thinking, Rose is old, there are lots of servers, why would I want to start again? Well, there are a lot of answers to those questions, but let us give you just a few for now. Then, you can take a moment to check out our forums and really see what we have in store for you!

End game content - Imagine working your way through quests and adventures having to actually make decisions that will ultimately affect your character. Will you be an Arua's Angel or one of Hebarn's Horde? Interactive questing and multiple paths will decide!

PvP content - PvP in Rose is simple: skill, pot, skill, pot, pot, skill... rinse and repeat. But what if there were new PvP-only skills? How about new PvP games to play? Would that make it a little more fun? Yeah, we think so too.

Union Wars - At Akram Online, Union Wars will be divided by level. What is the point of joining a Union War at level 50 when you know that the level 120's are just going to kill you as soon as you step away from respawn? We intend to implement Union Wars on each of the planets and limit them by level so everyone can enjoy the war -- regardless of level.

• SinergyX
Apart, ik kreeg dit mailtje ook. Toch benieuwd hoe zij aan mijn emailadres zijn gekomen :/

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Hier ook, denk dat Arua ROSE crew er iets mee te maken heeft.

• Calamor
Ik denk het niet.
Want op me andere adressen die ik heb ingevuld bij aruarose zijn ze niet gekomen.
(heb totaal 5 accounts daar wel 2 voor me broertje maar die heb ik aangemaakt want bij hem lukte het niet)
Denk eerder van ruff rose.
Daar heb ik maar 1 email adres gegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 24-09-2008 10:11 ]

• SinergyX
Ruff klinkt aannemelijker, heb ik op een blauwe maandag nog op gezeten. Nee, ik hou het wel bij NArose, dan maar wat features minder maar welk fijne service en leuke itemmall :)

• Amafi
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:23:
Ruff klinkt aannemelijker, heb ik op een blauwe maandag nog op gezeten. Nee, ik hou het wel bij NArose, dan maar wat features minder maar welk fijne service en leuke itemmall :)
Zal eens kijken dan of ik mail heb gehad. Heb alleen ARUA gezeten en nooit op ruff.

Enig idee welke xp-rate enz? Evo of irose style?

[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 24-09-2008 14:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:23:
Hey lvl eens door, als je nou ook eens rond de 13x komt kunnen we leuke party's houden !!!

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:49:
[...]

Hey lvl eens door, als je nou ook eens rond de 13x komt kunnen we leuke party's houden !!!
Ik ben niet zo rap :P Speel nog 4 andere MMO's en zit middenin overzetting van adsl naar kabel :)

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:54:
[...]

Ik ben niet zo rap :P Speel nog 4 andere MMO's en zit middenin overzetting van adsl naar kabel :)
Als je nou beetje snel nooar 100 gaat, (Van af daar doe je naar 130 in een weekendje) kan je misbruik maken van me cleric :D Is echt handig hoor.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15

Haan

dotnetter

Jij blijft ook gewoon altijd ROSE spelen hè fly :P Is het nog een beetje druk in NaRose?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:12:
[...]

Als je nou beetje snel nooar 100 gaat, (Van af daar doe je naar 130 in een weekendje) kan je misbruik maken van me cleric :D Is echt handig hoor.
Ja, was van plan even rush naar 100 te doen, maar ben ook afhankelijk van de andere waarmee ik speel. (mika oa). En champ zonder buffs blijft wat zwak, lijkt dat ze mobs flink gebuffed hebben qua dmg of mijn oude knight had echt godlike gear dat ik amper geraakt werd :P

Maar binnenkort weer even wat medals er tegenaan, gaat best ramp met die dingen.

Qua drukte, Junon staat altijd nog vol, al is het gear aanbod heel sumier eigelijk. weinig 80-100 gear, heel weinig wands te vinden en die purple zooi gaat nog steeds voor miljoenen.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2008 16:53 ]

• Calamor
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:54:
[...]

Je vergeet nog een heel erg mooi spel. Dat op mij nummer 2 staat van spellen. TTD _/-\o_ _/-\o_
Als STO, stargate of jumpgate er is ga je die dan ook spelen?

Straks maar een nieuwe HDD in me laptop plaatsen en windows installeren.
En hopelijk dat NaRose het weer doet.
Kan het nog steeds niet opstarten :(
Krijg alleen maar het eerste scherm en als ik op play Rose klik gebeurt er niks.

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:29:
Jij blijft ook gewoon altijd ROSE spelen hè fly :P Is het nog een beetje druk in NaRose?
Heel druk niet maar altijd zat shopjes :)
Verder is het op de lvl plekken als druk zat, (In temple B2 beetje te af en toe)

Verder doe ik rose alleen maar ter afleiding,
Heb weer net nieuwe baan en zo, druk nog steets met me huisje, en me nieuwe vriendin. Is het gewoon heerlijk af en toe lekker beetje te gamen om tot rust te komen.

Gister in temple van lvl 130 naar 145 in paar uurtjes, mooie lvl 145 staff (7) met d4 er in gekocht voor 5mil. (Kan je het zelf niet voor maken wand die pokke drills failen mij wat te veel)

Wel belagelijk sterk nu, vooral door me cleric tuurlijk :D (Die nu op zijn max int zit)

Wil naar 160 voor leuk dimpel eq zetje (Vind ik gewoon mooi) Maar dat zal wel snel genoeg gaan. Als bijna 100 7th tali;s gevonden. om lvl 155/165/175 stafjes naar (7) te brengen. :) Moet alleen nog veel binds hunten, wand die pakky's failen best veel :(

• SinergyX
Heb toch nog 84->88 kunnen halen, dood aan xs4all en mijn klapperende internetlijn :/ Had via die itemmall boxes (m) gister perfect drill gehad (geen fail :D) en een fairy boost. Dus bij die gold yeti's die booster maar eens geprobeerd, wordt je AP gewoon verdubbeld voor 20minuten, dan die 50% dmg booster erbij en alles ging zo'n beetje 1 shot kill met flinke overkill exp (hoogste was 221k exp).

Vanavond weer even verder, moet nog bergen 6th talis voor mijn 95 sword nog te refinen.

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:26:
Heb toch nog 84->88 kunnen halen, dood aan xs4all en mijn klapperende internetlijn :/ Had via die itemmall boxes (m) gister perfect drill gehad (geen fail :D) en een fairy boost. Dus bij die gold yeti's die booster maar eens geprobeerd, wordt je AP gewoon verdubbeld voor 20minuten, dan die 50% dmg booster erbij en alles ging zo'n beetje 1 shot kill met flinke overkill exp (hoogste was 221k exp).

Vanavond weer even verder, moet nog bergen 6th talis voor mijn 95 sword nog te refinen.
AP verdubbelt ook echt,... Wil niet weten hoeveel ap me Mage dan wel niet heeft O_O (met buff op lvl 145 zat ik al op de 1800 of zo, en dat voor een mage he)
Maar ik zat gister in party met me cleric in tempel, heeft me cleric 2 keer fairy... En me mage heeft er nog nooit 1 gehad :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 09:56 ]

• SinergyX
Hij vervangt de standaard AP buff van cleric, weet niet hoeveel die geeft op max. Ik had base 619, met die superbuff werd dit 1338 :) (1 teveel :P).

Vind wel die lvl-herindeling van armors best jammer, zit ik straks ruim 15 lvls vast aan die bagger lelijke Kurash armor :( Gelukkig daarna plate armor :)

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2008 09:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:57:
Hij vervangt de standaard AP buff van cleric, weet niet hoeveel die geeft op max. Ik had base 619, met die superbuff werd dit 1338 :) (1 teveel :P).

Vind wel die lvl-herindeling van armors best jammer, zit ik straks ruim 15 lvls vast aan die bagger lelijke Kurash armor :( Gelukkig daarna plate armor :)
uit me hooft is cleric (In party) 2xx AP + 25%

Vind die lvl voor armor wel prima, je moest in Irose style 16 lvl''s met je Kurash lopen hoor :P Ik heb trouwens als je wild wel een lvl 100 Plate armor voor je ^^

• SinergyX
Oh oh, ancient armor? :)

Had mijne stom genoeg verkocht :/ Dacht dat ancient lagere stats had, maar is dus hoger dan huidige zut.

vind nieuwe layout niet echt fijn werken...

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:13:
Oh oh, ancient armor? :)

Had mijne stom genoeg verkocht :/ Dacht dat ancient lagere stats had, maar is dus hoger dan huidige zut.

vind nieuwe layout niet echt fijn werken...
Nieuwe lay-out werkt prima, alleen die stome balk aan de zijkant uitgegooit.

Ik heb er nog 1 ergens, (meschien zelfs 2)
Ancient stafjes zijn ook sterker, jammer genoeg is de %MP consumtie er van af gegaan en dus kost het je bakken MP pots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WTF, ze hebben me acounts geblockt op NArose....
Maar ook echt die van me cleric en ! me Mage, nadat ik wat zooi uit itemmall gehaald had... (Had net een cross shield naar (7) gekregen) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 08:16:
WTF, ze hebben me acounts geblockt op NArose....
Maar ook echt die van me cleric en ! me Mage, nadat ik wat zooi uit itemmall gehaald had... (Had net een cross shield naar (7) gekregen) :(
Dat is echt vervelend. Weet je ook waarom je geblockt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
gooi er zo'n person to person request in, krijg je best rap antwoord op. Best wel naaierij :/

Ik heb met vlagen van 5 minuten kunnen spelen (dood aan KPN), toch nog bijna 89 aangetikt. Half Junon afgegaan, 35 4th talisman gebruikt op mijn 95 sword.. en doodleuk nonstop failen van 4->5.

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Calamor schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 08:24:
[...]

Dat is echt vervelend. Weet je ook waarom je geblockt bent?
heb een 1 on 1 via de site gedaan, die vertelde me dat ik moest mailen naar een mail adres, dat gedaan, maar nog geen andwoord. :/
SinergyX schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:26:
gooi er zo'n person to person request in, krijg je best rap antwoord op. Best wel naaierij :/

Ik heb met vlagen van 5 minuten kunnen spelen (dood aan KPN), toch nog bijna 89 aangetikt. Half Junon afgegaan, 35 4th talisman gebruikt op mijn 95 sword.. en doodleuk nonstop failen van 4->5.
Iritant is dat he, zomige items willen gewoon echt niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:26:

Yay me account is unblockt :)
Nu toch maar effe door gelvl's naar 156. Mooi stokky (7) met T7 er in :) Ziet er wel goed uit.
Nu op me gemak 6th binds hunten, voor me 160 gear (Loop nog steets in 125 spul)
Jammer genoeg zijn er veel meer 6th tali's dan Binds lijkt wel.

Yay, En net gister avond Legent Dimpel Pakje naar (7) gekregen, t7tje er in is toch mooi +43INT :D
Moet alleen nog effe 3 lvltje,s voor ik hem aan kan, Me Dimpel Hoedje +9ap ging ook naar (6) na 10x !!!! te failen naar (4).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Grats met je dimple ref 7, mijn eerste pakje wat ik kreeg van de pinchers lukte me gelijk naar (7), de rest van me outfit maar gewoon op 5 gehouden, te goede stats om op te blazen. En omdat ik alles zelf had gefarmd kostte het me weinig zulie...
Maar als je nog een lvl 165 cleric nodig hebt voor de temple, zoek me ff op of Buffbabe. sowieso elke woensdagavond (meissie heeft dan sportavondje) en onregelmatig doordeweeks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PiP0 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:31:
Grats met je dimple ref 7, mijn eerste pakje wat ik kreeg van de pinchers lukte me gelijk naar (7), de rest van me outfit maar gewoon op 5 gehouden, te goede stats om op te blazen. En omdat ik alles zelf had gefarmd kostte het me weinig zulie...
Maar als je nog een lvl 165 cleric nodig hebt voor de temple, zoek me ff op of Buffbabe. sowieso elke woensdagavond (meissie heeft dan sportavondje) en onregelmatig doordeweeks....
Heb een cleric die met me mee lvl;t, me eigencleric, dual client.
Maar als ik eens geen zin heb in Dual zal ik wel een gil geven.
Zoizo niet veel bezig atm, zins me meisje net huisje heeft gekregen in Leiden (studie) en ik in haarlem woon. Ze kan er over 2 weken in, tot die tijd zit ze dus nog zo veel mogelijk bij mij, en dan heb ik dus leukere spelletjes te doen ^^

Maar ad me maar, op flyingdutch, gaan we wel eens partyen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gister even boos gemaakt, zo'n 100% AP boostpot, 50% a/mspd pot, cleric buffs (lvl102) en zo'n 2x exp medal. lvl96 naar 100 in nog geen 40 minuten :D Die super cherries zijn best handig, instant 2k hp/mp heal.

Nu dus 2nd job quest, maar blijf maar twijfelen champ of knight. We spelen met zn 3en, bower cleric en ik, cleric is 99% heal/buff en beetje meppen, bower wil niet echt op gang komen qua dmg (zeker niet tov van mijn sword champ) maar krijg zelfs van een blauwe crafty king flinke klappen terwijl ik nu een (5) kurash armor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:19
Hoe zit het nou met de rates op de officiële rose online servers?
Alles 1x ?
Ik twijfel er nog over om te beginnen, maar het opnieuw maken van een killer bourg lijkt me wel leuk.

[ Voor 40% gewijzigd door xminator op 26-10-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik hoor veel positieve berichten over Akram Online. Je zou daar eens naar kunnen kijken. De server gaat over 2 weken, geloof ik, open dus dan kan je er nog even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:19
Ja heb ook zo een mailtje gekregen, maar het is geen officiële server.

Ik heb er geen zin in dat na een tijdje overal afgestorven is. Had je ook met 7hearts, er was gewoon niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
xminator schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:48:
Ja heb ook zo een mailtje gekregen, maar het is geen officiële server.

Ik heb er geen zin in dat na een tijdje overal afgestorven is. Had je ook met 7hearts, er was gewoon niemand.
Wat ik begrepen heb, is dat private servers als RuffRose en AuraRose enzo juist gaan leeglopen, omdat iedereen naar het veelbelovende Akram Rose gaan.
En als dat eenmaal gaat lopen, dan blijft die echt wel een paar jaartjes nog draaien. Tegen die tijd ben je het spel misschien al wel beu en ga je zoeken naar een andere game.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 26-10-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, werd ook gezegt ten tijden van Ruff, Aura of 7, het loopt maar leeg en ergens anders weer vol :) NA blijft redelijk stabiel, dus vind het wel best daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:02:
Tja, werd ook gezegt ten tijden van Ruff, Aura of 7, het loopt maar leeg en ergens anders weer vol :) NA blijft redelijk stabiel, dus vind het wel best daar.
Ik zit nu ook Prima in NA,
Deze week niet veel gedaan, me meisje moeten verhuizen naar leiden.
Maar zondag toch effe tijd gehad. En weer nieuwe char begonnen.Een scoutje dit keer.
Heb al een 15x mage, 14x cleric en 13x gun-bourg. Maar vond dat effe zaai woorden dus maar een Scoutje.

Bevalt wel aardig. Niet te sterke char nog (Hopelijk na lvl 100 wel) Maar daar door wel een uitdaging :D
Vanavond en morge effe naar 100 en second job doen. Eens kijken of scout me gaat bevallen.

PS, iemand nog mooie scout gear in de aanbieding. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Hebben jullie al van Akram Online gehoord ?

De Beta zou vandaag moeten eindigen maar het is iets uitgesteld dus geen Grandopening vandaag.

Ik denk dat ik geen link mag geven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
idutcher schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 10:54:
Hebben jullie al van Akram Online gehoord ?

De Beta zou vandaag moeten eindigen maar het is iets uitgesteld dus geen Grandopening vandaag.

Ik denk dat ik geen link mag geven :(
Lees eens een paar posts boven je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Zit de hele dag al te wachten tot dat die registratie link het eens doet.

En het forum doet het ook al niet bij mij.

Heeft iedereen dit of ben ik de enige ? Dus misschien zitten sommige mensen al lekker te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
idutcher schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 17:31:
Zit de hele dag al te wachten tot dat die registratie link het eens doet.

En het forum doet het ook al niet bij mij.

Heeft iedereen dit of ben ik de enige ? Dus misschien zitten sommige mensen al lekker te spelen.
Registratie komt pas vanavond online als ik het goed heb begrepen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Oh thanks !

Dus nog niemand speelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Srry voor dubbel post.

Heel Akram online licht down de site, het forum, en mijn launcher werkt ook niet meer.
En omdat de website down is weet ik nergens van wat er aan de hand is of wat ik moet doen.

Weet iemand wat van Akram af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er schijnt een hacker actief te zijn waardoor ze om het uur een zo'n beetje een rollback moeten uitvoeren. Hacker schijnt afkomstig te zijn van Arua Rose en heeft een hekel aan Akram Rose.

Vanmorgen was er ook al een Gm aan het klooien waardoor iedereen ineens GM was zonder Gm skills :+

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 02-11-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
idutcher schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:57:
Srry voor dubbel post.

Heel Akram online licht down de site, het forum, en mijn launcher werkt ook niet meer.
En omdat de website down is weet ik nergens van wat er aan de hand is of wat ik moet doen.

Weet iemand wat van Akram af ?
Vanmiddag even gekeken. Iedereen liep met GM boven zijn hoofd.
Tja dan vind ik het ook niet leuk, en maar gekapt met spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rakkerzero schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:28:
[...]

Er schijnt een hacker actief te zijn waardoor ze om het uur een zo'n beetje een rollback moeten uitvoeren. Hacker schijnt afkomstig te zijn van Arua Rose en heeft een hekel aan Akram Rose.

Vanmorgen was er ook al een Gm aan het klooien waardoor iedereen ineens GM was zonder Gm skills :+
LoL lekker zooitje daar dus nog :P

Ik ben ondertussen bezich met een scoutje, al weer lvl 154 (Gaat ook snel in NArose)
al iets van 130Mil+ mil aan zooi gevonden, gaat dus weer lekker,
Hier iemand die (Als me scoutje nog wat hoger is, zin in prison feestje ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Hallo, dat is lang geleden...

Ik ben Akram Rose ook maar eens gaan proberen. Het ziet er allemaal erg goed uit daar, alles lijkt me stabiel. Goede economie, veel aardige oude bekende mensen te vinden op de server :)
Alleen even wennen als je van Arua af komt, exp is weer normaal 1x geloof ik.
Zie je de oude training spots ook weer eens een keer wat langer dan een paar min.
Ik vind het een aanrader. ;)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Lekker dood hier.

Iemand die nog actief is?

[ Voor 3% gewijzigd door lasharor op 13-12-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja hoor, Op NArose :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Jezus nog steeds niet uitgekeken op R.O.S.E. Fly ?

Moet toegeven laatst nog even snel een char aangemaakt te hebben maar het spel weet me niet meer te trekken ; alleen de cartoonstyle blijft natuurlijk mooi / vrolijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

echt zonde dat deze game zon langzame dood kent, had echt zoveel potentie in de Irose versie. enige game waar ik echt verslaafd aan ben geweest. WoW is leuk, maar ik mis evengoed de Irose beta. wat een tijden waren dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Local Host schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:34:
Jezus nog steeds niet uitgekeken op R.O.S.E. Fly ?

Moet toegeven laatst nog even snel een char aangemaakt te hebben maar het spel weet me niet meer te trekken ; alleen de cartoonstyle blijft natuurlijk mooi / vrolijk :)
Ag als je je verveeld op je werk is het best leuk,
Maar heb al weer echt 6 150+ chars op NArose (gaat vrij snel met veeel zuly)
Maar denk ook wel dat ik 1 van de langs spelende spelers ben zo ongeveer :P
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste