Toon posts:

[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:10:
Welk level zijn je normale chars? Ik ben inmiddels lvl 71 :) Wel vet al die quests, bij eentje krijg je een unique skill waarmee je een metal moldie kan summen.

Screenie!
Doominator, welke quest is dit en is deze wel in NArose? Ziet er wel grappig uit, heb nog wel genoeg bunnies achter me aanhuppelen van het easterevent, maar zo'n moldie is ook wel leuk voor de afwisseling :D

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Ik hoor dat iedereen hier op NARose zit, maar zitten er ook nog mensen op RuffRose? ik ben namelijk een aantal dagen voor NARose gratis werd weer begonnen :P Met ondertussen een lvl 52 dealer om geld mee te verdienen, ik heb nog geen andere character, maar Dealer als begin is toch wel erg handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:48
Tijdje rondgelopen op kenji beach, nog flink druk daar.

Wel grappig, willekeurig van een langsrennende cleric weer wat buffs krijgen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

heeft er iemand nog belang bij een oracle staff (6) of archmage (5) Full natuurlijk.

En ik ben opzoek naar lvl 135 netherworld voor hawker, blue (4)+ 8)7

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, lol @ rose online japan

Afbeeldingslocatie: http://www.roseon.jp/update/img/gtcircit.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.roseon.jp/update/img/bus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Grappig :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Ehhm, niet alleen Japan hoor, de bus staat ook in RuffRose voor Junon Polis :P ik heb er een screenshot van gemaakt, maar die kan ik op dit moment niet posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 22:59
Ik ben even mn broertje aan het lastigvallen in RuffRose :P

Er was toch zo'n tooltje om je cleric in de andere client (dual-client) te kunnen besturen zonder te switchen? Ik kan hem niet vinden. :(

@ hieronder,
Die link had ik idd al gevonden hier op GoT

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 12-08-2008 20:55 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Laatst online: 14-09 21:57

Legoblokje

Stap niet op me!

Rakkerzero schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 09:35:
Ik ben even mn broertje aan het lastigvallen in RuffRose :P

Er was toch zo'n tooltje om je cleric in de andere client (dual-client) te kunnen besturen zonder te switchen? Ik kan hem niet vinden. :(
http://forum.aruarose.com/index.php?showtopic=25254

Daar kan je genoeg info vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiP0 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:46:
[...]

Doominator, welke quest is dit en is deze wel in NArose? Ziet er wel grappig uit, heb nog wel genoeg bunnies achter me aanhuppelen van het easterevent, maar zo'n moldie is ook wel leuk voor de afwisseling :D
Uit mijn hoofd is dat de lvl 70+ quest van Jones in Junon Polis :) Ben net terug van vankantie en heb maar weer ff rose aangezet. Mijn ign is nog steeds Doominator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zwoelie schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:53:
[...]

Ga jij eens als de sodemieter weer aan het werk :+
Die jongelui van tegenwoordig....vrouwen, games, filmpje en internetten maar werken......

Rose toch een aantal jaren gespeeld maar sinds geboorte zoon ( _/-\o_ ) echt geen tijd voor een spelletje. Zeker niet Rose waar je toch veel tijd in moet stoppen.
Ligt mijn zoontje met vieze broek in bed en wat doet papa op zijn papadag: checkt zijn shopje.. :P
Nee, die dagen (en nachten) zijn toch helaas over. Zal nog wel ff mijn char leeghalen en overdragen aan Buffbabe...in al die jaren toch een hoop uberspulletjes...

@moderator: sorry voor dit offtopic geleuter.... ;)
Gefeliciteert met je zoontje !!! :D
En jongelui van tegenwoordig ^^ Ik was werk helemaal zat, en had spaargeld zat dus geniet nu van maand of 4 vakantie ^^ En dan heb je op eens heel wat meer tijd voor dames :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey, net oook maar weer eens na-rose geinstalleerd. ben er alleen achter gekomen ik helemaal geen chars had daar ;x alleen een lvl 12 dealer. Ben nu maar opnieuw begonnen en ga een champ bouwen, nou vroeg ik me dus af of er meer mensen opnieuw zijn begonnen en dus samen willen party'en. Heb toch nog 2 weekjes vakantie en nog wel wat tijd over =)...

Pm me ingame: Bulldozah

edit: lvl 27 ondertussen ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:23:
[...]

En jongelui van tegenwoordig ^^ Ik was werk helemaal zat, en had spaargeld zat dus geniet nu van maand of 4 vakantie ^^ En dan heb je op eens heel wat meer tijd voor dames :P
Rose....een heerlijk spel. Vroeg in de morgen wakker worden met volle blaas en voordat je bij het toilet bent zitten je gedachten al bij je shopje.... 8)
Je slaakt een kreet als je merkt dat je vreselijk veel hebt verkocht en weer een mijlpaal hebt gehaald in miljoenen zulies. Een ander soort kreet wordt ook veel geschreeuwd, die van een dc.. :(
En dan zit je om 5 uur in de ochtend achter je pc en checkt de shops....GEWELDIG !!

*googled voor "spaargeld"*...ohwwwww,, dat ken je niet met een kind...:)
Goed werk mijnheer vlieg, het leven is meer dan werken. Doe wat je leuk vindt, doe wat je leuk vindt met een vriendin. :P .
Mocht je het zat worden, ik hoorde dat er een spelletje gratis is geworden....misschien wel leuk om te doen..iets met zulies en lvlen...ach, zal wel niks zijn.

Edit: ik heb buffbabe aka sensuelo een miljoentje of 400 gegeven + mijn eq...richmofo nu dus als je iets nodig hebt....

[ Voor 5% gewijzigd door zwoelie op 11-08-2008 21:09 . Reden: omdat ik het kan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Calamor thnx voor de info!
@Xouxic dan ga ik inderdaad even naar Arua :)
@ Haan lol, heb al een aantal dagen niet geslapen

Kga per 1 sept verhuizen, dus ik wacht nog heel even met een account aanmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
[b][

Ga je al je spaargeld opmaken aan vrouwen in 4 maanden tijd?
Ik krijg hele foute beelden door...

Maar gister Bulldozah ff gepowerbuffed, welk level heb je nu gehaald?
Is er nu al aan GoT clan en waneer kan ik me inschrijven? Ik geloof dat er vanavond maintenance is, woensdagavond kan ik wel een tijdje online zijn zonder dat me vriendin begint te zeuren ;)
kunnen we ergens afspreken? Kan niet lang blijven om te buffen, wil ff op Xita verder levellen. Iemand nog party met lvl 146 cleric?
Oh ja, en omdat Bulldozahtje jammerlijk faalde tegen de Aquaking, ben ik nu in het bezit van de itemmall recoveryskill waardoor je minder % verliest bij het doodgaan. Damn, wat kreeg hij ervan langs, denk dat zijn billetjes nog rood zijn van het pak whoopass wat hij heeft gekregen.
gelukkig is er dan de reddende engel in de buurt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiP0 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:20:
Maar gister Bulldozah ff gepowerbuffed, welk level heb je nu gehaald?
Is er nu al aan GoT clan en waneer kan ik me inschrijven? Ik geloof dat er vanavond maintenance is, woensdagavond kan ik wel een tijdje online zijn zonder dat me vriendin begint te zeuren ;)
kunnen we ergens afspreken? Kan niet lang blijven om te buffen, wil ff op Xita verder levellen. Iemand nog party met lvl 146 cleric?
Oh ja, en omdat Bulldozahtje jammerlijk faalde tegen de Aquaking, ben ik nu in het bezit van de itemmall recoveryskill waardoor je minder % verliest bij het doodgaan. Damn, wat kreeg hij ervan langs, denk dat zijn billetjes nog rood zijn van het pak whoopass wat hij heeft gekregen.
gelukkig is er dan de reddende engel in de buurt O-)
Ga je me nu zwart maken of wat x(???

Toch bedankt voor buffe, lvl 40 ondertussen ^^, fijn dat er niet gedual-client word hier, kan je tenminste normaal ene party vinden, alleen geld is nog probleem maar zal vanzelf wel beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:52:
[...]

Toch bedankt voor buffe, lvl 40 ondertussen ^^, fijn dat er niet gedual-client word hier, kan je tenminste normaal ene party vinden, alleen geld is nog probleem maar zal vanzelf wel beter worden.
Ik vind het zelf erg lastig. Ben het nu zo erg gewend dat je het gewoon mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
[b][message=30565490,noline]VraatJ schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:52

Nee hoor, niet zwart maken, vond t wel raar dat je 3 keer dood ging voor je die king eronder had, en dat terwijl ik continue je hp aan het restoren was. Dat betekent dus dat die king ongeveer 1600hp in 5 seconden van je afmept. Trek je conclusies.... Denk dat je gewoon net wat te low level was voor solo.
Maar met zoveel n00bies en oude spelers die terugkomen is een party vrij makkelijk te vinden. Wordt nu maar snel 140+ dan mag je met mij mee op Xita...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiP0 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:47:
[...]
Wordt nu maar snel 140+ dan mag je met mij mee op Xita...
Ik hoop dat je heel veel tijd over hebt de komende weken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol @ die jrose screens, dat voelt echt niet meer als rose aan.

Heb nu op me oude laptop nu een live cam in junon polis aanstaan :P
http://www.ustream.tv/channel/rose-online-live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:50:
Lol @ die jrose screens, dat voelt echt niet meer als rose aan.

Heb nu op me oude laptop nu een live cam in junon polis aanstaan :P
Wat een heerlijke taal wordt daar in de shoutbox gesproken. Vertaalt met ***tjes.

shut the **** up you ****ing ***wad mother ****er **** ****er you **** your moms *******

:')

Maar, stoere actie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
hugoy schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 19:11:
Ehhm, niet alleen Japan hoor, de bus staat ook in RuffRose voor Junon Polis :P ik heb er een screenshot van gemaakt, maar die kan ik op dit moment niet posten.
Ik heb de bus idd gezien :P

Wel humor, maar slaat totaal nergens op natuurlijk.

Ja, ik speel weer ff Rose op het moment. Handig als je broertje er al een half jaar op Ruff zit en een hoog level cleric heeft.
* Zeror pikt lekker de cleric van zn broertje in om te powerlvlen :9

Edit: :/ Ruff heeft mn IP gebanned van hun forum :+

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 12-08-2008 23:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Rakkerzero schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:32:
[...]

Ik heb de bus idd gezien :P

Wel humor, maar slaat totaal nergens op natuurlijk.

Ja, ik speel weer ff Rose op het moment. Handig als je broertje er al een half jaar op Ruff zit en een hoog level cleric heeft.
* Amafi pikt lekker de cleric van zn broertje in om te powerlvlen :9

Edit: :/ Ruff heeft mn IP gebanned van hun forum :+
Hahaha, jij toch weer begonnen? :*)
Ik kan gelukkig voor NaRose nog aardig de spanning weerstaan.

En waarom ben je gebanned van hun forum dan? Wat heb je nu weer gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Item Appraisal has been added back to blue and unique equipment monster drops.

Nostalgie is terug :D Hoevaak ik met geknepen oogjes zat te hopen op een AP10 oid, ga ik toch weer even spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
SinergyX schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:58:

Nostalgie is terug :D Hoevaak ik met geknepen oogjes zat te hopen op een AP10 oid, ga ik toch weer even spelen.
in NaRose?
Heb al een tijdje niet gespeeld rose. En denk dat het nu een stuk minder zal worden gamen.

Behalve als STO(Star Trek Online) online komt. Maar dat zal wel niet zo snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ja, patch notes 12 aug. (klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:24:
[...]

in NaRose?
Heb al een tijdje niet gespeeld rose. En denk dat het nu een stuk minder zal worden gamen.

Behalve als STO(Star Trek Online) online komt. Maar dat zal wel niet zo snel zijn.
Jep in NArose, ze beginnen het eindelijk een beetje te snappen daar bij Gravity.

Updates

Item Appraisal can be performed at the following NPCs:
[Gypsy Merchant] Mina
[Gypsy Merchant] Methio
[Gypsy Merchant] Bellia
[Gypsy Merchant] Edone
[Ferrell Guild Staff] Sergei
[Ferrell Guild Staff] Gilbert

Hero's Quest
Multiple Dialogue fixes, adjustments and corrections have been made.
Hourglass of Purification: Obtaining the Crystal Key from the Woopie King has been increased to a 100%.
Resurrection (2): Reward quantity has been increased and changed from 2nd Grade Bindrune to 3rd Grade Bindrune.

Item Mall
ROSE Treasure Chest (M) will be added to the Item Mall that contains the following:
Perfect Drill
Adventurer Medal
Diamond [3]
Peridot [3]
Pink Opal [3]
Yellow Uniform
White Rose Bouquet
Igloo Shop Coupon
Forgotten Temple B2 Return Scroll
Super Cherry Berry
Soccer Ball PET
Cross Shield
Plastic Surgery Coupon
Perfect Repair Hammer
Damage Booster (Extra Max)

Oja je kan nu Zant en Junon live kijken via deze links:
http://www.ustream.tv/channel/rose-online-na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:46:
En waarom ben je gebanned van hun forum dan? Wat heb je nu weer gedaan?
Ik vermoed omdat mn broertje en half jaartje geleden met een hacker op zijn rose en email account te maken had. Hebben ze ons, mij en mn broertje, van hun forum gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nu heb ik na de patch opeens het probleem dat na loginscherm het spel direct stopt -> buroblad.

Nu weet ik dat dat ook al eens voorkwam bij vorige rose versies, iemand nog een idee hoe dat op te lossen viel? (run as werkt iig niet).

en Doom, welk programma gebruik jij om fullscreen te streamen? Ik had altijd screencamera, maar die lijkt niet meer zo goed te werken :P (krijg nonstop zwarte schermen tussen door, vsync staat aan)

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:39:
Hourglass of Purification: Obtaining the Crystal Key from the Woopie King has been increased to a 100%.
Dit vind ik wel jammer :'(

Dat was juist een van de leukste frustratie quests uit ROSE. Samen met de quest voor die 10 appels van Guardian Tree. :P

• PiP0
Rakkerzero schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:47:
[...]

Dit vind ik wel jammer :'(

Dat was juist een van de leukste frustratie quests uit ROSE. Samen met de quest voor die 10 appels van Guardian Tree. :P
10 appels van de guardian tree? Das een oude, kan mij niet herinneren of die nog in EVO zit. Grootste frusti is nu de cartquest, moet je jagen op clowns die nu rond de Guardian Tree ronddwalen, om 3 scrolls te begraven. Bassies :+ killen om scrolls te begraven. Logica is weer ver te zoeken...
Maar goede nieuws, grade 7 gems nu nog maar 50mil :D

Verwijderd

guardian trees zitten niet meer in evo ;p, eigenlijk geen een echte boss mob, of heel weinig in ieder geval. allemaal van die mobs die supreme zijn en dan geen exp geven.

• PiP0
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:29:
guardian trees zitten niet meer in evo ;p, eigenlijk geen een echte boss mob, of heel weinig in ieder geval. allemaal van die mobs die supreme zijn en dan geen exp geven.
guardian trees zijn er nog wel, alleen niet meer zo megagroot als in Irose (of pre-EVO). Guardian trees zijn nu in de buurt waar eerst de grunterking spawnde.
Ik vroeg me af welke quest het was dat je 10 appels van de guardian tree moest krijgen en of die nog in de EVO versie zit. Er zijn nu in EVO wel een heleboel quests weer geactiveerd of erbij verzonnen, dus er is wel meer te doen dan hersenloos grinden...

• Zeror
PiP0 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:09:
Ik vroeg me af welke quest het was dat je 10 appels van de guardian tree moest krijgen
Quest heet "Owl's eye" oid. Die kwam nadat je de gold fragment-quest waarbij je moldies moest killen.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 14-08-2008 14:46 ]

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben van plan sinds een paar jaar weer eens ROSE te gaan spelen...
Mijn broertjes spelen atm Ruffrose. Wat ik hier niet leuk aan vind is dat ze wel erg snel levelen.
Ook schijnt het hier om buffs van hoge Clerics te draaien... In een paar slagen een monster dat 'paars' is doodslaan.. dat vind ik niet echt leuk..

Weet iemand of er toevallig een ROSE is, waarbij het niet echt draait om buffs?
Of is dit bij elke ROSE zo?

Ik kan ernatuurlijk zelf bij ruffrose natuurlijk ook voor kiezen om natuurlijk geen buffs te vragen.. maar iedereen doet het, en dan ben ik gewoon in het nadeel..

Iemand een idee of er een ROSE is zonder dat het heel erg om buffs draait?

• Zeror
Killerbees schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:38:
Ik ben van plan sinds een paar jaar weer eens ROSE te gaan spelen...
Mijn broertjes spelen atm Ruffrose. Wat ik hier niet leuk aan vind is dat ze wel erg snel levelen.
Ook schijnt het hier om buffs van hoge Clerics te draaien... In een paar slagen een monster dat 'paars' is doodslaan.. dat vind ik niet echt leuk..
Bij Ruffrose, en misschien ook wel bij andere Rose-versies, zie dat mensen heel snel omhoog lvl'en door middel van Party-bridge. Ze hebben dan 2 hoog level (main characters) en de rest alleen maar lvl 1 characters in de party zitten. Dit houd in dat er verschillende characters in verschillende level heen en weer te switchen om zo dus de lvl 1 bij de hoog level te krijgen (een lvl 120 kan geen lvl 1 in een party inviten, een lvl 10 character echter wel, vandaar het overbruggen van character levels). Hierdoor krijg je de party level heel snel op 50 en dan krijg je ook nog eens exp heel snel binnen. Zo kan je dus binnen 2 a 3 dagen gewoon al lvl 215 zijn.
Weet iemand of er toevallig een ROSE is, waarbij het niet echt draait om buffs?
Of is dit bij elke ROSE zo?
Ik denk dat dit het minste speelt bij de de officiele Rose versies. NaRose is in dit geval dus gratis.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 14-08-2008 16:45 ]

• SinergyX
Enige waar dat zo was dacht ik was pre-evo Erose of zelfs al prose. Waar de knight nog heerlijke aoe's had en clerics enkel wat crit/def.rate buffs hadden. (maar wel dacht ik een instant spam aoe).

Huidige Evo en ruff hebben dus de cleric-buffs zoals jij ze dus niet fijn vind.
(of je neem een knight, die zelfs met full-buffs nog niet snel sikuku mobs neerkreeg :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Rakkerzero schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:43:
[...]
Bij Ruffrose, en misschien ook wel bij andere Rose-versies, zie dat mensen heel snel omhoog lvl'en door middel van Party-bridge. Ze hebben dan 2 hoog level (main characters) en de rest alleen maar lvl 1 characters in de party zitten. Dit houd in dat er verschillende characters in verschillende level heen en weer te switchen om zo dus de lvl 1 bij de hoog level te krijgen (een lvl 120 kan geen lvl 1 in een party inviten, een lvl 10 character echter wel, vandaar het overbruggen van character levels). Hierdoor krijg je de party level heel snel op 50 en dan krijg je ook nog eens exp heel snel binnen. Zo kan je dus binnen 2 a 3 dagen gewoon al lvl 215 zijn.

[...]

Ik denk dat dit het minste speelt bij de de officiele Rose versies. NaRose is in dit geval dus gratis.
Wat is het maximale verschil dat er kan zijn tussen twee mensen in een party? 50 levels ofzo dan?

Dus het idee is dan om een lvl 1, een lvl 10, bijv. een lvl 30 en dan een lvl 100 in je party te hebben, en dan monsters te gaan killen?
Welke monsters zijn dan het beste om op te trainen, ervan uitgaand dat ik een lvl 1 wil levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Weet niet of dat gefixed is, maar vroeger was er afaik geen max verschil. Zolang je maar steeds met een bridge je party kon uitbreiden, was het mogelijk. Veelal was er enkel probleem dat bv een lvl1 niet naar eldeon of die ice planet kon gaan.

Voor een lvl100 met een lvl1 te partyen heb je dus een lvl10, 20, 30, 40, 50 etc t/m 90 nodig. Elk op zijn beurt invite dus de +10 persoon. Maargoed, ik weet wat NArose allemaal heeft aangepast, ik zag bijvoorbeel dat soul wreck een 8sec cooldown heeft, kon me herinneren dat dit een minuut of 2-3 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:20:
Nu heb ik na de patch opeens het probleem dat na loginscherm het spel direct stopt -> buroblad.

Nu weet ik dat dat ook al eens voorkwam bij vorige rose versies, iemand nog een idee hoe dat op te lossen viel? (run as werkt iig niet).

en Doom, welk programma gebruik jij om fullscreen te streamen? Ik had altijd screencamera, maar die lijkt niet meer zo goed te werken :P (krijg nonstop zwarte schermen tussen door, vsync staat aan)
WebcamMax gebruik ik daar voor :P Ik zoek trouwens party lvl 7x in Narose iemand zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
SinergyX schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:38:
Weet niet of dat gefixed is, maar vroeger was er afaik geen max verschil. Zolang je maar steeds met een bridge je party kon uitbreiden, was het mogelijk. Veelal was er enkel probleem dat bv een lvl1 niet naar eldeon of die ice planet kon gaan.

Voor een lvl100 met een lvl1 te partyen heb je dus een lvl10, 20, 30, 40, 50 etc t/m 90 nodig. Elk op zijn beurt invite dus de +10 persoon. Maargoed, ik weet wat NArose allemaal heeft aangepast, ik zag bijvoorbeel dat soul wreck een 8sec cooldown heeft, kon me herinneren dat dit een minuut of 2-3 was.
Laatste keer dat ik dit in NaRose probeerde, kon er niet meer dan 10 levels verschil van de partyleader worden geinvite. Een mogelijkheid om dit te omzeilen was wel invites uit te sturen maar dat een boel mensen wachten om te accepteren. Geen idee hoe ze het nu doen, maar deze vorm van powerlevellen lukt volgens mij niet meer.
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Weet iemand hoe dit op RuffRose is? Ook 10 lvls verschil? of meer / minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
bij aruarose gaat het met procenten. Want met een lvl 5 kon ik niet lvl 15 char joinen en op lvl 72 kon ik wel met een 85 joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:38:
En daar zit nu net de kracht van de "power level bridge party" techniek. Je hebt wel x aantal spelers in je party en omdat die low level zijn, gaat de party experience sneller omhoog (op laag level is makkelijker een hoog level party te krijgen, dan op hoge levels) door je level 1 characters. Dan heb je nog de exp verdeling, maar omdat de level 1 niet op Luna/Eldeon kunnen komen, krijg enkel de spelers die er wel zijn de exp. En daar wordt die exp die normaal naar de level 1 characters uit je party gegaan zou zijn ook naar jou. Hierdoor krijg je dus een enorme exp boost. Samen met powerbuffs levelt dat dus enorm snel. M'n broertje was in 1 uur tijd van lvl 144 naar 162 gegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 15-08-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:28:
M'n broertje was in 1 uur tijd van lvl 144 naar 162 gegaan.
Maar welke xp-rate hebben ze daar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:42:
[...]

Maar welke xp-rate hebben ze daar? :P
1x of 2x, Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Is het hele idee van een powerlevel bridge party dan dat al die lvl 1's snel lvlen, of dat diegene die hoger is snel levelt?

En stel dat je veel lage hebt en een hoge, waar moet je dan trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
In dat geval, de hoge.
In andere gevallen (20-30 lvls), de lage. Je moet dan mobs meppen op lvl van die hoge.

Zo hebben wij lange tijd in de 80-90s iemand van 60 erbij gehad. Ging best rap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Sinds kort speel ik ook NaRose, heb een lvl 68 soldier op dit moment.. Speel nu 2 weekjes, heb verder nog nooit ROSE gedaan.. Dus ben nog vrij nieuw in het spel. Dus hulp is altijd welkom :D Zijn er nog mensen die samen willen levelen? Of leuke clan's? IGN: Mikeymuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Volgens mij zijn er zat tweakertjes die weer NaRose spelen, maar ben er pas 2 tegen gekomen, Bulldozah (lvl60?) en CalamorNL (lvl40?). Ben zelf cleric van 147 (BuffBabe) dus als je een keer uberbuffs nodig hebtdan probeer je me maar op te roepen. er schijnt wel een tweakerclan te zijn maar clanleader flyingdutch is niet echt veel online, is vakantie aan het vieren. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

PiP0 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:25:
Volgens mij zijn er zat tweakertjes die weer NaRose spelen, maar ben er pas 2 tegen gekomen, Bulldozah (lvl60?) en CalamorNL (lvl40?). Ben zelf cleric van 147 (BuffBabe) dus als je een keer uberbuffs nodig hebtdan probeer je me maar op te roepen. er schijnt wel een tweakerclan te zijn maar clanleader flyingdutch is niet echt veel online, is vakantie aan het vieren. :z
lol ik heb jou wel eens om buffs gevraagt. mijn ign is KomodoVaraan, Nexave, 101Barz, iMusic & Avarche.

en hier baal ik best van:

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/4766/kankerlt0.png

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Xouxic schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 22:45:
[...]

lol ik heb jou wel eens om buffs gevraagt. mijn ign is KomodoVaraan, Nexave, 101Barz, iMusic & Avarche.

en hier baal ik best van:
hehe, meeste spelers hebben mij wel eens om buffs gevraagd, mijn naam zegt het al :*)
Maar refinen gaat wat minder laatste tijd, talis en binds droppen minder, mijn voorraadje begint een beetje te slinken :/
Maar is er al wat meer bekend over GoT clan? Zit nu in een oude clan, maar nauwelijks iemand online, denk dat de meeste al zijn gestopt toen het nog P2P was, en er nog niet achter zijn dat het nu F2P is :P
En anders richten we toch gewoon nog eentje op? Iemand suggestie voor naam? Ik ben druk aan het werk ;) Iemand tijd om een leuk clanlogo in elkaar te knutselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
PiP0 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:15:
[...]

hehe, meeste spelers hebben mij wel eens om buffs gevraagd, mijn naam zegt het al :*)
Maar refinen gaat wat minder laatste tijd, talis en binds droppen minder, mijn voorraadje begint een beetje te slinken :/
Maar is er al wat meer bekend over GoT clan? Zit nu in een oude clan, maar nauwelijks iemand online, denk dat de meeste al zijn gestopt toen het nog P2P was, en er nog niet achter zijn dat het nu F2P is :P
En anders richten we toch gewoon nog eentje op? Iemand suggestie voor naam? Ik ben druk aan het werk ;) Iemand tijd om een leuk clanlogo in elkaar te knutselen?
Ik heb een oude logo nog.

En anders kunnen we nog een ander clan aanmaken. Zo als GodsOfTweakers (afkorting is wel leuk GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

De echte "Gods" zijn allang weg joh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:47
Local Host schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:46:
De echte "Gods" zijn allang weg joh :+
True that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Maar af en toe heeft een wereld behoefte aan nieuwe goden. En anders doen we "SonofGoT"
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
En staat oude logo niet nog in de clanmark folder? Kan je hem hier linken? zoek ik hem thuis wel op. Heb ook nog wel een miljoentje liggen om clan te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
deze? Vond ik in mijn clanmark folder.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 18-08-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Ziet er wel uit als het oude clanmark. Zodra ik thuis ben toch maar ff inloggen. Zoek ik hem even op en maak hem dan wel aan.
Nu nog democratisch een naam kiezen. Ik ben geldschieter dus kan ook gewoon GoB (Gathering of Buffbabeworshippers) doen... _/-\o_
En er zijn natuurlijk volgelingen nodig. Weet niet of ik vanavond online kan zijn, Zal zeer zeker ff shoppen natuurlijk. kijken of grade 7 gems al in prijs zijn gedaald. Dus probeer me maar te whisperen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grade 7 gems zijn nu alweer 40 mill (ruby7 tenminste) En is het geen beter idee om fliegje ff leadership aan iemand anders te laten geven en dat we gewoon actieve LoT maken, is toch het echte :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Is LoT al weer actief dan? En er zijn toch 2 mensen in clan die leden kunnen werven, leader en deputy ofzo? Iemand enig idee wie de 2e in rang is, onder fliegje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel dat Fliegje ff online komt, leader en iemand geeft die active is, zodat die weer mensen kan laten joinen en alles regelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Begrijp ik het goed, en is het spelen nou gratis op NaRose? (andere server of zo?)
Als ik de OP lees, dan zie ik niet zo gauw dat het ook gratis kan.
Of heb ik het nu mis? Lijkt me wel een leuke game om te proberen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is gratis ja, sinds weekje of 2. Veel nieuwelingen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
FragNeck schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:04:
Begrijp ik het goed, en is het spelen nou gratis op NaRose? (andere server of zo?)
Als ik de OP lees, dan zie ik niet zo gauw dat het ook gratis kan.
Of heb ik het nu mis? Lijkt me wel een leuke game om te proberen
NaRose is nu gratis te spelen.

Je ziet nu echt heel erg veel shops staan in zant en jita junon nu het gratis is geworden.
Als je weer terug wil naar een shop is het best lastig om het weer te vinden.
Maar ik ben nu wel blij dat een channel niet meer crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
PiP0 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:22:
Nu nog democratisch een naam kiezen. Ik ben geldschieter dus kan ook gewoon GoB (Gathering of Buffbabeworshippers) doen... _/-\o_
Nee hoor, kan niet. Je hebt dan letters teveel :+

Bij welke clan hadden we dat probleem nu ook? We hadden toen toch maar een andere naam genomen.
Edit: Was dat niet toen we AllianceOfTweakers wilde maken?

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 18-08-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was dat niet gewoon bij GatheringOfTweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Calamor schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:22:
[...]

NaRose is nu gratis te spelen.

Je ziet nu echt heel erg veel shops staan in zant en jita nu het gratis is geworden.
Als je weer terug wil naar een shop is het best lastig om het weer te vinden.
Maar ik ben nu wel blij dat een channel niet meer crasht.
Eh, ik neem aan dat zant en jita steden zijn?
En hoezo is het lastig zo;n shop te vinden? Wat kun je in zo'n shop doen? En wat is een channel in rose?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
FragNeck schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:01:
[...]

Eh, ik neem aan dat zant en Xita steden zijn?
En hoezo is het lastig zo;n shop te vinden? Wat kun je in zo'n shop doen? En wat is een channel in rose?
Ja, Zant en Xita zijn steden. Zant is het eerste stadje wat je tegenkomt. Xita kun je pas vanaf lvl 90 bezoeken, want die ligt op de planeet Eldeon en niet op de starters planeet Junon.

Shops zijn over het algemeen te vinden in de steden (centrale plaats), maar als er net een channel-crash heeft plaatsgevonden dan is iedereen dus offline.

Een Rose server bestaat uit login-server, character-select-server, channel(of world)-servers. Je speelt dus op zo'n channel-server.

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 18-08-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:45:
[...]

Ja, Zant en Xita zijn steden. Zant is het eerste stadje wat je tegenkomt. Xita kun je pas vanaf lvl 90 bezoeken, want die ligt op de planeet Eldeon en niet op de starters planeet Junon.

Shops zijn over het algemeen te vinden in de steden (centrale plaats), maar als er net een channel-crash heeft plaatsgevonden dan is iedereen dus offline.

Een Rose server bestaat uit login-server, character-select-server, channel(of world)-servers. Je speelt dus op zo'n channel-server.
120 moet je op narose zijn om naar eldeon te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:36:
[...]

120 moet je op narose zijn om naar eldeon te vliegen.
Tsss. Veranderingen........ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
sorry voor de spel fout. maar ik bedoel junon inplaats van jita. De mense die EVE spelen weten wel wat het is. Voor de gene die het niet weten. Jita is de grootste trading hub in heel EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
FragNeck schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:01:
[...]

Eh, ik neem aan dat zant en jita steden zijn?
Als je spullen over hebt kan een speler een eigen shop maken waarin je gear of mats te koop aanbied, of te koop vraagt. Kijk maar eens in 1 van de steden en je ziet de kleine houten huisjes al staan. Als je gaat shoppen, neem genoeg zulie mee en zorg dat je ruimte in je inventory hebt, want als je iets ziet wat je wilt kopen maar je moet eerst naar de storage, kan het zijn dat je die ene shop niet meer terug vind. Heel irritant als je iemand een typefoutje ziet maken en grade7 gems voor 1/10 van de prijs te koop aanbied en je hebt niet genoeg zulie bij je. En als je terug komt is alles al weg. En dat is mij echt gebeurd... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ligt het aan mijn verbinding of ligt de hele server+website er momenteel uit? :(

Lijkt mijn internet, kan half amerika niet meer bereiken :P

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Was wel een 4-uur durende maintenance gister, ze hebben een boel kingspawns verbeterd, ook een paar extra spawns erbij. Zie ook de updates. om kwart voor elf heb ik het geprobeerd maar kreeg crash net toen ik mijn shop wilde opzetten. |:( Daarna maar gewoon naar bed gegaan. :z Vanavond nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kwam nog een 2de update/maintaince direct achterna, itemmall items bleken niet te geplaatst in je milage storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alweer lvl 78 met nieuwe char (mage) en net ff gladius (unique) gekocht voor 50k ;x heerlijk.
en fliegjes kom es online, zorgen dat LoT weer es tot leven komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Gladius voor 50K? Heeft waarschijnlijk iemand een "00" vergeten. 8) Uniques worden rond de 5mil aangeboden. Of iemand heeft niet rondgekeken wat de prijzen ongeveer zijn. Maar nu drillen en een R7 erin en je bent voorlopig klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kben dan wel mage, maar R7 toveren kank nog niet. Skill leer ik pas op lvl 213, helaas x(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren 1 heel lvl gedaan :P Nu 44 :+
Ik probeer niet te veel te spelen, anders trapt verveling weer zo snel in.

• PiP0
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:18:
kben dan wel mage, maar R7 toveren kank nog niet. Skill leer ik pas op lvl 213, helaas x(.
Je kan proberen een shopje op te zetten met buylist, gister was iemand zo vriendelijk om een T7 bij me achter te laten voor maar 25mil. Scheelt toch weer 17miljoen. 8)
Maar als je denkt dat je gems kan toveren, heb je toch de verkeerde job genomen :?
Maar ik heb nu op Xita al wel een paar grade 3 gems gekregen. En volgens mij willen kings en giants ook nog wel hogere grade droppen.

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

PiP0 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:28:
[...]

Je kan proberen een shopje op te zetten met buylist, gister was iemand zo vriendelijk om een T7 bij me achter te laten voor maar 25mil. Scheelt toch weer 17miljoen. 8)
Maar als je denkt dat je gems kan toveren, heb je toch de verkeerde job genomen :?
Maar ik heb nu op Xita al wel een paar grade 3 gems gekregen. En volgens mij willen kings en giants ook nog wel hogere grade droppen.
lol een T7 kost 25/30m ik weet niet wat jij voor ogen heb maar duurder zou ik ze echt niet kopen. :P

• SinergyX
Ik heb nu 2x grade 1 gem gehad :)

Die Exp medals zijn best handig, niet eens zo duur (150 punten voor een uur) en dubbel exp. In uurtje solo van 44 naar 51 geklommen :) Ben met een fijne fooked up build bezig, de clerimage :P

• PiP0
Xouxic schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:46:
[...]

lol een T7 kost 25/30m ik weet niet wat jij voor ogen heb maar duurder zou ik ze echt niet kopen. :P
mmm, ik zag ze gister toch overal voor minstens 40 mil.Ach, helaas. nog steeds niet duur. Nu nog ff een goedkoop lava earring op de kop tikken en drillen, is me cleric ook weer blij.
SinergyX, wat voor build ben je dan bezig? INT/STR/SEN ofzo? maar wel cleric skills? Doet es meer info geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:44:
alweer lvl 78 met nieuwe char (mage) en net ff gladius (unique) gekocht voor 50k ;x heerlijk.
en fliegjes kom es online, zorgen dat LoT weer es tot leven komt.
Did someone say LoT? O-) boenk boenk oi oi welke ROSE versie word het ? ik heb sinds deze week arua rose er weer bij gepakt, na 4 jaar nog altijd in de ban van ROSE :o
heb een stukje terug gelezen maar ja kan moeilijk 17 topics doorlezen ;) ik denk NAROSE?
zo ja ach tja zal de hr exp wat missen en classic scout maar hey voor een klassieke LoT is het me wel waard (denk ik :o).

oh voor ik ook maar begin aan evorose... like geh is hawker bow > scout ondertussen al gefixed naar een fatsoenlijke damage/atk class of nog steeds niet de oude ? :( (en dan heb ik het vooral over zonder de mega uber buffs van een cleric maar gewoon op zich zelf :P)

hm kan mn login niet herrinderen, en loginnaam + email geeft geen geldige combo voor password :(

[ Voor 22% gewijzigd door daves2hd op 22-08-2008 06:24 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jayyy!! Ik heb mijn laptop weer terug en heb Rose gelijk geinstalleerd :)
Leuk hoor, alleen de servers zijn allemaal niet zo druk...
Komt dat omdat het de gratis versie is?

Oh ja, ik ben nooit zo goed geweest in de stats, maar euhhh wat is ook alweer belangrijk voor een muse? ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@pipo, het is vrij weinig qua stats (berg int, beetje con etc), maar zit gewoon gemixed buffs van 'cleric' te nemen samen met de attacks van een mage (staff). Vorig jaar op narose forums hebben daar wat guides op gestaan, eens kijken of ik ze nog terug kan vinden want zit nu nog maar gewoon wat aan te kloten.

Ook nog even mn storage opgeschoond, heb best wat ancient gear :) Meeste is hawker en mage gear, leuk dat die nog geen job-restriction hebben :P

Heb ook mijn itemmall verkoop weer opgezet, die 2x exp dingen voor een half uur verkopen best lekker, al moet je erg opletten hoe ze betalen :P Nu nog even referentie-lijstje opbouwen en in ben back in business :) Kan ik eindelijk weer eens wat doen met geld op mijn paypal rekening :) (lang leve de USD/EUR koers :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves = Scout is nog steeds best verneukt, je ziet ze dan ook vrij weinig. Geen normale arrows, goeie arrows droppe op de grond in stacks van 2~3 ;s. En oude LoT moet die vlieg es online komen want die vent is beetje dood ofzo. maargoed.

en demi, niet druk? Ga maar es in server 1 naar junon, je weet niet waar je bent tussen al die shops :o. En muse stats = of alles int als je Cleric gaat worden (dus heale/buffe).
en mage stats = 4/2/1 int/str/con standaard stats. al heb ik zelf meer int en con hou ik rond de 40~50 en str rond de 75.

en ik dacht gisteravond dat ik wel kon gooien met men telefoon x( nu is die beetje kapot. kolere shit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Er zijn wel nieuwe pijlen verkrijgbaar, ga maar naar die gosert in Junon, waar je ook kan upgraden. Die verkoopt vuur/ijs/haak pijlen. Kost wel wat meer en gewicht is groter, dus backpack skill en een backpack met wat DEX is altijd handig.

Voor het eerst sinds ik ROSE speel zie ik dat de bezetting op server 1 "normal" is ipv 'not busy". Dus dat betekent dat het drukker dan normaal is.

@SinergyX kan dat dan zonder steeds van wapen te moeten wisselen? Als je AP buff geeft en je wisselt van wand naar staf, ben je buff weer kwijt. Bovendien kost het heel veel skillponts.

@VraatJ Geen mine-first-Sony shokproof foon dus. Heb nog een Samsung F480 Touchwizzzzz in de aanbieding. Zag dat de i900 nu uit is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee, dat is dus veranderd in NArose. Veel skills hebben wand&staff als requirement. Bonfire bv is enkel wand, maar alle buffs (hp, dash, def, acc, ap) zijn nu ook te casten met staff. Ook de defensive single target heal spell is nu wand&staff.

Het kost inderdaad meer punten, maar je hebt per saldo vrij lange tijd hogere AP attacks (mana en frost bolt). Het is ook meer voor de gein, eens kijken hoe dit werkt (je 2nd job moet je uiteindelijk toch kiezen, waar de buffs cleric gaan en attacks mage gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Dacht ik al wel van de scouts, it's a shame was, is en zal altijd m'n faf class blijven in ROSE. Maar ik ga gewoon niet meer beginnen aan dat gekloot met scout :/ dan maar raider I guess :( sigh moet met m'n aardsvijand gaan spelen :o

p.s. nog steeds password kwijt, denk niet dat ik die acca ooit nog terug halen kan. geen vanm'n passwords tot zo ver ik me herrinder kloppen :( en blijkbaar klopt het email adres op de acca niet met de mijne, dus of hij is delleted geweest en iemand anders heeft de acca naam of er is iets goed fout gegaan in die tijd van registratie... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VraatJ; THNX! Ik ben er alleen nog niet uit of ik Mage of Cleric wil zijn.. :S
Maar als cleric moet je toch ook levelen door te vechten?
Dat kan toch niet door alleen alles op Int te zetten?
(of klink ik nu heel blonT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:25:
VraatJ; THNX! Ik ben er alleen nog niet uit of ik Mage of Cleric wil zijn.. :S
Maar als cleric moet je toch ook levelen door te vechten?
Dat kan toch niet door alleen alles op Int te zetten?
(of klink ik nu heel blonT)
Ligt er aan hoeveel je zelf gaat vechten, veel clerics levelen voornamelijk met party's (zeker in het begin als je nog geen sterke buffs hebt). Verder = int dmg dus meer int meer damage en dus sneller killen. Tja als je echt wil soloén zul je wel wat str moeten adden denk ik, Con zal wel mee vallen als je een goede buff hebt (weet niet precies meer hoe het met EVO ROSE zit en die skills. Lang geleden voor me vooral nog classic in m'n hoofd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff heel dit stuk tekst getypt is dave weer sneller. Maargoed..

Cleric ben je support class, betekent dus dat je iederen buffs geeft en healt. je bent dus afhankelijk van party's. Kan leuk zijn maar ik ben nu mage en vind dat veel leuker. Kben flink overpowered heb ik et gevoel dus lvl vreselijk snel alsk wil. heb nu ook nog geen party nodig wat ++ is omdat in party je vaak noobs hebt die geen kut snappen van et spel en dus helft van de tijd niet eens vecht.

Als je dus zin hebt om de hele tijd je kapot te werken voor iedereen word Cleric. Als je zin hebt flink erop te knallen en niet afhankelijk te zijn van andere word je Mage. Je kan ook nog Cleric worden met Summons, dan kan je wel zelf lvle maar die dus flink minder dmg volges mij waardoor et allemaal wat langzamer gaat. Je moet zelf maar kiezen ;).

En @ sinergy, zag paar dagen geleden toch echt iemand bonfire caste met Staff, moet dus ook kunnen denk ik. Vond et toen ook al raar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Daves2hd Thanks!
@ VraatJ Alweer thanks!

Ik ga dan toch maar voor Mage denk ik.. dan copycat ik gewoon de stats hoe jij het hebt VraatJ ;)
Vannacht weer verder spelen!! (ennuhhhm... alle tips zijn welkom! Ben het een beetje verleerd :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:46:
En @ sinergy, zag paar dagen geleden toch echt iemand bonfire caste met Staff, moet dus ook kunnen denk ik. Vond et toen ook al raar.
Zou ook best goed kunnen, heb er nog niet echt goed na gekeken, enkel qua attack en buffs.

Ik kloot nog fijn wat aan, kijk wel hoever ik kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:46:
Pff heel dit stuk tekst getypt is dave weer sneller. Maargoed..

Cleric ben je support class, betekent dus dat je iederen buffs geeft en healt. je bent dus afhankelijk van party's. Kan leuk zijn maar ik ben nu mage en vind dat veel leuker. Kben flink overpowered heb ik et gevoel dus lvl vreselijk snel alsk wil. heb nu ook nog geen party nodig wat ++ is omdat in party je vaak noobs hebt die geen kut snappen van et spel en dus helft van de tijd niet eens vecht.

Als je dus zin hebt om de hele tijd je kapot te werken voor iedereen word Cleric. Als je zin hebt flink erop te knallen en niet afhankelijk te zijn van andere word je Mage. Je kan ook nog Cleric worden met Summons, dan kan je wel zelf lvle maar die dus flink minder dmg volges mij waardoor et allemaal wat langzamer gaat. Je moet zelf maar kiezen ;).

Mage is inderdaad wel sterk :p zeker sterker dan cleric, maar minder veilig voor solo, iig tov cleric met summons. Vergeet niet dat je summons ook gebuffed kunnen worden en dus zo een stuk sterker zijn :p. Maar qua levelen is het zeker langzamer, het blijft namelijk zo dat summons net als poison exp rippen en je maar een deel van de damage die hun doen als exp krijgt.

Edit: heeft iemand nog een up to date skill builder/tree van naROSE?
zit wat te lezen over skills enzo, zo zie ik bijv een topic over summon beast maar zie nergens een skilltree met summon beast staan :o

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 22-08-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Summon beast is een hawker 100+ skill. Hele grote poes krijg je als summon.
Cleric is redelijk makkelijk solo te doen, groene/gele mobs kun je zonder problemen killen als je SEN en CON gelijk aan level houd, rest INT. Ergens staan met goede spawn, bonfire erbij en knallen maar. Probeer wel je wandmastery en je attack skill (Mana drop?) hoog te houden en niet gelijk als een gek je buffs maxen. Is het goed uit te houden. gister ff snel een klein clericje begonnen (BuffMeSpears) maar weer gecancelled, geen zin om 2 clerics te hebben. Ga er wel een leuk hawkertje van maken, heb nog wel goede gear liggen ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 08:41
* ApexAlpha heeft aruarose weergedownload! jezus wat is hier veel veranderd..
maarja
heb me 160 muse en hawker weer tevoorschijn gehaald, en hoop het weer actief te gaan spelen. Alleen nu nog wat stuff, ben helaas bijna blut
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste