Grappig gaan ze eindelijk f2p... Ze hebben echt de boot gemist dat hadden ze 2 jaar geleden moeten doen...
Denk dat ik zo tot morgen heb. Als ik vandaag niet te veel speel. Maar zal straks kijken hoeveel. Ga gelijk straks een 2de account aanmaken.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 07:22:
[...]
Volgens mij nog niet, hoeveel uur heb jij nog te gaan op je trial?
Verwijderd
Ja ik ook, als me account zometeen verloopt nog wat mats verzamelen op een 2de account. Economie ie echt fuckedCalamor schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 08:22:
[...]
Denk dat ik zo tot morgen heb. Als ik vandaag niet te veel speel. Maar zal straks kijken hoeveel. Ga gelijk straks een 2de account aanmaken.
Inderdaad, iedereen die rose gratis wilt spelen doet dat nu wel op een ps. Maar ik hoop dat ze nu wel een flinke boost krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 07:47:
Grappig gaan ze eindelijk f2p... Ze hebben echt de boot gemist dat hadden ze 2 jaar geleden moeten doen...
Denk wel dat het zo gaat veranderen. Verkoop nu bijna alle mats. Want als het free wordt komen er echt wel meer spelers en worden er volgen mij heel wat meer mats verkocht dat de prijs zakt.
Vergeet niet dat USA iets anders is qua MMO's. Daar zijn games zoals Tabula en CoH (elke ruim 250k spelers) nog steeds aardig goedlopend. Maar ook cabal en GW doen het daar nog steeds aardig goed, dus Rose zal ook nog wel goeie tijd mee gaan daar, ze houden iig nog inkomsten vanuit de itemshop.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 07:47:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus meerderheid gaat hier nu NaRose spelen?
Dus Het idioote Evo rose? Waar je niet alle wapens kan gebruiken, skills achterlijk zijn en er niet veel nieuwe dingen (behalve nattuurlijk cash shop items) bij komen? Volgens mij heeft NArose nog niet eens Oro...
Enige voordeel is die dual skill bar
Dus Het idioote Evo rose? Waar je niet alle wapens kan gebruiken, skills achterlijk zijn en er niet veel nieuwe dingen (behalve nattuurlijk cash shop items) bij komen? Volgens mij heeft NArose nog niet eens Oro...
Verwijderd
Ach ik vind het wel meevallen evo rose
Maar denk dat meeste gewoon op Arua blijven. Ik zelf speel liever op een officeele server dus ik ga denk wel door op narose.
Heb inmiddels me kart license binnen op narose
Heb inmiddels me kart license binnen op narose
Ik heb daar nog steeds meistercart set, heb nu maar een mailtje gestuurd dus wordt nog even wachten voor mij 
bleh:
naja, over 1,5 week even spelen dan
bleh:
En mijn account liep 29 juni afFor accounts that have susbscriptions ending after July 7th, we can add several days of time so that they will not be losing playtime while waiting for the free to play update.
Unfortunately trials or older accounts will have to wait until the 29th.
Thank you for your patience
[ Voor 65% gewijzigd door SinergyX op 19-07-2008 18:50 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Het evo systeem is beter dan wat er op 7h of aura draait op alle gebieden (skills, quests, interface, wapens zijn hetzelfde), het engie systeem dat beter werkte was het preEVO systeem dat Eurose voor ene korte tijd draaide.lasharor schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:02:
Dus meerderheid gaat hier nu NaRose spelen?
ik moet helaas wachten tot het eind van juli dan aangezien mijn account flink onder het stof zit aangezien ik daar niet meer gespeeld heb sinds dat phrose openging met de EUrose account..... memories
Btw doom speelde ik niet met jou op narose ooit is met me knight die evoos heette volgens mij zat dat rond lvl 100
offtopic
Ik hou me nu ook bezig met nederlands nieuwe MMO trots Chronicles of spellborn die binnenkort in beta gaat
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2008 19:41 ]
Verwijderd
@SinergyX
Ik krijg net deze binnen:
Ik heb geen idee
Heb ondertussen echt te veel rose versies gespeeld om het me te kunnen herinneren
Ik krijg net deze binnen:
@evo18Thank you for your inquiry.
At this time, our payment page has been taken down in preparation for our Free to Play launch of Rose Online Revolution. Since you have submitted your inquiry about receiving compensation for your account, we will be happy to do this for you. We ask that you please be patient, as our Payment Department currently handles comping accounts. They work regular business hours, Monday through Friday.
In the meantime, if you have any other questions, feel free to contact us again!
ROSE NA GM Team
Gravity Interactive Inc
Ik heb geen idee
Maar jou account was nog actief? Mijne was dus niet meer actief op 7 juli, begreep dat enkel betaalde accounts na die datum compensatie kregen.
Ik ben weer gestopt met ROSE.
In het begin is het wel leuk om te spelen hoor, maar als je de cart-skill hebt (rond lvl 50 dus) valt er niets meer te doen, en begin je het allemaal beu te worden, altijd hetzelfde - monsters killen -
In het begin is het wel leuk om te spelen hoor, maar als je de cart-skill hebt (rond lvl 50 dus) valt er niets meer te doen, en begin je het allemaal beu te worden, altijd hetzelfde - monsters killen -
Mijn NA-Rose char localhost ( speer-champVerwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:37:
[...]
Het evo systeem is beter dan wat er op 7h of aura draait op alle gebieden (skills, quests, interface, wapens zijn hetzelfde), het engie systeem dat beter werkte was het preEVO systeem dat Eurose voor ene korte tijd draaide.
ik moet helaas wachten tot het eind van juli dan aangezien mijn account flink onder het stof zit aangezien ik daar niet meer gespeeld heb sinds dat phrose openging met de EUrose account..... memories
Btw doom speelde ik niet met jou op narose ooit is met me knight die evoos heette volgens mij zat dat rond lvl 100
offtopic
Ik hou me nu ook bezig met nederlands nieuwe MMO trots Chronicles of spellborn die binnenkort in beta gaat

Die good old memories
Verwijderd
Ik heb geen idee, volgens mij niet want ik had hem niet op automatisch afschrijven staan. Inmiddels level 56SinergyX schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:27:
Maar jou account was nog actief? Mijne was dus niet meer actief op 7 juli, begreep dat enkel betaalde accounts na die datum compensatie kregen.
Verwijderd
Zit je nu nog steeds op een trial account, hebben die trials account al geen begrenzing van 35 uur meer dan?Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:46:
[...]
Ik heb geen idee, volgens mij niet want ik had hem niet op automatisch afschrijven staan. Inmiddels level 56
Verwijderd
Klopt ja, heb nu nog 888minuten over. Het levelen gaat aardig snel in narose, in die 35uur kan je volgens mij makkelijk level 80worden,Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:48:
[...]
Zit je nu nog steeds op een trial account, hebben die trials account al geen begrenzing van 35 uur meer dan?
@SinergyX
Ik had trouwens dit gestuurd:
Als het goed is zijn ze erin getraptHello,
A few days ago i created a trial account, now i only have a few hours left but i dont know were i can top up my account. It says that the page doesnt exsist. Were can i topup?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 22:43 ]
NaRose.Local Host schreef op zondag 20 juli 2008 @ 09:37:
[...]
Mijn NA-Rose char localhost ( speer-champ) zal ook ongeveer rond de 100 zijn geweest. De speler waar ik iig de "slam-fm" party's mee speelde waren iig Ceteus
ph4nt0m
en natuurlijk onze Amafi
![]()
Die good old memories
Pfft ga niet nog een keer beginnen

Ben nu op zich wel weer een beetje klaar met ROSE.
Laten we alle goede party's maar in gedachten houden
Die overigens heerlijk waren.
Verwijderd
Lol in Luna staan gewoon GEEN shopjes in Narose, best erg eigenlijk om te zien hoe die game zo ontzettend de mist is ingegaan. Level 60 atm.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 16:22 ]
ik hou t idd bij de memoriesAmafi schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:59:
[...]
NaRose.
Pfft ga niet nog een keer beginnen![]()
Ben nu op zich wel weer een beetje klaar met ROSE.
Laten we alle goede party's maar in gedachten houden
Die overigens heerlijk waren.Beetje oeverloos zwammen via TS en of ventrilo.
Gisteren even rond gerend met een trial account, zag dat er toch wat skils waren bij gekomen en wat extra quests bij zitten. 29ste ga ik zeker spelen samen met mika.
Ik ben bang dat mijn ROSE tijd ook definitief voorbij is. Op NaRose heb ik ook alleen maar iets van een lvl 85 raider en lvl 50 dealer zonder items.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik zou wel graag je account over nemen. (als ze nog bestaan)Haan schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:26:
Ik ben bang dat mijn ROSE tijd ook definitief voorbij is. Op NaRose heb ik ook alleen maar iets van een lvl 85 raider en lvl 50 dealer zonder items.
Verwijderd
Als je een trial account hebt aangemaakt moet je een inquiry sturen dat je had willen betalen en verder had willen spelen maar je de betaal pagina nergens kan vinden. Ik zie net dat ik unlimited game time heb tot 29juli dus het heeft gewerkt
Voeg me trouwens toe online: Doominator of op Xfire: Musashis.
Voeg me trouwens toe online: Doominator of op Xfire: Musashis.
Had ik ook al gedaan, maar wacht liever om met mijn gewone chars te kunnen gaan spelen.
Verwijderd
Welk level zijn je normale chars? Ik ben inmiddels lvl 71
Wel vet al die quests, bij eentje krijg je een unique skill waarmee je een metal moldie kan summen.
Screenie!
Screenie!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 10:13 ]
Een 1malige summon, of met een bagger lange cooldown?
Verwijderd
Je kan hem zovaak summone als je wilt, zonder lange cooldown
Maar je hebt er alleen weinig aan, dat beest gaat zo dood xD

Toch wel grappig 
Zag ook iemand met nieuwe wings, angelwings met een hartje in het midden. Ze hebben daar dus ook niet stil gezeten met toevoegen van nieuwe items
Zag ook iemand met nieuwe wings, angelwings met een hartje in het midden. Ze hebben daar dus ook niet stil gezeten met toevoegen van nieuwe items
Heb ook gemailt voor me tijd te verlengen. Maar verder niks over gehoord nog. Had het maandag gestuurd. Misschien wachten ze nog zo 6 dagen er mee bij mij
.
Had ook nog wel een char op NaRose, met volgens mij nog wel een beetje geld erop.
Weet alleen niet hoeveel dat nu "waard" is.
Dacht dat ik een miljoen oid had. Zal wel weer peanuts zijn
En goede eq.
Enige probleem is dat ik mijn login gegevens kwijt ben
Misschien maar goed ook. Buiten is het te mooi om binnen te gaan zitten gamen.
En de studentes schreewen om aandacht
@Local, kijk maar eens naar de verschillende foto's van vriend(inn)en op mijn hyves
Ga hier niet allemaal foto's plaatsen
Weet alleen niet hoeveel dat nu "waard" is.
Dacht dat ik een miljoen oid had. Zal wel weer peanuts zijn
En goede eq.
Enige probleem is dat ik mijn login gegevens kwijt ben
Misschien maar goed ook. Buiten is het te mooi om binnen te gaan zitten gamen.
En de studentes schreewen om aandacht
@Local, kijk maar eens naar de verschillende foto's van vriend(inn)en op mijn hyves
Ga hier niet allemaal foto's plaatsen

[ Voor 14% gewijzigd door Amafi op 25-07-2008 10:40 ]
Die verhalen van die studentes geloven we niet meer voordat je met bewijs komt 
Als ik uit het raam kijk ziet het er buiten wel lekker uit idd ^_^
@ amafi haha wat een grootspraak weer
heb je al mijn " vriendinnen " ook gecheckt zeker
Als ik uit het raam kijk ziet het er buiten wel lekker uit idd ^_^
@ amafi haha wat een grootspraak weer
[ Voor 24% gewijzigd door Local Host op 25-07-2008 10:49 ]
I ....... tried ....... first Jelly Bean ..... killed, but ........ Aaaaargh!!!!!
Nee, Rose Online is gewoon mijn game niet meer. Ik heb het geprobeerd mensen. Sorry. Mij zie je niet meer in Rose.
Nee, Rose Online is gewoon mijn game niet meer. Ik heb het geprobeerd mensen. Sorry. Mij zie je niet meer in Rose.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
@Rakker op wow ook niet echt ><. 3e lvl 70 hier nu.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
en ik ben onderweg naar me 5eWilliam/Ax3 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:17:
Tsja. Dat komt omdat ik nu mn nieuwe pc heb en er teveel games erbij dat er aan WoW weinig meer gedaan wordt.William/Ax3 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:17:
Maargoed. Ik kom wel terug hoor.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ok meneer de moderator! we zullen braaf zijn 
maarre nog iets van Fly vernomen? ik mis zijn screenies van zijn rose char
en speelt sac ook nog?
maarre nog iets van Fly vernomen? ik mis zijn screenies van zijn rose char

Volgens mij hebben ze heel wat mensen daar ontslagen nu ze F2P gaan.
Heb nog niet eens een antwoord op mij mailtje gehad.
En zal pas morgen weer spelen.
Merk wel dat me processor 100% belast wordt door NaRose. En het luk me niet om dual client te spelen.
Heb nog niet eens een antwoord op mij mailtje gehad.
En zal pas morgen weer spelen.
Merk wel dat me processor 100% belast wordt door NaRose. En het luk me niet om dual client te spelen.
Stond iets van op de forums, ze worden overladen met mailtjes van oud-spelers over hun account en ze hadden verminderde support vanwege de omzetting naar f2p. Ik heb op beide mailtjes best rap antwoord gekregen.
August 12, 2006: kROSE's transition to ROSE Evolution. kROSE becomes free to play.
August 17, 2006: pROSE's transition to ROSE Evolution.
August 24, 2006: naROSE's transition to ROSE Evolution.
April 18, 2007: pROSE becomes free to play.
April 25, 2007: kROSE permanently closes at 10:00 AM local time.
May 2007: jROSE's intellectual property is transferred to Faith Inc., the new development team assigned for jROSE.
June 2007: Gravity Interactive, Inc. (naROSE's publisher) acquires the rights to develop naROSE.
June 26, 2007: European players can no longer access pROSE.
August 6, 2007: pROSE officially closes at precisely 3:00PM GMT+8:00.
zal wel weer het zelfde verhaal worden...
August 17, 2006: pROSE's transition to ROSE Evolution.
August 24, 2006: naROSE's transition to ROSE Evolution.
April 18, 2007: pROSE becomes free to play.
April 25, 2007: kROSE permanently closes at 10:00 AM local time.
May 2007: jROSE's intellectual property is transferred to Faith Inc., the new development team assigned for jROSE.
June 2007: Gravity Interactive, Inc. (naROSE's publisher) acquires the rights to develop naROSE.
June 26, 2007: European players can no longer access pROSE.
August 6, 2007: pROSE officially closes at precisely 3:00PM GMT+8:00.
zal wel weer het zelfde verhaal worden...
Ach, blijft leuk voor de time being
Verwijderd
Volgens mij draait Jrose nog wel aardig goed hoor, maarja er is bewezen dat dit genre mmo ook werkt in westerse landen dus misschien komt er nog een release van ee nrose wanabe over een par jaar
RO2?Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:35:
Volgens mij draait Jrose nog wel aardig goed hoor, maarja er is bewezen dat dit genre mmo ook werkt in westerse landen dus misschien komt er nog een release van ee nrose wanabe over een par jaar
Of is die bij voorbaat al helemaal doodgebloed?
Nu alleen nog op zoek naar een MMO die je alleen als je zin hebt even kan spelen. Gewoon gezellig mooie graphics en community. En die niet verslavend is.
Wat een eisen denk je dat je die kunt vinden ?Amafi schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:09:
[...]
RO2?
Of is die bij voorbaat al helemaal doodgebloed?
Nu alleen nog op zoek naar een MMO die je alleen als je zin hebt even kan spelen. Gewoon gezellig mooie graphics en community. En die niet verslavend is.
Ik ken er nog wel 1 trouwens

Denk dat je niet echt een spel is die niet verslavend is. De enigste spellen die ik ken zijn alleen mini games.
Maar ben wel benieuwd hoe druk het morgen zal worden in NaRose.
Maar ben wel benieuwd hoe druk het morgen zal worden in NaRose.
Verwacht dat het best storm kan lopen, al is het maar om even te gaan kijken. Zal daarna wel wat terug vallen, maar denk wel dat ze het nog een tijdje volhouden.
dit is raar, ik ben lvl 113 op narose, ik log vandaag weer eens in voor de lol omdat het f2p is, en ik heb lvl 155 weps aan
daar ga ik niet aan prutsen dus en hou ik lekker zo
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Dat is wel grappig.
Alleen heb ik veel last van DC's
Alleen heb ik veel last van DC's
DC's schijnen al tijdje bezig te zijn, ze hebben het helaas dus nog niet opgelost
Hopelijk hebben ze het nu wel opgelost. Heb een shopje gezet. Om spullen heel goedkoop in te kopen.
NaRose Free haha wat grappig.
Ik ga meteen een kijkje nemen ik heb daar nog een aantal chars.
Zijn er nog mensen rond de 55 daar die ook weer zin hebben in een tweakers partytje?
Phan! Sacardus speelde AruaRose maar als hij hoort dat NaRose FTP is zal hij daar ook wel even gaan kijken denk ik.
Zijn er nog mensen rond de 55 daar die ook weer zin hebben in een tweakers partytje?
Phan! Sacardus speelde AruaRose maar als hij hoort dat NaRose FTP is zal hij daar ook wel even gaan kijken denk ik.

Ik heb er een 55 en 43 dacht ik, 43 was dacht ik cleric-tobe.Kaytjuh schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:38:
NaRose Free haha wat grappig.
Verwijderd
Hey hey allemaal, net terug uit spanje
was erg lekker daar.
Ik zie dat narose gratis is geworden
ik ga zeker een kijkje nemen.
Ik ben leader van LoT daar dus add me als je wilt joinen IGN Sacardusje
Ik zal Arua rose blijven spelen.
Ik zie dat narose gratis is geworden
Ik ben leader van LoT daar dus add me als je wilt joinen IGN Sacardusje
Heeft er iemand een crafter op NaRose?
Ik wil graag wat fairy wings maken.
En heeft iemand ook misschien 3M te leen?
Kan misschien met spullen traden.
Ik wil graag wat fairy wings maken.
En heeft iemand ook misschien 3M te leen?
Kan misschien met spullen traden.
kun je mij mischien dep maken ofzo?Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:53:
Hey hey allemaal, net terug uit spanjewas erg lekker daar.
Ik zie dat narose gratis is gewordenik ga zeker een kijkje nemen.
Ik ben leader van LoT daar dus add me als je wilt joinen IGN Sacardusje![]()
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Als je kan spelenXouxic schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:32:
[...]
kun je mij mischien dep maken ofzo?ben wel redelijk actief tegenwordig op narose met mijn 113 raider
Zo te horen zijn er aardig bezig met hackers bezig.
leg eens uit?Calamor schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:35:
[...]
Als je kan spelen
Zo te horen zijn er aardig bezig met hackers bezig.
Wat zitten jullie achter de PC dan in je vrije tijd?
Prachtig weer buiten, op het strand, op het terras
Of zitten jullie allemaal met een laptop buiten met een heerlijk witbiertje/roseetje ernaast?
Ontopic, mocht ik nog in LoT zitten van vroegah. Ik kan er wel uit want zal niet spelen.
Prachtig weer buiten, op het strand, op het terras
Of zitten jullie allemaal met een laptop buiten met een heerlijk witbiertje/roseetje ernaast?
Ontopic, mocht ik nog in LoT zitten van vroegah. Ik kan er wel uit want zal niet spelen.
Rond 10 uur was het niet meer te doen om te spelen. Elke keer was de channel er uit. En als je ingelogd was, was je al na een paar sec er weer uit. De rest van de dag is er geen problemen dat ik merk. Want dan staat me shopje er nog steeds als ik thuis komt zonder DC.
ING is Calamor (att muse)
ING is Calamor (att muse)

was weer gezellig

wie spelen er nou allemaal narose? en wat is een goede plek om te trainen op lvl 113? en ingame typ ik erg traag, ik heb 5 hechtingen in mijn hand en duim dus typt wat on-prettig
voordat mensen gaan vragen hoe het komt, op een sprint scooter over een uitstekende putdeksel die nat was rijden. best kut dus, maarja. ik wil lvlen, heb nu tog nix te doen. werken zit er niet in.

Nou nou.. ik ben jaloers.
Ik wil ook een high lvl
Ben nu bezig met me hawkertje(raider) lvl 46 pas
en als je die 30 exp rate van Arua gewend bent gaat het echt sloom...
Laten we trouwens ook een nieuwe LoT clan maken, ik kan die naam zonder s echt niet uit staan
Ik wil ook een high lvl
Laten we trouwens ook een nieuwe LoT clan maken, ik kan die naam zonder s echt niet uit staan
Het staat wel beter ja met een s. En geld is tog nu geen probleem.Kaytjuh schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:11:
Nou nou.. ik ben jaloers.
Ik wil ook een high lvlBen nu bezig met me hawkertje(raider) lvl 46 pas
en als je die 30 exp rate van Arua gewend bent gaat het echt sloom...
Moeten wel een datum of spreken wanneer.
Volgens mij was het elke keer op zondag middag.
Ik speel weer Narose
Heb geen idee waar je kan lvlen op dat lvl, ben zelf 77 en vind het nog redlijk vlot gaan. Het is wel allemaal even wennen, krawfy's nu nog geel essence word ook gedropt door krawfy's en nog wat mobs. Achja ik vind het wel weer leuk:) Je maakt nu ook rap geld in 1 lvl had ik 3 mil bij elkaar geraapt
Als jullie een nieuwe clan willen maken wat word de naam dan?
Wat dacht je van LegionOfTweakers?Xouxic schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:15:
Als jullie een nieuwe clan willen maken wat word de naam dan?
Uhm het is nog zondag alleen dr zijn maar 2 mensen online
[ Voor 22% gewijzigd door Kaytjuh op 03-08-2008 23:49 ]
Ik vind het goed. om het avond aan te maken.
Zeker om 20:00?
Zeker om 20:00?
[ Voor 56% gewijzigd door Calamor op 04-08-2008 08:48 ]
Ik zal er ook bij zijn
Maandag 4 Augustus 20:00 Tweakers meating @ Clan Owner, Junon
Channel 1
[ Voor 44% gewijzigd door Kaytjuh op 04-08-2008 14:01 ]
welke channel?Kaytjuh schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:54:
Ik zal er ook bij zijn
LegionOfTweakers already exist vertelde Burtland mij net...
Kan degene die leader van LoT is Sacardus, Calamor, Syren of mij leader maken zodat wij ook weer verder kunnen.
Alvast bedankt
Kan degene die leader van LoT is Sacardus, Calamor, Syren of mij leader maken zodat wij ook weer verder kunnen.
Alvast bedankt
Dan eerst natuurlijk nog de vraag: "Wie is de leader van LoT (in NaRose)?"Kaytjuh schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:19:
LegionOfTweakers already exist vertelde Burtland mij net...
Alvast bedankt
Flyingdutch ?
Denk dat je dan beter een andere guildnaam kunt verzinnen
Hmm zit ik even te twijfelen waar ik dan in zit. Mogelijk die zonder de s dan
Ja Vliegje is idd leader, ik heb hem even gemaild en hij gaat het voor ons proberen te regelen.
Hij had de NaRose client al in zijn download lijst staan, nog even geduld dus
Eerst zn pr0n downloadlijst afmaken?Kaytjuh schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:13:
Ja Vliegje is idd leader, ik heb hem even gemaild en hij gaat het voor ons proberen te regelen.
LoL, nou p0rn lijst heb ik niet, heb ik veel te leuk vriendinnetje voor, doe ik wel in het echt oke
Maar heb me een slag in de ronte gezocht naar het PW van me acount, en kan hem niet meer vinden.
Maar zag dat KingArthur daar nog MOD en zo is, dus die effe een mailtje gestuurt.
Hij was offline op MSN
Dus effe reactie afwachten zins het email adres waar op het acount is aangemaakt niet meer bestaat,
Dus gedult !
* Local Host mompeld iets over account-gegevens bewaren in aparte mappen
[ Voor 5% gewijzigd door Local Host op 05-08-2008 13:56 ]
Deed ik normaal ook, maar na een HD crash waren die wegLocal Host schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:55:
* Local Host mompeld iets over account-gegevens bewaren in aparte mappen
Wat heb je trouwens weer bar weinig vertrouwen in mij zegLocal Host schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:59:
Flyingdutch ?
PS, zins er nu weer ge NArose't word, moet ik StartPost effe aanpassen of zo ?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 14:06 ]
fly ik weet je password nog als t goed is 
edit:
fly ik heb je log in mijn backup staan, in een txt doc.
als je sinds dien je pass niet veranderd heb dan heb ik de goeie
edit:
fly ik heb je log in mijn backup staan, in een txt doc.
[ Voor 61% gewijzigd door ph4nt0m op 05-08-2008 15:04 ]
De startpost kan wel verandert worden. Er hoeft nu niet meer betaalt te worden voor NaRose.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:56:
[...]
Deed ik normaal ook, maar na een HD crash waren die weg
[...]
Wat heb je trouwens weer bar weinig vertrouwen in mij zeg
PS, zins er nu weer ge NArose't word, moet ik StartPost effe aanpassen of zo ?
^^ph4nt0m schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:00:
fly ik weet je password nog als t goed is
edit:
fly ik heb je log in mijn backup staan, in een txt doc.als je sinds dien je pass niet veranderd heb dan heb ik de goeie
Ook dit verbaasd me niets
Als het allemaal zo doorgaat moeten we onze grijze GoT server maar weer eens de lucht in gooien
U kunt ingame komen voor een invite in LegionofTweakers
PM me op fliegjes ingame
Ik moet nu wel weg.... Dus kan effe niemand inviten, maar ik zit bij clan owner, zo dra ik vanavond terug ben zal ik invites versturen, als jullie daar ook zijn, denk rond 7/8 effe achter me pc te zitten !
PM me op fliegjes ingame
Ik moet nu wel weg.... Dus kan effe niemand inviten, maar ik zit bij clan owner, zo dra ik vanavond terug ben zal ik invites versturen, als jullie daar ook zijn, denk rond 7/8 effe achter me pc te zitten !
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 16:09 ]
Thanks Vlieg we zullen er zijnVerwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:58:
U kunt ingame komen voor een invite in LegionofTweakers
PM me op fliegjes ingame
Voor Kaytjuh is het Kaytjuh1.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:12:
[...]
server down ???
... Gare zooi... Nou ja probeer het straks nog wel effe,
PS, wat is je IGN
Zelf zit ik bijna altijd in channel 3 met een shop in zant aan de onderkant.
Met de zelfde naam als op het forum of NL er achter avonds als ik speel.
shit das balen dat ik die meeting gemist heb, kunnen we mischien nog een nieuwe doen? ik heb me handen gehecht en in het verband, dus werken voor mij word um tog niet. En de servers lijken down?

Verwijderd
Hey een ROSE topic!
Heb alleen wel een heleboel gemist zie ik..
Ben al wat terug aan het bladeren enzo..
maar heb ROSE een tijdje terug gespeeld.. toen het nog echt een beta was (en helaas gereset werd) en daarna nog een keer betaald gespeeld (1 jaar geleden)
Maar wat is nou NaRose en EuRose etc etc?
maar heb ROSE een tijdje terug gespeeld.. toen het nog echt een beta was (en helaas gereset werd) en daarna nog een keer betaald gespeeld (1 jaar geleden)
NaRose is van Amerika en EuRose (bestaat niet meer) is europa.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:22:
Hey een ROSE topic!
Nu is NaRose F2P geworden.
NaRose is wel anders dan iRose(van de beta). Als je iRose erg leuk vind kan je beter op een priveserver spelen.
en als je private gaat spelen zou ik voor arua kiezen, wel leuk en de economie draait goed. en veel players.Calamor schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:49:
[...]
NaRose is van Amerika en EuRose (bestaat niet meer) is europa.
Nu is NaRose F2P geworden.
NaRose is wel anders dan iRose(van de beta). Als je iRose erg leuk vind kan je beter op een priveserver spelen.
Ruim 3,5 jaar aan ROSE topics gemist, dat is flink bijlezen danVerwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:22:
Hey een ROSE topic!
Kater? Eerst water, de rest komt later
Veel plezier allemaal, het is in ieder geval een stuk drukker geworden met F2P, 6 maanden geleden heb ik mijn abo af laten lopen omdat het levellen p hoge levels te langzaam ging en er weinig mensen online waren, nu met F2P crashed de server regelmatig omdat het te druk is.
In ieder geval kan je al een boel oude rommel verkopen omdat er betere spullen te vinden zijn. Ook de skills hebben ze nu behoorlijk onder handen genomen. Maar als iemand nog buffs nodig heeft, roep af en toe maar om BuffBabe, lvl 145 cleric staat jullie graag bij
Oh ja Vliegje, je krijgt de groeten van Christof
In ieder geval kan je al een boel oude rommel verkopen omdat er betere spullen te vinden zijn. Ook de skills hebben ze nu behoorlijk onder handen genomen. Maar als iemand nog buffs nodig heeft, roep af en toe maar om BuffBabe, lvl 145 cleric staat jullie graag bij
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Doe Christof maar de groete terug, en zeg dat ik gestop ben bij me werk, dus als hij me ooit nog wil contacten me het best effe kan mailen op relissen apenstaartje telfort punt nlPiP0 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:08:
Veel plezier allemaal, het is in ieder geval een stuk drukker geworden met F2P, 6 maanden geleden heb ik mijn abo af laten lopen omdat het levellen p hoge levels te langzaam ging en er weinig mensen online waren, nu met F2P crashed de server regelmatig omdat het te druk is.
PS,ikben nu weer online, ben ondertussen wel met me meisje film aan het kijken maar zal af en toe even op me scherm kijken.
Dus als je clan wild moet je chan 1 komen, junon.
Add me anders op fliegjes
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 16:32 ]
In ieder geval groeten terug van Christof, door tijdgebrek (aandachtvragende vrouw en zoontje van 10 weken) heeft hij weinig tijd om te spelen, zit hem al te pushen om zijn account voor 5 minuten te openen en mij zijn ubergear en miljoenen zulies te doneren
. Ik heb verder ook weinig tijd om in te loggen dit weekend, vrienden die ik van voedsel moet voorzien en morgen het AJAX toernament, dus zal denk ik niet voor zondagavond inloggen. Maar ik zal kijken of ik je ergens online kan tekkelen, dan voeg ik mij wel toe aan de nu al beruchte LoT clan. Of hoe jullie dan nu ook heten...
Ga jij eens als de sodemieter weer aan het werkVerwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:28:
[...]
Doe Christof maar de groete terug, en zeg dat ik gestop ben bij me werk, dus als hij me ooit nog wil contacten me het best effe kan mailen op relissen apenstaartje telfort punt nl
Die jongelui van tegenwoordig....vrouwen, games, filmpje en internetten maar werken......
Rose toch een aantal jaren gespeeld maar sinds geboorte zoon (
Ligt mijn zoontje met vieze broek in bed en wat doet papa op zijn papadag: checkt zijn shopje..
Nee, die dagen (en nachten) zijn toch helaas over. Zal nog wel ff mijn char leeghalen en overdragen aan Buffbabe...in al die jaren toch een hoop uberspulletjes...
@moderator: sorry voor dit offtopic geleuter....
[ Voor 3% gewijzigd door zwoelie op 08-08-2008 10:15 . Reden: omdat ik het nog steeds kan. ]
Hoezo offtopic geleuter, we hebben het toch over Rose, en het belangrijkste, dat jij ubergear en miljoenen zulies doneert aan BuffBabe, je trouwe steun en toeverlaat en de grote boze wereld?
Maar ik geef je morgen wel CDtje met de laatste downloadversie, kan jij alvast morgenavond installeren als je vrouw met mij op de tribune bij AJAX zit...
Maar ik geef je morgen wel CDtje met de laatste downloadversie, kan jij alvast morgenavond installeren als je vrouw met mij op de tribune bij AJAX zit...