William/Ax3 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:40:
[...]
Lotro zal wel hetzelfde zijn als met wow en rose volgens mij maakt het geen moer uit als je later begint. Integendeel vaak krijg je voor lagere stuff meer geld in je pocket omdat er meer geld in omloop is dus kan je makkelijker dingen die je van NPC's moet kopen aanschaffen. Als je mij vraagt is lotro nogal geflopt.
Lotro is een goed spel, maar men ging er van de start al vanuit dat het een WOW killer zou worden omdat ze dachten dat mensen het leuker zouden vinden het verhaal van lord of the rings naar te spelen, en dat was niet gelukt.
AoC is toch ook niets voor mij, merendeel omdat het alleen questen is, en het punt dat rose zo leuk maakten is dat je lekker over ventrillo hordes mobs kon afslachten en iemand uitlachen uit je party als hij weeres doodging. en dat hele PVP systeem?? dat je vanaf iedere plek op de kaart een pvp mini game kan starten en zo punten verzamelen voor betere wapens, weet niet wat ik daarvan moet vinden, als ze er geen filter over gooien wie er mag meedoen in zo'n minigame word je in feite altijd ingemaakt door iemand die langer speelt. Het idee van ene dorp bouwen met je eigen clan is dan wel weer een enorm sterk concept.
Warhammer ziet er super lelijk uit, weet niet of dit komt omdat het nog beta is.
En bij mmo's maakt het vaak niet echt uit neej of je halverwege begint, maar het is wel leuker als je aan de top kan meedraaien.
Ik blijf wachten op een free roaming rose online, zonder al die rare poorten tussen de maps (dan maar wat langer lopen in een omgevingsovergang) ik ben eigenwijs en hou nog steeds vol dat de rose gameplay echt staat als een rots in de branding.