[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:48:
[...]

Had ik eindelijk een super toffe game gevonden is die alleen voor North america T_T zat ip block op :(

* 2moons was de game
Had ik ook, maar de Eu versie is al in beta ;)

Dekaron

[ Voor 7% gewijzigd door idutcher op 24-05-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idutcher schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:22:
[...]

Had ik ook, maar de Eu versie is al in beta ;)

Dekaron
Hey bedankt dus we kunnen het wel gaan spelen :D weet je toevallig wanneer het beschikbaar is voor europ'? kan het niet vinden op de site. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Tja ben zelf nog steeds (op een laag pitje) bezig in Rose om geld te verdienen voor leuke eq. Nu 1,25b en nog 2 G7’s die ik moet verkopen.
Denk dat ik onverstandig ga doen en gewoon die ZF max W/G7 ga aanschaffen. En een beetje grappig doen met upgraden van leuke eq op mijn scout.
Lol gaat er een beetje af als je alleen maar aan het sparen bent voor iets moois. En dan nog verder moet sparen om een beetje buffer te hebben voor mooie koopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
Amafi schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:25:
Tja ben zelf nog steeds (op een laag pitje) bezig in Rose om geld te verdienen voor leuke eq. Nu 1,25b en nog 2 G7’s die ik moet verkopen.
Denk dat ik onverstandig ga doen en gewoon die ZF max W/G7 ga aanschaffen. En een beetje grappig doen met upgraden van leuke eq op mijn scout.
Lol gaat er een beetje af als je alleen maar aan het sparen bent voor iets moois. En dan nog verder moet sparen om een beetje buffer te hebben voor mooie koopjes.
Ik zei toch dat je geld kon lenen van ons zodat je nu al die ZF kan halen :). Niet koppig doen en lenen (we dwingen je hierbij te lenen tegen maffia-achtige rentes, je weet toch chinezen en illegale praktijken :+ ). Volgens mij hebben we nog wel 1bil ofzo, moet voldoende zijn voor je buytab.

Laat het me maar weten, zodat ik straks of een ander moment even online kom op ROSE.

[ Voor 4% gewijzigd door MannyMo op 26-05-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Ik heb dekaron nog gespeelt met men beta account.

Lvl 20 bagie warrior ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idutcher schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:45:
Ik heb dekaron nog gespeelt met men beta account.

Lvl 20 bagie warrior ofzo :P
Mij vraag is dus of het nu mogelijk is om gewoon te spelen?
zo niet wanneer dan wel :P plz help me LOL vind het echt super toffe game nu al en dan heb ik het nog niet eens gespeelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Raar... SevenHearts heeft ineens 1000+ spelers op de server, normaal was dat altijd 250. Hoe kan dit in één dag veranderen?

Ik kan ook niet meer inloggen op de server en forum is down.

Edit: en nu 10 spelers :S

[ Voor 7% gewijzigd door Mayonaise op 26-05-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:46:
[...]

Mij vraag is dus of het nu mogelijk is om gewoon te spelen?
zo niet wanneer dan wel :P plz help me LOL vind het echt super toffe game nu al en dan heb ik het nog niet eens gespeelt :D
Eerst was het closed beta, heb nu wat in het laatste nieuw zitten zoeken en zag dit: DEKARON
Open Beta has started! en dit: At the moment the service is granted only to European users.

De link: http://www.gametribe.com/gt/games/dekaron/download.jsp

Gewoon even registreren op GameTribe en meschien je Dekaron acount acctiveren en spelen maar.

Uhm ja 7h was down denk ik, forum was down nu nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer een goeie tijd geleden dat ik hier was, zie nog een aantal bekende namen zoals sacardus, maar leeft 7h en arua nog een beetje?

De zomer komt er weer aan en als het net als vorig jaar is zoek ik dus weer een game :P, rose online was ik al sinds de legale server fait ging mee gestopt dus die zal het niet worden, dus sac ik sluit bij je aan om een rose look a like te zoeken, want de stijl blijft brilliant
idutcher schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:28:
[...]

Eerst was het closed beta, heb nu wat in het laatste nieuw zitten zoeken en zag dit: DEKARON
Open Beta has started! en dit: At the moment the service is granted only to European users.

De link: http://www.gametribe.com/gt/games/dekaron/download.jsp

Gewoon even registreren op GameTribe en meschien je Dekaron acount acctiveren en spelen maar.

Uhm ja 7h was down denk ik, forum was down nu nog steeds.
Had dat spel niet eerst de naam 2moons?, lijkt er wel heel erg verdacht veel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 00:59:
Zo weer een goeie tijd geleden dat ik hier was, zie nog een aantal bekende namen zoals sacardus, maar leeft 7h en arua nog een beetje?

De zomer komt er weer aan en als het net als vorig jaar is zoek ik dus weer een game :P, rose online was ik al sinds de legale server fait ging mee gestopt dus die zal het niet worden, dus sac ik sluit bij je aan om een rose look a like te zoeken, want de stijl blijft brilliant

[...]

Had dat spel niet eerst de naam 2moons?, lijkt er wel heel erg verdacht veel op
Ja ik wil dit spel super graag spelen maar kan nergens een account aanmaken, toen ben ik verder gaan zoeken en Gpotatoe (makers van Flyff) heeft erg leuke game erbij al een tijdtje dat speel ik sinds gisteravond en bevalt me best wel Corum Online heet het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:09:
[...]

Ja ik wil dit spel super graag spelen maar kan nergens een account aanmaken, toen ben ik verder gaan zoeken en Gpotatoe (makers van Flyff) heeft erg leuke game erbij al een tijdtje dat speel ik sinds gisteravond en bevalt me best wel Corum Online heet het :)
Hier kan je account aanmaken voor dekaron: http://www.gametribe.com/gt/dekaron.do, heb ik ook gedaa nen weet nu ckers dat het gewoon 2moons is.

Doe is ene linkje van wat voor spel jij ontdekt heb dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Yep het is idd gewoon 2moons, het is alleen voor Eu players.Aleen ik vond Dekaron al op lvl 22 beetje saai worden, ik weet niet wrm maar het voelt een beetje lomp/groot (de char) komt meschien omdat ik een bagi warrior was ;)

7h en Aura staan nog wel, maar 7h heeft al 7 maanden geen patch (ja een paar dagen geleden hadden ze 2 nieuwe schilden en wat meer aan TG gevoegd) 7h is waarschijnlijk met 3e job bezig, omdat calders forum acc was gehackt en daar zag ik op een ander forum weer wat van waar wat files (screens) in stonden.

Maar 7h heeft wel een event team dus het is wel gezellig

Afbeeldingslocatie: http://img386.imageshack.us/img386/3811/dekaronph6.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door idutcher op 27-05-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:58:
[...]

Hier kan je account aanmaken voor dekaron: http://www.gametribe.com/gt/dekaron.do, heb ik ook gedaa nen weet nu ckers dat het gewoon 2moons is.

Doe is ene linkje van wat voor spel jij ontdekt heb dan
http://corum.gpotato.com/

Alstu :) is best leuk spel leuke quests enzo ( neem ik terug)

DEKARON is echt super tof! je moet dit ook gaan doen eric :D super mooi en leuke gameplay! syren en ik spelen er al :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Online blog van mijn "belevenissen" in Rose.

Ben sinds gisteravond een trotse bezitter van een ZF met G7 gerefined naar 9.
Was helemaal blij, en dacht die ga ik meteen uittesten. Kwam ik verdomme tot de ontdekking dat ik nog geen lvl 200 ben met mijn scout. Schoot niet zo bijzonder op in Marsh dus dacht fuck it ik wil nu lvl 200 zijn dus prison in, met een paar charms.

Kom ik in prison is het een beetje leegjes, dus veel mobs die je trachten te slaan. Maar heb niet genoeg def en dodge om flink wat mobs te luren en dan te overleven.
Hat 5/20 (120 dura)
Coat 2/15 (120 dura)
Shoes (120 dura)
Gloves (prutsdingen 58 dura)
AKW (120 dura)
G7 set

Is er nog een taktiek om wel te overleven? (Naast veel potten en charmen?)
Wil toch wel lvl 200 zijn, stukken meer atk power en meer dex door extra g7
En dan zijn de mobs waarschijnlijk ook niet meer oranje, zal ook schelen of ze raken of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

:w evo onder welke steen kom jij ineens vandaan hehe.

Nouja ik heb ik ook nog prima naar me zin hoor af en toe mensen lastig vallen in dit topic that is haha.

Naast het hebben van fun op dit geval ^^

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/28/1211957694-550.jpg

Is AoC niets voor je evo? Dat is net uit en onder andere 4th zit daar tegenwoordig.

En Ragnarok 2 geen idee lijkt wel ineens van de aardbodem verdwenen qua nieuws.
idutcher schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:21:
[...]
Lol, vind je WoW echt leuk ?
Of is het gewoon een beginner armor dat leijk is ?
Ja ik vind het spelen met 25 man super. De kick die je krijgt als je een nieuwe boss omlegt met 25 man geweldig echt. Nee dat buitenste ding is guild tabard en ik geef niet veel om looks. Ik kan met me spul zo mee naar de eind raids.

Nu kom op met die cute rose char screenies zie er veel te weinig ^^. Die blonde vrouwtjes blijven het leukste O+
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:42:
en waar staat AoC voor, want qua mmorpg gamen kom ik echt onder een steen vandaan
Age of conan. Volgens mij wel erg pvp based endgame. Nog eentje die komt en behoorlijk groots lijkt is Warhammer die word ook erg pvpbases. En waar ikzit krijgt einde van het jaar ook weer een uitbreiding erbij. En Stargate worlds is ook nog in de maak die wil ik wel is bekijken aangezien ik SG freak ben. Kree jaffa. }:O
idutcher schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:00:
AoC < wo ziet er gruwlijk uit, heeft het ook maandelijkse kosten ?
Ja.

[ Voor 87% gewijzigd door William/Ax3 op 29-05-2008 00:01 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Gaat het nog wel over Rose :? Ga naar je eigen topic ksst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
William/Ax3 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:34:
:w evo onder welke steen kom jij ineens vandaan hehe.

Nouja ik heb ik ook nog prima naar me zin hoor af en toe mensen lastig vallen in dit topic that is haha.

Naast het hebben van fun op dit geval ^^

[afbeelding]

Is AoC niets voor je evo? Dat is net uit en onder andere 4th zit daar tegenwoordig.

En Ragnarok 2 geen idee lijkt wel ineens van de aardbodem verdwenen qua nieuws.
Lol, vind je WoW echt leuk ?

Of is het gewoon een beginner armor dat leijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hey waarom flamen jullie een oud legit rose speler zo? boeie dat het even over WoW gaat, heb respect voor elkaar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik wil ook wel weer eens wat R.O.S.E. pics zien :)

anders ga ik het topic volspammen met Gnome pics hoor :P

ps zit de laatste dagen ook eens in het topic van AoC misschien heel stiekum wow verlaten en daar eens een kijkje nemen :-$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
AoC < wo ziet er gruwlijk uit, heeft het ook maandelijkse kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axe, localtje _/-\o_ _/-\o_

@sac, ik heb 2moons destijds al gespeeld samen met joris(panic), het word na lvl 20 al vrij snel saai.

en waar staat AoC voor, want qua mmorpg gamen kom ik echt onder een steen vandaan

@cardinal, dit zijn mijn laaste woorden over niet rose hoor, sit back and relax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:42:
Axe, localtje _/-\o_ _/-\o_

@sac, ik heb 2moons destijds al gespeeld samen met joris(panic), het word na lvl 20 al vrij snel saai.

@cardinal, dit zijn mijn laaste woorden over niet rose hoor, sit back and relax
AoC
Age of Conan. Sprak joyke ingame van het weekend.
Zal als ik een tijd heb wat screens posten. Maarja, die leidse studentes gaan voor Local....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Nog een (part-time) WoW'er hier 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Kom er gistren achter dat er in B1 ook lionBS droppen. Was dat eerst ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Calamor schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:42:
Kom er gistren achter dat er in B1 ook lionBS droppen. Was dat eerst ook zo?
Ja was in irose al zo. Heb daar uren stan hakken met me eerste char voor zo'n ding (soldier).

[ Voor 14% gewijzigd door William/Ax3 op 29-05-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:57:
[...]

AoC
Age of Conan. Sprak joyke ingame van het weekend.
Zal als ik een tijd heb wat screens posten. Maarja, die leidse studentes gaan voor Local....
Idd waar blijven die screens van die studentes :P

Gister de knoop doorgehakt en gestopt met WoW :|

Account niet verwijderd misschien dat ik na de nieuwe uitbreiding weer kom, maar we zien wel.

Als casual wow gamer ben ik klaar, ik heb alle quests gedaan en heb mijn pve set compleet.

Gister mijn kop een uurtje in Rose laten zien, maar het spel kan me niet meer boeien :N :$

AoC misschien toch maar eens aanschaffen en kijken of we daar een LoT kunnen maken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:55:
[...]

AoC misschien toch maar eens aanschaffen en kijken of we daar een LoT kunnen maken :7
Naar het nodige onderzoek lijkt dat mij ook een goed plan, maar ik spreek jullie er verder ovver op het aoc topic,

en yoo rakkerzero ex-dorpsbuurman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:25:
en yoo rakkerzero ex-dorpsbuurman
Hoezo ex dorpsbuurman? Woon je niet meer in Zevenbergen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Local Host schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:55:
[...]

Idd waar blijven die screens van die studentes :P

Gister de knoop doorgehakt en gestopt met WoW :|

Account niet verwijderd misschien dat ik na de nieuwe uitbreiding weer kom, maar we zien wel.

Als casual wow gamer ben ik klaar, ik heb alle quests gedaan en heb mijn pve set compleet.

Gister mijn kop een uurtje in Rose laten zien, maar het spel kan me niet meer boeien :N :$

Als ik weer werk heb kan je me zeker vinden in Aoc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:47:
[...]

Hoezo ex dorpsbuurman? Woon je niet meer in Zevenbergen?
nope, zit tegenwooridg op kamers in breda (studentenleventje pizza,doner en bier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 17:02:
[...]

nope, zit tegenwooridg op kamers in breda (studentenleventje pizza,doner en bier)
Ah, ok dan.
Pizza en doner in combinatie met bier is idd wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Moons vond ik persoonlijk na even een zware teleurstelling heb ik dus idd met Eric gespeeld hehe. Verder zit ik voor het moment in Vietnam dus veel kans om MMORPG's te spelen heb ik niet. Wel heb ik het wat gevolgd en lijkt me AoC nogal een vreemd concept voor een MMO. Het ziet er allemaal prachtig uit maar ik heb mijn twijfels bij het bewegingsstysteem en dergelijken. Ook het feit dat het nu gaat om dat je zelf alle acties moet doen ben ik denk ik niet de enige die vreest voor een hoop cheats en scripts en dergelijken. Ik wil het verloop eerst wel eens zien voor ik het spel aanschaf.

Warhammer lijkt me dan al een stuk interessanter en heb er ook al aan gedacht om LotRO te gaan spelen. Heb ik tevens ook met Eric gespeeld. Maar ik vraag me af of het niet wat laat is om te starten vergeleken met bv. Warhammer dat nog moet uitkomen.

Voor de rest log ik soms nog ns in op AruaRose maar dan op de classic server. Hebarn vind ik maar weinig aan als je niet kan dualclienten (kan het vietnamees internet niet aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Heb zelf een poosje gunz gespeelt (zijn wel iets moelijker combo's en sneller) maar daar werden wel veel hacks gebruikt maar geen bots ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 06:08:
Warhammer lijkt me dan al een stuk interessanter en heb er ook al aan gedacht om LotRO te gaan spelen. Heb ik tevens ook met Eric gespeeld. Maar ik vraag me af of het niet wat laat is om te starten vergeleken met bv. Warhammer dat nog moet uitkomen.
Lotro zal wel hetzelfde zijn als met wow en rose volgens mij maakt het geen moer uit als je later begint. Integendeel vaak krijg je voor lagere stuff meer geld in je pocket omdat er meer geld in omloop is dus kan je makkelijker dingen die je van NPC's moet kopen aanschaffen. Als je mij vraagt is lotro nogal geflopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:40:
[...]

Lotro zal wel hetzelfde zijn als met wow en rose volgens mij maakt het geen moer uit als je later begint. Integendeel vaak krijg je voor lagere stuff meer geld in je pocket omdat er meer geld in omloop is dus kan je makkelijker dingen die je van NPC's moet kopen aanschaffen. Als je mij vraagt is lotro nogal geflopt.
Lotro is een goed spel, maar men ging er van de start al vanuit dat het een WOW killer zou worden omdat ze dachten dat mensen het leuker zouden vinden het verhaal van lord of the rings naar te spelen, en dat was niet gelukt.

AoC is toch ook niets voor mij, merendeel omdat het alleen questen is, en het punt dat rose zo leuk maakten is dat je lekker over ventrillo hordes mobs kon afslachten en iemand uitlachen uit je party als hij weeres doodging. en dat hele PVP systeem?? dat je vanaf iedere plek op de kaart een pvp mini game kan starten en zo punten verzamelen voor betere wapens, weet niet wat ik daarvan moet vinden, als ze er geen filter over gooien wie er mag meedoen in zo'n minigame word je in feite altijd ingemaakt door iemand die langer speelt. Het idee van ene dorp bouwen met je eigen clan is dan wel weer een enorm sterk concept.

Warhammer ziet er super lelijk uit, weet niet of dit komt omdat het nog beta is.

En bij mmo's maakt het vaak niet echt uit neej of je halverwege begint, maar het is wel leuker als je aan de top kan meedraaien.

Ik blijf wachten op een free roaming rose online, zonder al die rare poorten tussen de maps (dan maar wat langer lopen in een omgevingsovergang) ik ben eigenwijs en hou nog steeds vol dat de rose gameplay echt staat als een rots in de branding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:42:
[...]
ik ben eigenwijs en hou nog steeds vol dat de rose gameplay echt staat als een rots in de branding.
Amen, ik game nauwelijks meer, maar denk toch nog wel eens terug aan de Rose-tijd O+

WoW en Guild Wars konden me echt VEEL minder boeien dan Rose.

Nu helemaal geen tijd meer voor MMO's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Avond om 9 uur zal op de classic server van arua een tweakers clan gemaakt worden door mij onder de char 1337. Volgens mij is er nog geen andere tweakers clan op die server en dan zal de naam zijn als gewoonlijk : LegionOfTweakers (zonder spel fouten hopelijk). Mede dank door Amafi die het grootste gedeelte heeft betaalt er van.

Kan iemand misschien van het nieuwe logo van tweakers een clan icon maken?
heb wel een 16x16 van de http://tweakimg.net/favicon.ico
maar nog geen tools om het om te zetten naar 20x20.
Zal morgen eens kijken of het lukt op me werk wel.
Alleen ben ik niet zo ster er in.

[ Voor 30% gewijzigd door Calamor op 01-06-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crackh34d schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:47:
[...]

Amen, ik game nauwelijks meer, maar denk toch nog wel eens terug aan de Rose-tijd O+

WoW en Guild Wars konden me echt VEEL minder boeien dan Rose.

Nu helemaal geen tijd meer voor MMO's...
Rose was mijn eerste MMO, ben inmiddels al anderhalf jaar met WoW bezig, een aantal random MMO's gedaan. Als ik nu terug kijk op Rose, is het toch wel héél erg outdated :P 0 Echte endgame zooi, de PvP zuigt aarsch (die "battleground" was 1 grote chaos :P) en het was grinden grinden grinden. Uiteraard was/is het spel ook amper af, omdat bijv de mainquest er opeens mee stopt. Ook zijn de planets redelijk ruk verdeeld, op level 90 pas naar Eldeon, dan kun je er nog nix en dat is pas de 3de planeet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Inmiddels bij de lvl200 aanbeland.
En dus mijn wapentje gebruiken waar lange tijd voor gespaard is.
De ZF+9 max met G7 :9 Geloof wel het duurste wapen ingame? (even een realitycheck bij Sac, klopt dat of is een andere job qua wapen slechter af?)

En door mijn level en dex is het ook weer leuk om een beetje charms te gebruiken in prison.
Dodge helpt in ieder geval nu genoeg.
Dus doel behaald in Rose. Beetje lol gehad, en zal ik soms ook nog wel blijven doen.

Maar tijdelijk even overlord spelen. Erg grappig spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Gz Amafi.

Maar ik zie nog steeds geen pics van blonde leidse studentes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik heb nu het plaatje en op geslagen in de map van rose als Mark maar ik krijg nu de melding van dat er geen 1 is. Heb nu de oude logo van tweakers die in de map clanlogo stond gebruikt. Zelf met de zelf gemaakt logo wilt rose het niet pakken.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien iedereen uitgekeken is op rose (onder andere ik) misschien waard om te testen,
http://www.playrohan.com/
zit nog in Open beta, nog geen weekje, ziet er goed uit en erg veel classes. Ook met eigen stat verdeling + skill.

Ben zelf ook nog laag level maar vind het er tot nu toe allemaal redelijk uitzien. Het is eigenlijk een groot level, geen laadtijden tussen stukjes, alleen grote map veranderd, groot pluspuntje dus.

Kzit in Marea server en naam is: Sexyness ben archer x)

Blijft volges mij ook gratis dus is nog maar ff afwachten of er een klte item mall komt maar dat zie ik nog wel.

Hoop enige mensen ingame te zien =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Calamor schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:58:
Ik heb nu het plaatje en op geslagen in de map van rose als Mark maar ik krijg nu de melding van dat er geen 1 is. Heb nu de oude logo van tweakers die in de map clanlogo stond gebruikt. Zelf met de zelf gemaakt logo wilt rose het niet pakken.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Zal even kijken of ik nog het clanlogo ergens heb staan. En er staat wel een handleiding voor de clanlogo's op de Arua site. Die beschrijft stap voor stap wat je moet doen.
Zelfs irritante pinoy's kunnen het blijkbaar lezen :+ Dus die moet te volgen zijn.

@Ax3 Ze is niet blond...
Maar vrouwen/leidse studentes zijn trouwens wel een heel leuk spelletje :P

[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 03-06-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:43:
Aangezien iedereen uitgekeken is op rose (onder andere ik) misschien waard om te testen,
http://www.playrohan.com/
zit nog in Open beta, nog geen weekje, ziet er goed uit en erg veel classes. Ook met eigen stat verdeling + skill.

Ben zelf ook nog laag level maar vind het er tot nu toe allemaal redelijk uitzien. Het is eigenlijk een groot level, geen laadtijden tussen stukjes, alleen grote map veranderd, groot pluspuntje dus.

Kzit in Marea server en naam is: Sexyness ben archer x)

Blijft volges mij ook gratis dus is nog maar ff afwachten of er een klte item mall komt maar dat zie ik nog wel.

Hoop enige mensen ingame te zien =)
Hij lijkt me idd wel vet om te proberen ja, heb ff snel geyoutubed: wel een mooie gameplay demo

http://www.youtube.com/watch?v=R7MPVA8JczM

Specs zijn wel hoog voor het spel en de game client van 1.5 gb die je moet downloaden duurt ook wel ff, maar ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 08:26:
[...]
@Ax3 Ze is niet blond...
Maar vrouwen/leidse studentes zijn trouwens wel een heel leuk spelletje :P
Haha :> ga de komende tijd dit spel ook maar weer is herontdekken. O+ Begint weer te kriebelen hehe.

[ Voor 5% gewijzigd door William/Ax3 op 03-06-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog geen rohan topic kunnen vidnen dus post het hier nog maar even.

ik zit op de n Marea server en naam is: Mischief zit op de tutorial locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb dat Rohan ff uitgeprobeerd :P

1) Pluspunt, het heeft een bijna identieke eenvoudige besturing zoals ik uit WoW gewend ben
2) Minpunt, het heeft het draait opzich wel aardig, maar de grafische engine is nog brak als maar zijn kan
3) Het voelt te veel aan als een aziatische MMO. Een beetje dat van 'het-werkt-dus-we-doen-er-niks-meer-aan'-principe. Om die reden waren dingen als oppakken van items en aanvallen een vrij traag proces, eigenlijk hetzelfde als in ROSE.

Verder geen slechte mmo van wat ik er tot nu toe van gezien heb, zeker niet omdat het nog beta is. Dus dit kan weleens een goeie hit worden uit azie. Maar meer als dat zal het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:03:
Ik heb dat Rohan ff uitgeprobeerd :P

1) Pluspunt, het heeft een bijna identieke eenvoudige besturing zoals ik uit WoW gewend ben
2) Minpunt, het heeft het draait opzich wel aardig, maar de grafische engine is nog brak als maar zijn kan
3) Het voelt te veel aan als een aziatische MMO. Een beetje dat van 'het-werkt-dus-we-doen-er-niks-meer-aan'-principe. Om die reden waren dingen als oppakken van items en aanvallen een vrij traag proces, eigenlijk hetzelfde als in ROSE.

Verder geen slechte mmo van wat ik er tot nu toe van gezien heb, zeker niet omdat het nog beta is. Dus dit kan weleens een goeie hit worden uit azie. Maar meer als dat zal het niet worden.
Mja ik vermaak me er prima mee, grafisch stoor ik me niet zo snel, die pop ups wennen wel, verder zijn er aantal leuke nieuwe unieke dingen, en het grinden/ quest combi is te vergelijken met rose dus ik ben blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen,

Ik ben ook weer terug, Casah is back :P.

Op welke server spelen jullie allemaal?Dan weet ik waar ik weer terecht kan.
Speel momenteel ruff, nick: Casah

Grtzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:12:
Ey mensen,

Ik ben ook weer terug, Casah is back :P.

Op welke server spelen jullie allemaal?Dan weet ik waar ik weer terecht kan.
Speel momenteel ruff, nick: Casah

Grtzzz
De meenste spelen volgens mij op arua. En dan op de HR server. Zelf speel ik op classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Calamor schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:55:
[...]

De meenste spelen volgens mij op arua. En dan op de HR server. Zelf speel ik op classic.
Ik speel 7h PvP server,7h LR server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:34
ik speel nee cabel online

http://www.cabalonline.com/

helemaal verslaafd eraan..

enne
Hallo allemaal ^^ afz pinkpassion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Ik heb vorige week trouwens nog eens een keer ingelogd en wat rond gekeken (ik zag dat AruaRose nog in een map stond ergens :P ). Het is nog best druk op de HR server moet ik zeggen. Misschien dat ik volgend seizoen (vanaf september) nog eens af en toe een paar leveltjes ga doen voor de lol.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Haan schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:40:
Misschien dat ik volgend seizoen (vanaf september) nog eens af en toe een paar leveltjes ga doen voor de lol.
ben je een garnalenpeller ofzo :>
Haan schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:46:
[...]
Niet echt :P Maar het is nu zomer hè, dan zit ik wat meer buiten ;)
Aha op die fluit :) Buiten waar de dames vogeltjes fluiten.

[ Voor 34% gewijzigd door William/Ax3 op 12-06-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

William/Ax3 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:42:
[...]
Niet echt :P Maar het is nu zomer hè, dan zit ik wat meer buiten ;) En ben nu weer eens bezig met Oblivion, met nieuwe mods weer volop plezier daarmee :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
William/Ax3 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:42:
[...]
[...]
Aha op die fluit :) Buiten waar de dames vogeltjes fluiten.
Noem het seizoens arbeid O-)

Ben ook even tijdelijk gestopt met ROSE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede dag,

Vandaag ook Rose Online gedownload, account en character aangemaakt, echter wanneer ik nu tweemaal op het ventje klik komt er "waiting..." te staan waarna er geen vooruitgang waar te nemen valt...
Ik heb Windows Vista en voor de rest een vrij recente PC... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:35:
Goede dag,

Vandaag ook Rose Online gedownload, account en character aangemaakt, echter wanneer ik nu tweemaal op het ventje klik komt er "waiting..." te staan waarna er geen vooruitgang waar te nemen valt...
Ik heb Windows Vista en voor de rest een vrij recente PC... Iemand een idee?
Welke rose speel je?
Zelf heb gebruik ik arua rose die ik geïnstalleerd heb op 2000. En daar draait het alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
sakurakilla schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:33:
ik speel nee cabel online

http://www.cabalonline.com/

helemaal verslaafd eraan..

enne
Hallo allemaal ^^ afz pinkpassion
welke server? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook R.O.S.E. Gedownload op Ruff Rose.com
'T is best leuk ben lvl 12, alleen weet nog niet zo goed waar alle mobs enzo zijn ;)
Ben bezig met de quest om Hawker te worden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Hier een pic van men scout op Sevenhearts.

Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/8774/screen006tp0.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door idutcher op 25-06-2008 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die quest af met 20 crystal dews. Om Hawker te kunnen worden. Nu moet ik terug naar shannon, om die quest te complete. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee waar die shannon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:25:
Ik heb die quest af met 20 crystal dews. Om Hawker te kunnen worden. Nu moet ik terug naar shannon, om die quest te complete. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee waar die shannon is?
Dacht dat hij in luxer tower zit. De map voor dat je zant binnen komt. en hij zit in het midden van de map en dan links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Je kan anders (als je in de map bent) met je muis over de map gaan en dan over de stipjes gaan en dan komt auto. de naam te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/4629/mapluxumtower2lk8xj5.png

Daar zit ie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister weer es begonnen met LR server. This wel een beetje rustig maargoed, 9 animal backbones is toch wel weer leuk. Lvl 63 op het moment, "cleric" erbij. Gebruik nu ook AHK, erg makkelijk.

Zijn er nog meer mensen die LR spelen? of alleen HR en classic?

IGN: Muppet. add me maar, meestal staat shop toch wel open ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bedankt, ben nu hawker. En heb een uurtje hard doorgetraint, ben nu lvl 30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:45:
Gister weer es begonnen met LR server. This wel een beetje rustig maargoed, 9 animal backbones is toch wel weer leuk. Lvl 63 op het moment, "cleric" erbij. Gebruik nu ook AHK, erg makkelijk.

Zijn er nog meer mensen die LR spelen? of alleen HR en classic?

IGN: Muppet. add me maar, meestal staat shop toch wel open ofzo...
Ik heb wel een 2 accounts daar. Zelf speel ik met met broertje op classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, vele van jullie kennen me wel.
Ik ben begonnen met sevenhearts omdat ik beetje ben uitgekeken op Aruarose, maar der zijn zo weinig mensen die kunnen buffen :( heeft hier iemand een cleric die ik kan gebruiken op Sevenhearts of kan iemand mij ff het begin door slepen hehe ben nu lvl 40 IGN: Motivation

@Amafi Hehe daar ben ik zo tievus slecht in :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:44:
Hallo allemaal, vele van jullie kennen me wel.
Ik ben begonnen met sevenhearts omdat ik beetje ben uitgekeken op Aruarose, maar der zijn zo weinig mensen die kunnen buffen :( heeft hier iemand een cleric die ik kan gebruiken op Sevenhearts of kan iemand mij ff het begin door slepen hehe ben nu lvl 40 IGN: Motivation
En zelf dualclienten en een cleric maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:44:
@Amafi Hehe daar ben ik zo tievus slecht in te lui voor :(
Fixed!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Leuk om te zien dat het nog leeft.
Toch denk ik vaker terug aan het 'Rose tijdperk'.

Ik heb alleen geen zin om alleen weer overnieuw te beginnen wat weer eeuwen gaat duren.
Is de planeet Orlo nu al een beetje leefbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

We zouden misschien een keer een avond kunnen organiseren dat we een come-back houden :P

Dus met z'n allen verzamelen op Birth Planet en dan met super party gaan lvl-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Local Host schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 08:31:
We zouden misschien een keer een avond kunnen organiseren dat we een come-back houden :P

Dus met z'n allen verzamelen op Birth Planet en dan met super party gaan lvl-en :)
De laatste keer dat we dat deden was toch weer voor 2 maanden aangestoken door het ROSE-virus :+

Was ik niet van plan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dat zou het na de zomer vakantie worden voor mij.
Maar het is wel handig om al te kiezen welke rose en server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 08:31:

Haha, hoe vaak hebben we die come-back al gemaakt Local? :+

Wat ook kan is op de HR een aantal accounts regelen lvl 200.
En dan gewoon lol hebben in Prison of op Oro.

Lijkt me ook wel een keer leuk daar te party'en, die lage levels hebben we allemaal al eens gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:55:
[...]

Haha, hoe vaak hebben we die come-back al gemaakt Local? :+

Wat ook kan is op de HR een aantal accounts regelen lvl 200.
En dan gewoon lol hebben in Prison of op Oro.

Lijkt me ook wel een keer leuk daar te party'en, die lage levels hebben we allemaal al eens gedaan.
Hehe als ik iets regel zijn het lvl 250 accounts >:)

Ach we zien wel. Ik kan jullie natuurlijk ook een keer uitnodigen voor een wow-trial O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:00:
[...]
Hehe als ik iets regel zijn het lvl 250 accounts >:)

Ach we zien wel. Ik kan jullie natuurlijk ook een keer uitnodigen voor een wow-trial O-)
@lvl250 acc's Denk dat we ook al makkelijk richting een aantal lvl 190+ account komen.
Heb zelf 2 accounts met die levels. Mijn gok is dat sac ook wat heeft, vliegje heeft ook vast wat. En zo zijn er wel meerdere :P

Over WoW. Wordt je soms ingehuurd om WoW aan mensen aan te smeren local >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:27:
[...]

@lvl250 acc's Denk dat we ook al makkelijk richting een aantal lvl 190+ account komen.
Heb zelf 2 accounts met die levels. Mijn gok is dat sac ook wat heeft, vliegje heeft ook vast wat. En zo zijn er wel meerdere :P

Over WoW. Wordt je soms ingehuurd om WoW aan mensen aan te smeren local >:) ;)
Ik hoor wel wanneer jullie mij een keer zo hoog mogelijk lvl laten behalen in 1 avond ;)

Verder word ik niet ingehuurd ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje erg dood hier :P maar NAROSE gaat vanaf 29juli free2play

http://www.roseonlinegame...iew.asp?tid=66278&start=1
Rose Online has been a part of the Gravity family suite of game titles for several years now. We are going to update ROSE's subscription model to attract more users than ever before.

On July 29 we will be turning the servers over to Free to Play where all accounts in good standing may log in.

On July 15 we will be removing the subscription page from the Website. That one week from the 22-> 29 no one will be able to make a subscription; if you have a subscription that will expire during that week and you want to make sure you do not have any gap in game accessibility please make a subscription prior to the 22nd.

Re-occurring subscriptions will automatically be cancelled (to not re-occur), on the 22nd.

Any left over Subscription time will be creditted 40 Mileage points per day (1200/month) that is left of the current subscription starting at 12:01am July 28th.

If you have friends that want to play ROSE but were concerned with the subscription cost now is a great time to invite them to join you on your adventure!

We hope that this is a new greater beginning for ROSE online!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kreeg er zojuist ook een mailtje van NArose. Ga ik daar nog maar eens rond spelen, heb daar wat characters :)

ik zit ook weer in wow :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Daar heb ik al me spullen toen weg gegeven.
Zal eens kijken of ik me account nog kan vinden.

Hopelijk kan je daar ook 2 accounts tegelijk gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Calamor op 15-07-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:37
SinergyX schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:14:
Kreeg er zojuist ook een mailtje van NArose. Ga ik daar nog maar eens rond spelen, heb daar wat characters :)

ik zit ook weer in wow :P
was jij niet ANTI wow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ph4nt0m schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:30:
[...]

was jij niet ANTI wow alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:37
xd nice fixed man :P zoek maar op phentem armory 51 alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:03:
Beetje erg dood hier :P maar NAROSE gaat vanaf 29juli free2play

http://www.roseonlinegame...iew.asp?tid=66278&start=1

[...]
:9 Ik kon het niet vinden dat het al gepost was ;)
Ik helemaal een account aanmaken om te vinden dat het er al stond :P

Maar iedereen dus naar na-rose komen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:25:
[...]

:9 Ik kon het niet vinden dat het al gepost was ;)
Ik helemaal een account aanmaken om te vinden dat het er al stond :P

Maar iedereen dus naar na-rose komen d:)b
heb me maar opnieuw aangemeld daar. Weet me account niet meer en ik denk dat ik een email adres opgegeven heb die ik niet meer gebruik.
Over 34min heb ik de game binnen. En kijken of ik met de trail 2 accounts kan spelen.

Wat ziet het heel anders uit zeg de eerste map. De drops zijn ook helemaal anders in het begin. Wordt wel wennen.

[ Voor 10% gewijzigd door Calamor op 16-07-2008 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rellax, dan ga ik me knight ook maar weeres opzoeken op narose, kijken of daar nu wel mesnen wilen speen :P

Ik loop er nu ook al rond op een trial account, IGN Theevo / bijna muse

ze hebben flink zitten tunen troweuns, ik kon de evolution client all wel met die nieuwe map, maar ook de shortcuts en zo zijn anders, ik kan me athans niet herinneren dat je overa ALT erbij moet indrukken

En volgens mij is narose al dood want er zijn geen shops in junon, athans niet in channel 1 en 2, en 3 kom ik om een of andere reden niet eens op.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien word narose nog wel lekker gepatched met nieuwe quests:) Moest net weer 2 nieuwe updates binnenhalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Zo ben nu lvl 22. De skills zijn nu wel mooier neer gezet. Je kan goed zien wat je nodig heb en wat de upgrade is van een skill. Alleen het lopen gaat erg traag. Ik speel zel op channel 1. ING Calamor

dyevs zijn wel lekker duur. Had er 1 verkocht voor 20k maar zie hem niet meer :(
zijn er ook sockt ring ketting of oorbellen die gedropt worden?

[ Voor 27% gewijzigd door Calamor op 16-07-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:01:
ze hebben flink zitten tunen troweuns, ik kon de evolution client all wel met die nieuwe map, maar ook de shortcuts en zo zijn anders, ik kan me athans niet herinneren dat je overa ALT erbij moet indrukken
Moet je ff chat mode op enter zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:52:
[...]
xd nice fixed man :P zoek maar op phentem armory 51 alliance :P
Ach op 70 roll je toch weer wat anders :P

Bij ons gaat het lekker maken ineens een gigantische progress de afgelopen weken recruitments hebben eindelijk wat opgeleverd.. Nog ff gaan we BT ook is bekijken.

@na rose tsja ik denk dat ze wel eigenlijk moeten. Ik zie het ook als een laatste middel van ze om te proberen nog wat geld eruit te trekken. Denk niet dat het nog lang blijft en dat dan dus alleen die japeners nog als officeele overblijven. Jammer naar het bloed langzaam dood. Zie ook weinig nieuws van ragnarok2 trouwens volgens mij zit gravity beetje in de problemen ofzo. Vind je het gek met al dat wow/coman/warhammer en straks hopelijk ook stargate worlds geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
William/Ax3 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:45:
[...]

Ach op 70 roll je toch weer wat anders :P

Bij ons gaat het lekker maken ineens een gigantische progress de afgelopen weken recruitments hebben eindelijk wat opgeleverd.. Nog ff gaan we BT ook is bekijken.

@na rose tsja ik denk dat ze wel eigenlijk moeten. Ik zie het ook als een laatste middel van ze om te proberen nog wat geld eruit te trekken. Denk niet dat het nog lang blijft en dat dan dus alleen die japeners nog als officeele overblijven. Jammer naar het bloed langzaam dood. Zie ook weinig nieuws van ragnarok2 trouwens volgens mij zit gravity beetje in de problemen ofzo. Vind je het gek met al dat wow/coman/warhammer en straks hopelijk ook stargate worlds geweld.
Ik zal het denk nog wel een beetje spelen.
Maar ben wel benieuwd hoe stargate worlds zal worden. Heb me wel al ingeschreven maar volgens mij is er nog niet zo veel over bekend wanneer de close beta begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat door F2P NArose een dikke boost krijgt waardoor Gravity misschien weer wat in rose gaat zien. Ik heb er een high level maar dat gaat volgens mij echt super veel kosten om alles te reseten, ben dus maar overnieuw begonnen met een trial accountje. Mijn IGN is Doominator en ben nu lvl 32, zit ff alle vervelende quests(woopie king :@) te doen voordat eind deze maand de massa komt en het al helemaal niet meer mogelijk is.

Best leuk trouwens die nieuwe quests, begin eindelijk wat verhaal intekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Ik ben ook maar weer begonnen op Arua, Nog steeds een lvl 194 Scout, 151 Mage en 11x Knight en cleric..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Kanppe prestatie, op Arua met een Dual client zou je minimaal een Muse verwachten die het hoogste level is, althans dat is met mijn Muse het geval, die is namelijk level 154. De rest zit daar onder omdat de muse gebruikt wordt voor het buffen en indien in range, de party buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor de mensen met Vista en AVG8, gameguard doet weer eens moeilijk. Makkelijke oplossing, binnen AVG naar Resident Shield en voeg een exception toe op de Rose map. Werkt het ook weer :P

Wel apart, mijn oude account kan ik niet mee inloggen (melding dat mn subscription verlopen is) maar met mijn 2de account kan het wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Is er al een tweakers clan op NaRose?
Heb al aardig wat geld.

Voor de mensen nu spelen glue kan je soms wel voor 60k verkopen in jitajunon.
In zant wordt de prijs erg laag gezet.

edit : jita is de verkoop plaats in EVE-online. En dat is niet in rose |:( .

[ Voor 32% gewijzigd door Calamor op 19-07-2008 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 01:03:
Is er al een tweakers clan op NaRose?
Heb al aardig wat geld.

Voor de mensen nu spelen glue kan je soms wel voor 60k verkopen in jita.
In zant wordt de prijs erg laag gezet.
Volgens mij nog niet, hoeveel uur heb jij nog te gaan op je trial?
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste