[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:40:
Item mall dingen zijn weer ingame te verkopen? dacht dat alles daarin geblokkeerd was inmiddels?
ja een aantal kan je ingame verkopen, niet allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:45:
[...]

ja een aantal kan je ingame verkopen, niet allemaal
je kan alles verkopen behalve de item mall weapons xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
Gister toch weer even begonnen, mijn champ was al 130 en nu maar een hawker erbij gemaakt met een boogje :P Alles classes wel over de 100 gehad, maar nooit een hawker.

Ok, slecht nieuws:
New Event Item Added - Netherlands and Spain Vuvuzelas are now available through the in-game event, along with annoying sound and everything! Very special thanks to YUkiChan for providing us with these Vuvuzelas!
New Skill Emote Added - A special Soccer Kick emote is now available in the Basic skill tab. Very special thanks to YukiChan for providing us with this emoticon!

Ben je er net vanaf, heb je ze ingame :D

[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2010 23:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Haha mooi de Rose fever, wat zo kun je het toch noemen. Na al die jaren en tientallen versies/server gespeeld te hebben toch nog altijd weer die drang om te gaan spelen als ik dit topic lees. En ik ben niet de enige lees ik zo, veel bekende spelen dit nog, of beter gezegt weer.

Maar gelukkig heb ik het veel te druk met WoW dus ik heb er geen tijd voor, of wil er geen tijd voor maken, maar de clients zijn nog altijd geïnstalleerd dus ik hou de updates in de gaten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendid schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:23:
Haha mooi de Rose fever, wat zo kun je het toch noemen. Na al die jaren en tientallen versies/server gespeeld te hebben toch nog altijd weer die drang om te gaan spelen als ik dit topic lees. En ik ben niet de enige lees ik zo, veel bekende spelen dit nog, of beter gezegt weer.

Maar gelukkig heb ik het veel te druk met WoW dus ik heb er geen tijd voor, of wil er geen tijd voor maken, maar de clients zijn nog altijd geïnstalleerd dus ik hou de updates in de gaten. :9
ik heb 2,5 jaartjes WoW achter de rug :P eindelijk vanaf xD
ben blij dat ik gestopt ben want 6/7 raiden van 20u-01u was er over
en nu speel ik weer rose tijdens men WoW carriere had ik ook nog beetje tijd om rose te spele en vond ik leuk allerlei PS's gespeeld maar nu blijf ik toch bij de "echte" NArose :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gister waren de shirts van de 3 winnaars van WC2010 geupgrade naar de bonus stats, had ik even geluk met mijn spanje shirt :D Resultaat was 1000AP en 1000def, nadeel dat ze dus character bound zijn :(

Maargoed, van lvl81 naar 103 in kleine 2 uurtjes tijd, bijna alle mobs in DoD (niet de bosses) waren 1 of 2 shot kills. Had ik liever het shirt op mijn nieuwe knight-to-be of desnoods muse, maar scout is wel makkelijk ranged pewpew :P

Wel met een 210 cleric van mijn ex richting Orlo gegaan, wat een matige en kale bedoeling is het daar zeg. Kom enkel snakes tegen die belachelijk veel damage doen, summons die het 2-3 melee hits volhouden, exp is om te huilen.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2010 10:31 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Iemand die nog een account met cleric over heeft?

Ben weer eens begonnen met spelen @ arua, maar een cleric erbij zou toch wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

lasharor schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:42:
Iemand die nog een account met cleric over heeft?

Ben weer eens begonnen met spelen @ arua, maar een cleric erbij zou toch wel handig zijn :)
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvandorst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 15:16
Ik heb een Cleric en Scout lvl 218 @ Arua ;)

kevinvd/kevinsvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvandorst
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:54:
lol in aruarose heb ik de afgelopen week goed geld verdient!!

er is in lcf een nieuwe boss..
die dropt speciale akw.

met random 10 base stats.
dus heb al 10 str wings, 10 int wings en heb ook nog wings waarop 500 hp en 500mp zit
lol die 500/500 wings zijn Donation wings hoor... Degenen die droppen van Holy Astaroth King zijn 750/750, helaas wel altijd zonder item apr.

Lijkt me overigens vrij sterk dat jij die wings hebt gevonden, luna clanfield is 1 groot slagveld :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hallo allemaal! Misschien kennen sommige van jullie mij nog :) ik zie dat vele nog steeds rose online spelen haha alleen wel op de verkeerde servers! :D Kom allemaal naar Titan rose O-) dat is echt old school rose spelen ;) gewoon 3x exp 3x drop ben er al vanaf het begin 8 oktober 2009 en het bevalt me prima :*) Inmiddels lvl 201 raider, 191 cleric, 165 bourg, en vele andere charachters!!! Mis de goeie oude tijden met LoT ;) heb helaas geen oude screensshots meer :( jammer!

Mocht er iemand al spelen op TitanRose probeer me maar eens te adden ingame op IGN: Viz of Nobodyknows of Recommended of natuurlijk Sacardus xD

Peace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Leuk om te zien dat alles hier nog in leven is ghehe, en ja LoT waren zeker goeden tijden! :)
inmiddels ook druk met wow nu cata uit is. :D

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Leuk om te zien dat het nog gespeeld wordt.
Wat een mooie tijden waren dat toch in Rose Online op de PH server.
Stiekem mis ik dat toch want dat was voor mij nog altijd de leukste/beste game experience.

Tegenwoordig speel ik al een hele tijd WoW wat ook leuk is maar Rose heeft toch altijd nog een speciaal plekje in mijn hart :)
Voor de mensen die mij op MSN hadden, voeg me toe op mijn nieuwe adres via blom.marco[at]yahoo[dot]com aangezien ik opeens niet meer op mijn oude adres kon inloggen :(

Ik zal thuis eens kijken op een oude HD voor screenshots, als goed is heb ik die allemaal bewaard.

Mochten er mensen WoW spelen, ik speel op Lightning's Blade PvP server onder de naam Psychoot.
Tevens is het adres hierboven ook mijn battle.net adres, wie weet tot ingame.

[ Voor 0% gewijzigd door Psychoot op 06-01-2011 16:35 . Reden: typ0z ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Grappig, ik kwam gister nog screenshots tegen van oude Rose tijd :P (met de EU tags etc). Ik log nog af en toe in op NArose, heb daar wat characters van lvl70 tm 200, is wel allemaal leuk om nog te zien. Al is het hele grind-gebeuren niet echt mijn ding meer, zeker vanaf 120+ is Rose gewoon nog een enorme grind.

Ik zit ook op Lightning's Blade, maar denk dat ik afgelopen weken mischien 2-3x ben ingelogt. Cata is mijn ding niet meer en andere games trokken iets meer interesse :P

Kwam er zo even snel nog wat tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/spoekvlieg.PNG
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/fool.JPG

En later in PH, mijn male -> female transformatie :P
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/hehe.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:48

Local Host

Het forum is om te leren.

must resist !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Jezus, ik dacht dat dit topic al ergens in de diepe krochten van de Tweakers database was beland om in een langzame eenzaamheid te verstoffen.
Psychoot schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:33:
Mochten er mensen WoW spelen, ik speel op Lightning's Blade PvP server onder de naam Psychoot.
Tevens is het adres hierboven ook mijn battle.net adres, wie weet tot ingame.
Ik zal je weleens toevoegen. Ik speel op Al'Akir PvP realm.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ow gaan we Battle.net tags uitdelen ^_^ -> defwhistler [at] hete post op zijn engels [ puntje ] com

[ Voor 8% gewijzigd door Local Host op 12-01-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik mis in de screenshots natuurlijk wel locallhost's shopje midden in town ;)

Toch mooi om te zien hoeveel mensen stiekem verslaafd blijven aan ROSE en het verlangen om weer te beginnen maar door blijft dreunen :D Maar ik denk dat ik het nog even laat rusten voor ik weer ROSE download en start :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
daves2hd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:33:
Ik mis in de screenshots natuurlijk wel locallhost's shopje midden in town ;)

Toch mooi om te zien hoeveel mensen stiekem verslaafd blijven aan ROSE en het verlangen om weer te beginnen maar door blijft dreunen :D Maar ik denk dat ik het nog even laat rusten voor ik weer ROSE download en start :P
Ik ga pas weer ROSE spelen als er ooit een deel 2 komt. ROSE, dit deel, laat ik voor wat het is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik start af en toe nog NARose op, paar mobs meppen en heb er wel weer gezien. De laatste 40 lvls zijn echt een enorme grindfest, heb je wat nadeel met je class gaat het nog kolere traag ook (scout vs spearchamp bv).

Ingame is het er nog best druk, al zie je wel wat minder mensen op de grote trekplaatsen (kenji beach bv).

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 18-01-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 12:40
Ik had dit topic nooit moeten openen.

iRose, Pre-Evo NA, TWRose, Ruff Rose, AruaRose.

Nostalgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha en toch keren vele terug op dit forum :P enigste die ik nog niet heb gezien is EVO en Vliegje en evt Iruja die ik lang geleden nog tegen kwam in titanrose lol maar die hield het niet lang vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So Kevinvd, leeft ook nog :p.
Toch altijd weer oude coremembers ook eh in dat ROSE wereldje...
Verder verandert er te weinig.

Florensia, Flyff, Legend of Edda, WoW, Talisman Online., Lotro, Aion, Wizard101, Talisman online, Grand Fantasia, en Runes of Magic geprobeerd...

WoW en Wizard101 voor betaald een poosje.. en LOTRO en AION 1x een maand...
Rest was.. niks :P

Kzit denk ik aan donatie geld toch nog bij ROSE op max.. al had WoW het bijna ingehaald :p.

Argh.. kwil nie terug naar ROSE.. ben nu jaar ROSE vrij... welke ROSE is nu op dit moment best? (en waar zitten IROSE/NaROSE spelers een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvandorst
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:48:
So Kevinvd, leeft ook nog :p.
Toch altijd weer oude coremembers ook eh in dat ROSE wereldje...
Verder verandert er te weinig.

Florensia, Flyff, Legend of Edda, WoW, Talisman Online., Lotro, Aion, Wizard101, Talisman online, Grand Fantasia, en Runes of Magic geprobeerd...

WoW en Wizard101 voor betaald een poosje.. en LOTRO en AION 1x een maand...
Rest was.. niks :P

Kzit denk ik aan donatie geld toch nog bij ROSE op max.. al had WoW het bijna ingehaald :p.

Argh.. kwil nie terug naar ROSE.. ben nu jaar ROSE vrij... welke ROSE is nu op dit moment best? (en waar zitten IROSE/NaROSE spelers een beetje?
Zeker weten ! Wie ben jij dan ? :)

Ik speel op het moment ook geen Rose, Arua is de grootste server van het moment, maar de lol is er daar snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Welke mensen van de oude garde zijn op dit moment nog online te vinden op naRose dan!? :)

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Zo ik had niet verwacht dit topic nog eens bij de active topics te zien :) Grappig dat het blijkbaar nog steeds gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zou niet weten of mijn account nog werkt, mischien maar weer eens aanslingeren. Heb toen wel met die WK-clothings flink wat lvls gedaan, maar zou echt niet meer weten welke lvls alle characters waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Jezus. ROSE is onderhand antiek. Soms heb ik nog wel heimwee naar deze game, maar als ik er dan over ga nadenken heb ik toch zoiets van 'Neeeh, toch maar niet spelen!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
Hoi mensen,

Ik ben nu al enkele maanden 220, heb 5 clerics voor uw etc. Nu heb ik ruim 1.2bil verdient afgelopen maand. Nu is mijn de vraag, ik wil graag gaan pvpen met me mage, zijn stats zijn aardig stabiel. Alleen nu zit ik met het probleem wat ik precies qua gear moet gaan kopen.

Wat ik nu heb is:
Ring of Flame
Necklace of Lava (D7)
Hebarn Earring (D7)
Chiv orlean robe (D7)
Chiv Orlean Gloves
Herbened Ein Stern +12 +(D7)

Ik weet dat me ringen nu niet goed zijn, en de rest van me gear wordt ook chiv.
Mijn de vraag is uiteindelijk:
Welke face item is het best voor pvp mage
Welke Ringen etc is het best voor pvp mage
Welke Backshield is het best voor pvp mage
Welke skills spelen jullie het meest mee en welke volgorde om iemand neer te knallen?

Ik speel in de server leo (narose)

Hopelijk is er iemand met veel verstand hiervan :)

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

wat is je ign? waar je het meest op speelt? en zeg je nou dat je 5 clerics hebt? haha, i need one! ik ben er één aan het levellen nu, ( net 61 ) en mijn main is een katar raider van 154 op het moment. Maarja ik vindt het eigenlijk best een beetje dood, weinig nederlanders en de nederlanders die ik al tegenkom zijn net 12 jaar denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
TS plaatjes ontbreken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Ik ben zojuist gescammed op Leo @ narose voor 7b :|

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Speelt nou niemand meer in NaRose op Leo server? Zo wel add mij ff! Nickname ingame van me main JennekeMage

Hier screen van d'r :) :

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/115896215-4.jpg

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Xouxic schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:36:
wat is je ign? waar je het meest op speelt? en zeg je nou dat je 5 clerics hebt? haha, i need one! ik ben er één aan het levellen nu, ( net 61 ) en mijn main is een katar raider van 154 op het moment. Maarja ik vindt het eigenlijk best een beetje dood, weinig nederlanders en de nederlanders die ik al tegenkom zijn net 12 jaar denk ik. :P
In de clan waar ik in zit, gemiddeld 18+ dus... en ja op low lvl kom je alleen maar kids tegen, ik wil je wel even helpen lvlen als je wil heb 220 cleric die imba buffs geeft ;)

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Welk armor is dat op je screenshot rechts? Mis volgens mij aardig wat qua updates, ook je staff heb ik nooit eerder gezien :P (uit mn hoofd, 180 champ, 210 cleric, 165 ranger, en nog wat lagere classes :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Hey,

Max lvl cap is 220 tegenwoordig, en die gear die je ziet is van coin festival dacht ik. Hij geeft 50% extra drop als je hem als costume draag. Die staf die ik heb is epic en heel erg zeldzaam binnen het spel, vooral als je dura 100 heb zoals ik :P Gemiddelde waarde 5.5b... wat aardig duur is vind ik. Als je belangstelling heb om te joinen, moet je het maar even zeggen! Het spel trekt nadat het gratis is weer helemaal bij!

Heb zelf truckbot costuum:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/115917475-4.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door davevleugel op 12-07-2011 14:32 ]

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben weer is begonnen met Rose, moet zeggen dat ze Adventure Plain en Valley of Luxem tower erg goed hebben aangepakt. Het loopt allemaal stuk soepeler en de quests zijn stukken beter. Vooral luxem tower hebben ze erg goed aangepakt. Ben nu level 20, en ben erg benieuwd of het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
nickname in game? Ik heb een nieuwe xD LordDave hehe

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:15
Is het nog een beetje druk in de normale servers?
Of zie je van lvl 1 tot 120 niemand?

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:42:
Grappig, ik kwam gister nog screenshots tegen van oude Rose tijd :P (met de EU tags etc). Ik log nog af en toe in op NArose, heb daar wat characters van lvl70 tm 200, is wel allemaal leuk om nog te zien. Al is het hele grind-gebeuren niet echt mijn ding meer, zeker vanaf 120+ is Rose gewoon nog een enorme grind.

Ik zit ook op Lightning's Blade, maar denk dat ik afgelopen weken mischien 2-3x ben ingelogt. Cata is mijn ding niet meer en andere games trokken iets meer interesse :P

Kwam er zo even snel nog wat tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]

En later in PH, mijn male -> female transformatie :P
[afbeelding]
Nou ja zeg, beetje een plaatjes van mij posten he :P
Als er ooit een deel 2 komt begin ik ook wel eens weer, maar deze game heeft me al zat tijd gekost !

wel leuk te zien dat er nog steets mensen zijn die het spelen :)

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:06
Pfff gister tot de ontdekking dat ze me character geblokkeerd hebben in mei dit jaar :/ dus ik vragen of ze de ban kunnen weghalen. Niet mogelijk ivm de logs die na 3 maand weggegooit worden :S fijn fijn fijn. Nu blijkt het dus dat ik een gebugde quest gedaan zou hebben en daarom is me char geblokkeerd.

Al me mooie spulletjes weg @ arua rose. Nu is de twijfel... opnieuw beginnen of stoppen voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 06:53:
[...]

Nou ja zeg, beetje een plaatjes van mij posten he :P
Als er ooit een deel 2 komt begin ik ook wel eens weer, maar deze game heeft me al zat tijd gekost !

wel leuk te zien dat er nog steets mensen zijn die het spelen :)
Spoekie ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Wellicht ga ik ook weer eens beginnen. Zie dat er nog veel belangstelling is in deze game. :)
Op welke server spelen de meeste tweakers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Beste mensen,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben op zoek naar een artwork van bepaald character/monster uit ROSE Online.

Ik heb ooit deze avatar gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.mmo-champion.com/customavatars/avatar576994_4.gif

Ik heb hiervoor als achtergrond de planeet Hebarn gebruikt en dat mannetje met de hoed. Alleen ik heb echt geen flauw idee waar ik op zoeken of waar ik een grote versie van mannetje met de hoed kan vinden.

Wie o wie kan mij helpen aan een grote afbeelding van dat mannetje?

Gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Nog iemand die Arua-Rose speelt hier? =)

Na bijna 2 jaar Rose-loos, toch maar weer begonnen. Geen idee waarom, maar het blijft kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Wrack schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:38:
Nog iemand die Arua-Rose speelt hier? =)

Na bijna 2 jaar Rose-loos, toch maar weer begonnen. Geen idee waarom, maar het blijft kriebelen.
Helaas, ik ben ook weer (even) gezwicht ;-)
Nog iemand actief op Aruarose?

Vond het weer grappig om allemaal nieuwe maps/mobs en drops terug te vinden. En ook weer minder grappig omdat ik weer bij 0 moest beginnen ;-) Mis al mijn zuly/gems en equip.

Ook leuk om te zien dat er nieuwe gems zijn. Black Onyx +25sen +25con (en reteduur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Hoezo nul beginnen? Ik heb jou een aantal keer in Junon gezien met je shop? AmafiFS toch?

Wmja vorige week 2 dagen gespeeld en toen had ik er al geen zin meer in gaat allemaal te langzaam en duurt te lang.

Om een of andere wel (9) wings in mijn backpack gevonden. Heel groots enzo maar ik heb geen idee hoe het kan dat die wings daar terecht zijn gekomen. Op al mijn andere characters heb ik ook om een of andere reden een donatie item ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
lasharor schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:00:
Hoezo nul beginnen? Ik heb jou een aantal keer in Junon gezien met je shop? AmafiFS toch?

Wmja vorige week 2 dagen gespeeld en toen had ik er al geen zin meer in gaat allemaal te langzaam en duurt te lang.

Om een of andere wel (9) wings in mijn backpack gevonden. Heel groots enzo maar ik heb geen idee hoe het kan dat die wings daar terecht zijn gekomen. Op al mijn andere characters heb ik ook om een of andere reden een donatie item ontvangen.
0 beginnen aangezien ik al mijn gems, eq en wapens kwijt was. :+
Helaas hier geen donatie items. Wat is trouwens je ign? AmafiFS ben ik ja ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi (k) !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bumpje :)

Toevallig zal ik recent stukje baywatch, toen bedacht ik me opeens, er was ooit ook een Rose filmpje in de style van de baywatch intro, maar ik kan die echt nergens meer vinden. Iemand toevallig nog een oud linkje of dergelijke over waar deze nog te vinden is?

Volgens mij was hij van Legendlord (s?), maar daar kan ik weinig nog van vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 01-06-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Pffff.... Ik weet welke je bedoelt, maar ik kan hem zo niet meer terug vinden. Noruto was degene die voor Legendlords de filmpjes deed maken overigens, maar op zijn youtube account staat die niet. Dus of ie van Legendlords was, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Leuk om te zien dat er nog steeds mensen spelen :).

Denk dat je dit filmpje bedoeld Sinergy:

EN anders bedoel je deze: http://www.youtube.com/wa...=player_detailpage#t=499s ;)

Blijft toch altijd weer terug komen he...

Oke, leuke. Stel Rose Online Europe Pre-Evolution komt terug, wie gaat er spelen? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Kaytjuh op 12-09-2012 00:25 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Vroeger altijd heel actief Rose gespeeld :) heb nog lang in de GoT clan gezeten met Daves, Haan, Clman en vele anderen. En wat schetst mijn verbazing, net een weekendje weg geweest en start Steam op om even te Skyrimmen, en opeens zie ik dat Rose vanaf nu gratis te spelen is via Steam! Ik denk/hoop dat er misschien wel een Rose revival aan het aankomen is, met veel nieuwe en oude bekenden. Zijn er hier mensen die eens een poging gaan wagen? Bij mij kriebelt het wel, mis die oude tijden wel eens :*)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Ik kreeg een mailtje van AruaROSE, met toch wel wat interessante verbeteringen/veranderingen aan ROSE. Ik weet niet of de community hiervan nog groot is, maar ik vond het zeker interessant.
Dear Player,

It's been a busy year for AruaROSE so far and as a past or present player, we'd like to tell you about some of the exciting changes we've made.

New Game Client
At the start of 2012, we converted AruaROSE to a completely custom architecture: a hybrid between IROSE, Pre-Evolution and Evolution. All of the things you love about the three versions of R.O.S.E. Online, we've put into a single game (of course, all the bad parts were removed!). This is a completely unique hybrid - the core of the game is still the IROSE you grew to love - and you can only experience it at AruaROSE.

Everything we added or changes can be read on our forum. It's a big topic, so make sure you've got some spare time! Here's just a teaser:

- Achievements: Complete objectives and unlock achievements! Every achievement you unlock adds to your overall GamerPoints.
- Costumes: Hide your real equipment by putting on a costume!
- Cart Back Seats: Add a backseat to your cart and take a friend for a ride!
- Dueling: Challenge a friend or foe to a duel anywhere! Lay down some hard-earned Zulie if you're confident enough. Winner takes all!
- Storage Organiser: Keep your storage clean and tidy by organising it right in-game.

...and much more!

Oro Expansion
We've continued the development of the planet Oro by unlocking two new areas: Ramesses Mines and Oro Clan Fields. With the new clan fields, we also unlocked Clan Grade 7 and MARVELS recently became the first clan to reach this milestone. Congratulations!

Our expansion to the planet Oro will soon continune with the release of a new map, Memphis. Stay tuned!

Read more on our forum.

Harvesting & Mining
Take a break from fighting monsters and give harvesting or mining a go! A more relaxing way to spend your time, and the drops you receive can be used you in your Alchemy Crafting adventures.

Players can now purchase Gloves or a Shovel to harvest common herbs and plants found in various maps.

Is harvesting not manly enough for you? Grab yourself a pickaxe. Find an Ore in the Goblin Caves and go mining! Get yourself a piece of Copper Ore (Low Quality) or even a Ruby if you're lucky!

Read more on our forum.

Alchemy Crafting
When you've taken the time to harvest herbs and plants, you can use the drops to craft three brand new consumables:

- HP Potions
- MP Potions
- Dual HP & MP Potions

Mining allows you to craft yourself various types of arrows, bullets and cannons.

Read more on our forum.

Monster Mounts
Ever wanted to hop on the back of a Moldie or fly on the back of a Frost Dragon? Now you can! We've added a brand new transportation type in the world of R.O.S.E. Online: Monster Mounts.

Complete a small questline to learn the Ride Mount skill then purchase a Mount from any of the Mount NPCs found in-game. Level the skill to unlock advanced mounts and show off to your friends!

Remember, you need to keep your Mounts happy, so be sure to regularly feed them or they may ride you instead!

Read more on our forum.

Racing System
Grab your fastest cart and head to the speedway! Complete with checkpoints, a race timer and leaderboards, our racing system is something you've never seen before in R.O.S.E. Online!

We'll soon be expanding our racing system by adding completely new Cart rewards, so stay tuned!

Read more on our forum.

Instances, Raids & Games
We've been working hard over the summer on a completely unique system that will allow us to create fun and exciting PvE and PvP Instances, Raids and Games. Take part as a group or take part as a team, you'll be able to battle your way through the objectives and get the ultimate prize at the end.

Already, we've created our own unique maps that we'll use for these systems and we hope to soon unleash them to the world. Get ready!

Upcoming Events
It'll soon be Halloween, so what better time to come back then now! Take part in the spooktacular Halloween Event and grab yourself some themed goodies. Complete the quest lines, unlocks the achievements and who knows, you might make a new friend or two!
Klik hier voor deze mail met afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik had die mail inderdaad ook. Het wekte bij mij ook wel interesse, maar heb geen zin om weer te (her)starten met Rose. Het spel is gewoon te verouderd als je het mij vraagt. Zelfs met deze vernieuwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Ik speel inmiddels weer via Steam, dit gaat dan voor zover ik het heb begrepen om de "NARose" versie.
Heb weer helemaal het oude gevoel terug, ik was een beetje bang voor een compleet lege beginner's area, maar ik was aangenaam verrast door de drukte daar. Het blijft mooi om bijvoorbeeld midden op een brug een winkeltje te zien :) Het is een toch een bepaald sfeertje dat ik nog niet ben tegengekomen in andere spellen. Mochten er nog mensen (weer) gaan spelen via Steam lees ik het vanzelf wel.

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Werkt die steam versie ook met je oude account? Heb nog recent even wat rondgespeeld, heb al mn characters nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

SinergyX schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:09:
Werkt die steam versie ook met je oude account? Heb nog recent even wat rondgespeeld, heb al mn characters nog :)
Misschien heel suf, maar ik zou het niet weten, ben eigenlijk blind een nieuw character begonnen.
Ik zal eens kijken of ik nog kan inloggen met mijn oude gegevens, als ik die uberhaupt nog weet, is al zo lang geleden..

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kon ook nergens een steam koppeling vinden, bij APB via steam moet je je steam-account koppelen aan die van Gamersfirst. Toch nog even verder zoeken :)

Blijft leuk, beetje nostalgisch rondhuppelen (grappig dat ik geen idee had waar ik ook alweer heen moest om bij die jungle te komen).
Heel jouw post niet gezien, maar dat is hem inderdaad :D :D

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 06-11-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Grappig om te zien dat weer een aantal personen starten met ROSE.
AURAROSE had wel een redelijk goede playerbase 2000+ paar maanden geleden dacht ik.
Alleen ze hadden veel last van inflatie. Dus alles lijkt superduur daar.
NaRose had ik geloof ik nooit echt goed gespeeld, zal daar dus weinig hebben.

Maar pics!!! dat willen we zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ik ben er ook nog hoor ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Huidige Rose accounts kan je niet gebruiken onder Steam, beetje jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

O+

@Synergy: dat is wel jammer, ik had nog een hawker van rond lvl 80 dacht ik. Om nu nog een keer helemaal from scratch te beginnen gaat hem niet meer worden.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gezien toch wel een aantal mensen van het eerste uur interesse hebben getoond, kunnen we bijna wel een reünie gaan houden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 19:16
Ik speel ook al een tijdje rose:) Ik speel wel via de client van de officele site en ik speel op de onderste server van de 2:)
Heb een lvl 176 champ en een lvl 94 muse die mage gaat worden en een dealer van lvl 85.

Me mae gaat me main char worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

rofl kwam dit tegen op youtube:

YouTube: Masters Of Rose Online

Old time memories O+

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Van onze eigen Kay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Juh daarom zal maar niet zeggen waar die hem gemaakt heeft :P

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

daar kan ik wel naar raden ; je naam komt ook in de aftiteling voor ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Haha ik lach me kapot hier :*)

Ik was die video helemaal vergeten, toch nog best wat views :D

Gek he, dat Rose Online toch altijd weer teurg komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Lol @ dit: roseonline.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

en ingeschreven ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gezien de bron, lijkt me behoorlijk nep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:27
SinergyX schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:05:
Gezien de bron, lijkt me behoorlijk nep :P
Hoe bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xThystro
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-11-2022
old-school. Nog mensen die ergens verdwaald rondlopen op een private server :-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
xThystro schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:55:
old-school. Nog mensen die ergens verdwaald rondlopen op een private server :-) ?
Geweldig om zo nu eens terug te kijken in dit topic en dan bekenden te zien van die goeie oude tijd.
xThystro ken ik ook nog wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZIjn er nog mensen die dit spel spelen op de echte server? ^^
Het spel ziet er wel leuk uit, ik ben een fan van zulke soort graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xThystro
Arisumi als je ooit dit wil gaat spelen raadt ik je aan om naar www.titanrose.com te gaan of als je echte HR servers wilt naar aruarose. De private servers zijn op dit moment beter dan de officiele servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik vanavond eens een account aanmaken op die titanrose en eens zien wat het geeft :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dit spel is verre van hetgeen ik verwacht had. De gameplay is zo stroef, zo weinig options die je kan aanpassen. Heb het 10 min gespeeld, en meteen weer geuninstalled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:46:
Wow, dit spel is verre van hetgeen ik verwacht had. De gameplay is zo stroef, zo weinig options die je kan aanpassen. Heb het 10 min gespeeld, en meteen weer geuninstalled :P
Het is dan ook wel een spel uit 2005. De gameplay is gewoon grindy en slecht vergeleken met nieuwere games zoals Guild Wars 2. Toch zitten er leuke dingen in(shops, carts, Castle Gears _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zou nog steeds ergens wat characters moeten hebben, maar geen idee op welke server :P
Gok op de NARose, die nog maar eens downloaden :) Dacht dat ik daar best hoge characters had.

Oh, zie dat er ook Ragnarok 2 is, ook maar eens proberen :)

[ Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 12-10-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cortezs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-06 15:47
Grappig dat dit topic nog een beetje leeft :)

Ik speel het ook nog steeds, ook op titanRose..verreweg de beste server op het moment. Lang geterd door DDOS anavallen, maar die zijn nu onder controle! Ik ben deputy master van 1 van de actiefste clans (een Nederlandstalige) uit het spel.

Als je je ooit verveeld kom ook eens spelen, nog steeds de leukste MMO ooit imo :)

War does not determine who is right - only who is left. ~Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvandorst
Cortezs schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:13:

Ik speel het ook nog steeds, ook op titanRose..verreweg de beste server op het moment. Lang geterd door DDOS anavallen, maar die zijn nu onder controle! Ik ben deputy master van 1 van de actiefste clans (een Nederlandstalige) uit het spel.

Als je je ooit verveeld kom ook eens spelen, nog steeds de leukste MMO ooit imo :)
Helemaal mee eens, beste game ooit gemaakt.

Ik heb alle servers zo'n beetje gespeeld, maar ik heb helaas geen tijd meer voor dit heerlijk spel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kweenie. Ik vond TitanRose opzich wel goed, maar vond AruaRose beter. Ik had daar het idee dat er meer gedaan werd aan nieuwe content ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xThystro
Zeror schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:32:
Kweenie. Ik vond TitanRose opzich wel goed, maar vond AruaRose beter. Ik had daar het idee dat er meer gedaan werd aan nieuwe content ontwikkeling.
De laatste Luna Dungeon in Titan is wel erg netjes in mekaar gezet. Ze zijn nu ook ''eindelijk'' bezig met Oro maar ze remaken deze wereld totaal.

http://forum.titanrose.com/topic/30209-oro-status-update-1/

Zie link above! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Hoe zit het hier met de activiteit voor de lagere levels. Ik zit nu op Rose Online Game.com, maar ik vind het redelijk tegenvallen om als Lowbie te trainen
Cortezs schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:13:

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang geleden... heel lang geleden... ergens in 2007 dacht ik... speelde ik ROSE Online.
De laatste tijd begint het weer een beetje te kriebelen.

Ik lees dat de gloriedagen van ROSE over zijn. Dat er allerlei varianten zijn. Heb het een keer met AruaRose geprobeerd.
Ik lees dat de servers leeg zijn. Dat je niemand tegen komt. Dat je tegenwoordig in één keer lvl 120 kan worden. Dat mensen een soort programmaatje ingame hebben waardoor ze kunnen lvlen zonder ook maar een stap te verzetten. Dat bijna iedereen daardoor afk is.
Dat er zoveel betere mmorpg's zijn.

Ik wil eigenlijk gewoon weer eens lekker ouderwets rondwandelen daar, starten op visitor's island. Mijn eerste job kiezen, quests doen... Ik ben nooit echt high level geweest. Ook nooit pvp gedaan.
Nu zin om weer eens een char op te bouwen.
Ik wil het gewoon weer eens proberen en kijken wanneer ik het zat wordt. Lijkt me leuk om met een clubje mensen weer eens van voor af aan te beginnen.
Kijken in hoever het nog is blijven hangen... Waar je ook alweer die vreemde mushrooms kon vinden voor die ene quest, Naar Warren in Zandt gaan, die vervelende boontjes tot moes hakken etc etc.
Just like the good old days.
Al 1 iemand gevonden bij wie het ook weer ging kriebelen en die ook mee wil doen.

Maar... Welke variant/server kan ik het beste kiezen, want ik zie door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Laatst online: 12-09 13:08
Iemand die dit spelletje nog speelt?

Gisteren NArose gedownload, 3 uur later was ik alweer level 69. Tegenwoordig ga je op level 20 al naar Kenji Beach en mass AoE'en met een party. Naast je staat een cleric buffer van level 230 en je kan de hele wereld aan.
Als je zo aan het spelen bent, begin het gevoel van vroeger toch wel te kriebelen. M'n 1e MMORPG en nog steeds up and running.

Qua drukte op NArose, viel het me nog niet tegen. Het was niet zoals Erose, overal characters die aan het spelen waren. Maar in Junon staan toch wel echt veel marktkraampjes. In de wereld zelf viel het ook niet tegen, zijn toch nog wel wat mensen die dit spelletje spelen. Sprak een gast ingame en die zei dat er heel veel mensen ROSE nog spelen, alleen is iedereen level 200+ en die zie je niet in Junon.

In vergelijking met AruaROSE heeft voor mijn gevoel NArose een grotere speler database dan AruaROSE.

Bezig met Warpportal support om mijn oude account van NArose (10 jaar geleden) terug te krijgen, hier staat een cleric op van level 170.
NArose was eerst een standalone versie en nu vallen ze onder Warpportal waardoor je je account moet koppelen.

AruaROSE had ik een level 204 Knight die met de grootste onzin is gebanned. Bleek dat met dit account was gehackt, ik weet van niks. Volgens mij heeft AruaROSE oude characters (jaren oud) allemaal gebanned, want sommige namen uit die tijd zijn ook allemaal weg gegooit.

[ Voor 21% gewijzigd door Evion op 06-04-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heb weleens met het idee gezeten om ROSE opnieuw in een unreal engine te bouwen ofzo. Een nextgen versie dus. Alleen gebrek aan programmeren en 3d-modelleren houden me tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Zeror schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:42:
Heb weleens met het idee gezeten om ROSE opnieuw in een unreal engine te bouwen ofzo. Een nextgen versie dus. Alleen gebrek aan programmeren en 3d-modelleren houden me tegen :+
Daar zat ik gisteren ook aan te denken, hoe vet zou ROSE dan wel niet zijn?

Al moet ik zeggen dat het nu er ook niet lelijk uit ziet..

[ Voor 7% gewijzigd door Evion op 06-04-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze zouden meer profijt hebben van compleet nieuwe mechanics, vanaf 200 is het allemaal wat basic zut en puur door cleric buffs loop je alles 99% van de tijd te onehitten en wacht je weer op nieuwe spawn, waar je 90% van de tijd met auto-melee meer neermaait dan met skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
SinergyX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:52:
Ze zouden meer profijt hebben van compleet nieuwe mechanics, vanaf 200 is het allemaal wat basic zut en puur door cleric buffs loop je alles 99% van de tijd te onehitten en wacht je weer op nieuwe spawn, waar je 90% van de tijd met auto-melee meer neermaait dan met skills :P
True. Het is nu ook standaard dat je naar een gebied ga van 30 levels hoger en daar monsters ga neermaaien.
Op NArose zit nog steeds een developers team die geregeld patches uitbrengen, maar echte veranderingen zoals mechanics is nooit wat van terecht gekomen.

Sinds FEB dit jaar is wel iemand anders aan het roer bij NArose die staat voor veranderingen, ben benieuwd.
Sindsdien zie je ook wat meer veranderen, meer items, meer dungeons etc

[ Voor 4% gewijzigd door Evion op 06-04-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Veranderen zal het altijd, maar de core mechanics kunnen ze weinig aan doen zonder flinke revamp.

Maar wel leuk dat deze game al zoveel jaar ten dode was opgeschreven, nog steeds draait :)

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Zijn er nog mensen die Aruarose spelen?

Zelf ben ik namelijk weer begonnen met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-09 10:35
erwin26 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:48:
Zijn er nog mensen die Aruarose spelen?

Zelf ben ik namelijk weer begonnen met spelen :)
Ha Erwin,

Speel je nog steeds AuraRose? En hoe bevalt dat?
Ik ben sinds een week weer begonnen bij NArose maar zit er over na te denken om over te stappen naar Aura maar ben benieuwd hoe het daar nu is.

Als er anderen zijn met ervaringen hoor ik dat natuurlijk ook graag :)

[ Voor 8% gewijzigd door Shifty47 op 01-02-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:44:
[...]

Ha Erwin,

Speel je nog steeds AuraRose? En hoe bevalt dat?
Ik ben sinds een week weer begonnen bij NArose maar zit er over na te denken om over te stappen naar Aura maar ben benieuwd hoe het daar nu is.

Als er anderen zijn met ervaringen hoor ik dat natuurlijk ook graag :)
Momenteel ben ik weer gestopt me AuraRose. Het was er erg druk toen ik het speelde, maar sinds mijn nieuwe PC nog niet aan begonnen. Ga binnenkort wel weer spelen denk ik. Vond het erg leuk om te doen en het voordeel is dat ik biljonair ben op AuraRose, waardoor het spelen wat makkelijker wordt.

Ik zelf heb nooit NArose gespeeld dus kan geen vergelijking trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:02:
[...]

Momenteel ben ik weer gestopt me AuraRose. Het was er erg druk toen ik het speelde, maar sinds mijn nieuwe PC nog niet aan begonnen. Ga binnenkort wel weer spelen denk ik. Vond het erg leuk om te doen en het voordeel is dat ik biljonair ben op AuraRose, waardoor het spelen wat makkelijker wordt.

Ik zelf heb nooit NArose gespeeld dus kan geen vergelijking trekken.
Bedankt voor je snelle reactie! (En dat op zo'n oud topic :) )

Goed om te lezen dat het er in ieder geval wel druk is, ik ga het maar eens uitproberen denk. Welke lvl ben je daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:22:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie! (En dat op zo'n oud topic :) )

Goed om te lezen dat het er in ieder geval wel druk is, ik ga het maar eens uitproberen denk. Welke lvl ben je daar?
Voordeel aan als iemand je Quote dan krijg je gelijk een melding binnen :)

uhm 140-150 reborn lvl 1 dacht ik op men knight. Cleric 226 en dan nog wat random poppetjes rond lvl 120-150 die geld maken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Dat is wel netjes! Vanavond maar eens proberen dan, die boost naar lvl 120 klinkt wel lekker. Bij NArose ben ik na een week pas bij lvl44 (ik speel het ook niet 24x7 maar alsnog duurt het lang)
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste