[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
De boost is erg handig voor beginners. Maak 2 accounts aan eentje cleric en eentje main en dan gelijk trainen. Eigen cleric hebben is wel een must in AuraRose.

pas 44 :O dat duurt wel echt lang haha. In aurarose ben je dat als je geen boost gebruikt binnen 1 uurtje. Je kan vrij makkelijk rushen met een nieuw account. Als je reborn doet zoals ik heb gedaan wordt het elke keer moeilijker.

Reborn is een max out char vanaf lvl 1 laten beginnen en alles krijgt reset op geld en items na. Elke reborn level zorgt ervoor dat je XP rates dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:04
Maar hoe speel je dan met twee accounts? En waarom zou je je cleric niet als main gebruiken?

Een uurtje? haha ik ben overtuigd ik moet echt overstappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
je kan 2 clients openen op 1 pc. Alt tab en je verwisseld van account haha. Je cleric zet je in follow modus en je main dood de monsters. (wel in een PT zitten). Zodra je buffs nodig heb doe je even alt tab (naar je cleric toe) buff je eigen en gaat weer verder. Er zijn ook auto hotkeys te vinden waarbij je gewoon met BV alt 1 alle buffs kunt geven aan je char zonder te switchen naar je cleric.

Cleric is totaal niet sterk en is alleen handig voor de buffs. Voor de rest heeft een cleric geen nut haha, maar geen buff betekend langzaam trainen en nooit winnen in PVP.

XP rate is best netjes :). Vooral als je de quest routes kent haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Ik leer een hoop vandaag:) Vroeger was het spelletje toch makkelijk denk ik :P

Wat is jouw main voor class? Of maakt dat weer niet zo veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:54
erwin26 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:24:
[...]

Voordeel aan als iemand je Quote dan krijg je gelijk een melding binnen :)

uhm 140-150 reborn lvl 1 dacht ik op men knight. Cleric 226 en dan nog wat random poppetjes rond lvl 120-150 die geld maken haha
O_o
Reborn lvl?? Wat is dat? Is dat weer iets nieuws? :o

Om een of andere reden blijft dit spel mij wel achtervolgen. Blijf toch wel een zwak hebben voor de game ondanks dat ik het niet meer speel. AL meerdere malen zitten bedenken hoe de game eruit zou kunnen zien als de game vertaald zou worden naar hedendaagse standaard. Moet een mooie game opleveren denk ik zo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:19
Zeror schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:05:
[...]

O_o

Om een of andere reden blijft dit spel mij wel achtervolgen. Blijf toch wel een zwak hebben voor de game ondanks dat ik het niet meer speel. AL meerdere malen zitten bedenken hoe de game eruit zou kunnen zien als de game vertaald zou worden naar hedendaagse standaard. Moet een mooie game opleveren denk ik zo.
Kijk eens naar UDK Rose, iemand heeft ooit al de game in Unreal weten te krijgen ;)

De basis is heel de wereld in Rose te krijgen, dan pas kan je leuke dingen gaan doen met animaties en nieuw combat systeem (oooh Rose in Black Desert combat.. ).

Edit, reboot is van Aruarose, beetje e-peen principe hoeveel moeite je deed om weer 228 te worden :P
https://www.aruarose.com/game/features/reborn

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 01-02-2017 12:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:59:
Ik leer een hoop vandaag:) Vroeger was het spelletje toch makkelijk denk ik :P

Wat is jouw main voor class? Of maakt dat weer niet zo veel uit?
Het is iets moeilijker geworden, omdat er meer functies zijn toegevoegd.

Knight is mijn main en het maakt heel veel uit. Raider of knights zijn momenteel het sterkst. Daarna mage en champs en dan heb je de rest eigenlijk wel haha. Als je farming wilt doen heb je een bourg nodig, die zijn wel de beste farmers. (full build bourg kost je al meer dan 1 biljoen)
Zeror schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:05:
[...]

O_o

Het is er al een tijdje :) Een nieuw leven geven aan je max char en bij reborn lvl 5 en 10 kun je naar een speciale shop voor nieuwe items. Ze geven geen stats, maar gaat om de looks. Heb je wel geld nodig, want het kost je al snel 300 miljoen voor iets leuks haha.

Ik twijfel eraan als het een mooie game gaat opleveren. Ik ben gewend aan deze layout. De layout van het spel maakt het juist leuk vind ik. Als je nu in de moderne tijd neerzet, dan wordt het denk verpest voor men gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Bedankt voor je tips! Ik ga vanavond maar eens ff proberen.

Als er meer mensen zijn die het spel weer eens willen gaan proberen kunnen we wellicht wat samen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Tag mij maar over paar dagen. Dan kan ik wel eens online komen weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Zal ik zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Dat laat ook wel zien dat levellen, ook op wat hogere levels best snel gaat..
Wat een verschil zeg met NArose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:00:
Dat laat ook wel zien dat levellen, ook op wat hogere levels best snel gaat..
Wat een verschil zeg met NArose
Aruarose heeft een 30x xp rate en 10x zuly rate. Weet niet wat NArose had?

En of je bij NArose een cleric had of niet. Met een cleric sloop je de monsters zo en zonder cleric have fun haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Volgens mij gewoon een "normale" rate ik zag dat er eind november een event was waar je 3x xp rate kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
erwin26 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:30:
[...]

Aruarose heeft een 30x xp rate en 10x zuly rate. Weet niet wat NArose had?

En of je bij NArose een cleric had of niet. Met een cleric sloop je de monsters zo en zonder cleric have fun haha.
Clerics had je daar ook, je sloopt alles nog steeds doodje simpel, maar je krijgt dan maar 0,0001% :D

Ik heb op NArose een 210, 170 en 160, de rest allemaal daaronder.

Al kon je met aantal classes ook redelijk zonder cleric eindje komen, desnoods nog via die buffpots uit de store.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
SinergyX schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:01:
[...]

Clerics had je daar ook, je sloopt alles nog steeds doodje simpel, maar je krijgt dan maar 0,0001% :D

Ik heb op NArose een 210, 170 en 160, de rest allemaal daaronder.

Al kon je met aantal classes ook redelijk zonder cleric eindje komen, desnoods nog via die buffpots uit de store.
0,0001% is niet veel haha. Dus als je buffs had krijg je geen xp? Of hoe moet ik dat zien?

210 is toch best hoog. Duurde dat lang op NArose?

Dat is opzich ook wel leuk dat je zonder cleric ver komt. Beetje het originele idee, want met 1xp rate maak je niet zomaar een cleric aan haha. Dat is dus bij aruarose totaal niet zo. Het is mogelijk, maar je ziet niemand zonder buffs vechten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Pff gisteren begonnen op aurarose maar dat is wel even wennen zeg!
Sowieso gewoon het feit dat je level 120 bent en eigenlijk niet zo heel veel meer te zoeken heb op Junon, tenminste dat is wat ik tot nog toe zag. Het is voor mij ook echt even zoeken wat ik moet gaan doen. Ben gisteren maar begonnen met het halen van mn rijbewijs :)

En verder zitten er toch wel aardig wat verschillen in. NArose heeft bijv. een veel handiger skill systeem.

Vallen er overigens helemaal geen spulletjes bij het killen van de monsters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
erwin26 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:36:
[...]

0,0001% is niet veel haha. Dus als je buffs had krijg je geen xp? Of hoe moet ik dat zien?

210 is toch best hoog. Duurde dat lang op NArose?

Dat is opzich ook wel leuk dat je zonder cleric ver komt. Beetje het originele idee, want met 1xp rate maak je niet zomaar een cleric aan haha. Dat is dus bij aruarose totaal niet zo. Het is mogelijk, maar je ziet niemand zonder buffs vechten haha.
NArose heeft gewoon die 30x Exp niet, dus op aruarose krijg je voor een mob zeg 0,3%, dan op NArose krijg je daar 0,01% voor. Je moet dus factor 30 meer mobs killen voor een lvl, aruarose bv 100 mobs, dan op NArose 3000.

En ja, het duurt kolere lang, maar er waren genoeg spawn spots (in dat jungle gebied) dat je in principe door kan blijven meppen met 3-4 in een party, dan kom je er vanzelf wel een keer. Maar je moet ook in tijdbestek kijken, NArose bestaat al zoveel jaar, zelfs als je maar 1 uur per dag speelt, je komt er uiteindelijk wel een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
SinergyX schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:33:
[...]

NArose heeft gewoon die 30x Exp niet, dus op aruarose krijg je voor een mob zeg 0,3%, dan op NArose krijg je daar 0,01% voor. Je moet dus factor 30 meer mobs killen voor een lvl, aruarose bv 100 mobs, dan op NArose 3000.

En ja, het duurt kolere lang, maar er waren genoeg spawn spots (in dat jungle gebied) dat je in principe door kan blijven meppen met 3-4 in een party, dan kom je er vanzelf wel een keer. Maar je moet ook in tijdbestek kijken, NArose bestaat al zoveel jaar, zelfs als je maar 1 uur per dag speelt, je komt er uiteindelijk wel een keertje.
Ai dan is de XP rate van NArose wel heel erg laag haha. Nu snap ik het wel waarom het zo lang duurt dus.

Als je dus een party had kon je lekker goed door rushen met levels en farmen. Kost je inderdaad veel tijd en maak je ook niet zomaar een cleric aan voor de fun dan :O. Haha ja ooit kom je er wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
erwin26 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:47:
[...]
Ai dan is de XP rate van NArose wel heel erg laag haha. Nu snap ik het wel waarom het zo lang duurt dus.
Het is eerder dat de XP rate van AruaRose erg hoog ligt. NaRose is een officiële ROSE server, AruaRose niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Zeror schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:50:
[...]

Het is eerder dat de XP rate van AruaRose erg hoog ligt. NaRose is een officiële ROSE server, AruaRose niet.
AruaRose is ook een private server ^^. Heeft er iemand eigenlijk een link naar NArose? ik kan het nergens vinden ben nu wel eens wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
erwin26 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:13:
[...]

AruaRose is ook een private server ^^. Heeft er iemand eigenlijk een link naar NArose? ik kan het nergens vinden ben nu wel eens wel benieuwd.
Gewoon deze: www.playroseonline.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Thanks ik zocht naar Narose haha. Jammer dat dit niet de originele servers meer zijn van Rose Online. Ik heb de originele helemaal kapot gespeeld totdat ze stopten.

Weet jij toevallig of ze hier all 7 planeten hebben? Bij Aurarose zijn ze bezig met Karkia echt goed in kaart brengen/live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Geen idee. Houd me al jaren niet meer bezig met Rose. :P
erwin26 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:36:
Bij Aurarose zijn ze bezig met Karkia echt goed in kaart brengen/live.
Karkia was toch gecanceled? Als ik de youtube video ervan mag geloven.

[ Voor 69% gewijzigd door Zeror op 03-02-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Zeror schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:39:
Geen idee. Houd me al jaren niet meer bezig met Rose. :P

[...]
Karkia was toch gecanceled? Als ik de youtube video ervan mag geloven.
Daar twijfel ik dus over. Op hun site staat nu een map over Karkia en welke mobs etc. er zijn. De Youtube video zegt inderdaad dat die gecanceled is. Voordat ik mijn nieuwe PC gekocht had, sprak ik nog met GM Matt (server beheerder). Die gaf aan dat ze in 2017 toch nog Karkia live willen brengen. Ik twijfel dus nu wat ik moet geloven haha. Als je kijkt in de item bank op hun site zijn er veel nieuwe bij gekomen die je alleen op Karkia kan vinden.

Ben benieuwd van het weekend ga ik het op men nieuwe pc zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
erwin26 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:36:
[...]

Thanks ik zocht naar Narose haha. Jammer dat dit niet de originele servers meer zijn van Rose Online. Ik heb de originele helemaal kapot gespeeld totdat ze stopten.

Weet jij toevallig of ze hier all 7 planeten hebben? Bij Aurarose zijn ze bezig met Karkia echt goed in kaart brengen/live.
Karkia zou pas de 5de zijn, Skaaj en Heban heb je dan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Komt voor mij alleen maar over als: Onze Karkia was gewoon nog niet goed genoeg en heeft meer ontwikkeling nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik moet doen, aan de ene kant is het wel lekker als je vanaf lvl120 verder kan gaan maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk om echt volgens het spel gewoon te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
SinergyX schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:21:
[...]

Karkia zou pas de 5de zijn, Skaaj en Heban heb je dan ook nog.
Ja klopt dus ze kunnen nog heel veel uitbreiden :)
Zeror schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:21:
Komt voor mij alleen maar over als: Onze Karkia was gewoon nog niet goed genoeg en heeft meer ontwikkeling nodig.
Daar lijkt het wel op. Ik ben benieuwd, want trekt denk wel echt veel oude spelers terug.
Shifty47 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:41:
Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik moet doen, aan de ene kant is het wel lekker als je vanaf lvl120 verder kan gaan maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk om echt volgens het spel gewoon te levellen.
Als je old skool wilt moet je bij NArose blijven. Aruarose is vooral gericht om beetje vaart in het spel te houden en niet 24/7 grinden.

Zelf ben ik van vaart in het spel als het niet originele servers zijn. Vooral omdat de updates die uitkomen niet altijd origineel zijn of er zijn vaak weinig spelers te bekennen, waardoor de fun beetje weg is. Dadelijk ben je maxed level en kom je amper iemand tegen. Vind ik dan zonde van de tijd en als je op origineel server speelt heb je dat stukken minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:51:

Als je old skool wilt moet je bij NArose blijven. Aruarose is vooral gericht om beetje vaart in het spel te houden en niet 24/7 grinden.

Zelf ben ik van vaart in het spel als het niet originele servers zijn. Vooral omdat de updates die uitkomen niet altijd origineel zijn of er zijn vaak weinig spelers te bekennen, waardoor de fun beetje weg is. Dadelijk ben je maxed level en kom je amper iemand tegen. Vind ik dan zonde van de tijd en als je op origineel server speelt heb je dat stukken minder.
Ik ga het allebei nog wel eens proberen :)

Hoe werd jij trouwens biljonair in het spel? Alleen door items te verkopen die je uit quest krijg? Aangezien de monsters niets laten vallen kan je verder weinig verdienen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Ik ga het allebei nog wel eens proberen :)

Hoe werd jij trouwens biljonair in het spel? Alleen door items te verkopen die je uit quest krijg? Aangezien de monsters niets laten vallen kan je verder weinig verdienen of niet?
Questen geven geen items in Aruarose of je moet episodequest doen. Ze geven op hoog level wel zoveel geld per keer. De monsters droppen gewoon items en vooral op hoog level kun je daarop farmen. Vandaar dat mensen een bourg hebben om te farmen.

Hoe ik het heb gedaan.

- Inkoop/verkoop van items. (Markt domineren)
- Farmen op hoog level op monsters
- U wapen drops krijgen waarvan sommige half biljoen opleveren of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Mmh dat moet ik voor de drops waarschijnlijk naar een andere planet want op Junon heb ik nog niet één keer een drop gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Klopt het ligt aan je level. Als het monster te laag is dan stoppen ze met droppen. Anders blijf je natuurlijk farmen op low level monsters haha. Zo heb ik namelijk op een lvl 80 char een wapen van half biljoen gekregen. Als ik dat ook kan krijgen op een maxed char dan wist ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Klinkt opzich wel logisch ja:)
Ik ga nog maar eens het één en ander proberen, wordt leuke opvulling van de vrije weekend uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Op jouw level kun je het beste naar Luna gaan naar P6-P7. P7 is lastig als je niet thuis bent in dat stukje map en geen sterke cleric hebt. Of questen doen in Luna, maar die vind ik altijd tegen vallen. Wat je ook kan doen is een pve arena in gaan.

https://www.aruarose.com/game/features/game-arenas

Akram Quest tot 149 doen. Meestal krijg je wel 1-2 levels per keer. Rond level 135 kun je naar eldeon questen doen tot 180-190 dan oro questen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
:o

Adventure plains alweer anders?? Sinds wanneer is dat? Dit is versie 4 of 5?

Afbeeldingslocatie: https://www.irosephonline.com/img/minimap/22.png

De eerste versie vond ik overigens nog steeds de leukste.
Deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/T2E5XvqD4kbauMZZPcHX9XYA/full.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 03-02-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
In aruarose is dat al echt super lang :O De originele is stuk leuker. Veel groter en had wat als een map vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:53:
Klinkt opzich wel logisch ja:)
Ik ga nog maar eens het één en ander proberen, wordt leuke opvulling van de vrije weekend uurtjes :)
En welke Rose is het geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:58:
[...]

Helaas afgelopen dagen totaal niet aan spelen toe gekomen dus heb nog niet echt een keuze kunnen maken. Ik hoop deze week nog een paar keer te spelen maar ben op dit moment behoorlijk druk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:58:
[...]

Ik heb gisteren weer een poosje NArose gespeeld en ik denk toch dat ik voorlopig daar blijf hangen. De quests die ik nu kan doen zijn leuk en het spelen zoals het ooit bedoeld was heeft ook zo z'n charmes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:17:
[...]

Ik heb gisteren weer een poosje NArose gespeeld en ik denk toch dat ik voorlopig daar blijf hangen. De quests die ik nu kan doen zijn leuk en het spelen zoals het ooit bedoeld was heeft ook zo z'n charmes :)
Jammer, maar ik snap je keuze :) Als je ooit over stapt dan hoor ik het wel :).

Als je tips wilt over money making kun je dat altijd vragen. Dit is per online spel toch allemaal het zelfde. (Sorry voor RS spelers)

[ Voor 44% gewijzigd door erwin26 op 09-02-2017 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Die tips zijn wel welkom :)

Als jij eens NArose wil proberen kunnen we het ook samen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:34:
Die tips zijn wel welkom :)

Als jij eens NArose wil proberen kunnen we het ook samen doen ;)
Als er een marketplace is dan kun je het al heel gemakkelijk doen. Is die er niet zul je veel shopjes na moeten lopen haha.

Hieronder noem ik eventjes een voorbeeld hoe het werkt en ik pak gelijk Rose online. We gaan ervan uit dat er een marketplace is.

Als eerste maken we een account aan die we gaan gebruiken als shop. Dit account doet niks anders dan inkoop en verkoop terwijl je zelf aan het spelen bent of offline. Eenmaal het account gemaakt kunnen we beginnen.

Ga naar de marketplace en controleer daar de inkoop en verkoop prijs van gewilde items. Neem BV de blue heart. Dit item wordt gebruikt om je wapen en armour sterker te maken. (Neem ook gelijk effe aan dat dit toevallig een gewild item is.) Dus we gaan de blue heart inkopen en verkopen en hiermee moeten we winst maken. Wordt ook wel flippen genoemd. Niet te verwarren met Merching. Je gaat kijken naar de HOOGSTE inkoper en de LAAGSTE verkoper. Jij zorgt ervoor dat jij net wat hoger inkoopt dan de hoogste inkoper. Zo komen de mensen naar jouw toe (meeste winst voor hun) en jij verkoopt de blue heart het goedkoopst. (wel zorgen dat je winst hebt) Raak je daarin beetje gewend en heb je meer tijd, kun je iets lager inkopen en iets hoger verkopen zodat je winst stijgt.

BV:

De hoogste inkoper voor de blue heart is 100 coins. (zulie in Rose termen)
De laagste verkoper voor de blue heart is 120 coins.

Jij koopt de blue heart in voor 105 coins. Zo ben jij de hoogste koper.
Jij verkoopt het voor 115 coins. Zo ben jij het goedkoopst.

115-105=10, oftewel jij staat 10 coins winst op alleen inkoop/verkoop. Dit wordt flippen genoemd.

Als je dit trucje bij veel gewilde items toepast dan maak je snel flinke winst. Hoe meer geld jij hebt hoe meer je kan kopen hoe meer je winst wordt.

Tips:
- Koop alleen gewilde items die snel inkopen en verkopen
- Houd de markt vaak in de gaten, niet dat BV de blue heart in waarde is gezakt en jij nog steeds (zeer) hoog inkoopt.
- Maak geen verlies, hiermee wil ik zeggen dat als je een item koopt die in waarde gezakt is dan houd je dit item bij je. De waarde van het item stijgt van zelf weer en dan pas verkopen.
- Wat vaak voor komt is dat mensne 3 blue hearts hebben en snel willen verkopen. Deze prijzen zijn erg laag en verkopen erg snel. Kijk naar de grote verkopers van BV 100 blue hearts of meer. Mensen met zeer weinig stock willen er snel vanaf en hebben geen idee dat ze veel meer winst konden maken.
- Events: Vaak komen er events waarbij je double xp krijgt of meer kans op slagen van iets. Neem weer de blue heart, dit item wordt gebruikt voor het upgraden van je armour. Stel dat je weet over 3 weken is er een weekend dat het upgraden van je armour 50% meer succesvol zal zijn. Koop van te voren de blue hearts in in grote aantallen. Zodra het weekend aangebroken is dan zijn de blue hearts erg populair bij veel mensen en stijgen enorm veel in prijs. Vaak stijgen zulke items met minimaal 200%
- Stel jij krijgt een goede drop verkoop het via je eigen shop! Verkoop het niet aan iemand die spullen inkoopt. Daarmee maak je automatisch minder winst.

Ik ben niet van 1x xp op een private server. Alleen op de originele (helaas bestaan die niet meer.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifty47
Bedankt! Er gaat zo wel behoorlijk wat tijd inzitten denk maar het is ook wel weer de moeite waard.

Van het weekend ga ik weer proberen een tijdje te spelen, is even kijken of ik wat stappen kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:04:
Bedankt! Er gaat zo wel behoorlijk wat tijd inzitten denk maar het is ook wel weer de moeite waard.

Van het weekend ga ik weer proberen een tijdje te spelen, is even kijken of ik wat stappen kan zetten.
Dat gaat het zeker. Als je wat geld hebt wordt alles makkelijker haha. (is in elk spel).

Hoe ging het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:48:
[...]

Dat gaat het zeker. Als je wat geld hebt wordt alles makkelijker haha. (is in elk spel).

Hoe ging het?
Gaat goed! Ben inmiddels lvl 51 en kan wat leuke quest doen. Heb nu ook een aantal keer een shop geopend en dat loopt nog niet heel hard maar begint ook een beetje te komen. Ik heb nu zo'n 270.000 zulie dus het begin is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:22:
[...]

Gaat goed! Ben inmiddels lvl 51 en kan wat leuke quest doen. Heb nu ook een aantal keer een shop geopend en dat loopt nog niet heel hard maar begint ook een beetje te komen. Ik heb nu zo'n 270.000 zulie dus het begin is er.
Gaat redelijk snel dus zo te horen :)

Shoppie gaat van zelf goed komen. Vooral veel leren welke items populair zijn en de markt in de gaten houden. 270K is een mooi begin denk ik voor die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Man o man. De begintijd waarin een paar duizend zulie nog veel was. Dat was fantastisch. Met al die miljoenenbedragen van tegenwoordig is het niet echt leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Ja gaat inderdaad wel redelijk snel en ondanks dat het langzamer gaat dan bij AuraRose is het wel erg leuk.

Jij nog veel AuraRose gedaan?
Zeror schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:45:
Man o man. De begintijd waarin een paar duizend zulie nog veel was. Dat was fantastisch. Met al die miljoenenbedragen van tegenwoordig is het niet echt leuk meer.
Dat valt wel mee hoor. Je krijg wel meer geld maar items zijn ook duurder. Eigenlijk gewoon inflatie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb geen Rose meer gespeeld. Al kriebelt het wel moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Ik bedoelde eigenlijk erwin maar dan had ik hem beter kunnen quoten :)

Maar probeer het weer eens zou ik zeggen. Je bent zo weer verslaafd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:48:
[...]

Hoe ging het?
Inmiddels een behoorlijk stap kunnen maken, ik zit nu op 660.000.000 :)

Er is een valentijn special gaande en de candies die daarvoor benodigd zijn zijn aardig wat waard wat mij goed uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Zeror schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:45:
De bedragen zijn weer leuk gemaakt op Aruarose :). Ze zijn nog steeds hoog, maar ze zijn capped en je moet btw betalen. Waardoor de markt weer normaal getrokken is. Het verschil zit alleen in de cijfers eerst was het 5 cijfers en nu 6, maar je verdiend even snel die 6 cijfers als die 5 cijfers vroeger.
Shifty47 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:12:
[...]

Inmiddels een behoorlijk stap kunnen maken, ik zit nu op 660.000.000 :)

Er is een valentijn special gaande en de candies die daarvoor benodigd zijn zijn aardig wat waard wat mij goed uitkomt :)
Nee ik heb momenteel niet gespeeld op AruaRose. Weinig tot geen tijd voor gehad haha.

660 miljoen op NArose al? Wel handig die event, zo'n event is inderdaad money making :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:24:
[...]

Nee ik heb momenteel niet gespeeld op AruaRose. Weinig tot geen tijd voor gehad haha.

660 miljoen op NArose al? Wel handig die event, zo'n event is inderdaad money making :)
Tijd komt vanzelf wel weer een keertje :)

Ja ideaal zo'n event. 660m is wel lekker maar ook nog maar een begin hoor. Veel items kosten zo 500m of zelf 1,5 miljard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:15:
[...]

Tijd komt vanzelf wel weer een keertje :)

Ja ideaal zo'n event. 660m is wel lekker maar ook nog maar een begin hoor. Veel items kosten zo 500m of zelf 1,5 miljard...
Ja zeker en dan speel ik het weer helemaal kapot haha. Momenteel speel ik LOL en B&S als ik tijd heb.

1,5 miljard pff dan moeten dan wel maxed out items zijn of dat ook niet? Op aruarose heb je voor 1,5miljard wel max out item. Oke niet elke item, maar met 660m zal je daar een heel eind komen voor leuke gear etc haha.

Bij Aruarose is je shop gelimiteerd tot 5 miljard. Je kan niet hoger verkopen dan dat bedrag om te voorkomen dat mensen insanse prijzen vragen. Hopelijk is dat bij NArose ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:11:
[...]

Ja zeker en dan speel ik het weer helemaal kapot haha. Momenteel speel ik LOL en B&S als ik tijd heb.

1,5 miljard pff dan moeten dan wel maxed out items zijn of dat ook niet? Op aruarose heb je voor 1,5miljard wel max out item. Oke niet elke item, maar met 660m zal je daar een heel eind komen voor leuke gear etc haha.

Bij Aruarose is je shop gelimiteerd tot 5 miljard. Je kan niet hoger verkopen dan dat bedrag om te voorkomen dat mensen insanse prijzen vragen. Hopelijk is dat bij NArose ook.
Mwah 1.5miljard is niet eens echt een uitzondering. Sommige events items (zonder stats maar puur omdat het er leuk uit ziet) gaan er nog wel overheen 8)7

Ik weet niet of het bij NArose ook gelimiteerd is kan ik nog niet testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:38:
[...]

Mwah 1.5miljard is niet eens echt een uitzondering. Sommige events items (zonder stats maar puur omdat het er leuk uit ziet) gaan er nog wel overheen 8)7

Ik weet niet of het bij NArose ook gelimiteerd is kan ik nog niet testen :)
ppff die prijzen klinken echt super hoog haha. Maar dan heb je dat geld ook wel snel verdiend dus uit eindelijk is de markt het zelfde :). Jaa veel mensen willen altijd die event items hebben. Snap ik ook wel als je toch geld zat hebt.

Kun je in shopjes zien als ze niet boven een bepaald bedrag kopen of proberen een item voor 100 miljard in je shop te zetten. Indien er een limiet aan zit krijg je vanzelf een melding je mag tot zoveel verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:38:
[...]

ppff die prijzen klinken echt super hoog haha. Maar dan heb je dat geld ook wel snel verdiend dus uit eindelijk is de markt het zelfde :). Jaa veel mensen willen altijd die event items hebben. Snap ik ook wel als je toch geld zat hebt.

Kun je in shopjes zien als ze niet boven een bepaald bedrag kopen of proberen een item voor 100 miljard in je shop te zetten. Indien er een limiet aan zit krijg je vanzelf een melding je mag tot zoveel verkopen.
Ja uiteindelijk is het inderdaad hetzelfde. Er is gewoon inflatie geweest :)

Ik zal het eens nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 19:08
Mensen die hier nog Rose Online spelen? Ik overweeg m'n accounts te verkopen namelijk..

[ Voor 6% gewijzigd door k1NG op 21-03-2017 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
k1NG schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:13:
Mensen die hier nog Rose Online spelen? Ik overweeg m'n accounts te verkopen namelijk..
Ik speel het op het moment best behoorlijk veel maar ga wel lekker met mn eigen account :)
erwin26 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:38:
[...]

Speel jij het nog veel Erwin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
Shifty47 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:32:
[...]

Ik speel het op het moment best behoorlijk veel maar ga wel lekker met mn eigen account :)

[...]

Haha oke, ja ik heb in het verleden op NARose behoorlijk wat geld kunnen maken door gewoon zulie te verkopen. Echt relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
k1NG schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:11:
[...]

Haha oke, ja ik heb in het verleden op NARose behoorlijk wat geld kunnen maken door gewoon zulie te verkopen. Echt relaxt.
Best lekker inderdaad maar ben bang dat je dat nu niet meer gaat redden. Is er niet echt populair genoeg meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
Shifty47 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:30:
[...]

Best lekker inderdaad maar ben bang dat je dat nu niet meer gaat redden. Is er niet echt populair genoeg meer voor.
Denk dat je daar in gelijk hebt, daarom wil ik er ook zsm van af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
k1NG schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:42:
[...]

Denk dat je daar in gelijk hebt, daarom wil ik er ook zsm van af
Als je al je spullen/zulie gaat weg geven hoor ik het graag :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:32:
[...]

[...]

Momenteel speel ik het niet meer. De fun vond ik er vrij snel weer van af om alleen te spelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:39:
[...]

Momenteel speel ik het niet meer. De fun vond ik er vrij snel weer van af om alleen te spelen haha.
Je kan natuurlijk beginnen met NArose :) Ik zit daar nu ook wel in een leuke clan met mensen die graag helpen, maakt het ook wat leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:57:
[...]

Je kan natuurlijk beginnen met NArose :) Ik zit daar nu ook wel in een leuke clan met mensen die graag helpen, maakt het ook wat leuker.
Nee sorry vind de XP rate te laag. Bij private servers wil ik lekker snel kunnen knallen en niet langzaam haha. Daarvoor viel mijn keuze altijd op Aruarose. Hoge Xp rate, maar weer niet te hoog haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
erwin26 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:12:
[...]

Nee sorry vind de XP rate te laag. Bij private servers wil ik lekker snel kunnen knallen en niet langzaam haha. Daarvoor viel mijn keuze altijd op Aruarose. Hoge Xp rate, maar weer niet te hoog haha.
Begrijp ik wel. Tja dan maar kijken naar een andere game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwin26
Shifty47 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:27:
[...]

Begrijp ik wel. Tja dan maar kijken naar een andere game :)
Momenteel speel ik LoL en B&S. Beide met vrienden anders is het ook weinig aan haha. Hopelijk kan ik ooit mijn vrienden over halen voor Rose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 13:00
Shifty47 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:57:
[...]

Welke clan zit je?

Ik ben toch wel 1 a 2x per week online op NArose (afgelopen 6 maanden), marktkramen afstruinen op CHA gear.
Als wat vrienden online zijn wil ik ook nog wel eens levelen, ben nu op m'n cleric 223 en mage 115.

Twee weken geleden AuraRose geprobeerd, de boost is lekker maar dan? Je wordt in het diepe gegooid en ik heb maar op discord gevraagd wat de bedoeling is:

from lvl 1-10 Adventurer's Plains
from lvl 10-20 Canyon City of Zant
from lvl 20-45 City of Junon Polis
from lvl 45-55 Goblin Cave (B1)
from lvl 55-85 Goblin Cave (B2)
from lvl 85-100 Goblin Cave (B3)

Then go to Luna
from lvl 100-120 lvl by questing at the Magic City of the Eucar [Quest Board] Quest 2
from lvl 120-140 lvl by questing at the Magic City of the Eucar [Quest Board] Quest 4

Then go to Eldeon
from lvl 140-165 lvl by questing at the Xita Refuge [Quest Board] Quest 1
from lvl 165-180 lvl by questing at the Xita Refuge [Quest Board] Quest 2

Ik ben gekapt op Arua omdat Matt moeilijk deed om me Knight van 210 terug te geven :( en de grind is way to hard. Wel spelen op Arua veel meer mensen, overal kraampjes en op NArose is dat toch 80% minder.

Arua is wel beter door ontwikkeld en dat mis ik op NArose.
Arua + plusplunten:
1. Offline vending
2. Klikfunctie in chat voor whispers
3. Rechtermuis knop speler voor inspect en veel meer mogelijkheden.
4. Professions (zoals bij WoW)

[ Voor 18% gewijzigd door Evion op 04-04-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Evion schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:43:
[...]

Welke clan zit je?

Ik ben toch wel 1 a 2x per week online op NArose (afgelopen 6 maanden), marktkramen afstruinen op CHA gear.
Als wat vrienden online zijn wil ik ook nog wel eens levelen, ben nu op m'n cleric 223 en mage 115.

Twee weken geleden AuraRose geprobeerd, de boost is lekker maar dan? Je wordt in het diepe gegooid en ik heb maar op discord gevraagd wat de bedoeling is:

from lvl 1-10 Adventurer's Plains
from lvl 10-20 Canyon City of Zant
from lvl 20-45 City of Junon Polis
from lvl 45-55 Goblin Cave (B1)
from lvl 55-85 Goblin Cave (B2)
from lvl 85-100 Goblin Cave (B3)

Then go to Luna
from lvl 100-120 lvl by questing at the Magic City of the Eucar [Quest Board] Quest 2
from lvl 120-140 lvl by questing at the Magic City of the Eucar [Quest Board] Quest 4

Then go to Eldeon
from lvl 140-165 lvl by questing at the Xita Refuge [Quest Board] Quest 1
from lvl 165-180 lvl by questing at the Xita Refuge [Quest Board] Quest 2

Ik ben gekapt op Arua omdat Matt moeilijk deed om me Knight van 210 terug te geven :( en de grind is way to hard. Wel spelen op Arua veel meer mensen, overal kraampjes en op NArose is dat toch 80% minder.

Arua is wel beter door ontwikkeld en dat mis ik op NArose.
Arua + plusplunten:
1. Offline vending
2. Klikfunctie in chat voor whispers
3. Rechtermuis knop speler voor inspect en veel meer mogelijkheden.
4. Professions (zoals bij WoW)
De clan heet Trust, leuke mensen en zijn ook erg bereidwillig om je te helpen/buffen. Ook hebben ze een forum, skype en discord dus ook nog gezellig ook :)

Ik ben nu lvl 117 dus bijna op het niveau waar je bij AURArose begin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 919887

https://www.eternalirose.com :)
Low rate server based op official irose.
met verschillende tweaks die de game play beter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMore
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-03 07:32
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Kan nergens wat over de userbase van het spel vinden en de servers van arua rose lijken ook uitgestorven.

Vroeger dit spel veel gespeeld, hoopte dat ze een nieuwe versie met grotendeels dezelfde mechanics uit hadden gebracht, maar jammer genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
TweakMore schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:05:
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Kan nergens wat over de userbase van het spel vinden en de servers van arua rose lijken ook uitgestorven.

Vroeger dit spel veel gespeeld, hoopte dat ze een nieuwe versie met grotendeels dezelfde mechanics uit hadden gebracht, maar jammer genoeg niet.
Ik denk dat elke server nu wel zo'n beetje dood aan het gaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ROSE online heeft zijn tijd wel gehad. Time to move on. Het was een leuke game waar ik met goed gevoel naar terug kijk.

Als mensen nog leuke screenshots hebben, deel ze vooral hier. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 07-05-2018 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1070081

BUMP

Alle accounts uit de EU worden gesloten op NArose, zonde, heb nog een 233 raider en 229 cleric. Niet langer dan 2 maanden gespeeld volgens mij.
Arua daarentegen gaat een classsic server openen. 2005 iRose server met alle bugfixes van AruaOnline. Verder een 1x xp/zuly/droprtate, veel spelers van Arua en NArose komen zover ik weet hiervoor terug om de goede oude tijd te herleven.

Mocht je weer willen komen spelen, doe mij dan een PM dan kan ik je helpen opstarten/lvlen/tips geven en we kunnen natuurlijk samen lvlen

Link naar het topic met info (je moet wel ingelogd zijn op het forum): https://forum.aruarose.com/threads/gameplay-breakdown.16784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:43
Oef dat is toch wel shocking om te horen. Zeker een paar leuke jaren op Rose gebracht samen met vrienden. En af en toe log ik nog wel eens in om de goeie oude tijden te beleven.

Echt jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMore
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-03 07:32
Anoniem: 1070081 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:03:
BUMP

Alle accounts uit de EU worden gesloten op NArose, zonde, heb nog een 233 raider en 229 cleric. Niet langer dan 2 maanden gespeeld volgens mij.
Arua daarentegen gaat een classsic server openen. 2005 iRose server met alle bugfixes van AruaOnline. Verder een 1x xp/zuly/droprtate, veel spelers van Arua en NArose komen zover ik weet hiervoor terug om de goede oude tijd te herleven.

Mocht je weer willen komen spelen, doe mij dan een PM dan kan ik je helpen opstarten/lvlen/tips geven en we kunnen natuurlijk samen lvlen

Link naar het topic met info (je moet wel ingelogd zijn op het forum): https://forum.aruarose.com/threads/gameplay-breakdown.16784
Link lijkt niet te werken? Ik kom in een topic met berichten uit 2007.

Edit: naar homepage van form gaan en dan maar announcements maakt het zichtbaar. Heb een filmpje ervan op YouTube gezien en leuk dat een hoop mensen vanaf 0 weer beginnen, dat maakt de sociale interactie beter.

[ Voor 11% gewijzigd door TweakMore op 12-05-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:43
Vanaf vandaag is de classic server op AruaRose gestart. Birth Island is in ieder geval zeer druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordApple
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-07-2023
Zijn er hier mensen die "fresh" willen gaan beginnen op de nieuwe Classic Server van Arua Rose? Ik ben gisteren (release) begonnen en moet zeggen dat het wel weer erg leuk is om zoals vanouds te spelen.

Lijkt me tof om een Nederlandse(?) clan te beginnen/joinen!

Anyone?

Ingame name: HeavenlyEvanlyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Ik heb gister ook gespeeld maar man wat leveld dat langzaam zeg, echt 3% per mob op level 4 ofzo

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-07 15:42
Oh man, nostalgie!

Straks even account aanmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Vandaag samen met een maat weer begonnen op de classic server. Zojuist de job quests gedaan en straks weer lekker verder.

Tot nu toe erg vermakelijk weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Las vanochtend dat NArose zijn deuren gaat sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Evion schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 11:58:
Las vanochtend dat NArose zijn deuren gaat sluiten...
Eind van een tijdperk. Maar begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Las het vanochtend ook, 11 februari. Maar volgens mij was er vorig jaar al gezeur rond Warpportal met die GDPR regels dat EU opeens weer afgesloten was.

Tijdje terug nog rondgelopen, was best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
SinergyX schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:03:
Las het vanochtend ook, 11 februari. Maar volgens mij was er vorig jaar al gezeur rond Warpportal met die GDPR regels dat EU opeens weer afgesloten was.

Tijdje terug nog rondgelopen, was best leuk.
AruaROSE is hetgeen wat overblijft, een private server die uitgegroeid is tot de grootste rose community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightCored
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-06-2020
Bump. Voor degene die deze thread nog volgen. AruaRose heeft een enorme boost in spelers de afgelopen maanden vanwege het Corona Virus. Als je dus ooit dacht om weer te gaan spelen dan is dit een goed moment. Recentelijk is ook de Frozen Cave in Luna toegevoegd (endgame PVE farm). Daarnaast is b2 een soort van omgegooid en heeft deze nu ook een boss die items dropt, dit zorgt voor wat meer dynamiek en verschillende clans die daar komen om te PVPen (als je hier van houdt). Kortom, de devs zijn nog steeds actief en veel spelers zijn ook in de Arua discord te vinden om vragen te stellen of te beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
NightCored schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 20:35:
Bump. Voor degene die deze thread nog volgen. AruaRose heeft een enorme boost in spelers de afgelopen maanden vanwege het Corona Virus. Als je dus ooit dacht om weer te gaan spelen dan is dit een goed moment. Recentelijk is ook de Frozen Cave in Luna toegevoegd (endgame PVE farm). Daarnaast is b2 een soort van omgegooid en heeft deze nu ook een boss die items dropt, dit zorgt voor wat meer dynamiek en verschillende clans die daar komen om te PVPen (als je hier van houdt). Kortom, de devs zijn nog steeds actief en veel spelers zijn ook in de Arua discord te vinden om vragen te stellen of te beantwoorden.
Grappig. Toevallig vorige week mijn Arua forum account weer eens aangeslingerd :P
Ik denk alleen niet dat ik ga spelen, maar ik werd weer even herinnerd aan de fijne tijd die ik heb gehad in het spel (met jullie Tweakers) O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xThystro
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-11-2022
Hadden jullie toevallig ook al de nieuwe announcement voorbij zien komen dat de officiele server weer live zal gaan?

https://www.roseonlinegame.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
xThystro schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:33:
Hadden jullie toevallig ook al de nieuwe announcement voorbij zien komen dat de officiele server weer live zal gaan?

Bedankt voor de tip, deze ga ik bijhouden. Speel nu Aruarose maar lijkt me toch leuk om weer op de originele server te spelen.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
*Huge kick* 8)
xThystro schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:33:

Ik heb even zitten kijken op de site. De FAQ geeft hele toffe dingen weg waar ze mee bezig zijn voor Rose.
Ze zijn hard bezig om de game op allerlei fronten te verbeteren. Hotkeys remappable is wel een big one. WASD ipv pijltjestoetsen hebben ze nu ook.
Ze hebben zelfs nog overwegen (of zijn ze nog aan het doen) om de game te gaan vertalen naar Unreal Engine, maar dat zou erg veel extra werk opleveren bovenop wat ze nu al hebben.

Ik word hier wel enthousiast van eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:14

KipCurreh

Nightcrawler

Denk dat ik deze ook wel ooit eens heb geprobeerd tijdens of na men Ragnarok Online periode, misschien wel een goed moment om het nog eens te proberen als volwassene

Begin af en toe ook nog wel es een RO avontuur op een private server, gewoon uit nostalgie 8)

[ Voor 22% gewijzigd door KipCurreh op 21-04-2022 13:17 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ze pakken voor de nieuwe server de status van naROSE op, waar die gebleven is. Zonder de database, dus iedereen verse start weer. Ze kunnen geen veranderingen (map changes, items etc..) van jROSE (de nu nog enige officiele server) gebruiken, want daar hebben ze geen licentie voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarlyNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-07 14:59
Interessant, ik krijg al zin om ROSE weer te spelen!
Vele uren naast de opleiding zijn daar in gaan zitten...

Ik hoor de game muziek alweer in mijn hoofd :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 17:00
@William/Ax3 blijkbaar nieuwel leven dat wordt ingeblazen! Ik zeg we moeten dit weer eens doen tzt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:57:
@William/Ax3 blijkbaar nieuwel leven dat wordt ingeblazen! Ik zeg we moeten dit weer eens doen tzt :-)
Bookmarked. Ty voor de tip

Leuk om te zien dat een onderneming dit toch weer oppakt. Aanpassingen lijken idd door de tijd wel nodig ben benieuwd.

[ Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 29-04-2022 15:26 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zouden we de oude iRose Tweakers clan formatie weer terug kunnen krijgen? :P 8)
Leuk om weer wat oude bekende te zien.

Edit: Hier de clanmark van toen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e_Ym0_SM1RZexjJdUs2BuRrbYdU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/G3eQr2ZlPDGpPGhJI58zaV8O.png?f=user_large

[ Voor 67% gewijzigd door Zeror op 29-04-2022 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Haha kom je opeens weer bekende namen tegen :D

Maar ik ben benieuwd, Jrose zover ik dus lees draait enkel nog op een ghostteam van ex-medewerkers, weet niet hoever ze daar nog door ontwikkelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Zeror schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:41:
Zouden we de oude iRose Tweakers clan formatie weer terug kunnen krijgen? :P 8)
Leuk om weer wat oude bekende te zien.

Edit: Hier de clanmark van toen:

[Afbeelding]
Goed dat je die clanmark nog hebt! Ik herkende hem gelijk.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste