Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 104593
Zou ondertussen ook wel eens tijd worden. Het liefst zou ik ze gewoon support zien bieden voor de WD Passport. Die is al beschikbaar in mooi wit en groot genoeg.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:29:
Ik gok dat Nintendo deze E3 ineens met een hardeschijf op de proppen komt. Deze zal wel speciaal voor de Wii zijn en hermetisch afgesloten worden. Aan de andere kant is men ook heilig overtuigd van het iPod principe. Als je een nieuw nummer wil haal je een oud nummer eraf, als je een nieuwe game wil haal je de oude eraf en download je die later opnieuw. Ik vind het echter vrij hypocriet aangezien ze ondertussen wel allerlei kanalen en WiiWare enzo uitbrengen en mijn Wii nu al vol begint te lopen.
Waarschijnlijk komen ze met iets van zichzelf dat even duur is maar 30 Gb bevat of zo...
I'll take anything though.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Zielepoot. Overigens zijn er vanaf het begin op het showplein al tientallen van deze figuren te zien, snap niet dat Nintendo er niets aan doet.DjWannaB2002 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:04:
Lol, even het uiterlijk van mij Mii aangepast.
Rara op wie lijkt die ;-)
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door BamSlam_ op 10-04-2008 09:15 ]
Een Mii lijkt in de verste verte niet op de poppetjes die je wil dat ze voorstellen. Nintendo kan moeilijk aangeklaagd worden hierdoor. Pas wanneer je zelf een hakenkruis T-Shirt kunt ontwerpen zullen er problemen komen.BamSlam_ schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:14:
[...]
Zielepoot. Overigens zijn er vanaf het begin op het showplein al tientallen van deze figuren te zien, snap niet dat Nintendo er niets aan doet.
In Harajuku (Tokio) hing in een etalage van een winkel vrolijk een t-shirt met een hakenkruis; ik geloof dat ze daar in Japan niet zo wakker van liggen.Anoniem: 104593 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:46:Een Mii lijkt in de verste verte niet op de poppetjes die je wil dat ze voorstellen. Nintendo kan moeilijk aangeklaagd worden hierdoor. Pas wanneer je zelf een hakenkruis T-Shirt kunt ontwerpen zullen er problemen komen.
edit: Weet iemand overigens of er een Japans Wii/DS tijdschrift bestaat waarop je je ook vanuit het buitenland kunt abonneren? Of eventueel los kunt kopen (via internet of gewoon in een winkel)? Ik ben in Dusseldorf bijvoorbeeld wel eens een Japanse boekwinkel tegen gekomen waar je ze los kon kopen. In Nederland kun je bovendien veel UK magazines kopen. Maar Japanse ben ik hier helaas nog nooit tegen gekomen. In PDF-formaat zou eventueel ook kunnen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een tastbaar blaadje.
[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 10-04-2008 10:44 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Nu heb ik een adres in de UK waar ze zowaar op voorraad zijn. Ik voreg mij alleen af of de Wii een ingebouwde transformator heeft en dus automagisch aanpast op het Nederlandse stroom net (uk = 240, nl is 220 ? (of ook tot 240, vergeet het altijd
Kan het zelf niet echt vinden namelijk, sorry
Hmmmm ik zie net dat er multi voltage adapters zijn voor de Wii. Ik gok dus dat ik die moet aanschaffen als ik een Wii uit de UK neem ?
[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 10-04-2008 11:22 ]
Ojee, als Nintendo je maar niet bant van hun geweldige online serviceMetroidPrime schreef op donderdag 10 april 2008 @ 00:02:
[...]
Dat is op te vangen met een controle op het moment dat je de nieuwe firmware voor het eerst opstart.
[...]
Dat er geen updates tegen zijn gekomen, bevestigt niets. Ten eerste weet jij niet hoe de prioriteiten liggen voor features in de firmware updates. Wat Wiibrew zegt is ook geen bewijs, er werd ook door de Xbox 360 hackers geroepen dat Microsoft geen actie kon ondernemen tegen die hack. Een jaar later begonnen gemodde consoles bans te krijgen op Xbox Live.
Maak je nu maar geen illusies, als Nintendo het echt wil, dan kunnen ze die hack onschadelijk maken.
Verschil is wel ff dat er bij de 360 hardwarematige hacks zijn uitgevoerd(en er online gespeeld werd met illegale games). Dus het is vrij onwaarschijnlijk dat Nintendo een zelfde soort actie tegen de tot nu toe vrij onschuldige Twilight hack doet. Bovendien zijn er ook weer tig trucjes om het bij de Xbox te voorkomen dat je geband wordt.
En als Nintendo het echt wil. Tsja dat was nou juist het hele punt: teveel moeite, te weinig voordelen, teveel nadelen. Leuk dat ze het 'kunnen', maar als dat ten koste gaat van andere dingen, dan is het theoretisch wel mogelijk, maar praktich niet haalbaar.
Zolang je niet update is er ook niks aan de hand trouwens.
Het is misschien moeilijk, maar het hoeft niet ten koste te gaan van de ervaring bij de eindgebruiker. Die extra controle op de save game is echt vrij simpel (zo simpel dat degene die dat in Zelda heeft weggelaten zich moet gaan schamen) en zou in het ergste geval maar enkele tientallen milliseconden duren.BarôZZa schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:21:
[...]
Tsja dat was nou juist het hele punt: teveel moeite, te weinig voordelen, teveel nadelen. Leuk dat ze het 'kunnen', maar als dat ten koste gaat van andere dingen, dan is het theoretisch wel mogelijk, maar praktich niet haalbaar.
Het toevoegen van de controle in de firmware is misschien veel lastiger, maar als Nintendo er nut van inziet om het tegen te gaan, dan zullen ze die moeite wel doen. De Virtual Console loopt vrij goed en als Nintendo het idee heeft dat ze met het niet blokkeren van de hack meer geld zullen verliezen dan dat het oplossen van de hack kost, dan zouden ze gek zijn om het niet te doen. Jij schept zelf ook al op over "betere" emulatoren.
Dit is overigens maar een voorbeeld er zijn echt tig andere manieren te bedenken waarop Nintendo tot detectie van deze hack over zou kunnen gaan. Het statement dat Nintendo machteloos staat tegenover deze hack is onzin. Verder heeft het denk ik niet zo heel veel nut meer om hierover in discussie te gaan, denk ik. Alles is nu wel al zo'n beetje gezegd.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-162-49-en.htmlCaptain N schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:35:
edit: Weet iemand overigens of er een Japans Wii/DS tijdschrift bestaat waarop je je ook vanuit het buitenland kunt abonneren? Of eventueel los kunt kopen (via internet of gewoon in een winkel)? Ik ben in Dusseldorf bijvoorbeeld wel eens een Japanse boekwinkel tegen gekomen waar je ze los kon kopen. In Nederland kun je bovendien veel UK magazines kopen. Maar Japanse ben ik hier helaas nog nooit tegen gekomen. In PDF-formaat zou eventueel ook kunnen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een tastbaar blaadje.
tadaaa
edit: argh, las over Wii/DS heen. Die staan er natuurlijk wel in, maar niet exclusief.
[ Voor 5% gewijzigd door BarôZZa op 10-04-2008 13:05 ]
Maar waar wil je nu precies heen met je verhaal? Het in bescherming nemen van exploits zoals deze is 1 ding, maar doen alsof 'the scene' beter weet hoe een Wii in elkaar steekt als Nintendo zelf is arrogant en dom. Punt van MetroidPrime is dan ook correct, als ze willen kunnen ze vast ingrijpen en Wii's bricken zonder pardon. Of dit makkelijk kan of dat ze het uberhaupt gaan doen is toekomstmuziek en kan niemand inschatten.BarôZZa schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:49:
Ach, we zullen het zien, ik heb het over dat Nintendo (en tot nu toe vrijwel elke consolebakker) sowieso vrij machteloos is tegen de homebrew/hack scenes. Elke fix wordt tot nu toe binnen notime gekraakt, dat Nintendo ff de gehele scene kan platgooien met een update geloof ik dus absoluut niet.
Het gaat niet of ze beter weten hoe het in elkaar steekt, maar dat ze simpelweg al weten hoe het in elkaar steekt. Dat heeft niks met arrogantie of dom te maken. Als je enige programmeerkennis hebt, dan weet je wat de mogelijkheden zijn voor Nintendo om het eventueel te patchen. Als dat enorm lastig en/of vrijwel onhaalbaar is, dan zijn de kansen dus zeker wel in te schatten.sjekneck schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:05:
[...]
Maar waar wil je nu precies heen met je verhaal? Het in bescherming nemen van exploits zoals deze is 1 ding, maar doen alsof 'the scene' beter weet hoe een Wii in elkaar steekt als Nintendo zelf is arrogant en dom. Punt van MetroidPrime is dan ook correct, als ze willen kunnen ze vast ingrijpen en Wii's bricken zonder pardon. Of dit makkelijk kan of dat ze het uberhaupt gaan doen is toekomstmuziek en kan niemand inschatten.
Mijn punt was dat beveiligingen/patches continu gekraakt of omzeild worden door dezelfde scene. Dat betekent niet dat ik beweer dat de scene beter weet hoe een console in elkaar steekt dan de fabrikant zelf

Waar heb ik het woord "aanklagen" gebruikt?Anoniem: 104593 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:46:
[...]
Een Mii lijkt in de verste verte niet op de poppetjes die je wil dat ze voorstellen. Nintendo kan moeilijk aangeklaagd worden hierdoor. Pas wanneer je zelf een hakenkruis T-Shirt kunt ontwerpen zullen er problemen komen.
Mijn punt is da ik het jammer vind dat Nintendo het blijkbaar gewoon toelaat dat Mii's van dit soort figuren worden verspreid en ze niet van haar netwerk verwijdert.
Hmm, kom al jaren op Play-asia, maar had dit nog nooit gezien. Jammer alleen dat er idd niet echt tussen zit wat ik zoek... Famitsu Wii+DS of Nintendreams zouden mijn voorkeur hebben overigens, beiden erg leuke bladen.BarôZZa schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:03:
[...]
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-162-49-en.html
tadaaa
edit: argh, las over Wii/DS heen. Die staan er natuurlijk wel in, maar niet exclusief.
Mijn foto's op Flickr.
Blijkbaar niet, want anders waren er geen modschips meer nodig en speelden we alles zonder te betalen. Los daarvan kan niemand inschatten wat de exacte kansen zijn van Nintendo, daar zit een firmware voor de hackers in de weg waar ze te weinig over weten.BarôZZa schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:14:
[...]
Het gaat niet of ze beter weten hoe het in elkaar steekt, maar dat ze simpelweg al weten hoe het in elkaar steekt. Dat heeft niks met arrogantie of dom te maken. Als je enige programmeerkennis hebt, dan weet je wat de mogelijkheden zijn voor Nintendo om het eventueel te patchen. Als dat enorm lastig en/of vrijwel onhaalbaar is, dan zijn de kansen dus zeker wel in te schatten.
Je probeert niet een punt te maken, maar eerder je gelijk te halen heb ik het idee.Mijn punt was dat beveiligingen/patches continu gekraakt of omzeild worden door dezelfde scene. Dat betekent niet dat ik beweer dat de scene beter weet hoe een console in elkaar steekt dan de fabrikant zelf. Als Nintendo echt zo goed zou zijn in het beveiligen van de Wii, dan waren er niet binnen enkele maanden modchips waarmee je vrijwel alle games kan spelen.
Er zijn altijd methodes om beveiliging te omzeilen en die zullen er ook altijd blijven. Probleem is dat er geen fullproof oplossing is voor een modder en zekerheid daarbij niet bestaat. Roepen dat het toch wel omzeild zal gaan worden is dan ook een beetje captain obvious imo.
Hoe mooi je het verhaal ook maakt er is en blijft een keerzijde voor de modder, mocht het aangepakt worden heb je risico op een gebrickte Wii, dan zit je alsnog met de brokken. Los daarvan zijn er nog compatibaliteits issues met homebrew en andere zaken die nooit echt goed gaan werken door de beperkte kennis van het systeem en software.
Edit:
BarôZZa
Je dekt jezelf in achter claims van andere terwijl je zelf net zo min verstand hebt van zaken als elk willekeurig persoon hier, daarom noem ik je arrogant.
Dit is slechts deels waar, maar je haalt je eigen statement ook direct onderuit. Je bent dus altijd afhankelijk en je hebt nooit zekerheid wat Nintendo evt zou kunnen doen. Risico blijft dus + er zijn meer manieren om hackers aan te pakken dan met een firmware (zie bijv Microsoft met live bans)Zolang je niks update zonder te weten dat het veilig is, is de kans op een gebrickte Wii 0.0%.
Games die niet kunnen saven, opstarten of vastlopen na verloop van tijd. Dat zie je nu al met de emulator die te draaien is op de wii.En compatibiliteit issues met homebrew en zaken die nooit goed gaan werken? Zoals?
That's only a matter of opinionDat dingen omzeild kan worden is misschien captain obvious, maar in ieder geval de harde realiteit. In ieder geval een stuk realistischer dan dat Nintendo homebrew ff uitschakelt of je Wii brickt.
zo en nu is het weer ff genoeg
Misschien zien sommige mensen er gewoon zo uit dat is toch niet te blokken, laat staan te controleren. We leven nu ruim 60 jaar na het einde van de oorlog, mag er dan nog steeds geen grapje over gemaakt worden en blijven we ons altijd maar schamen voor het verleden?BamSlam_ schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:14:
[...]
Waar heb ik het woord "aanklagen" gebruikt?![]()
Mijn punt is da ik het jammer vind dat Nintendo het blijkbaar gewoon toelaat dat Mii's van dit soort figuren worden verspreid en ze niet van haar netwerk verwijdert.
[ Voor 31% gewijzigd door sjekneck op 10-04-2008 14:33 ]
Anoniem: 117981
Nu vandaag gebleken is dat Mario Kart Wii bij alle Free Record Shops, Dixons en Mediamarkten ruim op voorraad ligt en NoE z'n zaken dus WEL netjes op orde heeft, bied je nu je excuses aan?SOCO_cola schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:54:
zo ik ben er klaar mee, Wii verkocht en morgen PS3 met GT 5 erbij halen! heb Nintendo een hoop geduld gegeven maar ben het nu echt helemaal zat, Het belachelijke Nintendo Of Europe komt mij helemaal de strot uit.
en wat is er na Mario Kart Wii/Brawl nou nog een topper?
Zelfde geldt trouwens voor NinteX, nu gebleken is dat Mario Kart Wii de freeloader helemaal niet blokkeert...
Nintendo is lief
Modchips zijn juist precies een voorbeeld van dat de beveiliging niet goed genoeg is. Ombouwen doe je voor een paar tientjes en dan speel je idd vrijwel alles zonder te betalen. Jij gaat er bovendien voor het gemak maar vanuit dat de hackers te weinig weten over de firmware. Vandaar dat ze gelijk al weten wat elke patch precies in detail doet, welke onderdelen onaangetast blijven, hoe ze deze (zoals de Trucha signing bug fix) kunnen patchen etc.sjekneck schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:35:
[...]
Blijkbaar niet, want anders waren er geen modschips meer nodig en speelden we alles zonder te betalen. Los daarvan kan niemand inschatten wat de exacte kansen zijn van Nintendo, daar zit een firmware voor de hackers in de weg waar ze te weinig over weten.
Zolang je niks update zonder te weten dat het veilig is, is de kans op een gebrickte Wii 0.0%. En compatibiliteit issues met homebrew en zaken die nooit goed gaan werken? Zoals?Je probeert niet een punt te maken, maar eerder je gelijk te halen heb ik het idee.
Er zijn altijd methodes om beveiliging te omzeilen en die zullen er ook altijd blijven. Probleem is dat er geen fullproof oplossing is voor een modder en zekerheid daarbij niet bestaat. Roepen dat het toch wel omzeild zal gaan worden is dan ook een beetje captain obvious imo.
Hoe mooi je het verhaal ook maakt er is en blijft een keerzijde voor de modder, mocht het aangepakt worden heb je risico op een gebrickte Wii, dan zit je alsnog met de brokken. Los daarvan zijn er nog compatibaliteits issues met homebrew en andere zaken die nooit echt goed gaan werken door de beperkte kennis van het systeem en software.
De zekerheid heb je dus sowieso als je niks update en de scene in de gaten houdt. Dat dingen omzeild kan worden is misschien captain obvious, maar in ieder geval de harde realiteit. In ieder geval een stuk realistischer dan dat Nintendo homebrew ff uitschakelt of je Wii brickt.
Zoals ik al zei, we zullen het zien. De één gaat ervanuit dat Nintendo het zo gefixt heeft, de ander (en de homebrew scene) niet. Bij mij zal homebrew de komende maanden in ieder geval nog wel op m'n Wii blijven staan.
Wel grappig trouwens dat je beweert dat ik m'n gelijk probeer te halen en zelf precies hetzelfde doet.
Nee joh voor die tijd moet je klagen en mocht het dan goed zijn, gewoon er stil over zijnAnoniem: 117981 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:45:
[...]
Nu vandaag gebleken is dat Mario Kart Wii bij alle Free Record Shops, Dixons en Mediamarkten ruim op voorraad ligt en NoE z'n zaken dus WEL netjes op orde heeft, bied je nu je excuses aan?
Zelfde geldt trouwens voor NinteX, nu gebleken is dat Mario Kart Wii de freeloader helemaal niet blokkeert...
Nintendo is lief
Altijd zo dom van te voren zeggen nou ze hebben niet genoeg, terwijl er geen feiten zijn die het aantonen op dat moment
Waar vind ik mijn consolecode? Ik kan het ook niet zo snel terug vinden met de search.
Niet om je verhaal af te zeiken of iets dergelijks, maar dit is ook nog best lastig op zich om te beoordelen lijkt me. Stel Nintendo brengt nu een nieuwe firmware uit, waarna alles qua homebrew en weet ik het allemaal gewoon nog prima werkt. Een aantal mensen test het uit, het blijkt nog te werken, en vervolgens update iedereen vrolijk z'n Wii. Maar voor hetzelfde geld zit er nieuwe functionaliteit in de vorm van checks oid in die pas na een paar maanden geactiveerd wordt. Nu heb ik er verder de ballen verstand van, maar als ik een programmeur was zou ik zoiets wel een leuke manier vinden in elk geval.BarôZZa schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:00:
Zolang je niks update zonder te weten dat het veilig is, is de kans op een gebrickte Wii 0.0%.
Mijn foto's op Flickr.
Ik geloof dat alleen die wiihome webwinkel niet echt veel heeft gekregen maar dat zal wel komen doordat de grote winkels ze weggekaapt hebben met lucratieve dealsSaURoN schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:12:
[...]
Nee joh voor die tijd moet je klagen en mocht het dan goed zijn, gewoon er stil over zijn
Altijd zo dom van te voren zeggen nou ze hebben niet genoeg, terwijl er geen feiten zijn die het aantonen op dat moment
- 2x Mario Kart Wii (waarvan 1 pre-order van Dynabyte)
- 3x Wii wheel
Er zijn er wel veel gereserveerd maar vooralsnog ziet het er uit dat er genoeg voorraad is/was.
Iemand al kunnen bevestigen of de FL nog werkt icm Brawl na Kart?
Kan dit ook niet in de startpost?PleXtor schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:15:
Even een n00bvraag tussendoor:
Waar vind ik mijn consolecode? Ik kan het ook niet zo snel terug vinden met de search.
Wii-menu >> Wii Prikbord >> Nieuw bericht >> Adresboek.. Tada!
Werkt nog, maar Mario Kart Wii werkt niet met freeloader.Deddiekoel schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:46:
Ik ben net even op jacht geweest en het resultaat:
- 3x Wii wheel
Er zijn er wel veel gereserveerd maar vooralsnog ziet het er uit dat er genoeg voorraad is/was.
Smash Bros. werkt gelukkig nog gewoon.Deddiekoel schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:46:
- 3x Wii wheel
Dat heb ik zelf eens verzonnen in deze topicCaptain N schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:27:
[...]
Niet om je verhaal af te zeiken of iets dergelijks, maar dit is ook nog best lastig op zich om te beoordelen lijkt me. Stel Nintendo brengt nu een nieuwe firmware uit, waarna alles qua homebrew en weet ik het allemaal gewoon nog prima werkt. Een aantal mensen test het uit, het blijkt nog te werken, en vervolgens update iedereen vrolijk z'n Wii. Maar voor hetzelfde geld zit er nieuwe functionaliteit in de vorm van checks oid in die pas na een paar maanden geactiveerd wordt. Nu heb ik er verder de ballen verstand van, maar als ik een programmeur was zou ik zoiets wel een leuke manier vinden in elk geval.
Het lijkt me echter niet erg waarschijnlijk dat ze dat gaan doen en dat niemand erachter zou komen. Maar het is natuurlijk een optie. Het is allemaal maar koffiedik kijken. Maar voorlopig vermaak ik me er nog wel mee.BarôZZa schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:10:
Daarnaast zit ik nu te denken. Als Nintendo echt sneaky is, dan zorgen ze dat een update de Freeloader etc pas na een weekje of wat blokkeert. Zodat iedereen denkt dat het veilig is en de update uitvoert.
ben meteen op de fiets gestapt na dit bericht. Ik loop de eerste winkel binnen die ik tegenkom (dixons) en wat denk je: staan er nog 8Deddiekoel schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:46:
- 3x Wii wheel

toch maar even van allebei één gedaan

Fuckers hadden er maar 4 binnengekregen, "sorry, u bent nummer 5"...
Nedgame had er gelukkig wel genoeg op voorraad
Meteen Wii Fit gereserveerd, want daar verwachtten ze ook tekorten van.
Anoniem: 26457
...weet jij of er daar meer reserveringen van waren (ik was dus zoals gezegd deze week de eerste, bij Bart Smit...).matthijst schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:42:Meteen Wii Fit gereserveerd, want daar verwachtten ze ook tekorten van.
Vandaag PES een tijdje gespeeld maar dat is wel een erg revolutionaire game, die besturing werkt echt super. Het is wel even wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het fantastisch!
Verder vroeg ik me af wat de volgende grote Wii titels gaan worden...? In het bijzonder de titels van Nintendo. Binnenkort komt Wii Fit, maar dat interesseert me niet zo. Verder hoorde ik iemand in dit topic over dat Nintendo bezig zou zijn met Animal (is dat hetzelfde als Animal Crossing?
En verder third-party toppers.....Zelf lijken Brothers in Arms (duurt nog een tijd) en Alone in the Dark wel erg gave spellen. Gelukkig hoeven we op die laatste niet al te lang meer te wachten.
Wat zijn jullie vermoedens?
Voor de rest is er weinig bekend. Ik gok op een 'realistische' Nintendo game aan het eind van het jaar (zoals Wave Race, 1080) en/of nog een mario game(tennis, golf, jeu de boule, whatever). Misschien nog een opvolger van games als Pikmin. Voor de rest nog een game als Brain Training.
----
Argh... er is dus een Japanse lijst, deze games staan op 2008. Ik zit er niet ver naast
Minna No Joushikiryoku TV (de braintraining achtige game, had ik trouwens al gezien in Tokyo maar was ik alweer vergeten, zag er wel leuk uit overigens)
Animal Crossing (das 2)
Super Mario Stadium Family Baseball (de mario sports game)
Disaster: Day of Crisis (het realistische spel)
Wii Music
en Kirby
[ Voor 22% gewijzigd door BarôZZa op 10-04-2008 21:12 ]
Mijn foto's op Flickr.
Hoezo ziet Nintendo de Wii niet als een mediacenter? Of gaat de BBC de homebrew weg bewandelen?
Volledig artikel op news.bbc.co.uk.The BBC's iPlayer video service will soon be available via the Nintendo Wii.
The video download and streaming service that lets people catch up with BBC programmes will soon be a channel on the hugely popular game console.
Early versions of the service will be available from 9 April but more polished software will be released as the service is developed
Anoniem: 130184
Maybe gewoon flash? Youtube werkt immers ook gewoon op de Wii...BamSlam_ schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:03:
Britse Uitzending Gemist krijgt eigen Wii channel
Hoezo ziet Nintendo de Wii niet als een mediacenter? Of gaat de BBC de homebrew weg bewandelen?
[...]
Volledig artikel op news.bbc.co.uk.
Als je even had gelezen had je gezien dat de iPlayer van de BBC een eigen channel krijgt. Dat is dus niet de Flash-video via Internet Channel methode.Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:05:
[...]
Maybe gewoon flash? Youtube werkt immers ook gewoon op de Wii...
Ik moet zelf beter lezen:
Bummer.. de eerste alinea van het artikel beloofde veel.The iPlayer will be accessible via the internet channel on the Wii console. The BBC said a message would be sent to Wii owners to alert them to its availability.
[ Voor 32% gewijzigd door BamSlam_ op 11-04-2008 08:19 ]
my 2 cents:
Ik vond het stukje over mariokart WEL interresant. In het verleden (ten tijden van f-zero en mk, beide voor de cube) waren er hier veel gesprekken over ronde tijden, en verbeteringen hiervan. Dit en afspraken maken om online te spelen + fc's uitwisselen hoort imho in een game gerelateerd topic thuis, maar een algemene impressie moet toch best hier kunnen?
Wat mij inmiddels helemaal me neus uitkomt is de mooie *cough cough* discussie over het hacken en anti hacken door ninty van de wii. *beste Hans Teeuwen voice* Who gives a fuck?!
We gaan vanzelf wel zien of het nintendo lukt of niet om dit 'probleem' te patchen. Maar aan de speculatie over het al dan niet & wie, wat, waar, wanneer etc hebben de meeste lezers niets.
10 second ninja DONE
(ik heb trouwens ook een Wii maar die hangt aan de andere tv en mijn vriendin wil graag haar programma's zien
[ Voor 13% gewijzigd door m3gA op 11-04-2008 08:41 ]
welk merk en model?
Volgens mij is de cube gewoon gemaakt met crt's in gedachten. Dus het antwoord op je vraag is wsl niet veel.
- component is samen met hdmi the cable of choice voor lcd, maar dat zei je zelf al, das duur.
- spelen met je tv instellingen, misschien beeld hulpmiddelen uit of juist aanzetten.
- je zou nog kunnen kijken hoe het beeld is met composiet. Indien buiten de te verwachten kwaliteitsdaling het korrelige en de ruis minder worden is het misschien toch je rgb kabel....?
suc6 iig.
10 second ninja DONE
Ik moet zeggen dat dit wel heel erg jammer is. Nu kun je het WiiID van je gebackupte Mii's ook niet meer zo makkelijk aanpassen als je een nieuwe Wii terugkrijgt van de Nintendo reparatie service.
En daarnaast was de mii --> jpg / png optie ook erg handig
Maar eens kijken of er niet nog een alternatief beschikbaar is wat hetzelfde kan.
TV is een philips..maar geen idee welk type..moet ik straks even kijkenSagat schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:47:
Ik denk dat je lcd tv te goed of te slecht is![]()
![]()
welk merk en model?
Volgens mij is de cube gewoon gemaakt met crt's in gedachten. Dus het antwoord op je vraag is wsl niet veel.
- component is samen met hdmi the cable of choice voor lcd, maar dat zei je zelf al, das duur.
- spelen met je tv instellingen, misschien beeld hulpmiddelen uit of juist aanzetten.
- je zou nog kunnen kijken hoe het beeld is met composiet. Indien buiten de te verwachten kwaliteitsdaling het korrelige en de ruis minder worden is het misschien toch je rgb kabel....?
suc6 iig.
RGB Scart is een originele nintendo.. en hij werkte super op mijn CRT tv.. dan maar toch alles op de wii spelen..
De meest Philips LCD tv's hebben alleen maar RGB op de eerste scart, en soms ook op de tweede scart. Dus kijk ook even of dat nog verschil maakt. Verder moet je ook de bron instellen van de scart input, die zet je dan op Spel of HD, om te zorgen dat er niet teveel beeldverbeteraars worden gebruikt.m3gA schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:17:
[...]
TV is een philips..maar geen idee welk type..moet ik straks even kijken
RGB Scart is een originele nintendo.. en hij werkte super op mijn CRT tv.. dan maar toch alles op de wii spelen..
Haha van alle sites op het internet pakken ze de mii editor aanSlamdance schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:08:
Balen, ik wou net even een avatar van mijn Mii maken. Is Mii Editor gestopt omdat de site van Nintendo niet meer mag.
Ik moet zeggen dat dit wel heel erg jammer is. Nu kun je het WiiID van je gebackupte Mii's ook niet meer zo makkelijk aanpassen als je een nieuwe Wii terugkrijgt van de Nintendo reparatie service.
En daarnaast was de mii --> jpg / png optie ook erg handig
Maar eens kijken of er niet nog een alternatief beschikbaar is wat hetzelfde kan.
Gelukkig zijn er meer sites waar je terecht kan om je Mii te editten.BarôZZa schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:46:
[...]
Haha van alle sites op het internet pakken ze de mii editor aan
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik neem aan dat ik deze vraag hier kan stellen aangezien dit legaal is.

Nee dus,Gerald182 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:07:
Iemand enig idee of er in de regio Zwolle / Kampen iemand is die een Wii kan ombouwen?
[quote]Posts met daarin gepraat over piraterij, modchips en andere Gamecube en Wii hacks worden niet gewaardeerd. Links naar bestelsites en dergelijke vallen hier ook onder. Lees ook eens de Spielerij - Algemene policy van Spielerij: Games en Discussies.[/quotes]
Dankje. ik ga het thuis meteen proberengrizzlybear schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:56:
[...]
De meest Philips LCD tv's hebben alleen maar RGB op de eerste scart, en soms ook op de tweede scart. Dus kijk ook even of dat nog verschil maakt. Verder moet je ook de bron instellen van de scart input, die zet je dan op Spel of HD, om te zorgen dat er niet teveel beeldverbeteraars worden gebruikt.
Ligt aan de input van je tv. RGB-scart moet op een lcd-tv perfect beeld kunen geven.m3gA schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:17:
[...]
TV is een philips..maar geen idee welk type..moet ik straks even kijken
Vorige week nog wat Mario Kart DD gespeeld op de cube en m`n lcd tv.
Google is your friend... evenals de FAQ hier op GoTGerald182 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:07:
Iemand enig idee of er in de regio Zwolle / Kampen iemand is die een Wii kan ombouwen?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Anoniem: 136075
Nee dat mag hier niet op GoT. Je mag echter wel diepgaande discussies voeren over welke tool je moet kopen om illegale backups van NDS roms te spelen.... dat welGerald182 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:07:
Topic is pas geleden ook al gelocked omdat dat niet meer om homebrew draaideAnoniem: 136075 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:55:
[...]
Nee dat mag hier niet op GoT. Je mag echter wel diepgaande discussies voeren over welke tool je moet kopen om illegale backups van NDS roms te spelen.... dat wel
Anoniem: 49090
Hopelijk wil bigdennis deze omruilen tegenover component aangezien hier geen problemen mee zijn.
Mijn vraag zou je veel verschil met name in snelheids gevoel van bv mario kart ondernemen tussen 50 en 60 herz.
Anoniem: 217133
Ja dat merk je, zeker in MK:Wii, eerst stond ie bij mij op 50Hz maar dan krijg je een erg haperig beeld (framerate drops), op 60Hz is het primaAnoniem: 49090 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:50:
hmm nu kom ik erachter dat mijn philips hdcrt problemen heeft met weergave van 60 herz in combinatie met pal![]()
Hopelijk wil bigdennis deze omruilen tegenover component aangezien hier geen problemen mee zijn.
Mijn vraag zou je veel verschil met name in snelheids gevoel van bv mario kart ondernemen tussen 50 en 60 herz.
Anoniem: 220439
Idd heeft bamslam_ dat ook al aangegeven:Anoniem: 217133 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:15:
[...]
Ja dat merk je, zeker in MK:Wii, eerst stond ie bij mij op 50Hz maar dan krijg je een erg haperig beeld (framerate drops), op 60Hz is het prima
Net even snel gespeeld, eerste indrukken:
- Zet je Wii op 60Hz!!! Op 50Hz loopt het niet lekker vloeiend. Mijn eerste indruk was dan ook: terug naar Double Dash. Maar toen ik 60Hz probeerde was het snelheidsgevoel er wel.
- Goldmine is een gaaf circuit (die als eerste geprobeerd n.a.v. de video's op internet)
Thuis maar ff checken of dat bij mij ook het geval is...Anders wel handig om even in de hoofdpagina erbij te vermelden..
Anoniem: 105012
Al met al denk ik dat DSHP geen slechte koop is voor 49,- je kan er iig heel wat uurtjes aan besteden... en de herspeelbaarheid en afwisseling in muziek is behoorlijk goed. De gemakkelijkste nummers zijn op het laagste niveau prima te doen en je wend dan snel aan het systeem... de moeilijkere nummers zijn, zeker op een hoger niveau, echt een uitdaging.
Maar ik vraag me dus af of er ook tweakers met DSHP zijn? zal wel bijna niet..
tot zover mijn "review".
Overigens hebben we ook Wii Fit in backorder staan... ook voor m'n vrouw, wordt samen verstuurd met GTA4 zodra die leverbaar is (29 april) de PS3 is toch meer mijn ding. Maar ben ook wel benieuwd naar de Wii Fit!
[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2008 19:50 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als je ff de Dixons, Dynabyte en Mediamarkt bij jou in de buurt probeert heb je er gegarandeerd eentje. Nintendo of Europe heeft flink uitgepaktAnoniem: 105012 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:28:
Nog geen Mario Kart kunnen krijgen, te weinig werd er geleverd, en wat geleverd werd, was gereserveerd. Nou ja, volgende week nieuwe kansen. Ik ben nu toch nog helemaal hooked aan PES, dus voorlopig kan het wel even wachten.
Verder zijn er ook geen echte "epische" games voor de Wii of wel? Racen, ja leuk voor een paar keer op de avond. Voetballe, ook lache voor 5 potjes vs iemand anders. Smash Bro heb ik nog niet maar ben benieuwd, maar ook hier lijkt me de verveling snel toeslaan omdat je niets kan ontdekken. Ja okay andere chars, ik hoop dan ook dat dat mij hooked aan de game.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Persoonlijk ben ik op het moment flink verslaafd aan Excite Truck. Niet echt de eerste titel waar je aan zou denken, maar bij mij werkt ie wel zo. Ik zou d'r in elk geval eens naar kijken als ik jou was.MrVegeta schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:41:
Ik mis het "hooked" zijn aan game. Toen zelda OoT op de N64 kwam ging ik met een vriendje (ja toen waren we 12 oid) elke middag na school tijd zelda spelen. Wat was dat geweldig. Dat heb ik met Zelda TP en Metroid Prime ook wel gehad maar sowieso een stuk minder.
Verder zijn er ook geen echte "epische" games voor de Wii of wel? Racen, ja leuk voor een paar keer op de avond. Voetballe, ook lache voor 5 potjes vs iemand anders. Smash Bro heb ik nog niet maar ben benieuwd, maar ook hier lijkt me de verveling snel toeslaan omdat je niets kan ontdekken. Ja okay andere chars, ik hoop dan ook dat dat mij hooked aan de game.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Day of Disaster, laat dat een blockbuster worden en mij heb je.
Animal Crossing, heb het op de cube en het kan me geen reet schelen
F-Zero Wii, of is dit miss te vroeg ivm mariokart?
Een Retro-game
En een nieuw Pikmin achtig project.
En dan nog de Capcom enz...
Ik denk dat dat ook komt doordat je ouder wordt. Vroeger kon ik me eindeloos vermaken met een 2D platformertje. Kan me herinneren dat ik Donkey Kong Land op de monochrome gameboy uren lang heb gespeeld om 100% te halen. Met een vriendje(jaja) mee naar huis gaan om achter de console te zitten is ook echt iets wat ik standaard deed toen ik jonger was.MrVegeta schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:41:
Ik mis het "hooked" zijn aan game. Toen zelda OoT op de N64 kwam ging ik met een vriendje (ja toen waren we 12 oid) elke middag na school tijd zelda spelen. Wat was dat geweldig. Dat heb ik met Zelda TP en Metroid Prime ook wel gehad maar sowieso een stuk minder.
Voor de rest waren er voor de meeste consoles sowieso maar weinig epische games.
Ik denk ook nog weleens met weemoed terug aan de goeie ouwe tijd, maar m'n interesses zijn waarschijnlijk gewoon wat veranderd. De jongere kiddies zullen er ongetwijfeld net zo hooked aan zijn als ik destijds met m'n NES, Commodore, MSX, N64 en Gameboy.
Nee dus, Dynabite en Dixons hadden niet genoeg voor reserveringen, laat staan vrije verkoop.Anoniem: 117981 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:20:
[...]
Als je ff de Dixons, Dynabyte en Mediamarkt bij jou in de buurt probeert heb je er gegarandeerd eentje. Nintendo of Europe heeft flink uitgepakt
De MSX met Penguin Adventure en de originele Gameboy met tetris en Super Mario Land 1 & 2... snik...BarôZZa schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:18:
[...]
Ik denk dat dat ook komt doordat je ouder wordt. Vroeger kon ik me eindeloos vermaken met een 2D platformertje. Kan me herinneren dat ik Donkey Kong Land op de monochrome gameboy uren lang heb gespeeld om 100% te halen. Met een vriendje(jaja) mee naar huis gaan om achter de console te zitten is ook echt iets wat ik standaard deed toen ik jonger was.
Voor de rest waren er voor de meeste consoles sowieso maar weinig epische games.
Ik denk ook nog weleens met weemoed terug aan de goeie ouwe tijd, maar m'n interesses zijn waarschijnlijk gewoon wat veranderd. De jongere kiddies zullen er ongetwijfeld net zo hooked aan zijn als ik destijds met m'n NES, Commodore, MSX, N64 en Gameboy.
Ik denk dat je inderdaad wel gelijk hebt, het is moeilijker geworden om zo verslaafd te zijn als toen omdat je meer verantwoordelijkheids gevoel hebt gekregen denk ik. Ook zijn de spellen anders geworden waardoor ze mij persoonlijk niet zo erg meer aanspreken, ze zijn te ingewikkeld geworden. Vroeger was ik helemaal verslaafd aan Wolfenstein 3D en Doom, maar toen Quake kwam en je ook omhoog moest kijken naar de vijanden om je heen haakte ik een beetje af. Teveel toetsen en niet meer die simpele fun. Die hoop ik toch bij de Wii een beetje terug te vinden.
Wellicht nog een aanrader voor MrVegeta: Zack & Wiki. Ik heb hem zelf (nog) niet gespeeld maar ik hoor er niets dan goeds over.
De Dixons hier had ze anders gewoon liggen, probeer de Mediamarkt nog ff of een andere Dixons. Free Record Shop en Van Leest? Ze liggen er echt hoorAnoniem: 105012 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:49:
[...]
Nee dus, Dynabite en Dixons hadden niet genoeg voor reserveringen, laat staan vrije verkoop.
Disaster: Day of Crisis komt al voor de E3 uit in Amerika en Japan.Tijn89 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:18:
Ik heb alweer zin in de E3, vraag me niet waarom maar ik heb er zin inToch waarom:
Day of Disaster, laat dat een blockbuster worden en mij heb je.
Animal Crossing, heb het op de cube en het kan me geen reet schelen
F-Zero Wii, of is dit miss te vroeg ivm mariokart?
Een Retro-game
En een nieuw Pikmin achtig project.
En dan nog de Capcom enz...
Animal Crossing staat voor dit jaar op de planning
F-Zero Wii is onwaarschijnlijk
Retro Studios werkt inderdaad aan een nieuwe game
Pikmin 3... lijkt me niet met Animal Crossing in de planning
Deze E3 gaan we heel wat samenwerkingen zien tussen Nintendo en andere bedrijven. Ik heb het idee dat Mario & Sonic het topje van de ijsberg was wat dat betreft. Fatal Frame(Tecmo/Nintendo) staat al in de planning voor dit jaar. Waarschijnlijk gaan we ook eindelijk weer eens iets van Final Fantasy Chrystal Chronicles: Chrystal Bearers zien. Die game schijnt een make-over te hebben gehad. Kirby verwacht ik ook op de E3 samen met misschien nog een "tweede rangs" Nintendo franchise zoals Star Fox. Blijven nog over volgens geruchten: Kid Icarus(denk het zelf van niet maargoed), Golden Sun 3 of een andere RPG(Camelot/Nintendo), RPG van Monolith.
Ten slotte is het al weer twee jaar sinds de laatste console Zelda en als de nieuwe volgend jaar of in 2010 uit komt dan krijgen we deze E3 weer zo'n meesterlijke trailer met Conan muziek. Op Metroid gebied sluit ik een Metroid Prime Hunters Wii niet uit, vooral niet na het einde van Metroid Prime 3.
Er was trouwens dit weekend een Nintendo Media Summit in Amerika met Mario Super Sluggers(o.i.d.) wat eerst Mario Stadium Baseball was. Daarnaast nog meer waaronder waarschijnlijk Disaster en nog wat titels en die info is onder embargo tot maandag.
Episch:Verder zijn er ook geen echte "epische" games voor de Wii of wel?
Zelda TP(heb je al geloof ik)
Metroid Prime 3
Super Smash Bros. Brawl(
Super Mario Galaxy(
Resident Evil 4 is ook echt een aanrader als je die nog niet hebt.
Fire Emblem Radiant Dawn(Je moet wel van Turn Based RPG's houden)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-04-2008 23:10 ]
Zelda TP, done.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:04:
[...]
Episch:
Zelda TP(heb je al geloof ik)
Metroid Prime 3
Super Smash Bros. Brawl()
Super Mario Galaxy()
Resident Evil 4 is ook echt een aanrader als je die nog niet hebt.
Fire Emblem Radiant Dawn(Je moet wel van Turn Based RPG's houden)
Metroid Prime done.
2 erg vette games die ik met heel veel plezier heb uitgespeeld (misschien TP er nog eens in duwen en 100% completen, daar heb ik met MP3 geen zin in, al dat backtracken.. brr).
SSB, nog niet gehaald. Ben benieuwd hoe leuk dit gaat worden.
Resident Evil heb ik niets mee, vind er ook niets aan. Shooters op een console, nee bedankt. Quick Time events, you make me hurl!
Fire Embem, ken ik niet maar ik ben wel fan van oude SNES rpg's, eens kijken of ik die ergens kan krijgen!
Ik heb niet het gevoel dat het komt omdat ik ouder ben (meer verandwoordelijkheid, uit het game groei). Games zoals Bioshock speel ik ook in 1 zucht uit
Wii/PC beste combinatie!
Resident Evil 4 is echt een van de beste games van de afgelopen jaren. De QTE storen me daar eigenlijk totaal niet.MrVegeta schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:20:
[...]
Zelda TP, done.
Metroid Prime done.
2 erg vette games die ik met heel veel plezier heb uitgespeeld (misschien TP er nog eens in duwen en 100% completen, daar heb ik met MP3 geen zin in, al dat backtracken.. brr).
SSB, nog niet gehaald. Ben benieuwd hoe leuk dit gaat worden.
Resident Evil heb ik niets mee, vind er ook niets aan. Shooters op een console, nee bedankt. Quick Time events, you make me hurl!
Fire Embem, ken ik niet maar ik ben wel fan van oude SNES rpg's, eens kijken of ik die ergens kan krijgen!
Ik heb niet het gevoel dat het komt omdat ik ouder ben (meer verandwoordelijkheid, uit het game groei). Games zoals Bioshock speel ik ook in 1 zucht uit.
Wii/PC beste combinatie!
Ik denk dat je Galaxy ook wel leuk zult vinden, je wordt op een andere manier door de wereld opgeslokt dan bij Zelda en Metroid maar ook die game is echt van top kwaliteit.
Schiet me net te binnen dat in augustus Okami verschijnt uit op de Wii, voor de Zelda fan echt een titel om in de gaten houden.
Resisdent Evil heb ik gewoon niets mee. Het ziet er niet uit, de gameplay is log het verhaal is te simpel, gewoon niets voor mij.
Okami lijkt mij ook wel tof ja! Waar ik het snelste op af knap in een game is herhaling. No more Heroes zag er leuk uit maar als je 1 level hebt gedaan heb je alles gedaan! En zo is het met veel games, tussen de leuke stukjes moet je veel crap doen om het te verdienen om in die leuke stukjes te komen.
Dat gevoel had ik met Zelda/MP dus helemaal niet! Daar is het gewoon lekker door rennen naar de volgende dungeon/World.
Ik geloof je graag. Echter, bij mij, had alleen de Van Leest hem in de vrije verkoop, maar daar was ik net 5 minuten te laten. Media Markt zit hier niet in de buurt, dus dat gaat hem niet worden. Evengoed bedankt.Anoniem: 117981 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:54:
[...]
De Dixons hier had ze anders gewoon liggen, probeer de Mediamarkt nog ff of een andere Dixons. Free Record Shop en Van Leest? Ze liggen er echt hoor
Klik hier: http://www.dailymotion.co...rbaros-treasur_videogamesMrVegeta schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 01:12:
Super Mario Galaxy is ook al uitgespeeld, leuke game ja! Alleen kon het me niet lang genoeg boeien om die 200 sterren te halen (of hoeveel het er ook zijn).
Resisdent Evil heb ik gewoon niets mee. Het ziet er niet uit, de gameplay is log het verhaal is te simpel, gewoon niets voor mij.
Okami lijkt mij ook wel tof ja! Waar ik het snelste op af knap in een game is herhaling. No more Heroes zag er leuk uit maar als je 1 level hebt gedaan heb je alles gedaan! En zo is het met veel games, tussen de leuke stukjes moet je veel crap doen om het te verdienen om in die leuke stukjes te komen.
Dat gevoel had ik met Zelda/MP dus helemaal niet! Daar is het gewoon lekker door rennen naar de volgende dungeon/World.
Nieuwe pikmin zat al in de planning en waarom zou nintendo ead niet aan twee games tegelijk kunnen werken? Het is niet dat animal crossing 3 zoveel werk zal zijnAnoniem: 104593 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:04:
[...]
Pikmin 3... lijkt me niet met Animal Crossing in de planning
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Anoniem: 93354
? mijn tv staat op 50Hz (60hz voelt om een of andere reden vreemd aan aan mijn ogen, alsof het een heel klein beetje flikkert) maar ik merk echt helemaal niks van niet vloeiend lopen ofzo.Anoniem: 220439 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:16:
[...]
Idd heeft bamslam_ dat ook al aangegeven:
Net even snel gespeeld, eerste indrukken:
- Zet je Wii op 60Hz!!! Op 50Hz loopt het niet lekker vloeiend. Mijn eerste indruk was dan ook: terug naar Double Dash. Maar toen ik 60Hz probeerde was het snelheidsgevoel er wel.
- Goldmine is een gaaf circuit (die als eerste geprobeerd n.a.v. de video's op internet)
Thuis maar ff checken of dat bij mij ook het geval is...Anders wel handig om even in de hoofdpagina erbij te vermelden..
Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x
Ik heb zelf geen spijt van mijn aankoop maar echt heel tevreden ben ik niet, zoals het nu lijkt koop ik in heel 2008 geen enkele game tenzij brawl eindelijk voor 2008 wordt aangekondigd want er zijn voor dit jaar echt 0,0 interessante games. Echt een beetje jammer van Nintendo, zo verschrikkelijk veel geld verdienen en alles verdwijnd in de zakken van groot aandeelhouders heb ik het idee want effectief lijken ze er voor gamers vrij weinig mee te doen.
...ook niet StarWars : TFU wat jou betreft ? (...mits de verwachtingen worden waargemaakt...Steffy schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:55:
[...]want er zijn voor dit jaar echt 0,0 interessante games.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 12-04-2008 11:06 ]
Niet helemaal terecht vind ik. Nintendo doet nog steeds hetzelfde als vroeger en meer zelfs. Alle grote titels hebben we al gehad (in erg goede vormen). Het zijn de 3rd parties die achter blijven. Die maakte vroeger ook de RPGs etc maar nu komt er weinig uit...Steffy schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:55:
Echt een beetje jammer van Nintendo, zo verschrikkelijk veel geld verdienen en alles verdwijnd in de zakken van groot aandeelhouders heb ik het idee want effectief lijken ze er voor gamers vrij weinig mee te doen.
bij mij is het zeker wel dat mijn leven veranderd was, vroeger was het na school direct (al dan niet met vriendjes) lekker gamen, onbeperkt tijd (huiswerk errr

Nu moet je minimaal 8 uur werken, en vaak toch ook wel een stukje reizen om er te komen. Waarna er bij thuiskomst een huishouden is, en een vrouw/vriendin....kinderen die aandacht willen verdienen
Hierom heb ik voor het even snel tussendoor gamen en voorkeur voor simpele spelletjes, of genres die niet echt veel veranderen (race+sports) games maar die ik wel leuk blijf vinden. (lees pes en de msr/pgr reeks).
Maar voor het ECHTE diepere werk vind ik het leuk om nu naar voor mij nieuw genres te kijken. shooters en rts games bijvoorbeeld vind ik echt wel aardig, maar ik heb het idee dat tussen starcraft en CnC3 buiten de gfx nou niet echt heel veel spannende ontwikkelingen zijn gekomen. Zelfde met quake en cod4 (let op ik speel vrij zelden online, maar dan nog, de core gameplay veranderd niet echt veel).
Patapon op de psp, mix van ritme en rts lijkt me super. En vanochtend eindelijk guitar hero 3 besteld (misschien een tip voor anderen 76 euro bij wehkamp ivm kortingsweken, ack das alleen 360, de wii versie is 82).
10 second ninja DONE
edit:
aanvulling mbt die 'dansmat': http://www.youtube.com/watch?v=RzZOhQSpfXk ...ik denk dat dit m is...
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 12-04-2008 14:35 ]
Komt Day of Disaster echt zo snel?
Okami lijkt me wel interesant, maar is geen game waar ik 50 euro tegen aangooi. Het mag dan wel op Zelda lijken, maar daarbij weet ik wat ik koop ben bij Okami heb ik dat echt niet (en ik heb echt veel trailers gezien).. Dan koop ik liever Broters in Arms zometeen voor die prijs. Zo'n game mis ik namelijk echt nog. Mischien weet Nintendo ons met een mooie online shooter te verrassen. Lijkt me wel een mooie verassing
...je bedoelt hoop ik niet dat ik denk dat die mat de balance board isTijn89 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:26:
dat is hem niet. Google gewoon op wii balance board en je ziet hem. Lijkt me trouwens stug dat dat ding 10 euro gaat kosten. 20 euro vind ik zelfs nog goedkoop klinken, hoewel dat wel een mooie richtprijs is.
Die mat waar ze het over hadden bij BS kan je los kopen naast de balance board....
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 12-04-2008 17:08 ]
Dit is dus de Wii Balance Board, deze wordt gebruikt in de game Wii Fit. Die dansmat niet, dat is een andere game met een ander invoersysteem/controller.
...zoals gezegd, ik weet wat de balance board isTijn89 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:13:
http://farm2.static.flick...81147221_5442c61770_o.jpg
Dit is dus de Wii Balance Board, deze wordt gebruikt in de game Wii Fit. Die dansmat niet, dat is een andere game met een ander invoersysteem/controller.
De mat die ik had in die link in de eerdere post wordt verder wel met de Wii en wii-controllers gedaan. Maar of dat dus de mat is die voor waarschijnlijk 10.- (aldus BS) kan worden bijgekocht is nu nog steeds niet geheel duidelijk...
Na veel gedoe hebben we het moonlight-circuit vrij kunnen spelen, maar meer krijgen we niet voor elkaar. We hebben het moonlight-circuit al diverse keren gewonnen (alle events nummer 1), maar dan nog wordt er niets vrij gespeeld. Hoe kan ik nog meer vrij spelen?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Anoniem: 49090
Hmm ik denk dat sommige mensen het misschien wel merken en sommigen niet.Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:15:
[...]
? mijn tv staat op 50Hz (60hz voelt om een of andere reden vreemd aan aan mijn ogen, alsof het een heel klein beetje flikkert) maar ik merk echt helemaal niks van niet vloeiend lopen ofzo.
Hangt puur af van bigdennis als die de rgbkabel wil terugnemen anders ga ik geen extra kosten maken om een nieuwe kabel weer minstens 15 euro kwijt inc verzend.
@steffy
Qua games dit jaar okami wordt voor mij denk ik de topper van het jaar. Qua rpgs vaag aangezien ze voor de ds genoeg titels hiervoor uitbrengen naja misschien brengt de e3 ons meer verrassingen ipv een nieuwe variant op de ds

Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Ik zit zelf te denken aan Resident Evil, maar dat is gewoon een wilde gok.
Als ik in een ander topic moet zijn, zeg het gerust, dan stel ik mijn vraag ergens anders.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Meer first person adventure maar er wordt toch heel wat afgeschoten.
Klik voor Video Review
[ Voor 22% gewijzigd door Willybubba op 12-04-2008 19:26 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Zie vooral veel Engelsen en Italianen
Wel geinig, dat online racen!
Fantastisch spel; we hebben er meteen een cheapo stuurtje bij gekocht, wat ook goed werkt. Ik zie heel veel Japanners en redelijk wat Amerikanen; Europeanen heb ik nog niet veel gezien.
Nadeeltje wat ik tot-nu-toe heb gevonden: als je met zijn 2-en online speelt, dan wordt van slechts 1 persoon de prestaties bijgehouden (de tweede persoon verschijnt als 'guest').
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Wel stuurtje gekocht van 10 euri. Ga morgen even lekker racen
Dacht vandaag nog even extra stuurtje kopen, maar hebben ze em nergens meer! Sukkeltjes, als je weet dat zoiets juist gaat verkopen, dan zorg je toch dat je er genoeg hebt...
Heb ook Super Smash Brawl
Hij is echt super
Ps4/switch gamer
Resident Evil is niet zo zeer een pure shooter, maar wel 1 van de beste games die je voor de Wii kan kopenDark Blue schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:18:
Mijn vriend en ik zoeken een leuke first person shooter voor de Wii met afschuwelijk goede graphics. Kunnen jullie iets aanraden, of is dat heel persoonlijk? Ons verleden ligt voor allebei zo'n beetje in Quake en Unreal Tournament.
Ik zit zelf te denken aan Resident Evil, maar dat is gewoon een wilde gok.
Als ik in een ander topic moet zijn, zeg het gerust, dan stel ik mijn vraag ergens anders.
Als je ook head-to-head wil spelen kan je beter voor Red Steel gaan (zal als je hem nog kan vinden wel goedkoop zijn inmiddels), Far Cry, Call of Duty of een andere 'echte' shooter'. RE is toch meer een adventure/thriller
Vanmiddag Wii Kart gekocht, ik geloof dat ik er weer een weekendverslaving bij heb
[ Voor 12% gewijzigd door Chiron op 12-04-2008 20:02 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit topic is gesloten.