Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 98 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 74.120 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

RE is een adventure/horror ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23
Ik w8 ook nog op een echt goede shooter. De enigste keus is nu eigenlijk Medal of Honor: Heroes 2. Ik heb nu mijn 'vizier' op Brothers in Arms' gezet. Dat is echter niet echt het zelfde als unreal of quake ;) Miss worden we met de e3 verrast met een aankondiging van TimeSplitsers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Tsja, jammer dat er zo weinig goede shooters voor de Wii zijn. De enige beetje degelijke titels zijn Resident Evil 4 en MoH: Heroes 2. RE4 vind ik 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb dus daarmee ben ik zeer tevreden. Hoewel ik in eerste instantie er enthousiast was over MoH, en vooral het online gedeelte heb ik de game toch erg weinig gespeeld. Jammer. :|

Volgens mij is de Wii besturing toch uitermate geschikt voor shooters, vooral bij RE4 vond ik het goed werken maar ook bij MoH had ik niets te klagen. Laten we hopen dat Brothers in Arms een goede game wordt, maar de studie kennende (?) zit dat wel goed. De vorige BiA games waren echt toppers! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dark Blue schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:18:
Mijn vriend en ik zoeken een leuke first person shooter voor de Wii met afschuwelijk goede graphics. Kunnen jullie iets aanraden, of is dat heel persoonlijk? Ons verleden ligt voor allebei zo'n beetje in Quake en Unreal Tournament.
Die äf schuwelijk goede graphics daar ligt het probleem... sorry om te zeggen maar dat gaat met een Wii gewoon niet lukken! ok MP3 ziet er wel ok uit, RE4 redelijk en RE:UC ook wel aardig maar dat is onrail shooter. Red Steel is lelijk... en meer shooters zijn er niet.

De Wii is nou eenmaal niet gemaakt voor "afschuwelijk goede grafics"... en dus ook niet echt voor FPS games... de wii moet het hebben van zijn fun games als Mariao Galaxy, mario kart, en alle party games.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:16

S2S

Chaoss schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:14:
[...]

Die äf schuwelijk goede graphics daar ligt het probleem... sorry om te zeggen maar dat gaat met een Wii gewoon niet lukken! ok MP3 ziet er wel ok uit, RE4 redelijk en RE:UC ook wel aardig maar dat is onrail shooter. Red Steel is lelijk... en meer shooters zijn er niet.

De Wii is nou eenmaal niet gemaakt voor "afschuwelijk goede grafics"... en dus ook niet echt voor FPS games... de wii moet het hebben van zijn fun games als Mariao Galaxy, mario kart, en alle party games.
Jawel COD3.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kheb COD3 nog nooit irl gezien, ziet dat er zo geod uit dan? maar goed het is altijd maar waar je het mee vergelijkt... als je het gaat vergelijken met een shooter op de Pc/360//PS3 dan zien de grafics van de Wii er nooit "afschuwelijk goed" uit. Het is nou eenmaal geen krachtpatser en ik denk dat de Wii met games als Mario Galaxy en MP3 wel aan zijn max zit, Vooral op de grotere LCD tv' begint het er snel lelijk uit te zien. M Galaxy vond iker op mijn LCD wel tof uit zien.. maar dat komt ook door de cartoony stijl. Toen ik Red Steel weer eens op mijn LCD zag schrok echt (toen ik hem uitpseelde had ik nog een CRT)... leek wel een PC shooter van 10 jaar geleden :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Red Steel wordt naar mate de game vordert ook wel mooier he ;)

Maar goed, dat spel had gewoon nog even doorontwikkeld moeten worden. Ik heb het uitgespeeld, vond het ook erg leuk, maar het kon zeker beter. Hopelijk dat ze Red Steel 2 (hoe staat het daarmee trouwens?) wel goed afmaken, het potentieel zat er zeker :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 26457 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:05:
[...]
Die mat waar ze het over hadden bij BS kan je los kopen naast de balance board....
Waarschijnlijk een mat om je Balance Board op te zetten, zoals deze of deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik kijk net een interview met de 'president' van Nintendo in Amerika en hij verteld dat op de E3 de complete lineup voor de tweede helft van het jaar bekend wordt gemaakt. Hij verzekert ons dat het een fantastische tweede helft zal worden die gamers niet teleur zal stellen. Er waren ook beelden van iemand die Wii Music (Orchestra?) stond te spelen, niet de game zelf, maar alleen de bewegingen van de speler. Dat spel is dus ook al redelijk ver gevorderd.

Nou ik ben zeer benieuwd naar de E3; voor de liefhebbers, hier nog een link naar het filmpje: http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=11 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik hoop serieus op een paar nieuwe IP's. Alle grote "standaard" Nintendo franchises hebben al een versie op de Wii.

Ik denk iig een Excite Truck 2 zodat je ook daarvoor het stuurtje kan gebruiken. Ik hoop op een F-Zero WX maar die zal wel vercasualt zijn aangezien Iwata GX te moeilijk vond.

En ik hoop op een echte Halo-killer van Retro (ook al is Halo imho makkelijk te killen...).

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-05 20:27
Ff een vraagje. Ik kan het niet meteen vinden met de search. Ik heb het internet kanaal afgehaald. Blijkbaar kan ik hiermee ook op youtube enzo zonder problemen. Nu moest ik er aan denken. Mijn broers en zus komen nogal vaak in de problemen met virussen en spyware. Maar is dat eigenlijk mogelijk om op een wii virussen/spyware te hebben? Het lijkt me van niet eerlijk gezegd.

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Paar vraagjes over M&S Olympic games:
ik heb het moonlight circuit ge-unlocked. Om meer te unlocken moet ik 'Stardust Circuit - Come in First on the Moonlight Circuit' doen, dat heb ik dan ook gedaan (bij alle onderdelen van Moonlight als eerste binnen komen) maar toch unlocked er niets. Wat doe ik verkeerd? snap het al: je moet in je eentje winnen :S
• je hebt enkele onderdelen waarbij je 'speed lock' krijgt na even heen-en-weer schudden met de wiimote en nunchuck; maakt het iets uit hoe snel je schud of is de snelheid na 'speed lock' altijd dezelfde?

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 13-04-2008 15:02 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
BamSlam_ schreef op zondag 13 april 2008 @ 09:19:
[...]

Waarschijnlijk een mat om je Balance Board op te zetten, zoals deze of deze.
Die eerste ziet er goed uit :) Zoiets wil ik er nog best bijkopen. Als ik zie wat voor oefeningen je nog meer moet doen wat je zeg maar naast de balance board doet, is het nog nuttig ook.

Is dit dus (van de Bart Smit) een bevestiging dat die te koop is in Nederland en dus 10 euro kost? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:57
skelleniels schreef op zondag 13 april 2008 @ 11:02:
Ff een vraagje. Ik kan het niet meteen vinden met de search. Ik heb het internet kanaal afgehaald. Blijkbaar kan ik hiermee ook op youtube enzo zonder problemen. Nu moest ik er aan denken. Mijn broers en zus komen nogal vaak in de problemen met virussen en spyware. Maar is dat eigenlijk mogelijk om op een wii virussen/spyware te hebben? Het lijkt me van niet eerlijk gezegd.
Nee.

Nog niet iig. Opera draait in een sandbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
matthijst schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:33:
Meer mensen hier Mariokart?
Zie vooral veel Engelsen en Italianen :?
Wel geinig, dat online racen!
Zie [Wii] Mario Kart: Wii

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ben vandaag vol met Mario Kart bezig geweest.
Ik ben iig fan van het stuurtje. Het geeft mij de echte analoge besturing en wil dan ook meer games zien die er gebruik van maken. Het liefst uiteraard een F-Zero game.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 21:09
pven schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:29:
• je hebt enkele onderdelen waarbij je 'speed lock' krijgt na even heen-en-weer schudden met de wiimote en nunchuck; maakt het iets uit hoe snel je schud of is de snelheid na 'speed lock' altijd dezelfde?
Je moet zo snel mogelijk schudden..? Hoe hoger de speed lock, hoe harder je doorrent..? Of begrijp ik je vraag helemaal verkeerd? :) Als je langzaam schudt, is je speed lock lager... en dus loop je dat gedeelte langzamer. (Je kan het bijv. goed merken bij de estafette)

Over die registratiekaartjes, volgens mij is die vraag nog niet beantwoord: ja, je moet je even registreren op www.nintendo.nl en daarna kan je die pincodes daar invoeren. Je krijgt daarvoor sterren en deze sterren kan je inwisselen voor leuke Nintendo spulletjes of voor Wii Points (waarmee je in de Wii Shop Virtual Console spelletjes enzo kan kopen). Volgens mij krijg je voor je console 1000 sterren en per spel 250 sterren. Als je het teveel gezeur vindt (:P), dan wil ik je kaartjes wel van je overnemen. ;)

Ben nu ook behoorlijk verslaafd aan Mario Kart. Erg leuk spel! En er zijn echt wel heel veel europeanen online (speel altijd wel met minstens 8 spelers, eigenlijk). Je moet wel even van te voren Continent kiezen en niet World Wide, he! :) (Anders krijg je inderdaad meer amerikanen en Japanners enzo... kies je Continental, dan krijg je gewoon europeanen.)

[ Voor 11% gewijzigd door ChrisM op 13-04-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Chiron schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:49:
[...]

Resident Evil is niet zo zeer een pure shooter, maar wel 1 van de beste games die je voor de Wii kan kopen :) (RE4 heb ik het dan over, Umbrella Chronicles is een rail shooter, gewoon lomp schieten en je loopt 'vanzelf')

Als je ook head-to-head wil spelen kan je beter voor Red Steel gaan (zal als je hem nog kan vinden wel goedkoop zijn inmiddels), Far Cry, Call of Duty of een andere 'echte' shooter'. RE is toch meer een adventure/thriller :)

Vanmiddag Wii Kart gekocht, ik geloof dat ik er weer een weekendverslaving bij heb :D
Ik ben zelf helemaal gek van RES4 en speel deze op de GC.
Nu ik een Wii heb ben ik zeker geintresseerd in 'Umbrella Chronicles' , maar wat is een rail shooter?

Is het alleen maar schieten, zonder doel, een soort van arcade game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 21:09
RE: UC is een on-rails shooter. Dat betekent dat je zelf niet rondloopt, maar dat de route al voor je is bepaald en dat je, nadat je een zooi zombies hebt vermoord, automatisch verder loopt. Dus inderdaad zoals je in een spelhal wel eens ziet, waar je dan een spel hebt staan met twee van die pistooltjes en je daar op moet schieten. :) Je kan nog wel een beetje rond kijken, maar ook beperkt.

Ik heb het spel zelf ook en vind het een erg geslaagd spel! Maar ik vind het vooral leuk omdat je het met z'n 2-en kan doen. Alleen zou ik het niet zo snel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

ChrisM schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:24:
RE: UC is een on-rails shooter. Dat betekent dat je zelf niet rondloopt, maar dat de route al voor je is bepaald en dat je, nadat je een zooi zombies hebt vermoord, automatisch verder loopt. Dus inderdaad zoals je in een spelhal wel eens ziet, waar je dan een spel hebt staan met twee van die pistooltjes en je daar op moet schieten. :) Je kan nog wel een beetje rond kijken, maar ook beperkt.

Ik heb het spel zelf ook en vind het een erg geslaagd spel! Maar ik vind het vooral leuk omdat je het met z'n 2-en kan doen. Alleen zou ik het niet zo snel doen...
Ah, ik had al zo'n vermoeden dat je dergelijke games in speelhallen tegenkwam...
Than voor de uitleg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mijn WIi wil niet meer aan gaan, doet helemaal niks meer. Iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Deddiekoel schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:44:
Het liefst uiteraard een F-Zero game.
Ik zie ook graag een nieuwe F-Zero maar ik denk niet dat GX speelbaar zou zijn met een Wii Wheel. Een tikje met je analog stick kan in die game al fataal zijn en dan heb ik het nog niet eens over de missies waarbij je door kleine poortjes moest manouvreren of niet onder een bepaalde snelheid mocht komen. Die game is bikkelhard en niet speelbaar met minder precieze controls.
Mijn WIi wil niet meer aan gaan, doet helemaal niks meer. Iemand ervaring hier mee?
Wat heb je geprobeert?

Modchip of niet?

Zit de stekker in het stopcontact, zit het kabeltje van de voeding goed vast, heb je de stekker eruit gehaald en weer erin gestopt...

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 13-04-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:44:
Ben vandaag vol met Mario Kart bezig geweest.
Ik ben iig fan van het stuurtje. Het geeft mij de echte analoge besturing en wil dan ook meer games zien die er gebruik van maken. Het liefst uiteraard een F-Zero game.
Me too :D

Misschien niet zo prcies als "normale" controls maar zeker 100% meer fun :)

Ik ben benieuwd wat men er in de toekomst mee gaat doen.
Anoniem: 84457 schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:18:
[...]

Ik ben zelf helemaal gek van RES4 en speel deze op de GC.
Nu ik een Wii heb ben ik zeker geintresseerd in 'Umbrella Chronicles' , maar wat is een rail shooter?

Is het alleen maar schieten, zonder doel, een soort van arcade game?
Haal voor de grap eens Re4 Wii Edition. Ik heb ze ook beide maar de Wii Edition is echt beter dankzij de controls. Ook de extra content is wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Bartjeee schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:51:
Haal de stekker er een kwartiertje uit en probeer het dan opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb super smash brawl icm freeloader. En werkt perfect op de bravia bij mijn ouders.
Maar nu wil ik dus op mijn eigen televisie spelen (55cm CRT), maar ik krijg gewoon geen signaal.
Ik heb even gezocht op google, en kwam wel problemen met zwart/wit beeld tegen, maar ik krijg gewoon helemaal niks. Het gaat om een thompson tv van een paar jaar oud.
Betekent dat mijn tv geen ntsc signaal aankan? En is dan de enige optie een andere tv kopen? :?

EDIT: stom stom stom |:( Heb mijn wii op 60hz gezet en nu doet ie het perfect _/-\o_

Wie heeft hier trouwens nog meer supersmash? Kunnen we mischien friend codes uitwisselen.

Mijne is 0430-8476-3586

[ Voor 41% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 14-04-2008 10:07 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:51:
Ik heb super smash brawl icm freeloader. En werkt perfect op de bravia bij mijn ouders.
Maar nu wil ik dus op mijn eigen televisie spelen (55cm CRT), maar ik krijg gewoon geen signaal.
Ik heb even gezocht op google, en kwam wel problemen met zwart/wit beeld tegen, maar ik krijg gewoon helemaal niks. Het gaat om een thompson tv van een paar jaar oud.
Betekent dat mijn tv geen ntsc signaal aankan? En is dan de enige optie een andere tv kopen? :?

EDIT: stom stom stom |:( Heb mijn wii op 60hz gezet en nu doet ie het perfect _/-\o_

Wie heeft hier trouwens nog meer supersmash? Kunnen we mischien friend codes uitwisselen.

Mijne is 0430-8476-3586
Voor het uitwisselen van SSBB FC's geef ik je in het Super Smash topic meer kans, hier een linkje: [Wii] Super Smash Bros: Brawl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Dank u, ik zal dat topic is een beetje actief maken :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap echt niet dat er tegenwoordig nog gamers zijn die op 50hz spelen.

Sonic NTSC vs. PAL
http://uk.youtube.com/watch?v=b0llsb77Esc

Het probleem met de muziek is tegenwoordig opgelost maar de games zelf draaien nog steeds sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ik ben driftig op zoek naar een Wii, voor de verjaardag van mijn vriendin over 14 dagen.
Ze zijn alleen nergens te vinden/leverbaar (meer dan 5 weken minimum), of veel te duur. Heeft iemand een tip waar ik zo'n ding vandaan kan halen, zeg zo'n sportspack, gewoon voor 249 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-04 15:30
UltraSub schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:36:
Ik ben driftig op zoek naar een Wii, voor de verjaardag van mijn vriendin over 14 dagen.
Ze zijn alleen nergens te vinden/leverbaar (meer dan 5 weken minimum), of veel te duur. Heeft iemand een tip waar ik zo'n ding vandaan kan halen, zeg zo'n sportspack, gewoon voor 249 euro?
Zaakjes waar je ze niet zo snel zult verwachten, ik heb die van mij bij een Music Store gekocht 2 weken geleden. op internet overal op daar gewoon 1 op voorraad.

Dus bij de kleine winkeltjes langs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik heb al van enkele zaken gehoord de afgelopen weken dat ze geen reserveringen meer hebben staan, dus dat ze eindelijk weer een (kleine) voorraad hebben.
Onder andere de lokale dixons (Delft), Media Markt etc hadden er vorige week iig enkele.
Nou was dat voor Mario Kart uit was, geen idee hoe het nu is.

Gewoon een rondje bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:42

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:33:
Ik snap echt niet dat er tegenwoordig nog gamers zijn die op 50hz spelen.

Sonic NTSC vs. PAL
http://uk.youtube.com/watch?v=b0llsb77Esc

Het probleem met de muziek is tegenwoordig opgelost maar de games zelf draaien nog steeds sloom.
Ik krijg hoofdpijn van 60Hz... op CRT tv`s dan tenminste :)

Overigens is het verschil in snelheid in dat filmpje niet helemaal correct en blijkbaar afkomstig van een emulator. PAL sonic is idd langzaam, erg langzaam, maar de ntsc is niet zó snel ;) (heb beiden origineel liggen)

Veel PAL games zijn in het verleden (8-bit era) wel degelijk netjes aangepast aan PAL snelheden, maar worden door emulators om de een of andere reden dan toch langzamer afgespeeld. Dit is een fout in het programmeren van de emulator en geeft niet de ware snelheid van de spellen weer.

[YouTube: http://youtube.com/watch?v=ZmMXA7FpR_U&feature=related]

Zo langzaam draait mijn PAL castlevania echt niet :)

[YouTube: http://uk.youtube.com/watch?v=Id0-BlFdjnE&feature=related]
Sonic 2 PAL

[YouTube: http://uk.youtube.com/watch?v=jvnsTRFklWU&NR=1]
NTSC Sonic 2 (van een echte megadrive, geen emulator)

Hier merk je het verschil maar een klein beetje; speel deze game op een emulator en je hebt precies hetzelfde als bij Sonic 1.

[ Voor 19% gewijzigd door Michael Knight op 14-04-2008 13:07 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 09:03

amahusu

taking over the world!

voor mensen die nog op zoek zijn naar een Wii: bij veel videotheken zoals Videoland verkopen ze ook consoles. Aangezien iedereen denkt dat ze alleen maar verhuren hebben ze daar nog stapels Wii liggen (iig in Nijmegen, een vriend van me is filiaalmanager en die vertelde me het van het weekend)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 01:42

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

amahusu schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:18:
voor mensen die nog op zoek zijn naar een Wii: bij veel videotheken zoals Videoland verkopen ze ook consoles. Aangezien iedereen denkt dat ze alleen maar verhuren hebben ze daar nog stapels Wii liggen (iig in Nijmegen, een vriend van me is filiaalmanager en die vertelde me het van het weekend)
Dat is nog eens een goede tip!

Kan me nog vaag herinneren, dat je vroeger ook een Super Nintendo kon kopen bij Videoland... vond ik heel vreemd altijd (kwam specifiek voor videobanden :P) :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ik heb een week of 4-5 geleden een Wii besteld bij GCshop.nl inclusief extra controller en mario galaxy (leuk om af te wisselen met mijn xbox360 :D) maar nog steeds geen Wii binnen. :(
Heb ze gemaild en werd me verteld dat er geen zicht is op wanneer ze er zullen zijn ivm de rare levering door nintendo Nederland. Mocht wel mijn geld terugkrijgen als ik hem elders wel kon krijgen, maar ja zo te lezen is het overal een ramp met die dingen. Wel goede service dus door GCshop! :)
Is het dingetje nu zo populair of kan nintendo gewoon niet snel produceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 22:02

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hoezo een ramp? Er wordt net nog gemeld dat ze gewoon bij kleine winkeltjes en videoland liggen. Als je ze bij een grote webshop koopt waar al een wachtlijst is kun je nog wel even wachten ja.

Een vriendin van mij heeft 2 weken geleden een Wii gekocht. Ze heeft gewoon haar moeder die toch de stad in moest het ding laten halen, en ook zij had zo een Wii te pakken. Dan moet je het als tweaker toch ook wel kunnen ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
UltraSub schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:36:
alternate.de

12 euro verzendkosten

kan deze trouwens niet in de topicstart ofzo? alternate.de heeft ze namelijk vrijwel altijd op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 23:09

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

BarôZZa schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:42:
[...]

alternate.de

12 euro verzendkosten

kan deze trouwens niet in de topicstart ofzo? alternate.de heeft ze namelijk vrijwel altijd op voorraad.
Behalve nu :')

Btw, je kan ook in de UK kijken of op Budgetgaming.nl Er was er 1 in de UK waar hij op voorraad was (en met verzendkosten even duur als in NL, zoniet goedkoper. Nadeel is denk ik wel (not sure) dat je een multi-votage dadapter nodig hebt.)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Lieferzeit unbekannt staat daar. Lijkt me sterk dat ie dan echt op voorraad is.
Notna schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:45:
[...]
Nadeel is denk ik wel (not sure) dat je een multi-votage dadapter nodig hebt.)
Nope, kijk maar.

[ Voor 66% gewijzigd door Gizz op 14-04-2008 13:47 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:43
-CKY2K- schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:31:
Is het dingetje nu zo populair of kan nintendo gewoon niet snel produceren?
Productie ligt op 1,8 miljoen Wii's per maand en ze worden nog steeds uitverkocht. Vraag is gewoon erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 21:43
komt er ooit nog een goede 3d fighter naar de wii?

virtua fighter 2 ofzo zo ik al top vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjekneck schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:45:
[...]

Productie ligt op 1,8 miljoen Wii's per maand en ze worden nog steeds uitverkocht. Vraag is gewoon erg hoog.
Onderhand produceert men 2.2 miljoen exemplaren per maand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
ik heb er zaterdag nog 1 gekocht bij de FRS. Ik heb er intotaal 7 wii`s in precies 2 weken tijd voor de familie gekocht. :) Nu nog 2 wii`s te gaan. :(

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trekker22 schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:52:
komt er ooit nog een goede 3d fighter naar de wii?

virtua fighter 2 ofzo zo ik al top vinden!
Naruto is net uit, en ook Mortal Kombat is er al een tijdje. Verder vinden veel mensen Dragonball 2 &3 erg goed en ook kan je Bleach proberen, al is die wel duidelijk minder dan op de PS2.

En vergeet Super Smash Bros niet binnenkort!!!

Virtua Fighter 2 is trouwens beschikbaar op de virtual console maar dat is een 2D versie van de Megadrive.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 14-04-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 21:43
Anoniem: 117981 schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:46:
[...]

Naruto is net uit, en ook Mortal Kombat is er al een tijdje. Verder vinden veel mensen Dragonball 2 &3 erg goed en ook kan je Bleach proberen, al is die wel duidelijk minder dan op de PS2.

En vergeet Super Smash Bros niet binnenkort!!!

Virtua Fighter 2 is trouwens beschikbaar op de virtual console maar dat is een 2D versie van de Megadrive.
maar zijn geen van alle echte lekkere 3d fighters.... die personages in Naruto, zo anime puin.

Dan bedoel ik eerder virtua fighter 3 uit de arcade hallen. Of gewoon een van de 1e versie van Tekken op de PS2 zou al heel wat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteravond Resident Evil 4 gespeeld.
Ken nog de eerste delen van de playstation.
Wel weer een vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

trekker22 schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:04:
[...]
maar zijn geen van alle echte lekkere 3d fighters.... die personages in Naruto, zo anime puin.
Er een paar goede animefighters. Wat jij bedoelt is dat je alleen pulp als virtua fighter of tekken wilt spelen en de rest graag aan de kant laat. :)

Dan heb je pecht op de wii (ook als je wel animefighters leuk vind heb je pech op de wii :P op dbz na als je die leuk vind)

Maargoed, nee dus Er zijn geen fighters op de wii op brawl na.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:26:
[...]

Er een paar goede animefighters. Wat jij bedoelt is dat je alleen pulp als virtua fighter of tekken wilt spelen en de rest graag aan de kant laat. :)

Dan heb je pecht op de wii (ook als je wel animefighters leuk vind heb je pech op de wii :P op dbz na als je die leuk vind)

Maargoed, nee dus Er zijn geen fighters op de wii op brawl na.
Mortal Kombat is geen anime, die hoort toch wel in het rijtje van Tekken & Virtua Fighter.

Voor anime liefhebbers is Naruto trouwens wel echt een goeie 3D fighter. Hij krijgt 75% op Metacritic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233768

Laatste update op de Smash Bros dojo vandaag... Had gehoopt dat ze een officiële EU release date hadden gegeven maar dat viel tegen. Dus nog een tijdje wachten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Vechtspellen zijn al drama bij Nintendo sinds de N64. De SNES was dé beat em up console, maar daarna is het bergafwaards gegaan. De laatste goede vechtgame (op Super Smash Bros na) was Soul Calibur 2. En die game was al een hoge uitzondering op de regel.

edit: Capcom vs SNK 2 was natuurlijk ook nog goed.

[ Voor 9% gewijzigd door BarôZZa op 14-04-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

BarôZZa schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:51:
Vechtspellen zijn al drama bij Nintendo sinds de N64. De SNES was dé beat em up console, maar daarna is het bergafwaards gegaan. De laatste goede vechtgame (op Super Smash Bros na) was Soul Calibur 2. En die game was al een hoge uitzondering op de regel.

edit: Capcom vs SNK 2 was natuurlijk ook nog goed.
MK3 Trilogie!
Trouwens, bleach is enorme bagger.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258138

Waar zijn die dingen te krijgen in omgeving Veenendaal joh? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258138 schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:26:
Waar zijn die dingen te krijgen in omgeving Veenendaal joh? :|
Marktplaats en ebay staan er vol mee, misschien letten op de advertenties in je eigen regio. Je kunt ook Duitsland proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:05

Grozno

acts without consequence!

pinokkia schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:16:
ik heb er zaterdag nog 1 gekocht bij de FRS. Ik heb er intotaal 7 wii`s in precies 2 weken tijd voor de familie gekocht. :) Nu nog 2 wii`s te gaan. :(
Mijn favoriete gameshop heeft ze nog op dit moment Klik!

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grozno schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:39:
[...]

Mijn favoriete gameshop heeft ze nog op dit moment Klik!
Nintendo Wii systeem incl. Wii Sports [niet voorradig]

Als je wilt bestellen dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:34:
[...]

Marktplaats en ebay staan er vol mee, misschien letten op de advertenties in je eigen regio. Je kunt ook Duitsland proberen.
Dan koop ik liever een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258138 schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:43:
[...]

Delft: voorradig

Pak de trein, auto, boot, helikopter naar Delft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:46:
[...]

Delft: voorradig

Pak de trein, auto, boot, helikopter naar Delft
Veenendaal - Delft :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:05

Grozno

acts without consequence!

Anoniem: 258138 schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:43:
[...]

Dan was je net te laat vrees ik :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:26
Voor wie nog een Wii wil, die mag me mailen (emailadres staat in mij profiel). Ik heb een tweede Wii op de kop kunnen tikken ;) Maar mijn vriendin vindt het niet goed om gekopieerde spellen af te spelen, dus hij gaat weer in de verkoop en houden we onze oorspronkelijke Wii (ja, soms is mijn vriendin de baas ;) ). Ik krijg hem als het goed is morgen binnen en dan kan ik er wat meer over zeggen (de staat en zo). Er zit 1 controller en 1 nunchuk bij, maar geen spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grozno schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:19:
[...]

Dan was je net te laat vrees ik :P
Hehe, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
hmm.. klopt het dat je niet bij elk nieuw spel een 'Pincode' krijg om sterren te sparen bij Club-Nintendo?

Net M&S Olympics gekocht, maar geen code :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daWeasel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-11-2022
Xolon schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:40:
hmm.. klopt het dat je niet bij elk nieuw spel een 'Pincode' krijg om sterren te sparen bij Club-Nintendo?

Net M&S Olympics gekocht, maar geen code :(
Ik heb hetzelfde bij pes 2008, vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:36
Alleen bij spellen die door Nintendo zelf gemaakt zijn krijg je zo'n code.

@hieronder, nope is door sega gemaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Lizard op 14-04-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Hm.. Mario & Sonic, Olympische spelen..is dat dan niet door Nintendo gemaakt :?

@hierboven, bleh ;( was ik al een beetje bang voor..

[ Voor 26% gewijzigd door Xolon op 14-04-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 07:39
Klopt het dat er bij Mario Kart 3 kaarten zaten :P? Of heb ik geluk gehad? Verder kan ik echt geen genoeg krijgen van MK. Stuurtje werkt perfect en maakt het een stuk leuker. Ondertussen al met veel mensen zitten spelen en iedereen heeft het eigenlijk al na de tweede race door. Met de retro banen erbij zijn er echt wel veel banen. Graphics hadden van mij iets beter gemogen, maar daar heb je niet heel veel last van. Online werkt ook allemaal goed -> ik heb tot nu toe alleen nog maar groepraces gedaan en een ghostdata verbeterd. Battle zal ook wel leuk zijn. Ik vind het alleen jammer dat je battle offline alleen maar met 12 spelers kan doen. Weet iemand hoe het zit met die competities? Ik zal binnenkort ook nog even mijn FC in mijn sig zetten. Ik heb ook nog steeds niet PES tegen iemand van GoT gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Lizard schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:52:
Alleen bij spellen die door Nintendo zelf gemaakt zijn krijg je zo'n code.

@hieronder, nope is door sega gemaakt.
De code hoort bij alle spellen te zitten die door Nintendo zijn uitgegeven, niet gemaakt. Resident Evil 4 is bijvoorbeeld op zowel de Gamecube als de Wii door Nintendo uitgegeven, dus daar zat bij beide versies een code. Volgens mij is Mario & Sonic gewoon door Nintendo zelf uitgegeven, dus daar zou een code bij moeten horen te zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 14-04-2008 23:12 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mario en Sonic is in Europa uitgegeven door SEGA en alleen in Japan door Nintendo.
Geen sterren dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 14-04-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Lekker boeiend, die codes stellen toch geen drol meer voor. De tijd dat je voor een paar punten(die je ook op andere manieren kon verdienen) wat leuke dingen kon halen is allang voorbij.

tegenwoordig krijg je misschien een sleutelhanger als je 2 Wii's koopt, een DS en bij alles minstens 5 games. Ik geloof dat je ook 8 Nintendo games moest halen om één NES VC spel aan te schaffen.

[ Voor 34% gewijzigd door BarôZZa op 15-04-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 104593 schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:52:
[...]

Ik zie ook graag een nieuwe F-Zero maar ik denk niet dat GX speelbaar zou zijn met een Wii Wheel. Een tikje met je analog stick kan in die game al fataal zijn en dan heb ik het nog niet eens over de missies waarbij je door kleine poortjes moest manouvreren of niet onder een bepaalde snelheid mocht komen. Die game is bikkelhard en niet speelbaar met minder precieze controls.
Ik vind het Wii Wheel juist enorm precies en geeft mij meer controle dan een analoge stick. Ik snap niet dat men vind dat de Wiimote niet precies is. Vanwat ik ervan heb begrepen stuurt dat ding juist enorm veel data uit en moet de game juist moeite doen om het allemaal werkbaar te houden omdat het anders TE gevoelig wordt. Ik denk dan ook dat een goed gemaakte F-Zero wel goed zal werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer er vandaag weer een op de kop te tikken. Mensen die winkels weten die ze vandaag binnen hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:36
Voor de mensen die wachten op de omruilactie van Activision voor Guitar Hero III, op de volgende website kan je je registreren: http://activisiongameexchange.eu/

Je krijgt dan een link toegestuurd waar je een prepaid etiket kan uitprinten om je Wii disc op te sturen.

@hieronder:

Identifying the Guitar Hero III Wii Re-mastered Game Disc

[ Voor 24% gewijzigd door Lizard op 15-04-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ hierboven: wat voor omruilactie is dat precies? (Of heb ik iets gemist? :$)

Ahja, dat verhaal. Hoe kom ik erachter of ik een slechte versie heb?

[ Voor 34% gewijzigd door pven op 15-04-2008 11:36 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:33

Smoonshine

Feyenoord!!

Deddiekoel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:43:
[...]

Ik vind het Wii Wheel juist enorm precies en geeft mij meer controle dan een analoge stick. Ik snap niet dat men vind dat de Wiimote niet precies is. Vanwat ik ervan heb begrepen stuurt dat ding juist enorm veel data uit en moet de game juist moeite doen om het allemaal werkbaar te houden omdat het anders TE gevoelig wordt. Ik denk dan ook dat een goed gemaakte F-Zero wel goed zal werken!
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Tijdens het rijden op karts werkt het stuur echt geweldig, maar met de motoren die een stuk directer reageren vind ik het al wel een stukje minder. Zeker op de wat smallere banen waar je ook af kunt vallen vind ik het Wii Wheel nog niet heel geweldig. Ik ben dan ook bang dat je met de snelheid van F-Zero je een behoorlijk onbestuurbaar geheel krijgt.

Het nadeel is lijkt mij dat het Wii Wheel met de gyroscoop in de wii-mote werkt en die is naar mijn weten lang niet zo precies als de pointer. Voor Mario Kart werkt het meer dan uitstekend, maar ik denk dat je bij wat moeilijkere/realistischere spellen in de problemen komt met het Wii Wheel.

Overigens moet ik wel zeggen dat ik de beleving met zo'n stuurtje een stuk leuker vindt. Je hebt toch wel meer het idee dat je aan het racen bent.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91034

En hebben er al mensen een Wii Fit? Vriendinlief wil graag zo'n ding en zag ''m staan in het blaadje van de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91034 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:25:
En hebben er al mensen een Wii Fit? Vriendinlief wil graag zo'n ding en zag ''m staan in het blaadje van de mediamarkt.
Hij komt 25 april pas in de winkels, dus nee. Maar ik zou er gewoon eentje pre-orderen, alle reviews over dat ding zijn lovend, zelfs van de mensen die er initieel om stonden te lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Er zijn hier ook mensen met een import Wii (en omgebouwde Wii's) hoor Sannr, dus om nou meteen te zeggen dat niemand hem heeft (of kan hebben) :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gizz op 15-04-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91034

Anoniem: 117981 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:31:
[...]

Hij komt 25 april pas in de winkels, dus nee. Maar ik zou er gewoon eentje pre-orderen, alle reviews over dat ding zijn lovend, zelfs van de mensen die er initieel om stonden te lachen.
Hmmm vreemd dat het nu in het blaadje van de mediamarkt staat, hoewel ik nu ook zie dat inderdaad 25 april erbij staat. Nou ja, pre orderen dan maar. Waar zal ik eens pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91034 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:36:
[...]

Hmmm vreemd dat het nu in het blaadje van de mediamarkt staat, hoewel ik nu ook zie dat inderdaad 25 april erbij staat. Nou ja, pre orderen dan maar. Waar zal ik eens pre-orderen?
Als je een ANWB pas hebt bij de Free Record Shop en als je een Dynabyte kaart hebt bij Dynabyte, in beide gevallen krijg je 10% korting :)

Het si niet zo vreemd dat het in het krantje staat, daar betaald Nintendo (dik) voor...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 15-04-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gizz schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:34:
Er zijn hier ook mensen met een import Wii (en omgebouwde Wii's) hoor Sannr, dus om nou meteen te zeggen dat niemand hem heeft (of kan hebben) :)
Die mensen met een import Wii zijn de tweakers die al klagen dat de classic controller nog niet classic genoeg is en de gamecube controller overal voor gebruiken, niet echt mensen die ook een Wiifit importeren. En die ombouwers de krenten die geen geld uit willen geven, die kopen zeker zo'n duur ding niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

Ik heb er nog niet echt naar gezocht, maar weet iemand of je mario kart nog gewoon kan kopen of is die ook nergens meer te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:02:
Ik heb er nog niet echt naar gezocht, maar weet iemand of je mario kart nog gewoon kan kopen of is die ook nergens meer te krijgen?
Hier en daar is ie uitverkocht maar als je ff de winkelstraat afloopt (Dixons, Dynabyte, Bart Smit, Eplaza, Intertoys, Mediamarkt, Free Record Shop, Van Leest) dan heb je er zeker eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Anoniem: 117981 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:51:
Die mensen met een import Wii zijn de tweakers die al klagen dat de classic controller nog niet classic genoeg is en de gamecube controller overal voor gebruiken, niet echt mensen die ook een Wiifit importeren.
Uh? Die Classic controller is prima en ik heb vorige maand voor het eerst uberhaupt een GC controller op m'n Wii gebruikt (omdat ik met 3 man wilde SSB:B-en, en ik nog maar 2 Wii-controllers heb). Waarom zou ik in godsnaam een Wii aanschaffen als ik toch met de Cube-controller erop aan de slag ga? Beetje vreemde opmerking... :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:26
Anoniem: 258138 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:05:
Ik probeer er vandaag weer een op de kop te tikken. Mensen die winkels weten die ze vandaag binnen hebben gekregen?
Zoals gemaild laat ik het je morgen weten of je mijn tweede Wii kunt kopen. Mochten er meer mensen interesse hebben, dan kunnen ze mij mailen (zie profiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Captain N schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:15:
[...]

Uh? Die Classic controller is prima en ik heb vorige maand voor het eerst uberhaupt een GC controller op m'n Wii gebruikt (omdat ik met 3 man wilde SSB:B-en, en ik nog maar 2 Wii-controllers heb. Waarom zou ik in godsnaam een Wii aanschaffen als ik toch met de Cube-controller erop aan de slag ga? Beetje vreemde opmerking... :?
Toch hoor je steeds meer en meer mensen die de wii alleen gebruiken met de GC controllers. Nintendo brengt weer een nieuwe serie uit. Games gaan vaker en vaker de gc controller ondersteunen. Nog even en de wiimote is weer uitgerangeerd :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Captain N schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:15:
[...]

Uh? Die Classic controller is prima en ik heb vorige maand voor het eerst uberhaupt een GC controller op m'n Wii gebruikt (omdat ik met 3 man wilde SSB:B-en, en ik nog maar 2 Wii-controllers heb. Waarom zou ik in godsnaam een Wii aanschaffen als ik toch met de Cube-controller erop aan de slag ga? Beetje vreemde opmerking... :?
sssts generalisatie :P Dat hoor tegenwoordig zo ;)
Dat ligt er aan waar je woont en waar je hem wil kopen denk ik zo:? Denk dat hij hier en daar wel uitverkocht is en hier en daar niet uitverkocht :?
Denk dat je het beste de winkels kan bellen? Dat schiet meer op, dan iedere dag hier te komen vragen ;) Heb je eerder antwoord en een betrouwbaarder antwoord over het algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: SpongeBob SquarePants: Creature From the Krusty Krab (Amerikaans) voor € 6,40. Goede deal dunkt me.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Anoniem: 117981 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:51:
[...]

Die mensen met een import Wii zijn de tweakers die al klagen dat de classic controller nog niet classic genoeg is en de gamecube controller overal voor gebruiken, niet echt mensen die ook een Wiifit importeren.
Ik zie het verband tussen een import console (om andere spellen of speller eerder te spelen), de GC-controller en het dan wel of niet kopen van een extra game accessoire (balance board) totaal niet.
En die ombouwers de krenten die geen geld uit willen geven, die kopen zeker zo'n duur ding niet :)
Weer lekker generaliserend. Sommige ombouwers die ik ken hebben meer accessoires (Guitar hero gitaren, 4 wiimotes + nunchuck etc.) dan mensen die een normale Wii hebben.

Ik kan dus niet zoveel met je generalisaties/observaties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:43
Spam.

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 15-04-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Smoonshine schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:42:
[...]

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Tijdens het rijden op karts werkt het stuur echt geweldig, maar met de motoren die een stuk directer reageren vind ik het al wel een stukje minder. Zeker op de wat smallere banen waar je ook af kunt vallen vind ik het Wii Wheel nog niet heel geweldig. Ik ben dan ook bang dat je met de snelheid van F-Zero je een behoorlijk onbestuurbaar geheel krijgt.

Het nadeel is lijkt mij dat het Wii Wheel met de gyroscoop in de wii-mote werkt en die is naar mijn weten lang niet zo precies als de pointer. Voor Mario Kart werkt het meer dan uitstekend, maar ik denk dat je bij wat moeilijkere/realistischere spellen in de problemen komt met het Wii Wheel.

Overigens moet ik wel zeggen dat ik de beleving met zo'n stuurtje een stuk leuker vindt. Je hebt toch wel meer het idee dat je aan het racen bent.
Ik heb het vermoeden dat bij de motoren de besturing net wat anders is en meer als bij Excite Truck. Dus meer kantelen en minder draaien...
Heb het nog niet echt getest maar als ik het stuur kantel bij de start gaat ook de motor gekanteld... Wellicht dat daar het verschil zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Volgens mij heeft Captain N dit ooit al eens aangehaald maar met de release van Mario Kart Wii moest ik er opeens aan denken.
Los van het friendcode systeem is het gewoon heel jammer om te zien dat binnen Nintendo zelf er blijkbaar niet (of nauwelijks) gecommuniceerd wordt. Met als gevolg dat de online features per (Nintendo) game ontzettend kunnen wisselen. Ik vind dit erg jammer want blijkbaar is er best veel mogelijk maar we krijgen nooit alles in een keer. Reden dat het me opviel was omdat ik Kart en Brawl nu kort achter elkaar online heb gezien. En allebei hebben coole features die ik graag bij de ander had gezien. Zo vind ik het ranking systeem van kart erg prettig maar had ik graag de customize opties van Brawl in Kart gezien. Net als de optie om in Brawl arenas te kunnen downen. Ik had het super gevonden als ik elke dag een andere (classic) track online kon spelen oid. Kaart heeft dan weer het Mario Kart channel!

Zoals ook al eens is gezegd moet Nintendo eens centraal het online gebeuren aanpakken. Nu zie je bij verschillende games steeds verschillende features. Als ze nu eens al het beste bij elkaar vegen en dat tot standaard verheven dan is dat in mijn ogen al een flinke stap in de goede richting.

Don't get me wrong, ik vermaak me prima met de online features maar de verschillen tussen 2 grote Nintendo titels vielen me gewoon op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem is bij F-Zero meer de snelheid, als je bij F-Zero GX de bocht ziet dan ben je er al. Bij Mario Kart kun je van te voren je drift in zetten bij F-Zero niet. Daarnaast heb je bij F-Zero gewoon sturen met de analog stick. Sliden van links naar rechts door alleen de R of L knop te gebruiken zonder analog stick. Met alleen de L of R knop met Analog stick te combineren kun je driften en als je de R en L tegelijkertijd met de analog stick gebruikt kun je een powerslide maken.

Tevens is bij GX stabiliteit het aller belangrijkst. Als je bij Mario Kart een stuur foutje maakt is het geen big deal, bij F-Zero GX wordt je genadeloos gestraft. Miyamoto zelf zei ook al in een interview dat F-Zero beter zou werken met een analog stick.
Zoals ook al eens is gezegd moet Nintendo eens centraal het online gebeuren aanpakken. Nu zie je bij verschillende games steeds verschillende features. Als ze nu eens al het beste bij elkaar vegen en dat tot standaard verheven dan is dat in mijn ogen al een flinke stap in de goede richting.

Don't get me wrong, ik vermaak me prima met de online features maar de verschillen tussen 2 grote Nintendo titels vielen me gewoon op...
Daar pleit ik ook voor een online channel i.p.v. een Mario Kart channel. Ik zie nu echt vier tot vijf verschillende systemen. Mario Kart Wii online is los ontwikkeld van online Smash Bros., Battalion Wars en Mario Strikers. Een standaard systeem zou een heel stuk beter zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 15-04-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is denk ik ook een beetje dat Nintendo gewoon nog wat zoekende is wat nu de belangrijkste features zijn voor online gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

De mm in Leeuwarden lagen vandaag stuk of 20 wii sportpacks.
De 1e keer dat ik zie dat ze daadwerkelijks wii verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Deddiekoel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:13:
Volgens mij heeft Captain N dit ooit al eens aangehaald maar met de release van Mario Kart Wii moest ik er opeens aan denken.
Los van het friendcode systeem is het gewoon heel jammer om te zien dat binnen Nintendo zelf er blijkbaar niet (of nauwelijks) gecommuniceerd wordt. Met als gevolg dat de online features per (Nintendo) game ontzettend kunnen wisselen. Ik vind dit erg jammer want blijkbaar is er best veel mogelijk maar we krijgen nooit alles in een keer. Reden dat het me opviel was omdat ik Kart en Brawl nu kort achter elkaar online heb gezien. En allebei hebben coole features die ik graag bij de ander had gezien. Zo vind ik het ranking systeem van kart erg prettig maar had ik graag de customize opties van Brawl in Kart gezien. Net als de optie om in Brawl arenas te kunnen downen. Ik had het super gevonden als ik elke dag een andere (classic) track online kon spelen oid. Kaart heeft dan weer het Mario Kart channel!

Idd daar ben ik het helemaal mee eens. Als Nintendo een standaard zou maken van online gebeuren zou het online gedeelte al een stuk moderner zijn een een flinke vooruitgang. De stap die daarna volgt zou dan het FC gedoe aan moeten pakken, standaard een uitnodiging sturen naar de toegevoegde etc.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
wat is eigenlijk de adviesprijs van wii fit? In de mediamarkt krant die ik vandaag las stond namelijk 90 euro, terwijl ik me hier kan herinneren dat het 80 euro is.. :s Als ik t correct heb, zijn ze lekker bezig bij mm ;)

Vind MP3 trouwens leuker dan ik d8 :P kan het eigenlijk niet meer loslaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijn89 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:38:
wat is eigenlijk de adviesprijs van wii fit? In de mediamarkt krant die ik vandaag las stond namelijk 90 euro, terwijl ik me hier kan herinneren dat het 80 euro is.. :s Als ik t correct heb, zijn ze lekker bezig bij mm ;)

Vind MP3 trouwens leuker dan ik d8 :P kan het eigenlijk niet meer loslaten :)
De officiele adviesprijs is 89,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
damn, balen :P heb maar direct een klantenkaart gescoord bij de dynabyte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Anoniem: 117981 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:18:
[...]

De officiele adviesprijs is 89,99
Dus 1 dollar is 1 euro weer :(

De Wii-Fit wordt in de VS 89,99 dollar ex BTW.

http://kotaku.com/379839/wii-fit-priced-for-america

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
En dit is reactie #999; op naar deeltje 99! ;)

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.