Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 98 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:04:
[...]

Het verhaal bij de FRS in Zwolle is dat er maar 4 pre-order actiepakketten zijn, dus inclusief extra stuur, maar dat je wel "gewoon" een Mario Kart zonder extra stuur kunt pre-orderen.
Verder moet je bij het pre-orderen 10 euro vooruit betalen, die bij ophalen in mindering wordt gebracht op de prijs. Dat heb ik maar niet gedaan, aangezien ik bij FRS de vijfde ( ;( ) was, en ik ook bij Bart Smit een pre-order heb staan.
Ik moest in IJmuiden bij de FRS mooi de volledige 50 euro van te voren betalen, na een half uur gewacht te hebben. Leuk systeem dat pre-orderen, maar de mensen achter de balie snappen het zelf niet eens.... maar toch genoeg geduld weten op te brengen. Het levert toch nog iets op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje geluk heb ik vandaag ook een Wiitje kunnen kopen, was de laatste, waar niet he?! :)

PES2008 bij play.com voor 42 euro incl. verzendkosten.

Nintendo Component kabel voor 23,60 incl. verzendkosten bij play-asia.

Dat scheelt weer een paar euries.

Ben nu aan het tennissen, de Wii-sports game, vraag me alleen af of je ook alleen tegen 1 computer-speler kunt spelen, op dit moment dubbel ik alleen.
Mocht dat kunnen, kan iemand me uitleggen hoe ik in die mode kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nope, alleen maar dubbel.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:18:
[...]

[...]
Een pre-order was vroegah nog een bestelling en aan de hand van het aantal bestellingen werden de games geleverd.
Nu krijgt iedere winkel een paar demo doosjes als indicatie van de exemplaren die ze krijgen. Ik hoop echt dat mijn dimplus bestelling goed verloopt want zelfs Nintendo zelf heeft niet genoeg recensie exemplaren.
[...]
De vroegah methode is de methode die Dimension Plus nog steeds gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

om de tijd te doden tot mario aan komt racen maar ff twee spellen besteld. SSX Blur voor 17,50 via marktplaats, en Tony Hawk's proving ground voor 25 euro. Niet al te dure spellen, en toch wel leuk, lijkt me. Hoewel TH lage cijfers krijgt, maar ik vind die skateboard games gewoon tof..

[ Voor 16% gewijzigd door greatgonzo op 05-04-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Ik heb een vraagje over een memorycard voor de wii. Moet ik speciaal die geheugenkaart (2GB) waar op staat "only for Wii" of kan ik elk willekeurig SD geheugenkaart in de wii stoppen? Om zo de spellen te saven voor mijn kids. Wie wil mijn vraagje beantwoorden van deze leekzijnde ouder. :$

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachoM
  • Laatst online: 28-08 13:07
Het only for Wii naampje is een marketing trucje, elke SD kaart zou het moeten doen.

[ Voor 6% gewijzigd door MachoM op 05-04-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat je uberhaupt een SD kaartje nodig hebt om te saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
De reden waarom ik dit vraag is: Ik ben bij verschillende winkels geweest om te vragen of er ook een gewone sd-geheugenkaart in de wii kan. De winkeliers antwoorden allemaal dat het nml niet kan/niet gaat werken ect. Je moet de geheugenkaart gebruiken waarop staat "only for Wii".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:35
Dat zijn echt verkooppraatjes ;) Ik gebruik hier een el-cheapo sd kaartje van 128mb, en werkt gewoon goed. Ik kan de savefiles zelfs nog zien als ik het kaartje in m'n laptop steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Mag ik ieder bedanken voor het antwoorden van mijn leekzijnde vraagje. Nu weet ik dat ik gewone sd geheugenkaart kan gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door pinokkia op 05-04-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
pinokkia schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 11:57:
Mag ik ieder bedanken voor het antwoorden van mijn leekzijnde vraagje. Nu weet ik dat ik gewone sd geheugenkaart kan gebruiken.
Voor het geval je Uniquement's opmerking hebt gemist: je hebt helemaal geen SD kaart nodig heh :) De Wii heeft zelf wel geheugen om alles op te slaan.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:15
Maar geheugenkaartje + Zelda = SNES games spelen op je Wii _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
BarôZZa schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:37:
Maar geheugenkaartje + Zelda = SNES games spelen op je Wii _/-\o_
Dit snap ik niet. Ik heb voor de kids zelda (wii spel) aangeschaft. Verklaar U aub nader. En ik heb nog een vraagje: kan je met de wii de spellen downloaden van het wii kanaal en dan op je geheugenkaart zetten. En de spellen bv meenemen naar een andere wii?

[ Voor 23% gewijzigd door pinokkia op 05-04-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:02:
[...]

kan je met de wii de spellen downloaden van het wii kanaal en dan op je geheugenkaart zetten. En de spellen bv meenemen naar een andere wii?
Is al vrij vaak verteld in de vorige topics. En om maar te voorkomen dat je zelf hoeft te zoeken, mensen zullen namelijk ooit eens moeite ervoor doen :/, geef ik je het antwoord alvast.

Nee.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:14:
[...]

Is al vrij vaak verteld in de vorige topics. En om maar te voorkomen dat je zelf hoeft te zoeken, mensen zullen namelijk ooit eens moeite ervoor doen :/, geef ik je het antwoord alvast.

Nee.
Ik heb heel wat gelezen. Maar helaas niet gevonden. En die zoekfunctie hier vind ik ook but by the way. Maar in iedergeval bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
Mariokart tekorten:
mensen, gewoon naar de FRS op de NS-stations gaan. Ik durf te beweren dat ze er daar gewoon vijf in de schappen hebben liggen :) (of zoals toen met mario galaxy een stapel achter de kassa).

Verder blijft het natuurlijk zielig van nintendo dat ze nog steeds niet weten hoeveel disks ze moeten persen voor welke game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Te korten :?
Hij's nog niet eens uit :{
Gaat lekker dan bij Nintendo...
Als ik em maar de 11e heb *O*

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

hi, heb net gisteren Pro evo gehaald. Speelt echt geweldig. De leercurve is wel aan de hoge kant maar het is te doen. Helaas heb ik nog niet online kunnen spelen. Hoor dat het wel beter is de pes2008. Kan niet wachten op de volgende versie van pes.

Mijn friendcode: 0817 3795 9910

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nog ff bij Dimension Plus langs geweest en heb daar te horen gekregen dat ze dik 100 pre-orders hadden staan van Mario Kart op dit moment, maar dat er wel genoeg voorraad zou zijn :)

Heb maar besteld :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Tijn89 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:41:
Mariokart tekorten:
mensen, gewoon naar de FRS op de NS-stations gaan. Ik durf te beweren dat ze er daar gewoon vijf in de schappen hebben liggen :) (of zoals toen met mario galaxy een stapel achter de kassa).

Verder blijft het natuurlijk zielig van nintendo dat ze nog steeds niet weten hoeveel disks ze moeten persen voor welke game....
Klopt helemaal dat daar meerdere doosjes liggen..... Maar kijk eens goed naar het opschrift.....en dan blijkt dat je nog even geduld moet hebben ;)

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:00:
Vandaag nog ff bij Dimension Plus langs geweest en heb daar te horen gekregen dat ze dik 100 pre-orders hadden staan van Mario Kart op dit moment, maar dat er wel genoeg voorraad zou zijn :)

Heb maar besteld :P
Dik 100? Lol, nou ja als ze zeggen dat ze genoeg hebben dan hoop ik dat ik hem volgende week in huis heb. Het enige probleem is nog de fortisbank die zelfs via online bankieren mega sloom geld overmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik ben benieuwd bij welke volgende game we tekorten hebben... iemand zin in een poll? :P

Zelfs op de N64/Cube waren er geen tekorten met toptitels.. ook collector`s editions waren een paar maanden te krijgen... pff..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De Blob (bekent van de studenten, die hier ook op GoT actief zijn) komt in september van dit jaar uit en ik moet zeggen dat het er leuk uitziet. Volgens mij wordt het wel een kwaliteits game, hopen dat de gameplay / stijl ook mijn smaak is. :)

Trailer: http://www.gametrailers.com/player/32559.html

Ik ga vanavond of anders binnen een paar dagen PES '08 even checken, wie weet komt hij in aanmerking voor een plekje bij leuke Wii games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Black Piet schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:32:
[...]
Klopt helemaal dat daar meerdere doosjes liggen..... Maar kijk eens goed naar het opschrift.....en dan blijkt dat je nog even geduld moet hebben ;)
Ik bedoel natuurlijk op de launch-dag... Hoop dat jij dat ook nog wel begrijpt :/

Hehe, eigenlijk ben ik wel blij dat ik nog geen smash bros heb, heb er nu helemaal geen tijd voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Tijn89 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:39:
Ik bedoel natuurlijk op de launch-dag... Hoop dat jij dat ook nog wel begrijpt :/
Op een launchdag heb ik niet altijd geluk gehad. Voor de zekerheid heb ik hem dan maar besteld (Met extra stuurtje :+ ).

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
wut komt mario kart deze week al uit? ik dacht dat hij geplanned stond voor juni ofzo? ik loop echt weer eens achter de feiten aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:48
DFC-Neo schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 18:56:
hi, heb net gisteren Pro evo gehaald. Speelt echt geweldig. De leercurve is wel aan de hoge kant maar het is te doen. Helaas heb ik nog niet online kunnen spelen. Hoor dat het wel beter is de pes2008. Kan niet wachten op de volgende versie van pes.

Mijn friendcode: 0817 3795 9910
Ik voeg je vanavond even toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

kunnen mensen kappen met het plaatsen van pes2008 berichten in dit topic :P Ik wordt helemaal dol van het switchen van het pes2008 topic naar dit topic en het bijhouden van friendcodes om toe te voegen :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
pinokkia schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:02:
[...]

Dit snap ik niet. Ik heb voor de kids zelda (wii spel) aangeschaft. Verklaar U aub nader. En ik heb nog een vraagje: kan je met de wii de spellen downloaden van het wii kanaal en dan op je geheugenkaart zetten. En de spellen bv meenemen naar een andere wii?
Zelda is gehackt (google ff naar Twilight Hack of kijk op Wiibrew.org) en daardoor kan je homebrew uitvoeren.

Er is nu een SNES en Gameboy (color) emulator(plus Scumm voor games als Sam & Max) die zonder extra hardware draaien. Nog even wachten en je kan ze in een apart Wii kanaal zetten.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ui1saRoUur4]

[ Voor 4% gewijzigd door BarôZZa op 06-04-2008 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Praat over Mario kart tekorten is idd wat voorbarig. Maar op zich zijn ze wel te verwachten het is een hele populaire titel op een momenteel heel populaire console.
Wil ook Wii Fit gaan pre-orderen maar wil niet de hoofdprijs betalen. Even zoeken nog dus.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Wat betreft Wii Fit ben ik ook erg benieuwd naar We Ski/Family Ski. De beelden die ik in Japan zag zagen er erg leuk uit.

Nu nog een snowboard game. Een nieuwe 1080 zou gewenst zijn. Een nieuwe wave race moet er ook wel mee kunnen aangezien ze op de jetski's staan.

[ Voor 37% gewijzigd door BarôZZa op 06-04-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Als de de reviews en player bevindingen mag geloven is pes2008 zeker een spel waardig voor de 'leuke games'.
Eindelijk een spel waarbij de unieke capaciteiten van de wiimote/chuck echt goed gebruikt worden.

Ik ben trouwens ook nieuwsgierig naar de blob, (net ff de filmpjes bekeken) mede door de combinatie verf en platformer moet ik erg aan mario sunshine denken, maar het is duidelijk dat dit spel een totaal andere vorm van humor heeft. En wat de gameplay nu precies is, is ook nog niet helemaal duidelijk. Volgens mij in grote lijnen 'haal het einde van het veld' met daarbij verschillende regeltjes en/of submissies?

Het filmpje van het laten van gbc zelda vond ik ook nogal vaag. Dit omdat het rommetje direct geladen werd, lijkt me nog niet echt een gebruiksvriendelijke interface waarbij je fijn makkelijk tussen meerdere games kan kiezen. Oh well, dat zal vast nog wel komen.
Sowieso vind ik het altijd nog vreemd dat mensen nu nog zo blij worden van het spellen van roms, dit kan toch al jaaaaaren op de pc? (en niet bitchen over muis/tobo, want voor een paar tientjes heb je ook voor de pc hele fijne joypads, of kun je zelfs de orginele snes/n64/whatever pad op je pc aansluiten)
Het enige verschil is dat er in tegenwoordig wel een legaal alternatief is voor het spelen van je oude zut zonder je snes weer af te stoffen ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Gisteren intensief pes2008 gespeeld. Heb het nu een stuk beter onder de knie. Het speelt echt heerlijk.
Helaas vallen de graphics wel tegen. De wii kan een stuk beter, ik heb het met fifa2008 vergeleken en je ziet het verschil erg duidelijk. Fifa ziet er altijd beter uit maar ik hoop dat ze eraan gaan werken. Helaas denk ik gewoon dat ze de ps2 engine gaan gebruiken omdat ps2 versie nog gewoon verkoopt.
Gisteren viel me op dat de ai niet altijd netjes dekt. Ook online is dat een probleem. Je kan gewoon soms via de flanken gewoon naar binnen trekken en 1 op 1 voor de keeper komen.
Trouwens ik heb slechts 2 wedstrijden champions road gedaan. Is het nog intressant om verder te gaan. Ik vind het irritant om telkens die opdrachten te krijgen. Duurt van mij allemaal net te lang, krijg je nog handige skills?
Hier nog handige tips: http://www.youtube.com/watch?v=y5AGMd-hNKU
http://www.youtube.com/wa...zB6o7fcMg&feature=related

PS vandaag ga ik proberen iedereen toe te voegen. Mijn FC staat in mijn sign.

[ Voor 9% gewijzigd door DFC-Neo op 06-04-2008 13:07 ]

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Sagat schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:14:

Het filmpje van het laten van gbc zelda vond ik ook nogal vaag. Dit omdat het rommetje direct geladen werd, lijkt me nog niet echt een gebruiksvriendelijke interface waarbij je fijn makkelijk tussen meerdere games kan kiezen. Oh well, dat zal vast nog wel komen.
Sowieso vind ik het altijd nog vreemd dat mensen nu nog zo blij worden van het spellen van roms, dit kan toch al jaaaaaren op de pc? (en niet bitchen over muis/tobo, want voor een paar tientjes heb je ook voor de pc hele fijne joypads, of kun je zelfs de orginele snes/n64/whatever pad op je pc aansluiten)
Het enige verschil is dat er in tegenwoordig wel een legaal alternatief is voor het spelen van je oude zut zonder je snes weer af te stoffen ;)
Er is ook al een menuutje voor de GBC emulator. Alleen de save functie werkt nog niet. Maar over een tijdje kunnen we dus een Pokémon kanaal aanmaken.

Met het legale alternatief van Nintendo kan je overigens de meeste SNES games niet spelen en werkt het minder goed (werkt alles al in 60Hz? NTSC releases ipv trage PAL versies? laden vanaf de SD kaart?). Ook het wisselen van spellen gaat een stuk sneller via de emulator dan met het trage Wii menu. Tuurlijk heb ik een aantal ook al op de PC gespeeld. Maar op tv spelen met een console werkt toch lekkerder. En scheelt me een paar tientjes voor een goede controller (alhoewel ik m'n Wii Controller ook kan gebruiken via bluetooth, maar dat is elke keer zo'n gedoe). Kortom, goedkoper, beter en meer keuze.

Daarnaast kom je soms nog games tegen die je nooit echt hebt gespeeld. Zo kwam ik er gister achter dat Sparkster echt een geniale game is die doet denken aan games als Gunstar Heroes(het is overigens van de maker van Contra).

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YYUDNZ-j0lA]

[ Voor 6% gewijzigd door BarôZZa op 06-04-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met de homebrew is echter dat het inhakt op de winst van Nintendo.
Nintendo redeneert zo:
Jij download 50 NES roms, dus dat is 50x5=250 euro die ze mislopen ongeacht of ze op de VC staan of niet. Die 250 euro gaan ze dus ergens proberen te verhalen, in dit geval waarschijnlijk de homebrew scene of degene die de roms gedumpt heeft. Het kopieeren van software is ook in Nederland verboden en een eigen kopie is heel iets anders dan eentje van internet downloaden. Nintendo weet ook wel dat het een verloren zaak is dat geld te gaan verhalen of er een zaak van te maken. In plaats daarvan zullen ze de Wii eerder updaten met het doel om het gat in TP te dichten.

Dus als we plotseling iets krijgen van:
"Let op! Deze update verwijdert de opgeslagen bestanden van Zelda" dan weet je dat ze er mee bezig zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:51:
Het probleem met de homebrew is echter dat het inhakt op de winst van Nintendo.
Nintendo redeneert zo:
Jij download 50 NES roms, dus dat is 50x5=250 euro die ze mislopen ongeacht of ze op de VC staan of niet. Die 250 euro gaan ze dus ergens proberen te verhalen, in dit geval waarschijnlijk de homebrew scene of degene die de roms gedumpt heeft.
Die redenering klopt natuurlijk niet helemaal. Want 50 NES Roms downloaden is zo gedaan en gratis, daar ligt de drempel dus erg laag. Maar dat iemand 250 euro uit gaat geven voor 50 NES Roms zie ik zo snel nog niet gebeuren. Dat is een hoop geld voor wat old-skool games, ik vind echt dat de VC games veel te duur zijn voor wat je er voor krijgt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFC-Neo schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:58:
Gisteren intensief pes2008 gespeeld. Heb het nu een stuk beter onder de knie. Het speelt echt heerlijk.
Helaas vallen de graphics wel tegen. De wii kan een stuk beter, ik heb het met fifa2008 vergeleken en je ziet het verschil erg duidelijk. Fifa ziet er altijd beter uit maar ik hoop dat ze eraan gaan werken. Helaas denk ik gewoon dat ze de ps2 engine gaan gebruiken omdat ps2 versie nog gewoon verkoopt.
Gisteren viel me op dat de ai niet altijd netjes dekt. Ook online is dat een probleem. Je kan gewoon soms via de flanken gewoon naar binnen trekken en 1 op 1 voor de keeper komen.
Trouwens ik heb slechts 2 wedstrijden champions road gedaan. Is het nog intressant om verder te gaan. Ik vind het irritant om telkens die opdrachten te krijgen. Duurt van mij allemaal net te lang, krijg je nog handige skills?
Hier nog handige tips: http://www.youtube.com/watch?v=y5AGMd-hNKU
http://www.youtube.com/wa...zB6o7fcMg&feature=related

Hoe ging je het verdedigen af?
Heb hier nl. al vaak gelezen dat dat nog een behoorlijke kluif is...

Thnx voor de links trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Tegen de homebrew scene kan Nintendo niks beginnen. Emulators zijn volstrekt legaal. Tegen rom-sites kunnen ze wel wat beginnen, maar daar is ook geen beginnen aan. Dan zouden ze nog eerder een vuist moeten maken tegen plekken waar volledige Wii games worden uitgewisseld.

Overigens was ik in het begin erg geïnteresseerd in de Virtual Console, wat een geniaal concept was en nog steeds is. Het idee dat je al je oude NES, SNES, N64 games etc op één console kon spelen was geweldig. Maar Nintendo heeft het aardig verneukt met vaak slechte emulatie(geen Rumble en Controller Pak support voor de N64, glitches in sommige games), veel te dure aanschafprijs (tov bijvoorbeeld Xbox Live en dan ook nog eens 100 punten extra vragen voor onvertaalde Japanse games) en veel te weinig games die uitkomen(de N64 games zijn op twee handen te tellen, de Neo Geo games op één en deze week kwam alleen Yoshi's Cookie voor de NES uit). In plaats dat allemaal aan te pakken voegen ze de Commodore 64 en de Master System toe, waarvoor ook maar bar weinig topgames zijn uitgekomen. Het lijkt er ook op dat het niet zo'n succes is als wat ze ervan hebben verwacht en dat ze het als een verplichting zien om nog met veel moeite één (vaak crappy) game per week uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFC-Neo schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:58:

De Champions Road is echt een fantastisch iets om te doen. Die missies die je krijgt, zijn niet de "main objectives" van het spel, maar extra'tjes. Deze geven je bijvoorbeeld meer experience points, of laten je uiteindelijk meer spelers aantrekken. De mode zelf is juist geweldig, en hoewel ik hem nu volgens mij bijna heb uitgespeeld, zou ik hem zo opnieuw spelen.
Dan zal ik ook jou even toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb het concept voor het Mario Kart topic klaar. Zou daar nu al interesse voor zijn of zal ik rustig afwachten tot ~10 april? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 21:21
Het GTA IV topic ging geloof ik al open toen SA nog uit moest komen :+

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hoedje schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:39:
Het GTA IV topic ging geloof ik al open toen SA nog uit moest komen :+
Hehe, GTA IV is dan ook ietsje populairder dan Mario Kart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
  • Laatst online: 11-09 14:35
monnick schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:36:
Ik heb het concept voor het Mario Kart topic klaar. Zou daar nu al interesse voor zijn of zal ik rustig afwachten tot ~10 april? :o
Gewoon open gooien zeg ik :)

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gooi maar open :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Oke, hier is hij (in beta-fase ;)):

[Wii] Mario Kart: Wii

EDIT: Gaaf, deze gast kan doormiddel van de TwilightHack (zonder modchip) Gameboy games spelen op z'n Wii. Ook nog met game selecteren en terug naar menu'tje enzo. Des al niet te min nog niet erg gebruiksvriendelijk doordat je Zelda nodig hebt en de exploit moet runnen. :)

Filmpje van Gameboy games op de Wii (geen modchip)

[ Voor 71% gewijzigd door monnick op 06-04-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Had ik al medegedeeld. Het gaat hard met de emulators. Overigens zijn ze hard bezig om ervoor te zorgen dat je niet telkens zelda hoeft op te starten, maar een apart Wii Homebrew channel krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
BarôZZa schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:54:
Had ik al medegedeeld. Het gaat hard met de emulators. Overigens zijn ze hard bezig om ervoor te zorgen dat je niet telkens zelda hoeft op te starten, maar een apart Wii Homebrew channel krijgt :)
Is er ook al, een Spaanse homebrewer heeft een SNES-channel gemaakt (zijn filmpjes van). Maar dit is een trial van 30 minuten (vraag me niet waarom) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

monnick schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:24:
[...]

Is er ook al, een Spaanse homebrewer heeft een SNES-channel gemaakt (zijn filmpjes van). Maar dit is een trial van 30 minuten (vraag me niet waarom) :o
Zoiets akn ik me ook herinneren van de eerste PSP homebrew... trials van 15/30/45 minuten :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Dat is de 10 min trial van Wiibrew. Die is er idd al een paar dagen, maar daar heb je nog niet veel aan. Het is dus wachten op de echte versie (die er ook niet uit zal zien als een leeg kanaal)

concept:
Afbeeldingslocatie: http://wiibrew.org/images/thumb/1/10/Soully.png/456px-Soully.png

[ Voor 26% gewijzigd door BarôZZa op 06-04-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Persoonlijk zit ik erg te wachten op een goede Nintendo 64 emulator. SNES, NES, TurboGX (ofzo) emulatoren in overvloed, maar voor de N64 bestaat er geen goede. Slechts 1 van de Zelda Collectors Item maar daar werken slechts ~8 games. Zo werkt Golden Eye bijvoorbeeld niet, die wil ik echt weer eens spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
oei, 2 posts achter elkaar :P

Hoe vinden jullie de werking van de Nintendo WFC, nu er een aantal spellen zijn die gebruik maken van deze service zouden we daar een beetje over kunnen discussiëren. Persoonlijk ben ik niet erg te spreken van het play-with-anyone gedeelte. Hierbij heb ik vaak problemen, het friendcodes systeem werkt verder goed, al ben ik daar ook niet zo'n grote fan van.

Ik heb de volgende spellen online geprobeerd:

Mario Strikers Charged: Werkt goed, zowel tegen onbekende als via FC
Medal of Honor: Heroes 2: Weliswaar geen Nintendo WFC (eigen servers), maar alles werkt prima
Guitar Hero 3: De online mode werkt niet, ik kan geen tegenstander vinden. En ik heb geen mensen met wie ik dit spel via FC's kan spelen (ook geen interesse in).
Super Smash Bros Brawl: Het FC-systeem werkt perfect, echter de play-anyone feature werkt niet. Erg jammer! :(
Fifa '08: Tegen onbekende werkt fijn, met FC-codes heb ik niet geprobeerd.
PES '08 Zelfde als voor Fifa.

Ik hik er vooral erg tegen aan dat SSBB niet werkt tegen onbekenden, dit is toch wel iets dat ik in ieder geval graag wil proberen om wat beter te worden en fun te beleven. :P Ik heb al diverse manieren geprobeerd om dit te laten werken, bijvoorbeeld: statisch IP-adres op Wii, poorten forwarden, DMZ. Niks lijkt te werken. :( Dat Guitar Hero niet werkt komt mogelijk omdat er gewoon weinig mensen op zoek zijn naar een game.

Over het algemeen ben ik dus wel tevreden, al zijn er wel een aantal grote minpunten. Dat er vooral op het FC systeem gebouwd wordt vind ik een groot minpunt, er moeten gewoon veel servers zijn om tegen onbekende te spelen. Alleen bij MoH:H2 zie je dat dit goed werkt. :) Verder vind ik het echt een groot probleem dat SSBB niet werkt, aangezien dit gewoon zou moeten werken, poorten forwaren en andere dingen zouden echt niet nodig moeten zijn. :/

Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

SSBB is nogal logisch, die is nog niet uit in Europa... Dus veel mensen zullen er wel niet spelen xD

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik ben tot nu toe niet erg kapot van NWFC op de Wii, terwijl ik het op de DS wel redelijk vind werken. Het probleem lijkt te zijn dat de DS de echt vernieuwende features krijgt(zie bijvoorbeeld Pokémon Diamond/Pearl), terwijl de Wii een beetje achter lijkt te blijven met alleen de meest eenvoudige online multiplayer. Alleen Metroid Prime 3 had een beetje originele features, maar die had weer geen online multiplayer(gelukkig, in dit geval).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Razor.Timo schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:18:
SSBB is nogal logisch, die is nog niet uit in Europa... Dus veel mensen zullen er wel niet spelen xD
Ik vind mensen binnen 20 seconden hoor, met de amerikaanse SSBB. Dus dat moet het niet zijn ;)

Ik heb alleen UPNP aan en niet eens DMZ of poorten geforward. Ik zou zelfs in me DHCP log moeten kijken om te zien wat het ip adres is :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Als ik jouw verhaal lees monnick, lijkt dat friend vs friend wel te werken, maar random minder goed. En dan vooral bij de niet door nintendo zelf ontwikkelde games.

Overigens lijkt het mij een beter systeem dat ze gewoon een apare 'community'-channel zouden maken. Een channel waarbij je elkaars wii-nummer kan invoeren om elkaar toe te voegen (om zeg maar voort de borduren op dat friendsgedoe) en dan elkaar status (online/offline/enz.) kunt zien en welke game ieder speelt.

Als ik bijvoorbeeld barozza toevoeg in mijn friendslist bij mariokart en mario strikers dan moet ik beide games opstarten om te zien welke game die aan het doen is, als die uberhaupt er 1 aan het doen is. Dit vind ik erg jammer eigenlijk.

Ik denk dat je met zo'n kanaal ook de replay-waarde van games omhoog haalt. Nu zal iedereen de laatst uitgebrachte game spelen en minder snel naar die 'oude' mario strikers ipv mariokart.

Ik zeg: Kom op nintendo, schrijven die kanaal!

PS: ik ben zelf nog niet online met de wii, heb zelfs geen game waarmee ik online kan spelen. Ik moet namelijk nog steeds een switch daarvoor kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Razor.Timo schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:18:
Lijkt mij ook. Ik heb wel eens online gespeeld maar vaak kan er niemand gevonden worden. Volgens mij houdt SSBB nl. bij wat de verbindingsnelheid is. Als er alleen maar japanners of amerikanen online zijn zal die snelheid minder zijn...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ah Tijn, wat zou dat een fantastisch mogelijkheid zijn. Zo zou het gewoon moeten zijn, het is inderdaad heel storend dat je niet in een apart kanaal kan zien wie er online zijn zonder het spel op te moeten starten.

Las Nintendo dit maar..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Niks is onmogelijk... homebrewwwww ;)

Misschien dat ik ook wel zoiets kan fixen via het mailkanaal overigens... Goed idee.

Dat je een berichtje naar de server stuurt met welke game je gaat spelen. En je vrienden met een command op kunnen vragen welke games iedereen aan het spelen is.

Ik had al een script geschreven waarmee je automatisch elke dag de laatste Wii headlines in je mailbox krijgt namelijk. Daarvoor hoefde je alleen maar een emailadres aan je lijst toe te voegen.

[ Voor 64% gewijzigd door BarôZZa op 06-04-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
SSB:M werkt bij mij ook gewoon zonder problemen tegen random mensen. Heb een Japanse versie overigens, maar dat heeft verder geen invloed op de keuze van mensen om tegen te spelen voor zover ik weet.

Wat betreft die emulators... tja... ik vind het een beetje jammer allemaal. Homebrew op zich juig ik toe, en ik ben ook zeker benieuwd wat voor moois de toekomst te bieden heeft. Maar wel een beetje jammer dat een paar emulators dan de eerste resultaten daarvan zijn (of iig de eerste resultaten waar ik hier over lees). Natuurlijk is de software zelf wel legaal, maar ook de developers ervan weten net zo goed als jij en ik dat 99.9% het niet voor zelfgemaakte games gaat gebruiken. Het enige waarop ik zou wachten wat betreft emulatie zijn Satellaview games (niet hopen, helaas), en een versie van GoldenEye 007 waarbij de Wiimote is geïntegreerd voor de besturing. :+

Daarnaast hoop ik vooral op gewoon echt interessante homebrew. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de iPhone, daar zijn al zoveel 3rd party apps voor te vinden die echt wat toevoegen aan de default applicaties van de iPhone. Ook voor de DS zijn er inmiddels wel wat leuke dingen te vinden. Ik hoop dus niet dat het bij het spelen van gratis retro games blijft...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:31:
Ik ben tot nu toe niet erg kapot van NWFC op de Wii, terwijl ik het op de DS wel redelijk vind werken. Het probleem lijkt te zijn dat de DS de echt vernieuwende features krijgt(zie bijvoorbeeld Pokémon Diamond/Pearl), terwijl de Wii een beetje achter lijkt te blijven met alleen de meest eenvoudige online multiplayer. Alleen Metroid Prime 3 had een beetje originele features, maar die had weer geen online multiplayer(gelukkig, in dit geval).
Het probleem is dat de verschillende Nintendo divisies echt langs elkaar heen werken wat betreft het online gebeuren. Mario Strikers had een multiplayer component voor alleen dat spel, hetzelfde geld voor bijvoorbeeld Metroid Prime Hunters op de DS. Er is niet echt een universeel systeem voor ieder spel en daardoor missen bepaalde features bij sommige spellen.

Mario Kart Wii zal voorlopig de grootste online titel worden. Konno is een groot fan van online gamen en heeft veel aandacht daaraan besteed. Qua online zitten de producers van Nintendo nog niet echt op een lijn.

Aonuma zit met Zelda te klooien en heeft behalve wat minigames of Four Swords er totaal geen interesse in.
Tezuka ziet wel iets in communicatie met Animal Crossing maar toont voor de rest ook weinig interesse.
Sakamoto moet eerst maar is zijn Metroid Dread beta afmaken
Tanabe heeft online gepushed voor de Westerse titels als Mario Strikers en Battalion Wars 2
Miyamoto is niet met iedere titel zeer nauw betrokken en de titels die hij wel in de gaten houd hebben meestal niet echt online gameplay nodig(Zelda TP, Mario Galaxy)
Sakurai vind online belangrijk maar "plezier voor iedereen" nog belangrijker
Konno is nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling van Nintendo WFC voor de DS en is een groot fan van online gamen.
Iwata is niet echt online aan het pushen behalve met de titels die daar echt geschikt voor zijn.

Met een beetje geluk krijgen de online gamers van NST een Metroid Prime Hunters Wii, gezien het 100% eindfilmpje van MP3 lijkt me dat niet eens zo een gekke gedachte. Daarnaast is het denk verstandig als Nintendo online voor de Mario sport titels, race spellen en multiplayer games standaard maakt. Online Mario Party zal vast wel aan gewerkt geworden ik weet alleen niet of Namco online modes verwerkt in Mario Stadium Baseball. Het Mario Kart kanaal had eigenlijk een WFC kanaal moeten zijn dat alle games regelt. Een duidelijk kanaal voor alle games en niet allerlei losse systemen per game. Het kost ten eerste veel tijd en geld om voor ieder spel apart een online mode te bouwen. Wanneer er zoiets klaar ligt is het een kwestie van aanpassen en updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

Voor die Wii internet verbinding heb ik daar echt de speciale Nintendo USB achtige doosje voor nodig of kan dit ook met een reguliere USB internet aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:07:
De verkoopcijfers van de Wii, zijn die niet een beetje geflatteerd?
Ik probeer ook aan een Wii te komen maar overal uitverkocht + wachtlijsten tot aan tokio.

Heb wel een zaakje gevonden wat de Wii verkoopt, omgebouwd voor 385,=. Enige optie is dus een omgebouwde :'( Wil ik hem redelijk snel hebben.

Erg jammer.
Had de WII (althans reservering) eind Maart van mijn vriendin voor mn verjaardag gekregen. _/-\o_
Ben toen zelf op WII jacht gegaan want ja wie wil zn verjaardagscadeatje nou niet snel hebben ;) ... en inderdaad nergens is ie te krijgen.
Heb hem uiteindelijk via Alternate Duitsland kunnen bestellen en had hem 4 dagen later in huis.
Bezorgkosten zijn wel 20 eurie duurder dan normaal.

Dus das misschien een goede tip voor de tweakers die hem snel willen hebben.

Grtz, Deafulty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Woohooo schreef op maandag 07 april 2008 @ 00:52:
Voor die Wii internet verbinding heb ik daar echt de speciale Nintendo USB achtige doosje voor nodig of kan dit ook met een reguliere USB internet aansluiting?
Ik raad je de Nintendo USB lan adapter aan want er zijn maar 2 of 3 reguliere usb lan adapters die het doen icm de Wii.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:20:
oei, 2 posts achter elkaar :P

PES '08 Zelfde als voor Fifa.

Wat zijn jullie ervaringen?
Ben nog niet echt te spreken over dit systeem...Net zoals strikers hebben games met WFC in het beginstadium nog erg veel 'opstartproblemen' :
- Connecten gaat voor 50% goed, andere 50% krijg je unable to find oppenent of foutmelding
Vervolgens moet je weer helemaal opnieuw inloggen.
- Erg veel lag, ongeacht of je de kwalitiet van de verbinding op hoog zet.
- Geen mogelijkheid om spelers te weigeren o.b.v. kwaliteit zoals je wel bij Strikers hebt.

Ik moet echter wel zeggen dat WFC naar verloop van tijd beter gaat functioneren.
Alleen jammer dat dit niet vanaf het begin is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:16
Even voor de mensen die zich afvragen waarom er door winkels verschillende meningen lopen over het wel of niet kunnen leveren van Mario Kart.
Er is geen winkel die je garantie kan geven dat je pre-order straks ook daadwerkelijk uitgeleverd kan worden, als je bestelling al lang staat dan kun je er vanuit gaan dat je hem direct zult hebben. Het probleem zit hem in het aantal uitgeleverde games bij de distributeur die de bestellingen weer levert aan ketens en webshops. Als er 50.000 bestelde titels staan bij de distributeur en ze krijgen er maar 20.000 betekend dat een hoop mensen hun pre-order niet de eerste dag zullen krijgen, niemand kan daarom garantie geven. Persoonlijk hoop ik dat Nintendo dit keer wel genoeg uitleverd en dat er niet weer giga tekorten komen zoals als vaker is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:00

Fioravanti

Fioravantastisch!

sjekneck schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:15:
Even voor de mensen die zich afvragen waarom er door winkels verschillende meningen lopen over het wel of niet kunnen leveren van Mario Kart.
Er is geen winkel die je garantie kan geven dat je pre-order straks ook daadwerkelijk uitgeleverd kan worden, als je bestelling al lang staat dan kun je er vanuit gaan dat je hem direct zult hebben. Het probleem zit hem in het aantal uitgeleverde games bij de distributeur die de bestellingen weer levert aan ketens en webshops. Als er 50.000 bestelde titels staan bij de distributeur en ze krijgen er maar 20.000 betekend dat een hoop mensen hun pre-order niet de eerste dag zullen krijgen, niemand kan daarom garantie geven. Persoonlijk hoop ik dat Nintendo dit keer wel genoeg uitleverd en dat er niet weer giga tekorten komen zoals als vaker is gebeurd.
Gelukkig heb ik hem al meer dan 1,5 maand in pre-order staan bij wiihome.nl :)

Dan moet ik erna nog even op zoek naar een geschikt tweede stuurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 15:18
Fioravanti schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:27:
[...]

Gelukkig heb ik hem al meer dan 1,5 maand in pre-order staan bij wiihome.nl :)

Dan moet ik erna nog even op zoek naar een geschikt tweede stuurtje...
Bol.com verkoopt het stuurtje ook los voor 9,95.
Heb MK en extra stuurtje daar in pre-order staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:56
psychoclown schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:20:
[...]

Ik raad je de Nintendo USB lan adapter aan want er zijn maar 2 of 3 reguliere usb lan adapters die het doen icm de Wii.
Ik heb de mijne gekocht bij dealextreme. Voor omgerekend minder dan 12 euro had ik een goed werkende adapater na ongeveer een weekje in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 13:14
Harm-Jan schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:55:
[...]

Bol.com verkoopt het stuurtje ook los voor 9,95.
Heb MK en extra stuurtje daar in pre-order staan
ik neem aan dat je deze bedoeld?

http://www.nl.bol.com/is-...04005993117&Section=GAMES

is dit ook de originele die bij het spel wordt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ebbie schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:11:
[...]

Ik heb de mijne gekocht bij dealextreme. Voor omgerekend minder dan 12 euro had ik een goed werkende adapater na ongeveer een weekje in huis!
Ja had het trouwens ook niet helemaal duidelijk neergezet. De voor de wii bedoelde usb lan adapters zijn aan te raden want zelf heb ik ook van Datel omdat die eerder uitkwam dan die van Nintendo ( 8)7 ) en die werkt perfect!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Laatst online: 05-09 15:18
trekker22 schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:34:
[...]

ik neem aan dat je deze bedoeld?

http://www.nl.bol.com/is-...04005993117&Section=GAMES

is dit ook de originele die bij het spel wordt geleverd?
Volgens mij wel, want staat merk Nintendo + zelfde release datum als MK. als het niet de orginele is stuur ik hem weer terug. 8) wil wel graag 2 dezelfde stuurtjes.

Tip: www.bigdennis.nl heeft Wii-mote voor 36,95 te koop (zonder hoes en denk nog oude strap) en orginele nuchucks voor 19,95 op voorraad _/-\o_ rest partijen geloof ik.
Krijg mijn 2e nunchuck morgen binnen, samen met 5 witte DVD hoesjes, voor Wii Sports, nu cover nog even mooi uitprinten met juiste kleuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag willen weten of enkele van jullie nu al een tijdje No More Heroes spelen en of het ook nu nog steeds bevalt. Ik zit flink te twijfelen over dit spel en wil niet weer een spel kopen dat vervolgens na een week in de kast ligt.
De reviews en eerste reacties zijn vrij goed geloof ik, maar als ik het grasmaaien zie en dergelijke... Tja. Tuurlijk is het grappig en absurd, maar is het niet erg veel "filler" voor weinig gameplay?

Ben erg benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 12-09 17:16
Ik heb nu 3 Wii-motes en 2 nun-chucks.
Dit omdat we ook Mario Party 8 hebben gekocht en dus nu met z'n drieëen kunnen spelen. Er moet alleen nog wel één Wii-mote richting Nintendo omdat de trilfunctie een zoem geluid maakt naast het trillen wat dus niet hoort. Dus harder dan normaal.
Daarnaast voor de 2 Wii-motes maar meteen de hoesjes besteld op de site en de straps, waarbij bij de straps werd aangegeven dat het Serienummer van de Wii al in gebruik was of niet juist. Ga van het eerste uit, dus een mail naar Nintendo gestuurd. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Laatst online: 12-04 18:17
Arunia schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:08:
Ik heb nu 3 Wii-motes en 2 nun-chucks.
Dit omdat we ook Mario Party 8 hebben gekocht en dus nu met z'n drieëen kunnen spelen. Er moet alleen nog wel één Wii-mote richting Nintendo omdat de trilfunctie een zoem geluid maakt naast het trillen wat dus niet hoort. Dus harder dan normaal.
Daarnaast voor de 2 Wii-motes maar meteen de hoesjes besteld op de site en de straps, waarbij bij de straps werd aangegeven dat het Serienummer van de Wii al in gebruik was of niet juist. Ga van het eerste uit, dus een mail naar Nintendo gestuurd. Ben benieuwd.
Daar heb ik al een keer over gebeld met Nintendo. De melding op de site klopt namelijk niet. Het kan ook zijn dat je straps al de dikkere/nieuwere versie zijn. Maar dan krijg je nog steeds de melding dat het serienummer van je Wii al in gebruik is. Als je de nieuwste straps bij Nintendo wilt bestellen kost dat iets van 15 euro voor 3 straps!! Maar het zou ook meer kunnen zijn ;) Heb maar tegen die knakker gezegd dat ik dan geen nieuwe straps hoefde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Captain N schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:57:
Wat betreft die emulators... tja... ik vind het een beetje jammer allemaal. Homebrew op zich juig ik toe, en ik ben ook zeker benieuwd wat voor moois de toekomst te bieden heeft. Maar wel een beetje jammer dat een paar emulators dan de eerste resultaten daarvan zijn (of iig de eerste resultaten waar ik hier over lees). Natuurlijk is de software zelf wel legaal, maar ook de developers ervan weten net zo goed als jij en ik dat 99.9% het niet voor zelfgemaakte games gaat gebruiken. Het enige waarop ik zou wachten wat betreft emulatie zijn Satellaview games (niet hopen, helaas), en een versie van GoldenEye 007 waarbij de Wiimote is geïntegreerd voor de besturing. :+
Wat is er jammer aan? De homebrew scene biedt nu gewoon aan wat Nintendo al vanaf het begin had moeten doen. Zoveel mogelijk games, goede emulatie en laden vanaf de SD (en straks een vast kanaal ipv voor elke rom een aparte).
Nintendo zou ook een abonnementsvorm kunnen maken. 10 euro per maand om onbeperkt VC spellen te spelen bijvoorbeeld. Ik geef geen 120 euro per jaar uit aan VC games, maar zo zou het wel interessant worden.
Overigens wel grappig dat je wel zit te wachten om een illegale versie van Goldeneye te spelen, maar het jammer vindt dat andere (niet op de VC uitgebrachte) games geëmuleerd zijn ;) . Gameboy Color games zie ik zo snel nog niet toegevoegd worden, dus ja... 100% legaal is het niet, maar of Nintendo er nou echt één cent minder door verdient...

[ Voor 12% gewijzigd door BarôZZa op 07-04-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, thanks.
Voor zover ik weet heb ik gewoon nog de oude straps (vorig jaar maart is de Wii gekocht).
De nieuwe hebben zo'n vaag clipje om te verschijven en de "oude" niet. Of staat dat er dan weer los van? Ik zal nog eens kijken op de site of het nog verder verschilt.
Volgens de site heb ik dus de nieuwe versie dan al. Maar er zijn nog meer verschillen met de straps die je vroeger had en die je nu krijgt bij de Wii-motes.
Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://images2.ggl.com/articles/5665/wiistrap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Laatst online: 12-04 18:17
Arunia schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:53:
Ok, thanks.
Voor zover ik weet heb ik gewoon nog de oude straps (vorig jaar maart is de Wii gekocht).
De nieuwe hebben zo'n vaag clipje om te verschijven en de "oude" niet. Of staat dat er dan weer los van? Ik zal nog eens kijken op de site of het nog verder verschilt.
Volgens de site heb ik dus de nieuwe versie dan al. Maar er zijn nog meer verschillen met de straps die je vroeger had en die je nu krijgt bij de Wii-motes.
Deze dus:
[afbeelding]
Dat is idd een verschil, maar waar het om gaat is om het touwtje wat bevestigd is aan je wii-mote. Dat is bij de eerste versies heel dun, terwijl het bij de nieuwere versie dikker is en bij de laatste versie zit dus ook zo'n kliksysteem. Als je al de 2e versie hebt, dan krijg je helaas pindakaas niet de nieuwste versie van de straps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, dan heb ik gewoon de tweede versie van de straps. Geen probleem, vond het clipje toch al irritant. :P
Net als dat rubbertje om de Wii-mote. Mijn vrouw vind het fantastisch, maar ik vind het vervelend. Maar als er kindertjes met de Wii gaan spelen, dan wil ik toch dat het veilig is. Ofwel ons apparatuur dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:04:
Ik zou graag willen weten of enkele van jullie nu al een tijdje No More Heroes spelen en of het ook nu nog steeds bevalt. Ik zit flink te twijfelen over dit spel en wil niet weer een spel kopen dat vervolgens na een week in de kast ligt.
De reviews en eerste reacties zijn vrij goed geloof ik, maar als ik het grasmaaien zie en dergelijke... Tja. Tuurlijk is het grappig en absurd, maar is het niet erg veel "filler" voor weinig gameplay?

Ben erg benieuwd. :)
Ja, veel filler. Maar ook veel gameplay die heerlijk absurd is, en een geniaal vechtsysteem. Het freeroaming open-stad-gedeelte is erg magertjes. Maar het is wel goed dat je jezelf afvraagt of het wel voor jou is, want het is gewoon echt een raar spel.

Kijk nog eens wat videoreviews, dan zie je misschien of het wel of niet gaat aanslaan.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keek net toevallig even op de bartsmit site.
Staat bij Mario Kart:

Beperkt leverbaar!

Ik heb nog geen bericht gehad van Dimplus dat die niet geleverd kan worden dus het worden spannende dagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:09:
[...]

Ja, veel filler. Maar ook veel gameplay die heerlijk absurd is, en een geniaal vechtsysteem. Het freeroaming open-stad-gedeelte is erg magertjes. Maar het is wel goed dat je jezelf afvraagt of het wel voor jou is, want het is gewoon echt een raar spel.

Kijk nog eens wat videoreviews, dan zie je misschien of het wel of niet gaat aanslaan.
Dank voor de reactie.

Ik had de video-reviews die beschikbaar zijn gekeken. Het vechten, de look en de sfeer lijken me fantastisch; heerlijk om even in weg te duiken.
Maar om vervolgens in een lege stad vervelende klusjes op te knappen voordat ik weer "mag" spelen... Is dit nu een gekunstelde manier om de speelduur te verlengen, of voegt het echt iets toe?
Ik kon ook moeilijk opmaken hoezeer de bijbaantjes nu gericht zijn op auto's wassen en gras maaien. Zijn andere baantjes of manieren om aan geld te komen meer gericht op actie?

Laat ik het zo stellen;
Ben je na het afronden van een boss-stage gemotiveerd om door te gaan, of verzucht je dat je nu weer in die saaie stad xxx tijd moet doorbrengen voordat je verder mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:16:
Ik keek net toevallig even op de bartsmit site.
Staat bij Mario Kart:

Beperkt leverbaar!

Ik heb nog geen bericht gehad van Dimplus dat die niet geleverd kan worden dus het worden spannende dagen. :P
Het is gewoon afwachten wat de winkels geleverd gaan krijgen en gelijk het nadeel van Nintendo producten, je weet pas hoeveel je krijgt als het geleverd word.

Edit: Net te horen gekregen dat het er slecht uitziet met de aantallen die winkels gaan krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door sjekneck op 07-04-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Hmmm, ik heb mijn mening na ruim een week no more heroes toch behoorlijk naar beneden bij moeten stellen.
Het free roaming gedeelte komt ondurtussen mijn neus uit. Het rijden op de motor voelt houterig en onlogisch en het rondlopen is niet veel beter. Ook reageert de stad niet of nauwelijks op jouw aanwezigheid en is het camera systeem zeer matig. het vechten vond ik in het begin erg leuk maar gaat nu ook echt vervelen. Rest eigenlijk nog de boss fights en het verhaal. Het verhaal is wel stoer maar weinig verrassend tot nu toe en de boss fights zijn leuk maar wel erg simplistisch.
Kortom heel erg veel stijl maar toch wel erg weinig en magere gameplay als je het mij vraagt.
En dan ben ik nog blij dat ik de US versie mét bloed heb ;)

Misschien dat ik hem met de freeloader maar op e-bay zet binnenkort...

[ Voor 4% gewijzigd door rajackar op 07-04-2008 15:42 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjekneck schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:36:
[...]

Het is gewoon afwachten wat de winkels geleverd gaan krijgen en gelijk het nadeel van Nintendo producten, je weet pas hoeveel je krijgt als het geleverd word.
Net het geld overgemaakt naar dimension plus, status was van in behandeling naar "wacht op betaling" gegaan dus ik heb er een goed gevoel over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:42:
Hmmm, ik heb mijn mening na ruim een week no more heroes toch behoorlijk naar beneden bij moeten stellen.
...
Kortom heel erg veel stijl maar toch wel erg weinig en magere gameplay als je het mij vraagt.
Ai, da's niet al te positief. Lijkt erop dat het free-roaming gedeelte dus wel degelijk een flinke weerslag heeft op de totaalbeleving. Misschien moet ik het spel voorlopig maar eens laten passeren. Wie weet ooit in een budgetbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:06
Nog een nieuwe/andere Wireless Nunchuck:
http://www.wiisworld.com/wii-news/icon-nunchuk-adapter.html

Afbeeldingslocatie: http://www.wiisworld.com/images/news/newspics/iconnunchuk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:23:
[...]

Dank voor de reactie.

Ik had de video-reviews die beschikbaar zijn gekeken. Het vechten, de look en de sfeer lijken me fantastisch; heerlijk om even in weg te duiken.
Maar om vervolgens in een lege stad vervelende klusjes op te knappen voordat ik weer "mag" spelen... Is dit nu een gekunstelde manier om de speelduur te verlengen, of voegt het echt iets toe?
Ik kon ook moeilijk opmaken hoezeer de bijbaantjes nu gericht zijn op auto's wassen en gras maaien. Zijn andere baantjes of manieren om aan geld te komen meer gericht op actie?

Laat ik het zo stellen;
Ben je na het afronden van een boss-stage gemotiveerd om door te gaan, of verzucht je dat je nu weer in die saaie stad xxx tijd moet doorbrengen voordat je verder mag? :)
Ligt eraan of je van verzamelen houdt. Ik wil dus graag alle 100 shirts hebben dus ik pluis die hele stad uit inclusief alle bijbaantjes. Bijbaantjes beslaan in het kort 2 dingen: k*tklusjes als grasmaaien, kokosnoten rapen en zo of assassinationmissies. Maar, toegegeven, het spel had er niet minder van geworden als die bijbaantjes NIET hadden gehoeven. De eerste keer zijn ze wel lachen, maar daarna wil je eigenlijk vooral door naar de echte missies.

Als ik je zo even goed begrijp kun je denk ik beter wachten tot 'ie in het budgetvak ligt.

Probeer anders Zack & Wiki :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb ook de US versie met bloed. Zonder bloed zou helemaal minder cool zijn :P

Het free-roaming gedeelte zuigt inderdaad behoorlijk, lelijke graphics, alles doemt superlaat op, en de motor bestuurt inderdaad houterig. Ook is er niks te doen, ze hadden het net zo goed weg kunnen laten.

Echter de vecht sequences en zeker tegen de andere assasins zijn gewoon top. Ook het hele stijltje enzo is cool :)

Voor 50 euro zou ik hem niet kopen, maar een goedkope US versie is wel aan te raden.

IK heb trouwens toch maar super smash ook besteld. Hoop dat ik hem snel krijg :)

Ik heb daar nog een vraagje over...als ik dalijk de pal versie zou kopen, kan ik dan mijn US save game gebruiken?

[ Voor 16% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 07-04-2008 19:26 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:00

Fioravanti

Fioravantastisch!

zit ik eerder vandaag nog trots te vertellen dat ik MKWii in pre-order had staan, krijg ik vanmiddag het deksel op de neus:
Geachte heer/mevrouw,

Momenteel heeft u een bestelling lopen voor het spel Mario Kart voor de Nintendo Wii.

Zojuist hebben wij te horen gekregen dat Nintendo Benelux een enorm tekort gaat krijgen in aantallen.
Slechts 10% van de bestelde aantallen zullen worden geleverd in Nederland waardoor alle winkels en dus ook
Wiihome niet voldoende binnen krijgt.

Hierdoor kunnen wij helaas uw bestelling niet op 11 April uitleveren en zal de bestelling zo spoedig mogelijk worden nageleverd zodra er weer nieuwe voorraad is.

Helaas gebeurd dit vaker bij Nintendo titels en zijn ook wij enorm teleurgesteld. Wij hebben 3 maal meer ingekocht dan dat er verkocht is en bij verschillende leveranciers in Nederland om risico op te weinig aantallen te vermijden.
Helaas heeft dit niet kunnen voorkomen dat we toch te weinig geleverd krijgen.

Indien u de bestelling wilt aanpassen of annuleren dan is dit uiteraard mogelijk, wij hopen de bestellingen wel spoedig na te kunnen leveren echter hebben wij geen zicht op de levertijd hiervan.

Onze excuses voor het ongemak.

Wiihome.nl
Dan zit er maar 1 ding op; wachten... :( en als ik em in de winkel eerder tegenkom, dan zet ik mn order wel om in Super Mario Galaxy ;) (mn geld hebben ze al :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij Dimension Plus afgelopen vrijdag besteld en vandaag betaald(dat krijg je meestal pas als hun weten hoeveel ze binnen krijgen).

Het is wel weer een domme actie van Nintendo of Europe. Wat denken ze nou? Dat iedereen als schoothondjes achter de Wii blijft aanlopen? Hoe vet het ding ook is dit gaat ze weer klanten kosten, lever nu is een keer genoeg en stop met dit soort ongein. Je verkoopt tien keer zoveel systemen als voorheen en denkt er niet aan dat je ook meer software moet leveren? Alles wordt meestal door Nintendo Europe afgeschoven op Japan maar daar hoor ik zelden van deze verhalen. Het wordt is tijd om het hele soepzooitje wat Nintendo Europe heet de laan uit te schoppen en een nieuwe Europese tak op te zetten want dit gaat echt nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:19:
Ik heb ook de US versie met bloed. Zonder bloed zou helemaal minder cool zijn :P
Mwah. Ik mis het eigenlijk niet.

Kan natuurlijk goed komen omdat ik de US versie niet gespeeld heb, maar toch. Ik mis het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Laatst online: 28-02-2024
Zo ben ik ff blij dat ik vanmiddag nog ff gebeld heb naar wiihome.nl, stelde de vraag dat wanneer ik nu een MWK zou preorderen hem zeker binnen zou hebben vrijdag. kon die mij geen zekerheid geven en waarschijnlijk zou het ook niet eens lukken.

keek ik denet op de site, staat er levertijd MINIMAAL 4 weken, plus dat stuk wat hier boven staat

ik begin langzamerhand echt te schijten op Nintendo, ze produceren nog steeds op gamecube niveau volgens mij, als ik CEO was hadden er echt koppen gaan rollen daar..

Qua bedrijfsstructuur heerscht Microsoft echt man...................

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
SOCO_cola schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:41:
Qua bedrijfsstructuur heerscht Microsoft echt man...................
Jij hebt zeker nog nooit een Xbox 360 gehad? Ik ben nu aan mijn derde console toe en het lijkt er op dat ik binnen enkele maanden aan nummer 4 toe ben(maar dat zeg ik helaas al een tijdje).

Het probleem is hier volgens mij dat Wii Fit en Mario Kart te dicht bij elkaar uitgebracht worden. Dit gaat ten koste van de productiecapaciteit van beide spellen, dus krijgt Wii Fit(begrijpelijk) de voorkeur en zijn er tekorten van Mario Kart.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
BarôZZa schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:49:
Wat is er jammer aan? De homebrew scene biedt nu gewoon aan wat Nintendo al vanaf het begin had moeten doen. Zoveel mogelijk games, goede emulatie en laden vanaf de SD (en straks een vast kanaal ipv voor elke rom een aparte).
Nintendo zou ook een abonnementsvorm kunnen maken. 10 euro per maand om onbeperkt VC spellen te spelen bijvoorbeeld. Ik geef geen 120 euro per jaar uit aan VC games, maar zo zou het wel interessant worden.
Overigens wel grappig dat je wel zit te wachten om een illegale versie van Goldeneye te spelen, maar het jammer vindt dat andere (niet op de VC uitgebrachte) games geëmuleerd zijn ;) . Gameboy Color games zie ik zo snel nog niet toegevoegd worden, dus ja... 100% legaal is het niet, maar of Nintendo er nou echt één cent minder door verdient...
Hetgeen ik jammer vind is dat er vaak wordt geroepen dat men zo zit te wachten op homebrew, en dan uiteindelijk het eerste resultaat van de mogelijkheid tot homebrew software is bestemd voor illegale doeleinden die vrijwel niks toevoegen t.o.v. het origineel. Natuurlijk is het allemaal volkomen legaal, emulators, maar jij weet net zo goed als ik dat 99.9% van de gebruikers het niet gebruikt om homebrew te draaien. Ook dat backup-kopie van software verhaal is heel leuk (hoewel dat een grijs gebied is dat zeker twijfelachtig is), maar ook daarvan weten we allebei net zo goed dat 99.9% ook gewoon die spellen niet legaal heeft liggen. Ik vind het gewoon jammer dat niet de eerste resultaten van mogelijkheden tot homebrew ook echt interessante homebrew projecten zijn. Het hoeven geen wereldschokkende dingen te zijn, maar projecten die proberen iets nieuws te brengen zou mijns inziens een stuk interessanter zijn. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens Captain N. Het pirate wereldje en het homebrew wereldje zijn helaas erg met elkaar verbonden. Het zijn meestal ook dezelfde coders die de homebrew en emulators maken. Nintendo heeft er echt weinig oog voor als men alleen wat homebrew zooi uitbrengt maar met emulators staan men daar gelijk op scherp want dat hakt in op de winsten van de virtual console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom je een emulator op de wii zou willen hebben. De pc met een controlpad en een emulator is een stuk minder geklier. ;)

Maar het is inderdaad wachten op leuke, interessante homebrew dingen. Dan wil ik het zelf ook wel eens proberen met de twilight-hack. Misschien een mediaplayer oid. zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Zoals ik al zeg, het zal ongetwijfeld niet legaal zijn, maar als ze beter werk afleveren dan Nintendo zelf(op meerdere vlakken zoals ik al zei), dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Op de dag dat je legaal Killer Instinct kan spelen op je Wii, eet ik m'n onderbroek op ;)
Voor de rest zullen ze ook wel andere dingen gaan uitbrengen, zoals ports van Quake, Duke Nukem e.d. Dat is momenteel echter nog niet mogelijk.

Overigens vind ik roms spelen op een console toch een stuk lekkerder dan op de pc. Comfortabeler en bovendien heb ik een laptopje.

En waarom emulators altijd als eerste komen? Daar moet je een programmeur voor zijn. Die dingen zijn het interessantst om te maken. De dingen die standaard als eerste ontwikkeld worden zijn:

een simpele game, een emulator, een linux kernel en een port van Doom/Wolfenstein.

Zelf heb ik emulators ook altijd interessant gevonden. Vooral in de tijd van Bleem! en UltraHLE was het genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
BarôZZa schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:12:
Voor de rest zullen ze ook wel andere dingen gaan uitbrengen, zoals ports van Quake, Duke Nukem e.d. Dat is momenteel echter nog niet mogelijk.
Denk je echt dat er nog mensen zijn die serieus op poorts van Quake zitten te wachten? Je kunt Quake tegenwoordig al bijna op je horloge spelen, naar zo enorm veel platforms is het spel al gepoort. Ik vind dat niet echt een spannende reden om naar homebrew uit te kijken.
een simpele game, een emulator, een linux kernel en een port van Doom/Wolfenstein.
Je hebt helaas 99% van alle console en handheld homebrew hier samengevat in 1 zin. Veel meer dan simpele games, emulatoren, linux en Doom/Quake poorts zie je bijna nooit.

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 07-04-2008 23:37 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.