Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 98 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.239 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Lacroix schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:09:
[...]

Bedankt, dat zal ik eens proberen.
Zijn er veel mensen die dit hebben, dit kan toch niet normaal zijn?
Dat is idd niet normaal...

Misschien is het handiger om je console even te resetten en vervolgens aan te zetten met de componentkabels aangesloten :)

(Overigens is het helemaal vreemd, dat je scherm die input niet ondersteunt over component... weet je zeker dat je scherm het wel aankan?!)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 07:39
Ik had de console en kabel pas gekocht en wou ze direct via component aansluiten, dat moest maar werken leek me. Daarna heb ik hem maar opgezet via gewone kabel en oa. een update gedaan. Dan nog maar eens geswitched om te kijken of het dan wel werkte, nog niets.

TV is pas nieuw en vrij high-end lcd, kan niet geloven dat die de mode niet aan zou kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:06
De nieuwste accessoire voor de Wii: De Wii Pii Pii. :P
http://www.thinkgeek.com/stuff/41/superpiipii.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Haar pisstraal 'lagged' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Lacroix schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:09:
[...]

Bedankt, dat zal ik eens proberen.
Zijn er veel mensen die dit hebben, dit kan toch niet normaal zijn?
Het ligt er waarschijnlijk aan dat je TV 576i (PAL) over component niet aan kan. Met de Wii is dus niks mis. Een handigere oplossing is overigens om het met de composiet (standaard) of scart kabel op 480i (NTSC) in te stellen, en dan de component er in stoppen. De meeste TV's kunnen namelijk wel 480i over component aan. Daarna kan je dan doorschakelen naar 480p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil Hobbit schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:03:
Ik heb momenteel zo'n 9400 Nintendo sterren en dacht, kom laat ik ze eens inruilen voor wat Wii points via de Wiipoints Shop alleen ik kan maar 100 punten te gelijk kopen. Iemand anders dezelfde restrictie? Anders moet je 8 keer een code invullen om 1 maal Donkey Kong Country te downloaden, beetje omslachtig |:( :D
probeer het rond 0700 in de ochtend, dan kan je vaak grotere kaartjes kopen, al zijn die altijd snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen hier die last van hun pols krijgen bij het spelen van Super Monkey Ball? De bewegingen die je moet uitvoeren zijn onnatuurlijk, of het moet aan mijn positie voor de tv liggen. Hoe meer ik het echter speel, hoe meer last ik krijg. Om vooruit te gaan moet je de remote te ver naar beneden richten, wat lastig is, en naar links of rechts rollen vereist een positie die mijn pols helemaal niet gewend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hudson heeft nieuwe Wii Ware titels aangekondigd voor Japan:
- Wi-Fi 8 Battle Bomberman
- Tetris Wii (alleen goed als het gebaseerd is op de oude regels, zie Tetris DS voor hoe het niet moet)
- Alien Crush (remake van het PC Engine flipperspel)
- Blue Oasis (virtueel aquarium)

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Vraagje: we hebben een vrij nieuwe Wii uit de laatste serienummerreeks zonder aanpassingen. Ding draait firmware v3.2E. Super Mario Galaxy gekocht, origineel dus. Bij het plaatsen van de DVD werd een firmware update gedaan, ging allemaal prima. Wii opnieuw opgestart, SMG verschijnt in diskkanaal, maar spel weigert te starten. Klikken op diskkanaal opent wel het volgende scherm met de grotere Mario. Als ik dan op spel starten klik begint ie te laden, maar na zo'n 10 sec. verschijnt de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik de handleiding moet lezen... 8)7 Er staat geen verdere foutcode of foutmelding. DVD omgeruild, maar nog steeds hetzelfde. Wii gewist vanuit het instellingen menu, geen verschil. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hakkie schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:10:
Vraagje: we hebben een vrij nieuwe Wii uit de laatste serienummerreeks zonder aanpassingen. Ding draait firmware v3.2E. Super Mario Galaxy gekocht, origineel dus. Bij het plaatsen van de DVD werd een firmware update gedaan, ging allemaal prima. Wii opnieuw opgestart, SMG verschijnt in diskkanaal, maar spel weigert te starten. Klikken op diskkanaal opent wel het volgende scherm met de grotere Mario. Als ik dan op spel starten klik begint ie te laden, maar na zo'n 10 sec. verschijnt de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik de handleiding moet lezen... 8)7 Er staat geen verdere foutcode of foutmelding. DVD omgeruild, maar nog steeds hetzelfde. Wii gewist vanuit het instellingen menu, geen verschil. Iemand een idee?
Haal de stroom stekker eens 10 minuten van je Wii en probeer het daarna nog eens. Het zou ook kunnen zijn dat je lens vuil is, wordt er gerookt bij jou in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 07:39
Whollabilla schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:10:
[...]

Het ligt er waarschijnlijk aan dat je TV 576i (PAL) over component niet aan kan. Met de Wii is dus niks mis. Een handigere oplossing is overigens om het met de composiet (standaard) of scart kabel op 480i (NTSC) in te stellen, en dan de component er in stoppen. De meeste TV's kunnen namelijk wel 480i over component aan. Daarna kan je dan doorschakelen naar 480p.
Werkt nog niet, en heb het boekje vna mijn tv maar eens open gedaan, hij ondersteunt alles behalve 1080p over component.

Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:15
Daarnet m'n eerste potje Killer Instinct gespeeld op de Wii. _/-\o_

Kortom, er is een snes emulator die met de front sd werkt. De twilight hack heeft z'n eerste echte vruchten afgeworpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
En waar halen we die SNES emulator vandaan di emet de front SD card werkt?
Zal wel top zijn natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

BarôZZa schreef op woensdag 02 april 2008 @ 03:23:
Daarnet m'n eerste potje Killer Instinct gespeeld op de Wii. _/-\o_

Kortom, er is een snes emulator die met de front sd werkt. De twilight hack heeft z'n eerste echte vruchten afgeworpen _/-\o_
Wat een geluk!
KI heerscht!
Ik hoop heel stiekem dat ze de originele arcade versies ooit nog naar de wii gaan brengen, maar die kans is natuurlijk 0,0

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
SNES emu vindt je hier: http://www.tehskeen.com/f...wthread.php?t=6159&page=5

De frontloading versie downloaden, roms in een mapje genaamd 'roms' zetten ;)

En natuurlijk alleen geheel legale homebrew roms runnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
BarôZZa schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:13:

Werkt die SNES emulator echt goed? Alle ROMS? Dat zou echt kut zijn voor nintendo, ivm hun eigen virtual console.

Ik heb Zelda toch liggen, denk dat ik die emulator ook maar eens ga proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door QuarK op 02-04-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:13:

En dat is hoe je een einde maakt aan homebrew, freeloader, action replay, emulators etc. op de Wii. Als die homebrewers nu is echt met homebrew bezig waren en niet met emulators dan zit er toekomst in. Het eerste wat ze maken is... jawel een emulator voor illegale doeleinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:50:
[...]

En dat is hoe je een einde maakt aan homebrew, freeloader, action replay, emulators etc. op de Wii. Als die homebrewers nu is echt met homebrew bezig waren en niet met emulators dan zit er toekomst in. Het eerste wat ze maken is... jawel een emulator voor illegale doeleinden!
freeloader zijn ze net zo op tegen als dit hoor ;) Anders hadden ze de wii wel regio vrij gelaten.

Heeft iemand worms al hier?Zag op insidegamer wel grappig filmpje er over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:50:
[...]

In de Nederlandse wetgeving staat volgens mij dat je het recht hebt bij software om één kopie te maken als dat nodig is om het product te gebruiken (installatie op een PC bijvoorbeeld, maar het staat verwoord als kopie). Het klopt dat Nintendo zelf het gebruik als illegaal ziet, maar zij staan niet boven de wet. Als jij voor gebruik een emulator gebruikt en dus een kopie maakt van je legaal gekochte game dan zou dat volgens mij daarmee in Nederland volstrekt legaal zijn. In de praktijk download waarschijnlijk iedereen het hele zooitje, maar meestal zullen dat alsnog alleen de titels zijn die ze ooit gekocht hebben. Heel vervelend kun je het dus niet vinden, er is ooit al voor betaald. (en veel geld ook nog)

Homebrew in het algemeen gaat op veel platforms veel verder dan alleen emulatoren. Kijk maar eens op de DS wat daar allemaal inmiddels wel niet voor te krijgen is: Games, PDA functionaliteit, Google Earth, complete webbrowser, enzovoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
De SNES emulator werkt aardig. Er zitten nog wat foutjes in wat betreft het laden van meerdere ROMS en het saven ervan. De emulatie zelf verloopt vlekkeloos.
Dus kan je nu games spelen die nooit via de VC beschikbaar zullen worden.

@ NinteX: emulators zijn niet bedoeld voor illegale doeleinden. Dat is aan de gebruiker ervan. De emulator zelf simuleert alleen de betreffende (spel)computer.

Overigens is het een kwestie van tijd voordat Nintendo op elk vlak is afgetroefd. Straks heb je een emulator die:
  • Meer functionaliteit heeft dan de VC versie (denk aan grafische filters, action replay codes, meerdere savegames)
  • Ook nog eens gewoon vanaf een SD kaartje draait, terwijl Nintendo dat nog steeds niet mogelijk heeft gemaakt voor de vc

[ Voor 32% gewijzigd door BarôZZa op 02-04-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Ik heb 5 euro uitgegeven aan SMB 1 en 5 euro aan het internet kanaal, maar daar blijft het dan ook echt bij. Ik vertik het om spellen te kopen waar ik in het verleden al dik voor betaald heb.
Dus een emulator en homebrew juich ik alleen maar toe.
En nee; mij Wii is nog in orginele staat en heb dus al mijn spellen legaal. Dat blijft zo. Maar gratis homebrew vind ik een mooie ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis homebrew is leuk maar het komt er straks op neer dat iedereen alles gaat downloaden. Nintendo zal bij de Freeloader de schouders opgehaald hebben, bij het pong spelletje in TP en wat cheats ook, maar als ze echt Roms gaan draaien etc. en Nintendo inkomsten misloopt dan gaan ze er wel achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Hoe willen ze erachteraan gaan? Ik update m'n Wii niet meer zolang ik niet zeker weet dat alles blijft werken.

De homebrew community heeft nu gewoon laten zien dat Nintendo zich er tot nu toe gewoon gemakzuchtig heeft gedragen. Deze emulator kan je tenslotte ook gewoon in 60Hz draaien, je kan de snellere NTSC versies spelen ipv de vaak tragere PAL games etc.
En je bent niet meer afhankelijk van Nintendo dat er momenteel een sport van maakt om zo weinig mogelijk VC games uit te brengen en dan nog de grootste bagger te releasen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nogal een leek in.
is er een website die een beetje uitlegd hoe ik dit voor mekaar krijg op mn wii?
Die link van jou is ook nog in het engels.Niet mn sterkste vak als het hier om gaat.
en zelda moet je ervoor hebben he?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BarôZZa schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:14:
Hoe willen ze erachteraan gaan? Ik update m'n Wii niet meer zolang ik niet zeker weet dat alles blijft werken.

De homebrew community heeft nu gewoon laten zien dat Nintendo zich er tot nu toe gewoon gemakzuchtig heeft gedragen. Deze emulator kan je tenslotte ook gewoon in 60Hz draaien, je kan de snellere NTSC versies spelen ipv de vaak tragere PAL games etc.
En je bent niet meer afhankelijk van Nintendo dat er momenteel een sport van maakt om zo weinig mogelijk VC games uit te brengen en dan nog de grootste bagger te releasen ook.
Updates zullen er toch wel komen, denk aan spellen die nieuwere updates nodig hebben om te draaien. Dus one way or the other, installeren zul je toch een keer aan moeten geloven.
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:01:
Gratis homebrew is leuk maar het komt er straks op neer dat iedereen alles gaat downloaden. Nintendo zal bij de Freeloader de schouders opgehaald hebben, bij het pong spelletje in TP en wat cheats ook, maar als ze echt Roms gaan draaien etc. en Nintendo inkomsten misloopt dan gaan ze er wel achteraan.
Volgens mij heb jij het idee dat nintendo achter de freeloader staat of niet, freeloader maakt gebruik van een bug die vast wel word gefixed hoor. Not saying dat het beter/slechter of wat dan ook is dan die roms. Nintendo is op beiden tegen lijkt me ;)Er is een reden voor een regiolocked wii, anders hadden ze zich ook wel wat geld kunnen besparen daarmee ;)

[ Voor 7% gewijzigd door SaURoN op 02-04-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ach, ik ga ervanuit dat er vanuit de homebrew community wel een oplossing zal komen voor de verplichte updates, net zoals dat bij de PSP het geval was. Desnoods laat ik m'n Wii ombouwen en patch ik de spellen. Homebrew wil ik gewoon blijven behouden.

En over hoe je het installeert:

Je moet eerst de Twilight hack savegame op je SD kaart zetten en deze kopiëren naar de Wii. Vervolgens het elf-bestandje renamen naar boot.elf(of een elf-loader installeren) en op je SD kaart zetten. Vervolgens een mapje genaamd roms op de SD kaart met de roms erin.

Zelda runnen, save game openen en een stukje naar achter lopen. Daarna wordt de emulator gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wiki over de Twilight Hack

De homebrew scene (met of zonder modchip) begint nu wel op gang te komen. Er zijn al simpele spelletjes (Tetris/snake) etc die zonder modchip gespeeld kunnen worden via de Twilight hack, de WiiMote werkt echter nog niet, alles moet tot nu toe met een gamecube controller.

Met modchip zijn er al tooltjes waarmee je de updatestring van je Wii heel hoog kan zetten waardoor er geen updates geinstalleerd worden. 24-connect uitzetten kan natuurlijk ook, maar er is nog steeds een mogelijkheid dat Mario Kart weer nieuwe firmware heeft die wat dingen veranderd (wat we niet willen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:00:
Wiki over de Twilight Hack

De homebrew scene (met of zonder modchip) begint nu wel op gang te komen. Er zijn al simpele spelletjes (Tetris/snake) etc die zonder modchip gespeeld kunnen worden via de Twilight hack, de WiiMote werkt echter nog niet, alles moet tot nu toe met een gamecube controller.

Met modchip zijn er al tooltjes waarmee je de updatestring van je Wii heel hoog kan zetten waardoor er geen updates geinstalleerd worden. 24-connect uitzetten kan natuurlijk ook, maar er is nog steeds een mogelijkheid dat Mario Kart weer nieuwe firmware heeft die wat dingen veranderd (wat we niet willen ;)).
Als Nintendo echt zo laat is begonnen met de productie van de Mario Kart schijfjes dan zitten we weer met ontzettende tekorten. Ze moeten toch echt minstens een maand bezig zijn voor genoeg exemplaren. Een ezel stoot zich niet drie keer aan dezelfde steen Nintendo of Europe stoot zich een keer of 40 aan dezelfde steen.

Ik liep vandaag even bij de FRS naar binnen voor de pre-order. "We hebben nog geen formulieren en geen toezeggingen dat er genoeg exemplaren zijn". De game mag overigens al op 10 april verkocht worden als ik uit ga van het foldertje van de Music Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:29:
[...]

Als Nintendo echt zo laat is begonnen met de productie van de Mario Kart schijfjes dan zitten we weer met ontzettende tekorten. Ze moeten toch echt minstens een maand bezig zijn voor genoeg exemplaren. Een ezel stoot zich niet drie keer aan dezelfde steen Nintendo of Europe stoot zich een keer of 40 aan dezelfde steen.

Ik liep vandaag even bij de FRS naar binnen voor de pre-order. "We hebben nog geen formulieren en geen toezeggingen dat er genoeg exemplaren zijn". De game mag overigens al op 10 april verkocht worden als ik uit ga van het foldertje van de Music Store.
Heb gebeld met FRS, ze schijnen net zo goed leverbaar te worden als de Wii zelf... dus dat beloofd nog wat.

Dat geld iig voor de pre-order actie, inc het stuurwiel. Daarom heb ik maar bij Media Markt, FRS en Dynabyte besteld. Dynabyte blijft denk ik het goedkoopst met 43 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

greatgonzo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:57:
[...]

Heb gebeld met FRS, ze schijnen net zo goed leverbaar te worden als de Wii zelf... dus dat beloofd nog wat.

Dat geld iig voor de pre-order actie, inc het stuurwiel. Daarom heb ik maar bij Media Markt, FRS en Dynabyte besteld. Dynabyte blijft denk ik het goedkoopst met 43 euro
Boah, dat zou me wat zijn zeg... kijk echt uit naar Mario Kart want SMG en SPM kunnen me atm ook niet zo heel erg boeien. Ofja laat ik het zo zeggen, ik heb niet echt zin in het weekend om 'alleen' die spellen te spelen en dan kies ik toch weer voor de pc een beetje online spelen. Begrijp me niet verkeerd hoor het zijn ontzettend leuke spellen en kan me er goed mee vermaken maar met Zelda is het net zo, de keuze tussen online en offline is voor mij snel gemaakt zeg maar. Weet niet wat het is maar vind het sowieso erg jammer dat ik me er niet toe kan zetten.

Ok even afgedwaald.. mja is wel jammer als van Mario Kart tekorten zullen zijn want zolang heb ik niet alleen de weekenden aangezien de wii in Arnhem staat en ik in Enschede studeer.
Ik heb hem van het weekend bij zuiderpark besteld, meer mensen die daar besteld hebben?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:57:
[...]

Nintendo Europe stoot zich 41 keer tegen dezelfde steen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
psychoclown schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:05:
[...]
Ik heb hem van het weekend bij zuiderpark besteld, meer mensen die daar besteld hebben?
Ja ik heb 'm daar ook (al eerder) ge-pre-orderd.
Ik zal eens bij hem informeren of ie verwacht genoeg exemplaren binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Ik heb dit nieuwtje hier nog niet gelezen, maar je kunt wel offline (en online) multiplayer GP's rijden in Mario Kart Wii:
(Correction: Since this review was published, Nintendo has informed Eurogamer that it is possible to play sequences of four races with friends both offline and online. Offline, you can choose to select a race each time, randomise, or play in order - effectively allowing you to play through a regular GP if you select the usual first track. Online, racing with Friends, each player can select a track from those available on their save file. This clearly contradicts our observations of the review code and we apologize for the error. After discussion we feel the score below still fits the game.)
De Famitsu score is ook niet slecht :P : Mario Kart Wii (Wii, Nintendo): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 15:18
Ik ben laat ik weet het :D maar ik wil een Wii kopen en hij moet gewoon retail prijs zijn.
Nou hebben alleen Azerty en komplett ze nog op voorraad als ik bij kieskeurig op pricewatch kijk, maar dan kosten ze rond de 300-350 euro 8)7

Weet iemand nog een webadresje waar ik 1 kan kopen die hem meteen kan leveren of binnen een week, liefst wel in nederland.

Graag even via de mail (staat wel in m'n profiel) anders heb ik er niks aan als iemand anders er mee vandoor gaat -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Harm-Jan schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:27:
Ik ben laat ik weet het :D maar ik wil een Wii kopen en hij moet gewoon retail prijs zijn.
Nou hebben alleen Azerty en komplett ze nog op voorraad als ik bij kieskeurig op pricewatch kijk, maar dan kosten ze rond de 300-350 euro 8)7

Weet iemand nog een webadresje waar ik 1 kan kopen die hem meteen kan leveren of binnen een week, liefst wel in nederland.

Graag even via de mail (staat wel in m'n profiel) anders heb ik er niks aan als iemand anders er mee vandoor gaat -O-
Ik had bij de freerecordshop 3 x een wii besteld. En ik heb er maar precies een week moeten wachten. >:) En vandaag heb ik bij nedgame de laatste binnen gekregen. En daar hoefde ik niet op te wachten, want dat was de laatste. Dus intotaal 4 wii`s kunnen bemachtigen in precies 1 week wachten. :P

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 02-04-2008 23:01 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

tip voor de competitieve Wii gamers; een bedrade internetverbinding geeft minder lag, hier is de USB LAN Adapter voor

9,95 bij cdrwinkel.com t.o.v. 29,95 elders

heb er net zelf een besteld :Y)

(nee ben niet van cdrwinkel, gewoon een tip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
pinokkia schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:58:
[...]

Ik had bij de freerecordshop 3 x een wii besteld. En ik heb er maar precies een week moeten wachten. >:) En vandaag heb ik bij nedgame de laatste binnen gekregen. En daar hoefde ik niet op te wachten, want dat was de laatste. Dus intotaal 4 wii`s kunnen bemachtigen in precies 1 week wachten. :P
_/-\o_ Wat moet je met 4x een Wii O-)
Ik ga morgen ff de stad in naar de FRS, Intertoys, Dixons, Bart Smid en alle andere winkels die en 1 kunnen hebben >:) 9 uur loop ik daar door de winkelstraat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Harm-Jan schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:11:
[...]

_/-\o_ Wat moet je met 4x een Wii O-)
Ik ga morgen ff de stad in naar de FRS, Intertoys, Dixons, Bart Smid en alle andere winkels die en 1 kunnen hebben >:) 9 uur loop ik daar door de winkelstraat ;)
Ik heb de andere drie voor mijn familieleden gereserveert /besteld en zelf hou ik er maar eentje voor mijn kinderen. De mensen in de freerecordshop keken mij raar en boos aan. Dat ik met 3 wii`s wegging. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:06
Waarom gaan zoveel mensen echt wekenlang elke dag langs alle winkels, terwijl ze ook (zoals Pinokkia) gewoon bij een winkel (of meerdere) hem kunnen bestellen en dan gewoon even afwachten totdat hij binnen is? En... als je dat winkelen zo leuk vindt, bestel hem dan gewoon bij een winkel en ga dan alsnog winkelen. Als je hem kan krijgen tijdens het winkelen, dan annuleer je de bestelling... zo niet, dan krijg je gewoon de bestelling na een weekje of 2 ofzo... Pffffffffffff!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
Via de site besteld of gewoon in de winkel.

Ik moet nu wel een Wii >:) heb net Mario Kart ge-pre-orderd _/-\o_ weer wat extra motivatie om er zsm 1 te halen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Harm-Jan schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:17:
Via de site besteld of gewoon in de winkel.

Ik moet nu wel een Wii >:) heb net Mario Kart ge-pre-orderd _/-\o_ weer wat extra motivatie om er zsm 1 te halen *O*
Ben gewoon naar de winkel gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
Zal er morgen ff aan denken, als ze nergens zijn dan bestel ik er gewoon 1 bij de FRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58
Ik had de Wii besteld bij Dynabyte. Na anderhalve week wachten had ik maar eens gebeld en zij vertelden mij dat het midden tot eind april kon duren voordat ze weer een nieuwe lading kregen en dat ik dan ook nog maar moest afwachten of ik één van de gelukkigen was.

Afgelopen zaterdag zijn we naar Duitsland (Meppen) gegaan voor wat drank en andere boodschappen en de eerste winkel die ik binnenliep (de elektronicazaak van de Marktkauf) had 'm op voorraad. En dat terwijl ik al ongeveer 20 winkels in Hoogeveen en Utrecht bij langs was geweest en geen enkele winkel had 'm. Misschien had ik gewoon pech. :)

Ik heb bij Dynabyte de Wii en de Wii remote geannuleerd en heb wel de nunchuk en componentkabel laten staan. Die heb ik vandaag binnengekregen en het is echt een duidelijke verbetering (op onze Philips 32PF9541/11) ten opzichte van de composietkabel. De scherpte is veel beter en dat is met name te zien in de teksten. Eigenlijk hetzelfde als wat Gizz ook ervaart.

Hoeveel is eigenlijk de pre- orderprijs van Mario Kart bij FRS?

[ Voor 24% gewijzigd door Jaap-Jan op 02-04-2008 23:39 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
FRS weet ik niet, heb hem bij bol.com besteld, hoop dat die wel genoeg binnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Gewoon bestellen op alternate.de. Heb ik destijds ook gedaan, heb je hem binnen notime(ze zijn op voorraad) in huis en je kan gewoon het geld overmaken naar een bankrekening(geen creditcard nodig oid).

Ik had hem destijds gekocht toen hij hier net uit was en er maanden langen inschrijfacties waren. Binnen een weekje had ik hem in huis via alternate.de. Verzendkosten waren 11.42 euro.

Op Bol.com staat dat de levertijd 8-10 weken is.

[ Voor 37% gewijzigd door BarôZZa op 03-04-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Patriek schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:10:
tip voor de competitieve Wii gamers; een bedrade internetverbinding geeft minder lag
Dat is eigenlijk onzin. Het verschil in lag tussen ethernet en WiFi ligt rond de 1 ms, dat verschil ga je echt niet merken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die nog een Wii zoeken...

www.eplaza.com

Ze hebben net weer een hele voorraad binnengekregen (staat misschien nog niet op de site, bellen kan wel :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een goeie gun om Ghost Squad mee te spelen. Na wat zoeken heb ik de volgende gevonden (Op volgorde van kwaliteit):

1) Nyko Perfect Shot
Een mooi uitziende ogende gun met een passthrough aansluiting voor de nunchuck. Helaas moeilijk verkrijgbaar, zou 15 dollar moeten kosten maar Nederlandse winkels vragen er 25 voor.

2) Pega Perfect Shot
Een Chinese kopie van de Nyko. Voor 12 dollar inclusief verzendkosten de voordeligste. Enige nadeel is dat de kleur van Wit/wit via Wit/blauw nu veranderd is in Zilver/zwart, waarvan geen plaatjes beschikbaar zijn en wat mogelijk dus niet zo mooi kleurt bij de Wii-mote. Hij mist een clip aan de voorkant om de Wii mote ook bij wilde bewegingen op z'n plek te houden.

3) Piranha W14
Lijkt ook op de Nyko, maar heeft niet het pass-through systeem en heeft een minder mooie trigger. Lijkt ook iets goedkoper in elkaar te zitten. Heeft wel een stevige clip aan de voorkant

4) Wii Zapper
De originele van Nintendo. Relatief duur voor 29,95, maar dan krijg je er wel een gratis game bij. Verbind de Nunchuck en Wii mote met elkaar in één shell, waardoor het lastiger is losse bewegingen te maken. Houdt wel stabieler vast door die combinatie

5) Wii Rifle
Een groot geweer. Nadeel is dat de B button niet doorgelust is naar een trigger waardoor je je tweedehand helemaal aan de voorzijde moet houden.Heeft wel een gaaf herlaadt mechanisme.

6) Pega 2 in 1
Een soort verkorte versie van de rifle, met hetzelfde nadeel dat de B button niet doorgelust is naar een trigger.

Sowieso zijn de Nederlande speelgoed winkels slecht bevoorraad in dit soort accesoires. Wel hebben ze allemaal de sport setjes waarvan het nut me nog steeds volledig ontgaat.Zo'n gun geeft tenminste dat extra arcade gevoel, al schijnt de precisie wel iets omlaag te gaan. Bij het overhalen van de trekker beweegt de Wii-mote nogal eens omhoog namelijk.

Gezien de huidige stand van zaken ben ik van plan voor de nummer 2 te gaan, aangezien deze het voordeligste is en het meest lijkt op degene die ik echt wil, de Nyko. De Nyko is waarschijnlijk het prijsverschil niet waard. Heeft iemand ervaring met deze (of andere?) guns voor de Wii mote? Weet iemand een plek waar de Nyko wel voor een redelijke prijs te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Ik heb de Piranha W14. Werkt perfect, passthrough aansluiting heeft hij niet, maar de werking ervan is super simpel: Wiimote in de gun, klepje achterop open, nunchuck aansluiten, klepje dicht.

Et voila, fertig ist Kees.

Hij werkt trouwens heerlijk icm Resident Evil: Umbrella Chronicles, Far Cry Vengeance en Red Steel. Verder een robuust ding, zware kwaliteit. Bij het indrukken van de trigger blijf je gewoon op je doel richten, hij wijkt er niet vanaf. Toppertje dus :)

[ Voor 18% gewijzigd door Jentae op 03-04-2008 06:26 ]

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:45:
Ik ben op zoek naar een goeie gun om Ghost Squad mee te spelen. Na wat zoeken heb ik de volgende gevonden (Op volgorde van kwaliteit):

1) Nyko Perfect Shot
Een mooi uitziende ogende gun met een passthrough aansluiting voor de nunchuck. Helaas moeilijk verkrijgbaar, zou 15 dollar moeten kosten maar Nederlandse winkels vragen er 25 voor.

2) Pega Perfect Shot
Een Chinese kopie van de Nyko. Voor 12 dollar inclusief verzendkosten de voordeligste. Enige nadeel is dat de kleur van Wit/wit via Wit/blauw nu veranderd is in Zilver/zwart, waarvan geen plaatjes beschikbaar zijn en wat mogelijk dus niet zo mooi kleurt bij de Wii-mote. Hij mist een clip aan de voorkant om de Wii mote ook bij wilde bewegingen op z'n plek te houden.

3) Piranha W14
Lijkt ook op de Nyko, maar heeft niet het pass-through systeem en heeft een minder mooie trigger. Lijkt ook iets goedkoper in elkaar te zitten. Heeft wel een stevige clip aan de voorkant

4) Wii Zapper
De originele van Nintendo. Relatief duur voor 29,95, maar dan krijg je er wel een gratis game bij. Verbind de Nunchuck en Wii mote met elkaar in één shell, waardoor het lastiger is losse bewegingen te maken. Houdt wel stabieler vast door die combinatie

5) Wii Rifle
Een groot geweer. Nadeel is dat de B button niet doorgelust is naar een trigger waardoor je je tweedehand helemaal aan de voorzijde moet houden.Heeft wel een gaaf herlaadt mechanisme.

6) Pega 2 in 1
Een soort verkorte versie van de rifle, met hetzelfde nadeel dat de B button niet doorgelust is naar een trigger.

Sowieso zijn de Nederlande speelgoed winkels slecht bevoorraad in dit soort accesoires. Wel hebben ze allemaal de sport setjes waarvan het nut me nog steeds volledig ontgaat.Zo'n gun geeft tenminste dat extra arcade gevoel, al schijnt de precisie wel iets omlaag te gaan. Bij het overhalen van de trekker beweegt de Wii-mote nogal eens omhoog namelijk.

Gezien de huidige stand van zaken ben ik van plan voor de nummer 2 te gaan, aangezien deze het voordeligste is en het meest lijkt op degene die ik echt wil, de Nyko. De Nyko is waarschijnlijk het prijsverschil niet waard. Heeft iemand ervaring met deze (of andere?) guns voor de Wii mote? Weet iemand een plek waar de Nyko wel voor een redelijke prijs te krijgen is?
Ik heb de Nyko perfect shot en de Wii Zapper. Ik vind beide goede en degelijke apparaten (goeie build quality).
Het ligt een beetje aan de game welke het beste is. Zo is de Nyko prettiger voor RE:UC omdat je daar meer met de Nunchuck moet doen. Maar voor ghost squad vind ik de zapper fijner.
Alle games zijn verder prima speelbaar hoor. Hoewel ik groot fan ben van Nyko vind ik de handgrip van de Perfect shot wel wat aan de grote kant (en ik heb grote handen).
Je hebt ook een gun die als het ware speelt als de Wii Zapper maar waar je makkelijk de nunchuk van kunt loskoppelen. Die zou game-technisch wellicht het beste zijn maar daar twijfel ik wel over de kwaliteit.
In mijn optiek zijn de Nyko en Zapper prima dingen en zeker hun geld waard.
Bij Ghost Squad zelf zit trouwens ook een soort van Zapper, voor zover ik weet kun je Ghost Squad niet zonder kopen in de winkel...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Deddiekoel schreef op donderdag 03 april 2008 @ 08:49:
Bij Ghost Squad zelf zit trouwens ook een soort van Zapper, voor zover ik weet kun je Ghost Squad niet zonder kopen in de winkel...
Was dat niet een tijdelijke versie? Op Yesasia.com is 'ie bijvoorbeeld nu niet eens meer verkrijgbaar met die zapper erbij. Wel is 'ie maar 17 euro... hmm... :)

edit: besteld. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 03-04-2008 10:03 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 00:05
Vaag, zo heb je niks en dan opeens:
11-04-2008 Mario Kart
25-04-2008 Wii Fit
|:(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
_/-\o_ _/-\o_

Mijn zoektocht is kort geweest O-) ik stond om 9 uur voor de winkels, ze moesten nog open gaan, ben eerst naar een dorp in de buurt geweest met een intertoys, die had hem niet meer, kon als 5e in de wachtrij, toen maar naar de music store gegaan :*) en daaar stond een leeg doosje ik even vragen, ja hij had er nog 1 _/-\o_ meteen gekocht. bleek z'n eerste Wii dit jaar te zijn en die was zaterdag gekomen. wonder dat ie er nog stond, maar de music store was ook niet mijn 1e keuze om te kijken voor een Wii, dus denk bij vele anderen ook niet.

Heb dus in totaal 5 minuten gezocht.

Score:
1 Wii met Wii Sports
1 Wii Play (voor de extra controller en een spel)
1 Big Brain Academy

En hopelijk 11 april Mario Kart _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Harm-Jan op 03-04-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Harm-Jan schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:56:
_/-\o_ _/-\o_

Mijn zoektocht is kort geweest O-) ik stond om 9 uur voor de winkels, ze moesten nog open gaan, ben eerst naar een dorp in de buurt geweest met een intertoys, die had hem niet meer, kon als 5e in de wachtrij, toen maar naar de music store gegaan :*) en daaar stond een leeg doosje ik even vragen, ja hij had er nog 1 _/-\o_ meteen gekocht.

Heb dus in totaal 5 minuten gezocht.

Score:
1 Wii met Wii Sports
1 Big Brain Academy

Ik heb vandaag gebeld naar een FRS. En ja ze hebben erweer 1 voor mij. (er belde iemand nml af) Kan hem vanmiddag pas ophalen. :'( Mijn man heeft de auto mee. :( Dus wii nummer 5 in 1 week. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
pinokkia the Wii hunter >:)

Doe je goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Zet je ze op marktplaats voor 300 euro ofzo?

Vanmiddag maar n's een component kabeltje halen, en een spel.
Zit te twijfelen, PES2008, Big Brain Academy, Zelda :*)

Op dit moment 4 sterren in Mario Galaxy en hij blijft leuk (alhoewel de 1e 5 minuten erg zoog omdat ik de camera irritant vind en dat de werelden rond, maar nu helemaal aan gewend, super spel)

[ Voor 78% gewijzigd door RedHat op 03-04-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Het is dat de familie van mijn man ontzettend groot is. (nest van 14 broers en zuster. Intotaal 30 neefjes en nichten) Ik heb intotaal 9 bestellingen van de wii, omdat hun weten dat ik vrij snel aan wii`s kom.

[ Voor 21% gewijzigd door pinokkia op 03-04-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:38:
[...]

Was dat niet een tijdelijke versie? Op Yesasia.com is 'ie bijvoorbeeld nu niet eens meer verkrijgbaar met die zapper erbij. Wel is 'ie maar 17 euro... hmm... :)

edit: besteld. :)
De normale PAL versie is ongeveer 40 euro zonder zapper en 60 met. Voor 20 euro koop ik dan liever een gun die me echt bevalt. Volgens mij is het niet tijdelijk, volgens mij wordt het pakket gewoon op 2 manieren aangeboden. Als je hem met zapper koopt is het trouwens niet de normale zapper maar een soortgelijke nepzapper. Zonnder zapper is ie 25 pond bij blahdvd in PAL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
RedHat schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:15:
Zet je ze op marktplaats voor 300 euro ofzo?
Ik had de mijne wel te koop gezet voor 300, wel incl. 13 VC-games + Classic Controller (en Wii Sports uiteraard).

In de middag geplaatst, in de avond verkocht.

Hij keek vreemd op dat het het standaardpakket was... Ik zeg: het is zoals in de advertentie stond (met alle Virtual Console games genoemd). Maar ja, als je hem niet wilt, moet je het ook zeggen.

Tja, wat de Virtual Console games zijn moest ik even helemaal uitleggen... Kwam niet bij hem over, was toch meer dan 80 euro aan VC-games.

Na wat onderhandelen voor 275 verkocht, ik tevreden!

Omdat ik thuis mij erg veel bezig houdt met muziek zie ik geen tijd meer voor gamen, enkel als vrienden van me er zijn, maar die hebben ook een Wii :P Het blijft een leuke console, maar gek genoeg wel eentje waarvan ik veel games heb gekocht en ook direct terug gebracht heb of teleurgesteld was (Mario Strikers, Guitar Hero III, Fifa 08, The Bigs, The Godfather en meer... en voornamelijk teleurstelling wegens slechte WiiMote-intergratie in vele games)

En ik zag gewoon nog weinig zin om in mijn eentje er tijd in te steken... Dan maar lekker het geld in de muziek steken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Harm-Jan schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:56:
_/-\o_ _/-\o_

Score:
1 Wii met Wii Sports
1 Big Brain Academy

Big Brain Academy heb ik gisteren ook gekocht. Erg vermakelijk spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:17:
De normale PAL versie is ongeveer 40 euro zonder zapper en 60 met. Voor 20 euro koop ik dan liever een gun die me echt bevalt. Volgens mij is het niet tijdelijk, volgens mij wordt het pakket gewoon op 2 manieren aangeboden. Als je hem met zapper koopt is het trouwens niet de normale zapper maar een soortgelijke nepzapper. Zonnder zapper is ie 25 pond bij blahdvd in PAL versie.
Hmm... ik kon me zoiets vaag herinneren in elk geval, en hij is ook verdwenen op de site van Yesasia.com, terwijl 'ie er eerst wel op stond. Ah well, had hem in Leipzig tijdens de GC zonder zapper gespeeld, en dat beviel prima. Bovendien is het mij die 20 euro inderdaad niet waard. 17 euro voor alleen het spel doe ik het wel voor. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:52:
[...]

Hmm... ik kon me zoiets vaag herinneren in elk geval, en hij is ook verdwenen op de site van Yesasia.com, terwijl 'ie er eerst wel op stond. Ah well, had hem in Leipzig tijdens de GC zonder zapper gespeeld, en dat beviel prima. Bovendien is het mij die 20 euro inderdaad niet waard. 17 euro voor alleen het spel doe ik het wel voor. :)
Als je eenmaal aan het spelen bent en er helemaal in opgaat wil je ook een gun, zeker weten ;)

Waar ik nog op hoop is dat ze ooit Mad Dog McCree van American Lasergames uitbrengen voor de Wii, ik had 'm ooit wel voor de PC maar zonder lasergun is het toch niet hetzelfde als in de arcade. Dat spel was zo stoer! Het was volgens mij ook het eerste spel op een laserdisc in de arcadehallen.

Afbeeldingslocatie: http://www.klov.com/images/11/11812421365.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
Vraagje, hoe kom ik bij WiiConnect24 ??
De Wii zegt nu steeds dat het nog niet beschikbaar is, ik heb wel Wifi verbinding, moet ik nog een poort opengooien in de router ofzo ?

Gevonden 8)7 had het land nog niet bewerkt |:( nu staat ie al goed 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Harm-Jan op 03-04-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

frusciflea schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:22:
[...]

..knip..

En ik zag gewoon nog weinig zin om in mijn eentje er tijd in te steken... Dan maar lekker het geld in de muziek steken!
Dat heb ik ook met vlagen op de wii (op de pc niet) alleen ik heb geen enkele vriend uit mijn directe omgeving met een wii. Al zou ik hem dan nog niet weg doen hoor ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:06:
Waar ik nog op hoop is dat ze ooit Mad Dog McCree van American Lasergames uitbrengen voor de Wii...
Jaaaah, dat was echt vet destijds ! Een western-game met inderdaad zo'n "quickdraw-high noon-shootout"-achtig element zou echt heel strak zijn ...

Laat maar doorkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl0mpie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-03-2012
Heb net, na lang wikken en wegen, toch maar Mario Kart in de pre-order gedaan bij de FRS. Met ANWB-kaart nog 10% korting en een gratis extra stuurtje. Lijkt mij de beste aanbieding zo... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
iemand PES2008 al gespeeld?

blijf het jammer vinden dat de Wii weer de enige console is waar je geen demo's op kan spelen. Daardoor ben ik geneigd toch maar de 360 versie te halen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Phusebox schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:15:

blijf het jammer vinden dat de Wii weer de enige console is waar je geen demo's op kan spelen. Daardoor ben ik geneigd toch maar de 360 versie te halen...
spel is al een week uit, dus het antwoord lijkt me duidelijk :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:15:

Ik heb hem gewoon gekocht, en ik zeg het je eerlijk, ik wil nooit meer terug. Het is zo fijn om niet aan de grillen van de AI overgeleverd te zijn, en zelf te kunnen bepalen wanneer je medespelers diep gaan, waar ze gaan staan bij voorzetten en nog wel meer. Zo was het ook niet mogelijk bij andere versies om uberhaupt te kruisen met je medespeler, laat staan twee medespelers die niet aan de bal zijn. Verdedigen is nog wel even lastig, maar een stuk realistischer, en soms wordt er niet helemaal goed gereageerd op een afvallende bal, maar dat zijn voor mij slechts peanuts.

Enige echte nadelen die ik kan bedenken (want, goed verdedigen is moeilijk, maar goed te leren), zijn het ontbreken van een normale Master League (in plaats daarvan speel je door allerlei kleine leagues, en is het speler aantreksysteem ernstig veranderd), en het feit dat ze de fantastische vrije trappen die PES altijd had, eruit hebben gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:00:
[...]

Lang verhaaltje over Pes *Knip*
Ik ben sinds gisteren aan het experimenteren met vrije trappen in Pes;
In hoeverre de richting van de remote de richting van de bal kan beinvloeden,
Net als koppen of schieten, gaat dat iedere keer anders.

Ik heb wel het idee dat de manier van schuddelen (met nunchuk) wel van invloed kan zijn
op de sterkte van het schot

@phusebox

Je zult jezelf moeten afvragen of jij de persoon bent die liever voor de graphics gaat maar het niet uitmaakt dat dit gewoon door een random controller gaat en niet veel diepgang heeft of dat je voor orginele besturing en gameplay gaat en door de soms 'matige' graphics heen kan kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Release dates for Star Wars: The Force Unleashed, by region:
United States: September 16, 2008
Southeast Asia and Australia: September 17, 2008
Europe: September 19, 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:06:
[...]
Dat spel was zo stoer! Het was volgens mij ook het eerste spel op een laserdisc in de arcadehallen.
volgens mij was Dargon's lair het eerste (populaire) laserdisc spel.
Wikipedia: Laserdisc video game

Mad dog was wel een van de eerste spelen met photorealistische gfx.
Zal nooit vergeten dat ie in cvg als eerste spel 100% rating kreeg voor gfx hierom :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

psychoclown schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:05:
[...]

Ok even afgedwaald.. mja is wel jammer als van Mario Kart tekorten zullen zijn want zolang heb ik niet alleen de weekenden aangezien de wii in Arnhem staat en ik in Enschede studeer.
raad je aan ook te reserveren bij gameshop Twente in Enschede, daar waar eerder de footlocker zat (vlakbij de Hema), volgens mij krijgen die redelijk snel games binnen, en korte wachtrijen. Toen ik mijn Wii daar bestelde, in de echt drukke periode, heb ik ook maar enkele dagen hoeven te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:41:
[...]

Ik heb van (bijna) al mijn consoles importversies, en er nog nooit spijt van gehad.
Ik heb een paar vragen voor je...

Waar heb je de Wii's vandaan?
Heb je ze online aangeschaft, zo ja hoe hoog waren de verzendkosten, zijn er nog douane-kosten bijgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...oef, das wel wat anders als (het gerucht?) in april... jammer. Dan maar eerst de Wii-fit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:18:
Release dates for Star Wars: The Force Unleashed, by region:
United States: September 16, 2008
Southeast Asia and Australia: September 17, 2008
Europe: September 19, 2008
En weer zijn we in europa genaaid! GVD 3 dagen wachten! :+

Dit zijn de betere release schedules (behalve dat ik liever April had gehad)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:47:
[...]

raad je aan ook te reserveren bij gameshop Twente in Enschede, daar waar eerder de footlocker zat (vlakbij de Hema), volgens mij krijgen die redelijk snel games binnen, en korte wachtrijen. Toen ik mijn Wii daar bestelde, in de echt drukke periode, heb ik ook maar enkele dagen hoeven te wachten
heb m daar ook besteld.
ze zijn daar over het algemeen behoorlijk up to date met bestellingen en nieuwe spellen.
nadeel is dat ze wel duurder zijn geworden dan vroeger toen ned game ook nog in enschede zat ze hebben nu weinig concurentie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:12:
[...]

Ik heb een paar vragen voor je...

Waar heb je de Wii's vandaan?
Heb je ze online aangeschaft, zo ja hoe hoog waren de verzendkosten, zijn er nog douane-kosten bijgekomen?
YesAsia verkoopt ze met free international shipping (en tijdelijk zelfs gratis express shipping) voor US$329.99 @€209.31. Reken wel dat je in ieder geval nog een extra voeding nodig hebt.

Edit: sorry dat is een Japanse import versie, geen Amerikaanse (dacht dat je een Japanse wilde) Die hebben ze ook wel maar die kost US$499.99 @€317.14 Misschien kan je een Amerikaanse console beter niet uit Azie halen :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Heb mijn voeding voor 8 euro bij de elektronicaboer om de hoek heb gekocht, dus dat is ook geen kapitaal. :)

Let wel dat die prijs hierboven voor een Japanse Wii is; de Amerikaanse is (een stuk) duurder.

[ Voor 31% gewijzigd door Captain N op 04-04-2008 12:21 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Laatst online: 12-04 18:17
Ik heb Mario kart gepreorderd bij de FRS. Ik heb een leeg doosje met een bonnetje mee gekregen en daarmee kan ik op 11 april mijn Mario kart mee ophalen.
Lijkt het jullie nodig om als backup ook nog elders een reservering te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:22

Rudedadude

Maybe we were born to run

/me Rudedadude pakt zijn kristallen bol....

Ja, ik zou het doen, FRS heeft er 11 april net niet voldoende om jou direct van een versie van MKW te voorzien
B)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Er is vandaag een (erg) goed bericht: Sam&Max komen (nu écht) naar de Wii!
Sam and Max report for Wii duty
First season of Telltale Games' freelance police-duo adventure series being compiled for a retail release on Nintendo's console.
By Brendan Sinclair, GameSpot
Posted Apr 3, 2008 4:32 pm PT

Although episodic game development makes all the sense in the world theoretically, things seem to get problematic in practice. The SiN: Episodes series turned out to be poorly named, given that Ritual Entertainment managed to release only a single episode before suspending the project and being acquired by casual-game publisher MumboJumbo. Meanwhile, Valve's episodic treatment of Half-Life has been well-received, but annualized franchises were able to launch multiple full-fledged sequels in the 16-month gap between the first two Half-Life episodes.

Those missteps aside, one episodic series has delivered on the theoretical promise. Next week, Telltale Games is set to release the 11th episode in its Sam & Max series, the adventure-game successor to the 1993 cult PC classic Sam & Max Hit the Road. The episode concludes the reborn franchise's second "season," which, along with the first, was released in a little less than 18 months. The relaunched series has rekindled interest in the anthropomorphic dog and rabbit-like detective duo, as evidenced by a republishing of the pair's original comic adventures in compendium form, as well as a DVD release for the short-lived 1997 Fox TV cartoon.

Telltale Games is hoping to stoke the Sam and Max resurgence even further. Today, the developer confirmed for GameSpot long-standing rumors that it would be bringing its episodic series to consoles, and specifically to the Nintendo Wii. The canine-lagomorph combo's debut on Nintendo's console will come in the form of a port of the PC first-season compilation, from pilot episode "Culture Shock" through to "Bright Side of the Moon."

Telltale representatives said the game's release on the Wii is due in large part to fan demand, in particular an e-mail campaign launched prior to the debut of the Sam & Max episodic series on the PC. Rumors and speculation of a Wii port helped spark publisher interest in bringing the series to Nintendo's platform.

Sam & Max: Season One is set to be published in the US by Dreamcatcher and The Adventure Company, whereas publishing duties on the European version (which adds in French and German voice-overs, as well as Italian and Spanish subtitles) will be handled by JoWood. Gamers in both regions should expect the game to arrive on store shelves this fall.
Via GoNintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:05:
/me Rudedadude pakt zijn kristallen bol....

Ja, ik zou het doen, FRS heeft er 11 april net niet voldoende om jou direct van een versie van MKW te voorzien
B)
Zou me afgaande van de andere Nintendo releases helemaal niets verbazen. :+

Ik ben overigens weer helemaal op de Sonic tour en heb gister Sonic Adventure DX voor een zacht prijsje mee genomen. Het zit zoals altijd vol met bugs en loopt niet altijd even soepel maar het zit toch een stuk beter in elkaar dan Heroes en Sonic 2006.

HAHAHAHAHAHAHA
Dit is toch om te janken:
FRS: "Mario Kart, we krijgen er 4 alle 4 al besteld"
Intertoys: "Eemm geen idee hoveel we krijgen we hebben al een stuk of 10 bestellingen"

Mario Kart tekorten bevestigd mensen, dit is toch gewoon te zot voor woorden. 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zal dat gaan met de Wii fit dan ? 1 per elke game shop in nederland inc. FRS enzo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:45:
Hoe zal dat gaan met de Wii fit dan ? 1 per elke game shop in nederland inc. FRS enzo ??
Geen idee maar dit is echt te bezopen voor woorden, ik ben echt van plan om Nintendo op te bellen en te vragen waarom ze niet meer leveren.

Jaren terug:
Zelda Wind Waker 30 Collectors Edition exemplaren

Tegenwoordig:
Zelda TP: 3 Gamecube, 2 Wii
Mario Galaxy: 5
Mario Kart: 4

Het wordt echt steeds minder. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:19:
[...]

Zou me afgaande van de andere Nintendo releases helemaal niets verbazen. :+

Ik ben overigens weer helemaal op de Sonic tour en heb gister Sonic Adventure DX voor een zacht prijsje mee genomen. Het zit zoals altijd vol met bugs en loopt niet altijd even soepel maar het zit toch een stuk beter in elkaar dan Heroes en Sonic 2006.

HAHAHAHAHAHAHA
Dit is toch om te janken:
Intertoys: "Eemm geen idee hoveel we krijgen we hebben al een stuk of 10 bestellingen"

Mario Kart tekorten bevestigd mensen, dit is toch gewoon te zot voor woorden. 8)7
daarom heb ik hem nu al 2 maanden geleden besteld en sta ik boven aan het lijstje O-)
heb het probleem al eerder mee gemaakt met guitar hero III :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:02:
[...]

daarom heb ik hem nu al 2 maanden geleden besteld en sta ik boven aan het lijstje O-)
heb het probleem al eerder mee gemaakt met guitar hero III :P
Dat kon niet omdat er geen formulieren waren... :/

Nu bij Dimension plus besteld en maar een los tweede stuur erbij, leuke acties hoor FRS maar zorg dat je meer dan 4 exemplaren hebt. Ik ga niet meer half Nederland af voor een game daar wordt ik echt moe van. Dit gezeik met software tekorten mag na ruim een jaar wel is afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou zeggen dat zelfs Nintendo leert van zn fouten anno 2008.

Waarom kan je trouwens altijd van die gare games die toch niemand koopt ,500 stuks vinden maar van the game die je wilt maar 10-20 stuks ? Is het zo moeilijk om een beetje te distruberen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja... De winkels liggen vol met Barbies Paarden Avontuur 82 maar de GOEDE Wii games? Als je mazzel hebt eentje :S

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:43:
Je zou zeggen dat zelfs Nintendo leert van zn fouten anno 2008.

Waarom kan je trouwens altijd van die gare games die toch niemand koopt ,500 stuks vinden maar van the game die je wilt maar 10-20 stuks ? Is het zo moeilijk om een beetje te distruberen ?!
Omdat niemand ze koopt zijn er nog veel in de winkels ;)

Trouwens, is nu al bekend dan hoeveel exemplaren elke winkel krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Ok ok ik heb nog steeds geen wii dus ik spreek niet uit eigen ervaring, en ja het is schandalig dat je wsl ook mariokart niet zomaar even in de winkel kunt halen MAAR:

Het is bekend dat nintendo europe weinig games in de nl levert.
Ga dus naar een gameshop bij je in de buurt en reserveer op tijd. Geen shop? Dan ruim van te voren via webshop. Probleem opgelost.

In de cube periode heb ik op die manier alle grote titels op de launchdag of eerder kunnen spelen.
Sim-pel.

Nintex: laat ff weten hoe je gesprek ging als je gebelt hebt, ik ben erg nieuwsgierig naar wat ze je gaan vertellen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 00:05
Mwah, wilde pas bij Nedgame Mario Kart reserveren, maar dat was niet nodig zeiden ze...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet nodig daar doe ik nooit aan, ik weet liever zeker dat ik 'm heb.
Heb namelijk een paar kker meegemaakt dat het 'niet nodig' was, maar toen ik aan kwam was het spel mooi uitverkocht...

Volgens mij krijgen echte gameshop als Dimension Plus en nedgame trouwens meer voorraad dan de gemiddelde FRS, dat is ten minste mijn ervaring met Dimension Plus.
Die hadden laatst een levering van 30 Wii's gehad voor het filiaal in Groningen, wel binnen een dag weg btw 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Nou, ik heb anders nog geen een Wii game niet kunnen vinden direct nadat hij is uitgekomen. Reserveren doe ik dan ook niet meer aan.

En winkels waar alles al is gereserveerd zal ook wel meevallen als je er even langs gaat. Toen ik nog wel games reserveerde, reserveerde ik ook meestal bij 2 of 3 winkels gelijk. De kans is groot dat er meer mensen zijn die dat doen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:19:
[...]
Het verhaal bij de FRS in Zwolle is dat er maar 4 pre-order actiepakketten zijn, dus inclusief extra stuur, maar dat je wel "gewoon" een Mario Kart zonder extra stuur kunt pre-orderen.
Verder moet je bij het pre-orderen 10 euro vooruit betalen, die bij ophalen in mindering wordt gebracht op de prijs. Dat heb ik maar niet gedaan, aangezien ik bij FRS de vijfde ( ;( ) was, en ik ook bij Bart Smit een pre-order heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:04:
[...]

Het verhaal bij de FRS in Zwolle is dat er maar 4 pre-order actiepakketten zijn, dus inclusief extra stuur, maar dat je wel "gewoon" een Mario Kart zonder extra stuur kunt pre-orderen.
Verder moet je bij het pre-orderen 10 euro vooruit betalen, die bij ophalen in mindering wordt gebracht op de prijs. Dat heb ik maar niet gedaan, aangezien ik bij FRS de vijfde ( ;( ) was, en ik ook bij Bart Smit een pre-order heb staan.
Dan hebben ze je niet de goede info gegeven. In alle winkels staan doosjes van Mario Kart, lege met "Reserveer nu!" erop. Gister in Leiden bij Dixons nog 2, Intertoys 1, Bart Smit 2 en FRS geen, hier in Noordwijk alles gereserveerd bij FRS en Intertoys. Het is de nieuwe manier van games leveren voor NoE, veel winkels nemen veel te veel bestellingen op en dat willen ze nu voorkomen. De oplossing is dus mensen nu al naar huis te sturen met de boodschap: "Uitverkocht" terwijl de game nog geen eens verkrijgbaar is. Een pre-order was vroegah nog een bestelling en aan de hand van het aantal bestellingen werden de games geleverd. Nu krijgt iedere winkel een paar demo doosjes als indicatie van de exemplaren die ze krijgen. Ik hoop echt dat mijn dimplus bestelling goed verloopt want zelfs Nintendo zelf heeft niet genoeg recensie exemplaren. Ik schrijf voor WiiDS en we kregen gisteren het bericht dat we de game bij Nintendo Nederland mochten komen spelen omdat er geen genoeg exemplaren zijn. 8)7 Ik ben niet van plan een week na de lancering van de game naar nieuwegein te reizen om daar Mario Kart te spelen. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:30:
[...]

Dat kon niet omdat er geen formulieren waren... :/
Dat zeiden ze ook bij de Wii... heb mijn naam mooi op een blaadje laten schrijven; en met succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Heeft er iemand mario kart bij de wehkamp besteld? Ik heb bij de wehkamp besteld, omdat ik nog zo`n bon a €10 nog moest verzilveren voor 31-03-2008. En bij deze heb ik dat gedaan. Dus kost mij mariokart (met gratis stuur erbij) €35,45.(incl verzendkosten) :9 Wii nummer 5 voor de familie vandaag opgehaald. 8) (heb er nog 4 te gaan :( )

[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 04-04-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Nog 4 te gaan? Waarom zou moeilijk doen en niet gewoon bestellen uit Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
BarôZZa schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 00:21:
Nog 4 te gaan? Waarom zou moeilijk doen en niet gewoon bestellen uit Duitsland?
De garantie verloopt daar iets moeilijker dan hier. (uit ervaring met andere goederen)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.