Ik had de mijne wel te koop gezet voor 300, wel incl. 13 VC-games + Classic Controller (en Wii Sports uiteraard).
In de middag geplaatst, in de avond verkocht.
Hij keek vreemd op dat het het standaardpakket was... Ik zeg: het is zoals in de advertentie stond (met alle Virtual Console games genoemd). Maar ja, als je hem niet wilt, moet je het ook zeggen.
Tja, wat de Virtual Console games zijn moest ik even helemaal uitleggen... Kwam niet bij hem over, was toch meer dan 80 euro aan VC-games.
Na wat onderhandelen voor 275 verkocht, ik tevreden!
Omdat ik thuis mij erg veel bezig houdt met muziek zie ik geen tijd meer voor gamen, enkel als vrienden van me er zijn, maar die hebben ook een Wii

Het blijft een leuke console, maar gek genoeg wel eentje waarvan ik veel games heb gekocht en ook direct terug gebracht heb of teleurgesteld was (Mario Strikers, Guitar Hero III, Fifa 08, The Bigs, The Godfather en meer... en voornamelijk teleurstelling wegens slechte WiiMote-intergratie in vele games)
En ik zag gewoon nog weinig zin om in mijn eentje er tijd in te steken... Dan maar lekker het geld in de muziek steken!