Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 98 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:48:
PES2008 is een coole game.
Moet wel zeggen dat ik het grafisch erg teleurstellend vind. Voor het "blur-effect" dat zo slecht over het veld trekt. Bij de training zie ik onderaan een harde rand met de scherpere texture die vrij lomp over gaat naar de wazige.
Control systeem is uiteraard wennen en dan met name het dribbelen. Heb het idee dat hier veel mee kan. Het controleren van de andere spelers is wel top! Al is het wel wennen dat je niet meer 'blinde' acties kunt doen!
Ik heb ook sinds gistere PES, moet zeggen erg vermakelijk spel.
Heb me alleen de eerste paar uur geirriteerd aan het niet kennen van de controls :P
Daar moet je maar even geduld mee hebben. Net zoals het boekje lezen alvorens je begint met spelen, normaal niets voor mij, maar bij deze game toch wel even nodig.

Graphics vallen helaas een beetje tegen, maar misschien heeft dat te maken met het feit dat ik op een Beamer speel en dat het "blur effect" dan door de grootte meer naar voren komt.

Mijn WFC Code 223471142894

Kreeg een soort Flashback van Strikers bij het online gaan...
Foutmelding 86070 :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

amahusu schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 09:19:
[...]

haha ja dat hoor ik van meer mensen :P

het heeft me denk ik twee volle dagen gekost om de basiscs (verdedigen vooral) onder de knie te krijgen en ik voel me nu nog steeds een noob :P. Maar het spel wordt alleen maar beter en beter met elk potje dat ik speel, netzoals de doelpunten die ik maak :*)
Yea, ik heb het vanacht dus met een vriend gespeeld en vandaag nog wat trainingen gedaan, win nu elke wedstrijd met 3-0 of hoger.

Mijn friend code is, Alucardu, 0473 7749 4372. MSN @ peter[at]no-illusions.nl voeg me maar ff toe voor een potje PES :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta en Desperads, ik heb jullie toegevoegd. Mijn FC is te vinden in mijn sig, dus ik zal jullie vast nog wel eens online zien.

Verder ben ik het wel eens met Deddiekoel. Grafisch begint het spel me ook steeds meer tegen te vallen, maar de gameplay maakt erg veel goed. Niets voelt beter, dan jouw teamgenoten kruisend diep te sturen, er eentje een hoge dieptebal te geven, en om die dan door te koppen richting de andere aanvaller. Wat me wel tegenvalt zijn de vrije trappen. Ik vind het jammer dat er niets meer te mikken valt, en het een kwestie van wapperen met de nunchuk is geworden.

@MrVegeta, je mailadress is op deze manier wel erg gevoelig voor spam en bots. Je kan het misschien beter neerzetten als "naam [ at ] hotmail/gmail/whatever punt com"

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:31:
MrVegeta en Desperads, ik heb jullie toegevoegd. Mijn FC is te vinden in mijn sig, dus ik zal jullie vast nog wel eens online zien.

Verder ben ik het wel eens met Deddiekoel. Grafisch begint het spel me ook steeds meer tegen te vallen, maar de gameplay maakt erg veel goed. Niets voelt beter, dan jouw teamgenoten kruisend diep te sturen, er eentje een hoge dieptebal te geven, en om die dan door te koppen richting de andere aanvaller. Wat me wel tegenvalt zijn de vrije trappen. Ik vind het jammer dat er niets meer te mikken valt, en het een kwestie van wapperen met de nunchuk is geworden.

@MrVegeta, je mailadress is op deze manier wel erg gevoelig voor spam en bots. Je kan het misschien beter neerzetten als "naam [ at ] hotmail/gmail/whatever punt com"
ik heb iedereen die z'n FC heeft gedropped toegevoegd. Overigens heb ik helemaal geen last van de blur of wat dan ook. Het is gewoon ps2 niveau qua graphics, voor mij goed genoeg. Ik gebruik overigens zo'n nintendo scart kabel, dat geeft aanzienlijk beter beeld dan met die component kabel.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb jullie net ook toegevoegd maar ik ga nu naar Heerenveen - Ajax, even zien hoe de echte profs het doen ;). Maandag middag/avond misschien wel even online een potje doen.

Ik stond net trouwens 2-1 voor in de 3e cup van meditarein (oid). 90e min. Corner voor hun, hoppa ik kop dat ding ze me eigen goal in! Aargh!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al online gespeeld? bij lukt het niet...steeds foutmelding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:16:
LOL is er eindelijk een bomberman op de Wii ( Bomberman Land ), heeft ie geen ONLINE play. Vroegah had Nintendo altijd strikte kwaliteitseisen voor 3rd-party games om voor de consoles geschreven te mogen worden. Met de troep op de Wii lijkt Nintendo dit niet meer zo te doen, erg jammer weer :(
Hetzelfde verhaal met Worms....Worms games koop je toch ENKEL voor de online play? En laat nu net dat hetgene zijn dat ze er uitgesloopt hebben.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:35:
Hebben jullie al online gespeeld? bij lukt het niet...steeds foutmelding...
raar, bij mij vind ie altijd wel binnen een paar tellen een game. Misschien meot je ff wat aan je settings pielen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:50:
[...]

raar, bij mij vind ie altijd wel binnen een paar tellen een game. Misschien meot je ff wat aan je settings pielen
Mwa nee ...ik kan ook gewoon op internet komen en nieuws updaten met de wii dus daar ligt het niet aan.

Hij blijft die foutmelding geven...ben bang weer een kleine overbelasting van de servers...net als strikers in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:20:
[...]
Hij blijft die foutmelding geven...ben bang weer een kleine overbelasting van de servers...net als strikers in het begin
Dat belooft veel goeds voor Mario Kart... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl0mpie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-03-2012
Ik las een stukje terug dat er een aantal mensen zijn waarvan hun Wii moeite heeft met het lezen van de discs. Ik had ditzelfde probleem en ik heb op aanraden van de technische dienst mijn Wii naar Nintendo in Nieuwegein gestuurd.
Afgelopen dinsdag op de post gedaan en vandaag al een nieuwe(!) Wii teruggekregen per koerier! :) Hoeft dus geen drie weken te duren, wat de helpdesk zelf verteld. Ik moest alleen internet opnieuw instellen en wat savegames terugkopiëren en natuurlijk mijn Mii's, maar het club Nintendo account was al gekoppeld... Dat vond ik dan wel weer vreemd. Ding werkt (tot nu toe) perfect, maakt geen herrie en leest alle spellen weer. Blij! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:20:
[...]

Mwa nee ...ik kan ook gewoon op internet komen en nieuws updaten met de wii dus daar ligt het niet aan.

ik heb het over de settings in pes. Wel gek, je bent de eerste en enige van wie ik dit probleem heb gehoord, dus lijkt me sterk dat het aan de servers van nintendo ligt. Ik heb iig tot nu toe nog geen enkel probleem gehad en 90% van de potjes is ook compleet lag-free. Ik zou toch nog eens checken bij je wfc setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarvoor is die lelijke balk onderaan bij PES eigenlijk (soms beter te zien dan anders)

op mn crt valt het bv niet op, op lcd 32" duidelijk wel, trouwens aangesloten met nintendo rgb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:51:
[...]

ik heb het over de settings in pes. Wel gek, je bent de eerste en enige van wie ik dit probleem heb gehoord, dus lijkt me sterk dat het aan de servers van nintendo ligt. Ik heb iig tot nu toe nog geen enkel probleem gehad en 90% van de potjes is ook compleet lag-free. Ik zou toch nog eens checken bij je wfc setting
Find player regardless of there connection quality aangepast...

vervolgens krijg ik: unable to find an opponent try again later

Al 20 x achter elkaar... :(

Dit soort dingen zijn wel echter irritant...

Ik zie ook dat ik niet de enige ben, heb wat gegoogled op die "86070" error code..

Update: eindelijk een potje gespeeld....na 3 x de stroom van de wii af te halen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu wat op mijn Wii te internetten (typen gaat verrassend simpel), maar kan ik niet meerdere pagina΄s tegelijk openen? Ik luister graag naar muziek op youtube terwijl ik surf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:07:
[...]

ik heb iedereen die z'n FC heeft gedropped toegevoegd. Overigens heb ik helemaal geen last van de blur of wat dan ook. Het is gewoon ps2 niveau qua graphics, voor mij goed genoeg. Ik gebruik overigens zo'n nintendo scart kabel, dat geeft aanzienlijk beter beeld dan met die component kabel.
Dat meen je niet?!
Voor wat het uitmaakt, gebruik je de officiele kabels?

Ik was van plan bij aanschaf van een Wii een component kabel te kopen...
Dan maar beide halen, scart en component, gaat lekker, was ik juist bezig het aantal kabels te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 08:08:
[...]

Dat meen je niet?!

Dan maar beide halen, scart en component, gaat lekker, was ik juist bezig het aantal kabels te beperken.
Als je de nintendo component kabel koopt, heb je het beste beeld wat je kunt krijgen.
Ik speel zelf op een 40" Samsung en met component kabel krijg je een veel beter en rustiger beeld als bij een scart kabel

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30

Sagat

Is pappa x2!

[...]
Dat meen je niet?!
Lijkt me gevalletje composiet & component door de war halen :)
Het is afhankelijk van tv en van persoonlijke voorkeur, maar voor vrijwel iedereen is component de beste optie voor lcd tv's en RGB voor crt tv's (m.u.v. hd crt tv's dan maar die zijn niet heel erg wijd verspreid imho) .

@boeboe
Hetzelfde verhaal met Worms....Worms games koop je toch ENKEL voor de online play? En laat nu net dat hetgene zijn dat ze er uitgesloopt hebben.
Het is een groot gemis, maar deze spellen hebben natuurlijk wel, hotseat/single screen multiplayer. Wat ik persoonlijk leuker vind dan online (in dit genre). Dus helemaal kansloos is het niet, echter moet Nintendo natuurlijk gewoon beide beschikbaar maken. Maar ja, nintendo en online 8)7. Volgende generatie goed dan maar (zeggen we gelukkig pas vanaf de snes die volgens mij toen in Japan al online kon ;) ).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Sagat schreef op zondag 30 maart 2008 @ 10:26:
[...]
Het is een groot gemis, maar deze spellen hebben natuurlijk wel, hotseat/single screen multiplayer. Wat ik persoonlijk leuker vind dan online (in dit genre). Dus helemaal kansloos is het niet, echter moet Nintendo natuurlijk gewoon beide beschikbaar maken. Maar ja, nintendo en online 8)7. Volgende generatie goed dan maar (zeggen we gelukkig pas vanaf de snes die volgens mij toen in Japan al online kon ;) ).
Toch lijkt het me dat je nu Nintendo de schuld geeft van iets, waar ze niets aan kunnen doen. Sterker nog, Nintendo doet het juist goed. Het zijn juist third party devs die de spellen afraffelen en dan de online modus maar skippen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:30

Sagat

Is pappa x2!

Hoedje schreef op zondag 30 maart 2008 @ 10:38:
[...]

Toch lijkt het me dat je nu Nintendo de schuld geeft van iets, waar ze niets aan kunnen doen. Sterker nog, Nintendo doet het juist goed. Het zijn juist third party devs die de spellen afraffelen en dan de online modus maar skippen.
Gedeeltelijk mee eens. Echter Nintendo begint nu pas een beetje met online te werken op een manier die veel mensen tegen de borst stuit.
Dit is ook ontmoedigend voor de 3rd parties.

MS heeft gewoon laten zien hoe online moet, Sony laat zien dat zelfs gratis een hoop mogelijk is, en Nintendo heeft er voor gezorgd dat 3rd parties zoiets hebben van 'laat maar'. Zelfs met de gigantische doelgroep die Nintendo heeft, eigenlijk toch best wel knap :P.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Mijn PES Friendcode is: 1547 5158 1352

Zal dalijk iedereen hier toevoegen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat meen je niet?!

1 kabel is genoeg de standaard kabel is composiet kan je beter kiezen of voor component of rgb scart hangt van je tv af,maar haal iedergeval niet beide.
Officiele kabels maakt verder weinig uit zijn genoeg 3d party die hetzelfde plaatje leveren als een nintendo rgb kabel of een nintendo component.
De meeste mensen zweren graag bij de officele kabel, maar dit is puur een gevoelskwestie aangezien ze hier vrij veel voor hebben betaald.

Op dit betaal je nu 30 euro voor een component en een rgb scart bij nintendo.

Dus uiteindelijk kun je beter een 3d party rgb scart of component halen voor 10 euro. Alleen de kabelkwaliteit is anders maar goed dit hangt weer met de afstand af en neem aan dat de wii vrij dichtbij je tv zit.
Op dit moment gekozen op mijn hdcrt voor de rgb scart dit ivm dat ik slechts 1 component uitgaan heb en daar zit nu de 360 op. Anders zoiezo wel gekozen voor component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:11:
[...]

1 kabel is genoeg de standaard kabel is composiet kan je beter kiezen of voor component of rgb scart hangt van je tv af,maar haal iedergeval niet beide.
Officiele kabels maakt verder weinig uit zijn genoeg 3d party die hetzelfde plaatje leveren als een nintendo rgb kabel of een nintendo component.
De meeste mensen zweren graag bij de officele kabel, maar dit is puur een gevoelskwestie aangezien ze hier vrij veel voor hebben betaald.

Op dit betaal je nu 30 euro voor een component en een rgb scart bij nintendo.

Dus uiteindelijk kun je beter een 3d party rgb scart of component halen voor 10 euro. Alleen de kabelkwaliteit is anders maar goed dit hangt weer met de afstand af en neem aan dat de wii vrij dichtbij je tv zit.
Op dit moment gekozen op mijn hdcrt voor de rgb scart dit ivm dat ik slechts 1 component uitgaan heb en daar zit nu de 360 op. Anders zoiezo wel gekozen voor component.
Nintendo kabels zijn beter...
Die 10 euro kabels zijn echt bagger, ik had een RGB kabel die min of meer zwart wit beeld gaf en een vriend van me had een component kabel die alles heel wazig toonde. Als je 500+ euro uitgeeft aan een TV ga je toch niet moeilijk doen over een kabeltje van 20-30 euro lijkt me? Dan heeft het aanschaffen van een dure TV ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:42:
[...]

Die 10 euro kabels zijn echt bagger, ik had een RGB kabel die min of meer zwart wit beeld gaf en een vriend van me had een component kabel die alles heel wazig toonde. Als je 500+ euro uitgeeft aan een TV ga je toch niet moeilijk doen over een kabeltje van 20-30 euro lijkt me? Dan heeft het aanschaffen van een dure TV ook geen zin.
Ik zie dan weer totaal geen verschil tussen mijn echte Nintendo SCART kabel en mijn 3rd party kabel. Verder heb ik 2 3rd party componentkabels en die doen het allebei ook prima, geen ruis of rare dingen met kleur. En ik ben aardig precies en kritisch wat dit soort dingen betreft ;)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

jelbo schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:27:
[...]

Ik zie dan weer totaal geen verschil tussen mijn echte Nintendo SCART kabel en mijn 3rd party kabel. Verder heb ik 2 3rd party componentkabels en die doen het allebei ook prima, geen ruis of rare dingen met kleur. En ik ben aardig precies en kritisch wat dit soort dingen betreft ;)
Yup ik deel ook deze ervaring. Heb meerdere 3rd party RGB, svideo en Component kabels gezien. Geen verschil.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:42:
[...]

ehm zwart wit ligt denk ik echt aan de gebruiker ;)
Wel goed aangesloten :P

Als je de verdere post leest ookal bevesting van mensen die tussen een 10 euro en een 30 euro kabel het verschil niet zien.Welk verschil ;)

Dit komt puur , omdat je bij nintendo voor het merk betaald.

Tja hdcrt kost rond de 500-600 euro, maar meer voor een nintedo kabel betalen die exact hetzelfde doet als een 3d partykabel is gewoon geld wegsmijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:29:
Zit nu wat op mijn Wii te internetten (typen gaat verrassend simpel), maar kan ik niet meerdere pagina΄s tegelijk openen? Ik luister graag naar muziek op youtube terwijl ik surf.
Misschien ben je hier iets mee?
http://operawatch.com/new...owser-with-wiiminder.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:05:
[...]

Als je de verdere post leest ookal bevesting van mensen die tussen een 10 euro en een 30 euro kabel het verschil niet zien.Welk verschil ;)

Tja hdcrt kost rond de 500-600 euro, maar meer voor een nintedo kabel betalen die exact hetzelfde doet als een 3d partykabel is gewoon geld wegsmijten.
ik heb die Nintendo rbg-scart voor 9,99 gekocht na een tip hier op GoT. Dynabite had toen volgens mij een foutje gemaakt op de website :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig ervaring met die bigdennis lader http://www.bigdennis.com/...-p-13175.html?language=nl.

Iets te haastig gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:05:
[...]

Er is wel degelijk verschil als je het naast elkaar zet. Waarom denk je dat Nintendo 30 euro vraagt voor een kabel? Vanwege het merk :? gedeeltelijk wel. Maar zo op het eerste gezicht zie je al bij die draxter kabeltjes verotte aansluitingen en dat van zwartwit ligt niet aan de gebruiker. De kabel gaf dermate slecht beeld dat het net zwartwit leek. Daarnaast is er ook bij third party producten onderling een verschil in kwaliteit. Koop echt geen Piranha, Draxter of Dreamgear maar kies voor Snakebyte, Speedlink, BigBen of Monster Cable. Je gelooft toch niet dat een 4 in een pakket met stuur, hoesjes, oplader en kabel even goede kwaliteit geeft dan een losse kabel van 30 euro?

Daarnaast zijn mijn ervaringen grotendeels van de Gamecube accesoires en die RGB kabels waren vaak niet eens "RGB". En een goede kabel is zeker geen geld wegsmijten, ik wed dat die 600 euro HDTV bij de meeste mensen gewoon aan een antenne kabel is aangesloten. :+ dat is pas geld wegsmijten geen gebruik maken van je apparatuur. Ik heb al heel veel mensen zien klooien met een kabel en de Wii.
Gebruiker 1: Piranha RGB kabel, veel te flets kreeg er koppijn van.
Gebruiker 2: Eerst madcatz component kabel, was toen een goede optie, later overgestapt op de Nintendo kabel die met name de kleine details nog beter liet zien en nog net ietsje scherper was.
Gebruiker 3: Snakebyte component kabel, niet flets goede heldere kleuren, perfect beeld net zo goed als Nintendo's eigen kabel.

Het verschilt echt van merk tot merk, Snakebyte was 24 euro, iets goedkoper dan Nintendo's eigen kabel en gaf gelijkwaardig beeld. Piranha RGB zat in zo'n 10 in 1 pakket, echt waardeloos geval net zoals de controller die in dat pakket zat. De madcatz kabel was 20 euro, ook netjes voor die prijs maar met Zelda viel het verschil in scherpte best wel op. Vooral wanneer je objecten van een afstand bekeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:30:
[...]

Er is wel degelijk verschil als je het naast elkaar zet. Waarom denk je dat Nintendo 30 euro vraagt voor een kabel? Vanwege het merk :? gedeeltelijk wel. Maar zo op het eerste gezicht zie je al bij die draxter kabeltjes verotte aansluitingen en dat van zwartwit ligt niet aan de gebruiker. De kabel gaf dermate slecht beeld dat het net zwartwit leek. Daarnaast is er ook bij third party producten onderling een verschil in kwaliteit. Koop echt geen Piranha, Draxter of Dreamgear maar kies voor Snakebyte, Speedlink, BigBen of Monster Cable. Je gelooft toch niet dat een 4 in een pakket met stuur, hoesjes, oplader en kabel even goede kwaliteit geeft dan een losse kabel van 30 euro?

Daarnaast zijn mijn ervaringen grotendeels van de Gamecube accesoires en die RGB kabels waren vaak niet eens "RGB". En een goede kabel is zeker geen geld wegsmijten, ik wed dat die 600 euro HDTV bij de meeste mensen gewoon aan een antenne kabel is aangesloten. :+ dat is pas geld wegsmijten geen gebruik maken van je apparatuur. Ik heb al heel veel mensen zien klooien met een kabel en de Wii.
Gebruiker 1: Piranha RGB kabel, veel te flets kreeg er koppijn van.
Gebruiker 2: Eerst madcatz component kabel, was toen een goede optie, later overgestapt op de Nintendo kabel die met name de kleine details nog beter liet zien en nog net ietsje scherper was.
Gebruiker 3: Snakebyte component kabel, niet flets goede heldere kleuren, perfect beeld net zo goed als Nintendo's eigen kabel.

Het verschilt echt van merk tot merk, Snakebyte was 24 euro, iets goedkoper dan Nintendo's eigen kabel en gaf gelijkwaardig beeld. Piranha RGB zat in zo'n 10 in 1 pakket, echt waardeloos geval net zoals de controller die in dat pakket zat. De madcatz kabel was 20 euro, ook netjes voor die prijs maar met Zelda viel het verschil in scherpte best wel op. Vooral wanneer je objecten van een afstand bekeek.
Ik heb natuurlijk niet ervaring met alle 3dparty kabels, maar die van bigdennis durf ik mijn geld op te zetten dat het gelijkwaardig beeld oplevert met die van nintendo.

Dat van die andere kabels heb ik geen ervaring mee ging er vanuit als bigdennis een goede kabel voor 10 euro kan leveren dat de andere 3dparty dit ook kan doen.

Meeste gebruikers hebben volgens mij de wii gewoon met de composietkabel aangesloten.
Is een kleine groep die precies weet welke aansluiting wat bied.

sinds ik mijn 360 heb ben ik direct gaan letten op beeldkwaliteit kon gelukkig een nieuwe philips hdcrt van mijn vader overnemen.
Deze laten calibreren en dan zie je pas de ware kracht van je toestel _/-\o_
Niet calibreren zou ik pas zonde van je geld vinden.
Ongeacht de aansluitingen zonder calibratie krijg je geen perfect beeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 09:58:
Ik wil op zich wel een Wii NTSC (U) hebben, alleen mocht je er iets mee krijgen dan heb je een probleem...
Dilemma, dilemma..
Ik heb van (bijna) al mijn consoles importversies, en er nog nooit spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Laatst online: 20-08 08:11
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:15:
Iemand toevallig ervaring met die bigdennis lader http://www.bigdennis.com/...-p-13175.html?language=nl.

Iets te haastig gekocht.
Ik heb er ook dingen gekocht voor de Wii maar er nog geen problemen mee gehad. Ik denk dat je gewoon ff een mailtje er aan moet spenderen en vragen hoe ze tegenover teruggave staan
Als je dat al niet doet dan zal je het niet weten en de ene zijn ervaring hoeft jouw ervaring niet te worden.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:15:

Iets te haastig gekocht.
Ja, ik heb er zelf sinds een maand of vijf eentje in gebruik. El cheapo uit Hong Kong laten komen via eBay. Werkt prima, gewoon in een usb-poort prikken en klaar is Kees. Bij mij zit 'ie nu op m'n PC aangesloten, die staat continu aan als ik thuis ben. Op die manier kan ik mijn Wii helemaal uitzetten en voorkom ik sluipstroomgebruik. Het blauwe licht kun je eventueel uitzetten, er zit een schakelaartje op. Heb er later nog eentje aan mijn broer kado gegeven en die is er voor zover ik weet ook heel tevreden mee. De opdruk 2800mAh is natuurlijk onzin.

[ Voor 21% gewijzigd door BamSlam_ op 31-03-2008 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

Heb dit weekend Bully gekocht voor de Wii echt een meesterlijk spel.
maar vond laatst al dat me wii steeds vaker rare geluiden begon te maken en hij is dit weekend al 3 x vastgelopen. dan blijft hij in de loading menu hangen. Dit heb ik ook soms met Metriod Prime en Mario Galaxy. Hebben meer mensen hier last van ? Zit er aan te denken nintendo te bellen. iemand ervaring met het opsturen van je wii naar nintendo zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:53

Fioravanti

Fioravantastisch!

rg-mohwa schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:36:
Heb dit weekend Bully gekocht voor de Wii echt een meesterlijk spel.
maar vond laatst al dat me wii steeds vaker rare geluiden begon te maken en hij is dit weekend al 3 x vastgelopen. dan blijft hij in de loading menu hangen. Dit heb ik ook soms met Metriod Prime en Mario Galaxy. Hebben meer mensen hier last van ? Zit er aan te denken nintendo te bellen. iemand ervaring met het opsturen van je wii naar nintendo zelf ?
fijn dat je even de zoekfunctie in dit topic gebruikt hebt ;)

op pagina 17 of 18 staat een ervaring van iemand die volgens mij binnen een week een ander kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik zit er ook aan te denken een duo oplader met accupacks te kopen.

Echter, welke merken moet je NIET nemen? (Ik ga overigens naar Intertoys).
Heb al gehoord dat b.v. bij raving rabbits je wiimote uit kan vallen door de slechte contactpunten van die accupacks.

Ik ben ook van plan om Mario Party 8 te gaan kopen. Echter hoorde ik wisselende verhalen over dit spel. Geen breedbeeld, rare besturing(?).

Ik zoek een party game waar meerdere personen (min 2 dus) veel plezier aan gaan beleven. Zoals Wii Sports, dat is gewoon erg leuk om met meerdere mensen te doen.

Ik zat te denken ook aan Sonic en Mario naar de Olympische spelen?

[ Voor 41% gewijzigd door RedHat op 31-03-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
RedHat schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:35:

Echter, welke merken moet je NIET nemen? (Ik ga overigens naar Intertoys).
Heb al gehoord dat b.v. bij raving rabbits je wiimote uit kan vallen door de slechte contactpunten van die accupacks.

Ik ben ook van plan om Mario Party 8 te gaan kopen. Echter hoorde ik wisselende verhalen over dit spel. Geen breedbeeld, rare besturing(?).

Ik zoek een party game waar meerdere personen (min 2 dus) veel plezier aan gaan beleven. Zoals Wii Sports, dat is gewoon erg leuk om met meerdere mensen te doen.

Ik zat te denken ook aan Sonic en Mario naar de Olympische spelen?
Sowieso niet voor Mario Party gaan maar Wario Ware: Smooth Moves halen. Het party gehalte is in WW velen malen hoger en het is gewoon veel meer fun. MP8 is vooral wachten en slechte / kinderachtige minigames imho. En Wario Ware kan je met 12 man spelen (Wiimote doorgeven), dat is echt geniaal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een stukje terug in het topic is dit ook besproken.
het beste is eigenlijk goeie oplaadbare batterijen te halen.
bijvb van GP redelijk goedkoop en gaat lang mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Geen enkel probleem met de accupacks die bij mijn duo-oplader (zie mijn eerdere post van vanochtend) werden geleverd. Passen prima in de Wiimotes en klikken goed vast. Heb Rayman Raving Rabbids anderhalve week terug gekocht en geen enkel probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik ga toch maar voor de GP's.
Ik had 4 2700 Gp's en 4 2300's. Alleen m'n vader heeft er al wat gepakt zie ik, en natuurlijk toen ze leeg waren weggegooit :(

Nu heb ik nog 1 2700 en 2 2300 :(

Bummer.... Ik heb wel zo'n oplader maar dat is die kleine van GP. Die werkt niet zo heel goed en zit ook geen druppellader op volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

aldi batterijen a 5 euro voor 20 stuks ftw! Ik kan er zo'n 2/3 maanden mee gamen, meer dan voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:00:
aldi batterijen a 5 euro voor 20 stuks ftw! Ik kan er zo'n 2/3 maanden mee gamen, meer dan voldoende :)
die aldi batterijen hebben geloof ik een nucliare aansluiting of zo gaan vaak nog langer mee dan duracel.
heb er goeie ervaring mee . ;)
maar heb ook een camera en ding vreet batterijen dus vandaar maar paar oplaadbare gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mario Galaxy scoort overal hele hoge cijfers.
Ik heb hem zelf nog niet gespeeld (ga ik zo aan beginnen). Maar wat ik van m''n vriendin zag was eigenlijk niet heel bijzonder. Allemaal ronde planeetjes, wat muntjes pakken, en in een grote ster springen en klaar (dit 10 planeten achter elkaar).

Maar goed zal wel steeds wat moeilijker worden. Ik ga het zo zien! :)

Nog een klein dingetje: Hoe kun je je friend code zien en hoe kan ik iemand anders toevoegen? (Via het Mii menu toch?)

[ Voor 14% gewijzigd door RedHat op 31-03-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:11:

Nog een klein dingetje: Hoe kun je je friend code zien en hoe kan ik iemand anders toevoegen? (Via het Mii menu toch?)
als het goed is heb je rechtsonderin een icoontje staan voor je berchtjes daar moet je dan klikken en daar kan je de code vinden :/
hoe/ en wat weet ik ff niet meer uit mijn kop :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:16:
[...]

als het goed is heb je rechtsonderin een icoontje staan voor je berchtjes daar moet je dan klikken en daar kan je de code vinden :/
hoe/ en wat weet ik ff niet meer uit mijn kop :|
Ik kan wel het wii-nummer van dit systeem vinden, is dit je friendcode?
Ik dacht dat de mii's die je aanmaakt allemaal een eigen friend code kreeg omdat er meerdere mensen op 1 systeem kunnen spelen. Zodat je per mii een eigen friend list krijgt? Of zit ik er helemaal naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
RedHat schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:59:
Bummer.... Ik heb wel zo'n oplader maar dat is die kleine van GP. Die werkt niet zo heel goed en zit ook geen druppellader op volgens mij.
Is dat die kleine GP PowerBank? Volgens hun site kun je de batterijen er gewoon in laten zitten, en pas eruit halen wanneer je ze gebruikt. Doe ik hier ook.

Over de friend code, nee je hebt er maar 1 per wii. Niet per Mii dus, het hele huis deelt dezelfde friend list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:20:
[...]

Ik kan wel het wii-nummer van dit systeem vinden, is dit je friendcode?
Ik dacht dat de mii's die je aanmaakt allemaal een eigen friend code kreeg omdat er meerdere mensen op 1 systeem kunnen spelen. Zodat je per mii een eigen friend list krijgt? Of zit ik er helemaal naast.
als ik het goed heb krijgt elke wii maar 1 code :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat is erg jammer. Daarin faalt zo'n friends list m.i. toch wel. Het zou veel mooier zijn dat je per personage een friendcode krijgt. Zo heel veel rompslomp is dat niet maar zou wel een goede feature zijn. Daarintegen krijg je dan ook niet een prikbord met berichtjes van m'n vriendin b.v. en andersom. Ze hebben zo'n mooi Mii systeem maar er word eigenlijk weinig mee gedaan. Het enige wat je er mee kan is met die Mii bepaalde spelletjes spelen (Iets wat de Nintendo Fans volgens mij het minst boeit, hoe je poppetje er uit ziet in games). Dat is wel erg jammer.

Voor de rest heb ik hem nu 2 dagen en al met al is het een leuk "item". Ik denk dat ik er geen serieuze games (althans, nog niet) op ga spelen maar puur party & Gezelligheids games. Samen met dinnetje en famillie enzo.

Tot nu toe zeer tevreden en het maakte mijn verwachtingen zeker waar.

Vandaag Mario Kart Pre-Orderen, Wii Fit preorderen, en nog ff 2~3 games aanschaffen (Heb nu Sports,Play en Mario Galaxy, welke must haves moet ik aanschaffen (meewegende het verhaal hier boven?))

Ik zat te denken: Paper Mario, Wario Smooth nogwat, en als 3e heel misschien PES2008(Alhoewel dat al wel weer een serieuze game en meer voor mij dan de rest is :+ )

[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 31-03-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:29:

Voor de rest heb ik hem nu 2 dagen en al met al is het een leuk "item". Ik denk dat ik er geen serieuze games (althans, nog niet) op ga spelen maar puur party & Gezelligheids games. Samen met dinnetje en famillie enzo.
tip koop wii play paar leuke simpele spelletjes.
ik heb zelf mario strikers en red steel.
maar voor de echte super multiplayer spellen moet je ff wachten op kart en brawl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:57:
[...]

tip koop wii play paar leuke simpele spelletjes.
ik heb zelf mario strikers en red steel.
maar voor de echte super multiplayer spellen moet je ff wachten op kart en brawl :P
Ik heb Wii Play al... Het zijn idd erg simpele spelletjes met een fun-factor van 0,0 (Op het paarden racen na :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:01:
[...]

Ik heb Wii Play al... Het zijn idd erg simpele spelletjes met een fun-factor van 0,0 (Op het paarden racen na :D ) koeien race :P
maar goed als je een beetje goeie tv hebt met ntsc kan je brawl al importeren.
wel prijzig maar goed is ook al topic van en staan veel vriend codes op.

brawl topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Klopt idd. Ik heb een Panasonic HDTV Plasma. Dus die kan volgens mij NTSC wel aan.
Maar goed, ik wacht gewoon op de officieële release in Europa :)

Voor de rest Mario Galaxy gespeeld en nadat je in dat poortje (galaxy viewer oid gaan) het eeste deel (naar de 2e ster zeg maar) gedaan op de egg galaxy. Die eindbaas was ERG leuk met die staart terug te slaan :) Erg vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
je kan natuurlijk metroid prime, resident evil en no more heroes proberen, voor de rest kan je de topicstart erop na slaan ;)

Metroid Prime: Valt me niet tegen en ook niet mee :P Het metroidwereldje is voor mij nog vrij onbekend, heb enkel metroid prime 1 geprobeerd, maar vond dit al vrij snel niets. Ik ben nu op ongeveer 20% in ongeveer 5 uur. Ik vind dit vrij snel gaan, maar goed, ik ben er nog niet. Ik denk niet dat ik nog snel een andere metroid game ga kopen, maar was vooral benieuwd hoe shooters zouden spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost Squad kan ik ook van harte aanbevelen, die houdt mij nu al een paar dagen bezig en ondanks het beperkte aantal missies (3) is de replay value wel erg hoog doordat je er op verschillende manieren en op verschillende levels doorheen kan gaan.

Wil je visuele pracht dan is Metroid Prime 3 wat mij betreft grafisch veruit de mooiste game op de Wii. Het spel draait zo ongelooflijk soepel en alles ziet er werkelijk super uit, met veel oog voor detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:16
Ik wacht wel tot begin zomer met Brawl, ben voorlopig zoet met TR anniversary (leuke game trouwens) en heb geen zin om elke keer met de freeloader te klieren om te gamen. Nog 7 dagen en dan ga ik MK maar eens proberen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een fighter voor de Wii zoekt maar niet met Freeloaders wil knoeien, kijk dan eens naar Naruta: Clash of Ninja Revolution. Deze is net uit in PAL en krijgt overal goeie reviews.

Op IGN krijgt ie een editors award:

8.0 Presentation
The anime look is retained from two previous games, but nothing major has changed either. Just as good, but the interface and storytelling remains as it always has been.
7.5 Graphics
A bump up from GameCube, but mainly in its framerate and effects animations. Still no 16:9, which is essential on Wii.
8.0 Sound
Tons of VO work, music, and sound effects taken from the show. Revolution carries on the Clash of Ninja tradition.
8.5 Gameplay
The characters have been beefed up, as has the overall depth. The new fighters rock, and the Wii mini-games are a decent – but basic – distraction from the main game.
8.5 Lasting Appeal
New fighters, tons of game modes, upgraded supers, multi-tier levels, and the expected plethora of fan service in extras. Allow for online battles and it’d be golden.

OVERALL: 8.4 (Impressive)

http://wii.ign.com/articles/828/828965p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toevallig zaterdag Naruto gekocht, ben het wel met het cijfer eens. De minigames stellen niet veel voor, maar goed daarvoor koop je hem ook niet.

Zeer degelijke fighter met, als ik me niet vergis, zeker 20 characters met stuk voor stuk vele coole combo's en vette moves. Er zit een mission mode in, single play vs. cpu, single play time attack, een aantal multiplay modi t/m 4 spelers, dus al met al gewoon erg compleet. Alleen jammer genoeg geen online play...

Voor een fighter is hij ook zeer degelijk speelbaar met wiimote en nunchuck, moet ik zeggen, maar ik vermoed dat het met classic controller nog net wat beter zal gaan (nog niet geprobeerd).

Wat mij betreft een 7,5 of een 8. Twijfel nog... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
NINTENDO ANNOUNCES WII WANT MORE SERVICE

Old Games Made New Again with Additional Downloable Content

REDMOND, Wash., March 29, 2008 - No one wants to play the same game forever. However, sometimes it is impractical, both for Nintendo and for our customers, to release a new sequel to all our games every year. In order to solve this problem, Nintendo will begin offering the Wii Want More™ service this May. By logging into the Wii Shop Channel players will be able to purchase new content for games they already own for a fraction of the price it would cost to buy a new game.

We are pleased to announce that one of 27 games to make use of the Wii Want More service at its launch will be none other than our very own best selling Super Smash Bros.® Brawl! Starting May 13, 2008, players will be able to add four undisclosed new characters and two new stages to the already large roster included in the stand-alone game for only 10.00 USD. Our customers will be even more pleased to discover that this particular package will be offered completely free of charge for the first month after the launch of Wii Want More. A better deal has never been offered by any company in the Video Game industry.

In addition to Super Smash Bros. Brawl, Nintendo will offer content for The Legend of Zelda®: Twilight Princess, Fire Emblem™: Radiant Dawn, Metroid® Prime 3: Corruption, and Mario Kart® Wii, as well as several titles available through the Wii Ware™ service. Wii Want More will also allow our numerous third party developers to offer downloadable content for both previously released and upcoming games. This spring, be ready to ask for more!

Remember that Wii features parental controls that let adults manage the content their children can access. For more information about this and other Wii features, visit Wii.com.

About Nintendo: The worldwide innovator in the creation of interactive entertainment, Nintendo Co., Ltd., of Kyoto, Japan, manufactures and markets hardware and software for its Wii™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance and Nintendo GameCube™ systems. Since 1983, Nintendo has sold nearly 2.5 billion video games and more than 430 million hardware units globally, and has created industry icons like Mario™, Donkey Kong®, Metroid®, Zelda™ and Pokémon®. A wholly owned subsidiary, Nintendo of America Inc., based in Redmond, Wash., serves as headquarters for Nintendo's operations in the Western Hemisphere. For more information about Nintendo, visit the company's Web site at www.nintendo.com.
http://press-nintendo.110mb.com/article-jsp-id-14788.htm

spoiler: title
1 april

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
sjekneck schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:00:
Ik wacht wel tot begin zomer met Brawl, ben voorlopig zoet met TR anniversary (leuke game trouwens) en heb geen zin om elke keer met de freeloader te klieren om te gamen. Nog 7 dagen en dan ga ik MK maar eens proberen :>
TR Anniversary wil ik ook nog steeds spelen en staat op mijn import lijst (met name omdat hij overal 60 euro kost en via import 30...) maar ga toch even afwachten wat er met de FL gebeurd. Speel ik ondertussen nog snel Manhunt 2 uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:41:
[...]

Ik heb van (bijna) al mijn consoles importversies, en er nog nooit spijt van gehad.
Oke, leuk om te horen!
Heb je die online aangeschaft en zo ja, waar heb je ze vandaan?

*

Thnx allen voor het compionent/rgb verhaal.
Zelf had ik deze op het oog:

KliK

De gebruikerservaringen zijn zeer positief.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben hier zo enorm ingestonken... Het zou namelijk zo enorm mooi zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:41

TdV

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:30:
[...]

Oke, leuk om te horen!
Heb je die online aangeschaft en zo ja, waar heb je ze vandaan?

*

Thnx allen voor het compionent/rgb verhaal.
Zelf had ik deze op het oog:

KliK

De gebruikerservaringen zijn zeer positief.
Die had ik; en heb ik verkocht en de Nintendo versie gekocht. Hij was wel goed maar echt niet zo goed als de originele. Als je echt iedere euro omdraaien moet kan je deze best kopen, hij is niet heel slecht maar ik zie het verschil op een 26" lcdtv en nu helemaal op mijn 32" lcd.

Nintendo kabels zijn altijd goed, 3rd party kabels zijn soms ook OK maar ook vaak niet. Ik houd wel van de zekerheid van de beste. (ik heb met alle consoles allerlei kabels gebruikt, met nintendo kabels is het altijd goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:45:
[...]

Die had ik; en heb ik verkocht en de Nintendo versie gekocht. Hij was wel goed maar echt niet zo goed als de originele. Als je echt iedere euro omdraaien moet kan je deze best kopen, hij is niet heel slecht maar ik zie het verschil op een 26" lcdtv en nu helemaal op mijn 32" lcd.

Nintendo kabels zijn altijd goed, 3rd party kabels zijn soms ook OK maar ook vaak niet. Ik houd wel van de zekerheid van de beste. (ik heb met alle consoles allerlei kabels gebruikt, met nintendo kabels is het altijd goed).
Thnx, in dat geval koop ik liever die van Nintendo, anders wordt het alsnog een dure hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Tijn89 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:35:
je kan natuurlijk metroid prime, resident evil en no more heroes proberen, voor de rest kan je de topicstart erop na slaan ;)
Metroid Prime is idd. een aanrader. Mijn favoriete Wii spel tot nu toe. Ik vindt het erg jammer dat er niet meer van dit soort spellen (combinatie shooter / adventure / puzzeler) op de Wii verschijnen. Zoveel potentie, zoveel onbenut...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:11
Ik heb ondertussen PES wel aardig onder de knie. Je krijgt echt steeds beter de controls door en het is echt heel afwisselend. Het nadeel blijft wel dat mensen die het voor de eerste keer spelen er nog niks van kunnen.

Online werkt ook goed. Nog geen lag gezien, wel 2 keer gehad dat hij moeite had met een tegenstander zoeken. Ik heb nu Deddiekoel, Amahusa, Uniquement en MrVegeta toegevoegd. Mijn FC is: 3694 9989 6648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:16:
Als iemand nog een fighter voor de Wii zoekt maar niet met Freeloaders wil knoeien, kijk dan eens naar Naruta: Clash of Ninja Revolution. Deze is net uit in PAL en krijgt overal goeie reviews.
Maar de Engelse stemmen zuigen. :+

Edit @ hieronder:
De verkeerde persoon gequotet? :p

[ Voor 8% gewijzigd door RayNbow op 31-03-2008 19:10 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

RayNbow schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:08:
[...]

Maar de Engelse stemmen zuigen. :+
zal je ook zo ff toevoegen na het eten, maar misschien moeten we verder gaan in het grote pes 2008 topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn god, net een potje tegen iemand gespeeld die zo HARD lagde, zo irritant 6-3 verloren 2 eigen goals van de keeper en 2 keer knalde de bal opeens 20 meter mijn 16 meter in terwijl ik de bal had en hij daar uit scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

is er nog een beetje leuke game, voor een schappelijk prijsje?
lees: rond of onder de 25 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:46:
Call of Duty 3, Sonic and the secret rings, Prince of Persia Rival Sowrd of Link's Crossbow trainings voor 29,95 misschien? Het hangt er een beetje vanaf waar je van houdt natuurlijk :) Splinter Cell vond ik zelf ook erg leuk en die is nog maar 20 euro.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb net Brawl gespeeld met een vriend die ook Melee kende!
Wat een plezier zeg. Heb direct 3 characters unlocked. Pit is momenteel mijn character of choice, Meta Knight de zijne. Epische battles werden het.
Wat hou ik van deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:44
20 euro: Rockstar Table Tennis, Alien Syndrome
30 euro: Big Brain Academy, Red Steel, Rayman, Wii Carnival, Call of Duty 3

of gewoon op marktplaats kijken

Vandaag trouwens begonnen met het ontwikkelen van Wii homebrew mbv de Twilight Hack. Gaat tot nu toe vrij gemakkelijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door BarôZZa op 01-04-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alien syndrome is volgens mij best slecht, maar voor 20 euro heb je ook Far Cry Vengance. Ook niet heel goed, maar wel beter denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BarôZZa schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:59:
Vandaag trouwens begonnen met het ontwikkelen van Wii homebrew mbv de Twilight Hack. Gaat tot nu toe vrij gemakkelijk :)
In welke taal/omgeving doeje dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Maak meteen even een NLse versie van Smartypaints... want dat mis ik ook nog wel een beetje op de Wii. Een leuke nederlandse quiz-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds gisteren een Wii Zapper leuk ding en werkt goed. Een ding viel mij alleen op bij het stukje plastic waarmee je het nunchuck kabeltje mee vastzet wat direct onder de nunchuck zit (het kleine wiebelende stukje plastic). Zitten er wat inkepinkjes in het gedeelte waarmee je het stukje plastic vastklikt. Is dit normaal of heb ik hem iets te hard opengedrukt de eerste keer ?

Hoop dat iemand dit weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty 3
Sonic and the Secret Rings
NiGHTS Journey of Dreams
Super Monkey Ball Banana Blitz
The Godfather Blackhand Edition
SSX Blur
Pangya Golf With Style
Prince of Persia Rival Swords
Rockstar Table Tennis
Rayman Raving Rabbids
Red Steel

Voor zover ik weet allemaal 20-30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Zooooo, net Mario Kart voor de Wii gepre-ordered (bij de FRS). Heb er al helemaal zin in om die volgende week te spelen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:35:
Zooooo, net Mario Kart voor de Wii gepre-ordered (bij de FRS). Heb er al helemaal zin in om die volgende week te spelen! :9
Is het stuurtje dat je krijgt het stuurtje dat zoiezo al in het pakket zit?
Of is het echt een tweede stuurtje en is dat ook een officiele van Ninendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 10:21

renedepe

wheeeeelp!!!

Haay schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:35:
Ik had mijn zwagertje ook om half 10 vanochtend op pad gestuurd naar de FRS. Daar kreeg hij echter te horen dat de formulieren nog steeds niet rond waren door problemen in de levertijd of zoiets. Ik vind het een beetje stom dat FRS een aanbieding doet die vervolgens verdomt moeilijk te bestellen is.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou deze bestellen voor 32 euro: http://www.play.com/Games...t.html?Cur=257&P36=7XPH7T

Die is zeker leuker dan al die budget titels die je anders koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eindelijk alle pesonages vrijgespeeld in Smash Brothers Brawl.
va Luigi tot jaja ik dacht dat die er niet in zat maar ik heb zelfs MEGAMAN!
vooral de final smash is vet gedaan.Dan schiet je me toch een beam weg!harder dan Samus.

haha jullie hebben hem sneller door dan vorig jaar.toen waren er nog een paar op de brommer gestapt omdat er gekleurde wii's te koop waren.mhoehaha.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:05:
vooral de final smash is vet gedaan.Dan schiet je me toch een beam weg!harder dan Samus.
1 april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:05:
psst, koop een bril , dat blauw apparaatje is niet megaman das sonic joh :P 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:44
Deddiekoel schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:07:
[...]

In welke taal/omgeving doeje dat?
C++, Visual Studio 2008 Express(gratis te downloaden) met LibOGC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hint in Super Smash Bros Brawl naar een nieuwe Luigi's Mansion game?

http://www.wiigamer.nl/article/9172p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:51:
Is het stuurtje dat je krijgt het stuurtje dat zoiezo al in het pakket zit?
Of is het echt een tweede stuurtje en is dat ook een officiele van Ninendo?
In de FRS hadden ze het er over dat ze losse stuurtjes hadden voor de pre-orders. En ik neem aan dat dat naast het pakket komt waarin sowieso een Nintendo stuurtje zit. Maar de 2 personen in de FRS wisten zelf ook niet precies hoe het nu in elkaar zit. In de folder staat toch wel echt duidelijk een extra stuurtje alleen bij pre-orders, dus....

Lijkt mij toch het hele punt van pre-orderen, dat je daar iets extra's voor krijgt! Anders kun je beter wachten en kijken of een winkel gaat stunten met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Haay schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:57:
[...]
Lijkt mij toch het hele punt van pre-orderen, dat je daar iets extra's voor krijgt! Anders kun je beter wachten en kijken of een winkel gaat stunten met de prijs.
Kan...
Ik heb 'm gewoon besteld omdat ie een 10tje minder was dan de adviesprijs, maar belangrijker dat ik 'm 11 april gewoon kan spelen en niet eerst 23 winkels af hoef te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Ik heb momenteel zo'n 9400 Nintendo sterren en dacht, kom laat ik ze eens inruilen voor wat Wii points via de Wiipoints Shop alleen ik kan maar 100 punten te gelijk kopen. Iemand anders dezelfde restrictie? Anders moet je 8 keer een code invullen om 1 maal Donkey Kong Country te downloaden, beetje omslachtig |:( :D

[ Voor 10% gewijzigd door Evil Hobbit op 01-04-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Evil Hobbit schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:03:
Ik heb momenteel zo'n 9400 Nintendo sterren en dacht, kom laat ik ze eens inruilen voor wat Wii points via de Wiipoints Shop alleen ik kan maar 100 punten te gelijk kopen. Iemand anders dezelfde restrictie? Anders moet je 8 keer een code invullen om 1 maal Donkey Kong Country te downloaden, beetje omslachtig |:( :D
Je kan 1x per dag sterren omwisselen. Gaat je dus idd meerdere keren kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In de FRS hadden ze het er over dat ze losse stuurtjes hadden voor de pre-orders. En ik neem aan dat dat naast het pakket komt waarin sowieso een Nintendo stuurtje zit. Maar de 2 personen in de FRS wisten zelf ook niet precies hoe het nu in elkaar zit. In de folder staat toch wel echt duidelijk een extra stuurtje alleen bij pre-orders, dus....

He gaat er mij om dat ze geen overgebleven Ubisoft stuurtjes erbij doen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Laatst online: 03-09 07:39
Ik heb een probleem om aan te sluiten via component:

Heb ene Samsung LE40F86, en krijg "mode is not supported" wanneer ik hem via component op de wii aan sluit en naar "component" source ga. Via de gewone kabel krijg ik wel beeld in de "AV source".

Dit moet toch werken of begrijp ik dit verkeerd? Kabel lijkt me correct aangesloten, en in wii instellingen geraak ik niet eens. TV instellingen lijkten me irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:12:
[...]

He gaat er mij om dat ze geen overgebleven Ubisoft stuurtjes erbij doen o.i.d.
Is voor mij ook belangrijk.Play.com verkoopt iig de originele ook los dus ik verwacht ze ook hier wel in de winkel. Kijk wel als de game er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=YvN7jZ34SAA

zelda the movie...
als iemand weet hoe ik in godsnaam de player zelf laat zien hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:06
offtopic:
gebruik de video-tag, zie: Overzicht van UBB-codes #tag_video. Dus:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=YvN7jZ34SAA[/video]

[ Voor 38% gewijzigd door ChrisM op 01-04-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Lacroix schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:39:
Ik heb een probleem om aan te sluiten via component:

Heb ene Samsung LE40F86, en krijg "mode is not supported" wanneer ik hem via component op de wii aan sluit en naar "component" source ga. Via de gewone kabel krijg ik wel beeld in de "AV source".

Dit moet toch werken of begrijp ik dit verkeerd? Kabel lijkt me correct aangesloten, en in wii instellingen geraak ik niet eens. TV instellingen lijkten me irrelevant.
Stop eerst je standaard composietkabels erin, ga naar het beeldmenu waar je 480P kan kiezen (met standaard composiet kan dat nog niet). Als je op dat scherm bent, doe de component erin (volgens mij in de gele tulp-ingang van de composiet... de groene component moet je erin stoppen als ik me goed herinner) en dan kan je 480P wel kiezen.

Krom, maar goed, hier werkte het (na tig keer op gevoel de knoppen proberen in te stellen dmv blind met de rumble van de Wiimote door het menu te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Waarom kan die ^$&^*%$ pre-order niet gewoon online :(

Ik werk, en ik heb helemaal geen tijd om even naar zo'n winkel toe te hobbelen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:22:
http://www.youtube.com/watch?v=YvN7jZ34SAA

zelda the movie...
als iemand weet hoe ik in godsnaam de player zelf laat zien hier?
De originele link: Klik

IGN artikel: Klik

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Laatst online: 03-09 07:39
frusciflea schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:52:
[...]

Stop eerst je standaard composietkabels erin, ga naar het beeldmenu waar je 480P kan kiezen (met standaard composiet kan dat nog niet). Als je op dat scherm bent, doe de component erin (volgens mij in de gele tulp-ingang van de composiet... de groene component moet je erin stoppen als ik me goed herinner) en dan kan je 480P wel kiezen.

Krom, maar goed, hier werkte het (na tig keer op gevoel de knoppen proberen in te stellen dmv blind met de rumble van de Wiimote door het menu te gaan...
Bedankt, dat zal ik eens proberen.
Zijn er veel mensen die dit hebben, dit kan toch niet normaal zijn?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.