Het grote mountainbike topic (deel 9) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 20.564 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06 10:42

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
foto's van discs gaat niet lukken, want die heb ik nog niet :P en wielset is nog niet zeker dat het die wordt, is 2ehands en er was ook een andere gegadigde... als het niet deze wordt dan de bike2build special van 80 euro :P
foto's van crank en achterderri (en een paar andere foto's) staan hier

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

McGryphon schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:37:
foto's van discs gaat niet lukken, want die heb ik nog niet :P en wielset is nog niet zeker dat het die wordt, is 2ehands en er was ook een andere gegadigde... als het niet deze wordt dan de bike2build special van 80 euro :P
foto's van crank en achterderri (en een paar andere foto's) staan hier
Ah ok, dat is iig al wel wat. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-06 09:22

The_Scarabial

MTB for life!

Als ik het goed heb gezien dan heeft McG deze discs gekocht ;) :

Afbeeldingslocatie: http://i5.pinkbike.com/photo/1349/pbpic1349549.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door The_Scarabial op 10-04-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:40

Vos

AFCA

Marta's heb ik ook, wel een oudere versie...maar bevallen nog altijd super. Enjoy.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 10-04-2008 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-06 09:57
Me 2...

Beste aanschaf, sinds 2004 lekvrij.
Maar ik rij dan ook als een Wussy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Argh! Een scheurtje in de achterbrug van mijn RM!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eaman/mtb/IMG_1195_resized.jpg

Weggebracht onder garantie en volgende week wordt er een nieuwe achterbrug geplaatst.
Damn wat baalde ik toen ik dat zag. Net nu ik zo op dreef ben met trainen, maar gelukkig ben ik de bike, maar voor een week kwijt.

[ Voor 11% gewijzigd door The_Scarabial op 11-04-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Hebben ze geen leenfiets voor de tussentijd? Wel zonde btw

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
En ik maar denken dat goeie merken niet breken... of is Rocky nou zo'n B-Merk? ;)
Wel kut voor je, ik had het geluk dat ik mijn frame brak op dezelfde dag dat mijn nieuwe frame binnenkwam... maar dit is echt balen!

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Als ik de verkoper mocht geloven hebben ze de achterbrug precies op dat punt waar hij bij mij een scheurtje heeft aangepast en verstevigd (voor de achterbrug van 2008 that is ;) ). Dus misschien een bekend probleem.

[ Voor 11% gewijzigd door The_Scarabial op 11-04-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Vet vervelend!
De aftersales zijn daarintegen van RM zeer goed te noemen.
Ik sta er alleen van te kijken dat je, zoals eerder gezegd, geen leenfiets hebt gekregen.
Jammer, maar een week is wel overheen te komen.

Krijg je nu trouwens de 2008 achterbrug gemonteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Uhm ja een leenfiets, daar heb ik zelf niet zo gauw aan gedacht, maar heb gelukkig mijn oude giant nog wel staan dus ga ik daar maar even mee rondtouren.
En ik geloof dat ik gewoon de 2007 achterbrug gemonteerd krijg, weet ik ook niet of de 2008 versie past (lijkt me eigenlijk wel aangezien er niet wezenlijk iets veranderd is aan de geometrie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
:N

That's no good..
Sorry, maar ik had duidelijk gesteld bij mijn LBS dat er zeer zeker een 2008 brug op zou komen, no matter what.
Die dingen zijn er duur genoeg voor, dus aftersales hoort daar ook bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
dnhelle schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:44:
:N

That's no good..
Sorry, maar ik had duidelijk gesteld bij mijn LBS dat er zeer zeker een 2008 brug op zou komen, no matter what.
Die dingen zijn er duur genoeg voor, dus aftersales hoort daar ook bij!
agreed....

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Inderdaad.
Goed nieuws is er ook: morgenochtend gaan mijn remmen op de post!!!111oneone *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Die hebben ze niet op voorraad aangezien de levering van de nieuwe 2008 modellen ook nog niet op gang gekomen is. Ze hebben nog steeds geen 2008 modellen daar in de showroom :X. En die 2007 achterbrug kon direct geleverd worden.
En zo kan ik ook het snelste weer mijn training vervolgen op mijn eigen fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
McGryphon schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:36:
Inderdaad.
Goed nieuws is er ook: morgenochtend gaan mijn remmen op de post!!!111oneone *O*
Nice man.
Zwarte marta's zoals op de foto hierboven?
Loads of fun. Krijg je er ook een set wielen bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
de zwarte op de foto hierboven zelfs ;)
krijg er wel wielen bij, maar dat wordt een aparte bestelling. Worden misschien tweedehands crossride's van iemand, maar als ik de remmen binnen heb en nog geen reactie van hem ga ik waarschijnlijk voor een wielset van Peter Dahmen met LX naven.

Ook moet ik morgen terug naar mijn LBS voor twee dingen.
1. een nieuw setje schoenplaatjes, deze zijn nogal op.
2. een nieuwe helm, mijn ouwe trouwe Bell Delirium is bij mijn laatste val twee weken terug blijkbaar tóch gebroken ook al zag ik bij eerste inspectie niks... kwam erachter toen ik het zand van mijn rit vanmiddag eraf borstelde. Ik dacht "wat zit die schaal los..." en zag toen een scheur, dat bleek een breuk te zijn :/

Misschien bij die Marta's ook tzt floating discs nemen, maar eerst de rest van de upgrades maar eens zien te realiseren... ik wil bv. eerst Hope wielen, een R7, X.O gripshifts en Easton EC70 zadelpen en stuur :P

[ Voor 56% gewijzigd door McGryphon op 14-04-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Feli McG. d:)b

Snel foto's posten hea. ;)

Ik ben zelf toch een beetje gaan rondkijken voor een andere fiets omdat die ik nu heb dermate lsecht word dat het fietsen niet meer echt fietsen is maar meer overleven, en ik kon nu voor niet al teveel een leuke giant xtc kopen, maar ik twijfel nog wel, heb vanaf begin dit jaar tot nu helemaal niet echt gebiked, beetje stadsverkeer en verder niks... :$

Mm lastig, vooral ook omdat ik ook nog rijbewijs wil. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
McGryphon schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:47:
Misschien bij die Marta's ook tzt floating discs nemen, maar eerst de rest van de upgrades maar eens zien te realiseren... ik wil bv. eerst Hope wielen, een R7, X.O gripshifts en Easton EC70 zadelpen en stuur :P
Leuk!
Ik zou zelf niet voor floaters gaan bij de SL's, standaard hebben ze al zat remkracht. Ook qua opwarming valt het zeker mee.

Succes met bouwen :)

@Johan.. Tjah. Dat is twijfelen. Rijbewijs is ook leuk!
Waar en voor hoeveel stond die xtc te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
áls die floaters komen dan zal het pas na die ander uprades zijn, genoeg tijd om me te bedenken dus ;)
Het zijn trouwens "gewone" marta's, geen SL. Enige verschil is toch carbon hendels bij de SL?
En het is niet alleen de remkracht... ook de looks, en in mindere mate het gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

dnhelle schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:59:
[...]

@Johan.. Tjah. Dat is twijfelen. Rijbewijs is ook leuk!
Waar en voor hoeveel stond die xtc te koop?
Maatje van mij verkoopt hem misschien, moet wel een nieuwe ketting hebben en even flink gesmeerd en iewat afgesteld worden. Maar hij wou er 400/450 euro voor hebben dus viel wel mee. Hier even een foto trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/user/371/img/5lrevq4lz61crpr0rnrbpksvk.jpg

Mja ik wil wel weer gaan fietsen, mooie weer komt er ook weer aan enzo. Best lastig. :/

[ Voor 11% gewijzigd door Joopieboy op 15-04-2008 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
McGryphon schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:35:
áls die floaters komen dan zal het pas na die ander uprades zijn, genoeg tijd om me te bedenken dus ;)
Het zijn trouwens "gewone" marta's, geen SL. Enige verschil is toch carbon hendels bij de SL?
En het is niet alleen de remkracht... ook de looks, en in mindere mate het gewicht.
Ok, ik wist niet dat dit de normale marta's zijn.
SL is inderdaad carbon hendel en zonder zwarte powdercoating, 324 gram per rem, dacht ik.
Ze zien er inderdaad wel erg gelikt uit.
Joopieboy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:08:
[...]

Maatje van mij verkoopt hem misschien, moet wel een nieuwe ketting hebben en even flink gesmeerd en iewat afgesteld worden. Maar hij wou er 400/450 euro voor hebben dus viel wel mee. Hier even een foto trouwens:
[afbeelding]

Mja ik wil wel weer gaan fietsen, mooie weer komt er ook weer aan enzo. Best lastig. :/
Qua foto ziet ie er niet verkeerd uit, maar ik krijg buikpijn als ik die MPH-remmen zie... :N
Ik denk wel dat je voor dit geld een heel leuke basis hebt om stuk voor stuk onderdelen te vervangen en zo door te bouwen naar een leuke fiets.
Ik las trouwens dat je nu ook gaat werken (waar eigenlijk?), dan moet die 450 een peuleschilletje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Joopieboy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:08:
[...]

[afbeelding]

Houd er wel rekening mee dat als je dus die ketting vervangt, ook meteen de rest van de driveterrain moet he!

Dierenarts, ej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

dnhelle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:26:

[...]

Qua foto ziet ie er niet verkeerd uit, maar ik krijg buikpijn als ik die MPH-remmen zie... :N
Ik denk wel dat je voor dit geld een heel leuke basis hebt om stuk voor stuk onderdelen te vervangen en zo door te bouwen naar een leuke fiets.
Ik las trouwens dat je nu ook gaat werken (waar eigenlijk?), dan moet die 450 een peuleschilletje zijn.
Ok, en over die remmen, McG zei al dat dat niet veel soeps was.
En ik ga werken bij de appie heijn in de brugstraat. :)
k0ewl schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:50:
[...]

Houd er wel rekening mee dat als je dus die ketting vervangt, ook meteen de rest van de driveterrain moet he!

Dierenarts, ej!
Ow ok, dankje voor de tip, dat kan nog een duur geintje worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-05 08:27
Kan je misschien wat overeenkomen in de prijs hé. Nieuwe drivetrain kost je x euro's, dat trek je grotendeels van de vraagprijs (niet te veel zodat het niet onredelijk wordt). Het is ook een maat van je dus het zal ook al niet zijn intentie zijn om je onnodig af te rippen (hoop ik, anders andere vrienden zoeken ;) ).

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
zeg eens 350-400?
Kun je een leuke deore-setje erop gooien, heb je absoluut een leuke afmontage.
Komt dan nog een leuk setje remmetjes later erbij, dan ben je helemaal het mannetje.

Zoals ik al zei, kun je een leuke basis starten voor een mooi opbouwtraject.
Succes bij de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Als je dus een nieuwe drivetrain koopt, moet je ook even opletten op het cranckstel of je de bladen wel los kunt halen. Zoniet, komt er ook nog een nieuw cranckstel bij en daar zit dan waarschijnlijk weer een nieuwe trap-as aan vast. Na die tijd heb je wel een vette fiets als je het goed doet :p

Het hoeft trouwens niet belachelijk duur he. Je kunt er een Deore-cranckstel opgooien, daar krijg je dan al voorbladen bij.
Het enige wat dan nog overblijft is de cassette en de ketting. Daar kun je ook gewoon een Deore opgooien ofzo om mee te beginnen is dat prima IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Het is wel te doen ja, maar voor iets meer geld zou ik ook een betere 2e hands kunnen kopen maar de kans dat ik hier aardig wat geld vanaf kan snoepen is ook wel aantrekkelijk...
Lastige keuze. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik heb ook wat nieuwe goodies gehaald :)

Afbeeldingslocatie: http://www.starbike.com/images/Shimano/Deore_XT/FD-M771.jpg

en;
Afbeeldingslocatie: http://www.gambacicli.com/images/categories/componenti/comandi/shimano_slm770.jpg

Het mooie van die triggers is dat je die indicators er nu dus ook gewoon af kunt halen (en er een afdek kapje is meegeleverd)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Sjiek spul, dat is de 2008 serie van shimano zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Stimmt. Ik had goede verhalen gelezen over die triggers dus ik ben benieuwd.

Overigens ook nog geleiders gehaald voor mijn hydraulische schrijfremmen. Mijn frame was er niet echt op voorbereid waardoor ik noodgedwongen met tie-wraps moest werken. Dit ziet er toch iets netter uit en kost geen drol :)
Afbeeldingslocatie: http://www.beekhovenbikes.nl/images/MTBdelen/BBBhydroguide.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

WooK schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:53:

Het mooie van die triggers is dat je die indicators er nu dus ook gewoon af kunt halen (en er een afdek kapje is meegeleverd)
Die afdek kapjes heb ik er dus niet bij gekregen, kan je die dingen ook los krijgen?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Heb je wel de 2008 versie dan? Zo ja dan vermoed ik dat je ze wel gewoon hebt maar dat het je nog niet is opgevallen. Dat kapje zit onderaan die shift indicator namelijk.

Ik heb ff een pic met mijn mobiel gemaakt om het te laten zien. Beetje brakke kwaliteit maar you get the picture denk ik :)
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/15/1208267530-090.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Ok, ik dacht dat je er los bij kreeg namelijk. Keertje openschroeven idd, heb idd 2008 versie.
tnx!

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Leuk spul, WooK!
Amusez vous...

Net weer mijn conditierondje gedaan... viel toch flink tegen.
Rondje rond de stad (80km wegen) ~27 km gem. gereden, op de mtb-banden.
Tijd voor nog meer km's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

dnhelle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:55:
Leuk spul, WooK!
Amusez vous...

Net weer mijn conditierondje gedaan... viel toch flink tegen.
Rondje rond de stad (80km wegen) ~27 km gem. gereden, op de mtb-banden.
Tijd voor nog meer km's!
Aah, was jij dat misschien langs de nieuwe hateboer, wij reden rond 7 uur daarlangs met de chrysler en toen zag ik een mtb'er in vol ornaat met een zwarte mtb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Jup, was eerst van plan om de bossen in te duiken maar het was iets te modderig.

Damn... ben ik toch betrapt....

Volgende keer toeteren he! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

WooK schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:53:

Wat is daar precies de meerwaarde van? Enkel gewichtbesparing of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

dnhelle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:09:
Jup, was eerst van plan om de bossen in te duiken maar het was iets te modderig.

Damn... ben ik toch betrapt....

Volgende keer toeteren he! :Y
Woei, dus toch. :P

En ik kan moeilijk toeteren als ik achterin zit he, of tegen pap schreeuwen van hee, geef eens een ram op de toeter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

FMS schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:09:
[...]

En ervaren biker weet wel in welke versnelling hij zit. en daarbij is het allemaal onnodige ruimte op het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

FMS schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:09:
[...]
Tja, probeer maar eens andersom te redeneren ofwel wat is de meerwaarde van die indicators. Ik kijk er in elk geval nooit naar en ze zitten dus feitelijk alleen maar in de weg :)
Bij vorige modellen kon je ze er wel afhalen maar het gat wat daardoor ontstond, niet echt mooi afdekken.

edit:
^^ beetje traag met posten :)

[ Voor 4% gewijzigd door WooK op 15-04-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Inderdaad :)
Anoniem: 16728 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:18:
[...]

En ervaren biker weet wel in welke versnelling hij zit. en daarbij is het allemaal onnodige ruimte op het stuur.
Agreed. Een mooi opgeruimd stuur is stukken fijner dan al die toeters en bellen... :)
Daarbij is een blik naar beneden ook al voldoende om te weten waar je zit met je ketting, daar heb ik mijn indicators niet voor nodig.

/me note to self: DELETE indicators FROM shifters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Bell Delirium --> Giro Havoc
nieuwe schoenplaatjes klikken toch beter in en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Mooie helm.
Wat voor een pedalen had jij ook alweer?

Gaat lekker zo met upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Shimano PD-M520 nu, maar wss als ze verkrijgbaar en beproefd zijn Look Quartz.
Ik zal nu waarschijnlijk een tijdje wat minder gaan upgraden, geldboompje is ziek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Vanavond op mijn oude ATX 990 inclusief scheur in achterbrug mijn wekelijkse rondje gedaan. Wat ging dat beroerd, de fiets blijkt toch echt aan de kleine kant te zijn geweest, maar daar kom je pas achter nadat je wat beters gewend bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
en niet alleen de maat is minder dan bij de Rocky lijkt me ;) anders mag je die Rocky aan mij geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Ach, jouw maat is het al helemaal niet! :+
Leuke pedaaltjes. Waarom geen eierklutsers?

Wel vervelend dat je giant weer even van stal moest worden gehaald.
Hoeveel dagen nog totdat je RM terugkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Wie gaat er btw, meedoen aan Limburgs Mooiste?

Wat voor mij zeker is komend seizoen is:

Toertocht: Limburgs Mooiste 17 mei
XC: Apeldoorn 25 mei
XC: Holten 31 aug.
XC: Honsrug Classic 5 okt.

En misschien hier tussendoor nog:

XC: Arnhem 8 juni
XC: Oosterbeek 6 juli

Tis niet heel veel, maar beter iets dan niets ;)
dnhelle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:35:
Vrijdag kan ik hem ophalen, daarna gelijk door een weekend weg naar Limburg, maar niet om te biken :/
Ga zondags nog wel ff kijken in Houffa :9

[ Voor 36% gewijzigd door The_Scarabial op 15-04-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Limburgs mooiste zijn echt schitterde tochten, vorig jaar was ik toeschouwer, dit jaar geen toeschouwer maar meerijden ga ik niet redden, wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
dnhelle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:35:
Ach, jouw maat is het al helemaal niet! :+
Leuke pedaaltjes. Waarom geen eierklutsers?

Look Quartz ipv eierklutsers omdat:
Look een betere reputatie qua lagers heeft
Look pedalen er schoenvriendelijker uitzien
Look Quartz voor 60 euro slechts 260 gram wegen ipv 294 voor die eierklutsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
McGryphon schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:55:
[...]

Look Quartz ipv eierklutsers omdat:
Look een betere reputatie qua lagers heeft
Look pedalen er schoenvriendelijker uitzien
Look Quartz voor 60 euro slechts 260 gram wegen ipv 294 voor die eierklutsers
Oh, ok, je gaat voor de duurdere versies eierklutsers.
Ik heb gewoon de oude SL-pedalen, weinig fancy's aan voor die 59€ die ik er tegenaan heb gegooid.
Dan zal het inderdaad wel wat beter zijn.
Ik hoorde van de oude Look 4x4 dat deze makkelijk de kooi waar je inklikte verbogen bij verkeerd gebruik / verkeerde krachten.
Joopieboy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:52:
Limburgs mooiste zijn echt schitterde tochten, vorig jaar was ik toeschouwer, dit jaar geen toeschouwer maar meerijden ga ik niet redden, wel jammer.
Inderdaad, prachtige tocht.
40km technisch
70km technisch
110km technisch (combi bovenstaande)
Eens kijken wat mogelijk is, de routes zijn zeer interessant:
Afbeeldingslocatie: http://www.limburgsmooiste.nl/images/route.mtb.70.2008.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
dnhelle schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:51:
[...]

Oh, ok, je gaat voor de duurdere versies eierklutsers.
Ik heb gewoon de oude SL-pedalen, weinig fancy's aan voor die 59€ die ik er tegenaan heb gegooid.
Dan zal het inderdaad wel wat beter zijn.
Ik hoorde van de oude Look 4x4 dat deze makkelijk de kooi waar je inklikte verbogen bij verkeerd gebruik / verkeerde krachten.
Let op: qua lagers :+
De 4x4 was toch ook gewoon een eggbeater die in licentie geproduceerd werd zo ongeveer? Ik heb sowieso al bedenkingen bij dat design icm mijn gewoonte alles te mollen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Kan inderdaad heel goed zijn dat die 4x4's toen in hetzelfde ontwerpproces hebben gezeten, mij stond ook zoiets dergelijks bij.

Als je de neiging hebt om alles te mollen, dan zou ik voor de Candy SL hebben gekozen, maar dat zijn dan weer mijn 2centen.

Ik zit ondertussen hier te twijfelen over LM2008.
Het is één maand trainingstijd, en veel km's nodig om daar weg te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

dnhelle schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:03:
Het word wel pittig trainen, en het is wel haalbaar, maar meer als 40km red ik zowiezo ook niet...
Welke afstand zou jij willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 11:52

Impry

Rallymedia.nl

Ik ga denk ik voor 40km Technisch, is voor mij al een behoorlijk lange afstand, zeker in heuvelachtig gebied :P Dus vind het wel prima.
Kijken of ik wat vrienden met een fietsendrager kan charteren ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Impry op 16-04-2008 10:53 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Net overlegd hier op het werk, een aantal mede-mtb'ers gaan al mee (yoy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
dnhelle schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:03:
Kan inderdaad heel goed zijn dat die 4x4's toen in hetzelfde ontwerpproces hebben gezeten, mij stond ook zoiets dergelijks bij.

Als je de neiging hebt om alles te mollen, dan zou ik voor de Candy SL hebben gekozen, maar dat zijn dan weer mijn 2centen.

ik ga voor de Look Quartz, zoals je kan lezen ;) geen 4x4 of eierklutsers dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Jajajaja... dat snap ik ook, maar stel je zou meer mol-bestendigheid willen... :)
Wanneer mogen wij hier de foto's ontvangen waar je magura's zijn gemonteerD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
zodra ze gemonteerd zijn waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Heb me zojuist ingeschreven voor de Ardennen Trophy in la Reid op 12 mei. 85 km en ongeveer 2400 hm. Wordt zwaar afzien gezien de huidige conditie maar heb er wel zin an. Dit is één van de mooiste ardennen marathons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Dat zou ik dus echt niet redden he. Ik houd het hier nog wel even in ons kikkerlandje de komende tijd. Eerst meer trainen! Ik moet makkelijk 3x mijn vaste ronde kunnen fietsen voordat ik er ook maar aan denk om me in te schrijven. Nadeel is wel dat met de huidige weeromstandigheden, het parcours en heel erg drassig en moddering blijft waardoor ik nooit voluit kan gaan en ik dus neit weet of ik het volhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Helemaal eens.
Ik ben nu al zo blij als een kind dat ik nu alweer 's avonds kan trainen en conditie kan opbouwen.
Balen dat het iedere winter hetzelfde verhaal blijft: weinig beweging, afloop conditie, voorjaar opbouw conditie en iedere keer flinke inspanning om terug te komen.

Mijn conditie lijkt een beetje op een cosinus-grafiek... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 11:56
Wat voor een regenjasje gebruiken jullie. Ik heb even zitten kijken maar de prijzen lopen echt uiteen van €25 tot €200. Ik gebruik zo'n jasje alleen om mee te nemen wanneer het onderweg mocht gaan regenen. Als het al regent blijf ik lekker binnenzitten:).
Nu wil ik komende maanden een paar keer wat langere tochten gaan maken en dan is het mogelijk dat er een keer een buitje overkomt als ik aan het fietsen ben. Zelf had ik al zo'n jasje van Pro gezien voor €25,-. Is dat wat? Wie heeft een goed advies?

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Balboa,

Voor de toepassing waar jij het jasje voor wilt gebruiken is het volgende Pro-jasje al voldoende:
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=20938

Simpel, goed en zeker waterdicht op de momenten dat je het nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 11:56
dnhelle schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:15:
Balboa,

Voor de toepassing waar jij het jasje voor wilt gebruiken is het volgende Pro-jasje al voldoende:
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=20938

Simpel, goed en zeker waterdicht op de momenten dat je het nodig hebt.
Denk idd dat het deze gaat worden. Moet toch even die richting uit voor een suspension pompje. Bedankt.

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Vandaag is het weer super weer, ik had een middagje vrij, niks te doen, en ik ben maar weer eens gaan mountainbiken. Begin ging echt bagger maar na een half uurtje had ik het tempo en alles weer te pakken en ging het echt heerlijk. Ik ben begonnen in het duitse bos en de visvijvers erachter en toen nog een stuk swienswei mee gepakt. Was echt heerlijk. Maar het was wel echt super modderig, en met die banden die er nu op heb liggen ging het goed maar als het echt nat was ging je alle kanten op.

Ook begon mijn materiaal ook aardig kuren te vertonen, frame ging steeds harder kraken en het balhoofd ging ook lekker meedoen, schakelspul ging steeds harder ratelen en de rem achter ging ook maar voor het gemak aanlopen, maar verder ging het wel goed. :+

Hier een aantal foto's van mijn fiets, eindelijk vies, mét spatborden, heb goed mijn best gedaan :9 :
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/user/371/img/r0jbhydqyu450koxvtla9bxay.jpg
Mm waarom ratelt het zo en schakelt ie zo kut...
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/user/371/img/s5516tiw2k4qnkf7fayqpmb9y.jpg
Goh waarom liep de rem aan...
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/user/371/img/b8zz9nh4j912invsic6ti4yit.jpg
En nog een mooie sfeer foto om het af te leren:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/user/371/img/fy6hxujwj8wxfq7fhznvl63n3.jpg

Wat is mountainbiken door de vrije natuur toch lekker! O+

Btw, sorry voor de bel, sorry voor de standaard, en sorry voor het slot, het is ook nog een "gewone" schoolfiets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Waar is hij vies dan? :P

Een bel is soms echt geen overbodige luxe hoor. Dat slot zou ik alleen wel gewoon thuis laten in vervolg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Hij is best wel vies ja, zelfs met spatborden is ie aardig gebaggert. :P

En dat slot, tja, had hem bij me, te lui om eraf te halen. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Joopieboy op 17-04-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
nou wat vies... :+ niks gewend jij!

WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REMMEN ZIJN BINNEN!
Nee geen pics, die komen pas zodra ik ze gemonteerd heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
McGryphon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:03:
nou wat vies... :+ niks gewend jij!

WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REMMEN ZIJN BINNEN!
Nee geen pics, die komen pas zodra ik ze gemonteerd heb :+
schiet eens op dan!

En Joopie, dat is inderdaad niet vies. Hij is pas vies als de voorderrailleur niet meer werkt doordat er een boomstam tussen zit. Zo ziet mijn fiets eruit als hij net schoon is ;)

[ Voor 5% gewijzigd door k0ewl op 17-04-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Als ik de wielen en remolie heb, dan monteer ik ze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Weet je nou al welk wielsetje je erop gaat leggen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Ja, een tweedehands setje Deore/ZAC2000 van 40 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Bezint eer ge begint :X Dat setje had ik er eerst ook op zitten. Slappe velgen en de naven hebben het ook niet lang uitgehouden. Nu is 40,- niet echt veel geld maar ik zou serieus naar iets anders uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

McGryphon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:01:
Ja, een tweedehands setje Deore/ZAC2000 van 40 euro :P
Achja het rijd. :P

[ Voor 82% gewijzigd door Joopieboy op 17-04-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Het hoeft het niet zo lang vol te houden hè, en met goeie spaakspanning zal het wel meevallen met die slapheid :P
ZAC2000 zijn iig erg stevige velgen... alleen de naaf moet ik ff op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

McGryphon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:35:
ZAC2000 zijn iig erg stevige velgen...
Wil je dat of wéét je dat? Ik was er bij mijn set wat dat betreft niet van overtuigd dat ze perfect gespaakt waren dus op dat punt kan je best gelijk hebben maar mijn huidige crossrides (ook niet echt duur) zijn toch echt een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
'dat weet ik, ik rijd er nu ook mee en heb er al dingen mee gedaan waar ze eigenlijk niet voor bedoeld zijn... en ze houden het goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Och als het toch niet zo lang hoeft vol te houden :P, dan voldoet het wel ja.

* The_Scarabial gaat vanmiddag een weekend naar Limburg, en zondag nog even in Houffa kijken bij de WC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-06 22:57
Hey dnhelle, das een mooie route. Ben wel eens een weekje naar Mechelen, het hotel "De Bloeiende berg" geweest. Dan zit je echt midden in de routes, echt gaaf. Misschien dit jaar weer. De zoon van de eigenaar doet aan semi-pro ATBen. Kon mooi m`n fiets kwijt in de schuur en kon hem mooi afspuiten. Erg nette kamers en vriendelijk personeel.

Ikzelf heb een Cube Reaction K18 mat zwart, de 2008 versie. Hiervoor heb ik een Trek 6700 gehad. Moet zeggen dat de remmen van de Cube ( Formula Oro K18 schijf) veel beter remmen dan de Avid Juicy 3 remmen die op de Trek zaten. Maar misschien is het wel appels met peren vergelijken, de Cube is twee keer zo duur dan de Trek.
Zal eens fototjes plaatsen ;)

Edit: dnhelle, die heb ik: http://www.bloeiendeberg.nl/
Ik zal ze zo snel mogelijk plaatsen, moet ze nog wel maken.... :P

Edit2: Ik las net het verhaal over de bel. Nou, ik vindt het dus geen onzin, heb er een op. Vindt het eigenlijk bij de uitrusting horen. Door de schelheid van het geluid draagt het erg ver en werkt het als een speer >:)

[ Voor 21% gewijzigd door marquis op 18-04-2008 19:03 . Reden: updatje "De Bloeiendeberg" ]

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Nice, Marquis.
Heb je misschien een adres? Wel leuk om daar een keer in de buurt te rijden, is voor mij zo gereden :)

Show die bike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 17:49

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

YES! Eindelijk een echte voorvork gekocht. Zat een Suntour* :X op m'n Ghost SB Special.
Nu een RockShox Recon besteld, moet volgende week binnen komen!

Past ook beter bij de specs van m'n fiets:

Full-XT 2007 afgemonteerd (behalve de handremmen, dit zijn Avid's maar goed... die werken volgens mij net zo goed hehe. Misschien wat minder mooi.)
Mavic velgjes (weet type zo even niet)
Schwalbe Racing Ralph
en dan volgende week de RockShox Recon :D

offtopic:
Dan had je zo'n powertrilplaat van Patricia Paaij niet meer nodig hehehe

[ Voor 10% gewijzigd door Tjebakka op 18-04-2008 17:54 . Reden: lolzor toevoegen ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Mavic-velgen duidt niet meteen op kwaliteit hè ;) en afhankelijk van het type zijn Avid's imo wss mooier dan XT's. Avid SD Ultimate deed mij zelfs twijfelen over de aanschaf van discs... tot ik het prijskaartje zag :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

McGryphon schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:55:
Mavic-velgen duidt niet meteen op kwaliteit hè ;) en afhankelijk van het type zijn Avid's imo wss mooier dan XT's. Avid SD Ultimate deed mij zelfs twijfelen over de aanschaf van discs... tot ik het prijskaartje zag :X :+
True, maar t zijn volgens mij niet butget velgjes, en anders ook maar wel. Voor mij volstaan ze prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

WooK schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:53:
Waar is hij vies dan? :P

Een bel is soms echt geen overbodige luxe hoor. Dat slot zou ik alleen wel gewoon thuis laten in vervolg ;)
* GoldenSample heeft ook een mooi klein belletje
erg handig, gebruik 'm soms op m'n mtb nog meer dan op m'n gewone fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

GoldenSample schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:04:
[...]

* GoldenSample heeft ook een mooi klein belletje
erg handig, gebruik 'm soms op m'n mtb nog meer dan op m'n gewone fiets
True, moet er ook even eentje kopen. Vaak veel last van groepen scholieren die 5 man breed over de weg fietsen (wat moet ik ook op de weg met een MBT?!).
Soms, als ze me wel hebben gezien en niks doen wil ik er nog wel eens asociaal langscrossen, maar dat is ook geen stijl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Bakkert schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:06:
[...]

True, moet er ook even eentje kopen. Vaak veel last van groepen scholieren die 5 man breed over de weg fietsen (wat moet ik ook op de weg met een MBT?!).
Soms, als ze me wel hebben gezien en niks doen wil ik er nog wel eens asociaal langscrossen, maar dat is ook geen stijl...
dan is het bij mij gewoon niet er langs maar d'r door, m'n bar-ends komen wel hard genoeg aan en als je je stuur goed vast houd blijf je door de breedte van dat ding keurig recht zitten :X
Met Aso tegenliggers ook overigens, mijn handen zitten toch binnen m'n stuur en niet als op een stadsfiets aan de buitenkant, goed mikken en die ander zal 't niet nog een keer doen :+

[ Voor 13% gewijzigd door GoldenSample op 18-04-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
En daarom worden dus mtb'ers met wielrenners vergeleken?
Kom aan he, dat kan ook anders!

Maar, Bakkert, als je volgende week je vork hebt wel even showen he!
Ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-06 22:15

n00bs

Het is weer Zomer!

GoldenSample schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:29:
[...]

dan is het bij mij gewoon niet er langs maar d'r door, m'n bar-ends komen wel hard genoeg aan en als je je stuur goed vast houd blijf je door de breedte van dat ding keurig recht zitten :X
Met Aso tegenliggers ook overigens, mijn handen zitten toch binnen m'n stuur en niet als op een stadsfiets aan de buitenkant, goed mikken en die ander zal 't niet nog een keer doen :+
lol komt bekend voor >:)
Zo vaak van die asofietsers die op 2 banen tegelijk rijden, goed het stuur beetpakken, handen binnen de bars die recht naar voren staan >:) moet je eens kijken hoe snel ze toch nog weten uit te wijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
WOEI! *O*
wielen zijn binnen!
* McGryphon gaat spul monteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

dnhelle schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:55:
En daarom worden dus mtb'ers met wielrenners vergeleken?
Kom aan he, dat kan ook anders!

Maar, Bakkert, als je volgende week je vork hebt wel even showen he!
Ben wel benieuwd!
Komt heulemaal goud! 8)

1-4 mei lekker naar Sauerland (Winterberg enzo) om daar te mountainbiken, kan ik m eens goed testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
McGryphon schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:07:
WOEI! *O*
wielen zijn binnen!
* McGryphon gaat spul monteren...
Nice!
/me wacht in spanning af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Gemonteerd, ingeremd, maar pics krijgen jullie jammer genoeg op zijn vroegst morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Feli, ben benieuwd naar foto's. :)

Trouwens, merkbaar verschil met wat je had en remt het hard genoeg naar zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Merkbaar verschil: Jazeker! Veel fijnere modulatie, zeker als het nattig is. Ook niet van die gare bijgeluiden :P
genoeg remkracht? Jawohl, moet komende dinsdag nog opletten dat ik mezelf niet ondersteboven rem bij de regiowedstrijd :P Vraag me af waarom iedereen zeurt om een 180mm schijf voor als je meer weegt dan 75 kg... plenty power hier met 83kg ofzo excl. bike :P en da's met 160/160.
enne Johan, DM me even over die V's, ik heb nl. ook nog wat ander spul voor je misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
McGryphon schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:57:
Vraag me af waarom iedereen zeurt om een 180mm schijf voor als je meer weegt dan 75 kg... plenty power hier met 83kg ofzo excl. bike :P en da's met 160/160.
Eensch!
Mooi zo.
Rem ze, en niet té hard.

OTB FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:31
Hier live te volgen vanaf 2 uur weer
http://213.155.85.148/UCI-Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

McGryphon schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:57:
Merkbaar verschil: Jazeker! Veel fijnere modulatie, zeker als het nattig is. Ook niet van die gare bijgeluiden :P
genoeg remkracht? Jawohl, moet komende dinsdag nog opletten dat ik mezelf niet ondersteboven rem bij de regiowedstrijd :P Vraag me af waarom iedereen zeurt om een 180mm schijf voor als je meer weegt dan 75 kg... plenty power hier met 83kg ofzo excl. bike :P en da's met 160/160.
enne Johan, DM me even over die V's, ik heb nl. ook nog wat ander spul voor je misschien :P
Klinkt goed, en jawohl, ik zal je even dm'en!

Edit:
Foutmelding

Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'McGryphon'
Wat is dit nu, he? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Joopieboy op 20-04-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
^^probeer nog eens, ik dacht dat het al aan stond :+

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.