https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Ah ok, dat is iig al wel wat.McGryphon schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:37:
foto's van discs gaat niet lukken, want die heb ik nog nieten wielset is nog niet zeker dat het die wordt, is 2ehands en er was ook een andere gegadigde... als het niet deze wordt dan de bike2build special van 80 euro
foto's van crank en achterderri (en een paar andere foto's) staan hier
Het leven is te kort om geduld te hebben!

[ Voor 3% gewijzigd door The_Scarabial op 10-04-2008 23:28 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 10-04-2008 23:33 ]
Beste aanschaf, sinds 2004 lekvrij.
Maar ik rij dan ook als een Wussy.

Weggebracht onder garantie en volgende week wordt er een nieuwe achterbrug geplaatst.
Damn wat baalde ik toen ik dat zag. Net nu ik zo op dreef ben met trainen, maar gelukkig ben ik de bike, maar voor een week kwijt.
[ Voor 11% gewijzigd door The_Scarabial op 11-04-2008 18:23 ]
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Wel kut voor je, ik had het geluk dat ik mijn frame brak op dezelfde dag dat mijn nieuwe frame binnenkwam... maar dit is echt balen!
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
[ Voor 11% gewijzigd door The_Scarabial op 11-04-2008 21:49 ]
De aftersales zijn daarintegen van RM zeer goed te noemen.
Ik sta er alleen van te kijken dat je, zoals eerder gezegd, geen leenfiets hebt gekregen.
Jammer, maar een week is wel overheen te komen.
Krijg je nu trouwens de 2008 achterbrug gemonteerd?
En ik geloof dat ik gewoon de 2007 achterbrug gemonteerd krijg, weet ik ook niet of de 2008 versie past (lijkt me eigenlijk wel aangezien er niet wezenlijk iets veranderd is aan de geometrie).

That's no good..
Sorry, maar ik had duidelijk gesteld bij mijn LBS dat er zeer zeker een 2008 brug op zou komen, no matter what.
Die dingen zijn er duur genoeg voor, dus aftersales hoort daar ook bij!
agreed....dnhelle schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:44:
That's no good..
Sorry, maar ik had duidelijk gesteld bij mijn LBS dat er zeer zeker een 2008 brug op zou komen, no matter what.
Die dingen zijn er duur genoeg voor, dus aftersales hoort daar ook bij!
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Goed nieuws is er ook: morgenochtend gaan mijn remmen op de post!!!111oneone

En zo kan ik ook het snelste weer mijn training vervolgen op mijn eigen fiets.
Nice man.McGryphon schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:36:
Inderdaad.
Goed nieuws is er ook: morgenochtend gaan mijn remmen op de post!!!111oneone
Zwarte marta's zoals op de foto hierboven?
Loads of fun. Krijg je er ook een set wielen bij?
krijg er wel wielen bij, maar dat wordt een aparte bestelling. Worden misschien tweedehands crossride's van iemand, maar als ik de remmen binnen heb en nog geen reactie van hem ga ik waarschijnlijk voor een wielset van Peter Dahmen met LX naven.
Ook moet ik morgen terug naar mijn LBS voor twee dingen.
1. een nieuw setje schoenplaatjes, deze zijn nogal op.
2. een nieuwe helm, mijn ouwe trouwe Bell Delirium is bij mijn laatste val twee weken terug blijkbaar tóch gebroken ook al zag ik bij eerste inspectie niks... kwam erachter toen ik het zand van mijn rit vanmiddag eraf borstelde. Ik dacht "wat zit die schaal los..." en zag toen een scheur, dat bleek een breuk te zijn

Misschien bij die Marta's ook tzt floating discs nemen, maar eerst de rest van de upgrades maar eens zien te realiseren... ik wil bv. eerst Hope wielen, een R7, X.O gripshifts en Easton EC70 zadelpen en stuur
[ Voor 56% gewijzigd door McGryphon op 14-04-2008 22:51 ]
Snel foto's posten hea.
Ik ben zelf toch een beetje gaan rondkijken voor een andere fiets omdat die ik nu heb dermate lsecht word dat het fietsen niet meer echt fietsen is maar meer overleven, en ik kon nu voor niet al teveel een leuke giant xtc kopen, maar ik twijfel nog wel, heb vanaf begin dit jaar tot nu helemaal niet echt gebiked, beetje stadsverkeer en verder niks...
Mm lastig, vooral ook omdat ik ook nog rijbewijs wil.

Leuk!McGryphon schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:47:
Misschien bij die Marta's ook tzt floating discs nemen, maar eerst de rest van de upgrades maar eens zien te realiseren... ik wil bv. eerst Hope wielen, een R7, X.O gripshifts en Easton EC70 zadelpen en stuur
Ik zou zelf niet voor floaters gaan bij de SL's, standaard hebben ze al zat remkracht. Ook qua opwarming valt het zeker mee.
Succes met bouwen
@Johan.. Tjah. Dat is twijfelen. Rijbewijs is ook leuk!
Waar en voor hoeveel stond die xtc te koop?
Het zijn trouwens "gewone" marta's, geen SL. Enige verschil is toch carbon hendels bij de SL?
En het is niet alleen de remkracht... ook de looks, en in mindere mate het gewicht.
Maatje van mij verkoopt hem misschien, moet wel een nieuwe ketting hebben en even flink gesmeerd en iewat afgesteld worden. Maar hij wou er 400/450 euro voor hebben dus viel wel mee. Hier even een foto trouwens:dnhelle schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:59:
[...]
@Johan.. Tjah. Dat is twijfelen. Rijbewijs is ook leuk!
Waar en voor hoeveel stond die xtc te koop?

Mja ik wil wel weer gaan fietsen, mooie weer komt er ook weer aan enzo. Best lastig.

[ Voor 11% gewijzigd door Joopieboy op 15-04-2008 08:09 ]
Ok, ik wist niet dat dit de normale marta's zijn.McGryphon schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:35:
áls die floaters komen dan zal het pas na die ander uprades zijn, genoeg tijd om me te bedenken dus
Het zijn trouwens "gewone" marta's, geen SL. Enige verschil is toch carbon hendels bij de SL?
En het is niet alleen de remkracht... ook de looks, en in mindere mate het gewicht.
SL is inderdaad carbon hendel en zonder zwarte powdercoating, 324 gram per rem, dacht ik.
Ze zien er inderdaad wel erg gelikt uit.
Qua foto ziet ie er niet verkeerd uit, maar ik krijg buikpijn als ik die MPH-remmen zie...Joopieboy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:08:
[...]
Maatje van mij verkoopt hem misschien, moet wel een nieuwe ketting hebben en even flink gesmeerd en iewat afgesteld worden. Maar hij wou er 400/450 euro voor hebben dus viel wel mee. Hier even een foto trouwens:
[afbeelding]
Mja ik wil wel weer gaan fietsen, mooie weer komt er ook weer aan enzo. Best lastig.

Ik denk wel dat je voor dit geld een heel leuke basis hebt om stuk voor stuk onderdelen te vervangen en zo door te bouwen naar een leuke fiets.
Ik las trouwens dat je nu ook gaat werken (waar eigenlijk?), dan moet die 450 een peuleschilletje zijn.
Houd er wel rekening mee dat als je dus die ketting vervangt, ook meteen de rest van de driveterrain moet he!Joopieboy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:08:
[...]
Maatje van mij verkoopt hem misschien, moet wel een nieuwe ketting hebben en even flink gesmeerd en iewat afgesteld worden. Maar hij wou er 400/450 euro voor hebben dus viel wel mee. Hier even een foto trouwens:
[afbeelding]
Dierenarts, ej!
Ok, en over die remmen, McG zei al dat dat niet veel soeps was.dnhelle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:26:
[...]
Qua foto ziet ie er niet verkeerd uit, maar ik krijg buikpijn als ik die MPH-remmen zie...
Ik denk wel dat je voor dit geld een heel leuke basis hebt om stuk voor stuk onderdelen te vervangen en zo door te bouwen naar een leuke fiets.
Ik las trouwens dat je nu ook gaat werken (waar eigenlijk?), dan moet die 450 een peuleschilletje zijn.
En ik ga werken bij de appie heijn in de brugstraat.
Ow ok, dankje voor de tip, dat kan nog een duur geintje worden dan.k0ewl schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:50:
[...]
Houd er wel rekening mee dat als je dus die ketting vervangt, ook meteen de rest van de driveterrain moet he!
Dierenarts, ej!
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Kun je een leuke deore-setje erop gooien, heb je absoluut een leuke afmontage.
Komt dan nog een leuk setje remmetjes later erbij, dan ben je helemaal het mannetje.
Zoals ik al zei, kun je een leuke basis starten voor een mooi opbouwtraject.
Succes bij de AH.
Het hoeft trouwens niet belachelijk duur he. Je kunt er een Deore-cranckstel opgooien, daar krijg je dan al voorbladen bij.
Het enige wat dan nog overblijft is de cassette en de ketting. Daar kun je ook gewoon een Deore opgooien ofzo om mee te beginnen is dat prima IMO.
Lastige keuze.

en;

Het mooie van die triggers is dat je die indicators er nu dus ook gewoon af kunt halen (en er een afdek kapje is meegeleverd)
I'm not as think as you stoned I am
Overigens ook nog geleiders gehaald voor mijn hydraulische schrijfremmen. Mijn frame was er niet echt op voorbereid waardoor ik noodgedwongen met tie-wraps moest werken. Dit ziet er toch iets netter uit en kost geen drol

Die afdek kapjes heb ik er dus niet bij gekregen, kan je die dingen ook los krijgen?WooK schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:53:
Het mooie van die triggers is dat je die indicators er nu dus ook gewoon af kunt halen (en er een afdek kapje is meegeleverd)
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Ik heb ff een pic met mijn mobiel gemaakt om het te laten zien. Beetje brakke kwaliteit maar you get the picture denk ik

tnx!
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Amusez vous...
Net weer mijn conditierondje gedaan... viel toch flink tegen.
Rondje rond de stad (80km wegen) ~27 km gem. gereden, op de mtb-banden.
Tijd voor nog meer km's!
Aah, was jij dat misschien langs de nieuwe hateboer, wij reden rond 7 uur daarlangs met de chrysler en toen zag ik een mtb'er in vol ornaat met een zwarte mtb.dnhelle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:55:
Leuk spul, WooK!
Amusez vous...
Net weer mijn conditierondje gedaan... viel toch flink tegen.
Rondje rond de stad (80km wegen) ~27 km gem. gereden, op de mtb-banden.
Tijd voor nog meer km's!
Damn... ben ik toch betrapt....
Volgende keer toeteren he!

Wat is daar precies de meerwaarde van? Enkel gewichtbesparing of iets anders?WooK schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:53:
Woei, dus toch.dnhelle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:09:
Jup, was eerst van plan om de bossen in te duiken maar het was iets te modderig.
Damn... ben ik toch betrapt....
Volgende keer toeteren he!
En ik kan moeilijk toeteren als ik achterin zit he, of tegen pap schreeuwen van hee, geef eens een ram op de toeter.
Anoniem: 16728
En ervaren biker weet wel in welke versnelling hij zit. en daarbij is het allemaal onnodige ruimte op het stuur.FMS schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:09:
[...]
Wat is daar precies de meerwaarde van? Enkel gewichtbesparing of iets anders?
Tja, probeer maar eens andersom te redeneren ofwel wat is de meerwaarde van die indicators. Ik kijk er in elk geval nooit naar en ze zitten dus feitelijk alleen maar in de wegFMS schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:09:
[...]
Wat is daar precies de meerwaarde van? Enkel gewichtbesparing of iets anders?
Bij vorige modellen kon je ze er wel afhalen maar het gat wat daardoor ontstond, niet echt mooi afdekken.
^^ beetje traag met posten
[ Voor 4% gewijzigd door WooK op 15-04-2008 20:24 ]
Inderdaad
Agreed. Een mooi opgeruimd stuur is stukken fijner dan al die toeters en bellen...Anoniem: 16728 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:18:
[...]
En ervaren biker weet wel in welke versnelling hij zit. en daarbij is het allemaal onnodige ruimte op het stuur.
Daarbij is een blik naar beneden ook al voldoende om te weten waar je zit met je ketting, daar heb ik mijn indicators niet voor nodig.
/me note to self: DELETE indicators FROM shifters
nieuwe schoenplaatjes klikken toch beter in en uit.
Wat voor een pedalen had jij ook alweer?
Gaat lekker zo met upgraden.
Ik zal nu waarschijnlijk een tijdje wat minder gaan upgraden, geldboompje is ziek
Leuke pedaaltjes. Waarom geen eierklutsers?
Wel vervelend dat je giant weer even van stal moest worden gehaald.
Hoeveel dagen nog totdat je RM terugkomt?
Wat voor mij zeker is komend seizoen is:
Toertocht: Limburgs Mooiste 17 mei
XC: Apeldoorn 25 mei
XC: Holten 31 aug.
XC: Honsrug Classic 5 okt.
En misschien hier tussendoor nog:
XC: Arnhem 8 juni
XC: Oosterbeek 6 juli
Tis niet heel veel, maar beter iets dan niets
Vrijdag kan ik hem ophalen, daarna gelijk door een weekend weg naar Limburg, maar niet om te bikendnhelle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:35:

Ga zondags nog wel ff kijken in Houffa
[ Voor 36% gewijzigd door The_Scarabial op 15-04-2008 22:38 ]
Look Quartz ipv eierklutsers omdat:dnhelle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:35:
Ach, jouw maat is het al helemaal niet!
Leuke pedaaltjes. Waarom geen eierklutsers?
Look een betere reputatie qua lagers heeft
Look pedalen er schoenvriendelijker uitzien
Look Quartz voor 60 euro slechts 260 gram wegen ipv 294 voor die eierklutsers
Oh, ok, je gaat voor de duurdere versies eierklutsers.McGryphon schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:55:
[...]
Look Quartz ipv eierklutsers omdat:
Look een betere reputatie qua lagers heeft
Look pedalen er schoenvriendelijker uitzien
Look Quartz voor 60 euro slechts 260 gram wegen ipv 294 voor die eierklutsers
Ik heb gewoon de oude SL-pedalen, weinig fancy's aan voor die 59€ die ik er tegenaan heb gegooid.
Dan zal het inderdaad wel wat beter zijn.
Ik hoorde van de oude Look 4x4 dat deze makkelijk de kooi waar je inklikte verbogen bij verkeerd gebruik / verkeerde krachten.
Inderdaad, prachtige tocht.Joopieboy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:52:
Limburgs mooiste zijn echt schitterde tochten, vorig jaar was ik toeschouwer, dit jaar geen toeschouwer maar meerijden ga ik niet redden, wel jammer.
40km technisch
70km technisch
110km technisch (combi bovenstaande)
Eens kijken wat mogelijk is, de routes zijn zeer interessant:

Let op: qua lagersdnhelle schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:51:
[...]
Oh, ok, je gaat voor de duurdere versies eierklutsers.
Ik heb gewoon de oude SL-pedalen, weinig fancy's aan voor die 59€ die ik er tegenaan heb gegooid.
Dan zal het inderdaad wel wat beter zijn.
Ik hoorde van de oude Look 4x4 dat deze makkelijk de kooi waar je inklikte verbogen bij verkeerd gebruik / verkeerde krachten.
De 4x4 was toch ook gewoon een eggbeater die in licentie geproduceerd werd zo ongeveer? Ik heb sowieso al bedenkingen bij dat design icm mijn gewoonte alles te mollen
Als je de neiging hebt om alles te mollen, dan zou ik voor de Candy SL hebben gekozen, maar dat zijn dan weer mijn 2centen.
Ik zit ondertussen hier te twijfelen over LM2008.
Het is één maand trainingstijd, en veel km's nodig om daar weg te komen
Het word wel pittig trainen, en het is wel haalbaar, maar meer als 40km red ik zowiezo ook niet...dnhelle schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:03:
Welke afstand zou jij willen doen?
Kijken of ik wat vrienden met een fietsendrager kan charteren
[ Voor 8% gewijzigd door Impry op 16-04-2008 10:53 ]
ik ga voor de Look Quartz, zoals je kan lezendnhelle schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:03:
Kan inderdaad heel goed zijn dat die 4x4's toen in hetzelfde ontwerpproces hebben gezeten, mij stond ook zoiets dergelijks bij.
Als je de neiging hebt om alles te mollen, dan zou ik voor de Candy SL hebben gekozen, maar dat zijn dan weer mijn 2centen.
Wanneer mogen wij hier de foto's ontvangen waar je magura's zijn gemonteerD?
Ik ben nu al zo blij als een kind dat ik nu alweer 's avonds kan trainen en conditie kan opbouwen.
Balen dat het iedere winter hetzelfde verhaal blijft: weinig beweging, afloop conditie, voorjaar opbouw conditie en iedere keer flinke inspanning om terug te komen.
Mijn conditie lijkt een beetje op een cosinus-grafiek...
Nu wil ik komende maanden een paar keer wat langere tochten gaan maken en dan is het mogelijk dat er een keer een buitje overkomt als ik aan het fietsen ben. Zelf had ik al zo'n jasje van Pro gezien voor €25,-. Is dat wat? Wie heeft een goed advies?
Handtekening
Voor de toepassing waar jij het jasje voor wilt gebruiken is het volgende Pro-jasje al voldoende:
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=20938
Simpel, goed en zeker waterdicht op de momenten dat je het nodig hebt.
Denk idd dat het deze gaat worden. Moet toch even die richting uit voor een suspension pompje. Bedankt.dnhelle schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:15:
Balboa,
Voor de toepassing waar jij het jasje voor wilt gebruiken is het volgende Pro-jasje al voldoende:
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=20938
Simpel, goed en zeker waterdicht op de momenten dat je het nodig hebt.
Handtekening
Ook begon mijn materiaal ook aardig kuren te vertonen, frame ging steeds harder kraken en het balhoofd ging ook lekker meedoen, schakelspul ging steeds harder ratelen en de rem achter ging ook maar voor het gemak aanlopen, maar verder ging het wel goed.
Hier een aantal foto's van mijn fiets, eindelijk vies, mét spatborden, heb goed mijn best gedaan

Mm waarom ratelt het zo en schakelt ie zo kut...

Goh waarom liep de rem aan...

En nog een mooie sfeer foto om het af te leren:

Wat is mountainbiken door de vrije natuur toch lekker!
Btw, sorry voor de bel, sorry voor de standaard, en sorry voor het slot, het is ook nog een "gewone" schoolfiets.
Een bel is soms echt geen overbodige luxe hoor. Dat slot zou ik alleen wel gewoon thuis laten in vervolg
En dat slot, tja, had hem bij me, te lui om eraf te halen.
[ Voor 7% gewijzigd door Joopieboy op 17-04-2008 15:31 ]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REMMEN ZIJN BINNEN!
Nee geen pics, die komen pas zodra ik ze gemonteerd heb
schiet eens op dan!McGryphon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:03:
nou wat vies...niks gewend jij!
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REMMEN ZIJN BINNEN!
Nee geen pics, die komen pas zodra ik ze gemonteerd heb
En Joopie, dat is inderdaad niet vies. Hij is pas vies als de voorderrailleur niet meer werkt doordat er een boomstam tussen zit. Zo ziet mijn fiets eruit als hij net schoon is
[ Voor 5% gewijzigd door k0ewl op 17-04-2008 16:22 ]

Achja het rijd.McGryphon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:01:
Ja, een tweedehands setje Deore/ZAC2000 van 40 euro
[ Voor 82% gewijzigd door Joopieboy op 17-04-2008 17:23 ]
ZAC2000 zijn iig erg stevige velgen... alleen de naaf moet ik ff op letten.
Wil je dat of wéét je dat? Ik was er bij mijn set wat dat betreft niet van overtuigd dat ze perfect gespaakt waren dus op dat punt kan je best gelijk hebben maar mijn huidige crossrides (ook niet echt duur) zijn toch echt een wereld van verschil.McGryphon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:35:
ZAC2000 zijn iig erg stevige velgen...
* The_Scarabial gaat vanmiddag een weekend naar Limburg, en zondag nog even in Houffa kijken bij de WC
Ikzelf heb een Cube Reaction K18 mat zwart, de 2008 versie. Hiervoor heb ik een Trek 6700 gehad. Moet zeggen dat de remmen van de Cube ( Formula Oro K18 schijf) veel beter remmen dan de Avid Juicy 3 remmen die op de Trek zaten. Maar misschien is het wel appels met peren vergelijken, de Cube is twee keer zo duur dan de Trek.
Zal eens fototjes plaatsen
Edit: dnhelle, die heb ik: http://www.bloeiendeberg.nl/
Ik zal ze zo snel mogelijk plaatsen, moet ze nog wel maken....
Edit2: Ik las net het verhaal over de bel. Nou, ik vindt het dus geen onzin, heb er een op. Vindt het eigenlijk bij de uitrusting horen. Door de schelheid van het geluid draagt het erg ver en werkt het als een speer
[ Voor 21% gewijzigd door marquis op 18-04-2008 19:03 . Reden: updatje "De Bloeiendeberg" ]
Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)
Heb je misschien een adres? Wel leuk om daar een keer in de buurt te rijden, is voor mij zo gereden
Show die bike!

Nu een RockShox Recon besteld, moet volgende week binnen komen!
Past ook beter bij de specs van m'n fiets:
Full-XT 2007 afgemonteerd (behalve de handremmen, dit zijn Avid's maar goed... die werken volgens mij net zo goed hehe. Misschien wat minder mooi.)
Mavic velgjes (weet type zo even niet)
Schwalbe Racing Ralph
en dan volgende week de RockShox Recon
Dan had je zo'n powertrilplaat van Patricia Paaij niet meer nodig hehehe
[ Voor 10% gewijzigd door Tjebakka op 18-04-2008 17:54 . Reden: lolzor toevoegen ]
If it aint fixed, it's broken.

True, maar t zijn volgens mij niet butget velgjes, en anders ook maar wel. Voor mij volstaan ze primaMcGryphon schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:55:
Mavic-velgen duidt niet meteen op kwaliteit hèen afhankelijk van het type zijn Avid's imo wss mooier dan XT's. Avid SD Ultimate deed mij zelfs twijfelen over de aanschaf van discs... tot ik het prijskaartje zag
![]()
* GoldenSample heeft ook een mooi klein belletjeWooK schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:53:
Waar is hij vies dan?
Een bel is soms echt geen overbodige luxe hoor. Dat slot zou ik alleen wel gewoon thuis laten in vervolg
erg handig, gebruik 'm soms op m'n mtb nog meer dan op m'n gewone fiets
True, moet er ook even eentje kopen. Vaak veel last van groepen scholieren die 5 man breed over de weg fietsen (wat moet ik ook op de weg met een MBT?!).GoldenSample schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:04:
[...]
* GoldenSample heeft ook een mooi klein belletje
erg handig, gebruik 'm soms op m'n mtb nog meer dan op m'n gewone fiets
Soms, als ze me wel hebben gezien en niks doen wil ik er nog wel eens asociaal langscrossen, maar dat is ook geen stijl...
dan is het bij mij gewoon niet er langs maar d'r door, m'n bar-ends komen wel hard genoeg aan en als je je stuur goed vast houd blijf je door de breedte van dat ding keurig recht zittenBakkert schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:06:
[...]
True, moet er ook even eentje kopen. Vaak veel last van groepen scholieren die 5 man breed over de weg fietsen (wat moet ik ook op de weg met een MBT?!).
Soms, als ze me wel hebben gezien en niks doen wil ik er nog wel eens asociaal langscrossen, maar dat is ook geen stijl...

Met Aso tegenliggers ook overigens, mijn handen zitten toch binnen m'n stuur en niet als op een stadsfiets aan de buitenkant, goed mikken en die ander zal 't niet nog een keer doen
[ Voor 13% gewijzigd door GoldenSample op 18-04-2008 18:30 ]
Kom aan he, dat kan ook anders!
Maar, Bakkert, als je volgende week je vork hebt wel even showen he!
Ben wel benieuwd!
lol komt bekend voorGoldenSample schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:29:
[...]
dan is het bij mij gewoon niet er langs maar d'r door, m'n bar-ends komen wel hard genoeg aan en als je je stuur goed vast houd blijf je door de breedte van dat ding keurig recht zitten
Met Aso tegenliggers ook overigens, mijn handen zitten toch binnen m'n stuur en niet als op een stadsfiets aan de buitenkant, goed mikken en die ander zal 't niet nog een keer doen
Zo vaak van die asofietsers die op 2 banen tegelijk rijden, goed het stuur beetpakken, handen binnen de bars die recht naar voren staan

wielen zijn binnen!
* McGryphon gaat spul monteren...
Komt heulemaal goud!dnhelle schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:55:
En daarom worden dus mtb'ers met wielrenners vergeleken?
Kom aan he, dat kan ook anders!
Maar, Bakkert, als je volgende week je vork hebt wel even showen he!
Ben wel benieuwd!
1-4 mei lekker naar Sauerland (Winterberg enzo) om daar te mountainbiken, kan ik m eens goed testen!
Nice!McGryphon schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:07:
WOEI!
wielen zijn binnen!
* McGryphon gaat spul monteren...
/me wacht in spanning af
Trouwens, merkbaar verschil met wat je had en remt het hard genoeg naar zin?
genoeg remkracht? Jawohl, moet komende dinsdag nog opletten dat ik mezelf niet ondersteboven rem bij de regiowedstrijd
enne Johan, DM me even over die V's, ik heb nl. ook nog wat ander spul voor je misschien
Eensch!McGryphon schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:57:
Vraag me af waarom iedereen zeurt om een 180mm schijf voor als je meer weegt dan 75 kg... plenty power hier met 83kg ofzo excl. bikeen da's met 160/160.
Mooi zo.
Rem ze, en niet té hard.
OTB FTW!
http://213.155.85.148/UCI-Live
Klinkt goed, en jawohl, ik zal je even dm'en!McGryphon schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:57:
Merkbaar verschil: Jazeker! Veel fijnere modulatie, zeker als het nattig is. Ook niet van die gare bijgeluiden
genoeg remkracht? Jawohl, moet komende dinsdag nog opletten dat ik mezelf niet ondersteboven rem bij de regiowedstrijdVraag me af waarom iedereen zeurt om een 180mm schijf voor als je meer weegt dan 75 kg... plenty power hier met 83kg ofzo excl. bike
en da's met 160/160.
enne Johan, DM me even over die V's, ik heb nl. ook nog wat ander spul voor je misschien
Edit:
Wat is dit nu, he?Foutmelding
Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'McGryphon'
[ Voor 10% gewijzigd door Joopieboy op 20-04-2008 13:41 ]
Dit topic is gesloten.