Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 58.504 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
Valt me op dat niemand uitkijkt naar Brothers in Arms Hells Highway, dat word toch echt een topper :*)

Verder kijk ik uit naar:
Fable 2
Fallout 3
Banjo Kazooie 3
Elder scrolls 5 (geen idee wanneer die gaat komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:35:
Valt me op dat niemand uitkijkt naar Brothers in Arms Hells Highway, dat word toch echt een topper :*)
Pff, daarvan heb ik de eerste demo filmpjes al sinds 2005 op mijn systeem staan :+ Ergens in de afgelopen 40 maanden ben ik de focus verloren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:17:
[...]

Volgens mij is het een eis van MS dat je elk game zonder HD kan en moet kunnen spelen :)
MS eist ook dat je burnout online kan spelen zonder hdd, zelfde geldt voor FF XI ;)
MS kan zoveel eisen, ze bluffen de helft van de tijd hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen3s schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:23:
[...]

Dat gedeelte blijft me toch een beetje dwarszitten - dat je tegenwoordig voor 79 euro een 500gig harde schijf kunt kopen - en dat microsoft nog steeds een 100 euro voor 20 gig wil hebben....
(alhoewel; tegenwoordig een fabriek vinden die nog 20gigs wil maken = zal ook niet makkelijk zijn)
In het ps3 topic wordt ook op dezelfde rucksichtloze manier met GB's versus bodemprijzen gesmeten.

3.5" != 2.5". Dan nog is het veel te duur natuurlijk, maar ik wil echt wel zo geen blok van een schijf in een elegante console zitten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainbox Six Vegas2 wordt in ieder geval 99% zeker mijn volgende aankoop, ik zat net thuis nog een stukje te lezen over dat dit spel er op de xbox360 wat beter uit zal zien als op de ps3 en dat ie veel vloeiender speelt op de xbox360. :) (niet flamend bedoelt).

Devil may cry 4 koop ik wel een keer van iemand op marktplaats over voor een prikkie en mass effect en lost odessy wil ik ook nog hebben.

En natuurlijk zodra ik een hd heb, de forza 2 uitbreidingen, want oh wat is dat spel vet online, dit spel heeft qua functies gran turismo echt al lang ingehaald. (ingehaald :+ >:) >:) ), overigens is dit ook niet flamend bedoelt.

@hen3s: Microsoft is slim geweest en laat de gebruiker niet zelf de hd's wisselen etc, natuurlijk is dat volgens ons een vies spelletje maar voor microsoft een extra bron van inkomen, dat moet je gewoon accepteren, anders koop je gewoon een ps3 en stop je er zelf 5 terrabyte in, ik weet niet wat je eraan hebt maar dan heb je een monster van een console met superveel geheugen, klinkt vet. maar een beetje overkill.

@Saladin79, MS bluft ook weleens inderdaad, maar ze wijken ook vaak af, zoals de xbox arcade limiet die ze willen opheffen voor Capcom, ik bedoel,, we hebben het wel over Capcom, Capcom moet zoveel arcade ruimte krijgen als ze willen, Capcom is Capcom en daar moeten we respect voor hebben, ook MS.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
R6V2 is in ieder geval weer lekker pittig, gisteren de eerste terrorist hunt gespeeld op Lone Wolf mode...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Nou ik heb de knoop doorgehakt, gister via marktplaat alvast Ace Combat gekocht van iemand. Vanavond naar de MM in de buurt en dan ff kijken of er nog een leuke aanbieding is. Anders bestel ik de pro vanavond bij bestelstudio.com :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomaszki schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:32:
Vegas 2 kan ook coop splitscreen zover ik begrepen heb :)
Dat gaat ook weer zo vet worden _/-\o_
Dit kon in het eerste deel ook en ik kan je zeggen deze optie is echt geweldig.
Heerlijk plannen en communiseren van 'open jij die deur' 'gooi jij daar een flashbang' etc etc...

Heerlijk kan niet wachten tot ik weer lekker kan Coop-en in Vegas 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:02:
[...]

Dit kon in het eerste deel ook en ik kan je zeggen deze optie is echt geweldig.
Heerlijk plannen en communiseren van 'open jij die deur' 'gooi jij daar een flashbang' etc etc...

Heerlijk kan niet wachten tot ik weer lekker kan Coop-en in Vegas 2 :D
ow ja? je kon alleen terrorist hunt doen toch co-op?

ik heb de optie in ieder geval nooit kunnen vinden om de story mode te co-oppen in splitscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:08:
ow ja? je kon alleen terrorist hunt doen toch co-op?
ik heb de optie in ieder geval nooit kunnen vinden om de story mode te co-oppen in splitscreen
Je hebt 2 opties, terrorist hunt en nog een optie, dit was (volgens mij) inderdaad de storymode. Ik ga als ik thuis ben het nog even controleren. Heb de game al tijd niet gespeeld.

Maar kon me wel herrineren dat ik samen met een maat van mij gewoon storymode in coop heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
ik heb de knoop doorgehakt, en ga ook voor de xbox360. Nu heb ik een vraagje over de vga kabel die je er los bij kan kopen. Op de plaatjes zie je duidelijk 2 stekkers zitten, maar toch staat er bij dat het digitaal geluid is? Ik kan deze kabel toch gewoon aansluiten op mijn stereoset met AUX ingang(rood/witte connectors)
En dan nog een vraag, als ik de hdmi versie koop is dat dan ook meteen de nieuwste "falcon" dus met 175watt voeding en benq dvd?

[ Voor 16% gewijzigd door hellboy123 op 19-03-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hellboy123 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:05:
ik heb de knoop doorgehakt, en ga ook voor de xbox360. Nu heb ik een vraagje over de vga kabel die je er los bij kan kopen. Op de plaatjes zie je duidelijk 2 stekkers zitten, maar toch staat er bij dat het digitaal geluid is? Ik kan deze kabel toch gewoon aansluiten op mijn stereoset met AUX ingang(rood/witte connectors)
En dan nog een vraag, als ik de hdmi versie koop is dat dan ook meteen de nieuwste "falcon" dus met 175watt voeding en benq dvd?
de vga kabel heeft een optische uitgang voor digitaal geluid maar ook 2 tulp pluggen voor stereo geluid.

de hdmi versie niet altijd falcon / benq. Zijn vast sites te vinden met productiedata waar je naar kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zelf graag een xbox aanschaffen maar ik heb nog een CRT tv waar nog absoluut niets mis mee is en ook niet echt een rede heb om deze vooralsnog te vervangen met een blitse LCD tv.
Wat ik mij afvraag is hoeveel van jullie de xbox op een CRT draaien en of het beeld er nu echt zoveel slechter uit ziet dan op een LCD tv
Deze tv zal er bij mij met de tijd ook wel komen maar nu de xbox zo laag geprijst is hoor ik hem steeds roepen naar me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:19:
Ik wil zelf graag een xbox aanschaffen maar ik heb nog een CRT tv waar nog absoluut niets mis mee is en ook niet echt een rede heb om deze vooralsnog te vervangen met een blitse LCD tv.
Wat ik mij afvraag is hoeveel van jullie de xbox op een CRT draaien en of het beeld er nu echt zoveel slechter uit ziet dan op een LCD tv
Deze tv zal er bij mij met de tijd ook wel komen maar nu de xbox zo laag geprijst is hoor ik hem steeds roepen naar me..
Ik heb toen ik mijn xbox360 heb aangeschaft ook eerst ruim een jaar op een CRT gespeeld.
Nu speel ik ong een half jaar op een LCD.

Het verschill tussen CRT en LCD d.m.v. de scartaansluiting is niet heel groot de LCD is iets scherper en helderder dan bij de CRT (kan per scherm verschillen)
Echter als je een HDkabel bij je LCD gebruikt (component, HDMI) dan komt de LCD echt tot zijn recht en ziet het er stuk beter uit als op een CRT.

Conclusie:
Xbox360 ziet er nogsteeds gewoon erg goed uit op een CRT, wil je echter de Max uit je xbox360 hallen is een LCD (HDTV) met een component of HDMI kabel een vereiste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is niks met het beeld op een CRT, het is gewoon een heel mooi beeld. Alleen op de HD-scherm is het gewoon groter (deze tv's zijn gewoon over het algemeen groter) en nog mooier. Ik was erg blij verrast toen ik mijn 42 inch plasma aansloot. Prachtig.
Maar nogmaals, dat maakt het op een CRT niet slechter, je ziet gewoon alles, alleen wat minder scherp . Maar dit is de 'schuld' van de tv, niet van de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:28

On_E

Housemusic

Ik speel op een 100hz 82cm CRT TV, gebruik de advanced scart cable, en het ziet er allemaal top uit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:25:
[...]

Er is niks met het beeld op een CRT, het is gewoon een heel mooi beeld. Alleen op de HD-scherm is het gewoon groter (deze tv's zijn gewoon over het algemeen groter) en nog mooier. Ik was erg blij verrast toen ik mijn 42 inch plasma aansloot. Prachtig.
Maar nogmaals, dat maakt het op een CRT niet slechter, je ziet gewoon alles, alleen wat minder scherp . Maar dit is de 'schuld' van de tv, niet van de Xbox.
Ehem. hij gaat op een hogere resolutie als je hem aansluit via component/ vga / hdmi. dus het ziet er echtwel vele stukken beter uit als op een crt tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Heb zelf ook even gespeeld op een CRT TV, Had het gewoon via composite aansluiting gedaan en het kon er zeker wel mee door, was niets beter gewend toen. Ik kwam toen een keer in de dixons en daar verkochten ze de advanced scart kabel! dat maakt echt een groot verschil op een Sd-tv. Letters worden heel wat scherper en de knoppen en randjes zijn wat meer gefilterd.

Nu speel ik zelf ook op een HD tv en die overstap is natuurlijk gewoon bijna niet te vergelijken, de shaders zijn nu veel beter en duidelijker te zien en kleuren komen nu veel duidelijk naar voren. Alles is veel scherper ongeacht hoe groot je HD tv is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:26:
[...]

Ehem. hij gaat op een hogere resolutie als je hem aansluit via component/ vga / hdmi. dus het ziet er echtwel vele stukken beter uit als op een crt tv.
hij zei niet dat het om een TV ging, crt's kunnen al vele jaren resoluties weergeven die zelfs full HD te boven gaan; 2500*nogiets bijvoorbeeld. true story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Pff waarom is gamen zo duur... :(

Eigenlijk wil ik de volgende games nog hebben;

Bioshock
Project Gotham Racing - 4
Burnout - Paradise
Grand Theft Auto IV - GTA 4
Mass Effect
Devil May Cry 4
Assassin's Creed
Army Of Two
Colin McRae - DIRT
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
Bully - Scholarship Edition

Andere toppers heb ik al.

En dan komen er dit jaar nóg meer toppers uit :'( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat zeg ik toch ook dat het mooier is?
Ik bedoelde alleen te zeggen dat het daardoor nog niet slecht is op een CRT. De Xbox kan gewoon mooie beelden toveren, ook op een CRT, maar op een LCD/plasma is het gewoon een stuk groter en mooier. Maar daarom is het nog zeker niet onspeelbaar op een CRT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:57
Ik heb ongeveer een half jaar mijn 360 op een CRT TV aangesloten gehad door middel van Composiet / Scart. Zag er leuk uit, dat zeker. Maar ik heb nu sinds een week of 2 een nieuwe LCD TV van 32" die 720p aankan en het verschil is toch wel heel erg aanwezig, no way dat ik ooit nog terugga naar CRT, echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomaszki schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:33:

Bioshock
Burnout - Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 4
Assassin's Creed
Army Of Two
Colin McRae - DIRT

Ik kan je PGR4 heel erg afraden deze is (naar mijn mening) erg slecht, vooral in vergelijking met de vorige delen. Ik zou dan eerder gaan voor Forza 2.

Overigens zijn Bioshock, Dirt en AC natuurlijk ook geweldige games.
Volgende week waarschijnlijk Vegas 2 aanschaffen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

hogere resolutie betekent scherpe beelden, en laat het er op een CRT nu toch wel ALTIJD scherp uitzien ;). Dat HD gedoe is er juist omdat TFT schermen beelden totaal niet kunnen scalen omdat je daar met een vaste pixelgrootte zit.

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 19-03-2008 11:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:35:
[...]

Dat zeg ik toch ook dat het mooier is?
Ik bedoelde alleen te zeggen dat het daardoor nog niet slecht is op een CRT. De Xbox kan gewoon mooie beelden toveren, ook op een CRT, maar op een LCD/plasma is het gewoon een stuk groter en mooier. Maar daarom is het nog zeker niet onspeelbaar op een CRT?
In jouw stukje heb je geschreven dat het beeld daarop groter is omdat over het algemeen de schermen wat groter zijn, De grootte van het scherm heeft er helemaal niks mee te maken het gaat om de resolutie die de tv en de spelcomputer kunnen weergeven wat voor meer detaill / kleur enz zorgt.
Ik geef ook nergens aan dat he beeld op een crt tv slecht is, op een lcd tv is het gewoon mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 08:09:
En natuurlijk zodra ik een hd heb, de forza 2 uitbreidingen, want oh wat is dat spel vet online, dit spel heeft qua functies gran turismo echt al lang ingehaald. (ingehaald :+ >:) >:) ), overigens is dit ook niet flamend bedoelt.
Hier ben ik het (helaas) niet mee eens. Ik zou graag zien dat Forza 2 beter zou zijn dan GT5, maar daarvoor moet je eerst GT5: P gespeeld hebben.

Persoonlijk lijkt me met 16 spelers tegelijk online erg tof. Verder ziet GT5 er een stuk beter/realistischer uit. Mag natuurlijk ook wel, want het komt ruim anderhalf jaar later uit...

Misschien dat Forza 3 dit weer gelijk trekt, maar ik heb zo t idee dat deze pas op de X720 uit zal komen.

Zijn er trouwens nog andere spellen waar niemand het over heeft?
Ik vraag me af wat de sleeperhit van 2008 gaat worden...

Hype loze games:

Huxley
Too Human
Saints Row 2

Ikzelf heb nog weinig over Alan Wake gehoord...

Game of the Year zal heel waarschijnlijk wel GTA IV worden. Ik zie weinig andere echte tegenstanders. Fallout 3 misschien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hierboven: GT5 ziet er misschien mooier uit, maar het is zeker niet realistischer. Ten minste dat hangt er vanaf hoe je Forza 2 instelt, maar Forza 2 op de simulatie stand is duidelijk beter dan GT5.

Mijn verlanglijstje is op dit moment eigenlijk zeer kort, althans voor de 360:

GTA IV
Rockband (Tot nu toe wishful thinking)
Misschien dat ALB ook wel leuk wordt...

offtopic:
Voor de psp wil ik sowieso Patapon en God of War nog hebben, voor de Wii Mario Kart natuurlijk, op de DS misschien Professor Layton en voor de PC Spore, als laatste staat er ook nog een PS3 op de lijst.
Maar goed dat ik in een gameshop werk!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:53:
Zijn er trouwens nog andere spellen waar niemand het over heeft?
Ik vraag me af wat de sleeperhit van 2008 gaat worden...

Hype loze games:

Huxley
Too Human
Saints Row 2
Komt er een vervolg op Saints Row? Ik heb me zo vermaakt met deel 1 echt geweldig.
Helaas zaten er wel redelijk wat bugs in het spel maar afgezien van dat is het een heerlijke game.

Zijn het verder alleen speculatie's of zijn er al nieuwsberichten over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja gt5 of prologue zal er zeker erg goed uitzien maar forza2 ziet er ook zeker niet slecht uit, voor mij is forza2 genoeg voor wat ik verwacht van een racegame.
Wat nog veel en veel mooier is van forza2 is dat dat spel al een hele tijd uit is, we hebben hem dus al. en gt5 zal nog wel een tijd duren voordat ie uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:36

Nitai

Live the life you love.

Bioshock
Burnout - Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 4
Assassin's Creed
Army Of Two
Colin McRae - DIRT

Och valt best mee, beetje rondkijken op Ebay, af en toe preorderen, en importeren. Dat bespaart je veel geld. Zo heb ik pas nog Bioshock voor 26 euro incl. verzenden gewonnen op Ebay (nog nieuw & sealed :D), DMC heeft me 38 euro gekost online etc.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:05:
[...]

Komt er een vervolg op Saints Row? Ik heb me zo vermaakt met deel 1 echt geweldig.
Helaas zaten er wel redelijk wat bugs in het spel maar afgezien van dat is het een heerlijke game.

Zijn het verder alleen speculatie's of zijn er al nieuwsberichten over bekend?
Hij is al een tijdje officieel aangekondigt.

http://www.saintsrow.com/

Kijk ik persoonlijk meer naar uit dan gta 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sqorpius schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:21:
Hij is al een tijdje officieel aangekondigt.
http://www.saintsrow.com/

Kijk ik persoonlijk meer naar uit dan gta 4.
Oh joh, heb ik echt nooit geweten/gelezen.
Als ik zo naar de screens kijk op de website, deel 2 echt een hele verbetering kwa grafics.
Ziet er allemaal heel clean en netjes uit en hopelijk minder bugs dan het eerste deel.
Hopelijk maken ze de release date binnekort een keer bekend.

Ik kan zelf nu niet wachten op beide games, al is GTA IV een stuk dichterbij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Ja klopt! het gaat een beetje hetzelfde als in de GTA series denk ik.
Gta 3 = Alles een beetje nieuw, erg beperkt en alleen auto's als beschikbare voertuigen ( om even niet te spreken over die verotte dodo)
Gta vice city = Groter, meer grond en ook beschikking over motoren en helicopters.
Gta San Andreas = Het beste ( maar overdreven ) uit gewerkt. Alles in overvloede ter beschikking, zowel grond als luchtvoertuigen. Alleen werd het mij hier een beetje Te groot soms.

Dus ik verwacht van saints row 2 vooral veel toevoegingen kwa gameplay.. meer voertuigen/wapens en een grotere map. Ben Erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Boeboe schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:50:
[...]

hogere resolutie betekent scherpe beelden, en laat het er op een CRT nu toch wel ALTIJD scherp uitzien ;). Dat HD gedoe is er juist omdat TFT schermen beelden totaal niet kunnen scalen omdat je daar met een vaste pixelgrootte zit.
Dat 'HD gedoe' is er ook om méér op het scherm te kunnen tonen. Ik kan zo een aantal spellen opnoemen die bijna onspeelbaar zijn op een non-HD tv omdat de schermteksten niet scherp genoeg zijn.

En natuurlijk omdat SD native op alles groter dan zeg 30 inch een grote blokkenbrei is,.

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 19-03-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zelf ben ik ook benieuwd naar dat DBZ spel. Ben die zeker van plan te kopen. Ben er nog altijd wel fan van ;)

De tip over het importeren via eBay is inderdaad een goede! Zo haal ik de nieuwste spellen meestal voor rond de €30,- region free uit HongKong ofzo terwijl ze hier het dubbele kosten. Dan heb je meer plezier van je game imho. Dit is ook de hoofdreden geweest dat ik m'n 360 niet heb laten ombouwen... € 60,- voor een spel is mij teveel namelijk.

Op deze manier legaal bezig (Op het 'omzeilen' van de invoerrechten na dan.. als je dat illegaal wilt noemen.. ik noem het eerdere 'diefstal').

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Super Street Fighter HD al verkrijgbaar via DLC? :D

Ik ga binnenkort denk ik de volgende games via DLC aanschaffen:
- Super Street Figther HD
- Mortal Kombat 3 Ultimate
http://www.xbox.com/nl-NL...rtalkombat3xboxlivearcade
- Castlevania
http://www.xbox.com/nl-NL...levaniasotnxboxlivearcade
- Worms
http://www.xbox.com/nl-NL/games/w/wormsxboxlivearcade/

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/829/829850/super-street-fighter-ii-turbo-hd-remix-20071024095636409.jpg

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:52:
[...]

Op deze manier legaal bezig (Op het 'omzeilen' van de invoerrechten na dan.. als je dat illegaal wilt noemen.. ik noem het eerdere 'diefstal').
En diefstal is minder erg dan illegaal omdat? :+

@hieronder: aha, begreep 'm ff verkeerd... Ik ben het met je eens!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:07:
[...]

En diefstal is minder erg dan illegaal omdat? :+
Nee, ik noem de invoerrechten die ze heffen op zaken diefstal omdat hun er verder niks mee te maken hebben. Officieel zal het allemaal wel moeten, maar ik wil graag zelf beslissen hoe en wat.

Als ik het in het buitenland koop dan doe ik dat omdat ik het hier te duur vind. Ik begrijp wel waarom die invoerheffing er is hoor. Als niemand meer in Nederland iets koopt en altijd maar vanuit Amerika spullen haalt gaat de markt hier stuk, maar ze maken het er imho ook naar met die belachelijke prijzen.

Is een totaal andere discussie, maar wou toch nog even reageren op je post. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Dennahz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:09:
[...]

Nee, ik noem de invoerrechten die ze heffen op zaken diefstal omdat hun er verder niks mee te maken hebben. Officieel zal het allemaal wel moeten, maar ik wil graag zelf beslissen hoe en wat.
Ik zou ook graag zelf de beslissing maken of ik nog belasting betaal of niet! Helaas :+
Maar goed ik houd er ook van om over goede asfaltwegen te rijden, verlichting op straat te hebben en een redelijk verzorgingsstelsel te hebben.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
Waarom noemt niemand Metal gear solid 4!? Heb gister nog een ingame filmpje gezien en het spel is echt te gaaf. Je kan zelfs dirty magazines bekijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
MGS komt niet op de 360? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:53:
[...]

In jouw stukje heb je geschreven dat het beeld daarop groter is omdat over het algemeen de schermen wat groter zijn, De grootte van het scherm heeft er helemaal niks mee te maken het gaat om de resolutie die de tv en de spelcomputer kunnen weergeven wat voor meer detaill / kleur enz zorgt.
Ik geef ook nergens aan dat he beeld op een crt tv slecht is, op een lcd tv is het gewoon mooier.
mijn hdcrt die gecalibreert is zal zeker beter beeld geven dan jouw lcd scherm.Heb een philips die verassend goed kan downscalen als je dat vervolgens met een lcd vergelijkt is het beeld op de crt beter :) dat slechts voor 400 euro nog een calibratie erover heen van 80 euro en dan heb je naar mijn ook het beste in die prijsklasse. een lcdscherm boven de 1000 euro zal al iets wat meer in de buurt komen qua beeldkwaliteit, maar daaronder hoef je niet te zoeken.

elke hdbron die ik nu afspeel daarbij spatten de kleuren van het scherm ongelovelijke diepte die je bij een lcd vaak mist.

Dus altijd jammer dat mensen denken dat lcd beter is

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

PGR4 is al goedkoop geworden, bij play.com is ie te bestellen voor 27,99...is een engelse site, dus die doet het gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:52:
mijn hdcrt die gecalibreert is zal zeker beter beeld geven dan jouw lcd scherm.Heb een philips die verassend goed kan downscalen als je dat vervolgens met een lcd vergelijkt is het beeld op de crt beter :) dat slechts voor 400 euro nog een calibratie erover heen van 80 euro en dan heb je naar mijn ook het beste in die prijsklasse. een lcdscherm boven de 1000 euro zal al iets wat meer in de buurt komen qua beeldkwaliteit, maar daaronder hoef je niet te zoeken.

elke hdbron die ik nu afspeel daarbij spatten de kleuren van het scherm ongelovelijke diepte die je bij een lcd vaak mist.

Dus altijd jammer dat mensen denken dat lcd beter is
offtopic
Het zou best wel kunnen zijn dat jouw "HDcrt" beter is dan sommige LCD schermen.
Maar om nou te zeggen dat je persee een duur LCD scherm nodig hebt om hierbij in de buurt te komen is natuurlijk onzin.

Heb jij jouw tv, met je huidige setup soms vergeleken op verschillende LCD schermen van verschillende prijsklasse? het klinkt net alsof je je aankoop gewoon wilt rechtvaardigen.

Jammer dat mensen loze beweringen neerzetten zonder enige vergelijkingen/resultaten.

Nogmaals jou crt zou zeer goed beter kunnen zijn dan menig lcdscherm, maar onderbouw het eens.
Waarom is jouw tv beter, iedereen kan roepen mijn tv A is beter dan tv B of tv C. heb je overigens een link of modelnummer van jouw tv? reviews?
offtopic

ontopic
Heeft er iemand ervaring met de Moster Xbox360 Component kabel, zijn deze echt beter dan de standaard microsoft component kabel? of is dit onzin...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

gebruikershaes schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:39:
Waarom noemt niemand Metal gear solid 4!? Heb gister nog een ingame filmpje gezien en het spel is echt te gaaf. Je kan zelfs dirty magazines bekijken :p
Omdat er een aantal PS3 gebruikers nogal boos worden als we vertellen dat dat ook gewoon wat later op de 360 komt. Wij houden de buren graag te vriend... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:10:
[...]
ontopic
Heeft er iemand ervaring met de Moster Xbox360 Component kabel, zijn deze echt beter dan de standaard microsoft component kabel? of is dit onzin...
Nee, is niets beters aan.

Als je al een component hebt, zou ik hem zeker niet vervangen.

[ Voor 60% gewijzigd door yzf1kr op 19-03-2008 14:13 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 10:07

ThunderNet

Flits!

Misschien dat het al langs geweest is :$
Maar ik wil een paar carpacks kopen voor Forza2, echter geen zin om te wachten op de punten. Op ebay staan een paar aanbieders die de codes van points ook kunnen mailen na paypal betaling.. Echter staat hier US-only bij.. Werken deze punten ook alleen in de US, of is het geen probleem?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

offtopic
Het zou best wel kunnen zijn dat jouw "HDcrt" beter is dan sommige LCD schermen.
Maar om nou te zeggen dat je persee een duur LCD scherm nodig hebt om hierbij in de buurt te komen is natuurlijk onzin.

Heb jij jouw tv, met je huidige setup soms vergeleken op verschillende LCD schermen van verschillende prijsklasse? het klinkt net alsof je je aankoop gewoon wilt rechtvaardigen.

Jammer dat mensen loze beweringen neerzetten zonder enige vergelijkingen/resultaten.
offtopic

ontopic
ik zelf niet nee, maar wel een recensie waarbij deze hdcrt met zeer veel lcd's vergeleken wordt
hierbij was de crt niet eens gecalibreert zegt al weer genoeg als hij daar al betere resultaten behaald als een lcd ;)

Durf idd wel te beweren aangezien weinig mensen hun tv zoiezo niet gecalibreert hebben dus zou zeggen woon je in de buurt van Dokkum kom eens langs kan je het met je eigen ogen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
[...]

ontopic
Al die monster cables zijn je reinste geldklopperij, ik werk bij een groothandel in electrotechnische onderdelen en we verkopen veel van dergelijke kabels en er werken hier een bult mensen die er verstand van hebben en die zeggen allemaal dat het onzin is.

Als je geen video/audiofiel bent en geen apparatuur van tienduizenden euro's thuis hebt staan, dan zal je het verschil gewoon niet of nauwelijks merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:15:
Maar ik wil een paar carpacks kopen voor Forza2, echter geen zin om te wachten op de punten. Op ebay staan een paar aanbieders die de codes van points ook kunnen mailen na paypal betaling.. Echter staat hier US-only bij.. Werken deze punten ook alleen in de US, of is het geen probleem?
Ik weet niet of ze ook in NL werken, maar wat ik me afvraag in hoeverre is het te vertrouwen.
Voor hetzelfde geld sturen ze jou nep codes nadat je betaalt hebt.

Stuur eens een mailtje en vraag het, scheeld het trouwens veel in prijs anders zou ik ze gewoon in NL in de winkel of via Marketplace aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Armada schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:11:
[...]

Omdat er een aantal PS3 gebruikers nogal boos worden als we vertellen dat dat ook gewoon wat later op de 360 komt. Wij houden de buren graag te vriend... 8)
En daarbij vond ik de de filmpjes etc nog niet echt "jaw-dropping" maar dat komt misschien omdat ik te technisch naar de dingen kijk, zelfde geld overigens voor dat nederlandse spel waar men zo lyrisch over is.

Maar ik moet er wel aan toevoegen dat me dat sinds Gears ook bij de 360 niet meer is gebeurt, na Gears is de rest niet meer zo bijzonder. Ook al zijn een games als COD4 (en uncharted op de PS3) op sommige fronten grafish mooier, het verschil tov van Gears is te klein om echte "ooohs" en "aaaahs" te ontlokken. Behalve misschien dan dat stukje in COD4 dat je met die Ghillie moet rondrennen, en je teammate voor je neus opstaat, dat was wel even een WTF moment.
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:16:
[...]
Durf idd wel te beweren aangezien weinig mensen hun tv zoiezo niet gecalibreert hebben dus zou zeggen woon je in de buurt van Dokkum kom eens langs kan je het met je eigen ogen zien.
Dat kan je makkelijk zeggen als je weet dat er niemand in de buurt van Dukkum woont. :+

[ Voor 17% gewijzigd door yzf1kr op 19-03-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:16:
ik zelf niet nee, maar wel een recensie waarbij deze hdcrt met zeer veel lcd's vergeleken wordt
hierbij was de crt niet eens gecalibreert zegt al weer genoeg als hij daar al betere resultaten behaald als een lcd ;)

Nee ik woon niet in de buurt helaas :P maar nogmaals zoals ik al zei het kan best dat jouw tv
beter is dan menig LCDscherm. maar aan die loze beweringen heeft natuurlijk niemand is.

Onderbouwing is wat wij willen :D
Nasty Nate schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:17:
Al die monster cables zijn je reinste geldklopperij, ik werk bij een groothandel in electrotechnische onderdelen en we verkopen veel van dergelijke kabels en er werken hier een bult mensen die er verstand van hebben en die zeggen allemaal dat het onzin is.

Als je geen video/audiofiel bent en geen apparatuur van tienduizenden euro's thuis hebt staan, dan zal je het verschil gewoon niet of nauwelijks merken.
Ik ben inderdaad geen video/audiofiel. Het probleem voor mij is, ik ben al redelijk wat reviews tegengekomen waarin wordt beweerd dat het duidelijk zichtbaar beter is. Natuurlijk kan dit gewoon reclame of doorgestoken kaart zijn. Maar het doet men toch wel twijfelen

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 10:07

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:19:
[...]

Ik weet niet of ze ook in NL werken, maar wat ik me afvraag in hoeverre is het te vertrouwen.
Voor hetzelfde geld sturen ze jou nep codes nadat je betaalt hebt.

Stuur eens een mailtje en vraag het, scheeld het trouwens veel in prijs anders zou ik ze gewoon in NL in de winkel of via Marketplace aanschaffen.
Kwam er net een tegen, omgerekend 11 euro voor 1600 punten :) scheelt best wat dus.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:21:
[...]

Ik ben inderdaad geen video/audiofiel. Het probleem voor mij is, ik ben al redelijk wat reviews tegengekomen waarin wordt beweerd dat het duidelijk zichtbaar beter is. Natuurlijk kan dit gewoon reclame of doorgestoken kaart zijn. Maar het doet men toch wel twijfelen
Het signaal is digitaal, dat is dus NIET zoals over scart waarop interferentie zichtbaar kan worden als je veel kabels bij elkaar hebt liggen. In het uiterste geval kan misschien een 1 een 0 worden of andersom, als de kabel erg lang is en het signaal dusdanig in sterkte afneemt, dat er fouten kunnen optreden bij het uitlezen van het signaal. Maar ik kan mij niet voorstellen dat het bij iemand thuis ook maar (zichtbaar) iets uitmaakt. Het is vooral het gevoel duurder = beter.

Ik ben zeker geen technicus of electronicaspecialist, bovenstaande is mijn logische beredenering.
Hopelijk is er iemand die het feitelijk kan onderbouwen, want volgens mij is het onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
ThunderNet schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:15:
Nope, US-Only is US-only. Werken niet in Nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:30:
Het signaal is digitaal, dat is dus NIET zoals over scart waarop interferentie zichtbaar kan worden als je veel kabels bij elkaar hebt liggen. In het uiterste geval kan misschien een 1 een 0 worden of andersom, als de kabel erg lang is en het signaal dusdanig in sterkte afneemt, dat er fouten kunnen optreden bij het uitlezen van het signaal. Maar ik kan mij niet voorstellen dat het bij iemand thuis ook maar (zichtbaar) iets uitmaakt. Het is vooral het gevoel duurder = beter.

Ik ben zeker geen technicus of electronicaspecialist, bovenstaande is mijn logische beredenering.
Hopelijk is er iemand die het feitelijk kan onderbouwen, want volgens mij is het onzin.
Precies, dat verhaal hoor je steeds vaker en klink naar mijn mening ook logisch.
Echter vraag je je dan toch af hoe het zit met al die reviews, kunnen gebruikers dan echt geen objectieve eerlijke review meer schrijven. Tegenwoordig wordt er volgens mij steeds vaker positieve reviews geschreven, alleen maar om de aankoop te rechtvaardigen mocht deze tegenvallen.
ThunderNet schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:25:
Kwam er net een tegen, omgerekend 11 euro voor 1600 punten :) scheelt best wat dus.
Mailen die aanbieder dus en vragen of ze ook in NL werken.
Overigens zal ik even de beoordelingen van andere kopers over hem doorlezen, vergelijk de oordelen van deze kopers ook eens met andere beoordeelde producten. (Het wil nog wel eens voorkomen dat aanbieders mensen valse reviews laten schrijven en kunnen op meerdere producten zijn)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Component is analoog, dus daarmee is je hele redenatie fout. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:21:
[...]

Nee ik woon niet in de buurt helaas :P maar nogmaals zoals ik al zei het kan best dat jouw tv
beter is dan menig LCDscherm. maar aan die loze beweringen heeft natuurlijk niemand is.

Onderbouwing is wat wij willen :D

[...]

hierbij de recensie http://www.satplaza.com/hardwaretestennl/32pw9551.html
hierbij de info qua calibraties http://www.isfcalibraties.nl/ dat kan je ook op de je lcd scherm doen echt een dikke aanrader.

qua kabel gebruik zelf ook de component van microsoft geloof niet dat een monster cable veel verschil uit maakt. lees anders dit topic door Welke component kabel kopen?
waar ook al een paar gebruikers aangeven dat het eerder marketing is dan echt verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:30:
[...]
Een componentkabel is analoog, NIET digitaal. Intererentie is mogelijk, maar dan moet je al een HELE slechte kabel hebben, en dan nog is het enkel over langere afstanden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:40:
[...]

Een componentkabel is analoog, NIET digitaal. Intererentie is mogelijk, maar dan moet je al een HELE slechte kabel hebben, en dan nog is het enkel over langere afstanden.
Oeps, dacht dat het over een HDMI-kabel ging. Excusez-moi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:34:
hierbij de info qua calibraties http://www.isfcalibraties.nl/ dat kan je ook op de je lcd scherm doen echt een dikke aanrader.

qua kabel gebruik zelf ook de component van microsoft geloof niet dat een monster cable veel verschil uit maakt. lees anders dit topic door Welke component kabel kopen?
waar ook al een paar gebruikers aangeven dat het eerder marketing is dan echt verschil
Bedankt voor de links, overigens heb ik zelf wel eens een calibratie gedaan via een ISF DVD.
echter was het verschil minimaal en vind toch 80euro aan de dure kant om het te laten doen met appratuur.

Over het Welke component kabel kopen? topic, weer zie je een aantal gebruikers die het er mee eens zijn dat het beter is en mensen die zeggen dat het niet zo is. |:(

Ik blijf dit soort dingen altijd lastig vinden, het nadeel is dat het tenzij je beide kabels aanschaft het moeilijk te vergelijken is, aangezien de meeste audio/video zaken niet alle dezelfde apparatuur als jouw hebben en dit allemaal gaan aansluiten om voor jouw een kabel vergelijking te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
verder niemand hier al met Vegas 2? ben ik er dan zo vroeg bij geweest?

Zoek iemand om te co-oppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:49:
[...]

Bedankt voor de links, overigens heb ik zelf wel eens een calibratie gedaan via een ISF DVD.
echter was het verschil minimaal en vind toch 80euro aan de dure kant om het te laten doen met appratuur.

Over het Welke component kabel kopen? topic, weer zie je een aantal gebruikers die het er mee eens zijn dat het beter is en mensen die zeggen dat het niet zo is. |:(

Ik blijf dit soort dingen altijd lastig vinden, het nadeel is dat het tenzij je beide kabels aanschaft het moeilijk te vergelijken is, aangezien de meeste audio/video zaken niet alle dezelfde apparatuur als jouw hebben en dit allemaal gaan aansluiten om voor jouw een kabel vergelijking te doen.
Die lui die het er mee eens zijn hebben er zelf eentje waarschijnlijk.....
Geloof me en koop gewoon een normale degelijke kabel die er wat minder fancy uitziet en waarschijnlijk meerdere tientjes goedkoper is.
Die zal het prima doen, geef wat je over hebt aan iets anders uit.

edit:
Die kerel in het topic waarnaar je linkt die het ermee eens is werkt zelf bij de BCC (die iedereen die belachelijk dure kabel proberen aan te smeren) dus daar moet je niets op uit doen

[ Voor 8% gewijzigd door Nasty Nate op 19-03-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:49:
[...]

Over calibratie als je het verschil niet ziet draait hij alles weer orgineel zou je voor de zekerheid kunnen mailen.
Ik zelf vond 80 euro mijvallen als je naar de totaalprijs kijkt dus ook hoeveel je voor de tv hebt betaald.
Ik heb met name de calibratie gedaan voor films een animatiefilm dan zie je echt de kleuren van het scherm afspatten.

Over de kabel gaat erom dat het goed contact maakt en de duurdere kabels hebben vaak een betere afscherming maar als een goedkope kabel goed contact maakt zou je het in beeldkwaliteit niet moeten zien. Bij de standaard component kabel van microsoft zit achterop een switch weet niet in hoeverre dat verschil uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:34:
[...]

lol die lui zitten in mijn woonplaats, maar eens informeren voor zon DVD

Overigens heb nu een PS3 en een 360 staan, ze hebben beide hun + en - punten, maar tot zover zo u ik wel voor de 360 gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
Ik zit te denken aan een Xbox 360 Elite. Ik heb gehoord dat deze console een stuk stiller en koeler is dan de Premium. Kan iemand mij vertellen of het verschil echt merkbaar is? Dit komt door het Falcon moederbord volgens mij. Door de 175 watt voeding verbruikt de console ook minder stroom. Verder las ik dat er een HDMI kabel geleverd wordt met de console, kan iemand bevestigen of dit een goldplated kabel is?

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
Phusebox schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:16:
verder niemand hier al met Vegas 2? ben ik er dan zo vroeg bij geweest?

Zoek iemand om te co-oppen
Iedereen heeft hem bij gamehubs besteld voor 3 tientjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lud0v1c schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:40:
Ik zit te denken aan een Xbox 360 Elite. Ik heb gehoord dat deze console een stuk stiller en koeler is dan de Premium. Kan iemand mij vertellen of het verschil echt merkbaar is? Dit komt door het Falcon moederbord volgens mij. Door de 175 watt voeding verbruikt de console ook minder stroom. Verder las ik dat er een HDMI kabel geleverd wordt met de console, kan iemand bevestigen of dit een goldplated kabel is?
die hdmi kabel maakt toch niks uit aangezien dit toch een digitale aansluiting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
En wat denk je dat het voordeel van een goldplated HDMI is?

Itt tot de compenent is HDMI digitaal, pas boven de 5 meter ga je voordeel halen uit betere HDMI kabels, en dat is alleen maar door de lage spanning van HDMI tov de weerstand van de kabel waardoor bijvoorbeeld een beamer te weinig signaal krijgt en artifacts en dropsouts gaat vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:37:
[...]

lol die lui zitten in mijn woonplaats, maar eens informeren voor zon DVD

Overigens heb nu een PS3 en een 360 staan, ze hebben beide hun + en - punten, maar tot zover zo u ik wel voor de 360 gaan
Dat heb ik ook, de ps3 is leuk om erbij te hebben voor mgs en gt maar ik kies momenteel echtwel voor de xbox360 als hoofd console, xboxlive is ook een sterke pluspunt van de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Weet iemand hoe het zit als er een vervolg(gebeurt dit snel) van de xbox 360 komt, hoe het dan zit met de support?
Toen de Xbox 360 uitkwam, was de Xbox 1 dood verklaard. Er komt/kwam geen 1 spel meer uit.
Zal dit ook zijn bij de vervolg van de 360? Of wil MS dat veranderen?

De PS2 krijgt nu nog steeds (top) games, dus de support is van Sony wel zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MochiGohan schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:47:
[...]

Iedereen heeft hem bij gamehubs besteld voor 3 tientjes :+
kan me niet herinneren dat 25GBP gelijk is aan 30 euro (meer 37 euro) maar goed, voor 20 euro meer heb ik liever niet de ellende met verzenden enzo. aangezien slechts 40% van de pakketjes die niet aangetekend zijn bij mij aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
barzi schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:01:
Weet iemand hoe het zit als er een vervolg(gebeurt dit snel) van de xbox 360 komt, hoe het dan zit met de support?
Toen de Xbox 360 uitkwam, was de Xbox 1 dood verklaard. Er komt/kwam geen 1 spel meer uit.

De PS2 krijgt nu nog steeds (top) games, dus de support is van Sony wel zeer goed.
Die support was toch alleen voor ontwikkelaars? Als je een nieuwe Xbox 1 gekocht hebt dan heb je nog steeds garantie lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Laatst online: 09-09 11:42
Nasty Nate schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:17:
[...]

Dan nodig ik je vriendelijk uit om bij de dichtsbijzijnde BCC langs te gaan en vragen of je de Monster demonstratie mag zien. Bij ons in BCC Vlaardingen laten we Monster & Co zien op een LCD tv via een normale dvd recorder. We gebruiken picture in picture om de vergelijking te laten zien. 1 helft is aangesloten met de standaard kabel die in de doos zit en de andere helft is met Monster component kabel aangesloten. Als je die demo hebt gezien en je vindt het nog steeds geldklopperij ben je gwn raar want het verschil is echt enorm. We gebruiken geen truckage of dergelijke gwn simpelweg picture in picture.

Mocht je in de buurt zijn van BCC Vlaardingen vraag vrijdag koopavond ( behalve deze vrijdag ) en zaterdag naar Jasper en laat ik het je persoonlijk zien.

Zo ben ff me ei kwijt :P Heb zelf Xbox 360 met monstercomponent voor de 360 aangesloten en dat verschil zie je echt duidelijk.

Bij films zie je het meer dan bij games maar alsnog mag het verschil er wezen ;)

Zo dat moest ik ff van me hart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

*Hoppattee*
* Armada sleept glazen bol weer tevoorschijn
*Nee, drawing up a blank!*

MS heeft heel wat slechte reclame gekregen door het snel beëindigen van de eerste generatie, dus die zullen dat niet zo snel meer doen. Bovendien ziet de installed base van de 360 er een stuk gezonder uit dan die van de eerste generatie. Naar (mijn) verwachting zullen ze voor de volgende overgang wel hetzelfde model als Sony volgen. Oude model door laten lopen en nieuwe tegelijkertijd introduceren. En dan gedurende een paar jaar allebei verkrijgbaar laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Negative schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:15:
[...]

Dan nodig ik je vriendelijk uit om bij de dichtsbijzijnde BCC langs te gaan en vragen of je de Monster demonstratie mag zien. Bij ons in BCC Vlaardingen laten we Monster & Co zien op een LCD tv via een normale dvd recorder. We gebruiken picture in picture om de vergelijking te laten zien. 1 helft is aangesloten met de standaard kabel die in de doos zit en de andere helft is met Monster component kabel aangesloten. Als je die demo hebt gezien en je vindt het nog steeds geldklopperij ben je gwn raar want het verschil is echt enorm. We gebruiken geen truckage of dergelijke gwn simpelweg picture in picture.
sow dus een tv met 2 component ingangen die beiden ook nog eens PIP kan weergeven?

of vergelijk je nu scart met component 8)7

trouwens bij picture in picture gaat er nog eens extra processing overheen van de TV dus die kwaliteit is verre van representatief

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 19-03-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
yzf1kr schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:49:
En wat denk je dat het voordeel van een goldplated HDMI is?

Itt tot de compenent is HDMI digitaal, pas boven de 5 meter ga je voordeel halen uit betere HDMI kabels, en dat is alleen maar door de lage spanning van HDMI tov de weerstand van de kabel waardoor bijvoorbeeld een beamer te weinig signaal krijgt en artifacts en dropsouts gaat vertonen.
Het voordeel van goldplated is dat de weerstand minder is. Dus als ik jouw verhaal goed begrijp, zit er bij de Elite een HDMI kabel van < 5 meter. Thanks voor je reply.

Heeft iemand hier al ervaring met het Falcon moederbord. Is deze bijvoorbeeld echt stiller in het dashboard en tijdens films?

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Phusebox schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:05:
[...]

kan me niet herinneren dat 25GBP gelijk is aan 30 euro (meer 37 euro) maar goed, voor 20 euro meer heb ik liever niet de ellende met verzenden enzo. aangezien slechts 40% van de pakketjes die niet aangetekend zijn bij mij aankomen.
25 British pounds = 31.8315703 Euros

Scheelt een factor 2 met FRS/Nederlandse retail shops. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SH4D3H schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:29:
[...]

25 British pounds = 31.8315703 Euros

Scheelt een factor 2 met FRS/Nederlandse retail shops. :X
hmm ach ik heb er 55 voor betaald, en zoals ik al zei heb ik hier dus een probleem met de post dat er gewoon veel niet aankomt

bovendien steun ik de nederlandse ondernemers ook graag.

Waar zit Gamehubs eigenlijk? HongKong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
Phusebox schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:31:
[...]

hmm ach ik heb er 55 voor betaald, en zoals ik al zei heb ik hier dus een probleem met de post dat er gewoon veel niet aankomt

bovendien steun ik de nederlandse ondernemers ook graag.

Waar zit Gamehubs eigenlijk? HongKong?
Gamehubs zit in Singapore.

Het kan soms echter zijn dat het wordt onderschept door de douane en dat je 20% btw naheffing +extra admin kosten moet betalen. Maar die kans is nihil omdat gamehubs op het pakketje zet dat de waarde 5 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:26:
[...]

sow dus een tv met 2 component ingangen die beiden ook nog eens PIP kan weergeven?

of vergelijk je nu scart met component 8)7

trouwens bij picture in picture gaat er nog eens extra processing overheen van de TV dus die kwaliteit is verre van representatief
Voor audiokabels van monster is het volgende wel grappig:
http://gizmodo.com/363154...r-cables-vs-a-coat-hanger
Markups:
http://gizmodo.com/358246...kups-technically-worth-it
Tests HDMI:
http://gizmodo.com/gadget...keep-upusually-268788.php

Na al die verhalen zou ik niet zo snel een monster kabel aanschaffen....maar iedereen z'n ding :)

Vorige week The orange box voor 30 euro aangeschaft bij de Toys'R'Us en wat is dat toch een goede collectie games....als eerste Portal gespeeld...jammer dat je er binnen 3 uur doorheen bent, maar het is wel een fantastische game met zeer leuke humor.
Gisteren begonnen aan Half Life 2...ook goed gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47

De enige reden dat de xbox stopte was omdat het duidelijk was dat er geen brood meer in te verdienen was voor MS en 3rd party developers. De markt bepaalt hoelang er leuke games op komen. Zolang er veel games op de 360 gekocht blijven worden, zullen er games gemaakt worden voor het apparaat. Als de PS2 games verkopen ineens stoppen is het ook snel voorbij. Dit heeft mijnsinziens niets te maken met een andere opvatting tussen Sony en MS maar heeft puur met marktaandeel te maken. Ik lach ook smakelijk om mensen die zegen dat OMDAT de xbox1 er snel uit ging de 360 DUS ook nog maar een jaar te leven heeft (en in één adem zeggen ze dan dat de PS3 nog minimaal 10 jaar meegaat). Tuurlijk, het zou kunnen, maar dat gebeurt alleen als de 360 financieel niet aantrekkelijk is voor developers (en dat is op korte termijn uitgesloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hmm oke. Dus dat moeten we nog afwachten.
BTW is die Xbox live kaart bij Gamehubs hetzelfde als op Ebay? Want op ebay zegt iedereen 12 + 1month, dus 13 maanden, terwijl er bij Gamehubs echt 12 staat.
Prijs is hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:55
Nieuwe battlefield ziet er tof uit.

reviews: Vooruitblik Battlefield Bad Company - handgranaat met een smiley

http://tweakers.net/ext/i/1205319227.jpg

Zulke achterlijke resoluties hoef je echt niet te embedden hoor ;)

Maar waarom is het aantal spelers op de console altijd zo beperkt, pc kan bijvoorbeeld wel +/- 60 spelers terwijl je bij de console altijd maar maximaal 24 players hebt. Heeft dit met de performance te maken? Ik vind het erg jammer vooral voor spellen als battlefield.

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 19-03-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:20
Ja bad company word egt een vet spel, je moet zeker een keer die filmpjes zien waar ze een 'deur maken' met een granaatwerper op gametrailers

*knip* Dit is geen marktplaats.

[ Voor 26% gewijzigd door TheZeroorez op 19-03-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Nu online
Paar pagina's terug zei iemand dat gamen erg duur was:
Ben het daar toch wel mee eens. Zijn nog veel spellen die ik wel wil spelen, maar zoiets heb van, mwah wil ik daar 60 euro voor neerleggen... Neem een DMC4. Demo was vet, maar weet niet of ie me full helemaal zal liggen. Heb ook nog regelmatig Burnout Revenge in mn 360 zitten, maar Paradise is er nog steeds niet ( alhoewel het toch wel érg begint te knagen nu :P )

Ik had eigenlijk in de planning om iig de volgende spellen te gaan halen ( op release :P )

GTA IV ( die komt er sowieso, was de bedoeling om dat als eerstvolgende aankoop te doen )
Fable 2 ( wanneer die ook komt, wordt Q4 denk ik :x )
NG2 ( heb me rijkelijk vermaakt met Black ( nogsteeds eigenlijk :D )

Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed meer, UT3 denk ik ookwel, ben alleen benieuwd of dat gaat werken, UT staat toch bekend om zijn snelheid, maar lukt dat goed met een controller?

Die 3 bovenstaande komen er sowieso, kost al geld zat ( heb toch al een behoorlijke verzameling in de korte tijd dak mn 360 heb :P )

Wachten is op GTA, dat spel word té vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben daarnet nog in een bartsmit/frs geweest om eens goed naar de 360 (en toebehoren, en vooral prijs van die toebehoren), te kijken

Valt allemaal wel (redelijk) mee. Muv de harde schijf niet zoveel extravaganter dan een ps3 (waarbij de xbox als console duidelijk goedkoper is natuurlijk) Controllers zijn ook rond de 40...

Persoonlijk vind ik de arcade iets mooier (alles wit, heb het niet zo voor bling bling chroom :p ) maar die vijf arade games die erbij zitten stellen volgens mij echt helemaal niets voor :s Daar speel ik nog geen half uurtje mee denk ik. Ze hadden er toch ook wel een paar aantrekkelijkere games kunnen bijsteken. Ik ben niet echt op de hoogte van de inhoud van het arcade aanbod, maar er moet toch wel iets beter te verzinnen zijn dan pacman, uno en nog wat nietszeggend spul.

De pro is sowieso de betere optie. (harddisk+forza2+headset voor 70 euro extra). Viva pinata... tja :p

De games zijn ook een tikje goedkoper dan die van de ps3 (in shops, in webshops zal het verschil nog wel groter zijn) Sowieso zal ik de meeste games laten meebrengen uit de US via kenissen. (iemand al problemen gehad met regio's op de 360?)

Ik vraag me ook af of de draadloze controller die bij de xbox komt ook op de pc is te gebruiken (via een microsoft dongle of zo). Dat zoek ik straks wel even op.

Op een demopod stond halo 3. En dan schrik ik toch wel even. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de xbox een goede optie om GTA te kunnen spelen (en andere natuurlijk) maar ik heb er nog maar weinig uurtjes xbox ervaring opzitten. (paar demo's). En halo ziet er allesbehalve next gen uit. Beschamend eigenlijk, voor een studio die enkel voor ms werkt helemaal. Al die filmpjes met 'ingame beelden' en dan dit. Kartelig (geen AA? :s ) flets, erg eenvoudige geometrie van objecten. (rotsblokken die bij manier van spreken uit rtcw:et kunnen komen), erg magere textures. Misschien speelde ik net de verkeerde map, maar ik zie helemaal de hype of de aantrekking niet van deze game.

Hopelijk kunnen bioshock en mass effect ed zich wel grafisch staande houden. (gameplay first, maar visuals vind ik toch ook wel belangrijk op een next gen console)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:55
Halo3 ziet er echt niet slecht uit, bekijk maar eens screenshots die players zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Persoonlijk vind ik bioshock (en mass effect) VEEL knapper dan Halo 3 ja. Ik vermoed dat ze halo 3 eenvoudig gehouden hebben vanwege het mass multiplayer (was het 64 man?) aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Heeft iemand hier ervaring mee:

http://cgi.ebay.nl/XBOX-3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Werkt dit oke? Of werken normale (oplaadbare) batterijen beter?
En hoe heet de originele Battery pack van microsoft(dat je 2 battery packs hebt en dat je 1 kan opladen, en 1 in je hoystick)?

En wat voor batterijen gaan er eigenlijk in de controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
barzi schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:10:
Heeft iemand hier ervaring mee:

http://cgi.ebay.nl/XBOX-3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Werkt dit oke? Of werken normale (oplaadbare) batterijen beter?
En hoe heet de originele Battery pack van microsoft(dat je 2 battery packs hebt en dat je 1 kan opladen, en 1 in je hoystick)?

En wat voor batterijen gaan er eigenlijk in de controller?
quickcharge bedoel je?
gewoon 2xAA, ik gebruik gewoon oplaadbare batterijen, net weer 8 gekocht voor 13 euro (2950mAh)

die gaan lang genoeg mee (enkele weken met 2 drukke gamedagen per week minimaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Voor de mensen die nog een oude bakbeest tv hebben en twijfelen of die Advanced Scart echt zoveel beter is als de kabel bij de xbox zelf. In een woord geweldig _/-\o_ .
Net effe snel zo'n kabel gehaald ik dacht als het niks is kan hij altijd nog terug. Maar het beeld is super nu, de kleine letters zijn nu ook prima te lezen.

Dus wie twijfelt gewoon kopen die kabel ;). Ben trouwens geen verkoper maar gewoon aangenaam verrast :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Zo net de xbox 360 pro gehaald, eerst even naar de media markt... daar hadden ze de pro voor 269,- met de twee gebundelde games. Echter deze xbox had geen hdmi (ze hadden en pallet vol staan). Toen naar de Toys r Us gegaan, die zit er naast. Daar hadden ze wel de hdmi versie met de twee games voor dezelfde prijs. Zonet de xbox aangesloten maar ik kom niet weg met de kabel die erbij geleverd wordt. De tv hangt aan de muur (lcd) en ik kom zo alleen bij de component aansluitingen aan de zijkant. de andere stekkers krijg ik niet in de tv omdat die aan de achterkant zitten en dan komt ik niet uit met de kabelgoot. Morgen maar even een hdmi kabel kopen en de tv even van de muur afhalen. Die hdmi kabel werk ik dan wel weg in de goot.

Wel balen... had graag even gespeeld vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Debtor schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:12:
Voor de mensen die nog een oude bakbeest tv hebben en twijfelen of die Advanced Scart echt zoveel beter is als de kabel bij de xbox zelf. In een woord geweldig _/-\o_ .
Net effe snel zo'n kabel gehaald ik dacht als het niks is kan hij altijd nog terug. Maar het beeld is super nu, de kleine letters zijn nu ook prima te lezen.

Dus wie twijfelt gewoon kopen die kabel ;). Ben trouwens geen verkoper maar gewoon aangenaam verrast :P .
Vind ik ook. Ik vind zelfs persoonlijk dat er weinig verschil zit tussen mn 360 op de gewone breedbeeld met RGB Scart en de 360 op een hdtv. Met de scart is het al goed strak beeld, en ik vind dat de models enzo in deze generatie nog te laag van detail zijn om echt hdtv nodig te hebben.

En ja ik heb een 360 op breedbeeld en hdtv om te vergelijken. Is mijn mening, waar je het wat mij betreft best mee oneens mag zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Ik moet een hdmi kabel hebben om de xbox aan te sluiten, is dit wat?
http://www.allekabels.nl/na/0/1303/HDMI-naar-HDMI-Kabel.html

Of kan ik ze ergens anders goedkoper krijgen? Ik neem aan dat deze kabel gewoon goed is en past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:53:
Ik moet een hdmi kabel hebben om de xbox aan te sluiten, is dit wat?
http://www.allekabels.nl/na/0/1303/HDMI-naar-HDMI-Kabel.html

Of kan ik ze ergens anders goedkoper krijgen? Ik neem aan dat deze kabel gewoon goed is en past?
Dat is idd een hdmi kabel, je kunt er waarschijnlijk nog wel een vinden die goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:40:
De games zijn ook een tikje goedkoper dan die van de ps3 (in shops, in webshops zal het verschil nog wel groter zijn) Sowieso zal ik de meeste games laten meebrengen uit de US via kenissen. (iemand al problemen gehad met regio's op de 360?)
Niet alle games zijn regiovrij, daar moet je dus goed op letten.
En bijv. Army of Two kun je niet multiplayeren tegen personen met een andere regioversie.
(Dus alleen EU tegen EU, etc)

Voor nette graphics kun je ook eens kijken naar Gears of Forza :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:40:Op een demopod stond halo 3. En dan schrik ik toch wel even. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de xbox een goede optie om GTA te kunnen spelen (en andere natuurlijk) maar ik heb er nog maar weinig uurtjes xbox ervaring opzitten. (paar demo's). En halo ziet er allesbehalve next gen uit.
De 360 kan veel mooiere dingen er uit gooien dan Halo 3. Echter, Halo is gemaakt voor de hele ervaring. Online, in hele grote gebieden, en het speelt geweldig.

Grafisch is het inderdaad niet fantastisch (imho wel goed genoeg), maar qua spelen is het top. Ik merk het nu weer aan de minpunten van CoD4, Halo 3 is online gewoon geweldig goed.

Voor GFX kan ik je 100 Xbox 360 spellen aanwijzen die beter zijn ;)

Overigens is bijvoorbeeld Rainbow Six weer op de 360 beter dan de PS3. Dit terwijl Ubisoft had gezegd bij deze Multiplatform geen van de platformen voor zou trekken. Nu blijkt toch weer dat Multi platfotm games gewoon beter spelen op de 360. Niet omdat de PS3 slechter zou zijn, maar ergens gaat er dus in het ontwikkel process iets niet goed.

Overigens kan de PS3 ook vette gfx tonen getuige GT5 en Unchartred.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
PWM schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:28:
[...]

De 360 kan veel mooiere dingen er uit gooien dan Halo 3. Echter, Halo is gemaakt voor de hele ervaring. Online, in hele grote gebieden, en het speelt geweldig.

Grafisch is het inderdaad niet fantastisch (imho wel goed genoeg), maar qua spelen is het top. Ik merk het nu weer aan de minpunten van CoD4, Halo 3 is online gewoon geweldig goed.

Voor GFX kan ik je 100 Xbox 360 spellen aanwijzen die beter zijn ;)

Overigens is bijvoorbeeld Rainbow Six weer op de 360 beter dan de PS3. Dit terwijl Ubisoft had gezegd bij deze Multiplatform geen van de platformen voor zou trekken. Nu blijkt toch weer dat Multi platfotm games gewoon beter spelen op de 360. Niet omdat de PS3 slechter zou zijn, maar ergens gaat er dus in het ontwikkel process iets niet goed.

Overigens kan de PS3 ook vette gfx tonen getuige GT5 en Unchartred.
En vergeet niet veel mensen bij de demo pod hebben geen idee waar ze mee bezig zijn O+
Ik kan wel wat screenshots uploaden en dan zie je wat beter hoe mooi het is, tis beter dan mass effect vind ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 20-03-2008 00:20 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 00:20:
[...]

En vergeet niet veel mensen bij de demo pod hebben geen idee waar ze mee bezig zijn O+
Ik kan wel wat screenshots uploaden en dan zie je wat beter hoe mooi het is, tis beter dan mass effect vind ik.
De screenshots die Halo 3 maakt spelen wel een beetje vals. Er wordt duidelijk meer anti-aliasing op toegepast. Dat is niet erg, want dan ziet het er inderdaad erg goed uit, maar real-time had had het spel ook wel wat meer anti-aliasing kunnen gebruiken (hetzelfde met Mass Effect e.a.).
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.