Ben daarnet nog in een bartsmit/frs geweest om eens goed naar de 360 (en toebehoren, en vooral prijs van die toebehoren), te kijken
Valt allemaal wel (redelijk) mee. Muv de harde schijf niet zoveel extravaganter dan een ps3 (waarbij de xbox als console duidelijk goedkoper is natuurlijk) Controllers zijn ook rond de 40...
Persoonlijk vind ik de arcade iets mooier (alles wit, heb het niet zo voor bling bling chroom

) maar die vijf arade games die erbij zitten stellen volgens mij echt helemaal niets voor

Daar speel ik nog geen half uurtje mee denk ik. Ze hadden er toch ook wel een paar aantrekkelijkere games kunnen bijsteken. Ik ben niet echt op de hoogte van de inhoud van het arcade aanbod, maar er moet toch wel iets beter te verzinnen zijn dan pacman, uno en nog wat nietszeggend spul.
De pro is sowieso de betere optie. (harddisk+forza2+headset voor 70 euro extra). Viva pinata... tja
De games zijn ook een tikje goedkoper dan die van de ps3 (in shops, in webshops zal het verschil nog wel groter zijn) Sowieso zal ik de meeste games laten meebrengen uit de US via kenissen. (iemand al problemen gehad met regio's op de 360?)
Ik vraag me ook af of de draadloze controller die bij de xbox komt ook op de pc is te gebruiken (via een microsoft dongle of zo). Dat zoek ik straks wel even op.
Op een demopod stond halo 3. En dan schrik ik toch wel even. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de xbox een goede optie om GTA te kunnen spelen (en andere natuurlijk) maar ik heb er nog maar weinig uurtjes xbox ervaring opzitten. (paar demo's). En halo ziet er allesbehalve next gen uit. Beschamend eigenlijk, voor een studio die enkel voor ms werkt helemaal. Al die filmpjes met 'ingame beelden' en dan dit. Kartelig (geen AA?

) flets, erg eenvoudige geometrie van objecten. (rotsblokken die bij manier van spreken uit rtcw:et kunnen komen), erg magere textures. Misschien speelde ik net de verkeerde map, maar ik zie helemaal de hype of de aantrekking niet van deze game.
Hopelijk kunnen bioshock en mass effect ed zich wel grafisch staande houden. (gameplay first, maar visuals vind ik toch ook wel belangrijk op een next gen console)