Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 58.289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

yzf1kr schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:43:
[...]

Nouja, binnenkort. Ik veracht hem pas weer in Mei.

Ik hoop dat het deze keer moegleijk wordt om met meer als 1 persoon te chatten in het dashboard.
Ik kreeg laatst de melding dat xbox live op 1 april (morgen dus) een paar uur down zal zijn voor maintenance, zou dit ermee te maken kunnen hebben dat dan de spring update wordt uitgerold?

Wat ik graag terug zou willen zien is de mogelijkheid om mp3's door te spoelen.

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 31-03-2008 08:53 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Gisteravond via xboxlive even aantal filmpjes gekeken van Battlefield BC. Moet zeggen dat de sommige wel humor zijn :D. Ook ziet het "Destruction Diary" filmpje erg heel vet en veelbelovend uit.
Lijkt mij een geweldige game om op live te spelen.

Gewoon muren wegknallen om vervolgens verschuilende "enemies" af te knallen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:55
Wat je dan wel krijgt is dat iedereen met een rocketlauncher gaat lopen en je nergens meer veilig zit (wat dan net zo irritant is als granaten bij andere shooters).

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:44:
Wat je dan wel krijgt is dat iedereen met een rocketlauncher gaat lopen en je nergens meer veilig zit (wat dan net zo irritant is als granaten bij andere shooters).
Mocht het zo zijn dat je ook met simpele automatische geweren muren kapot kunt schieten. Dan is het misschien een optie om bepaalde onderdelen (indien mogelijk) bij het hosten van een game uit te schakelen.

Zoals bijvoorbeeld bij Ghost Recon AW heb je de optie "No Explosives" hiermee heb je geen granaten en geen rockets etc. En kun je ook kiezen voor enkel "No Grenades".

Het lijkt me dan inderdaad behoorlijk handig als je deze optie's hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:28
Martinspire schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:44:
Moet je die wel eerst apart kopen |:(

Ik zie het straks bij GTA ook al voor me na de overname door EA.. wil je iemand uit z'n ferrari sleuren, krijg je een pop-up: 'to enter this vehicle, please purchase the ferrari pack from the marketplace for only 300 microsoft points. press x to purchase now or b to cancel'. En als je dan op b drukt word je meteen aangereden en ingerekend door de politie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57
OMFG 8)7

Oftewel: hoe meer geld je uitgeeft, hoe meer voordeel je hebt in multiplayer :/. Die ga ik dus zeker weten niet kopen/spelen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sh0ckTr00per schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:14:

Ik zie het straks bij GTA ook al voor me na de overname door EA.. wil je iemand uit z'n ferrari sleuren, krijg je een pop-up: 'to enter this vehicle, please purchase the ferrari pack from the marketplace for only 300 microsoft points. press x to purchase now or b to cancel'. En als je dan op b drukt word je meteen aangereden en ingerekend door de politie :X
uumh ok :? is dit al officieel bevestigd ergens, vind het echt te dramatisch voor woorden als ze dit echt gaan doen.
Hankey schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:26:
OMFG 8)7

Oftewel: hoe meer geld je uitgeeft, hoe meer voordeel je hebt in multiplayer :/. Die ga ik dus zeker weten niet kopen/spelen...
Inderdaad, mocht de single player erg goed blijken zal ik hem misschien nog aanschaffen. Echter als dit doorgaat zou ik hem voor multiplayer zoizo niet kopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:37
King_Tech schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:05:
Als het goed is komt de Spring Update er weer bijna aan, wat zouden jullie hier graag in terug willen zien?
subtitle support natuurlijk. Maar ook mkv zou fijn zijn, en stop eindelijk eens 5.1 geluid in iets anders dan wmv. En als ze toch bezig zijn, laat dan direct alle codecs ook in mediacenter werken, want waarom dat niet werkt is mij een raadsel.

Ach eigenlijk heb ik liever dat ms er gewoon xbmc opzet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Anoniem: 251512 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:36:
[...]
uumh ok :? is dit al officieel bevestigd ergens, vind het echt te dramatisch voor woorden als ze dit echt gaan doen.
Nee, dat is een grapje ;)
Maar hij zou weleens gelijk kunnen krijgen mocht EA TakeTwo daarwerkelijk inlijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Anoniem: 251512 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:36:
[...]

Da's een grapje :+ maar stel dat EA de GTA zou overnemen, dan zie ik ze dat soort dingen best wel invoeren.
[...]

Inderdaad, mocht de single player erg goed blijken zal ik hem misschien nog aanschaffen. Echter als dit doorgaat zou ik hem voor multiplayer zoizo niet kopen |:(
Het is echt gewoon geldklopperij van het laagste niveau |:( Je betaalt voor een spel, dan moet je ook nog is gaan betalen voor content die al op je disc staat maar nog moet activeren 8)7 Is al vaker gebeurd trouwens, zelfs bij Oblivion (nooit bevestigd, maar DC van 120KB wat een hele nieuwe dungeon opent kan nooit in die 120KB staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Sh0ckTr00per schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:14:
[...]

geweldig scenario :P

Maar serieus, ik heb nooit zoveel tegen extra content gehad, ik vind het sympathiek als het gratis beschikbaar wordt gesteld, of op een gegeven ogenblik gratis wordt, maar dat je direct bij launch wapens moet kopen op de marketplace vind ik zo verwerpelijk dat ik liever de hele game boycot. Je betaald notabene al ruim 60 euro voor het product. Verwerk die extra wapens dan in een grote update met wat extra levels een 3 maand later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SH4D3H schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:42:
Nee, dat is een grapje ;)
Maar hij zou weleens gelijk kunnen krijgen mocht EA TakeTwo daarwerkelijk inlijven.
Muthas schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:42:
Da's een grapje :+ maar stel dat EA de GTA zou overnemen, dan zie ik ze dat soort dingen best wel invoeren.

Het is echt gewoon geldklopperij van het laagste niveau |:( Je betaalt voor een spel, dan moet je ook nog is gaan betalen voor content die al op je disc staat maar nog moet activeren 8)7 Is al vaker gebeurd trouwens, zelfs bij Oblivion (nooit bevestigd, maar DC van 120KB wat een hele nieuwe dungeon opent kan nooit in die 120KB staan).
Haha, ja dat deel van GTA IV begreep ik dat het een grapje was :+

Misschien was ik beetje onduidelijk maar doelde meer op Battlefield BC, of het officieel bevestigt is dat je daadwerkelijk voor online wapens zou moeten/kunnen kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Niet bevestigd, maar een screenshot uit de laatste beta, zoals je kan lezen in bovenstaand linkje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PWM schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:13:
[afbeelding]

500 puntjes kado. Is toch weer 6,- in de pocket ;) Het maakt niet heel veel uit, maar als je die game toch wil hebben is het leuk meegenomen.
Waar kan je dat doen?

Iemand trouwens al viking gespeeld, ik keek er opzich wel naar uit maar helaas lees ik nu her en der flink negatieve reviews. Een 5 op eurogamer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djensen35
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 11:51
Ik wil een xbox 360 gaan aanschaffen (voor GTA IV :P ) en zodat ik deze op mn HDMI kan aansluiten..

maar de premium versie (269 met Viva Pinata en Forza 2) heeft in geen enkele winkel HDMI terwijl Arcade dat zelfs wel heeft..

Iemand een goede optie of een verkooppunt waar ze wel met HDMI hebben ?!

Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

De Premium is "omgedoopt" naar de Pro, deze zijn nieuwer dus grote kans dat hier wel HDMI op zit (Weet niet of dit altijd zo is).

Heb trouwens afgelopen zaterdag een nieuwe tv gekocht (LG 32lc41), aangesloten en ik dacht: zo nu lekker gamen. Xbox opstarten, ik dacht: oke lekker groot enzo, beeld ziet er goed uit maar ik had er stiekem wel iets meer van verwacht....totdat ik erachter kwam dat m'n Xbox nog gewoon op m'n oude TV was ingesteld :')
Daarna ingesteld op HDTV (720p), Wow :D

Is er trouwens veel veerschil tussen 720p en 1080i? Ik heb even 1080i ingesteld maar zag geen verschil, heb niet veel ermee getest en weer teruggezet op 720p, ik zag in ieder geval niks van de interlacing van de 1080i (of ik heb niet goed gekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Klote,

Mijn xbox is nu voor de 3e keer kapot (RROD) met error 0020.
De aankoopdatum is van jan 2006 en in die tussentijd heb ik 2x eerder een reparatie gehad waarbij ik een refurbished terug kreeg.

Gezien die datum, heb ik nog wel garantie? Wie weet hoe dat zit? Ik meen dat M$ de garantie met 1 jaar had verlengd (naar 3 jaar) toch?

En aangezien ik nu de 3e keer een reparatie heb, heb ik dan recht op een nieuwe ipv refurbished?

Welk telefoonnummer moet ik bellen?

Wie kan mij antwoorden geven op deze vragen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duuvel schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:44:
De Premium is "omgedoopt" naar de Pro, deze zijn nieuwer dus grote kans dat hier wel HDMI op zit (Weet niet of dit altijd zo is).

Heb trouwens afgelopen zaterdag een nieuwe tv gekocht (LG 32lc41), aangesloten en ik dacht: zo nu lekker gamen. Xbox opstarten, ik dacht: oke lekker groot enzo, beeld ziet er goed uit maar ik had er stiekem wel iets meer van verwacht....totdat ik erachter kwam dat m'n Xbox nog gewoon op m'n oude TV was ingesteld :')
Daarna ingesteld op HDTV (720p), Wow :D

Is er trouwens veel veerschil tussen 720p en 1080i? Ik heb even 1080i ingesteld maar zag geen verschil, heb niet veel ermee getest en weer teruggezet op 720p, ik zag in ieder geval niks van de interlacing van de 1080i (of ik heb niet goed gekeken).
Hangt van je scherm af, ondersteund deze 1080i?
Bij mijn 32" Samsung wordt maximaal 720p weergeven, stel ik op de xbox360 1080i output in dan wordt dat door mijn tv automatisch naar 720p gezet. Bij mij zie je dus daarom geen verschil. Dat zou bij jouw ook heel goed mogelijk kunnnen zijn.
ZakHooi schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:54:
Klote,

Mijn xbox is nu voor de 3e keer kapot (RROD) met error 0020.
De aankoopdatum is van jan 2006 en in die tussentijd heb ik 2x eerder een reparatie gehad waarbij ik een refurbished terug kreeg.

Gezien die datum, heb ik nog wel garantie? Wie weet hoe dat zit? Ik meen dat M$ de garantie met 1 jaar had verlengd (naar 3 jaar) toch?

En aangezien ik nu de 3e keer een reparatie heb, heb ik dan recht op een nieuwe ipv refurbished?

Welk telefoonnummer moet ik bellen?

Wie kan mij antwoorden geven op deze vragen?

Alvast bedankt
Kijk eens hier klik

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 31-03-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 251512 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:04:
[...]

Hangt van je scherm af, ondersteund deze 1080i?
Bij mijn 32" Samsung wordt maximaal 720p weergeven, stel ik op de xbox360 1080i output in dan wordt dat door mijn tv automatisch naar 720p gezet. Bij mij zie je dus daarom geen verschil. Dat zou bij jouw ook heel goed mogelijk kunnnen zijn.
Hmm dan doet die van mij dit denk ik ook, die 1080i terug scalen naar 720p, zie echt geen verschil. Het is geen Full HD dus officieel ondersteunt hij het niet, maar 1080i gaf bij mij wel output (in tegenstelling tot 1080p).Dan laat ik 'm gewoon op 720p staan :) (1080i zal trouwens wel wat meer rekenkracht van de xbox eisen omdat 'ie dan een hogere resolutie out-put)

[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 31-03-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hankey schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:26:
[...]

OMFG 8)7

EA doet dat met meer games, maar meestal is het zo dat je dingen kan kopen om het meteen te unlocken zonder het spel te spelen, maar dat het ook mogelijk is alles zelf te unlocken door gewoon de game helemaal uit te spelen. Als dat de manier is heb ik met zoiets geen probleem. Als het echt exclusief is dan is het al iets anders.

Ik heb trouwens afgelopen weekend Stranglehold uitgespeeld en moet zeggen dat het een heerlijke knalgame is die ook niet al te lang is (vindt ik zelf een groot voordel). Het was de 15 euro meer dan waard en voor die prijs zeker aan te raden als je houdt van zoiets als bijvoorbeeld dead to rights...

Vorige week Half Life 2 uit de orange box uitgespeeld (episode 1 en 2 nog niet), maar dat is ook een toptitel. Ik hou normaal niet van FPS, maar het verhaal en de periodes van rust hielden het voor mij boeiend genoeg om 'm tot het einde uit te spelen.

Vroeg me af hoeveel mensen hier ook daadwerkelijk de games die ze aanschaffen allemaal uitspelen. Heb gisteren zitten kijken en dat zijn er bij mij eigenlijk wel weinig (heb er misschien maar een stuk of 5 echt uitgespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

Walkman schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:46:
Vroeg me af hoeveel mensen hier ook daadwerkelijk de games die ze aanschaffen allemaal uitspelen. Heb gisteren zitten kijken en dat zijn er bij mij eigenlijk wel weinig (heb er misschien maar een stuk of 5 echt uitgespeeld).
Ik heb er 1 uitgespeeld van de ong. 20 games die ik heb (gehad).

Speel sowieso nooit games uit eigenlijk, komt echt zelden voor.

Speel spellen meestal zolang ze me boeien, en als ik er geen interesse meer in heb gaat ie de kast in om evt. later nog eens te spelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:42
[...]

Ik koop niet veel spellen, enkel die me echt interesseren en speel ze dan ook altijd minstens 1 keer uit.
Op racegames blijf ik nog weleens hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Als ik een spel erg leuk vind zal ik em zeker proberen uit te spelen. Zo ben ik nu met Prey bezig en daar ben ik na twee dagen bijna doorheen (vermakelijke, maar erg makkelijke shooter). Echter blijft het lastig om genoeg tijd te vinden als er zoveel leuke spellen zijn en ik het ook nog eens erg leuk vind om Halo 3 online te spelen :P...

Moet nog beginnen aan Half Life 2, Portal ( _/-\o_ ) al wel uitgespeeld...

M'n "to play" lijstje wordt iig steeds langer en het wordt steeds lastiger om alles bij te houden...

[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 31-03-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Uitspelen als in de verhaallijn (minimaal) één keer doorlopen of alle achievements halen?
Het eerste doe ik iig als het een boeiend verhaal is en ik niet vastloop (dan laat ik het meestal een tijd rusten om het later nog eens te proberen) maar al die soms nogal suffe dingen te doen voor 10 of 20G heb ik meestal geen zin in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Uitspelen qua verhaallijn doe ik altijd wel 1 keer voor elk spel, achievements doe ik ook wel zo veel mogelijk maar sommige achievements vind ik teveel werk, zoals het verzamelen van al die vlaggen in assassin's creed, ik heb alle vlaggen in dat eerste stadje verzameld, dat zijn er 20, toen had ik dat al gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Bijvoorbeeld Stranglehold heb ik 1 keer uitgespeeld en toen was ik er wel zat van. Vond de multiplayer maar heel matig, was niet goed genoeg om het spel de tweede keer meteen op hard boiled uit te spelen en heb het daarom maar gelaten voor wat het was.. Maar overall heb ik een compleetheidspercentage van 66%, met nog een redelijke stapel games waar ik wel verder mee wil maar gewoon geen tijd voor heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Sh0ckTr00per schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:24:
Bijvoorbeeld Stranglehold heb ik 1 keer uitgespeeld en toen was ik er wel zat van. Vond de multiplayer maar heel matig, was niet goed genoeg om het spel de tweede keer meteen op hard boiled uit te spelen en heb het daarom maar gelaten voor wat het was.. Maar overall heb ik een compleetheidspercentage van 66%, met nog een redelijke stapel games waar ik wel verder mee wil maar gewoon geen tijd voor heb..
Bij mij is het meestal alleen de verhaallijn als ik het uitspeel...heel af en toe ga ik voor achievements (heb ik vooral bij Test drive unlimited gedaan). En bij Stranglehold zaten er bijvoorbeeld een aantal in die zo makkelijk waren dat ik die nog even heb gedaan nadat ik het spel uit had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Hen3s schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 15:43:
[...]

Ik kom regelmatig in Canada; wat je dan moet doen is een aangifte biljet halen bij de buitenlands douane (dus op het vliegveld - bij uitgaand) - die vul je in (dus met alle belastingen die je hebt betaald vermeld op de aankoopbonnen) en je krijgt daar een stempel op van de douane. Daarna kun dit geld dus van de buitenlandse regering terugkrijgen (ik mocht het papiertje met rekeningen niet achterlaten bij de douane = waarom - weet ik eigenlijk niet meer.
Er zitten wel minimale bedragen aan vast. En in sommige staten van USA is de belasting maar 9% - dus kijken of het dan wel kan.....
En je krijgt een cheque toegestuurd = kost ook weer geld in NL om dit te verzilveren bij de NL bank.
Bedankt voor de uitleg!
Ga binnenkort naar Canada en New York, zal vast niet met lege handen thuis komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19388

Walkman schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:53:
[...]

Bij mij is het meestal alleen de verhaallijn als ik het uitspeel...heel af en toe ga ik voor achievements (heb ik vooral bij Test drive unlimited gedaan). En bij Stranglehold zaten er bijvoorbeeld een aantal in die zo makkelijk waren dat ik die nog even heb gedaan nadat ik het spel uit had....
dat vind ik dus een voordeel van bijvoorbeeld Oblivion. Als je alles hebt gedaan hebt (alle verschillende verhaallijnen dus..) dan heb je ook daadwerkelijk alle achievements. Bij de godfarther vond en vind ik het verschrikkelijk dat je moet blijven zoek naar kleine zaken (zoals kluizen die je bent vergeten, vechtpartijen die je niet meer kan vinden en de meest verschrikkelijke: 100 filmrolletjes zoeken) Hoewel ik eigenlijk alle achievements wil hebben, blijf ik haken door dit soort onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Postius:

Ik vervolg hier even verder, anders krijgen we straks boze gezichten in het Gamecube/Wii topic.

Quote je even:

'Collin Mcrae DirT? ;-)

Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen om eindelijk mijn eigen team temaken inc, eigen gemaakte spelers erin! Is best tof mijn nederlands super talenten elftal! Met aaron Lennon erbij O+'

DirT heb ik op het oog, zag em bij Fame voor 30 euro's liggen, maar twijfelde een beetje.
Ik houd vooral van het rally gebeuren zoals het er aan toe gaat met die 'buggy' achtige wagens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19388 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:03:
dat vind ik dus een voordeel van bijvoorbeeld Oblivion. Als je alles hebt gedaan hebt (alle verschillende verhaallijnen dus..) dan heb je ook daadwerkelijk alle achievements. Bij de godfarther vond en vind ik het verschrikkelijk dat je moet blijven zoek naar kleine zaken (zoals kluizen die je bent vergeten, vechtpartijen die je niet meer kan vinden en de meest verschrikkelijke: 100 filmrolletjes zoeken) Hoewel ik eigenlijk alle achievements wil hebben, blijf ik haken door dit soort onzin
Ik vind juist het tegenovergestelde weer beter en een voordeel.
Als het bij alle spellen gewoon alleen simpele achievements waren, of je alleen de storymode hoefte uit te spelen dan zijn die achievements nogal nutteloos imo.

Nu moet je echt vanalles verzamelen/vinden of bepaalde skills halen in multiplayer of wat dan ook.
Hierdoor toont je gamerscore dus goed wat voor gamer je bent. Ga jij ervoor om alles te halen, of speel je gewoon simpel het spel uit. Gamers worden nu dus "Beloont" als je meer tijd in de game steekt en meer (soms irritant of lastige) achievements haalt. Dat is het mooie ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:53
Iemand al Viking Battle for Asgard gespeeld? is het de moeite waard om hem aan te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Anoniem: 251512 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:19:
[...]

Ik vind juist het tegenovergestelde weer beter en een voordeel.
Als het bij alle spellen gewoon alleen simpele achievements waren, of je alleen de storymode hoefte uit te spelen dan zijn die achievements nogal nutteloos imo.

Nu moet je echt vanalles verzamelen/vinden of bepaalde skills halen in multiplayer of wat dan ook.
Hierdoor toont je gamerscore dus goed wat voor gamer je bent. Ga jij ervoor om alles te halen, of speel je gewoon simpel het spel uit. Gamers worden nu dus "Beloont" als je meer tijd in de game steekt en meer (soms irritant of lastige) achievements haalt. Dat is het mooie ervan.
Sluit ik mij bij aan, al heeft het vinden van dingen niet echt wat te maken met je skills, al vind ik het weer een leuke bezigheid om geheimen te vinden.
Soms zitten er erg leuk gevonden in games, zoals de kabouter de ruimte in krijgen in half life 2 episode 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:55
Nyazzin schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:20:
Iemand al Viking Battle for Asgard gespeeld? is het de moeite waard om hem aan te kopen?
Nog niet gespeeld, maar van wat ik ervan gehoord heb is het eigenlijk niet echt de moeite om hem voor een tweede keer uit te spelen. Maar die grootse battles zijn wel erg vet.

Vraag me alleen af hoe het met de herspeelbaarheid zit. Al zou een koop via marktplaats misschien een betere optie zijn.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
In de preview van Gamekings waren ze er heel positief over...heb verder nog weinig over gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 15:47

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 84457 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:18:
@ Postius:

Ik vervolg hier even verder, anders krijgen we straks boze gezichten in het Gamecube/Wii topic.

Quote je even:

'Collin Mcrae DirT? ;-)

Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen om eindelijk mijn eigen team temaken inc, eigen gemaakte spelers erin! Is best tof mijn nederlands super talenten elftal! Met aaron Lennon erbij O+'

DirT heb ik op het oog, zag em bij Fame voor 30 euro's liggen, maar twijfelde een beetje.
Ik houd vooral van het rally gebeuren zoals het er aan toe gaat met die 'buggy' achtige wagens..
Dirt vind ik persoonlijk echt een geweldig spel. Het overgrote gedeelte blijft gewoon rally met voor de afwisseling af en toe circuit races met trucks en buggies. Het voordeel is dat de races niet erg lang zijn, dus ben je niet al te lang bezig met de minder leuke races.

Grafisch is het spel echt geweldig mooi. Ook kwa snelheidsgevoel zit het helemaal goed. Aan Dirt ga je geen miskoop doen, zeker niet voor 30 euro.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Muthas schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:42:
[...]

[...]

Heb je wel eens met de Editor van Oblivion gewerkt? Ik denk van niet omdat je dan weet dat je met 120k best een hoop kan.
Wat je kan doen is een dungeon maken met alleen maar bestaande textures, die zitten dus al in je game en daardoor wordt de addon erg klein. Hooguit hier en daar wat scriptjes en voila een volledig nieuwe dungeon :-)
Je kan zelfs nieuwe npc's bakken die nauwelijks ruimte innemen, gewoon door bijvoorbeeld een redguard te pakken, iets andere kleur, bestaande scripts erop los te laten en voila een nieuwe NPC.

Waarom sommige addons vrij groot zijn is meestal vanwege nieuwe textures.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 23:27
Niet gespeeld wel veel positieve reacties gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:32:
[...]

Dirt vind ik persoonlijk echt een geweldig spel. Het overgrote gedeelte blijft gewoon rally met voor de afwisseling af en toe circuit races met trucks en buggies. Het voordeel is dat de races niet erg lang zijn, dus ben je niet al te lang bezig met de minder leuke races.

Grafisch is het spel echt geweldig mooi. Ook kwa snelheidsgevoel zit het helemaal goed. Aan Dirt ga je geen miskoop doen, zeker niet voor 30 euro.
Thnx zeg, zal em binnenkort gaan halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:57
Kvind bij free-roaming spellen de achievements het best werken, aangezien dit( als je achievements wil behalen) de duur van het spel flink wat uitbreidt. Zoals bij assassins creed, de vlaggetjes zoeken in de steden vind ik geen probleem, heerlijk een beetje klimmen hier en daar, en af en toe beetje een gevecht uitlokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

ik heb een game waar ik alle 1000 achievements heb, dat is CoD 4 :)

halo 3 heb ik op mijn acc nog niet gedaan maar op oude wel (nieuwe xbox gekocht, oude acc is nu van me broer) die had ik bijv ook op legendary gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 3 spelen met 1000 punten, Lost en CSI harde bewijzen - beiden niet echt moeilijk, je hoeft alleen het spel uit te spelen.
Dan nog Bioshock, ik kan van de uitbreiding nog gaan voor de op hard uitspelen zonder vita chambers voor wat extra punten..

Weet iemand of sommige arcade spelen alleen zijn te spelen terwijl je bent ingelogd met xbox live?
Een paar van mijn arcade games zijn veranderd in demo's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Smoonshine schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:32:
[...]

What he said ^^

Ik ben zelf redelijk ook redelijk aan de rally games, het enige met buggies is sandstorm denk ik op dit moment maar dat heb ik een paar keer kort gedaan maar dat was wat te weinig sim voor me. Ik vond het leuke aan dirt ook naast al die punten hierboven de goede verdeling tussen sim/spel, das altijd goed :-)

Want ja nogmaals, er zijn zoveeeeel games op die xbox maar je lijkt alles al afgeserveerd te hebben mischien moet ook gewoon een paar spellen een kans geven(ik werd aangenaam verrast door Viva Pinata, Halo 3 en Fight Night round 3 terwijl ik boksen een kutsport vind).

[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 31-03-2008 19:44 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:34
MarcoC schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:27:
Ik krijg geen XviD/DivX bestanden afgespeeld met mijn Xbox 360, error 69-C00D36B2 krijg ik. Heb gewoon de update gedownload (tot drie keer toe) maar mag niet baten. Hellup ;( .
Iemand :? ? Of heb ik een mysterieus probleem wat niemand anders heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:16

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 217897 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:24:
Weet iemand of sommige arcade spelen alleen zijn te spelen terwijl je bent ingelogd met xbox live?
Een paar van mijn arcade games zijn veranderd in demo's..
Heb je je xbox ooit opgestuurd ter reparatie?

Als je een andere xbox hebt dan waar de games mee gedownload zijn, kun je deze alleen spelen als je ingelogt bent op live. Volgens mij helpt het om het spel dan te verwijderen, en opnieuw te downloaden, zodat de relatie game + console + liveaccount weer hersteld word.

PS, geen garantie enzo ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BM schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:53:
[...]

Heb je je xbox ooit opgestuurd ter reparatie?

Als je een andere xbox hebt dan waar de games mee gedownload zijn, kun je deze alleen spelen als je ingelogt bent op live. Volgens mij helpt het om het spel dan te verwijderen, en opnieuw te downloaden, zodat de relatie game + console + liveaccount weer hersteld word.

PS, geen garantie enzo ;)
Nope.. Het is mijn vaste xdoos.. niets kapot/opgestuurd/verwijderd en/of illegaal..
Enige verschil met de vorige keer is dat mijn xbox even geen internet toegang heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb bijna een maand de Panasonic TH50PY70. Ik heb alleen een probleem met mn xbox360. Ik sluit hem aan via component, maar ik krijg alleen audio. Ik heb ook al een andere xbox360 en beide component kabels geprobeerd. Iemand een idee? Misschien dat de aansluiting wel kapot is of misschien een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
MarcoC schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:49:
[...]
Iemand :? ? Of heb ik een mysterieus probleem wat niemand anders heeft.
Hoe speel je ze af (vanaf de PC of portable drive)?
Spelen ze wel gewoon op je PC?
Heb je meerdere soorten bestanden geprobeerd?
Van de 350 MB TV-rips weet ik bijvoorbeeld zeker dat ze werken.
BaZZeHH schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:13:
Ik heb bijna een maand de Panasonic TH50PY70. Ik heb alleen een probleem met mn xbox360. Ik sluit hem aan via component, maar ik krijg alleen audio. Ik heb ook al een andere xbox360 en beide component kabels geprobeerd. Iemand een idee? Misschien dat de aansluiting wel kapot is of misschien een instelling?
Beide?
Er zijn 3 kabels voor component? :P
En het inkoppertje: zit je wel op het goede kanaal?
Dat je niet het HDMI kanaal gebruikt?

[ Voor 41% gewijzigd door SH4D3H op 31-03-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaZZeHH schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:13:
Heb je alle kabels behalve de gele aangesloten?

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 31-03-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
Ja ik heb alle aangesloten. Hij doet het nu, maar alleen op 720p. Hij stond op 1080p, maar daarmee gaf hij geen beeld. Kun je dus alleen 720p over component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat kan je tv aan, daar moet je naar kijken..

edit.. je tv zou full hd moeten zijn en dus ook 1080p aan moeten kunnen..

Dat je twee kapotte component kabels hebt lijkt mij niet, anders had ie het op 720p ook niet gedaan..

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 31-03-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heel Den Haag afgegraast voor de 360 Pro 175W versie met Forza+Pinata maar isgewoon helemaal nergens te koop en niemand weet wanneer die wel komt.
Alleen bij Gameshop komt er morgen 1 maar voor €299 dus €30 duurder..!! Ik denk dat ik die maar ga halen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
Anoniem: 217897 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:33:
Wat kan je tv aan, daar moet je naar kijken..

edit.. je tv zou full hd moeten zijn en dus ook 1080p aan moeten kunnen..

Dat je twee kapotte component kabels hebt lijkt mij niet, anders had ie het op 720p ook niet gedaan..
nee de kabels zijn niet kapot. De tv moet idd full hd aankunnen. Heb de xbox360 al heel lang niet geupdate. Zal het misschien daar aan liggen? kan mij iets herinneren van een update zodat hij 1080p aankan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zou kunnen, ware het niet dat de optie voor 1080p pas beschikbaar werd toen het ook daadwerkelijk werkte.. Ik heb het ervoor iig niet gezien.
Kijk eens of 1080i werkt.

En weet iemand of live er toevallig uit ligt? ik heb nu 2 xboxen geprobeerd en beide komen live niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Laatst online: 03-10-2024
1080p kan zover ik weet alleen over HDMI, met component zit je aan 720p vast.
Nee, klopt ik zit helemaal fout, mischien was het zoiets dat veel tv's geen 1080p slikken via component ofzo.
edit2:
Ik heb ook een pana (pv70) en die neemt wel 720p en 1080i over component, en geen 1080p.
Beeldverwerking is hetzelfde als bij de py70, dus daarvoor moet je wel naar HDMI.

[ Voor 74% gewijzigd door Simball op 31-03-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, component kan net zo goed 1080p aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
1080i werkt prima. Heel vaag. Begin nu te twijfelen of ze me geen hd ready scherm hebben verkocht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op internet staat je tv als full hd, dus hij zou het aan moeten kunnen.
Probeer je xbox eens aan internet te hangen, misschien dat je toch een update nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Anoniem: 217897 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:08:
En weet iemand of live er toevallig uit ligt? ik heb nu 2 xboxen geprobeerd en beide komen live niet op.
Live werkt de hele avond al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
Ik heb hem aan het internet gehangen, maar geen update. Zie bij instellingen ook niet iets van update staan. Dat geeft hij toch normaal aan als je een update nodig heb? misschien ergens downloaden en dan via usb erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Zal er nog snel een leuk xbox + gta pakket komen of heeft wachten weinig zin financieel gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:35:
[...]

What he said ^^

Ik ben zelf redelijk ook redelijk aan de rally games, het enige met buggies is sandstorm denk ik op dit moment maar dat heb ik een paar keer kort gedaan maar dat was wat te weinig sim voor me. Ik vond het leuke aan dirt ook naast al die punten hierboven de goede verdeling tussen sim/spel, das altijd goed :-)

Want ja nogmaals, er zijn zoveeeeel games op die xbox maar je lijkt alles al afgeserveerd te hebben mischien moet ook gewoon een paar spellen een kans geven(ik werd aangenaam verrast door Viva Pinata, Halo 3 en Fight Night round 3 terwijl ik boksen een kutsport vind).
Die Fight Night, die durf ik wel te proberen, maar futuristische games als bv Halo trekken me niet echt..
Voor de Dreamcast vond ik Ready 2 Rumble best leuk., terwijl net als jij , ook ik niets met boksen heb.
Dan meer zoiets als Tombraider of Max Payne, mijn voorkeur gaat het meest uit naar third person view.
De demo van Viva Pinata heb ik even gespeeld, maar vond het allemaal iets te kiddy.

Cod4 en Gears of War lijken me op zich wel leuk, maar ik ga liver alleen op pad, zonder dat ik in groepsverband ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Laatst online: 03-10-2024
BaZZeHH, lees de OP van dit topic maar eens [Plasma] Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007 - deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
SH4D3H schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:14:
[...]

Hoe speel je ze af (vanaf de PC of portable drive)?
Spelen ze wel gewoon op je PC?
Heb je meerdere soorten bestanden geprobeerd?
Van de 350 MB TV-rips weet ik bijvoorbeeld zeker dat ze werken.
Speel ze af via WMP11, streamen dus. Meerdere soorten bestanden geprobeerd. Gewoon "scene release" Xvid DVD-rips die ik test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat verklaart het een en ander.. toch wel raar dat een full hd een hdmi nodig heeft..

Ik heb net mijn modem maar even laten afkoelen, geprobeerd op mijn reserve xbox.. RROD :(
Maar weer geprobeerd op mijn elite, en hij werkt weer, ik kom live op en mijn arcade games doen het weer..
Blijkbaar moet je om de zo veel tijd een xbox offeren aan de game goden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
MarcoC schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:00:
[...]
Speel ze af via WMP11, streamen dus.
Probeer er eens 1 van een USB stick?
Dan weet je of het streamen fout gaat of je Xbox echt geen DivX/Xvid afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damashi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-01 21:06
Is het iemand al gelukt om direct vanaf een externe hardeschijf media te streamen op de xbox 360?
dus zonders computer e.d.
?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
damashi schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:55:
Is het iemand al gelukt om direct vanaf een externe hardeschijf media te streamen op de xbox 360?
dus zonders computer e.d.
?????
Dat kan prima als je je harde schijf als FAT32 formatteert (wat wel inhoudt dat je geen bestanden groter dan 4GB erop kan zetten helaas).
SH4D3H schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:10:
[...]

Probeer er eens 1 van een USB stick?
Dan weet je of het streamen fout gaat of je Xbox echt geen DivX/Xvid afspeelt.
Grootste USB stick die ik heb is 128MB :P. Dus dat wordt knippen. Geprobeerd, werkt feilloos vanaf USB stick. Overigens kreeg ik streamen via WMP11 ook alleen maar aan de praat via een kabeltje direct vanaf mijn laptop naar de Xbox, gewoon via de router werkte het (Xbox op router via kabel, laptop via WiFi op zelfde router). Internet werkt wel gewoon prima op mijn Xbox. Vaag gedoe van MS weer :( . XBMC op Xbox 1 werkte altijd perfect. Iemand ervaring met Speedtouch 780 en Xbox 360 + WMP11?

[ Voor 51% gewijzigd door MarcoC op 31-03-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damashi
dan doel jij op een usb oplossing, dat is helaas niet wat ik bedoel.
Ik heb al een externe hardeschijf aan de xbox 360 hangen en geformatteerd in hsf+ formaat.
Maar nu heb ik een 1 tb netwerk hardeschijf gekocht (WD mybook).
En nu wil ik via de router media streamen direct op de xbox.
zonder usb dus of pc.
i.i.g. bedankt voor het meedenken !
Misschien is hier hele lichte software voor die alleen de media beschikbaar stelt voor de xbox?

[ Voor 15% gewijzigd door damashi op 31-03-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damashi
misschien weet ik iemand dat ook
kan het probleem bij sommige hebben dat ze niet vanaf een pc kunnen streamen aan het upnp liggen
dat dat niet juist geinstalleerd is via configuratiescherm software-windows onderdelen toevoegen of verwijderen-netwerkservices-details-upnp ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
damashi schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:09:
Maar nu heb ik een 1 tb netwerk hardeschijf gekocht (WD mybook).
En nu wil ik via de router media streamen.
zonder usb dus.
i.i.g. bedankt voor het meedenken !
Ik ben bang van niet.
Je kunt ook niet in je gedeelde mappen komen, alleen de mappen die in WMP11 geshared zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nu heb ik het zo aangesloten: Speedtouch modem/router met daarop aangesloten via een kabel mijn laptop en de Xbox. Laptop vindt de Xbox gewoon niet :(. Laptop vindt de Xbox wel, maar nog steeds dezelfde foutmelding op de Xbox. :'(

[ Voor 22% gewijzigd door MarcoC op 31-03-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13087

Hee.. ik heb net bij Mediamarkt een HDTV en dvdspeler/versterker/speakers gekocht voor m'n X360 (zo'n nieuwe, met HDMI dus). Die kerel bij MM verzekerde me ervan dat er naast HDMI ook een optische output voor geluid op de 360 zou zitten, heb 'm nog specifiek gevraagd om dat te controleren.

Volgens mij zit dat er dus niet op.. nou vraag ik me af of ik die xbox niet gewoon via HDMI op m'n tv kan aansluiten en vervolgens het geluid vanaf m'n tv de versterker in kan doen. Sowieso zou dat voorkeur hebben, dan hoef ik niet steeds van input te switchen. Maar de verkoper zei me dat dat merkbare vertraging in het geluid op zou leveren (klinkt onwaarschijnlijk?). Verder krijg ik het idee dat ik dan geen 5.1 geluid overhoud..

Naast dit zou ik toch graag m'n pc willen aansluiten op de versterker, hoe dat gebeurt doet er niet echt toe maar het liefst wil ik dat ook op een 5.1 manier doen :)

In elk geval wil ik morgen maar weer even terug naar Mediamarkt om die optische kabel terug te brengen, maar is het misschien verstandig als ik toch een andere versterker koop? Want deze had ik dan specifiek voor die optische input, misschien kan ik nu beter een andere nemen, nu die optische input dus niet meer nodig is (zou 'm wellicht ook kunnen gebruiken voor m'n pc, hoewel die er wel ver vanaf staat en ik begrijp dat die optische kabels niet goedkoop zijn :P).

Wat ik gekocht heb is het volgende, misschien helpt het:
LG 42LF65 - tv
Sony DAVDZ260B.CE1 - dvd set ding

Geen topdingen ik weet het.. maar leuk om mee te beginnen ,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 02-05 17:27

ThunderNet

Flits!

XBox360 heeft wel optische output :) Echter moet je dan een gewone tv-output kabel gebruiken, daar zit dan een toslink aansluiting op :)

Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/328/cableswitch5ia.jpg Zie daar rechts op de stekker :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11

Nitai

Live the life you love.

Die pijl is verwarrend :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 02-05 17:27

ThunderNet

Flits!

Die heb ik er dan ook niet in gezet :+

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

Okee, die zie ik.. maar zoals ik het aan de achterkant van m'n xbox zie, passen die kabel en de hdmi kabel er niet tegelijk in.. :s

[argh, weer als verkeerde user ingelogd, dat moest dus Egrimm zijn :S]

[ Voor 22% gewijzigd door RSP op 01-04-2008 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Die pijl geeft aan dat je de schakelaar op HDMI moet zetten, wat ik dus eerst ook niet had :+
Dat zwarte gaatje rechts is de optische uitgang idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 11:26
RSP schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:35:
Okee, die zie ik.. maar zoals ik het aan de achterkant van m'n xbox zie, passen die kabel en de hdmi kabel er niet tegelijk in.. :s
Heb hier zelf geen ervaring mee (mijn 360 heeft geen HDMI-uit) maar van wat ik in deze topics eerder heb gelezen is het wel mogelijk om de plastic behuizing van de kabel weg te halen. Dan hou je meer ruimte over en kunnen beide kabels wel tegelijk gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 10:05
MarcoC schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:01:

Grootste USB stick die ik heb is 128MB :P. Dus dat wordt knippen. Geprobeerd, werkt feilloos vanaf USB stick. Overigens kreeg ik streamen via WMP11 ook alleen maar aan de praat via een kabeltje direct vanaf mijn laptop naar de Xbox, gewoon via de router werkte het (Xbox op router via kabel, laptop via WiFi op zelfde router). Internet werkt wel gewoon prima op mijn Xbox. Vaag gedoe van MS weer :( . XBMC op Xbox 1 werkte altijd perfect. Iemand ervaring met Speedtouch 780 en Xbox 360 + WMP11?
Vaag gedoe van MS weer ?? Het ligt gewoon aan jezelf. Het moet gewoon werken, beter je best doen. ;)

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196025

BaZZeHH schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:34:
Ik heb hem aan het internet gehangen, maar geen update. Zie bij instellingen ook niet iets van update staan. Dat geeft hij toch normaal aan als je een update nodig heb? misschien ergens downloaden en dan via usb erop zetten?
Heb je wel de spring update dan ?
Bij die update was meen ik o.a de 1080P compatibiliteit aangepast *toch ?!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13087

Crowbar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:41:
[...]

Heb hier zelf geen ervaring mee (mijn 360 heeft geen HDMI-uit) maar van wat ik in deze topics eerder heb gelezen is het wel mogelijk om de plastic behuizing van de kabel weg te halen. Dan hou je meer ruimte over en kunnen beide kabels wel tegelijk gebruikt worden.
Dit klinkt goed, even het bekijken waard :)

@Duuvel: die kun je wel op HDTV zetten, maar de HDMI uitgang zit nog steeds los op de xbox ;) Met die schakelaar stel je alleen de composite/component uitgangen van die kabel op HDTV in volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:33
woeii vanmorgen spring update 2008 gedownload

straks ff checken wat er nieuw is

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 01-04-2008 09:34 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Da's de 1 april update, krijg je tijdens het spelen random freezes, artefacts en een rrod op de meest ongemakkelijke momenten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:37:
Da's de 1 april update, krijg je tijdens het spelen random freezes, artefacts en een rrod op de meest ongemakkelijke momenten.. ;)
hehe partypooper :+

gisteren werd het mijn xbox ff teveel met CoD4, online; ik blies een auto op, vlakbij ontplofte een flashgrenade en een smokegrenade: instant freeze

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 01-04-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Mijn vrouw had nog een ogenschijnlijke random freeze met Uno, aan het grafisch geweld kan het niet gelegen hebben.. Ik ruik alweer een 1 april conspiracy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:42:
Mijn vrouw had nog een ogenschijnlijke random freeze met Uno, aan het grafisch geweld kan het niet gelegen hebben.. Ik ruik alweer een 1 april conspiracy..
haha ja dat zou een bak zijn, iedereen die vandaag zijn xbox aanzet krijgt ff een RROD te zien; ingebouwd in de vorige update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djensen35
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 11:51
mowa schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:45:
Heel Den Haag afgegraast voor de 360 Pro 175W versie met Forza+Pinata maar isgewoon helemaal nergens te koop en niemand weet wanneer die wel komt.
Alleen bij Gameshop komt er morgen 1 maar voor €299 dus €30 duurder..!! Ik denk dat ik die maar ga halen...
Mowa, inmiddels geluk gehad? Ik ben ook in Den Haag en omstreken bezig geweest..

Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-04 19:12
Phusebox schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:32:
woeii vanmorgen spring update 2008 gedownload

straks ff checken wat er nieuw is
Hoe heb je die gedownload? Als ik mijn Xbox360 aanzet gebeurd er niets. En daarbij stond in die mail dat Live down zou zijn van 9 tot 12. Heb jij hem hiervoor al binnengekregen of wat?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Weltschmerz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:26:
[...]

Hoe heb je die gedownload? Als ik mijn Xbox360 aanzet gebeurd er niets. En daarbij stond in die mail dat Live down zou zijn van 9 tot 12. Heb jij hem hiervoor al binnengekregen of wat?
* equationunequal wijst naar datum boven post...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-04 19:12
Hankey schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:28:
[...]

* Weltschmerz wijst naar datum boven post...

;)
Juist..........slim :9

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Aangezien over 2 dagen de nieuwe COD4 maps uitkomen ben ik op zoek naar Microsoft Points. Ik heb al gemerkt dat online ze nauwelijks goedkoper zijn dan in de winkel dus dank dat ik dat laatste ook ga doen. Het viel me alleen op dat er geen kleiner aantal lijkt te zijn dan 2100 punten, klopt dat? Of kan je met een creditcard via marketplace wel precies het benodigd aantal punten betalen (in dit geval 800)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

Misschien is het handig dit topic te locken, aangezien er al een deel 47 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Schweino schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:43:
Aangezien over 2 dagen de nieuwe COD4 maps uitkomen ben ik op zoek naar Microsoft Points. Ik heb al gemerkt dat online ze nauwelijks goedkoper zijn dan in de winkel dus dank dat ik dat laatste ook ga doen. Het viel me alleen op dat er geen kleiner aantal lijkt te zijn dan 2100 punten, klopt dat? Of kan je met een creditcard via marketplace wel precies het benodigd aantal punten betalen (in dit geval 800)?
Ja, je kan een creditcard gebruiken om een kleiner aantal punten te kopen. Per 200 of 300 gaat het dan meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
treative schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:43:
[...]

Vaag gedoe van MS weer ?? Het ligt gewoon aan jezelf. Het moet gewoon werken, beter je best doen. ;)
Nou, ik zet Media Sharing aan in WMP11, via WiFi staat de Xbox er niet eens bij. Dan maar direct via een kabel, dan staat de Xbox er wel bij, maar werkt het afspelen van Divx/XviD-bestanden gewoon niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:57

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Haijo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:15:
[...]

Ja, je kan een creditcard gebruiken om een kleiner aantal punten te kopen. Per 200 of 300 gaat het dan meen ik.
Nee, minstens 500 (€6,-). Daarna 1000 (€12,-), 2000 (€24,-) en 5000 (€60,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

MarcoC schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:21:
[...]
Nou, ik zet Media Sharing aan in WMP11, via WiFi staat de Xbox er niet eens bij. Dan maar direct via een kabel, dan staat de Xbox er wel bij, maar werkt het afspelen van Divx/XviD-bestanden gewoon niet. :(
tja het valt allemaal niet mee, dat moet ik je nageven,maar heb je ook alle poorten opengezet , op de router :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Het Xbox 360 ervaringen Topic #47

Daar verder!

Niet hier!

;)

Acties: