Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 58.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

was vandaag bij media markt breda. En wilde maar eens GTA gaan pre orderen, de pre orders waren al uitverkocht :?

Maar er zou op 29 april wel 400 stuks arriveren...

Aangezien het toch een 18+ game is zijn er toch wat fanetieke gamers in Breda....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
thx meteen besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Kluit schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:01:
Deze combinatie werkt perfect met een resolutie van 1280x768, maar wanneer ik de resolutie op 1080p zet heb ik een probleem. De monitor blijft als het ware op 1280x768 staan terwijl het een 1080p input krijgt, het resultaat is dat het beeld niet passend is (het beeld is vergroot).
Is dit probleem op te lossen? (zonder een nieuwe tv te kopen ;) )
Ehhh, je monitor zou zichzelf automatisch moeten aanpassen.
De monitor en de Xbox al eens opnieuw gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
lekker dan, die kutcode accept ie ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:46:
[...]

De keer dat ik mijne op een monitor aansloot koos de xbox zelf de best mogelijke resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Rev! schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:57:
[...]

lekker dan, die kutcode accept ie ook niet...
Weet je zeker dat je een Nederlandse account hebt, en geen amerikaanse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:12:
[...]
De keer dat ik mijne op een monitor aansloot koos de xbox zelf de best mogelijke resolutie.
Bij mij koos ie dacht ik de hoogste resolutie maar met een andere aspect-ratio.
En op een B-merk monitor is schalen niet het sterkste punt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ff een vraagje zijn die niewe Arcade's ook uitgerust met dat Falcon moederbord en zo? Moet zeker op de doos kijken of het een 175w model is?

Want ik krijg nu toch wel soms bij het aanzetten van m'n X360 een E74 error :|. Had wel ff gegoogeld op E74, maar veelal is dat een fout mbt tot de AV kabel en een niewe AV kabel is natuurlijk nergens los te koop. Ik snap er niks van, want ik kan daarna wel uren doorgamen zonder vastlopers e.d. maar ik hou er toch maar ernstig rekening mee dat ie binnekort de geest gaat geven.

En tja, m'n drive is geflashed dus opsturen is een no go. Eigen risico, niks aan te doen. Gelukkig is 200 euro voor een Arcade wel te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
MochiGohan schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:46:
[...]

Weet je zeker dat je een Nederlandse account hebt, en geen amerikaanse ?
Volgens mij is dat idd het probleem, ik hem mijn xbox wel ingesteld op NL, maar mijn account van mijn WindowsLive ID is gekoppeld ofzo (hoe het precies zit weet ik niet) maar iig die is wel Amerikaans

Hoe kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
SH4D3H schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:46:
[...]

Ik heb beide al meerdere keren opnieuw opgestart...
er zit natuurlijk ook zon auto-setting knop op en dan stelt ie zich opnieuw in, maar wel iedere keer op de verkeerde resolutie :?
Nu las ik een stukje van de review van de X-Box 360 VGA kabels en deze konden maar tot een resolutie van 1360x768... ik heb andere, maar dat kan natuurlijk ook het probleem zijn :(

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Rev! schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:58:
[...]

Volgens mij is dat idd het probleem, ik hem mijn xbox wel ingesteld op NL, maar mijn account van mijn WindowsLive ID is gekoppeld ofzo (hoe het precies zit weet ik niet) maar iig die is wel Amerikaans

Kan volgens mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Zover ik weet kan dat inderdaad niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
MochiGohan schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 22:30:
[...]
Zover ik weet kan dat inderdaad niet...
Kun je niet de plaats in je Windows LiveID veranderen?
Dat heeft iig altijd gekund, wellicht dat je account dan mee verandert ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xR4RJEDg8zlny4317sqDLtIU/full.jpg

500 puntjes kado. Is toch weer 6,- in de pocket ;) Het maakt niet heel veel uit, maar als je die game toch wil hebben is het leuk meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb m in januari al besteld..wel grappig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
Sagat schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:05:
Volgens mij hebben tweakers vrij vaak hun 360 op een monitor aangesloten. Ik ben alleen benieuwd wat jullie dan met geluid doen, aangezien de meeste monitoren geen of maar 'redelijke' speakers hebben.

EN wat voor mij het belangrijkste is, ik wil geen irritant 'omprikken' om te kiezen tussen pc geluid en 360 (maar de geluiden mogen uiteraard ook niet door elkaar heen lopen, als het tegelijk aangesloten zit B) )

Ben wel benieuw naar creatieve oplossingen (vermoed voornamelijk logitech Z-xxxx volgens mij wel de speakerset series die en meerdere bronnen doet, en goede kwaliteit geeft en enigszins betaalbaar is)
Ik heb n externe geluidskaart, de creative extigy met )5.1 boxen) en daar zit zowel mn xbox360 op aangesloten met optische kabel alsook mn pc dmv usb.
Ik vind het juist geweldig om tegelijkertijd te gamen, de muziek in de game uit te zetten en dan via itunes op de pc naar internetradio te luisteren.
De muziek loopt dus door de game heen en ik vind dat veel leuker dan n cd op te zetten die ik al ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:55:
Jongens ff een vraagje zijn die niewe Arcade's ook uitgerust met dat Falcon moederbord en zo? Moet zeker op de doos kijken of het een 175w model is?

Want ik krijg nu toch wel soms bij het aanzetten van m'n X360 een E74 error :|. Had wel ff gegoogeld op E74, maar veelal is dat een fout mbt tot de AV kabel en een niewe AV kabel is natuurlijk nergens los te koop. Ik snap er niks van, want ik kan daarna wel uren doorgamen zonder vastlopers e.d. maar ik hou er toch maar ernstig rekening mee dat ie binnekort de geest gaat geven.

En tja, m'n drive is geflashed dus opsturen is een no go. Eigen risico, niks aan te doen. Gelukkig is 200 euro voor een Arcade wel te doen.
Even een volledige reset van de consoles kan soms ook helpen.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dus een Xbox360 kopen na de prijsverlaging. Alleen is het moeilijk om te onderscheiden welke versie nou de nieuwe chips heeft met lagere stroomverbruik en HDMI en welke niet. De Pro is nu duurder dan de Premium, maar de Premium heeft twee spellen erbij. En was er aan het begin van dit topic sprake van een Premium met HDMI, dus de nieuwe versie. Wie kan me helpen?

Ook heb ik gezocht naar info over bestellen uit het buitenland; waar bestelt met de games uit de buitenland? Die schijnen erg goedkoop te zijn (uit china of amerika etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 10:46:
Ik wil dus een Xbox360 kopen na de prijsverlaging. Alleen is het moeilijk om te onderscheiden welke versie nou de nieuwe chips heeft met lagere stroomverbruik en HDMI en welke niet. De Pro is nu duurder dan de Premium, maar de Premium heeft twee spellen erbij. En was er aan het begin van dit topic sprake van een Premium met HDMI, dus de nieuwe versie. Wie kan me helpen?

Ook heb ik gezocht naar info over bestellen uit het buitenland; waar bestelt met de games uit de buitenland? Die schijnen erg goedkoop te zijn (uit china of amerika etc.).
Misschien even de search gebruiken? Deze dingen zijn echt al 100 keer in de topics gezegd.

De xboxen met de nieuwste chips hebben een 175 watt voeding, dit staat op de zijkant van de doos vermeld (als er 203 watt staat is het nog een oud model).

Spellen uit het buitenland worden door tweakers veelal besteld bij gamehubs.com, play asia of ebay winkels (zoals bijvoorbeeld de winkels van jillybean611 en biz-com2).

edit: Ik zal dit ook binnenkort in de SP vermelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL gisteren STRANGELHOLD gekocht bij de MM voor maar € 15 :D
Vet grappig spel! 8)
Xbox 360 games zijn de laatste erg gunstig geprijsd en daar ben ik hen dankbaar voor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Compleet pakketje op marktplaats van 20 games :P Die wil ik hebben.

Verder zijn de echte vette games slecht ins prijs gedaald. Lees : Call of Duty 4; Assasins Creed

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MochiGohan schreef op zondag 30 maart 2008 @ 11:39:
[...]

Misschien even de search gebruiken? Deze dingen zijn echt al 100 keer in de topics gezegd.

De xboxen met de nieuwste chips hebben een 175 watt voeding, dit staat op de zijkant van de doos vermeld (als er 203 watt staat is het nog een oud model).

Spellen uit het buitenland worden door tweakers veelal besteld bij gamehubs.com, play asia of ebay winkels (zoals bijvoorbeeld de winkels van jillybean611 en biz-com2).

edit: Ik zal dit ook binnenkort in de SP vermelden...
Eerste post, eerste en laatste 2-3 pagina's showden nix dus ik dacht dat het niet zo vaak werd gesteld.
Hoe weet ik of een versie de 'nieuwste chip' heeft dan? Alleen op de zijkant kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:42
Rev! schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:58:
[...]

Kun je ZEKER NIET veranderen..... - dit is een gevecht geweest die ik met Microsoft NL EN USA heb gevoerd - en die ik uiteindelijk dik heb verloren.....
Land kunnen ze niet veranderen (en ik heb ze uitgelegd dat er een verschil is tussen "kunnen" en "willen" - aangezien het puur database werk is....).
Mocht je doorgaan dit account te gebruiken - en ze merken dat er een NL ipadres op een USA account werkt; kan je xbox worden gebanned.....

Wat ik heb gedaan; ik had Sjeltur - nu een Sjelturs aangemaakt.
Bij Sjelturs heb ik mijn Live abo gedaan..... en gebruik Sjeltur tussendoor om bijvoorbeeld gamerpics en themes te krijgen = want op de amerikaanse komen altijd veel meer gratis pics en themes.... en die kan ik gewoon op mijn Sjelturs account gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:18:
[...]

Eerste post, eerste en laatste 2-3 pagina's showden nix dus ik dacht dat het niet zo vaak werd gesteld.
Hoe weet ik of een versie de 'nieuwste chip' heeft dan? Alleen op de zijkant kijken?
Volgens mij is dat al 1000000x vermeld. Er staat 175W op de doos ipv 200+ (En volgens mij alleen met HDMI)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Hen3s schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:30:
[...]

Kun je ZEKER NIET veranderen..... - dit is een gevecht geweest die ik met Microsoft NL EN USA heb gevoerd - en die ik uiteindelijk dik heb verloren.....
Land kunnen ze niet veranderen (en ik heb ze uitgelegd dat er een verschil is tussen "kunnen" en "willen" - aangezien het puur database werk is....).
Mocht je doorgaan dit account te gebruiken - en ze merken dat er een NL ipadres op een USA account werkt; kan je xbox worden gebanned.....

Wat ik heb gedaan; ik had Sjeltur - nu een Sjelturs aangemaakt.
Bij Sjelturs heb ik mijn Live abo gedaan..... en gebruik Sjeltur tussendoor om bijvoorbeeld gamerpics en themes te krijgen = want op de amerikaanse komen altijd veel meer gratis pics en themes.... en die kan ik gewoon op mijn Sjelturs account gebruiken....
Heb nu een nieuwe Xbox Live en Windows Live account aangemaakt met NL als setting, nu pakt hij de code wel.

Nieuwe tag is BoBz 360 btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
PWM schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:13:
[afbeelding]

500 puntjes kado. Is toch weer 6,- in de pocket ;) Het maakt niet heel veel uit, maar als je die game toch wil hebben is het leuk meegenomen.
Hoe kom je hieraan?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Net even een filmpje van too human gedowned via market place. Blijkt het dat het een soort van high tech diablo achtig spel te gaan worden :9~
D2: heeft me echt super lang bezig gehouden, dus dit spel ga ik dus zeker volgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[afbeelding]

Linkje aub :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
http://www.xbox.com/nl-nl/games/g/grandtheftautoiv

Stond gewoon in een e-mail van MS :)

Heeft iedereen trouwens dat bericht van Xbox Live ontvangen over de downtime op 1 april?
Is dat een grap of kun je echt 3 uur niet gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit dat met reserveren?

ik heb hem bij de music store gereserveerd maar die had niet zo'n speciaal doosje voor die reservering (krijgen zie hier in steenbergen nooit) hoefde ook niets aan te betalen. dat was bij AC:CE ook, hadden we ook dat tinnen doosje met dvd en stripje er niet bij omdat ze die niet binnen gekregen hadden. zal je die pre order kit nodig hebben voor die gratis points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ferry34 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:13:
[...]

Ik heb n externe geluidskaart, de creative extigy met )5.1 boxen) en daar zit zowel mn xbox360 op aangesloten met optische kabel alsook mn pc dmv usb.
Ik vind het juist geweldig om tegelijkertijd te gamen, de muziek in de game uit te zetten en dan via itunes op de pc naar internetradio te luisteren.
De muziek loopt dus door de game heen en ik vind dat veel leuker dan n cd op te zetten die ik al ken.
Hey! Het is net of ik mijzelf hoor praten :+ Ik doe exact hetzelfde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SH4D3H schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:32:
http://www.xbox.com/nl-nl/games/g/grandtheftautoiv

Stond gewoon in een e-mail van MS :)

Heeft iedereen trouwens dat bericht van Xbox Live ontvangen over de downtime op 1 april?
Is dat een grap of kun je echt 3 uur niet gamen :+
"Stond gewoon in een e-mail van MS"

Ohja, en iedereen krijgt ook die e-mails he? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Als je een gamertag hebt als het goed is wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24
Kaasje123 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:54:
[...]

Hey! Het is net of ik mijzelf hoor praten :+ Ik doe exact hetzelfde. :)
lol!
Wat voor merk/type geluidskaart gebruik jij dan? Ik ben als de dood dat de mijne kapot gaat, want ik zie verder nooit surroundsetjes die 2 sources tegelijkertijd kunnen laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand ervaring met bestellen bij Play.com? Volgens mij zit de shop in de UK, dus gewoon PAL neem ik aan. Je loopt geen risico dat je een NTSC-versie krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 11-09 09:39

Graveheart

Say what?

Niets aan het handje. Games die je daar besteld, werken vlekkeloos.
Hou wel rekening met een anderhalf tot twee weken levertijd.
En zet je currency op €'s, anders kun je niet afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Ik heb zojuist de Heroic Map Pack van Halo3 -gratis- gedownload. Is dat sinds kort zo? Of een foutje of iets?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Weltschmerz schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:14:
Ik heb zojuist de Heroic Map Pack van Halo3 -gratis- gedownload. Is dat sinds kort zo? Of een foutje of iets?
Voor zover ik heb begrepen is de Heroic map pack gratis te downloaden en is de LEGENDARY map pack 400 punten ofzo...? Die is iig niet gratis :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Dat klopt gewoon, er is nu nl. een nieuwe pack. (Legendary ofzo? Ik speel geen Halo)

En Play.com zit op zo'n eilandje, Jersey dat bij de UK hoort vziw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Maar hoe werkt dat dan? Ik bedoel ze verwijzen je door naar Bol, maar is dit gewoon dat Pre-Order ding waarbij je zo'n cdtje krijgt? Hoe kunnen ze je anders die credits geven en die "extra content" i.e. gamerpictures?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee.
Hij verwijst gewoon naar de GTA IV pagina, waarna je op reserveren kunt klikken en dan een lijstje shops krijgt. Ik denk dat het inderdaad zo'n pre-order ding zal zijn, iets anders lijkt me niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:18:
[...]

Op de doos staat 175W vermeld (op de sticker)
Kan je de doos nie vinden kijk dan op je xbox of er een HDMI uitgang zit onder de AV port..

Heb je da nie dan heb je de oude versie...

Ga nu niet in winkels vragen naar 175W of 203W ze staan je aan te kijken alsof je van mars komt. Check zelf de sticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Weltschmerz schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:35:
[...]

Maar hoe werkt dat dan? Ik bedoel ze verwijzen je door naar Bol, maar is dit gewoon dat Pre-Order ding waarbij je zo'n cdtje krijgt? Hoe kunnen ze je anders die credits geven en die "extra content" i.e. gamerpictures?
Zelfs bij de winkels die het pre-order pack hebben, heb je die niet eens nodig om te reserveren. Als je al gereserveerd had voordat de pre-order pack er was, dan heb je het spel gegarandeerd bij de release. Ik geloof dat je zelfs het pre-order pack niet eens kon gebruiken om de Limited Edition versie te reserveren. Hoe kom je dan aan die punten en gamerpics?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
MetroidPrime schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:30:
[...]
Hoe kom je dan aan die punten en gamerpics?
Dat staat in die email.
Breng een bezoek aan Liberty City. Beleef Grand Theft Auto IV op Xbox 360 en speel de Grand Theft Auto IV multiplayer* op Xbox LIVE met je vrienden. En download vanaf najaar 2008 exclusieve verhaallijnen op Xbox LIVE Marketplace.

RESERVEER NU EEN EXEMPLAAR en krijg exclusieve Grand Theft Auto IV-content en 500 Xbox LIVE Points.

* Voor online multiplayer moet je Xbox LIVE Gold lid zijn. Downloads van verhaallijnen worden los verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Iemand hier al Viking gespeeld? Is het wat? Ik twijfel, want het ziet er vet uit, maar de reviews lopen nogal uiteen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Christmas pre-order pack zit een kaartje waar code op staat, wellicht dat je die ooit kan invoeren voor die 500 MS punten.
Ook wat, de link van Bol.com op de xbox site linkt door naar de oude xbox pagina van Bol.com..
Beetje moeilijk GTA4 te vinden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Als het goed is komt de Spring Update er weer bijna aan, wat zouden jullie hier graag in terug willen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Angeloonie schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:27:
Iemand ervaring met bestellen bij Play.com? Volgens mij zit de shop in de UK, dus gewoon PAL neem ik aan. Je loopt geen risico dat je een NTSC-versie krijgt?
Al heel vaak besteld nog nooit problemen ze hebben super service!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
King_Tech schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:05:
Als het goed is komt de Spring Update er weer bijna aan, wat zouden jullie hier graag in terug willen zien?
-Ondersteuning voor externe NTFS schijven. (belachelijk dat ik voor een beetje 720p/1080p content m'n schijf moet formatteren als zijnde een Apple schijf)

-De "youtube" voor XNA games

[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 30-03-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Nouja, binnenkort. Ik veracht hem pas weer in Mei.

Ik hoop dat het deze keer moegleijk wordt om met meer als 1 persoon te chatten in het dashboard.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop meer ondersteuning voor voor streaming vidoe, zoals x264 mkv ectr , zou wel mooi zijn namelijk dan hoef ik die films niet elkens keer te converteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:24
een magische upgrade die mijn tv omtovert tot een full-hd.... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik hoop dat H.264 High Profile @ L5.1 ondersteund gaat worden.
Nieuwe(re) encodes zijn steeds vaker L5.1 en L4.1 'faken' werkt lang niet altijd.
En natuurlijk ondersteuning van MKV en/of subtitles zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:22:
Ik hoop dat H.264 High Profile @ L5.1 ondersteund gaat worden.
Nieuwe(re) encodes zijn steeds vaker L5.1 en L4.1 'faken' werkt lang niet altijd.
En natuurlijk ondersteuning van MKV en/of subtitles zou fijn zijn.
MKV wordt wel ondersteunt hangt maar net af van welke streamsoort erin zit.

Ik zelf hoop op 5.1 aac ondersteuning, zodat je bijna alle quicktime.mov trailers rechtstreeks naar 360 kan streamen nu alleen de trailers zonder aac :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

SH4D3H schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:35:
[...]

Dat staat in die email.

[...]
Wat staat er dan in die email? Het stukje dat je citeert beantwoord mijn vraag niet en niet iedereen heeft zich op die nieuwsbrief geabonneerd.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 30-03-2008 19:42 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:42:
[...]

Wat staat er dan in die email? Het stukje dat je citeert beantwoord mijn vraag niet en niet iedereen heeft zich op die nieuwsbrief geabonneerd.
Hier een linkje waar je de online versie van de nieuwsbrief kan vinden.
link

edit: De brief beantwoord je vraag overigens niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
MetroidPrime schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:42:
[...]
Wat ik citeerde, zoals je op de link hierboven kunt zien, is de e-mail.
Meer is het niet.

Overigens bedoelde ik dat dat stukje over die punten in de mail staat, niet de manier waarop het werkt.

@Grave: MKV supported? :o

[ Voor 13% gewijzigd door SH4D3H op 30-03-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:02:
[...]

Wat ik citeerde, zoals je op de link hierboven kunt zien, is de e-mail.
Meer is het niet.

Overigens bedoelde ik dat dat stukje over die punten in de mail staat, niet de manier waarop het werkt.

@Grave: MKV supported? :o
Hmm ffkes in de war met mp4 damn my bad.

Naja als ze .mov en mp4 ondersteunen moet mkv ook niet al te moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat dit wat duidelijkheid schept..
Inside each pre-order box will be a code for Xbox Live. The code will give you access to four exclusive GamerPics and 500 Microsoft Points to spend on whatever you like. The announcement notes that the code will only be included by "participating retailers", so be sure to ask before you make your purchase.
Dit gaat om OZ, maar ik neem aan dat het hier ook wel zo zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:59:
[...]

Hier een linkje waar je de online versie van de nieuwsbrief kan vinden.
link

edit: De brief beantwoord je vraag overigens niet :P
Nee heel erg vaag gedoe. Als je de link uit de mail volgt, kom je op een GTA4 page, daar kan je op reserveren klikken en die verwijst naar een aantal standaard bedrijven of naar een xbox specifieke pagina van dat bedrijf (bol.com versie nog naar de xbox 1 d:)b ). Als je bijvoorbeeld de bart smit link volgt dan kom je bij een banner naar een info-pagina en daar vind je weer niks over een 500 punten cadeau.

Alleen maar dit:
De eerste 150 kopers ontvangen een gratis exclusieve Pre-orderkit van Grand Theft Auto 4!

Dit pakket bevat:

DVD making of GTA IV.
GTA IV ansichtkaarten
GTA IV Credit Card
Dus... lekkere duidelijke actie.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:13:
Misschien dat dit wat duidelijkheid schept..

[...]

Dit gaat om OZ, maar ik neem aan dat het hier ook wel zo zal gaan.
lekker, zo'n pre order box heb ik dus niet, is nooit hier te krijgen :( ik zal er nog eens naar vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Dat wat je daar aanhaalde staat dus ook op die kleine kartonnen verpakkingen die ik hier in de winkel voor 10 euro zie liggen.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Ik krijg geen XviD/DivX bestanden afgespeeld met mijn Xbox 360, error 69-C00D36B2 krijg ik. Heb gewoon de update gedownload (tot drie keer toe) maar mag niet baten. Hellup ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
Reorganisatie van de Live Arcade games. Als ik een tab 'recently played' selecteer dat die spellen meteen verschijnen, en niet nadat die 50 die ik niet speel pas geverifieerd zijn.

En die full-screen updates die er sinds de laatste update inzitten mogen er direct weer uit. Ik zit soms een minuut naar zo'n ring te kijken terwijl ik gewoon een spel spelen wil..

Ook mogen ze de delete hotkey die al wel was aangekondigd echt gaan invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

yzf1kr schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:43:
[...]

Nouja, binnenkort. Ik veracht hem pas weer in Mei.

Ik hoop dat het deze keer moegleijk wordt om met meer als 1 persoon te chatten in het dashboard.
Ik kreeg laatst de melding dat xbox live op 1 april (morgen dus) een paar uur down zal zijn voor maintenance, zou dit ermee te maken kunnen hebben dat dan de spring update wordt uitgerold?

Wat ik graag terug zou willen zien is de mogelijkheid om mp3's door te spoelen.

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 31-03-2008 08:53 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond via xboxlive even aantal filmpjes gekeken van Battlefield BC. Moet zeggen dat de sommige wel humor zijn :D. Ook ziet het "Destruction Diary" filmpje erg heel vet en veelbelovend uit.
Lijkt mij een geweldige game om op live te spelen.

Gewoon muren wegknallen om vervolgens verschuilende "enemies" af te knallen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Wat je dan wel krijgt is dat iedereen met een rocketlauncher gaat lopen en je nergens meer veilig zit (wat dan net zo irritant is als granaten bij andere shooters).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:44:
Wat je dan wel krijgt is dat iedereen met een rocketlauncher gaat lopen en je nergens meer veilig zit (wat dan net zo irritant is als granaten bij andere shooters).
Mocht het zo zijn dat je ook met simpele automatische geweren muren kapot kunt schieten. Dan is het misschien een optie om bepaalde onderdelen (indien mogelijk) bij het hosten van een game uit te schakelen.

Zoals bijvoorbeeld bij Ghost Recon AW heb je de optie "No Explosives" hiermee heb je geen granaten en geen rockets etc. En kun je ook kiezen voor enkel "No Grenades".

Het lijkt me dan inderdaad behoorlijk handig als je deze optie's hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Martinspire schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:44:
Moet je die wel eerst apart kopen |:(

Ik zie het straks bij GTA ook al voor me na de overname door EA.. wil je iemand uit z'n ferrari sleuren, krijg je een pop-up: 'to enter this vehicle, please purchase the ferrari pack from the marketplace for only 300 microsoft points. press x to purchase now or b to cancel'. En als je dan op b drukt word je meteen aangereden en ingerekend door de politie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
OMFG 8)7

Oftewel: hoe meer geld je uitgeeft, hoe meer voordeel je hebt in multiplayer :/. Die ga ik dus zeker weten niet kopen/spelen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:14:

Ik zie het straks bij GTA ook al voor me na de overname door EA.. wil je iemand uit z'n ferrari sleuren, krijg je een pop-up: 'to enter this vehicle, please purchase the ferrari pack from the marketplace for only 300 microsoft points. press x to purchase now or b to cancel'. En als je dan op b drukt word je meteen aangereden en ingerekend door de politie :X
uumh ok :? is dit al officieel bevestigd ergens, vind het echt te dramatisch voor woorden als ze dit echt gaan doen.
Hankey schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:26:
OMFG 8)7

Oftewel: hoe meer geld je uitgeeft, hoe meer voordeel je hebt in multiplayer :/. Die ga ik dus zeker weten niet kopen/spelen...
Inderdaad, mocht de single player erg goed blijken zal ik hem misschien nog aanschaffen. Echter als dit doorgaat zou ik hem voor multiplayer zoizo niet kopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:15
subtitle support natuurlijk. Maar ook mkv zou fijn zijn, en stop eindelijk eens 5.1 geluid in iets anders dan wmv. En als ze toch bezig zijn, laat dan direct alle codecs ook in mediacenter werken, want waarom dat niet werkt is mij een raadsel.

Ach eigenlijk heb ik liever dat ms er gewoon xbmc opzet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:36:
[...]
uumh ok :? is dit al officieel bevestigd ergens, vind het echt te dramatisch voor woorden als ze dit echt gaan doen.
Nee, dat is een grapje ;)
Maar hij zou weleens gelijk kunnen krijgen mocht EA TakeTwo daarwerkelijk inlijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:36:
[...]

Da's een grapje :+ maar stel dat EA de GTA zou overnemen, dan zie ik ze dat soort dingen best wel invoeren.
[...]

Inderdaad, mocht de single player erg goed blijken zal ik hem misschien nog aanschaffen. Echter als dit doorgaat zou ik hem voor multiplayer zoizo niet kopen |:(
Het is echt gewoon geldklopperij van het laagste niveau |:( Je betaalt voor een spel, dan moet je ook nog is gaan betalen voor content die al op je disc staat maar nog moet activeren 8)7 Is al vaker gebeurd trouwens, zelfs bij Oblivion (nooit bevestigd, maar DC van 120KB wat een hele nieuwe dungeon opent kan nooit in die 120KB staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Sh0ckTr00per schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:14:
[...]

geweldig scenario :P

Maar serieus, ik heb nooit zoveel tegen extra content gehad, ik vind het sympathiek als het gratis beschikbaar wordt gesteld, of op een gegeven ogenblik gratis wordt, maar dat je direct bij launch wapens moet kopen op de marketplace vind ik zo verwerpelijk dat ik liever de hele game boycot. Je betaald notabene al ruim 60 euro voor het product. Verwerk die extra wapens dan in een grote update met wat extra levels een 3 maand later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:42:
Nee, dat is een grapje ;)
Maar hij zou weleens gelijk kunnen krijgen mocht EA TakeTwo daarwerkelijk inlijven.
Muthas schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:42:
Da's een grapje :+ maar stel dat EA de GTA zou overnemen, dan zie ik ze dat soort dingen best wel invoeren.

Het is echt gewoon geldklopperij van het laagste niveau |:( Je betaalt voor een spel, dan moet je ook nog is gaan betalen voor content die al op je disc staat maar nog moet activeren 8)7 Is al vaker gebeurd trouwens, zelfs bij Oblivion (nooit bevestigd, maar DC van 120KB wat een hele nieuwe dungeon opent kan nooit in die 120KB staan).
Haha, ja dat deel van GTA IV begreep ik dat het een grapje was :+

Misschien was ik beetje onduidelijk maar doelde meer op Battlefield BC, of het officieel bevestigt is dat je daadwerkelijk voor online wapens zou moeten/kunnen kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Niet bevestigd, maar een screenshot uit de laatste beta, zoals je kan lezen in bovenstaand linkje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[afbeelding]

Waar kan je dat doen?

Iemand trouwens al viking gespeeld, ik keek er opzich wel naar uit maar helaas lees ik nu her en der flink negatieve reviews. Een 5 op eurogamer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djensen35
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-06 09:12
Ik wil een xbox 360 gaan aanschaffen (voor GTA IV :P ) en zodat ik deze op mn HDMI kan aansluiten..

maar de premium versie (269 met Viva Pinata en Forza 2) heeft in geen enkele winkel HDMI terwijl Arcade dat zelfs wel heeft..

Iemand een goede optie of een verkooppunt waar ze wel met HDMI hebben ?!

Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

De Premium is "omgedoopt" naar de Pro, deze zijn nieuwer dus grote kans dat hier wel HDMI op zit (Weet niet of dit altijd zo is).

Heb trouwens afgelopen zaterdag een nieuwe tv gekocht (LG 32lc41), aangesloten en ik dacht: zo nu lekker gamen. Xbox opstarten, ik dacht: oke lekker groot enzo, beeld ziet er goed uit maar ik had er stiekem wel iets meer van verwacht....totdat ik erachter kwam dat m'n Xbox nog gewoon op m'n oude TV was ingesteld :')
Daarna ingesteld op HDTV (720p), Wow :D

Is er trouwens veel veerschil tussen 720p en 1080i? Ik heb even 1080i ingesteld maar zag geen verschil, heb niet veel ermee getest en weer teruggezet op 720p, ik zag in ieder geval niks van de interlacing van de 1080i (of ik heb niet goed gekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Klote,

Mijn xbox is nu voor de 3e keer kapot (RROD) met error 0020.
De aankoopdatum is van jan 2006 en in die tussentijd heb ik 2x eerder een reparatie gehad waarbij ik een refurbished terug kreeg.

Gezien die datum, heb ik nog wel garantie? Wie weet hoe dat zit? Ik meen dat M$ de garantie met 1 jaar had verlengd (naar 3 jaar) toch?

En aangezien ik nu de 3e keer een reparatie heb, heb ik dan recht op een nieuwe ipv refurbished?

Welk telefoonnummer moet ik bellen?

Wie kan mij antwoorden geven op deze vragen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:44:
De Premium is "omgedoopt" naar de Pro, deze zijn nieuwer dus grote kans dat hier wel HDMI op zit (Weet niet of dit altijd zo is).

Heb trouwens afgelopen zaterdag een nieuwe tv gekocht (LG 32lc41), aangesloten en ik dacht: zo nu lekker gamen. Xbox opstarten, ik dacht: oke lekker groot enzo, beeld ziet er goed uit maar ik had er stiekem wel iets meer van verwacht....totdat ik erachter kwam dat m'n Xbox nog gewoon op m'n oude TV was ingesteld :')
Daarna ingesteld op HDTV (720p), Wow :D

Is er trouwens veel veerschil tussen 720p en 1080i? Ik heb even 1080i ingesteld maar zag geen verschil, heb niet veel ermee getest en weer teruggezet op 720p, ik zag in ieder geval niks van de interlacing van de 1080i (of ik heb niet goed gekeken).
Hangt van je scherm af, ondersteund deze 1080i?
Bij mijn 32" Samsung wordt maximaal 720p weergeven, stel ik op de xbox360 1080i output in dan wordt dat door mijn tv automatisch naar 720p gezet. Bij mij zie je dus daarom geen verschil. Dat zou bij jouw ook heel goed mogelijk kunnnen zijn.
ZakHooi schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:54:
Klote,

Mijn xbox is nu voor de 3e keer kapot (RROD) met error 0020.
De aankoopdatum is van jan 2006 en in die tussentijd heb ik 2x eerder een reparatie gehad waarbij ik een refurbished terug kreeg.

Gezien die datum, heb ik nog wel garantie? Wie weet hoe dat zit? Ik meen dat M$ de garantie met 1 jaar had verlengd (naar 3 jaar) toch?

En aangezien ik nu de 3e keer een reparatie heb, heb ik dan recht op een nieuwe ipv refurbished?

Welk telefoonnummer moet ik bellen?

Wie kan mij antwoorden geven op deze vragen?

Alvast bedankt
Kijk eens hier klik

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:04:
[...]

Hangt van je scherm af, ondersteund deze 1080i?
Bij mijn 32" Samsung wordt maximaal 720p weergeven, stel ik op de xbox360 1080i output in dan wordt dat door mijn tv automatisch naar 720p gezet. Bij mij zie je dus daarom geen verschil. Dat zou bij jouw ook heel goed mogelijk kunnnen zijn.
Hmm dan doet die van mij dit denk ik ook, die 1080i terug scalen naar 720p, zie echt geen verschil. Het is geen Full HD dus officieel ondersteunt hij het niet, maar 1080i gaf bij mij wel output (in tegenstelling tot 1080p).Dan laat ik 'm gewoon op 720p staan :) (1080i zal trouwens wel wat meer rekenkracht van de xbox eisen omdat 'ie dan een hogere resolutie out-put)

[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 31-03-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hankey schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:26:
[...]

OMFG 8)7

EA doet dat met meer games, maar meestal is het zo dat je dingen kan kopen om het meteen te unlocken zonder het spel te spelen, maar dat het ook mogelijk is alles zelf te unlocken door gewoon de game helemaal uit te spelen. Als dat de manier is heb ik met zoiets geen probleem. Als het echt exclusief is dan is het al iets anders.

Ik heb trouwens afgelopen weekend Stranglehold uitgespeeld en moet zeggen dat het een heerlijke knalgame is die ook niet al te lang is (vindt ik zelf een groot voordel). Het was de 15 euro meer dan waard en voor die prijs zeker aan te raden als je houdt van zoiets als bijvoorbeeld dead to rights...

Vorige week Half Life 2 uit de orange box uitgespeeld (episode 1 en 2 nog niet), maar dat is ook een toptitel. Ik hou normaal niet van FPS, maar het verhaal en de periodes van rust hielden het voor mij boeiend genoeg om 'm tot het einde uit te spelen.

Vroeg me af hoeveel mensen hier ook daadwerkelijk de games die ze aanschaffen allemaal uitspelen. Heb gisteren zitten kijken en dat zijn er bij mij eigenlijk wel weinig (heb er misschien maar een stuk of 5 echt uitgespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Walkman schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:46:
Vroeg me af hoeveel mensen hier ook daadwerkelijk de games die ze aanschaffen allemaal uitspelen. Heb gisteren zitten kijken en dat zijn er bij mij eigenlijk wel weinig (heb er misschien maar een stuk of 5 echt uitgespeeld).
Ik heb er 1 uitgespeeld van de ong. 20 games die ik heb (gehad).

Speel sowieso nooit games uit eigenlijk, komt echt zelden voor.

Speel spellen meestal zolang ze me boeien, en als ik er geen interesse meer in heb gaat ie de kast in om evt. later nog eens te spelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
[...]

Ik koop niet veel spellen, enkel die me echt interesseren en speel ze dan ook altijd minstens 1 keer uit.
Op racegames blijf ik nog weleens hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Als ik een spel erg leuk vind zal ik em zeker proberen uit te spelen. Zo ben ik nu met Prey bezig en daar ben ik na twee dagen bijna doorheen (vermakelijke, maar erg makkelijke shooter). Echter blijft het lastig om genoeg tijd te vinden als er zoveel leuke spellen zijn en ik het ook nog eens erg leuk vind om Halo 3 online te spelen :P...

Moet nog beginnen aan Half Life 2, Portal ( _/-\o_ ) al wel uitgespeeld...

M'n "to play" lijstje wordt iig steeds langer en het wordt steeds lastiger om alles bij te houden...

[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 31-03-2008 13:09 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Uitspelen als in de verhaallijn (minimaal) één keer doorlopen of alle achievements halen?
Het eerste doe ik iig als het een boeiend verhaal is en ik niet vastloop (dan laat ik het meestal een tijd rusten om het later nog eens te proberen) maar al die soms nogal suffe dingen te doen voor 10 of 20G heb ik meestal geen zin in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Uitspelen qua verhaallijn doe ik altijd wel 1 keer voor elk spel, achievements doe ik ook wel zo veel mogelijk maar sommige achievements vind ik teveel werk, zoals het verzamelen van al die vlaggen in assassin's creed, ik heb alle vlaggen in dat eerste stadje verzameld, dat zijn er 20, toen had ik dat al gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Bijvoorbeeld Stranglehold heb ik 1 keer uitgespeeld en toen was ik er wel zat van. Vond de multiplayer maar heel matig, was niet goed genoeg om het spel de tweede keer meteen op hard boiled uit te spelen en heb het daarom maar gelaten voor wat het was.. Maar overall heb ik een compleetheidspercentage van 66%, met nog een redelijke stapel games waar ik wel verder mee wil maar gewoon geen tijd voor heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Sh0ckTr00per schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:24:
Bijvoorbeeld Stranglehold heb ik 1 keer uitgespeeld en toen was ik er wel zat van. Vond de multiplayer maar heel matig, was niet goed genoeg om het spel de tweede keer meteen op hard boiled uit te spelen en heb het daarom maar gelaten voor wat het was.. Maar overall heb ik een compleetheidspercentage van 66%, met nog een redelijke stapel games waar ik wel verder mee wil maar gewoon geen tijd voor heb..
Bij mij is het meestal alleen de verhaallijn als ik het uitspeel...heel af en toe ga ik voor achievements (heb ik vooral bij Test drive unlimited gedaan). En bij Stranglehold zaten er bijvoorbeeld een aantal in die zo makkelijk waren dat ik die nog even heb gedaan nadat ik het spel uit had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen3s schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 15:43:
[...]

Ik kom regelmatig in Canada; wat je dan moet doen is een aangifte biljet halen bij de buitenlands douane (dus op het vliegveld - bij uitgaand) - die vul je in (dus met alle belastingen die je hebt betaald vermeld op de aankoopbonnen) en je krijgt daar een stempel op van de douane. Daarna kun dit geld dus van de buitenlandse regering terugkrijgen (ik mocht het papiertje met rekeningen niet achterlaten bij de douane = waarom - weet ik eigenlijk niet meer.
Er zitten wel minimale bedragen aan vast. En in sommige staten van USA is de belasting maar 9% - dus kijken of het dan wel kan.....
En je krijgt een cheque toegestuurd = kost ook weer geld in NL om dit te verzilveren bij de NL bank.
Bedankt voor de uitleg!
Ga binnenkort naar Canada en New York, zal vast niet met lege handen thuis komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:53:
[...]

Bij mij is het meestal alleen de verhaallijn als ik het uitspeel...heel af en toe ga ik voor achievements (heb ik vooral bij Test drive unlimited gedaan). En bij Stranglehold zaten er bijvoorbeeld een aantal in die zo makkelijk waren dat ik die nog even heb gedaan nadat ik het spel uit had....
dat vind ik dus een voordeel van bijvoorbeeld Oblivion. Als je alles hebt gedaan hebt (alle verschillende verhaallijnen dus..) dan heb je ook daadwerkelijk alle achievements. Bij de godfarther vond en vind ik het verschrikkelijk dat je moet blijven zoek naar kleine zaken (zoals kluizen die je bent vergeten, vechtpartijen die je niet meer kan vinden en de meest verschrikkelijke: 100 filmrolletjes zoeken) Hoewel ik eigenlijk alle achievements wil hebben, blijf ik haken door dit soort onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Postius:

Ik vervolg hier even verder, anders krijgen we straks boze gezichten in het Gamecube/Wii topic.

Quote je even:

'Collin Mcrae DirT? ;-)

Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen om eindelijk mijn eigen team temaken inc, eigen gemaakte spelers erin! Is best tof mijn nederlands super talenten elftal! Met aaron Lennon erbij O+'

DirT heb ik op het oog, zag em bij Fame voor 30 euro's liggen, maar twijfelde een beetje.
Ik houd vooral van het rally gebeuren zoals het er aan toe gaat met die 'buggy' achtige wagens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:03:
dat vind ik dus een voordeel van bijvoorbeeld Oblivion. Als je alles hebt gedaan hebt (alle verschillende verhaallijnen dus..) dan heb je ook daadwerkelijk alle achievements. Bij de godfarther vond en vind ik het verschrikkelijk dat je moet blijven zoek naar kleine zaken (zoals kluizen die je bent vergeten, vechtpartijen die je niet meer kan vinden en de meest verschrikkelijke: 100 filmrolletjes zoeken) Hoewel ik eigenlijk alle achievements wil hebben, blijf ik haken door dit soort onzin
Ik vind juist het tegenovergestelde weer beter en een voordeel.
Als het bij alle spellen gewoon alleen simpele achievements waren, of je alleen de storymode hoefte uit te spelen dan zijn die achievements nogal nutteloos imo.

Nu moet je echt vanalles verzamelen/vinden of bepaalde skills halen in multiplayer of wat dan ook.
Hierdoor toont je gamerscore dus goed wat voor gamer je bent. Ga jij ervoor om alles te halen, of speel je gewoon simpel het spel uit. Gamers worden nu dus "Beloont" als je meer tijd in de game steekt en meer (soms irritant of lastige) achievements haalt. Dat is het mooie ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:12
Iemand al Viking Battle for Asgard gespeeld? is het de moeite waard om hem aan te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:19:
[...]

Ik vind juist het tegenovergestelde weer beter en een voordeel.
Als het bij alle spellen gewoon alleen simpele achievements waren, of je alleen de storymode hoefte uit te spelen dan zijn die achievements nogal nutteloos imo.

Nu moet je echt vanalles verzamelen/vinden of bepaalde skills halen in multiplayer of wat dan ook.
Hierdoor toont je gamerscore dus goed wat voor gamer je bent. Ga jij ervoor om alles te halen, of speel je gewoon simpel het spel uit. Gamers worden nu dus "Beloont" als je meer tijd in de game steekt en meer (soms irritant of lastige) achievements haalt. Dat is het mooie ervan.
Sluit ik mij bij aan, al heeft het vinden van dingen niet echt wat te maken met je skills, al vind ik het weer een leuke bezigheid om geheimen te vinden.
Soms zitten er erg leuk gevonden in games, zoals de kabouter de ruimte in krijgen in half life 2 episode 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Nyazzin schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:20:
Iemand al Viking Battle for Asgard gespeeld? is het de moeite waard om hem aan te kopen?
Nog niet gespeeld, maar van wat ik ervan gehoord heb is het eigenlijk niet echt de moeite om hem voor een tweede keer uit te spelen. Maar die grootse battles zijn wel erg vet.

Vraag me alleen af hoe het met de herspeelbaarheid zit. Al zou een koop via marktplaats misschien een betere optie zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Nyazzin schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:20:
In de preview van Gamekings waren ze er heel positief over...heb verder nog weinig over gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:18:
@ Postius:

Ik vervolg hier even verder, anders krijgen we straks boze gezichten in het Gamecube/Wii topic.

Quote je even:

'Collin Mcrae DirT? ;-)

Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen om eindelijk mijn eigen team temaken inc, eigen gemaakte spelers erin! Is best tof mijn nederlands super talenten elftal! Met aaron Lennon erbij O+'

DirT heb ik op het oog, zag em bij Fame voor 30 euro's liggen, maar twijfelde een beetje.
Ik houd vooral van het rally gebeuren zoals het er aan toe gaat met die 'buggy' achtige wagens..
Dirt vind ik persoonlijk echt een geweldig spel. Het overgrote gedeelte blijft gewoon rally met voor de afwisseling af en toe circuit races met trucks en buggies. Het voordeel is dat de races niet erg lang zijn, dus ben je niet al te lang bezig met de minder leuke races.

Grafisch is het spel echt geweldig mooi. Ook kwa snelheidsgevoel zit het helemaal goed. Aan Dirt ga je geen miskoop doen, zeker niet voor 30 euro.

uhm...

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.