Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 58.509 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:42:
[...]

Yep draadloos. Het verhaal van dat je een pc of laptop verbind met een utp naar de xbox, is mij duidelijk. Dit werkt ook wel. Maar ik wil graag "echt draadloos" ik wil nl. niet eerst de laptop er aan koppelen. Is een leuke workaround. Ik denk dat ik maar ga bieden op marktplaats. :+
heb je een 2e router over en een draadloos stickje? dan kun je namelijk wel via bridge networking ,de xbox aan het net hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ervaring met het aansluiten van de Xbox 360 op een PC monitor? En zo ja, welke monitoren zijn hiervoor aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:49:
Wie heeft er ervaring met het aansluiten van de Xbox 360 op een PC monitor? En zo ja, welke monitoren zijn hiervoor aan te raden?
elke monitor kan maar een breedbeeld monitor is aan te raden omdat alle games ook breedbeeld zijn en voor de rest ligt het er een beetje aan hoe dicht je op je monitor gaat zitten. Hoeverder de kijkafstand hoe groter de monitor moet zijn om het een beetje speelbaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
AvanCade schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 05:10:
[...]

Wel moet ik je gelijk geven in het feit dat je op de PlayStation controller minder last hebt van het feit dat als je naar boven drukt dat hij soms dan ook naar links gaat. Daar heb ik nog nooit last van gehad met een PlayStation controller. Maar ja, de keren dat je de D-Pad gebruikt zijn daaraantegen te verwaarlozen en daarom snap ik ook nie waarom ze de thumbstick en de D-Pad omgewisseld hebben. Daar heeft Microsoft toch goed over nagedacht.
Te verwaarlozen?
GoW, Mass Effect, Virtua Fighter (compleet onspeelbaar), Streetfighter (dito), Saints Row, Oblivion, Lost Odyssey, command&conquer, viva pinata..enz.enz.
Allemaal gaat er vaak iets mis omdat de d-pad niet werkt, en ja ik irriteer me er na 2,5 jaar nog steeds aan.

Heb laatst lopen zoeken naar een alternatieve contraller met een goed werkend d-pad, helaas pakt MS de boel anders aan als Sony, er was namelijk geen andere controller te vinden.

[ Voor 54% gewijzigd door Mutatie op 28-03-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

De D-Pad is inderdaad best klote, vooral voor Street Fighter II en Ultimate Mortal Kombat 3, ik heb daarom deze controller gekocht voor dit soort games:
Afbeeldingslocatie: http://www.next-level.nl/media/728658547165.jpg

Deze werkt perfect, oude Nintendo-style D-Pad, nooit meer per ongeluk springen als je voor- of achteruit loopt bij MK, heerlijk 8)

edit: effe erbij zetten, het is een controller van Madcatz

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 28-03-2008 12:29 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Duuvel schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:04:
De D-Pad is inderdaad best klote, vooral voor Street Fighter II en Ultimate Mortal Kombat 3, ik heb daarom deze controller gekocht voor dit soort games:
[afbeelding]

Deze werkt perfect, oude Nintendo-style D-Pad, nooit meer per ongeluk springen als je voor- of achteruit loopt bij MK, heerlijk 8)
Ooh, dat lijkt al beter. Is die ook in draadloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 11:42
Postius schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:47:
[...]

Een crossed cable in de winkel kopen, als je naar een computer winkel gaat weten ze wat je bedoelt. Ene kant in je xbox doen andere in je PC(mits je wel 2 netwerk poorten op je pc hebt waar ik wel vannuit ga, en anders netwerk kaartje kost 8 euri). IP en DNS instellen en klaar is kees voor minder dan 10 euri!

Als je meer vragen hebt moet je maar pm'en. Je kan hem ook op andere manieren verbinden maar daar weet ik verder niet echt iets van.

En het is natuurlijk 100% legaal, microsoft heeft niks te vertellen over hoe jij je xbox aansluit :-p
Zoiets wil ik ook gaan doen want me wireless adapter is nogal dood, bij ip en dns moet het ingesteld worden zoals bij je eigen netwerk? Ik heb wireless via me laptop maar wel een ethernet poort zou ik dan alsnog een crossover daarin kunnen doen en dan bij dns alles instellen waardoor die het doet?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Duuvel schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:04:
[afbeelding]

Dat lijkt me inderdaad de moeite wel waard voor bepaalde spellen.. Gezien de prijs kan ik er dan wel een keer 1 bijhalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Mutatie schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:08:
[...]

Ooh, dat lijkt al beter. Is die ook in draadloos?
Nope dat helaas niet, ik heb trouwens nog geen enkele non-microsoft wireless controller gevonden trouwens

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Hier even een serie n00b vragen. Ik heb het forum al redelijk gelezen en denk dat alles al eens is beantwoord alleen heb ik het niet 1-2-3 gevonden dus als iemand kort en duidelijk in een reply wil antwoorden graag.

Ik heb de 360 arcade (gisteren gehaald) maar ben een echte pc gamer en heb dus geen ervaringen met de console wereld.

1- Kan ik een simpele cross cable gebruiken om 2 xboxen aan elkaar te knopen en tegen elkaar te spelen op 2 schermen?
2- Kan ik een willekeurige hdmi kabel gebruiken?
3- Gaan de laadtijden naar beneden als ik een 512mb kaartje (extra) in de voorkant steek, of moet ik daarvoor een 20gb HD aansluiten.
4- Kan ik met een niet-xbox HD hetzelfde als met de officiele?
5- Mijn vriendin houd van games als Tomb Raider, welke raden jullie mij aan in deze catagorie? (hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn).

edit: even cijfers bij de vragen gezet

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Sneezzer schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:44:
Hier even een serie n00b vragen. Ik heb het forum al redelijk gelezen en denk dat alles al eens is beantwoord alleen heb ik het niet 1-2-3 gevonden dus als iemand kort en duidelijk in een reply wil antwoorden graag.

Ik heb de 360 arcade (gisteren gehaald) maar ben een echte pc gamer en heb dus geen ervaringen met de console wereld.

- Kan ik een simpele cross cable gebruiken om 2 xboxen aan elkaar te knopen en tegen elkaar te spelen op 2 schermen?
-Kan ik een willekeurige hdmi kabel gebruiken?
-Gaan de laadtijden naar beneden als ik een 512mb kaartje (extra) in de voorkant steek, of moet ik daarvoor een 20gb HD aansluiten.
-Kan ik met een niet-xbox HD hetzelfde als met de officiele?
-Mijn vriendin houd van games als Tomb Raider, welke raden jullie mij aan in deze catagorie? (hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn).
Ja
-Gaan de laadtijden naar beneden als ik een 512mb kaartje (extra) in de voorkant steek, of moet ik daarvoor een 20gb HD aansluiten.
Laadtijden blijven het zelfde
Kan geen niet-xbox HD, moet de Microsoft HD gebruiken. Indien het gaat om saves/demos.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Kan ik een simpele cross cable gebruiken om 2 xboxen aan elkaar te knopen en tegen elkaar te spelen op 2 schermen?
-Mijn vriendin houd van games als Tomb Raider, welke raden jullie mij aan in deze catagorie? (hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn).
1 volgens mij wel.
2 Ja.
3 Nope, de microsoft hd.
4 Zou wel kunnen, maar is niet echt een plug and play manier.
5 Tombraider anniversary en Tombraider legends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:51:
[...]

1 volgens mij wel.
2 Ja.
3 Nope, de microsoft hd.
4 Zou wel kunnen, maar is niet echt een plug and play manier.
5 Tombraider anniversary en Tombraider legends
Assasins Creed en Prince of Persia series miss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Duuvel schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:30:
[...]

Nope dat helaas niet, ik heb trouwens nog geen enkele non-microsoft wireless controller gevonden trouwens
Guitar Hero 3 controller is de eerste. Maar MS houdt er inderdaad niet van om daar licenties van af te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik wil het geluid van m'n Xbox op niet m'n tv hebben, maar op m'n stereo-installatie. Deze heeft echter alleen jack-aansluitingen voor de invoer van geluid, dus steek ik de gele composite-stekker in m'n CRT-tv'tje, en de rode en witte jack in een verlengkabel naar m'n stereo. Dit moet wel, omdat m'n tv geen uitgang heeft zodat ik deze direct op m'n stereo kan aansluiten.

Het geval wil echter dat volgens tientallen posts in deze topicserie ik met een Advanced Scart Cable veel beter beeld krijg. Hier zit echter alleen een optische aansluiting op voor geluid, volgens de TS:
Alle kabels behalve de Advanced SCART bevatten 2 stereo-jacks voor audio, en alle kabels behalve de Composite van de Core hebben een optische aansluiting voor 5.1 surroundgeluid. De optische aansluiting zit op de connector aan de kant van de X360, met een reguliere TOSLink plug onder een klepje.
Ik kan echter nergens vinden of er een eenvoudige manier is om deze digitale, optische aansluiting om te zetten naar analoog stereogeluid. Je zult er wel iets van een converter voor nodig hebben, neem ik aan. Ik was dan ook benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?

Of moet ik het voortaan maar stellen met crappy geluid uit m'n tv? :P

Een beetje verder Googlen leverde de volgende kabel van Joytech op:
Afbeeldingslocatie: http://www.joytech.net/images/products/59-1-xbox360_digital_av_cable_no.jpg

Werkt prima, denk ik ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 28-03-2008 14:42 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeSs schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:54:
[...]

elke monitor kan maar een breedbeeld monitor is aan te raden omdat alle games ook breedbeeld zijn en voor de rest ligt het er een beetje aan hoe dicht je op je monitor gaat zitten. Hoeverder de kijkafstand hoe groter de monitor moet zijn om het een beetje speelbaar te houden.
wat is er waar dat het beeld op een pc monitor word uitgerekt? Heb ergens gehoord dat een PC monitor op 15:10 weergeeft ofzo en de xbox op 15:9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje, als je een xbox360 opstuurt met hdmi poort en alles (geen falcon).
Wat voor een xbox krijg je dan terug? een hele oude zonder hdmi of hetzelfde? of toch weer een falcon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wel, sommige mensen hier zijn heel verontwaardigd over dit feit, maar je krijgt juist hetzelfde type terug als hetgene je opgestuurd hebt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:25:
wat is er waar dat het beeld op een pc monitor word uitgerekt? Heb ergens gehoord dat een PC monitor op 15:10 weergeeft ofzo en de xbox op 15:9?
Je kan in de dashboard instellen of je gebruik wilt maken van 'widescreen'op de xbox360. Dit is dan 16:9, als je kiest om widescreen uit te schakelen krijg je standaard 4:3 volgens mij.

Heb je dus een breedbeeld monitor, stel je de xbox360 in op 'widescreen', heb je dit niet dan schakel je deze opties uit..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke thanks. Eens kijken wat voor mooie schermpjes er zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
mmm ik heb ook even wat gezocht betreffende het beeld van een oude 360 op een HDready LCD tv. Aldus de Dixons hier is het op een xbox zonder hdmi nooit mogelijk om 720p resolutie te draaien :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ligt het aan mij of is het 360 beeld nogal donker? Gister tijdens TDU viel me dat meteen weer op.
Met de PS3 nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:46:
mmm ik heb ook even wat gezocht betreffende het beeld van een oude 360 op een HDready LCD tv. Aldus de Dixons hier is het op een xbox zonder hdmi nooit mogelijk om 720p resolutie te draaien :)
Klopt niet, met een component HD-AV kabel kun je heel mooi 720P en 1080i resolutie op je HDTV draaien. (als je tv deze resoluties ondersteunt natuurlijk). Deze zijn tekoop van microsoft zelf of van een andere 3th party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
ephymerous schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:46:
Onzin, component kan 720p, 1080i en zelfs 1080p aan, mits de tv dat ondersteunt...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hankey schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Onzin, component kan 720p, 1080i en zelfs 1080p aan, mits de tv dat ondersteunt...
Inderdaad. Dixons.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

1- Kan ik een simpele cross cable gebruiken om 2 xboxen aan elkaar te knopen en tegen elkaar te spelen op 2 schermen?
Volgens mij wel, athans ik heb zoals op de vorige pagina gemeld :9 mijn xbox via een crossed cable aangesloten op mijn pc. En dat werkt perfect zonder enige extra software :-) het lijkt me dat het bij 2 xbox'en ook dan gewoon mogelijk is

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Klopt niet, met een component HD-AV kabel kun je heel mooi 720P en 1080i resolutie op je HDTV draaien. (als je tv deze resoluties ondersteunt natuurlijk). Deze zijn tekoop van microsoft zelf of van een andere 3th party.
Via VGA gaat het ook prima trouwens.
Wat een bullshit bij die Dixons zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vraag.

Afgelopen week heb ik een 360 premium gekocht bij mediamarkt en ontdekte dat het de oude versie is ( dus zonder hdmi port) Inmiddels terug gebracht en mun geld terug.

Nu lees ik dat als er op de sticker 175W staat dat je dan de nieuwe versie 360 in je handen hebt. klopt dit of zijn er andere manieren om te zien of er in de doos een nieuwe of een oude zit?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:53:
Ik zit met een vraag.

Afgelopen week heb ik een 360 premium gekocht bij mediamarkt en ontdekte dat het de oude versie is ( dus zonder hdmi port) Inmiddels terug gebracht en mun geld terug.

Nu lees ik dat als er op de sticker 175W staat dat je dan de nieuwe versie 360 in je handen hebt. klopt dit of zijn er andere manieren om te zien of er in de doos een nieuwe of een oude zit?

alvast bedankt
Klopt, 175W == Falcon met HDMI & BenQ drive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat si die falcon eigenlijk ... een chip ofzo als ik het goed lees ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:53:
Ik zit met een vraag.

alvast bedankt
Kan je niet uit de voeten met Component? Kwaliteitsverschil is toch niet aanwezig.

offtopic:
het is 'mijn' en niet 'mun'

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 28-03-2008 15:59 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:58:
Wat si die falcon eigenlijk ... een chip ofzo als ik het goed lees ???
Nieuwste chipset idd. De Falcon produceert minder warmte dan de oude chipsets en is daardoor (in theorie iig, praktijk moet zich nog bewijzen) minder foutgevoelig: oftewel minder kans op een kapotte Xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:00:
[...]

Nieuwste chipset idd. De Falcon produceert minder warmte dan de oude chipsets en is daardoor (in theorie iig, praktijk moet zich nog bewijzen) minder foutgevoelig: oftewel minder kans op een kapotte Xbox...
bedankt ik weet nu waar ik naar moet zoeken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:24
ik zit hier met assassins creed, en nou heb ik me eerste missie gedaan en kom ik terug bij de 'burcht' van de assassins. nu de vraag: kan je ook snel naar de stad ? ipv dat hele )*&eind weer met het paard (wat ook wel leuk is, maar lang duurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoera! *O*
Viking, Battle for Asgard Xbox360 Verzonden
*O* Ben echt benieuwd naar de game. Heb hem aan de hand van 1 artikel besteld :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrok me net de pleuris. Zet net voor het eerst vandaag m'n 360 aan, hup red lights. Aan/uit gezet niks aan de hand, uurtje zitten gamen net. Is een 360 van het Halo 3 pack, met BenQ, HDMI en verbeterde heatsinks, maar wel 203w. Kan zijn dat er ff een kabel niet lekker zat ofzo.

Hoop niet dat dit een voorbode is voor ergere dingen :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Hoeveel red lights? 4 of 3? Die kwadranten dus, hoeveel waren verlicht?

[ Voor 52% gewijzigd door Muthas op 28-03-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo snel niet kunnen zien, ze bewogen nog in een cirkeltje zeg maar. Had hem direct uitgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die schrik had ik ook eens, al meteen gebeld naar de xbox support, bleek mijn kabel niet helemaal lekker te zitten, dan geeft ie namelijk ook de red lights of malfunction :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de demo gespeeld van NBA LIVE 08 en NBA 2k8 en moet zeggen dat ik de demo van NBA LIVE beter vond uitzien en spelen dan die van 2K. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hoop ik dan maar op, want direct na het uitzetten ff alle kabels goed aangedrukt. Naar mijn idee zat alles er gewoon goed in, maar goed. Fingers crossed dan maar :9 .

Ik hou van de X360, maar het is wel een verdomde onprettig gevoel om telkens in je achterhoofd te hebben van ow shit laten die red light asljeblieft niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Snap nog steeds niet waarom iedereen zo bang is voor een RLOD :P

Ik heb mijn X360 sinds eind augustus 2006, dus nu 19 maanden, en heb nog nooit een probleem gehad. Het enige probleem is dat ik met 1 spel (Mass Effect) krassen op de disc heb dankzij de X360. Voor de rest nooit problemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Och, voorlopig heb je nog niks te vrezen, zelfs mijn xbox 360 van de launch heeft nog garantie op 3RLOD tot december 2008, dan heb ik hem al weer 3 jaar. En nog steeds werkt ie perfect :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Muthas op 28-03-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Hoe denken jullie hoe MS de support voor de 360 gaat aanpakken als er een nieuwere Xbox op de markt komt? Blijft deze doorgaan, of eindigd deze net als bij de Xbox?
En is er al IETS bekend over de vervolg console(welk jaar die mogelijk uitkomt)?

Ik weet namelijk niet of het wel verstandig is om nu een 360 te kopen. Nu de spellen steeds groter worden is BluRay steeds belangerijker en denk(/twijfel) dan ook dat de PS3 een verstandigere koop is. Ze kunnen natuurlijk de games kleiner maken voor de 360, maar dat gaat sowieso tenkoste van iets (graphics, geluiden en/of lengte van het spel). Of is er nog een andere (betere) optie?

Je kan aannemen dat de vervolg van de 360 ook BluRay bezit. Denken jullie dan niet dat de support voor de 360, dus DVD's snel afloopt? Ze willen immers alle spellen op BluRay uitbrengen, en dan word het wat duur op DVD's te drukken en BluRay disks.

Hoe denken jullie hierover? Ik wil dus een (kleine) discussie starten. Het is niet zo dat ik een fanboy oid. ben, om de PS3 aan te prijsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:15:
Zojuist de demo gespeeld van NBA LIVE 08 en NBA 2k8 en moet zeggen dat ik de demo van NBA LIVE beter vond uitzien en spelen dan die van 2K. :)
Beter uitzien is leuk, maar speelde het ook beter?

Graphics zegt niets als de gameplay sucked.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Ik denk dat dvd nog wel een poosje zal blijven en eventueel zou je bij games met verschillende velden of levels ook meerdere dvd's kunnen gebruiken.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

barzi schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:39:
Je kan aannemen dat de vervolg van de 360 ook BluRay bezit. Denken jullie dan niet dat de support voor de 360, dus DVD's snel afloopt? Ze willen immers alle spellen op BluRay uitbrengen, en dan word het wat duur op DVD's te drukken en BluRay disks.

Hoe denken jullie hierover? Ik wil dus een (kleine) discussie starten. Het is niet zo dat ik een fanboy oid. ben, om de PS3 aan te prijsen.
Je hoeft niet te wachten wat naar het schijnt is MS al bezig met een Blu ray add-on. Verder drukt MS zelf niets (op een enkele spellen na) het is altijd de keus van de uitgever op welke media je je game uitbrengt. Daarbij denken ze eerder aan iedereen bedienen die een console bezit, dan een enkele die de Blu ray add-on hebben.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Nitai schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:47:
[...]

Je hoeft niet te wachten wat naar het schijnt is MS al bezig met een Blu ray add-on. Verder drukt MS zelf niets (op een enkele spellen na) het is altijd de keus van de uitgever op welke media je je game uitbrengt. Daarbij denken ze eerder aan iedereen bedienen die een console bezit, dan een enkele die de Blu ray add-on hebben.
Ja maar zouden de uitgevers dan niet kiezen voor BluRay(dus PS3), als hun spel niet past op DVD('s) of gewoon op 1 formaat willen drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• challenge
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 22:10
zo xbox werkt, al eerste live connectie gemaakt, allemaal leuk.
verder zojuist de xbox als media center Extender aangesloten op mijn PC...ook zeer relaxed

Nu merk ik alleen (wat ik al had verwacht)..dat de xbox geen codecs heeft voor divx etc....
heeft iemand ervaring hiermee en kan die mij vertellen wat ik moet doen om te zorgen dat ik divxjes kan streamen?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

challenge schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:04:
zo xbox werkt, al eerste live connectie gemaakt, allemaal leuk.
verder zojuist de xbox als media center Extender aangesloten op mijn PC...ook zeer relaxed

Nu merk ik alleen (wat ik al had verwacht)..dat de xbox geen codecs heeft voor divx etc....
heeft iemand ervaring hiermee en kan die mij vertellen wat ik moet doen om te zorgen dat ik divxjes kan streamen?

tnx
Die divx codes staan ergens op markplaats live ff zoeken kan zo 1 2 niet vinden waaronder het precies staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

barzi schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:49:
[...]

Ja maar zouden de uitgevers dan niet kiezen voor BluRay(dus PS3), als hun spel niet past op DVD('s) of gewoon op 1 formaat willen drukken?
Als games als GTA4 op 1 disc passen, maak ik me niet zo zorgen. Er zijn maar 3 spellen die meer ruimte nodig hebben, en dat zijn alle 3 Japanse RPG's.

Tot nu toe past het prima allemaal. Gears of War, CoD4, Forza 2, alle spellen zijn 7GB of minder.

Als dan de dev van MGS4 zegt dat Blu-Ray eigenlijk te klein is voor zijn spel, dan is hij zijn hele kleine piemel waarschijnlijk aan het compenseren :+

Al komt er een Blu-Ray add-on voor de 360, dan komen er 100% zeker geen games op uit.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 28-03-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:14:
[...]
Die divx codes staan ergens op markplaats live ff zoeken kan zo 1 2 niet vinden waaronder het precies staat.
Haha i lolled
Xbox Live Marketplace bedoel je?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Martinspire schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:38:
[...]

Haha i lolled
Xbox Live Marketplace bedoel je?
Nee joh, marktplaats is onlangs vernieuwd.. jeweettoch :+

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
PWM schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:18:
[...]

Als games als GTA4 op 1 disc passen, maak ik me niet zo zorgen. Er zijn maar 3 spellen die meer ruimte nodig hebben, en dat zijn alle 3 Japanse RPG's.

Tot nu toe past het prima allemaal. Gears of War, CoD4, Forza 2, alle spellen zijn 7GB of minder.

Als dan de dev van MGS4 zegt dat Blu-Ray eigenlijk te klein is voor zijn spel, dan is hij zijn hele kleine piemel waarschijnlijk aan het compenseren :+

Al komt er een Blu-Ray add-on voor de 360, dan komen er 100% zeker geen games op uit.
Dat snap ik, want dat zou niet eerlijk zijn voor de mensen die geen add-on hebben. Maar ik bedoelde met het vervolg van de 360 eigenlijk de "Xbox 720" zeg maar. Je kan er wel vanuit gaan dat die BluRay bezit en zouden de ontwikkelaars dan niet volledig stoppen met het drukken van DVD's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:44:
Dat snap ik, want dat zou niet eerlijk zijn voor de mensen die geen add-on hebben. Maar ik bedoelde met het vervolg van de 360 eigenlijk de "Xbox 720" zeg maar. Je kan er wel vanuit gaan dat die BluRay bezit en zouden de ontwikkelaars dan niet volledig stoppen met het drukken van DVD's?
Het is ook gewoon totaal niet mogelijk om blu ray games of welke formaat dan ook vanaf een add-on te spelen. tenzij je de speler moet inbouwen of op een-of andere manier direct op het moederbord kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
barzi schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:44:
[...]
Je kan er wel vanuit gaan dat die BluRay bezit en zouden de ontwikkelaars dan niet volledig stoppen met het drukken van DVD's?
De support voor de Xbox360 zal voorlopig nog niet eindigen.
De eerste Xbox was eigenlijk nogal een flop, maar de 360 heeft een gigantische userbase.

Verder vraag ik me af of de '720' Blu-ray gaat gebruiken. MS zou best eens zoiets als Steam kunnen implementeren aangezien ze zelf ook aangeven dat downloadable content eerder zal doorbreken dan de meesten verwachten.
Ook zou MS voor de 720 gebruik kunnen maken van een formaat als HD-DVD, aangezien er dan weinig mensen zullen zijn die de spellen kunnen kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

ok, bedankt he.

Maar djiezus, 80 euro voor 20 gig. pffff.

Ze weten wel wat ze weg geven met zo'n kale arcade xbox.

[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 28-03-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

SH4D3H schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:01:
[...]

De support voor de Xbox360 zal voorlopig nog niet eindigen.
De eerste Xbox was eigenlijk nogal een flop, maar de 360 heeft een gigantische userbase.
Je allereerste console, en dan 25 miljoen stuks verkopen is niet bepaald een flop :+

De PS2 was oppermachtig, natuurlijk. Maar voor een eerste poging was de Xbox qua verkoop aantallen best goed. Het heeft ze natuurlijk wel teveel geld gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
PWM schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:16:
[...]

Je allereerste console, en dan 25 miljoen stuks verkopen is niet bepaald een flop :+

De PS2 was oppermachtig, natuurlijk. Maar voor een eerste poging was de Xbox qua verkoop aantallen best goed. Het heeft ze natuurlijk wel teveel geld gekost.
Wat is teveel? Ze hebben een naam opgebouwd en je moet toch ergens beginnen. Daarnaast heeft deze divisie van microsoft sowieso verliezen ingecalculeerd daar zijn ze op berekend. Inmiddels maken ze zelfs winst op de xboxen dus zo slecht doen ze het niet eens denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkrieg_Bob
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09-2024
Dat met die HD-DVD komt er denk ik niet van; nu toshiba het formaat definitief gedropt heeft moet er een hoop gebeuren voor iemand het weer oppakt, bovendien kan een HD-DVD maar 30 gig hebben, terwijl blu-ray op de 50 zit, denk je dat MS zich zo'n handicap oplegt om kopieren tegen te gaan?
En zelfs dat kopieren is volgens mij nog makkelijker dan je denkt, tenminste, volgens mij kunnen die blu-ray branders ook CD's en DVD's branden met die blauwe laser, toevallig gebruikt ook HD-DVD die blauwe laser EN staat relatief dicht bij DVD.

Het komt mij mooi uit dat die boxes zo'n hoge kapot-ga-ratio hebben, ik heb voor 60,- een Xbox360 gekocht met een kapotte drive, 1 telefoontje met MS en 1 met UPS en nu komen ze em maandag ophalen en gratis voor me repareren. Lekker goedkoop voor zo'n krachtig ding als de xbox360 (hij laat zich redelijk vergelijken met mijn PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Blitzkrieg_Bob schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:23:

Het komt mij mooi uit dat die boxes zo'n hoge kapot-ga-ratio hebben, ik heb voor 60,- een Xbox360 gekocht met een kapotte drive, 1 telefoontje met MS en 1 met UPS en nu komen ze em maandag ophalen en gratis voor me repareren. Lekker goedkoop voor zo'n krachtig ding als de xbox360 (hij laat zich redelijk vergelijken met mijn PS3)
Ja totdat de verkoper je niet vertelt dat het serienummer al geregistreerd op een andere naam. Daar zit je dan met je kapotte xbox360....

[ Voor 31% gewijzigd door Kaasje123 op 28-03-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kaasje123 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:25:
[...]

Ja totdat de verkoper je niet vertelt dat het serienummer al geregistreerd op een andere naam. Daar zit je dan met je kapotte xbox360....
Ja inderdaad. Waarom heeft de ex-eigenaar niet zelf contact opgenomen met MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Meerdere mogelijkheden:
- garantie is vervallen wegens xbox mod
- de hele machine is gebanned van xbox live vanwege firmware flash
- er is sprake van fysieke schade die niet onder garantie valt

Het gekneus over BR snap ik niet goed eigenlijk. De media waarop de games staan heeft toch niets te maken met de kwaliteit van de games (waar het uiteindelijk allemaal om te doen is). Je zou toch denken dat in de afgelopen jaren al meer dan genoeg bewezen is dat de DVD geen beperkende factor is om grafisch knappe games te maken die een lange levensduur hebben.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik liep trouwens net door de MediaMarkt, en ze hadden een Xbox 360 met twee spellen (Forza 2 en Viva Piñata), een wireless controller, 20 GB harddisk en een frontplate voor 279 euro... Dat is dan al 54 euro goedkoper dan de mijne kostte, nog geen twee maanden geleden ;( En ik had niet eens een frontplate :'(

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 28-03-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Maar het zal toch nog zeker wel een paar jaartjes duren voor die '720' neem ik aan? Aangezien ik van plan ben een 360 te kopen, maar niet na een jaartje de sjaak ben omdat de 720 d'r is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is mijn xbox overleden. Nu heb ik helaas de aankoopbon niet meer maar hebben ze daar bij MS problemen mee als je de supportdesk belt. Ik had vorig jaar januari al een refurbished xbox van MS gekregen omdat mijn 1e die ik in december 2006 had gekocht toen was overleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Bankafschrift, eventueel van internet? Anders gewoon bellen en niks zeggen tot ze er naar vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 19:01:
Zojuist is mijn xbox overleden. Nu heb ik helaas de aankoopbon niet meer maar hebben ze daar bij MS problemen mee als je de supportdesk belt. Ik had vorig jaar januari al een refurbished xbox van MS gekregen omdat mijn 1e die ik in december 2006 had gekocht toen was overleden.
Hoezo, ze vragen toch gewoon naar de serienummer van je xbox :?. Enkel als hij buiten garantie is en jij gaat beweren dat hij toch binnen garantie is (hoewel geregistreerd is wanneer hij exact verkocht geweest is) gaat men (logischerwijze) om een verkoopsbewijs vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Op de monitor een 360 aansluiten zit je ook met zwarte randen zeker vanwege de 16:10 verhouding op de monitoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Blitzkrieg_Bob schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:23:
Dat met die HD-DVD komt er denk ik niet van; nu toshiba het formaat definitief gedropt heeft moet er een hoop gebeuren voor iemand het weer oppakt, bovendien kan een HD-DVD maar 30 gig hebben, terwijl blu-ray op de 50 zit, denk je dat MS zich zo'n handicap oplegt om kopieren tegen te gaan?
Waarom is het een beperking als er nu al genoeg ruimte is op een DVD?
Verder zou MS de triple-layer 51 GB versie kunnen gebruiken.

Toshiba heeft de next-gen filmformaat oorlog opgegeven, dat betekend niet dat niemand meer HD-DVD in een product kan of mag gebruiken. Ik denk dat het niet eens zo'n slecht idee is.
En zelfs dat kopieren is volgens mij nog makkelijker dan je denkt, tenminste, volgens mij kunnen die blu-ray branders ook CD's en DVD's branden met die blauwe laser, toevallig gebruikt ook HD-DVD die blauwe laser EN staat relatief dicht bij DVD.
Een Blu-ray brander brandt geen HD-DVD.
Je kunt ook een rode fiat panda kopen, maar die gaat echt niet even hard als een rode ferrari :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 19:04:
[...]

Hoezo, ze vragen toch gewoon naar de serienummer van je xbox :?. Enkel als hij buiten garantie is en jij gaat beweren dat hij toch binnen garantie is (hoewel geregistreerd is wanneer hij exact verkocht geweest is) gaat men (logischerwijze) om een verkoopsbewijs vragen.
Je hebt helemaal gelijk Boeboe. Ik heb zojuist de supportdesk gebeld en tegenwoordig sturen ze zelfs een doos mee. "Vroeger" :P moest je zelf een doos regelen.
IIG heb ik een xbox terug voordat GTA uitkomt (hoop ik)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kn4kw0r5t schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 19:32:
Op de monitor een 360 aansluiten zit je ook met zwarte randen zeker vanwege de 16:10 verhouding op de monitoren?
Ik zie hier geen randen voor zover ik kan zien, maar er zijn niet echt goede resoluties voor een mooi 16:10 scherm. In ieder geval geen hoge (ikzelf gebruik 1280 x 720 geloof ik), maar het is wel iets opgerekt.

Hopenlijk komt er bij de nieuwe patch nog een aantal resoluties bij want heb liever dat mijn originele beeldscherm resolutie (1680x1050) wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:28

S2S

Boeboe schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 19:04:
[...]

Bij mij vroegen ze helemaal niet om een bon. Ook niet om mee te sturen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
M'n vader gevraagd om er eentje mee te nemen uit Amerika aangezien die daar maandelijks komt, zag alleen dat je maar 175 euro ongeveer mee mag nemen zonder extra BTW. Ook zijn de prijzen daar van een premium 350 dollar, dus je schiet er niet zoveel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Martinspire schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:28:
[...]

Ik zie hier geen randen voor zover ik kan zien, maar er zijn niet echt goede resoluties voor een mooi 16:10 scherm. In ieder geval geen hoge (ikzelf gebruik 1280 x 720 geloof ik), maar het is wel iets opgerekt.

Hopenlijk komt er bij de nieuwe patch nog een aantal resoluties bij want heb liever dat mijn originele beeldscherm resolutie (1680x1050) wordt gebruikt.
1280x1024 in widescreen werkt ook perfect op een 16:10 monitor. Ik kan het weten ik gebruik er namelijk één mijszelf en heb geen zwarte balken. Daarnaast heb je ook de 1280 x 786 welke native verhoudingen zijn voor een 16:10 monitor :)

Maarghoed een beetje google werk had je hetzelfde antwoord op kunnen leveren.... :X

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasje123 op 28-03-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
De verhouding mag dan wel hetzelfde zijn, maar het beste beeld krijg je bij een 'fixed-pixel'-scherm (zoals een LCD dus) met de native resolutie.
Daarom zou het wel fijn zijn als 1440x900 & 1680x1050 gewoon als output te kiezen zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Kaasje123 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 22:13:
[...]

1280x1024 in widescreen werkt ook perfect op een 16:10 monitor. Ik kan het weten ik gebruik er namelijk één mijszelf en heb geen zwarte balken. Daarnaast heb je ook de 1280 x 786 welke native verhoudingen zijn voor een 16:10 monitor :)

Maarghoed een beetje google werk had je hetzelfde antwoord op kunnen leveren.... :X
Dat je geen zwarte balken hebt komt waarschijnlijk omdat je monitor in "Fill" modus staat (of hij heeft alleen die modus). Ongeacht de resolutie rekt ie het beeld zo op dat het je hele scherm vult.
Verder is 1280x768 niet dezelfde verhouding als 16:10 hoor, misschien moet je eens leren rekenen ;)

Ik heb mijn Xbox overigens ook via de VGA cable aangesloten op mijn monitor (Dell 2007WFP). Heb mijn monitor op "Aspect" staan. Dan vult ie het beeld zo ver als kan met de opgegeven aspect ratio van de input. Ik heb dus een paar kleine zwarte randjes. Maar dat vind ik fijner dan uitgerekt beeld.

Ben benieuwd of er ooit nog een patch komt, waarbij je 1680x1050 als resolutie kan kiezen, dat zou wel ideaal zijn!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja mijn scherm heeft ook alleen een Fill modus. Maar ik krijg dus geen zwarte balken. 1280x1024 moet ik nog proberen, maar volgens mij werd dat ook opgerekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
http://www.insidegamer.nl...rscore-van-cheaters.html/

Hadden jullie dit al gelezen?
Microsoft reset de gamersscore naar nul van cheaters. :)

Microsoft reset Gamerscore van cheaters
Nieuws | 25 maart 2008 - Iedereen die op een oneerlijke manier achievements probeert te behalen in Xbox 360-games, zal vanaf nu flink gestraft worden door Microsoft. Daarmee doelt het bedrijf onder andere op het gerommel met savegames, waardoor mensen dubbele achievements verkrijgen. Gamers die op onrechtmatige wijze achievements ontvangen zullen de volgende maatregelen moeten incasseren:

De gehele Gamerscore wordt teruggezet naar nul
Voorheen behaalde achievements kun je hierna niet meer behalen
Cheaters worden publiekelijk aan de schandpaal genageld, doordat hun accountnamen een tag meekrijgen op Xbox.com

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ja, dat hadden we inderdaad al gelezen:

nieuws: Microsoft pakt Xbox 360-cheaters aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bully net uitgespeeld. Heb er 22 uur over gedaan (maar ik wandel een hoop rond), en moet nog wel 3 missies om de 75G te krijgen voor completed all missions. Ik begin niet aan een 100% game, zit nu op 72, vind het wel best zo :).

Al met al een leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 06-09 21:01
Mutatie schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:00:
[...]

Te verwaarlozen?
GoW, Mass Effect, Virtua Fighter (compleet onspeelbaar), Streetfighter (dito), Saints Row, Oblivion, Lost Odyssey, command&conquer, viva pinata..enz.enz.
Allemaal gaat er vaak iets mis omdat de d-pad niet werkt, en ja ik irriteer me er na 2,5 jaar nog steeds aan.

Heb laatst lopen zoeken naar een alternatieve contraller met een goed werkend d-pad, helaas pakt MS de boel anders aan als Sony, er was namelijk geen andere controller te vinden.
Ik bedoel dan wel het D-Pad als hoofd bestuur pad. Bij Gears gebruik je hem voor de wapens e.d. Dat tel ik niet mee, want zo cruciaal vind ik dat niet.
Exorcist schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 02:53:
Bully net uitgespeeld. Heb er 22 uur over gedaan (maar ik wandel een hoop rond), en moet nog wel 3 missies om de 75G te krijgen voor completed all missions. Ik begin niet aan een 100% game, zit nu op 72, vind het wel best zo :).

Al met al een leuk spel!
Leuk maar geen topper dus (zoals de media aandacht je wel doet vermoeden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

AvanCade schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 03:19:

[...]

Leuk maar geen topper dus (zoals de media aandacht je wel doet vermoeden)?
Zeker geen topper, daarvoor is de gameplay wat matig, de controls af en toe te irritant en de laadschermen te vervelend.
Zou het een 7 geven, omdat de Achievements erg leuk zijn en je aandacht erbij houden, de missies over het algemeen goed in elkaar zitten, het gevoel dat je krijgt goed zit én er een goede map is, die als je ergens naartoe moet je niet in de weg zit.

Last but not least ; er zit genoeg humor in, ik lach me soms op de grond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
AvanCade schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 03:19:
[...]

Ik bedoel dan wel het D-Pad als hoofd bestuur pad. Bij Gears gebruik je hem voor de wapens e.d. Dat tel ik niet mee, want zo cruciaal vind ik dat niet.
Dat zou inderdaad en goede optie zijn voor console ontwerpers, laten ze vanaf nu enkel de meest gebruikte knoppen goed werkend maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat voor de 360 dit jaar nog genoeg op het programma. En als je naar zijn directe concurrent kijkt dan is de linup van die andere console niet zo heel veel beter.
Hangt af van de invalshoek. Er staan idd nog wel een paar toppers op de lijst voor 2008... Maar als je dit jaar enkel toppers wil spelen zal het ook wel tegenvallen denk ik. (veel games zullen namelijk gewoon terug 6.5-7.5/10 games zijn, om te gaten wat op te vullen)

Als toppers zijn er natuurlijk GTA IV en dat andere GTA achtige spel waarbij je met 100 tegelijk cops en robbers kan spelen. (ben de naam effe kwijt). Ik hoop vooral op dingen zoals WET (al lang niets meer van gehoord, behalve één cinematic trailer lang geleden) en games in dat genre. Verder nog mafia 2 (maar dan ligt de nadruk wel weer op sandbox games)

[...]
Waat haal jij je feiten vandaan?

De gewone xbox was 4,5 jaar op de markt en daarvan waren 24 miljoen units verkocht.
Dr xbox 360 is nu 2,5 jaar op de markt en heeft 18 miljoen keer verkocht, die 6 miljoen verschil halen ze dit jaar nog in.
18/2.5=7.2. Ik verwacht dus nog minstens een jaar voor die 6 miljoen.

Blijft dan: xbox1 => 24 miljoen/4.5 jaar, xbox2 => 24 miljoen/3.5 jaar. Toch geen 'mindblowing' succes, eerder een redelijke evolutie. (zeker als je het afzet tegen de 100.000 miljoen ps2 die op 7 jaar tijd zijn verkocht, ten tijde van de xbox1.) Dus zelfs met een kwakkelende ps3 halen ze net iets meer verkopen als het ondergeschoven broertje ten tijde van de ps2.
Maar goed, als je naar de concurrentie kijkt, doet de Wii het stukken beter. De PS3 doet ook lang niet wat er door Sony van gehoopt werd.
Ik denk dat de tijden gewoon veranderd zijn. Mensen geven net iets minder makkelijk veel geld uit voor die luxe-apparaten. Allemaal leuk en aardig, maar ten tijde van de ps1/ps2 was zoiets nieuw, baanbrekend, must have.. De tijd dat de arcade hall naar de woonkamer kon verhuizen. Nu ziet iedereen ook wel in dat de geschiedenis gewoon herhaald wordt, na ps3 komt ps4, dan ps5, dan ps6.... Mensen zijn een beetje koopmoe en beseffen dat de hele markt er enkel op gericht is om ten koste van de consumer veel geld te verdienen. Een continue cyclus van spenderen en geld uitgeven.

PS3 doet het idd ook niet erg goed. Ik denk dat de massa zoiets pas koopt onder de 200 euro.

[ Voor 102% gewijzigd door een moderator op 29-03-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
McFlipp schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:24:
[...]

Dat je geen zwarte balken hebt komt waarschijnlijk omdat je monitor in "Fill" modus staat (of hij heeft alleen die modus). Ongeacht de resolutie rekt ie het beeld zo op dat het je hele scherm vult.
Verder is 1280x768 niet dezelfde verhouding als 16:10 hoor, misschien moet je eens leren rekenen ;)

Ik heb mijn Xbox overigens ook via de VGA cable aangesloten op mijn monitor (Dell 2007WFP). Heb mijn monitor op "Aspect" staan. Dan vult ie het beeld zo ver als kan met de opgegeven aspect ratio van de input. Ik heb dus een paar kleine zwarte randjes. Maar dat vind ik fijner dan uitgerekt beeld.

Ben benieuwd of er ooit nog een patch komt, waarbij je 1680x1050 als resolutie kan kiezen, dat zou wel ideaal zijn!
Quote uit de volgende VGA kabel review welke hier gevonden kan worden:
http://hardware.teamxbox....x-360-VGA-HD-AV-Cable/p1/
Finally, the start of the test is a DELL UltraSharp 2005FPW, a 20.1 inch wide aspect monitor whose native resolution is 1680x1050. Since none of the resolutions provided by the Xbox 360 matched, I had to choose one of the resolutions available. Two options were suitable: 1280x768 and 1280x1024; the first one because it has the same aspect ratio as this monitor, that is 16:10; and the second one because it has the highest pixel density. Since this monitor will automatically scale up to its native panel resolution, I ended up choosing the latter. 1280x1024 has the higher pixel count which is the best alternative when the original resolution will be scaled to a different one.
1280x768 is dus wel degelijk dezelfe aspect ratio als 16:10 met een native resoluite voor 1680x1050 ik hoef helemaal niet meer te leren rekenen dankjevriendelijk O-) Ik denk dat jij in de war bent met 1280x720 want dat is 16:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:14:
[...]

Hij bedoelt natuurlijk niet dat ze dat met opzet doen he 8)7 Gewoon een vaststelling afgaande op previews en wat er te verwachten is.
Wat bedoeld hij dan volgens jouw met: "De lineup van 2008 is imo dan weer slechter dan wat we in 2007 kregen, dat is de reden waarom de xbox nu afgeprijsd is."

Hij verbindt toch heel bewust 2 zaken die niets met elkaar te maken hebben als oorzaak en gevolg.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
[...]

Ik denk dat de tijden gewoon veranderd zijn. Mensen geven net iets minder makkelijk veel geld uit voor die luxe-apparaten. Allemaal leuk en aardig, maar ten tijde van de ps1/ps2 was zoiets nieuw, baanbrekend, must have.. De tijd dat de arcade hall naar de woonkamer kon verhuizen. Nu ziet iedereen ook wel in dat de geschiedenis gewoon herhaald wordt, na ps3 komt ps4, dan ps5, dan ps6.... Mensen zijn een beetje koopmoe en beseffen dat de hele markt er enkel op gericht is om ten koste van de consumer veel geld te verdienen. Een continue cyclus van spenderen en geld uitgeven.

PS3 doet het idd ook niet erg goed. Ik denk dat de massa zoiets pas koopt onder de 200 euro.
Het tegendeel is waar, mensen geven veel makkelijker veel geld uit voor luxe apparaten.
Een tv kopen van €1500 is heel normaal tegenwoordig en als ik hoor wat iedereen thuis heeft staan alleen al aan pc en gaming en consumentenelectronica: Xboxxen, ps3, hd schermen, htpc, pocketpc's, digitale tv ontvangers enz enz.
Als ik kijk naar het bedrag wat ik al heb uitgegeven alleen aan de xbox360 en gerelateerde hard-en software, dat is echt fors hoor.

Ik moet overigens ook zeggen, als groot xbox360 fan, dat de ps3 er echt aankomt. Vooral door de aanwezigheid van de Blu-ray zorgt voor veel kopers voor n ps3.

Zelfs ik ga er binnenkort eentje kopen, aangezien ik met mn hd-dvd add-on op een dood spoor zit.
Hoewel ik m voornamelijk koop voor de Blu-ray, zie ik games als GT5 Proloque toch ook wel zitten en helemaal icm het Logitech G25 wheel. Ik wist helemaal niet dat dat kon, zo'n stuurtje op n ps3.

Ik begrijp dan ook echt niet waarom Microsoft weer zo geheimzinnig doet over het wel of niet verschijnen van een Blu-ray add-on, maar door dat gedraai heb ik geen zin meer om er op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:32:
[...]

Wat bedoeld hij dan volgens jouw met: "De lineup van 2008 is imo dan weer slechter dan wat we in 2007 kregen, dat is de reden waarom de xbox nu afgeprijsd is."

Hij verbindt toch heel bewust 2 zaken die niets met elkaar te maken hebben als oorzaak en gevolg.
Jij doet het in jouw reply overkomen alsof ms met opzet een slechte line-up heeft gemaakt en daarom de xbox afprijst.

De line-up is in grote mate niet de verantwoordelijkheid van ms (behalve first party titels)

De poster constateert enkel een volgens hem slechte line-up, en verbindt daaraan dat ms daarom z'n prijzen naar beneden haalt. (en dat ms dus volgens hem ook een slechte line-up verwacht)

We weten het niet, en het is daarom dus ook enkel speculeren. Er kan iets inzitten. De prijsverlaging kan echter ook nog aan andere factoren toegeschreven worden. Zo zwart-wit is het dus idd niet. Niet alleen is de xbox zoals gezegd al 2.5 jaar op de markt (en wordt de hardware sowieso goedkoper). Je hebt ook nog eens de zwakke dollar (waardoor een amerikaans bedrijf de prijzen in europa sterk omlaag kan halen en nog steeds mooie winsten kan maken). Ze hopen waarschijnlijk ook een hoop GTA fanatici die nog geen console hebben, naar het xbox kamp over te halen. Wie een xbox heeft staan zal er sowieso meerdere games voor kopen (ook al kocht hij het ding alleen voor gta). Xbox 360+GTA= 250 euro, ps3+GTA= 450 euro. (in de veronderstelling dat er geen bundels komen)

De prijs verlagen omdat GTA eraan komt, kan echter ook verklaard worden vanuit de gestelde hypothese. Je kan ook stellen dat ms maar één bestseller ziet dit jaar, en hoopt op zoveel mogelijk xbox verkopen voor die bestseller omdat de rest van jaar nogal mager zou kunnen zijn.
Ferry34 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:39:
[...]

Het tegendeel is waar, mensen geven veel makkelijker veel geld uit voor luxe apparaten.
Een tv kopen van €1500 is heel normaal tegenwoordig en als ik hoor wat iedereen thuis heeft staan alleen al aan pc en gaming en consumentenelectronica: Xboxxen, ps3, hd schermen, htpc, pocketpc's, digitale tv ontvangers enz enz.
Als ik kijk naar het bedrag wat ik al heb uitgegeven alleen aan de xbox360 en gerelateerde hard-en software, dat is echt fors hoor.
Ook weer waar. De waarheid ligt wellicht in het midden. Ik zie ook veel consumenten die echt consumptie moe zijn. Zeker omdat nu veel duidelijker wordt dat de bedrijfsmodellen er zo op gericht zijn om continu geld te moeten afdragen. Met als duidelijkste voordeel de xbox met z'n hele collectie accessoires (die je uiteindelijk meestal toch nodig hebt), xbox live, en micropayments (ok, ook op de ps3, maar daarom dat beide het deze generatie volgens mij collectief slechter doen dan de ps2/xbox1 in hun tijd)

Ik zie best veel mensen met bvb een oude iPod en die aangeven die te zullen gebruiken totals het ding niet meer functioneert. Ach, nuchtere Belgen wellicht ;)
Ik moet overigens ook zeggen, als groot xbox360 fan, dat de ps3 er echt aankomt. Vooral door de aanwezigheid van de Blu-ray zorgt voor veel kopers voor n ps3.

Zelfs ik ga er binnenkort eentje kopen, aangezien ik met mn hd-dvd add-on op een dood spoor zit.
Hoewel ik m voornamelijk koop voor de Blu-ray, zie ik games als GT5 Proloque toch ook wel zitten en helemaal icm het Logitech G25 wheel. Ik wist helemaal niet dat dat kon, zo'n stuurtje op n ps3.
Dat is het grote voordeel van de ps3 in deze generatie. Meer third party hardware support, en in de mate dat een console open kan zijn: een 'opener' platform. (mogelijkheid tot het gebruiken van eigen bluetooth headsets, vervangen van de harddisk, gebruik van beste stuurtjes behoort tot de mogelijkheden...) Bij de xbox moet je het doen met dat proprietary ms stuur, en dan heb ik toch het vermoeden dat ik liever met een logitech stuur zou racen ;)

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 29-03-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
[...]

Hij bedoelt natuurlijk niet dat ze dat met opzet doen he 8)7 Gewoon een vaststelling afgaande op previews en wat er te verwachten is.

[...]

Hangt af van de invalshoek. Er staan idd nog wel een paar toppers op de lijst voor 2008... Maar als je dit jaar enkel toppers wil spelen zal het ook wel tegenvallen denk ik. (veel games zullen namelijk gewoon terug 6.5-7.5/10 games zijn, om te gaten wat op te vullen)

Als toppers zijn er natuurlijk GTA IV en dat andere GTA achtige spel waarbij je met 100 tegelijk cops en robbers kan spelen. (ben de naam effe kwijt). Ik hoop vooral op dingen zoals WET (al lang niets meer van gehoord, behalve één cinematic trailer lang geleden) en games in dat genre. Verder nog mafia 2 (maar dan ligt de nadruk wel weer op sandbox games)
Ben ik niet helemaal met je eens, er komen veel toppers uit dit jaar,2007 had natuurlijk een goede lineup, maar eigenlijk was alleen halo 3 de absolute 360 seller. Dit jaar hebben we bv Fable 2, Gears of War 2 (2 systemsellers) en nog een hoop games die kans maken op hoge cijfers zoals Ninja Gaiden 2 en Too Human (laatste ervan uitgaande dat het wel een succes wordt, ik geloof er nog wel in). Doe daarnaast de multiplatform meuk erbij en je hebt een fantastisch 8,5+ gamejaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb weer een zooi moeten verwijderen. Kap eens met dat structureel proberen te verzieken van de sfeer hier, en áls iemand dat al doet, ga er dan niet op in maar maak liever een TR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:52:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens, er komen veel toppers uit dit jaar,2007 had natuurlijk een goede lineup, maar eigenlijk was alleen halo 3 de absolute 360 seller. Dit jaar hebben we bv Fable 2, Gears of War 2 (2 systemsellers) en nog een hoop games die kans maken op hoge cijfers zoals Ninja Gaiden 2 en Too Human (laatste ervan uitgaande dat het wel een succes wordt, ik geloof er nog wel in). Doe daarnaast de multiplatform meuk erbij en je hebt een fantastisch 8,5+ gamejaar :)
Het is ook niet per se mijn stelling. De verantwoordelijkheid voor de bewuste uitspraak ligt volledig bij de originele poster hierboven ergens. Ik sprong alleen in op iemand die hem quote en volgens mij verkeerd begrepen heeft.

Zelf heb ik er niet zoveel zicht op (ik ken ook de release data niet van de meeste games). Maar volgens mij valt het dit jaar idd toch echt wel mee. (klik maar eens op de preview sectie van ign bvb). Niet alleen qua first party titels (fable, GoW). Komt mafia 2 nog dit jaar uit?

Ik verwacht alleen veel 'ingeleefde' games. Lange singeplayers met mooie verhalen. Mass effect is een goed voorbeeld. (kotor bvb ook). Echte universa met een geweldig avontuur en meeslepende verhalen met echte emoties... Dat mis ik nog te veel. De techniek is er klaar voor volgens mij, nu alleen nog de games. Games moeten echt wel meer evolueren naar films. Goed uitgedokterde verhaallijnen, en de gamer meezuigen in een fantastische ervaring. En daarvan zijn er nog echt veel te weinig. (MGS4 op de ps3 wordt er waarschijnlijk weer zo eentje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:54:
M'n vader gevraagd om er eentje mee te nemen uit Amerika aangezien die daar maandelijks komt, zag alleen dat je maar 175 euro ongeveer mee mag nemen zonder extra BTW. Ook zijn de prijzen daar van een premium 350 dollar, dus je schiet er niet zoveel mee op.
Gewoon die van 350 dollar via de post verzekerd laten versturen, uiteraard als gift/waarde van 10 dollar.
Alleen spullen als kabels, controllers en de harde schijf zelf meenemen, scheelt weer wat gewicht.

Ik hoorde laatst van iemand dat wanneer je bent wezen shoppen in de VS dat je bij aankomst op schiphol naar een 'belasting kantoor' op schiphol kunt gaan waar je je betaalde belasting terug kunt krijgen aangezien je niet in Amerika woont...
Kan dit kloppen?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Kaasje123 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:22:
[...]

Quote uit de volgende VGA kabel review welke hier gevonden kan worden:
http://hardware.teamxbox....x-360-VGA-HD-AV-Cable/p1/

[...]

1280x768 is dus wel degelijk dezelfe aspect ratio als 16:10 met een native resoluite voor 1680x1050 ik hoef helemaal niet meer te leren rekenen dankjevriendelijk O-) Ik denk dat jij in de war bent met 1280x720 want dat is 16:9.
Dat die gast dat zegt wil nog niet zeggen dat het waar is he...
Anders doe je even het volgende rekensommetje:
1280/768 = 1,67
1680/1050 = 1,6
Dus dat zijn niet dezelfde aspect ratio's...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:07:
[...]

Gewoon die van 350 dollar via de post verzekerd laten versturen, uiteraard als gift/waarde van 10 dollar.
Alleen spullen als kabels, controllers en de harde schijf zelf meenemen, scheelt weer wat gewicht.

Ik hoorde laatst van iemand dat wanneer je bent wezen shoppen in de VS dat je bij aankomst op schiphol naar een 'belasting kantoor' op schiphol kunt gaan waar je je betaalde belasting terug kunt krijgen aangezien je niet in Amerika woont...
Kan dit kloppen?
Ik kom regelmatig in Canada; wat je dan moet doen is een aangifte biljet halen bij de buitenlands douane (dus op het vliegveld - bij uitgaand) - die vul je in (dus met alle belastingen die je hebt betaald vermeld op de aankoopbonnen) en je krijgt daar een stempel op van de douane. Daarna kun dit geld dus van de buitenlandse regering terugkrijgen (ik mocht het papiertje met rekeningen niet achterlaten bij de douane = waarom - weet ik eigenlijk niet meer.
Er zitten wel minimale bedragen aan vast. En in sommige staten van USA is de belasting maar 9% - dus kijken of het dan wel kan.....
En je krijgt een cheque toegestuurd = kost ook weer geld in NL om dit te verzilveren bij de NL bank.

[ Voor 3% gewijzigd door Hen3s op 29-03-2008 15:50 . Reden: aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
ik heb net een xbox 360 aangeschaft en deze is aangesloten met een VGA kable op een Acer 24" LCD die 1080p ondersteund. Deze combinatie werkt perfect met een resolutie van 1280x768, maar wanneer ik de resolutie op 1080p zet heb ik een probleem. De monitor blijft als het ware op 1280x768 staan terwijl het een 1080p input krijgt, het resultaat is dat het beeld niet passend is (het beeld is vergroot).
Is dit probleem op te lossen? (zonder een nieuwe tv te kopen ;) )

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook mijn nieuwe xbox360 gehaald, heb de Arcade gekocht met falcon BenQ en HDMI.
Ik heb overigens gekozen voor de Arcade omdat ik nog mijn Harddisk en toebehoren had van mijn vorige xbox360.

Ik moet wel zeggen dat de DVD-Drive bij mij echt duidelijk meer geluid maakt dan bij mijn oude. Die was ruim 2 jaar oud... Verder als ik aan het gamen ben heb ik er zelf geen last van.

Overigens was mijn vorige xbox360 nog niet kapot, hij was alleen gemod en daarom gebanned.
Ik heb een nieuwe gekocht omdat ik toch maar gebruik weer gebruik wil maken van xbox live.
Binnekort maar flink wat games aanschaffen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://img.game.co.uk/ml/3/3/3/1/333117ps.gif

Vandaag ontvangen en: d:)b

Lekker ouderwets Hack & Slashen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ok ik wil me mn Xbox live account upgraden naar een Gold, dus ik creditcard gegevens invoeren, allemaal prima totdat je de Provincie/Postcode moet kiezen
Bij provincie krijg je alleen maar Amerikaanse Staten, en bij de PC kan je geen letters invoeren.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Creditcard ?
http://www.gamecard.nu/pr...live_gold_12_maanden.html

Code direct in je mail. :)

edit: ok 5 min ofzo :p

[ Voor 10% gewijzigd door Stollie op 29-03-2008 19:20 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste