Oh nee? Ik vind het idioot veel werk! En natuurlijk geef ik mijn MP3 speler de schuld. Vooral als het een complete PC die mij gewoon de mogelijkheid hoort te geven om fatsoenlijk door mijn mappen te kunnen bladeren!yzf1kr schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:36:
[...]
Is wel erg makkelijk om de MP3 speler de schuld te geven van het feit dat jij je MP3 collectie niet fatsoenlijk onderhoud.
Zo veel werk is het toch niet om je tag's even bij te werken?
Virtua Fighter 5 is met afstand de beste fighter deze generatie tot nu toe.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:27:
[...]
ok, bedankt. Daar had ik al eens een filmpje van gezien. Wordt idd een game om naar uit te kijken.
Kan iemand me trouwens eens helpen met een volledig lijstje van alle fighting games voor de 360? Op de ps2 was ik wel te vinden voor een spelletje Tekken af en toe. (was er niet goed in, maar met wat handicap en zo staat het garant voor leuke 'same room/same screen' multiplay)
Dus alles in het genre 'tekken' dat al verschenen is, of nog moet uitkomen voor de 360. Zover ben ik zelf al, dus als ik iets vergeten ben, graag aanvullen...Welke franchises tussen bovenstaande worden bij de fans van het genre als toppers gezien (historisch/nostalgisch/actueel). Natuurlijk zal je van elke reeks wel fans hebben...
- Dead or Alive 4 (uit)
- Def Jam: Icon (uit)
- Virtua Fighter 5 Online (uit)
- Super Street Fighter II Turbo HD Remix (nog te verschijnen)
- Street Fighter IV (nog te verschijnen)
- Soulcalibur IV (nog te verschijnen)
Dat soort games zijn ideaal om met visite te spelen. Twee mensen kunnen tegelijk spelen en het blijft gewoon dikke fun...
edit: ok, en dan is er nog fight club, maar dat is toch een iets ander genre (maar ook wel cool natuurlijk)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Als XBLA titel heb je ook nog Street Fighter II Hyper Fighting.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:27:
[...]
Kan iemand me trouwens eens helpen met een volledig lijstje van alle fighting games voor de 360?
En natuurlijk zo'n ding erbij halen:

En Ultimate Mortal Kombat 3PWM schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:41:
[...]
Als XBLA titel heb je ook nog Street Fighter II Hyper Fighting.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Universe at War: Earth Assault is regiovrij en 28 euro bij play-asia
Ben trouwens weer begonnen met Saints Row...Hoopte dat het me GTA IV een beetje deed vergeten maar helaas. Hoe meer ik het speel des te meer wil ik GTA
Ben trouwens weer begonnen met Saints Row...Hoopte dat het me GTA IV een beetje deed vergeten maar helaas. Hoe meer ik het speel des te meer wil ik GTA
Ik weet niet zeker of dit het topic ervoor maar is, maar ik zoeke mensen die xbox games willen ruilen in regio brabant. Heb er nogal wat en verkopen vind ik zo'n gedoe ruilen is relaxter :-)
En ja ik weet dat er een vraag een aanbod is maar ik heb hetidee dat daar niet echt veel volk komt
Btw voor fighting games, EA fight night round 3? Vond ik zelf 1 van de betere vechtspellen aangezien je nog wel echt tactisch moet vechten.
En ja ik weet dat er een vraag een aanbod is maar ik heb hetidee dat daar niet echt veel volk komt
Btw voor fighting games, EA fight night round 3? Vond ik zelf 1 van de betere vechtspellen aangezien je nog wel echt tactisch moet vechten.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Heb deze vraag ook al in het GTA IV topic gevraagt. maar denk dat deze hier mogelijk beter past.
ik heb GTA IV bij gamehubs besteld. Ik heb betaalt met paypal met de methode dat paypal het van mijn rekening afschrijft.(had geen tegoed meer op mijn account) De betaling is geaccepteerd en alles lijkt goed. Alleen is er niets van mijn rekening afgeschreven. Moet ik nu zelf dat bedrag op mijn paypal account zetten, of wordt het nog automatisch afgeschreven.
Heb deze methode nog nooit gebruikt, kan iemand mij wat meer inlichten.
ik heb GTA IV bij gamehubs besteld. Ik heb betaalt met paypal met de methode dat paypal het van mijn rekening afschrijft.(had geen tegoed meer op mijn account) De betaling is geaccepteerd en alles lijkt goed. Alleen is er niets van mijn rekening afgeschreven. Moet ik nu zelf dat bedrag op mijn paypal account zetten, of wordt het nog automatisch afgeschreven.
Bij mij is dat pas de volgende dag. Blijkbaar schieten ze het even voor.
.
[ Voor 99% gewijzigd door boe2 op 27-03-2008 12:06 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik vertelde gister heel trots aan iemand dat ik de XBOX + HDMI had besteld...zei hij doodleuk.
Ja dat is wel aardig, maar binnen in de XBOX is het toch geen echt HDMI signaal. Ze hebben gewoon de (analoge) component verbinding omgezet naar HDMI (dus niet puur digitaal)....is hier iets van waar of wat?
Ja dat is wel aardig, maar binnen in de XBOX is het toch geen echt HDMI signaal. Ze hebben gewoon de (analoge) component verbinding omgezet naar HDMI (dus niet puur digitaal)....is hier iets van waar of wat?
[ Voor 50% gewijzigd door challenge op 27-03-2008 12:42 ]
Onzin. Als ze dat konden doen was het nooit nodig geweest om een aparte HDMI connector op de 360 te steken.
In weze begint je signaal ALTIJD digitaal, waarna het via een DAC chip (Digitaal Analoog Converter) passeert zodat het over je composiet/scart/componentkabel gestuurd kan worden. Wat is het meest kost-effectief denk je? Nog een dure extra chip inbouwen die dat analoog geconverteerd HD signaal terug converteert naar digitaal, ofgewoon het pure digitale signaal recht naar de HDMI poort sturen?
In weze begint je signaal ALTIJD digitaal, waarna het via een DAC chip (Digitaal Analoog Converter) passeert zodat het over je composiet/scart/componentkabel gestuurd kan worden. Wat is het meest kost-effectief denk je? Nog een dure extra chip inbouwen die dat analoog geconverteerd HD signaal terug converteert naar digitaal, ofgewoon het pure digitale signaal recht naar de HDMI poort sturen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Heb er nogsteeds geen gekocht. Maar telkens als ik VF5 speel besef ik weer hoe erg ik zo'n ding eigenlijk wel niet nodig heb om er complexe combo's uit te gooien. Wat dat betreft vind ik de 360 d-pad echt dik gaar.PWM schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:41:
[...]
Als XBLA titel heb je ook nog Street Fighter II Hyper Fighting.
En natuurlijk zo'n ding erbij halen:
[afbeelding]
Ze schieten het inderdaad even voor is ook mijn ervaring.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:59:
Heb deze vraag ook al in het GTA IV topic gevraagt. maar denk dat deze hier mogelijk beter past.
Maar hoe weet je dat GTA IV daar regiovrij is als ze hem nog niet hebben? Ik heb hier weer geen ervaring mee en wil het nu wel een keer proberen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Ik heb ook geen ervaringen met importeren en gamehubs, Ik hoorde laatste wel dat gamehubs inmiddels over Pal versies van GTA IV gaat beschikken. Als ze zien dat het naar NL wordt gestuurt denk ik dat ze wel gewoon de Pal versie sturen. Zo niet, stuur ik hem terug en vraag ik of die kan gewisseld worden voor een Pal versie!Royz schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:08:
Ze schieten het inderdaad even voor is ook mijn ervaring.
Maar hoe weet je dat GTA IV daar regiovrij is als ze hem nog niet hebben? Ik heb hier weer geen ervaring mee en wil het nu wel een keer proberen
Op de website staat ook Pal/NTSC/J, je kunt alleen zelf geen versie kiezen dus ik denk haast wel dat dat gebeurt aan de hand van de lokatie waar het heen gezonden wordt.
Voor mensen die vinden dat de 360 teveel lawaai maakt:
Ik kwam erachter dat het externe voedingsblokje ook een flinke ventilator heeft en die dus pas aangaat bij hoge hitte. Nadat ik dit had verplaatst achter mijn TV, heb ik een stuk minder last. Zowiezo wel aan te raden om dit blokje niet in dezelfde ruimte te zetten als je 360 ivm de warmte.
Ik kwam erachter dat het externe voedingsblokje ook een flinke ventilator heeft en die dus pas aangaat bij hoge hitte. Nadat ik dit had verplaatst achter mijn TV, heb ik een stuk minder last. Zowiezo wel aan te raden om dit blokje niet in dezelfde ruimte te zetten als je 360 ivm de warmte.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
van de gamehubs site:
Wednesday, March 26th, 2008
GOOD NEWS
We have received a response from our supplier today stated that we are getting a PAL version for X360 Grand Theft Auto IV. For UK & Europe customers, the game has been confirmed that it will compatible with PAL console.
BAD NEWS
For those who owned US (NTSC) console, we are sorry that it won’t compatible with NTSC console.
Price for X360 Grand Theft Auto IV will be increased to £ 27.99 on 27th March due to PAL version that we are getting. And price for PS3 Grand Theft Auto IV will be increased to £ 32.99 as well.
As supplier has increased the price, so we have to increased our price as well. The reason we did not increase the price today is because we have to give priority to our loyal customers before we increase the price. So, please hurry up and grab your copy now.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Leuk dat ze hem dus van te voren in de verkoop doen, voordat ze weten welke versie ze krijgen. Gelukkig PAL maar toch. Hopelijk heb ik hem nu ook binnen een week na de release in huis, want anders is dit gelijk de eerste en laatste keer gamehubs.
www.marktplaats.nlPostius schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:57:
Ik weet niet zeker of dit het topic ervoor maar is, maar ik zoeke mensen die xbox games willen ruilen in regio brabant. Heb er nogal wat en verkopen vind ik zo'n gedoe ruilen is relaxter :-)
De verwachtte verzendtijd staat gewoon op de site en is volgens hun maximaal 14 werkdagen.Muthas schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:48:
Hopelijk heb ik hem nu ook binnen een week na de release in huis, want anders is dit gelijk de eerste en laatste keer gamehubs.
Alles daarbuiten is dus vervelend, maar binnen een week is wellicht wat te optimistisch.
Mijn ervaring met zendingen vanuit Azië is dat het gemiddeld 10 dagen (niet werkdagen) duurt.
Zo. Ook maar een Xbox360 gekocht. Heb hem bij Dimensionplus in Delft gekocht. Het is de 175W met BenQ drive, inclusief Forza 2 en Viva Pinata voor €269,-.
Bij de Mediamarkt in Rijswijk hadden ze alleen de 203W + games of de 175W zonder games voor €269,-. Bij Dynabyte precies hetzelfde en bij Dixons waren ze uitverkocht.
Dan weet iedereen die in de omgeving van Delft een Xbox360 wil scoren dat
Bij de Mediamarkt in Rijswijk hadden ze alleen de 203W + games of de 175W zonder games voor €269,-. Bij Dynabyte precies hetzelfde en bij Dixons waren ze uitverkocht.
Dan weet iedereen die in de omgeving van Delft een Xbox360 wil scoren dat
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Zojuist Tiger Woods 2008 en NBA LIVE 08 besteld bij GCshop
voor 25 euro per stuk!
Ik ben benieuwd! (inmiddels is mijn collectie xbox360 games gegroeid naar tot 23 titels).
Ik ben benieuwd! (inmiddels is mijn collectie xbox360 games gegroeid naar tot 23 titels).
komt je gerepareerde xbox terug met hdmi? en hoe lang duurt et nu ongeveer? (voor de xbox terug is
)
)
Je krijgt gewoon een gelijkwaardige terug. D.w.z. zonder HDMI als je geen HDMI had. Ik had mijn XBOX360 terug binnen 8 dagen. Wellicht moet je even zoeken naar het XBOX360 defecten topic.amoi schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:40:
komt je gerepareerde xbox terug met hdmi? en hoe lang duurt et nu ongeveer? (voor de xbox terug is
)
[ Voor 14% gewijzigd door AvanCade op 27-03-2008 15:09 ]
ontzettende bullshit eigenlijk; eerst worden de early adopters bezeikt door later een HDMI versie uit te brengen en dan gaat je xbox kapot dan krijg je ook absoluut geen hdmi versie terug...AvanCade schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:08:
[...]
Je krijgt gewoon een gelijkwaardige terug. D.w.z. zonder HDMI als je geen HDMI had. Ik had mijn XBOX360 terug binnen 8 dagen. Wellicht moet je even zoeken naar het XBOX360 defecten topic.
slaat echt nergens op... *snif ik had graag een hdmi versie gehad want ben nu gebonden aan vga en die kwaliteit is toch minder als hdmi of component...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als je je 206 naar de dealer brengt voor een reparatie, krijg je ook een 207 mee terug?Phusebox schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:17:
[...]
ontzettende bullshit eigenlijk; eerst worden de early adopters bezeikt door later een HDMI versie uit te brengen en dan gaat je xbox kapot dan krijg je ook absoluut geen hdmi versie terug...
slaat echt nergens op... *snif ik had graag een hdmi versie gehad want ben nu gebonden aan vga en die kwaliteit is toch minder als hdmi of component...

Dan krijg je je eigen auto weer terugpjlgt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:25:
[...]
Als je je 206 naar de dealer brengt voor een reparatie, krijg je ook een 207 mee terug?
uhm...
Hij heeft wel een punt ... hij heet immers geen Xbox370 ofzo.pjlgt schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:25:
[...]
Als je je 206 naar de dealer brengt voor een reparatie, krijg je ook een 207 mee terug?
Het is hetzelfde product met 1 extra poortje.
Ik vraag me af of MS daar wel naar kijkt als ze je hele systeem vervangen.
omg, ik hoop echt dat dit sarcasme isPhusebox schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:17:
[...]
ontzettende bullshit eigenlijk; eerst worden de early adopters bezeikt door later een HDMI versie uit te brengen en dan gaat je xbox kapot dan krijg je ook absoluut geen hdmi versie terug...

wat maakt het aansluitpuntje nou uit, als je je Xbox op HD weergave zet, dan poept hij dat er ook gewoon uit hoor.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ach die gast heeft altijd wel wat te drammen, een echte Nederlander
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Is dat zo?Phusebox schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:17:
[...]
Ik dacht altijd dat VGA beter was dan component...
Heb het nog niet kunnen uittesten omdat ik nog geen HD tv heb (komt zaterdag!
Maareh: waarom ben je gebonden aan VGA dan, heeft je TV geen component ingang?
[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 27-03-2008 15:54 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
nou ik zie hier geen verschil tussen vga en hdmi, enige voordeel is dat hdmi en geluid en beeld kan transporteren , dus maar 1 kabel nodig
Verwijderd
Volgens mij is vga iets scherper dan component/hdmi, alleen ook weer iets fletser..
Alleen als ik vga gebruik dan heb ik wazig beeld, maar dat kan ook komen omdat ik niet de echte microsoft kabel heb.
Maar even iets belangrijks, ik kan iedereen Dreamfall longest journy aanbevelen..
Erg leuke adventure.
Alleen als ik vga gebruik dan heb ik wazig beeld, maar dat kan ook komen omdat ik niet de echte microsoft kabel heb.
Maar even iets belangrijks, ik kan iedereen Dreamfall longest journy aanbevelen..
Erg leuke adventure.
Nou, het is natuurlijk wel grappig dat Microsoft schijnbaar niet selectief is of je je eigen console terugkrijgt, maar ze kijken wel of je wel of geen HDMI had.S2S schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:51:
[...]
Ach die gast heeft altijd wel wat te drammen, een echte Nederlander
Als ze schijnbaar zo selectief kunnen zijn dan wil ik ook gewoon mijn eigen nette goed onderhouden xbox terug...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Je krijgt geen HDMI-versie terug, omdat HDMI alleen op een 175W 360 zit en daar heb je een andere voeding voor nodig. Dan zouden ze je ook weer nieuwe voeding moeten geven en dat doen ze natuurlijk niet.
Dat durf ik dan eigenlijk niet met zekerheid te zeggen, maar in ieder de niewere xbox'en wel en die zouden ze dan terug moeten sturen met nieuwe voeding. Als je moederbord vervangen is tijdens reperatie en ze zouden er HDMI in doen, dan moeten ze ook weer een andere achterkant erop zetten. Met andere woorden: Te veel moeite voor MS!Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:13:
[...]
Hebben alleen 175 watt MB-en een HDMI aansluiting?
Ik dacht dat er ook al oudere versies waren (dus 203 watt) met een HDMI aansluiting.
[ Voor 59% gewijzigd door koifim op 27-03-2008 16:18 ]
Verwijderd
Hebben alleen 175 watt MB-en een HDMI aansluiting?koifim schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:10:
Je krijgt geen HDMI-versie terug, omdat HDMI alleen op een 175W 360 zit en daar heb je een andere voeding voor nodig. Dan zouden ze je ook weer nieuwe voeding moeten geven en dat doen ze natuurlijk niet.
Ik dacht dat er ook al oudere versies waren (dus 203 watt) met een HDMI aansluiting.
En dan geen demo's meer kunnen downloaden om de HDD vol zit? Nee dank u.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:05:
Erg leuke adventure.
En Dreamfall lijkt me dan ook weer niet zo leuk dat ik even 150 EUR voor een grotere HDD neertel...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Weet iemand toevallig wat de levertijd word als je express bestelt bij Gamehubs ? ivm gta pre-order zo snel mogelijk willen hebben
Verwijderd
Neem de fiets/wagen, ga naar de dichtsbijzijnde bart smit/gameshop. Haal het spel uit de rekken, en klaar. Maar nee, dat is weer 10 euro duurder zeker?6pack15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:23:
Weet iemand toevallig wat de levertijd word als je express bestelt bij Gamehubs ? ivm gta pre-order zo snel mogelijk willen hebben
Gamehubs ligt in asia als ik het goed gezien heb, dus veel verschil zal het waarschijnlijk niet maken.
Goedkoop en op de releasedag hebben gaan niet samen. Vaak zat gehad bij populaire spellen dat er niet genoeg was binnen gekomen voor de pre-orders en ik zo een week kon wachten voordat ie op de post ging. Aangezien ze vanuit de UK (of China, weet ik veel) verzenden duurt dat ook nog eens langer. Dus als je GTA gelijk wilt hebben moet je naar een 'echte' winkel
Shops waarbij ik dat gehad heb zijn o.a. Bol.com en GCshop.nl.
"Iets scherper, maar ook iets fletser"Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:05:
Volgens mij is vga iets scherper dan component/hdmi, alleen ook weer iets fletser..
Erg leuke adventure.
Verwijderd

Kan iemand helpen?
Klopt maar dat vond ik het 2 jaar geleden alVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:05:
Erg leuke adventure.
Nee.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:30:
Ik weet niet of het illegaal is, maar het zou toch niet zo mogen zijn dat je alleen met een wireless adapter van microsoft a 70 euro verbinding kunt maken naar je eigen router. Het gaat niet om de verbinding naar LIVE. Ik wil alleen data streamen van pc naar xbox360. Is er een workaround, om gewoon met een usb wireless adapter van linksys of netgear of what ever te kunnen connecten naar je eigen netwerk.
Kan iemand helpen?
ja
Scherp maar minder heldere kleuren.
This space is occupied
Verwijderd
Je weet toch.
Toen was ik nog van het playstation 2 kamp..Kaasje123 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:32:
[...]
Klopt maar dat vond ik het 2 jaar geleden al
Gewoon bijna de helft duurderVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:25:
[...]
Maar nee, dat is weer 10 euro duurder zeker?
Dat scheelt dus echt wel.
En met GTA krijg je gewoon de PAL versie ook
Iemand de EURO 2008 demo al geprobeerd?
Kvind 'm wel aardig
[ Voor 11% gewijzigd door SH4D3H op 27-03-2008 16:44 ]
Als echte fan heb je dat prijsverschil er toch echt wel voor over? Je bent er toch wel een tijd mee zoet denk ik zo...SH4D3H schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:41:
[...]
Gewoon bijna de helft duurder
Dat scheelt dus echt wel.
Verwijderd
Beetje vreemde reactie. Zou je dan ook in orde zijn als je een 360 met HDMI instuurt en er eentje zonder HDMI terugkreeg?koifim schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:10:
Met andere woorden: Te veel moeite voor MS!
Dan zouden exact dezelfde mensen hier ook komen klagen natuurlijk 
(ik kreeg trouwens gewoon mijn eigen xbox terug, en ik heb de indruk dat dat bij bijna iedereen gebeurt?)
(ik kreeg trouwens gewoon mijn eigen xbox terug, en ik heb de indruk dat dat bij bijna iedereen gebeurt?)
[ Voor 44% gewijzigd door boe2 op 27-03-2008 16:54 ]
Of je steekt het verschil in je zak en kan dan nog een game kopen die je graag wilt hebben.Armada schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:46:
[...]
Als echte fan heb je dat prijsverschil er toch echt wel voor over? Je bent er toch wel een tijd mee zoet denk ik zo...
Ik heb mijn Xbox nog niet zo lang en 'moet' nog een hoop inhalen
En verder heb ik ook gewoon niet zoveel geld te besteden voor games dus zo scheelt het nogal.
Het is toch eigenlijk belachelijk dat je hier voor dezelfde game zoveel meer betaalt?
Nee, dat zou ik niet OK vinden. Je koopt een 360 met HDMI, dan zou je er ook zo'n eentje terug moeten krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:47:
[...]
Beetje vreemde reactie. Zou je dan ook in orde zijn als je een 360 met HDMI instuurt en er eentje zonder HDMI terugkreeg?
Vandaag voor me Xbox maar een Play en Charge kit gekocht, samen met een Advanced Scart kabel. Ik heb me 360 net twee dagen, maar die RGB scart is echt een goede koop geweest. De lettertjes in Forza 2 zijn nu, in tegen stelling tot de standaard kabel, erg goed leesbaar. Het dashboard is ook vele malen scherper. De Play en charge kit heb ik nog niet aangesloten, eerst die batterijen op maken
Mijn Xbox 360 Falcon met BenQ drive maakt wel ontzettend veel lawaai, ik wist dit maar dit valt me echt enorm tegen. Mijn Wii is ruim 1.5 tot 2.5x zo stil. met de warmte valt het, zoals ik met de blote hand kan voelen aan de zijkanten en aan de uitgeblaasde lucht, wel mee. Ruim 2 en half uur Forza 2 gedaan maar ik verneem geen echte hitte
Mijn Xbox 360 Falcon met BenQ drive maakt wel ontzettend veel lawaai, ik wist dit maar dit valt me echt enorm tegen. Mijn Wii is ruim 1.5 tot 2.5x zo stil. met de warmte valt het, zoals ik met de blote hand kan voelen aan de zijkanten en aan de uitgeblaasde lucht, wel mee. Ruim 2 en half uur Forza 2 gedaan maar ik verneem geen echte hitte
Verwijderd
Maar tegelijkertijd doe je dat wel af als "Te veel moeite voor MS!"?koifim schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:55:
[...]
Nee, dat zou ik niet OK vinden. Je koopt een 360 met HDMI, dan zou je er ook zo'n eentje terug moeten krijgen.
Waar heb je die Advanced Scart kabel gekocht als ik vragen mag? Kom die bijna nergens tegenCubic X schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:31:
Vandaag voor me Xbox maar een Play en Charge kit gekocht, samen met een Advanced Scart kabel. Ik heb me 360 net twee dagen, maar die RGB scart is echt een goede koop geweest. De lettertjes in Forza 2 zijn nu, in tegen stelling tot de standaard kabel, erg goed leesbaar. Het dashboard is ook vele malen scherper. De Play en charge kit heb ik nog niet aangesloten, eerst die batterijen op maken![]()
....

MediaMarkt in Groningen. Hangen er genoeg. Kost 24.99 maar dat is het dubbel en dwars waard; een erg goede en vooral zichtbare verbeteringthomasvdw schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:46:
[...]
Waar heb je die Advanced Scart kabel gekocht als ik vragen mag? Kom die bijna nergens tegen
niet zo zeiken, ik ben hollander, en het is al 30 euro verschilVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:25:
[...]
Neem de fiets/wagen, ga naar de dichtsbijzijnde bart smit/gameshop. Haal het spel uit de rekken, en klaar. Maar nee, dat is weer 10 euro duurder zeker?
Gamehubs ligt in asia als ik het goed gezien heb, dus veel verschil zal het waarschijnlijk niet maken.
edit: maar dat was al duidelijk gemaakt lees ik net
[ Voor 7% gewijzigd door 6pack15 op 27-03-2008 17:55 ]
Dat klopt, die heb ik ookVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:13:
[...]
Die zat in een Halo 3 pakket (Xbox Premium met een bundle copy van Halo 3).
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Heeft er iemand wel eens een Xbox 360 controller bij play-asia bestelt?
http://www.geeksaresexy.n...reless-for-your-xbox-360/Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:30:
Ik weet niet of het illegaal is, maar het zou toch niet zo mogen zijn dat je alleen met een wireless adapter van microsoft a 70 euro verbinding kunt maken naar je eigen router. Het gaat niet om de verbinding naar LIVE. Ik wil alleen data streamen van pc naar xbox360. Is er een workaround, om gewoon met een usb wireless adapter van linksys of netgear of what ever te kunnen connecten naar je eigen netwerk.
Kan iemand helpen?
Je hebt dus alleen een router nodig waar je ddwrt op kan zetten. Nou weet ik dat de wrt54gl uitstekend is voor ddwrt (heb er zelf een) maar die kost al snel 50 euro. Google anders even naar andere compatible routers.
Een crossed cable in de winkel kopen, als je naar een computer winkel gaat weten ze wat je bedoelt. Ene kant in je xbox doen andere in je PC(mits je wel 2 netwerk poorten op je pc hebt waar ik wel vannuit ga, en anders netwerk kaartje kost 8 euri). IP en DNS instellen en klaar is kees voor minder dan 10 euri!Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:30:
Kan iemand helpen?
Als je meer vragen hebt moet je maar pm'en. Je kan hem ook op andere manieren verbinden maar daar weet ik verder niet echt iets van.
En het is natuurlijk 100% legaal, microsoft heeft niks te vertellen over hoe jij je xbox aansluit :-p
[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 27-03-2008 19:48 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Hij bedoelt natuurlijk draadloos he, slimme...Postius schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:47:
[...]
Een crossed cable in de winkel kopen, als je naar een computer winkel gaat weten ze wat je bedoelt. Ene kant in je xbox doen andere in je PC(mits je wel 2 netwerk poorten op je pc hebt waar ik wel vannuit ga, en anders netwerk kaartje kost 8 euri). IP en DNS instellen en klaar is kees voor minder dan 10 euri!
Als je meer vragen hebt moet je maar pm'en. Je kan hem ook op andere manieren verbinden maar daar weet ik verder niet echt iets van.
En het is natuurlijk 100% legaal, microsoft heeft niks te vertellen over hoe jij je xbox aansluit :-p
En als je draadloos wil heeft microsoft alles te vertellen over hoe jij je xbox aansluit: namelijk via de ms wireless adapter a 70 euro.
Dat het bedraad kan weet uiteraard ook wel iedereen, en dat heb je idd voor tien euro, maar bedraad is niet voor iedereen zomaar een evidente oplossing...

Je kan ook gewoon een tweede access pointje direct bij je 360 neerzetten en die bekabeld aan je 360 hangen. Dat moet goedkoper kunnen dan 70 euro.
* pagani heeft z'n 360 vandaag ook richting Duitsland mogen versturen
Och, zolang het bij één keer RROD blijft en ik een gemoderniseerde versie terugkrijg kan ik hem wel tien dagen missen
* pagani heeft z'n 360 vandaag ook richting Duitsland mogen versturen
Och, zolang het bij één keer RROD blijft en ik een gemoderniseerde versie terugkrijg kan ik hem wel tien dagen missen
[ Voor 39% gewijzigd door pagani op 27-03-2008 20:05 ]
Een 360 spel in Amerika gekocht hoort het hier ook gewoon te doen, of niet? Aangezien m'n pa nogal vaak daar is kan hij vast wel wat meenemen :-)
Verwijderd
jah linksys levert zoiets, die moet je dan op de utp port gooien en zet hij het om naar een wireless signaal. Hoe goed dat werkt weet ik niet.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:30:
Kan iemand helpen?
Heb de xdoos nu al een week en moet zeggen het bevalt me prima op een ding na.. de controller. Hij ligt minder goed in de hand dan de PS3 conroler bijvoorbeeld.
Nou heb ik hier nog een Cordless Logitech rumblepad II liggen en heb die geprobeerd aan te sluiten, maar zoals verwacht werkte deze niet. Is hier miss een workaround voor? Of kan het gewoon echt niet?
Nou heb ik hier nog een Cordless Logitech rumblepad II liggen en heb die geprobeerd aan te sluiten, maar zoals verwacht werkte deze niet. Is hier miss een workaround voor? Of kan het gewoon echt niet?
Ik heb een tijdje geleden de arcade versie gehad. Zonder harde schijf dus.
Ik gebruik hem alleen voor games, en demo's van games. Dus dan zou ik genoeg hebben aan een harde schijf van 20 GB toch?
Maar die kan ik nergens vinden, is deze nog wel ergens los te koop?
Weet iemand dat toevallig?
bvd
Ik gebruik hem alleen voor games, en demo's van games. Dus dan zou ik genoeg hebben aan een harde schijf van 20 GB toch?
bvd
Ze zijn nog wel te koop.
Bij consoleshop bijvoorbeeld zijn ze op voorraad
Bij consoleshop bijvoorbeeld zijn ze op voorraad
dat klopt, ik heb een 203watt met HDMIVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:13:
[...]
[ Voor 77% gewijzigd door dribbel op 27-03-2008 20:31 ]
Bijzonder is het wel...de meesten vinden net de 360 controller beter in de hand liggengebruikershaes schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:20:
Heb de xdoos nu al een week en moet zeggen het bevalt me prima op een ding na.. de controller. Hij ligt minder goed in de hand dan de PS3 conroler bijvoorbeeld.
Via speciaalzaken (playasia) zijn er wel convertors te vinden om andere controllers aan te sluiten. Je moet daar eens kijken
http://budgetgaming.nl/ga...drive+20+gb_hardware.htmlstalscu schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:22:
Ik heb een tijdje geleden de arcade versie gehad. Zonder harde schijf dus.
bvd
hier vind je een lijst met webshops die em verkopen.
Verwijderd
ben je nou een tweaker of niet?Boeboe schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:35:
[...]
Bijzonder is het wel...de meesten vinden net de 360 controller beter in de hand liggen
Via speciaalzaken (playasia) zijn er wel convertors te vinden om andere controllers aan te sluiten. Je moet daar eens kijken
http://www.engadget.com/2...-make-a-ps360-controller/
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 20:38 ]
Wow, de eerste die dat zegt. Na genoeg testen met beide controllers (en die van alle andere controlles van NES/SNES/Megadrive/Dreamcast/PS1/2/gamecube/xbox1) kan ik naar alle eerlijkheid zeggen dat ik die van de 360 echt de beste controller ooit vind. Zit als gegoten. Ik kan me echt niet voorstellen dat je die zou willen vervangen.gebruikershaes schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:20:
I second that.
Na altijd met PS controllers gespeeld te hebben is de 360 controller echt een flinke sprong vooruit.
Misschien moet je even wennen?
Na altijd met PS controllers gespeeld te hebben is de 360 controller echt een flinke sprong vooruit.
Misschien moet je even wennen?
^^ Me three
(cow and chicken)
De 360 controller vind ik heerlijk in de hand liggen
Misschien zijn mijn handen inmiddels ook te groot voor de PS3 controllers... ik kan me het verschil nog herinneren tussen de gewone PS controller en de Dual Shock... die lag meteen beter in de hand.
De 360 controller vind ik heerlijk in de hand liggen
Misschien zijn mijn handen inmiddels ook te groot voor de PS3 controllers... ik kan me het verschil nog herinneren tussen de gewone PS controller en de Dual Shock... die lag meteen beter in de hand.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Ik heb dat al letterlijk tien keer gezegd of zoArmada schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:38:
[...]
Wow, de eerste die dat zegt. Na genoeg testen met beide controllers (en die van alle andere controlles van NES/SNES/Megadrive/Dreamcast/PS1/2/gamecube/xbox1) kan ik naar alle eerlijkheid zeggen dat ik die van de 360 echt de beste controller ooit vind. Zit als gegoten. Ik kan me echt niet voorstellen dat je die zou willen vervangen.
Anyway, ik snap het dus wel. (en ja mijn handen zijn erg groot, en nee, daar heb ik geen probleem mee).
Sony maakt de beste d-pads ooit. (en dat al sinds ps1) Een d-pad horen vier aparte cursors te zijn, en géén schijfje
Dat heb ik ook met m'n el cheapo trustmaster controller (die ook over zo een schijfje beschikt). Daarbij komt nog dat fight games meestal gespeeld worden met de d-pad, en dat dit bijna niet te doen is met 'schijfjes' d-pads) (ik heb het over games alla doa, tekken, virtua fighter, enz...)
De waarheid ligt in het midden, wissel die stick en die d-pad om, en bang: beste controller ooit waarschijnlijk. (met uitzondering van die accu crap
Verder is het zoals een muis, sommige willen die helemaal vasthebben in de palm van de hand (en kopen dan van die gigantische muizen) waarbij ze dan met de onderarm bewegen. Anderen zoals ik verkiezen de muis te bewegen met de pols en de muis enkel met de vingertoppen rond te bewegen.
Wie echt z'n controller wil 'vastnemen' moet bij de 360 zijn, als je ook kan gamen door losjes enkel de toetsen nodig te hebben kan je ook overweg met een ps3 controller.
Ach, bottomline, aan beide valt wel te wennen en welke de beste is, ligt helemaal aan je persoonlijke voorkeur. Bij mij staat de DS ook boven de 360 controller qua layout. Qua ergonomie valt er op de 360 controller niets aan te merken (goede materialen ook en 'zachte' vormen)
Hier ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:50:
[...]
Sony maakt de beste d-pads ooit. (en dat al sinds ps1) Een d-pad horen vier aparte cursors te zijn, en géén schijfjeDat je opzij klikt en dat hij naar boven registreert.
Losse knopjes voor het d-pad zou de controller helemaal geweldig maken
Ach ja, het is miss idd net dat wat je gewend bent.
Bij de 360 controller vind ik LB en RB knoppen moeilijk bereikbaar, omdat je dan zo je vingers omhoog moet wurmen. Bij de PS controllers zijn die vatshoud dingen die in je handpalm komen, naar beneden gebogen waardoor je vingers in betere positie komen om de bovenste trigger knoppen in te kunnen indrukken.
Maar goed bedankt voor de racties. Ik zal eens bij Playasia kijken
Bij de 360 controller vind ik LB en RB knoppen moeilijk bereikbaar, omdat je dan zo je vingers omhoog moet wurmen. Bij de PS controllers zijn die vatshoud dingen die in je handpalm komen, naar beneden gebogen waardoor je vingers in betere positie komen om de bovenste trigger knoppen in te kunnen indrukken.
Verwijderd
Dit is echt geweldig trouwensVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:38:
[...]
ben je nou een tweaker of niet?
http://www.engadget.com/2...-make-a-ps360-controller/
360 controller hardware in een ps3 dual shock controller
De D-pad van de PlayStation consoles is ook 1 schijfje hoor.gebruikershaes schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:08:
Ach ja, het is miss idd net dat wat je gewend bent.
Oh?AvanCade schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:54:
[...]
De D-pad van de PlayStation consoles is ook 1 schijfje hoor.

Ik heb er zelf niet zoveel last van. Ik ben nooit fan geweest van de PS controllers. Voor mij ook de reden om, toen mijn PS2 DVD drive kapot ging, een Xbox met Controller S te kopen. Die beviel mij vele malen beter.
[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 27-03-2008 23:03 ]

Het is niet omdat de 4 padjes er uitsteken dat ze niet op 1 schijfje zitten he. Of dacht je dat de andere richtingstoetsen dmv magie meebewogen wanneer je er eentje indrukt
[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 27-03-2008 23:04 ]
Ah, op die fietsBoeboe schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:03:
[...]
![]()
Het is niet omdat de 4 padjes er uitsteken dat ze niet op 1 schijfje zitten he. Of dacht je dat de andere richtingstoetsen dmv magie meebewogen wanneer je er eentje indrukt
Tsja, ik denk dan dat de mensen hierboven het vooral over het gevoel hebben
Vooral bij de eerste generatie PSP`s was te merken dat die dingen 'under the hood' ook uit één schijfje bestonden. Beat `m ups waren niet altijd even lekker te spelen...
Verder heb ik altijd goede ervaringen met Sony-controllers gehad
Verder heb ik altijd goede ervaringen met Sony-controllers gehad
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Wel moet ik je gelijk geven in het feit dat je op de PlayStation controller minder last hebt van het feit dat als je naar boven drukt dat hij soms dan ook naar links gaat. Daar heb ik nog nooit last van gehad met een PlayStation controller. Maar ja, de keren dat je de D-Pad gebruikt zijn daaraantegen te verwaarlozen en daarom snap ik ook nie waarom ze de thumbstick en de D-Pad omgewisseld hebben. Daar heeft Microsoft toch goed over nagedacht.PWM schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:11:
[...]
Ah, op die fiets![]()
Tsja, ik denk dan dat de mensen hierboven het vooral over het gevoel hebben
Bij Oblivion kon je aan alle 8 de richtingen van het d-pad een item koppelen, maar er waren er maar vier te gebruiken in combat situaties. De rest was een kwestie van een richting ingedrukt houden tot het wiel verscheen en dan de goede selecteren.
Ik vind de 360 controller echt perfect in de hand liggen en heerlijk spelen, zolang je maar niet echt met dat d-pad wil werken want het is inderdaad een drama ding..
Ik vind de 360 controller echt perfect in de hand liggen en heerlijk spelen, zolang je maar niet echt met dat d-pad wil werken want het is inderdaad een drama ding..
Verwijderd
Wie weet er waar ik de meeste kans van slagen heb in Spijkenisse/Rotterdam op de 175W met BenQ drive, inclusief Forza 2 en Viva Pinata voor €269,- ?
Ik ben al langs wat zaken geweest, maar tot nu toe ben ik alleen de 'oude' tegengekomen, of de 'nieuwe' zonder spellen..
Ik ben al langs wat zaken geweest, maar tot nu toe ben ik alleen de 'oude' tegengekomen, of de 'nieuwe' zonder spellen..
Ik heb gister een 360 Halo editie gekocht bij e-plaza, aan de verkoper heb ik nog gevraagd of het een HDMI versie was. Hij haalde m netjes ff uit de doos en liet het zien.
Thuis aangesloten bleek het toch een 'herrie' versie te zijn met een 203?? watt voeding. Hier baal ik toch wel een beetje van. Als ik hem nu vandaag omruil voor een elite is dat dan wel een versie met nieuw moederbord en stillere dvdspeler?
Ik heb de xbox vooral gehaald als media extender en daardoor vind ik het toch wel belangrijk als hij een beetje stil is. Gister wel ff Halo gespeeld, wat is die besturing wennen zeg (eerste console). Ik liep rond als een kip zonder kop.
Thuis aangesloten bleek het toch een 'herrie' versie te zijn met een 203?? watt voeding. Hier baal ik toch wel een beetje van. Als ik hem nu vandaag omruil voor een elite is dat dan wel een versie met nieuw moederbord en stillere dvdspeler?
Ik heb de xbox vooral gehaald als media extender en daardoor vind ik het toch wel belangrijk als hij een beetje stil is. Gister wel ff Halo gespeeld, wat is die besturing wennen zeg (eerste console). Ik liep rond als een kip zonder kop.
67890
Verwijderd
Ik vind zelf de xbox360 controller de beste die er op dit moment is. Dat vond ik ook van de Xbox S controller ervoor. De controller en (meer mijn smaak) games was voor mij de reden om voor een Xbox te kiezen toen ik mijn eerste console kocht. Omdat ik zo tevreden was met de controller en het apparaat zelf in combinatie met de games ben ik uiteindelijk dus ook voor de 360 gegaan.
Vind nogsteeds de controller super, hij ligt lekker in je hand en je kan overal makkelijk bij.
Wat betreft de D-Pad is het ook denk wennen, bij veel games heb je de D-Pad niet nodig. Omdat je hem dus weinig gebruikt werkt het niet altijd zoals je hoopt dat het gaat doen.
Ik heb sinds ik mijn xbox360 heb heel veel oblivion gespeeld waarbij je items/magic kon koppelen aan je D-Pad (eerder hierboven ergens genoemt) Dit was heel erg wennen inderdaad, maar omdat ik het toen zoveel gebruikt heb, heb ik nu de "feeling" redelijk goed door en heb ik geen problemen meer met de D-Pad.
Vind nogsteeds de controller super, hij ligt lekker in je hand en je kan overal makkelijk bij.
Wat betreft de D-Pad is het ook denk wennen, bij veel games heb je de D-Pad niet nodig. Omdat je hem dus weinig gebruikt werkt het niet altijd zoals je hoopt dat het gaat doen.
Ik heb sinds ik mijn xbox360 heb heel veel oblivion gespeeld waarbij je items/magic kon koppelen aan je D-Pad (eerder hierboven ergens genoemt) Dit was heel erg wennen inderdaad, maar omdat ik het toen zoveel gebruikt heb, heb ik nu de "feeling" redelijk goed door en heb ik geen problemen meer met de D-Pad.
heey..moet je ff naar Delft tuffen, daar issie op voorraadVerwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 07:50:
Wie weet er waar ik de meeste kans van slagen heb in Spijkenisse/Rotterdam op de 175W met BenQ drive, inclusief Forza 2 en Viva Pinata voor €269,- ?
www.dimensionplus.nl
Verwijderd
Is het overigens wel de 175W versie, kan op de website er niets over vinden.challenge schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:19:
heey..moet je ff naar Delft tuffen, daar issie op voorraad
www.dimensionplus.nl
Sommige mensen hebben namelijk ook het pakket voor 269,- incl. 2spellen en HDMI echter is het dan wel de 203W versie.
Het is heel persoonlijk, maar ik vind Halo 1 van de allerslechtste games die er zijn. Het bestuurt niet fijn, het speelt niet lekker, het verhaal is verrot. Echt geen aanrader. Daarentegen heb ik genoten van Gears of War.xiD schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:39:
Ik heb gister een 360 Halo editie gekocht bij e-plaza, aan de verkoper heb ik nog gevraagd of het een HDMI versie was. Hij haalde m netjes ff uit de doos en liet het zien.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Laat ik voorafgaand aan de discussie die mogelijk nu gaat volgen maar vast zeggen dat, er genoeg mensen zijn die het totaal en volledig niet met je eens zijnspaceboy schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:56:
Het is heel persoonlijk, maar ik vind Halo 1 van de allerslechtste games die er zijn. Het bestuurt niet fijn, het speelt niet lekker, het verhaal is verrot. Echt geen aanrader. Daarentegen heb ik genoten van Gears of War.
Verwijderd
Yep draadloos. Het verhaal van dat je een pc of laptop verbind met een utp naar de xbox, is mij duidelijk. Dit werkt ook wel. Maar ik wil graag "echt draadloos" ik wil nl. niet eerst de laptop er aan koppelen. Is een leuke workaround. Ik denk dat ik maar ga bieden op marktplaats.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:00:
[...]
Hij bedoelt natuurlijk draadloos he, slimme...
En als je draadloos wil heeft microsoft alles te vertellen over hoe jij je xbox aansluit: namelijk via de ms wireless adapter a 70 euro.
Dat het bedraad kan weet uiteraard ook wel iedereen, en dat heb je idd voor tien euro, maar bedraad is niet voor iedereen zomaar een evidente oplossing...![]()
Hee ja het is de 175W versie, is al eerder in dit topic aangegeven door anderen...en heb hem ook net zelf uitgepakt...Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:26:
[...]
Is het overigens wel de 175W versie, kan op de website er niets over vinden.
Sommige mensen hebben namelijk ook het pakket voor 269,- incl. 2spellen en HDMI echter is het dan wel de 203W versie.
Ik had het in dit geval over Halo3, maar de besturing tussen de verschillende versies zal niet veel uitmaken. Is de besturing van bijvoorbeeld COD4 anders of wordt overal het zelfde principe aangehouden in FPS games? Kijken met de rechter joystick en lopen met de linker?spaceboy schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:56:
[...]
Het is heel persoonlijk, maar ik vind Halo 1 van de allerslechtste games die er zijn. Het bestuurt niet fijn, het speelt niet lekker, het verhaal is verrot. Echt geen aanrader. Daarentegen heb ik genoten van Gears of War.
67890
Iemand die in het geruchten circuit zit en misschien weet wat er misschien in de lente update van Dashboard komt?
Me2Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:01:
[...]
Laat ik voorafgaand aan de discussie die mogelijk nu gaat volgen maar vast zeggen dat, er genoeg mensen zijn die het totaal en volledig niet met je eens zijnWaaronder ikzelf.
Ik vind de Halo serie nog steeds de lekkerste shooter op de consoles. Soepele besturing, en het speel gewoon goed. Daarbij is het verhaal vele malen beter dan de gemiddelde shooter.. neem CoD4 nou
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is gesloten.