yzf1kr schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:19:
[...]
Ja, maar dat was toch al een keer uitgelegd. Als jij en Knakworst nou even samen PM'en en overleggen want samen hebben jullie alle antwoorden al, alleen blijven jullie beide dingen vragen waar de ander al een antwoord op gekregen heeft.
1. Het was geen vraag, maar een antwoord op z'n vraag. Ik wist zelf wel al dat er per account een live abo nodig is, en niet per console. Iedere individuele gamer die online wil; moet live betalen. Het vraagteken stond er eerder om bevestiging te krijgen, aangezien ik zelf geen xbox bezit.
2. Ik zie in de startpost niets staan over dit onderwerp
3. Af en toe zullen idd vragen langskomen die al eens eerder zijn gesteld... En dan? Verwacht je nu dat iedereen topic 36-46 afzoekt voor z'n vraag? Andere dingen zijn al bekend, en voor de games zijn er aparte topics. Dan wordt het hier wel heel stil. Het is een 'lopend' topic en forum... spijtig dan.
4. Ik zocht even op m'n username in dit topic, en ik zie me letterlijk geen enkele vraag stellen. Ik heb het over m'n bedenkingen wat betreft de controller, de kwaliteit van halo 3, prijsverlagingen, productmodel van ms... Eén vraagje over een dvd firmware flash (maar daarover staat dan ook niets in de startpost. Ik ben verder geen pro op dat gebied, dus zelf de goede guide vinden, is nogal lastig)
tja...
Ik ben daarnet nog eens langsgeweest bij een gameshop. Ik wil absoluut geen risico nemen met die rrod perikelen. Ik weet dat je ze niet kan uitsluiten, maar door een recente xbox te nemen minimaliseer je wel degelijk dat risico. Ik heb geen goede ervaringen met after sale support en dingen verzenden. (en daarenboven wil ik me niet bezig houden met die hassle, dus liefst te vermijden! Ik koop ook altijd in fysieke shops, precies daarom.)
In een ander topic las ik dat je van batch 0741 zeker een 175 Watt falcon had. Maar de stickers op de bewuste dozen in die shop vermelden 0742 en toch 203 Watt. Daarbij was bij elke doos de sticker overplakt.

(in de fabriek? Oude dozen die overplakt zijn om ze toch te kunnen gebruiken?)
Elke elite was trouwens wel 175Watt (vermeld op de sticker)
Ik wens hierover geen onzekerheid bij aanschaf, dus ik wacht wel tot die oude 'back'stock eruit gaat en ik zeker een pro met 175Watt kan aanschaffen. (gta IV laat toch nog een maand op zich wachten, dus ze hebben nog tijd

)