Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 58.512 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venduran
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
Denk ik lekker met het paas weekend te kunnen beginnen aan Lost Odyssey krijg ik na een uur de RROD :( (de tweede in 2,5 jaar). Lekker dan. Nu maar hopen dat ik hem snel kan opsturen en weer terug krijg, kan ik weer verder.

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Venduran schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:00:
Denk ik lekker met het paas weekend te kunnen beginnen aan Lost Odyssey krijg ik na een uur de RROD :( (de tweede in 2,5 jaar). Lekker dan. Nu maar hopen dat ik hem snel kan opsturen en weer terug krijg, kan ik weer verder.
Tegenwoordig heb je hem binnen de week terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:02:
Ik wil een basketbal game gaan halen en zie nu dat er een drietal opties zijn:

- NBA 2k8 (van Take Two)
- NBA LIVE 08
- NBA STREET HOMECOURT

Volgens IGN.com krijgt NBA Street de hoogste cijfer (8.8) daarna komt NBA 2K8 (7.9) en als derde NBA LIVE 08 (6.9). Ik heb NBA Street via demo gedownload en vind het mooi uitzien en speelt goed maar ik denk dat NBA 2K8 het beste is van de drie.

Wie is het hiermee eens? :)
De 2K series is al jaren de beste NBA game, dus het zal dit jaar niet anders zijn denk ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Damn, wat is dát irri!
Wat? :P

Als ik Forza zit te spelen en ik 'verlies' de verbinding met Live en wil weer connecten wordt de race gestopt (!!!) en kun je weer helemaal opnieuw omdat er een spelerwissel heeft plaatsgevonden ofzo.
Wat een onzin is dat. En ik vergeet dat ook telkens dus dan kunnen de buren me horen gillen als ik toevallig op de helft van een endurance race was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
BaT schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:03:
[...]

Als spellen ondersteunen om met z'n 2-en op 1 console online te gaan; dan kan de tweede speler altijd via een Guest account mee online... dit is dus niet een tweede eigen aangemaakt account op je Xbox, maar heet letterlijk Guest account (naam kan ook niet veranderd worden; je krijgt dezelfde naam als het account dat wel Gold heeft, maar dan met een 1 of 2 erachter.
Ok, dankje. Ik ga het is proberen. Zach idd online bij bomberman dat er mensen waren met een zelfde naam maar dan met een 1 erachter.

@SH4D3H, hehe ietsje stiller zijn savonds , maar wel zwaar irritant ja.

Edit: Sainbow Six Vegas 2 is binnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Stollie op 25-03-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
On_E schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:55:
[...]

De 2K series is al jaren de beste NBA game, dus het zal dit jaar niet anders zijn denk ik.
Zelf vind ik NBA 2k7 de beste. 2k8 is een zware teleurstelling. Waardeloze besturing in combinatie met lock-on defense. 2k7 is veruit het beste basketbalspel wat er te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
Kijk ook even de videoreview op gametrailers.com. Ik heb op basis daarvan NBA live 08 aangeschaft en het is me niks tegengevallen! Hij krijgt daar rond de 8 geloof ik met goeie onderbouwing.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle 3 de basketball games... Speel toch het meest nog steeds NBA live 08. Vindt de besturing toch wat prettiger.. NBA 2k series heeft toch vooral bij de lange season mode's het stukje extra van ESPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
NBA Street is echt typisch een arcade game, in tegenstelling tot de andere twee, die veel meer simulatie zijn. Dus kijk maar waar je voorkeur naar uitgaat. Zelf vind ik NBA street echt leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Nog een vraag dan over 't XBOX live?

Je kunt dan niet bijv. meerdere accounts op je abbonement hebben, maar wel meerdere profielen in een spel toch? Want dat ik en m'n broer bijvoorbeeld twee verschillende rankings hebben in COD4, twee verschillende savegames..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:23:
Nog een vraag dan over 't XBOX live?

Je kunt dan niet bijv. meerdere accounts op je abbonement hebben, maar wel meerdere profielen in een spel toch? Want dat ik en m'n broer bijvoorbeeld twee verschillende rankings hebben in COD4, twee verschillende savegames..
Ja.

Als het goed is kan je het zo instellen dat het account van je broertje maar een x aantal uren per dag mag spelen op zijn account >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ja maar ik bedoel wel op één abbonement van Live?

En eh, welke VGA kabel zal ik nemen uit de pricewatch, die van Microsoft zelf kan ik niet zo goed vinden geloof ik, die vind ik wel handig aangezien daar ook meteen audio aansluitingen aan zitten.

EDIT: Oh, dit is 'm gewoon geloof ik? pricewatch: [X360] Xbox 360 VGA HD AV Cable

[ Voor 18% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 25-03-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Nee.

Een abbo is gebonden aan een Account/Nickname.

Dus als jij als Japie wilt spelen, dan kan je broertje niet als Pietje online maar alleen onder jouw Japie spelen. Jullie spelen dan ook met elkaars stats, dus je kan geen 2 verschillende Japie's uit 1 Japie maken.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:03:
Nee.

Een abbo is gebonden aan een Account/Nickname.

Dus als jij als Japie wilt spelen, dan kan je broertje niet als Pietje online maar alleen onder jouw Japie spelen. Jullie spelen dan ook met elkaars stats, dus je kan geen 2 verschillende Japie's uit 1 Japie maken.
Maar kan je wel op één xbox met meerdere accounts/nicknames inloggen?

Stel dat er in een gezin een xbox staat, het lijkt me toch leuk dat elke member met z'n eigen account kan spelen (zonder daarom 4 xbox'en te moeten kopen)

Dat elke account dan nog eens apart moet betalen voor live, tja, dat zal dan wel. Had van ms ook niets anders verwacht. (ipv live te koppelen aan de console, en dus één keer 50euro/jaar te betalen om met console x online te kunnen, ipv met account x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:06:
[...]

Stel dat er in een gezin een xbox staat, het lijkt me toch leuk dat elke member met z'n eigen account kan spelen (zonder daarom 4 xbox'en te moeten kopen)

Dat elke account dan nog eens apart moet betalen voor live, tja, dat zal dan wel. Had van ms ook niets anders verwacht. (ipv live te koppelen aan de console, en dus één keer 50euro/jaar te betalen om met console x online te kunnen, ipv met account x)
Kan wel, maar dat gaat alleen door je account te recoveren denk ik, wat niet de moeite waard is omdat het vrij lang duurt, en elke keer dat er een ander persoon wil spelen opnieuw moet gebeuren.
Je zou wel verschillende accounts op meerdere xbox harddisks of memory cards kunnen zetten, dan duurt het wisselen tussen accounts minder lang.

Edit: Je kan volgens mij tot 8 xbox live accounts op 1 console zetten, dus ook online met unieke naam.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Als het goed is kan je vanaf vandaag de legendary mappack van Halo 3 GRATIS downloaden. Zal het vanavond even proberen als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:06:
[...]

Ja, maar dat was toch al een keer uitgelegd. Als jij en Knakworst nou even samen PM'en en overleggen want samen hebben jullie alle antwoorden al, alleen blijven jullie beide dingen vragen waar de ander al een antwoord op gekregen heeft.

Dus kort samengevat:

Max 8 accounts (= nicknames) per 360.
Voor iedere account die online is appart gold abbo.

En geen 2 verschillende stats in een game voor één account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Ik heb vanaf vandaag ook een Xbox 360 Prem :)

Bij de Intertoys in Groningen gekocht. Het is een Falcon met LOT NO: 0743 en 175 Watt op de voeding. Ook de twee games er gratis bij gekregen. Bij de MediaMarkt wordt je genomen en bij de Toys R'us nog harder. Daar verkopen ze de Prem incl 2 games voor 369 euro :'( Stelletje afzetters.

Goede service bij de Intertoys in Groningen en een vriendelijke medewerker. Ik ben tevreden met met 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

King_Tech schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:13:
Als het goed is kan je vanaf vandaag de legendary mappack van Halo 3 GRATIS downloaden. Zal het vanavond even proberen als ik thuis ben.
Klopt, heb hem net ook binnen gehaald.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
King_Tech schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:13:
Je bent even in de war. De HEROIC kun je gratis downloaden en tegelijk is de nieuwe LEGENDARY mappack beschikbaar voor 800 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:19:
[...]

Ja, maar dat was toch al een keer uitgelegd. Als jij en Knakworst nou even samen PM'en en overleggen want samen hebben jullie alle antwoorden al, alleen blijven jullie beide dingen vragen waar de ander al een antwoord op gekregen heeft.
1. Het was geen vraag, maar een antwoord op z'n vraag. Ik wist zelf wel al dat er per account een live abo nodig is, en niet per console. Iedere individuele gamer die online wil; moet live betalen. Het vraagteken stond er eerder om bevestiging te krijgen, aangezien ik zelf geen xbox bezit.

2. Ik zie in de startpost niets staan over dit onderwerp :/

3. Af en toe zullen idd vragen langskomen die al eens eerder zijn gesteld... En dan? Verwacht je nu dat iedereen topic 36-46 afzoekt voor z'n vraag? Andere dingen zijn al bekend, en voor de games zijn er aparte topics. Dan wordt het hier wel heel stil. Het is een 'lopend' topic en forum... spijtig dan.

4. Ik zocht even op m'n username in dit topic, en ik zie me letterlijk geen enkele vraag stellen. Ik heb het over m'n bedenkingen wat betreft de controller, de kwaliteit van halo 3, prijsverlagingen, productmodel van ms... Eén vraagje over een dvd firmware flash (maar daarover staat dan ook niets in de startpost. Ik ben verder geen pro op dat gebied, dus zelf de goede guide vinden, is nogal lastig)

tja...

Ik ben daarnet nog eens langsgeweest bij een gameshop. Ik wil absoluut geen risico nemen met die rrod perikelen. Ik weet dat je ze niet kan uitsluiten, maar door een recente xbox te nemen minimaliseer je wel degelijk dat risico. Ik heb geen goede ervaringen met after sale support en dingen verzenden. (en daarenboven wil ik me niet bezig houden met die hassle, dus liefst te vermijden! Ik koop ook altijd in fysieke shops, precies daarom.)

In een ander topic las ik dat je van batch 0741 zeker een 175 Watt falcon had. Maar de stickers op de bewuste dozen in die shop vermelden 0742 en toch 203 Watt. Daarbij was bij elke doos de sticker overplakt. :? (in de fabriek? Oude dozen die overplakt zijn om ze toch te kunnen gebruiken?)
Elke elite was trouwens wel 175Watt (vermeld op de sticker)

Ik wens hierover geen onzekerheid bij aanschaf, dus ik wacht wel tot die oude 'back'stock eruit gaat en ik zeker een pro met 175Watt kan aanschaffen. (gta IV laat toch nog een maand op zich wachten, dus ze hebben nog tijd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:12

IkWilbert

Het is mij!

Cubic X schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:28:
Ik heb vanaf vandaag ook een Xbox 360 Prem :)

Bij de Intertoys in Groningen gekocht. Het is een Falcon met LOT NO: 0743 en 175 Watt op de voeding. Ook de twee games er gratis bij gekregen. Bij de MediaMarkt wordt je genomen en bij de Toys R'us nog harder. Daar verkopen ze de Prem incl 2 games voor 369 euro :'( Stelletje afzetters.

Goede service bij de Intertoys in Groningen en een vriendelijke medewerker. Ik ben tevreden met met 360 :)
Ik heb de mijne van Toys r us voor 269 euro met de twee games. Die van mij heeft lotnummer 0746.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:33
Cubic X schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:28:
....

Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
Help!!

Ik was net halo 3 aan het spelen, en ineens zegt me xbox, please reconnect your controller (raar want controller staat gewoon aan) Maar goed ik dus me controller opnieuw aan doen, kan me xbox me controller niet meer vinden. Xbox opnieuw opgestart nog steeds niks, toen me xbox en me controller opnieuw gesynct met de knopjes, dan gaan op me xbox en controller 4 groene lampjes knipperen (dat betekend dus dat ze elkaar gevonden hebben) maar dan connect die me controller gewoon niet :S heb al 1000x geprobeerd te syncen maar het lukt niet. Waar kan dit nu aan liggen aan me controller of aan me xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
krijgnuwat schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:46:
Help!!

Ik was net halo 3 aan het spelen, en ineens zegt me xbox, please reconnect your controller (raar want controller staat gewoon aan) Maar goed ik dus me controller opnieuw aan doen, kan me xbox me controller niet meer vinden. Xbox opnieuw opgestart nog steeds niks, toen me xbox en me controller opnieuw gesynct met de knopjes, dan gaan op me xbox en controller 4 groene lampjes knipperen (dat betekend dus dat ze elkaar gevonden hebben) maar dan connect die me controller gewoon niet :S heb al 1000x geprobeerd te syncen maar het lukt niet. Waar kan dit nu aan liggen aan me controller of aan me xbox?
Ff accu of batterij checken? :-)

Oja, nog een vraagje nu ik er toch ben.. Als je een draadloze controller bij je 360 krijgt, zitten daar meestal 2 batterijen bij he? Als je dan een accu koopt en een oplader, kun je die accu dan gewoon in die zelfde controller stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Haijo schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:54:
[...]

Je bent even in de war. De HEROIC kun je gratis downloaden en tegelijk is de nieuwe LEGENDARY mappack beschikbaar voor 800 punten.
volgens mij komt de LEGENDARY map pack pas 14 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:50:
[...]

Ff accu of batterij checken? :-)

Oja, nog een vraagje nu ik er toch ben.. Als je een draadloze controller bij je 360 krijgt, zitten daar meestal 2 batterijen bij he? Als je dan een accu koopt en een oplader, kun je die accu dan gewoon in die zelfde controller stoppen?
Batterijen heb ik al vervangen met andere, en de vraag van jou Ja je kan gewoon die accu gebruiken voor je controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Hm, nu voor 38euro weer een jaar gold binnen (gezien GTAIV eraan komt), denk toch ook maar even COD4 kopen, kost deze nog steeds gewoon de nieuwprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SCIxX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:06:
Hm, nu voor 38euro weer een jaar gold binnen (gezien GTAIV eraan komt), denk toch ook maar even COD4 kopen, kost deze nog steeds gewoon de nieuwprijs?
Als je hem nieuw koopt, kost hij altijd de nieuwprijs :+ Maar ja, 59,99 inderdaad. Er komt wel een speciale versie aan ergens deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Ik krijg het maar niet voor elkaar met me controller, ik heb de xbox 7 dagen geleden gekocht bij bartsmit dus kan ik hem daar omruilen dat ik meteen een nieuwe mee terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
SCIxX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:06:
Hoe kom je daaraan voor 38 muntjes?
krijgnuwat schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:26:
Ik krijg het maar niet voor elkaar met me controller, ik heb de xbox 7 dagen geleden gekocht bij bartsmit dus kan ik hem daar omruilen dat ik meteen een nieuwe mee terug krijg?
Als je 'm vanavond niet meer aan de praat krijgt zou ik zsm hem ff meenemen naar de bartsmit, dan testen ze 'm daar en als ze inderdaad er zelf ook niets van snappen geven ze je wel of een nieuwe controller mee als ze 'm hebben getest en het aan de controller ligt.

[ Voor 48% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 25-03-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:26:
[...]

[...]

Als je 'm vanavond niet meer aan de praat krijgt zou ik zsm hem ff meenemen naar de bartsmit, dan testen ze 'm daar en als ze inderdaad er zelf ook niets van snappen geven ze je wel of een nieuwe controller mee als ze 'm hebben getest en het aan de controller ligt.
En als het niet aan de controller ligt, maar aan de xbox zelf. Krijg ik dan een nieuwe xbox mee of moet dat dan alsnog via microsoft gaan.
Want het verkoper had tegen mij verteld, dat als die binnen 14 dagen kapot gaat da garantie via hun verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Gamehubs bijvoorbeeld. Sturen de code per mail toe.
krijgnuwat schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:26:
Ja, in principe natuurlijk gewoon wel. Ook als hij echt kapot zou zijn. Moet je het wel morgen doen.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 25-03-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
[...]

Ebay, ze staan er zelfs voor minder (30 euro) op. Let wel op dat je een EU of UK variant koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
PWM schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:29:
[...]

Gamehubs bijvoorbeeld. Sturen de code per mail toe.

[...]
Oke bedankt. Heb m'n gegevens ingevuld en de website ff gecheckt, zijn er ook Nederlandse sites die zoiets doen?

@ krijgnuwat

Sowieso als het 14dagen daar garantie is krijg je hoogstwaarschijnlijk meteen een nieuwe XBOX of controller (ligt er dus aan waar het aan ligt). En dan heb je altijd tegenwoordig nog 3jaar garantie bij Microsoft dus 't komt sowieso goed, maar ik denk wel dat je bij BartSmit slaagt.

Succes
Schweino schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:31:
[...]

Ebay, ze staan er zelfs voor minder (30 euro) op. Let wel op dat je een EU of UK variant koopt.
Is dat wel te vertrouwen denk je?

[ Voor 26% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 25-03-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:33:
[...]

Oke bedankt.

@ krijgnuwat

Sowieso als het 14dagen daar garantie is krijg je hoogstwaarschijnlijk meteen een nieuwe XBOX of controller (ligt er dus aan waar het aan ligt). En dan heb je altijd tegenwoordig nog 3jaar garantie bij Microsoft dus 't komt sowieso goed, maar ik denk wel dat je bij BartSmit slaagt.

[...]

Is dat wel te vertrouwen denk je?
Zou super zijn als het lukt, laat het morgen wel eventjes weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:33:Is dat wel te vertrouwen denk je?
De meeste wel. Gamehubs, Play-Asia en dat soort toko's natuurlijk sowieso.

Wellicht wel handig voor in de topicstart. Live kost gewoon maar 30,- tot 38,- euro als je een beetje zoekt. Ben je een jaar voor onder de pannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ja, zit nu ook ff te kijken op dimensionplus.nl. Is Nederlands dus dat vond ik wat handiger, alhoewel, bij Gamehubs hoef je dan niets per pakketje te krijgen aangezien het per mail gaat?

XBOX360 met Viva Pinata & Forza 2 voor 269 euro, volgens hun wel de HDMI versie..

EDIT: Zie dat Live daar wel gewoon 60 euro kost.

[ Voor 26% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 25-03-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:43:
Ja, zit nu ook ff te kijken op dimensionplus.nl. Is Nederlands dus dat vond ik wat handiger, alhoewel, bij Gamehubs hoef je dan niets per pakketje te krijgen aangezien het per mail gaat?

XBOX360 met Viva Pinata & Forza 2 voor 269 euro, volgens hun wel de HDMI versie..
Bij Dimplus verkopen ze de Falcon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:43:
Ja, zit nu ook ff te kijken op dimensionplus.nl. Is Nederlands dus dat vond ik wat handiger, alhoewel, bij Gamehubs hoef je dan niets per pakketje te krijgen aangezien het per mail gaat?.
Klopt, geen verzendkosten. Op mijn CC afrekening kwam 35 euro te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Schweino schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:31:
[...]

Welke dan precies? Ik kom ze vooral voor 29 pond tegen wat toch zo'n 37 euro is. Gamehubs verkoopt het voor ongeveer 35-37 euro.
30 euro zou ik wel graag willen weten :D _/-\o_

Trouwens houd dat 12 + 1 in dat je dus 13 maanden gold krijgt? Anders is 35 euro voor 13 maanden niet eens veel slechter dan 12 maanden voor 30 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:28:
[...]

Welke dan precies? Ik kom vooral voro 29 pond tegen wat toch zo'n 37 euro is. Gamehubs verkoopt het voor ongeveer 35-37 euro.
30 euro zou ik wel graag willen weten :D _/-\o_

Trouwens houd dat 12 + 1 in dat je dus 13 maanden gold krijgt? Anders is 35 euro voor 13 maanden beter dan 12 maanden voor 30 :P.
Kom zeg, niet zo gierig/moeilijk doen please...

35-37 euro is al heel wat beter dan 59-60 hier. Wat maakt 5 euro verschil dan nog uit. Dat is ongeveer een halve euro per maand :s

Dit doe je echt omdat het de Nederlandse nationale volkssport is om elke euro een paar keer om te draaien alvorens hem uit te geven. Lovenswaardige instelling, maar je kan het ook overdrijven.

@hierboven ergens: ook NL online shops horen zich aan de door ms bepaalde Nederlandse adviesprijs te houden. Dus hier ga je zowat overal rond de 60 euro betalen voor een jaar live, online of offline. De reden dat het goedkoper kan is omdat er in UK bvb andere prijzen gerekend worden voor een jaar live. (gecombineerd eventueel met een muntkoersvoordeel?)

Wel binnen europa blijven voor die live codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:36:
[...]

@hierboven ergens: ook NL online shops horen zich aan de door ms bepaalde Nederlandse adviesprijs te houden.
Adviesprijzen zijn precies zoals je het schrijft.. een advies en dus zeker niet bindend :)

Er worden genoeg dingen in Nederland verkocht onder adviesprijs...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

De accu vervangt het compartiment met de batterijen, je kan niet EN batterijen EN een accu tegelijk gebruiken in dezelfde controller, en je hoeft ook geen aparte accu only controller te kopen.

Edit:
Errr dit was een reactie op knakworst zijn vraag, ik moet toch ff vaker f5-em. |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Sagat op 25-03-2008 23:01 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In navolging van een PSN topic, nu ook (in overleg) een Live ervaringen topic:

Het Xbox Live ervaringen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Weet iemand waarom de Xbox 360 (HDMI versie) + 2 games van de bestelstudio site afgehaald is? Ik zie alleen nog de normale premium, zonder games, zonder HDMI voor dezelfde prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:35:
[...]

Zelf vind ik NBA 2k7 de beste. 2k8 is een zware teleurstelling. Waardeloze besturing in combinatie met lock-on defense. 2k7 is veruit het beste basketbalspel wat er te krijgen is.
Heb je ze beiden? Zijn de graphics en animaties van 2k8 niet beter dan? Ik heb nog geen bball game en wil nu een halen dus je zou mij dan de 2k7 versie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag is de battlefield bad company beta begonnen en was eigenlijk wel benieuwd naar jullie reacties. Ik vind het tot nu toe wel een leuk spel, maar het voelt en ziet er nog wel teveel uit als modern combat en dat is een slechte eigenschap imo. Had eigenlijk meer verwacht dat het richting de pc versie zou gaan. Met name de physics van de voertuigen vind ik erg slecht. Graphics is wat betreft de belichting beter, maar voor de rest niets bijzonders... De gameplay maakt het een leuk spel, maar ben benieuwd hoe lang dat zo blijft. Want op veel vlakken is het gewoon niet helemaal lekker uitgewerkt. Ook het schieten voelt bijvoorbeeld niet echt lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 21:17
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:47:
vandaag is de battlefield bad company beta begonnen .........................
Is deze beta te downloaden of alleen voor een beperkte groep beschikbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
knackje schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:43:
[...]

Hij is zowiezo te downloaden via nieuwsgroepen zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkrieg_Bob
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09-2024
Zeg weet iemand iets over die 20gig HDD? das toch gewoon een 2,5" HDD in een apart kastje? Zou je die open kunnen maken en er gewoon zelf een grotere in zetten (320gig ofzo) als je maar let op de aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
krijgnuwat schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:20:
[...]

Hij is zowiezo te downloaden via nieuwsgroepen zover ik weet.
ja voor de pc dan toch zeker.... niet voor de xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Blitzkrieg_Bob schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:03:
Zeg weet iemand iets over die 20gig HDD? das toch gewoon een 2,5" HDD in een apart kastje? Zou je die open kunnen maken en er gewoon zelf een grotere in zetten (320gig ofzo) als je maar let op de aansluiting?
Nee, is niet mogelijk.

De 360 weet hoe groot de HD is die er aan hangt, dus als je m omruilt voor een 320 Gb, dan ziet ie er maar 20 ofzo.

Niet doen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Op de originele harde schijf van de Xbox 360 staat vanaf sector 16 informatie over de harde schijf zelf, waaronder de grootte, het serienummer en de firmware. De spelcomputer controleert tijdens het opstarten of deze informatie overeenkomt met de daadwerkelijke harde schijf die geïnstalleerd is. Gezien de informatie in sector 16 gesigneerd is, kan deze niet veranderd worden, waardoor er in feite alleen harde schijven van Microsoft gebruikt kunnen worden. Deze informatie kan wel naar een andere harde schijf gekopieerd worden. Dit heeft echter niet veel nut, gezien het serienummer dan niet meer klopt.
Staat in een artikel hier op tweakers, dus: nee gaat niet

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Gister een vage iets meegemaakt met mn Box. Was bezig met mn zoontje om de demo van Sonic te testen. Na ongeveer 30 minuten (ik was inmiddels al gestopt) begon hij te klagen dat alles erg langzaam liep. Heb er even naar gekeken of het een instelling was, maar niets kunnen vinden. Moest dus aan de box liggen.
Na deze opnieuw gestart te hebben liep alles weer normaal.
Zal wel aan de demo liggen zei ik nog tegen mn zoon.

Maar toen ik later een WMVHD film zat te kijken en deze na een pauze van ongeveer 10 minuten weer aan deed zag ik dat de film erg schokte :| . Was net of deze met een lage rate frame werd vertoont??
Na 5 minuten dit aangekeken te hebben weer de Box aan en uit gezet en film heeft het daarna weer goed gedaan tot het einde

Denk dat het iest met warmte te maken moet hebben. Box heeft afgelopen maand een nieuwe moederbord gehad ivm R.O.D.
Vraag me nu af of iemand anders het al eens meegemaakt heeft :?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
Jammer voor alle cheaters hier en over de rest van de wereld: nieuws: Microsoft pakt Xbox 360-cheaters aan.

Mijns inziens een goede maatregel van Microsoft. Maar hoe zit het nu, je was toch al geband van Xbox live, of zijn dit andere cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Gisteren ook even een uurtje BF:BC gespeeld. En ik geef toe het lijkt niet op BF2 van de pc. Neemt niet weg dat het een hele knappe game is. De controls zijn even wennen(in een voertuig gebruik je nu de linker triggers om voor en achteruit te gaan), maar er is ook een hoop gelijk aan COD4(rennen, herladen, enz).
Grafisch ziet de game er goed uit, zeker als je het afzet tegen Frontlines. Het idee van alles kapot schieten is ook tof, en geeft de game een extra dimensie.
De 'sahara'map(ben de naam ff kwijt), is erg tof. Groot genoeg om je met 24 man te vermaken. De andere map heb ik maar heel even gespeeld en vond ik nog niet zo'n succes. Het leek een kleine map en had vaak geen idee waar de kogels vandaan kwamen om vervolgens dood te gaan.
De enige speeltype is op dit moment Goldrush, en dat is niet echt aan mij besteed. Het is een attack/defend type waar je goud moet paken of verdedigen. Zelf wacht ik meer op de ouderwetse variant zoals bekend van BF2.
Jammer was dat de servers gisteren zo overvol waren dat het niet mogelijk was om nog te joinen.

Al met al zie ik deze game meer als een opvolger voor BF:MC dan van BF2, neemt niet weg dat het een hele goeie game is waar voertuigen eindelijk eens goed aanvoelen, en de gameplay lekker snel is.
Ik heb de game al gereserveerd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

L-VIS schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:08:
Jammer voor alle cheaters hier en over de rest van de wereld: nieuws: Microsoft pakt Xbox 360-cheaters aan.

Mijns inziens een goede maatregel van Microsoft. Maar hoe zit het nu, je was toch al geband van Xbox live, of zijn dit andere cheaters?
Goede actie!
Je wordt trouwens niet geband van xbox live, je gamerscore wordt op 0 gezet en het wordt op je profiel gezet dat je gecheat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
Ja ik snap het al, je wordt geband als je een omgebouwde console hebt. En als je savegames uitwisselt ben je een cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
mobygo76 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:23:
Gisteren ook even een uurtje BF:BC gespeeld.
Had jij de demo gewoon gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:56
Zoek en gij zult vinden.Vragen over HDMI (*hint*) zijn al erg vaak langsgekomen.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 11:49 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
ephymerous schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:55:
Ik ga binnenkort met het oog op GTA4 ook een Xbox360 aanschaffen. In de toekomst wil ik hier een HDTV bij, maar als deze via scart word aangesloten lijkt me toch niet dat je in de volle resolutie van de tv kunt spelen? Hoe zit dit precies? :)
Component of HDMI. Component kabel zit standaard bijgeleverd bij de Xbox 360 Pro, HDMI kabel zit standaard bij de Elite...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
knackje schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:53:
[...]

Had jij de demo gewoon gedownload?
Ik heb een beta key :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
ephymerous schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:55:
Ik ga binnenkort met het oog op GTA4 ook een Xbox360 aanschaffen. In de toekomst wil ik hier een HDTV bij, maar als deze via scart word aangesloten lijkt me toch niet dat je in de volle resolutie van de tv kunt spelen? Hoe zit dit precies? :)
Werkt prima, is het optimaal? Nee. Zie je toch nog verschil tussen XBOX en XBOX360 door SCART? Zeer zeker!

En jawel, je kan in de volle resolutie van je TV spelen, daar de resolutie voor een SDTV lager ligt dan voor een HDTV (denk aan DVD resolutie vs Blu-Ray resolutie).

Gebruik de search a.u.b.
seninha schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:55:
Gister een vage iets meegemaakt met mn Box. Was bezig met mn zoontje om de demo van Sonic te testen. Na ongeveer 30 minuten (ik was inmiddels al gestopt) begon hij te klagen dat alles erg langzaam liep. Heb er even naar gekeken of het een instelling was, maar niets kunnen vinden. Moest dus aan de box liggen.
Na deze opnieuw gestart te hebben liep alles weer normaal.
Zal wel aan de demo liggen zei ik nog tegen mn zoon.

Maar toen ik later een WMVHD film zat te kijken en deze na een pauze van ongeveer 10 minuten weer aan deed zag ik dat de film erg schokte :| . Was net of deze met een lage rate frame werd vertoont??
Na 5 minuten dit aangekeken te hebben weer de Box aan en uit gezet en film heeft het daarna weer goed gedaan tot het einde

Denk dat het iest met warmte te maken moet hebben. Box heeft afgelopen maand een nieuwe moederbord gehad ivm R.O.D.
Vraag me nu af of iemand anders het al eens meegemaakt heeft :?
Soort gelijk iets heb ik meegemaakt. Mijn XBOX360 heb ik voor reperatie gestuurd en is 8 dagen later retour gekomen met een nieuw moederbord. Gewoon even de helpdesk bellen (van te voren even iets proberen te doen zonder harde schijf in je XBOX360 want dat is het eerste wat de helpdesk je gaat vertellen).

[ Voor 64% gewijzigd door AvanCade op 26-03-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Next-gen gaming is eindelijk hier:
http://www.gamevideos.com...deo=18134&largeFormat=wmv

CAPCOM _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knackje schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:43:
[...]

beta key zoals hierboven al vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
knackje schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:15:
[...]

ja voor de pc dan toch zeker.... niet voor de xbox 360?
Nee, juist voor XBOX 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Nice, Gamehubs krijgt gewoon de PAL versie van GTAIV :D \o/
Hi mate,

Just to let you know that we have received a response from our supplier stated that we are getting a PAL version for X360 Grand Theft Auto IV. No more worries, everything is cool now.

And we are pleased to inform that today will be the very last day of our special promotion of preorder X360 and PS3 GTA4 whereby we will increase £ 1.00 by tomorrow onwards (27 March) due to PAL vesion we get on hand.

Please do not wait no more; grab the game while is still available and not least "today will be the very last day of special rate promotion of GTA4". GRAB IT NOW!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-06 19:57
Blitzkrieg_Bob schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:03:
Er is een mogelijkheid om een andere HD erin te stoppen. Helaas ben je dan beperkt tot een type die toevallig ook in de 360 Elite zit: De Western Digital 120GB WD1200BEVS. Voordat je deze kan gebruiken moet je nog een tooltje downloaden die de informatie naar de schijf schrijft zodat je xbox hem accepteerd. Redelijk omslachtig... maar het kan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hiro nakamura maakt games? Vet! :o

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Nitai schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:23:
Nice, Gamehubs krijgt gewoon de PAL versie van GTAIV :D \o/
Thanks voor de info, gelijk maar even mijn kopie veiliggesteld :P
Ik was nog wat afwachtend ivm dat regio gebeuren, nu hoeft dat niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ik zit me trouwens af te vragen of MS misschien voordat GTA uitkomt nog met een Spring patch gaat komen. Op zich zou het geen slechte zet zijn en als ze er nog een ban ronde voor mods gaan doen scheelt dit ze ook een hoop denk ik (aangezien ze wel GTA online willen doen dan).

Maar volgens mij kwam zo'n spring patch altijd later ? Mei/juni ofzo?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:04:
Ik zit me trouwens af te vragen of MS misschien voordat GTA uitkomt nog met een Spring patch gaat komen. Op zich zou het geen slechte zet zijn en als ze er nog een ban ronde voor mods gaan doen scheelt dit ze ook een hoop denk ik (aangezien ze wel GTA online willen doen dan).

Maar volgens mij kwam zo'n spring patch altijd later ? Mei/juni ofzo?
Maar aan de andere kant, mochten er bugs of andere problemen met GTA IV over xboxlive worden ondervonden zijn die voor de Spring Patch bekend en kunnen deze dan mogelijk nog dmv deze patch verholpen worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:10:
[...]

Maar aan de andere kant, mochten er bugs of andere problemen met GTA IV over xboxlive worden ondervonden zijn die voor de Spring Patch bekend en kunnen deze dan mogelijk nog dmv deze patch verholpen worden. :)
Dat moeten ze dan in GTA oplossen. Xbox-live heeft zich al lang en breed bewezen voor een groot aantal online games.
Ik meende trouwens na de laatste patch gehoord te hebben dat de springpatch in april zou komen, maar dat weet ik niet zeker. Ook geen idee wie of wat de bron toen was, dus afwachten maar op officieel bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien interessant om ook de titel van de game te vermelden? De video wil bij mij namelijk niet openen, dan kan ik zelf wat info zoeken.

Nu ben ik wel nieuwsgierig, namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Op zich wel raar dat we er nog niets van gehoord hebben, maar GTA komt wel uit in de tijd dat die verwacht kan worden, dus ben benieuwd. En hij zou inderdaad niet iets van GTA fixen.
Maar ben wel benieuwd wat nieuwe features zouden kunnen zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wanneer Sid Meier's Pirates! als Xbox Original komt? Ik ben al een tijdje vergeefs op zoek naar de originele Xbox versie, en alhoewel hij er hier wel tussen staat, wordt 'ie hier juist weer niet genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Even een stomme vraag:
Als je een MP3 in de musicplayer afspeelt, hoe kun je deze dan doorspoelen?

Als je livesets luistert van een uur wil je soms wel eens het eerste halfuur ofzo skippen, heb al vanalles geprobeerd, ook combinaties van buttons maar niks...iemand een idee?
Of kan het niet? Lijkt me sterk...

[ Voor 0% gewijzigd door ijskonijn op 26-03-2008 15:55 . Reden: taalfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:54:
Heeft iemand enig idee wanneer Sid Meier's Pirates! als Xbox Original komt? Ik ben al een tijdje vergeefs op zoek naar de originele Xbox versie, en alhoewel hij er hier wel tussen staat, wordt 'ie hier juist weer niet genoemd.
Die staat er al sinds 11 februari op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vorige week een premium 360 met hdmi gekocht, en wou die graag aansluiten op mijn computermonitor via hdmi >> dvi.
nou wou ik het geluid via tulp + tussenstukje op mijn pc speakers aansluiten.

maar toen mn pakketje met hdmi >> dvi kabel aankwam vanmiddag zag ik dat die "hybride av" kabel die je bij een premium krijgt te dik is zeg maar om die naast de hdmi kabel aan te sluiten.

kan iemand mij vertellen of dit met de scart kabel die je bij de arcade krijgt dit wel past, het aansluiten dus van de "normale arcade av kabel" en hdmi naast elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:40:
ik heb vorige week een premium 360 met hdmi gekocht, en wou die graag aansluiten op mijn computermonitor via hdmi >> dvi.
nou wou ik het geluid via tulp + tussenstukje op mijn pc speakers aansluiten.

maar toen mn pakketje met hdmi >> dvi kabel aankwam vanmiddag zag ik dat die "hybride av" kabel die je bij een premium krijgt te dik is zeg maar om die naast de hdmi kabel aan te sluiten.

kan iemand mij vertellen of dit met de scart kabel die je bij de arcade krijgt dit wel past, het aansluiten dus van de "normale arcade av kabel" en hdmi naast elkaar?
Je kan de plastic bescherming van je av kabel afhalen, dan past hij wel. Alternatief is een (dure) officiele Microsoft HDMI stekker kopen, waar een verloop blokje bij zit...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor je snelle (en bruikbare) reactie,
ik wil het niveau van dit topic niet heel erg naar beneden tillen, maar hoe haal je die plastic bescherming er dan af?
staat verder ook totaal niet aangegeven op die kabel dat dit kan, lekker handig wel..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Zal ook normaal gesproken niet de bedoeling zijn dat je die eraf haalt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:46:
[...]Misschien interessant om ook de titel van de game te vermelden? De video wil bij mij namelijk niet openen, dan kan ik zelf wat info zoeken.

Nu ben ik wel nieuwsgierig, namelijk.
Resident Evil 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Nutteloos filmpje trouwens tenzij japans je tweede taal is? Voor de rest valt er weinig te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:57:
[...]

Die staat er al sinds 11 februari op.
Dan kan ik ophouden met zoeken. :P

Bedankt voor de bevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:47:
bedankt voor je snelle (en bruikbare) reactie,
ik wil het niveau van dit topic niet heel erg naar beneden tillen, maar hoe haal je die plastic bescherming er dan af?
staat verder ook totaal niet aangegeven op die kabel dat dit kan, lekker handig wel..
Zoals SCIxX al zei, dat is ook niet de bedoeling, normaal gesproken. Er komt ook enig hak- en breekwerk bij kijken. Hier een korte omschrijving van hoe het moet: http://www.chadledford.com/?p=50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:10
Vorige week donderdag bij deze ebay winkel : http://stores.ebay.nl/Biz...nameZFAVQ3aFQ3aSLLRQQtZkm

assassins creed gekocht, voor 27 euro incl shipkosten. Volgens de winkel zou het versture 7-14 dagen duren. Het duurde wel ff mooi 6 dagen bij mij :D , en spel werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, bedankt. Daar had ik al eens een filmpje van gezien. Wordt idd een game om naar uit te kijken.

Kan iemand me trouwens eens helpen met een volledig lijstje van alle fighting games voor de 360? Op de ps2 was ik wel te vinden voor een spelletje Tekken af en toe. (was er niet goed in, maar met wat handicap en zo staat het garant voor leuke 'same room/same screen' multiplay)

Dus alles in het genre 'tekken' dat al verschenen is, of nog moet uitkomen voor de 360. Zover ben ik zelf al, dus als ik iets vergeten ben, graag aanvullen...Welke franchises tussen bovenstaande worden bij de fans van het genre als toppers gezien (historisch/nostalgisch/actueel). Natuurlijk zal je van elke reeks wel fans hebben...

Dat soort games zijn ideaal om met visite te spelen. Twee mensen kunnen tegelijk spelen en het blijft gewoon dikke fun...

edit: ok, en dan is er nog fight club, maar dat is toch een iets ander genre (maar ook wel cool natuurlijk)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Laatst online: 12-09 15:42
En Fight Club is "maar" 29.99 bij de Free Record Shop (wel een hele lage prijs voor zo'n nieuw spel).
Met ook nog de film Fight Club erbij (zolang de voorraad strekt......uh...)

[ Voor 28% gewijzigd door Hen3s op 26-03-2008 23:22 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:23:
Vorige week donderdag bij deze ebay winkel : http://stores.ebay.nl/Biz...nameZFAVQ3aFQ3aSLLRQQtZkm

assassins creed gekocht, voor 27 euro incl shipkosten. Volgens de winkel zou het versture 7-14 dagen duren. Het duurde wel ff mooi 6 dagen bij mij :D , en spel werkt perfect.
Dat zijn wel mooie prijzen in die Ebay winkel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:41:
[...]

Dat zijn wel mooie prijzen in die Ebay winkel. :9
Ja, maar heb je de verzend kosten gezien 8)7

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:25
PWM schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:39:
[...]
De meeste wel. Gamehubs, Play-Asia en dat soort toko's natuurlijk sowieso.

Wellicht wel handig voor in de topicstart. Live kost gewoon maar 30,- tot 38,- euro als je een beetje zoekt. Ben je een jaar voor onder de pannen.
Yep, vorige week 12+1 maanden Live gekocht op e-bay. Code per e-mail, werkt perfect:

http://cgi.ebay.nl/XBOX-3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Magic schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:00:
[...]

Yep, vorige week 12+1 maanden Live gekocht op e-bay. Code per e-mail, werkt perfect:

http://cgi.ebay.nl/XBOX-3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik ben een van die mensen die een USA account heeft voor zijn XBOX LIVE. Zou jouw link dan ook voor mij werken? Hierin staat UK PAL namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:53:
[...]

Zo'n 9 euro. Dan zijn sommige prijzen alsnog best aantrekkelijk hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Duuvel schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:54:
Even een stomme vraag:
Als je een MP3 in de musicplayer afspeelt, hoe kun je deze dan doorspoelen?

Als je livesets luistert van een uur wil je soms wel eens het eerste halfuur ofzo skippen, heb al vanalles geprobeerd, ook combinaties van buttons maar niks...iemand een idee?
Of kan het niet? Lijkt me sterk...
Spoelen kan helaas niet.. Ik vind de player sowieso behoorlijk behelpen met een grote MP3-library.
Duurt echt een paar minuten voor een playlist is gebuild. Maar toch fijn dat het überhaupt kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mp3 player in de xbox360 vind ik ook erg irritant, ik heb al mijn muziek in verschillende mappen staan en baal er echt heel erg van dat je geen mappen view kunt krijgen, zo heb ik bijna 3000 mp3's in unknown album zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
sekeroglan schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:53:
[...]

Het zijn inderdaad vrij kunstmatige verzendkosten. Ik heb bij een andere ebay shop eens nagevraagd of ik korting kon krijgen op de verzendkosten bij aankoop van meerdere spellen, en dan mocht ik bij aankoop van 3 titels er 1 pond afhalen. Maar goed, ik heb nu wel voor 50 euro Assassin's Creed en Mass Effect, en daar heb ik er hier toch echt maar 1 van de twee voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Die mp3 werkt enkel fatsoenlijk als je alles netjes per album hebt getagged. Heb om die reden mijn map "diversen" maar niet opgenomen in de library voor de 360 :P
Als je alles netjes hebt voorzien van tags is er wel redelijk mee te werken, maar had ook liever gezien dat ik gewoon door mappen kon bladeren (al ziet Mediacenter er wel gelikt uit als je alle albumart en tags eindelijk voor elkaar hebt 8) )

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 07:25:
De mp3 player in de xbox360 vind ik ook erg irritant, ik heb al mijn muziek in verschillende mappen staan en baal er echt heel erg van dat je geen mappen view kunt krijgen, zo heb ik bijna 3000 mp3's in unknown album zitten.
Is wel erg makkelijk om de MP3 speler de schuld te geven van het feit dat jij je MP3 collectie niet fatsoenlijk onderhoud. :S

Zo veel werk is het toch niet om je tag's even bij te werken?

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.