Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 58.507 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 03:24:
Of ze hadden van in het begin moeten rekening houden met vervangbare sidecovers. Een frontje vervangen zonder de zijkanten te kunnen vervangen is nogal een 'halve' mogelijkheid.
Ja, daarom ben ik ook niet van plan zo'n ding te halen.
Echt zonde, want een custom Xbox maken met frontje X en wat sidepanels zou echt cool zijn :)
Nu ben je gelijk je garantie kwijt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
SH4D3H schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:41:
[...]

Ja, daarom ben ik ook niet van plan zo'n ding te halen.
Echt zonde, want een custom Xbox maken met frontje X en wat sidepanels zou echt cool zijn :)
Nu ben je gelijk je garantie kwijt ...
Ehm, er zijn toch complete sidepannels? Ik heb ze van Halo3 en Assassin's Creed gezien. Dus het lijkt met niet dat je je garantie kwijt bent als je alleen maar deze pannels eraf haalt...

Bron: www.nedgame.com

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Je kunt die panels er vziw niet afhalen zonder langs de garantieseal te moeten.
Nu kun je een uur gaan zitten föhnen en hem weer terugplakken ofzo, maar dat is ook weer zoveel moeite :P

Dat ze verkocht worden wil niet zeggen dat het ook zomaar kan/mag.
Je kunt ook modchips kopen of neon voor je auto en dat mag ook niet :)

Wat jij bedoelt zijn stickers :)

[ Voor 33% gewijzigd door SH4D3H op 23-03-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:08:
[...]

Niet meer, ze waren maar twee weken lang te downloaden en daarna maar voor een beperkte tijd te spelen. Jellycar stelde daarnaast niets voor, er was maar 1 enkel level die je letterlijk binnen 10 seconden kon uitspelen.
Dan had je beter moeten kijken ;)

In het menu zat de optie om de andere levels te selecteren. Ik kwam er ook pas later achter :) Er zaten er genoeg in om je bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:42
Hij blijkt wel echt te zijn; maar wordt in een oplage van 500 gemaakt - en alleen gebruikt voor speciale acties; zoals prijsvragen etc.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Krijg mailtje van UPS dat mijn pakketje klaar ligt voor bezorging. Dat word dus dinsdag Rainbow Six spelen :)

Via Gamehubs, voor de mensen die nog twijfelen over de eerlijkheid van die zaak. Overigens had ik daar Bully besteld, die helaas niet Regiovrij bleek te zijn. I.p.v. sturen ze je dan een spel naar keuze, en doen dan via UPS i.p.v. de gewone post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-07 21:53
ik had een 360 premium besteld bij xboxhome. Er zat een hitachi drive in en geen falcon chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
PWM schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:47:
Krijg mailtje van UPS dat mijn pakketje klaar ligt voor bezorging. Dat word dus dinsdag Rainbow Six spelen :)

Via Gamehubs, voor de mensen die nog twijfelen over de eerlijkheid van die zaak. Overigens had ik daar Bully besteld, die helaas niet Regiovrij bleek te zijn. I.p.v. sturen ze je dan een spel naar keuze, en doen dan via UPS i.p.v. de gewone post.
Ik heb net een xboxlive kaartje via gamehubs besteld voor 36eu, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Zag net dat er iemand om vroeg:
19-03-2008 20:00 XBOX360 Elite + extra controller besteld (vooruitbetaling)

21-03-2008 16:00 TNT post aan de deur met een grote doos

Manufacture date: 27-12-2007
Chipset: Falcon (dus nieuwe, verbeterde heatsink en chipset)
Drive: BenQ
Firmware: 1.41 8)

De webwinkel is gcshop.nl

Niks over te klagen ;)

BTW: waar kan ik het goedkoopst die kaarten met die punten aanschaffen? Ik ga XBOX Live jaarabbo al via Gamehubs doen :)

Bedankt!

offtopic:
verder heb ik nog COD 4 gekocht bij Mediamarkt Deventer voor maar 49.- Euro!!

[ Voor 15% gewijzigd door ck2000nl op 23-03-2008 14:42 ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
ck2000nl schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:26:
BTW: waar kan ik het goedkoopst die kaarten met die punten aanschaffen? Ik ga XBOX Live jaarabbo al via Gamehubs doen :)
Dat zou ik ook graag willen weten.
25,- voor 2400 punten vind ik wat duur, zeker met de lage dollar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:30

Sagat

Is pappa x2!

SH4D3H schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:20:
[...]

dat zou ik graag betalen, ik krijg er namelijk maar 2100 voor dat geld ;)

Ik heb trouwens een hitachi drive in een premium van vorig jaar en vind dat deze erg veel lawaai maakt, door verhalen als die van boeboe is het toch wel aanlokkelijk om een arcade te halen, mijn hd over te zetten en dan mijn huidige op marktplaats te mikken. Ben alleen bang dat ik voor een ouwe 360 die (dat denken kopers dan he) mogelijk rrod-ed of zijn handtekening op cd's zet niet veel terugkrijg.
Kan hem ook nog houden voor reserve, je weet maar nooit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Najah, mijn BenQ drive maakt ook aardig wat geluid hoor als je aan het gamen bent. Weliswaar staat ie maar ongeveer 2 meter van me weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
En ook hier staat sinds afgelopen vrijdag een 360.
Heb uiteindelijk gekozen voor de Elite. De arcade was al afgevallen, en voor 100 euro meer tussen de premium en de elite, vond ik het wel de moeite waard om een zwarte te krijgen met 120GB.
Maar wat een geweldige console..... had dit echt eerder moeten doen!

Ook hier trouwens een BenQ drive, maar ook ik vind deze nog behoorlijk wat geluid maken (wat moeten die andere dan wel niet voor herrie maken) zijn er nog tips & trics om het geluid wat te dempen?? of moet ik gewoon mijn geluid wat harder zetten zodat ik het niet meer hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
richard_1st schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:16:
En ook hier staat sinds afgelopen vrijdag een 360.
Heb uiteindelijk gekozen voor de Elite. De arcade was al afgevallen, en voor 100 euro meer tussen de premium en de elite, vond ik het wel de moeite waard om een zwarte te krijgen met 120GB.
Maar wat een geweldige console..... had dit echt eerder moeten doen!

Ook hier trouwens een BenQ drive, maar ook ik vind deze nog behoorlijk wat geluid maken (wat moeten die andere dan wel niet voor herrie maken) zijn er nog tips & trics om het geluid wat te dempen?? of moet ik gewoon mijn geluid wat harder zetten zodat ik het niet meer hoor?
Naar de ruimte vliegen en hem buitenboord laten zweven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn BenQ maakt ook redelijk veel lawaai ja, soms komt het zelfs boven het geluid van de koeler uit (falcon)
De kabel naar de tv toe is redelijk lang, anders zet je em een stukje verder neer. Verder is er eigenlijk niets aan te doen. Flashen met een 8x firmware wil wel maar dan ben je je garantie kwijt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:22:
mijn BenQ maakt ook redelijk veel lawaai ja, soms komt het zelfs boven het geluid van de koeler uit (falcon)
De kabel naar de tv toe is redelijk lang, anders zet je em een stukje verder neer. Verder is er eigenlijk niets aan te doen. Flashen met een 8x firmware wil wel maar dan ben je je garantie kwijt.
Mwah dat met garantie valt wel mee, al vaak genoeg gezien dat mensen terug hebben geflashed en gewoon gerepareerd werd. Maare het zou niet nodig moeten zijn om dit soort "fratsen" uit te halen om beetje fatsoenlijk geluidsniveau te hebben.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punisher007 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:26:
[...]

Mwah dat met garantie valt wel mee, al vaak genoeg gezien dat mensen terug hebben geflashed en gewoon gerepareerd werd. Maare het zou niet nodig moeten zijn om dit soort "fratsen" uit te halen om beetje fatsoenlijk geluidsniveau te hebben.
Kan iemand een link plaatsen naar een guide voor dat flashen? Ik vermoed dat je er speciale 'tweaker' apparatuur voor nodig hebt en dat het niet zomaar gemakkelijk even iets runnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Gewoon een PC met SATA aansluiting & een usbstick.
Linken mag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

etimm schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:47:
misschien ligt het probleem bij vista... ik heb soms ook al moeite om gedeelde mappen te zien vanaf een xp machine. Wellicht heeft het iets met rechten te maken.
Mocht het probleem daar niet liggen: probeer tversity opnieuw te installeren (na een reboot)
Ik heb het probleem (ook na een her-install) nog steeds. Heb 'r ook een los topic van gemaakt ([Tversity + Xbox360] video streaming troubles) omdat ik niet weet of het wel Xbox gerelateerd is. Maar wat voor rechten denk je aan? Wat kan ik proberen? En aan iedereen die Tversity wel probleemloos altijd werkend heeft: hebben jullie vaste ip-adressen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bully nu 10 uur gespeeld, zit op 25% (lekker op mn gemak). Goed spel, heeft af en toe alleen wat moeite met de framerate (loopt niet altijd soepel) en het geluid hapert redelijk vaak, je hoort het tenminste regelmatig overslaan. Ook het continu laden als je ergens naar binnenn gaat wordt aardig vervelend.

Desondanks een leuk, vermakelijk spel, met achievements die leuk zijn om te doen. Er is rond Bullworth veel te beleven, dus het is een prima tijdsverdrijf zo deze maand..tot GTA4 er is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:22:
Deze en andere verhalen houden me dan weer tegen :P

Gelukkig is het entertainment budget toch ff op een laag pitje (huis+gezin O+ gaan voor) dus ga ik maar gewoon door met mijn lawaaierige 360.
(en als ik die 200 wel vrij had dan heb ik eigenlijk liever een wii erbij dan een 360 die MISSCHIEN wat stiller is).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:29:
[...]

Kan iemand een link plaatsen naar een guide voor dat flashen? Ik vermoed dat je er speciale 'tweaker' apparatuur voor nodig hebt en dat het niet zomaar gemakkelijk even iets runnen is
Dat moet je niet doen joh, is echt zonde, want als je gebanned bent heb je echt niets meer aan de xbox360.
Dat apparaat is niks aan zonder Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
Nee het is mij in ieder geval niet waard om er nu gelijk mee te gaan klooien en proberen te flashen enz.
Ik zet mn geluid wel gewoon iets harder, heb ik er ook geen last meer van!
En al zou ik dit van te voren geweten hebben (had dus gekund, ff hier kijken) dan had ik hem zeker nog steeds gekocht. Geweldige machine en inderdaad Xbox Live maakt hem zeker Uniek!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 11-09 13:28
SCIxX schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:19:
[...]

Ik heb net een xboxlive kaartje via gamehubs besteld voor 36eu, ben benieuwd!
Dan heb je hem morgen in je mail. Heb er al 5x live besteld (en verkocht O-) ).

Dus ze werken 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
richard_1st schreef op zondag 23 maart 2008 @ 20:23:
Ik zet mn geluid wel gewoon iets harder, heb ik er ook geen last meer van!
In mijn situatie is dat helaas niet mogelijk en de Xbox in een geluidsdempende ruimte zetten is ook not-done :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Wie vind vegas 2 ook zo tegenvallen????

Ik was helemaal verslaafd aan vegas 1, voor mij het beste multiplayer spel ooit, maar vegas 2 is toch echt veel en veel minder.

Minpunten!

- niet kunnen praten als je dood bent
- rennen
- Ranked matches :( (5 minuten en 2 respawns :r )
- minder tactical
- kut maps

Ga binnenkort weer vegas 1 spelen denk ik!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ehhh, rennen was toch juist een plus?
In de demo van 1 vond ik het niet kunnen rennen behoorlijk vervelend eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29
SH4D3H schreef op zondag 23 maart 2008 @ 21:24:
Ehhh, rennen was toch juist een plus?
In de demo van 1 vond ik het niet kunnen rennen behoorlijk vervelend eigenlijk.
Het haalt in mijn ogen een stukje tactiek weg.

Waar in deel 1 meer de nadruk lag op het tactische aspect, ligt het in deel 2 meer in rennen en schieten.

Als ik dat had gewild dan had ik wel COD4 gekocht.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik keek net even op ebay voor batterijen voor de wireless controller(er gaan toch AA batterijen in?), maar ik weet niet echt wat er geschikt voor is:

http://search.ebay.com/re...brsrtZdQQsorefinesearchZ1

Hoeveel mAh is aangeraden(of des te meer des te beter?), en hoeveel Volt? En van wat voor soort. Ik zie vooral Ni-MH. Zijn deze goed?
En nog een bepaalde merk de voorkeur van die ebay link?

Aangezien de dollar zo laag staat, zijn dit mooie deals. Zo heb je iets van 4x 2500mAh voor 6 dollar = iets van 4,5 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Hey,

Ben dus van plan een Xbox 360 te kopen, ook direct mijn eerste console ooit.. Er word dus gezegt dat bij een harde schijf van 20GB je maar 13 overhoudt wegens allerlei Xbox files, hoe zit dat dan als je een Arcade koopt met maar een paar MB geheugen? Is daar wel een beetje mee te werken als je er geen muziek-files e.d op hoeft te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kn4kw0r5t schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:50:
Hey,

Ben dus van plan een Xbox 360 te kopen, ook direct mijn eerste console ooit.. Er word dus gezegt dat bij een harde schijf van 20GB je maar 13 overhoudt wegens allerlei Xbox files, hoe zit dat dan als je een Arcade koopt met maar een paar MB geheugen? Is daar wel een beetje mee te werken als je er geen muziek-files e.d op hoeft te hebben?
Arcade heeft geen HD, en voor veel spellen MOET je een HDD hebben.

Ik heb zelf een Premium met 20GB en heb nooit ruimtegebrek.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:50:
Hey,

Jep, je kunt alleen geen patches downloaden, en sommige spellen kan je niet online spelen: bijvoorbeeld de laatste burnout. Maar je kunt er zeker mee werken. De hdd is wel aan te raden, op die manier kan je middels demos de laatste nieuwe games gratis uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
20GB is meer dan zat als je alleen maar spellen speelt. Wil je echter films en series via Marketplace gaan downloaden dan is meer ruimte gewenst, evenals als je je Xbox 360 gebruikt voor het afspelen van muziek. Maar als je alleen maar enkele demo's speelt en wat Arcade-spellen aanschaft, dan is 20GB meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Angeloonie schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:54:
[...]

Arcade heeft geen HD, en voor veel spellen MOET je een HDD hebben.

Ik heb zelf een Premium met 20GB en heb nooit ruimtegebrek.
Voor geen enkel spel MOET je een HD hebben. Neemt natuurlijk niet weg dat je er wel eentje wil voor je saves en downloadable content :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Jullie zijn officieel heilig verklaard, rond deze tijd nog even antwoorden! :D

Hmm, als sommige spellen niet te spelen zijn op die paar MB die standaard bij de Arcade zitten ga ik zeker weten voor een Premium.

Edit: oh, toch niet zie ik nu?

Is een aparte HD dus echt nodig voor patches e.d? 't Is wel de bedoeling dat ik er flink mee online ga spelen in spellen als COD4, GTA4 en Forza Motorsport e.d..

Hmm, ook nog 30 euro kosten aan een VGA Kabel zie ik? Alhoewel ik die wel bij me 226BW kreeg, maar daar zit natuurlijk een ander uiteinde aan hehe, of niet?

[ Voor 47% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 24-03-2008 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

barzi schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:50:
Ik keek net even op ebay voor batterijen voor de wireless controller(er gaan toch AA batterijen in?), maar ik weet niet echt wat er geschikt voor is:
Ik gebruik de 1900 mAh batterijen van de Hema (die groene). Gaan zeker 25 uur mee. Ik geloof dat een oplader met 4 batterijen 25 euro kost. Een setje van 4 batterijen kost iets van 9 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Kn4kw0r5t schreef op maandag 24 maart 2008 @ 00:06:

Hmm, als sommige spellen niet te spelen zijn op die paar MB die standaard bij de Arcade zitten ga ik zeker weten voor een Premium.

Is een aparte HD dus echt nodig voor patches e.d? 't Is wel de bedoeling dat ik er flink mee online ga spelen in spellen als COD4, GTA4 en Forza Motorsport e.d..

Hmm, ook nog 30 euro kosten aan een VGA Kabel zie ik? Alhoewel ik die wel bij me 226BW kreeg, maar daar zit natuurlijk een ander uiteinde aan hehe, of niet?
Ja, is inderdaad een andere VGA kabel.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook thrid party VGA kabels (kijk eens op ebay, of ze hangen ook in de bartsmit aan 14 euro bvb). Dat is dus niet dezelfde vga kabel als diegene wat bij je scherm zat. De xbox vga kabel heeft aan één uiteinde vga en aan het andere uiteinde de beeldpoort van de xbox (wat een xbox-eigen formaat is waarover tal van beeldprotocols kunnen lopen)

Neem nou maar die met HD. Je geeft aan forza online te willen spelen. Eerder in dit topic beweerde iemand dat een 256 Mb mem cardje niet voldoende is om bvb de career in forza te spelen. Eveneens zijn er (betalende) uitbreidingen voor forza (car packs, track packs), daarvoor heb je ook een harddisk nodig.

Als je de focus op online wilt leggen zou ik er een harddisk bijnemen. (het kan zonder, maar toch). Burnout heeft bvb ook een HD nodig om online gespeeld te kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Voor de games heb je geen HD nodig. ( behalve Burnout )

Maar wel voor je savegames en update's enzo. Ik zou je wel de Premium aanraden met 20 gb is meer dan genoeg.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 13:22

Ik geloof niet dat patches dusdanig groot zijn dat ze niet meer op een 512MB unit passen. Je gaat wel lichtelijk in de problemen komen als je hiernaast ook nog wat content wil downloaden. Denk daarbij dus aan maps/tracks & auto's etc.

Als je de 360 via VGA aan je monitor wil koppelen heb je inderdaad die VGA kabel van 30 euro nodig. Zelf heb ik dat kreng van Monster gekocht omdat de normale VGA kabel toen niet beschikbaar was. Daar zat gelukkig dan wel een optische aansluiting op :P

Ik denk zelf dat die 20GB harddrive zeker zijn nut wel heeft. Alleen al voor de basics als in patches, downloads & savegames. Als je dan ook nog wel eens een demo via live wil proberen dan kom je met een 512 kaartje iig helemaal niet meer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ok, jammer dat ik met 200 euro dan niet meer met de console zelf wegkom hehe :P

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48

Ik heb dezelfde monitor als jij en 2 weken terug maatr besloten zo'n kabel van microsoft te kopen. Ik kan zeggen wat een genot om je xbox op deze monitor aan te sluiten. 1 druk op de knop op de monitor en ik zit in windows en nog een druk en ik kan lekker xboxen met veeeel beter beeld dan mijn oude breedbeeld tv die allen maar 480p aan kan. Spellen zien er 10x mooier uit en ik kan zo vanuit mijn bed nog ff een potje Gears of war spelen.

En ik raad je aan de xbox met 20 gig schijf te kopen. Ondanks dat je maar 13 gig ongeveer overhoudt is dit echt genoeg en geloof me een hardeschijf wil je echt hebben. Anders moet je een memorycard kopen en die van 64mb zijn al 30€. En geloof het of niet sommige savegames zijn echt achterlijk groot (splinter cell double agent anyone?) en dan zit je meorycard vol voordat je het weet. Ik raad je dus echt aan om er 1 met hardeschijf te kopen anders krijg je spijt. Het kost iets meer maar bespaart je een hoop frustratie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Kaasje123 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 00:51:
[...]

Ik heb dezelfde monitor als jij en 2 weken terug maatr besloten zo'n kabel van microsoft te kopen. Ik kan zeggen wat een genot om je xbox op deze monitor aan te sluiten. 1 druk op de knop op de monitor en ik zit in windows en nog een druk en ik kan lekker xboxen met veeeel beter beeld dan mijn oude breedbeeld tv die allen maar 480p aan kan. Spellen zien er 10x mooier uit en ik kan zo vanuit mijn bed nog ff een potje Gears of war spelen.

En ik raad je aan de xbox met 20 gig schijf te kopen. Ondanks dat je maar 13 gig ongeveer overhoudt is dit echt genoeg en geloof me een hardeschijf wil je echt hebben. Anders moet je een memorycard kopen en die van 64mb zijn al 30€. En geloof het of niet sommige savegames zijn echt achterlijk groot (splinter cell double agent anyone?) en dan zit je meorycard vol voordat je het weet. Ik raad je dus echt aan om er 1 met hardeschijf te kopen anders krijg je spijt. Het kost iets meer maar bespaart je een hoop frustratie. :)
Bedankt! Ook goed te horen dat 't er perfect uitziet op de 226BW.. Nou dat word dan een Premium met een VGA kabeltje aangezien een Arcade met een 20GB HD al bijna duurder word dan een Premium.. :-)

Edit: Is dit niet gewoon die zelfde kabel? pricewatch: [X360] Xbox 360 VGA HD AV Cable

Ben nogal noob als 't gaat om dat soort dingen..

Edit2:
Wat is trouwens 't verschil tussen een Xbox 360 Pro System en een gewone 360 Premium? Staan twee keer in de pricewatch.. pricewatch: [Xbox 360] Microsoft Xbox 360 Pro System en pricewatch: [Xbox 360] Microsoft Xbox 360 Premium

[ Voor 17% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 24-03-2008 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Kn4kw0r5t schreef op maandag 24 maart 2008 @ 01:20:
[...]

Bedankt! Ook goed te horen dat 't er perfect uitziet op de 226BW.. Nou dat word dan een Premium met een VGA kabeltje aangezien een Arcade met een 20GB HD al bijna duurder word dan een Premium.. :-)

Edit: Is dit niet gewoon die zelfde kabel? pricewatch: [X360] Xbox 360 VGA HD AV Cable

Ben nogal noob als 't gaat om dat soort dingen..

Edit2:
Wat is trouwens 't verschil tussen een Xbox 360 Pro System en een gewone 360 Premium? Staan twee keer in de pricewatch.. pricewatch: [Xbox 360] Microsoft Xbox 360 Pro System en pricewatch: [Xbox 360] Microsoft Xbox 360 Premium
Dat is de kabel die je moet hebben inderdaad. Raad je wel de officiele van Microsoft aan, je hebt ze ook van andere fabrikanten maar degene die ik een keer kocht ontbrak een kleur van. En die van Microsoft zit bijv. ook een audio-aansluiting bij zodat je hem makkelijk op je geluidssysteem kan aansluiten :9

Die kabels zijn trouwens ook goedkoop te krijgen via Marktplaats en Ebay.

Ik had een 225BW en heb sinds gister een Syncmaster 245B - 24", ook echt weer een waar genot om mee te Xboxen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
drGoeroe schreef op maandag 24 maart 2008 @ 02:11:
[...]

Dat is de kabel die je moet hebben inderdaad. Raad je wel de officiele van Microsoft aan, je hebt ze ook van andere fabrikanten maar degene die ik een keer kocht ontbrak een kleur van. En die van Microsoft zit bijv. ook een audio-aansluiting bij zodat je hem makkelijk op je geluidssysteem kan aansluiten :9

Die kabels zijn trouwens ook goedkoop te krijgen via Marktplaats en Ebay.

Ik had een 225BW en heb sinds gister een Syncmaster 245B - 24", ook echt weer een waar genot om mee te Xboxen :9
Aan die zit ook een audio-aansluiting, en verder zie ik er niet zoveel in om er 30 euro aan uit te geven hehe.. Maargoed, zie nog wel. Maar ik zoek nu m'n bed op, later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Volgens mij hebben tweakers vrij vaak hun 360 op een monitor aangesloten. Ik ben alleen benieuwd wat jullie dan met geluid doen, aangezien de meeste monitoren geen of maar 'redelijke' speakers hebben.

EN wat voor mij het belangrijkste is, ik wil geen irritant 'omprikken' om te kiezen tussen pc geluid en 360 (maar de geluiden mogen uiteraard ook niet door elkaar heen lopen, als het tegelijk aangesloten zit B) )

Ben wel benieuw naar creatieve oplossingen (vermoed voornamelijk logitech Z-xxxx volgens mij wel de speakerset series die en meerdere bronnen doet, en goede kwaliteit geeft en enigszins betaalbaar is)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik laat hem altijd lopen via de line-in van mijn geluidskaart. Die het vervolgens direct op mijn logitech z-5300 afspeelt. Weliswaar geen 5.1 aansluiting, maar stereo voldoet voor mij ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:36:
ik laat hem altijd lopen via de line-in van mijn geluidskaart. Die het vervolgens direct op mijn logitech z-5300 afspeelt. Weliswaar geen 5.1 aansluiting, maar stereo voldoet voor mij ook prima.
Zo heb ik het ook en het maakt me ook niet uit dat het geen 5.1 is. Mijn achterste boxjes zitten namelijk helemaal achterin en ik heb maar een 17" monitor en daar moet ik dus dichtbij zitten. Die achterste boxjes zou ik dan toch niet horen. Maar je Xbox op de monitor aansluiten is zeker een genot. Veel beter dan op mijn oude tv. :X Ik ben zelfs van plan nog een 22" monitor te kopen voor mijn Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:43:
[...]

Zo heb ik het ook en het maakt me ook niet uit dat het geen 5.1 is. Mijn achterste boxjes zitten namelijk helemaal achterin en ik heb maar een 17" monitor en daar moet ik dus dichtbij zitten. Die achterste boxjes zou ik dan toch niet horen. Maar je Xbox op de monitor aansluiten is zeker een genot. Veel beter dan op mijn oude tv. :X Ik ben zelfs van plan nog een 22" monitor te kopen voor mijn Xbox.
heel toevallig speel ik het ook nog op een 17" inch monitor weliswaar crt, maar zit er ook over te twijfelen een 22 inch te kopen. Ik vraag me alleen af of er veel verschil zitten tussen 24 en 22 inch.
drGoeroe schreef op maandag 24 maart 2008 @ 02:11:
[...]

Gaat het er echt veel op vooruit gaat met een hogere resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
henkyyyyyyy schreef op zondag 23 maart 2008 @ 21:17:

Ik was helemaal verslaafd aan vegas 1, voor mij het beste multiplayer spel ooit, maar vegas 2 is toch echt veel en veel minder.

Minpunten!

- rennen
- minder tactical
- kut maps

Ik heb hem, maar hoe bedoel je niet kunnen praten als je dood bent?

Ook niet met je dode teammates?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:49:
[...]
heel toevallig speel ik het ook nog op een 17" inch monitor weliswaar crt, maar zit er ook over te twijfelen een 22 inch te kopen. Ik vraag me alleen af of er veel verschil zitten tussen 24 en 22 inch.
22" monitor check
pc in de buurt van x-box check.
2x tulp naar 1 keer geluid in.......wsl check.
Alleen nog even pc speakers halen (pc zit nu nog op mijn old ass kenwood stereo, maar die gaat naar de tv hoek :))
Heb misschien ook nog wel ergens ouwe pc speakers liggen, maar die waren begin jaren 90 al crappy :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Sagat schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:05:
Volgens mij hebben tweakers vrij vaak hun 360 op een monitor aangesloten. Ik ben alleen benieuwd wat jullie dan met geluid doen, aangezien de meeste monitoren geen of maar 'redelijke' speakers hebben.

EN wat voor mij het belangrijkste is, ik wil geen irritant 'omprikken' om te kiezen tussen pc geluid en 360 (maar de geluiden mogen uiteraard ook niet door elkaar heen lopen, als het tegelijk aangesloten zit B) )

Ben wel benieuw naar creatieve oplossingen (vermoed voornamelijk logitech Z-xxxx volgens mij wel de speakerset series die en meerdere bronnen doet, en goede kwaliteit geeft en enigszins betaalbaar is)
Gewoon de audio-kabels die bij de VGA kabel bijvoorbeeld zitten in je line-ins stoppen, heb je geloof ik nog een klein omzet-kabeltje voor nodig van 2euro.

Minpunten!

- rennen
- minder tactical
- kut maps

Als je niet met je dode-teammates kunt praten is 't een beetje lame ja. Maar 't is wel begrijpelijk dat je niet met de nog-levende mensen kunt praten. Kijk bijvoorbeeld bij CSS, precies hetzelfde, omdat je anders gewoon dingen kunt vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:36:
Zelfde hier. Deze constuctie werkt gewoon het best voor mijn situatie. Alleen heb ik wel logitec boxen maar van iets mindere kwaliteit dan die van jouw. Ik weet het modelnaam even niet meer maargoed de xbox klinkt er prachtig op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
Ik heb hem lopen via de aux aansluiting van mijn Creative inspire setje, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 08-09 09:33

Minpunten!

- rennen
- minder tactical
- kut maps

echt geweldig vind ik het idd niet, met t-hunt krijg ik de helft van de keren de melding dat er geen games zijn.
Krijg me pvt first class achievement niet ondanks dat ik al hard opweg ben naar officer.
clipping errors all over the place
framedrops van heb ik jou daar

maar ik wil wel weten hoe het verhaal van deel 1 nou verder gaat, maar daarna zal die wel snel weer de kast in gaan en cod4 weer terug (mappack ga ik zeker ff mee snatchen).

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
cybermans schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:43:
[...]

echt geweldig vind ik het idd niet, met t-hunt krijg ik de helft van de keren de melding dat er geen games zijn.
Krijg me pvt first class achievement niet ondanks dat ik al hard opweg ben naar officer.
clipping errors all over the place
framedrops van heb ik jou daar

maar ik wil wel weten hoe het verhaal van deel 1 nou verder gaat, maar daarna zal die wel snel weer de kast in gaan en cod4 weer terug (mappack ga ik zeker ff mee snatchen).
zie ook : nieuws: PS3-versie Rainbow Six Vegas 2 kampt met online problemen (en ja er wordt dus ook melding van problemen voor de xbox360 gemaakt in dat artikel)

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasje123 op 24-03-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 13:22
Sagat schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:05:

Ik heb hem hier ook op mijn monitor aangesloten :)

geluid loopt via optical naar mijn Z-5400 wat dus zeer goede 5.1 ook weergeeft :P Sowieso heeft de 5400 veel aansluit mogelijkheden, en hij geeft alleen het geluid weer van de input waar jij hem op instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 08-09 09:33
ik heb hem via een creative dts-100 aan me oude inspire 5300 set gehangen. en via een monitor aansluiting op me tv :). Trouwens merk wel dat ik de voorkeur geef aan languit op de bank zitten en dan helaas maar het stereo geluid van me tv te nemen.

[ Voor 35% gewijzigd door cybermans op 24-03-2008 16:54 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Weet iemand welke versie van de Xbox 360 ze bij de Dimension Plus in Groningen verkopen?
Ik wil namelijk morgen of woensdag een Xbox 360 Premium incl Forza 2 en Viva Pinata gaan halen, maar ik wil persé een Falcon omdat ik geen zin heb aan RROD praktijken. Bij de MediaMarkt zijn ze 'naaierig' bezig dus dat wordt hem niet.

Ik heb Dimension Plus ook een mail gestuurd, maar misschien dat iemand het hiet al weet :)

Vanaf welk LOT NO kan je er eigenlijk zeker van zijn dat je een Falcon hebt?
Weet het al, vanaf LOT NO: 0734

[ Voor 3% gewijzigd door Cubic X op 24-03-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Volgens mij betekent Falcon niet dat je geen RROD meer kunt krijgen, alleen dat de kansen erop klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 11-09 17:19
Cubic X schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:26:
Weet iemand welke versie van de Xbox 360 ze bij de Dimension Plus in Groningen verkopen?
Ik wil namelijk morgen of woensdag een Xbox 360 Premium incl Forza 2 en Viva Pinata gaan halen, maar ik wil persé een Falcon omdat ik geen zin heb aan RROD praktijken. Bij de MediaMarkt zijn ze 'naaierig' bezig dus dat wordt hem niet.

Ik heb Dimension Plus ook een mail gestuurd, maar misschien dat iemand het hiet al weet :)

aan de zijkant van de doos kijken, staat er op de stikker 175watt dan zit je goed. 203watt zijn de "oudjes". MM in Ede en Utrecht verkopen alleen maar de oude trouwens(in pack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Volgens mij is het bij Elke mediamarkt zo dat ze OF de falcon xbox360 verkopen, Of met Forza2 en Fifa Pinata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:15
Jaguar645 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:16:
[...]

Ik heb hem hier ook op mijn monitor aangesloten :)

geluid loopt via optical naar mijn Z-5400 wat dus zeer goede 5.1 ook weergeeft :P Sowieso heeft de 5400 veel aansluit mogelijkheden, en hij geeft alleen het geluid weer van de input waar jij hem op instelt.
z-5400 power jeuj ( ja, nutteloos :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Sqorpius schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:51:
Volgens mij is het bij Elke mediamarkt zo dat ze OF de falcon xbox360 verkopen, Of met Forza2 en Fifa Pinata.
Nee, hoor bij de MM Heerlen hadden ze ook de oude versies.

Hadden.. want ze zijn voledig door hun voorraad Arcade's en Pro's heen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 15:54

ThunderNet

Flits!

Ik heb net even gekeken, en de sticker op mijn xbox zegt het volgende:
52-T00065
Team: Adue
LOT NO: 0742
Xbox 360 Pro Console Bndl FR/DE EMEA 1 Hdwr PAL Value Bundle
CONSOLE, REMOTE CONTROL, HEADSET, GAMEPAD bladieblablabla
~200-240Vac, 2.7A, 47-63Hz, 203W
:P Echter heb ik een 175W voeding erbij zitten... En volgens de sticker is het dus een Pro met Bundle, en niet een Premium. :)

Zijn er trouwens mensen hier met ervaring met XNA Creators Club? Lijkt mij opzich wel grappig, maar of het het geld waard is?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
6pack15 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:56:
[...]

z-5400 power jeuj ( ja, nutteloos :P )
De Z-5500 werkt ook prima met mijn nieuwe aanwinst, de Elite 8) Heb em btw aangesloten via component op een Dell 2707WFP scherm, ook dat ziet er netjes uit. Of raden jullie VGA of DVI aan? Zal dat veel verbetering geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een paar films op mijn pc, in .avi formaat, en heb de subtitles dezelfde naam (.srt) gegeven, en deze in de mediabibliotheek van WMP gezet. (Windows XP)
Nu heb ik deze op delen gezet, en ik kan de film gewoon afspelen op de xbox, maar zonder ondertiteling.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Nevermind, staat op google

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ThunderNet schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:29:

:P Echter heb ik een 175W voeding erbij zitten... En volgens de sticker is het dus een Pro met Bundle, en niet een Premium. :)

Zijn er trouwens mensen hier met ervaring met XNA Creators Club? Lijkt mij opzich wel grappig, maar of het het geld waard is?
Wil je creeren of spelen? Da's nog al een verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 15:54

ThunderNet

Flits!

PWM schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:33:
[...]

Wil je creeren of spelen? Da's nog al een verschil ;)
Beiden :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb die 7 games na de GDC gespeeld, zitten best leuke dingen bij. Ik heb ook wel eens wat work-in-progress gezien, en dat kan toch wel heel erg mooi zijn.

Het betalen (99,- per jaar) is alleen voor het verspreiden van je games op de 360, of het ontvangen en spelen van de games van anderen.

Het ontwerpen is gratis, evenals de verspreiding op het PC platform (waar je ook voor kan ontwikkelen). Het is dus zeker mogelijk om van de voren goed te zien wat er mogelijk is.

De 3.0 Beta is bijna uit (kan je ook voor de Zune ontwikkelen).

EDIT:

Deze game ziet er goed uit (even YouTube kwaliteit wegdenken):

http://nl.youtube.com/watch?v=TgChURF5fQE

In HD heel mooi, en vooral indrukwekkend om de ontwikkeltijd die erg kort was.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 24-03-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:24
Cubic X schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:26:

Ik heb dit pakketje bij Intertoys (Vismarkt) gekocht met een Falcon. En Pinata en Forza 2 voor 269. Doe er je voordeel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:56

FeaR

In GoT we trust

Na de verkoop van mijn Xbox 360 Premium Gears of War pack en aanschaf van een Xbox 360 Elite begon ik de game Gears of War toch wel te missen.
Maar €64,95 in de Nederlandse winkels vond ik toch wel wat te veel van het goede.

Dus net opgehaald voor €35,- de Special Collectors Edition:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/eavanhonk/Gears%20of%20War%20Collectors%20Edition.jpg

Sorry voor de brakke pic, maar is gemaakt met een mobiel :)

Morgen of overmorgen ook maar eens The Orange Box scoren, want €39,99 vind ik het wel waard :)

Edit:
Hoef met Gears of War toch niet helemaal opnieuw te beginnen.
Door de achievements kon ik gewoon bij de chapter en act beginnen waar ik vorig jaar ofzo gebleven was.
Nadeel is wel dat ik nu meteen weer vast zat waar ik gebleven was :P

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 24-03-2008 21:40 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Gears of War en The Orange Box (en Colin McRae) vind ik tot nu toe de beste games..die ik heb iig :P

[ Voor 3% gewijzigd door BvK P4 op 24-03-2008 20:48 ]

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:56

FeaR

In GoT we trust

BvK P4 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:48:
Gears of War en The Orange Box (en Colin McRae) vind ik tot nu toe de beste games..die ik heb iig :P
Ik was met de verkoop van mijn Premium best uitgekeken op GoW, maar eigenlijk is het gewoon een game die naast elke Xbox moet liggen.

Heb lang zitten twijfelen om The Orange Box op de PS3 of op de Xbox 360 te kopen.
Maar de zakkende framerate van de PS3 was van die console het nadeel en het geluid wat de Xbox 360 maakt was van die console het minpunt. Maar mijn XBox Elite is echt asociaal stil (BenQ VAD6038), niet zo stil als mijn PlayStation 3 maar wel zo stil dat ik nu een dvd kan kijken zonder me te storen aan het geluid van de drive.

Maar heb hier Forza 2 en PGR4 ook liggen en ook dat zijn zeer vermakelijk spellen.
Alleen jammer dat ik ook alle saves van Forza 2 kwijt was na de verkoop. Dus vandaar dat ik toen maar ben overgestapt naar PGR4, want had geen zin om weer opnieuw te beginnen.
Al zal PGR4 ook wel aan zijn laatste week bezig zijn, want de 28e maart komt toch zeker GT5 Prologue naar de PS3 :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een HD VGA kabel gekocht om mijn Xbox aan mijn pc scherm te hangen, maar nu vraag ik me af hoe ik het geluid kan regelen? Want ik denk dat ik het via mijn geluidskaart moet laten lopen, maar ik snap niet hoe ik dat moet aansluiten? 5.1 Soundblaster kaart met 5.1 Labtec boxset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:25:
ik heb een HD VGA kabel gekocht om mijn Xbox aan mijn pc scherm te hangen, maar nu vraag ik me af hoe ik het geluid kan regelen? Want ik denk dat ik het via mijn geluidskaart moet laten lopen, maar ik snap niet hoe ik dat moet aansluiten? 5.1 Soundblaster kaart met 5.1 Labtec boxset.
Lijkt me via je line in? Er zit als het goed is bij de officiele xbox360 vga kabel een verloopje om van 2 (rood wit links rechts) er naar 1tje te gaan en die moet dan zo'n beetje in elke geluidskaart wel passen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:19
SH4D3H schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:20:
[...]

www.gamecard.nu

2100 punten 25 ofzo, code via mail binnen binnen 5 minuten. Werkt top ;)

/edit: Kleine correctie: punten zijn 25 euro ( maar wel meteen binnen dus )
3 maanden live is 19,99

[ Voor 14% gewijzigd door McPoowl op 24-03-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:33:
[...]

Lijkt me via je line in? Er zit als het goed is bij de officiele xbox360 vga kabel een verloopje om van 2 (rood wit links rechts) er naar 1tje te gaan en die moet dan zo'n beetje in elke geluidskaart wel passen tegenwoordig.
dat verloopje heb ik niet, 2e hands xbox, maar zou zoiets werken? Afbeeldingslocatie: http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/images/6043.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:43:
[...]

dat verloopje heb ik niet, 2e hands xbox, maar zou zoiets werken? [afbeelding]
het gaat overigens om een SB Audigy SE, en dan zou de blauwe ingang voor Line in moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
[...]

Zoiets zat bij mijn Microsoft VGA kabel. Had overigens zelf al iets, voor 5 euro heb je geen stekkertje maar een kabeltje (wat flexibeler) en die heb ik in de AUX input van mijn Creative volume-regelaat gestopt. Werkt prima.

En dat zou je gewoon in je AUX of input (desnoods microfoon ofzo?) input van je geluidskaart kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
yzf1kr schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:21:
[...]

Nee, hoor bij de MM Heerlen hadden ze ook de oude versies.

Hadden.. want ze zijn voledig door hun voorraad Arcade's en Pro's heen.
Ja ik daar de bundels mee ;) dus dat je Of de Falcon bundel koopt, of de oude met forza en viva pinata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
[...]

Jap, die ga ik ook halen voor 'n eurootje of 2 hier in 't dorp voor m'n toekomstige 360 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
[...]

Dat is exact wat er bij de xbox vga kabel zat inderdaad behalve dan dat die van de xbox versie een goudlaagje heeft. Schijnt beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Kaasje123 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:01:
[...]

Dat is exact wat er bij de xbox vga kabel zat inderdaad behalve dan dat die van de xbox versie een goudlaagje heeft. Schijnt beter te zijn.
Bij die VGA kabel van 30 euro, zit ie daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:25:
Ik denk dat het makkelijker is om de kabels direct op je speaker set aan te sluiten.
Zover ik weet heeft de Microsoft vga kabel geen omzet stukje van tulp naar 3.5 jack.
Wat voor aansluitingen heb je op je speaker set?

offtopic:
Nice Live at Slane Castle avatar DeaTh RoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Kn4kw0r5t schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:03:
[...]

Bij die VGA kabel van 30 euro, zit ie daarbij?
Ja daar zit hij bij.
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:26:
[...]

Ik denk dat het makkelijker is om de kabels direct op je speaker set aan te sluiten.
Zover ik weet heeft de Microsoft vga kabel geen omzet stukje van tulp naar 3.5 jack.

offtopic:
Dat zit er dus wel bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:26:
[...]

offtopic:
een groene, zwarte en oranje Line In, die drie kabels lopen van geluidskaart naar de speakerset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Je kunt trouwens toch spellen opslaan op de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Kn4kw0r5t schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:56:
Je kunt trouwens toch spellen opslaan op de HD?
Demos, arcadegames, savegames en filmpjes/trailers kunnen allemaal op een hardeschijf opgeslagen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Oké, bedankt.

Zit er nog een soort beveiliging op bij games trouwens, een soort key ofzo? En kun je als je xBox Live hebt aangeschaft meerdere accounts erop aanmaken, aangezien het door MS word beschreven als een familie-console.. Ik bedoel, als ik met me broer er een koop, kan ik dan bijv. cod4 met me eigen rankings spelen en hij ook met z'n eigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch, niet verwacht
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:54:
een groene, zwarte en oranje Line In, die drie kabels lopen van geluidskaart naar de speakerset
En wat voor aansluitingen zijn dat? 2.5 jack?
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:04:
Oké, bedankt.

Zit er nog een soort beveiliging op bij games trouwens, een soort key ofzo? En kun je als je xBox Live hebt aangeschaft meerdere accounts erop aanmaken, aangezien het door MS word beschreven als een familie-console.. Ik bedoel, als ik met me broer er een koop, kan ik dan bijv. cod4 met me eigen rankings spelen en hij ook met z'n eigen?
Nee, live is 1 persoon per account, online dan, je hebt wel gast accounts, maar die hebben iet de zelfde rechten.

Je kan btw ook cd's rippen naar de hd, wat wel eens een goede afwisseling is van de ingame muziek.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Oké, bedankt.

Wat je met keys bedoeld weet ik niet. In iedergeval in zoverre zijn er geen backups te draaien van games zonder dat microsoft dit ziet zodra je online gaat. Niet doen dus!

En ja iedereen kan een eigen account op de xbox aanmaken. Dit is namelijk een .net paspoort connectie. Heb je dus al een hotmail adres dan kan je deze aan je live account koppelen. :) (of dus gewoon een hele nieuwe maken als je dat zou willen)

Overigens kunnen accounts ook zonder internet op de xbox aangemaakt worden zodat iedereen zijn eigen achievements heeft en haalt.

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasje123 op 25-03-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Oké, bedankt.

Er zit op de games geen beveiliging, je doet hem erin en je kan spelen.

Live is gekoppeld aan 1 account. Je kan wel meerdere account op je box aanmaken.

edit: dubbel enzo

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:08:
[...]

En wat voor aansluitingen zijn dat? 2.5 jack?

.
ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond tijdens het spelen van RBSV2 voor het eerst ook last gehad van Haperen/framedrops.
Later werd de disk als onleesbaar aangegeven en werd ik dus naar de Dashboard gegooit.
Game opnieuw gestart, daarna heb ik geen problemen in de verdere game gehad. Ook als ik opnieuw Act3 speel heb ik er geen last meer van.

Toch wel erg raar, zal het misschien gebeuren bij mensen met een oudere console versie.
Ik speel op een twee jaar oude 'Core' met een samsung dvd-drive. Overigens is deze nog nooit dood geweest (RROD) wel heb ik een enkele keer eerder gehad dat een disk opeens onleesbaar was tijdens het gamen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is een beetje jammer om te merken dat Ubisoft een beetje EA trekjes begint te krijgen. AC was ook verre van compleet toen hij werd vrijgegeven. Vegas 2 heeft ook problemen die gewoon niet kunnen (ik krijg hem vandaag).

Elk spel heeft bugs. Ook goed geteste spellen, en ook die kunnen zelfs ernstige bugs bevatten. In een test process kom je een hoop tegen, maar niet alles. Zodra honderdduizenden mensen beginnen te spelen, komen die natuurlijk meer problemen tegen, dan testers.

Echter, framedrop problemen, en de connectie problemen zoals op de PS3 en in mindere mate de 360 zijn gewoon echt slecht. Ubisoft wist van deze problemen toen het spel naar de drukker ging, dat kan gewoon niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Ik hing gister ook weer vast met RS Vegas online :s Moest de xbox opnieuw opstarten.

De arcade spellen die je koopt kan door iedereen (alle accounts) op de xbox gespeeld worden.

Alleen het iritantst vindt ik nog dat je voor elk account een Gold abbo nodig hebt.
Wil ik online met me broertje Bomberman Live spelen. 2de account erbij natuurlijk, krijg je dat gezeur dat het 2de account geen Gold heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een basketbal game gaan halen en zie nu dat er een drietal opties zijn:

- NBA 2k8 (van Take Two)
- NBA LIVE 08
- NBA STREET HOMECOURT

Volgens IGN.com krijgt NBA Street de hoogste cijfer (8.8) daarna komt NBA 2K8 (7.9) en als derde NBA LIVE 08 (6.9). Ik heb NBA Street via demo gedownload en vind het mooi uitzien en speelt goed maar ik denk dat NBA 2K8 het beste is van de drie.

Wie is het hiermee eens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Stollie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:52:
Alleen het iritantst vindt ik nog dat je voor elk account een Gold abbo nodig hebt.
Wil ik online met me broertje Bomberman Live spelen. 2de account erbij natuurlijk, krijg je dat gezeur dat het 2de account geen Gold heeft.
Als spellen ondersteunen om met z'n 2-en op 1 console online te gaan; dan kan de tweede speler altijd via een Guest account mee online... dit is dus niet een tweede eigen aangemaakt account op je Xbox, maar heet letterlijk Guest account (naam kan ook niet veranderd worden; je krijgt dezelfde naam als het account dat wel Gold heeft, maar dan met een 1 of 2 erachter.

Product Owner - Connec2

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.