Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 58.506 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
TwyLight schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:22:
Iemand ervaring met system-link?
Hb het geprobeerd met de ethernet kabel van de xbox, en die zou moeten werken heb ik gelezen op internet maar hij werkt helaas niet.

Niet bij call of duty 4 iig
Heb dit werkend gehad met GoW en Forza2, dit wel door beide Xbox-en aan te sluiten op mijn switch. Ondersteund CoD4 systemlink wel?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb nog steeds een probleem met Tversity!

Ik heb 'n Vista server draaien met Tversity als service. Die start automatisch op en begint automatisch te sharen. Als ik mijn Xbox 360 dan aanzet en via VIDEO naar die pc wil dan kan hij hem niet vinden. Ik moet al-tijd:

1) zorgen dat Tversity draait
2) een poging wagen vanaf de Xbox
3) Tversity sharing restarten
4) opnieuw vanaf de Xbox connecten

Als ik 1 van deze punten niet doe kan hij hem niet vinden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-06 19:57
misschien ligt het probleem bij vista... ik heb soms ook al moeite om gedeelde mappen te zien vanaf een xp machine. Wellicht heeft het iets met rechten te maken.
Mocht het probleem daar niet liggen: probeer tversity opnieuw te installeren (na een reboot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heeft iemand anders ook moeite om die nieuwe Lionhead Video Diary episode 5 af te spelen? Krijg wel geluid maar geen beeld...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik had dat zelfs al bij 2 tot en met 4. 1 speelde perfect af.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Iemand nog een limited edition 360 kopen?

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1206085102.7672.jpg&w=400
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1206085102.7866.jpg&w=400
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1206085102.5187.jpg&w=400

De voorkant is gegrafeerd, de zijkant gespoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:51:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Koffertje ziet er wel echt uit, maar die xbox360 lijkt behoorlijk photoshop. (kan het mis hebben)
Overigens als die echt is is het wel een vette bak, is het ook een elite (zwart) of moet het een arcade/pro voorstellen die zwart is gespoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

hoop wel dat er op zijn minst een bundel met GTA4 gaat komen, dan ben ik al blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:07:
[...]

grote kans dat die xbox niet goed stond ingesteld, op 480p ipv 720p op een 720p scherm. Dat ziet er idd niet uit en komt regelmatig voor. Je moet dan ook niet van zo'n demo pod uitgaan. In het echt kan ik je vertellen dat het er prima uit ziet. Halo 3 had idd misschien iets meer detail mogen bevatten, maar hier is door de ontwikkelaar bewust voor gekozen om het sfeertje van halo 1 en 2 te behouden.

Verder zien alle multi-platforms er op de 360 exact hetzelfde uit als op de ps3. Over het algemeen op 360 net iets scherper en betere belichting, maar de ps3 is dan ook nog maar een jaartje uit.

Ik zou je overigens ook niet blindstaren op de dvd drive cover, dat verschil ben je na 2 weken alweer vergeten.

Over de regio dat hangt van de games af, sommige zijn wel regiovrij sommige niet. Zie daarvoor www.play-asia.com

Maar ik vraag me af waarom je er niet gewoon 1 koopt, een ps3 of 360, je bent nu al weken aan het twijfelen Ik zou daar echt niet tegen kunnen :)
Het is algemeen bekend dat de demopods niet beschikken over AA!
Dus geen wonder dat het er kartelig uitzag. Thuis op je eigen TV en 360 zal dat stukken beter zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Willybubba schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:43:
Ik had dat zelfs al bij 2 tot en met 4. 1 speelde perfect af.
Snap er zelfs ook niets van. Opnieuw downloaden heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:02:
vraagje

Kan je nou echt alleen via de optical aansluiting op je 360 echt 5.1 geluid krijgen ? Of kan het ook via hdmi ?
Weet ik niet, maar waarom wil je dit weten?
Heb je een TV die een ingebouwde DTS-decoder-versterker heeft??? Lijkt me niet namelijk, dus wat heb je dan aan 5.1 geluid via HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:53:
[...]

Het verschil is groot, maar ook op je CRT ziet de 360 er veeeeeel beter uit dan een Xbox1/PS2/Gamecube
yup, vriend van mij heeft het op een breedbeeld crt. Het licht natuurlijk wel een beetje aan je tv, maar het ziet er stukken beter uit dan de oude xbox. Een andere vriend van mij daarentegen heeft hem op een oude philips crt, wat er met dat ding aan de hand is weet ik niet, maar je kan bv geen vijanden op je halo 3 radar zien en alle kleuren zijn verschrikkelijk lelijk. (ik vermoed echter dat zn tv gewoon te brak is).

Het is dus wel een verschil per crt, maar het kan er prachtig uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:15
nee, ik heb een logitech z-5400 gekocht met de gedachte in mijn hoofd dat 5.1 alleen mogelijk was via optical aansluiting op de 360. En de home cinemas met een optical zijn al 340> euro , dus heb ik maar de z-5400 ergens gevonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:48:
nee, ik heb een logitech z-5400 gekocht met de gedachte in mijn hoofd dat 5.1 alleen mogelijk was via optical aansluiting op de 360. En de home cinemas met een optical zijn al 340> euro , dus heb ik maar de z-5400 ergens gevonde.
Maar bij mijn weten is 5.1 via geen enkel apparaat via HDMI mogelijk. Misschien wordt het wel doorgestuurd, maar het ontvangende apparaat kan er (bijna altijd) niks mee. Dus wordt het tóch stereo. Wil je 5.1, moet het via een 5.1 decoder en dus via een digitale verbinding, coax of optical. HDMI is wel digitaal, maar het geluid wordt bij mijn weten analoog doorgestuurd.

Dus ik snapte de reden van je vraag helemaal niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

DarkShadow schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:38:
[...]

yup, vriend van mij heeft het op een breedbeeld crt. Het licht natuurlijk wel een beetje aan je tv, maar het ziet er stukken beter uit dan de oude xbox. Een andere vriend van mij daarentegen heeft hem op een oude philips crt, wat er met dat ding aan de hand is weet ik niet, maar je kan bv geen vijanden op je halo 3 radar zien en alle kleuren zijn verschrikkelijk lelijk. (ik vermoed echter dat zn tv gewoon te brak is).

Het is dus wel een verschil per crt, maar het kan er prachtig uitzien.
Ik speel het ook op een CRT, en het ziet er inderdaad gewoon veel beter uit dan de Xbox/PS2.
Het wordt nu onderhand echt wel eens tijd voor een HD(-ready?) TV hier

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:56
Ik wil vanavond (voor 18:00) nog even een winkel induiken in Enschede om een falcon te kopen.
(tenzij iemand iets weet in Emmen ?)

Nou denk ik dat ik de meeste kans heb bij de MediaMarkt. Iemand een andere tip ? Iemand falcons gezien in Enschede ?

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En dan maar hopen dat die niet kapot gaat, want we weten hoe goed de TD van MS kan poetsen.. :D

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Martkrui schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:29:
Ik wil vanavond (voor 18:00) nog even een winkel induiken in Enschede om een falcon te kopen.

Nou denk ik dat ik de meeste kans heb bij de MediaMarkt. Iemand een andere tip ? Iemand falcons gezien in Enschede ?
Zijn de winkels niet dicht op goede vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32

@Cutthroat: Winkels zijn wel open volgens mij. Bij Pasen niet.
Als tip kan ik je meegeven: Kijk op de stikker op de doos. Als daar staat 175W heb je een Falcon, en dus ook HDMI. Je kan denk ik beter niet gaan naar de MM. Hier in Groningen hebben ze door welke Falcons/HDMI hebben dus die verkopen ze "duurder": Falcon + HDMI 269 euro. Oud model zonder HDMI + 2 games 269 euro..
Toys R us blijkt wel de Falcon + HDMI + 2 games te verkopen voor 269 euro. Anders kan je hem nog altijd bestellen op bestelstudio(komt ie wel wat later dan voor 18.00uur :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Iemand Viking : Battle for Asgard al opgepikt ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Cutthroat schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:03:
[...]

Nee hoor, is geen officiele feestdag.
Ik ben ook gewoon aan het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:52

IkWilbert

Het is mij!

In Hengelo hadden ze alleen maar "oude" xboxen. Bij toys r us in Hengelo heb ik de mijne gehaald.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
[...]

Ze zullen alleen iets eerder dicht gaan denk ik.

Gister The Godfather binnen gekregen (2de hands). Wel effe wennen aan bestuuring :s Kan misschien door RB six vegas komen.

Bomberman Live ook is een keer aangeschaft. erg grappig :)

Nu ook nog wachten op Rainbow six vegas 2 tot tie in de brievenbus ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
barzi schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:08:
[...]
Toys R us blijkt wel de Falcon + HDMI + 2 games te verkopen voor 269 euro. Anders kan je hem nog altijd bestellen op bestelstudio(komt ie wel wat later dan voor 18.00uur :+ )
Van die voeding weet ik, daar selecteer ik ook op. (maar thx for the hint)

ToysRus Enschede heeft alleen 203W versie en Hengelo is uitverkocht...
The search continues....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:57:
[...]

Maar bij mijn weten is 5.1 via geen enkel apparaat via HDMI mogelijk. Misschien wordt het wel doorgestuurd, maar het ontvangende apparaat kan er (bijna altijd) niks mee. Dus wordt het tóch stereo. Wil je 5.1, moet het via een 5.1 decoder en dus via een digitale verbinding, coax of optical. HDMI is wel digitaal, maar het geluid wordt bij mijn weten analoog doorgestuurd.

omdat een vriend van mij ook een jbl home cinema heeft, en die denkt dat hij ook gewoon 5.1 heeft, omdat als hij achteruit kijkt bij fm2 het geluid ook uit de achterste speakers komt. Maar dit is volgens mij gewoon stereo maar dan ook over de achterste speakers gestuurd, soort ge-upmixt zeg maar. Maar ik heb nog niet echt een game waar de 5.1 er uitknalt. Halo 3 hoor je het beste de verschillende speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Nog ff een vraagje over de 20gb hdd... ik zat gisteravond te kijken in het systeem en zag dat ik nog 9GB vrij had... hoe kan dit? Ik heb er nog helemaal niets op staan. Nou ja, een saved game van forza 2 en van viva pinata. Wat gebeurt er als ik de hdd formateer? Alleen de saved games kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard gerbuikt MS er geloof ik 7 (klopt toch?) dan houd je 13GB over, is het inderdaad raar dat je nog maar 9GB over hebt. Je zou minimaal 12GB moeten overhouden. Of heb je soms al demo's of uitbreidingen gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
[...]

Volgens de winkelsluitingswet mogen winkels op 24 december en goede vrijdag maar tot 19:00 open zijn. Dus de MM zal dan ook sluiten.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Ben vandaag naar de Mediamarkt in Utrecht geweest, daar hadden ze (net als blijkbaar de andere MM's) alleen de oude xbox met games en de nieuwe zonder games. Daarna ben ik naar de Toys R Us geweest en inderdaad daar hebben ze wel de falcon MET games! _/-\o_ Ik ben gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:57:
[...]

Van die voorlaatste zin vallen me een beetje de schoenen uit. :X

Wikipedia: High-Definition Multimedia Interface

HDMI is juist bedoeld om zowel digitaal beeld als ook digitaal geluid te versturen, maar er zijn op dit maar een beperkt aantal versterkers dat digitaal geluid via HDMI accepteerd. De meeste versterkers waar het HDMI logo op staan hebben alleen een HDMI switch, maar gebruiken het geluid niet.
6pack15 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:21:
[...]

omdat een vriend van mij ook een jbl home cinema heeft, en die denkt dat hij ook gewoon 5.1 heeft, omdat als hij achteruit kijkt bij fm2 het geluid ook uit de achterste speakers komt. Maar dit is volgens mij gewoon stereo maar dan ook over de achterste speakers gestuurd, soort ge-upmixt zeg maar. Maar ik heb nog niet echt een game waar de 5.1 er uitknalt. Halo 3 hoor je het beste de verschillende speakers
Heeft hij zijn home cinema op de juiste manier aangesloten, vriend van mij liep ook op te scheppen over zijn fantastische geluid... tot ik achterop de versterker keek en zag dat hij hem gewoon met de 2 tulpjes op de versterker had zitten.

Met een optisch kabeltje krijg je gewoon 5.1.

Oh ja, controleer even of de audio instellingen op de 360 wel goed staan.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:43:
Standaard gerbuikt MS er geloof ik 7 (klopt toch?) dan houd je 13GB over, is het inderdaad raar dat je nog maar 9GB over hebt. Je zou minimaal 12GB moeten overhouden. Of heb je soms al demo's of uitbreidingen gedownload?
Nee, ik heb hem nog niet eens aangesloten op internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

ThunderNet

Flits!

Standaard is er al meer verbruikt, zo heb je er enkele DEMO's en trials op staan. En ook het introductie filmpje is al 1,3GB oid :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

ThunderNet schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:00:
Standaard is er al meer verbruikt, zo heb je er enkele DEMO's en trials op staan. En ook het introductie filmpje is al 1,3GB oid :)
Ok, ik zal er vanavond eens iets beter induiken. Maar formateren eventueel kan dus geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 15:54

ThunderNet

Flits!

IkWilbert schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:03:
[...]

Ok, ik zal er vanavond eens iets beter induiken. Maar formateren eventueel kan dus geen kwaad?
Je kunt die dingen heel gemakkelijk via je system blade verwijderen :) dus formatteren is niet nodig.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ssytem Blade --> Memory --> Hard disc en dan kun je je uitleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
Net even een "angst" momentje, het lampje op de voeding van de 360 brande rood en de Xbox ging niet meer aan. Oorzaak bleek een 3rd party kabeltje voor mijn iPod, deze verwijdert (achterste USB) en hij ging weer na even de stekker er uit gehaald te hebben. Ander (ook 3rd party) kabeltje gepakt en dit werkt wel ... pfew, paasweekend toch nog gered wat betreft de 360 :+
(net het maart carpack gedownload, moet toch geprobeerd worden :P)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Woei, ik ben klaar voor GTA IV :)

Net bij de Mediamarkt in Rijswijk een Xbox 360 Pro gehaald: 175W, Falcon, maar helaas zonder games. Ze hadden ook pakketten met games voor dezelfde prijs, maar dan met 203W voeding en dus (?) geen Falcon. Aangezien beide games me niet echt boeide ben ik voor de Falcon gegaan. Wel gelijk maar even Halo 3 gehaald :).

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_
Dreamfall komt naar Live.
Veel goeds over het spel gehoord, binnenkort maar eens kijken hoe het is.
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Zijn de spellen van XNA gratis te downloaden? Het spel Jellycar lijkt me erg grappig:

http://xbox360.ign.com/objects/142/14236767.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

barzi schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:44:
Zijn de spellen van XNA gratis te downloaden? Het spel Jellycar lijkt me erg grappig:

http://xbox360.ign.com/objects/142/14236767.html
Niet meer, ze waren maar twee weken lang te downloaden en daarna maar voor een beperkte tijd te spelen. Jellycar stelde daarnaast niets voor, er was maar 1 enkel level die je letterlijk binnen 10 seconden kon uitspelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net Bully besteld, om het maandje te overbruggen naar GTA. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-07 21:53
Is het trouwens normaal dat er al filmpjes en demo's op de pas gekochte xbox 360 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

QkleQ schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:56:
Is het trouwens normaal dat er al filmpjes en demo's op de pas gekochte xbox 360 staan?
Wat stond er allemaal op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:24
Stalkert schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:57:
De nieuwe (pro met hdmi) is wel te vinden bij intertoys alleen zonder gamepack
Ik heb gister in Groningen bij de Intertoys een Xbox Pro met HDMI en gamepack gekocht (Viva Pinata en Forza 2) voor €269.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 20:29

Flabergasted

Prepare to die !

Zeker niet om reclame te maken, maar voor die mensen die twijfelen:

Vandaag mijn bestelde XBOX 360 binnen gekregen via Bestel studio.
Een HDMI Falcon (175W ) versie + Forza 2 en VivaP. voor € 259,-

Binnen 2 dagen in huis.

Nu m'n collectie games rap uitbreiden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
daaaan82 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:00:
[...]

Ik heb gister in Groningen bij de Intertoys een Xbox Pro met HDMI en gamepack gekocht (Viva Pinata en Forza 2) voor €269.
Rondt 14 maart hadden de meeste intertoy`sen de games nog niet gehad van het hoofdkantoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
Exorcist schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:57:
[...]

Wat stond er allemaal op dan?
filmpjes van goal, viva pinata, en een demo van PGR 3.
Mijn vraag is , of dit bij jullie ook zo was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 15:22

S2S

Flabergasted schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:02:

Binnen 2 dagen in huis.

Prachtige deal!
Als ik zo dit topic bekijk lijkt de prijsdaling wel te werken. Veel mensen die een X360 kopen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
S2S schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:17:
[...]

Prachtige deal!
Als ik zo dit topic bekijk lijkt de prijsdaling wel te werken. Veel mensen die een X360 kopen.
In combinatie met de mensen die GTA IV willen. Slimme zet van Microsoft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:40:
_/-\o_
Dreamfall komt naar Live.
Veel goeds over het spel gehoord, binnenkort maar eens kijken hoe het is.
link
Tja, jammer dat ze helemaal geen demo's hebben van de Originals. Welke titels gaan er nog meer uitkomen voor Maart, of is dit de enige?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

QkleQ schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:04:
[...]

filmpjes van goal, viva pinata, en een demo van PGR 3.
Mijn vraag is , of dit bij jullie ook zo was
Ik had een demo van viva pinata, test drive unlimited en cars erop staan. Verder nog een introductiefilm van de xbox 360. En ook nog 15 arcade game demo's.

[ Voor 4% gewijzigd door IkWilbert op 21-03-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

On_E schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:13:
Iemand Viking : Battle for Asgard al opgepikt ?
AFAIK komt die pas de 28ste uit, er zijn ook nog geen reviews te vinden op het net.
Het zou mij op zich niet verbazen als het als nog halverwege april gaat worden. Meestal zijn er wel een week voor de release wel reviews al te vinden van een spel.
Tenzij SEGA een NDA heeft opgesteld dat pas op de release dag de game reviews vrij mogen worden gegeven. Maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk :P

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
Vandaag was ik bij de videoland, want ik wilde een spel voor mijn XBOX360 huren.. Ze hadden echter geen spellen hiervoor. Toen ik vroeg waarom niet, zei die omdat XBOX 360 zoals die er nu uitziet er volledig uit gaat. Volgens hem komen er in sptember nieuwe versies met blueray discs en dat deze oude dus niet meer gesupport zullen worden.

Weet iemand hier iets meer van af? En als het echt waar is komt er dan niet een externe blueray speler net zoals de externe HDdvd speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Nee, onzin.
MS doet niet aan spellenverhuurlicenties of whatever ze mogen heten :+

Die blu-ray disks zijn vast gewoon PS3 spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Onzin. Dan zouden ze alle xboxen mogen gaan vervangen gaan gebruikers en er een blueray speler in gaan zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:34:
Nee, onzin.
MS doet niet aan spellenverhuurlicenties of whatever ze mogen heten :+

Die blu-ray disks zijn vast gewoon PS3 spellen.
MS misschien niet maar videotheeken wel, die kopen gewoon een spel en verhuren het.
Heb hier bij onze videotheek ook wel eens enkele malen een xbox360 spel gehuurd.

Overigens is het antwoord van de verkoper natuurlijk inderdaad onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Ik heb vandaag bij de MM in hengelo maar een "kale" falcon 360 gekocht (269) en daarbij Forza2 gekocht voor 19,95.

Dus nog geen slechte prijs voor deze "set" 289.

Andere sets bij MM waren allemaal 203W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikershaes schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:27:
Vandaag was ik bij de videoland, want ik wilde een spel voor mijn XBOX360 huren.. Ze hadden echter geen spellen hiervoor. Toen ik vroeg waarom niet, zei die omdat XBOX 360 zoals die er nu uitziet er volledig uit gaat. Volgens hem komen er in sptember nieuwe versies met blueray discs en dat deze oude dus niet meer gesupport zullen worden.
Ik zou naar een videotheek gaan die WEL verstand van zaken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:48:
[...]
MS misschien niet maar videotheeken wel, die kopen gewoon een spel en verhuren het.
Dat mag niet vziw.
Je mag ook niet zomaar een film kopen bij de FRS en die in je videotheek verhuren.
Als je een spel in de winkel koopt 'krijg' je slechts een licentie voor thuisgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

laat maar)

[ Voor 85% gewijzigd door jefjef op 22-03-2008 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Blaasvis schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:55:
[...]

AFAIK komt die pas de 28ste uit, er zijn ook nog geen reviews te vinden op het net.
Het zou mij op zich niet verbazen als het als nog halverwege april gaat worden. Meestal zijn er wel een week voor de release wel reviews al te vinden van een spel.
Tenzij SEGA een NDA heeft opgesteld dat pas op de release dag de game reviews vrij mogen worden gegeven. Maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk :P
Hij ligt al sinds gisteren in de winkels hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

hmmm dan ga ik zo e ff kijken :P
Het spel is hier in zwolle nog nergens te vinden, de bartsmit/intertoys/van leest/dixons/media markt en dynabyte hebben allemaal de release date op 28 maart staan.

[ Voor 72% gewijzigd door Blaasvis op 22-03-2008 13:43 . Reden: spel niet te vinden ]

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Dat E4 is echt 'n vaag spelletje :+
Kan er echt niet veel wijs uit, tis gewoon een beetje wachten op 'n vol scherm en dan boem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik wacht dus nog effe, vind het vreemd dat er nog amper tot geen recensies zijn terwijl ie al wel wordt verkocht.

http://www.gamersyde.com/news_6196_en.html

Hier staan de eerste 10 minuten van het spel, vooral filmpje 4 ziet er tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Flabergasted schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:02:

Binnen 2 dagen in huis.

Deze ben ik ook van plan te bestellen. Welke drive heb je?
http://img410.imageshack....60dvdromdrivecheckch1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

barzi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:00:
[...]

Ga er maar vanuit dat al deze nieuwe apparaten de benq drive hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ja die zitten er volgens mij ook alleen maar in, maar ik vroeg het me toch af.
Ik twijfel nu een een beetje of ik hem via Bestelstudio moet bestellen of Toy R us oid.. Is wel wat goedkoper bij bestelstudio, maar volgens mij gaat het met garantie wel moeilijker via bestelstudio.
En bovendien heeft Bestelstudio uitstekende service..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
barzi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:22:
Is wel wat goedkoper bij bestelstudio, maar volgens mij gaat het met garantie wel moeilijker via bestelstudio.
En bovendien heeft Bestelstudio uitstekende service..
:? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Omdat je het moet versturen/RMA nummer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 20:29

Flabergasted

Prepare to die !

barzi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:00:
[...]

Het is...... de Benq-drive !

Zojuist ook even de "Xbox Adapter Hack" toegepast.
Omhulsel van de AV-kabel weghalen, zodat de HDMI aansluiting en de kabel met 'optisch out'
naast elkaar passen. werkt perfect.

Weet iemand of ik die tros tulpkabels die er nu ongebruikt bijhangen er strafeloos vanaf kan knippen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Flabergasted schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:16:
[...]

Het is...... de Benq-drive !

Zojuist ook even de "Xbox Adapter Hack" toegepast.
Omhulsel van de AV-kabel weghalen, zodat de HDMI aansluiting en de kabel met 'optisch out'
naast elkaar passen. werkt perfect.

Weet iemand of ik die tros tulpkabels die er nu ongebruikt bijhangen er strafeloos vanaf kan knippen ?
yep kan je doen ;)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Bah, wat is Viva Pinata toch kudt.
Blijkt het een kid-game te zijn :')...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kecin schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:17:
En waaruit blijkt dat precies ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Tis meer iets voor liefhebbers.
Mijn boeit het opbouwen van een tuintje echt 0,0, maar andere mensen vermaken zich er prima mee.
Er is ook een Viva Pinata topic waarin (voornamelijk) 'ouderen' posten 'or.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
SH4D3H schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:42:
Dat E4 is echt 'n vaag spelletje :+
Kan er echt niet veel wijs uit, tis gewoon een beetje wachten op 'n vol scherm en dan boem? :?
Ik heb geen idee, volgens mij is de ritme van de muziek erg belangrijk bij het spel. Ik heb het verder niet echt lang gespeeld (kwartiertje ofzo) en deed inderdaad gewoon boem als het scherm lekker vol zat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Tis geen kid-game ;) Heb er namelijk best veel tijd in zitten :+

En het lijkt me dat je toch wel weet wat viva pinata inhield?

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Gisteren stand en land afgezocht naar een Xbox 360 met Falcon-chip, maar overal waar ik was lagen alleen de oude Xbox 360's. Dus dan maar op naar Duitsland en daar lagen de nieuwe versies met de bosjes. Dus nu ben ik in het bezig van een nieuwe Xbox 360 \o/.

De vorige is doodgegaan door oververhitting, en gezien dat ik dat ding gemod had, zat daar dan ook geen garantie meer op. Nu met de prijsverlaging naar 199 euro is dus een nieuwe console erg in trek, wat ik dus dan maar vandaag dan ook gedaan heb. Een harde schijf en kabels heb ik al, dus dat heeft wat geld bespaart. Nu alleen nog de het frontje van de dvd-drive vervangen en ik heb weer een Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:07
Martkrui schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:03:
Ik heb vandaag bij de MM in hengelo maar een "kale" falcon 360 gekocht (269) en daarbij Forza2 gekocht voor 19,95.

Dus nog geen slechte prijs voor deze "set" 289.

Andere sets bij MM waren allemaal 203W
Zag hem donderdag hier in Enschede bij de MM premium pack 249 volgens mij ook gewoon met hdmi weet niet hoe duur forza2 hier was op moment.

Edit
Weet alleen niet zeker of het falcons waren, maar misschien altijd waard voor de mensen in de buurt toch even te gaan checken.

[ Voor 12% gewijzigd door FulmeN op 22-03-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik zag vandaag @ usenet Football Manager 2008 voorbij komen, een stuk of 10x :+
Maar ik kan het @ sites als play-asia niet terugvinden?
Ook bij gamehubs niet, terwijl het spel regiovrij is.

Iemand die hier iets van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ok het volgende probleem:

Ik heb een xbox360 met 2 controllers en mijn huisgenoot heeft ook een 360 gekocht, hij heeft 1 controller.

Als we co-op op zijn xbox willen spelen neem ik dus 1 van mijn controllers mee naar zijn kamer, als ik mijn controller dan aanzet in zijn kamer gaat mijn eigen xbox aan (die dan ongeveer 5meter verderop staan in mijn eigen kamer). Beide controllers zetten alleen mijn eigen xbox aan en kan ik alleen gebruiken voor mijn eigen xbox. Hoe kan ik de controllers aanpassen zodat ze ook werken op zijn xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:39:
[...]

Tis geen kid-game ;) Heb er namelijk best veel tijd in zitten :+

En het lijkt me dat je toch wel weet wat viva pinata inhield?
Ik wist wat een pinata was, maar dat ik een complete volkstuin moest bouwen.
Ik heb dat meisje in die in het begin alles uitlegt geslagen met de schop. En toen mocht dat niet, en toen was ik er over uit dat het een stomme game was :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SCIxX schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:38:
Ok het volgende probleem:

Ik heb een xbox360 met 2 controllers en mijn huisgenoot heeft ook een 360 gekocht, hij heeft 1 controller.

Als we co-op op zijn xbox willen spelen neem ik dus 1 van mijn controllers mee naar zijn kamer, als ik mijn controller dan aanzet in zijn kamer gaat mijn eigen xbox aan (die dan ongeveer 5meter verderop staan in mijn eigen kamer). Beide controllers zetten alleen mijn eigen xbox aan en kan ik alleen gebruiken voor mijn eigen xbox. Hoe kan ik de controllers aanpassen zodat ze ook werken op zijn xbox?
Eerst laten connecten met zijn xbox.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
sekeroglan schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:40:
[...]

Eerst laten connecten met zijn xbox.
Als ik hem aanzet(in zijn kamer) gaat mijn eigen xbox(in mijn kamer) aan, hoe connect ik hem dan met zijn xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

SCIxX schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:41:
[...]

Als ik hem aanzet(in zijn kamer) gaat mijn eigen xbox(in mijn kamer) aan, hoe connect ik hem dan met zijn xbox?
Haal de stekker even uit je eigen xbox?
SH4D3H schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:26:
[...]

Tis meer iets voor liefhebbers.
Mijn boeit het opbouwen van een tuintje echt 0,0, maar andere mensen vermaken zich er prima mee.
Er is ook een Viva Pinata topic waarin (voornamelijk) 'ouderen' posten 'or.
;)
.KeN. schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:21:
[...]

En waaruit blijkt dat precies ? :X
Dat er een serie is op tv, en mn schoonzusje van 10 zegt: Hey, Viva Pinata! Van de tekenfilm..

Maar let me rephrase, een game voor het "The sims" publiek...

[ Voor 54% gewijzigd door Kecin op 22-03-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
SCIxX schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:41:
[...]

Het kleinstje knopje op de 360 indrukken, en het knopje bovenop je controller naast de accu-oplaadingang zeg maar (ook heel klein). Dan connect ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
6pack15 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:49:
[...]

Het kleinstje knopje op de 360 indrukken, en het knopje bovenop je controller naast de accu-oplaadingang zeg maar (ook heel klein). Dan connect ie
Zodra ik mijn controller aanzet sta ik al ingelogged op mijn eigen xbox, als ik dan de xbox van mijn huisgenoot laat zoeken en mijn controller ook op zoeken zet zoekt de xbox van mijn huisgenoot wel maar mijn controller blijft gewoon ingelogged op mijn xbox.

[ Voor 193% gewijzigd door SCIxX op 22-03-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Kecin schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:39:
[...]
En toen mocht dat niet, en toen was ik er over uit dat het een stomme game was :(.
Lol :+

Tis 'n vriendelijk spelletje jij bruut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
Khad vorige week een 360 gekocht, en het blijkt een hitachi te zijn. Ik moet zeggen dat deze wel erg veel herrie maakt. Weten jullie of Microsoft hieraan wat kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Lawaai is een relatief begrip, en ze maken allemaal herrie, gewoon muziek/geluid harder zetten ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Terryb47 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:15:
Lawaai is een relatief begrip, en ze maken allemaal herrie, gewoon muziek/geluid harder zetten ;)
Jep, ik ken de oudere modellen niet, maar ik vind dat mijn versie (BenQ) ook erg veel geluid maakt voor een console :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Kecin schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:27:
[...]
Jep, ik ken de oudere modellen niet, maar ik vind dat mijn versie (BenQ) ook erg veel geluid maakt voor een console :P...
Ik speel vooral 's avonds/'s nachts en mijn mede-bewoners willen dan graag slapen, dus kan ik mijn geluid niet gewoon harder zetten om boven dat gezoem uit te komen.
Toen een tijdje geprobeerd met een draadloze koptelefoon, maar mijn CRT zorgde voor een vreselijke piep in dat geluid.
Uiteindelijk de drive geflasht met zo'n custom 8x firmware, scheelt echt een hele boel!
En vziw kan MS dat niet detecteren, dus zolang je originelen gebruikt kan er helemaal niets misgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

SH4D3H schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:40:
[...]

Ik speel vooral 's avonds/'s nachts en mijn mede-bewoners willen dan graag slapen, dus kan ik mijn geluid niet gewoon harder zetten om boven dat gezoem uit te komen.
Toen een tijdje geprobeerd met een draadloze koptelefoon, maar mijn CRT zorgde voor een vreselijke piep in dat geluid.
Uiteindelijk de drive geflasht met zo'n custom 8x firmware, scheelt echt een hele boel!
En vziw kan MS dat niet detecteren, dus zolang je originelen gebruikt kan er helemaal niets misgaan :)
Que? Of mag dat niet besproken worden hier?
Ik vind namelijk ook dat ie behoorlijk wat lawaai maakt met games (Benq), terwijl een muziek cd bijvoorbeeld weer bijna geen geluid maakt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Er mag iig niet naar gelinkt worden omdat je er ook "kopieën" mee kunt spelen.
Maar dan moet je telkens die firmware updaten en kan het al te laat zijn en dan kun je niet meer op Live :(
En laat dat imo nou net iets zijn waar ik heel blij mee ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
[...]

Hoe zijn de laadtijden met 8x? Veel langer of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
[...]

Weet je dat zeker? Kijkt MS dus alleen naar de game die erin zit om te bannen? niet naar de firmware van de drive zelf?
QkleQ schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:10:
Khad vorige week een 360 gekocht, en het blijkt een hitachi te zijn. Ik moet zeggen dat deze wel erg veel herrie maakt. Weten jullie of Microsoft hieraan wat kan doen?
Waar heb je deze besteld? Is het een Falcon/HDMI versie? en welke soort is het(Elite, Pro of Arcade)?

@hierboven: Zou ik ook heel graag willen weten!

[ Voor 22% gewijzigd door Perzikvrucht op 22-03-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
gebruikershaes schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:52:
[...]
Hoe zijn de laadtijden met 8x? Veel langer of valt het wel mee?
Volgens mij scheelt het heel weinig met de normale snelheid.
Forza doet er een paar tellen langer over, maar dat had ik ook niet anders verwacht.
Ik denk wel dat de lagere (er is ook een 4x ofzo) wel echt irri laadtijden krijgt, maar die zal nog stiller zijn.
barzi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:13:
[...]
Weet je dat zeker? Kijkt MS dus alleen naar de game die erin zit om te bannen? niet naar de firmware van de drive zelf?
Vziw, en ik heb daar naar gekeken voordat ik flashte, is het voor MS niet mogelijk dat te zien.
Anders zou iedereen dmv een MD5 ofzo direct geband zijn lijkt me.
De disks zijn wat anders, daar kunnen ze wel aan zien of de goed zijn.

Ik hoop iig dat mijn Xbox lang mee gaat, ik weet niet hoe lief MS is voor mensen met een geflashte drive, ookal laat je je originele games zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zondag 23 maart 2008 @ 02:13:
[...]

Volgens mij scheelt het heel weinig met de normale snelheid.
Forza doet er een paar tellen langer over, maar dat had ik ook niet anders verwacht.
Ik denk wel dat de lagere (er is ook een 4x ofzo) wel echt irri laadtijden krijgt, maar die zal nog stiller zijn.

[...]

Vziw, en ik heb daar naar gekeken voordat ik flashte, is het voor MS niet mogelijk dat te zien.
Anders zou iedereen dmv een MD5 ofzo direct geband zijn lijkt me.
De disks zijn wat anders, daar kunnen ze wel aan zien of de goed zijn.

Ik hoop iig dat mijn Xbox lang mee gaat, ik weet niet hoe lief MS is voor mensen met een geflashte drive, ookal laat je je originele games zien :+
Misschien is het mogelijk op de originele firmware terug te flashen? Dan merk je er helemaal niets van. In hoeverre je kan weten welk soort logs er bijgehouden worden natuurlijk. Kan goed zijn dat er ergens een teller bijhoudt hoeveel keer de firmware van een stuk hardware veranderd is. Dit gezegd zijnde, met het terugflashen van de originele firmware zou je toch niet in de problemen moeten kunnen komen, lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Natuurlijk is het mogelijk, maar de 'garantiezegel' is bij mij iig niet meer helemaal gaaf.
Ik weet niet hoe moeilijk MS erover doet.

Maar zelfs zo'n rrod is te fixen met zo'n kit, dus ik verwacht niet echt problemen.
En anders heb je een nieuwe falcon voor 200,- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, ms zou eens veel meer werk moeten maken van special editions. Marketingtechnisch zouden ze daar erg goed mee scoren.

Het witte plastiek van de xbox is als basis veel gemakkelijker voor special editions dan de zwarte halfdoorschijnende blinkende behuizing van de playstation.

Qua prints en dergelijke moet er toch heel wat mogelijk zijn. En dan bedoel ik niet: dompel de xbox in een pot matgroene verf: tadaaa, de halo3 special edition, want die is walgelijk :)

Of ze hadden van in het begin moeten rekening houden met vervangbare sidecovers. Een frontje vervangen zonder de zijkanten te kunnen vervangen is nogal een 'halve' mogelijkheid.

Anyway, slechts een kleine bedenking, ik hoop dat die GTA mockup waar zou kunnen zijn, ik vrees echter van niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:40
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 03:24:

Anyway, slechts een kleine bedenking, ik hoop dat die GTA mockup waar zou kunnen zijn, ik vrees echter van niet....
Hij komt dus wel, kijk maar http://www.xboxonly.nl/ni...miteerde_GTA_IV_Xbox_360/
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.