Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 58.505 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
SCIxX schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:09:
Maar waarom is het aantal spelers op de console altijd zo beperkt, pc kan bijvoorbeeld wel +/- 60 spelers terwijl je bij de console altijd maar maximaal 24 players hebt. Heeft dit met de performance te maken? Ik vind het erg jammer vooral voor spellen als battlefield.
Frontlines: Fuel of War ondersteunt 50 spelers maximaal naar mijn weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond gears of war toen hij uitkwam een van de best uitziende spellen ooit, hij ziet er nog steeds erg goed uit.

Nu zat ik gisteravond hier eens over na te denken en toen werd ik eve stil,, waarom? Ze hebben gears of war 2 aangekondigd... volgens mij gaat dit spel er echt gruwelijk goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57

S2S

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:31:
Ik vond gears of war toen hij uitkwam een van de best uitziende spellen ooit, hij ziet er nog steeds erg goed uit.

Nu zat ik gisteravond hier eens over na te denken en toen werd ik eve stil,, waarom? Ze hebben gears of war 2 aangekondigd... volgens mij gaat dit spel er echt gruwelijk goed uitzien.
Laatste wat ik heb gelezen is dat iemand van Xbox nl met zijn collega's een presentatie heeft gezien van Gears 2 bij Epic. En dat ze erg onder de indruk waren van de grfx, deze schijnen een grotere sprong te hebben gemaakt dan wij verwachten. Verder mocht hij er niets over zeggen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:53:
Laatste wat ik heb gelezen is dat iemand van Xbox nl met zijn collega's een presentatie heeft gezien van Gears 2 bij Epic. En dat ze erg onder de indruk waren van de grfx, deze schijnen een grotere sprong te hebben gemaakt dan wij verwachten. Verder mocht hij er niets over zeggen.
Hoop alleen dat Gears 2 niet ontzettend gehyped gaat worden, het is natuurlijk goed als veel mensen een game echt goed vinden. Maar vaak door alle komotie en hyps vallen de spellen veel meer tegen dan als dat niet zo zijn geweest.

Dit was voor mij ook het geval met AC, begrijp me niet verkeerd ik vind het een erg goede game er is maar weinig op aan te merken. Maar zogoed als menig reviews en mensen zeggen dat de game is, is hij voor mij toch zeker niet. Op deze manier kan een nog zo geweldige game toch tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Gears of war2 wordt sowieso een hype, alleen al door de community. Ik heb niet zo'n problemen met een hype, jezelf verheugen op iets is meestal de helft van het plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:23:
Gears of war2 wordt sowieso een hype, alleen al door de community. Ik heb niet zo'n problemen met een hype, jezelf verheugen op iets is meestal de helft van het plezier.
Ik heb er over het algemeen ook geen problemen mee, maar door het helemaal '"inhemelen" van een game kan (hoe goed de game ook is) hij toch tegenvallen, omdat het toch net niet is wat er in die reviews staat en wat je ervan verwacht door alle goede verhalen.

Ik heb liever een game waar gewoon aardige en goede reviews en oordelen over zijn (zonder helemaal opgehemeld te zijn). Wanneer ik het dan vervolgens speel blijkt de game beter dan verwacht en dat speelt voor mij (persoonlijk) erg mee met de plezier die ik aan de game heb.

Ook is de game dan vaker meer wat een koper verwacht, en daar gaat het om. Niemand wil een spel kopen waarin ze uiteindelijk toch wel wat teleurgestelt in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gears of war is nog steeds een van de meest gespeelde spellen op live, en ik vermoed dat ze dat zo willen houden :) Dus 2 gaat gek worden.

@revision: dat klopt helemaal, gears of war vond ik zelf erg gaaf omdat het op het moment van uitkomen erg origineel was, vet verhaal, stoere kerels, gekke en goed uitziende monster, een hele vette gameplay en super gfx had.

Als je gewend bent geraakt aan de kwaliteit van gow1 dan is het bijna onmogelijk 2 beter te maken, maar ik heb zo het gevoel dat ze dat toch gaat lukken.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Nog een vraagje over het aansluiten van mijn xbox 360.
Vanmiddag ga ik een hdmi kabel kopen om hem op mijn panasonic lcd scherm aan te sluiten. Als ik nu ook het geluid via mijn home cinema wil hebben, hoe gaat dit precies?

xbox 360 -->hdmi -->jvc dd-3 home cinema --> hdmi --> panasonic hd-ready lcd

Moet/kan dit op bovenstaande manier? Dus 2 x hdmi kabel en op deze manier doorlussen?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Klopt, je kan ook het geluid via Optical out laten lopen. weet niet of dat ook werkt met xbox360 maar dat zal wel. Maar er is niets voor niets HDMI gemaakt.. zodat zowel digitaal beeld als geluid via een kabel kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:16:
Vanmiddag ga ik een hdmi kabel kopen om hem op mijn panasonic lcd scherm aan te sluiten. Als ik nu ook het geluid via mijn home cinema wil hebben, hoe gaat dit precies?

Moet/kan dit op bovenstaande manier? Dus 2 x hdmi kabel en op deze manier doorlussen?
Dit gaat niet werken, je homecinema kan geen video ontvangen en versturen het moet als volgt
(of gaat het om een homecinema met een dvdspeler waar vervolgens de hdmi ingaat, dan kan het misschien wel)

Xbox360 - HDMI - LCD TV
Home Cinema - HDMI - LCD TV

Met deze methode stuurt de xbox360 het geluid via hdmi naar de tv.
Deze stuurt vervolgens het geluid weer door via HDMI naar de Home cinema (als het goed is)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49

Wat je kunt doen is HDMI voor het beeld blijven gebruiken, dus direct op je tv. Daarna het plastic kapje van je XBOX360 componentkabel eraf halen en die dus ook op je XBOX360 aan te sluiten, waarbij je de situatie gaat krijgen dat je HDMI en de AV out (component) van je XBOX360 bezet gaan worden. Dit past als het goed is allemaal net :) Om geluid door te sturen naar je JVC set, kun je de optical cable aansluiten op dat blokje van de component kabel en zodoende aan te sluiten op je JVC.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

ck2000nl schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:44:
[...]

Wat je kunt doen is HDMI voor het beeld blijven gebruiken, dus direct op je tv. Daarna het plastic kapje van je XBOX360 componentkabel eraf halen en die dus ook op je XBOX360 aan te sluiten, waarbij je de situatie gaat krijgen dat je HDMI en de AV out (component) van je XBOX360 bezet gaan worden. Dit past als het goed is allemaal net :) Om geluid door te sturen naar je JVC set, kun je de optical cable aansluiten op dat blokje van de component kabel en zodoende aan te sluiten op je JVC.
Het liefst gebruik ik de componentkabel niet... hoe ik het thuis allemaal heb hangen en aangesloten blijf je deze altijd zien en dat wil ik niet.

[ Voor 12% gewijzigd door IkWilbert op 20-03-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:30:
[...]

Dit gaat niet werken, je homecinema kan geen video ontvangen en versturen het moet als volgt
(of gaat het om een homecinema met een dvdspeler waar vervolgens de hdmi ingaat, dan kan het misschien wel)

Xbox360 - HDMI - LCD TV
Home Cinema - HDMI - LCD TV

Met deze methode stuurt de xbox360 het geluid via hdmi naar de tv.
Deze stuurt vervolgens het geluid weer door via HDMI naar de Home cinema (als het goed is)
Het gaat om dit systeem
http://www.jvc.nl/product...d=215&sub=ts#product-tabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aansluitingen
SCART (met RGB) • (In: TV geluid; Uit: Video)
Component video uit •
USB Host* • (2.0 Full-Speed)
Hoofdtelefoon uit •
HDMI digitale uit • (720p Up-Conversion)
LAN •

Video uitgangsniveau
SCART 0,7 Vp-p/75 ohm
Component (Y) 1,0 Vp-p/75 ohm
Component (Pb/Pr) 0,7 Vp-p/75 ohm

Audio in/uit
Analoge in/uit • (Front 1/Achter ) / • (Front 1)
Digital in/uit •/•

Dit zie ik staan in je link, als ik het zo zie heb je alleen een enkele HDMI uitgang en Component uitgang. Wat je dan kan doen is zoals eerder was gezegt:

Xbox360 -> Component & digitaal geluid -> Homecinema
Homecinema -> HDMI (Beeld + Geluid) -> LCD tv

of

Xbox360 -> HDMI (beeld + Geluid) -> LCD tv
LCD tv -> digitaal geluid -> Homecinema (indien je LCD tv Digitaal audio out aansluiting heeft)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Heeft iemand el ergens losse digitale audio dongle te koop gezien (imitatie of origineel)?
Afbeeldingslocatie: http://tbn0.google.com/images?q=tbn:XAiBZuRbxc79-M:http://www.llamma.com/xbox360/news/images/xbox-360-elite/360elite%2520062.jpg

Vindt het een beetje bezopen om 50 euro uit te moeten geven voor de officiële HDMI kabel waar 'ie bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 11:57

S2S

Schweino schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:12:
Heeft iemand el ergens losse digitale audio dongle te koop gezien (imitatie of origineel)?
[afbeelding]

Vindt het een beetje bezopen om 50 euro uit te moeten geven voor de officiële HDMI kabel waar 'ie bij zit.
Gewoon je plastic behuizing van je RGB of component kabel weg halen. Er zit shielded metaal omheen, dus kan geen kwaad.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die speciale xbox 360 scart kabel ook echter beter voor de beeldkwaliteit voor spellen, of zorgt het er alleen voor dat de lettertjes wat beter te lezen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 11:59

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:55:
Is die speciale xbox 360 scart kabel ook echter beter voor de beeldkwaliteit voor spellen, of zorgt het er alleen voor dat de lettertjes wat beter te lezen zijn?
Als letters scherper worden ;) worden andere dingen natuurlijk ook scherper :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:39
Omdat de beeldkwaliteit beter is zijn de lettertjes beter leesbaar... You do the math.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

IkWilbert schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:11:
[...]

Het liefst gebruik ik de componentkabel niet... hoe ik het thuis allemaal heb hangen en aangesloten blijf je deze altijd zien en dat wil ik niet.
Hoe kan dat nu een verschil uitmaken :?. Ik kan me werkelijk geen enkele televisie inbeelden waar de component vooraan zit en de hdmi achteraan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Boeboe schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:09:
[...]

Hoe kan dat nu een verschil uitmaken :?. Ik kan me werkelijk geen enkele televisie inbeelden waar de component vooraan zit en de hdmi achteraan.
Misschien dat ik de juiste naam niet goed heb, ik heb het over die 3 stekkertjes aan de zijkant... wit, rood en geel.
Deze dus...
Afbeeldingslocatie: http://www.hifi-regler.de/pictures/panasonic/pana_lcd_conn_1.jpg

Als ik hdmi wil gebruiken, moet ik de tv dus eerst van de muur af halen aangezien ik anders niet bij de aansluitingen kom.
Het gaat om de Panasonic, tx-32lx70
Afbeeldingslocatie: http://www.hifi-regler.de/pictures/panasonic/pana_lcd_conn_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:16:
[...]

Misschien dat ik de juiste naam niet goed heb, ik heb het over die 3 stekkertjes aan de zijkant... wit, rood en geel.
Deze dus...
[afbeelding]

Als ik hdmi wil gebruiken, moet ik de tv dus eerst van de muur af halen aangezien ik anders niet bij de aansluitingen kom.
[afbeelding]
De wit rood geel aansluiteingen aan de zijkant zijn Audo links, audio rechts en video.
Dit is niet de componentaansluiting. component zit bij jouw vlak naast de hdmi, van boven naar onder gezien. Groen, Blauw, Rood (video) Wit, Rood (audio)

Component zit dus ook bij jouw aan de achterkant, de aansluiting aan de zijkant is hetzelfde als de scartaansluiting alleen dan in tulpvorm.

Als je HDweergaven van je xbox360 wilt gebruiken moet je de Component of de HDMI gebruiken.
Voor standaard weergave kun je de Tulp of scartaansluiting gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Weet iemand hoe het zit met de Falcon moederbord icm HDMI:

Als een 360 HDMI heeft, heeft die dan ook het Falcon moederbord?
Als een 360 het Falcon moederbord heeft, heeft die dan ook HDMI?

In de MM in Groningen zag ik wel 360's met Falcon moederborden(op de doos staat 175W ipv 203W), maar deze hadden niet de 2 gratis games. Daarnaast stonden 360's met de 2 spellen, maar die was nog met de oude (Zephyr) moederbord(203W). Nu vraag ik me dus af of die Falcon 360 ook HDMI heeft?
En op bestelstudio (bijvoorbeeld) bieden ze de HDMI versie va de 360 aan + 2 games, maar heeft deze ook een Falcon moederbord?

(Voor de mensen die het nog niet door hadden) Ik wil dus graag een 360 met het Falcon moederbord en HDMI en (het liefst) de 2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:21:
[...]

De wit rood geel aansluiteingen aan de zijkant zijn Audo links, audio rechts en video.
Dit is niet de componentaansluiting. component zit bij jouw vlak naast de hdmi, van boven naar onder gezien. Groen, Blauw, Rood (video) Wit, Rood (audio)

Component zit dus ook bij jouw aan de achterkant, de aansluiting aan de zijkant is hetzelfde als de scartaansluiting alleen dan in tulpvorm.

Als je HDweergaven van je xbox360 wilt gebruiken moet je de Component of de HDMI gebruiken.
Voor standaard weergave kun je de Tulp of scartaansluiting gebruiken.
Dat gaat dus hdmi worden, wat makkelijk wegwerken die kabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:40:
Weet iemand hoe het zit met de Falcon moederbord icm HDMI:

Als een 360 HDMI heeft, heeft die dan ook het Falcon moederbord?
Hoeft niet perse....
Als een 360 het Falcon moederbord heeft, heeft die dan ook HDMI?
Ja :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59

Uhm.. heren

De 360 verstuurd volgens mij alleen stereo geluid over HDMI. :S

Dus:

360 -> HDMI -> LCD
360 -> Optical -> JVC

Is sowieso betere optie dan de eerder genoemde opties component versie.

Mocht je Homecineme een HDMI switch hebben, en dus meerdere HDMI ingangen en één uitgang, dan wordt het dus:

360 -> HDMI -> JVC
360 -> Optical -> JVC
JVC-> HDMI -> LCD

Je moet dus geluid en beeld appart vanuit je 360 naar je versterker brengen.
Bij de betere versterkers kan je kiezen welke signalen te combineren.

[ Voor 19% gewijzigd door yzf1kr op 20-03-2008 13:55 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:40:

(Voor de mensen die het nog niet door hadden) Ik wil dus graag een 360 met het Falcon moederbord en HDMI en (het liefst) de 2 games.
Ik uiteraard ook. Maar bedoel je nu dat alle xbox'en die te koop zijn met twee games, xbox'en zijn zonder falcon moederbord? HDMI maakt me niet zoveel uit, maar gezien alle problemen met pre-falcon moederborden wil ik dat risico niet nemen.

Uiteraard wil ik liever de versie met twee games. Waar kan je dat eigenlijk zien op de doos? (175 Watt) Want ik had gisteren de doos van een arcade vast om dat eens na te gaan, maar ik vond het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

yzf1kr schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:51:
[...]

Uhm.. heren

Dus:

360 -> HDMI -> LCD
360 -> Optical -> JVC
Wat bedoel je met optical? Sorry als ik een domme vraag stel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Ik uiteraard ook. Maar bedoel je nu dat alle xbox'en die te koop zijn met twee games, xbox'en zijn zonder falcon moederbord? HDMI maakt me niet zoveel uit, maar gezien alle problemen met pre-falcon moederborden wil ik dat risico niet nemen.

Uiteraard wil ik liever de versie met twee games. Waar kan je dat eigenlijk zien op de doos? (175 Watt) Want ik had gisteren de doos van een arcade vast om dat eens na te gaan, maar ik vond het niet.
Als het goed is zit er een sticker op de zijkant van de doos, hierop staat onderandere het lotnummer en ook hoeveel Watt. Ik heb de mijne bij toys r us gehaald, met hdmi en 175W xbox en ook nog eens de twee games erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

IkWilbert schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:57:
[...]

Wat bedoel je met optical? Sorry als ik een domme vraag stel...
Wikipedia: TOSLINK

Ziet er dus zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/TOSLINK.jpg

EDIT:

Zie nu dat dat gewoon ook al 26 jaar in productie is 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 20-03-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
IkWilbert schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:58:
[...]

Als het goed is zit er een sticker op de zijkant van de doos, hierop staat onderandere het lotnummer en ook hoeveel Watt. Ik heb de mijne bij toys r us gehaald, met hdmi en 175W xbox en ook nog eens de twee games erbij.
Hmm, Toy r Us zit naast de MM dus daar kan ik ook wel even langs gaan. Welke drive had je? ( http://img411.imageshack.us/img411/5083/xbox360dvddjm5.jpg )

Weet iemand trouwens of je de Xbox 360 (met 2 games evt.) ook kan omruilen binnen 7 dagen? Zo ja, overal? Zo nee, waar niet en waarom niet?
Ik wil namelijk wel graag de BenQ drive (zie link hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:51:
Uhm.. heren

Dus:

360 -> HDMI -> LCD
360 -> Optical -> JVC

Is sowieso betere optie dan de eerder genoemde opties component versie.

Mocht je Homecineme een HDMI switch hebben, en dus meerdere HDMI ingangen en één uitgang, dan wordt het dus:

360 -> HDMI -> JVC
360 -> Optical -> JVC
JVC-> HDMI -> LCD

Je moet dus geluid en beeld appart vanuit je 360 naar je versterker brengen.
Bij de betere versterkers kan je kiezen welke signalen te combineren.
De opties zijn goed maar overbodig om dat je beredeniring niet klopt.
HDMI verzend zowel DD5.1, DTS en natuurlijk stereo. Alleen 6.1 en 71 wordt (tot nu toe) niet ondersteunt.

Je hebt nu of een HDMI kabel teveel of een optical. het beste is de optical weglaten omdat de hdmi hetzelfde kan plus dat de hdmi ook beeld kan verzenden (dvdspeler van de jvc)

360 -> HDMI (beeld en geluid)- LCDtv
LCDtv -> HDMI of optical -> JVC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mmm, ik vermaak me nog prima met CoD4 en Halo 3. Nu is Bully uitgekomen, en daar ben ik toch nieuwsgierig naar. Volgende week krijg ik Rainbow Six binnen, en GTA4 komt uit eind volgende maand.

Af en toe lijkt het bijna wel werk :(

En dan heb ik ook nog Forza 2 en PGR4 liggen, die niet de aandacht krijgen die ze verdienen. Dan even niks kopen, todat Civilization en Brothers in Arms uitkomen over 3 maanden.

Toch nog een druk jaar.

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 20-03-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:15:
Mmm, ik vermaak me nog prima met CoD4 en Halo 3. Nu is Bully uitgekomen, en daar ben ik toch nieuwsgierig naar. Volgende week krijg ik Rainbow Six binnen, en GTA4 komt uit eind volgende maand.

Wat heb je toch een rot werk zeg :+
Ik heb gisteravond weer wat uurtjes Forza gespeelt, ben nog niet echt ver maar het blijft nogsteeds een geweldige race simulatie (voor zover het een simulatie is) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:03:
[...]

Hmm, Toy r Us zit naast de MM dus daar kan ik ook wel even langs gaan. Welke drive had je? ( http://img411.imageshack.us/img411/5083/xbox360dvddjm5.jpg )

Weet iemand trouwens of je de Xbox 360 (met 2 games evt.) ook kan omruilen binnen 7 dagen? Zo ja, overal? Zo nee, waar niet en waarom niet?
Geen id welke drive ik heb, ga ik vanavond naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:15:

En dan heb ik ook nog Forza 2 en PGR4 liggen, die niet de aandacht krijgen die ze verdienen. Dan even niks kopen, todat Civilization en Brothers in Arms uitkomen over 3 maanden.

Toch nog een druk jaar.
Ik zeg dat ook steeds dat ik geen games meer koop totdat ik er wat weggewerkt heb (eerstvolgende game zou GTAIV zijn), maar ik heb afgelopen weekend toch weer Orange Box en Stranglehold aangeschaft (kwam ook omdat ze wel heel erg goedkoop waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 11:59

ThunderNet

Flits!

Zijn er mensen met ervaring met verscheidende xbox arcade games? :) Zoals boom boom rocket? De trial heb ik gespeeld, en vond eigenlijk heel leuk :) Zit er dus aan te denken om deze aan te schaffen... Gisteren via gamecards.nu 2100 punten gekocht, maar je koopt er wel heel gemakkelijk dingen mee... Goeie zet van ms geweest dat punten systeem :P

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:31:
Zijn er mensen met ervaring met verscheidende xbox arcade games? :) Zoals boom boom rocket? De trial heb ik gespeeld, en vond eigenlijk heel leuk :) Zit er dus aan te denken om deze aan te schaffen... Gisteren via gamecards.nu 2100 punten gekocht, maar je koopt er wel heel gemakkelijk dingen mee... Goeie zet van ms geweest dat punten systeem :P
Zeker waar is een heel makkelijk systeem, vind het nogsteeds jammer dat deze punten alleen gekocht kunnen worden. ze hadden er eigelijk een soort achievement systeem aan moeten hangen.
Dat je bij bepaalde behaalde dingen, of zoveel gespeelde uren punten krijgt.

Het kan dan in kleine stapjes maar het is toch weer wat extra's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Walkman schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:27:
[...]

Ik zeg dat ook steeds dat ik geen games meer koop totdat ik er wat weggewerkt heb (eerstvolgende game zou GTAIV zijn), maar ik heb afgelopen weekend toch weer Orange Box en Stranglehold aangeschaft (kwam ook omdat ze wel heel erg goedkoop waren)
Ohja, de Orange Box :+ Die wilde ik ook nog hebben.

Zacht prijsje..... mmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Dark Messiah Might and Magic: Elements uitgespeeld.
Niet echt een rpg en erg arcade, maar oh zo leuk.
Gespeeld als een archer, en ga hem zeker nog eens spelen als een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Zijn hier mensen die al succesvol hebben besteld bij www.gamehubs.com ?
Ben wel benieuwd, alle nieuwe spellen zijn omgerekend zo'n 32euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ye SCixX, moet je even zoeken op GoT, veel Tweakers halen hun games daar (zo ik ook, 2 games daar vandaan).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Tja blijkbaar zijn de importtopics opeens niet meer welkom op GOT. Ga binnenkort ook maar eens bestellen bij gamehubs dan, 32euro klinkt een stuk beter dan 60euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SCIxX schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:07:
Tja blijkbaar zijn de importtopics opeens niet meer welkom op GOT. Ga binnenkort ook maar eens bestellen bij gamehubs dan, 32euro klinkt een stuk beter dan 60euro. :)
Je kan er ook je Live kaarten vandaan halen, kost maar 35,- (code per email).

Tel daarbij op het prijsverschil tussen PS3 en 360 games (minimaal 10,-), en Live is eigenlijk gratis :+

Hoe komen jullie trouwens op 32,-? Bij mij is 25 pond maar 29,50 in euro's (www.gwk.nl)

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 20-03-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Oh ik had het zojuist met de huidige koers berekend; 1 GBP (GBP) = 1.2854 EUR (EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als iemand weet waar je Sega Superstar Tennis kan halen voor weinig ;)

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/860/860828/sega-superstars-tennis-20080319030529278.jpg

Best geestige game, maar niet fullprice
SCIxX schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:15:
Oh ik had het zojuist met de huidige koers berekend; 1 GBP (GBP) = 1.2854 EUR (EUR)
De waarheid ligt in het midden ;) Ik heb 24,99 betaald voor Rainbow, en dat kwam neer op 30,50 euro op mijn CC afrekening.

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 20-03-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je die live codes die je vanuit de UK besteld hier gewoon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb de mijnes net binnen gekregen!
Heb hem wij Wehkamp gekocht, (zaterdag) en vandaag geleverd gekregen.
Het betreft de HDMI versie inc 2 games(Forza, en Viva)..
Ben er super blij mee.

Cd's zaten bij in de verpakking, en op de doos staat ook Forza en Viva...
Dus blijkbaar zijn dit toch de nieuwe pakketten..

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:56:
[...]

Ohja, de Orange Box :+ Die wilde ik ook nog hebben.

Zacht prijsje..... mmm
30 euro bij de Toys'R'US en voor die prijs heb je toch 5 (als je de episodes bij Half Life niet als aparte spellen ziet 3) games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Ik kon het niet zo gauw ergens terugvinden, maar de demo van Dead Rising was altijd unavailable; sinds kort niet meer dus :) De demo heeft mij in ieder geval overtuigd om de full version te gaan halen, wat een geen-i-jaale game zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2dope schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:17:
Ik kon het niet zo gauw ergens terugvinden, maar de demo van Dead Rising was altijd unavailable; sinds kort niet meer dus :) De demo heeft mij in ieder geval overtuigd om de full version te gaan halen, wat een geen-i-jaale game zeg.
Hopelijk komt er een vervolg met coop zoiezo voor 30 euro kan je deze game niet laten liggen.

Af en toe een beetje frustratie met bepaalde achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• challenge
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 22:10
Hoi IkWilbert:

En...wat koste hij ? Ik wil hem ook gaan halen namelijk.

ik kom bijna overal tegen : OF hdmi OF twee spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kecin schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:12:
Ik heb de mijnes net binnen gekregen!
Heb hem wij Wehkamp gekocht, (zaterdag) en vandaag geleverd gekregen.
Het betreft de HDMI versie inc 2 games(Forza, en Viva)..
Ben er super blij mee.

Cd's zaten bij in de verpakking, en op de doos staat ook Forza en Viva...
Dus blijkbaar zijn dit toch de nieuwe pakketten..
Wat voor drive heb je? En is het de Falcon moederbord?(op de stikker kijken die op de doos zit geplakt. Waar ook de serienummer op staat. En dan het aantal wattage bekijken; 175W = Falcon, 203W = ouder model.)

En heeft iemand de HDMI versie van de 360 besteld bij bestelstudio (+ de 2 games)? Is dit een Falcon versie?

Klopt het dat je consoles niet kan omruilen na aankoop? (zei iemand bij de Toys R us tegen mij..)

[ Voor 14% gewijzigd door Perzikvrucht op 20-03-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:14:
[...]

Wat voor drive heb je? En is het de Falcon moederbord?(op de stikker kijken die op de doos zit geplakt. Waar ook de serienummer op staat. En dan het aantal wattage bekijken; 175W = Falcon, 203W = ouder model.)

En heeft iemand de HDMI versie van de 360 besteld bij bestelstudio (+ de 2 games)? Is dit een Falcon versie?

Klopt het dat je consoles niet kan omruilen na aankoop? (zei iemand bij de Toys R us tegen mij..)
175W.. Drive weet ik niet.. Hoe kan ik dat zien :$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joost mag weten of die link al ergens staat hier maar voor het geval dat niet zo is, bij deze dan
http://www.fileplanet.com/promotions/bfbc/eu/

battlefield bad company online beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:14:
[...]

Als de console niet blijkt zoals geadverteerd (geen ipv wel hdmi) , kun je deze zonder problemen omruilen.. dat is namelijk een fout van de winkel en niet van jou :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:35:
joost mag weten of die link al ergens staat hier maar voor het geval dat niet zo is, bij deze dan
http://www.fileplanet.com/promotions/bfbc/eu/

battlefield bad company online beta
gaaf bedankt had hem nog niet langs zien komen. Heb iig een key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Alleen nog subscriber keys :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kecin schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:30:
[...]

175W.. Drive weet ik niet.. Hoe kan ik dat zien :$?
open je dvd drive:p en vergelijk met dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/5083/xbox360dvddjm5.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Perzikvrucht op 20-03-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Michael Knight schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:48:
[...]

Als de console niet blijkt zoals geadverteerd (geen ipv wel hdmi) , kun je deze zonder problemen omruilen.. dat is namelijk een fout van de winkel en niet van jou :)
Hmm oke, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet.
Ik bedoelde eigenlijk: Ik koop een xbox 360. Ik open de seal van de games NIET. Ik draai een filmpje bijv op de xbox 360 vanuit een externe hdd => bevalt me niet => omruilen tegen geld.
Mag dit? Ik dacht van wel, binnen 7 dagen toch? De niet tevreden garantie is dat toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:40:
Ben daarnet nog in een bartsmit/frs geweest om eens goed naar de 360 (en toebehoren, en vooral prijs van die toebehoren), te kijken

Valt allemaal wel (redelijk) mee. Muv de harde schijf niet zoveel extravaganter dan een ps3 (waarbij de xbox als console duidelijk goedkoper is natuurlijk) Controllers zijn ook rond de 40...

Persoonlijk vind ik de arcade iets mooier (alles wit, heb het niet zo voor bling bling chroom :p ) maar die vijf arade games die erbij zitten stellen volgens mij echt helemaal niets voor :s Daar speel ik nog geen half uurtje mee denk ik. Ze hadden er toch ook wel een paar aantrekkelijkere games kunnen bijsteken. Ik ben niet echt op de hoogte van de inhoud van het arcade aanbod, maar er moet toch wel iets beter te verzinnen zijn dan pacman, uno en nog wat nietszeggend spul.

De pro is sowieso de betere optie. (harddisk+forza2+headset voor 70 euro extra). Viva pinata... tja :p

De games zijn ook een tikje goedkoper dan die van de ps3 (in shops, in webshops zal het verschil nog wel groter zijn) Sowieso zal ik de meeste games laten meebrengen uit de US via kenissen. (iemand al problemen gehad met regio's op de 360?)

Ik vraag me ook af of de draadloze controller die bij de xbox komt ook op de pc is te gebruiken (via een microsoft dongle of zo). Dat zoek ik straks wel even op.

Op een demopod stond halo 3. En dan schrik ik toch wel even. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de xbox een goede optie om GTA te kunnen spelen (en andere natuurlijk) maar ik heb er nog maar weinig uurtjes xbox ervaring opzitten. (paar demo's). En halo ziet er allesbehalve next gen uit. Beschamend eigenlijk, voor een studio die enkel voor ms werkt helemaal. Al die filmpjes met 'ingame beelden' en dan dit. Kartelig (geen AA? :s ) flets, erg eenvoudige geometrie van objecten. (rotsblokken die bij manier van spreken uit rtcw:et kunnen komen), erg magere textures. Misschien speelde ik net de verkeerde map, maar ik zie helemaal de hype of de aantrekking niet van deze game.

Hopelijk kunnen bioshock en mass effect ed zich wel grafisch staande houden. (gameplay first, maar visuals vind ik toch ook wel belangrijk op een next gen console)
grote kans dat die xbox niet goed stond ingesteld, op 480p ipv 720p op een 720p scherm. Dat ziet er idd niet uit en komt regelmatig voor. Je moet dan ook niet van zo'n demo pod uitgaan. In het echt kan ik je vertellen dat het er prima uit ziet. Halo 3 had idd misschien iets meer detail mogen bevatten, maar hier is door de ontwikkelaar bewust voor gekozen om het sfeertje van halo 1 en 2 te behouden.

Verder zien alle multi-platforms er op de 360 exact hetzelfde uit als op de ps3. Over het algemeen op 360 net iets scherper en betere belichting, maar de ps3 is dan ook nog maar een jaartje uit.

Ik zou je overigens ook niet blindstaren op de dvd drive cover, dat verschil ben je na 2 weken alweer vergeten.

Over de regio dat hangt van de games af, sommige zijn wel regiovrij sommige niet. Zie daarvoor www.play-asia.com

Maar ik vraag me af waarom je er niet gewoon 1 koopt, een ps3 of 360, je bent nu al weken aan het twijfelen Ik zou daar echt niet tegen kunnen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:04:
[...]

Hmm oke, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet.
Ik bedoelde eigenlijk: Ik koop een xbox 360. Ik open de seal van de games NIET. Ik draai een filmpje bijv op de xbox 360 vanuit een externe hdd => bevalt me niet => omruilen tegen geld.
Mag dit? Ik dacht van wel, binnen 7 dagen toch? De niet tevreden garantie is dat toch? :D
Via internet: Ja, afkoelingsperiode (wet koop op afstand enzo)
In de winkel: coulance van de betreffende winkel :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:01:
[...]

open je dvd drive:p en vergelijk met dit plaatje:

[afbeelding]
BenQ :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:07:
[...]

Halo 3 had idd misschien iets meer detail mogen bevatten, maar hier is door de ontwikkelaar bewust voor gekozen om het sfeertje van halo 1 en 2 te behouden.
Dat zou lekker makkelijk zijn, detail achterwege laten omdat de vorige delen dat ook niet hadden. Als iedere ontwikkelaar dat zou doen.....

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:07:

Maar ik vraag me af waarom je er niet gewoon 1 koopt, een ps3 of 360, je bent nu al weken aan het twijfelen Ik zou daar echt niet tegen kunnen :)
Bwa, ik heb er niet per se nu direct één nodig. (ik heb nog wel andere dingen te doen eigenlijk, zoals afstuderen). Verder ben ik geen verwende snob die zomaar even 300 euro op tafel gaat leggen, maar m'n geld 'with much consideration' spendeert of moet spenderen.

Ik loop hier echt niet gefrustreerd rond hoor. Als het zover is, dan is het zover, en anders, tja... pech.

Het rondkijken tussen de verschillende systemen is op zich gewoon interessant, daarom hoef ik nog niet meteen tot aankoop over te gaan.

Daarbij is het hele xbox model zo gemaakt zodat je blijft geld uitgeven. Daar wil ik gewoon eens rustig over nadenken. (zo zag ik allerhande batterijcontructies voor de controller, packs en kabels en weet ik veel). Ipv nu meteen er voor te zorgen dat je de controller aan de console kan opladen... Nee hoor.

Anyway, als student leg ik niet zomaar die bedragen neer. Komt daarbij dat ik oorspronkelijk vooral de playstation een warm hart toe draag, dus dat maakt het extra lastig ;) . Ik heb tijd, en geduld, en heb het ding voornamelijk nodig voor GTA IV, en die is er nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ik heb ook een BenQ. Lijkt de nieuwe standaard drive te zijn. Hij werkt trouwens wel super. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hmm, dus BenQ drive, 175W, HDMI en 2 games?
Wehkamp zei je? 8)
Phusebox schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:11:
[...]

quickcharge bedoel je?
gewoon 2xAA, ik gebruik gewoon oplaadbare batterijen, net weer 8 gekocht voor 13 euro (2950mAh)

die gaan lang genoeg mee (enkele weken met 2 drukke gamedagen per week minimaal)
Waar heb je die batterijen gekocht? Bij samenkopen.net zie ik 4 2000mAh voor 12 euro. Dan is dat van jou wel een hele goede deal zeg!

@alvi: Ik twijfelde ook heel erg tussen de Xbox 360 en de PS3(prijsverschil), maar ik ga uiteindelijk toch voor de Xbox 360. Vooral omdat de meeste games die ik wil toch multiplatform is en dan is de xbox 360 gewoon goedkoper. Ook omdat ik linux/foto's wel op mijn pc kan kijken die er letterlijk naast staat. Streamen kan ook met de Xbox 360 (maja ik dus niet nodig want pc staat ernaast). BluRay, tja... Films kopen doe ik bijna nooit, ik huur ze meestal of leen ze van vrienden, dus dat heb ik ook niet nodig. Voor games is het wel handig, dan heb je dus niet 4 DVD's (ala Lost Oddysey) maarja..

Betalen voor online vind ik wel een nadeel van de Xbox 360, maar ik heb gehoord dat de support/stabiliteit etc wel beter is op de 360. Dan heb ik het er wel voor over.

[ Voor 90% gewijzigd door Perzikvrucht op 20-03-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:27:
[...]

Wehkamp zei je? 8)

[...]

Waar heb je die batterijen gekocht? Bij samenkopen.net zie ik 4 2000mAh voor 12 euro. Dan is dat van jou wel een hele goede deal zeg!
ook via samenkopen; actie is net afgelopen maar zal wel snel weer een nieuwe komen. De kwaliteit is uiteraard geen GP maar de prijs is ook geen GP

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@alvi: Ik twijfelde ook heel erg tussen de Xbox 360 en de PS3(prijsverschil), maar ik ga uiteindelijk toch voor de Xbox 360. Vooral omdat de meeste games die ik wil toch multiplatform is en dan is de xbox 360 gewoon goedkoper. Ook omdat ik linux/foto's wel op mijn pc kan kijken die er letterlijk naast staat. Streamen kan ook met de Xbox 360 (maja ik dus niet nodig want pc staat ernaast). BluRay, tja... Films kopen doe ik bijna nooit, ik huur ze meestal of leen ze van vrienden, dus dat heb ik ook niet nodig. Voor games is het wel handig, dan heb je dus niet 4 DVD's (ala Lost Oddysey) maarja..
Ik twijfel op zich niet zo erg meer hoor. Realiteit is gewoon dat de games gemiddeld goedkoper zijn, en de meeste franchises die ik speel of wil spelen gewoon crossplatform zijn. (splinter cell bvb, sport games, die 'grid' die zal uitkomen, burnout, en de rest van tom clancy)

Keuze snel gemaakt. Het gaat mij om de games, niet zozeer om het platform. Als de xbox dat platform kan zijn voor 260 euro, so be it. Voor die twee/drie games die ik voorlopig op de ps3 wil spelen kan ik wel wachten. Koop ik die over een jaartje, heb ik een backlog van 5 games of zo. En de ps3 zal een erg lange cyclus kennen, dus die is niet dringend.
stabiliteit etc wel beter is op de 360. Dan heb ik het er wel voor over.
Betalen voor online vind ik wel een nadeel van de Xbox 360, maar ik heb gehoord dat de support/stabiliteit etc wel beter is op de 360. Dan heb ik het er wel voor over.
Eigenlijk, zoals hierboven al aangehaald. Gezien de prijs van de games heb je op drie games al een xbox live account voor een jaar uitgespaard ;) Dus het gaat op zich wel. Voorlopig wil ik toch niet online (ik SNAK naar meeslepende singleplayers, en ik denk dat mass effect, GTA IV, bioshock en dergelijke aan deze behoefte kan voldoen. Om nog maar niets te zeggen over mafia, grid, lego star wars, noem maar op.... Ik kan me niet herinneren wat ik laatst op de pc heb gespeeld dat zonder online gaming aantrekkelijk was of op zichzelf kon staan. Dat is op het pc platform echt zwak. Daarom wil ik zeker terug een console in huis halen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Laatst online: 05:08
Ook ik ben nieuwsgierig geworden na de prijsverlaging van de xbox 360.
Alleen zit ik nu nog met een oude crt 100hz breedbeeld tv van JVC.
Ik heb dit topic eens door zitten lezen en het wordt me niet helemaal duidelijk.
Is het verschil tussen een HD tv en mijn oude crt tv nou zo groot dat het de moeite niet waard is of verschilt het niet zo erg dat je je eraan gaat storen?
Ik ben namelijk wel van plan om een HD tv te kopen alleen niet op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

J_Velsink schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:51:
Ook ik ben nieuwsgierig geworden na de prijsverlaging van de xbox 360.
Alleen zit ik nu nog met een oude crt 100hz breedbeeld tv van JVC.
Ik heb dit topic eens door zitten lezen en het wordt me niet helemaal duidelijk.
Is het verschil tussen een HD tv en mijn oude crt tv nou zo groot dat het de moeite niet waard is of verschilt het niet zo erg dat je je eraan gaat storen?
Ik ben namelijk wel van plan om een HD tv te kopen alleen niet op korte termijn.
Het verschil is groot, maar ook op je CRT ziet de 360 er veeeeeel beter uit dan een Xbox1/PS2/Gamecube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

[...]

Wehkamp zei je? 8)
Ja.. Deze: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:37
Cidolfas schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:15:
[...]

Dat zou lekker makkelijk zijn, detail achterwege laten omdat de vorige delen dat ook niet hadden. Als iedere ontwikkelaar dat zou doen.....
Dan zou ik er eens lekker voor gaan zitten, de gfx zijn echt goed, let maar eens op de belichting en soepelheid waarmee de game draait. Dat kom je echt niet veel tegen.
Enige nadeel is de ontbrekende AA, de belichting ging voor.
En qua stijl, je wil Southpark toch ook niet zien met realistiche beelden?

Mass Effect is ook erg mooi maar vergelijk eens qua fps en framedrops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik was erg benieuwd naar GT5 op de PS3. Nu niet meer: GRID

HD Trailer (ingame): http://www.gametrailers.com/player/32013.html

HOLY SHIT

Als dit maar half zo mooi en vet word als deze trailer, staat hij nog steeds compleet boven aan. Fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Bedankt. Er staat trouwens "Standaard 1 jaar garantie". Microsoft heeft dit toch verlengd naar 3 jaar? Dus een foutje van de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:13:
[...]

Bedankt. Er staat trouwens "Standaard 1 jaar garantie". Microsoft heeft dit toch verlengd naar 3 jaar? Dus een foutje van de website?
RROD is verlengd naar 3 jaar. De rest heeft 1 jaar van Microsoft. Overigens moet de winkel wel langer garantie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:04:
[...]
De opties zijn goed maar overbodig om dat je beredeniring niet klopt.
HDMI verzend zowel DD5.1, DTS en natuurlijk stereo. Alleen 6.1 en 71 wordt (tot nu toe) niet ondersteunt.
Ik weet dat HDMI dat normaal doet, maar ondersteund de 360 dat ook?
Ik meen meermaals gelezen te hebben dat de 360 alleen stereo over HDMI doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:15:
[...]

RROD is verlengd naar 3 jaar. De rest heeft 1 jaar van Microsoft. Overigens moet de winkel wel langer garantie geven.
Hoeveel moet de winkel bieden dan? En voor wat voor soort problemen is dit dan?(ik dach dat alles via MS ging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:17:
[...]

Hoeveel moet de winkel bieden dan? En voor wat voor soort problemen is dit dan?(ik dach dat alles via MS ging)
In ieder geval 2 jaar. Verder zijn er overigens geen problemen bij mijn weten.

Ik heb nog nooit gehoord van iemand wiens 360 kapot ging zonder RROD. Het, eventuele krassen probleem is er niet meer bij nieuwe consoles, en zou sowieso vanaf dag 1 opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:18:
[...]
Ik heb nog nooit gehoord van iemand wiens 360 kapot ging zonder RROD. Het, eventuele krassen probleem is er niet meer bij nieuwe consoles, en zou sowieso vanaf dag 1 opvallen.
Boeboe in "Xbox 360 defecten topic Deel 2"

:p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:03:
[...]

Zojuist even gekeken, ik heb de BenQ drive erin zitten. Ondanks dat veel mensen dat hun xbox lawaai maakt is die van mij bijna fluisterstil _/-\o_

Samen met mijn pa de tv even van de muur afgehaald, hdmi kabel erin en gamen maar. Nu maar wachten op ace combat, hopelijk komt ie morgen met de post.

[ Voor 10% gewijzigd door IkWilbert op 20-03-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

challenge schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:56:
[...]

Hoi IkWilbert:

En...wat koste hij ? Ik wil hem ook gaan halen namelijk.

ik kom bijna overal tegen : OF hdmi OF twee spellen
Ik heb er 268 voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mmm, bummer.

Ik weet niet hoe het in Belgie zit, maar in Nederland moet de winkel jou gewoon helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:10:

HOLY SHIT

Als dit maar half zo mooi en vet word als deze trailer, staat hij nog steeds compleet boven aan. Fantastisch!
toch wel een heel ander spel, dit is meer PGR, maar dan beter hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:15:
Ik weet dat HDMI dat normaal doet, maar ondersteund de 360 dat ook?
Ik meen meermaals gelezen te hebben dat de 360 alleen stereo over HDMI doet.
Volgens mij wel, ben er nu niet helemaal meer zeker van nu je het zegt.
Maar anders zou je gewoon de tulp (rood, wit) kunnen gebruiken. Als je alleen stereo hebt is optical ook overbodig lijkt mij. :?
PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:10:

HOLY SHIT

Lijkt er op PGR zoals eerder is gezegt, alleen ziet het er wel nog beter uit. hopelijk is de gameplay ook stuk beter dan pgr4. Overigens zien die botsingen met de schade er wel heel vet uit. naar mijn mening veel beter als bij pgr en forza2.

Even afwachten dan maar :*)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
IkWilbert schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:02:
[...]

Zojuist even gekeken, ik heb de BenQ drive erin zitten. Ondanks dat veel mensen dat hun xbox lawaai maakt is die van mij bijna fluisterstil _/-\o_

Samen met mijn pa de tv even van de muur afgehaald, hdmi kabel erin en gamen maar. Nu maar wachten op ace combat, hopelijk komt ie morgen met de post.
Fluisterstil?!?! Ik heb dat ding van mij net 2 dagen binnen en het is net een jetengine! Zeker vergeleken met mijn pc.. die vrijwel onhoorbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:04:
[...]

Volgens mij wel, ben er nu niet helemaal meer zeker van nu je het zegt.
Maar anders zou je gewoon de tulp (rood, wit) kunnen gebruiken. Als je alleen stereo hebt is optical ook overbodig lijkt mij. :?
De 360 doet sinds het begin al DD (en sinds April 2007 ook DTS) over optical.
Ik ben eens een beetje aan het surfen maar ik kan op dit moment niets terugvinden over welke formaten de 360 over HDMI doet.

Nog even verder zoeken dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
gebruikershaes schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:21:
[...]

Fluisterstil?!?! Ik heb dat ding van mij net 2 dagen binnen en het is net een jetengine! Zeker vergeleken met mijn pc.. die vrijwel onhoorbaar is.
Misschien dat jij nog de oudere model hebt(=luidruchtiger) en een andere drive (BenQ is het stilst)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:33:
[...]

Misschien dat jij nog de oudere model hebt(=luidruchtiger) en een andere drive (BenQ is het stilst)..
Het stilst of niet de xbox360 dvd drives maken altijd herrie. Ik nog nooit een fluisterstille gehoord. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Kaasje123 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:53:
[...]

Het stilst of niet de xbox360 dvd drives maken altijd herrie. Ik nog nooit een fluisterstille gehoord. :/
wat is herrie... die van mij maakt echt bijna geen lawaai hoor... en als ik fanatiek aan het gamen ben dan hoor ik hem sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

gebruikershaes schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:21:
[...]

Dan heb ik blijkbaar geluk gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand ervaring met system-link?
Hb het geprobeerd met de ethernet kabel van de xbox, en die zou moeten werken heb ik gelezen op internet maar hij werkt helaas niet.

Niet bij call of duty 4 iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zodra mijn garantie om is sloop ik dat ding open en bouw ik zelf fatsoenlijke koeling, want ook ik heb een lawaaibox... echt films kijken is niet mogelijk door de teringherrie... je hebt constant het gevoel alsof je in een 737 op 10km hoogte zit; zo'n irritant constant gezoem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:45
vraagje

Kan je nou echt alleen via de optical aansluiting op je 360 echt 5.1 geluid krijgen ? Of kan het ook via hdmi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Rainbow six Vegas 2 binnen gekregen en gelijk natuurlijk even snel voor het slapen gespeeld!
Ziet er weer geweldig uit, heb even snel 'terrorist hunt' gedaan als lone wolf. Je hebt inmiddels de keuze uit veel meer wapens (je moet nu ook vanalles unlocken) ook heb je een soort ranking systeem (sergeant, captain etc.) naar maten je hogere rank hebt krijg je steeds meer kleding, armor, camo erbij.

Ook worden nu alles stats bijgehouden waarmee je dus de wapens unlocked, als je veel close combat kills maakt zul je dus ook extra close combat wapens unlocken. Het zelfde geld voor andere soort kills longrange etc.

Morgen ga ik beginnen aan de storymode, mijn eerste indruk is al gelijk erg goed. Besturing is hetzelfde als vorige deel en loopt nogsteeds lekker soepel. Het unlocken van wapens en gear is naar mijn mening natuurlijk vet. en ook die stats zijn een mooie toevoeging :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TwyLight schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:22:
Iemand ervaring met system-link?
Hb het geprobeerd met de ethernet kabel van de xbox, en die zou moeten werken heb ik gelezen op internet maar hij werkt helaas niet.

Niet bij call of duty 4 iig
Ik neem aan dat dat gewoon net zoals bij de PC werkt toch ?
In dat geval werkt een straight kabel ook niet, en zul je een crossed kabel moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
barzi schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:33:
[...]

Nee ik heb de nieuwe met BenQ drive, mja voor ieder heeft herrie weer een andere betekenis. Ik stoor me er iig erg aan en wens ten alle tijde eigenlijk dat het echt fluisterstil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Toen ik mijn xbox 360 pas had kwam ik hier ook verkondigen dat ik dat ding veel te luidruchtig vond. Toen kwamen er wat verongelijkte reacties op met als commentaar dat het geluid toch nogal meevalt, terwijl het altijd hoorbaar was tijdens games en films. Ik twijfelde toen al of ik niet gewoon te kritisch was.
Niet dus, wants sinds de mijne hersteld is (nieuw moederbord en dvd-station) hoor ik hem niet meer, tenzij ik er vlakbij ga luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
.KeN. schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:41:
[...]

Ik neem aan dat dat gewoon net zoals bij de PC werkt toch ?
In dat geval werkt een straight kabel ook niet, en zul je een crossed kabel moeten gebruiken.
Ja en volgens microsoft zit er een cross-over kabel bij de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
6pack15 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:02:
vraagje

Kan je nou echt alleen via de optical aansluiting op je 360 echt 5.1 geluid krijgen ? Of kan het ook via hdmi ?
Via opical 5.1 sowieso wel, maar HDMI weet ik niet.

Als jij een HDMI versterker hebt dan hoop ik dat jij het kan proberen. :)

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.