Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/48f9e5d132ef0/48f9e5d12bd23-live.png

Dit topic is opgezet om mensen dichter bij elkaar te brengen op het gebied van online gaming op de 360
Wat kan hier WEL:
  • Vragen mbt tot Xbox Live (XBL)
  • Ervaringen van online functies van verschillende games
  • Ontmoeting, dan wel soort van agenda voor online battles, co-op, races etc.Voor deze ontmoeting/agenda kan de topic starter (ik dus) worden gecontact en zal de aangegeven tijden, voor bijvoorbeeld een race, op circuit X aangeven in een apart deel van de start post
Wat kan NIET:
  • Het niet beargumenteren van je standpunt, vind je pong een gaaf spel, leg dan uit waarom!
  • Voor hardware matige problemen, afspelen van video's en het vast zitten in of van bepaalde games kan je hier terecht.
  • Bij vragen over bestellen van spellen en dat het allemaal wel erg lang duurt, wordt je bericht per direct gewist, het heeft dus geen zin om hier over te "zeuren". geduld is een schone zak, zoals Theo Maassen zegt.
  • Geen slowchat toegestaan, wil je dingen bespreken met elkaar, ga dan lekker mailen
Voor degene die denkt, he dat is bekende tekst: Dit topic is overgenomen van het PSN topic. Dit natuurlijk in goed overleg met de topicstarter aldaar: [Verwijderde gebruiker]

Het topic is volledig aangepast aan Xbox Live. Wel zijn een hoop zaken hetzelfde gebleven. Dit om toch een beetje uniform uiterlijk te houden.

Have fun!!

Algemene informatie
Xbox Live is al meer dan 5 jaar oud. Het is de plek voor Xbox en Xbox 360 bezitters om met elkaar verbonden te worden. Xbox Live is een dienst die meer dan alleen Online gaming biedt. Ook (video)chat, messaging, demo's, trailers en Arcade games behoren tot de dienst.

Natuurlijk draait Live vooral om het online gamen, en dat is ook waar het erg goed in is. Bijna elk spel wat op de markt komt heeft een online component. Inmiddels is het zelfs vaak zo dat games juist gericht zijn op multiplayer.

Xbox Live is er in 2 varianten, Silver en Gold. In principe kunnen ze allebei hetzelfde, maar alleen Gold geeft je de mogelijkheid om multiplayer games te spelen. Xbox Live kost officieel 59,99 voor 12 maanden. Op diverse sites zijn de abo's echter gewoon te vinden voor 30 tot 40 euro.

Voorbeelden:

Gamehubs.com € 37,17
jillybean611 (ebay shop) € 35,89

Amerikaanse Live kaartjes werken niet op je Europese Xbox. De bovengenoemde voorbeelden leveren je echter wel gewoon de juiste code. Kijk dus uit op Ebay en andere sites dat je wel een EU kaartje koopt.
Xbox Live Marketplace
Download games, speelbare demo's, filmtrailers, extra game-items en nog veel meer.

De Xbox Live Marketplace heeft zijn eigen plek op het dashboard van de 360. Op de marketplace zijn demo's te downloaden, trailers van games en films, Arcade spellen/demo's en zelfs complete films en series in HD. Helaas is dat laatste in Nederland nog niet mogelijk.
Afbeeldingslocatie: http://img.qj.net/uploads/articles_module/72030/2_qjpreviewth.jpg

Populaire multiplayer games voor 360:
Populaire XBLA games voor 360:
Op Xbox Live zijn inmiddels ook stapels Xbox Live Arcade titels te vinden. Ruim 130 titels liggen klaar voor je, allemaal met een demo om te proberen. De prijzen liggen tussen de 400 en 1200 MS punten, wat neerkomt op zo'n 5,- tot 15,- euro.

XBLA games zijn er in 2 smaken. Ten eerste heb je klassiekers, al dan niet in een nieuw jasje en met multiplayer, die iedereen van vroeger kent. De tweede variant zijn games die speciaal ontwikkelt zijn voor XBLA.

Vergis je niet in de term "Arcade". Sommige titels bieden erg veel diepgang en kwaliteit. Lees voordat je een XBLA game aanschaft even de reviews door. Niet elke titel komt even goed uit de verf helaas. Review kun je vinden op www.gamerankings.com of www.metacritics.com

Hieronder een lijst van de beste titels volgens IGN:Alle IGN XBLA review zijn hier te vinden. Zoals gezegd, bekijk ook de andere reviews. XBLA games zijn erg persoons gebonden is wel gebleken. Titels krijgen vaak hoge en lage cijfers door elkaar.

Er zijn er natuurlijk veel meer, wil je dat ik een aantal titels toevoeg PM me dan.
Meest populaire titels op dit moment
Regelmatig worden de meest gespeelde titels op Xbox Live bekend gemaakt. Hieronder de lijst van eind maart.

Volledige games:
  1. Call of Duty 4
  2. Halo 3
  3. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
  4. Guitar Hero III
  5. Gears of War
  6. Rock Band
  7. Army of Two
  8. Forza Motorsport 2
  9. FIFA 08
  10. Madden NFL 08
XBLA Titels
  1. Brain Challenge
  2. DOOM
  3. N+
  4. Assault Heroes
  5. UNO
  6. TiQal
  7. Worms
  8. Bomberman LIVE
  9. TMNT 1989 Arcade
  10. Sonic The Hedgehog 2

[table border=1 width=600 cellpadding=2 bordercolor=#000000]
[tr]
[td height=40 width=600 valign=top background=http://tweakers.net/ext/f/IHIHrTMUZ0O8f7DMZOS9iw1u/full.jpg]
Agenda
(prototype)
GameDatumTijdMap/circuitAantal deelnemersHost
Volledige titeldd/mm/yyyhh:mmVolledige naamMax aantal deelnemers aangevenNaam vd Host
CoD426/03/0820:00N.V.T18GOT:PWM XBL:Peewee79
Gears of War28/03/0821:00TBA12TBA

Wat speelt wie??
Een overzicht van de tweakers met hun XBL Gamertag en de games die ze bezitten. Wil je ook in de lijst, PM me dan even en geef je gegevens en de volgorde van games van favoriet naar minder favoriet die je online speelt.

Geef aub wel de spellen aan die je ook daadwerkelijk online speelt. Ik heb inmiddels ook stapels Xbox 360 games liggen, maar speel ze natuurlijk niet meer allemaal online.

Gebruik aub echt de PM, anders word het zo'n opsom topic.

Tweakers naamXBL GamertagMultiplayer games aanwezig in huis
PWMPeewee79Halo 3, CoD4, Battlefield: Bad Company
StollieStolliewoodRainbow Six: Vegas, Rainbow Six: Vegas 2
Duuvelijskonijn81CoD4, Burnout Paradise
zwAfMcPoowlHalo 3, CoD4, Rainbow Six: Vegas, Gears of War
MartinspireMartinspireRainbow Six: Vegas 2
VecodoVecodoCoD4, Forza 2, NBA Live 08, PES 2008
NitaiVinnuHalo 3
SekerOglanSekerOglanCoD4, Forza 2, PGR4
RoyzRoyzzPES6, GoW, CoD4, PGR4
SmoonshineSmoonshineHalo 3, Fifa 08, Forza 2, Ghost Recon, Guitar Hero 3
FeaR1986FeaR1986Halo 3, PGR4, Forza 2
mechguyverjHalo 3, Forza 2, Burnout paradise, Crackdown, Bomberman(xbla)
PostiusPostiusHalo 3
SkoezieSkoezieForza 2
ReVisionReVision360Halo 3, GRAW 2
Slasher Slasher80CoD4, Burnout: Paradise
sc0ut0rsc0utBF2: Bad Companty, Rainbow six: Vegas 2, CoD4, GRID[/tr]

En Verder
moeten er toevoegingen komen, heb je goede stukjes, updates etc. laat het me weten!! dan voeg ik het zo snel mogelijk toe.

Ik ben niet 24/7 online, en al was ik het wel, dan was ik niet al die tijd op GoT. Geef me even de tijd om te reageren en je toe te voegen. Ik probeer elke aanpassing binnen 2 dagen door te voeren.
To Do
-

[ Voor 124% gewijzigd door PWM op 20-10-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Bij deze alvast 1 belangrijk verzoek:

DM mij je gamertag en je games. Als iedereen dat hier gewoon neer gaat zetten word het een zooitje :)

Ik ben morgen sowieso wat later thuis, dus de eerste update is morgenavond.

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 25-03-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, ik krijg mijn Nat maar niet op open, ik heb alles al geprobeert, van poorten forwarden tot alle firewalls uitzetten, maar niks helpt, hij blijft moderate :(
we hebben thuis een livebox, die is aangesloten op een belkin prE-N router, die gaat naar een switch en die gaat dan naar mijn 360, ik denk dat het komt doordat er 2 router achter elkaar zitten, heeft er iemand misschien nog een idee hoe ik het zou kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:30:
Ik heb een vraag, ik krijg mijn Nat maar niet op open, ik heb alles al geprobeert, van poorten forwarden tot alle firewalls uitzetten, maar niks helpt, hij blijft moderate :(
we hebben thuis een livebox, die is aangesloten op een belkin prE-N router, die gaat naar een switch en die gaat dan naar mijn 360, ik denk dat het komt doordat er 2 router achter elkaar zitten, heeft er iemand misschien nog een idee hoe ik het zou kunnen oplossen?
Heb je allebei de routers open staan? Op moderate kun je prima gamen trouwens, of ondervind je daar problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Heeft iemand enig idee of de movie marketplace uberhaupt nog in nederland uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
DarkShadow schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:04:
Heeft iemand enig idee of de movie marketplace uberhaupt nog in nederland uitkomt?
In principe zou dat wel moeten gebeuren. Toen de eerste EU landen online gingen werd verteld dat meer landen zouden volgen in 2008. Ik ben ook erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb zo'n vermoeden dat dat tegelijkertijd met de spring update zal komen...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Waar kun je zien wanneer je Xbox Live verloopt?

Misschien een hele domme vraag, maar ik heb het nog niet kunnen vinden (ook niet met Google) en ik zat gisteren al te kijken op m'n Xbox maar kon het 1-2-3 niet vinden.

Edit: Ah gevonden, beter googlen...
Go to your dashboard, then xbox live marketplace, from there find "memberships", and there you go, next to the option to buy memberships it should display the date you applied it and the day it will expire. Plus Microsoft will send you an early warning via email.

[ Voor 42% gewijzigd door Nitai op 26-03-2008 11:24 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een paar linkjes naar goedkope xbox live points en abo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:47:
Misschien een paar linkjes naar goedkope xbox live points en abo's?
Xbox live abo's

Gamehubs.com € 37,17

[ Voor 3% gewijzigd door MochiGohan op 26-03-2008 11:57 . Reden: prijzen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik zelf vind xbox live vrij geniaal. Zelfs als PC gamer, dat je ervoor moest betalen vind ik niet echt erg. je krijgt er veel voor terug over het algemeen. Veel stats en alles online, servers kosten geld dus ja ach. Al vind ik wel dat ze xbox live beter per xbox hadden kunnen doen ipv per account dat is wel geld klopperij.

Ohja gamertag: Postius, speel eigelijk alleen Halo 3 online skill level 28 atm.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Mooi initiatief :)
Heb mijn gegevens doorgestuurd via DM.

Ik ga bij Gamehubs een jaarabo kopen, scheelt me wel zo'n 23 euro :)
Alleen even wachten totdat m'n geld op m'n Paypal account staat.

Hopelijk komt de video marketplace snel, hoef ik niet meer naar de videotheek/Winkel :+

Call of Duty 4 heb ik de laatste tijd wat minder gespeeld, ben nog niet eens de eerste keer level 55 geweest, zit nu op level 47...of was het nou 48? weet ik al geeneens meer :$
Ik speel meestal Team Deathmatch

[ Voor 47% gewijzigd door ijskonijn op 26-03-2008 12:55 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:30:
Heeft jou Belkin een UPNP setting. Toen ik deze op mijn Sitecom router inschakelde was alles in één keer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 12-09 20:09
Gamertag: McPoowl
MP games:
COD4
Halo 3
Rainbow Six vegas (1)
Gears of War

Heb er nog wel meer denk ik, maar kan er zo niet opkomen.. Als ze langskomen zie ik ze wel weer ;)

//edit: Excuus ik zal je even PM-en ;)

[ Voor 10% gewijzigd door McPoowl op 26-03-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Waar is de Live gold card momenteel het goedkoopst te bestellen, ik wil namelijk ook wel meedoen, maar heb geen zin om 60 euri neer te tellen ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Kijk eens 5 posts hoger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nogal flauw dat je voor multiplayer moet betalen terwijl je bij zowat alle games toch zelf je games host. Hooguit het matchmaking zal ie qua Live wat mee doen maar voor de rest... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:15:
Waar is de Live gold card momenteel het goedkoopst te bestellen, ik wil namelijk ook wel meedoen, maar heb geen zin om 60 euri neer te tellen ;)
Scroll eens een stukje naar boven:
Ik ga denk ik volgende week ook maar weer eens liveabbo aan ga schaffen, het is gewoon serieus meer dan een jaar geleden dat ik op xboxlive heb gegamed :'( iets met tijdgebrek enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:20:
Ik vind het nogal flauw dat je voor multiplayer moet betalen terwijl je bij zowat alle games toch zelf je games host. Hooguit het matchmaking zal ie qua Live wat mee doen maar voor de rest... :?
Het hele server netwerk waardoor je in de eerste plek online kan met je 360? Het is geen PC met internet he, er word door microsoft een apart netwerk gedraait. Maar kom op 5 euro per maand kan je niet eens voor schijten zeg maar.

Maar je host ze soms wel zelf maar dan altijd via het netwerk van microsoft over het algemeen, games die op hun eigen netwerk lopen(Pes 2008 dacht ik onder andere) zijn ook gewoon niet te spelen online. Maar goed aziaten kunnen ook geen MP games programeren ben ik ondertussen van overtuigd >:)

[ Voor 37% gewijzigd door Postius op 26-03-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
In het 360 topic vroegen een aantal personen, waaronder ikzelf, zich af waar je het goedkoopst van die MS punten kunt kopen. Iemand die daar een antwoord op heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

SH4D3H schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:48:
In het 360 topic vroegen een aantal personen, waaronder ikzelf, zich af waar je het goedkoopst van die MS punten kunt kopen. Iemand die daar een antwoord op heeft? :)
Ebay.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:48:
Wordt er wel gelezen, vraag is letterlijk net gesteld en is er ook alweer antwoord op gegeven en zelfs zijn er links toegevoegt. Beetje opletten mag wel ;)

edit: ben weer lekker bezig 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:53:
[...]

Wordt er wel gelezen, vraag is letterlijk net gesteld en is er ook alweer antwoord op gegeven en zelfs zijn er links toegevoegt. Beetje opletten mag wel ;)
Die gaan over Xbox Live abo's, hij heeft het over Microsoft Points ;)
Deze heb ik tot nu toe nog nergens goedkoper gevonden, in amerika zijn ze gunstiger geprijsd door de lage dollarkoers, maar of deze hier werken weet ik even niet (Denk het niet eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:53:
[...]

Volgens mij heeft hij het over MS punten, niet over een gold abbo.
Duuvel schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:48:
Mooi initiatief :)
Heb mijn gegevens doorgestuurd via DM.

Ik ga bij Gamehubs een jaarabo kopen, scheelt me wel zo'n 23 euro :)
Alleen even wachten totdat m'n geld op m'n Paypal account staat.

Hopelijk komt de video marketplace snel, hoef ik niet meer naar de videotheek/Winkel :+

Call of Duty 4 heb ik de laatste tijd wat minder gespeeld, ben nog niet eens de eerste keer level 55 geweest, zit nu op level 47...of was het nou 48? weet ik al geeneens meer :$
Ik speel meestal Team Deathmatch
offtopic:
Met PayPal kan je nu ook je bankrekening koppelen aan je PayPal account, dus dat je dingen van Ebay bv gelijk kunt betalen met Ebay, maar het geld word dan gelijk afgeschreven van je banrekeninging ;). Geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

barzi schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:58:

offtopic:
Met PayPal kan je nu ook je bankrekening koppelen aan je PayPal account, dus dat je dingen van Ebay bv gelijk kunt betalen met Ebay, maar het geld word dan gelijk afgeschreven van je banrekeninging ;). Geniaal :D
Kijk, dat wist ik niet. In het vervolg toch maar eens even verder kijken dan m'n neus lang is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:58:
Volgens mij heeft hij het over MS punten, niet over een gold abbo.

[...]

offtopic:
Mijn fout had het verkeerd gelezen.. duhh 8)7

Overigens had ik ook zoiets gezien inderdaad op mijn paypal account, wist niet precies waar het voor diende. Heeft iemand dit al geprobeerd, mag ebay gewoon zo geld overmaken vanaf mijn bankrekening of hoe werkt dit.

Zou wel extreem handig zijn, had al eerder dat ik iets op ebay wou kopen maar dat ik teweinig tegoed op mijn account had en de aanbieding al te snel was afgelopen voor het geld erop stond.
(normaal geen probleem maar sommige aanbieders eisen directe betaling over paypal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ah, eindelijk een live topic.

Heb laatst trouwens weer internet aan mn xbox gehangen, maar op een 1 of andere manier wilde hij niet meer verbinden met xbox live (op die gamertag) en heb dus een nieuwe aangemaakt: Martinspire.

Mijn oude (GameAddictNL) had al 6000+ staan, maar omdat ik dus een lange tijd niet via live had gegamed stond daar inmiddels 12000+ op. Helaas dus kwijt en vind het op zich wel jammer, maar heb nu in ieder geval weer een schone lei (zonder baggergames ertussen) en kan weer beginnen aan het verlengen van mijn nieuwe digitale penis ;)

Trouwens, misschien handig om ook een linkje naar de gamertags op te nemen van xbox.com? Dan is het misschien makkelijker voor anderen om tweakers aan je friendslist toe te voegen!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:05:
[...]

Mijn fout had het verkeerd gelezen.. duhh 8)7

Overigens had ik ook zoiets gezien inderdaad op mijn paypal account, wist niet precies waar het voor diende. Heeft iemand dit al geprobeerd, mag ebay gewoon zo geld overmaken vanaf mijn bankrekening of hoe werkt dit.

Zou wel extreem handig zijn, had al eerder dat ik iets op ebay wou kopen maar dat ik teweinig tegoed op mijn account had en de aanbieding al te snel was afgelopen voor het geld erop stond.
(normaal geen probleem maar sommige aanbieders eisen directe betaling over paypal)
Ja, hier werk ik al een tijdje mee. Jij doet een betaling via paypal en paypal haalt het dmv eenmalige machteging van jouw bankrekening af, werkt super :)

linkje: https://www.paypal.com/nl...eneral/NLDDBuyers-outside

[ Voor 5% gewijzigd door MochiGohan op 26-03-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft punten
Tot nu toe deze gevonden, maar die verschillen qua prijs amper met de winkel prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Dat is tot nu toe ook mijn ervaring.
Vreemd dat Live abo's wel veel goedkoper (bijna halve prijs) te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook een gezien voor 1.80.. Maar ja, typfoutje, scam of maar een kaart waar je dolgraag van af wilt..
Edit: zie net dat die op bieden staat.

En de meeste zijn uit de UK, ik weet niet of die hier werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

MS Points zijn regiogebonden volgens mij.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi.

On Ebay I came across your advert for Microsoft points.
Can you tell me if these codes work in the Netherlands? I checked to see if there was feedback from Dutch customers, but couldn't find any.

With regards me.
van GAMESBITE LTD <sales@gamesbite.com>
They will work on any pal machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

De plek waar je bijna alle namen van de Tweakers op Live kan vinden!!!
Boeboe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:04:
Niet echt...mezelf zie ik er al niet tussenstaan :p
En als die er niet bij staat, kan je het nog altijd doen :>

[ Voor 45% gewijzigd door sekeroglan op 26-03-2008 20:13 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Boeboe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:04:
Inderdaad, en ook hier niet als je mij geen PM stuurt :( :+

Heb even een update gedaan. Als iemand zin heeft om een game te hosten, let me know, dan zet ik hem erbij (staan nu alleen voorbeelden in).

Ik zal asap even wat XBLA titels toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:13:
[...]

Inderdaad, en ook hier niet als je mij geen PM stuurt :( :+

Heb even een update gedaan. Als iemand zin heeft om een game te hosten, let me know, dan zet ik hem erbij (staan nu alleen voorbeelden in).

Ik zal asap even wat XBLA titels toevoegen.
Je kan mij als host neerzetten goeie connectien. Mocht je ook hulp nodig hebben laat het me weten :) Ben vaak ( te vaak ) online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
hmm... plaatsje 17.. Laastste tijd heb ik niet veel gespeeld, maar dat zal ik komende weken inhalen. Op naar plaats 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Ik heb ook maar even gejoined @ MygamerCard.net
Nummertje 13 :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Me too, 26e nu. Heb m'n Xbox wel nog niet zo lang (eind oktober ergens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
:( als ik mn oude gamertag nog had stond ik in de top 10 (plaats 8 ofzo). Desalniettemin meer reden om zoveel mogelijk games nog es door te spelen. Iemand nog tips voor games die al wat goedkoper zijn om te spelen via Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Woei, ik sta onderaan _/-\o_

:P

equationunequal

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is trouwens DyArt? Shame on you! Bioshock niet gespeeld te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:39:
Heb ik ook niet ;)
Ja oke, de demo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Ik ook niet hoor :P, Lijkt me toch een vet spel.. Maar een keer zien te krijgen ofzo :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:39:
Misschien ook net als ik op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb de startpost nog wat uitgebreid. Ik hoop nu bijna compleet te zijn voor nu. Ik hoor wel wat er mist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:28:
:( als ik mn oude gamertag nog had stond ik in de top 10 (plaats 8 ofzo). Desalniettemin meer reden om zoveel mogelijk games nog es door te spelen. Iemand nog tips voor games die al wat goedkoper zijn om te spelen via Live?
Hier ook, krijg binnekort een nieuwe xbox360. En mijn oude gamertag 2800+ punten die ga ik niet meer gebruiken. Vond de naam uiteindelijk niet vet en heb hem gebruikt toen ik nog een gemodde xbox360 had. Nu met mijn nieuwe orginele ga ik lekker opnieuw en clean beginnen onderaan de ladder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Haha inderdaad, al denk ik dat ik doordat ik nog wel wat games heb liggen en heb gehaald, ik wel snel zal stijgen (Rainbow Six Vegas 2, Forza 2, Burnout Paradise, Halo 3, Crackdown, Table Tennis, Top Spin 2, World Cup 2006).
Ik heb trouwens iedereen van het lijstje van mygamercard eventjes toegevoegd als friend (oké, misschien zijn jullie geen echte friends van mij maar zo serieus neem ik zo'n friendslist nou ook weer niet), zodat ik misschien es dezelfde game kan joinen als jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tja friendlist is korter dan:"People who i never met but enjoyed gaming with list"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Martinspire schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:09:
Haha inderdaad, al denk ik dat ik doordat ik nog wel wat games heb liggen en heb gehaald, ik wel snel zal stijgen (Rainbow Six Vegas 2, Forza 2, Burnout Paradise, Halo 3, Crackdown, Table Tennis, Top Spin 2, World Cup 2006).
Ik heb trouwens iedereen van het lijstje van mygamercard eventjes toegevoegd als friend (oké, misschien zijn jullie geen echte friends van mij maar zo serieus neem ik zo'n friendslist nou ook weer niet), zodat ik misschien es dezelfde game kan joinen als jullie!
Ik had dat inderdaad gezien, was toen net bezig met Forza 2 dus dacht: ik accepteer straks wel, maar dat ben ik daarna helemaal vergeten :+

edit: Net even geaccept via xbox.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist via xbox.com vast een gamertag gemaakt voor mijn aanstaande xbox360.
Heb me ook aangemeld op MGC en toegevoegt aan de tweakers leaderboard 8)

Sta nu onderaan met een stunning; 0 Gamerspoints :9
Mensen kunnen me vast toevoegen, me live account gaat waarschijnlijk volgende week in gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Hou het nuttig. Dit topic moet geen slowchat topic worden

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Goed initiatief dit topic PWM! :)

Ik ben bezig met een scriptje waar je je eigen gamertag kan toevoegen, games kan selecteren die speelt, en op basis daarvan een dynamisch plaatje wordt gegeneerd, eventueel handig voor in de TS. Wil gewoon m'n PHP skills uitbreiden, en dit vond ik wel een geinig iets, wat misschien ook wel goed gebruikt kan worden. Anyweeee, ik heb dus even een lijstje nodig met de games die nog echt veel op Live gespeeld worden. Ben zelf niet meer echt actief, dus iemand die dat even hier kan neer plempen? Halo 3, CoD4 kan ik zelf nog wel bedenken, maar dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Muthas schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:49:
Halo 3, CoD4 kan ik zelf nog wel bedenken, maar dan :P
De top-10 van vorige week staat in de topicstart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Whoops, die had ik ook gezien, vergeten te melden. Ik hou het bij de genoemde games in de TS, en anders zullen er altijd nieuwe kunnen worden aangemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Is iemand hier trouwens serieus bezig met dat Europese Halo tournooi? Ik zag het eigenlijk net pas op de site, niet dat ik enige kans heb, maar dat vind ik dan wel weer leuke initiatieven van Xbox Live.

http://www.xbox.com/nl-NL/Halo3Tournament

[ Voor 10% gewijzigd door Armada op 28-03-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Armada schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:41:
Is iemand hier trouwens serieus bezig met dat Europese Halo tournooi? Ik zag het eigenlijk net pas op de site, niet dat ik enige kans heb, maar dat vind ik dan wel weer leuke initiatieven van Xbox Live.

Wilde wel meedoen maar kwam er pas gister achter dus niet echt op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Armada schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:41:

Ik had hem ook gemist :( Ik ben een redelijk goeie Halo speler, maar de top had ik toch niet gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Morgen zijn er werkzaamheden op het Xbox Live netwerk, jammer dat ik dan net vrij ben :(

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Klopt idd, zou het iets te maken kunnen hebben met de spring update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Duuvel schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:52:
Klopt idd, zou het iets te maken kunnen hebben met de spring update?
Volgens mij standaard onderhoud, ik heb niet iets gelezen over de spring update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje mbt Ghost Recon AW over xbox-live.

Als ik met graw op live ga kan ik vooraf selecteren wat voor soort speltype etc ik wil spelen.
Vervolgens word er gezocht naar servers die aan die eisen voldoen.

Nu krijg ik dan een lijst met X aantal gamehosts, als ik er eentje join kan het zijn dat de game al bezig is en ik X aantal minuten moet wachten. Hier heb ik niet altijd zin in dus stap ik er weer uit.

Nu moet elke keer als ik eruit stap moet ik opnieuw speltype selecteren en moet er weer helemaal opnieuw naar servers worden gezocht. Dit is erg vermoeiend en kost veel tijd. Is er misschien een optie of iets anders om te zorgen dat er automatisch wordt onthouden welke servers er al waren gevonden?

Ik wil dus kort gezegd (indien mogelijk) niet continue de serverlijst opnieuw moeten laden.
Soms moet ik voor ik uiteindelijk op een goeie server zit en kan gaan gamen, 5 tot 10 keer opnieuw laten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Kan gewoon niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Slasher schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:51:
Morgen zijn er werkzaamheden op het Xbox Live netwerk, jammer dat ik dan net vrij ben :(
Is het niet gewoon een aprilgrap? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

SH4D3H schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:42:
[...]

Is het niet gewoon een aprilgrap? :+
Laten we het hopen dan kan ik de hele dag gewoon gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok duidelijk ik blijf het spel gewoon online spelen ondanks dit. Blijf het wel erg vervelend vinden.
Is dit trouwens ook in G.R.A.W. 2? of werkt het daar weer anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry @ PWM wist niet precies hoe je een PM moet versturen, je hoeft dus iig geen buddy te zijn :P

ik heb mezelf ook aangemeld bij de lijst van gamers ;) mn box is al tijdje kaduuk (geen tijd om em te maken) vandaar dat ik lange tijd niet gegamed heb :P binnenkort maar keer maken of andere gaan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Ik wil graag een nieuw xbox live gold abo van 12 maanden kopen, waar kan ik dat het beste doen, ik heb helaas geen creditcard tot mijn beschikking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Bij paypal kun je nu ook van je gewone rekening naar paypal bedragen overschrijven, dus ik zou eerst een paypal account maken en er geld op zetten, en dan op http://www.gamehubs.com/ een Xbox Live code voor een jaar kopen (via Paypal dus) voor 29 pond, dit is zo'n 37 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:07:
sorry @ PWM wist niet precies hoe je een PM moet versturen, je hoeft dus iig geen buddy te zijn :P

ik heb mezelf ook aangemeld bij de lijst van gamers ;) mn box is al tijdje kaduuk (geen tijd om em te maken) vandaar dat ik lange tijd niet gegamed heb :P binnenkort maar keer maken of andere gaan kopen :)
Moet je nog wel een keer beter je best doen ;) Ik heb nog niets binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 11-09 19:56
LIVE Activity for week of 3/24
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU's)
1 Call of Duty 4
2 Halo 3
3 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
4 Guitar Hero III
5 Gears of War
6 Rock Band
7 Army of Two
8 Forza Motorsport 2
9 FIFA 08
10 Madden NFL 08

Top Arcade Titles (Full Versions)
1 Brain Challenge
2 DOOM
3 N+
4 Assault Heroes
5 UNO
6 TiQal
7 Worms
8 Bomberman LIVE
9 TMNT 1989 Arcade
10 Sonic The Hedgehog 2
The above arcade list is based on full versions purchased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:05:
[...]

Moet je nog wel een keer beter je best doen ;) Ik heb nog niets binnen.
was al niet meer nodig, sta ook in de lijst van de tweakers van xbox;) vandaar niet meer verder geprobeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Thanks, staat in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Duuvel schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:46:
Bij paypal kun je nu ook van je gewone rekening naar paypal bedragen overschrijven, dus ik zou eerst een paypal account maken en er geld op zetten, en dan op http://www.gamehubs.com/ een Xbox Live code voor een jaar kopen (via Paypal dus) voor 29 pond, dit is zo'n 37 euro.
Net de code voor xbox live in de mailbox van gamehubs, ingevoerd, en wat blijkt?
Het is zo'n 12+1 maand, op de site staat gewoon 12 maanden :D

Erna nog een gecheckt of ik niet goed gekeken had maar bij m'n account staat echt dat deze geldig is tot Mei 2009 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Eigenlijk zou ik wel voor een paar maandjes live gold willen. Nu zie ik een 3 maanden kaart op ebay voor een leuk prijsje, maar mijn vraag is: Kan je Amerikaanse codes ook in NL gebruiken?
Ik heb al even zitten zoeken naar het antwoord, maar kan het zo snel niet vinden. Misschien is het handig om dit ook in de startpost te vermelden?

Edit: Ik heb het antwoord al gevonden. Het is dus niet mogelijk. :N

[ Voor 10% gewijzigd door VantageR op 05-04-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Op zoek naar een site die de weergeeft hoeveel spelers er online zijn en voor welke games (kan nog niet in Xbox Live en wil me oriënteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
VantageR schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 17:03:
Eigenlijk zou ik wel voor een paar maandjes live gold willen. Nu zie ik een 3 maanden kaart op ebay voor een leuk prijsje, maar mijn vraag is: Kan je Amerikaanse codes ook in NL gebruiken?
Ik heb al even zitten zoeken naar het antwoord, maar kan het zo snel niet vinden. Misschien is het handig om dit ook in de startpost te vermelden?

Tip: Zoek in de Engelse(van de UK) ebay. Deze codes werken wel en zijn ook erg mooi geprijsd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
VantageR schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 17:03:

Tip: Zie de starterspost :X
PWM schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:19:
Xbox Live is er in 2 varianten, Silver en Gold. In principe kunnen ze allebei hetzelfde, maar alleen Gold geeft je de mogelijkheid om multiplayer games te spelen. Xbox Live kost officieel 59,99 voor 12 maanden. Op diverse sites zijn de abo's echter gewoon te vinden voor 30 tot 40 euro.

Voorbeelden:

Gamehubs.com € 37,17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik had er een op Gamehubs.Com besteld, ik had een uur later de code al binnen, werkt perfect, het was zelfs een 12+1 abonnement, terwijl dat er nergens bij stond :D
13 maanden voor 37 euro 8)

[ Voor 37% gewijzigd door ijskonijn op 07-04-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
MochiGohan schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:11:
[...]

Tip: Zie de starterspost :X

[...]
Ik zie anders nergens in de sp staan dat een amerikaanse code niet werkt :|

Maar goed, ik heb dus een 3 maanden kaartje op ebay uit duitsland gekocht voor 12,50. Code werkte prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een tijdje heb ik problemen met mijn Xbox Live connectie. Ik kan ineens geen chat meer openen met vrienden of, tijdens Halo 3, hun 'session in progress' joinen. Matchmaking in Halo 3 werkt (meestal) wel, maar die geeft soms ook netwerk problemen aan.
Bij mijn netwerk settings staat NAT ineens op strict, ik vermoed door een firmware update van KPN (internetplusbellen op een Experiabox). Ik zag op internet dat meer mensen dit probleem hebben en heb al van alles geprobeerd (portforwarding, exposed host etc.).
Iemand die dit herkent en/of een oplossing weet? Of kan ik beter meteen op zoek gaan naar een andere provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:57:
Sinds een tijdje heb ik problemen met mijn Xbox Live connectie. Ik kan ineens geen chat meer openen met vrienden of, tijdens Halo 3, hun 'session in progress' joinen. Matchmaking in Halo 3 werkt (meestal) wel, maar die geeft soms ook netwerk problemen aan.
Bij mijn netwerk settings staat NAT ineens op strict, ik vermoed door een firmware update van KPN (internetplusbellen op een Experiabox). Ik zag op internet dat meer mensen dit probleem hebben en heb al van alles geprobeerd (portforwarding, exposed host etc.).
Iemand die dit herkent en/of een oplossing weet? Of kan ik beter meteen op zoek gaan naar een andere provider?
Bellen vragen of je het kan terug zetten? Of dat zij het kunnen doen. Maaar dan moet je wel over een engelen geduld beschikken denk ik met die helpdesks van tegenwoordig.

Je zou ook is op de site van de maker kunnen kijken. Staat bij sommige merken best wat info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 10 april 2008 @ 01:38:
[...]

Bellen vragen of je het kan terug zetten? Of dat zij het kunnen doen. Maaar dan moet je wel over een engelen geduld beschikken denk ik met die helpdesks van tegenwoordig.

Je zou ook is op de site van de maker kunnen kijken. Staat bij sommige merken best wat info.
Terugzetten doen ze niet, en zodra ze het woord 'xbox' horen krijg je te horen dat ze daar geen support voor leveren. Op de site van de maker (siemens) staat ook geen ruk. Als je zoekt op xbox of SX551 (typenummer) vind je helemaal niks. Lijkt me ook geen probleem van Siemens, maar van KPN die de firmware heeft aangepast. Normaal zou het moeten werken om het ip van de xbox exposed te maken, of d.m.v. portforwarding. Dat werkt alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
VantageR schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:24:
[...]

Maar goed, ik heb dus een 3 maanden kaartje op ebay uit duitsland gekocht voor 12,50. Code werkte prima :)
Waarom koop je 3 maanden voor 12,50 op Ebay, terwijl je voor 40.- een jaar hebt? Het mag wel, maar lijkt mij een beetje zonde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:31:
Waarom koop je 3 maanden voor 12,50 op Ebay, terwijl je voor 40.- een jaar hebt? Het mag wel, maar lijkt mij een beetje zonde ;)
Als je weet dat je na die 3maanden minder tijd gaat hebben. Ik heb ook 3maanden gekocht omdat ik in de zomer 2maanden weg ben en dan is het natuurlijk erg zonde. Dan kan ik als ik terugben weer 3maanden kopen of alsnog een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Xbox LIVE Scheduled Maintenance
On Monday April 21st from 0200-1000 PT Xbox Live will be offline for maintenance. As a result, the ‘My Xbox’ section of Xbox.com will be unavailable, and the Xbox forums will be in read only mode (you won’t be able to post.) The remainder of Xbox.com will be available.

This is for maintenance, there are no new features on your that will appear on your Xbox 360 console or Xbox.com when the service comes back online. This is server maintenance only
Dat is maandag van 11.00 - 1900 voor Europa. Ik ben blij dat ik maandag gewoon moet werken. :+

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 10:25

Royz

Kleurenblind!!

Ik ben ziek thuis, dacht lekker te kunnen gamen om de tijd te doden :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Heb je daar Live! voor nodig dan?

En het was toch al een week of 2 geleden aangekondigd, had je daar niet omheen kunnen plannen. :+

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:35
Ik werd vanochtend om 5 over 11 vanzelf uitgelogd, jammergenoeg was Mass Effect het er niet mee eens en mocht ik het laatste stukje overnieuw spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Kan nog steeds niet aanmelden op Live, het is al 19:00 geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 10-09 21:40
Hij doetut weer :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Hier nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Hier half:
Als ik 'm aanzet doet ie het niet, als ik "Connect To Xbox Live" doe, laadt hij even maar meldt zich niet aan, krijg echter geen foutmelding.

Zodra ik een spel opstart, staat er opeens: "ijskonijn81 signed in to xbox live". Duw ik op de guide button zie ik inderdaad wie er on- en offline is enzo, dan doet live het dus.
Ga ik terug naar het dashboard, staat er doodleuk weer de "Connect to xbox live"-optie. In het dashboard heb ik dus geen Xbox Live connectie, tijdens spellen wel....Vage shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
exact hetzelfde hier als @ Duuvel... Ik kan alleen niet online spelen.
Wordt wel weer een keer tijd dat het gaat werken :')

[ Voor 16% gewijzigd door Neejoh op 21-04-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Duuvel schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:26:
Hier half:
Als ik 'm aanzet doet ie het niet, als ik "Connect To Xbox Live" doe, laadt hij even maar meldt zich niet aan, krijg echter geen foutmelding.

Zodra ik een spel opstart, staat er opeens: "ijskonijn81 signed in to xbox live". Duw ik op de guide button zie ik inderdaad wie er on- en offline is enzo, dan doet live het dus.
Ga ik terug naar het dashboard, staat er doodleuk weer de "Connect to xbox live"-optie. In het dashboard heb ik dus geen Xbox Live connectie, tijdens spellen wel....Vage shit!
Ja, leuk enzo maar je kan niet online spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

sekeroglan schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:36:
[...]

Ja, leuk enzo maar je kan niet online spelen...
Inderdaad :(
Had dat niet eens getest, maar ik kan dus ook niet online spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door ijskonijn op 21-04-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Leuk is dit, mag toch hopen dat dit snel wordt gefixed! Wil niet te snel klagen, want over het algemeen werkt Live gewoon ontzettend goed, maar dit is toch wel verdomde jammer :(

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Hier doet 'ie het nu weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Niet dubbel posten he ;)

Gisteravond laat stond xbox live weer op moderate ipv strict, wel jammer zo'n weggegooide avond die je gepland had voor de xbox

Pagina: 1 2 3 Laatste