![]() Dit topic is opgezet om mensen dichter bij elkaar te brengen op het gebied van online gaming op de 360 Wat kan hier WEL:
Het topic is volledig aangepast aan Xbox Live. Wel zijn een hoop zaken hetzelfde gebleven. Dit om toch een beetje uniform uiterlijk te houden. Have fun!! Algemene informatieXbox Live is al meer dan 5 jaar oud. Het is de plek voor Xbox en Xbox 360 bezitters om met elkaar verbonden te worden. Xbox Live is een dienst die meer dan alleen Online gaming biedt. Ook (video)chat, messaging, demo's, trailers en Arcade games behoren tot de dienst.Natuurlijk draait Live vooral om het online gamen, en dat is ook waar het erg goed in is. Bijna elk spel wat op de markt komt heeft een online component. Inmiddels is het zelfs vaak zo dat games juist gericht zijn op multiplayer. Xbox Live is er in 2 varianten, Silver en Gold. In principe kunnen ze allebei hetzelfde, maar alleen Gold geeft je de mogelijkheid om multiplayer games te spelen. Xbox Live kost officieel 59,99 voor 12 maanden. Op diverse sites zijn de abo's echter gewoon te vinden voor 30 tot 40 euro. Voorbeelden: Gamehubs.com € 37,17 jillybean611 (ebay shop) € 35,89 Amerikaanse Live kaartjes werken niet op je Europese Xbox. De bovengenoemde voorbeelden leveren je echter wel gewoon de juiste code. Kijk dus uit op Ebay en andere sites dat je wel een EU kaartje koopt. Xbox Live MarketplaceDownload games, speelbare demo's, filmtrailers, extra game-items en nog veel meer.De Xbox Live Marketplace heeft zijn eigen plek op het dashboard van de 360. Op de marketplace zijn demo's te downloaden, trailers van games en films, Arcade spellen/demo's en zelfs complete films en series in HD. Helaas is dat laatste in Nederland nog niet mogelijk. ![]() Populaire multiplayer games voor 360:
Populaire XBLA games voor 360:Op Xbox Live zijn inmiddels ook stapels Xbox Live Arcade titels te vinden. Ruim 130 titels liggen klaar voor je, allemaal met een demo om te proberen. De prijzen liggen tussen de 400 en 1200 MS punten, wat neerkomt op zo'n 5,- tot 15,- euro.XBLA games zijn er in 2 smaken. Ten eerste heb je klassiekers, al dan niet in een nieuw jasje en met multiplayer, die iedereen van vroeger kent. De tweede variant zijn games die speciaal ontwikkelt zijn voor XBLA. Vergis je niet in de term "Arcade". Sommige titels bieden erg veel diepgang en kwaliteit. Lees voordat je een XBLA game aanschaft even de reviews door. Niet elke titel komt even goed uit de verf helaas. Review kun je vinden op www.gamerankings.com of www.metacritics.com Hieronder een lijst van de beste titels volgens IGN:
Er zijn er natuurlijk veel meer, wil je dat ik een aantal titels toevoeg PM me dan. Meest populaire titels op dit momentRegelmatig worden de meest gespeelde titels op Xbox Live bekend gemaakt. Hieronder de lijst van eind maart.Volledige games:
|
[table border=1 width=600 cellpadding=2 bordercolor=#000000]
[tr]
[td height=40 width=600 valign=top background=http://tweakers.net/ext/f/IHIHrTMUZ0O8f7DMZOS9iw1u/full.jpg]
Agenda
(prototype)Game | Datum | Tijd | Map/circuit | Aantal deelnemers | Host |
Volledige titel | dd/mm/yyy | hh:mm | Volledige naam | Max aantal deelnemers aangeven | Naam vd Host |
CoD4 | 26/03/08 | 20:00 | N.V.T | 18 | GOT:PWM XBL:Peewee79 |
Gears of War | 28/03/08 | 21:00 | TBA | 12 | TBA |
Wat speelt wie??
Een overzicht van de tweakers met hun XBL Gamertag en de games die ze bezitten. Wil je ook in de lijst, PM me dan even en geef je gegevens en de volgorde van games van favoriet naar minder favoriet die je online speelt.Geef aub wel de spellen aan die je ook daadwerkelijk online speelt. Ik heb inmiddels ook stapels Xbox 360 games liggen, maar speel ze natuurlijk niet meer allemaal online.
Gebruik aub echt de PM, anders word het zo'n opsom topic.
Tweakers naam | XBL Gamertag | Multiplayer games aanwezig in huis |
PWM | Peewee79 | Halo 3, CoD4, Battlefield: Bad Company |
Stollie | Stolliewood | Rainbow Six: Vegas, Rainbow Six: Vegas 2 |
Duuvel | ijskonijn81 | CoD4, Burnout Paradise |
zwAf | McPoowl | Halo 3, CoD4, Rainbow Six: Vegas, Gears of War |
Martinspire | Martinspire | Rainbow Six: Vegas 2 |
Vecodo | Vecodo | CoD4, Forza 2, NBA Live 08, PES 2008 |
Nitai | Vinnu | Halo 3 |
SekerOglan | SekerOglan | CoD4, Forza 2, PGR4 |
Royz | Royzz | PES6, GoW, CoD4, PGR4 |
Smoonshine | Smoonshine | Halo 3, Fifa 08, Forza 2, Ghost Recon, Guitar Hero 3 |
FeaR1986 | FeaR1986 | Halo 3, PGR4, Forza 2 |
mech | guyverj | Halo 3, Forza 2, Burnout paradise, Crackdown, Bomberman(xbla) |
Postius | Postius | Halo 3 |
Skoezie | Skoezie | Forza 2 |
ReVision | ReVision360 | Halo 3, GRAW 2 |
Slasher | Slasher80 | CoD4, Burnout: Paradise |
sc0ut0r | sc0ut | BF2: Bad Companty, Rainbow six: Vegas 2, CoD4, GRID[/tr] |
En Verdermoeten er toevoegingen komen, heb je goede stukjes, updates etc. laat het me weten!! dan voeg ik het zo snel mogelijk toe.Ik ben niet 24/7 online, en al was ik het wel, dan was ik niet al die tijd op GoT. Geef me even de tijd om te reageren en je toe te voegen. Ik probeer elke aanpassing binnen 2 dagen door te voeren. To Do- |
[ Voor 124% gewijzigd door PWM op 20-10-2008 10:28 ]