Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
heb een probleem met mijn nat settings, hij blijft op moderate staan.
ik heb een linksys wrt 54g router en xbox 360 is draadloos verbonden ermee

wat ik heb geprobeerd:

xbox360 een eigen ip gegeven: 192.168.2.109
upnp aangezet
poorten 88 en 3074 geforward naar de xbox360 ip: 192.168.2.109
firewall op de router uitgezet.

hierdoor staat ie nog op moderate.

als ik dmz aanzet en daar de host ip geef: 192.168.2.109 dan connect ie niet meer naar xbox live en krijg ik een foutmelding met een aantal status codes.

iemand een oplossing of zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
DHCP ipv vast ip was in mijn geval de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan dus nogsteeds niet op xbox-live komen
Als ik Sign on to xbox-live via het dashboard doe, dan lijkt het alsof ik erop kan maar telkens blijft die butten staan en kom ik er niet op.

Ook als ik een spel start, dan staat er dat ik signed on to xbox-live maar toch werkt het binnen het spel niet. Heb mijn verbinding gecontroleerd die is gewoon goed, ook de instellingen op mijn xbox360 staan goed. NAT staat open en er worden geen fout meldingen weergeven bij netwerksettings?

Heb hier last van sinds het onderhoud van gisteren, meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Welk spel?
Heb gisteren avond nog R6:V2 gespeeld en geen probleem gehad.

WBT routers:

Als je Upnp gebruikt moet je alle poortforwards/triggers verwijderen. Harde forwards/triggers overrulen Upnp.

Voor mij werkt het het beste met Upnp aan (en alle forwards/triggers leeg), en dan even de 360 resetten (defaults terug) zetten. (even memory card er uit en HD er af om niets kwijt te raken, zou niet uit mogen maken maar: "Better safe than sorry").

Ik heb gemerkt dat de 360 nogal eens wat vasthoud op de achtergrond.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Wou lekker in de avond met een vriend halo'n mrja kwam niet in de servers..
Maar lekker legendary paar keer uitgespeeld :P leuk die laatste level..

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb net 15 potjes CoD4 afgerond zonder enig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels mijn router gereset, ik heb ook mijn xbox360 op factory default gezet. Echter zonder resultaat. Het blijft lijken alsof je op xbox-live kan, maar het werkt nogsteeds niet goed. Las in een ander topic ook dat wat mensen er last van hadden.

Als het vanavond niet werkt bel of mail ik wel met de support van microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Ik had ook exact hetzelfde probleem, tot maandag laat in de avond, toen ik om half 1 maandagnacht nog eens probeerde deed ie het weer.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:49:
Ik had ook exact hetzelfde probleem, tot maandag laat in de avond, toen ik om half 1 maandagnacht nog eens probeerde deed ie het weer.
Blijf het raar vinden, het is precies na het onderhoud van maandag dat het niet meer werkt.
Ik heb gekeken maar de instellingen staan verder allemaal goed. Heb ook gewoon verbinding en hij probeerd ook telkens erop te komen. Als ik een game speel staat er om de zoveel minuten; Signed onto xbox-live. Als ik dan multiplayer of iets dergelijks probeer dan krijg ik een melding dat er iets met xbox-live aan de hand is.

Het lijkt dus alsof hij het wel probeerd en heel even verbind, maar daarna gelijk weer afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Ik krijg zelf .... has logged in xbox live.. en luister ik wat muziek enz.. opeens.. .... logged out of xbox live.. maar dan zie ik nog steeds de button sign out.. dus hij blijft haken :?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:57:
[...]

Blijf het raar vinden, het is precies na het onderhoud van maandag dat het niet meer werkt.
Ik heb gekeken maar de instellingen staan verder allemaal goed. Heb ook gewoon verbinding en hij probeerd ook telkens erop te komen. Als ik een game speel staat er om de zoveel minuten; Signed onto xbox-live. Als ik dan multiplayer of iets dergelijks probeer dan krijg ik een melding dat er iets met xbox-live aan de hand is.

Het lijkt dus alsof hij het wel probeerd en heel even verbind, maar daarna gelijk weer afsluit.
Ik heb precies hetzelfde, ook na de update.
Zal vanavond nog eens kijken. Ik zie wel friends online komen e.d., maar meer zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:01
Als je nog problemen hebt met inloggen. Stuur Major Nelson een mailtje :P
http://tinyurl.com/67blpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik kan wel inloggen, maar als ik dan weer uit het spel ga naar de dashboard, staat er "connect to xbox live" en dan om je berichten enzo weer te zien moet je weer apart inloggen

Lekkere update dus :(

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik heb gisteren bij Gamehubs een jaar live gekocht...en de code doet het dus niet. Er stond bij "in stock next week" dus ik verwachte ook nog geen code, maar ik had er vandaag een in de mail. 6 minuten later ook nog eens een mailtje waarin ik bedankt werd voor mijn order en betaling van GTA IV. Die heb ik dus niet besteld en daar is ook geen geld voor afgeschreven. Tot nu toe geen reactie van gamehubs...iemand anders hier ook last van?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik heb sinds 2 maanden ook een 360. NOu heb ik dus nooit iets betaald voor Xbox Live!
Maar ik kan wel demo's downloaden en log elke keer gewoon in.
Neem aan dat dit klopt? Heb ook nog niet geprobeerd om via een van de spellen op Live te gaan dus weet ook niet of dat lukt.

Was eigenlijk benieuwd of het downloaden van demos gewoon gratis was???

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
seninha schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:20:
Ik heb sinds 2 maanden ook een 360. NOu heb ik dus nooit iets betaald voor Xbox Live!
Maar ik kan wel demo's downloaden en log elke keer gewoon in.
Neem aan dat dit klopt? Heb ook nog niet geprobeerd om via een van de spellen op Live te gaan dus weet ook niet of dat lukt.

Was eigenlijk benieuwd of het downloaden van demos gewoon gratis was???
Ja dat is gewoon gratis

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:15:

Heb hier last van sinds het onderhoud van gisteren, meer mensen die hier last van hebben?
Ik kan niet meer op BF2 komen, gisteren nog wel, ik krijg steeds de melding: "Connection to Xbox Live has been lost." en wanneer ik het spel afsluit en terug ga naar de dashboard ben ik uitgelogd uit Xbox Live en direct wordt ik weer ingelogd. Bij Cod4 heb ik dat probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn problemen zijn sinds gisteravond opgelost. Ben er tussendoor nog twee keer van Live getrapt, maar verder lekker weer eens kunnen spelen (CoD4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister eind van de middag werkt bij mij ook Live weer goed.
Heb gelijk maar paar potjes Halo3 en Forza 2 gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na -tig keer proberen lukt 't mij ook om weer BF te spelen, alleen waren veel spel instellingen gereset. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik kan wel online spelen enzo maar als ik terugkeer naar het dashboard dan moet ik weer connecten met xbox live, ben ik de enige die daar last van heeft?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nee, het is vreemd. Ik zet net mijn xbox aan en het dashboard blijft maar laden. Dan krijg ik te zien hoeveel vrienden er online zijn (dus er is verbinding), dan komt het dashboard tevoorschijn met de "connect to xbox live" knop :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

Boeboe schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:43:
Nee, het is vreemd. Ik zet net mijn xbox aan en het dashboard blijft maar laden. Dan krijg ik te zien hoeveel vrienden er online zijn (dus er is verbinding), dan komt het dashboard tevoorschijn met de "connect to xbox live" knop :|
Dit heb ik ook steeds. Zelfde geldt voor cod multiplayer. staat er je moet wel goldmember zijn maar ik kan gewoon de message negeren en toch online spelen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wel, ik kan ook N+ online spelen, maar games vinden gaat zeer traag.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Kleine update gedaan

Ik heb besloten GTA4 maar niet toe te voegen aan de gespeelde games bij de gamertags, dan kan ik ze overal wel bij ztten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Met een groep een keer GTA IV spelen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:15:
Kleine update gedaan

Ik heb besloten GTA4 maar niet toe te voegen aan de gespeelde games bij de gamertags, dan kan ik ze overal wel bij ztten ;)
Moet hem nog steeds halen :'(

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Stollie schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:06:
Met een groep een keer GTA IV spelen ? :P
Het schijnt dat er wel hele leuke modus in zitten :) Ik wil eerst eens de Single Player campaign afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik wil mijn gamertag veranderen op xbox live maar daar moet je dus voor gaan betalen met 800 punten. Maar bij mijn account staat er dat hij op Verenigde Staten is ingesteld. Kan ik dit nog veranderen naar Nederland?

Ik heb het proberen te veranderen op mijn hotmail account, maar nog steeds bleven de gegevens staan.

edit: Ik heb mijn gamertag inmiddels veranderd, had via de xbox site betaald

[ Voor 11% gewijzigd door Motabeatz op 07-05-2008 21:42 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickySantoro schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:21:
Ik wil mijn gamertag veranderen op xbox live maar daar moet je dus voor gaan betalen met 800 punten. Maar bij mijn account staat er dat hij op Verenigde Staten is ingesteld. Kan ik dit nog veranderen naar Nederland?

Ik heb het proberen te veranderen op mijn hotmail account, maar nog steeds bleven de gegevens staan.

edit: Ik heb mijn gamertag inmiddels veranderd, had via de xbox site betaald
zover ik weet kan je je land niet veranderen. Ik heb dit probleem ook gehad (wilde wat meer ruimte in mn inbox van hotmail toendertijd :P ) en ze konden mij bij de helpdesk niet helpen. Om toch punten toe te voegen heb ik een extra account aangemaakt met een nederlandse instelling en toen was het geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 12:26
Ik had een vraagje...
Bij GTA4 zit een maand gratis xbox live gold, maar dit is alleen geldig als je een nieuw account aanmaakt. Maar je krijgt toch zoieso de eerste 3 keer als je een nieuw account aanmaakt op je xbox360 een maand gratis Gold?

Wat voor zin heeft dan de gratis maand Gold bij GTA4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

razhyell schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:35:
Ik had een vraagje...
Bij GTA4 zit een maand gratis xbox live gold, maar dit is alleen geldig als je een nieuw account aanmaakt. Maar je krijgt toch zoieso de eerste 3 keer als je een nieuw account aanmaakt op je xbox360 een maand gratis Gold?

Wat voor zin heeft dan de gratis maand Gold bij GTA4?
Bij mijn normale GTA4 editie zat gewoon een kaartje met daarop een gold code. Na deze ingevoerd te hebben gewoon een maand gold gehad.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Ik heb even gekeken op budgetgaming.nl en pricewatch maar kan geen goede adresjes vinden om een goldaccount af te sluiten. Iemand nog een low-budget adresje?

The out-of-stock melding staat alweer een tijdje op de link in de OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:03:
Ik heb even gekeken op budgetgaming.nl en pricewatch maar kan geen goede adresjes vinden om een goldaccount af te sluiten. Iemand nog een low-budget adresje?

The out-of-stock melding staat alweer een tijdje op de link in de OP
Ebay. Heb er eentje afgeplukt voor 30 euro, 12 maanden + 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik speel af en toe een potje online en moet helaas daarvoor een abbo hebben (gold) die altijd loopt. Er kan zo een week voorbij gaan zonder online gaming, maar ook een week met elke dag een paar potjes.

Nou vind ik al dat je enorm veel reclame in het dashboard voor geschoteld krijgt, voor een betaalde dienst, maar nu is de kwaliteit toch de laatste tijd ook matig. Wil ik even een potje vegas 2 spelen, schaats ik op de meeste servers weg, of blijft het schietgeluid in rainbow weer eens hangen en zijn mijn acties vertraagd.

Kortom ik vind de kwaliteit maar slecht voor een betaalde dienst. Het demo's enz downloade boeit me niet, dus het gaat me enkel om af en toe online gamen en nu wou ik vanavond ff een potje vegas 2 en na het proberen van 5 servers, elke liep op zijn manier bagger en het opzette van mijn eigen server (die liep wel goed, enkel liep hij niet vol) heb ik het opgegeven.

Ik heb rap internet van upc (power abbo) dus daar ligt het niet aan.

Iemand anders met dezelfde frustraties? En zo ja, wat gaan ze hier aan doen? Is het altijd "raak" wanneer het druk is op xbox live? Komen ze er dan weer vanaf met een lullig arcade spelletje die ik niet speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Hoe zit het nou met die online en offline profielen? Ik heb sinds een week mijn xbox 360 en wegens omstandigheden heb ik hem gister pas online kunnen gooien. Aangezien ik vorige week begonnen ben met gamen, heb ik nu dus 2 accounts, eentje waarmee ik online kan, en de ander voor offline gamen, waar ik al 'x-aantal' uur in gta 4 heb zitten.. Maar ik zit nu dus voor altijd met 2 verschillende accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ja.

Waarom heb je een appart online aacount gemaakt, en ben je niet met je eerste account online gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Thrilled schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:04:
Hoe zit het nou met die online en offline profielen? Ik heb sinds een week mijn xbox 360 en wegens omstandigheden heb ik hem gister pas online kunnen gooien. Aangezien ik vorige week begonnen ben met gamen, heb ik nu dus 2 accounts, eentje waarmee ik online kan, en de ander voor offline gamen, waar ik al 'x-aantal' uur in gta 4 heb zitten.. Maar ik zit nu dus voor altijd met 2 verschillende accounts?
Als het goed is kan je gewoon een offline account omzetten in een online variant. Er moet ergens een optie zitten in het xbox live tabje geloof ik. Als je bedoelt dat je ze wilt mergen (niet aan te raden overigens): http://www.xbox.com/en-AU...nt/mergeoflineprofile.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ik had eerder op internet al verhalen gelezen over 2 verschillende accounts, dus dacht dat er geen mogelijkheid was om 1 en hetzelfde account te hebben.. voortaan verder kijken dan mn neus lang is :P
rockmanz schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:09:
[...]

Als het goed is kan je gewoon een offline account omzetten in een online variant. Er moet ergens een optie zitten in het xbox live tabje geloof ik. Als je bedoelt dat je ze wilt mergen (niet aan te raden overigens): http://www.xbox.com/en-AU...nt/mergeoflineprofile.htm
Nee omzetten zou ook goed genoeg moeten zijn toch? Op mijn 'live' account heb ik nog geen enkele punten of achievements.. ik zal vanavond even kijken hoe dat omzetten gaat..

[ Voor 14% gewijzigd door Thrilled op 27-05-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:54

Licko

ZVDK

ik heb sinds kort ook een xbox, maar heb een live account aangemaakt met de code die bij gta zat.
nu krijg je bij de xbox zelf ook gratis xbox live blijkbaar, kan ik daar nog gebruik van maken nadat die maand gratis verstreken is?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Licko schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:40:
ik heb sinds kort ook een xbox, maar heb een live account aangemaakt met de code die bij gta zat.
nu krijg je bij de xbox zelf ook gratis xbox live blijkbaar, kan ik daar nog gebruik van maken nadat die maand gratis verstreken is?
geloof het wel, schijnt dat je 3 x een gratis maand krijgt bij het telkens aanmaken van een nieuw profiel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Is het ook mogelijk om andere plaatjes bij je gamerstag te krijgen dan 1 uit de serie van 20 die er standaard in staan? Ik zie bij andere gamers hele andere plaatjes en zit ook niet te wachten op een Kameo-poppetje of een plaatje van een ander spel dat ik ook niet heb/speel. Als dat gelukt is, zal ik me ook aanmelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
ik heb sinds een week dat als ik offline een game aan het spelen ben voor pakweg 25 a 30 mins dat ik de message in game krijg: signed out of xbox live.

is dit normaal als je alleen single player aan het spelen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

TheKeeper schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:17:
Is het ook mogelijk om andere plaatjes bij je gamerstag te krijgen dan 1 uit de serie van 20 die er standaard in staan? Ik zie bij andere gamers hele andere plaatjes en zit ook niet te wachten op een Kameo-poppetje of een plaatje van een ander spel dat ik ook niet heb/speel. Als dat gelukt is, zal ik me ook aanmelden :)
als je games speelt krijg je meestal ook automatisch plaatjes uit dat spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:17:
Je kunt er ook heel veel gratis downloaden via marketplace, sommige moet je betalen maar moet je ff goed zoeken er zitten aardig wat gratis plaatjes bij o.a. van GTAIV, Gears of War 2 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Er staan er inderdaad best veel (lees 200+) gratis te downloaden van Marketplace. Volgens mij is een heel deel ook gekoppeld aan bijvoorbeeld het uitspelen van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nijntje82 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:26:
Ik speel af en toe een potje online en moet helaas daarvoor een abbo hebben (gold) die altijd loopt. Er kan zo een week voorbij gaan zonder online gaming, maar ook een week met elke dag een paar potjes.

Nou vind ik al dat je enorm veel reclame in het dashboard voor geschoteld krijgt, voor een betaalde dienst, maar nu is de kwaliteit toch de laatste tijd ook matig. Wil ik even een potje vegas 2 spelen, schaats ik op de meeste servers weg, of blijft het schietgeluid in rainbow weer eens hangen en zijn mijn acties vertraagd.

Kortom ik vind de kwaliteit maar slecht voor een betaalde dienst. Het demo's enz downloade boeit me niet, dus het gaat me enkel om af en toe online gamen en nu wou ik vanavond ff een potje vegas 2 en na het proberen van 5 servers, elke liep op zijn manier bagger en het opzette van mijn eigen server (die liep wel goed, enkel liep hij niet vol) heb ik het opgegeven.

Ik heb rap internet van upc (power abbo) dus daar ligt het niet aan.

Iemand anders met dezelfde frustraties? En zo ja, wat gaan ze hier aan doen? Is het altijd "raak" wanneer het druk is op xbox live? Komen ze er dan weer vanaf met een lullig arcade spelletje die ik niet speel?
Omdat je problemen hebt met RB6V2 betekend nog niet dat Live slecht werkt. Dit ligt aan het spel zelf. Deel 1 had dezelfde problemen, en die zijn dus bij 2 nog steeds aanwezig. Slidende personages, geluiden die blijven hangen, auto-kiick uit servers etc. Ligt dus niet aan Live, dat netwerk is de laatste tijd juist alleen maar beter geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje en ik spelen vaak tegen elkaar op Live. Meestal Fifa 08 en GTA IV. Alleen sinds gisteren kan hij niet meer Fifa online spelen, wel nog GTA. We hebben allebei een Gold account abbo goed voor meer dan twee maanden Live. Wat zou eventueel de oorzaak kunnen zijn van dit vreemde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Cool een xbox live topic.
Ik was dit weekend veel bezig met Halo 3, het is double experience weekend, in 1 dag van 32 naar 76 experience gegaan ofzo, en ik mag mezelf nu luitenant noemen :)

Maar ik heb wel een mini probleem, telkens met matchmaking krijg ik de melding dat m'n NAT niet helemaal open staat. Het staat op moderate. Nu kan ik in m'n modeminstellingen wel nat uitzetten, het staat nu namelijk op aan, maar om dat ik een übernetwerkkneus ben heb ik geen idee wat NAT eigenlijk is, wel gezocht maar ik wordt er niet echt wijzer van. Dus: kan ik dat NAT zomaar uitzetten? heb er niet echt problemen mee ondervonden...

Is guitar hero 3 een beetje leuk online? Ik wil wel eens een potje spelen tegen een gotter :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Als je UPnP hebt op je modem/router.. moet je die effe op aan zetten. (Full)
Als goed is is het dan opgelost.

Iemand die ik ken kan bij GTA IV alleen maar zelf een match maken, kan er nooit zelf 1 joinen. En als we een party met 3 man willen spelen kan hij er nooit in :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
@ Stollie en Huig:
Xbox 360: Port settings for Xbox Live

Als die poorten niet geforward staan naar de 360 kun je inderdaad hele vreemde problemen krijgen, zoals beschreven door Stollie.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig

Huig

Merino Fanatic

Bedankt voor de info d:)b . Ik ben erachter gekomen dat ik UPnP aan heb staan.
ik kwam ook dit grafiekje tegen:
Afbeeldingslocatie: http://assets.xbox.com/en-us/support/_images/NAT_table.jpg
Het komt er dus op neer dat mensen met strict dus helemaal de lul zijn. Ik laat het voorlopig maar zo, "if it aint broke dont fix it" is wel een mooi gezegde. dan maar niet spelen met mensen met strict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Huig schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:49:
Bedankt voor de info d:)b . Ik ben erachter gekomen dat ik UPnP aan heb staan.
ik kwam ook dit grafiekje tegen:
[afbeelding]
Het komt er dus op neer dat mensen met strict dus helemaal de lul zijn. Ik laat het voorlopig maar zo, "if it aint broke dont fix it" is wel een mooi gezegde. dan maar niet spelen met mensen met strict.
:D Totdat een van je vrienden degene is waarmee je niet kan chatten of spelen. Ik heb nu 3 routers met een 360 erachter onder handen gehad en elke keer als ik die poortjes (uit dat linkje) gewoon forwarde van de router naar de 360 was de NAT altijd open, dat is het meest ideale hoor. Ik betwijfel of het echt met uPnP te maken heeft eigenlijk.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig

Huig

Merino Fanatic

Tsja, da's het gekke, dat portforwarden werkt ook niet helemaal.. Welke naam heb jij opgegeven (als je dat al moest doen)? ik heb gewoon xbox live neergeknald en die ports op open gezet. Misschien de netwerkgoeroe van hiernaast eens lief vragen.

Nog een mooie ervaring: teamslayer met shotguns en snipers, een doublekill headshot met 1 kogel! *O* Gelijk in de shared files gezet ;) En die Redneck southie Amerikaan maar schelden dat z'n kill gejat werden. Het potje nog gewonnen ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Huig schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 01:14:
Tsja, da's het gekke, dat portforwarden werkt ook niet helemaal.. Welke naam heb jij opgegeven (als je dat al moest doen)? ik heb gewoon xbox live neergeknald en die ports op open gezet. Misschien de netwerkgoeroe van hiernaast eens lief vragen.

Nog een mooie ervaring: teamslayer met shotguns en snipers, een doublekill headshot met 1 kogel! *O* Gelijk in de shared files gezet ;) En die Redneck southie Amerikaan maar schelden dat z'n kill gejat werden. Het potje nog gewonnen ook :Y)
Shotty Snipers, ja tha good ol' days :+
Die naam maakt idd niet uit, daar kan je van alles in douwen. Waar je wel op moet letten is het IP adres waar je heen forward. Dit moet het IP adres van je 360 zijn, deze kun je terug vinden in het dashboard. Daarna doe je een netwerktest in het dashboard en zul je bij NAT "Open" zien staan. Zodra je dat hebt, zit je goed.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig

Huig

Merino Fanatic

Sensei_D, je bent geweldig! *O*

Ik zat bij port range forwarding te kloten, maar ik moest bij single port forwarding zijn.

Ontzettend bedankt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 15:18
Ik blijf een moderate NAT houden met mijn Zyxel P-2602HW-D1A :(
UPnP, port forwarding, firewall uit..... het haalt allemaal niets uit. Ik ben bang dat ik aan een andere modem/router met VOIP moet (wég Telfort-kostenbesparing :P ).

Heeft iemand nog tips om het P-2602HW-D1A-probleem op te lossen, of tips voor een goed alternatief?

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 20:55
Heb hier een P2602R-D1A en heb uitvoerig contact met Zyxel gehad en ze stonden daar echt voor een raadsel. Na 100 dingen was hun conclusie ook 'het zou eigenlijk moeten werken'. Het enige wat ze nog konden bedenken is dat er 1 of andere vertraging oid in de port forwarding komt waardoor het NAT Moderate blijft. Het ligt iig zeker aan het modem/router, helaas... misschien wel nuttig om ze even te mailen om te melden dat ook jij er last van hebt.

Ben er nog niet uit of ik het de moeite vind om een nieuwe gateway te kopen, want opzich gaat het gamen via Live prima en snel. Slechts enkele keren dat ik iemand niet kan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintje
Snap portforwarding niet

In het bovenstaande topic gaat het over hetzelfde. Het lijkt een crosspost/dubbelpost, maar dat komt doordat mijn vraag begon als vraag over portforwarding.

Het werkt nu wel bij mij, maar alleen na een reboot van de router.

Ik ga Telfort niet bellen, want dat is duurder dan een nieuw modem/router :o Misschien wel even met Zyxel ja.

[ Voor 4% gewijzigd door Heintje op 16-06-2008 13:48 ]

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 20:55
Reboot van de router werkte bij mij altijd maar tijdelijk. Zodra ik mijn PC opnieuw bootte (of alleen de netwerk connectie), was het NAT weer Moderate. Daarom stond Zyxel ook voor zo'n raadsel.

Heb inmiddels een Linksys WAG200G gekocht en alle problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Gelukkig heeft Telfort alle ADSL instellingen op hun site staan, dus ben in 5 minuten overgestapt. Het kost je 50 euro, maar dan heb je ook wat. Heb het idee dat ik op Live nu veel meer mensen hoor praten via hun microfoon en dat verbinden sneller gaat. En dan heb je nog kwaliteits Wi-Fi ook :) ik vond het het geld wel waard iig. Gaat alleen niet op als je VoIP wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is xbox live momenteel down?

kom er niet meer op :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintje
Terranca schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:46:
Reboot van de router werkte bij mij altijd maar tijdelijk. Zodra ik mijn PC opnieuw bootte (of alleen de netwerk connectie), was het NAT weer Moderate. Daarom stond Zyxel ook voor zo'n raadsel.

Heb inmiddels een Linksys WAG200G gekocht en alle problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Gelukkig heeft Telfort alle ADSL instellingen op hun site staan, dus ben in 5 minuten overgestapt. Het kost je 50 euro, maar dan heb je ook wat. Heb het idee dat ik op Live nu veel meer mensen hoor praten via hun microfoon en dat verbinden sneller gaat. En dan heb je nog kwaliteits Wi-Fi ook :) ik vond het het geld wel waard iig. Gaat alleen niet op als je VoIP wil.
Helaas moet ik een VOIP-modem hebben: die zijn zeldzaam en duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:44:
Is xbox live momenteel down?

kom er niet meer op :|
Ik kwam er gisteren inderdaad ook niet op, toen ben ik maar Duitsland - Turkije gaan kijken :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38
Ik weet niet hoe het komt maar meestal kom ik in de nacht pas met ideeën (die ik dan na lang uitslapen ga proberen uit te voeren :+ )

Maar is er hier interesse in het opzetten van een GoT Clan-achtige community?
Dus een plek waar iedereen van GoT kan regelen om een potje te gaan spelen met wat leuke mensen? En dat kan dan varieëren van serieuze matches (bv door mee te doen aan een ladder), vriendschappelijke matches, fun-games of gewoon afspreken om es een avondje te gaan knallen met wat mensen.

Niet alleen om ervoor te zorgen dat je wat meer mensen leert kennen (zonder verplicht in een clan te zitten), maar ook gewoon omdat het vele malen leuker is om te spelen met mensen die je (ergens van) kent.

Aangezien ik toch al een hele lange tijd veel webspace overheb, is dat het probleem niet en ook vrije tijd om zoiets op te zetten heb ik atm genoeg.

Nou probeer ik niet hier een "laten-we-een-clan-beginnen" of "ik-zoek-een-clan" verhaaltje op te hangen, maar ik wil gewoon wat meer met mensen spelen die het gewoon leuk vinden om zo af en toe eens iets te gaan organiseren, zonder ergens aan vast te zitten.

Ik weet niet of dit misschien wordt weggemodereerd, maar PM kan ook.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:01

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Terranca schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:46:

pleur dat kreng(zyxel) in bridge, laat een oude pc met linux routeren,switchje ertussen, klaaaaaaaaar

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38
Even een schaamteloze crosspost uit het xbox ervaringen topic:

Goed, er zit progressie in, ik heb nu het volgende gedaan:
Ik heb 4 domeinen aangemaakt namelijk http://www.gotonline.nl, http://www.gotlive.nl, http://www.gotpsn.nl en http://www.gotpc.nl (wii komt denk ik ook nog wel maar ik heb geen idee hoe dat werkt of hoe dat het daarbij geregeld is, maar komt ook nog wel. Al is gotwii.nl nog wel vrij). Ik heb deze namen zelf gekozen omdat ik ze wel aardig vond klinken en je kunt op zich nog alle kanten op. Zo kunnen we "Gaming occasionally Together" behouden, maar ook een slagzin als "Have you got Xbox Live" oid. De domeinnamen kunnen nog wel veranderd worden, maar op dit moment denk ik dat het handiger is als we ons eerst gaan richten op het systeem zelf, dan op zulke bijzaken).

Verder als je naar 1 van deze links gaat kom je uit op http://www.gotonline.nl/prelaunch/
Dit omdat ik nog niet zeker weet of we het forum uiteindelijk gaan blijven gebruiken, eventueel als developing forum, maar het werkt in ieder geval al wel en bied voldoende voor nu.

De websites kunnen dadelijk allemaal uitkomen op gotonline.nl, maar ook kan worden gekozen om de domeinen ongezien te linken naar gotonline, maar dat ze dan op live.gotonline.nl of gotonline.nl/live komen te zitten terwijl je in de browser kijkt naar gotlive.nl

In ieder geval heb ik er een vBulletin forum neer gezet wat we kunnen gebruiken om het 1 en ander op te zetten en een eerste versie mee te maken. Deze is trouwens legaal, want die had ik nog :+
Dus ik zou zeggen, kijk er ff, registreer er effe en help mee met dit leuke (zomer) project!

Goed, het doel heb ik al geprobeerd te formulieren dus ik zou zeggen, kijk maar even: http://www.gotonline.nl/prelaunch/showthread.php?t=6

Verder is het plan wat ik had gemaakt nog wel te lezen op mijn weblog pagina, maar ik weet niet in hoeverre dit gebruikt gaat worden. Het lijkt me handiger als we eerst gaan kijken wat we fijner vinden werken en de mogelijkheden gaan bekijken, voordat we meteen iets in elkaar gaan zetten. Daarvoor kun je dus terecht op het forum en lijkt het me dat we de zaken over dit project niet allemaal op GoT gaan bespreken, maar dus gewoon daar. Niet alleen omdat ik er nog niet helemaal zeker van ben of tweakers het hier allemaal mee eens is en ik geen zin heb om dat uit te zoeken (op dit tijdstip) 8)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ben echt al een te lange tijd niet meer op live geweest,

klopt het dat ik tegenwoordig de 'agenda' mis. Ik wil bijvoorbeeld Doom Ranked spelen, maar die is zowat altijd leeg (social games wil wel lukken, maar goed moet ook aan mijn achievements denken ;) ) Daarnaast las ik ergens dat je bij Halo3 extra exp kreeg als je op bepaalde dagen speelde. (Dit is dus de reden dat ik die agenda ook wil ;) )

Stond eerder wel leuk, om te zien wanneer er bepaalde 'toernooien' werden gedaan. Heb er destijds weinig mee gedaan, omdat ik toch spellen speelde waarbij er altijd wel mensen online waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jammer dat dit topic niet hebt geleverd waarop gehoopt is :/

Had me op verheugd om lekker met GOT'ters :? te gaan knallen en te racen _/-\o_

We (Martinspire) is begonnen met een nieuwe concept om GOT'ters bij elkaar te brengen om lekker een potje online te spelen, lekker gezellig,ouwehoeren over allles en wat en vooral hopelijk een leuk, gezellig en volwassen publiek :>

Hoop dat dit niet wordt gezien als SPAM maar meer om de xbox live user van Got bij elkaar te brengen. Neem ook ff een kijkje en alle hulp/ideeen en suggesties zijn natuurlijk meegenomen _/-\o_

GOT Online?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik word helemaal gek. Vroeger deed mijn xbox het super op mijn router, echter sinds 2 weken zeurt mijn xbox dat ik geen DNS heb. Onzin natuurlijk anders had ik ook hier niet kunnen GoTten.

Ik heb al van alles geprobeerd, zelfs handmatig DNS-en van andere providers gebruiken in de xbox e.d. maar hji bleef zeggen dat mijn DNS niet klopte. Iemand een idee? :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergelijk je instellingen van je PC eens met die van je Xbox, verder ben je niet echt duidelijk over wat je allemaal hebt geprobeerd. :?
DNS van andere providers? wat bedoel je daar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:41:
Vergelijk je instellingen van je PC eens met die van je Xbox, verder ben je niet echt duidelijk over wat je allemaal hebt geprobeerd. :?
DNS van andere providers? wat bedoel je daar mee?
Ik heb alles automatisch staan bij mijn xbox, ik heb in mijn router vaste IP adressen uitgedeeld.

DNS van andere providers, daarmee bedoel ik DNS -servers handmatig ingevoerd in de xbox ipv automatisch die van Ziggo (mijn provider) te nemen. Ook deze blijken niet te werken.

Het gekke is dus dat als ik mijn internet rechtstreeks in mijn xbox doet, hij wel wat kan met mijn DNS.

Wat kan ik verder nog proberen dan? DMZ staat aan op het IP van mijn xbox, ik heb porten geforward maar dat werkt ook niet (en heeft niks te maken met DNS volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens je Xbox handmatig in te stellen met het juiste IP adres dat je ook in je router vast hebt staan. Als ik het goed begrijp heb je in je router alles op vaste IP adressen ingedeeld, maar je Xbox staat op automatische instellingen? Als dit zo is, kan je Xbox een ander IP adres krijgen, dat komt dan niet meer overeen met je router. Dat zou het probleem kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:21:
Probeer eens je Xbox handmatig in te stellen met het juiste IP adres dat je ook in je router vast hebt staan. Als ik het goed begrijp heb je in je router alles op vaste IP adressen ingedeeld, maar je Xbox staat op automatische instellingen? Als dit zo is, kan je Xbox een ander IP adres krijgen, dat komt dan niet meer overeen met je router. Dat zou het probleem kunnen zijn.
Misschien heel rigoureus maar ik heb een nieuwe router aangeschaft en die werkt weer heerlijk samen met de xbox. Thx voor de hulp anyway! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat kan natuurlijk ook, veel speelplezier! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 12-09 10:10
Royz schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:22:
Ik word helemaal gek. Vroeger deed mijn xbox het super op mijn router, echter sinds 2 weken zeurt mijn xbox dat ik geen DNS heb. Onzin natuurlijk anders had ik ook hier niet kunnen GoTten.

Ik heb al van alles geprobeerd, zelfs handmatig DNS-en van andere providers gebruiken in de xbox e.d. maar hji bleef zeggen dat mijn DNS niet klopte. Iemand een idee? :(
Ik heb het ook last van, eerst de hele tijd disconnects van live en vanochtend kon ik meteen al niet op live komen. 8)7
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:21:
De xbox heeft een vast IP, en alle instellingen op de xbox staan handmatig ingesteld dus daar ligt het (helaas) ook niet aan.

[ Voor 34% gewijzigd door MochiGohan op 20-07-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

MochiGohan schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:09:
[...]

Ik heb het ook last van, eerst de hele tijd disconnects van live en vanochtend kon ik meteen al niet op live komen. 8)7

[...]

De xbox heeft een vast IP, en alle instellingen op de xbox staan handmatig ingesteld dus daar ligt het (helaas) ook niet aan.
Ik heb dit probleem dus ook helaas,
als ik de eerste keer connect krijg ik failed
dan vraagt ie om de tests te doen, die zijn allemaal ok, en NAT is open
als ik hierna dan weer connect dan verbind hij zonder problemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 23:48

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Even wat leven in dit topic blazen... :*)

Het valt me op dat er sinds kort XBOX live Gold-kaarten te koop zijn in een 'nieuwe stijl' - het doosje ziet er anders uit dan hoe het vroeger was.

Nu ben ik alleen niet zo slim geweest om verder te kijken dan mijn neus lang is, want mijn vraag is het volgende: staat er nog steeds een expiration-date op zo'n kaart van 12 maanden, en zoja: wat is die datum? Zijn er mensen die recent zo'n kaart hebben gekocht en dit even willen controleren op de doos of kaart zelf?

Dit omdat ik het idee krijg dat er ook kaarten zijn die géén expiration-date meer hebben. Wie kan mijn vermoeden bevestigen of ontkennen? Alvast vreselijk bedankt. :)

... en oranje! :P

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb last van volgende probleem. Als ik en m'n neefje los van elkaar in bijv. de quake wars demo een match joinen online is er geen probleem. Echter, als we bij elkaar willen spelen en we gebruiken de invite knop, krijgen wel altijd een error message.

Hetzelfde geld voor GTA, ik kan af en toe wel in een game komen (vaak ook niet) en bij elkaar spelen gaat gewoon niet. Hij krijgt dan altijd een router to strict meldig dus ik neem aan dat hij z'n poorten ff moet openzetten. Maar het rare is dat hij al wel maanden probleemloos cod4 speelt. Dus waar kan het verder nog aanliggen?

Ps. hoe test ik of ik bij mij zelf alle poorten jiust hebt geforwared?

EDIT: de netwerk test op mijn 360 geeft aan moderate. Is dat nog te verhelpen met poorten openzetten ofzo? Of ben ik gewoon de lul?

[ Voor 79% gewijzigd door Ronwiel op 20-09-2008 22:15 ]

• PWM
  • Niet online
ronwiel schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 22:06:
EDIT: de netwerk test op mijn 360 geeft aan moderate. Is dat nog te verhelpen met poorten openzetten ofzo? Of ben ik gewoon de lul?
Volgens mij moet je even UPnP aanzetten op je router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
ronwiel schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 22:06:
Ik heb last van volgende probleem. Als ik en m'n neefje los van elkaar in bijv. de quake wars demo een match joinen online is er geen probleem. Echter, als we bij elkaar willen spelen en we gebruiken de invite knop, krijgen wel altijd een error message.

Hetzelfde geld voor GTA, ik kan af en toe wel in een game komen (vaak ook niet) en bij elkaar spelen gaat gewoon niet. Hij krijgt dan altijd een router to strict meldig dus ik neem aan dat hij z'n poorten ff moet openzetten. Maar het rare is dat hij al wel maanden probleemloos cod4 speelt. Dus waar kan het verder nog aanliggen?

Ps. hoe test ik of ik bij mij zelf alle poorten jiust hebt geforwared?

Sensei_D in "Het Xbox Live ervaringen topic"

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 18:27:
[...]

Ik heb dit probleem dus ook helaas,
als ik de eerste keer connect krijg ik failed
dan vraagt ie om de tests te doen, die zijn allemaal ok, en NAT is open
als ik hierna dan weer connect dan verbind hij zonder problemen 8)7
En toen kwamen we erachter dat ik gewoon geen DNS server had in gevuld op de xbox

* CrankyGamerOG slaps himself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Zijn er meer mensen die op dit moment problemen hebben met live?

Ik werd er zojuist uit gegooid, en kom er niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me vandaag nog geen eens kunnen inloggen op live!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
yzf1kr schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:55:
Zijn er meer mensen die op dit moment problemen hebben met live?

Ik werd er zojuist uit gegooid, en kom er niet meer in.
Ik kom er nu ook niet in, een half uur geleden heb ik nog gewoon zitten spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 01-10-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ah, Peewee jij komt ook hier uit Parkstad geloof ik.

Een vriend van me in Eindhoven zit gewoon online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
yzf1kr schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:14:
Ah, Peewee jij komt ook hier uit Parkstad geloof ik.

Een vriend van me in Eindhoven zit gewoon online.
Mmm, sinds wanneer is Bussum parkstad :P Ik zit bij Ziggo, vriend bij UPC zit er ook zonder problemen op.

EDIT:

En hij doet het hier ook weer. Ziggo probleem misschien?

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 01-10-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Zojuist logde hij even in, maar nu lig ik er weer uit.

En vrienden van me in de rest van het land liggen er nu ook uit.

Morgen dan maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Hier ook problemen hoor. Werd ineens uitgelogd en nu kan ik niet meer aanmelden. (zit ook bij Ziggo btw)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:21

the-spawn

.: Dark Storm :.

Hier zelfde probleem. Nog niet in kunnen loggen.
Maat van me op ZIGGO ook, en een ander op ONLINE ook. Deze is wel even online geweest, 25 minuten geleden was het over.
dus of het provider gebonden is, geen idee.

maar wel klote :(

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

hier upc. ook problemen, tis dus een live probleem ;)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

XBox Live status:

http://www.xbox.com/en-US/support/?WT.svl=nav

Momenteel is de status "down":
Status:

Users will not be able to connect or log into Xbox LIVE. We are aware of the problem and working to resolve the issue. We apologize for any inconvenience this may cause.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik dacht al dat ik gebanned was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Volgend weekend Xtival 09, vraag me af wat dit inhoud.
Ieder geval gratis xbox live gold voor iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dit is me eerste Xtival 09 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Ik denk ook je laatste Xtival 09....

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik bedoelde natuurlijk me eerste Xtival

ontopic:

Ik vind Xbox live echt perfect werken, al zou wat meer content zoals een Videotheek beter zijn, nu lijkt het net alsof je alleen voor het online gamen betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Rockvee2 schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:29:
Ik bedoelde natuurlijk me eerste Xtival

ontopic:

Ik vind Xbox live echt perfect werken, al zou wat meer content zoals een Videotheek beter zijn, nu lijkt het net alsof je alleen voor het online gamen betaald
Uh, dat doe je toch ook? Tenzij je in de VS woont en Netflix tot je beschikking hebt. Dat mag inderdaad hier ook wel eens worden ingevoerd.

[ Voor 6% gewijzigd door ElBarto op 27-04-2009 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:02

BM

Moderator Spielerij
ElBarto schreef op maandag 27 april 2009 @ 00:47:
[...]

Uh, dat doe je toch ook? Tenzij je in de VS woont en Netflix tot je beschikking hebt. Dat mag inderdaad hier ook wel eens worden ingevoerd.
En dan betaal je ook gewoon voor Netflix nog apart :) En hoewel ik het met je eens ben dat ze dat hier ook wel mogen invoeren, gaat dat ivm rechten etc gewoon niet gebeuren.
Er zijn nog grotere wedstrijden en toernooien, ontelbare exclusieve HD-films, muziek en gamedownloads - dus trommel al je vrienden op en bereid je voor op het allerbeste Xtival ooit!
Uhm, ja, vast...
Niet op mijn xbox-live in ieder geval :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3lderland
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-03-2021
In de VS kun je via www .snezy.com gratis xbox live codes ontvangen. Ik zou graag willen weten of je die ook in Europa kunt gebruiken?

• ElBarto
Je voelt toch hopelijk zo wel aan dat die site een scam moet zijn?

Pagina: 1 2 3 Laatste