Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 58.503 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:31
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:06:
Heeft iemand die brain training game ofzo op XBLA geprobeerd? Ik ben na ongeveer 30 seconden afgehaakt. Ik kreeg wat keuzes voor me van "wat is zwaarder dit of dat?". Met mn vriendin ernaast waren we het gewoon eens dat het antwoord B moest zijn bv, en dat was dan fout.... Ik heb dat een keer of 10 gehad. Nou doei....
Waar je goed op moet letten is wat de opdracht is. Dan zie je een plaatje van een vogel en een olifant, en dan denk je de olifant moet zwaarder zijn. Als echter bij de weegschaal bovenin beeld de vogel naar beneden staat, is die zwaarder. Dat is juist de test.

Het is een beetje ala Blauw, Groen en Rood, daar heb je ook van die testjes mee waar een hoop mensen die mist bij in gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: mag weg :) Ik ga die brain dinges nog eens bekijken...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Oh yeah :)
Ik heb een nieuw (persoonlijk) record bij Play-Asia hehe.
Vorige week zondag een spel besteld (MotoGP07) en afgelopen vrijdag lag 'ie al in de bus. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
Ik wacht nog steeds op mijn Lost Odyssey & Blue Dragon van Play Asia... wat is de gewoonlijke doorlooptijd voordat dit soort pakketjes binnenkomen?

Want op het moment heb ik het idee dat een of andere douanier eerst aan het spelen is :P

ontopic:

Ik heb vorige week Overlord op de kop getikt voor 30 euro. Had hem ooit al eens gespeeld op de PC, maar nu met expansion pack aan het spelen op de 360. Wat een ontzettend leuk spel is het ook eigenlijk! Speelt met de controller ook een stuk lekkerder dan toetsenbord/muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Jaguar645 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:44:
Ik wacht nog steeds op mijn Lost Odyssey & Blue Dragon van Play Asia... wat is de gewoonlijke doorlooptijd voordat dit soort pakketjes binnenkomen?
Een dag of 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Tenzij hij ze tegelijk besteld heeft en ze in 1 pakketje verstuurd zijn. Want dan zijn onze vrienden bij de douane er mee aan het spelen! :)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Heey,

ik kwam dit tegen op ebay.
http://cgi.ebay.nl/XBOX-L...goryZ112848QQcmdZViewItem

iemand hier ervaring mee?

[ Voor 3% gewijzigd door niekosniekos op 17-03-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kerel, als je nu eens een paar posts terug kijkt :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Ik zou eens verder zoeken op Gamehubs, heb hiervan ook een key gekocht. je krijgt hem gelijk toegestuurd na ontvanging betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
hmz helemaal gemist die andere post.
maar het werkt dus wel gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Net gebeld om een XBOX 360 te reserveren. Een pro met Forza 2 & Viva Pinata. Het pakket is niet meer te verkrijgen hier in België maar vervangen door de Xbox Pro met Gears of War en Project Gotham Racing 3.

Gaan we daar maar voor eh ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Hoe zit het nou met de Xbox 360 Pro met Forza en Pinata. Bij MM in rotterdam staat die nieuwe Pro voor 269 zonder de 2 spellen. En andere winkels zie ik hem staan met de 2 games voor 349. En bij dixons op de site staat hij wel voor 269 met 2 games.

Vind het allemaal nogal vreemd. Iemand die hier meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:33
Debtor schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:31:
Hoe zit het nou met de Xbox 360 Pro met Forza en Pinata. Bij MM in rotterdam staat die nieuwe Pro voor 269 zonder de 2 spellen. En andere winkels zie ik hem staan met de 2 games voor 349. En bij dixons op de site staat hij wel voor 269 met 2 games.

Volgens mij is dat gewoon een fout van de Dixons website, want als je kijkt bij de omschrijving dan staat er bij games: geen

EDIT: Hmm bij omschrijving staan wel weer 2 games...

[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 17-03-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Debtor schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:31:

Kom net van MM in Groningen, daar verkopen ze de Xbox 360 pro zowel met als zonder Forza 2 en Pinata. En beide voor €269. Verschil was volgens de verkoper alleen het feit dat er bij diegene zonder games een HDMI aansluiting op zit. En deze alleen echt nuttig is als je een FullHD tv hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 11-09 12:48

ThunderNet

Flits!

daaaan82 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:40:
[...]

Kom net van MM in Groningen, daar verkopen ze de Xbox 360 pro zowel met als zonder Forza 2 en Pinata. En beide voor €269. Verschil was volgens de verkoper alleen het feit dat er bij diegene zonder games een HDMI aansluiting op zit. En deze alleen echt nuttig is als je een FullHD tv hebt. :+
:+ En hoe verklaar je dan dat ik eentje met Forza2 en Viva Pinata heb? :P Met HDMI? en 175W voeding en BENQ drive?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gamers die niet weten waar ze de tulp audiokabels moeten aansluiten op een jack 3,5 speaker

Dat post is meer bedoeld voor de VGA AV pack van microsoft, maar dat kan ook gewoon voor de componenten kabel, omdat de tulpen rood/wit gewoon los zitten bij beide paketten.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vanaf woensdag zullen Doom en Assault Hero's voor de helft van het geld op XBLA staan :)

Heb me met Assault Hero's erg goed vermaakt.

De eerste Rainbow Six: Vegas 2 reviews zijn ook binnen, en zien er goed uit (9+). Gelukkig maar, ik heb hem besteld :)

Kostte wel 30,- :+

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 17-03-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
ThunderNet schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:50:
[...]

:+ En hoe verklaar je dan dat ik eentje met Forza2 en Viva Pinata heb? :P Met HDMI? en 175W voeding en BENQ drive?
Ik vind het idd nogal vreemd met de prijzen van de Pro. Kan me niet voorstellen dat de zelfde Pro versie bij de eene winkel voor 269 weg gaat met 2 games, en bij de andere zonder de 2 games. Je zou dan toch zeggen dat het een andere type Pro moet zijn.

Niet dat ik me er heel druk over ga maken, heb namelijk hier ook een mooie Xbox Pro staan zonder 2 games wel is waar. Maar vroeg me dat gewoon af. Zo word je als consument toch wel flink PIEP denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ja waar blijft ie? Ik MIS platformers sinds ik geen nintendo meer heb. Ik heb Banjo kazooie 5x compleet uitgespeeld met alle jigsaws musicnotes en jinjo's en upgrade's. Ik ben nog steeds verslaaft aan dat spel. Ik kan gewoon niet wachten op de xbox versie. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
ReCreator schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:19:
[...]

Viel me inderdaad ook op bij de Arcade. Er zit een andere voeding bij. Bij mijn andere 360 zit bijvoorbeeld een ijzeren connector, waar deze bij de arcade gewoon plastic is.
Verder niet zo een ramp, heb de plastic versie maar gewoon aangesloten. :)
Exact hetzelfde hier op gemerkt. Wat ik ook weet uit ervaring is dat de ene voeding niet op de andere xbox past en andersom. De xbox geeft dan 4 rode ringen aan wat dus op een kabel probleem zou duiden. :)

De oude zijn van metaal de nieuwe van plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 14:48
Kaasje123 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:43:
[...]

Ja waar blijft ie? Ik MIS platformers sinds ik geen nintendo meer heb. Ik heb Banjo kazooie 5x compleet uitgespeeld met alle jigsaws musicnotes en jinjo's en upgrade's. Ik ben nog steeds verslaaft aan dat spel. Ik kan gewoon niet wachten op de xbox versie. ;(
Volgens verschillende bronnen zou hij nog in 2008 moeten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:31
.KeN. schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:36:
Oh yeah :)
Ik heb een nieuw (persoonlijk) record bij Play-Asia hehe.
Vorige week zondag een spel besteld (MotoGP07) en afgelopen vrijdag lag 'ie al in de bus. _/-\o_
Vorige week woensdag Fusion Frenzy 2 besteld en gisteren in de bus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil tussen de 2 xbox paketten is dat het pakket met Forza en Viva Pinata het oude pakket is. Het pakket van 269 euro zonder spellen is het nieuwe pakket. Dan heb je dus een xbox met het nieuwe moederbord ( Falcon ) + hdmi + Benq drive. Kijk voor de zekerheid toch even of er 175watt staat bij de voeding. Dan weet je het namelijk zeker. Er zitten toch nog een aantal tussen met hdmi maar dan met 203watt voeding. Mijn arcade versie met 175w voeding is veel stiller en produceert veel minder hitte als mijn oude xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:24:
Het verschil tussen de 2 xbox paketten is dat het pakket met Forza en Viva Pinata het oude pakket is. Het pakket van 269 euro zonder spellen is het nieuwe pakket. Dan heb je dus een xbox met het nieuwe moederbord ( Falcon ) + hdmi + Benq drive. Kijk voor de zekerheid toch even of er 175watt staat bij de voeding. Dan weet je het namelijk zeker. Er zitten toch nog een aantal tussen met hdmi maar dan met 203watt voeding. Mijn arcade versie met 175w voeding is veel stiller en produceert veel minder hitte als mijn oude xbox.
Maar hoe leg je dan dus uit... Dat ik het pakket met 2 (eigenlijk 3, maar dat is actie van de winkel) games heb. Met een console die over HDMI beschikt, over een Benq drive beschikt, en een 175Watt voeding heeft?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:29:
[...]

Maar hoe leg je dan dus uit... Dat ik het pakket met 2 (eigenlijk 3, maar dat is actie van de winkel) games heb. Met een console die over HDMI beschikt, over een Benq drive beschikt, en een 175Watt voeding heeft?
Ik denk dat ze gewoon een foutje hebben gemaakt in de winkel door je die 2 spellen erbij te geven.
Zit er een sticker van Viva Pinata en Forza op de doos van de xbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

De doos zelf was het dvd-doosje van de games ook helemaal in de verpakking verwerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:45:
De doos zelf was het dvd-doosje van de games ook helemaal in de verpakking verwerkt :)
hmm vreemd hoor.. mazzelaar .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Zitten beide games in hetzelfde doosje met zwart-witte disk opdruk 'Bundled Copy'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

SH4D3H schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:58:
Zitten beide games in hetzelfde doosje met zwart-witte disk opdruk 'Bundled Copy'?
Jup... Kon ze eerst niet vinden, maar ze zaten dus in een aparte kartonnen flap aan de zijkant van de doos (wel binnenkant natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel gaaf dat de 60gb xbox360 standaard gaat worden, ik denk dat er daarlijk erg veel 20gb hd's op marktplaats gaan belanden :), voor mij als arcade gebruiker ideaal,, dan kan ik eindelijk de forza 2 updates downloaden ...

En voor de mensen die nog steeds aan het twijfelen zijn tussen de xbox360 of ps3,, Neem gewoon een xbox360 en je hebt gewoon veel meer plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
PWM schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:06:
De eerste Rainbow Six: Vegas 2 reviews zijn ook binnen, en zien er goed uit (9+). Gelukkig maar, ik heb hem besteld :)

De review van IGN is niet super positief... jammer, heb andere games gecanceld voor deze maar had dat beter niet kunnen doen als ik dit zo lees...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:16:
[...]

De review van IGN is niet super positief... jammer, heb andere games gecanceld voor deze maar had dat beter niet kunnen doen als ik dit zo lees...
De kritiek is vooral omdat het meer van hetzelfde is. Maar zoals in een andere review staat:
but nobody stops eating their favorite food because it's similar every time - and this is the Kobe beef of tactical FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Na exact een week heb ik mijn 360 terug :)
Bij deze kan ik ook verkondigen dat er een Tales of Vesperia trailer te downloaden is op de Japanse marketplace.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:11
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:16:
Wel gaaf dat de 60gb xbox360 standaard gaat worden, ik denk dat er daarlijk erg veel 20gb hd's op marktplaats gaan belanden :), voor mij als arcade gebruiker ideaal,, dan kan ik eindelijk de forza 2 updates downloaden ...

En voor de mensen die nog steeds aan het twijfelen zijn tussen de xbox360 of ps3,, Neem gewoon een xbox360 en je hebt gewoon veel meer plezier :)
bron? en vanaf wanneer?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:09
PWM schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:06:
Vanaf woensdag zullen Doom en Assault Hero's voor de helft van het geld op XBLA staan :)

Heb me met Assault Hero's erg goed vermaakt.

30? waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
*zucht*

Waarom moet iedereen altijd overal een bron van hebben.
Neem maar van mij aan dat wat hij beweert waar is, hij komt er, maar wanneer ga ik je niet vertellen.

En laten we aljeblieft de mods vragen om iederepost te verwijderen die een discussie probeert te starten over waar/wanneer is de 60GB versie te koop. En anders open je er maar een appart topic voor, net zoals het "falcon" topic.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
http://www.fragland.be/ne...-HDD-geconfirmeerd/20019/

Dus die zit er zeker aan te komen, 2e kwartaal 2008. Weer een stapje dichterbij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

yzf1kr schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:34:
[...]

*zucht*

Neem maar van mij aan dat wat hij beweert waar is, hij komt er, maar wanneer ga ik je niet vertellen.

En laten we aljeblieft de mods vragen om iederepost te verwijderen die een discussie probeert te starten over waar/wanneer is de 60GB versie te koop. En anders open je er maar een appart topic voor, net zoals het "falcon" topic.
Overdrijf ff niet zo... Als iemand vraagt om een bron, kan je gewoon een linkje geven naar de website waar t vandaan komt... is helemaal niet erg om te doen, hoor... misschien help je er zelfs iemand mee...

En wat betreft die 60 Gb. X360: wordt hier nog bijna niet over gediscucieerd, dus ben je weer voorbarig.

Ofwel: doe ff normaal en ga niet "venten" waar het niet nodig is... :>

En als je weet wanneer dat ding precies uitkomt (en dat betwijfel ik ten zeerste) vertel het dan gewoon ipv. belangrijk te doen... :O

Sqorpius schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:52:
http://www.fragland.be/ne...-HDD-geconfirmeerd/20019/

Dus die zit er zeker aan te komen, 2e kwartaal 2008. Weer een stapje dichterbij ...
Kijk, daar hebben we wat aan! Thanks Scorpius! d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door SqueakyClean op 18-03-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 07:11
yzf1kr schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:34:
[...]

*zucht*

komop...het is toch logisch dat ik om een bron vraag? Dit kan voor veel twijfelaars de doorslag geven nog even te wachten met kopen ;) dit is GoT hoor , hier horen we elkaar te helpen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Hou het nuttig

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Het is natuurlijk een niet geheel nieuw iets. Rond elke 4 jaar releasen ze een nieuwe console, al betwijfel ik Sterk dat de benaming "xbox 720" (van 720p HD formaat? 8)7 ) de uiteindelijke word. De X360 werd in mei 2005 Gereleased, er zit dus al bijna weer 3 jaar op. Ben Erg benieuwd wat de Next Next-Generation Console ons gaat brengen :9

*knip*

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Iets vriendelijker reageren mag ook wel

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mensen, ik zit op het werk en heb geen tijd meer gehad om eerder te reageren.

Ik heb dit gelezen op qj.net en joystiq.com, zodra ik thuis ben zal ik de exacte url's opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als dit waar is dan is dat een super ontwikkeling, het werd overigens ook tijd voor een tussenmodel, nu heb je alleen de 20gb versie en de 120gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Mork_Van_Ork schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:01:
[...]

??
Zijn post was sarcastisch bedoeld, om de reden aan te geven waarom een bron melden nodig is. Iedereen kan anders van alles gaan roepen en gaan de discussies nergens meer over.
Tja zo kan je het inderdaad ook opvatten, maar er gaan laatste tijd al zoveel speculaties rond over de nieuwe xbox ;) Terwijl dat nog Zo lang duurt.. Laten we het nu over de ervaringen hebben van de 360.

[ Voor 8% gewijzigd door Sqorpius op 18-03-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:02:
als dit waar is dan is dat een super ontwikkeling, het werd overigens ook tijd voor een tussenmodel, nu heb je alleen de 20gb versie en de 120gb versie.
Een anonieme bron dat MS nu de 60 GB versie van de HDD in testing heeft.
Twee vragen komen bij mij op:
1) WTF doet een HDD in (uitgebreide) testing? Hoe ingewikkeld kan het zijn?
2) 60GB? Waarom niet de 120 GB gewoon in prijs verlagen? Dat soort HDDs krijg je bij een pakkie boter tegenwoordig.

Krijgen we nu dan een 60 GB HDD voor 120 EUR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
spyros schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:04:
[...]

komop...het is toch logisch dat ik om een bron vraag? Dit kan voor veel twijfelaars de doorslag geven nog even te wachten met kopen ;) dit is GoT hoor , hier horen we elkaar te helpen.
Laten we dan maar meteen melden dat er ook nog een 60nm CPU aankomt, dan kunnen ze nog langer wachten. :O (En nee, daarvan kan ik je ook geen bron en geen datum geven.)

Mensen vinden altijd wel weer een nieuwe reden om te twijfelen. En langzaamerhand begint dit topic meer een "waar-is-wat-wanneer-te-koop-want-ik-ben-te-lui-om-zelf-te-zoeken" topic te worden dan dat het nog over de console met bijbehorende games zelf gaat.

Er komen nu wekelijks nieuwe games uit, maar ik zie nergens meer ervaringen of reviews staan. Zelfs in het PS3 topic wordt nog meer over games gesproken, terwijl die er toch een hoop minder hebben om over te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

yzf1kr schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:20:
[...]

Laten we dan maar meteen melden dat er ook nog een 60nm CPU aankomt, dan kunnen ze nog langer wachten. :O (En nee, daarvan kan ik je ook geen bron en geen datum geven.)
Deel de mensen maar gelijk mee dat die 45 nm er aan komt. Ik kan niets staven, maar potverdorie, laten we het vooral over de spellen hebben! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:20:
[...]

Een anonieme bron dat MS nu de 60 GB versie van de HDD in testing heeft.
Twee vragen komen bij mij op:
1) WTF doet een HDD in (uitgebreide) testing? Hoe ingewikkeld kan het zijn?
2) 60GB? Waarom niet de 120 GB gewoon in prijs verlagen? Dat soort HDDs krijg je bij een pakkie boter tegenwoordig.

Krijgen we nu dan een 60 GB HDD voor 120 EUR?
Als ze de prijs van de 120gb hd verlagen dan gooien ze de elite in gevaar, dus volgens mij is een 60gb hd een hele goede zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:34:
[...]

Als ze de prijs van de 120gb hd verlagen dan gooien ze de elite in gevaar, dus volgens mij is een 60gb hd een hele goede zet.
Tuurlijk niet, die moet ook gewoon naar een Elite harddisk, 250 GB of zo...
En dat is naar hedendaagse standaarden toch echt niet zo 'elite'. Als MS de digitale distributie markt wil openbreken, dan moeten ze toch echt wat doen aan de plaats waar die digitale content terecht moet komen. Als de console de trojan horse voor de spellen is, dan is de HDD toch echt de Trojan Horse voor de DLC en de videomarketplace content.
Daarom begrijp ik niet dat die HDDs niet stevig gesubsidieerd worden ipv uitgemolken op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben wel van plan om me in de toekomst een 120GB schijf aan te schaffen (downloadable content van GH3 neemt wel wat ruimte in beslag en Rock Band komt er ook aan).
Alleen....ik zie echt geen enkele manier waarop ik men saves en andere content kan overzetten op die nieuwe schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Boeboe schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:51:
Ik ben wel van plan om me in de toekomst een 120GB schijf aan te schaffen (downloadable content van GH3 neemt wel wat ruimte in beslag en Rock Band komt er ook aan).
Alleen....ik zie echt geen enkele manier waarop ik men saves en andere content kan overzetten op die nieuwe schijf?
Gek idee hoor, maar middels het kabeltje in de verpakking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:39:
[...]

Tuurlijk niet, die moet ook gewoon naar een Elite harddisk, 250 GB of zo...
En dat is naar hedendaagse standaarden toch echt niet zo 'elite'. Als MS de digitale distributie markt wil openbreken, dan moeten ze toch echt wat doen aan de plaats waar die digitale content terecht moet komen. Als de console de trojan horse voor de spellen is, dan is de HDD toch echt de Trojan Horse voor de DLC en de videomarketplace content.
Daarom begrijp ik niet dat die HDDs niet stevig gesubsidieerd worden ipv uitgemolken op dit moment.
Wat dat betreft heb je wel gelijk maar het werkt in werkelijkheid helaas niet zo, microsoft wacht waarschijnlijk gewoon af wat sony gaat doen.
wat betreft de 120gb hd voor de elite is dat echt meer als zat voor de content available, wat moet je met meer? er zijn geen filmdownloads voor ons etc.
Natuurlijk kan je ook hier uren over speculeren, spellen die in de toekomst misschien volledig geinstalleerd moeten worden etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:57:
[...]

Wat dat betreft heb je wel gelijk maar het werkt in werkelijkheid helaas niet zo, microsoft wacht waarschijnlijk gewoon af wat sony gaat doen.
wat betreft de 120gb hd voor de elite is dat echt meer als zat voor de content available, wat moet je met meer? er zijn geen filmdownloads voor ons etc.
Natuurlijk kan je ook hier uren over speculeren, spellen die in de toekomst misschien volledig geinstalleerd moeten worden etc etc etc.
En laat 120 GB nu ook de grootste HDD unit zijn voor de landen waar wel genoeg video content te downloaden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe zover ik weet koop je de films niet, je huurt ze, ik meen dat er een limiet is voor het kijken, de films blijven dus niet eeuwig op je hd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:07:
hehe zover ik weet koop je de films niet, je huurt ze, ik meen dat er een limiet is voor het kijken, de films blijven dus niet eeuwig op je hd staan.
Films koop je niet, TV series evenals DLC wel. Nou zou je in uiterste nood alles kunnen dumpen. Maar dat is even handig om alle GH content weer te downloaden als je net een filmpje moest kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, die kabel bij de 120 gb hd is ruk... had me 20gb naar me 120 gezet... veel dingen zoals filmpjes etc deden het niet meer... aangezien ze aan je hd gekoppeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:09:
[...]

Films koop je niet, TV series evenals DLC wel. Nou zou je in uiterste nood alles kunnen dumpen. Maar dat is even handig om alle GH content weer te downloaden als je net een filmpje moest kijken. :+
Ook hier heb je weer gelijk, maar diep van binnen begrijp je wel wat ik bedoel, jij hebt op jouw pc ook niet alle oude divx films meer staan, ik kijk ze meestal even en dan heb ik het gezien, heel soms kijk ik een film nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:14:
tja, die kabel bij de 120 gb hd is ruk... had me 20gb naar me 120 gezet... veel dingen zoals filmpjes etc deden het niet meer... aangezien ze aan je hd gekoppeld zijn.
Die kabel is helemaal niet ruk dus, je bedoelt de DRM is ruk.... :P
Maar dat was zo opgelost door even op Live te gaan, want dan worden de licenses refreshed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sqorpius schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:27:
Het is natuurlijk een niet geheel nieuw iets. Rond elke 4 jaar releasen ze een nieuwe console, al betwijfel ik Sterk dat de benaming "xbox 720" (van 720p HD formaat? 8)7 ) de uiteindelijke word. De X360 werd in mei 2005 Gereleased, er zit dus al bijna weer 3 jaar op. Ben Erg benieuwd wat de Next Next-Generation Console ons gaat brengen :9

[mbr]*knip*[/]
ja, de nieuwe xbox zou rond 2010 komen als ik het goed heb. En 720 lijkt me ook sterk... deze xbox 360 heet zo omdat ze geen XBOX 2 als naam willen hebben terwijl er een PS3 op de markt is.
Want dan gaan veel mensen denken dan 3 beter is dan 2 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
offtopic:
Haha, direct een discussie over de nieuwe Xbox :+
Zo zie je hoe snel mensen iets dat op het internet staat geloven, zo ook de vele 'anonieme insiders' van vaak vage nieuwssites die alleen bezoekers willen lokken.
Daar trappen wij toch niet in zeg? ;)

Ennuh, sorry Terr :>

Iemand hier die de career van Forza Motorsport 2 op 100% heeft?
Hoelang heb je daar over gedaan?
Ik ben nu 30h bezig en zit op 70% ofzo :X

[ Voor 3% gewijzigd door SH4D3H op 18-03-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:15:
[...]

Ook hier heb je weer gelijk, maar diep van binnen begrijp je wel wat ik bedoel, jij hebt op jouw pc ook niet alle oude divx films meer staan, ik kijk ze meestal even en dan heb ik het gezien, heel soms kijk ik een film nogmaals.
Mwoah, misschien ben ik geen gemiddelde gamer, maar ik vind het altijd wel leuk om een collectie demo's op de HDD te laten staan. En als ik een paar afleveringen South Park heb gekocht, dan wil ik die ook op de HDD laten staan, die gooi ik er niet snel van af. Daarnaast gaat het met mappacks voor Halo3/ GoW/ CoD4 en uitbreidingen zoals Bring the sky down en GTA 4 episodic content ook wel hard. Wellicht komen er nog wat Xbox Originals die ik leuk vind. Dan heb je nog wat geripte muziek en zo. Het gaat hard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Om het dan maar weer eens over games te hebben:

Welke games kijken jullie naar uit?

Op dit moment heb ik er maar 1 en waarschijnlijk ook de topper van 2008:

GTA IV

Most anticipated game ever? Voor mij wel! :9~

Jullie nog games waar je echt naar uitkijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
Ikzelf wacht wel op Assassins creed 2 ( duurt waarschijnlijk nog wel een tijdje maar toch) Kan niet wachten op de multiplayer/coop modus. Wie weet er hier trouwens nog wat goede splitscreen toppers? vooral wat met de actie/adventure genres. Gears of war, Halo 3, Kane & Lynch en Halo 3 hebben we gehad. Ik hoor het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Jobbie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:25:

Ik zit nu te wachten op R6:Vegas deel 2, die ga ik donderdag meteen aanschaffen.

En ik kan niet wachten op Fallout, maar dat duurt nog wel een flink aantal maanden.

Verder is er op dit moment niet veel waar ik naar uit kijk, er is nog héél veel spul wat ik moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
R6V2 is overigens nu te koop, de mijne is in iig binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 11-09 11:49
Sqorpius schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:30:
Ikzelf wacht wel op Assassins creed 2 ( duurt waarschijnlijk nog wel een tijdje maar toch) Kan niet wachten op de multiplayer/coop modus. Wie weet er hier trouwens nog wat goede splitscreen toppers? vooral wat met de actie/adventure genres. Gears of war, Halo 3, Kane & Lynch en Halo 3 hebben we gehad. Ik hoor het!
Vegas 2 kan ook coop splitscreen zover ik begrepen heb :)

Dat gaat ook weer zo vet worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H

Vegas 2 (die komt gelukkig al snel), de nieuwe Splintercell (ik ben echt een SC-fan :)) & GTA (duhh :P)
En dan wil ik nog een multi-player shooter, wellicht blijf ik bij CoD, maar FFOW of Battlefield BC zijn ook opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
2008 wordt voor mij echt een topjaar, te beginnen met GTA4. Tot die tijd heb ik nog genoeg games van vorig jaar om uit te spelen :P

(schiet nu wel wat meer op, mass effect uitgespeeld, assasins creed bijna, bioshock op de helft, en eternal sonata ook op de helft. Ik moet het grootste gedeelte van the orange box nog uitspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Phusebox schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:32:
R6V2 is overigens nu te koop, de mijne is in iig binnen
Waar heb je die vandaan dan?
Gamehubs shipt morgen, Play-Asia staat op de 25e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Op dit moment heb ik er maar 1 en waarschijnlijk ook de topper van 2008:

GTA IV

Most anticipated game ever? Voor mij wel! :9~

Jullie nog games waar je echt naar uitkijkt?
Ik kan je eerlijk en oprecht zeggen dat GTA IV me absoluut NIETS kan schelen eigenlijk :p. En ik zal niet de enige zijn.

Game naarwaar ik het meest uitkijk momenteel....Rock Band (er staat trouwens een nieuwe trailer op de marketplace)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Games waar ik naar uit kijke hmm:
GTA IV
Fable 2
Ninja Gaiden 2
Halo wars
RBS vegas 2
Gears of war 2
Nieuwe tales spel(Tales of vespedia ofzo :P )

Zijn behoorlijk wat :D meest waar ik naar uit kijk zal tog Ninja gaiden 2 zijn, de eerste was geweldig en ik heb black ook al gedownload via live :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet wachten op GTA IV, hoewel het 'mogelijk' meer van hetzelfde zou kunnen zijn. zijn de GTA reeksen voor mij altijd uren en uren plezier.

Andere spellen waar ik ook erg op wacht is.

Gears of war 2 (hopelijk nu met veel betere multiplayer)
Fable 2
Rainbow Six, Vegas 2

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

Stel ik koop de xbox 360 arcade... thuis heb ik een hd ready tv. Is de standaard bijgeleverde kabel dan goed genoeg? Of moet ik een andere kabel aanschaffen... en maakt het nog uit of dit hdmi of composite is? Of zit hier geen verschil in....
Heb al gezocht in de vorige topics maar daar kom ik niet uit.

[ Voor 11% gewijzigd door IkWilbert op 18-03-2008 16:23 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

IkWilbert schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:23:
Stel ik koop de xbox 360 arcade... thuis heb ik een hd ready tv. Is de standaard bijgeleverde kabel dan goed genoeg? Of moet ik een andere kabel aanschaffen... en maakt het nog uit of dit hdmi of composite is? Of zit hier geen verschil in....
Heb al gezocht in de vorige topics maar daar kom ik niet uit.
Topicstart geprobeerd?

MochiGohan in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #46"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .zolder
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07 16:57
Games waar ik naar uitkijk
GTA IV
R6V2
Civilization

maar welke game volgens mij nog beter wordt dan de drie hierboven samen is Brothers In Arms 3. Gek dat ik niemand daar over hoor. check de gameplay op gametrailers.com!!! OMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boris van Gamekings is erg over te spreken over Rainbow Six Vegas 2. Ik ben benieuwd.
Maar persoonlijk kan ik niet meer wachten op GTA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Dus een HD-kabel met zowel component- als composietaansluitingen?
Hoe ziet zo'n ding eruit?
Is dat deze?
Afbeeldingslocatie: http://img.kelkoo.com/nl/medium/303/755/0017966811222055569649861674938155755303.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door IkWilbert op 18-03-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Die kabel op dat plaatje is alleen component met audio.
edit: ik was nog bezig met editten :P

[ Voor 29% gewijzigd door VantageR op 18-03-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Daarmee krijg je idd HD beeld op je televisie :)
VantageR schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:43:
Die kabel op dat plaatje is alleen composiet met audio.
Nee, dat is wel overduidelijk een componentkabel

[ Voor 70% gewijzigd door boe2 op 18-03-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
IkWilbert schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:36:
[...]

Dus een HD-kabel met zowel component- als composietaansluitingen?
Hoe ziet zo'n ding eruit?
Is dat deze?
[afbeelding]
Nee.
De HD/av kabel met zowel component als composietaansluiting heeft 6 tulp stekkertjes.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

VantageR schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:43:
Die kabel op dat plaatje is alleen component met audio.
edit: ik was nog bezig met editten :P
Maar wel goed voor mooi beeld op hd ready lcd? Beter dan de standaard bijgeleverde kabel?

Never mind, kabel is behoorlijk aan de prijs. Koop wel een pro versie waar een goede kabel bij zit hehe :)

[ Voor 15% gewijzigd door IkWilbert op 18-03-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

wil even Devil may cry 4 aanraden _/-\o_ wat een heerlijk spel!

Ik heb geen van de orige series gespeeld maar dat is allemaal niet zo erg.
Wat een gave game is dit, te dikke scenes,dikke graphics en hele vette soundtrack.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

Ik wacht eigenlijk alleen op GTA IV.

Verder heb ik nog een backlog van hier tot Tokyo (moet vrijwel al mijn games nog uitspelen), en speel ik de laatste weken eigenlijk amper tot niet op mijn 360.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SH4D3H schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:43:
[...]

Waar heb je die vandaan dan?
Gamehubs shipt morgen, Play-Asia staat op de 25e?
FRS, gewoon de Nederlandse economie ook een beetje steunen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Phusebox schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:41:
[...]

FRS, gewoon de Nederlandse economie ook een beetje steunen he
Ik wist niet eens dat ie hier al uit was :+
En ik heb niet zoveel te besteden op't moment en de import-versie kost maar de helft.
Een ander alternatief is downloaden, maar dat steunt geen enkele economie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op deze games zit ik echt te wachten

GTA 4
Fable 2
Alan wake
GOW 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarom wachten er zoveel mensen op GTA4? GTA 3 was ik echt op een halfuurtje beugespeeld.
OK, je kan missies doen, maar daar komt het ook gewoon neer op "rij van punt A naar punt B". Uit verveling rij je wat mensen omver en 10 minuten later ben je er weer op uitgekeken, kan je een echt spel gaan spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

1 woord:
(De) vrijheid.

[ Voor 8% gewijzigd door Muthas op 18-03-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat voor vrijheid? Mannetjes omverrijden? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:22:
Waarom wachten er zoveel mensen op GTA4? GTA 3 was ik echt op een halfuurtje beugespeeld.
OK, je kan missies doen, maar daar komt het ook gewoon neer op "rij van punt A naar punt B". Uit verveling rij je wat mensen omver en 10 minuten later ben je er weer op uitgekeken, kan je een echt spel gaan spelen :|
Omdat het in het geheel goed is uitgewerkt.
Als je een spel als gta wilt omschrijven als rij van punt a naar b terwijl je wat mensen aanrijdt, dan kun je elk spel wel slecht noemen.

Gta 3 was toch wel behoorlijk uniek voor zijn tijd, gta vc was qua sfeer en verbeterde gameplay nog beter, bij gta sa had ik ook op een gegeven moment dat het meer van hetzelfde was nadat ik het spel enkele keren had uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Boeboe schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:38:
Wat voor vrijheid? Mannetjes omverrijden? :O
:z GTA is veel, véél meer dan dat, het is niet voor niets steeds een garantie voor succes.
De vrijheid om te gaan en te staan waar je maar wilt, te doen wat je maar wilt, te rijden, te vliegen, te varen en ga zo maar door.
Dat het jouw genre niet is ok, maar doe GTA niet af als een saai, leeg spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs zonder missies is GTA een geweldige game voor mij. Ik kan met echt uren vermaken in die stad. Altijd proberen ergens op een gebouw te komen met stunts of net dat laatste pakketje zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Weet iemand trouwens of GTA IV op 1 DVD-ROM gaat passen of dat je er meerdere hebt(bv zoals Lost Oddysey)? Op de PS3 weet ik het wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

barzi schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 20:30:
Weet iemand trouwens of GTA IV op 1 DVD-ROM gaat passen of dat je er meerdere hebt(bv zoals Lost Oddysey)? Op de PS3 weet ik het wel :P.
Hij komt op 7 DVD's

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een xbox met 120 GB hdd heeft de mogelijkheid het spel te installeren. Hierdoor zijn de laadtijden niet eens zoveel langer dan de ps3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:15:
[...]

een xbox met 120 GB hdd heeft de mogelijkheid het spel te installeren. Hierdoor zijn de laadtijden niet eens zoveel langer dan de ps3 versie.
Volgens mij is het een eis van MS dat je elk game zonder HD kan en moet kunnen spelen :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Laatst online: 22:20
Ik dacht dat tie uitkwam op 39356 floppies :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:09
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:15:
[...]

Gelul. Het spel heeft ingame niet eens laadtijden, daarnaast zijn er nog geen verschillen tussen de PS3 en XBOX360 bekent.

[ Voor 17% gewijzigd door SCIxX op 18-03-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:20
iceme schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:18:
[...]

Ik dacht dat tie uitkwam op 39356 floppies :O
Nope - wordt gewoon een 60gig harde schijf - en mocht je de game niet leuk meer vinden; deleten - en nieuwe "goedkope harde schijf" = en dan heb je alsnog voor die 65 euro teveel geld per gig betaald.

Dat gedeelte blijft me toch een beetje dwarszitten - dat je tegenwoordig voor 79 euro een 500gig harde schijf kunt kopen - en dat microsoft nog steeds een 100 euro voor 20 gig wil hebben....
(alhoewel; tegenwoordig een fabriek vinden die nog 20gigs wil maken = zal ook niet makkelijk zijn)

Verder ben ik ZEER content met mijn xboxje (via tversity); COD4 en guitar hero zijn mijn leukste games..... van arcade ben ik helemaal verliefd of RezHD - en mijn verlanglijstje heeft GTA4 (reeds besteld) en eigenlijk rockband (maar door getreuzel en "maar nix kunnen bevestigen" etc - begin ik behoorlijk te twijfelen of ik MTV dat geld wel gun).
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.