Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is, om niet alleen muziek van een externe hd op de xbox 360 af te spelen, maar ook films (ala divx) ?
Hmm ik heb de mijne vanmiddag gekoch met 175 voerding en hij heeft blijkbaar de benq drive. Ik kende dat plaatje niet. Ben blij te lezen dat ik een goede dvd speler erin hebbarzi schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:00:
[...]
Die 3de game kreeg je gratis of zelf erbij gekocht? Als je die gratis erbij hebt gekregen, bij welke winkel heb je het dan gekocht (als ik vragen mag) En welke DVD-drive had je?
[afbeelding]
Ja, werkt perfect...Anoniem: 35354 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:40:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is, om niet alleen muziek van een externe hd op de xbox 360 af te spelen, maar ook films (ala divx) ?
Echt een zoekvraagje hoor..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Zijn er ook mensen die qua fans de Xbox 360 stiller hebben gekregen? Mijn DVD-drive is dankzij een FW-mod nu muisstil en kent qua performance geen negatieve effecten.
Qua airflow en Decibell zijn de std-fans nou niet bepaald ideaal. Ik had besloten om andere fans te komen die zogenaamd 40% meer airflow gaven en stiller zouden moeten zijn, maar helaas.... waren het waadeloze fans met een ronkend geluid die sowieso niet stiller waren.
Wellicht maakt mijn 360 herrie omdat de koelpasta etc. niet ideaal is? Het betreft trouwens een Premium van 1,5 jaar oud.
@DJMurtz, zie edit Gezien ik een FW-mod heb gedaan, zal ik ook wel weten hoe ik die fans moet vervangen
Qua airflow en Decibell zijn de std-fans nou niet bepaald ideaal. Ik had besloten om andere fans te komen die zogenaamd 40% meer airflow gaven en stiller zouden moeten zijn, maar helaas.... waren het waadeloze fans met een ronkend geluid die sowieso niet stiller waren.
Wellicht maakt mijn 360 herrie omdat de koelpasta etc. niet ideaal is? Het betreft trouwens een Premium van 1,5 jaar oud.
@DJMurtz, zie edit Gezien ik een FW-mod heb gedaan, zal ik ook wel weten hoe ik die fans moet vervangen
[ Voor 15% gewijzigd door Carel op 15-03-2008 09:29 ]
Maar helaas wat? Ze koelden niet voldoende? Je wist niet hoe je ze moest inbouwen? Ze maakte even veel geluid?Carel schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 08:57:
Zijn er ook mensen die qua fans de Xbox 360 stiller hebben gekregen? Mijn DVD-drive is dankzij een FW-mod nu muisstil en kent qua performance geen negatieve effecten.
Qua airflow en Decibell zijn de std-fans nou niet bepaald ideaal. Ik had besloten om andere fans te komen die zogenaamd 40% meer airflow gaven en stiller zouden moeten zijn, maar helaas....
Wellicht maakt mijn 360 herrie omdat de koelpaste etc niet ideaal is? Het betreft trouwens een Premium van 1,5 jaar oud.

[ Voor 21% gewijzigd door DJMurtz op 15-03-2008 09:09 ]
Nog een tipje voor mensen die op zoek zijn naar goedkope games. Toys'r'us heeft nu een leuke aanbieding. Stranglehold is daar nu 15 euro (ze hadden nog een paar titels voor die prijs, maar die waren minder (the robinsons en perfect dark zero) en heb er ook de orange box voor maar 30 euro aangeschaft.....
Ik vind het leuk om op m'n xbox cod4, r6, etc. te spelen. Mijn vriendin vindt daar niets aan en speelt liever puzzelspellen en bordspellen op de xbox. Met als gevolg dat we eigenlijk weinig gebruik maken van het ding, terwijl we het eigenlijk allebei leuk vinden om er op te spelen.
Lego Starwars was een uitkomst omdat we dat beiden wel een leuk spel vonden en we dit samen konden doen. Dit hebben we echter uitgespeeld.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iets vergelijkbaars. We moeten het spel allebei leuk vinden en het moet ook samen speelbaar zijn.
Hebben jullie nog ideeen?
Lego Starwars was een uitkomst omdat we dat beiden wel een leuk spel vonden en we dit samen konden doen. Dit hebben we echter uitgespeeld.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iets vergelijkbaars. We moeten het spel allebei leuk vinden en het moet ook samen speelbaar zijn.
Iemand al Condemned 2 in de winkels zien liggen?
Die moet ik gewoon hebben.
Die moet ik gewoon hebben.
Beautiful katamariKillkees schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:27:
Ik vind het leuk om op m'n xbox cod4, r6, etc. te spelen. Mijn vriendin vindt daar niets aan en speelt liever puzzelspellen en bordspellen op de xbox. Met als gevolg dat we eigenlijk weinig gebruik maken van het ding, terwijl we het eigenlijk allebei leuk vinden om er op te spelen.
Ze zijn nog niet uit, maar Lego Batman en Lego Indiana Jones komen dit jaar uit. Daarnaast is misschien Viva Pinata iets?Killkees schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:27:
Koop wat Live Points en laat haar zelf een paar spellen uitproberen en kopen in de Xbox Live Arcade. Er zijn zoveel leuke puzzelspellen die je even snel kunt spelen! Puzzelquest is erg leuk, Boogie Bunnies, Bomberman, en nog veel meerKillkees schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:27:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ze heeft een eigen account en koopt Xbox live arcade helemaal leeg... (vrouwen en winkelenNitai schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:54:
[...]
Koop wat Live Points en laat haar zelf een paar spellen uitproberen en kopen in de Xbox Live Arcade. Er zijn zoveel leuke puzzelspellen die je even snel kunt spelen! Puzzelquest is erg leuk, Boogie Bunnies, Bomberman, en nog veel meerJe weet niet wat je mist

Dat is dus niet het probleem, maar het gaat er om dat we graag samen iets spelen wat we beiden leuk vinden.
Hoeft trouwens ook niet per se een puzzelspel te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Killkees op 15-03-2008 11:59 ]
Ok misschien een stomme vraag hoor maar ik kwam er niks over tegen in de topicstart. Het volgende probleem kwam ik vanmorgen tegen. Ik heb mijn Xbox360 gisteren gekocht met een aantal arcade spelletjes demo's meegeleverd. Nu heb ik mijn xbox aangesloten via vga op mijn samsung 226bw. Echter toen ik het demo arcade spelletje feeding frenzy wilde opstarten gaf het de melding dat het niet pal 50 HZ ondersteunt en dat ik dit moest wijzigen in de display options van de console naar pal 60 HZ.
Maar het stomme is dat kan ik helemaal niet. Die hele optie zit er niet tussen want ik gebruik een vga voor een tft computerscherm aansluiting en geen tv. Betekent dit dat ik meer spellen niet kan spelen? Want als gta4 bijvoorbeeld dan niet werkt of een ander tof spel dan voel ik me wel genaait?
Maar het stomme is dat kan ik helemaal niet. Die hele optie zit er niet tussen want ik gebruik een vga voor een tft computerscherm aansluiting en geen tv. Betekent dit dat ik meer spellen niet kan spelen? Want als gta4 bijvoorbeeld dan niet werkt of een ander tof spel dan voel ik me wel genaait?

Anoniem: 130184
Ik heb precies hetzelfde gehad met Hitman voor de 360. Dat was in ieder geval een bug, ik moest de 360 met composiet of scart aansluiten, dan de refresh op 60hz zetten, en dan het ding weer terug op vga hangen. Laat ik nou net die sd kabel niet meer hebben... Maar dat interesseerde ze natuurlijk weer niet.Kaasje123 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:59:
Ok misschien een stomme vraag hoor maar ik kwam er niks over tegen in de topicstart. Het volgende probleem kwam ik vanmorgen tegen. Ik heb mijn Xbox360 gisteren gekocht met een aantal arcade spelletjes demo's meegeleverd. Nu heb ik mijn xbox aangesloten via vga op mijn samsung 226bw. Echter toen ik het demo arcade spelletje feeding frenzy wilde opstarten gaf het de melding dat het niet pal 50 HZ ondersteunt en dat ik dit moest wijzigen in de display options van de console naar pal 60 HZ.
Wen er maar aan, gamen op "next-gen" is niet meer plug&play helaas. Ik ben al veel te veel van dit soort geintjes tegengekomen.
windows firewall of andere firewall?ThunderNet schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:22:
en dat heb ik dus precies gedaan
Xbox360 staat in Windows Media Player toegevoegd, en geallowed.
Kijk ik op de xbox, bij idd media en dan X, computer, zegt ie geen computers gevonden.
Heb dus de xbox/pcconnect aanwijzingen gevolgd.
zoja heeft mediacenter extender broncontrole wel toegang?
Zijn er nog meer mensen die The bourne conspiricy er geweldig vinden uitzien. De laatste trailer is echt super, niet direct de graphics maar vooral de animation en actie zijn geweldig!
Google maar eens op macdrive pro,format hd als hfs+ en hoppa.divx erop,mp3,wmvhd etc etcAnoniem: 35354 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:40:
Maar ik snap het niet want als je een andere kabel eraan hangt waar die opties wel te zien zijn en je slaat dat op en hangt vervolgens weer een andere kabel eraan dan zijn die instellingen toch ook niet meer opgeslagen?Anoniem: 130184 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:17:
[...]
Ik heb precies hetzelfde gehad met Hitman voor de 360. Dat was in ieder geval een bug, ik moest de 360 met composiet of scart aansluiten, dan de refresh op 60hz zetten, en dan het ding weer terug op vga hangen. Laat ik nou net die sd kabel niet meer hebben... Maar dat interesseerde ze natuurlijk weer niet.
Wen er maar aan, gamen op "next-gen" is niet meer plug&play helaas. Ik ben al veel te veel van dit soort geintjes tegengekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasje123 op 15-03-2008 13:07 ]
Bij mij werkte het voor Hitman wel, of dit voor jou gaat werken durf ik niet te zeggen. Dit was in ieder geval een omschrijving van mijn probleem, en in die thread klaagt ook iemand dat ie dat probleem met wat arcade games heeft:Kaasje123 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:05:
[...]
Maar ik snap het niet want als je een andere kabel eraan hangt waar die opties wel te zien zijn en je slaat dat op en hangt vervolgens weer een andere kabel eraan dan zijn die instellingen toch ook niet meer opgeslagen?Ik kan dat namelijk doen die mogelijkheid heb ik maar werkt dat ook echt? Ik heb namelijk geen zin om alles los te moeten trekken en met de xbox door het huis heen sjouwen. Raar hoor.....
http://www.eurogamer.net/...d_id=96088&category_id=39
Hoe het werkt weet ik ook niet, wellicht dat ie stiekem toch naar de SD settings kijkt terwijl ie dat helemaal niet hoort te doen omdat die opties nergens op slaan voor HD.
Anoniem: 77857
Welke shooter kan ik het beste halen voor de 360? R6 of toch CoD4? En is Perfect Dark Zero trouwens nog wat? Ik heb PD1 echt helemaal grijs gespeeld op de N64.
Firewall aan of uit maakt niet uit. En het lijkt me dat MediaPlayer sharing gedoe de toegang tot de hardeschijf regelt toch? Dat ik die ruimte niet apart hoef te sharen?fragcompany schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:44:
[...]
windows firewall of andere firewall?
zoja heeft mediacenter extender broncontrole wel toegang?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Wachten tot de 24e en dan R6:V deel 2 halen.Anoniem: 77857 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:50:
Welke shooter kan ik het beste halen voor de 360? R6 of toch CoD4? En is Perfect Dark Zero trouwens nog wat? Ik heb PD1 echt helemaal grijs gespeeld op de N64.
PDZ is bagger, maar door €13,- bij de MM kan je hem wel meenemen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Heb je ze beide op draad of draadlos zitten?ThunderNet schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:51:
[...]
Firewall aan of uit maakt niet uit. En het lijkt me dat MediaPlayer sharing gedoe de toegang tot de hardeschijf regelt toch? Dat ik die ruimte niet apart hoef te sharen?
Bij mij werkt het enit als de een op draadloos en de ander op kabel zit.
Is bedraad 
Zitten beiden aan de switch, andere poort van de switch gaat naar de router.
Zitten beiden aan de switch, andere poort van de switch gaat naar de router.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ok dit heeft inderdaad gewerkt. Apart hoor maar ben blij dat ik het nu kan gebruikenAnoniem: 130184 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:18:
[...]
Bij mij werkte het voor Hitman wel, of dit voor jou gaat werken durf ik niet te zeggen. Dit was in ieder geval een omschrijving van mijn probleem, en in die thread klaagt ook iemand dat ie dat probleem met wat arcade games heeft:
http://www.eurogamer.net/...d_id=96088&category_id=39
Hoe het werkt weet ik ook niet, wellicht dat ie stiekem toch naar de SD settings kijkt terwijl ie dat helemaal niet hoort te doen omdat die opties nergens op slaan voor HD.
Anoniem: 12316
Het 'beste' is het spel wat bij jou het best past. Hou je van close combat tactical shooters? Rainbow 6: Vegas. Ben je meer een type van de grotere militaire conflicten? Call of Duty 4.Anoniem: 77857 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:50:
Verder kan ik aanraden om reviews en dergelijke door te nemen, want dan kan je voor jezelf bepalen wat voor jou het beste is. Altijd uitgaan van de mening van anderen is niet handig
* SH4D3H heeft iedereen die in dit topique gereageerd heeft én een gamertag in z'n sig heeft toegevoegd 
Ontopic: Is het nou al duidelijk of GTA nou wel of niet regiovrij is?
Er zijn daarover nogal wat tegenstrijdigheden te vinden.
Anoniem: 237666
Valt 'review' niet ook onder "mening van anderen"?Anoniem: 12316 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:32:
[...]
Het 'beste' is het spel wat bij jou het best past. Hou je van close combat tactical shooters? Rainbow 6: Vegas. Ben je meer een type van de grotere militaire conflicten? Call of Duty 4.
Verder kan ik aanraden om reviews en dergelijke door te nemen, want dan kan je voor jezelf bepalen wat voor jou het beste is. Altijd uitgaan van de mening van anderen is niet handig
PDZ schijnt de PD naam geen eer aan te doen, zowel grafisch als op het gebied van gameplay stelt het niet bijzonder veel voor. *mening*, heb PD N64 overigens ook platgespeeld
Hier staat tegenover dat PDZ wel al voor 15 euro te krijgen is. Voor die prijs kan er weinig foutgaan, naar mijn mening
Een review is ook gewoon de mening van een ander...Anoniem: 12316 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:32:
[...]
Heren, en wellicht dames,
Feliciteer me maar! Ik heb zojuist een XBOX van mn ouders gekregen... (Net besteld, voor mn verjaardag).
Een PRO versie, met Forza Motosport2, én Viva Pinata...
Ben dus nu dol blij.
Maar nu vroeg ik me eigenlijk af, is er ook een mogelijkheid om een XBOX aan mn versterker aan te sluiten, met een digitaal signaal, of word het anoloog?
Feliciteer me maar! Ik heb zojuist een XBOX van mn ouders gekregen... (Net besteld, voor mn verjaardag).
Ben dus nu dol blij.
Maar nu vroeg ik me eigenlijk af, is er ook een mogelijkheid om een XBOX aan mn versterker aan te sluiten, met een digitaal signaal, of word het anoloog?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Kunt een optische kabeltje tussen je xbox en je versterker knopen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mij nog nietSH4D3H schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:46:
* SH4D3H heeft iedereen die in dit topique gereageerd heeft én een gamertag in z'n sig heeft toegevoegd
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 12316
Semi. Het eindoordeel is een mening, maar er worden als het goed is ook feiten opgesomd en beelden / screenshots getoond. Reviews zonder feiten zou ik zelf helemaal niet serieus nemenAnoniem: 237666 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:04:
[...]
Valt 'review' niet ook onder "mening van anderen"?
PDZ schijnt de PD naam geen eer aan te doen, zowel grafisch als op het gebied van gameplay stelt het niet bijzonder veel voor. *mening*, heb PD N64 overigens ook platgespeeld
Hier staat tegenover dat PDZ wel al voor 15 euro te krijgen is. Voor die prijs kan er weinig foutgaan, naar mijn mening
Viva Pinata is niet aan mij besteed, dat wordt soms gespeeld door huisgenootjes, maar ik heb dat ding nu al bijna een half jaar en Forza verveelt nog steeds niet.Kecin schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:52:
Ik zit het nu zelfs te spelen
(Terwijl ik PGR4 nog heb liggen, zonder gespeeld te hebben en ook Lost Odysssey nog lang niet uit heb
Nu wel en BM boven je ook.
http://www.pcgamespecial.nl/?itemid=7280
Rainbow 6 vegas 2 uitgesteld ?
Perfect Dark Zero is nog de 15euro niet waard die je er voor moet betalen. Ik kreeg hem gratis bij mijn supersize pakket, 1x gespeeld en nooit meer aangeraakt.
Dat is raar zag gisteren iemand van me friendlist ermee spelenStollie schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 17:50:
http://www.pcgamespecial.nl/?itemid=7280
Zie het al, dat is voor de PC
[ Voor 5% gewijzigd door sekeroglan op 15-03-2008 18:15 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Misschien overwegen tversity of winamp remote te gebruiken ?ThunderNet schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:51:
[...]
Firewall aan of uit maakt niet uit. En het lijkt me dat MediaPlayer sharing gedoe de toegang tot de hardeschijf regelt toch? Dat ik die ruimte niet apart hoef te sharen?
Lego Batman en Indiana Jones staan inderdaad al op onze lijst...Walkman schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:52:
[...]
Ze zijn nog niet uit, maar Lego Batman en Lego Indiana Jones komen dit jaar uit. Daarnaast is misschien Viva Pinata iets?
De party game van viva pinata wel. Dat zijn allemaal minigames ala Mario Party. Het tuin spel versie niet dat is maar 1 player.Killkees schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:54:
[...]
Lego Batman en Indiana Jones staan inderdaad al op onze lijst.... ik heb ff gekeken naar Viva Pinata, maar dat kun je volgens mijn niet met z'n tweeen spelen. toch?
Haha, ja ik denk dat het ook meer een game voor mn vriendin isSH4D3H schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 17:08:
[...]
Viva Pinata is niet aan mij besteed, dat wordt soms gespeeld door huisgenootjes, maar ik heb dat ding nu al bijna een half jaar en Forza verveelt nog steeds niet.
Ik zit het nu zelfs te spelen
(Terwijl ik PGR4 nog heb liggen, zonder gespeeld te hebben en ook Lost Odysssey nog lang niet uit heb)
[...]
Nu wel en BM boven je ook.
Maar Forza lijkt me wel erg tof. En het zit er in principe voor 'niets' bij.. Dus dat maakt niet erg veel uit.
Wou eigenlijk de Xbox vooral hebben voor Assasin Creed, en GTA IV...
Maareh, donderdag komt die binnen.. Kan niet wachten
Zit nu ookal druk GameTrailers te kijken, mn laatste console was de Wii, en tja, dat is voor HD gaming niet wat natuurlijk...
Word wennen, ik ben PS2 gewent qua controller, en vind die van de Xbox nogal groot. Maareh, tja, kijken of het wat word
BM schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:55:
Kunt een optische kabeltje tussen je xbox en je versterker knopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Kecin op 15-03-2008 19:36 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Als je pc internet sharing aan heeft staan vindt de xbox hem ook niet, misschien is dat het.ThunderNet schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:22:
en dat heb ik dus precies gedaan
Xbox360 staat in Windows Media Player toegevoegd, en geallowed.
Kijk ik op de xbox, bij idd media en dan X, computer, zegt ie geen computers gevonden.
Heb dus de xbox/pcconnect aanwijzingen gevolgd.
Ik vind de controller van de Xbox360 fijner dan die van de PS2/3.Kecin schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 19:34:
[...]
Word wennen, ik ben PS2 gewent qua controller, en vind die van de Xbox nogal groot. Maareh, tja, kijken of het wat word...
Hij ligt gewoon beter in de hand, er is echt over nagedacht denk ik.
De PS controller is al vrijwel hetzelfde sinds de PS1.
Ik heb sinds een paar weken een Xbox 360, een nieuwe versie met HDMI, BenQ drive en Falcon moederbord. Stamt uit december 2007, gekocht bij Bol dus top aankop geweest! Ben er zeer content mee nadat ik de eerste week alleen maar bezig was met de juiste kabels kopen e.d. Maar nu alles werkt gaat het prima.
Op een ding na, ik game meestal op mijn Syncmaster TFT via de HD naar VGA, soms wil ik ook wel eens gamen in de huiskamer op de HD ready TV via een HDMI kabeltje dat ik voor 5 euro op Ebay heb gescoort. Als ik de Xbox echter verplaats (nadat die 24u is uit geweest), en heel voorzichtig neer zet op het TV kastje en dan aan doe krijg ik een RROD. Drie rode ringetjes volgens mij, hij wil gewoon niet aan.
Na een minuut of 15 werkt het echter weer prima. Kan iemand verklaren waar dit aan ligt? Ik doe er echt heel voorzichtig mee, maar verplaatsen vind die echt niet leuk.
Vandaag Bully gekocht, erg leuke game
Op een ding na, ik game meestal op mijn Syncmaster TFT via de HD naar VGA, soms wil ik ook wel eens gamen in de huiskamer op de HD ready TV via een HDMI kabeltje dat ik voor 5 euro op Ebay heb gescoort. Als ik de Xbox echter verplaats (nadat die 24u is uit geweest), en heel voorzichtig neer zet op het TV kastje en dan aan doe krijg ik een RROD. Drie rode ringetjes volgens mij, hij wil gewoon niet aan.
Na een minuut of 15 werkt het echter weer prima. Kan iemand verklaren waar dit aan ligt? Ik doe er echt heel voorzichtig mee, maar verplaatsen vind die echt niet leuk.
Raar geen problemen hier en je wil niet weten wat er allemaal mee is gebeurddrGoeroe schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:03:
Ik heb sinds een paar weken een Xbox 360, een nieuwe versie met HDMI, BenQ drive en Falcon moederbord. Stamt uit december 2007, gekocht bij Bol dus top aankop geweest! Ben er zeer content mee nadat ik de eerste week alleen maar bezig was met de juiste kabels kopen e.d. Maar nu alles werkt gaat het prima.
Maar weet je zeker dat het 3 rode ringetjes zijn en geen 4 ofzo?
Nee het zijn er maar drie, en het is al de tweede keer dat het gebeurd als ik hem in de huiskamer op het TV kastje zet. Ik weet dat vier rode ringen kabelproblemen zijn, maar de kabel is niets aan gebeurd en na een tiental minuten doet die het beide keren wel weer.sekeroglan schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:22:
[...]
Raar geen problemen hier en je wil niet weten wat er allemaal mee is gebeurd![]()
Maar weet je zeker dat het 3 rode ringetjes zijn en geen 4 ofzo?
Eerste keer dat ik het zag dacht ik al van, nou dit begint lekker, maar gelukkig deed die het daarna weer.
Ik twijfel nu echt heel erg tussen de Xbox 360 en de PS3. De Xbox 360 is nu echt lekker geprijst. Maar mij gaat het natuurlijk om de games die uitkomen. Nu vind ik dat bij beide consoles goede games hebben/krijgen. Ook de exclusives. Maar ik heb mijn twijfels bij de 360 exclusives. Want zijn dat wel echte exclusives? Ik bedoel, Gears of Wars was volgens mij een exclusive. Deze is ook op de PC gekomen. Ook Halo 3 was een exclusive, deze komt ook op de PC. Volgens mij komen de meeste "exclusives" van de 360 toch op de PC, terwijl de exclusives van de PS3 echte exclusives zijn. Ik vind dit eigenlijk niet zo netjes van Microsoft.
Hierdoor twijfel ik dus, want als ik de 360 "exclusive" uiteindelijk op mijn PC kan spelen, kan ik beter voor de PS3 gaan. Wat vinden jullie hiervan? Vinden jullie dit, net als ik, ook niet zo netjes van Microsoft? En waarom zijn jullie uiteindelijk(ik denk dat jullie dit wel wisten) toch voor de 360 gegaan?
Hierdoor twijfel ik dus, want als ik de 360 "exclusive" uiteindelijk op mijn PC kan spelen, kan ik beter voor de PS3 gaan. Wat vinden jullie hiervan? Vinden jullie dit, net als ik, ook niet zo netjes van Microsoft? En waarom zijn jullie uiteindelijk(ik denk dat jullie dit wel wisten) toch voor de 360 gegaan?
Anoniem: 107573
Er bestaat ook nog zoiets als console exclusive, wat dus inhoudt dat game x echt alleen maar op console x verschijnt. Wat dus ook het geval is bij de door jou opgenoemde titels. Verder begrijp ik niet echt goed wat jij daar " niet netjes" aan vindt. Microsoft heeft nou eenmaal een grotere band met de PC, dus ook met games voor de PC getuige de Games for Windows brand. Dus als jij niet wilt dat " jouw" Xbox360 games ook op de PC gaan verschijnen, moet je lekker een PS3 kopen, daar is de kans inderdaad een stuk kleiner dat die games ook op de PC gaan verschijnen 
Of koop ze allebij, best of both worlds
Al raad ik je écht een Xbox360 aan, maar dat is uiteraard een persoonlijke keuze
.
Of koop ze allebij, best of both worlds
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 15-03-2008 22:11 ]
Want?Anoniem: 107573 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:08:
Er bestaat ook nog zoiets als console exclusive, wat dus inhoudt dat game x echt alleen maar op console x verschijnt. Wat dus ook het geval is bij de door jou opgenoemde titels. Verder begrijp ik niet echt goed wat jij daar " niet netjes" aan vindt. Microsoft heeft nou eenmaal een grotere band met de PC, dus ook met games voor de PC getuige de Games for Windows brand. Dus als jij niet wilt dat " jouw" Xbox360 games ook op de PC gaan verschijnen, moet je lekker een PS3 kopen, daar is de kans inderdaad een stuk kleiner dat die games ook op de PC gaan verschijnen
Of koop ze allebij, best of both worldsAl raad ik je écht een Xbox360 aan, maar dat is uiteraard een persoonlijke keuze
.
De meeste games die Xbox360-exclusief waren en toen voor de PC kwamen vond ik maar slechte ports eigenlijk. Verder trok mijn PC het allemaal niet meer zo lekker, maar dat is natuurlijk persoonlijk.barzi schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:02:
De uiteindelijke doorslag zat hem bij mij in de gigantische library, waar echt een boel toppers bijzitten.
Die library is tot nu toe nog steeds veel groter dan die van de PS3. De prijs en de controller waren trouwens ook niet onbelangrijk. De PS3 was toen nog veel duurder dan de Xbox.
Als er echt interessante PS3 exclusives komen, zoals Killzone 2, zal ik echter ook een PS3 aanschaffen. Waarschijnlijk is die dan ook weer goedkoper
Moeilijk kan het toch niet zijn? Kijk gewoon welke games uit zijn/gaan uitkomen op beide consoles. Degene die het meest aantrekkelijke lijstje voor je heeft kies je gewoonbarzi schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:02:
Ik twijfel nu echt heel erg tussen de Xbox 360 en de PS3.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
wellicht zijn er andere aspecten aan elektronische apperaten verbonden die genoemde tweaker meeneemt in zijn keus?Boeboe schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:42:
[...]
Moeilijk kan het toch niet zijn? Kijk gewoon welke games uit zijn/gaan uitkomen op beide consoles. Degene die het meest aantrekkelijke lijstje voor je heeft kies je gewoon
om even op barzi's vraag in te gaan: ik heb gekozen voor de xbox omdat ik er een gratis kreeg, deze was echter nogal brak maar toen hij de geest gaf had ik teveel spellen gekocht om over te stappen op de ps3, laatste had op dit moment nog niet veel interessante titels beschikbaar.
Games is toch wel de reden om voor een xbox te kiezen: online gaming kan op beiden, en voor andere functies hoef je het niet te doen, hierin blinkt de ps3 uit.
Wat je zegt klopt echter, er is geen enkel interessant spel op de xbox voorlopig dat niet te spelen is op de pc, een uitzondering is halo3, al is dit slechts een kwestie van tijd.
Xbox kost echter nog maar 195 euro, voor dat geld koop je net wel/net geen videokaart die dezelfde graphics gaat geven. Daarnaast ontwikkelen ze nog zeker 1,5-2 jaar, zo niet langer, spellen voor de xbox360. Op de pc is dat weer een ander verhaal, crysis gaat al niet lekker lopen op die kaart, en andere pc games in de toekomst dus ook niet.
Als je niet veel geld hebt dan is de xbox toch de beste keus. De spellen zijn vaak nog goedkoper ook!
Xbox LIVE is vziw toch wel iets uitgebreider dan de tegenhanger, maar daar betaal je dan ook voor.Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:52:
[...]
Games is toch wel de reden om voor een xbox te kiezen: online gaming kan op beiden, en voor andere functies hoef je het niet te doen, hierin blinkt de ps3 uit.
Verder kan de PS3 ook weer niet zoveel boeiends meer, het ding speelt Blu-rays af, maar daarmee is het voor mij ook gelijk gedaan en ik denk de meesten met mij. DivX werkt bijv. ook prima op de 360.
Ja, bij Sony betaal je 10 euro PS3-toeslagDe spellen zijn vaak nog goedkoper ook!
Anoniem: 131051
Never change a winning combination...SH4D3H schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:03:
[...]
Ik vind de controller van de Xbox360 fijner dan die van de PS2/3.
Hij ligt gewoon beter in de hand, er is echt over nagedacht denk ik.
De PS controller is al vrijwel hetzelfde sinds de PS1.
Verder persoonlijk natuurlijk. Ik ga waarschijnlijk binnenkort ook overstag voor de xbox, maar ik blijf de controller jammer vinden.
Eerlijk is eerlijk, sinds de sixaxis triggers heeft gekregen vind ik de L2 en R2 moeilijker te gebruiken. (door de afhellende knoppen) en de triggers van de xbox controller zijn dus handiger.
Echter, dat ene stickje links dat niet geplaatst is zoals dat van een playstation stoort me enorm
Blu Ray is niet enkel voor films. Het maakt deel uit van het totaalpakket van de console en biedt dus ook voordeel voor de games (ook al gebruik je het niet voor het kijken van films). Dan krijg je zoals nu games op drie dvd's (als ik goed geinformeerd ben) en beknibbelen op assassins creed omdat het ook op een dvd moest kunnen. MGS is verder zo groot dat er slechts één language op de blu ray past, so go figure...SH4D3H schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 23:13:
[...]
Xbox LIVE is vziw toch wel iets uitgebreider dan de tegenhanger, maar daar betaal je dan ook voor.
Verder kan de PS3 ook weer niet zoveel boeiends meer, het ding speelt Blu-rays af, maar daarmee is het voor mij ook gelijk gedaan en ik denk de meesten met mij. DivX werkt bijv. ook prima op de 360.
[...]
Ja, bij Sony betaal je 10 euro PS3-toeslag
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 15-03-2008 23:23 ]
Die zal dan iig breder moeten zijn.Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 23:21:
[...]
Echter, dat ene stickje links dat niet geplaatst is zoals dat van een playstation stoort me enormDat wordt dus wennen!! De logische manier is om beide duimen gewoon symmetrisch neer te leggen en daaronder de stickjes te vinden. (sinds de ps1 game ik enkel nog analoog, de D pad is zeker niet m'n 'voorkeursinvoer) Door die analoge stick zo hoog en langszij te plaatsen moet n'm duim rechter omhoog 'reiken' naar het stickje, waardoor ik minder controle heb. Zeker in verticale zin. En ik heb nochtans erg grote handen. Als er ooit een 3rd party controller verschijnt met een symmetrische layout voor de xbox, please let me know
Als er zo'n pookje zou zitten op de plek van 't D-pad dan zouden je duimen elkaar regelmatig tegenkomen
Dat lijkt me helemaal niet de bedoeling.
Ow, en dat wennen valt reuze mee, ik was ook de PS controller gewend, maar na een weekje de 360 controller ben je verkocht
Lost Oddyssey is zelfs 4 disks, maar met 15 uur speeltijd per disk is dat mi totaal niet hinderlijk.Dan krijg je zoals nu games op drie dvd's (als ik goed geinformeerd ben)
Voorlopig zit ik dan ook nog op disk 1
Ik heb begrepen dat men alles uncompressed op het schijfje wil kwakken, ja, dan kan ik het me voorstellen. Tegenwoordig zijn er prima lossless compressieformaten en ook hele goede lossy codecs waarbij 99 van de 100 mensen geen verschil horen met het origineel.MGS is verder zo groot dat er slechts één language op de blu ray past, so go figure...
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze de 360 naar beneden willen halen omdat die geen 50 GB disks heeft en dat het spel op de 360 nooit zou kunnen werken, maar een beetje tweakert trapt daar niet in
Ik ben ook geen MGS fan trouwens, als ik een PS3 koop is het voor Killzone 2 (en evt. RFoM2)
Lijkt me perfect kunnen eigenlijk. Het centrum van de D pad en het rechter stickje liggen ver genoeg uit elkaar. Ziet er niet anders uit dan een playstation controller. Gewoon D pad en stickje omwisselenSH4D3H schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 23:33:
[...]
Die zal dan iig breder moeten zijn.
Als er zo'n pookje zou zitten op de plek van 't D-pad dan zouden je duimen elkaar regelmatig tegenkomen
Dat lijkt me helemaal niet de bedoeling.
Ik vermoed zelf dat de keuze is ingegeven om niet op een playstation controller te lijken. "Het mag niet op een playstation look a like controller lijken, ik weet het, zet het stickje linksboven"...
Ik probeer het, maar met mijn duimen wordt het behoorlijk krapAnoniem: 131051 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 23:43:
[...]
Lijkt me perfect kunnen eigenlijk. Het centrum van de D pad en het rechter stickje liggen ver genoeg uit elkaar. Ziet er niet anders uit dan een playstation controller. Gewoon D pad en stickje omwisselen
Ik vermoed zelf dat de keuze is ingegeven om niet op een playstation controller te lijken. "Het mag niet op een playstation look a like controller lijken, ik weet het, zet het stickje linksboven"...
Verder vind ik het prima zoals het nu is trouwens.
Maar dat look-a-like verhaaltje zou ook best kunnen
De originele Xbox controller had trouwens wel genoeg ruimte voor mijn duimen maar had dezelfde lay-out zie ik net. Maarja, het motto van de meeste bedrijven is toch 'beter goed gejat dan slecht bedacht'?
Anoniem: 107573
Lekkerederederr controller
Ow ja, GTA4 xtra content, Mass Effect 2, Forza 3, Alan Wake, Bioschock 2, Fable 2 enzo

Nee, zonder gekheid, ik vindt de X360 echt voor mij persoonlijk de betere console, bovenstaande dingen zijn natuurlijk helemaal persoonlijk. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog geen Dual Shock 3 controller voor de PS3 heb, dus dat kan nog veranderen, maar dat ding wat je er nu bij krijgt is mij veels te ligt en klein. Ben geen Japanner hee.
Ik heb een PS3 gekocht voor die paar pareltjes die er ongetwijfeld aan zitten te komen, te beginnen binnenkort met GT 5 Prologue. Maar sinds ik Uncharted en R&C uitgespeeld heb, staat m'n PS3 nu stof te happen. Tot 28 maart natuurlijk, want dan komt GT5:P
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 16-03-2008 02:58 ]
Exclusives die niet op de PC zijn uitgekomen:barzi schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:02:
Dead Rising (een absolute must have)
Condemned
Blu Dragon
Mass Effect
Eternal Sonata
PGR3 en 4
Forza motorsport
Saints Row
En er zijn er nog wel een paar op te noemen.
Inderdaad de grote krakers als Bioshock en Gears of War zijn op ook op de PC uitgekomen, maar daar spelen ze toch een stuk slechter. PC gaming is gewoon op sterven na dood, en UT3 was de genadeklap.
Daarnaast liggen veel van deze games al in de koopjesbak.
Want wat ze in PS3 topic "koopjes" noemen, noemen we hier bijna-full-price.
Neem daarbij dingen als XBMC, Xbox live!, de betere controller (die wel wat gewenning vergt, maar waarna je niet meer terugwil naar die kleine PS3 controller).
Bij mij komt er ook wel een PS3 naast te staan, maar pas als de echt leuke exclusives uit zijn, en tot een redelijk nivo zakt. Want op dit moment is de PS3 tov de 360 zijn geld niet waard.
Nope, de keuze is ingegeven door de meest gebruikte controls op de meest ergonomische plek te zetten (de plek waar je duimen zo'n natuurlijk mogelijke houding aanhouden). De 4 knoppen en de linker stick zijn de meest gebruikte contols, de D-pad is maar bijzaak.Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 23:43:
[...]
Voor Japanse "kinderhandjes" zitten de sticks van de PS3 goed, maar voor de gemiddelde westerling is het gewoon wachten op RSI.
[ Voor 20% gewijzigd door yzf1kr op 16-03-2008 08:04 ]
Anoniem: 51473
Weet iemand of er nog ergens de Halo 3 edition van de XBOX 360 te verkrijgen is? Ik bedoel dan wel nieuw. Ik ben al overal geweest, maar de meeste hebben ze niet gehad of uitverkocht.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 16-03-2008 09:03 ]
Dimplus heeft hem nog. 299 euroAnoniem: 51473 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 09:03:
Weet iemand of er nog ergens de Halo 3 edition van de XBOX 360 te verkrijgen is? Ik bedoel dan wel nieuw. Ik ben al overal geweest, maar de meeste hebben ze niet gehad of uitverkocht.
Waarom niet gewoon apart kopen? Ik denk dat je voor zo'n pak ook de normale prijs betaald, maar bij een losse xbox nu voordeel hebt vanwege de 50 euro prijsverlaging.
Kan iemand bevestigen dat de 360 met 4 games(eerst was het nog 5
) bij Xboxhome geen HDMI heeft en geen Falcon moederbord?
Zij vertellen dit namelijk aan mij, maar dat geen falcon geloof ik niet echt. Volgens mij heeft elke xbox op dit moment toch wel de Falcon moederbord. HDMI moet eigenlijk ook wel, MS heeft gezegt dat ze vanaf 2008 alleen nog maar MET HDMI leveren..
En is het trouwens zo dat als de 360 een falcon moederbord heeft, deze ook gelijk HDMi heeft? of andersom?
Zij vertellen dit namelijk aan mij, maar dat geen falcon geloof ik niet echt. Volgens mij heeft elke xbox op dit moment toch wel de Falcon moederbord. HDMI moet eigenlijk ook wel, MS heeft gezegt dat ze vanaf 2008 alleen nog maar MET HDMI leveren..
En is het trouwens zo dat als de 360 een falcon moederbord heeft, deze ook gelijk HDMi heeft? of andersom?
[ Voor 12% gewijzigd door Perzikvrucht op 16-03-2008 11:12 ]
Dacht dat het om de spel ging, het is nog vroegAnoniem: 51473 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 09:03:
[ Voor 13% gewijzigd door sekeroglan op 16-03-2008 11:21 ]
Heeft iemand toevallig nog wat gehoord van de gratis arcade game die ter compensatie van de downtijd in december zou worden aangeboden ?
In dit en vorige topic heb ik er niks over teug kunnen vinden in ieder geval.
Dat was Undertow en die kon je in januarie (dacht ik) gratis downloaden.
Daar ben je helaas bijna twee maanden te laat voor. Undertow was tussen 23 januari en 27 januari gratis te downloaden als goedmakertje.Psychokiller schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:34:
Heeft iemand toevallig nog wat gehoord van de gratis arcade game die ter compensatie van de downtijd in december zou worden aangeboden ?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En was ook hier de revue gepasseerd
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Uiteindelijk op je pc kunnen spelen heb je niet zoveel aan imo. Als een spel een jaar later pas uit komt op een pc is het meestal niet zo heel interessant meer.barzi schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:02:
Ik twijfel nu echt heel erg tussen de Xbox 360 en de PS3. De Xbox 360 is nu echt lekker geprijst. Maar mij gaat het natuurlijk om de games die uitkomen. Nu vind ik dat bij beide consoles goede games hebben/krijgen. Ook de exclusives. Maar ik heb mijn twijfels bij de 360 exclusives. Want zijn dat wel echte exclusives? Ik bedoel, Gears of Wars was volgens mij een exclusive. Deze is ook op de PC gekomen. Ook Halo 3 was een exclusive, deze komt ook op de PC. Volgens mij komen de meeste "exclusives" van de 360 toch op de PC, terwijl de exclusives van de PS3 echte exclusives zijn. Ik vind dit eigenlijk niet zo netjes van Microsoft.
Hmm, ik zie net toevallig dat TotemBall (Live Arcade) een free offer is. Wellicht een tip voor jullie
Je hebt daarvoor wel zo'n Xbox Live Vision Camera nodig ...
Das dan wel weer jammer
Das dan wel weer jammer
Het spel is niet gratis, je moet de Xbox Live Vision camera kopen om het spel überhaupt te kunnen spelen.Exorcist schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:28:
Hmm, ik zie net toevallig dat TotemBall (Live Arcade) een free offer is. Wellicht een tip voor jullie
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
...
[ Voor 97% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 16-03-2008 16:37 . Reden: Spuit 16 ]
Kan je geen gewone webcam gebuiken dan? Is toch ook usb?MetroidPrime schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:34:
[...]
Het spel is niet gratis, je moet de Xbox Live Vision camera kopen om het spel überhaupt te kunnen spelen.
Heel onwaarschijnlijk.Anoniem: 237666 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:47:
[...]
Kan je geen gewone webcam gebuiken dan? Is toch ook usb?
Je koopt niet puur een webcam. Je koopt een stukje techniek, inclusief de code die daarvoor geschreven is om het werkend te krijgen.Anoniem: 237666 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:47:
[...]
Kan je geen gewone webcam gebuiken dan? Is toch ook usb?
Zelfde geldt voor de Eye-Toy bij Sony.
jamaar, de eyetoy van sony is ook een doodgewone webcam (eentje van dlink om precies te zijn). Weliswaar kan je op de PS3 ook enkel de eyetoy gebruiken, maar zeggen dat het meer is dan enkel een webcam is niet waar.PWM schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:31:
[...]
Je koopt niet puur een webcam. Je koopt een stukje techniek, inclusief de code die daarvoor geschreven is om het werkend te krijgen.
Zelfde geldt voor de Eye-Toy bij Sony.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Het is ook niet meer dan een webcam, in beide gevallenBoeboe schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:21:
[...]
jamaar, de eyetoy van sony is ook een doodgewone webcam (eentje van dlink om precies te zijn). Weliswaar kan je op de PS3 ook enkel de eyetoy gebruiken, maar zeggen dat het meer is dan enkel een webcam is niet waar.
Ik bedoel meer de software die er geschreven is zodat bewegingen worden herkend. Daar betaal je ook voor. Als ik mij niet vergis is dat een standaard API die makers van de games kunnen gebruiken bij de PS3 en 360.
Dat is waar je ook voor betaald als je voor 49,- een camera koopt.
Even een paar korte vraagjes:
- Kun je op de bijgeleverde 256mb memory unit van de Arcade versie je savegames kwijt? Of worden deze na verloop van tijd erg groot? (ik wil eigenlijk alleen Forza 2 spelen)
- Bij de premium krijg je de HD AV cable erbij. Hier zit toch GEEN VGA out op?
Ik wil namelijk denk ik de Arcade versie kopen. Ik ga toch alleen maar Forza 2 spelen in het begin. Later misschien meer games en dan wil ik ook demos downloaden. Maar daar heb ik nu toch niet zo veel tijd voor. Tegen de tijd dat ik die tijd wel heb, is de 120Gb hdd vast weer wat goedkoper, dan kan ik meteen die kopen. De 20Gb lijkt me namelijk op de lange termijn wat aan de kleine kant. Verder ga ik hem op mijn Dell 2007WFP aansluiten. Ik heb geen TV dus de enige mogelijkheid is dan VGA. Ik zal dus sowieso (s-video/component is geen optie, te lelijk) een VGA kabel erbij moeten kopen (als het antwoord op mijn twee vraag 'ja' is in ieder geval).
Dan kom ik tot de conclusie dat ik al die dingen die bij de premium zitten helemaal niet nodig heb. Lijkt jullie dit ook een juiste conclusie of zie ik iets over het hoofd?
- Kun je op de bijgeleverde 256mb memory unit van de Arcade versie je savegames kwijt? Of worden deze na verloop van tijd erg groot? (ik wil eigenlijk alleen Forza 2 spelen)
Ik wil namelijk denk ik de Arcade versie kopen. Ik ga toch alleen maar Forza 2 spelen in het begin. Later misschien meer games en dan wil ik ook demos downloaden. Maar daar heb ik nu toch niet zo veel tijd voor. Tegen de tijd dat ik die tijd wel heb, is de 120Gb hdd vast weer wat goedkoper, dan kan ik meteen die kopen. De 20Gb lijkt me namelijk op de lange termijn wat aan de kleine kant. Verder ga ik hem op mijn Dell 2007WFP aansluiten. Ik heb geen TV dus de enige mogelijkheid is dan VGA. Ik zal dus sowieso (s-video/component is geen optie, te lelijk) een VGA kabel erbij moeten kopen (als het antwoord op mijn twee vraag 'ja' is in ieder geval).
Dan kom ik tot de conclusie dat ik al die dingen die bij de premium zitten helemaal niet nodig heb. Lijkt jullie dit ook een juiste conclusie of zie ik iets over het hoofd?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Die conclusie is iets wat je voor jezelf moet afwegen. Dat heeft de xbox dan weer wel, je kan hem samenstellen op eigen tempo en eigen budget. (dat kan je een voor- en een nadeel noemen). Je verliest in elk geval niets door te beginnen met een arcade, want ja kan van elke versie naar een andere versie gaan door te accessorizen.McFlipp schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:34:
Even een paar korte vraagjes:
De premium komt echter toevallig wel met een bundel waarbij forza2 zit, en dat voor 269 euro. Dus dan betaal je in principe 'minder' voor de harde schijf die er bij zit.
In het vorige deel kwam echter ter sprake dat forza niet te spelen is zonder harddisk
Voor goedkope vga kabels kan je op Ebay kijken (UK)
Anoniem: 114719
De 256mb memorycard is genoeg voor gamesaves, ik speel zelf ook forza2 (btw echt een geweldige game die alles al heeft wat gran turismo nog moet waarmaken). Het enige probleem is, als je extra content wilt download je in de problemen komt door het gebruik aan ruimte.
Ik ben nu een beetje opzoek naar een 20gb hd, zodra ik er eentje vind voor een leuke prijs koop ik hem
Ik ben nu een beetje opzoek naar een 20gb hd, zodra ik er eentje vind voor een leuke prijs koop ik hem
Of voor 59,- een camera, jaar live, uno, robotron, headset en 200 microsoft puntenPWM schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:30:
[...]
Dat is waar je ook voor betaald als je voor 49,- een camera koopt.
Ik vraag mij af of het mogelijk is een al betaald (met Creditcard) jaar xboxlive gold abonnement, tijdelijk op 'pauze' te zetten. Ik ga namelijk waarschijnlijk drie maanden weg en dan is dat toch wel een beetje zonde. Ik vrees dat het niet mogelijk is, maar wie weet...
Anoniem: 114719
Gewoon even contact opnemen met Microsoft helpdeskBanjy schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:56:
Ik vraag mij af of het mogelijk is een al betaald (met Creditcard) jaar xboxlive gold abonnement, tijdelijk op 'pauze' te zetten. Ik ga namelijk waarschijnlijk drie maanden weg en dan is dat toch wel een beetje zonde. Ik vrees dat het niet mogelijk is, maar wie weet...
lego indiana jonesKillkees schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:27:
alleen spelen
Redenen voor mij om voor de 360 te gaan waren een aantal punten:barzi schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:02:
- 360 was goedkoper
- Aanbod van goede games was op de 360 beter dan de PS3 (op het moment ook nog, maar dat is langzaam beter aan worden)
- Saint's row (hou van GTA-achtige games en deze trok me over de streep)
Ik zou dus kijken naar welke genres je voornamelijk speelt en welke console daar het beste bij aansluit....of iets op PC of een andere console uitkomt moet niet uitmaken...het gaat om het spelen en het plezier dat je er van hebt.
Yup, MS heeft daarentegen wel weer een goede arcade library. Ik moet het zelf absoluut niet hebben van de platformers, maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn die dat werkelijk enorm leuk vinden.
Komt rare niet met een platformer btw?
Banjo KazooieDarkShadow schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:06:
Yup, MS heeft daarentegen wel weer een goede arcade library. Ik moet het zelf absoluut niet hebben van de platformers, maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn die dat werkelijk enorm leuk vinden.
Het is voor mij ook het enige genre wat ik zelf mis op de 360...de rest is goed vertegenwoordigd (voor mij persoonlijk zijn dat de racespellen (TDU, Forza, PGR) en sandbox games (Crackdown, Saint's Row, Just cause (alhoewel die minder was)). Maar ja, ik heb ook een Wii, dus dat is een goede aanvulling
Anoniem: 150665
Zo na een half jaar twijfelen eindelijk een xbox360pro gehaald.
( Media Markt Den haag vol met xbox360 hdmi falcons, if anyone cares.
)
Het gaat om een falcon met hdmi aansluiting maar er zit geen hdmi kabel bij.
Is dit normaal? Maar ok, heb toch nog geen hdtv.
Ik wou gelijk een jaar xbox live gold abbo halen via ebay maar kwam de volgende zaken tegen waardoor ik ging twijfelen
http://www.redflagdeals.com/forums/showthread.php?t=487893 en heleboel andere sites
Iemand ervaring met het kopen van xbox360live codes via ebay?
Zo ja , welke seller raadt je me aan?
Gamehubs betrouwbaar?
( Media Markt Den haag vol met xbox360 hdmi falcons, if anyone cares.
Ik wou gelijk een jaar xbox live gold abbo halen via ebay maar kwam de volgende zaken tegen waardoor ik ging twijfelen
http://www.redflagdeals.com/forums/showthread.php?t=487893 en heleboel andere sites
Gamehubs betrouwbaar?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 150665 op 17-03-2008 11:55 ]
Welke deal hebben ze daar dan? (welke games en welke prijs) Echt a-relaxt dat je dat niet online kunt zien bij Mediamarkt...Anoniem: 150665 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:54:
Zo na een half jaar twijfelen eindelijk een xbox360pro gehaald.![]()
( Media Markt Den haag vol met xbox360 hdmi falcons, if anyone cares.)
Ik wou gelijk een jaar xbox live gold abbo halen via ebay maar kwam het volgende zaken tegen waardoor ik ging twijfelen?
http://www.redflagdeals.com/forums/showthread.php?t=487893
Heeft iemand die brain training game ofzo op XBLA geprobeerd? Ik ben na ongeveer 30 seconden afgehaakt. Ik kreeg wat keuzes voor me van "wat is zwaarder dit of dat?". Met mn vriendin ernaast waren we het gewoon eens dat het antwoord B moest zijn bv, en dat was dan fout.... Ik heb dat een keer of 10 gehad. Nou doei....
Anoniem: 150665
Standaard bundel Xbox 360 pro met Forza2 en Viva pinata voor 269e.McFlipp schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:56:
[...]
Welke deal hebben ze daar dan? (welke games en welke prijs) Echt a-relaxt dat je dat niet online kunt zien bij Mediamarkt...
Anoniem: 57041
Van het weekend Colin mcrae Dirt gekocht voor 30 euro.
Wat een tof spel is dat en ziet er echt gelikt uit.
Even een vraagje over de console zelf ik heb nog wel eens dat het beeld iets haperd.
Bijvoorbeeld bij forza bij bepaalde banen.
Iemand die hier een ook last van heeft of gehad en dit heeft op kunnen lossen.
Beeld staat op 720p.
Wat een tof spel is dat en ziet er echt gelikt uit.
Even een vraagje over de console zelf ik heb nog wel eens dat het beeld iets haperd.
Bijvoorbeeld bij forza bij bepaalde banen.
Iemand die hier een ook last van heeft of gehad en dit heeft op kunnen lossen.
Beeld staat op 720p.
Anoniem: 251512
Ik heb hem toevallig van het weekend gedaan, ik heb er geen problemen mee. Waar je op moet letten is dat je de vraag goed leest, sommige vragen lees je heel snel verkeerd heb ik gemerkt.Anoniem: 130184 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:06:
Heeft iemand die brain training game ofzo op XBLA geprobeerd? Ik ben na ongeveer 30 seconden afgehaakt. Ik kreeg wat keuzes voor me van "wat is zwaarder dit of dat?". Met mn vriendin ernaast waren we het gewoon eens dat het antwoord B moest zijn bv, en dat was dan fout.... Ik heb dat een keer of 10 gehad. Nou doei....
De Arcade wordt toch over het algemeen ook met Benq drive, falcon chip en 175W voeding geleverd?
JaAnoniem: 150665 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:54:
Gamehubs betrouwbaar?
Quote uit deel 45:
Al meerdere GoT'ers hebben bij deze (klik) ebay winkel hun Live Gold abbonement gekocht, en dat werkt perfect.
Zelf heb ik hem er ook vandaan en de code werkte super en was lekker goedkoop.
Gamehubs is betrouwbaar, heb er zelf al heel wat games gekocht (net als menig ander tweaker op dit forum)IK zat meer op http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...d=1&item=160206212541 te azen, is nog een stuk goedkoper (25 pond oftewel 33 euro).
Viel me inderdaad ook op bij de Arcade. Er zit een andere voeding bij. Bij mijn andere 360 zit bijvoorbeeld een ijzeren connector, waar deze bij de arcade gewoon plastic is.McFlipp schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:49:
De Arcade wordt toch over het algemeen ook met Benq drive, falcon chip en 175W voeding geleverd?
Verder niet zo een ramp, heb de plastic versie maar gewoon aangesloten.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Dit topic is gesloten.