Nokia N82 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 224.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 257400 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:13:
Hoi, 'k ga deze week mijn N82 vergaren en heb als leek wat beginnersvragen over Sygic (heb gespeurd op GoT maar nog geen duidelijk antwoord gevonden):

- Werkt het gebruik vsn Sygic in basis alleen met gps of is er ook internet-connectie nodig?
Nee, je installeert volledige kaarten. Er vinden geen downloads plaats.
- Waar vindt ik de App en de kaarten? op Sygic.com kan er gedownload worden maar is dat wel een volledige versie?
Ik weet niet of ie al gereleased is. Ik heb hem via het testers network. Maar die verloopt over een paar dagen al. Ik ben echter wel onder de indruk :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251146

F-O-C-U-Z schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 23:15:
[...]

Ik ben bang dat je helemaal niets over het hoofd hebt gezien. Je kan voor de applicatie betalen of je hebt beperkte functionaliteit... helaas... ik had ook graag anders gezien...
Zou iemand mij kunnen vertellen of het wel mogelijk is om te navigeren zonder de spraak erbij? Die heb ik namelijk niet nodig, maar volgens mij kun je dan ook geen navigatie starten, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75355

robertwebbe schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:20:
[...]

Ik denk dat het komt omdat je WAP verbinding maakt via de WAP proxy. Ik heb zelf Vodafone en zonder de proxy werkt het prima. Probeer het maar eens met de proxy uit:

menu > instrumenten > instellingen > verbinding > toegangspunten > Vodafone live! > opties > bewerken >opties > geavanceerde instellingen

Ga naar het veld Proxyserveradres en zet daar eens een 0 i.p.v. 192.168.251.150 en
zet bij Proxypoortnummer ook eens een 0 i.p.v. 8799.

Dan toestel even uit en weer aan, menu > downloaden > opties > lijst vernieuwen.

Voor de meeste toepassingen heb je helemaal geen WAP proxyserver meer nodig (sterker nog, het stoort vaker zoals bij Downloaden), alleen nog maar voor Vodafone Live sites en diensten. Maar als je die toch niet gebruikt zou ik gewoon lekker zonder doen.
Dat was het inderdaad. Proxy uitgeschakeld en gaan met die lijst! Bedankt voor de tip!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103399

nvm

[ Voor 169% gewijzigd door Anoniem: 103399 op 01-04-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijchenaar
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-03-2023
Hallo,
In januari adverteerde de HI-site met een aanbieding voor een nokia N82 8GB. Deze heb ik besteld maar ik heb een nokia N82 gekregen met slechts 2 GB. Volgens de klantenservice kan er geen geheugenkaart van 8 GB in de nokia N82. Na enige briefwissellingen geeft HI (kpn) toe dat ze verkeerd zaten met die aanbieding en bieden mij aan om de kosten voor een geheugenkaart van 8 gb te vergoeden ,mits ik een kaartje kan vinden die compatible is met de nokia N82.
Op dit forum had ik al gelezen dat diverse mensen gebruik maken van een 8 gb kaartje.
Mijn vraag is nu welk type kaartje van 8 gb past er in de nokia N82.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 13:41
Wat een pannenkoeken, ze bedoelden natuurlijk de N81 8GB 8)7

Geen idee welk 8GB kaartje erin past. Wil ik ook wel even weten aangezien m'n omgeruilde N82 morgen aankomt. Sandisk zal wel werken lijkt me.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-05 22:54
Wijchenaar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:31:
Hallo,
In januari adverteerde de HI-site met een aanbieding voor een nokia N82 8GB. Deze heb ik besteld maar ik heb een nokia N82 gekregen met slechts 2 GB. Volgens de klantenservice kan er geen geheugenkaart van 8 GB in de nokia N82. Na enige briefwissellingen geeft HI (kpn) toe dat ze verkeerd zaten met die aanbieding en bieden mij aan om de kosten voor een geheugenkaart van 8 gb te vergoeden ,mits ik een kaartje kan vinden die compatible is met de nokia N82.
Op dit forum had ik al gelezen dat diverse mensen gebruik maken van een 8 gb kaartje.
Mijn vraag is nu welk type kaartje van 8 gb past er in de nokia N82.
Gebruik een SanDisk micro SD-HC Card 8GB werkt perfect KPN probeert er gewoon onder uit te komen

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik gebruik precies dezelfde kaart ook zonder problemen. Prijzen vallen ook wel mee voor die kaarten dus even goed rondkijken. Ik heb nog geen grotere kaart kunnen proberen. Is er al iemand die een 16 GB kaart heeft geprobeerd in een N82? In de N95 kan je dat namelijk wel.

[ Voor 11% gewijzigd door F-O-C-U-Z op 01-04-2008 21:31 ]

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

symbian os9.2 gehackt :)

signen zonder certificaat is nu mogelijk heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tieuwe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-01 10:18
Anoniem: 103399 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 01:12:
symbian os9.2 gehackt :)

signen zonder certificaat is nu mogelijk heheh
Nice:)

alleen vraag ik me gelijk af... hoe zit het met die benamingen allemaal?

Symbian S60 2nd is wat oudere versie.
Symbian S60 3rd is wat op de N82 zit.

Symbian OS9.2 is...???

Kan iemand het lijstje compleet maken? Zit er vaak mee in de war bij het downloaden van progjes enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251786

Sinds een week het volgende probleem, na het uitzetten van mijn n82 en bij de eerste keer aan, staat hij helemaal vast bij het invoeren van de pincode. Dan door de accu even los te halen, doet hij het wel weer normaal ? heeft iemand dit ook gehad? en wat is de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 09:32
NokNok12 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:13:
[...]

Gebruik een SanDisk micro SD-HC Card 8GB werkt perfect KPN probeert er gewoon onder uit te komen
Maakt die SanDisk micro SD-HC Card 8 GB je N82 niet heel erg traag?
En klopt deze prijs een beetje 56 Euro....., voor 8GB

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
Albert020 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:56:
[...]

Maakt die SanDisk micro SD-HC Card 8 GB je N82 niet heel erg traag?
En klopt deze prijs een beetje 56 Euro....., voor 8GB
Nee hij is niet trager dan met de originele 2gb kaart 56 euro is geen verkeerde prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
NokNok12 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:39:
[...]

Nee hij is niet trager dan met de originele 2gb kaart 56 euro is geen verkeerde prijs
Tja, SanDisk microSD 8GB SDHC + Reader USB 2.0 voor 56,30 euro
Uit Deutschland...., bestel er 1 :9

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 06:41

nlboy

Alles kitz?

Waar kan ik instellen op de Nokia dat ik zie wanneer (datum en tijd) ik het smsje heb ontvangen? (i.p.v. via Eigenschappen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-05-2020
Sandisk Micro-SDHC 8Gb voor € 47.49

http://www.mediatrader.nl...product.php?productid=103

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:46
nlboy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:41:
Waar kan ik instellen op de Nokia dat ik zie wanneer (datum en tijd) ik het smsje heb ontvangen? (i.p.v. via Eigenschappen). :)
Ik heb ergens gelezen dat dat niet mogelijk is. Maar ik weet er het fijne ook niet van, aangezien ik nog een maand moet wachten met het bestellen van de N82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Keej dan, had hem nog niet besteld, deze prijs is nog beter :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Sick Nick

Drop the top!

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=IMDT69

Hier is ie 45 euro, moet je alleen even kijken welke met verzendkosten het goedkoopste is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Sick Nick schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:30:
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=IMDT69

Hier is ie 45 euro, moet je alleen even kijken welke met verzendkosten het goedkoopste is :)
Bij Alternate komt er 7,18 euro verzendkosten bij, en bij Mediatrade is dit gratis
Mediatrade is dus 5 euro goedkoper :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
pim89 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:08:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat dat niet mogelijk is. Maar ik weet er het fijne ook niet van, aangezien ik nog een maand moet wachten met het bestellen van de N82
Ik heb hier wel eens naar gezocht maar heb geen oplossing kunnen vinden. Volgens mij is dit gewoon niet mogelijk.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Heb een nieuw toestel van 2call ontvangen. Ben echt niet onder de indruk van de bouwkwaliteit. Maar goed, ik kan er mee leven al weet ik al dat ik dit toestel geen drie jaar zal houden zoals mn K750i waar ik vandaan kom...

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand misschien een appje waarmee ik de flash van de n82 als een torch/zaklantaarn kan gebruiken ?

of kan ik de flash zelf aanzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

F-O-C-U-Z schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:59:
[...]

Ik heb hier wel eens naar gezocht maar heb geen oplossing kunnen vinden. Volgens mij is dit gewoon niet mogelijk.
Ow, dat is dan erg jammer. Want soms lees ik pas laat mijn smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Anoniem: 103399 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:03:
weet iemand misschien een appje waarmee ik de flash van de n82 als een torch/zaklantaarn kan gebruiken ?

of kan ik de flash zelf aanzetten ?
Nee dat is niet mogelijk. Net als bij een echte camera moet de flits opladen alvorens te ontladen. Misschien dat het lampje zelfs doorbrand als je het te lang aan laat staan.
Denk dat je een echte zaklamp uit de kast moet halen...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Jeuh, N82 black staat als "Verwacht in april 2008" op telecomlink.nl! Zou het dan toch zo zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12-2024
Is de SMS interface niet hetzelfde als bij alle laatst verschenen Symbian toestellen van Nokia? Dus bijvoorbeeld zoals bij mijn E65:

Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/3013/screenshot0001fm7.png

Je ziet hier: Naam afzender, datum (mits langer dan dag geleden) of tijd (dezelfde dag) en een stukje van het bericht.

Zonee, hoe ziet de sms interface er dan wel uit? Heb het nergens kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij de oude samsungs die ik heb gehad kon dit wel .. majah je kan niet alles hebben. trouwens de symbian hack werkt perfect jongens :) . ik heb rotatame2 , flipsilent en meerdere apps zonder enige probleem geinstalleerd :) .. signen en certificaat is nu verleden tijd.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

TNT253 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:17:
Is de SMS interface niet hetzelfde als bij alle laatst verschenen Symbian toestellen van Nokia? Dus bijvoorbeeld zoals bij mijn E65:

[afbeelding]

Je ziet hier: Naam afzender, datum (mits langer dan dag geleden) of tijd (dezelfde dag) en een stukje van het bericht.

Zonee, hoe ziet de sms interface er dan wel uit? Heb het nergens kunnen vinden...
Hetzelfde wat jij hebt, maar dan zonder tijd/datum achter de eerste paar woorden van het smsje. :/
Dan is het wel een flinke achteruitgang als ze dat opeens hebben weggelaten.
Anoniem: 103399 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:48:
bij de oude samsungs die ik heb gehad kon dit wel .. majah je kan niet alles hebben. trouwens de symbian hack werkt perfect jongens :) . ik heb rotatame2 , flipsilent en meerdere apps zonder enige probleem geinstalleerd :) .. signen en certificaat is nu verleden tijd.. _/-\o_
Ik heb het nog niet aan de praat gekregen, krijg nog steeds de melding over certificaat niet in orde. Morgen maar even verder kijken. Wat ook een leuk programma is is RockNScroll (YouTube).

[ Voor 36% gewijzigd door nlboy op 03-04-2008 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12-2024
nlboy schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:28:
[...]
Hetzelfde wat jij hebt, maar dan zonder tijd/datum achter de eerste paar woorden van het smsje. :/
Dan is het wel een flinke achteruitgang als ze dat opeens hebben weggelaten.
Nou inderdaad... Hopelijk gefixd in de volgende fw update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248910

warez-request zijn hier nog steeds niet toegestaan.

[ Voor 86% gewijzigd door Ginz op 04-04-2008 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:40
Echt niet

[ Voor 90% gewijzigd door Ginz op 04-04-2008 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik heb het nog niet geprobeert, maar het is zeker handig als je vaak en veel applicaties op je toestel zet. open-signed werkt helaas niet zoals ik verwacht had en redelijk wat applicaties worden nog geblocked.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F-O-C-U-Z schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:54:
Ik heb het nog niet geprobeert, maar het is zeker handig als je vaak en veel applicaties op je toestel zet. open-signed werkt helaas niet zoals ik verwacht had en redelijk wat applicaties worden nog geblocked.
alle gecracked applicaties worden geblokt...
majah ik heb de hack werkend op de n82 en de n95 .. tot nu toe werkt het perfect. alle unsigned apps heb ik werkend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:20
Na lang twijfelen ben ik ook voor de N82 gegaan, de n95 8GB viel af door het missen van de lenscover, ik heb het toestel gekocht bij de Vodafone Citypoint, maar het toestel is gelukkig wel simlockvrij en niet branded.
De verhalen over kieren en stof onder het scherm, maakten mij wel wat angstig. Het eerste toestel dat ik kreeg had al een flinke korrel (stof??) onder het scherm zitten, gelukkig werd die zonder al te veel moeite omgeruild. Overigens hebben beide toestellen een kleine kier aan de linkerkant van het scherm, blijkbaar dus gewoon een slechte batch. Wel werd het toestel geleverd met de firmware versie 11.0.117, dat is de nieuwste volgens mij.
Hiervoor had ik een HTC Touch met WM6 en deze N82 bevalt echt veel beter, eindelijk weer een goede camera en een snel menu!

Verder heb ik Garmin Mobile XT geinstalleerd, die draait perfect en met A-GPS heb ik binnen 10 seconden een fix, maar dit brengt natuurlijk dataverkeer kosten met zich mee en die zullen in het buitenland wel aardig hoog oplopen, of heb ik dat verkeerd? Werkt de GPS wel behoorlijk zonder A-GPS?

[ Voor 4% gewijzigd door Vin87 op 04-04-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251786

Heeft iemand dit : RockNScroll prog al aan de praat gekregen? hij wil bij mij niet opstarten,na de installatie. Wel jammer want het ziet er gaaf uit op de N95

het is al gelukt! met dit tooltje : http://www.websitetoolbox...sername=geneshk&id=533597

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 251786 op 04-04-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

nou ik heb de N82 nu een maandje ofzo, maar sinds gisteren ineens problemen. N82 viel spontaan uit, ging dan automagisch een herstart doen, kwam niet verder dan een wit scherm, om vervolgens nog 2x een herstart te proberen. daarna viel het toestel uit en ik kreeg hem niet meer opgestart.

na veel gepruts met de batterij blijkt dat deze ineens niet goed meer in het toestel zit. er zit een klein beetje speling in het compartement waar de batterij geplaast moet worden, en dat veroorzaakt het probleem. ik kreeg de telefoon namelijk wel opgestart als ik de batterij met mijn vingers hard aandrukte en dit zo ingedrukt hield. liet ik het toestel los dan viel hij meteen weer uit.

ik heb het nu tijdelijk opgelost door een stukje plastic boven de batterij te plaatsen, zodat deze de batterij vastklemt in het compartement. nu werkt mijn toestel weer goed, maar het is natuurlijk geen goede oplossing. voor een gloednieuw toestel vind ik dit wel een waardeloze aktie eerlijk gezegd.

dus, mocht er iemand ook veel last hebben van uitval, check dan of je batterij nog wel strak in het toestel zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
Anoniem: 56924 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:53:
nou ik heb de N82 nu een maandje ofzo, maar sinds gisteren ineens problemen. N82 viel spontaan uit, ging dan automagisch een herstart doen, kwam niet verder dan een wit scherm, om vervolgens nog 2x een herstart te proberen. daarna viel het toestel uit en ik kreeg hem niet meer opgestart.

na veel gepruts met de batterij blijkt dat deze ineens niet goed meer in het toestel zit. er zit een klein beetje speling in het compartement waar de batterij geplaast moet worden, en dat veroorzaakt het probleem. ik kreeg de telefoon namelijk wel opgestart als ik de batterij met mijn vingers hard aandrukte en dit zo ingedrukt hield. liet ik het toestel los dan viel hij meteen weer uit.

ik heb het nu tijdelijk opgelost door een stukje plastic boven de batterij te plaatsen, zodat deze de batterij vastklemt in het compartement. nu werkt mijn toestel weer goed, maar het is natuurlijk geen goede oplossing. voor een gloednieuw toestel vind ik dit wel een waardeloze aktie eerlijk gezegd.

dus, mocht er iemand ook veel last hebben van uitval, check dan of je batterij nog wel strak in het toestel zit!
Gewoon met je toestel terug gaan naar de winkel mogen die het oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Na 2 jaar lang een N80 te hebben gehad vind ik het nu ook wel tijd voor een N82. Ik heb trouwens nog geen foto's gezien die in het donker door de N82 gemaakt zijn, iemand hier wel? Ik heb hier en daar al naar wat aanbiedingen gekeken maar kon nog niet veel bijster interessants vinden, iemand een ideetje?

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fotos maken in het donker .. donker wat is dat :P... de fotos lijken gewoon net alsof ze overdag zijn gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Anoniem: 103399 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:40:
fotos maken in het donker .. donker wat is dat :P... de fotos lijken gewoon net alsof ze overdag zijn gemaakt..
Ja relaxt, maar heb je misschien ook een voorbeeld?

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
jawel... even zoeken op google. Zijn veel pagina's die de camera van de N95 hebben vergeleken met de N82. Ik heb met dergelijke tests dan ook regelmatig foto's in het donker gezien.

Hier vind je ook nog enkele voorbeelden: http://www.then82blog.com/search/label/N82%20Camera

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
F-O-C-U-Z schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:58:
jawel... even zoeken op google. Zijn veel pagina's die de camera van de N95 hebben vergeleken met de N82. Ik heb met dergelijke tests dan ook regelmatig foto's in het donker gezien.

Hier vind je ook nog enkele voorbeelden: http://www.then82blog.com/search/label/N82%20Camera
Ja ja, de N82 maakt echt hele mooie foto's, en ook in het donkerrrrr >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Is het mogelijk om alleen van een groep contactpersonen (familie bijvoorbeeld) de oproepen te accepteren? Oproepen van andere contactpersonen worden moeten dan naar de voicemail doorgeschakeld worden. Dit kan op m'n K750i heel makkelijk, alleen kan ik het op de N82 niet zo snel vinden.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
nadroJ schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:29:
Is het mogelijk om alleen van een groep contactpersonen (familie bijvoorbeeld) de oproepen te accepteren? Oproepen van andere contactpersonen worden moeten dan naar de voicemail doorgeschakeld worden. Dit kan op m'n K750i heel makkelijk, alleen kan ik het op de N82 niet zo snel vinden.
Ik weet dat de applicatie blacklist je hierbij kan helpen. Helaas is dit niet gratis maar wel makkelijk in gebruikt. Naast BlackLists kan je ook whitelists aanmaken. Zie linkje...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Denk dat mijn N82 ook terug kan voor garantie.
Ik had sowieso eerst al last van vastlopers waardoor het toestel zichzelf ging rebooten. Het formatteren van het geheugenkaartje hielp hierbij. Maar vorige week begon het toestel elk uur te rebooten. Ik heb toen Garmin navigatie eraf gegooit en een ander thema gebruikt. Tot afgelopen vrijdag geen reboots meer opgemerkt. Toen begon het ge-emmer weer.. ongeveer elk kwartier een reboot.
Gisteren liep hij vast toen ik een sms aan het tikken was. Toen heb ik de batterij eruit moeten halen om hem weer op te starten, maar hij start niet meer door. Het scherm blijft zwart (wel backlight), en hij reageert nergens op.
Zodra ik de geheugenkaart eruit haal boot hij gewoon normaal (goh). Geheugenkaartje is wel gewoon leesbaar in Windows via m'n cardreader. Vervolgens maar het kaartje opnieuw geformatteerd (FAT16). Helaas had dit deze keer geen nut :|

Khoop dat het geheugenbeheer een stuk beter wordt met een nieuwe firmware, want dit is toch wel een mega zwak punt van de N82. Maar het lijkt bij mij eerder een hardwarematig probleem. Iemand nog een eventuele oplossing voordat ik hem rma stuur ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
@ hierboven: terugzenden die handel!
F-O-C-U-Z schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:45:
[...]

Ik weet dat de applicatie blacklist je hierbij kan helpen. Helaas is dit niet gratis maar wel makkelijk in gebruikt. Naast BlackLists kan je ook whitelists aanmaken. Zie linkje...

Thanks! Beetje jammer dat je er een aantal centen voor moet neertellen terwijl het bij SonyEricsson gewoon ingebouwd is.

Andere vraag:

Is het mogelijk om de ringtone alleen in je oordopjes te horen als de headset is ingeplugd? Als ik muziek luister in de trein en ik wordt gebeld hoeft niet de hele wagon mee te genieten. Ik hoor het nu zowel in de oordopjes als door de speakers. Is het geluid van de speakers uit te zetten?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
nadroJ schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:43:
@ hierboven: terugzenden die handel!

[...]

Thanks! Beetje jammer dat je er een aantal centen voor moet neertellen terwijl het bij SonyEricsson gewoon ingebouwd is.

Andere vraag:

Is het mogelijk om de ringtone alleen in je oordopjes te horen als de headset is ingeplugd? Als ik muziek luister in de trein en ik wordt gebeld hoeft niet de hele wagon mee te genieten. Ik hoor het nu zowel in de oordopjes als door de speakers. Is het geluid van de speakers uit te zetten?
Haha, leuke vraag, deze zou ik ook wel eens willen weten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75355

Tutti-frutti schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:30:
Denk dat mijn N82 ook terug kan voor garantie.
Ik had sowieso eerst al last van vastlopers waardoor het toestel zichzelf ging rebooten. Het formatteren van het geheugenkaartje hielp hierbij. Maar vorige week begon het toestel elk uur te rebooten. Ik heb toen Garmin navigatie eraf gegooit en een ander thema gebruikt. Tot afgelopen vrijdag geen reboots meer opgemerkt. Toen begon het ge-emmer weer.. ongeveer elk kwartier een reboot.
Gisteren liep hij vast toen ik een sms aan het tikken was. Toen heb ik de batterij eruit moeten halen om hem weer op te starten, maar hij start niet meer door. Het scherm blijft zwart (wel backlight), en hij reageert nergens op.
Zodra ik de geheugenkaart eruit haal boot hij gewoon normaal (goh). Geheugenkaartje is wel gewoon leesbaar in Windows via m'n cardreader. Vervolgens maar het kaartje opnieuw geformatteerd (FAT16). Helaas had dit deze keer geen nut :|

Khoop dat het geheugenbeheer een stuk beter wordt met een nieuwe firmware, want dit is toch wel een mega zwak punt van de N82. Maar het lijkt bij mij eerder een hardwarematig probleem. Iemand nog een eventuele oplossing voordat ik hem rma stuur ?
Lijkt mij echter een probleem met je geheugenkaartje. Zelf had ik ook problemen met het geheugenkaartje die geleverd was bij de N82. Geheugenkaartje teruggestuurd en nu heb ik een nieuwe. Daarna nooit meer problemen gehad. Mijn kaartje wou trouwens ook niet formatteren op de pc. Misschien kun je een ander kaartje proberen (lenen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nadroJ schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:43:
Dat is standaard toch al zo? :?

Als ik mijn BT headset op heb en gebeld wordt of een SMS ontvang, dan hoor ik dat alleen via de headset.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
pven schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:38:
[...]

Dat is standaard toch al zo? :?

Als ik mijn BT headset op heb en gebeld wordt of een SMS ontvang, dan hoor ik dat alleen via de headset.
Nopes, gisteravond getest, maar ik hoor het gewoon via de speakers én de oordopjes. Kan geen instelling vinden waarmee je dat kan aanpassen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87506

Wilde m'n n82 updaten via de software updater, krijg ik de volgende melding: Het model wordt momenteel niet ondersteund.

Wat is dit nou voor iets doms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Anoniem: 75355 schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:36:
[...]

Lijkt mij echter een probleem met je geheugenkaartje. Zelf had ik ook problemen met het geheugenkaartje die geleverd was bij de N82. Geheugenkaartje teruggestuurd en nu heb ik een nieuwe. Daarna nooit meer problemen gehad. Mijn kaartje wou trouwens ook niet formatteren op de pc. Misschien kun je een ander kaartje proberen (lenen?)
kan het nog wel proberen ja. Maar mijn kaartje is wel volledig functioneel op de computer. Denk eerder dat het dus mn N82 is. Maar hoe meer zekerheid, hoe beter :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 07-04-2008 13:22 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 87506 schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:22:
Wilde m'n n82 updaten via de software updater, krijg ik de volgende melding: Het model wordt momenteel niet ondersteund.

Je moet even de laatste Software downloaden voor de N82
Gewoon van via www.nokia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albert020 schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:48:
[...]

Je moet even de laatste Software downloaden voor de N82
Gewoon van via www.nokia.nl
Ik zie daar dus ook geen N82 meer tussenstaan bij de software etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Nokia.com -> Europe -> Europe -> Get support and software

Vrij makkelijk te vinden toch.

[ Voor 22% gewijzigd door nadroJ op 07-04-2008 15:08 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 87506 schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:02:
[...]

Ik zie daar dus ook geen N82 meer tussenstaan bij de software etc.
Je moest de laaste versie van PC Suite downloaden daar zit de updater standaard in.......

PC Suite: DOWNLOAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
nadroJ en Albert020... laten we een beetje vriendelijk blijven...

Deze jongen heeft volgens mij al de PC Suite gedownload, anders had hij de software updater denk ik niet geinstalleerd...

De melding kan ook komen doordat Nokia de Update even niet beschikbaar heeft of omdat Maxxie even geen internet verbinding had.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-02 19:39

roma0803

Lost

Anoniem: 87506 schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:22:

Waar heb je je Nokia gekocht? Heb je er de NL taal op? Mogelijk dat de verkeerde versie van de updater wordt gebruikt, maar daarvoor is het belangrijk te weten waar het toestel vandaan komt en of het wel EURO2 is.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251146

Ik heb Live Messenger geinstalleerd op mn N82, werkt opzich prima, alleen als ik een bericht aan het typen ben en de ander zegt wat tegen mij, verdwijnt het woord wat ik aan het typen ben... Erg irritant, omdat het typen toch al niet zo snel gaat... Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 251146 schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:05:
Ik heb Live Messenger geinstalleerd op mn N82, werkt opzich prima, alleen als ik een bericht aan het typen ben en de ander zegt wat tegen mij, verdwijnt het woord wat ik aan het typen ben... Erg irritant, omdat het typen toch al niet zo snel gaat... Weet iemand hier een oplossing voor?
Hier is de oplossing,

Ik gebruikte ook WLM maar deze werkte bij mij ook niet echt helemaal naar behoren.
Heb toen gekozen voor FRING dit werkt het zelfde als WLM maar dan kun je er ook
mee: Skype®, MSN® Messenger, Google Talk™, ICQ, SIP, Twitter, Yahoo!™ and AIM®*
Werkt echt perfect, kijk maar even hier: FRING MESSENGER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik kreeg net een tip binnen van een lezer van mijn weblog en ook via enkele feeds dat mogelijk eind deze week de nieuwe firmware beschikbaar komt. Goed in de gaten houden dus omdat we dan eindelijk youtube filmpjes kunnen kijken zonder een youtube player!

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
F-O-C-U-Z schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:25:
[...] omdat we dan eindelijk youtube filmpjes kunnen kijken zonder een youtube player!
Bedoel je 'echte' youtube filmpjes (dus flash)? Bij mij spelen de youtubes gewoon via Real Media. Er zijn alleen wel eens filmpjes "not available on mobile".

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 07-04-2008 22:36 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks jongens! Had eerst via de nseries pc suite een update gedaan, maar toen kreeg ik de bovengenoemde melding.. Ik kon de n82 ook niet meer terugvinden op de Nederlandse nokia site,erg vreemd. Hij draait nu gewoon weer lekker! Heb hem btw gewoon bij een Nederlandse webwinkel gekocht,geen import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Room42 schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:36:
[...]
Bedoel je 'echte' youtube filmpjes (dus flash)? Bij mij spelen de youtubes gewoon via Real Media. Er zijn alleen wel eens filmpjes "not available on mobile".
Jeps dat bedoel ik. Je kan direct vanuit de browser afspelen...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81733

is er al iets meer bekend over wanneer de 'Black' edition in de winkels te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 13:36

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

binnen enkele weken is wat ik gelezen heb. Kortom, zal over een weekje of 2 ofzo wel te vinden moeten zijn.

Ik vraag me af of die dan voor hetzelfde bedrag te koop is of dat die weer duurder zou zijn :S

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109040

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/04/nokia-ctia-2008-27.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/04/nokia-ctia-2008-28.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/04/nokia-ctia-2008-29.jpg

De mijne staat al in backorder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256475

Ik ben met mijn N82 ergens tegenaan gestoten, zat nog in mijn broekzak, met als gevolg dat het display een kleurrijke barst vertoont en verder geen beeld geeft. Nu vermoed ik dat dit niet onder de garantie valt, en ben ik van plan dit bij de zogenaamde 'unlockboer' te laten repareren wat een stuk goedkoper kan uitvallen. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde winkel in de buurt van Nijmegen of eentje waarbij je de telefoon kunt opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:20
nadroJ schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:40:
[...]

Nopes, gisteravond getest, maar ik hoor het gewoon via de speakers én de oordopjes. Kan geen instelling vinden waarmee je dat kan aanpassen.
En als je het toestel op stil zet? Bij mijn andere toestellen (SE, HTC e.d.) komt het geluid dan alleen via de headset door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de nieuw ffirmware is er!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ga het als ik thuis kom gelijk installeren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
Heb hem net geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg hem niet geinstaleerd:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-01-2010
Bij mij lijkt hij ook te hangen...

Ik draai met Vista en kreeg 'n foutmelding. Iets over een Nokia Service Layer Driver...

Kutzooi, ik krijg 'm niet meer aan...

Nokia Software Updater draait nog en er staat: Estimated time left: 15 minutes.
Tel. staat uit en hij doet niets... FUCK

Wat moet ik doen??

[ Voor 35% gewijzigd door RealRico op 08-04-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 13:05
NokNok12 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:00:
[...]

NokNok12,

Nounounounou.... Hoe istie?

[ Voor 17% gewijzigd door een moderator op 08-04-2008 14:42 . Reden: Groeten hoeft niet op t.net :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RealRico schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:19:

Ik draai met Vista en kreeg 'n foutmelding. Iets over een Nokia Service Layer Driver...

Wat moet ik doen??
ik krijg de zelfde melding

gewoon de usb kabel er uit en de stroom kabel er uit en dan je battery er heel even uit halen en er weer terug in doen dan start die wel gewoon weer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
Roost schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:26:
[...]

NokNok12,

Nounounounou.... Hoe istie?

Roost
Tot nu toe ziet het er goed uit youtube filmpjes kijken in de browser :*) . Wat betreft de kleine bugs moet ik hem nog wat beter testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
RealRico schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:19:

Wat moet ik doen??
Oké update.

Na 45 minuten sprong hij weer automatisch aan.

Ik probeer 'm weer te updaten, maar krijg dezelfde foutmelding en telefoon slaat weer uit.

Weer maar 45 minuten wachten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
NokNok12 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:35:
[...]

Tot nu toe ziet het er goed uit youtube filmpjes kijken in de browser :*) . Wat betreft de kleine bugs moet ik hem nog wat beter testen
Draai je XP of Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Hier net geupdate, ging best soepel. Binnen 3 a 4 minuten was ie klaar. Ook alle gegevens en programma's zijn nog zoals voor de update dus dat is ook mooi meegenomen. Flash in de browser werkt prima, via hsdpa kan ik gewoon youtube filmpjes kijken zonder haperingen en dergelijke.

Wat me wel opviel is dat het ingedrukt houden van de 0 toets niet meer de browser opstart? Hekje zet de telefoon nog wel op stil maar de browser via 0 werkt dus niet meer. Jammer of gewoon een foutje in de firmware? Heb geen homepage ingesteld, misschien dat het daarom niet werkt maar dat moet ik nog even uitproberen.

Verder, tja alles werkt net als ervoor met als toevoeging dus flash :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
Mensen waarvan de update is gelukt...
Gebruiken jullie XP of VISTA????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ik draai vista business 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

So far no good. Vista Ultimate, maar diverse foutmeldingen bij diverse pogingen. Voornamelijk drivers die niet gevonden worden en waardoor (denk ik) de installatie niet goed gaat. Dat ging de vodige keer toch een stuk beter. Op naar poging 4....

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
roma0803 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:32:
So far no good. Vista Ultimate, maar diverse foutmeldingen bij diverse pogingen. Voornamelijk drivers die niet gevonden worden en waardoor (denk ik) de installatie niet goed gaat. Dat ging de vodige keer toch een stuk beter. Op naar poging 4....
Me 2...

Vista Ultimate. Krijg 'm na 5x proberen nog steeds niet.
Telkens die rotte foutmelding van Nokia Service Layer Host Process werkt niet meer...

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Op een XP machine nu de phone wel kunnen updaten. Halverwege het proces moeten opnieuw drivers worden geïnstalleerd en daar lijkt het bij Vista fout te gaan. Hoe dan ook, het is nu gelukt.

In ieder geval de Location Tagger in de camera gevonden. Nu op zoek naar de andere verschillen en aanpassingen.
Changes made from v11.0.117 to v20.0.062
New features/functionalities:

• Location tagging functionality added
• Widgets enabled
• Flash Lite 3.0 support
• BT AVRCP protocol support
Stability:

• When plugin/plug out USB or TV out cable phone crashes
• Phone freezes during music play
• Phone resets when pressing end key during alert
Messaging:

• Cannot receive SMS for some operator who support ‘Replace type’ of message
Camera:

• Camera overexposure improved
• Automatic screen rotation angle improvement
Browser:

• Stability improvements
• Memory leak during phone call and browsing corrected
Memory:

• Memory leak corrected in browser
• Memory leak corrected in CPSSignal
Gallery:

• Crash while file name included %marks is highlighted
• DRM video thumbnail corrupted
• Gallery crashes when video call is make from contacts
Multimedia menu:

• Unable to add contact to the tile
Bluetooth:

• Voice not heard when using Push to Talk application with BH501
• Device remote volume control does not work with MD7W
• With BH903 selected track does not work when device screen savers is activated
• MD6 is connected and radio is opened, audio is heard from phone speakers not from music stand
NGI:

• NGI installation causes ‘contact retailer’ error message
• corrections to NGI enabler
Video Center:

• SW upgrade for Video Center possible
LifeBlog:

• Lifeblog database size increases and fills up device memory
VoIP:

• Gizmo WLAN connection fails some time
• Device freezes when using VoIP with N800
User Interface:

• Localization and Help error corrections
• Reduced support character encoding doesn’t work
• Chinese tone by pressing “*” when BOPOMOFO input is not working
• Operator name list updated
• C:drive data compatibility improvement
• Security improvements
• SW support for future hardware changes

[ Voor 78% gewijzigd door roma0803 op 08-04-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
NokNok12 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:00:
[...]

Hoe werkt ie bij jou, is ie stabiel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 21:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

roma0803 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:01:
Op een XP machine nu de phone wel kunnen updaten. Halverwege het proces moeten opnieuw drivers worden geïnstalleerd en daar lijkt het bij Vista fout te gaan. Hoe dan ook, het is nu gelukt.

In ieder geval de Location Tagger in de camera gevonden. Nu op zoek naar de andere verschillen en aanpassingen.

[...]
Ah, de changelog van Symbian-Freak.

Mijn Nokia N82 is ook doodgeflashed :X

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ben zeer blij met deze Firmware Update
Het werkt bij mij perfect, nu kan ik ook gewoon Flash Video draaien
Er was alleen wat software spoorloos zoals me Internet radio en Gmail
Voor de rest stond alles er nog op en werkt alles gewoon naar behoren ;)

Nou toch niet helemaal, hij zegt nu ineens dat mijn geheugen kaart beschadigt is
even kijken hoe ik dit kan oplossen, zeer vaag, voor de rest werkt alles goed 8)7

***Edit***

Nou heel gek, na de firmware update is mijn geheugenkaart stuk, ik kan hem niet meer
formateren, heel vaag, koop maar even een nieuwe geheugen dan.......... ¿¿¿

[ Voor 80% gewijzigd door Albert020 op 08-04-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ginz schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:37:
[...]

Ah, de changelog van Symbian-Freak.

Mijn Nokia N82 is ook doodgeflashed :X
Als in "ik heb nu een hele mooie maar erg dure boekenlegger"? Heb je de batterij er al afgehad en opnieuw geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Nou heel gek, na de firmware update is mijn geheugenkaart stuk, ik kan hem niet meer
formateren, heel vaag.......... ¿¿¿

Het het kaartje eruit gehaald weer erin gedaan, maar hij blijft zeggen "geheugenkaart beschadigt" :(

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 08-04-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:27
Hier draait 'ie weer heerlijk, hij lijkt echt stukken sneller. Vooral ook de musicplayer skipt veel sneller door de nummers heen. Eerst reageerde next niet meer voordat 't nieuwe nummer geladen was. Nu kan ik gewoon lekker doorrammen en meteen 10 nummers ofzo skippen.
So far so good dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Thedr schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:01:
Hier draait 'ie weer heerlijk, hij lijkt echt stukken sneller. Vooral ook de musicplayer skipt veel sneller door de nummers heen. Eerst reageerde next niet meer voordat 't nieuwe nummer geladen was. Nu kan ik gewoon lekker doorrammen en meteen 10 nummers ofzo skippen.
So far so good dus _/-\o_
Bij mij werkt ook alles goed, alleen is naar de firmware update me geheugenkaart stuk ?
Het kan toeval zijn natuurlijk, maar vreemd is het wel een beetje, zal morgen of vanavond even
met een nieuwe proberen, zeeer vaaaaaaag 8)7

Maar goed, heb van de gelegenheid maar even gebruik gemaakt en gelijk die 8GB besteld voor € 47

SANDISK 8GB

Afbeeldingslocatie: http://www.mediatrader.nl/pics/pic_e3cdae2e9f299c3db60348b8af1f0cafe9cb5a07.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 08-04-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
als ik wil updaten zegt de site dat ik de nieuwste al heb v11.0.117
zit ik nou op de verkeerde update pagina ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
sigilens schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:21:
als ik wil updaten zegt de site dat ik de nieuwste al heb v11.0.117
zit ik nou op de verkeerde update pagina ofzo :?
Had ook: v11.0.117
Heb nu : v20.0.062

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Aha ik dacht dat ik via de nokia pc suite kon updaten,maar moet dus de speciale nokia software updater eerst installeren en dan lukt het wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
sigilens schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:32:
Aha ik dacht dat ik via de nokia pc suite kon updaten,maar moet dus de speciale nokia software updater eerst installeren en dan lukt het wel .
Klopt, dan moet het lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Laatst online: 22:33

TMV

Where did that damn icon go?!?

Ok, ook net de update geinstalleerd. Ging vlekkeloos, wel even geheugenkaartje d'r uit gehaald, met het oog op het verhaal hierboven van Albert020 ;)
De telefoon lijkt me in eerste instantie sneller te reageren in menu's etc. Voorlopig zeg ik: het was het updaten waard! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 13:58
Soms snap ik het doel van sommige posts niet. Wat interesseert het mensen dat je geupdate hebt?

Mensen willen weten of je update geslaagd is met welke productcode en welk OS en of hij stabiel en leuke nieuwe features heeft.

Ik heb nog niet upgedate (eerst hockey) vavavond eens even kijken. Ben wel benieuwd naar het probleem met de defecte memcard. Is dit met de nokia kaartjes of ook met 8gb sandiskkaartjes?

@ TMV: heb je een cleaninstall gedaan of gewoon update?

[ Voor 6% gewijzigd door Orcie op 08-04-2008 19:45 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Nokia N82 en bijbehorende zaken. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kunt nemen hoort niet in dit topic.