Nokia N82 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 224.230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Nokia N82

Welkom in het Nokia N82 topic! Het oude topic begon wat rommelig te raken en de topicstart was niet zo zinvol meer. Ik probeer deze nieuwe topicstart goed bij te houden met nieuwtjes en leuke programma's.:)
Vorige topic

Nokia N82
Foto's

Titanium
Afbeeldingslocatie: http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/n82/10_n82_lowres.jpg
Highres-versie (ZIP-bestand)

Afbeeldingslocatie: http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/n82/11_n82_lowres.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/n82/04_n82_lowres.jpg

Black
Afbeeldingslocatie: http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/n82/N82_01d_lowres.jpg
Specifiacties

NetwerkHSDPA / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
Formaat 112 x 50.2 x 17.3 mm, 90 cc
Gewicht114 g
Display2.4" QVGA TFT, 16.7 miljoen kleuren, Resolutie: 240 x 320 pixels
BeltonenPolyphonisch (64 kanaals), MP3
TrilalarmJa
Gespreklog1 - 10 - 30 dagen
Extern geheugenmicroSD (tot 32GB),
Hot Swap GeheugenJa
Intern geheugen100 MB Dynamisch
GPRSClass 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
EGPRSClass 32, 296 kbps; DTM Class 11, 236.8 kbps
3GHSPDA, tot 10x sneller dan 3G
WLANJa, Wi-Fi 802.11 b/g, UPnP technology
BluetoothJa, v2.0, A2DP
InfraroodNee
USBJa, v2.0, Pop-Port
BerichtenSMS, MMS, Email, Instant Messaging
InternetWAP 2.0/xHTML, HTML
EmailPOP3, SMTP, IMAP4
SpelletjesJa, downloadbaar
KleurenZilver (Titanium) en binnenkort Zwart
CameraJa, 5 Megapixel Carl Zeiss. Max. resolutie: 2592 x 1944 pixels
Autofocus
Digitale zoom (20x)
Effecten/instelmogelijkheden
Xenon-flitser
Kwaliteitsopties
Landscape modus
Macro modus
MultiShot
Nachtmodus
Portret modus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner
Max. resolutie: (camera) 2592 x 1944 pixels
Max. resolutie: (video) 640 x 480 pixels, 30 fps
Resoluties: (camera) (1) (2592 x 1944), (2048 x 1536), (1600 x 1200)
Resoluties: (camera) (2) (1280 x 960), (640 x 480)
Software / Hardware- Built-in GPS navigation
Installed Maps application covering over 100 countries
Java MIDP 2.0
MP3/AAC/AAC+/eAAC+/WMA player
3.5 mm audio output jack
Stereo FM Radio
Organiser
Office document viewer
T9
Push to talk
Voice dial/memo
Built-in handsfree
AccuBT-6MT, Li-Ion 1050 mAh
Standby-tijdtot 210 uur (WCDMA), tot 225 uur (GSM)
Spreektijdtot 190 min (WCDMA), tot 260 min (GSM)
SynchronisatieSyncML
PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Bluetooth
Synchronisatie via Infrarood
Synchronisatie via WLAN/Wifi
Operating SystemSymbian OS 9.2. Soort: Series 60 Third Edition Developer Platform 3.1

Wat zit er allemaal in de doos?

* Nokia N82
* Nokia Batterij BP-6MT
* Nokia Reislader AC-5
* Nokia Music Hoofdtelefoon HS-43
* Nokia Datakabel CA-101
* Nokia Videokabel CA-75U
* Nokia 2GB microSD-kaart MU-37
Software

All About Phones - Symbian OS Software Downloads

Agile Messenger

Afbeeldingslocatie: http://www.agilemobile.com/images/agile-screens.png
MSN/Yahoo/Google/ICQ-messenger. Gewoon inloggen met je gegevens en MSN'en maar.
Links

Nokia.nl - N82
NokiaN95.nl - N82 Review
Foto review van de Nokia N82 zelf
N82.nl - Nederlandse blog over de N82
The N82 Blog - Engelse blog over de N82
NokiaSymbianThemes.com
- Een heleboel apps
- Een heleboel games
- Een heleboel thema's
OnSmartPhone - Themes For Nokia N82

Pricewatch links
Nokia N82 Wit
Nokia N82 Black Zwart
Nokia N82 Light Titanium Zilver

Onderhoud

Ik ben nog druk bezig met de openingspost, zie je foutjes of heb je toevoegingen? Laat het me weten via DM, dan blijft het topic mooi schoon. :)

Deel van de credits gaan naar de oude topicstarter, sander1989.

[ Voor 9% gewijzigd door Drawer op 05-05-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 11:15

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Je mag van mijn part ook wel meerdere topics maken om verschillende onderwerpen van de N82 in te bespreken.... Bijvoorbeeld een apart N82 navigatie topic. Als je wil, neem even contact met ons op :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Zal ik gelijk verder gaan met mijn vraag!
Tutti-frutti schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:46:
[...]
Ik heb het opgelost door het gewoon 6x uit te voeren (paar keer geprobeerd) en gisteren avond heeft hij het wel correct geupdate. Lijkt dus eerder een instabiele server (of verbinding) van Nokia.
FuZZy04 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:27:
Hm vaag, ik heb het al echt heel vaak geprobeerd. Ook vandaag weer te vaak, maar hij doet niks en geeft iedere keer een foutmelding. Is er echt geen andere oplossing?
Iemand die mij kan helpen met de "Download!"-map werkende te krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:34

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik schreef het in het vorige topic al: Ik heb alles van het vorige topic gelezen en werd enthousiast over de telefoon, totdat ik hem in het echt zag. Nu lijkt de N95 mij een goed alternatief dat mij wel bekoord in het echt, maar om nou 280 pagina's van dat topic te lezen gaat mij wat ver.

Zijn er nog grote verschillen, behalve de grootte van het scher, de xenon flits en dat de N95 wat langzamer is in het camera menu? Mis ik dingen die wel belangrijke verschillen zijn?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-05-2020
Heb je het al buiten geprobeerd?
Misschien raar, maar binnen (ondanks goed bereik) lukte het me ook niet, maar toen ik buiten stond in 1 keer (kpn)...

@Nomad
N82 is een candybar en de N95 een slide... :P

[ Voor 10% gewijzigd door dood pixeltje op 20-03-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op deze site staat nog een mooie vergelijking tussen de N82 en N95-2. Veel verschillen zijn er idd niet, maar dat is inmiddels algemeen bekend. :Y)

@ hieronder: de N95-2 is de N95 8G.

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 20-03-2008 14:14 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:34

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

pven schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:35:
Op deze site staat nog een mooie vergelijking tussen de N82 en N95-2. Veel verschillen zijn er idd niet, maar dat is inmiddels algemeen bekend. :Y)
Bedankt voor je linkje. Je zegt zelf ook al bewust N95-2 en niet N95 met 8gb, want er is volgens mij ook een N95 met de nieuwe hardware zonder de 8gb intern?...iig in america is die er las ik in een linkje, maar ik kan geen nederlandse webshop vinden die het onderscheidt maakt.
Die 8gb heb ik eigenlijk niet nodig, die beter bouw, het grotere schermpje en meer intern geheugen van de N95 met 8gb vind ik wel fijn....maar die tussenweg is er volgens mij niet.
Lastig, ik denk dat het een N95 met 8gb moet worden, maar die is wel duur. Een keuze die ik verder zelf moet maken natuurlijk.

edit: oh sorry had even niet door dat dit nog het N82 topic was, ik schop mezelf hier nu weg en bedank jullie voor de informatie. Thanks.

[ Voor 7% gewijzigd door Nomad op 20-03-2008 14:13 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat vinden jullie de beste webbrowser voor de N82? Ik heb nu de standaard meegeleverde, Opera Mobile (trial) en Opera Mini (gratis) geprobeerd. De standaard doet het al aardig goed en ik heb het idee dat deze aardig gelijk is aan Opera Mini. Opera Mobile is ook wel leuk, maar ik ben er nog niet achter of deze nou echt meerwaarde biedt om de prijs te rechtvaardigen.

Ik ben er nog niet uit. De standaard browsed op zich al wel fijn. Opera Mobile geeft de pagina's imo wel beter weer, maar het muisje van de standaard en Mini zijn best handig.

Het is me ook nog niet gelukt om Opera Mobile, net als op het windows mobile platform, zich echt als mobiele browser te laten identificeren zodat de verschillende pagina's (zoals www.di.fm) automatisch de mobiele versie van hun site weergeven. Is dat niet mogelijk met deze drie browsers?

Waar ik me echt aan erger bij alle drie de browsers is dat je niet gewoon kan kiezen voor "Bestand opslaan als..." bij een download of "Doel opslaan als..." op een link :( Dat is eigenlijk de primaire reden dat ik deze post doe. Ik ben echt op zoek naar een goede browser waarmee al dit soort geintjes gewoon standaard zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 20-03-2008 15:05 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik ga nu weer verder aan de startpost. Toffe links, trucs of andere shit die nog niet in de lijst staat maar die er absoluut bij moet mag je via DM aan me doorgeven, dan verwerk ik het in de startpost.

Ziet de startpost er even gek uit? Wacht eventjes, ben er mee bezig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Erg cool (niet meer nieuw, tho): Quake op de N82! En nog makkelijk te doen ook!
http://www.symbian-freak..../quake_s60_open_gl_es.htm

Niet te geloven, wat een graphics! 8)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256232

Hi,

Ik denk eruit te zijn, ik ga weer terug naar tomtom met externe gps. Had de Garmin geinstalleerd maar voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Wat ik er niet op kon vinden was bijvoorbeeld thuis al de route plannen zonder gps, puur ter orientatie, kijken hoelang je er ongeveer over zal doen, hoe je moet rijden. Deze optie kon ik niet vinden. Garmin was ook traag vond ik. De dame was een paar keer erg laat met zeggen dat ik af moest slaan, vaak op een rotonde was ik al weer eraf, komt zij aan. Het enige fijne was de automatisch switch tussen dag en nacht.

Eigenlijk bang om weer flink teleurgesteld te worden ga ik dus maar veilig terug naar TomTom.

Kan iemand mij vertellen hoe ik nokia maps van de n82 af kan gooien? Neemt alleen maar ruimte in terwijl ik het nooit zal gebruiken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-05 13:53

nlboy

Alles kitz?

Zijn er meer mensen die last hebben van de navigatie button van de N82? Als ik de knop naar rechts druk krijg ik een soort 'tik' geluid. Ik neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt? Baal er wel van, omdat de telefoon nog amper geen maand oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talisker_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07-2024
nlboy schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:33:
Zijn er meer mensen die last hebben van de navigatie button van de N82? Als ik de knop naar rechts druk krijg ik een soort 'tik' geluid. Ik neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt? Baal er wel van, omdat de telefoon nog amper geen maand oud is.
Had ik ook last van. Bij mijn eerst geleverde toestel deed mijn navigatietoets het half, menutoets deed het helemaal niet. Bij drukken op de navigatietoets kraakte hij. Heb toch snel een nieuw toestel gekregen na eindeloos aan de lijn gehangen te hebben met klantenservice van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174427

Hoi, ik heb de sony HBH-DS970 in combinatie met mijn N82. Werkt op zich goed alleen krijg ik om 5 min even een korte tik/lag. Weet iemand of dit te verhelpen is? Ook wordt het nummer en caller id niet op het sony schermpje vertoond. Zijn er meer mensen die dit herkennen en is het te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

FuZZy04 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:33:
Zal ik gelijk verder gaan met mijn vraag!

[...]

[...]

De lijst leegmaken, en weer opnieuw proberen ? Mocht je het trouwens steeds proberen met je 3G/GPRS netwerk, pak dan anders een wlan ergens in de buurt, misschien wordt het geblokkeerd door je provider.

-----
Nog een paar mooie thema's trouwens:
http://www.onsmartphone.com/themes-by-taieb/

En dit 'bijna volledig' zwarte thema, erg strak: klik

[ Voor 19% gewijzigd door Tutti-frutti op 21-03-2008 14:22 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-05 11:06
Is er al iemand die een mooie zuignap+houder oplossing heeft gevonden eventueel met carcharger ingebouwd om in de auto onder het raam te plakken. Wil dit gaan aanschaffen want anders heeft navigatie weinig zin! Ben benieuwd heb overgens de PDAshops wel afgezocht maar deze zijn nogal onduidelijk of het toestel wel past bij de meestte staat dat elke toestel past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Anoniem: 174427 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:04:
Hoi, ik heb de sony HBH-DS970 in combinatie met mijn N82. Werkt op zich goed alleen krijg ik om 5 min even een korte tik/lag. Weet iemand of dit te verhelpen is? Ook wordt het nummer en caller id niet op het sony schermpje vertoond. Zijn er meer mensen die dit herkennen en is het te verhelpen?
Misschien wel handig om te vermelden dat de HBH-DS970 headset is? Anders moet iedereen die niet elk productnummer in zijn kop heeft zitten eerst googlen om jou te kunnen helpen... Lijkt me niet handig ;)
Verder merk ik dat zelfs zonder headset wel eens lag voor komt. Ik merk dat sommige programma's minder performen als je je telefoon een keer tussen portrait/landscape gewisseld hebt gehad (terwijl het programma loopt). Quake geeft dan bijvoorbeeld om de zoveel tijd een flikkering.

Ik gebruik nu het thema "Silver default by PiZero" van gedownload via MOSH. Dat is ook een zwarte, maar niet zwart-zwart (lees: saai). Gewoon echt super strak!
Die PiZero heeft echt hele mooie thema's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Tutti-frutti schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:21:
[...]

De lijst leegmaken, en weer opnieuw proberen ? Mocht je het trouwens steeds proberen met je 3G/GPRS netwerk, pak dan anders een wlan ergens in de buurt, misschien wordt het geblokkeerd door je provider.
Thanks voor de tips maar ik heb dat ook allemaal al een keer geprobeerd. Het lukt me gewoon echt niet om de lijst te kunnen downloaden. Het is me ook nooit gelukt, of te wel, mijn lijst is altijd al leeg geweest. En via wlan heb ik het ook geprobeerd zonder resultaat, helaas. Zijn er echt geen andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talisker_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07-2024
FuZZy04 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:22:
[...]

Thanks voor de tips maar ik heb dat ook allemaal al een keer geprobeerd. Het lukt me gewoon echt niet om de lijst te kunnen downloaden. Het is me ook nooit gelukt, of te wel, mijn lijst is altijd al leeg geweest. En via wlan heb ik het ook geprobeerd zonder resultaat, helaas. Zijn er echt geen andere oplossingen?
Je moet ff Nokia PC Suite voor N-series gebruiken. Dan Klikken op Nokia Download !\
Er vindt dan synchronisatie plaats met de map op je telefoon.
Heeft bij mij goed gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Laatst online: 10:22
Heb sinds gisteren ook een N82, maar nu wilde ik de gesproken navigatie activeren maar nu kreeg ik een aantal opties; 3 betaalde en één waarbij je een key moest invullen. Is deze key ergens terug te vinden, heb ik een voucher over het hoofd gezien of niet gekregen ofzo? Want gesproken navigatie doet het op dit moment niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 256232 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:33:
Kan iemand mij vertellen hoe ik nokia maps van de n82 af kan gooien? Neemt alleen maar ruimte in terwijl ik het nooit zal gebruiken volgens mij.
De applicatie zelf kun je niet verwijderen, alleen de kaarten. In MapLoader zit een knop om al het reeds geinstalleerde kaartmateriaal in 1 keer te wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251996

Hallo beste mensen,
Ik ben ook op de zwarte versie van n82 aan het wachten :? :O . Voor mij werk kom ik veel op stoffige en vochtige plekken. Is de N82 daar wel beetje bestendigd tegen? Of moet ik die helemaal gaan beschermen met hoesjes en covers? Want bij mijn n73 is er in de loopt der tijd toch aardig wat stof tussen mijn beeldscherm gekomen. Hoe is jullie ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
liemjordi schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:54:
Heb sinds gisteren ook een N82, maar nu wilde ik de gesproken navigatie activeren maar nu kreeg ik een aantal opties; 3 betaalde en één waarbij je een key moest invullen. Is deze key ergens terug te vinden, heb ik een voucher over het hoofd gezien of niet gekregen ofzo? Want gesproken navigatie doet het op dit moment niet bij mij...
Ik ben bang dat je helemaal niets over het hoofd hebt gezien. Je kan voor de applicatie betalen of je hebt beperkte functionaliteit... helaas... ik had ook graag anders gezien...

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174427

Room42 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:12:
[...]

Misschien wel handig om te vermelden dat de HBH-DS970 headset is? Anders moet iedereen die niet elk productnummer in zijn kop heeft zitten eerst googlen om jou te kunnen helpen... Lijkt me niet handig ;)
Verder merk ik dat zelfs zonder headset wel eens lag voor komt. Ik merk dat sommige programma's minder performen als je je telefoon een keer tussen portrait/landscape gewisseld hebt gehad (terwijl het programma loopt). Quake geeft dan bijvoorbeeld om de zoveel tijd een flikkering.

Ik gebruik nu het thema "Silver default by PiZero" van gedownload via MOSH. Dat is ook een zwarte, maar niet zwart-zwart (lees: saai). Gewoon echt super strak!
Die PiZero heeft echt hele mooie thema's!
Was idd handiger geweest, foutje bedankt 8)7 . Anyway ik heb die lags alleen met die bluetooth headset, ook de calller id functie werkt niet. Mp3 titels worden ook niet weergegeven. Is wel jammer, want dat maakt deze headset wel iets leuker natuurlijk. Hoop dus dat iemand hier een oplossing voor heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
F-O-C-U-Z schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 23:15:
[...]

Ik ben bang dat je helemaal niets over het hoofd hebt gezien. Je kan voor de applicatie betalen of je hebt beperkte functionaliteit... helaas... ik had ook graag anders gezien...
Oh. Nou, ik weet wel dat het bij mij niet vanzelf ging, maar ik heb wel degelijk Nederlands gesproken navigatie met de standaard Nokia Maps. Gewoon via Instellingen -> Algemeen -> Gesproken begeleiding. Je moet wel ff een wlannetje regelen of onbeperkt 3G hebben, want hij gaat hem downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nu ben ik een raar probleem tegen gekomen :S mijn A-GPS werkt niet meer! Ik kan wel normaal een GPS fix krijgen door in de openlucht te staan. Maar een fix krijgen met behulp van het mobile netwerk lukt niet meer. Er wordt dus geen verbinding meer gemaakt met het mobiele netwerk om een snellere fix te krijgen :S Bij positionering staat natuurlijk wel de AGPS functie en de Netwerk functie op enabled.
A-GPS is a network service.
Your device is preconfigured to use the Nokia A-GPS
service, if no service provider specific A-GPS settings
are available. The assistance data is retrieved from
the Nokia A-GPS service server only when needed.
You must have a packet data internet access point
defined in the device to retrieve assistance data
from the Nokia A-GPS service. To define an access
point for A-GPS, press , and select Tools >
Settings > General > Positioning >
Positioning server > Access point.
nevermind

[ Voor 40% gewijzigd door ReseT op 22-03-2008 13:17 ]

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163033

Room42 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:00:
Wat vinden jullie de beste webbrowser voor de N82? Ik heb nu de standaard meegeleverde, Opera Mobile (trial) en Opera Mini (gratis) ....

Waar ik me echt aan erger bij alle drie de browsers is dat je niet gewoon kan kiezen voor "Bestand opslaan als..." bij een download of "Doel opslaan als..." op een link :( Dat is eigenlijk de primaire reden dat ik deze post doe. Ik ben echt op zoek naar een goede browser waarmee al dit soort geintjes gewoon standaard zijn.
Ja, ben ik met je eens... Hoe je out-of-the-box alle soorten bestanden kunt downloaden weet ik ook niet. Kwam wel laatst dit artikel tegen:

Download every File Format with the S60 Browser
(http://symbianwebblog.wor...mat-with-the-s60-browser/)

Beetje een mijl op 7, maar als je 't echt graag wil...

[edit] Ik probeerde ook even de SmartGet DL manager, een Python appje (http://www.symbian-freak.com/forum/viewtopic.php?t=16914), maar kreeg dit niet aan de praat op mijn N82. Hij is wel te installeren (hoewel ik niet kan kiezen waar) maar wil niet starten. Iemand wel succesvol?

Tenslotte vond ik nog een gemodde versie van Opera Mini, waarmee je wel kunt DL-en. Denk niet dat het de bedoeling is om hiernaar te linken hier, maar Google er ff op. Ik weet niet hoe je Russisch is, gebruik anders de zoekterm "english".

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 163033 op 22-03-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:14
Heb zojuist per post de N82 van 2call.nl ontvangen. Er zit aan beide weerszijden van het scherm 1mm speling en een piepklein vlekje op het toetsenbord. Eigenlijk zit romdom het omhulsel en de bovencover speling. Geen kraak verschijnselen. Hebben meer mensen last van de speling tussen. Anders gaat ie gewoon retour...

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75355

nadroJ schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:08:
Heb zojuist per post de N82 van 2call.nl ontvangen. Er zit aan beide weerszijden van het scherm 1mm speling en een piepklein vlekje op het toetsenbord. Eigenlijk zit romdom het omhulsel en de bovencover speling. Geen kraak verschijnselen. Hebben meer mensen last van de speling tussen. Anders gaat ie gewoon retour...
Dit is een veel voorkomend verschijnsel. Zelf heb ik het ook gehad, alleen dan wel meer dan 1mm speling aan 1 kant van het scherm. Heb toen na flink twijfelen toch de telefoon terug gestuurd en binnen 2 dagen had ik een ander toestel. Deze heeft wel iets speling langs het scherm, maar echt veel minder dan mijn vorige N82. Kijk ook eens naar andere N82 toestellen. Zo weet je zeker of het gewoon zo hoort (jammer maar helaas) of dat je hem beter kan terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251146

Anoniem: 251996 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:33:
Hallo beste mensen,
Ik ben ook op de zwarte versie van n82 aan het wachten :? :O . Voor mij werk kom ik veel op stoffige en vochtige plekken. Is de N82 daar wel beetje bestendigd tegen? Of moet ik die helemaal gaan beschermen met hoesjes en covers? Want bij mijn n73 is er in de loopt der tijd toch aardig wat stof tussen mijn beeldscherm gekomen. Hoe is jullie ervaring ermee?
Een hoesje zou dan voor jou wel handig zijn denk ik, ik heb maar af een toe met stof te maken, maar er zit ondertussen wel wat stof voor de camera aan de voorkant... Hij is dus niet helemaal dicht, en je kunt het ook niet verwijderen omdat je de voorkant er niet af kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Anoniem: 163033 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:45:
[...]

Ja, ben ik met je eens... Hoe je out-of-the-box alle soorten bestanden kunt downloaden weet ik ook niet. Kwam wel laatst dit artikel tegen:

Download every File Format with the S60 Browser
(http://symbianwebblog.wor...mat-with-the-s60-browser/)

Beetje een mijl op 7, maar als je 't echt graag wil...
Holy crap! Dat is inderdaad niet te doen. Hopen dat Firefox snel naar symbian komt!
[edit] Ik probeerde ook even de SmartGet DL manager, een Python appje (http://www.symbian-freak.com/forum/viewtopic.php?t=16914), maar kreeg dit niet aan de praat op mijn N82. Hij is wel te installeren (hoewel ik niet kan kiezen waar) maar wil niet starten. Iemand wel succesvol?
Hij deed het eerst bij mij ook niet, maar toen ik daarna Python op het phone memory installeerde, deed ie het wel.
Tenslotte vond ik nog een gemodde versie van Opera Mini, waarmee je wel kunt DL-en. Denk niet dat het de bedoeling is om hiernaar te linken hier, maar Google er ff op. Ik weet niet hoe je Russisch is, gebruik anders de zoekterm "english".
Nog niet gevonden. Maar ik hoop dat er een legale/open-source oplossing komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255446

nadroJ schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:08:
Heb precies hetzelfde, ook een soort van wazige vlek (alsof er een sticker heeft gezeten) op de linker keuze toets en speling aan beide kanten. Ik denk dat aan de speling verder niks gedaan kan worden maar die vlek hoort toch zo niet te zijn bij een nieuw toestel. Mijn toestel komt van algebeld.nl, gisteren binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
@Goofah: Jup hij gaat dinsdag terug. Wilde het vandaag al meteen doen, maar het postkantoor sluit op zaterdag al vroeg, dus dat ging helaas niet meer.

@Peerke073: Inderdaad, een witte wazige vlek, en niet eens heel piepklein zoals ik 't in m'n post hiervoor heb beschreven. De speling lijkt me eerlijk gezegd ook lastig helemaal uit te sluiten, maar een vlek mag absoluut niet. Klinkt als een slechte batch... Toch wel jammer weer... was zo blij toen de track & trace veranderde in 'Chauffeur is onderweg' terwijl ik 'm pas dinsdag verwachtte...

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Bedoelen jullie dan die vlekken als ik heb in de rode cirkels? Overigens vind ik de speling rond het scherm (zie blauwe cirkel) wel meevallen.

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/29p28fs_th.jpg
(Klikbaar)

Zouden deze vlekken een rede zijn om hem terug te sturen? Hij doet het verder toch gewoon? Ik maak me meer zorgen over mijn vette vingers op het scherm :P

[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 23-03-2008 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Inderdaad dat soort vlekken. Ik vind dat bij een telefoon van ca. 425 € toch echt niet kunnen hoor. Bovendien hoort het ook gewoon niet. De speling is wel meer dan in jouw foto. Bij mij is het het ergst vanaf de linkerhelft tot vlak na de linker bovenhoek. Stof gegarandeerd.

Om vette vingers maak ik me allerminst druk :)

[ Voor 8% gewijzigd door nadroJ op 23-03-2008 01:13 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Maar naar wie ga je de telefoon opsturen? En hoe lang ben je hem dan kwijt? Is dat het wel waard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75355

Ik heb zelf de telefoon naar de leveancier (2call) terug gestuurd en binnen 2 dagen had ik een ander toestel. Als je er niet geheel tevreden mee bent zou ik gewoon contact opnemen met je leverancier en vragen het toestel om te mogen ruilen. Jammer van zo'n geweldig toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Room42 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 03:25:
[...]

Oh. Nou, ik weet wel dat het bij mij niet vanzelf ging, maar ik heb wel degelijk Nederlands gesproken navigatie met de standaard Nokia Maps. Gewoon via Instellingen -> Algemeen -> Gesproken begeleiding. Je moet wel ff een wlannetje regelen of onbeperkt 3G hebben, want hij gaat hem downloaden :)
Ik lees telkens dit soort dingen op het internet:
"The new Nokia Maps 2.0 update also adds the option to purchase first-class multimedia guides that feature photos, videos and audio streams to enlighten your journey even more. As with the previous version of Nokia Maps, map users will receive a free 3-day Navigation trial, for Walk and Drive, plus an additional free 10 minute City Guide trial."

Ik krijg het navigeren anders ook niet aan de gang. Zijn er meer mensen die kosteloos Nokia Maps 2.0 aan de gang hebben gekregen?

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256475

Heb even rondgekeken maar kan niet echt hoesjes/tasjes voor de n82 vinden, iemand goede ervaringen met een bepaald tasje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
@F-O-C-U-Z: Nee, ik draai gewoon de 1.x versie die bij de telefoon zat. Ik had niet door dat jullie het over 2.0 hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193189

Anoniem: 256475 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:16:
Heb even rondgekeken maar kan niet echt hoesjes/tasjes voor de n82 vinden, iemand goede ervaringen met een bepaald tasje?
Ik gebruik momenteel het hoesje van mijn Siemens M65, past perfect. Gewoon een standaardhoesje zoals je die bij elke winkel vindt. Toch opletten dat er nergens metalen (of andere harde) onderdelen tegen je phone kunnen duwen anders krijg je na verloop van tijd toch schade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256553

heb deel 1 een beetje door zitten lezen en uiteindelijk ook een N82 gekocht
nu ben ik opzoek naar een programma waar je folders met een wachtwoord kan beveiligen
iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75597

Na een aantal jaren met verschillende Windows Mobile toestellen te hebben rondgelopen, werd het tijd voor een nieuw abonnement en ben ik dit keer voor de N82 gegaan. Ik ben werkelijk onder de indruk van deze alleskunner, met name de snelheid van het toestel (telefoon opstarten, camera opstarten, door menu's bladeren) is een echte vooruitgang vergeleken met Windows Mobile. Mijn ervaringen tot nu toe:

+ Alles zit er op wat op dit moment gangbaar is op mobiel gebied: goede 5 MP camera, HSDPA, WLAN, GPS...
+ Wat me voorheen tegenhield om Nokia te kiezen was het feit dat je niet rechtstreeks kom synchroniseren met een Exchange server (alleen met 3rd party software). Nu heeft Nokia het gratis programma Mail for Exchange en dit werkt uitstekend op mijn N82! Alles wordt netjes gesynchroniseerd, zowel mail als contactpersonen, agenda en taken.
+ De ingebouwde browser (met de inspirerende naam ' Web' ) werkt ook uitstekend, ook gewone websites zijn prima te openen. Met een soort 3D flip om tussen recentelijk geopende pagina te switchen.
+ Het automatisch kantelende scherm is zeer helder.
+ De ingebouwde GPS lijkt beter te werken dan mijn externe bluetooth GPS ontvanger met sirfstar III chipset; ik krijg vaak zelfs in gebouwen gewoon ontvangst. Heb ook meestal binnen een paar seconden een fix, terwijl ik met mijn externe gps soms een minuut moest wachten. De interne GPS werkt trouwens uitstekend samen met Google Maps.
+ Je kunt het toestel aansluiten op je TV om daar je foto's en video's te bekijken. Dit werkte zonder gedoe en is wel grappig.
+ Eindelijk, een normale hoofdtelefoonaansluiting op een mobiele telefoon!

- De toetsjes zijn wat aan de kleine kant, ik kan er mee werken maar het houdt niet over.
- Er lijkt wat speling in de behuizing te zitten, dit zie je met name als de toetsen aan de zijkant verlicht zijn. Even in de gaten houden.
- Het meegeleverde Nokia Maps is wel aardig, maar kan zeker niet tippen aan TomTom. Ben wel benieuwd naar Nokia Maps 2.0 die volgens mij binnenkort uitkomt. Wat ik wel weer goed vind aan Nokia Maps is dat je ook gewoon kaarten van steden kun installeren (dus niet het hele land), en dat het programma ook werkt als je geen abonnement op gesproken navigatie neemt.
- Het is me nog niet gelukt om makkelijk DiVX bestanden te converteren voor de N82. Bij Windows Mobile was dit met PocketDivx encoder en TCPMP redelijk eeenvoudig. Het al wat dingetjes geprobeerd, maar is nog niet gelukt. Iemand tips?

Kortom, ben er erg blij mee, ik denk dat het hier wel weer 2 jaar mee vol hou _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Anoniem: 75597 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:52:
Na een aantal jaren met verschillende Windows Mobile toestellen te hebben rondgelopen, werd het tijd voor een nieuw abonnement en ben ik dit keer voor de N82 gegaan. Ik ben werkelijk onder de indruk van deze alleskunner, met name de snelheid van het toestel (telefoon opstarten, camera opstarten, door menu's bladeren) is een echte vooruitgang vergeleken met Windows Mobile. Mijn ervaringen tot nu toe:

+ Alles zit er op wat op dit moment gangbaar is op mobiel gebied: goede 5 MP camera, HSDPA, WLAN, GPS...
+ Wat me voorheen tegenhield om Nokia te kiezen was het feit dat je niet rechtstreeks kom synchroniseren met een Exchange server (alleen met 3rd party software). Nu heeft Nokia het gratis programma Mail for Exchange en dit werkt uitstekend op mijn N82! Alles wordt netjes gesynchroniseerd, zowel mail als contactpersonen, agenda en taken.
+ De ingebouwde browser (met de inspirerende naam ' Web' ) werkt ook uitstekend, ook gewone websites zijn prima te openen. Met een soort 3D flip om tussen recentelijk geopende pagina te switchen.
+ Het automatisch kantelende scherm is zeer helder.
+ De ingebouwde GPS lijkt beter te werken dan mijn externe bluetooth GPS ontvanger met sirfstar III chipset; ik krijg vaak zelfs in gebouwen gewoon ontvangst. Heb ook meestal binnen een paar seconden een fix, terwijl ik met mijn externe gps soms een minuut moest wachten. De interne GPS werkt trouwens uitstekend samen met Google Maps.
+ Je kunt het toestel aansluiten op je TV om daar je foto's en video's te bekijken. Dit werkte zonder gedoe en is wel grappig.
+ Eindelijk, een normale hoofdtelefoonaansluiting op een mobiele telefoon!

- De toetsjes zijn wat aan de kleine kant, ik kan er mee werken maar het houdt niet over.
- Er lijkt wat speling in de behuizing te zitten, dit zie je met name als de toetsen aan de zijkant verlicht zijn. Even in de gaten houden.
- Het meegeleverde Nokia Maps is wel aardig, maar kan zeker niet tippen aan TomTom. Ben wel benieuwd naar Nokia Maps 2.0 die volgens mij binnenkort uitkomt. Wat ik wel weer goed vind aan Nokia Maps is dat je ook gewoon kaarten van steden kun installeren (dus niet het hele land), en dat het programma ook werkt als je geen abonnement op gesproken navigatie neemt.
- Het is me nog niet gelukt om makkelijk DiVX bestanden te converteren voor de N82. Bij Windows Mobile was dit met PocketDivx encoder en TCPMP redelijk eeenvoudig. Het al wat dingetjes geprobeerd, maar is nog niet gelukt. Iemand tips?

Kortom, ben er erg blij mee, ik denk dat het hier wel weer 2 jaar mee vol hou _/-\o_
Leuk dat je even je ervaringen hebt opgeschreven. Kloppen wel met die van mij. Om divx te kunnen afspelen kun je coreplayer gebruiken http://www.coreplayer.com/ . Ik heb het draaien en het werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256579

Vraagje over N-gage games,
Ik heb een aantal spellen die ik wou installeren op m'n N82 in .SIS formaat.
Als ik deze op de telefoon wil zetten geeft ie een melding dat het niet ondersteund wordt..
Iemand enig idee hoe ik die games er toch op kan krijgen?
Spelletjes in het formaat .JAR krijg ik er wel goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
Pfff ja ja, heb um ook, sinds vandaag.
Wat een VET toestel man, zit echt veel op
Ga het eens even onderzoeken 8)

***Edit***

Woww zie onder download geen WLM en F-Secure staan ?
Is er inmiddels als een Firmware update geweest waar ze wel in zitten :?

[ Voor 41% gewijzigd door Albert020 op 24-03-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:13
Ik probeer tv te kijken via kanalenkiezer.nl, maar krijg telkens de melding " niet ondersteund".
Welk programma moet ik downloaden om toch deze zenders te kunnen bekijken?
Of heeft iemand een vergelijkbare site die wel werkt met de N82?

[ Voor 16% gewijzigd door appie39 op 24-03-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Orcie schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:05:
[...]

Leuk dat je even je ervaringen hebt opgeschreven. Kloppen wel met die van mij. Om divx te kunnen afspelen kun je coreplayer gebruiken http://www.coreplayer.com/ . Ik heb het draaien en het werkt perfect!
Ok, thanks, jammer dat het geen freeware is. Heb inmiddels op de DiVX website (www.divx.com) een gratis DiVX player voor symbian gevonden die goed werkt. Geen idee alleen hoe ik filmpjes kan converteren voor de N82. Films die ik eerder met Pocket Divx Encoder voor Windows Mobile heb geconverteerd werken niet goed (veel artefacts en strepen in beeld). Wat gebruik jij om films te converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:35

Flappiewappie

Hier nog meer

Room42 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 02:06:
Maar naar wie ga je de telefoon opsturen? En hoe lang ben je hem dan kwijt? Is dat het wel waard? :)
Heb mijn telefoon naar The Phonehouse gebracht omdat ik de navigeer knop niet in orde vondt. Ben hem nu 2 weken kwijt. Liever 2 weken kwijt, dan meer dan een jaar met een telefoon te zitten waar ik me irriteer aan bepaalde dingetjes. :9

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 16:49
Ook even mijn ervaring en verschillen tussen Nokia en Windows Mobile:
Ik heb een HTC Tytn II nu ongeveer 1 maand. Een paar jaar geleden een HP hx4700 gehad.
Gisteren heb ik de Nokia N82 binnen gekregen voor mijn vrouw. Ik heb zelf lang tussen een N95 en een Tytn II getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor de Tytn gekozen. Tot gister was ik nog redelijk tevreden met mijn Tytn, maar nu ik de N82 in real life heb meegemaakt, ben ik gelijk overdonderd hierdoor en begin ik zeer aan mijn eigen keuze voor de Tytn te twijfelen.

Ik weet dat het appels met peren vergelijken is, maar ik doe het toch.

De N82 kan alles wat de Tytn ook kan op het qwerty toetsenbord na. Maar de N82 is veel lichter (dit wist ik van te voren, maar nu valt pas op hoeveel ongeveer 90 gram verschil maakt), kleiner en betere pasvorm voor in een kleine zak,

Maar vooral het scherm is echt een wereld van verschil. De N82 is zoveel mooier en scherper. Veel betere inkijkhoek etc etc.
De geluidskwaliteit van zowel de speakers als de headset is ook veel beter.

Maar ook de gebruiksinterface is veel inventiever. De Nokia doet wat jij wilt en denkt. Windows is toch niet geschikt voor zo'n klein ding. Dat gepriegel met een stylus. En Windows met de vinger of 4way pad bedienen is ook niet prettig. Bovendien heeft Windows veel te veel opties en icoontjes en tabbladen.
De N82 is ook veel sneller en ook grafisch dus veel beter.

Over de camera hoeven we het al helemaal niet te hebben. De N82 met xeon flits is perfect, maakt betere of gelijkwaardige foto's dan m'n Ixus. En is ook veel gebruiksvriendelijker.
De N82 is dus een perfecte mp3 en compact camera vervanger. De Tytn duidelijk niet. Daar heb je nog een losse mp3 speler en camera bij nodig voor acceptabele kwaliteit.

De N82 is ook nog eens een stuk goedkoper.

Misschien ben ik nu te negatief over mijn eigen Tytn en zie ik voordelen van de Tytn t.o.v. de Nokia over het hoofd? Maar op dit moment denk ik toch sterk over een omruil .c.q verkoop Tytn/aankoop N82....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Weet iemand misschien hoe lifeblog te de-installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb net even gekeken met Software Updater maar klopt het dat dit toestel nog niet ondersteunt wordt, deze melding krijg ik namelijk, en F-Secure niet tussen downloads ?

En als ik WLM installeer, gaat hij wel installeren maar duurt heel lang en uit eindelijk
geeft ie aan de de installatie is mislukt :(

[ Voor 102% gewijzigd door Albert020 op 24-03-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KarlMarX schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:59:

Maar ook de gebruiksinterface is veel inventiever. De Nokia doet wat jij wilt en denkt. Windows is toch niet geschikt voor zo'n klein ding. Dat gepriegel met een stylus. En Windows met de vinger of 4way pad bedienen is ook niet prettig. Bovendien heeft Windows veel te veel opties en icoontjes en tabbladen.
De N82 is ook veel sneller en ook grafisch dus veel beter.
Dat is dus ook mijn ervaring na een aantal Windows Mobile devices. Alles is gewoon een stuk makkelijker te vinden, zelfs het connecten met een Wifi- netwerk werkt veel eenvoudiger. Bij Windows Mobile moest je altijd eerst de Wifi- verbinding handmatig aanzetten als je via wifi wilde browsen. Nokia / Symbian doet dit gewoon voor je. En hij connect ook nog eens veel sneller. Als je er over gaat nadenken ga je je afvragen waarom je zolang bij Windows Mobile bent gebleven. Of waren vorige versies van Symbian soms een stuk minder?

Wat betreft het kijken van video op de N82: heb de Ps3 Video 9 tip uit de N95 startpost geprobeerd en dit werkt perfect. Het mooie van deze oplossing is dat je geen 3rd party divx player meer nodig hebt, je kunt gewoon je films bekijken via de ingebouwen Realplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193189

Anoniem: 256475 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:16:
Ik heb zopas deze besteld... ik laat jullie nog horen hoe die me bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Anoniem: 75597 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:47:
[...]
Dat is dus ook mijn ervaring na een aantal Windows Mobile devices. Alles is gewoon een stuk makkelijker te vinden, zelfs het connecten met een Wifi- netwerk werkt veel eenvoudiger. Bij Windows Mobile moest je altijd eerst de Wifi- verbinding handmatig aanzetten als je via wifi wilde browsen. Nokia / Symbian doet dit gewoon voor je. En hij connect ook nog eens veel sneller. Als je er over gaat nadenken ga je je afvragen waarom je zolang bij Windows Mobile bent gebleven. Of waren vorige versies van Symbian soms een stuk minder?
Ik heb een tijdje terug ook een Nokia 9260 gehad. Dat was volgens mij één van de eerste Nokia smartphones, maar die beviel totaal niet. Veel en veel te traag. Sindsdien terug naar een 6230i en zelfs daarvan nog verder terug naar een 6100. Die heb ik nu nog steeds als back up ;)
Maar goed op dit moment moet je wel een hele goede of specifieke reden hebben om Windows Mobile boven Nokia te verkiezen.... Ik had als reden dat ik een qwerty toetsenbord wilde, maar nu twijfel ik dus heel erg of de nadelen van de Tytn II niet de voordelen van het qwerty toestenbord overstijgen. Zo vaak hoef ik nou ook weer niet te typen....

Ik heb nog wel wat vragen over de N82:
Kan je ook synchroniseren met de Vista agenda? Ik heb geen zin om voor een hoop geld Outlook aan te schaffen, maar wil wel afspraken en taken gewoon op mijn pc invoeren. Voor andere gratis software hiervoor hou ik me ook aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Anoniem: 75597 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:18:
[...]

Ok, thanks, jammer dat het geen freeware is. Heb inmiddels op de DiVX website (www.divx.com) een gratis DiVX player voor symbian gevonden die goed werkt. Geen idee alleen hoe ik filmpjes kan converteren voor de N82. Films die ik eerder met Pocket Divx Encoder voor Windows Mobile heb geconverteerd werken niet goed (veel artefacts en strepen in beeld). Wat gebruik jij om films te converteren?
Hartstikke makkelijk om filmpjes te converteren. Veel applicaties kunnen wel naar divx converteren, maar weet je dat het eigenlijk helemaal niet nodig is. De extensie van je DivX (meestal .AVI) kan je gewoon wijzigen naar .divx waardoor je divx speler ze ook ziet. Afspelen is ook geen probleem. Enige nadeel is dat het wat ruimte kost.

Heb je de ruimte niet, dan kan je altijd de trial DivX converter downloaden van de DivX site.
Kan je ook synchroniseren met de Vista agenda? Ik heb geen zin om voor een hoop geld Outlook aan te schaffen, maar wil wel afspraken en taken gewoon op mijn pc invoeren. Voor andere gratis software hiervoor hou ik me ook aanbevolen.
Google Calendar is misschien wel iets wat je kan gebruiken. Gratis en ook nog eens draadloos te synchroniseren via het internet. Er zijn verschillende tooltjes die het synchroniseren voor je kunnen doen.

[ Voor 20% gewijzigd door F-O-C-U-Z op 24-03-2008 23:35 ]

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Is er een goede mediaplayer voor de N82 waarmee ik zowel Youtube filmpjes (die kunnen niet worden afgespeeld in realplayer?) als radiostreams kan luisteren? :)

edit: Search in topic 1 gedaan en zag daar eMtube staan.

[ Voor 32% gewijzigd door nlboy op 25-03-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Interessant, aangezien de FM radio in de trein vaak slecht ontvangst heeft (in ieder geval op mijn traject). Nu ik heb ik mijn N82 aangeschaft icm met een Hi abbonement met Eindeloos Online; over een week gaat dit abonnement in. Ik kom echter berichten tegen op internet dat YouTube bijvoorbeeld buiten deze 'bundel' valt en dat je daar gewoon voor moet bijbetalen. In de voorwaarde kom ik niets tegen over het wel en niet mogen gebruiken van streaming media. Zou het streamen van radio via HDSPA binnen de Eindeloos Online bundel vallen bij KPN?

Edit: zie nu pas dit op de Hi-site: "4.Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht."
Jammer dus, we gaan Nokia Internet Radio alleen via Wifi gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 75597 op 25-03-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Godsgruwelijk, wat is die batterij snel leeg van mijn N82 :( Hoe is jullie ervaring daarmee? Ik doe natuurlijk wel meer dan alleen maar bellen:
• WLAN staat vrijwel altijd aan
• Ik stream regelmatig audio
• En ik kijk wel eens videos
Maar al met al doe ik zeker niet langer dan een dag met mijn accu. Is dat normaal??

Rot dat er geen 'standaard' nokia lader meer op past waar we er hier op het werk 20 van hebben liggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 25-03-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Room42 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:48:
Godsgruwelijk, wat is die batterij snel leeg van mijn N82 :( Hoe is jullie ervaring daarmee? Ik doe natuurlijk wel meer dan alleen maar bellen:
• WLAN staat vrijwel altijd aan
• Ik stream regelmatig audio
• En ik kijk wel eens videos
Maar al met al doe ik zeker niet langer dan een dag met mijn accu. Is dat normaal??
Ja dat lijkt me wel als ik zie hoe je hem gebruikt. Ik heb hem nog maar net maar als ik er een dag mee 'speel' (o.a. wifi-en, video kijken, GPS-en en ook nog bellen) dan is hij na een dag wel bijna leeg. Ben zelf nog benieuwd hoe het verbruik gaat zijn bij 'normaal' gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52684

Hoe zit het internet met dit kastje.
* hoe te tikken (gewoon woordenboek)
* geen styli of touch toch?
* hoe klik ik?

Ik wil wel eens een screenshot zien van een webpagina op de browser

Ik wil van orange naar tmobile gaan en dan een bundeltje web erbij pikken.
iemand leuke aanbiedingen gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-05 22:54
Anoniem: 75597 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:41:
[...]

Interessant, aangezien de FM radio in de trein vaak slecht ontvangst heeft (in ieder geval op mijn traject). Nu ik heb ik mijn N82 aangeschaft icm met een Hi abbonement met Eindeloos Online; over een week gaat dit abonnement in. Ik kom echter berichten tegen op internet dat YouTube bijvoorbeeld buiten deze 'bundel' valt en dat je daar gewoon voor moet bijbetalen. In de voorwaarde kom ik niets tegen over het wel en niet mogen gebruiken van streaming media. Zou het streamen van radio via HDSPA binnen de Eindeloos Online bundel vallen bij KPN?

Edit: zie nu pas dit op de Hi-site: "4.Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht."
Jammer dus, we gaan Nokia Internet Radio alleen via Wifi gebruiken.

Het enige wat dan wel jammer is dat je geen HSDPA snelheid krijgt bij KPN maar de snelheid van maar liefst een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde en daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde. De enige waar je voor € 9,50 wel HSDPA snelheid krijgt is Vodafone.

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Anoniem: 75597 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:52:
[...]

Ja dat lijkt me wel als ik zie hoe je hem gebruikt. Ik heb hem nog maar net maar als ik er een dag mee 'speel' (o.a. wifi-en, video kijken, GPS-en en ook nog bellen) dan is hij na een dag wel bijna leeg. Ben zelf nog benieuwd hoe het verbruik gaat zijn bij 'normaal' gebruik.
Definieer dan eerst 'normaal' gebruik maar eens ;) Als je het Nokia vraagt, zal je er wel alleen naar mogen kijken ;) Ik heb em ook pas kort, dus ik speel ook nog veel, maar ik hoop dat ik toch wel gewoon wlan kan blijven gebruiken.

Kennen jullie een tool om te zien wat hoeveel energie gebruikt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
Room42 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:27:
[...]

Definieer dan eerst 'normaal' gebruik maar eens ;) Als je het Nokia vraagt, zal je er wel alleen naar mogen kijken ;) Ik heb em ook pas kort, dus ik speel ook nog veel, maar ik hoop dat ik toch wel gewoon wlan kan blijven gebruiken.

Kennen jullie een tool om te zien wat hoeveel energie gebruikt? :)
Kijk even op http://www.n82.nl/2008/03/21/nokia-energy-profiler/#more-166 daar staat een programma wat misschien interessant voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ok, ziet er goed uit! Zo kan ik in ieder geval bepalen welke functionaliteit ik weg kan laten om mijn accu te sparen.

Thank you very much! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
nlboy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:02:
Is er een goede mediaplayer voor de N82 waarmee ik zowel Youtube filmpjes (die kunnen niet worden afgespeeld in realplayer?) als radiostreams kan luisteren? :)

edit: Search in topic 1 gedaan en zag daar eMtube staan.
tunin.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2134

Heb zaterdag per post de N82 van 2call.nl ontvangen en de toetsen 3 * en 9 werken niet. Heeft iemand hier dit al eerder gehoord of heb ik gewoon pech deze keer. La op pagina 2 wel dat er meer mensen met problemen zijn met de N82 dus vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 13:05
Okay,

Weten jullie wat echt COOL is?
Installeer Nokia Internet Radio op de N82. Luister naar een van de honderden stations met de SE HBH-DS200 bluetooth earphone en zorg dat je thuis via WIFI connected bent. Sluit nu het ontvangertje van de HBH-DS200 gewoon op je stereo aan en je streamt via je Nokia 82 honderden Internet stations DRAADLOOS via je eigen Stereo. Dat is indruk maken op je gasten...

Roost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Roost schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:55:
Okay,

Weten jullie wat echt COOL is?
Installeer Nokia Internet Radio op de N82. Luister naar een van de honderden stations met de SE HBH-DS200 bluetooth earphone en zorg dat je thuis via WIFI connected bent. Sluit nu het ontvangertje van de HBH-DS200 gewoon op je stereo aan en je streamt via je Nokia 82 honderden Internet stations DRAADLOOS via je eigen Stereo. Dat is indruk maken op je gasten...

Roost
Zuipt wel stroom 8)7

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Eén irritant ding aan de N82 vind ik het extra knopje tussen de rechter "softkey" en de "C" key. Door dit irritante knopje kan je haast de rechter soft key en de c key niet meer gebruiken zonder ook dit uitstekende knopje in te drukken. |:(

Ligt dit nou gewoon aan mij of vind iedereen dit irritant? Ik neem aan dat dat knopje wel functieloos te maken is, zodat je tenminste niet iedere keer als je de rechter softkey gebruik ook gelijk de gallerij oproept....

Nog een vraagje. Is er software waarmee je de hele telefoon kan bedienen en instellen op de pc. Ik wil nu mailboxen gaan aanmaken, maar 5 mailboxen instellen met die numerieke toetsen is best een klote werkje. Het zou een stuk handiger zijn als dat dus via de pc zou kunnen en zo zijn er wel meer dingen die handiger via de pc zijn...

[ Voor 26% gewijzigd door KarlMarX op 25-03-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
Heb van 't weekend de N95 bij m'n broertje gezien en ben er gecharmeerd van dat toestel.
Maar nu zie ik deze en lijkt het me ook wel wat.
Wat voor meerwaarde heeft de N82 tov de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
WLM gaat hier steeds bij het installeren de mist in, hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Vlooi schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:07:
Heb van 't weekend de N95 bij m'n broertje gezien en ben er gecharmeerd van dat toestel.
Maar nu zie ik deze en lijkt het me ook wel wat.
Wat voor meerwaarde heeft de N82 tov de N95?
Alstu

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:44
Ik mag begin mei een nieuwe telefoon uitkiezen, en ben nu al een beetje aan het rondkijken zodat ik niet zoals bij m'n huidige telefoon een impuls-aankoop doe. (Heb nu nog de e900). Ik ben zeer geïnteresseerd in de n82. De N95 vind ik ook een mooie telefoon, en daarom vraag ik me hetzelfde af als Vlooi.

edit: vreselijke typfout!

[ Voor 4% gewijzigd door pim89 op 26-03-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
KarlMarX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:23:
Eén irritant ding aan de N82 vind ik het extra knopje tussen de rechter "softkey" en de "C" key. Door dit irritante knopje kan je haast de rechter soft key en de c key niet meer gebruiken zonder ook dit uitstekende knopje in te drukken. |:(

Ligt dit nou gewoon aan mij of vind iedereen dit irritant? Ik neem aan dat dat knopje wel functieloos te maken is, zodat je tenminste niet iedere keer als je de rechter softkey gebruik ook gelijk de gallerij oproept....

[...]
Ik merk dat ik mijn duim gewoon half op de softkey en half op het zilver onder het scherm heb als ik druk. En dat werkt prima. Heel af en toe maar raak ik die toets wel aan, maar dan is het een kwestie van nog een keer drukken en je bent weer terug waar je was.
pim89 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:18:
Ik mag begin mij een nieuwe [...]
:X

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 25-03-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ben er al uit >:)

[ Voor 89% gewijzigd door Albert020 op 25-03-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
KarlMarX schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:12:
[...]
Ja hoor. Dit kun je gewoon in de synchronisatie instellingen van pc suite instellen. Ik doe het zelf ook via het vista agenda :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Wat heb je gedaan? Misschien doen andere mensen het wel precies zoals jij... misschien kan je vertellen hoe je het probleem hebt opgelost.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:23:
[...]

Wat heb je gedaan? Misschien doen andere mensen het wel precies zoals jij... misschien kan je vertellen hoe je het probleem hebt opgelost.
Heb het oude WLM bestand verwijderd van het kaartgeheugen, daarna opnieuw gedownload
en nu werkt het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Onlangs heeft u een mail gestuurd aan onze klantenservice.
Hieronder vindt u onze reactie.
Onderwerp
---------------------------------------------------------------
3G gebruik
Samenvatting Vraag
---------------------------------------------------------------
Reactie (Mohammed) - 25/03/2008 20:39
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Het instellen van het 3G netwerk is al doorgevoerd in het systeem. Als uw toestel dit niet pakt dan kunt u de handleiding van het toestel raadplegen om het toestel ook te laten zoeken naar het 3G netwerk.
Toestel staat op dualmode iemand enig idee of heeft telfort gewoon 0 dekking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
Orcie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:00:
[...]

Telfort maakt gebruik van KPN dus volgens mij zou het bereik goed moeten zijn. Anders even op de website van Telfort controleren voor het bereik en misschien even navragen of je ook een speciale simkaart nodig hebt was bij KPN wel het geval daar had je een U-sim nodig voor UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Laatst online: 19-03 15:04
De dekking van Telfort moet haast wel goed wezen omdat dit een dochteronderneming is van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114502

Orcie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:00:
[...]

Bel eens naar de klantenservice. Je krijgt van Telfort geen toegang tot umts tenzij je daarom vraagt. Ik vroeg dat me ook af maar een paar dagen na gebelt te hebben had ik gewoon umts/3g. Eerst zullen ze doorvragen of je telefoon wel goedstaat maar de aanhouder wint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Anoniem: 114502 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:14:
[...]

Bel eens naar de klantenservice. Je krijgt van Telfort geen toegang tot umts tenzij je daarom vraagt. Ik vroeg dat me ook af maar een paar dagen na gebelt te hebben had ik gewoon umts/3g. Eerst zullen ze doorvragen of je telefoon wel goedstaat maar de aanhouder wint :P
Dat heb ik gedaan en dat checkte ik dus door een mail te sturen. Ze hebben dat dus aan staan. Als ik netwerken zoek zie ik ook dat ze 3G zijn. Instellingen staan goed lijkt mij. Enige is dat ik een simkaart heb van een paar jaar oud kan het daaraan liggen? Overigens als ik 3g forceer door dualmode uit te zetten en umts aan kan ik niet bellen en niet surfen of andere datatoepassing gebruiken de n82 zegt dan dat de packetggvns verbinding niet beschikbaar is. Er staat dan wel 3g bovenin zonder signaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Orcie op 25-03-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Orcie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:44:
[...]

Dat heb ik gedaan en dat checkte ik dus door een mail te sturen. Ze hebben dat dus aan staan. Als ik netwerken zoek zie ik ook dat ze 3G zijn. Instellingen staan goed lijkt mij. Enige is dat ik een simkaart heb van een paar jaar oud kan het daaraan liggen? Overigens als ik 3g forceer door dualmode uit te zetten en umts aan kan ik niet bellen en niet surfen of andere datatoepassing gebruiken de n82 zegt dan dat de packetggvns verbinding niet beschikbaar is. Er staat dan wel 3g bovenin zonder signaal.
Ja zoals Noknok al zei heb je een USIM nodig. Wanneer je de sim eruit haalt dan zie je bij een KPN simkaart ook echt USIM staat bij het simnummer. Ik weet niet of dit bij Telfort ook zo is. Misschien eens vragen zonder te vertellen wat je precies wilt of je ook beschikt over een USIM. Mogelijk dat ze je eerlijk antwoord geven.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Best wel duur... :X 3,50 euro per maand om iets minder bekende radiozenders te kunnen luisteren.
Kijk dat is het betere werk! _/-\o_ Gratis en werkt veel sneller en beter dan tunin.fm.

[ Voor 37% gewijzigd door nlboy op 25-03-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
nlboy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:11:
[...]
Best wel duur... :X 3,50 euro per maand om iets minder bekende radiozenders te kunnen luisteren.

[...]
Kijk dat is het betere werk! _/-\o_ Gratis en werkt veel sneller en beter dan tunin.fm.
tunin.fm € 3.50 p/m ?

Hoe zie je dat en waar zie je dat eigelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Albert020 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:32:
[...]

tunin.fm € 3.50 p/m ?

Hoe zie je dat en waar zie je dat eigelijk ?
Als ik bijvoorbeeld naar XFM wil luisteren krijg ik de melding dat ik maar max. 4 min kan luisteren en dan stopt ie automatisch. Als ik langer wil luisteren moet ik lid zijn van tunin.fm en dan een sms sturen naar een bepaald nummer en dan betaal ik per maand €3,50 via een sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
nlboy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:25:
[...]
Als ik bijvoorbeeld naar XFM wil luisteren krijg ik de melding dat ik maar max. 4 min kan luisteren en dan stopt ie automatisch. Als ik langer wil luisteren moet ik lid zijn van tunin.fm en dan een sms sturen naar een bepaald nummer en dan betaal ik per maand €3,50 via een sms.
De huidige versie van Tunin.FM bestaat uit twee delen. Een gratis deel en het Tunin.FM membership.

Het gratis deel geeft toegang tot alle zenders, daarvan zijn alleen de 20 meest beluisterde stations van Nederland onbeperkt te beluisteren. De overige zenders zijn in preview modus die het mogelijk maakt om de zender ongeveer 5 minuten te beluisteren, daarna stopt het afspelen automatisch.
De keuze voor de zenders in het gratis deel is bepaald uit het CLO (continu luisteronderzoek). In totaal zijn voor Nokia en SonyEricsson toestellen ongeveer 400 zenders beschikbaar en bij Windowsmobile toestellen nu nog ongeveer 60 zenders. Dit jaar wordt het zenderaanbod ook voor de Windowsmobile toestellen uitgebreid.

Het Tunin.FM membership kost slechts EUR 3,50 per maand en geeft onbeperkt toegang tot alle zenders. Daarnaast biedt het een zoekfunctie om sneller door het zenderaanbod te navigeren.

In de nabije toekomst wordt het voor members ook mogelijk om zenders te kiezen met een hogere bitrate en daardoor ook een betere geluidskwaliteit. Verder wordt het mogelijk om de eigen top 10 samen te stellen waardoor de navigatie nog verder vereenvoudigd.

[ Voor 55% gewijzigd door Albert020 op 26-03-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-05-2024
ik ben mijn beveiligingscode vergeten weet iemand hoe ik dat kan oplossen.

elke unlockboer doet het maar dat kost 25 euro (minimaal) en ik weet dat er tools zijn
vroeger kon ik ook gewoon mijn 8210 aansluiten en zag ik hem staan.

maar ik weet niet welke code ik nu heb gebruikt :) hahah

iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
AiKoiN schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:26:
ik ben mijn beveiligingscode vergeten weet iemand hoe ik dat kan oplossen.

elke unlockboer doet het maar dat kost 25 euro (minimaal) en ik weet dat er tools zijn
vroeger kon ik ook gewoon mijn 8210 aansluiten en zag ik hem staan.

maar ik weet niet welke code ik nu heb gebruikt :) hahah

iemand een idee
Wat je kan proberen is het volgende programma te downloaden en installeren

Linkje weg.. Wij staan hier links naar dat programma niet toe. Een indirecte dus ook niet. Iedereen weet nu ongeveer wel hoe dat programma heet en iedereen kan ook Google gebruiken.

Daarnaast gaat het op die manier niet werken. Er is wel een andere manier, maar die bespreken we hier ook niet.

Als je dan naar tools gaat en dan naar factory settings heb je de mogelijkheid om security codes te resetten weet alleen niet zeker of dat de beveiligings code daar ondervalt

[ Voor 19% gewijzigd door Ginz op 26-03-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
Hmmm, lees dat de N82 stukken sneller is dan de N95. Plus dat de foto's beter zijn.
Persoonlijk hoef ik geen aparte multimedia knoppen. Zolang WLAN en GPS er maar in zit.
En ach, navigatie op dit scherm gaat prima aangezien deze even groot is als de N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikE12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-03 12:56
als ik naar download ga krijg ik de foutmelding: fout tijdens bladeren.
als ik bv windows live wil downloaden vraagt hij om verbinden te maken dan kies ik ja en dan komt er downloaden mislukt!!

heb al gereboot maar dat helpt niet

iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251146

Ik heb een probleem met Nokie Map Loader. Als ik mijn N82 verbindt met de pc en het programma opstart, krijg ik de volgende melding:

Connecting to the map server has been interrupted. Make sure that your Internet connection is working and retry. If you are still unable to download, try again later.

De internetverbinding doet het echter prima. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256883

F-O-C-U-Z schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:33:
[...]

Google Calendar is misschien wel iets wat je kan gebruiken. Gratis en ook nog eens draadloos te synchroniseren via het internet. Er zijn verschillende tooltjes die het synchroniseren voor je kunnen doen.
En met tooltjes kun je dan synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175931

Kan iemand mij vertellen of het hoort dat als ik boven de linker- (bij mij bluetooth) en rechterselectietoets (contact) druk, dus op het zilveren gekleurde gedeelte links en rechts naast het nokia logo, de applicaties starten? Viel mij op van de week dat dat gedeelte een beetje bleef hangen, maar weet dus niet of dat überhaupt wel gemaakt is om op te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ErikE12 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:53:
als ik naar download ga krijg ik de foutmelding: fout tijdens bladeren.
als ik bv windows live wil downloaden vraagt hij om verbinden te maken dan kies ik ja en dan komt er downloaden mislukt!!

heb al gereboot maar dat helpt niet

iemand een oplossing??
Kreeg vanmorgen ineens me telefoonboek niet meer open, en had ook problemen met downloaden
heb toen maar een Reset gedaan: *#7370#

Nu werkt alles naar behoren, ook WLM ;)

Maar als je een soft reset doet zorg er dan wel voor dat je even een backup maakt met PC Suite !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Weet er iemand al wat meer over de n82 black?

Wanneer hij precies komt? En dezelfde prijs?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Nokia N82 en bijbehorende zaken. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kunt nemen hoort niet in dit topic.