Nou, ik had dus ook van alles, zoals hikjes in video playback, veel crashes/spontane resets en de Energy Profiler was super instabiel. Ik heb dus ook vanavond een reset (zelfde als Albert020) gedaan en nou werkt hij echt weer helemaal als een trein! Ik heb dus duidelijk teveel gekloot
Maar ja, dat moet kunnen als je net een nieuw speeltje hebt. Ik had me er ook op ingesteld, hoor. Ik had expres nog niet alle contacten etc. teruggezet en de agenda helemaal gevuld zodat bij een format niet teveel verloren zou gaan.
Wil je nou ook een reset proberen? Maak dan eerst een backup van je phone memory (Instrumenten -> Hulpprogramma's -> Geheugen | opties | Reservekopie). Zo kun je eventueel na de reset weer terug naar de situatie daarvoor.
Edit: OMG wat is die Energy Profiler instabiel! Hij heeft gisteren een hele tijd goed gedraaid, maar als ik nu externe power aansluit, crasht de hele telefoon (spontane reboot). Nu draait hij maar 10 seconden en dan sluit dat programma weer af. Ik weet nog niet waar het aan ligt.
Al met al vind ik de stabiliteit van het apparaat best treurig.
Wil je nou ook een reset proberen? Maak dan eerst een backup van je phone memory (Instrumenten -> Hulpprogramma's -> Geheugen | opties | Reservekopie). Zo kun je eventueel na de reset weer terug naar de situatie daarvoor.
Edit: OMG wat is die Energy Profiler instabiel! Hij heeft gisteren een hele tijd goed gedraaid, maar als ik nu externe power aansluit, crasht de hele telefoon (spontane reboot). Nu draait hij maar 10 seconden en dan sluit dat programma weer af. Ik weet nog niet waar het aan ligt.
Al met al vind ik de stabiliteit van het apparaat best treurig.
[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 27-03-2008 09:21 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron